Lukácsi Katalin ballib megmondóember és celeb beáll a templom előterébe, s ott úgy tesz, mintha egy homoklobbista magazint olvasna. Ezúttal ruhában, amit nem igazán értek, hiszen biztosan nagyobb lett volna a hatás, ha most is levetkőzött volna, mint pár hónapja, amikor halott zsidókat gyalázott.
A gond Lukácsival, hogy kereszténynek hazudja magát. Ha lenne gerince, s nyíltan vállalná, hogy meggyőződéses ateista, semmi gond nem lenne vele. Persze igaza akkor se lenne, de legalább koherens lenne a viselkedése.
Van ugyanis a liberális hozzállás. Azt mondja, a homokosság oké, a pedóság meg nem az, mivel felnőttek szabadon tehetnek bármit egymással, viszont egy gyerek még nem döntésképes. Persze marhaság, de belsőleg koherensen logikus álláspont.
Van aztán a keresztény álláspont. Ez azt mondja, van jó szex és rossz szex, van helyes és helytelen nemi vonzalom. S a rossz, helytelen vonzalom akkor is rossz, ha abban önkéntesen, egyertértő módon felnőtt emberek vesznek részt. Lehet ez nem elfogadni, de ez is belsőleg logikusan koherens állapot.
Mit mond azonban az álkereszténység, pl. a Lukácsi-típusú? Valami olyan halandzsa érvelést, hogy a "szeretet" mindent felülír, de gyorsan kiderül, mégse ír felül mindent, csak azt, amit az illető álkeresztény pozitívumként szeretne hirdetni. Lám, Lukácsi támogatja a homokosságot, de ellenzi a pedóságot. Pedig egy pedó netalán nem érez szeretetet? De igen. Ha viszont így van, akkor nem lehet, hogy a pedó viszony egy "egész és teljes embert felölelő társkapcsolat, mint amelyre Isten vágyik az emberekkel"? De ugyanez elmondható egy zoofilre, egy szadistára, bárki másra: ha megcsalom a feleségemet, mert szertetet érzek egy másik nő iránt is, esetleg az is ilyen mindent eltötlő égi szeretet?
Persze tudom, Lukácsi Katit nem szabad komolyan venni. Valós motivációja a feltünési viszketegség és a munkakerülés. Szeretné most kampényidőszakban valahogy fenntartani nevét, hátha aztán felteszik valamelyik listára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vergyula 2021.08.28. 07:30:38
gomorra 2021.08.28. 07:41:37
Ennyi elég ahhoz, hogy jellemezze az orbánista felfogást, a propagandát, a gyűlöletet, ami a hatalomból jön, csupán azért, mert máshogy nem tud hatalomban maradni, csak ha gyűlölködik s osztja a népet. Babarizmus.
Mit számít az, hogy kicsoda Lukácsi Katalin, a lényeg, hogy mocskolják. Nem, ő nem lehet keresztény, ha a halál faszára kívánja orbánt és seggevégeit, akkor ő csak ballib lehet, antikrisztus lehet, őt akkor el kell tiporni, most még csak szóban, de ha majd kilépteti az a szar az unióból az országot, na akkor már lehet ténylegesen is eltiporni, hurrá, micsoda szép idők jönnek akkor, majd gyilkoltok ezrével.
Ez vagy birka, egy rakás szar vagy te is. Mondhatod, hogy én ugyanúgy gyűlölködöm, naná, de én azt is tudom, hogy Krisztus érted is halt meg a kereszten, meg tudom, hogy neked meg kell bocsátani, mert csak a gazdád parancsát teljesíted, minden fideszes szarnak meg kell bocsátani, kivéve egy szaralak orbánt, a hataloméhes gazembert.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 07:44:40
Aki szerint a keresztény értékek tlvesek, az nem keresztény. Ilyen egyszerű ez.
Aki meg ezt nyíltan kimondja, az szar. Persze csak ballibbant szemszögből.
midnight coder 2021.08.28. 10:32:52
Ha azt hiszed hogy érte halt meg, akkor azt is el kell hogy fogadd hogy érted is, ergo neked sem kellene gyûlölködni.
Amúgy ez a gyûlölködés is egy ugyanolyan agyhalott ballib szlogen mint a fóbia. Ha valakit nem szeretnék a szomszédban látni, vagy azt hogy az én pénzembõl tartsa el állam bácsi akkor nyilván gyûlölködöm, ha pedig valamit utálok, vagy károsnak tartok akkor fóbiám van. Pl. ha sétálok az utcán és elkerülöm a kutyagumit, akkor az nyilván kakifóbia. Az indiaiaknak pedig idõnként emberevõtigris fóbiája van. Mert azért, mert a tigris megette a szomszédot, még nem biztos hogy téged is meg akar majd enni, lehet hogy neked pont ajándékot hoz. Pl. a szomszéd aranyfogát.
Amúgy eleve elég nehéz meghúzni a vonalat, de azért meg lehet. Ha azt mondom, hogy Brendel Matyi egy elmebeteg, akkor nem gyûlölködök hanem ténymegállapítok. Ha azt mondanám hogy dögöljön meg Brendel akkor valóban gyûlölködnék.
Ugyanez a helyzet az iszlamofóbiával is. Nekem alapvetõen azzal semmi gondom, ha Afganisztánban azt csinálnak az iszlamisták egymással amit akarnak. Ez tulajdonképp demokrácia: ha a többség így szeretne élni, akkor az usákok vagy az európaiak milyen alapon akadályozzák meg õket ebben? Ugyanakkor Európában nem szeretnék ilyeneket látni, mert ugyanúgy minket sem kellene abban megakadályozni, hogy európaiként éljünk.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 10:39:55
Ballibául "gyűlölködés" = liberális személy, vélemény kritikája.
vergyula 2021.08.28. 10:55:36
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 10:56:53
Аbban egyetértés van, hogy legyen saria és iszlám rendszer, de a vélemények abban eltérnek, a talibán értelmezés helyes-e.
vergyula 2021.08.28. 11:03:22
De mindegy, ahogy írtam, a többségnek rosszabb lesz a tálibok uralma alatt élni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 11:07:44
A muszlim nők mindig abszolút megcsináltak. Ezt kifejezetten támogatja az iszlám. Szóval szépségszalon nem gond. Minden nő sminkeli magát, körmöt fest, hajat fest, stb.
A kérdés csak az, a megcsinált nő ki előtt mutatkozhat.
Az oktatás határeset. De nem vagyok iszlám teológia szakértő.
TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2021.08.28. 11:46:21
Az ateizmus egyértelműen nem tudomány, nem is tudományos elmélet, vagy tudományos világnézet. A filozófia áltudományos része, a metafizika alá tartozik csak. Így lazán elvethető, cáfolható. Az ateizmus fő kérdését megfogalmazhatjuk Rudolf Carnap tudományfilozófiai elemzését figyelembe véve úgy is, hogy LÉTEZIK-E Babig?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 11:47:19
Az ateizmus egy vallás.
gomorra 2021.08.28. 11:54:36
Egy valamit nem tudok megtenni, azt, hogy elfogadjam orbánt embernek s szeressem. Süllyedhet olyan mélyre ember, akit csak Krisztus kell szeressen, én egyszerűen nem tudom, mert akkor meg kellene bocsátanom neki, amit a magyarság ellen elkövetett. Azt pedig nem tudom, bűnöm, de nem tudom megtenni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 11:58:05
Ezért nem szabad keverni a politikai véleményt a vallással. Te a politikát helyezed a vallás elé, ez pedig sose jó. Mármint ha hívőm vagy.
Semmi gond ha van politiaki erős álláspontod, de minek ebbe belevinni a vallást?
TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2021.08.28. 11:59:22
Persze hogy az; mégpedig a vallások azon csoportjába tartozik, mint például a Sátánizmus, ami valami tagadásra jött létre. Tehát : TagadásVallás
alöksz róz 2021.08.28. 13:18:02
TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2021.08.28. 13:53:19
... de hát ha egyszer a kedvenc kiszemelted KDNP tag volt, akik ugyebár ott ülnek a zsírosbödönnél, akkor nem kicsit önellentmondásban vagy saját magaddal. Több tekintetben is.
Gery87 2021.08.28. 13:55:47
A kölcsönös szeret sem érv, mert akkor ilyen alapon miért nincs nálunk is többnejűség?
Ezek szubjektív dolgok.
Lukács meg semmi különös: kampány van, megélhetési politikus, celeb és szokás szerint hülyeségeket csinál.
Az hogy ilyen emberek politikusok meg ez a feltűnési fiszketeg instapicsáskodás a politika csinálása.....több kárt okoz mint bármi más a közéletben.
Gery87 2021.08.28. 14:02:46
Az ateizmus nem vallás hanem álláspont nézetrendszer és itt meg is áll a dolog.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 14:52:37
S hogy jön ide a KDNP?
TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2021.08.28. 16:24:32
"Lukácsi Katalin Mária magyar politikus, történész, katolikus hitoktató, zsidó közösségszervező, egyetemi kutató, közéleti személyiség és egykori KDNP-tag."
TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2021.08.28. 16:27:43
Aminek ugyanolyan a nézetrendszere, mint a vallásoknak és éppen ugyan azzal foglalkozik, mint a vallások, saját temteésű Isteneik is vannak, saját szent könyveik, szentzjeik, és ugyanolyan logikátlan és dogmatikus is, az bizony vallás.
Gery87 2021.08.28. 16:57:30
Marhaság, nem ugyanolyan, mert nem vallás.
A "gyenge ateista" annyit mond: "nem látom bizonyítottnak, ezért nem hiszek benne"....
Az "erős ateizmus" meg "tudományosan bizonyítottnak látja hogy a vallások tévednek, isten, istenek nem léteznek".
De látni kell a tudomány egy univerzális objektív eszköz, ami bárki számára lehetőség...ellenben egy vallás sincs ami a saját igazát a benne nem hívők számára tényként adná át.
A mikrohullámú sütő mikrohullámaival működik, melegíti az ételt, bár nem látszik hogyan....de leírható, bizonyítható, megismételhető, előállítása és elve tanulható és bárki számára működik!
Nem kell benne hinni.
Ezért a tudományt segítségül hívni a világ megértésére logikusabb és értelmesebb - mert láthatóan működik - mint hasra ütve meséket kreálni.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.28. 17:05:41
Na és melyik Istenben és miért csak egy Isteneben?
Mára már az ateizumus elavult, mert van Tudományos Isten is. Azt meg tagadni badarság.
Hiszen bizonyított és tény a vansága.
Gery87 2021.08.28. 17:10:45
Egyik sem. Úgy általában a természetfelettiben.
"van Tudományos Isten is"
Ez miféle?
Gery87 2021.08.28. 17:18:34
"Micimackó nem létezik"?, dehogynem.....mint rajzfilm karakter létezik.
Mikor az ateista azt állítja "nincs isten" azt olyan értelemben mondja mint hogy "Micimackó nem egy élő plüssmedve, élő plüssmedvék nem léteznek, önálló gondolkodó az animálástól függetlenül teremtődő, létező rajzolt karakterek sincsenek".
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.28. 17:36:57
... ami "Túl Richard Dawkinson " van az a Tudományos Isten ...és az idézőjeles dolgot, idézőjelekkel együtt üsd be a keresőbe és megleléd
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 18:16:48
Na és?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 18:17:52
A gyenge ateista agnosztikus, az más kat.
Gery87 2021.08.28. 18:22:30
Ez mind nagyon érdekes, de ha isten egy "elme vírus" az min változtat?
Attól még az amit istennek hisznek emberek nem létezik, csak annyira mint Micimackó és csak annyira igazabb mint a többi vallás....
Gery87 2021.08.28. 18:23:52
A gyenge ateistának is mindegy melyik isten és vallás van vagy nincs.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 18:34:44
De ő nem tesz határozott állítást Isten nemlétéről.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 18:36:07
Egyébként a keresztény tanítás szerint Isten tényleg nemlétezik, legalábbis a "létezik" szó tudományos és hétköznapi értelmében.
TRAPPIST1e 2021.08.28. 18:39:08
"Egyébként a keresztény tanítás szerint Isten tényleg nemlétezik, legalábbis a "létezik" szó tudományos és hétköznapi értelmében."
Akkor hogyan létezik?
midnight coder 2021.08.28. 18:47:14
Ez így ebbena formájában csak kb. annyira igaz, mint ahogy egyesek mao-t is liberálisnak állítják be. Valójában van az agnosztikus, aki azt mondja hogy nem tudom van-e isten/istenek mert ezt nem lehet sem cáfolni sem bizonyítani. És van az ateista aki azt állítja hogy nincs isten. Ez viszont pont olyan vallásos kinyilatkoztatás mint a híveké, mert hogy az ateista soha nem fogja tudni ezt bizonyítani, de hogy a tudomány mai állása szerint nem tudja az biztos.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.28. 18:49:46
Nem létezik, mert nincs ebben a világban és nem bizonyítható sehogy létezése.
Azaz transzcendens, ami viszont nem nevezhető létezésnek a szó szoros értelmében.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.28. 19:19:31
Nem csak az. Elsődlegesen egy GYűjtőfogalom. Ezen belül van három al felosztása. ... és csak ott a harmadig dolog az amit emlegetsz. ... Annyit változtat, hogy immunizálható (gyógyítható) mint elmevírus ... nem a jövő ... hanem már legalább két évtizede folyó folyamat és már eredményes ...ez is benne van a könyvemben a végén két kiegészítő fejezetben.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.28. 19:22:57
Az agnoszticizmus egy viccnek született, de tele van tudományfilozófia logikai hibával. Ilyen alapon "Isten" teremtőjével a Mindenek Előtt Lévő Határtalan Karakuttyal is agnosztikusak??? Vagy azzal már nem??? Másrészt ezt a fajta érvelési hibát , vagy család érvelést KÖZÉPUTAS érvelési hibának nevezik csak.
Gery87 2021.08.28. 20:40:01
Így van, de azt sem mondj hogy van....bármelyik.
Gery87 2021.08.28. 20:44:11
Ez esetünkben most mindegy, mivel a transzcendens isten fogalmához is ugyanúgy áll az ateizmus...mintha villámokat szórna egy felhőről.
Gery87 2021.08.28. 21:05:05
Agnosztikus ateizmusnak hívják ez egy fajtája annak amiről beszélünk, de ezt írtam is...
"És van az ateista aki azt állítja hogy nincs isten. Ez viszont pont olyan vallásos kinyilatkoztatás mint a híveké, mert hogy az ateista soha nem fogja tudni ezt bizonyítani, de hogy a tudomány mai állása szerint nem tudja az biztos. "
Nem vallásos.
Inkább olyan mint azt állítani hogy "előttem van egy pohár víz", vagy "nincs előttem egy pohár víz"...
Az erős ateista szerint: A keresztény stb isten léte és egy kitalált hazug isten (spagettiszörny) között semmi különbség nincs, ezért valószínű hogy egyik sem igaz és a vallások istenei is az emberi elme és fantázia szülöttei....és vicces hogy a vallások is ezt gondolják a másikéról:D
Zeusz egy kitaláció, hamis pogány isten....Jézus meg nem az stb.
Mi a valószínűbb? (Occam borotvája) Hogy mindegyik hamis.
Az agnosztikus ateista annyit mond: jelen eszközeinkkel mindenki számára bizonyított tényként teremő isten létét megmondani nem lehet, ezrét számunka nincs a kérdésnek jelentősége.
Látjuk tehát hogy kinyilatkoztatni valamit valamiről ami nem vizsgálható, érzékelhető, mérhető mint bármi más, kizárólag az elmém rejti mint mikiegeret, mások számára vakhit, neveltetés nélkül nem befogadható vagy magától értetődő = vallás.
Az nem egyenlő azzal mintha egy mindenki számára ismert, ismerhető és tapasztalható dologról (pohár víz) teszek fel a létére vonatkoztatva megállapításokat!
Gery87 2021.08.28. 21:08:25
De ez miért érv mellette?
Pont hogy ellene.
Gery87 2021.08.28. 21:09:42
Miről beszélsz?
Miért lenne érvelési hiba?
Az agnosztikus szerint nem tudható, bizonyítható....
Akkor mit nem értesz még?
Gery87 2021.08.28. 21:20:35
Mivel tudja hogy van és érdekli is, ezért kérdéseket tett fel....."Miért vagyok? Miért születtem? Akik szültek miért születtek? Miért van, létezik egyáltlalán bármi? stb
Egy ponton túl nem kapott válaszokat, de mivel igényli azt, ezért a kíváncsisága csillapítására akkor lépett színre a fantázia.....amit nem tudunk, azt kitaláljuk mi.
Mint egy pletyka.
Ennyi, nem agysebészet ez.
Annyi hogy a tudománnyal az eszközeink bűvöltek, de kérdések még vannak.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.28. 21:46:36
Hiszen: Mit nem lehet eldönteni??? Hasonlattal: Nem eldönthető, hogy Darth Vader, vagy Hófehérke egy kitalált alak? ) Nem eldönthető, hogy minden Istent az emberek találtak ki? Ez tény. Bizonyított tény.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.29. 06:27:24
A gond az, hogy önellentmondás megpróbálni cáfolni a transzcendenst.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.29. 06:28:27
Egy agnosztikus nyilváén nem mondja.
De egy hívő miért ne mondhatná? Néla ebben nincs ellentmondás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.29. 06:31:05
A tarnszcendensnek nincs szüksége nem-transzcendens érvre, vedd észre.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.29. 07:13:53
"Istent" lehet: 1. Tudni, 2. Nem tudni, 3. Hinni, 4. Tagadni, 5. Letojni ... stb.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.29. 07:43:49
Azért teljesen külön tészta a Tudományos Isten. Az nem lehet sem metafizikai, sem transzcendens. Viszont kötelező, hogy logikus legyen, kimutatható, igazolható és más számára is megismerhető. Sőt azonosan megismerhető. Magyarán TÉNY-nek kel lennie és az is.
Állok elé ha esetleg akarsz velem készíteni egy blogbejegyzést. Talán úgy jobban megértenéd.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.08.29. 08:24:29
Ismerem elméletedet. S bocs, de marhaságnak tartom.
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.08.29. 08:56:47
Azzal semmi gond és a tudomány nem is foglalkozik vele. Személyes kétely érvelési hibának tekinti. Érdemi kritika, érdemi cáfolat kellene, ami nem tartalmaz logikai és érvelési hibákat. Azt meg nem tudsz. - Csak segíteni akartam, hogy kinőj a birkaságból... Mert aki birka, az megy a nyájjal és hát mit csinál ... sok segget követ. :-) Van erről mémkép, már biztosan láttad.