Gondoltam, meghallgatom, megnézem 8-10 forrásból mik a liberális buborék hírei az ukrajnai háborúról.
Megtudtam a következőket:
- az ukrán hadsereg éppen megkapja a legmodernebb helyből induló lézerkardokat a NATO-tól, miközben az oroszok ma már csak ásókkal és gallyakkal harcolnak,
- különben is mindjárt meghal a halálos beteg Putyin,
- de még haldoklása vége előtt puccs robban ki ellene,
- az orosz tankok elmerülnek a sárban, míg az ukrán tankok légpárnán siklanak a sár fölött,
- az ukrán hősök lelkesedése erősebb az atombombánál, kismacskákat simogatnak csata közben és operaáriákat hallgatnak, míg az orosz kényszersorozottak dezertálnak, de előtte elevenen sütnek meg macskákat (mint Don Carlos), s mosógépeket lopnak részegen,
- az oroszok elfogynak lassan, az ukránoknak viszont alig vannak veszteségeik,
- az ukránok nem hátrálnak, mert pozíciók fontosak,
- amikor az oroszok véletenül elfoglalnak valamit, annak oka ukrán taktikai kivonulás,
- ha egy civil elmenekül a térségből, akkor: ha nyugatra menekül, akkor menekült, ha viszont keletre menekül, akkor az oroszok elrabolták őt,
- ha a menekült gyereke iskolába jár nyugaton, akkor az iskolába járás, ha viszont keleten, akkor az orosz agymosásban részesítés,
- az ukrán katonák mind csodaszép árják, sok köztük a tökéletesen kisminkelt fotómodell lány, mind frissen mosott egyenruhában, míg az oroszok ferdeszemű. torz, mogoltörök aljanépek, lehányt, szakadt ruhában,
- az ukránok az euróatlanti értékekért, a szivárványzászlóért harcolnak, míg az oroszok azért, hogy Putyin építhessen magának még pár luxuxvillát.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sztbeni 2023.03.16. 12:21:57
2023.03.16. 12:49:19
és megfordítva. az oroszoknak nem kellet kijev. mert belátták. harkov, izium, herszon. ezek mind nem kellettek.
egyébként persze lehet, hogy elég ha beveszik bahmut-ot. ezzel felőrlik az ukrán hadsereg maradékát, megtörik az ukrán második védvonalat. és nincs harmadik. lehet. (mert elég sokan fegyvert igérnek. és zelenszkijnek nem akaródzik visszavonulni.) a másik oldalról putyinék se állhatnak olyan szuperül. egyelőre az oroszok annyi területet szereztek, amit háború nélkül is magukénak tudhattak volna. egyszerűen úgy, hogy nem katonákat küldenek a térségbe hanem békepapokat.
vergyula 2023.03.16. 12:51:31
Sztbeni 2023.03.16. 13:08:13
littke 2023.03.16. 13:16:28
Boldeone2 2023.03.16. 13:25:27
A legkisebb ellenvéleményért is meghurcoltatás, komoly börtön jár
A szereplők majd ugyanazok, mint a komcsi rendszerben ...Röhej, de ez van...
2023.03.16. 13:27:17
úgy érted, hogy ebben a különleges hadműveletben, ami nem háború. hiszen az orosz sajtó nem relativizál.
Boldeone2 2023.03.16. 13:28:15
en.m.wikipedia.org/wiki/Internet_censorship_in_Russia
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 13:31:23
Csak most a háború miatt van valós cenzúra.
Sztbeni 2023.03.16. 13:36:08
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 13:37:20
Nem tartja. Könnyedén hozzá lehet jutni nyugati médiainfókhoz.
Billy Hill 2023.03.16. 14:46:17
Itt a jövőben sok időt tudnál megspórolni, ha csak az egyik kommentelőd hsz-eit elolvasod, ő ezt már megtette előtted, és szintetizáltan szállítja ide nap mint nap. ;-)
vasútihíd 2023.03.16. 15:02:17
Boldeone2 2023.03.16. 17:07:11
Kamu. Nincs ilyen Európában! Te is írod " kaphat " de ki kapott eddig? Oroszországban már ezrek szenvednek már börtönben politikai nézeteikért!
Boldeone2 2023.03.16. 17:10:17
- A szabad sajtó felszámolása már jóval a haború előtt megkezdődött. Kb 5 orosz liberális vloggert követek évek óta, úgyhogy tisztában vagyok a kinti helyzettel
Boldeone2 2023.03.16. 17:22:24
www.ohchr.org/en/press-releases/2022/01/russia-dissolution-human-rights-organisations-could-start-civil-society-shut
2023.03.16. 18:47:39
2023.03.16. 18:48:37
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 19:33:23
Miközben az állami orosz csatornákon mindig vannak a vitaműsorokban ellenzékiek.
2023.03.16. 20:29:27
ami univerzális az legfeljebb a matek. a kínaiak is hasonlóan számolnak, mint az oroszok vagy az amerikaiak. van az a hit, hogy az általános emberség mégis csak közös. ennek alapja azonban nem evilági. amit errefelé hívnak: kereszténység.
és erre a nyugati válasz az, hogy ez a liberalizmus. a keleties az illiberalizmus. egyik se keresztényi. putyin, orbán se. akkor se ha egy tál lencséért támogatják a papok.
2023.03.16. 20:38:17
orbánnak akkor se lenne támogatottsága ha a véleménye a nyugaton folyamatosan megjelenne. mert hogy ő azt mondja, hogy 1) az oroszokat ne érje gazdasági szankció. mert hogy az európának sokba kerül. 2) ukránokat ne támogassák, azaz tegyék le a fegyvert. mert hogy az is sokba kerül. tehát a nyugat jobban jár akkor ha feladja ezt a háborút.
a nyugatnak azonban érdeke oroszország meggyengítése. akkor ha nyugaton az amerikaiakat, briteket és a franciákat értjük. és ők diktálnak.
2023.03.16. 20:51:40
a kelet nem fog elnyugatosodni, de ez megfordítva is igaz. orbán illiberális elképzelései egész egyszerűen idegenszerűk. nem azért nem nyer svédországban vagy akár olaszországban, mert nem szerepeltetik a tévében. hanem mert nyugaton a többség nem kér abból az elképzelésből, hogy egy főkegyúr uralkodjon egy ország felett. lehet, hogy a neoliberalizmus európában bukásra van ítélve. sőt majdnem biztos. de a többség nem orbán illiberalizmusára akarja cserélni.
orbán lényegében ázsianizmust hirdet az amerikanizmussal szemben. és európában az utat a kettő között kell keresnie.
2023.03.16. 21:30:43
Gógita 2023.03.16. 22:00:55
A szereplők majd ugyanazok, mint a komcsi rendszerben ...Röhej, de ez van..."
Mert Ukrajnában meg már nyugaton is, nem?! De!
Gógita 2023.03.16. 22:04:16
Nem. Azért nem háború a minősítése, mert arra más orosz törvények vonatkoznak. Kicsit komolyabb buli lenne, ha annak minősítenék.
(Tudod, a külföldön üzemeltetett börtön és kínzókamra nem börtön és nem kínzókamra. Vannak ilyen jogi kiskapuk!)
Gógita 2023.03.16. 22:07:45
És mi a helyzet a demokratikus, jogállami európai értékekért vérét ontó Ukrajnában???
(Németországban...?)
Gógita 2023.03.16. 22:10:39
Semmi ilyet nem mond Orbán.
Gógita 2023.03.16. 22:13:21
Francokat. Idézz már tőle valamit ami ezt igazolja!
Boldeone2 2023.03.16. 22:19:02
Mert Ukrajnában meg már nyugaton is, nem?! De!"
- Ez Magyaroszágon van: az Orbán rendszer az államszoci elnyomást restaurálja, ami ellen vagyok...
Boldeone2 2023.03.16. 22:24:04
- Ukrajna -szemben Oroszországgal- soha nem volt totalitárius állam, csak hibrid rezsim. A háború előtt teljes volt a sajtószabadság, most is csak az államellenes oroszbérencekre hajtanak rá
Zelenszkij egy libsi, zsidó, nem diktátor ,mint Putyin
Európat sem Ukrajna ,hanem Putyin fenyegeti
Ukrajna nem mintaállam, de leglább meg akar változni, arra vannak törekvések. Putyinék degeneráltak
tűz fal 2023.03.16. 22:33:59
"ami univerzális az legfeljebb a matek"
Már nem. Boldeone szektája már azt hirdeti hogy a matematika rasszista fehér tudomány.
www.origo.hu/nagyvilag/20210624-egyesult-allamok-kritikai-fajelmelet-matematika-rasszista.html
Boldeone2 2023.03.16. 22:40:19
- Ukrajna náci állam" - miközben egy libsi zsidó vezeti....
- Népirtas megy a Donbassban" - miközben Putyin által kirobbantott polgarháború volt, az ukránokat kvázi legyőzték, ennek következménye a Minszki megállapodás, akkor jött az Azov is a legyőzöttekből
- A Donbass orosz föld" - kamu, meg lehet nézni az összes népszámlalás eredményét
- Ukrajna NATO - taggá akart válni "- soha nem volt rá esély
- Ukrajnában biológiai fegyvereket fejlesztenek az USA- nak"- ez megint egy orosz propaganda- kamu volt...
Nyilván a mainstrem média is részrehajló, de az orosz ....Az egy tragikomédia ...Évek óta folytatták a belső aknamunkát az EU- ban, piszkos módon
Russia Today " és társai .... A "covid -diktatúra" kifejezés is ruszki találmány, amit nemcsak a széljobb vett át, hanem a hülye baloldal is ...
Több ezer fizetett ruszki troll forgott a nemzetközi médiában, a dark web is orosz kontrollált, meg a legtöbb hacker
Sajnos, ez egy aljas rezsim , Kína is az....Egy békés, szabad liberális világban élhetne mindenki, de az elnyomók, latrok nem férnej a bőrükben!
A valódi jobboldalnak is Oroszország- és Kínaellenes kellene hogy legyen, csakhogy itt most a bolsevik, fasiszta, felvilágosodás- ellenes szélsőség terjed....
Sztbeni 2023.03.17. 07:58:00
Sok eus országban, mint pl a cseheknél sokkal durvább véleménydiktatúra van, mint Oroszországban. De látom utánaolvasni nem megy. Esküszöm olyan vagy mintha nem is ember lennél, hanem valami ballib bullshitgenerátor bot. Vagy ezért pénzt kapsz a gazdáidtól?
2023.03.17. 08:12:48
orbán számára a mintaadó törökország, oroszország, kína. ahogy a maxval számára is. és ez ideologikusan szembenáll a nyugattal. ez az ázsianizmus. és ez harcol "a" birodalommal. amerikával. kína, oroszország azonban nem birodalom, hanem ezek megvédik a világ népeit a gonosz erőitől. hszi csin-ping, putyin, erdogan és orbán a jedi lovagok. ez az ázsianizmus. a jobber világkép.
az amerikanizmus meg a baller. azt hazudja nagyon európainak. a gyurcsány házaspár. és egyik sem vezet sehová. magyarországon legalább is.
2023.03.17. 08:15:49
ne viccelj már. azt mondja, hogy nem kellenek szankciók. és azt, hogy a eu/nato ne támogassa fegyverrel ukrajnát. ami azt jelenti, hogy putyin nyert. orbán a kakukktojás ebben a szövetségi rendszerben.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.17. 08:39:15
ujszo.com/kulfold/csehorszagban-az-orosz-agresszio-nyilvanos-tamogatasaert-iteltek-el-kilenc-embert
parameter.sk/csehorszagban-az-orosz-agresszio-nyilvanos-tamogatasaert-iteltek-el-kilenc-embert
A libsizmusba amúgy hogy fér be az anyanyelvi oktatás felszámolása?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.17. 08:43:10
2023.03.17. 09:06:06
magyarországon rendeleti kormányzás van. a háború miatt. ami nem a mi háborúnk. ezért dönt egyszemélyben a vezénylótábornok. hétfő este kigondol valamit, kedd reggel megjelenik a közlönyben. nincs katonai diktatúra, senkit se zárnak börtönbe a véleménye miatt. akárki leírhatja, hogy orbán egy faszkalap. gyurcsány is egy faszkalap. (a közalkalmazotti státuszát kockáztatja. mert a fidesz pribékjei mindenhol ott vannak.)
a probléma, hogy a fideszen nem egy demokratikus párt. (a dk sem.) senki sem mondhatja el szabadon a véleményét szabadon. orbán személyi kultuszt épít, akit egy fél mondattal sem lehet bírálni. ha valaki mégis megteszi, akkor kiteszik a pártból, ha kell, akkor feloszlatják az alapszervezetet (a dk is ilyen). ezért nincsenek orbán nem akar értelmes közéleti vitákat a parlamentben, nincs parlamentarizmus. orbán egy nemzeti bolsevik, gyurcsány és a felesége nemzetközi mensevikek. és ezek esztelen harca uralja a magyar közélet.
Tapi2021 2023.03.17. 09:35:38
És mivel fenyegette? Még több gázzal? Olcsó nyersanyagokkal a fejlődéshez?
Vagy jogfosztotta, azután lövette büntetőzászlóaljakkal a náluk élő ukrán és más kisebbségeket? ... ???
Tapi2021 2023.03.17. 09:38:52
Hát ez egyébként gyanús. Normális ember nem lehet ennyire egyoldalúan elvakult.
Vagy nem ingyen.
Tapi2021 2023.03.17. 09:39:46
Ez nem igaz. Igazold!!! Idézz ilyesmit Orbántól!
Boldeone2 2023.03.17. 09:42:28
Az ukrán menekültek ellen uszítottak: " we have to act now" - vagyis : él a present danger " a jog szerint
Tapi2021 2023.03.17. 09:44:55
Ezerszer leírtuk már itt is: A szankciók megroppantották Európát is, a fegyverszállításokkal meg naponta termelik a hullákat! Ahelyett, hogy fegyverszünetben leülnének tárgyalni. Ami így is, úgy is eljön, csak az a kérdés, hogy addig hány embert halasztanak MÉG meg - igen a nyugat is! - azzal, hogy meghosszabbítják és eszkalálják a háborút?!
Orbán az egyetlen, aki nem a régi módon gondolkodik, hogy gyilkoljunk addig, amíg mi gyilkolunk meg több embert és így győzünk.
Lenne más út is a XXI. században.
Boldeone2 2023.03.17. 09:48:01
"On 26 October 2022 the District Court in the Central Bohemian city Kladno sentenced two visible members of the Czech disinformation scene – Tomáš Čermák and Patrik Tušl. As the public prosecutor mentioned, both defendants presented the video on social networks in August 2022, where they disparaged Ukrainians as refugees. As the prosecutor stressed, both defendants used the disinformation as well as threats in the past, also against the representatives of the Czech Chamber of Medicine Doctors during the COVID-19 pandemic. Based on such continuous activities they were in custody between August and October 2022. Based on the court’s decision, Čermák was given a six-month custodial sentence and Tušl ten-months, because they committed defamation of nation and instigation of hate [12]. This lawsuit is a precedent d showing that Czech justice is able to use recent legislature to punish disinformation campaigns. On the other hand, it also shows that in all cases the police, and later the court, need to find clear intent. Furthermore, it is also visible that only repeated inappropriate activities – and possibly the extraordinary situation caused by Russian aggression against Ukraine – brought state institutions towards a solution which was both relatively resolute and fast."
Ezek az emberek fizetett felforgatók, orosz ügynökök voltak. A rendezvényeiken lengette a horogkeresztes zászló!
Teljesen jogos, hogy fellépett velük szemben a törvény!
Ettől még nem lesz Csehország antidemokratikus ország, szemben Oroszotszággal!
Boldeone2 2023.03.17. 09:53:01
Sok eus országban, mint pl a cseheknél sokkal durvább véleménydiktatúra van, mint Oroszországban."
- Nem, ezt bizonyítja hogy ugyanolyan agymosott vagy, mint a legtöbb széljobb!
Ez a valóság, a tudományosan megalapozott konklúzió:
en.m.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index
Nem is egy ligában van a két ország
Boldeone2 2023.03.17. 10:05:05
- A háború NEM roppantotta meg Európát, ez téveszme. Nyilván rosszabb, mint haború nélkül, de általános válság sincs
Minden nyersanyag ára helyreállt, pont a szankcióknak köszönhetően, többek között!
Fogad már fel ember:
Nincs miről tárgyalni Putyinnal! Van egy állam, amely a fennmaradásárt küzd az az agresszorral szemben. Béke csak akkor lesz, ha az agresszor kitakarodik. Ha az ukránok feladják, vagy a nyugat nem szállít fegyvert, akkor elbuknak, örökre...
Az jön mint Bucsában: népirtás, nemi erőszak, rablás ...
Fogd fel: Putyinnal nincs alku, ezt mondja szinte mindenki aki ismeri a helyzet
Le kell győzni, nincs más lehetőség
Orbán illúziókat kerget és erkölcstelen!
Ez nem két ország küzdelme, hanem egy világhatalom agressziója egy kis állammal szemben, amit meg kell állítani a nemzetközi közösségnek
Ahogy a rendőr is közbelép, ha valakit meg akarnak ölni vagy kirabolni az utcán!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.17. 10:16:47
Boldeone2 2023.03.17. 10:20:34
- Ha fennáll a " present danger" , azaz úgy kelt gyűlöletet valaki, hogy a jelenre is releváns hatása van: sok a mocskos ukrán menekült, act now" akkor bizony az elítélendő, veszélyes gyűlöletbűncselekmény
Az ukran polgarhaborut az usak CIA es a brit MI6 robbantotta ki, eszmei kitalaloja pedig a hirhedt Victoria Nuland volt
- Semmit nem lehet kirobbantani, ha nincs mögötte valós társadalmi elégedetlenség! Az orosz- vazallus Janukovics Ukrajna ellen dolgozott, ezért űzték el
Azóta volt több választas , nem kellett senkinek oroszbarát elnök!
Illene megemliteni a Szabad Europa-t es az Amerika Hangja-t is, amik nem evek, hanem evtizedek ota hulyitik a vilag nepeit. Hogy a tobbi allami propaganda mediat ne is emlitsem, mint pl. a BBC-t, a DW-t, a France 24-et, stb.
- Gondolom neked nem fiatalként ismerős a SZAbad Európa....SZERENCSÉRE ez a radió létezett a kommunista diktatúra idején is, és most szükség van rá Európában
Cseke Lászlónak nem a CIA mondta meg mi legyen a műsorban
Oroszország \ SZU MINDIG is egy elnyomó , agresszor állam volt története során !
Balti Államok, Kaukázus, Közép- Ázsia
2023.03.17. 10:24:28
van a nyugat. először is, ki vagy mi a nyugat. az atlanti-transzatlanti világ. usa, britek, franciák. ezeket megroppantották a szankciók. dehogy is. magyaország nem a nyugat része. azonban a szövetségese. nato/eu tag.
orbán pusztán csak ebből következően sem szólíthatja fel az usát, a briteket, a franciákat (és ehhek kapcsolódan a németeket, cseheket, lengyeleket), hogy ne szállítsanak fegyvert. mivel ezek a tagállamok a szövetségeseink. felszólíthatja a pápa, hogy mindkét fél tegye le a fegyvert. orbán mégcsak nem is azt mondja, hogy az oroszok is vonuljanak vissza, hanem gyakorlatilag azt, hogy az ukránok adják meg magukat. nyilván ezzel járna az, hogy ha a nato/eu nem fegyverezné fel ukrajnát. az is értem, hogy talán nem lenne háború, ha az usa nem avatkozik be a térsébe. de beavatkozott.
és onnantól kezdve a magyar miniszterelnöknek kutya kötelessége a nemzeti érdekeket védeni. és ez nem ez a brüsszelezés. brüsszel nato/eu központ. lehet javaslatot tenni a szövetségi rendszer reformjára. de ahogyan a nato se szólítgatja fel magyarországot úgy a magyar kormánynak se kellene ezt tennie. orbán ezzel akar belpolitikai népszerűséget, csakhogy ez a külpolitikában brutális károkat okoz.
2023.03.17. 10:26:34
hja, csak itt két rabló van. az egyik a ruszkik. a másik a jenkik. ők a rendőr, akik megvédik a szegény kis ukránokat. csak aztán jön az imf, hogy sajnos ukrajna úgy el van adósodva, hogy fel kell számoliuk a közvagyont. és frissen nyomott dollárral felvásárolják őket. amiből az ukrán nép nem lát semmit. úgy, hogy előzetesen szétlövetik az országukat. ez aztán civilizált bazdmeg.
Boldeone2 2023.03.17. 10:27:48
- Ez megint hülyeség! MINDEN fejlett államban SOK a migráns, ahogy te is migráns voltál, Magyarországon is egyre több lesz, ahogy fejlődik a gazdaság. Orbán demagóg
nem ugy, mint a nagy Nyugaton, ahol a lopas legalizalva van, profit a hivatalos neve, az egesz tarsadalmi es gazdasagi rendszeruk erre epul. :)
- Ez megint egy kommunista marhaság! Ember, a kapitalizmusnak köszönhetsz mindent, még az internetet is, hogy lehet itt kommunikálni!
A kommunista rendszerben SEMMI innovació nem volt!
Nem mindegy, hogy többé- kevésbé a szabadpiacon dől el, hogy ki lesz sikeres, vagy politikusként összetolvajolja magát, mi T Orbán vagy Putyin
Boldeone2 2023.03.17. 10:34:43
Volt egy pár száz év közös múlt az oroszokkal, amely totális kudarca fulladt , most új utat szeretnének: nem orosz, hanem lengyel módra élni!
Ha Ukrajnát nőnek képzeljük, akkor kirúgta a csóró, agresszív, alkoholista férjet akivel kudarcba fulladt a " házasság" ..
Jött egy-két újabb, gazdagabb kérő: USA, EU....ott több a perspektíva, hosszú távon....
Az ukrán nők is gazdag amerikai partnerre vágynak, nem pedig oroszra ...
Sztbeni 2023.03.17. 10:35:03
Tapi2021 2023.03.17. 10:43:51
És nekünk mi érdekünk fűződik ahhoz, hogy ez a mesterségesen - többek között magyar - területekből, és sok milliós nem ukrán kisebbségekből összerakott állam, ebben a formában létezzen???
Mi érdekünk abban, hogy ellenségek legyünk az oroszokkal???
Mi érdekünk abban, hogy USA vazallus/gyarmat legyünk???
....
Tapi2021 2023.03.17. 10:45:05
Tapi2021 2023.03.17. 10:47:22
Erkölcstelen a gyilkolás! Az, hogy íróasztalok mellől, elnöki palotákból halálba küldenek tízezreket, apákat, fiúkat, lányokat...!!!
Békét akarni NEM ERKÖLCSTELEN! Gyilkolni az!
Tapi2021 2023.03.17. 10:49:03
Valóban. Ez nem két ország, hanem két birodalom küzdelme, amihez most éppen felhasználnak egy "kis" államot és népét. Plusz a vazallusokét.
Tapi2021 2023.03.17. 10:50:32
Biztos nem.
(Aki fizet...)
2023.03.17. 10:53:58
volt egy külföldről pénzelt puccs. amivel végül hatalomba kerül egy politikai ejtőernyős. nagyon "demokratikus".
2023.03.17. 10:57:16
csak mondjuk kirúgják az állásából azt, aki orbánt bírálni merészeli. te magyarországon élsz, vagy külföldről okoskodsz? a rendeleti kormányzással orbán a saját pártján belül vált diktátorrá. ahogyan gyurcsány a dk-ban. most már tényleg nincs ellenvélemény. a véleményük miatt nap mint baszogatják a tanárokat, hogy a dollárbaloldal ügynökei, az egészségügy valós problémáiról beszélni nem lehet, ezek polgári foglalkozások és nem a hadsereg.
Tapi2021 2023.03.17. 10:57:33
Már írtam, nem mond semmi ilyet.
Próbáld értelmezni a magyar kormány VILÁGOS álláspontját, és ne te adj a szájukba olyat, amit nem mondtak.
Azt mondják, hogy álljanak le MINDEN OLDALON, és TÁRGYALJANAK!
Közben legyen TŰZSZÜNET, hogy se ukránok, se oroszok, se magyarok NE HALLJANAK MEG, amíg a fronttól távoli politikusok megegyeznek. Mert ez lesz a vége így is úgy is.
" nyilván ezzel járna az, hogy ha a nato/eu nem fegyverezné fel ukrajnát. az is értem, hogy talán nem lenne háború, ha az usa nem avatkozik be a térsébe. de beavatkozott."
A felfegyverzés egyenlő a háború elhúzásával, az eszkalációval, a reménykedéssel, hogy még százezer halott kell már csak és jobb tárgyalási pozíciójuk lesz...
Aki fegyvert szállít meghosszabbítja a szenvedést, több halottat és nagyobb kárt OKOZ! Tehát BŰNÖS mindezek sorsában!!!
Felelős minden plusz halálért, amit ezzel KÖZVETLENÜL okoznak!
Tapi2021 2023.03.17. 11:00:35
Látod, érted te ezt, ha akarod!
2023.03.17. 11:01:38
és orbán hol és mikor szólította fel oroszországot és putyint, hogy hagyják abba a gyilkolászást? mintha kicsit egyoldalúan akarna békét. fel lehet szólítani mindkét felet. csak orbán nem pápának van megválasztva.
Tapi2021 2023.03.17. 11:07:32
Nem igaz. Én pl. most ellenzéki városvezetés alatt működő cégnél dolgozom, és ezért biztosan nem rúgnának ki!!! :-)
Sőt, egész nap hallgatom az "orbánozást", meg, hogy a város minden baját a kormány okozza, nem a városvezetés.
Tapi2021 2023.03.17. 11:13:58
MINDENKI fel lett szólítva! Szerinted hogy lehetne tűzszünet úgy, hogy az oroszok tovább harcolnak???
A tűzszünet, tárgyalás, béke felhívás MINDENKIRE VONATKOZIK! Értelemszerűen. (Még a fő aktor USA-ra is! Aki nélkül nem lesz.)
És ehhez Orbán még az elején fel is ajánlotta helyszínnek Budapestet. Vagyis a tárgyalóasztalt. Fegyver és gyilkolás HELYETT.
2023.03.17. 11:16:38
nincs a nagy nyilvánosságban az egészségügy problémáiról beszélő vezető orvos. egy osztályvezető főorvos sincs. mert nem lehet róla beszélni. magyarországon nincs olyan iskolaigazgató, aki a magyar oktatás kérdéseiről szabadon beszélhet. nyíltan nem bírálhatja a kormányt. ez az autoriter gondolkodás. orbán különösen nem bírálható a fideszben. azonnal repül. a fideszen belül diktatúra van.
2023.03.17. 11:21:20
ne viccelj. ha a nyugat nem szállít fegyvert, akkor úgy kezdődnek meg a béketárgyalások úgy, hogy az oroszok nyertek.
ha magyarországot nyíltan nem szólítja fel a nato, hogy szállítson fegyvert, akkor magyarország sem szólít fel senkit, hogy ilyesmit tegyen. mert a nato szövetségi rendszerének tagjai vagyunk. felteszem ennyit a leghülyébb diplomatának is tudnia kell.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.17. 11:25:58
A SZER a CIA adója.
S maga az egyik volt SZER-es mesélte: volt egy lista, miről nem szabad beszélni.
Boldeone2 2023.03.17. 11:38:19
- Ezek nem kamu mutatók, hanem teljességel a valóságot tükröző, meghatározott metodológia alapján elkészített tanulmányok
Egyedül ti széljobb agymosottak kérdőjeleztek meg mindent!
A liberális országok MINDEN szenpontból a Föld legjobb helyei!
Boldeone2 2023.03.17. 11:41:22
Olvasni nem tudsz , ember??????? NEM az oroszbarátságért csukták le, hanem GYŰLÖLETbeszéd miatt! Nyílt erőszakra buzdítás!
Boldeone2 2023.03.17. 11:44:45
Te is emlékszel mi volt itt 1989 - előtt: szovjet típusú rendszer , elnyomás
A SZER szükséges volt, ahogy ma is sajnos...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.17. 11:46:23
Amerika sokkal több országot nyomott el.
Boldeone2 2023.03.17. 11:54:05
Közben legyen TŰZSZÜNET, hogy se ukránok, se oroszok, se magyarok NE HALLJANAK MEG, amíg a fronttól távoli politikusok megegyeznek. Mert ez lesz a vége így is úgy is."
- Azt mondják, de amíg Putyint le nem győzik, erre nincs esély, lássuk be!
KIZÁRÓLAG azért halnak emberek a fronton , mert Putyin háborút vív, az ukránok csak védekeznek!
Te hol hagynád abba a harcot? Betörne egy rabló a házadba, az asszonyt megerőszakolná, a vagyontárgyaidat elvenné, a gyereket elrabolná???? Majdnem ezt teszik a csecsenek és a Wágner!
Fogd már fel: Putyinnal- irracionális tömeggyilkos - az ukránok nem akarnak kierőszakolt békét kötni!
Le akarják győzni, a nyugat is ezt akarja
Ebből Putyin miatt nincs kiút! Egyébként Oroszoszág SOHA egyetlen nemzetközi szerződést sem tartott be.
Tatár- bizánci világszemlélet ...
Boldeone2 2023.03.17. 11:56:39
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.17. 12:52:25
Az USA meg szinte az egész világ. Németországban pl. ma is hatalmas ameriikai katonai megszállás van. Aztán Japán, Latin-Amerika.
Tapi2021 2023.03.17. 13:34:45
Dolgozni kell, nem beszélni (vagy hangulatot kelteni, felelősséget áthárítani)!
A problémák döntő hányadát nem az éppen regnáló kormányok okozzák, hanem, maga az eü/oktatási rendszer és sokszor maguk a benne dolgozók.
Nem volt még olyan kormányzat, amely alatt ennyi pénzt tettek volna az eü-be, vagy csináltak volna ekkora béremeléseket.
Ehhez képest megy a balhézás, mert semmi sem elég jó, miközben mellettünk háború van, szankciók, infláció, ülünk a szarban - kb. egész Európa - és Brüsszel is ül a pénzünkön, hogy hátha megbuktathatja így a kormányt!
Kézen ne álljanak?
Tapi2021 2023.03.17. 13:36:56
És ahhoz neked van közöd?
Tapi2021 2023.03.17. 13:40:22
EGYSZERRE KELL MEGÁLLNI! És tárgyalni.
Nem abban reménykedni, hogy még x tíz- és százezer élet árán HÁTHA LESZ egy jobb tárgyalási pozíciójuk! VAGY NEM LESZ!
De rámegy ennyi ember.
Ezt kéne megérteni.
Mekkora az esélye egy orosz kapitulációnak?????
Tapi2021 2023.03.17. 13:41:59
A hülye diplomaták szállítják a fegyvereket és EZÁLTAL ÖLETIK HALOMRA az embereket! Köztük magyarokat is.
vergyula 2023.03.17. 13:53:48
Így van, kussoljon mindenki.
vergyula 2023.03.17. 13:57:03
vergyula 2023.03.17. 14:00:22
Tapi2021 2023.03.17. 14:16:16
Szándékosan vagytok hülyék vagy pénzért?
Írjam le x-szedszer, amit leírtam többször, hogy értsd, mi az, hogy TŰZSZÜNET? Meg tárgyalás háború és gyilkolás HELYETT?
Vagy, hogy menjetek már el légyszi a frontra, kézen fogva minden támogatót, és onnan védjétek tíz körömmel a háborút! A lövészárokból, meg a sírgödörből! :-(
Tapi2021 2023.03.17. 14:20:00
Ahogy én tudom, az oroszok az első naptól kezdve tárgyalnának, volt is néhány találkozó, amíg a nyugat be nem szállt és nem csináltak egy nagyobb háborút, és nem adtak fegyvereket és hamis reményeket az ukránoknak, hogy majd Oroszország kapitulál és minden úgy lesz, mint régen.
Csak addig páran meghaltok... De ez belefér.
Tapi2021 2023.03.17. 14:23:20
A hangulatkeltők mindenképp, mert láthatóan nem megoldást keresnek.
A komoly béremeléseken átesett orvosok sem, meg a tanárok sem.
vergyula 2023.03.17. 14:23:54
Én nem védem a háborút. Viszont a hozzászólásaid kizárólag a védekező ukrán félre kennek minden felelősséget. Kicsit beszélj az oroszokról/nak/hoz is, hátha mégis ők lesznek az okosabbak.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.17. 14:28:56
vasútihíd 2023.03.17. 14:29:05
Tapi2021 2023.03.17. 14:32:03
Na jó, akkor x-szedszer: MINDENKINEK le kell állnia és FEGYVERSZÜNET ALATT tárgyalni.
A mindenkiben az oroszok éppen úgy benne vannak, mint az ukik, meg az EU, meg az USA.
Mert, ha nem, akkor megy tovább a gyilkolás. És mi végre?
Egy REMÉLT jobb tárgyalási pozícióért?
Te ezért elküldenéd meghalni a fiadat a frontra? Vagy te elmennél? Azt mondanád, hogy igen, megéri az én és/vagy a gyermekem élete azt, hogy esetleg nem Mucsajröcsöge alsónál, hanem Mucsajröcsöge felsőnél lesz a határ. Azt pláne, hogy lehet majd az országban, ahol mi már nem élünk, később egy amerikai támaszpont is... Megéri a fiam élete! Hadd vigyék a frontra.
A vége mindenképpen tárgyalások lesznek és egy kompromisszumos megoldás. Az egyetlen kérdés, hogy a "fiad" halála előtt vagy után!
vergyula 2023.03.17. 14:53:05
Ezért is kellett a B-terv, és Viktor tárgyalt egy jót a türk tanáccsal.
Wildhunt 2023.03.17. 19:24:58
Wildhunt 2023.03.17. 19:33:40
Boldeone2 2023.03.17. 20:16:34
Porosenkót pedig nem a törvény üldözi, nem pedig Zelenszkij:
During his 2014-2019 presidency, Poroshenko helped the self-proclaimed Donetsk and Lugansk People’s Republics to sell some 1.5 billion hryvnia ($54m) worth of coal to Kyiv, the bureau said in a statement.
Poroshenko would face up to 15 years in prison if convicted.
Kicsit korrupt volt....
Zelenszkij libsi is, zsidó is, meg az év embere ...A legerősebb vezető, aki vezetheti Ukrajnát....
Boldeone2 2023.03.17. 20:20:28
www.reuters.com/world/europe/ukrainian-court-rejects-request-arrest-ex-president-poroshenko-treason-case-2022-01-19/
tűz fal 2023.03.19. 18:45:43
"Te is emlékszel mi volt itt 1989 - előtt: szovjet típusú rendszer , elnyomás"
1989 előtt a magyargyűlölő patkány fajtád ugyanúgy mélytorkozta az oroszokat, mint most a jenkiket.
tűz fal 2023.03.19. 18:49:01
"Zelenszkij libsi is, zsidó is, meg az év embere ...A legerősebb vezető, aki vezetheti Ukrajnát...."
mandiner.hu/cikk/20230205_naftali_bennet_izrael_oroszorszag_vlagyimir_putyin_volodimir_zelenszkij_orosz_ukran_haboru_kulfold
"Benett elmondása szerint telefonon hívta fel Putyint, akitől megkérdezte, hogy tervez-e merényletet végrehajtani Zelenszkij ellen, aki erre azt felelte, hogy nem.
A szavadat kell adnod, hogy nem teszed meg
– idézte fel a beszélgetést a politikus, hozzátéve, hogy Putyin valóban a szavát adta. Benett ezután felhívta Zelenszkijt, hogy megnyugtassa, nem áll semmiféle halálos fenyegetés alatt. Az ukrán elnök némi győzködés után hitt neki, és a bunkerből visszatért az irodájába, ahol aztán készített egy videót, amelyben arról beszélt, hogy nem fél."
És a hozzád hasonló hülye droidnak ez az erős vezető.
tűz fal 2023.03.19. 18:58:22
Még a háború legelején, az oroszok azonnal abbahagyták Kijev ostromát amikor az ukránok tűzszünetet kértek. Ezt az ukránok a jenki patkány tanácsadóikkal együtt arra használták, hogy időt nyerjenek. Aztán török közvetítéssel már szinte csak az aláírásra várt a békeszerződés, amikor BoJo sietősen Kijevbe repült és leállította azt a szar bábot, akit a libsi hülyegyerekek hősként tisztelnek, Benett meg elmondta róla hogy bunkerben bujkált amíg garanciát nem kapott arra hogy nem akarják megölni. Azóta kiderült, hogy a Minszki Egyezményt magát is szándékosan csak arra használták hogy időt nyerjenek. Először Porosenko kotyogta ki, aztán Merkel is.
És nem attól lesz valaki jó bíró hogy ha az egyiknek tizenegyest ítél, akkor automatikusan a másiknak is, hanem attól, hogy azoknak ítéli meg, aki megérdemli.
Gógita 2023.03.20. 10:06:57
Egy tárgyalóasztal meg kijön full extrásan is kb. tízezer euróból! Nulla halottal!
Wildhunt 2023.03.21. 11:39:40