magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kiakadt a Reichsführer

Reich(sführ)er János mérges nagyon, modernül: "kiakadt".

Fel van háborodva, hogy valaki mert nyílt sisakkal szembemenni a nyugat hivatalos eszméjével, a szivárványkúrizmussal. Követeli Bencsik András azonnali kitiltását, letiltását, mert az kemény szavakkal lépett fel a homoklobbizmus ellen.

Természetesen Bencsik semmi elítélendőt nem mondott, ezt alá kell húzni. Egyszerűen kifejtette a keresztény álláspontot.

A műsorban egyedül Tompos mondott valami értelmeset. Megjegyezte, a magyarországi migránsválság alatt a Fidesz egyik érve az volt, hogy azért se szabad beengedni a "vadembereket", mert azok veszélyeztetik az európai szivárványtoleráns légkört.

Akkor is mondtam: súlyos hiba. Sose szabad rövidtávú célokból átvenni az ellenség narratíváját. A Fidesz sokszor esik ebbe a hibába, ennél súlyosabb eset volt feminista érvekkel szembenni egyes ballib celebekkel szemben. Ilyet sose szabad. Nekem éppen ez a legnagyobb bajom a Fidesszel: képes a hosszútávot feláldozni a rövidtáv kedvéért akkor is, amikor erre semmilyen kényszer nincs.

Sokszor mondtam akkor is: a migránsok nem vademberek, sőt sokszor egy magasabb erkölcsiséget képviselnek az európaihoz képest. A migráció nem engedése és a migránsok nem emberszámba vétele két teljesen különálló téma, amit nem értem, hogyan nem képesek egyesek megérteni. A migránsválság csúcsán egyedül Bogár Lászlótól hallottam az egész fideszes holdudvarból e témában értelmes megszólalást.

Pedig egyszerű: a lakásomba akkor se engedem be az idegent beköltözni, ha ő történetesen Nobel-díjas professzor és nagyszerű ember. A nem beengedés és az idegen minősége között nincs semmilyen logikai viszony. Azaz semmi szükség valakit levademberezni, mintha csak vadembersége miatt lenne szabad nem beengedni őt.

Szóval, ennek rámutatása valós kritika volt Tompostól, ezt el kell ismerni.

220 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3218085338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2023.04.10. 09:48:24

@ZorróAszter:

Ez egy nagyon leegyszerűsítése a világnak.
Ugyanennyi érv van amellett hogy Orbán Putyin bábja.

tűz fal 2023.04.10. 10:09:14

@Gery87:
"Mondtam már ha nem tetszik akkor ki kell lépni az EU-ból meg NATO-ból!"
Ez kábé olyan érv, mint amikor már átvertek egy lakással, és ha nem tetszik, otthagyhatod és vehetsz másikat. Az hogy átveretek és egy csomó pénzed bukta, nem számít. Meg olyan, mint amikor a libernyák patkánynak azt mondják hogy ha nem tetszik akkor lehet menni Bécsbe kávéházat alapítani ahogy anno ígérték, és ez így valamiért nem szokott tetszeni ugyanazoknak, akik folyton arról pampognak, hogy ne kritizáljuk az EU-t, hanem el lehet hagyni.

"Az EU meg a nyugat most ilyen - a te szavaiddal élve libernyák buzik gyülekezete"
Fentebb még vitattad hogy ilyen. Azt írtad hogy ezek csak szekták.

"ha nem tetszik a korszellem lehet visszamenni a feudalizmusba vagy a muszka ölelő karjaiba!"
Ez nem korszellem, hanem degeneráció, és az hogy nem kér valaki ezekből nem jelenti azt, hogy vissza kell menni a feudalizmusba.

"Ha ennek a közösségnek a tagjai akarunk viszont maradni akkor vannak szabályok, alapok, konszenzusok."
Ezeket a "szabályokat" teljesen szabálytalanul, utólag erőltetik, soha nem fogadtunk el ilyen szabályokat. A konszenzusnak meg pont az lenne a lényege, hogy mindenki elfogadja, így mi is.

ZorróAszter 2023.04.10. 12:58:40

@Gery87:

Ha ez leegyszerűsítés lenne, akkor nem lenne tiltott téma. Lehetne róla beszélni.

vasútihíd 2023.04.10. 20:38:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: sok országban már kitépték vagy meg sem gyökerezett és ezért ott jobb is a helyzet remélhetőleg bulgáriában is már csak pár év vagy évtized és a feudálishoz közelít majd a rendszer

Wildhunt 2023.04.11. 08:52:47

@ZorróAszter: köszönöm hogy mindenben igazoltál. Még egy titkot elárulok: a te kis nyominger életeddel szemben az enyémhez semmi köze Orbánnak.

Wildhunt 2023.04.11. 08:56:45

@Gery87: Fidesz meg minek száll bele a svédekbe?

Kölcsön kenyér visszajár.

Gery87 2023.04.11. 14:57:23

@Wildhunt:

Ja értem megint ez a hülye kocsmai kuruckodás megy.
Rá fogunk baszni, most megmondom!

Gery87 2023.04.11. 14:59:02

@ZorróAszter:

Most beszélsz róla:)
Az hogy a fősodratú médiát nem érdekli, meg nem érdeke az egy dolog.

ZorróAszter 2023.04.12. 07:31:44

@Wildhunt:

"köszönöm hogy mindenben igazoltál. Még egy titkot elárulok: a te kis nyominger életeddel szemben az enyémhez semmi köze Orbánnak."

Igen, árúfeltöltőkre mindig szükség lesz. A magáé egy holtbiztos szakma. Irigylem Önt.

A programozók meg folyton rinyálnak, hogy kiváltja őket az MI, vagy nem jönnek az uniós pénzek és minden beállt meg hasonlók. Szerencsére én nem vagyok egy ideges típus.

ZorróAszter 2023.04.12. 07:34:23

@Gery87:

Igen, a következő lépés az, hogy a nemtetsző kommenteket is valami központi hivatal törli azonnal.

Ennek még előtte vagyunk.

:o)

Gery87 2023.04.12. 20:40:46

@ZorróAszter:

ŐK tematizálnak, nekik könnyebb.
Arról beszélnek ami nekik jó, ez tény.
De hogy MINDEN már előre le van játszva meg ki van találva ez butaság.

"Ha Orbán nem a bábjuk lenne, akkor évekig huzhatta volna az új NATO tagok felvételét egyszerű időhúzással."

Évekig?
És szerinted nem lett volna rá valami eszköze a nyugati hatalmaknak hogy ez ellen még időben tegyen? ehhez még bábnak se kell lenni.

ZorróAszter 2023.04.13. 11:01:39

@Gery87:

A magyar médiák és politikusok olyan témákról nem beszélnek, olyan témákat kerülnek messziről testületileg, amiből ordít, hogy nem urai saját maguknak hanem parancsolnak nekik.

Ennek felismeréséhez nem kell nagy ész csak minimális önálló gondolkodás, a nyilvánvaló jelekre való odafigyelés. Hogy ezekhez a felvetésekhez nem kellene Pulitzerdíjas oknyomozó újságíró, vagy hogy Orbánnak erre a baromságára minden 80 feletti IQ-jú politkusnak le kellene csapni és rajta rúgózni.

Ezek a nyilvánvaló jelek pedig arra mutatnak, hogy ez az egész média, politikai rendszer, demokrácia csupán bábszínház.

Amit meg mond, az épp nem jelent mást, mint hogy Orbán csupán egy báb, aki büszkén imitálhatja azt, hogy Magyarország miniszterelnöke. Plusz tömheti a maga és a haverjai zsebét.

Azt hogy az amerikai nagykövet húzása komoly vagy csak Orbán függetlenségének imitálása és demostrálása a külvilágnak, amég nem tudom, de ki fog derülni.

Szerintem az is csupán bábszínház hülyegyerekeknek. Demonstratíve azt mutatni mintha a báb ellenkezhetne és vitázni kellene vele.

Gery87 2023.04.13. 15:09:06

@ZorróAszter:

"Ezek a nyilvánvaló jelek pedig arra mutatnak, hogy ez az egész média, politikai rendszer, demokrácia csupán bábszínház."

Viszont ez nem jelenti azt hogy csak egy színház és színi társulat van!

Erre mondtam hogy túl leegyszerűsítő és kényelmes azt gondolni hogy MINDEN csak színjáték és minden, de minden le van előre írva és mindenki benne van!

Ez az szerintem ami "80 IQ felett" már inkább röhejesnek tűnik.

ZorróAszter 2023.04.14. 00:30:02

@Gery87:

Ha röhejes, akkor nyilván van arra zsebből más magyarázata, hogy a Questor brokerház kapcsán hogyhogy egy újságíró se kérdezte meg, hogy kaptak-e kormányhivatalnokok jutalékot a brókerháztól a hozzájuk betett sokmilliárd forintos közpénzek után?

Illetve mondjuk még arra, hogy miért szajkózta Welsz Tamás öngyilkossága kapcsán a teljes médiapaletta hogy a nátriumpentotál az egy milliomosok számára kifejlesztett exkluzív drága luxusméreg, holott bármelyikük megnézhette volna a Wikipédián, hogy igazságszérum, aminek a használata veszélyes mert kínhalált okozhat.

Várom szíves 80 felletti IQ-s válaszát.

Gery87 2023.04.14. 15:18:21

@ZorróAszter:

Mert pl olyan hogy "újságírás" már nem igen létezik.
Bulvárfos firkászás van mindenhol már lassan és annak a lényege hogy kiszolgálják az alantas közízlést és nem az hogy tényfeltáró legyen, közérdekű és társadalmilag építő!

Gery87 2023.04.14. 15:19:53

Egyébként meg meg lett mérve mennyire érdekli a magyart a korrupció és hát nem nagyon.
Már magas az ingerküszöb és alacsony a morál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.14. 16:48:58

@Gery87:

A korrupció egy liberális kamu. Miért érdekelné a kisembereket?

vasútihíd 2023.04.14. 17:00:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a korrupciót a liberális sajtó szokta témaként használni hogy a kisembereket igazán érdeklő lmbtq megrontásról elterelje a figyelmet szerencsére te nem dőlsz be ennek és a buzitéma hangsúlyosabb helyet kap a cikkeidben

ZorróAszter 2023.04.15. 08:21:35

@Gery87:

Ez magyarázat lenne a "kevés"-re, de nem magyarázat arra hogy "egy se".

Különös tekintettel a botrányújságírásra. Mert azoktól meg nem is azt várnánk, hogy meg se kérdezi egy se, hanem hogy nem kérdez, vagy nem is interpellálja ezzel a kérdéssel belügyminisztert, hanem hogy egyenesen állítás formájában adja elő.

Hogyhogy például ebben a két nyilvánvaló kérdésben még ennyi sincs?

Mellesleg magam voltam a tanúja annak, hogy amikor Magyar doktor az ATV-n a Havas a pályában ebbe belekezdett, a jelenlévő négy, különböző politikai irányzatú hivatásos újságíró a mondat felénél szabályosan leteperte és belefolytotta a szót.

Gery87 2023.04.15. 11:39:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hogy lenne már kamu?
A fideszesek is tudják hogy van, csak leszarják.

Gery87 2023.04.15. 11:41:10

@ZorróAszter:

Én most nem fogom neked feltúrni a netet hogy kiderüljön volt vagy tényleg nem volt egy cikk, hír sem ezekről.

tűz fal 2023.04.15. 11:56:16

@Gery87:
"A fideszesek is tudják hogy van, csak leszarják."

Valamikor még az óriásbolygók tudója, Professzor Puzsér is tudta, és beszélt is róla. Azért kamu, mert korrupció mindenütt van, a politikai "érvelésnek" viszont csak azért része, mert a másikat ezzel támadják hogy hiteltelenítsék.

Bajnai Gordon azzal kampányolt, hogy leszámol a korrupcióval - miközben akkor még szoci kormány volt. Gyurcsány is beszélt róla az őszödi őszinteségrohama során, ami libernyák regékkel és mondákkal ellentétben nem nyilvános beismerés volt, hanem zártkörű, csak kiszivárgott.

De ugye csak a Fideszeseknek kellene tudni róla, a "tapasztalatukat" valamiért lehengerlő érvnek gondolók szerint.

ZorróAszter 2023.04.15. 12:11:30

@Gery87:

"Én most nem fogom neked feltúrni a netet hogy kiderüljön volt vagy tényleg nem volt egy cikk, hír sem ezekről."

Nem is várom el.

Azt se, hogy gondolkodjon el róla, és figyeljen oda amikor majd hasonló egyértelmű jeleket lát.

Gery87 2023.04.15. 12:13:57

@tűz fal:

Ugye valahol legbelül érzed azért hogy a korrupciónak is vannak szintjei.
A "Finnországban is van korrupció" igaz, de elég gyenge érv lenne mondjuk amellett hogy nálunk miért ne foglalkozzunk vele, remélem ez átjön.

-Az is lopás ha ellopják a kocsid alól a katalizátort a tolvaj eladja, de hiába tudod ki az, bizonyíték hiányában nem lesz büntetve.
-Meg az is lopás ha Pistike ellopja a tolladat, lebukik, visszakapod és még meg is büntetik érte.

Mindkét esetben lopás történt, csak ugye érzed hogy nem ugyanaz sehogy se a két eset!
Se az értéket se az erkölcsi megítélését se a végkimenetelt tekintve.

Na pont ilyen azzal érvelni hogy "jaj hát máshol is lopnak.....nálunk is...ez van".
Ez nem érv, ez mentegetés.

Gery87 2023.04.15. 12:15:52

@ZorróAszter:

Kicsit rigolyás vagy szerintem:)

Egyébként magam is szoktam példát mondani arra hogy pl hol húzódik a népszuverenitás és a demokrácia határa amit már az elit nem enged....
Ha "nem tetszett figyelni", olvasni akkor sajnálom.
A konkrét ügyeket viszont nem ismerem.

tűz fal 2023.04.15. 12:33:16

@Gery87:
Nem másolom ide az egész szánalmas fröcsögésedet, amiben megint nem volt semmi konkrétum.

Az "óriásbolygónál" is nagyobb égitestek által pénzelt dollárbaloldal idején nagyobb volt a korrupció. Ez onnan is látszik, hogy a zártkörű bulin Gyurcsány mondta a sajátjainak.

Gery87 2023.04.15. 12:42:14

@tűz fal:

Most nem úgy van hogy megint nem beszélgetünk?

Ne olvass, én nem írok.

tűz fal 2023.04.15. 12:53:57

@Gery87:
"Most nem úgy van hogy megint nem beszélgetünk?"

Te tényleg elhiszed, hogy amikor leírod a vágyadat akkor az attól igaz lesz? Ezt korábban is elmondtam meg most is, hogy nincsenek ilyen "megegyezések" köztünk, nem érdekel hogy te miket kérsz tőlem. Ha nem akarsz olvasni, akkor nem olvasol. Ha nem akarsz írni, akkor nem írsz.

Főleg mivel igen szánalmas, hogy azzal példálózol hogy te úgy szoktad hogy nem olvasod annak a kommentjét akié nem érdekel, és közben nekem könyörögsz hogy ne írjak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 13:14:26

@Gery87:

A kapitalizmus alapja a korrupció. Ennyi az egész.

Jelenleg azt nevezik magyar korrupciónak, hogy nem minden pénz megy a nyugati tőkéhez.

A magyar modell helyes. Azaz szeretném, ha Orbán növelné a "korrupciót".

tűz fal 2023.04.15. 13:23:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Most jönnek majd a következő "érvek"
- Te is tudod...
- Amit szabad Jupiternek...
- Leszarom mások korrupcióját!
- Tapasztalatom szerint...
- Orbánt mindenki útájja
- Dittatúja van
- Fidesz meghülyített
- Vállald fel magad!

ZorróAszter 2023.04.15. 18:55:37

@Gery87:

"Kicsit rigolyás vagy szerintem:)"

Pont most ezt nem értem, miért.

Tényleg nem várom el.

tűz fal 2023.04.15. 19:37:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
És kifelejtettem a végső, mindent lesöprő érvet: ne tegyél úgy, mintha nem értenéd hogy nyilvánvalóan Gerynek van igaza.

Gery87 2023.04.15. 21:39:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem azt nevezik korrupciónak hogy lopnak, közpénzt és úgy alakítják a törvényeket, pályázatokat is hogy a haver nyerjen.

Persze a legkönnyebb azt mondani "ilyen a rendszer" tehát tulképp probléma sincs nem? Miközben azért nem kell pont ilyennek lennie, ahogy látjuk is hogy máshol nem ez van!

Mond azt hogy neked tetszik hogy ők lopnak és nem az ellenzék, vagy hogy nem érdekel mert pl én is ezt csinálnám.
Vagy bármi.

De ez a

Gery87 2023.04.15. 21:40:28

...mentegetése a vállalhatatlanaknak hát, szarul néz ki.

Gery87 2023.04.15. 21:42:14

@ZorróAszter:

Ott is összeesküvést meg összefonódást látsz ahol szerintem nincs.
Ez a totál cinikus "semminek nincs semmi értelme, mert mindenki nyakik benne van és ugyanabban"...féle "világmagyarázat."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 06:57:55

@Gery87:

Alapvető gazdasági érdek, hogy a haver nyerjen, de az idegen tőkés. Ez nem nyilvánvaló?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 06:59:55

@Gery87:

A ballib gazdaságpolitika: nyerjen az idegen tőkés, mi meg lopjunk körülöttük, ki mmennyit tud.

A fideszes gazdaságpolitika: nyerjen a mi emberünk, ne legyen lopás.

A ballib verzió alapja téves.

ZorróAszter 2023.04.16. 11:44:41

@Gery87:

Ez az "összeesküvés meg összefonódás" ez MaxValnak is a végső érve amikor már nem tud mit mondani.

A központi cenzúra és politikai irányítás elleni első lépés hogy felismerjük a nyilvánvánvalót.

Aztán jöhet az hogy mit tegyünk ellene.

Egyelőre ott tartunk, hogy a társadalom vígan elfogadja, ahogy a német Negyedik Birodalom a sajtót, médiát, politikát irányítja.

Én magának csupán azt mondtam, hogy figyeljen oda azokra a dolgokra, amiket most az ellenzék nem tesz meg a FIDESZ ellen, holott egyértelmű magas labda és minden hülye újságírónak és politikusnak tudnia kellene hogy ez az.

Például amikor ezek a fideszes majmok zöl-fehér-piros kokárdában parádéztak mert az egyik segghülye történészük majmot csinált belőlük. Hol van ez kihasználva? Azóta is röhögne rajtuk az egész ország.

Még az akkori fotókat is eltüntették az internetről.

Szóval javaslom, hogy ilyenekre figyeljen, mert ezek az egyértelmű jelek az összejátszásra.

Gery87 2023.04.16. 12:11:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az "Orbán szobatársának unokaöccse" helyett mindenképp csak a nyugati tőke tudna nyerni?
Ne legyél már ennyire szatyorban.

Tele van a hűtő, de Pistikének mindenképp meg kell ennie a spenótot mert annak alternatívája anyukája szerint csak az hogy nem kap semmit!

Érzed mekkora fasság ez?

Gery87 2023.04.16. 12:12:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látom hogy nekünk, nem haveroknak és nem nyugati tőkéseknek hol lesz ettől jobb?
Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed, de ez vicces főleg hogy itt sem laksz!

Gery87 2023.04.16. 12:13:36

@ZorróAszter:

"Egyelőre ott tartunk, hogy a társadalom vígan elfogadja, ahogy a német Negyedik Birodalom a sajtót, médiát, politikát irányítja.
Én magának csupán azt mondtam, hogy figyeljen oda azokra a dolgokra, amiket most az ellenzék nem tesz meg a FIDESZ ellen, holott egyértelmű magas labda és minden hülye újságírónak és politikusnak tudnia kellene hogy ez az."

Jó hát ez tudjuk évek óta hogy balfaszok és a NER részei.

tűz fal 2023.04.16. 12:30:31

@Gery87:
"Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed"

Az Unió tele van korrupciós ügyekkel, például Ursula és a Pfizer gigaszerződése, ahol úgy elvesztek az SMS-ek, hogy még az NSA-t se tudják megkérni hogy találja már meg.

Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed, és annyi rá a válaszod hogy ne kuruckodjunk, hanem engedjük hogy azt csináljanak amit akarnak, de másnak ez vicces.

tűz fal 2023.04.16. 12:31:44

@Gery87:
Remélem nem olyat írtam véletlenül amit "nem tapasztaltál" és "kívül esik a látókörödön".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:10:28

@Gery87:

Mindig jobb, ha a tőkés helyi. Így ő is érdekelt a rendezettebb viszonyokban.

Míg az idegen csak jön, lop, távozik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:11:45

@Gery87:

"Az "Orbán szobatársának unokaöccse" helyett mindenképp csak a nyugati tőke tudna nyerni?
Ne legyél már ennyire szatyorban."

Ezt mutatja a gyakorlat.

Ha valódi verseny van a tőkések között, azon MINDIG a nyugati fog nyerni, vedd észre.

Azaz nem érdekünk a verseny.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:12:41

@Gery87:

"Tele van a hűtő, de Pistikének mindenképp meg kell ennie a spenótot mert annak alternatívája anyukája szerint csak az hogy nem kap semmit!"

Így van.

2 opció van, ezek közül tudsz választani. Lehet persze álmodozni, de jelenleg az csak álom.

vasútihíd 2023.04.16. 17:50:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szóval akkor a magyar rendszer alapja is a korrupció ami egy liberális kamu de a kisembereket nem érdekeli

vasútihíd 2023.04.16. 17:54:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem csak ez a két opció van. lehet fű alatt lopni is a hűtőből ha kell marcikára kenve a dolgot.

Gery87 2023.04.16. 20:16:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Semmi nyoma nincs annak hogy 13 éve rendezettebbek lennének a viszonyok, sőt az látszik hogy "a helyi tőkés" lobbija a legerősebb és úgy alakítja a törvényeket hogy neki jó legyen, hogy neked jobbágynak ez jó e azt leszarja.

Gery87 2023.04.16. 20:17:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha viszont nincs verseny akkor prosperálás sincs, vedd már észre.

Gery87 2023.04.16. 20:18:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látszik hogy bármiben jobbak lennénk ennek ellenére mint a környék.
Tehát nem igazolódik sehogy sem amit mondasz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.17. 08:01:44

@Gery87:

Ország saját gazdaság nélkül = gyarmat.

Jó dolog gyarmat lakosának lenni?

tűz fal 2023.04.17. 08:11:25

@Gery87:
Amikor a megcicásodott Jobbik (anyagiak kizárva) szekerét toltad, akkor az Orbánnal épp nemrég összeveszett, korábban mindennapi Döbrigitek, Simicska hirtelen eltűnt a ballib hírfosásból és tisztelendő mecénásotok lett.
Nagyjából ennyit annak az objektivitásáról, amit te "látsz" és "tapasztalsz".

tűz fal 2023.04.17. 08:12:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Jó dolog gyarmat lakosának lenni?"

Neki az. Erről álmodik reggel, éjjel meg este.

tűz fal 2023.04.17. 08:22:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Gery senkinek az oldalán nem áll, csak az egyik oldal dolgai mélyen a lelkébe gázolnak, míg a másik oldal dolgai "kívül esnek a látókörén", vagy egyszerűen csak nem érdeklik. Orbánnal kel és fekszik, de ha Soros nevét látja, akkor azt mennyiségtől és kontextustól függetlenül nem leírta valaki, hanem azon "rugózik".
Linkeket ne mutassál neki mert "nem érdekli", "bemondásra" viszont nem hiszi el. A "tapasztalata", amit ő belül "érez" az szerinte bizonyító erejű, te viszont soroljál neki példákat a végtelenségig. De nem ám akármilyen példákat, hanem olyat, ami nem esik kívül a látókörén, mert akkor ordít.

Gery87 2023.04.19. 22:09:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem jó, de a saját gazdaság egy globalizált világban 300 éve sem volt lehetséges.
A protekcionizmus, merkantilizmus is mindig megbukott.

Gery87 2023.04.19. 22:10:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha a kisember nem birtokolja a termelő/szolgáltató javakat, tőkét akkor tökmindegy mit akar.
A nemzethy tőke semmivel nem jobb.
A tőkének nincs nemzetisége mondtam már!

Gery87 2023.04.19. 22:12:58

@tűz fal:

A Jobbik jobbközép párt akart lenni, alternatívája a Fidesznek.
Nem jött össze, elmentek Gyurcsányhoz.
Vona lemondott, cserébe kapott alamizsnát egy neki csinált alapítványtól.
majd a történelem 30-50 év múlva helyre teszi mi történt a háttérben.
Senki szekerét nem toltam. Akkor is kritikus voltam.

Gery87 2023.04.19. 22:13:34

@tűz fal:

Te akarsz büdös jobbágy lenni.

Gery87 2023.04.19. 22:14:36

@tűz fal:

Nem olvastad a kommentjeim 99%-át, szóval hallgass...én is mondhatnám hogy olvasd el különféle témákban miket írtam, majd akkor gyere a kurva linkjeiddel hülye gyerek.

tűz fal 2023.04.19. 23:01:54

@Gery87:
Nem kell ide történelem Geryke. Hazudtál, beégtél. Hülye vagy mint a segg.

"Te akarsz büdös jobbágy lenni."
A faszszopó sváb kurva anyád, aki kiszarta a hülye fejed, az akart büdös jobbágyot, és a személyedben meg is kapta.

tűz fal 2023.04.19. 23:06:00

@Gery87:
"Nem olvastad a kommentjeim 99%-át, szóval hallgass...én is mondhatnám hogy olvasd el különféle témákban miket írtam, majd akkor gyere a kurva linkjeiddel hülye gyerek."

Még mindig sírsz, te rakás takony? Azért nem szereted a forrásokat, amiket az ostoba pofád elé tartanak, mert cáfolja a semmivel alá nem támasztott vinnyogásodat.

Tanuljál valamit, te segghülye büdös sváb paraszt.

Ordíts!
youtu.be/yxi7ASNS85U

tűz fal 2023.04.20. 08:15:58

@Gery87:
Magyargyűlölő libernyák féreg vagy. Ordítasz ha megmutatnak valamit, mivel a hülye fejed vízióin kívül nincsenek más "érveid". A bukott pedofilsztrájk olyan traumát okozott neked, hogy a maradék néhány agysejted is elpusztult. A jobbikos karrierednek pedig semmi köze "középpártosodáshoz". A Jobbik saját tagsága elpárolgott, csak hozzád hasonló szkizofrén libernyákok tolták már a szekerüket. Az eredmény pedig az lett, hogy egyik zsebből átment a szavazat a másikba, tehát nulla. Neked meg maradt az ordítás, mint mindig.

youtu.be/yxi7ASNS85U

Gery87 2023.04.20. 20:57:41

@tűz fal:

pff....troll geci.
hazudni te szoktál, magadból indulsz ki.

Gery87 2023.04.20. 20:59:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te tévedsz:)
A közpénzből felpumpált nemzethy lófaszok semmiféle prosperitást nem fognak hozni.

Gery87 2023.04.20. 21:02:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sehol máshol nincs NER a régióban, mégsem lepik el buzik meg pedók és tarnyók a közéletet és nem másznak óvodások arcába.
A probléma ti fejetekben létezik.
Tallintól Athénig valahogy senki nem szenved attól amivel riogattok!

De nyugodtan meséld el hogy milyen pokoli az élet Bulgáriában és miért nem költözöl akkor ide? Hisz "itt már elindult valami" vagy nem?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.21. 06:34:13

@Gery87:

Mindenhol küzdenek a régióban a homoklobbi ellen, vedd észre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.21. 06:35:20

@Gery87:

Más út nincs. Az általad preferált nyyugati újgyarmatosító modlel ki lkett próübálva 1990-2010 között. Nem jött be.

tűz fal 2023.04.21. 08:24:07

@Gery87:
Troll a sváb faszszopó anyád te magyargyűlölő, agyamputált libernyák droid. Tanuljál valamit, mert vinnyogáson kívül nem tudsz semmit.

Mi Hazánkosok között kinyitnád az ostoba pofád, addig ütnének amíg meleg vagy.

tűz fal 2023.04.21. 08:31:41

@Gery87:
A pedofilsztrájkon is ott volt az LMBTQ köztük egy gyerekmegrontással kérkedő tanársegéddel. Te meg azt hajtogattad, hogy semmi baj nincs azzal, hogy ott van az LMBTQ.

Az hogy te, a hulladék sváb szarrágó féreg nem vagy hajlandó tudomást venni dolgokról, az nem azt jelenti hogy azok nem léteznek.

Tanuljál nyelveket, meg egyéb hasznos dolgokat, te képzetlen, buta állat, hogy értsél valamit abból, ami anyád picsájának horizontján kívül van.

tűz fal 2023.04.21. 09:03:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Mindenhol küzdenek a régióban a homoklobbi ellen, vedd észre."

Nem fogja észrevenni mert "kívül esik a látókörén".

Amúgy meg alig átlátszó hogy az ilyen Gery féle retkek azért vinnyognak, hogy ne hozzanak szabályt annak az ellehetetlenítésére, ami szerintük nem létezik.

Gery87 2023.04.22. 12:07:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem preferálom, ebből látszik semmi értelme nektek bármit írni mert olyan mint a falra hányt borsó!

Gery87 2023.04.22. 12:09:24

@tűz fal:

mert buta prolik vagytok:)
Úgyhogy vicces mikor te akarsz okítani másokat, troll geci.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.22. 12:29:42

@Gery87:

Pedig csak ez a 2 opció van, ezek közül kell választanod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.22. 12:30:35

@Gery87:

Ellenállás kell hozzá, szót nem fogadás a nyugatnak, a saját gazdaság titkolt támogatása. Nem ez a NER lényege?

tűz fal 2023.04.22. 17:14:17

@Gery87:
Mondtam már Geryke, hogy hülye vagy mint a segg. Anyád picsáján kívül nem láttál semmit, azt is csak belülről. Tanulni nem tanultál, mert hülye vagy. A bukott pedofilsztrájk okozta trauma óta még hülyébb vagy.

Lehet kézen fogni a sváb anyádat és húzni Bécsbe cukrászdát nyitni.

tűz fal 2023.04.22. 17:17:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Gery azt az opciót választotta, hogy Mi Hazánk szavazónak hazudva magát nyomja a libernyák sódert. Mert ahhoz is hülye, hogy felfogja mennyire nem vevő erre senki. Mi Hazánkosok között kinyitná a száját, addig ütnék, amíg meleg.

Gery87 2023.04.22. 21:04:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Majd meglátjuk mi lesz még, de ha csak ez van akkor én nem választom egyiket sem, hogy mi történik ennek ellenére a világban az meg egy tőlem független dolog.

Gery87 2023.04.22. 21:06:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem.
A NER lényege hogy a haveroknak, csatolósoknak szétlopják a hatalmat és a közvagyont.
Ennyi történik, hogy ez legitim legyen etetnek mindenféle nemzethy meg "rendszerellenes" fassággal, mert tudják hogy a többség erre vevő.
Cirkusz kell és megkapják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.23. 08:55:18

@Gery87:

A kapitalizmus eleve haveri modell. Így indult Angliában és Hollandiában.

S aki képes volt később felzárkózni, az mind ezt alkalmazta.

A legutóbbi felzárkózások, lásd Tajvan, Japán, Korea, Szingapúr, mind a haveri modellt alklamazták.

Szóval mi ezzel a bajod?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.23. 08:56:34

@Gery87:

Ha nem csinálsz semmit, akkor is segíted valamelyik oldalt.

Gery87 2023.04.24. 15:02:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az ezzel a bajom hogy csúsztatás.
Pont leszarom ebben az esetben mi volt 400 éve.
Nem onnan indulunk és nem az a minta, hiába mentegeted itt a tolvaj geciket, nem jön össze.

Gery87 2023.04.24. 15:05:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ostobaság.
Attól még nem én fogom előidézni azt, ami lesz.
Az az ő saruk lesz.

Két ember verekszik, ha nem segítek egyiknek se akkor táplálom a verekedést? Nem.
Mindegyik vétkes, mindegyik hülye, hát verjék agyon egymást.
:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.24. 15:06:41

@Gery87:

A lényeg: a ballib megoldási terv rossz. Így arra szavazunk, ami vele szemben áll. Ez pedig Orbán programja.

A döntés tehát pofonegyszerű.

Gery87 2023.04.24. 15:19:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mivel balra a szakadék van, ezért jobbra belegázolunk a bányatóba!
Értem, ez egy nagyon fasza terv.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása