A magyar ballibbant ellenzéki sereglet egyik fő jellemzője a magyarellenesség, a másik a gyűlölködés, a harrmadik a katasztrófáért imádkozás.
A legkedvesebb: amikor a megmondóemberek meghívnak hozzájuk közeli, de mégis szakember megszólalókat, akik aztán ellentmondanak a ballib prekoncepcióknak.
Minapi nem túl vidám éjszakai műszakom alatt egész jó lett a kedvem az ilyen esetek miatt. Először meghallgattam Gulyásék Zsiday-interjúját. Persze a Gulyás Marci ma már eléggé profi, igyekezett visszafogni magát, rejteni érzelmeit. De még így is tapintható volt a levegőben Gulyás csalódása, hogy Zorbán nem fog bukni, mert lám a szakember is csak nehézségeket jósol, nem apokalipszist. A légkör csak akkor fagyott meg, amikor Zsiday képes volt a forintban megtakarítást javasolni az euróban/dollárban való megtakarításhoz képest. Mikor minden valamire való ballib törzskommentelő már régesrég megszakértette, hogy 1946-os hiperinfláció lesz, s egy kiló kenyér egy kilónyi húszezres bankjegybe fog kerülni a "forró ősz" végén. Erre meg ez a Zsiday miket beszél? De hagyjuk, biztosan megvette őt a Zorbán kilóra!
De aztán jött a desszert, a másik Gulyás képében: Gulyás Balázs Holoda Attilával beszélget. A valószínűleg Kálmán Olgától interjúkészítést tanult Gulyás sok vidám pillanatot szerzett nekem. Pont mint az Olga, felenged és enyhén mosolyog, ha rossz hírt hall Zorbánra vonatkozóan, majd amikor már éppen belelovalja magát, jön a hidegzuhany: a hír mégse annyira rossz, Zorbán nem fog ebbe se belebukni - ilyenkor Olga durcis tinilánnyá változott, na ezt utánozza a mi Gulyásunk is. Itt csak hang van, kép nincs, de így is tökéletes az alakítás.
Holoda szinte szadista módon kínozza meg Gulyást: sorban cáfolja a ballib marhaságokat.
Aztán meg extra desszertként jöhetnek még "független" diákaktivisták, akik nagy nehezen előadják a tükör előtt betanultakat: ez az előző Gulyás műsora, valami senki által nem ismert, tegnap este elakult Kamudiákok Sorosért Mozgalom van a terítéken. Az adás közepére az ember megsajnálja a "diákokat", hogy ilyen hálátlan szerepre kényszerültek.
Bevallom, ilyen anyagokkal nem is olyan nehéz az éjszakai műszak.
Soros gazda műhelyében rádöbbentek: Magyarországon a férfiimitátor leszbi figura nem nyerő, így inkább a szexis könyvtároslány alakítással próbálkoznak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 08:31:27
Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2022.09.14. 08:40:53
Ezen felül az örökös validációs kényszer. Mint az árulkodó kisdiák aki folyton azt várja hogy tanító néni /EU, USA/ ide jön és rendet tesz mert a szomszéd padban a pistike nem is csinálta meg a házi feladatot.
Örökös berögződésük hogy ha kifelé sokat kiabálják milyen diktatúra van akkor majd idejön valaki és szétcsap. Most már jön a Barroso/Juncker/Sargentini/VonDerLeyen és végre megkapják ők a buksisimit, Orbán a pofont. Nem, a tanító nénit annyira nem érdekli, az átlag külföldit meg még annyira sem.
Képzeld el hogy ide jön egy portugál arról magyarázni hogy a kormányuk mekkora szemét és mennyire rossz minden. Meghallgatod, oké, de nem érdekel. Így van az átlag nyugati is orbánnal. Ezt nem látják be.
2022.09.14. 09:12:11
az ellenzék elsőszámú ellenzéki kihívója gyurcsány. illetve a visszatérő dk. a momentum és donáth anna puzsérnéval. és mzp multi level marketing mozgalma. puzsérral. ezek azonban együttesen nem vernék le navracsicsot és lázárt. viszont torockai bekerülhetne a kormányba. a nemzeti radikalizmus kisebbségbe kerülne. a fidesz pragmatikusai kiegyezhetnek brüsszellel. orbán nélküli fidesz menti át a hatalmát.
ez nem egy irreális forgatókönyv.
ulpius66 2022.09.14. 11:17:52
NA MOST EZ A 90+% MÁST SEM ÜVÖLT EGÉSZ NAP, MINT HOGY ITTEN NINCS SAJTÓSZABADSÁG, MEG MINDEN MÉDIUM KORMÁNYKÉZBEN VAN, MEG A BALLIBSI POLITIKUSOKNAK NINCS HOL MEGSZÓLALNIUK, MEG A MÉDIUMOK MIATT VESZTETTÉK EL A VÁLASZTÁSOKAT, ÉS EGYÉB NYALÁNKSÁGOK...... SZÓVAL AMI ITTEN VAN, AZ NETTÓ FASIZMUS!
ulpius66 2022.09.14. 11:20:26
ulpius66 2022.09.14. 11:27:56
Mára meg szépen kiderült, hogy már minden előre el volt dőlve, megvolt hogy ki, hol NEM INDULHAT, ILLETVE A PÁRTSZAVAZÓKNAK KIT "KELL TÁMOGATNIUK" CSERÉBE AZÉRT, HOGY MÁSHOL VISZONT-KAPJÁK A TÁMOGATÁST.......
Meg persze az is megvolt, hogy mért is kellett visszalépnie a Kamugerinek a második fjordulóban.....
(nem azért, mert elütötte a villamos!!!! TELJESEN NYILVÁNVALÓAN A BALLIBSI PÁRTVEZETŐKRŐL KÜLFÖLDÖN A GAZDIK DÖNTENEK...... A MAGYAR BALLIBSI VEZETŐKRE CSAK A BÓLOGATÁS MARAD.....)
Boldeone2 2022.09.14. 11:53:51
Tanácsait nem fogadnám meg
Forint alapon esetleg a megtakarítás egy részét fektetnèm be, a 7% , kb annyit ajánl most az OTP , a Gránitbank ( agyaglábakon áll ) az 9%- ot, èves lekötesre
Az infláció meg 20%- körül tetőzhet ...
Dollárban èrdemes utazni , az èv végère meg egy kis amerikai rèszvènyt venni...
GyMasa 2022.09.14. 12:10:14
Meg ne feledjük a kökemény üzleti érdekeket sem...
Magyarország az EU határain belüli gyarmat, amin gennyesre keresik magukat az itt üzemelö multik.
AH választani kell a profit és az elvek között, akkor a profit fog nyerni.
GyMasa 2022.09.14. 12:12:09
"...mert egy előrehozott választást orbán nélkül is megnyernék."
Az, ugye világos, hogy egy orbán nélküli fidesz sem maradhatna hatalmon. Nekik nem orbán, hanem a fidesz eltávolítása a a céljuk.
Ha belülröl buktetják meg orbánt, akkor hamar felépítik majd a "patásLázár" image-t..
GyMasa 2022.09.14. 12:13:02
Szerintem karigerit megzsarolták a városház ügygel, és amiatt lépett vissza...
Serény Vélemény 2022.09.14. 12:45:46
Ezek szerint a legtöbb ember normális, és az élethelyzetében bekövetkezett pozitív változásokat tapasztalva szavazott mondjuk a jelenlegi kormányra.
Boldeone2 2022.09.14. 15:14:44
A legjobb nyerőm mostanában a forint ellen spekulálni volt: USD vètel.
Nyilván nem hiszek ebben a rendszerben
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 16:59:08
erol 2022.09.14. 18:37:36
Boldeone2 2022.09.14. 19:34:40
- A "normális " emberek választották meg Hitlert is, vagy Putyint ...Az emberek - főleg az elmaradottabb országokban - könnyen befolyásolhatók
Az összes populista nèpvezèr agymosással vezeti fèlre az embereket ...
Boldeone2 2022.09.14. 19:40:50
A való világ realitása már megint engem igazol: csak tegnap óta 15 ft- ot gyengült a forint a dollárral szemben ! Vagyis nem érdemes forintban utazni
Ki miben hisz ....Èn azt gondolom , hogy a jelenleginél is rosszabb lesz , így a forint ellen spekulálok, szinte kockázatmentesen
tűz fal 2022.09.14. 20:02:49
tűz fal 2022.09.14. 20:04:20
"WC helyett zsákba ürítsünk, ezt javasolják a németek az energiaválság miatt".
Boldeone2 2022.09.14. 20:05:17
www.napi.hu/magyar-gazdasag/tovabb-nott-a-korhazi-adossag-elegtelenre-iteltek-az-allamtitkarsag-munkajat-kormany.759728.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Szembe jutott egy mondás , amit a Fidesz mondott anno: " Együtt tettèk tönkre az országot " Orbán ebben is jobb: ő egyedül is képes volt, a lehető legjobb helyzetben tönkretenni...:)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 20:28:31
- Kiszámítható korrekt adórendszer, a dolgozó középosztályt teljesen sikeresen támogató politika
- Megfelelő bérpolitika a középosztályba való feljutás elősegítésére, legjobb példája a pestkörnyéki Lidlben 473.000-es bérajánlat árufeltöltésre
- Bizonyos társadmi osztályok segílyről munkába terelésének ösztönzése
- Az előbbi pontból kifolyólag vagyon elleni bűncselekmények számának látványos csökkenése, a mi régiónk nagyon érintett az említett társadalmi osztályoktól. Mára gyakorlatilag a 2010 előtti típusbűncselekmények mifelénk eltűntek
- Nem vagyok érintett, de minden érintett ismerősöm nagyon jól ki tudja használni a családtámogatási kedvezményeket
- Ebben sem vagyok érintett de a környékünkön minden kisvállalkozás gyakorlatilag az elmúlt évek nagy válságait meg tudta úszni.
Nyilván sok dolog van még amit a kormány nem jól csinál, legfőképpen a szokott két mostohagyerekben, a kultúrában és a külügyben. Még mindig nem építünk tudatosan nemzetet, még mindig rengeteg állami pénzt kap sok tehetségtelen és/vagy magyar imázst romboló álműalkotás (Schilling:Hazám hazám-típus), nem épül be az oktatásba a nemzeti kultúra, a lelkii-tesi egyensúlyt kifejlesztő tárgyak (ének, torna) mennyisége minősége nem fejlődik, még mindig nyugati nyelveket oktatunk kötelezőleg a szomszédok nyelve helyett. Külügyben megy a szokott gyáva bénázás, a külföldi magyarok rezgőlábú támogatása, továbbra is töketlenség a jogaik érvényesítésében. Nincs magyar propaganda, nincsenek nyugati és szomszéd állambeli nyelveken megjelenő újságok, weblapok, kiadványok.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 20:43:00
erol 2022.09.14. 21:26:48
Ezek nagy része az általános világgazdasági konjunktúrának köszönhető, nem a kormánynak, de ennek sajnos itt a vége és ezt lassan érezni fogja a "kisember" is. A többi lényegtelen. Ilyen-olyan támogatások mindig voltak, de csak egy szűk réteget érintenek.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 21:37:37
Boldeone2 2022.09.14. 22:05:01
- A 473 ezres Lidl bèrajánlathoz mennyiben van köze a kormány politikájának ès mennyiben a Pest környéki munkaerőhiányhoz?
Kik teremtik a munkát , a kormány, vagy a magánvállalkozások?
- Korrekt az adórendszer, vagy valójában igazságtalan, amikor "világbajnok" áfát fizetünk , az ugye olyan adó, amely arányaiban a szegènyebbeket jobban èrinti, arányaiban többet költenek a bèrükből fogyasztásra ..Lehetne beszélni a közforrások perverz újraosztásáról is, amikor arról beszélünk , mi van a kiadási oldalon ...
Volt kb 10 èv konjunktúra Európában , durván 2020-ig. Adott volt egy óriási történelmi lehetőség. Szerintem rosszul használta ki a kormány a lehetősègeket: a forint szinte végig gyengülő trendben volt, az állam feleslegesen túlköltekezett , miközben az oktatás inkább visszafelé megy, az egészségügy dettó...Az MTA-t bedarálták, az egyetemek egy jelentős részét partkèzbe adták, a NER- szinte mindenhova befeszkelte magát , ezért beszèlhetünk pártállamról
Az ország válság rezilienciája viszont nagyjából nulla..
EU -s pénzek nélkül fejreáll az ország
Az átlagember valahogy úgy érezhet, mint a Kádár - rendszerben : megelègszik a szerény előrelépéssel- azt is a rendszer eredményének tulajdonítja ès nem magának - a nagy rendszerhazugságokat meg nyeli, mint kacsa a nokedlit ....
A Horthy - rendszerben is adott volt a fő rendszernarratíva : az irredentizmus, amely fèlrevitte a magyar politikát
Az átlagember mindig bedől ezeknek a nagy rendszernarratíváknak , könnyen befolyásolható . Erre van kitalálva a kultúrpolitika , meg minden rendszer saját megkonstruált emlèkezetpolitikája
Szinte minden rendszer mást gondol ès mond a múltról, tulajdonképpen saját magukat, a hatalmukat akarják legitimálni ezzel...
erol 2022.09.14. 22:05:58
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 22:10:49
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 22:25:58
A hozzászólás többi része, hogy így az előttem szólót idézzem, lényegtelen de legalább érdektelen is, a kérdés az volt, nekem mit adtak a rómaiak.
Záró félmondat: a kultúrára, nemzetépítésre, az egyetemeken meg a többi említett helyeken bebetonozott lélekrontó figurák eltávolítására nincs olyan, hogy kidobott pénz.
erol 2022.09.14. 22:28:05
erol 2022.09.14. 22:38:47
Ennek a mondatnak mi értelme van? Hogyan kötődik az áfá-hoz?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.14. 22:51:47
Tehát mégis muszáj valami szellemi, lelki dolognak is lenni a történetben, ahogy a költő is mondja : [...]Nem sokaság, hanem/Lélek s szabad nép tesz csuda dolgokat./Ez tette Rómát föld urává,/Ez Marathont s Budavárt hiressé.
erol 2022.09.14. 23:00:00
Kubában is derű van, pedig komcsi ország.
Boldeone2 2022.09.15. 00:02:44
. A világbajnok áfa teljesen rendben van, "
- Tehát , te akkor szívesen befizeted az SZJA- t+ más járulékokat -mert az SzJa csak egy része a valódi , nem túl kicsi adoèknek - ès mèg ezután a megkeresett nettó béred közel 30%-át újra leadózod az államnak ?
Mit gondolsz , a vállalkozásoknak , vagyis sok esetben saját magának a politikai- gazdasági elitnek miből jut pénze ? Abból, hogy az adórendszeren keresztül az állam elveszi másoktól ès odadja a kedvezményezetteknek Az államnak nincs pénze, csak az embereknek . Az állam csak az emberek pénzét tudja felhasználni , elosztani
Magyarországon ez perverz formában zajlik: a felső 1-2% akvirál szinte minden közforrást
Az előbb még arról írtal, hogy milyen jó hogy alacsony adók vannak
Boldeone2 2022.09.15. 00:08:36
Ez viszont egy marhaság. Korábban volt egyetemi autonómia , a rektort az egyetem szenátusa választotta , " önkormányzati " szakmai alapokon . Ezt a jogot Fidesz elvette , az " Emberi Erőforrás " minisztérium jelölte ki a szenátus helyett , azaz vége lett az egyetemi autonómiának . Ennek utolsó fázisa , amikor már a tulajdonosi jogkörök is kvázi egy pártbizottságra szállnak
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.15. 07:32:29
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.15. 07:43:35
Igen, egyébként így van, szívesen befizetem újra, hiszen még így is jobban járok. Egyfelől a fontosabb életszükségleti cikkekre más adókulcs és ársapka van, másfelől neked mint hayekistának (erre majd még visszatérek a másik bejegyzésben) épp örülnöd kéne, mert ez így a versenyt fokozza. Hiszen ugyebár a vállalkozók a kegyeimért rohangálnak, és magas áfa esetén pontosan tudni fogják, hogy megválogatom majd, kitől vásárolok. Így kezüket-nyakukat törve rohannak a fogyasztói kegyeimért.
Ha a normálatlanság alatt azt érted, hogy az álértelmiségi álfelsőbbrendű modorossággal megírt hétköznapi emberek gyalázást és lenézését fejtegető kisesszét ignorálom - sajnos ez rossz szokásom, és nem is fogok változtatni rajta.
Az egyetemi autonómiiát meg vegye át nyugodtan a NER, mert az, hogy ebben az országban Debrecenben egyetemen taníthat a Lukács-Heller szerelemgyerek Vajda, meg Szegeden Karsai, Kaltenbach (WTF) az SZFE-n meg az említett Karsai öccse, akik a legérzékenyebb anyaggal, a fiatalok lelkével szórakoznak, még örüljenek hogy ennyivel megússzák. Ha itt az általad vágyott Bukarest 1989 bekövetkezne, nem fogják ennyivel.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.15. 08:43:15
projekty.dennikn.sk/magazin-myty-mitoszok#hu
Boldeone2 2022.09.15. 11:48:54
Èn anno behallgattam a filosz tanszékre, különösen Pozsgay Imre előadásaira . Abból jött egy csomó szabadon választható credit, meg érdekes is volt
2022.09.15. 12:38:24
orbán kinevezett kancellárnak egy fickót, aki a debreceni labdarúgás képes történetét jegyezte egyébként társszerzőként. nagyrészt nem ő írta. ezek után putyin ladomért kinevezték a debreceni egyetem díszpolgárának. majd ezek után lemondott vajda. mondván, hogy ilyen egyetemen ő nem taníthat. putyin ladomér nem vette át a kitüntetést. nem lett díszpolgár. vargabetűkkel ugyan, de lehet ebből autonómia. amint orbán focistáját leváltják. aki azóta prof. dr. habil. tudományos cikkek tucatjait jegyzni nemzetközi szaklapokban. társszerzőként. a tanszékek és intézetek a kancellár urat is beveszik valamiért.
ez a tegnapi youday (egyetemi) parti.
1. tavaszi szél vizet áraszt. 2. hair. 3. bella ciao. parizáno. 4. tankcsapda. 5. jég dupla viszkivel. tovább nem néztem.
www.youtube.com/watch?v=70APygwpKQU
ez a nemzeti fidesz. ez miben más, vagy miben jobb mint a gyurcsányista padödő?
Boldeone2 2022.09.15. 13:23:52
Erről beszèlek....
2022.09.15. 13:43:31
ez nem új. ha a pénzeknek kisebb részét tartják vissza, a többit ellenőrzik, akkor orbán megnyerte ezt a csatát is. a korrupció ellenes hatóság élére kétharmaddal kinevez valakit az alapjogok központból.
Boldeone2 2022.09.15. 13:56:43
Persze, Szilvássy, a rektor is alkalmatlan, amúgy rendes ember .Annak idejèn a Fidesz erőszakolta be a rektori székbe, mert ő tagja volt a Kosa- fèle haveri körnek...
A Debreceni Egyetem szenátorai haverok, cimborák, együtt zenélnek az Android zenekarban ...
A rektornak van egy kb 500 milliót èrő háza, az Úrrétje utca környékén...
A Fidesz rezsim nagyon jól fizeti ezeket az embereket
2022.09.15. 13:58:20
a ner-nek nincs elméleti alapja.
a rendszerváltás után a "baloldaliság" alapja egy racionalizált hazudozás. ez a "liberális" nyugatos tábor. a "jobboldaliság" pedig egy irracionalizált handabandázás arról hogyan fogják ezeket térdre kényszeríteni. illetve ezek keverednek össze. van két familiáris közeg. és azok versengenek a főhatalomért. már etnikai jelleg sincs. mint csurka idején.
2022.09.15. 14:26:47
a debreceni egyetem százmillárdokat költött el. vasbeton izékre.
www.dehir.hu/upload/images/wp_cikkek/2021/211105learningcenter_ksz_1.jpg
az ellentábor is ezt tudja, vagy még ezt se. a fidesz arra van alapozva, hogy betonoznak, aszfaltoznak, gipszkartonoznak. ennyit tudnak. az ellenzékben ennyit se. melyik a jobb? egyik se.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.15. 14:42:41
Küzdenek a brüsszeli elnyomók. A kisember ásít.
2022.09.15. 14:51:51
orbánt se fogja térdrekényszeríteni brüsszelt. és könnyen lehet, hogy megfordítva se lesz. mert brüsszelnek is kényelmes ellenfél orbán. ahogyan orbánnak kényelmes ellenfél gyurcsány.
Serény Vélemény 2022.09.15. 14:51:59
2022.09.15. 15:20:18
ezt nehéz eldönteni. az illiberális demokrácia belpolitikai, a neoliberális pedig külpolitikai önállóságot számolja fel.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.15. 15:41:01
Boldeone2 2022.09.15. 16:28:39
Itt viszont valóban extrém infláció van , szinte minden èlelmiszer ára a duplájára ment ...
Brüsszel nem ad pènzt, így tényleg kutyavilág jön...Olaj , cukor sok helyen nincs...
Boldeone2 2022.09.15. 16:36:29
Az Orbán- rezsim összeomlására hajtanak , ami be is következhet...Sok ember fog beleroppanni az èlelmiszerár- ès rezsiemelkedèsbe ..
Èn már tavaly óta készülök : eurót ès dollárt is vettem , de még veszek hozzá ...
A tegnapi\mai napot benèztem: èn sem gondotam , hogy ekkorát ütnek a forinton....Az EU tovább nem tolerálja a belső bomlasztókat ...
A debreceni polgármester tipikus karrierpolitikus : vidékről felmerült jogász , neki mindegy ki van hatalmon , csak pénz ès hatalom legyen ..
Olyan ez, mint az államszocializmus - a végén már mindenki tudta hogy tarthatlan a rendszer, mégis tolták a szekeret az egyszerű emberek
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.15. 17:06:31
168.hu/itthon/az-orbanizmus-felel-meg-leginkabb-annak-a-jobbagymentalitasnak-ami-magyarorszagot-visszateritette-regi-onmagahaz-155090
kapott is rá választ:
gondola.hu/cikkek/110803-Videkabrazolas_168_Ora_modra.html
A debreceni egyetemen miért nyalogatják az ostáblát?
Boldeone2 2022.09.15. 18:47:57
Minden tisztelet megérdemel, mert mindig harcolt az aktuális elmondó rend ellen
2022.09.15. 18:51:07
és amikor a falu horn gyulára szavazott, megyóra különösen amikor fletóra, akkor haladárok nyugatosok voltak. ellenben az orbán idején. nem tartanak már háziállatot se.
csurka idején az volt, hogy ezek zsidókommunisták. újlipótvárosiak. és mit tudom micsodák. de most már a kohán mátyás mondja, hogy illiberális demokrácia kell, mert az védi meg a magyarokat ezektől a hogyishívjákoktól. újlipótvárosiaktól. szóval a fasizmusnak is lőttek. ami nem olyan nagy baj persze.
most már nincs kapaszkodó. az van, hogy racionális szakértő hazudozás. és irracionális handabandázás. brüsszeli ársapka rossz. mert az nem védi meg az embereket. magyar ársapka az a jó. mert az megvédi. mert az magyar. nyugatiak hülyék. ársapka? ki hallott már ilyen hülyeséget. megvétózzuk. hogy legyen helyette legyen ársapka. mi védjük meg az embereket.
Boldeone2 2022.09.15. 18:56:48
Olyan országban élünk, amely néhány kanyar után visszatalált önmagához. Olyan országban élünk, amely képtelen elviselni a politikai váltógazdaság hullámveréseit. Beállt abba az ismert trendbe, amit másfélszáz éven át megszokott. Tagadva, vonakodva, bizonytalankodva, de egyre határozottabban mondott nemet a „demokratikus kényszerekre”, amelyekbe a rendszerváltás taszította."
Szolganemzet a magyar, ezért kèptelen az autonómiára, a plurális társadalomban sem tud èlni, ide tekintèlyelvű vezetők kellenek, államrezsimek
Fèlfeudális világ
Boldeone2 2022.09.15. 19:01:05
Csak az èrtelmisèg egy része tart ki, ezekben a retrográd rendszerekben
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.15. 20:02:21
"A jobbágymentalitás benne van a nèplèlekben , a kisember minden rezsimhez alkalmazkodik , majd magáévá teszi a rezsimhazugságokat"
Így igaz, Erre a legjobb példa a nyugati társadalmak.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.15. 20:03:38
Miért akarna a kisember olyan rendet, mely nem kedvez neki?
Boldeone2 2022.09.15. 20:05:22
- Normál plurális demokráciában eleve ritka hogy egy párt 55%- ot èrjen el , ez egy államrezsim , amely minden szinten kiterjedt
Ilyen hatalmi rendszer nem volt 30 ève , de lehet mèg az államszoci is lazább volt...
A fidesz már társadalom ès gazdaság minden szegmensét leuralta , ez ellen kell fellépni , rendszert pedig megdönteni
Volt már ilyen a törtènelemben...az ellenzéki gondolat valóban az èrtelmisèg ès mondjuk Budapest , néhány nagyvárosba szorul vissza . A valódi elit látja mivel állunk szembe , a kisember a hazugságonak tapsikol..
A Kádár - rendszert a hitelek tartották fenn, az Orbán- rendszert pedig az EU pénzek , meg Merkel
Most azt mondták : elég volt , betelt a pohár, ezeknek nem adunk több pénzt
Ebben a válságban meg Orbánt térdre fogják kényszeríteni , mivel pènz nélkül nem tud a közelgő megèlhetèsi válságon urrá lenni ...Végül a kisembernek is elege lesz, ahogy a Kádár - rezsim is végül elbukott ..
Antibuzi , meg antimigráns politikából nem lehet fèl kiló kenyeret sem venni ..
Miközben a NER- elit milliárdokat akvirál ...
Európaban úgy lejárattak Magyarországot , mint még soha ...Döbbenetes a helyzet ...nem a mostani jelentés miatt , hanem az altalanos orbánista attitűd miatt ..
Boldeone2 2022.09.15. 20:13:52
Jobbágyrendszer Magyarországon van , kiszolgáltatottság
Az Alföldön pl, Szabolcsban ma is rendkívüli a szegènysèg. Ott már lassan a Fidesz is kimegy a divatból , mint fèlfasiszta párt , most a Mi Hazánk népszerűsödik, az echte nácik
Ott soha nem lesz általános jómód , így polgári világ
Jómód = liberális szellemiség konzlib , vagy szoclib
Vagy a zöld is divatos
Populista szèlsőjobb= szegények, kevésbé tanultak, kistelepülések.
Ők az örök vesztesek . Minden rendszer átveri őket , az elit nagyjából azonos , nagy átjárás nincs, csak bizonyos csatornákon , pl budapesti jól fizető állás egy globális cègnek
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.15. 21:32:42
Egy rakás, nyugati modellt követő ország jóval szegényebb Mo-nál.
Az autonóm lét meg csak az elitet segíti.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.09.16. 10:31:50
adt.arcanum.com/hu/view/AkademiaiErtesito_MATUD_1962/?pg=691&layout=s
"A szabadidő ugrásszerű megnövekedése azonban csak a kommunizmusban jöhet létre.18 Ez azonban nem jelentheti azt, hogy az imperializmus körül ményei között bizonyos mértékben ne növekedhetne a társadalom szabadidejének összmennyisége és ezen belül a proletariátus szabadideje is. [...]. Ezt a szabadidőt azonban — a kapitalista társadalomban — az emberek többsége nem tudja értelmesen felhasználni. A szabadidő megnövekedését nem spontán követi a kulturális fejlődés. Az embereket nevelni kell arra, hogy növekedjék igényük ismereteik gyarapítására. A szabadidő megnövekedése nem önmagában oldja meg azokat a feladatokat, amelyeknek megoldását várták tőle. [...]
Mindenkinek lehetősége nyílik arra, hogy képességeinek megfelelően kivegye a részét ebből a célkitűzést és a cél megvalósítását az ősközösségi társadalom felbomlása óta első ízben újra egyesítő folyamatból. Csak ez eredményezheti az emberi elidegenülés végleges felszámolását. Az SZKP új programja által kitűzött feladat, a kommunizmus anyagitechnikai bázisának megteremtése, döntő lépés lesz e cél megvalósításának útján. "
(Munka és kommunizmus)
Ez önmagában élmény :
adt.arcanum.com/hu/view/FilozofiaiSzemle_1978/?pg=91&layout=s
FELJEGYZÉSEK LUKÁCS ELVTÁRSNAK AZ ONTOLÓGIÁRÓL
FEHÉR FERENC-HELLER ÁGNESMÁRKUS GYÖRGY-VAJDA MIHÁLY
A "kisembereket" már jó régóta utálja :
adt.arcanum.com/hu/view/TortenelmiSzemle_1972/?pg=485&layout=s
Nem véletlen, hogy a „régi" munkanélküliek, azok, akik hosszú időn át gyári munkások voltak, a kommunisták tömegbázisát képezték (ezek ugyanis rendelkeztek a proletárszolidaritás tudatával, és minthogy az adott rendszeren belül nem voltak biztosítva a létfeltételeik, az adott megsemmisítésére törekedtek), az „új" munkanélküliek viszont, akik a kispolgári, elsősorban paraszti létből jutottak a proletársorba, s rendszerint mindjárt az utcára is, a fasizmus táborához csatlakoztak. Ez a réteg is (a proletariátus legalsóbb, „új", osztályöntudattal nem rendelkező rétege s a lumpenproletariátus) készséggel elfogadott tehát egy olyan ideológiát, amelyik a még egzisztenciáját el nem vesztett, de azt mind az előrenyomuló tőkekoncentrációtól, mind pedig a proletariátus szervezett gazdasági harcától fenyegetettnek érző rétegnek, — a hagyományos kispolgárságnak ugyanis — adekvát ideológiája volt.18 Ezeket a rétegeket a fasizmus nem csapta be. Mert egyrészről eleve szavatolta számukra a tulajdonhoz való jogukat, másrészről egy olyan perspektívát kínált, amelyik ezt a jogot realitássá is teheti, nevezetesen a nemzet mint „totalitás" érdekeinek más nemzetekkel és fajokkal szembeni közös érvényesítése útján.
(A kispolgár adekvát osztályszervezete)
A most dívó családellenes elmebetegségeket is jó régóta szereti:
adt.arcanum.com/hu/view/Kortars_1970_2/?pg=663&layout=s
A családok nagy többségében ma is (össztársadalmi szituációja és a hagyomány következtében) a férfi az autoritás, függetlenül attól, hogy autoritatív hatalmát milyen mértékben és milyen eszközökkel gyakorolja. Ma már léteznek olyan családok is, melyekben társadalomban elfoglalt helyénél vagy személyisége súlyánál fogva a nő az autoritativ hatalom. Ez sem változtat azonban azon, hogy a családban autoritativ hatalom mindenképpen létezik. Ennélfogva a mai család nem alkalmas arra, hogy a gyermek megtanuljon közösségben élni és cselekedni. [...] A legharmonikusabb szülői kapcsolat sem jelentheti tehát a gyermekek pszichikumának a demokratikus társadalmi cselekvés számára való előkészítését.[...] A következőkben szeretnénk felvázolni, hogy milyennek képzeljük el a kommunista társadalom családtípusát. [...] A kommunában az egyének individualitását minden formában tiszteletben kell tartania. Három követelmény van, melynek betartása nélkül nem tartjuk elképzelhetőnek a kommunaforma működését. Ezek: 1. munkakötelezettség (a kommuna minden munkaképes felnőtt tagja dolgozik, részt vesz a társadalmi munkamegosztásban), így pl. mai szituációt tételezve sem fogadható el a kommunán belül, hogy a jólkereső férfi a hozzátartozó nőt eltartsa. 2. A társadalmi munkamegosztásban elfoglalt hely senkit sem mentesít a kommunán belüli közösségi feladatok ellátása alól. 3. Mindenkinek valamiféle formában kötelessége foglalkozni a kommuna gyermekközösségével, akár vannak „saját” gyermekei, akár nem.
Család és kommunizmus, Heller Ágnessel
Asszem Vajdából ennyi bőven elég.
Serény Vélemény 2022.09.16. 12:54:49
Gógita 2022.09.16. 17:07:59
Az a baj, hogy már annyira telesírták, hazudták a világot, hogy ma már sok - 1. minket egyáltalán nem ismerő, 2. itt soha nem járt, 3. Orbánt mindenáron megbuktatni akaró!!! - külföldi hisz nekik!!! (A 3. csoportnak direkt kapóra jönnek a magyar ellenzéki hazaárulók, mint mindig! Ők adják a muníciót.)
Ez csúcsosodott ki a legújabb EP gyűlölet és hazugság orgiában tegnap előtt!
Tehát egyáltalán nem veszélytelen most már ez.
Gyakorlati KÁRT OKOZNAK most már az EGÉSZ ORSZÁGNAK, nem csak a kormánynak tesznek keresztbe!!!!!
Lassan el kellene gondolkodni azon, hogyan kellene ezeket a MINDENKINEK súlyos károkat okozó árulókat kezelni?
Gógita 2022.09.16. 17:21:22
Több vodka fogyna, mint ahogy a skandinávoknál.
Gógita 2022.09.16. 17:36:24
Csak, hogy ezen dolgoznak ezerrel! Semmi sem drága Orbánék ELLEN! Hogy végre megbuktathassák. A tegnap előtti EP komédia már mindenen túl ment.
Szörnyen felháborított.
A kormánynak sem lenne szabad csak úgy szó nélkül hagyni!!! Mert csak tovább bátorodnak a hazudozók és a kártevők!!! Itthon is, külföldön is.
És Boldiék ezen dolgoznak, ennek szurkolnak.
Az előbb is írtam, tenni kellene már ezek ellen lassan valamit, mert már effektíven hatalmas károkat okoznak MINDEN MAGYARNAK!!!
Egyetlen okból: hátha az elégedetlenségünk a kormány ellen fordít minket és elzavarjuk. Az egész erről szól, erre megy ki.
De éppen azt érték el, hogy egye nagyobb bennem is a harag, IRÁNTUK!!!
Gógita 2022.09.16. 17:42:53
(Tehát untermenschek és örüljünk, hogy a nyugati übermenschek egyáltalán hajlandóak gyarmatként kezelni minket? Megmondani nekünk jobbágyoknak, a megválasztott jobbágy-kormányunknak is, mit KELL csinálnunk, hogy nekik az tetsszen?)
Gógita 2022.09.16. 17:57:41
Ennek nézz utána rendesen, mert nem értetted meg.
A két ársapka nem ugyanazt takarja. Ráadásul a brüsszelire az eladó már megmondta, hogy 1. nem a vevő mondja meg nekik, az eladóknak, mennyiért adhatják el a saját árujukat, 2. azt is, hogy ha meglépik és kizárólag az orosz gázra, akkor nem lesz mire ársapkát tenniük, mert NEM LESZ ÁRU!!!
A magyar ellenben arról szól, hogy kifizetjük az eladónak az árát, aztán MI, a kormány adja olcsóbban az embereknek és a különbözetet 1. állja, 2. lenyeleti az extra profitot szerző cégekkel.
Ez merőben más ársapka.
Olvass erről!
Gógita 2022.09.16. 18:01:47
Csak kiderült, hogy nem vagy (szolgalelkű, jobbágy) magyar! Ahogy Vajda sem...
Így sokkal érthetőbb ez a fanatikus magyarellenességed.
Gógita 2022.09.16. 18:06:02
Ezért egyszer meg is fogtok lakolni! Mert TI TETTÉTEK!!!
NEM A KORMÁNY!
Gógita 2022.09.16. 18:12:08
Egy sem magyar. Ezért és így köpködnek minket. És a holokauszt miatt nem veri őket szájon senki...
tűz fal 2022.09.17. 15:51:18
"Szolganemzet a magyar"
Azt csak szeretné a választott néped
GyMasa 2022.09.17. 17:47:50
Mert van az, a magát felsőbbrendűnek képzelő réteg, akik szeretik megmondani, hogy MÁSOK mit, hogyan csináljanak.
Ők hiszik azt, hogy a kisembert képviselik.
Billy Hill 2022.09.18. 01:14:47
@ tűz fal:
Szvsz itt van vége a Boldikával való diskurálásnak. Javaslom neki a szolgás dumája (és az abból kivillanó barna kapanyél) miatt a kőműves szexet...
(Nektek meg csak annyi, hogy Christina Aguilera sem kaptat muszkák után, vagy valami hasonló. ;-)
Gógita 2022.09.18. 12:30:25
index.hu/kulfold/2022/09/18/europai-unio-unios-forrasok-navracsics-tibor-europai-bizottsag/