magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Disznó

Hatalmas felháborodás.

Ami érdekes: az állatkínzás általános felháborodást kelt, de az abortusz nem. Pedig az abortusz sokkal kegyetlenebb.

Egyébként persze a tett elítélendő: perzselni disznót a disznó meghalta után szokás, nem előtte. A konkrét eset egy kontár disznóvágás.

A ballib törzskommentelői tábor persze gyorsan megfejtette a rejtélyt: mucsai fideszesek voltak a disznó-szadisták, s a hibás az "állatkínzó" Semjén. Orbán szerencséje, hogy a foci a hobbija, nem a vadászat, különben ő lenne a hibás.

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4718079560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2023.03.27. 12:58:11

A jó szúráshoz tapasztalat kell!

Falusi rokonság a múltban, minden évben vágott disznót, de mindig elhívták szúrni a falu hentesét. Ehhez érteni kell.

A hentes szúrt, kivéreztetett, és ment is.

Valakik mindenből kényszeresen politikát csinálnak! :-(

Tapi2021 2023.03.27. 13:00:46

Embert ölni emberi jog! Ha ki van jelölve a legálisan ölhető embercsoport!!!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 14:02:21

@Tapi2021:

Igen.

S én állítom: egy falusi disznó élete százszor jobb, mint egy nagyüzemié.

Gery87 2023.03.27. 14:09:48

Láttam a videót (sajnos).

Persze ebből is mit tudsz kihozni, a kibaszott abortuszt, mintha mindent a világon az alapján kellene megítélni hogy "hogy viszonyulsz az abortuszhoz."
???
Elképesztő.

@Tapi2021:

"Valakik mindenből kényszeresen politikát csinálnak! :-("

Pl most Birca.

vasútihíd 2023.03.27. 14:10:49

ahgy birca irta tudvalevő hogy a liberálisok meg nem született gyerekeket eszenek szóval az abortusz az ő disznóvágásuk

Gery87 2023.03.27. 14:12:04

"A ballib törzskommentelői tábor persze gyorsan megfejtette a rejtélyt: mucsai fideszesek voltak a disznó-szadisták"

Mi a tökömnek olvasol idiótákat.
Szerinted ők a többség?
Akkor meg minek.

Ez a cikk is semmire nem jó, mint megint hergelni ezt a kibaszott kultúraharcot.

Már egy kurva szarul elvégzett disznóvágás is Orbánról meg a ballibekről szól.

vasútihíd 2023.03.27. 14:22:28

@Gery87: ebben semmi meglepő nincs mert disznóvágas scifi vagy baszóemberek ezen blog szürke kisemberének érhető feladata a sátánista liberálisok leleplezése és társadalom attól való elszakadásának felgyorsítása. és ez nem irónia akkor is ha valakinek úgy hangzana.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 14:29:04

@Gery87:

Főleg a ballibek csinálják ezt.

A múltkor volt HVG-s cikk, hogy alacsony a német tanárok bére.

Kb. a harmadik komment az volt, hogy Zorbán megvette a HVG-t, ezért tereli el most ravaszon a figyelmet a magyar tanársztrájkról.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 14:30:46

@Gery87:

Én csak a feléig néztem.

Vártak volna fél percet, s már nem lett volna gond.

Gery87 2023.03.27. 14:40:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És egy HVG-s komment folyam törzshülyéi leképezik a teljes magyar ellenzéki társadalmat?

Nem kell idióták kommentjeit olvasni.

Gery87 2023.03.27. 14:43:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem sikerült jól a dolog.
A felháborodás oka hogy nem érdekelte őket hogy még él.
Semmi gond azzal hogy leölik, azért van, ezért élt egyáltalán.

Olvastam én is cikket az állatvédőktől hogy: "utolsóként végignézte társai halálhörgéseit..." stb.
De nem kel ezekkel a hópihékkel foglalkozni.
"hivatalból túlérzékenyek".

Gery87 2023.03.27. 14:49:22

@vasútihíd:

Szerintem az nem "leleplezés" hogy az egyik oldal túlzó hülyeségeire túlzó hülyeségeket adunk válaszként!

"- a sertés élve sült meg, miután végignézte társai haláltusáját."
- rosszul sikerült disznóvágáson akadtak ki a liberálisok! Emberi jogokat követelnek a disznóknak két abortusz között!"

Na ez csak legalja fetrengés és hiszti a szellemi mocsokban semmi más.
Ez nem leleplezés, ez óvoda kiscsoport.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 14:53:05

@Gery87:

Valójában sokkal rosszabb üzemben hízni. A falusi disznó luxuséletet él ehhez képest.

S a vágóhídon is látja a disznó mi zajlik.

Az viszont tény, hogy a zöldidióta progresszívoknak minden ölés szentségtörés, csak a meg nem született ember megölése nem az. Ez azért abszurd.

Gery87 2023.03.27. 16:23:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Valójában sokkal rosszabb üzemben hízni. A falusi disznó luxuséletet él ehhez képest."

Így van.

"Az viszont tény, hogy a zöldidióta progresszívoknak minden ölés szentségtörés, csak a meg nem született ember megölése nem az. Ez azért abszurd."

Honnan tudod hogy minden zöld "méregzöld vegán idióta" és ugrik a húsevésre meg az állatölésre de közben meg "hetente jár abortuszra"?

Én is "zöld és állatbarát vagyok", elítélem az állatkínzást vagy ha szenvednek.
De a háziállat azért van hogy megegyük és ebben semmi rossz nincs, ehhez meg nyilván le kell vágni. Ez ilyen.

Most az hogy mit gondolok az abortuszról megint egy más dolog.

Ne mossuk össze a kettőt.
Egyesek az élő állatot érző lénynek tartják akit kínozni és leölni nem szabad.
Az abortusz viszont sokaknál pont azért nem bűn meg megengedhető mert nem tartják élő érző lénynek, hisz még nemhogy meg sem született még csak egy "sejtkupac".

Most az hogy te a vallásos hit miatt már a fogantatástól kezdve emberként tekintesz rá akinek lelke van az egy nézőpont, elv, oké, de ezzel nem lehet vitázni, nincs min vitázni.
Aki nem vallásos nem fogja így gondolni, tehát te nem így állsz hozzá és ennyit tehetsz kb.
Ráerőltetni meg senkire nem szabad.

Mi az egyszerűbb és kézenfekvőbb?
Nem csinálni valamit amit amúgy lehetne, vagy ráerőltetni másra a saját dogmádat?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 16:47:44

@Gery87:

Ne erőltessük a gyilkosság elítélését! Aki nem akar, ne gyilkoljon, de ne szóljon bele mások gyilkolásába! Legyen szabadság!

ZorróAszter 2023.03.27. 17:25:31

Egy újabb példa, hogy a sajtószabadság Magyarországon odáig terjed, hogy az ellenzéki sajtónak, ellenzéki politikusoknak szabad olyan témákban kötözködni, ami ne árthat Orbánék hatalmának, és mindenki számára nyilvánvaló, hogy csak kötözködés.

De szigorúan tilos olyan témáktól beszélni, mint például
- Kaptak-e jutalékot a kormánytisztviselők a Kwesztortól a hozzájuk betett közpénzmilliárdok után?
- Hogy a munkanélküli segély havi 22800 forint.
- Hogyan lett öngyilkos Welsz Tamás igazságszérummal?

Stb., stb.

vasútihíd 2023.03.27. 17:26:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Gery87: nem látod hogy gety87 nem beszélt gyilkosságról csupán csak abortuszról. egyébként halálbüntetés kérdésében ki hogyan áll az hasonlítható az abortuszhoz vagy a dinszóvágáshoz?

Boldeone2 2023.03.27. 17:36:47

Ez egy barbár népszokás. Részeg, aberrált emberek rituálisan leszúrják a disznót, ebben a premodern kultuszban. Orbán is szeret a nép előtt disznóvágó aberráltként tetszelegni, mert pont azok az emberek a legnagyobb hívei, akik élvezik a disznóvágást
Erre mond nemet a posztmodern, progesszív, vegán, hipszter világ....

vergyula 2023.03.27. 18:52:13

@vasútihíd: Számomra mind3 ugyanolyan nehéz kérdés.
Abortusz:
Ahogy Gery is írta, jó pár hétig csak egy sejtkupac. Mondjuk a beavatkozással el is veszik a lehetőség, hogy több legyen. Az én idealista vizióm szerint a kérdés feltevése is elkerülhető, és csak vágyott fogantatás történik.
Halálbüntetés:
És ha kiderül, hogy ártatlan volt? Elég sok "20 év után szabadult a halálsorról"-történetet hallani. B verzió? Üljön évtizedekig börtönben az adófizetők pénzén, ahol esetleg a többi őrizetesre és az őrökre is veszélyes lehet?
Disznótor:
Szerintem is barbár dolog, csak sajnos a friss pecsenye meg jó dolog. Amíg nem áll rendelkezésre a tökéletes húsutánzat, addig a humánus tartási körülményekre, és a kíméletes (megváltó?) halálra lehet koncentrálni.

Gery87 2023.03.27. 18:56:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Látod erről beszélek!!!
NEKED gyilkosság, másnak meg nem.
Na most akkor mi van?

Mit tudsz csinálni?

A társadalmi konszenzus az hogy "bár nem jó az abortusz de végső esetben lehessen" és ha a segged vered a padlóra ez akkor sem fog már változni.

Gery87 2023.03.27. 18:59:38

@vasútihíd:

A halálbüntetés egy már felnőtt embert érint.
Én nem zárkózom el előle, ha teljesen biztos hogy X elkövetett valami súlyosat, ehhez nem fér kétség akkor kapjon egy injekciót és kész.

Arra valóban semmi szükség hogy még 30-40 évig rohadjon közpénzen egy böriben és még további embereket bökjön meg vagy adjon tanácsot, példát arra hogy legyenek a rabtársai még jobb bűnözők.

Én el tudom fogadni hogy van az a vétség amiért halál jár.
De ha csak tényleges életfogytig lehetséges, azt is.

2023.03.27. 19:00:48

@Gery87: Nem. A társadalmi konszenzus jelenleg az, hogy lehessen, ha éppen arra van kedvem, és ezt találom a megfelelő megoldásnak, és ne szóljon bele senki se. Az ilyen megosztó kérdésekben nem létezik konszenzus. Tiltani kell, és kész. A kormánynak nem csak a követés, hanem a nevelés is feladata.

Gery87 2023.03.27. 19:00:53

@Boldeone2:

Na már csak te hiányoztál:)

Egyébként meg Kikérem magunknak!
Se a nagyszüleim se mások nem "aberráltak" csak mert disznót vágtak mert így érte meg!

Gery87 2023.03.27. 19:06:00

@vergyula:

" Mondjuk a beavatkozással el is veszik a lehetőség, hogy több legyen."

Na igen, de a lehetőség már korábban elveszett mikor a nő vagy a család így döntött!
És az igazi kérdés az hogy miért döntött így és volt e bármi olyan oka ami a közre is tartozik (szociális körülmények, lelki körülmények, anyagiak, erőszak stb).

Könnyű nagy pofával ájtatoskodva a betiltást követelni, közben meg nem foglalkozni vele hogy vajon miért van ennyi abortusz, mert ezer oka lehet.
Szegénység, edukáció hiánya, fogamzásgátlás elérhetősége, maga a fogyasztói társadalom, lakhatási problémák, akármi...

Persze ah fogok egy keresztet és lóbálva betiltom akkor ezzel mind nem kell foglalkozni!
Értem én, ez egyszerű.

vergyula 2023.03.27. 19:06:04

@zavaleta: Kinek kéne beleszólnia? Rokonok, barátok, pszichiáter adhatnak tanácsot. De a végső döntés a hölgyé. Nem egy fáklyásmenet, hidd el.

vergyula 2023.03.27. 19:09:46

@Gery87: Igen, én is imádom, amikor a kérdésben a gyakorlatilag kívülálló katolikus egyház mondja meg a frankót.

Gery87 2023.03.27. 19:10:13

@zavaleta:

Nem hinném hogy bárki "kedvnek" fogná ezt fel!
Ez hülyeség.

"Tiltani kell, és kész"

Te voltál már abortuszon? Láttál már? Láttad a nők, lányok arcát?
Én láttam.

Úgyhogy elmondhatom hogy többségüknél nem egy délutáni program a plázázás után, meg röhike...

Úgyhogy szállj le a magas lórol!

"A kormánynak nem csak a követés, hanem a nevelés is feladata."

A kormány inkább takarodjon a magánéletből és a hálószobákból!
Az erkölcscsőszködést meg pláne nem ezeknek a tolvaj látens buzi pedó kokós kurvás geciknek kéne nagy dobra verniük!

Gery87 2023.03.27. 19:12:40

@vergyula:

Na igen a nem családos, gyermektelen katolikus papok aztán marhára szeretnek beleszólni abba hogy egy nőnek, családnak mit hogyan kéne tennie isten miatt:)

Persze lehet hitük, meg véleményük, és ha nekik nem fér bele akkor nagyon egyszerű nem kell élni vele!
De másokat ezzel békén lehet hagyni.

Egy 90%-ban ateista, agnosztikus társadalomban szerintem főleg.

vergyula 2023.03.27. 19:16:10

@zavaleta: Egyébként javasolnám, hogy menj a Kossuth térre tüntetni emiatt. Nemrég valamelyik főfasz (tán a legfőbb) mondta, hogy kb. "az abortusz szigorítása társadalmilag Magyarországon jelenleg nem időszerű". Tehát választást nyerni azért csak fontosabb, mint a szentnemzetikeresztény elvek.

vasútihíd 2023.03.27. 19:41:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: birca ez rossz hozzáállás mert gyilkolni csak az állam által törvényesen megengedett módon szabad és ez persze országonként változó. kínában például gazdasági bűncselekményért is szabhat ki a bíróság halálbüntetést és az abortusz is törvényes de legalább nem liberális a társadalom. szerinted az oroszoknál mikor tiltják be az abortuszt?

2023.03.27. 19:58:24

@vergyula: Miért mennék tüntetni, hogy jön ez ide? Eleve a kérdésnek semmi köze bármilyen nemzeti kérdéshez.

@Gery87: Az anekdotikus érv hangoztatása érvelési hiba. De felelve rá: én több olyat is ismertem, aki röhögve mesélte, hogy neki mennyi volt, és telibeszarja az egészet. Egyébként a procedúra és az azt engedélyező rendszernek nem csak a magzat, hanem az anya is áldozata.

„takarodjon a magánéletből ”
Marhaság. A kormány megszüntetése mellett érvelsz tehát. Lassan el kéne döntened, hogy a szélsőbal vagy a szélsőjobb oldalt követed, mert a kettő együtt nem megy. A vagdalkozásra való hajlam által mindkettőre alkalmas lehetsz.

Egyébként bármilyen vallási, politikai, társadalmi értéket most nem figyelembe véve a kérdés pusztán tudományos is megközelíthető: a magzat DNS-e különbözik az anyáétól, tehát nem az ő testének része, hanem egy külön ember, a sejtszámtól függetlenül. A valódi kérdés tehát: szabad-e gyilkolni? Ti támogatjátok, tehát szerintetek szabad védtelen embereket megölni. Nem baj, sok ilyen kriptonáci van még, csak ne kerülgessétek a lényeget, ne beszéljtetek mellé, hanem vállaljátok: lehet gyilkolni, ha úgy ítélem meg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 19:58:25

@Gery87:

Akkor ezentúl szabad lesz a gyilkosság.

Én pl. utálom a kardigános nőket. Jó lenne, ha nem lennének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.27. 20:00:38

@Boldeone2:

Ha disznó lennél, te is ezt választanád a nagyüzemi hízlalás helyett.

vasútihíd 2023.03.27. 20:10:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: természetesen lehetséges a kardigánviselő nőkre kiszabni halalbüntetést csak megfelelő vallást kell hozzá alapítani és pár ezer évig kultiválni

erol 2023.03.27. 20:19:00

A hurka, kolbász tök jó dolog, tehát semmi gond a disznóvágással, csak ne kínozzuk a jószágot, ennyi.
Az abortusz kérdés pedig fingreszelés, hiszen az átlagembernek (kisembernek) és az államnak mindegy, gyakorlati jelentősége nincs, nem változik tőle semmi, sem akkor, ha van, sem akkor ha betiltják.
Így hát mert van rá igény, nem tiltják.

2023.03.27. 20:31:50

A halálbüntetés sem támogatható, helyes a tiltás akkor is, ha a közvélemény ellentétes véleményen van.

@erol: Részben igazad van, sok embert nem érint, de jelenleg az abortusz a világon a vezető halálozási ok. Nem hiszem, hogy mindegy lenne politikailag sem, ld. milyen vita alakult ki Lengyelországban.

vergyula 2023.03.27. 20:42:40

@zavaleta: "helyes a tiltás akkor is, ha a közvélemény ellentétes véleményen van."
Ez érdekes. Ezek szerint a közvélemény (=a többség véleménye) nem számít.

erol 2023.03.27. 20:49:04

@zavaleta: Igen, csak az a probléma, ha tiltanák, akkor illegálisan, sokkal veszélyesebben végeznék el, vagy ha megszülik a gyereket akkor nagy valószínűséggel egy kallódó, iskolázatlan, boldogtalan, problémás, ne adj' isten bűnöző felnőtt lenne belőle, hiszen nem akarták, nem szeretnék és nem foglalkoznának vele, tehát nem lenne hasznos tagja a társadalomnak. Persze biztos lennének kivételek, de összességében nem lenne sok köszönet bennük.

vasútihíd 2023.03.27. 20:52:58

@erol: a nagyon rossz útra tért nemkívánt magzat ellenszere a felnőttabortusz azaz a halálbüntetés

vergyula 2023.03.27. 20:54:36

@erol: Nyugi, kellenek a közmunkás-szavazók.

vasútihíd 2023.03.27. 20:55:12

@vergyula: ahogy birca mondta vannak a természetes jó alapvető értéki amibe nem szabad hogy beleszóljon a nép például a szemet szemért elve vagy hogy aki megfogant az ha isten is úgy akarja szülessen is meg

Gery87 2023.03.27. 20:59:23

@zavaleta:

Én is találkoztam 1 olyan emeberrel akit látszólag nem viselt meg a dolog, de ők a kivételek.

"Egyébként a procedúra és az azt engedélyező rendszernek nem csak a magzat, hanem az anya is áldozata."

Az anya is áldozat valóban, nem kellemes dolog meghozni és aztán együtt élni egy iylen döntéssel, én ezt láttam!
Pont ezért nem értem miért akar ebbe bárki belepofázni meg miért ítélkezik felettük?

Ha akarata ellenére szül meg feketén abortáltat az jobb?

Gery87 2023.03.27. 21:07:15

@zavaleta:

"Marhaság. A kormány megszüntetése mellett érvelsz tehát."

Se a kormány se az állam megszüntetése mellett nem érveltem soha!
De ez a kormány és a NER hiteltelen és káros és kárt okoz bármihez is nyúl főleg a magánélet és a közerkölcs terén, úgyhogy takarodjon innen is.

"Egyébként bármilyen vallási, politikai, társadalmi értéket most nem figyelembe véve a kérdés pusztán tudományos is megközelíthető: a magzat DNS-e különbözik az anyáétól, tehát nem az ő testének része, hanem egy külön ember, a sejtszámtól függetlenül. A valódi kérdés tehát: szabad-e gyilkolni?"

Ezt nem lehet így leegyszerűsíteni.
Soha nem tették és soha nem is fogják.
Vannak dolgok amik kultúra függők.

"Ti támogatjátok, tehát szerintetek szabad védtelen embereket megölni. "

Ez a te definíciód hogy "gyilkolás".

"Nem baj, sok ilyen kriptonáci van még, csak ne kerülgessétek a lényeget, ne beszéljetek mellé, hanem vállaljátok: lehet gyilkolni, ha úgy ítélem meg."

Szubjektíve értékítéletet mondasz egy dolog felett, ráhúzol egy önkényes definíciót majd ráhúzod az objekítv valóságra és számonkérsz!

Jó, akkor játsszuk így: "a Fideszt támogatni hazaárulás. Miért vagy hazaáruló?"

Így nem lehet vitázni.

Mond azt: "szerintem"..."hitem szerint"...

Itt kezdődik.

vergyula 2023.03.27. 21:07:56

@vasútihíd: Aha.
"És akkor Birca és vasútihíd kinyilatkoztatta, hogy mik a természetes jó alapvető értékei."

2023.03.27. 21:08:40

@vergyula: Gyakori eset ez. Ha a közvélemény döntene mindenben, akkor minden és azonnal ingyen lenne. Már ameddig lehetséges.
„Nyugi, kellenek a közmunkás-szavazók.” - igazi náci beszéd.

@erol: Ismert és jogos érvek ezek. Én csomagként képzelem el: nem tiltás önmagában, hanem olyan értékrend kialakítása mellet kell tiltani, aminek eredményeként a többség eleve ellenzi. De az érvelés sem stimmel: a bűnözés gyökere nem a megszületett bűnöző. A környezeti hatásokat nem elfogadni kell, hanem megváltoztatni.

vergyula 2023.03.27. 21:12:19

@zavaleta: "Ha a közvélemény döntene mindenben, akkor minden és azonnal ingyen lenne."
Igazi "mucsaji, tudatlan bunkók"-beszéd.

vasútihíd 2023.03.27. 21:13:02

@vergyula: nem mi hanem a jóisten mi csak szürke kisközvetítők vagyunk

Gery87 2023.03.27. 21:13:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Birca bazmeg, ez a te szubjektív hitetből fakad hogy "gyilkosság"!

Miközben tudod te is hogy mi micsoda az kultúrafüggő!

ha egy civil agyonlő egy másikat akkor gyilkosság és megbüntetik.
ha egy katona agyonlő egy ellenséges másikat, akár ezreket, akkor nem az, sőt talán kitüntetik.

A társadalmi közmegegyezés és a nyugati kultúra álláspontja az hogy a nő élete, személyes szabadsága a testéhez, a születésszabályozáshoz az egyéni, családi döntés kérdése amiben a potenciális magzat, gyerek szempontjai még nem léteznek.

Menjél rinyálni hogy egy katona miért ölhet? Miért gyilkolhat?
Az tényleg gyilkosság! Egy kifejlett, felnőtt egész embert akinek van énképe, személyisége meg lehet ölni! Csak mert útban van mert ellenség! Mert így rendezzük a dolgokat!

na?

Gery87 2023.03.27. 21:14:47

@vasútihíd:

Ez a te hited amihez jogod van, de ez nem az abszolút jó és ha más nem így látja, márpedig a többség már nem így látja akkor neked kell alkalmazkodni!

erol 2023.03.27. 21:19:47

@zavaleta:
A tiltás sok esetben nem jó megoldás, gondolj a alkoholtilalomra (nem csak az usában volt, hanem pl. Mo-n is, a tanácsköztársaság idején), nemcsak, hogy nem vezetett eredményre (pedig jót akartak a döntéshozók), de még sokkal nagyobb problémákat okozott (maffia).

vergyula 2023.03.27. 21:19:48

@vasútihíd: Hátha a jóisten ezt a többségnek nem nyilatkozatta ki.

vergyula 2023.03.27. 21:27:41

@Gery87: Attól függ, miért küzd a katona. Ha mondjuk a "szent kereszt" eszméjét védi a "szivárványzászló" ellen, az kifejezetten kívánatos. Akár a piros gomb használata is megengedhető. Ilyenkor az (ártatlan) áldozatok száma sem számít.

vasútihíd 2023.03.27. 21:29:23

@Gery87: @vergyula: a természetes jó nem közvéleményfüggő

Gery87 2023.03.27. 21:36:53

@vergyula:

Látod ez is szubjekítv én a "keresztért" nem küzdenék de mondjuk az iszlám fundamentalizmus ellen igen.

2023.03.27. 21:37:17

@erol: Ezért gondolom, hogy csomagszerűen kell bevezetni ezt.

@vergyula: Nem, ez csupán tény.

@Gery87: „Se a kormány se az állam megszüntetése mellett nem érveltem soha!”
Dehogynem. Az állam tevékenysége során mást sem csinál, csak beleszól a magánéletünkbe.

„Vannak dolgok amik kultúra függők.”
Lehet, de a kultúrán mindenki mást ért. De egyébként sem érv mindenben ráhagyni a lefelé húzó, gyarló emberi tulajdonságokból fakadó akaratra a létfontosságú, hosszútávú döntéseket.

„Ez a te definíciód ”
Nem, ez tudományos tény, ahogy említettem is.
1. Különböző DNS
2. A sejtszám nem mértéke a létnek.

„Szubjektíve értékítéletet mondasz ”
Lehet. Csupán nem érzek mögötted konzisztens értékrendet.

Gery87 2023.03.27. 21:37:44

@vasútihíd:

MI a "természetes jó"? gyanítom ez is nálad valami hit, vallás alapú dolog.
Aki meg nem vallásos az nem ebben hisz és nem azt gondolja jónak amit te.

vergyula 2023.03.27. 21:38:24

@vasútihíd: Így van, sokkal jobb, ha önjelölt próféták kinyilatkoztatják.
Ez az érvelés nagyon hasonlít Birca vesszőparipájához, mely szerint "a liberalizmus azt hazudja magáról, hogy nem eszme, hanem az ember alapvető természete".

Gery87 2023.03.27. 21:38:54

@zavaleta:

"Dehogynem. Az állam tevékenysége során mást sem csinál, csak beleszól a magánéletünkbe."

Amivel nem lenne baj ha ez közös döntés eredménye lenne és mindenki meg lenne kérdezve róla hogy emberek döntsük el mit akarunk, a képviseleti rendszer erre nem alkalmas.

vergyula 2023.03.27. 21:44:59

@Gery87: Értsd már meg Gery, nem kell midenkit megkérdezni, csak a "természetes jó" képviselőit.

Gery87 2023.03.27. 21:45:18

@zavaleta:

"Lehet, de a kultúrán mindenki mást ért. "

erről beszélek.
Így 10%-nyi vallásos réteg akarata az nem közakarata.

"De egyébként sem érv mindenben ráhagyni a lefelé húzó, gyarló emberi tulajdonságokból fakadó akaratra a létfontosságú, hosszútávú döntéseket."

Nem, de ahhoz hogy a tömegember felett, helyett dönts mondjuk nem ártana ha a szempontjaid társadalmi alapok lennének.
Jelenleg nem ez a helyzet.
A keresztény hit már nem alap.

„Ez a te definíciód ”
Nem, ez tudományos tény, ahogy említettem is.
1. Különböző DNS
2. A sejtszám nem mértéke a létnek."

Én értem, de a társadalom meg azt mondja mások az alapok és ez a személyes szabadság és a testi önrendelkezés!

Az is "tudományos tény" hogy golyót röpíteni a másik ember koponyájába = gyilkosság, bizonyos esetekben mégis megengedjük.

„Szubjektíve értékítéletet mondasz ”
Lehet. Csupán nem érzek mögötted konzisztens értékrendet."

Akkor sajnálom hogy így látod:)

Én úgy gondolom hogy az van "elöl" ebben a kérdésben aki már él, ember és van élete és döntési joga.

Jó lenne ha minél kevesebb abortusz lenne, ha viszont tiltjuk azzal nem lesz kevesebb csak illegális lesz meg több lesz a nem kívánt gyerek.
Gondolj bele mi volt Csau Romániájában.....magára hagyott, fejlődésben visszamaradt csecsemők és gyerekek a lelencházakban.

Gery87 2023.03.27. 21:45:51

@vergyula:

De mi a tököm a "természetes jó"?
És ki mondja meg mi az? És miért pont ő?
És milyen jogon?

erol 2023.03.27. 21:46:16

@zavaleta: Oké, te így gondolod, más meg másként, de azért nem elhanyagolható kérdés, hogy mi lenne a haszna a tiltásból az átlagembernek? Hiszen elvileg minden döntés azért születik, hogy az embereknek jobb legyen.

vergyula 2023.03.27. 21:52:09

@Gery87: "De mi a tököm a "természetes jó"?" - Ezt kérdezd meg a képviselőitől. :)
Amúgy vigyázz, szerintem nem számítasz a spanyol inkvizícióra. (senki sem)

erol 2023.03.27. 21:54:06

@Gery87: Egyszerű, amit vergyula és birca mond az a "természetes jó", amit meg más az marhaság. Ezentúl mindenki vegye tudomásul, hogy amit én mondok és a barátaim az a "természetes igazság", és kész, erről nem nyitok vitát.

vergyula 2023.03.27. 21:55:27

@erol: Na ugye! Üdv a szektában! :)

Gery87 2023.03.27. 21:59:37

@vergyula:

Szörnyű és döbbenetes számomra hogy valaki visszavágyik önként a feudalizmusba csak mert úgy gondolja abban keresztény értékrend és törvények lennének.
meg úgy gondolja hogy ő mint max 10% majd eldönti mi a jó és más meg alkalmazkodjon.

Gery87 2023.03.27. 22:02:15

@erol:

Szomorú:)
Én is gondolok valamit arról hogy mi lenne a "jó", na de tisztában vagyok vele hogy ezt erőltetni nem lehet és hát meg kell győzni másokat.
De az hogy majd felülről valami hatalom ezt elintézi és akinek nem tetszik az így járt. hát...

A többieket nem ismerem, de hogy Birca 40 év alatt ide jutott hát....pedig volt ő már minden:)

Én nagyon szomorú lennék ha azt látnám hogy a 20-30 évvel későbbi énem diktatúra és tekintély és önkény párti!

vergyula 2023.03.27. 22:06:31

@Gery87: Számomra is. De még szörnyűbb, ha valaki akár az egész világot elpusztítaná, ha az nem passzol az elképzeléseihez.

Gery87 2023.03.27. 22:09:39

@vergyula:

Ha Putyinra gondolsz akkor az csak blöff.
Már annyiszor fenyegetőzött nukleáris holokauszttal meg atomcsapással hogy senki nem hisz neki.
Ahogy Amerika Vietnamban nem vetett be és vesztett és nem dőlt össze a világ úgy ő sem fog.

vergyula 2023.03.27. 22:13:51

@Gery87: Nem feltétlenül Putyinra gondoltam, a Szerkesztő úrnak volt egy cikke a témában. És félő, hogy a kommentelők között akadnának kővetői.

vasútihíd 2023.03.27. 22:28:19

@vergyula: ha valaki nem az eredeti természetes jó háromújjas keresztvetését alkalmazza akkor persze hogy lecsap az igazság keresztje. ahogy birca mondta európa megérdemel egy kiadós atombombázást pár épületért és műkincsért persze kár de az emberekért nem
bircahang.blog.hu/2022/03/29/nepszavazas_688

2023.03.27. 22:30:05

@erol: A haszon rövid- és hosszútávon is értelmezhető.

Gery87 2023.03.27. 22:33:28

@vergyula:

Ja értem, rémlik valami...

vasútihíd 2023.03.27. 22:41:00

@Gery87: sajnos ez van ahogy birca mondja a természetes jó elitéli az egyéni abortuszt a kollektív tisztító népabortusz isteni bölcs tüze viszont néha szükséges

Gery87 2023.03.27. 23:07:50

@vasútihíd:

Mondod te, a többség meg nem hisz ilyesmiben szerencsére.
Még a Fidesz sem meri meglépni az abortusz tiltását és soha nem is fogja!
Ennyire hisznek benne.

De ha a többség hinne benne akkor is fasság lenne.

Hiszen látjuk a hatásait egyiknek másiknak.

Az emberek nem akarnak minden fogantatást megszülni, ahogy régen sem akartak, csak nem volt rá eszközük, ez van.

Ezzel lehet szembe menni csak értelmetlen.

ZorróAszter 2023.03.28. 07:46:50

@Gery87:

"Szörnyű és döbbenetes számomra hogy valaki visszavágyik önként a feudalizmusba csak mert úgy gondolja abban keresztény értékrend és törvények lennének."

Mindig elfelejtem, melyik volt az a pápa, aki részegen miseborral mondott köszöntőt az Ördögre a Lateráni Székesegyház oltáránál.

Az még az egyházszakadás előtt volt.

És ő volt az első pápa aki uralkodói nevet vett fel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.28. 08:24:16

@Gery87:

Mert a Fidesz nem keresztény párt, hanem pragmatikus párt.

Sose csinál olyat, ami ellen tömeges ellenkezés van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.28. 08:28:05

@Gery87:

Én nem vagyok politikus, nem kell taktikáznom. Kimondhatom a teljes igazságot.

Gery87 2023.03.28. 10:43:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Így van. hazudnak. Bort isznak és vizet prédikálnak. Vagy az ellenkezőjét mint tegnap.
Elvtelen maffia.
Csak akkor meg nem értem keresztényként mit vársz tőlük?
Oké, "szétzúzni a liberális rendet.." vagy mi, de megint miből gondolod hogy a romokból az lesz amit te akarsz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.28. 10:47:57

@Gery87:

Szerintem nem.

Van elvi politika és gyakorlati politika, ennyi az egész.

Gery87 2023.03.28. 12:12:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az elveik nem hitelesek és úgy váltogatják őket mint más az alsógatyáját.

Gery87 2023.03.28. 13:46:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az elvük mára az hogy mindenki hülye csak ők helikopter.
A duma meg a körítés meg hiteltelen.

vasútihíd 2023.03.28. 13:46:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a rendeszerben élő kisembereknek a politikusokhoz képest is jobban kell taktikázniuk megélhetésük megtartásához ezt te is tudod

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.28. 14:07:52

@vasútihíd:

Nem kell. Egyszeráűen minimalizálni kell a függőséget a rendszeruraktól.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.28. 14:08:44

@Gery87:

Azaz nincs semmilyen politikai cáljuk, csak úgy hatalmon vannak?

Billy Hill 2023.03.28. 15:19:16

(Abortuszhoz: Nagyon sokan vágynak "nullkilométeres" csecsemőre örökbefogadás céljából. Személyesen nem látom azt, hogy az esetleg megszülető plusz gyerekek közül a többség aztán mehetne az otthonba, meg utálná őket a világ - nagy részük inkább elkerülne családokhoz, akik sok esetben évekig vannak várólistán. "Csak" meg kellene oldani az anonim szülés + lemondás olyan változatainak a szélesebb körű alkalmazását, mint a néhány kórháznál elhelyezett, ilyen célú inkubátor.)

Gery87 2023.03.28. 15:30:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Miért lepődsz meg?
Ezek nem államférfiak, nem vezetők, ezek csak harácsoló hataloméhes szemétládák egytől egyig.
A hatalom célja a hatalom.
Ez az alap.
Nem is mentek ebben tovább.
Amit látsz mint elv meg vezérfonal...az csak eszköz, duma, látszat.
Ezzel a csomaggal adják el magukat neked.
Enniy.

Voltak ezek már libsik, "polgárok", most nemzethy tekintetes urak.
Ez áll nekik a legjobban mert végre azok lehetnek akik: nagypofájú büdös bunkók, újgazdag prolik és végre kényelmes ez a szerep, nem kell megjátszani a demokratát, tapsolnak is nekik már ezért is.

Gery87 2023.03.28. 19:25:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A Fidesz egy bűnszervezet.
Ott lopnak ahol tudnak.
Összezárnak ha kell és mind cinkostársa a másiknak.
Mocskos egy banda.

A lombkorona nélküli lombkorona sétány egy újabb tökéletes szemléltetése a NER-nek!

vasútihíd 2023.03.28. 20:12:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze nem kötelező de taktikázással sokkal jobban minimalizálható a rendszeruraktól való függőség ezt te is tudod

2023.03.31. 10:53:59

@Gery87: A fától nem látod az erdőt.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása