Hatalmas tüntetések zajlanak egész Gúziában Soros-közeli szervezetek szervezésében. Az ok: egy törvényjavaslat, mely megjelölné azokat a civil szervezeteket, melyek elsősorban külföldi forrásból finanszírozzák magukat.
Pedig hát a civilség mint fogalom maga azt jelenti, polgárok megszerveződnek, majd együtt lépnek fel valamilyen ügy érdekében. Ha valaki ezt kívülről szervezi, annak neve nem civilkedés, hanem lobbizás.
Kinek az érdeke a kettő egybemosása? Hát nem a civileknek.
Az USA természetesen azonnal lépett. Aggodalmát fejezte ki. Hiszen ha ezentúl tudni lehet, hogy melyik civil álcivil, az meg fogja nehezíteni az amerikai befolyás érvényesítését.
A furcsa az, hogy ugyanakkor ugyanez az USA mélyen fel van háborodva, hogy orosz és kínai szervezetek befolyásolják az amerikai közvéleményt. Ez az amerikai álláspont szerint megengedhetetlen. Évek óta téma viszont az orosz bevatkozás az amerikai választásokba, miközben az USA simán beavatkozik más választásokba, pl. a tavalyi magyar választásokba, ahol dolláreső hullott az ultraliberális MZP-re. Ez az amerikai álláspont szerint megengedhető.
Az amerikai álláspont röviden: nekünk szabad, nektek nem, pont.
A vicces: a kanadai kormány egy hasonló szabályt tervez éppen most. Az ellen nincs aggodalom, hiszen az majd az orosz és kínai befolyás ellen irányul.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tapi2021 2023.03.16. 10:26:28
Amit szabad Mohamednek, nem szabad a kisökörnek.
Miről szól az ukrán háború is? Ugyanerről.
Ha az oroszok vagy Kína kavart volna pl. Mexikóban úgy, ahogy az USA Ukrajnában (Európában), az USA is régen beavatkozott volna.
Igaz, ők előbb a sátán tengelyének vagy hasonlónak bélyegezték volna, meg összehozták volna a szokásos "nemzetközi koalíciójukat", mert akkor már "igazságos" és jogos a birodalom beavatkozása és az érdeksérelme orvoslása!!!!
Boldeone2 2023.03.16. 10:46:02
A kormány pedig nem tesz elegendő lépéseket a nyugati integráció felgyorsítására, oroszfüggők. Az emberek többsége viszont mélyen oroszellenes, a 2008- As orosz beavatkozásra még sokan emlékeznek
Amit látunk, az nem más, mint orosz érdekszféra felbomlása. Botorság azt hinni, hogy az USA képes fellázítani egy olyan országot, ahol elégedett a társadalom
Ha szerencsénk van, akkor Putyin hamarosan veszít Ukrajnában, akkor pedig egy békés világ köszönthet be mindenhol, a küzdelem okafogyottá válik
Tapi2021 2023.03.16. 11:05:36
Ebben van igazság. Egyelőre a magyarokat sem tudják fellázítani a többség által megválasztott, legitim kormány ellen.
Pedig nagyon rajta vannak.
Tapi2021 2023.03.16. 11:13:39
Hát nem.
Sajnos minden nappal két kimenet erősödik:
- Új, talán a korábbinál is durvább hidegháború mérgezi majd meg Európát újabb évtizedekre. Ami VISSZAVETI az egész kontinenst, mind gazdaságilag, mind politikailag, mind társadalmilag. Tehát mindenképpen veszítünk.
- Átfordul igazi háborúba, mind Európában, mind/vagy az orosz érdekszférában. Ha Oroszország veszít, tehát gyengül, az utóbbi a valószínű, ha nem, akkor erőt kell mutatnia előbb-utóbb, és akkor az előbbi.
Ide vezet a háborús logika, a háborús spirál, amelyben vagyunk. Mert valójában rajtunk kívül senki nem akar kompromisszumokra épülő, tárgyalásos megoldást, azonnali tűzszünetet és békét, a háborús spirál ELVÁGÁSÁT. :-(
EZÉRT megyünk napról napra befelé az egyre nagyobb konfliktusba, és nem kifelé belőle.
És az USA már Kínát is hergeli!!!
Boldeone2 2023.03.16. 11:27:35
Pedig nagyon rajta vannak."
-Éppen azért nem lázadnak a magyarok, mert a nyugati integració miatt nincsenek extrém rossz megélhetési viszonyok. Ez csak egy középszar ország. A legtöbb embert meg hidegen hagyják az ágazati bérproblémák, amikor szabadon lehet gyűlölködni...
Ez nem egy normál, plurális demokratikus ország viszont, a valós politikai verseny nem létezik
Mert valójában rajtunk kívül senki nem akar kompromisszumokra épülő, tárgyalásos megoldást, azonnali tűzszünetet és békét, a háborús spirál ELVÁGÁSÁT. :-(
- Mindenki békét akar, ez téveszme, de azt is látja mindenki: A putyini békediktátum- ha egyátalán van olyan még- nem járható. A haborús spirál elvágása úgy lehetne, ha Putyin abbahagyná a háborút, Ukrajna csak védekezik. Vagy legyőzni az agresszort
Akánlom figyelmedbe Jászberényi Sándor riportját , miért nem adhatja fel magát Ukrajna ..
De, Bucsa után neked is tisztában kellene már lenni a tényekkel!
Az orosz sajnos már egy zombihadsereg lett, nincs velük egyezség
Európa túléli! Nézd csak meg a világpiacot: a földgáz óriasi zuhanásban, az olaj ára is csökken, ahogy a gabonáé!
A szankciók KIVÁLÓAN működnek, Orbán tízmilliárdos hazugságával ellentétben!
Tapi2021 2023.03.16. 11:55:20
Ez nem egy normál, plurális demokratikus ország viszont, a valós politikai verseny nem létezik"
Mi magyarok valójában a nyugalmat szeretjük. És kifejezetten frusztráló, ha minden nap politikával kell foglalkoznunk.
És sajnos kell, ezért van feszültség. Nem azért, mert "gyűlölködni" akarunk.
A gyűlölködést egyébként sem minden oldal csinálja, csak az ellenzék.
Nincs valós politikai verseny? Be vannak tiltva a pártok, mozgalmak???
Nincsenek. Ennyit tudnak felmutatni! Mert ennyire rezonálnak az emberek valós akaratával, igényeivel. Ezért van kevés szavazójuk.
Nem kell a felelősség hárító siránkozás.
Tapi2021 2023.03.16. 12:02:39
A mi??? Putyin/Oroszország TÁRGYALNI akart már a háború előtt is, csak leszarták. Ezért lett a háború.
És az az ultimátum, hogy csakis akkor tárgyalnak, ha teljesen kivonulnak és gyakorlatilag kapitulálnak - ami NEM REÁLIS és nem életszerű - az valóban a tárgyalási készséget és a béke akarását fejezné ki???
Egy nyilvánvalóan lehetetlen feltételhez kötni a tárgyalásokat és a békét??? !!!
Csak KÖZBEN EMBEREK HALLNAK MEG, tízezrével!!! De az kit érdekel?!
Tapi2021 2023.03.16. 12:05:27
Bucsa már tény? Láttuk, amit láttattak. Egyelőre ennyit tudni róla.
De tény volt pl. a drezdai CIVIL lakosság és az oda menekült tízezrek SZÁNDÉKOS megsemmisítése is! És? Milyen következtetés adódott ebből???
Sztbeni 2023.03.16. 12:07:00
Szaakasvili idején elképesztő rablás és vadkapitalizmus ment. A hozzá közel álló emberek elképesztő pénzeket tettek zsebre, az átlag pedig havi pár tízezer forintnyi pénzből vagy még kevesebből tengődött. Szociális háló gyakorlatilag nem is létezett (most se sok van, de jobb mint volt). Igen, a GDP komolyan nőtt, de ez egy része zsebbe ment a maradékot pedig értelmetlen látványberuházásokra szórták el, az átlag ember nem sokat tapasztalt a nagy növekedésből. Nem ritka látvány, hogy pl egy poros kistelepülésen ahol nincs csatorna és egy felújított ház sem, ott áll a város közepés egy ízléstelen üvegpalota, ami a rendőrség épülete, amikre Szaakasvili elképesztő pénzt szórt el. Vagy beszélhetünk arról is, hogy épített új parlamentet Kutaisziben, 2011-ben 83 millió dolláros áron, ami a magyar stadionokhoz képest is elborultan magas ár (a Fradi stadionja ennek kb felébe került évekkel később). Ja, aztán kiderült, hogy az épület kb használhatatlan (télen kifűthetetlen, nyáron elviselhetetlen a meleg), ezért a kormány bukása után vissza is költözött az országgyűlés a régi parlamentbe, a 83 millió dolláros épület pedig ott rohad Kutaiszi-Külsőn.
A 2008-as háborút pedig nem az oroszok kezdték, hanem Szaakasvili. Az EU vizsgálóbizottsága is ezt állapította meg annak idején. Ha nem hiszed el, még a wikipedia cikkben is megtalálod ezen infókat. Az ukránokhoz hasonlóan ott is tárgyalások helyett erőszakkal próbálták megoldani a szakadár területek kérdését, sikertelenül.
A kormány jogosan nem tesz elegendőt a nyugati integrációért, mivel semmi értelme, egyrészt földrajzilag is hatalmas távolságra vannak minden EU-s országtól, másrészt Ukrajna és Moldova példája is mutatja, hogy nem ez a legjobb megoldás. Nyilván megérné teljesen a nyugatnak kiszolgáltatva lenni, mikor a legközelebbi EU-s ország is 1000+ km légvonalban. Elég csak ránézni a térképre. Sokkal jobban járnak ha semleges országként a nyugattal, valamint a szomszédos Oroszországgal, Törökországgal és Azerbajdzsánnal is szorosabbra fűzik a kapcsolatokat. Pl. az azeriekkel való relativ jó viszonynak köszönhetően jelenleg az EU-s árakhoz képest nevetségesen olcsó a gáz és az üzemanyag is. Az elmúlt 10 évben tapasztalható fejlődés pont ennek a politikának volt köszönhető, csak az elmebajos nyugat tavaly óta nem tűri ha egy ország nem teljes mértékben a csicskája.
Az oroszokért valóban nem rajonganak a grúzok, de a liberális nyugati elmebajt még jobban utálja a többség. Az egyik legkonzervatívabb és legvallásosabb ország Európában (földrajzilag Ázsia, de most vegyük Európának), elég csak megnézni, hogy mi lett abból, hogy prájdot akartak a nyugati szervezetek csinálni Tbilisziben 2021-ben.
Szóval összességében elmondható, hogy a jelenlegi kormány valóban nem tökéletes, de sokkal jobb, mint ami előtte volt, és ezt a lakosság nagyrésze is így gondolja. Szaakasviliék elutasítottsága kb olyan, mint itthon Gyurcsányé. A nyugat pedig ezt pontosan tudja, és azt is, hogy jövőre a választásokon hasonlóan nagyot buknának az embereik, mint 2012 óta minden választáson, ezért most minden eszközzel megpróbálnak egy puccsot véghezvinni, ami után egyszerűen betiltják majd az ellenzéki pártokat, mint ahogy ukrajnában is történt. De szerencsére ez nem fog nekik sikerülni.
Tapi2021 2023.03.16. 12:07:04
Igen, érezzük is a bőrünkön.
És az európai iparnak még csak fő a fekete leves! Várd ki!
Tapi2021 2023.03.16. 12:11:11
Sztbeni 2023.03.16. 12:13:25
Boldeone2 2023.03.16. 12:23:12
- Nem, nem ezért lett háború, hanem Putyin az Orosz Birodalom határait akarja restaurálni, amit ki is mondott
Valós béketerve soha nem volt, " Vonja ki a csapatait a NATO Közép- Európából, stb...Eleve teljesíthetelen ajánlat...
vergyula 2023.03.16. 12:30:03
:DDDDDDDDDD
vergyula 2023.03.16. 12:31:41
Azért annyira jó, mint Putyin ötlete a NATO 97-es határaival.
Boldeone2 2023.03.16. 12:37:05
1991- ben a SzU felbomlása után Dél-Oszétia, Abházia és Adzsaria kikiáltotta saját függetlenségét, de ezt más országok nem ismerték el, azonban a területeknek sikerült megakadályozniuk, hogy Grúzia visszafoglalja őket. Az elszakadt területekről több ezer grúzt űztek el, ami megmaradt, mint rendezendő probléma a grúzoknak. Ha ruszkiknak joguk van most a Donbassban erre, akkor a grúzoknak miért nem?
A haború pedig azzal indult, 2008- ban, hogy belőttek Dél- Oszétiából Grúziába
Ez egy orosz provokáció volt, célja pedig az, hogy Grúzia megmaradjon a ruszki érdekszférában
Boldeone2 2023.03.16. 12:39:10
Boldeone2 2023.03.16. 12:42:41
Jól mondod , csak nem grúz álom párt, hanem grúz állampárt, ahogy a United Russia meg a Fidesz is uralja a társadalmat, ugyanazt teszik ott is
Nincs valódi demokrácia, ahogy Oroszországban sem. Pont ezért akarták bevezetni az új civil törvényt: megregulázni a társadalmat
Sztbeni 2023.03.16. 12:47:02
Koszovónak szabad volt, mindenki másnak meg tilos? Egyszerűen a helyi lakosság el szeretett volna szakadni, amint lehetőség lett volna rá akkor léptek. Az akkori grúz kormány erősen nacionalista kisebbségellenes politikát vitt, így nem csoda. Nem csak onnan űzték el a grúzokat akkor, hanem a grúzok is az abházokat és oszétokat, akik az ország egyéb területein éltek. De később lehetett volna rendezni ezt a konfliktust akár békésen is (vagy megpróbálni), de Szaakasviliéknek ez az ötlet nem tetszett.
"A haború pedig azzal indult, 2008- ban, hogy belőttek Dél- Oszétiából Grúziába"
Na ez egyáltalán nem így volt. A grúz hadsereg már a háború előtt elkezdett kisebb területeket elfoglalni Dél-Oszétiában, a kormány pedig minden tárgyalást elutasított. Aztán augusztus 8-án az olimpia megnyitója alatt elindította Szaakasvili a teljeskörű inváziót, bízva abban, hogy ha a világ épp az olimpiára figyel, akkor ő addig szépen elfoglalja ezeket a területeket.
Sztbeni 2023.03.16. 12:48:45
Mert nem a nektek szimpi párt nyer a választáson? A ti szemetekben az a diktatúra ha egy választáson nem ti nyertek :D
Boldeone2 2023.03.16. 12:48:52
Tavaly ehhez hozzáött Putyin háborúja, meg ez energia- zsarolás, ennek azonban vége!
tradingeconomics.com/commodity/eu-natural-gas
A szankciók kinyírták az orosz gázfegyvert!
Boldeone2 2023.03.16. 12:52:03
- He, he,he...Állampárti rezsim van, a választásokon NINCS egyenlő verseny . Ennyi. A közjogi rendszer a Fidesz hatalmi céljait szolgálja, ahogy az ezermilliárdos , agymosó médiarezsim is
Boldeone2 2023.03.16. 12:54:39
- Vagy inkább az nem tetszett az orosz félnek, hogy a korábbi gyarmat Grúzia amerikai érdekszférába kerül!
Az oroszt SOHA nem érdekelte a nemzetiségek helyzete!
Sztbeni 2023.03.16. 13:04:40
Mint ahogy az amerikait sem. Minden nagyhatalom a saját érdekeit nézi ez tény. De érdekes módon se Zelenszkij se Szaakasvili a minimumot se volt hajlandó megtenni azért, hogy az országban élő nemzetek helyzete jobb legyen. Ha csak a legkisebb kompromisszumkészséget mutatták volna, akkor egész más lenne a helyzet. Nyilván most azzal fogsz jönni, hogy a csúnya oroszok akkor is támadtak volna, de ez elég nevetséges indok lesz, mivel még nem láthattuk soha hogy mi lenne ha valamelyik nyugatbarát bábkormány megpróbálta volna normálisan rendezni a fennálló helyzetet.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 13:07:05
Grúzia lehetett független, de Abházia nem? Miért?
Boldeone2 2023.03.16. 13:14:46
A Donbassi nemzetiségi kérdés rendezése eleve hamis narratíva!
Ugyanazok az emberek élnek ott etnikailag A nemzetiségi problémát Putyin szította fel. A történelem során MINDIG kisorosz többség volt ott, ezt mutatja az összes népszámlálás eredeménye, még a cári idők is
Csak most lett egy kicsi orosz többség, hogy 2 millió ukrán elmenekült 2014 óta....
De most sem elsöprő
Putyint csak a Birodalom sorsa érdekli, ha kell leöl százezreket is, vegyesen, hogy magát mentse
Tojik az oroszokra!
Boldeone2 2023.03.16. 13:19:46
Anélkül ott béke lehetne , ahogy 2014 előtt is az volt ...
Putyin miatt lett romhalmaz minden
Ukrán nacionalizmus mindig volt, de az válasz az orosz birodalmi fasiszta elnyomásra
Az " Azov " a Debalcevei legyőzöttekből alakult
Ukrajnának egy jövője van, az EU integráció. A ruszki birodalmi jövő, a vazallus státusz örökre elbukott!
Volt rá 300 év, nem ment, totális kudarc lett Ukrajna és NEM a nyugat miatt, hanem az orosz elnyomás miatt
Tapi2021 2023.03.16. 13:20:49
Cáfolhatod! :-)
Sztbeni 2023.03.16. 13:23:01
na ebből látszik hogy milyen szinten vagy. A belarusz kormányt akár nevezhetjük is annak, de a grúz kormány kinek a bábja? Az oroszoké? Úgy hogy közben az euval is egyre szorosabb kapcsolatokat építettek? Rohadt messze vannak még attól is, hogy oroszbarátnak nevezzük őket. Három demokratikus tiszta választást nyertek meg egymás után nagyon sima többséggel. Az a bűnük, hogy nem vezettek be oroszellenes szankciókat, ami miatt a grúz átlagember szopna hatalmasat, az oroszok pedig meg se éreznék? Vagy hogy nem indítottak háborút, hogy ott is ártatlan emberek ezrei haljanak meg a nyugati érdekek miatt? Normális vagy?
A Donbasszi kérdést most hagyjuk, nem arról beszéltünk, hanem Grúziáról.
Tapi2021 2023.03.16. 13:23:46
Nyilván azért kellenek (-nének) tárgyalások és KOMPROMISSZUM, hogy a két végpontból valahol találkozzak.
És mivel mindenképpen ez lesz a vége, most arról kell és lehet dönteni, hogy sok tíz vagy százezer ember halála ELŐTT vagy UTÁN ülnek inkább le az asztalhoz?!
Úgy tűnik, utána. És ez tragédia.
vergyula 2023.03.16. 13:26:52
Tapi2021 2023.03.16. 13:27:56
Aminek ismertető jegye, hogy nem a ti vonalatok van kormányon. Tudjuk.
Sztbeni 2023.03.16. 13:33:52
Ezt mondhatod neki, a hozzá hasonló "liberálisok" nem ismerik a kompromisszum fogalmát. Az elmúlt évtizedek alapján úgy tűnik, hogy nem a csúnya oroszok, hanem a csodálatos nyugat aki soha semmilyen kompromisszumra nem képes, hanem teljes hatalmat akar.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 13:38:19
A 97-es NATO-állapot már kompromisszum. A valódi cél a NATO feloszlatása.
Tapi2021 2023.03.16. 13:40:40
Anélkül ott béke lehetne , ahogy 2014 előtt is az volt ...
Putyin miatt lett romhalmaz minden"
Kizárt, hogy ingyen legyél ennyire hülye (elvakult).
Tapi2021 2023.03.16. 13:43:33
vergyula 2023.03.16. 13:44:24
És a szemetek nem hagyják magukat, botrány!
vergyula 2023.03.16. 13:46:13
Most egy kicsit azt gyanítom, hogy másképp értelmezzük a gyűlölködést.
Tapi2021 2023.03.16. 13:57:41
Ez így van. Boldi a tipikus minta arra, mennyire toleránsak, mennyire érdekli őket mások álláspontja vagy jogos érdeke.
Én is írtam már, hogy a nyugat kizárólag totális győzelmet vagy kapitulációt ismer. És ezért sem a mások, sem a saját népének életét nem kímélik.
Nekik az ember csak fogyóeszköz a hatalmi célok eléréséhez.
(És itt nem elég bedobni, hogy de a "diktatúrákban" is így van. Mert a nyugat állítólag más.)
Tapi2021 2023.03.16. 13:58:17
Tapi2021 2023.03.16. 14:00:21
???? Kié?
Mert éppen belépnek országok és erősödik. A világ meg persze egyre fekete-fehérebb, ha már az eddig semlegesek sem semlegesek. :-(
Tapi2021 2023.03.16. 14:03:13
Ez valószínű. Nekem pl. a "menjetek a picsába", nem gyűlölködés, hanem vélemény, a "lógassuk fel Orbánékat" meg az.
erol 2023.03.16. 14:03:18
Szerény terv és persze reális, igazságos. Közben tapi barátod meg sír, hogy miért nem akar tárgyalni a nyugat, miről, hogy hogyan adja meg magát?
Tapi2021 2023.03.16. 14:03:58
"Most egy kicsit azt gyanítom, hogy másképp értelmezzük a gyűlölködést."
Tapi2021 2023.03.16. 14:05:32
vergyula 2023.03.16. 14:05:51
mandiner.hu/cikk/20230316_bayer_zsolt_badog_blog_velemeny_ursula_von_der_leyen_joe_biden
erol 2023.03.16. 14:07:15
Tapi2021 2023.03.16. 14:11:59
A tehetségtelen hülyéket tehetségtelen hülyéknek nevezni vélemény.
Ha azt írta volna, hogy lőjék már le őket végre, vagy, hogy "én legszívesebben felakasztanám"..., az gyűlölködés lenne.
Félek, hogy nálatok a gyűlölködés is csak egy a sok bélyeg közül (náci, fasiszta...), ami arra kell, hogy megbélyegezzétek az ellenfelet. Aztán lehet azt mondani, hogy egy gyűlölködővel nem tárgyalunk.
Taktikai fegyver.
Tapi2021 2023.03.16. 14:14:43
Sajnos ott ezek mennek. Sokakból kijön az állat. Pro és kontra.
De Bayer nem a Fidesz, pláne nem a kormány.
Random embert bárki, bármely oldalról előhúz.
Én sem Bayerre szavazok, hanem a Fidesz-KDNP-re. Ők mikor, hogyan gyűlölködnek?
Vagy a kormány?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 14:15:25
Ilyen a politika. Ki kell kényszeríteni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 14:16:12
A NATO agresszív tömb, háborús bűnös, ideje lebontani.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 14:17:30
Ilyen a diplomácia.
Nekünk van időnk, nem csak az orrunkig látunk.
Tapi2021 2023.03.16. 14:17:55
Erre semmi esély. A NATO a birodalom(é)! És a birodalommal együtt bukhat csak.
vergyula 2023.03.16. 14:18:04
erol 2023.03.16. 14:25:03
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 14:53:08
Kivárjuk.
Billy Hill 2023.03.16. 14:59:43
Ó, arra már megkapta a feloldozást, egy nagy embertől...! :-)
"Mi csináltuk meg a köteles akciót is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket, és mi összerakjuk."
vasútihíd 2023.03.16. 15:20:07
Billy Hill 2023.03.16. 15:25:06
Na de mikor volt ez másképp? USA sem úgy lett, hogy az eredeti lakosságot simogatták. Angol meg spanyol meg portugál meg holland gyarmatbirodalom sem alakul ki pipogyaságból.
(Meg persze a még korábbi birodalmak sem.)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.16. 16:00:28
Nehéz ezt kiszámolni. A század közepe tájákára várható az LVB - Liberális Világbirodalom - megroppanása, majd lassú agóniája, aztán a század végéig vége lesz.
De ez lehet gyorsabb is.
vasútihíd 2023.03.16. 16:09:09
Boldeone2 2023.03.16. 16:55:37
agenda.ge/en/news/2021/904
Az ElSÖPRŐ többség szerint ez nem volt szabad választás!
Boldeone2 2023.03.16. 16:57:56
ecfr.eu/publication/broken-dream-the-oligarch-russia-and-georgias-drift-from-europe/
Boldeone2 2023.03.16. 17:00:35
Aminek ismertető jegye, hogy nem a ti vonalatok van kormányon. Tudjuk."
- Már megint hülye vagy ! Oroszország bizonyíthatóan NEM demokrácia, egy totalitárus rezsim. Miről akarsz vitázni? MINDEN tény engem igazol!
Boldeone2 2023.03.16. 17:03:36
Egy totális erőszakrezsimről beszélünk!
Meg kell állítani az orosz Hitlert!
en.m.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index
Boldeone2 2023.03.16. 17:17:58
...és azóta csak romlott a helyzet...
tűz fal 2023.03.16. 22:21:09
"Mi csináltuk meg a köteles akciót is."
Így etetik a balliberális hülye droidokat. Tök mindegy hányszor buknak le az agymosóik, ezeknek se agya, se igénye nincs gondolkodásra.
Sztbeni 2023.03.17. 07:55:53
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.17. 09:07:57