magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kiakadt a Reichsführer

Reich(sführ)er János mérges nagyon, modernül: "kiakadt".

Fel van háborodva, hogy valaki mert nyílt sisakkal szembemenni a nyugat hivatalos eszméjével, a szivárványkúrizmussal. Követeli Bencsik András azonnali kitiltását, letiltását, mert az kemény szavakkal lépett fel a homoklobbizmus ellen.

Természetesen Bencsik semmi elítélendőt nem mondott, ezt alá kell húzni. Egyszerűen kifejtette a keresztény álláspontot.

A műsorban egyedül Tompos mondott valami értelmeset. Megjegyezte, a magyarországi migránsválság alatt a Fidesz egyik érve az volt, hogy azért se szabad beengedni a "vadembereket", mert azok veszélyeztetik az európai szivárványtoleráns légkört.

Akkor is mondtam: súlyos hiba. Sose szabad rövidtávú célokból átvenni az ellenség narratíváját. A Fidesz sokszor esik ebbe a hibába, ennél súlyosabb eset volt feminista érvekkel szembenni egyes ballib celebekkel szemben. Ilyet sose szabad. Nekem éppen ez a legnagyobb bajom a Fidesszel: képes a hosszútávot feláldozni a rövidtáv kedvéért akkor is, amikor erre semmilyen kényszer nincs.

Sokszor mondtam akkor is: a migránsok nem vademberek, sőt sokszor egy magasabb erkölcsiséget képviselnek az európaihoz képest. A migráció nem engedése és a migránsok nem emberszámba vétele két teljesen különálló téma, amit nem értem, hogyan nem képesek egyesek megérteni. A migránsválság csúcsán egyedül Bogár Lászlótól hallottam az egész fideszes holdudvarból e témában értelmes megszólalást.

Pedig egyszerű: a lakásomba akkor se engedem be az idegent beköltözni, ha ő történetesen Nobel-díjas professzor és nagyszerű ember. A nem beengedés és az idegen minősége között nincs semmilyen logikai viszony. Azaz semmi szükség valakit levademberezni, mintha csak vadembersége miatt lenne szabad nem beengedni őt.

Szóval, ennek rámutatása valós kritika volt Tompostól, ezt el kell ismerni.

220 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1518085338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2023.04.06. 10:11:24

Orbánék a német gyarmattartóink parancsára kezdtek migráncsozni és falat építeni.

Nem a mi érdekünk volt, mert a bevándorlók nem nálunk akartak letelepedni, hanem főként Németországban.

Megfigyelhető, hogy amikor Orbán kategórikus parancsot kap valamire, akkor rögtön túlzásokba esve teljesíti a parancsot.

Ugyanez van a Sorosozással. Nyilván közvetlen parancsot kapott, amikor a németek megharagudtak rájuk Angela Merkel lehallgatása és egyebek miatt.

Tehát a menekültekkel való ocsmány bánásmódnak is ilyen egyszerű az oka. Stréber túlteljesítése a parancsnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.06. 10:50:38

Assztem, Gréczy Zsoltról lesz szó.

2023.04.06. 10:52:06

@ZorróAszter: A kerítés (nem fal) építésekor még javában ment a Willkommenskultur. A németek pedig már régóta az amerikaiak bábállama, nem volt ott nagy harag a lehallgatás miatt. Az a rendes ügymenet része. Persze körkörös érvelésre alapul az egész, ezt már múltkor kimutattuk neked.

Egyébként a kerítés építése a schengeni egyezmény betartatását leszámítva valóban nem volt jó döntés. A migránsokat buzdítani kellett volna a vándorlásra, nem akadályozni. A határon lezárt szerelvényekben kellett volna egyenesen Németországba szállítani őket. Ez siettette volna a Nyugat amúgy is lassú megszállását, és valóban magasabb erkölcsiségű átalakulását.

Gery87 2023.04.06. 11:00:00

"Természetesen Bencsik semmi elítélendőt nem mondott, ezt alá kell húzni. Egyszerűen kifejtette a keresztény álláspontot."

Miért ne lenne elítélendő? Ez lenne a keresztény álláspont? Nem hinném.
Azt mondta "van egy jó hírem, Ugandában a bubukat ha összeházasodnak, kivégzik."

(ez persze nem igaz, de az hogy örült neki, igen.....ilyen a mi "keresztény békepárti, az emberek életéért aggódó" kormányunk és sleppje.)

Még ha keresztény szempontból bűn is a homokosság, azért egy ember halálának nem örülünk.

Nem értem, faszt kell mentegetni ezt az elmeháborodott bunkó buta nyaloncot.

www.youtube.com/watch?v=iFyY80Nvqtg

2023.04.06. 11:26:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Jellemző hiba a kontextus mellőzése. Meg ugye a keresztény tanítás nem ismerése, ill. félreértelmezése.

Tapi2021 2023.04.06. 14:18:23

Ehhez jön, hogy most olvastam el Puzsér mai Indexes cikkét. Amellyel számomra végleg leküzdötte magát a VELEJÉIG HAZUG, agitpropos trollok szintjére!

Ennyire egyoldalú, elvakult és demagóg írást magára adó lapnak lehozni sem volna szabad!
Ez a Nyugati Fény szint!

Nem csoda, hogy normális kultúrember, mint Schiffer is, már szóba sem áll a trollal.

Egészen felháborító amit csinál.

Tapi2021 2023.04.06. 14:21:51

Nem nagyon hiszem, hogy a Fidesz vagy a kormány egyszer is vadembereknek nevezte volna a migránsokat! Hacsak nem idéztek valakiktől.

Tapi2021 2023.04.06. 14:25:00

"A nem beengedés és az idegen minősége között nincs semmilyen logikai viszony. "

Persze, ahogyan a MAGYAR érdek VÉDELME sem Putyinizmus, és nem az FSZB fizet, hogy a MAGYAR kormány ezt képviselje. (Lásd Puzsi hazudozását!)

A nem létező kapcsolatot POLITIKAI OKBÓL tekintik és hirdetik valósnak! Pl. a Puzsér féle USA-szopó trollok.

Tapi2021 2023.04.06. 14:27:35

@ZorróAszter: "Orbánék a német gyarmattartóink parancsára kezdtek migráncsozni és falat építeni."

Francokat. Éppen ellenkezőleg, ezért vesztek össze Merkelékkel, akik nem győztek minket nácizni.

Tapi2021 2023.04.06. 14:30:11

@ZorróAszter: "Tehát a menekültekkel való ocsmány bánásmódnak is ilyen egyszerű az oka. Stréber túlteljesítése a parancsnak."

Mire gondolsz? Hogy nem simogatjuk meg őket azért, mert ILLEGÁLISAN BESZÖKNEK az országunkba (és az EU-ba)? Vagy mert semmibe vették, veszik a magyar hatóságokat, vagy mert szabadon visszamehetnének oda, ahonnan jöttek, de nem akarnak...?

Tapi2021 2023.04.06. 14:32:14

@zavaleta: "A migránsokat buzdítani kellett volna a vándorlásra, nem akadályozni. A határon lezárt szerelvényekben kellett volna egyenesen Németországba szállítani őket. Ez siettette volna a Nyugat amúgy is lassú megszállását, és valóban magasabb erkölcsiségű átalakulását."

Ezt azért nem lehetett, mert szabály szerint mind visszatoloncolható oda, ahol először belépett az EU-ba!!!!
Vagyis hozzánk.

És velünk a "barátaink" ezt simán meg is tették volna!

Tapi2021 2023.04.06. 14:35:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nézd az egész szövegkörnyezetet, melyben mondta."

Az bezavar!
Mint Kövér "köteles beszédénél"!

Nem cél, hogy JÓL értsék, amit az ellenfél mond.

Egyébként én nem védem, ha tényleg magát a kivégzést mondta pozitívnak és nem az ellenállást a dübörgő nyugati pogányságnak.

vasútihíd 2023.04.06. 15:34:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tapi2021:
a szövegkörnyezetből kiragadott szavak mondatok idézése szinte mindig kitünő politikai taktika az ellenség hatékony ellehetetlenítésére pláne a modern internet világában hiszen a tömegek nem szoktak teljes beszédeket végighallgatni vagy végigolvasni pláne értelmezni. szóval érthető ha ezt kihasználja valaki de persze csak akkor jó dolog ez ha a természetes jót segíti vele.

ZorróAszter 2023.04.06. 15:39:18

@zavaleta:

"Persze körkörös érvelésre alapul az egész, ezt már múltkor kimutattuk neked."

Miféle körkörös érvelés és mikor mit mutattak ki? Semmit.

A "Willkommenskultur" politikai porhintés mint minden más is a politikában. Primitív propaganda hülyéknek. Merkel nem kántálhatta, hogy "Aus! Aus! Aus! Ausländer raus!"

Hát ráparancsolt Orbánra, hogy végezze el ő a piszkos munkát.

ZorróAszter 2023.04.06. 15:53:26

@Tapi2021:

"Francokat. Éppen ellenkezőleg, ezért vesztek össze Merkelékkel, akik nem győztek minket nácizni."

Primitív porhintés. Magyarországon nem akart maradni senki. A fő célpont Németország volt.

Merkel nem kántálhatta, hogy "Aus! Aus! Aus! Ausländer raus!"

Hát ráparancsolt Orbánra, hogy végezze el ő a piszkos munkát.

Ocsmány bánásmód:
Például amikor a rendőrök a teherautó platójáról dobálták a szenvicseket a tömegbe. A szögesdrót kerítéses táborok, a gyerekekre és az öregekre nem tekintettel lenni, a szórakozás a menekültstátusz kérelmekkel, az időhúzás, stb.

Boldeone2 2023.04.06. 16:10:24

A migráns- és most a homofób hisztériakeltés az Orbán- rezsim működtetésének alapeleme. Orbánék keveset adnak, szarul kormányoznak, ennek ellensúlyozására vannak a gyűlöletkeltő kampányok a fasizálódó rendszerben
A lényegi kérdésekről kellene beszélni: miért van még mindig RENDKÍVÜLI jogrend, rendeleti kormányzás, amely SEHOL Európában nincs!
Miért tolja Orbán az aljas, putyini propagandát, a végtelenül hazug narratívákat, miért blokkolják Svédország NATO - csatlakozását, mire várták eddig a finnel?

Ez egy diktatórikus rezsim már, amely ellen a fellépés MINDEN eszközzel elfogadott!

rtl.hu/hirado/2023/04/05/kordonbontas-hadhazy-akos?fbclid=IwAR2A4GjjusJnUuRGOBHQdkefEwSF_ia53mhVWiXaWCX_6upUWd6V0SherEA

2023.04.06. 16:38:58

@Tapi2021: Nem kellett volna regisztrálni őket.

@Boldeone2: Ha minden eszköz elfogadott, akkor elég fantáziátlan az ellenzék. Szalonellenzék ez.

@ZorróAszter: Már megint előbb írtál, mint olvastál.

2024 2023.04.06. 18:25:55

"Egyszerűen kifejtette a keresztény álláspontot."

Az nem keresztényi, hogy végezzük ki a homoszexuálisokat, mint Ugandában. A kereszténység már nem az, ami volt 500 évvel ezelőtt, ezt neked is el kellene fogadnod.

Boldeone2 2023.04.06. 18:54:27

Érdemes ezt is elolvasni:

hvg.hu/zhvg/20230406_Letiltottak_a_Debreceni_Egyetem_korabbi_rektoranak_az_akkumulatorgyartasrol_szolo_eloadasat

Lényegében beköszöntött a diktatúra Magyarotszágon, hasonló a módi - vagy még rosszabb - mint az államszocialista rendszerben

2023.04.06. 19:07:23

@2023: A keresztény tanítás nem változott.

ZorróAszter 2023.04.06. 20:24:10

@zavaleta:

Tényleg nem változott: a homoszexualitást és a pedofíliát üldözni kell: a kléruson kívül, a hívek között. A kléruson belül bocsánatos.

Gery87 2023.04.06. 21:20:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor is arról beszél milyen jó hogy ott a buzikat megölik.
Ezt nem lehet másképp érteni!

Azt mondod:

"Sose szabad rövidtávú célokból átvenni az ellenség narratíváját. "

Miért egyébként rövidtávon jól hangzó kultúrharcos pozicióért érdemes belemenni abba az árokba ami emberek halálán élvezkedik?
faszkivan bazmeg, nem kell minden hülye minden hülyeségét bevédeni csak mert Orbán segge szaga van az orra alatt.

Gery87 2023.04.06. 21:21:21

@zavaleta:

A keresztény tanítás hogy öld meg a buzit?

Gógita 2023.04.06. 21:37:32

@ZorróAszter: "A "Willkommenskultur" politikai porhintés mint minden más is a politikában. Primitív propaganda hülyéknek. Merkel nem kántálhatta, hogy "Aus! Aus! Aus! Ausländer raus!"

Hát ráparancsolt Orbánra, hogy végezze el ő a piszkos munkát."

Így születnek az alternatív történelmi szálak, konteók.

Gógita 2023.04.06. 22:02:37

@Boldeone2: "A migráns- és most a homofób hisztériakeltés az Orbán- rezsim működtetésének alapeleme. "

Vagyis szerinted nem jönnek csőstől az ILLEGÁLIS migránsok naponta Európába? És ez nem hordoz veszélyt.

Tudom, nehéz megérteni, de ez egy kereszténydemokrata kormány. Amely főleg a keresztények szavazataival került kormányra. Ezért/azért tehát igyekszik keresztény értékeket és érdekeket képviselni. Erre választottuk meg. És jól, rosszul ezt is teszik.
A homoszexualitás, minden formája, a szodómia, pederasztizmus... és az LMBTQ+ MINDEN BETŰJE, egy-egy BŰNT jelöl keresztény (zsidó, sőt muszlim) szempontból.
Tehát amikor ezt kinyilvánítják, akkor egy keresztény igazságot, egy isteni tanítást nyilvánítanak ki! Amikor ezektől óvják a gyerekeket, az a megrontásuk elleni fellépés!

Ez NEM homofóbia!
Hanem Isten tanítása ezekről a bűnökről.

A pogányok, ahogy te is, ezért verik magukat. Még perelnek is a pogánnyá vált EU-ban. Nem tetszik nektek. Ezt értem. Majd, ha ti pogányok kerültök kormányra, előnyben részesíthetitek ezeket a bűnöket. Addig viseljétek el, hogy a keresztények ezeket BLOKKOLJÁK, amíg lehetséges.

"Orbánék keveset adnak"

Ennek minden létező statisztika ellentmond!

", szarul kormányoznak"

Ki szerint???

", ennek ellensúlyozására vannak a gyűlöletkeltő kampányok a fasizálódó rendszerben"

Na persze.

"A lényegi kérdésekről kellene beszélni: miért van még mindig RENDKÍVÜLI jogrend, rendeleti kormányzás, amely SEHOL Európában nincs!"

Talán mert egyik válságból a másikba menetel Európa. A szomszédban pl. háború van, amit naponta szélesítenek ki imádott nyugati idoljaid. Bármikor berobbanhat. Korábban Covid járvány volt. Most a háború, a szankciók hatásai, és az ellenünk, kormánybuktatásra játszó EU-USA... Bőben van ok arra, hogy a kormány kézben akarja tartani a folyamatokat!

"Miért tolja Orbán az aljas, putyini propagandát, a végtelenül hazug narratívákat"

Például? Mit is?

", miért blokkolják Svédország NATO - csatlakozását, mire várták eddig a finnel?"

Azért , mert aljas szar kormányaik vannak, amelyek a ti hazudozásaitokat visszhangozzák vissza a magyar kormányról.
Lásd a finneket! Beengedtük őket a NATO-ba, MÁSNAP beszálltak az ellenünk folyó EU-s perbe ELLENÜNK!!!

A mi igazi ellenségeink nem keleten vannak!!!

Gógita 2023.04.06. 22:10:45

@2023: "Az nem keresztényi, hogy végezzük ki a homoszexuálisokat, mint Ugandában."

Ez valóban nem. De soha nem is volt. A zsidóknál van törvény a megkövezésükre.
A keresztényeknél a súlyos bűnökért kiközösítés jár(t) a közösségből, egyházból.

" A kereszténység már nem az, ami volt 500 évvel ezelőtt, ezt neked is el kellene fogadnod."

Sajnos. Lassan egy poszt-keresztény, újpogány korba érünk/vagyunk máris.

Gógita 2023.04.06. 22:13:14

@ZorróAszter: "A kléruson belül bocsánatos."

Természetesen ott sem.

Gógita 2023.04.06. 22:22:16

@zavaleta: "@Tapi2021: Nem kellett volna regisztrálni őket."

Sajnos de.
Éppen ezért kellett (volna), addig táborokba zárni őket, amíg regisztrálják, mert közben leléptek volna. És végül le is léptek előle, amikor Merkel megüzente, hogy szarják le nyugodtan a magyar hatóságokat, menjenek illegálisan, regisztráció nélkül nyugatra, Németországba.
Ezután vált lehetetlenné az illegálisak megállítása, szabályos regisztrációja. És kellett a kerítés, hogy akkor be se léphessenek.

Ha megállítod és bezárod, hogy ne szökjön el amíg kiderül, ki, kicsoda, akkor náci vagy, meg perelnek a soros ügyvédek, mert megsértetted a jogaikat!!!!!

Boldeone2 2023.04.06. 22:35:26

@Gógita: Vagyis szerinted nem jönnek csőstől az ILLEGÁLIS migránsok naponta Európába? És ez nem hordoz veszélyt."

- Nem azt mondtam, hanem azt, hogy Orbán ezt a jelenséget általános hisztériakeltésre használja fel, miközben ő maga is gazdasági migránsokat enged be a háttérben. Ráadásul az illegális migráció célpontja nem is Magyaroszág, innen akinek egy csepp esze van, az is elmenekül...A migráció az nyugaton probléma, de nem Bivalybasznád alsón , ahol Orbán szavazói élnek!

Tudom, nehéz megérteni, de ez egy kereszténydemokrata kormány"

- Az Orbán - kormány csak álkeresztény-áldemokrata kormány. A jézusi tanítás szerint altruistának,önzetlennek kell lenni, szeretni a felebarátokat, nem pedig kirekesztőnek, xenophóbnak, homofóbnak. Orbán-
Ezeknek a kereszténység csak egy politikai eszköz, amivel manipulálhatják a bircatársadalmat!

Boldeone2 2023.04.06. 22:49:05

@Gógita: Talán mert egyik válságból a másikba menetel Európa. "

- Orbán hazug narratívájában igen, a valóságban NEM, minden adat azt bizonyítja, hogy Európa meglehetősen reziliens a háború gazdasági hatásaira
Itt is ha Orbánék nem teszik tönkre az országot a szar politikájukkal, akkor sokkal válságállóbb lehetett volna a gazdaság

SEMMI SZÜKSÉG a rendkívüli állapotra ,az csak ürügy az autoriter kormányzásra !

Lásd a finneket! Beengedtük őket a NATO-ba, MÁSNAP beszálltak az ellenünk folyó EU-s perbe ELLENÜNK!!!
A mi igazi ellenségeink nem keleten vannak!!!"

- Az igazi ellenség a putyinista, diktatórikus Orbán- rendszer, majd egyszer te is rájössz, remélhetőleg, csak az fogvatart a sok propaganda hazugság !

Magyarország a NYUGATI közösség része , mind gazdaságilag mind politikailag
Orbán pedig ebbe a közösségbe, annak érdekeire szarik bele rendszeresen, pedig még a kóbor macska is tudja, hogy oda, ahol enni kap , megvédik, nem szabad szarni ...

Ez LIBERÁLIS demokráciák közössége , a nyugati szövetség, ahol Orbán páriát csinált magából, csak ennyi a helyzet
A testvér nép finneknek is tele van a töke Orbánékkal , csak olvasd a finn médiát vagy a világmédia finn hozzászólóit

Gógita 2023.04.07. 00:58:06

@Boldeone2: "Nem azt mondtam, hanem azt, hogy Orbán ezt a jelenséget általános hisztériakeltésre használja fel, miközben ő maga is gazdasági migránsokat enged be a háttérben. Ráadásul az illegális migráció célpontja nem is Magyaroszág, innen akinek egy csepp esze van, az is elmenekül...A migráció az nyugaton probléma, de nem Bivalybasznád alsón , ahol Orbán szavazói élnek!"

Hát, ahogy én látom, hisztérikusak itt csak a másik (ellenzéki) oldalon vannak. De ott már nagyon. Sok év ez a közpénzhez és a hatalomhoz való hozzáférés nélkül. Ez kihozza belőletek a legrosszabb éneteket.

Talán érzed, hogy az embercsempészekkel a határon beszökő ILLEGÁLIS migráns, meg a szerződéssel, LEGÁLISAN és ideiglenesen idejövő munkavállalók között van némi különbség.

Hagyjuk ezt a hülye demagógiát arról, hogy nem is ide jönnek. Mert de, ide jönnek, ha itt lépnek be. Nem hallottam, hogy a schengeni szabályok megváltoztak volna, és nem itt kellene őket regisztrálni, és nem ide toloncolhatók vissza először.
Másrészről, a schengeni rendszeren belül ez már EGY ORSZÁG. Ha benn vannak, akkor benn vannak. Részletkérdés, hogy előbb a nagyobb csecseket mennek szívni.
Aki Németországban van, az nálunk is van valójában. Amint lesznek papírjaik, a jövőben oda mennek, ahová akarnak.

" innen akinek egy csepp esze van, az is elmenekül"

Te még itt vagy?

Gógita 2023.04.07. 01:00:36

@Boldeone2: "A jézusi tanítás szerint altruistának,önzetlennek kell lenni, szeretni a felebarátokat, nem pedig kirekesztőnek, xenophóbnak, homofóbnak. "

Tudod, a kereszténység nem az, amikor kimazsolázom a tanításokból, ami tetszik, ami meg nem azt nem veszem tudomásul!

Gógita 2023.04.07. 01:12:19

@Boldeone2: "Magyarország a NYUGATI közösség része , mind gazdaságilag mind politikailag
Orbán pedig ebbe a közösségbe, annak érdekeire szarik bele rendszeresen, pedig még a kóbor macska is tudja, hogy oda, ahol enni kap , megvédik, nem szabad szarni ..."

Hát, eddig ez a csodás nyugati közösség volt az, amely a leginkább kibabrált velünk. Gondolj csak arra, hogy alig száz éve szétosztogatták az országunkat és benne több millió magyart a szomszédaink között, csak mert megtehették, és mert az ÉRDEKÜK ezt kívánta. Vagy arra, hogy ma is visszaélnek a hatalmukkal és a nekünk járó pénzeket egyszerűen nem adják oda, mert nem tetszik a szuverén politika, meg, hogy nem bólogatunk nekik. És meg akarják buktatni a kormányt. Ezzel KÖZVETLEN KÁROKAT okoznak az országnak, és benne minden magyarnak. De te csak rajong értük.
Ki szarik, hová, kire???
Ki kezdte a baszakodást???

"Ez LIBERÁLIS demokráciák közössége , a nyugati szövetség, ahol Orbán páriát csinált magából, csak ennyi a helyzet"

Ez egy újpogány, USA csicska nyugat, amiben nyomokban sincsen már liberalizmus.
És amely simán szembement a saját elemi érdekeivel is, csak, hogy Amerika geopolitikai hatalma ne csorbuljon.

"A testvér nép finneknek is tele van a töke Orbánékkal , csak olvasd a finn médiát vagy a világmédia finn hozzászólóit"

Testvérei ezek a lófasznak, nem nekünk. Ha meg testvér, akkor a Káin féle.

ZorróAszter 2023.04.07. 01:27:22

@Gógita:

"Így születnek az alternatív történelmi szálak, konteók."

Csakhogy amit írtam, az tökéletesen világos és logikus, és megfelel a történelmi példáknak.

Abban is hogy, hogy axiomatikusan kizárja a lehetőségét is a politika és a sajtó, és még szót se szabad ejteni róla. Miközben a közvélemény seti, hogy mi az igazság, de alig valaki meri kimondani.

Aztán 30 év multán nyilvánosságra kerül a Sévres-i jegyzőkönyv.

ZorróAszter 2023.04.07. 01:29:39

@Gógita:

"Természetesen ott sem."

Csakhát MaxVal se azzal foglalkozik, hogy mik történtek a bolgár ortodox szeminárium kollégiumában.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.07. 04:48:53

@Gery87:

"Miért egyébként rövidtávon jól hangzó kultúrharcos pozicióért érdemes belemenni abba az árokba ami emberek halálán élvezkedik?"

Pedig nem ez történt. Hanem az, hogy van egy globális véleményterror, s ez ellenében történt egy ellenlépés.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 08:18:35

@ZorróAszter: @Boldeone2: 2015-ben (és azóta sem) érkeznek menekültek a déli határra, illegális gazdasági bevándorlók érkeznek embercsempész hálózatok segítségével. 2022 óta érkeznek háború elől menekültek az észkkeleti határra.
A közöttük levő különbség épelméjű ember számára vizuálisan azonnal felfogható, és laikus számára is legfeljebb kettő perc hosszú beszélgetés után értelmezhető.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.07. 08:26:31

@Deak Tamas:

Az elején a ballibek el is kezdték nyomni ezt a "bezzeg a fehér ukrán jöhet" szöveget, de aztán leszóltak a Központból, hogy most szlavaukraini fennforgás van, szóval nem szabad az ukrán "hősöket" kritizálni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 08:46:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát meg azért látható is volt a déli határon lévő, nemcsak európai, de helyi szemmel is csőcseléknek kinéző csőcselék és a Záhonynál bejövő szomorú nők és gyerekek közötti különbség, úgyhogy inkább azért hagyhatták abba, nehogy ebből is öngól legyen.

Boldeone2 2023.04.07. 10:41:52

@Gógita:
Hát, eddig ez a csodás nyugati közösség volt az, amely a leginkább kibabrált velünk. Gondolj csak arra, hogy alig száz éve szétosztogatták az országunkat és benne több millió magyart a szomszédaink között, csak mert megtehették, és mert az ÉRDEKÜK ezt kívánta"

- Ezt !ár ezerszer tisztáztuk! Nem babráltak ki senkivel, elvesztettük az első világháborút és szomszédos országok felosztották maguk között a Monarchiát, a győztes érdekeinek szemontjából. Az Egyesült Államok nem akart rosszat, éppen ezért dolgozták ki a wilsoni pontokat, hogy megteremtsék a tartós békét a kontinensen, mely biztosítja a békeszerető országok biztonságát, az erőszak és az önző agresszió megszűnését. Ez persze - sajnos - nem sikerült
Egyedül a franciák érdeke volt a nyugati államok közül a Monarchia méltánytalan felsztása, a méltánytalan béketerv

És amely simán szembement a saját elemi érdekeivel is, csak, hogy Amerika geopolitikai hatalma ne csorbuljon."

- Szerintem te nem jól értelmezed ezt a kérdést! Az USA- T lehet szeretni vagy sem, de közös hajóban evezünk, ez pedig a nyugati érdekközösség
Ha Európa különválna teljesen, az nyugati típusú világrend végzetes megrendülésével járna, ami példátlan szegénységet hozna mindenkinek

Profán módon leegyszerűsítve: politikai szolgaságot, azoknak a népeknek amelyek Oroszország körül vannak
Gazdaságilag meg kínai szolgaságot , ami csak a szegénység növekedésével járna
Kína egy csóró ország, nem teremt sehol sem jólétet!

Boldeone2 2023.04.07. 10:51:51

@Gógita: Hát, ahogy én látom, hisztérikusak itt csak a másik (ellenzéki) oldalon vannak. De ott már nagyon. Sok év ez a közpénzhez és a hatalomhoz való hozzáférés nélkül"

Az a 2 millió ember is ideges már, akik a társadalom főként képzettebb, nagyvárosi, polgári rétegeihez tartoznak, mert *ők* látják hogy rossz irányban mennek a dolgot. Pont azok az emberek, akik nemcsak magyar híreket olvasnak, orbáni hazug perspektívából tálalva, meg időnként járják a világot...

A többség ma is ugyanúgy félre van vezetve, mint ahogy az államszocialista rendszerben volt

Boldeone2 2023.04.07. 11:01:43

@Deak Tamas: 2015-ben (és azóta sem) érkeznek menekültek a déli határra, illegális gazdasági bevándorlók érkeznek embercsempész hálózatok segítségével. "

- Szerinted. A tények azt mutatják, hogy voltak közülük is valódi menekültek, éppen ezért kapnak - nyugaton persze, de nálunk is volt kivétel - oltalmazott, menedékes, menekült státuszt
Nyilván az illegális migráció nem jó jelenség, de a válogatás nélküli embertelenség sem tesz jobb emberré

Azért vagyunk európai " felsőbbrendű" emberek, mert valami azzá tud tenni minket. Az a valami pedig a nagyvonalúság, az altruizmus, az önzetlen segítőkészség
Az egyensúlyt kell megtalálni, amikor már nem válik önsorsrontóvá az ember, de megfelel pl a keresztényi tanításnak

2023.04.07. 11:30:42

@Boldeone2: 2022 előtt nem volt háború szomszédos országban, tehát 2015 óta nem jött egyetlen menekült sem.

Gery87 2023.04.07. 11:34:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egyáltalán nem más.
Azt mondja az LMBTQ lobbi nem jó, de Uganda példát mutat ott legalább kivégzik a buzikat meg börtönbe basszák.
Ez lenne a jó irány?

Ha nem, akkor tegye hozzá hogy nem ért ezzel egyet.

Gery87 2023.04.07. 11:34:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ami mások megölése.
ÉS ez kurva jó? Ez "példa"?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.07. 11:38:57

@Gery87:

Ellene kell menni a felülről nyomott homokeszmének. Mert te is tudod, a világ vezetői állnak a homokeszme propagálása mögött.

Nyilván óvatosnak kell lennünk, nem szabad, hogy minden homokos bűnhödjön a nagyurak miatt.

De alapvetően helyes az ellentétes politika.

Tudod, olyan ez, mint a forradalom. Sérül a vagyonbiztonság, a rend, esetleg ártatlanok is sérülnek. De azért elvetni az egészet?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 11:54:38

@Boldeone2: mondom, nyilván a 2015-ös helyzet felfogásának alapfeltétele a józan ész. A Batalclanban meg a brüsszeli reptéren felrobbantott emberek tudnak neked ebben a témában eligazodást adni. Sőt, valószínűleg bármelyik akkor szolgálatot teljesítő, szendvicsekkel kegyetlenkedő magyar határőr is.

ZorróAszter 2023.04.07. 11:59:05

@Deak Tamas:

Magyarország a legegyértelműbb esetekben sem adja meg a menekültstátuszt legfeljebb mutatóba néhányat. Ezért aztán olyan irányokba igyekeznek, ahol megkapják.

Az ukránok se Magyarországon akarnak maradni, mert ugyanúgy havi 22800 forintot kapnak mint a magyar munkanélküliek.

Az állam elaljasodása.

Nem akarnak fehérniggerek lenni mint amivé a magyarokat tették.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 12:18:33

@ZorróAszter: eddig 76 ezren kérték és kaptak itt menekültstátuszt, nyilván azok az ukránok akik többmilliós dzsippel jönnek át a határon, nem fognak itt menekültstátuszt kérni. A kárpátaljai magyarok annál inkább.
Amúgy az ezügyben sokszor hivatkozott 1956-os sajnálatos események idején a traiskircheni táborban sem Hotel Ritz módra bántak az oda érkezőkkel.
Ez a fehérniggerezés honnan jön?

Boldeone2 2023.04.07. 12:45:11

@zavaleta: 2022 előtt nem volt háború szomszédos országban, tehát 2015 óta nem jött egyetlen menekült sem."

- Ez butaság! Semmi olyat nem mind a Genfi konvenció, hogy csak a szonszédos országban lehet menekültsátuszt kérni! A menekült is oda megy, ahol szebb jövőt remél. Ha itt kér menedéket, akkor itt kell elbírálni

Boldeone2 2023.04.07. 12:56:54

@Deak Tamas: A Batalclanban meg a brüsszeli reptéren felrobbantott emberek tudnak neked ebben a témában eligazodást adni."

Több tízmillió migráns hátterű ember van Európában, ebből hány lesz terrorista? Kb pár tíz, de akkor sokat mondok
Nem lehet kollektív módon ítélkezni!

Sokkal rombolóbb társadalmilag, ha az egyedi esetekből általános következtetéseket vonnak le, és gyűlöletkampányokat folytatnak az eleve nem is egységes közösségek ellen: "migránsok" - ez mára pejoratív értelmű szó lett

Csak jelzem, a románok is azt mondják, hogy a magyarok migránsok Európában, ők az autochton, az ősi lakosság Erdélyben és így is " kegyességet gyakorolnak " az ottani magyar kisebbség irányaban
Pont ezen kirekesztő szemlélet miatt van békétlenség a népek között..

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 13:13:09

@Boldeone2:a valódi menekültek azóta is ott poshadnak a szír-török határ menti menekülttáborban, az összes többi aki továbbindult, embercsempészek segítségével, az nem menekült.
Ha az összes egyedi eset érdekes módon azonos jellegű következtésekre vezet, akkor lehet süketelni, meg terelni, értelmes ember azonban gondolkodik.
Mindegyik területtolvaj szomszéd utódállam ugyanezt mondja amit a románok, Baloga is ezt mondja Munkácson, 1953-ban Veselinovic meg 1987-ben Rankovic régészek a Bácskában is megtalálták a "pannon-szarmata ősszerb" nyomokat (Árpád kori magyar templomok maradványai képében) tehát megintcsak visszautalok az értelmes gondolkodó emberek használta eljárásokra az említett témákban.

2023.04.07. 13:15:48

@Boldeone2: A többségük nem kért menedéket, mert eleve illegálisan próbált bejutni az országba. Ha csupán menekültek lennének, megmaradtak volna valamelyik szomszédos országban. Szóval ehhez nem kell a Konvenció, elég a logikát alkalmazni.
De nálam nyitott ajtókat döngetsz, én a Nyugatra történő muzulmán bevándorlás híve vagyok. A robbantásokat is megértem: a liberális, felvilágosult, világi rendszer nyílt inzultus a muzulmán hit ellen. Ezt el kell törölniük a föld színéről, az ő szempontjukból tehát teljesen logikus. Egyébként szerencsére ezek a terrorakciók nem elszigetelt esetek voltak, hanem nagyon is megvolt a maguk hátországa, ahol szervezhették ezeket, és ahol azután bujkálhattak. Ha nem lett volna támogatottság mögöttük, a támadások se lettek volna. Jelenleg azért van kevesebb ilyen, mert a rendfenntartók és a titkosszolgálatok is bekeményítettek. A lényeg persze a őslakosok demográfiai kiszorítása, túlszülése, ami szerencsére akadálytalanul folyik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 13:17:19

@Boldeone2: az is ezt mondja, és a Dublini Szerződés, amin az EU nyugszik, egészen pontosan azt mondja, hogy az első biztonságos országban kell.

hu.wikipedia.org/wiki/A_menek%C3%BCltek_helyzet%C3%A9re_vonatkoz%C3%B3_egyezm%C3%A9ny

2024 2023.04.07. 15:35:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem változott a keresztény tanítás."

A kereszténység tanai nem változtak, de bizonyos dolgokhoz való hozzáállás igen.

Boldeone2 2023.04.07. 15:49:50

@zavaleta: De nálam nyitott ajtókat döngetsz, én a Nyugatra történő muzulmán bevándorlás híve vagyok. A robbantásokat is megértem: a liberális, felvilágosult, világi rendszer nyílt inzultus a muzulmán hit ellen. "

De, a lényeget nem érted meg: nem kell a muzulmán bevándorlásnak a híve lenni, mert az veszélyes a "liberális rendre" Vagyis nem jó. Én sem azt mondom, hogy ez fasza dolog, valamit tenni kell, de nem úgy, hogy kifordulunk magunkból!

Mindig embernek kell maradni, megfelelni például a keresztény alapértékeknek, mert az európai rendszer alapja egyrészt a kereszténység másrészt a liberalizmus. Ezeket úgy megvédeni, hogy közben kifordulunk magunkból nem lehet

A migrációra én sem tudok univerzális megoldást, pedig ezzel a kérdéssel már jóval hamarabb foglalkoztam mint Orbánék, geográfus vagyok

A fő gond az, hogy adott egy olyan globális jelenség, amely mindig is létezett, ezt megállítani nem lehet- csökkenteni\menedzselni talán ...
Az emberi társadalmak nagyban különböznek etnikailag, kulturálisan, vallásilag, világnézetileg, anyagilag - és nem is egy demográfiai ciklusban vannak
Úgy tűnik a globális elkeveredés egy megállíthatatlan folyamat...

Boldeone2 2023.04.07. 16:02:24

@Deak Tamas: A Dublini szerződés csak az EU belső ügyeiről rendelkezik, nem írja felül a Genfi konvenciót
Miért maradna egy migráns pl Szerbiában, ahol még az ottani emberek is nehezen élnek meg, vagy Magyarországon, ahol nem is létezik már szinte állami menekültellátás

Ha a migráns kap Frankfurt mellett egy állami bérlakást, meg havi több száz euró zsebpénzt, akkor nyilván oda fog menni

Ez a progresszív társadalom rákfenéje: önmagát teszi tönkre, de ilyen a posztmodern, haladó világember...

Amikor Olaszországban nyaralok, mindig beszélgetek a migránsokkal, meg veszek tőlük 10-20 euróért tárgyakat strandon. Ezt teszik az olaszok is, a többségnek pedig elege van már belőlük, mégis emberségesen állnak a legtöbben hozzájuk. A rendőrök is lényegében megengednek nekik minden illegális dolgot

Nem tudom mi ez, de pont ez mutatja meg, hogy milyen fejlett erkölcsileg a nyugati kultúra, ez az, amit meg kellene védeni
Vannak migránsok mindenhol Észak- Afrikában meg a Közel- Keleten is, de ott rabszolgaként tekintenek rájuk

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 16:12:01

@Boldeone2: itt nem látok semmilyen erkölcsi fejlettséget, hiszen a bűnpártolás ("illegális dolgok megngedése") egészen pontosan a fordítottjának a bizonyítéka, az elhülyülésnek.
A globális elkeveredés abszolút megállítható csak akarat kell hozzá, márcsak mondjuk hirtelen így kovid után az élettani vonatkozásait is érdemes volna megvizsgálni.

Boldeone2 2023.04.07. 16:30:04

@Deak Tamas: Ezek nem súlyos bűncselekmények, hanem olyasmi, mint az illegális árusítás. A hatóságok úgy vannak vele, hogy szemet hunynak ezen tevékenység felett, talán humanitárius szempontokból
Rómából pár éve nagyrészt kipakolták őket a Vatikán környékéről, de máshol nem

A "globális elkeveredés" szerintem már folyik. Nyilván nem ott, ahol gazdaságilag kevésbé fejlett, szuperizolált közösségek vannak, mint Székelyföld, de Pesten már elkezdődött...
Ez szerintem egy politikai- társadalmi kontroll feletti globális folyamat

2023.04.07. 16:53:06

@Boldeone2: De, értem, sőt éppen ezért vagyok a híve: mert veszélyes a liberális rendre. Egyszerűen kisebb rossz a progresszív liberalizmusnál.
A rákfenéje a liberalizmusnak van, amit a progresszív ág az ellentmondás feloldása miatt diktatórikus kontrollokkal egészített ki. Vedd észre: gondolhatsz bármit, minden intézkedés két csoportra osztható, a migráció ellenzésére vagy segítésére. De persze mindegy már, mert a migráció teljes betiltása is már késő, mert a muzulmán tömeg már birtokon belül van, és sokkal szaporább a helyieknél.
A lényeg: az idő szerencsére nem nektek dolgozik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 17:00:07

@Boldeone2: ja és nekem elnéznék?
Pesten már valóban elkezdődött, párszáz éve már. Bele is pusztult az ország.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 17:02:36

@zavaleta: arra kell majd a maradék magyaroknak felkészülni, hogy még véletlenül se védje majd a Nyugatot, legfőképp hullazsákokkal ne. Ezért - is - kellene nagyon keményen a kultúrán dolgozni, mert csak ilyen nép lesz immunis, ahogy a szerbek, bolgárok, románok példája nagyon jól mutatja.

Wildhunt 2023.04.07. 17:31:19

@Deak Tamas: Ez a fehérniggerezés honnan jön?

Megkeseredettség. Gyermekkorában azt hitte övé lesz a világ, de mára rájött hogy csak egy szerencsétlen nyominger. Nyilván Orbán a hibás.

Gógita 2023.04.07. 17:34:18

Összeálltak a pogányok ellenünk, az LMBTQ-s bűnökért. Ennyi volt az egykor "keresztény Európa"!:

index.hu/kulfold/2023/04/07/europai-bizottsag-torvenycsomag-melegek-jogai/

Gógita 2023.04.07. 17:42:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ellene kell menni a felülről nyomott homokeszmének. Mert te is tudod, a világ vezetői állnak a homokeszme propagálása mögött."

És ezt be is bizonyítják, ezzel is!!!!!!:

"
A német és a francia kormány utolsóként jelezte, hogy csatlakozik az eljáráshoz, így összesen tizenöt uniós tagország, valamint az Európai Parlament fogja támogatni az Európai Bizottságot a magyar gyermekvédelmi törvény miatt indított bírósági eljárásban.

Összesen 15 uniós tagország jelentette be, hogy részt vesz az Európai Bizottság oldalán a melegek jogait sértő törvényi rendelkezések miatt Magyarország ellen indított európai perben – írja a Népszava.

A csütörtöki határidő lejárta előtt utolsóként a német és a francia kormány jelezte, hogy csatlakozik az eljáráshoz.

Láttuk a különböző sajtóhíreket. Számunkra egyértelmű: a magyar törvény sérti az uniós jogot, az alapvető jogokat és az uniós értékeket. Magyarországot az Európai Unió Bírósága elé vittük, és most a bíróságon múlik, hogy ítéletet hozzon. Az eljárás lépéseit nem kívánjuk kommentálni

– válaszolta a lap megkeresésére az Európai Bizottság szóvivője.

A tagállamok közül Ausztria, Belgium, Görögország, Dánia, Finnország, Franciaország, Hollandia, Írország, Luxemburg, Málta, Németország, Portugália, Spanyolország, Svédország, Szlovénia, valamint az Európai Parlament közölte hivatalosan, hogy az EB oldalán áll a perben."

"Varga Judit reagált a kormány nevében

„Nem fogunk engedni a nyomásgyakorlásnak, meg fogjuk védeni a gyermekeinket!” – írta közösségi oldalán Varga Judit igazságügyi miniszter."

index.hu/kulfold/2023/04/07/europai-bizottsag-torvenycsomag-melegek-jogai/

Gógita 2023.04.07. 17:51:57

@Boldeone2: " A menekült is oda megy, ahol szebb jövőt remél. Ha itt kér menedéket, akkor itt kell elbírálni"

Csak, hogy itt NEM AKARTAK MEGÁLLNI, és alávetni magukat az eljárásnak!!!! Ez volt a gond!
Ezért kellett volna őket összefogdosni a mezőkön, erdőkben és ZÁRT táborba zárni, az eljártás idejére! Viszont, amikor ezt megpróbáltuk, a NYUGAT LENÁCIZOTT MINKET!!!!
Merkel meg azt mondta, szarjatok a magyar hatóságokra, gyertek csak!!!
Azok meg a képével a nyakukban gyalogoltak az autópályán...

A KURVA ANYJUKAT a nyugati "barátainknak"! Ennyit tudok ehhez hozzátenni.
Ilyen barátokkal semmi szükségünk ellenségekre! :-(

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 19:38:54

@Wildhunt: nekem, mivel ugye franciául is dolgozom, bőven vannak afrikai kollegáim meg haverjaim, velük elmagyaráztatnám neki néhány dolog összefüggését.

2023.04.07. 19:43:57

@Deak Tamas: Kéne ja. Abban sem vagyok biztos, hogy a jelenlegi magyar „kultúra” megvédendő. Mondjuk nacionalista, érzelmi okokból azért nem engedném ide a betelepülést, de a meglehetősen individualista magyar népen sincs sok minden védendő.
A fehérniggerezés onnan jön, hogy Zorró nem teljesen alaptalanul a közép-európaiakat a nagytőke által ugyanolyan kizsákmányoltnak tartja, mint annak idején a négerek voltak többek között Amerikában.

Boldeone2 2023.04.07. 20:57:53

@Gógita: Merkel meg azt mondta, szarjatok a magyar hatóságokra, gyertek csak!!!"

- Merkel nem mondott soha ilyet, de ha mondott volna is, a migránsok akkor is szartak volna a magyar hatóságokra. Amikor több ezer ember elindul, nem nagyon lehet megállítani, max egy időre, végül úgyis a céljuknál kötnek ki
A migrációt nem lehet megállítani, a németek így nem is kínlódnak vele

Nem fogunk engedni a nyomásgyakorlásnak, meg fogjuk védeni a gyermekeinket!” – írta közösségi oldalán Varga Judit igazságügyi miniszter.".

- Dehogynem fogjátok, ez egy közösség, ahol nem lehet szemben menni a közös alapértékkel a többség akaratával Orbánéknak sem,mert megbűntetik őket

A gyerekeket nem kell SENKITŐL sem megvédeni, csak az orbáni gyűlöletkeltő propagadától! Eddig nem volt téma a gyerekek közitt sem az LMBTQ sem más, a gyűlöletkeltő hisztériát Orbán vitte az be az iskolákba
Pont ilyen korú gyermekei vannak a barátomnak ő mondta, hogy azóta lett ez téma mióta Orbánék felkavartak a vizet !

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 21:04:13

@zavaleta: hát a jelenlegi kortárs magyar nyelvű pesti álkultúrán valóban nincs sok megvédendő, de ne felejtsd el hogy 1920-tól milyen veszteségeket szenvedtünk, és ezeknek a felmérésére, helyreállítására kellene koncentrálni.
Azt én értem mit akar mondani, csak az nem világos, hogy a fehérnéger helyett - ami önmagában is ronda - mit niggerezik.

Boldeone2 2023.04.07. 21:04:29

@Gógita: A gyermek SOHA nem voltak az iskolában veszélyben, mindig csak egyedi esetek voltak\vannak amire eddig is voltak hatályos és szigorú törvények

Orbán fasiszta propaganda- népbutításra használ mindent. A pedofília meg a homoszexualitás az teljesen két külön dolog
Az egyik bűncselekmény a másik pedig nem
Az állam homofób propagandája a bűn, mert homoszexuális propaganda eleve SOHA nem volt az iskolákban ( tanítottam is egy ideig...)

Teljesen indokolt ez ellen a gyűlölet- törvénykezés ellen fellépni!

Boldeone2 2023.04.07. 21:10:40

@Deak Tamas: A " fehérnégerek " az tulajdonképpen a " white trash kifejezésből ered. A lepusztult, csóró, tanulatlan embereket jelöli, akik ma jellemzően Trump meg, Qanon hívők odakint
Magyarországon kevésbé van ilyen társadalmi osztály , de azért még van
Ők a vevők jellemzően a szélsőjobb eszmékre

Gery87 2023.04.07. 21:12:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De itt nem arról van szó hogy "ahol fűrészelnek ott hullik a forgács"...hogy "vannak járulékos veszteségek", itt konkrétan egy állam büntet azért mert meleg vagy!

Elvileg neked sem meg a keresztényeknek sem fér ez bele, hogy csak ezért üljön valaki sitten?
Hogy "kúszott ez be" az elfogadható kategóriába az LMBTQ lobbi ellenességben?
Akkor miről beszélsz?

Gery87 2023.04.07. 21:13:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor meg minek örül ez a fasz és te mirét véded?
Az egyetlen helyes keresztényi lépés az lett volna ha már Bayer ott azonnal leállítja hogy Bandikám azért ezt ne mondjuk jó hírnek, ez nem helyes...

ZorróAszter 2023.04.07. 21:20:34

@Wildhunt:

Maga volt olyan balfék, hogy beszopta Polgár Viktornak, hogy árúfeltöltőként is polgár. Holott csak egy fehérnigger egy német gyarmaton.

Ezért lehet Magyarországon Munka Törvénykönyve helyett Niggertartási törvény.

Ha pedig elveszíti a jó kis árúfeltöltői állását, akkor élhet havi 22800 forintos munkanélküli segélyből vagy mehet közmunkára.

Az való magának.

Éljen Orbán!

:o)

Boldeone2 2023.04.07. 21:24:40

@zavaleta: De, értem, sőt éppen ezért vagyok a híve: mert veszélyes a liberális rendre...(...)....lényeg: az idő szerencsére nem nektek dolgozik."

- Ne örülj ennek, baxod! Addig van jó világunk, amíg a progresszív liberalimus uralkodó szellemiség Európában. Attól csak lefelé van minden!

Ha nem volt jó német, amerikai szövetségesnek vagy vazallusnak lenni, majd megtudjátok mit jelent kínai vazallusnak lenni....
Ott még az átlag kínai is csóró! Ők azért jönnek ide, hogy jobban kizsákmányoljanak mint bárki más, és bejussanak a nagy európai piacra, nem gazdaggá tenni Magyarországot !

Az orosz- függést meg nem kell bemutatni neked, szerintem

A lehető legjobb dolog a világ egyik, ha nem a legirigyelt közösségében lenni!
Ez a dili Orbán ezt a TÖRTÉNELMI lehetőséget cseszi el!

Végre, az elit klub tagjai vagyunk, még akkor is, ha a hátsó asztalnál, de bent vagyunk ...
Ez egy privilégium!

Én figyelem a világsajtót, angolul is kommentek, mindenhol óriasi bajok vannak: Pakisztán, Argentína, Törökország, Libanon Afrika - adjatok hálát a sorsnak, hogy az Európai Unióban vagyunk most ezekben a " vészterhes időkben"

Csak annyit kérnek, hogy ne torpedózza Orbán folyton a közös külpolitikai célokat, itthon meg ne tágítsa a már eddig is óriási hatalmát tovább, és jönnek a milliárdok ! Ennyi.

ZorróAszter 2023.04.07. 21:24:53

@Deak Tamas:

Én is dolgoztam francia céggel. A nevét nem mondom, de ismert Magyarországon sőt már magyar vállalata is van azóta. Egy afrikaival se találkoztam náluk pedig jó pár hónapot voltam náluk.

ZorróAszter 2023.04.07. 21:30:41

@Deak Tamas:

"mit niggerezik."

Magát nem zavarná, ha az afrikaiakat vagy a new yorki feketéket niggerezném.

Magát az zavarja, hogy a magukat polgárnak hitt fideszhívőkre mondom hogy valójában fehérniggerré tették őket a saját hazájukban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 21:54:11

@ZorróAszter: az igen sajátos, hogy Ön ennél a francia cégnél nem találkozott egy afrikaival sem, hiszen például annál a cégnél, ahol én dolgozom, a frankofón kollegák szinte száz százalékai afrikai eredetű francia állampolgár.
A niggerezés azért zavar mert egyrészt ocsmány kifejezés, másrészt meg Ön baromi nagyra van a műveltségével (többször kritizálta ugyebár például a tévében megjelenő sztárok műveltségi szintjét) és az olyan ember nem niggerezik, sehogysem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.07. 21:55:42

@Boldeone2: hogyne volna. A Demokratikus Koalíció nevű párt célközönsége.

ZorróAszter 2023.04.07. 22:43:27

@Deak Tamas:

Nem értem a frankofón kifejezés használatát. Ez milyen cég hogy nem franciát mond?

"Ön baromi nagyra van a műveltségével"

Ön szeret csúsztatni. Éppen mit tart hasznosnak a vitában. Én csak műszaki és programozással kapcsolatos iskolákba jártam és mindigis ezt mondtam és sosem titkoltam.

Ehhez képest szoktam szóvá tenni, de akkor se komolyan, ha valaki magát humán értelmiséginek hiszi és közben hülyeségeket beszél amiből ordít a tudatlansága.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.08. 08:35:09

@Gery87:

Van egy nagyhatalmi nyomás a homokosság terjesztésére, Brüsszel, Washington, Soros ezt teszik.

Ez ellen van egy apró ellenállás.

Ennek kell örülni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.08. 08:36:02

@Gery87:

A szándék helyes, hogy szembemennek a trenddel, ennyi az egész.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.08. 09:49:07

@ZorróAszter: nem francia cég, de ez a téma szempontjából lényegtelen. Azért használtam a kollegáimra (nem a cégre) a frankofón kifejezést, mert ezt használjuk azokra, akik alapvetően a francia nyelvet használják, életük fontos része a francia kultúra de nem franciák.
Ugyanígy létezik a luzofón kifejezés is, a portugál világ hasonló jellemzőinek kifejezésére.
Az utolsó bekezdése példás önismeretre vall.

vasútihíd 2023.04.08. 18:21:03

@Gógita: miért nem sikerült még megfúrni az európai uniót ebben a kérdésben sem? persze rűvidesen a liberális nyugat úgyis behanyatlik és akkor megoldódik ez a kérdés is de addig előnyös nekünk az eu tagság?

vasútihíd 2023.04.08. 18:30:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hogyan tud a hanyatló nyugat ilyen tevékenyseget folyatni továbbra is nálunk és tőlünk miért csak apró ellenállásra futja?

ZorróAszter 2023.04.08. 20:45:42

@Deak Tamas:

"Az utolsó bekezdése példás önismeretre vall."

Örülök hogy nem vette magára.

:o)

Gery87 2023.04.08. 21:35:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"nagyhatalmi" nyomás nincs, max "kulturális szekták" nyomatják erőszakosan mint a woke.

Gery87 2023.04.08. 21:36:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De ez az "ellenállás" vállalhatatlan.
Ezt k kéne mondani, nem tapsikolni még neki!

Gery87 2023.04.08. 21:37:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A kivitelezés viszont nem az, ne legyél már ennyire ál értetlen.

Olyan mintha azt mondanád "a szegénység rossz, tehát semmi baj nincs a lopással az is csak szembe megy az éhezéssel meg nélkülözéssel"

Tapi2021 2023.04.09. 10:33:51

A pogányjogokért küzdő "civil" szervezetek is örvendenek annak, hogy Európában ma már egyre több országban győzött újra a pogányság a kereszténység felett:

"[sajto-lmbt] Sajtóközlemény: Példa nélküli kiállás az LMBTQI jogok mellett: 15 tagállam csatlakozik az ún. “gyermekvédelmi” törvény miatt indult EU-s eljáráshoz
VÁLASZVÁLASZ MINDENKINEKTOVÁBBÍTÁS
Megjelölés olvasatlanként

dudits.luca@hatter.hu

Háttér Társaság <sajto@hatter.hu>
nevében
P 2023.04.07. 9:32
Címzett:
sajto-lmbt@googlegroups.com;

FIGYELEM: Ez az e-mail szervezeten kívüli feladótól érkezett. Mindig legyen körültekintő a kattintható linkekkel és a megnyitható mellékletekkel.

Sajtóközlemény: 2023. 04. 07.

Kiadja: Háttér Társaság

Példa nélküli kiállás az LMBTQI jogok mellett: 15 tagállam csatlakozik az ún. “gyermekvédelmi” törvény miatt indult EU-s eljáráshoz
A másfél éve tartó kötelezettségszegési eljárásban az Európai Bizottság 2022 decemberében az Európai Unió Bíróságához fordult. Az április 6-i határidőig minden eddiginél több, 15 tagállam és az Európai Parlament csatlakozott az eljáráshoz.

2021. június 15-én szavazta meg a magyar országgyűlés a propagandatörvényként emlegetett törvénymódosítást, ami tiltja LMBTQI témák megjelenítését és népszerűsítését kiskorúak számára, ezzel tovább démonizálva az LMBTQI embereket. A melegséget és transzneműséget cenzúrázó törvény megszavazása óta nőtt az LMBTQI személyek elleni erőszak, romlott a közbeszéd, és az oktatási intézményekből eltűntek nemcsak az LMBTQI tartalmak, de megnehezedett a szexuális nevelés általában is, mivel külső szakértők és civil szervezetek csak engedéllyel juthatnak el az iskolákba, az engedélyezésről szóló miniszteri rendeletet azonban a mai napig nem fogadták el. Az elmúlt másfél év tapasztalatai kétségtelenül igazolták: a törvény dermesztő hatását még megbecsülni sem tudjuk, a szankcióktól való félelem miatti öncenzúra az élet minden területét elérte.

Az Európai Unió Bírósága (EUB) február 13-án hozta nyilvánosságra az Európai Bizottság keresetlevelét. Az Európai Unió hivatalos lapjában közzétett beadvány alapján egyértelmű, hogy a propagandatörvénnyel elfogadott módosítások számos helyen ellentétesek az Európai Unió jogával, ideértve az Alapjogi Charta több rendelkezését. Az Európai Unió tagállamainak hat hetük volt csatlakozni az EUB eljáráshoz. A tagállamok beavatkozása az EUB előtti ügyekben ritka, eddig csak kifejezetten nagy horderejű, fontos emberi jogi kérdéseket is felvető ügyekben lépett be az eljárásba egy-egy tagállam az Európai Bizottság beadványát támogatva. A legtöbb, összesen öt tagállam a Lengyelország ellen a bírák függetlenségét és a jogállamiságot sértő fegyelmi rendszer miatt indított kötelezettségszegési eljárásban csatlakozott. A magyar propagandatörvénnyel szembeni EU-s fellépést viszont háromszor annyi tagállam támogatja; ráadásul történelmében először az Európai Parlament is beavatkozott.

Ez az eljárás nemcsak a magyar homo- és transzfób törvényről szól, hanem az emberi méltóságot kikezdő, a szexuális és nemi kisebbségek ellen uszító populizmusról is. Egyetlen tagállam kormánya sem bánhat másodrendű állampolgárként senkivel sem, így az LMBTQI emberekkel sem. Az Európai Bizottság és a beavatkozó tagállamok határozott fellépése egyértelmű üzenet: Orbán Viktor LMBTQI-ellenes ámokfutása nem terjedhet tovább az Európai Unióban. Az elmúlt másfél hónapban a Háttér Társaság és szövetségesei, a Forbidden Colours és a Reclaim minden EU-s tagállamot arra buzdított, hogy álljon ki az egyenlőség és a magyarországi LMBTQI emberek mellett. A kötelezettségszegési eljárásba belépő tagállamok nagy száma egyértelművé teszi: kormánynak nem néhány brüsszeli bürokratával van konfliktusa, az Európai Bizottság fellépése széles körű támogatottságot élvez. "...

Tapi2021 2023.04.09. 10:37:08

@zavaleta: "A fehérniggerezés onnan jön, hogy Zorró nem teljesen alaptalanul a közép-európaiakat a nagytőke által ugyanolyan kizsákmányoltnak tartja, mint annak idején a négerek voltak többek között Amerikában."

Szerintem a jó kérdés - azon túl, hogy tenni kell az erősebb munkavállalói jogokért - az, hogy mi lenne e HELYETT?

Tapi2021 2023.04.09. 10:44:39

@Boldeone2: "Merkel nem mondott soha ilyet, de ha mondott volna is, a migránsok akkor is szartak volna a magyar hatóságokra. Amikor több ezer ember elindul, nem nagyon lehet megállítani, max egy időre, végül úgyis a céljuknál kötnek ki
A migrációt nem lehet megállítani, a németek így nem is kínlódnak vele"

De, nem szó szerint, de ez volt az üzenete!
AHELYETT, hogy azt üzente volna, hogy aki nem áll meg a schengeni határországban és nem veti alá magát a regisztrációnak, az NEM JÖHET BE Németországba!
Kb. ennyire lett volna szükség. És tutira megálltak volna.
Esetleg küldhetett volna szakembereket is a regisztráció elvégzéséhez.

De nem ezt tette, hanem ránk szart, náciztak, és legalizálta az illegális bevándorlást! Ő egy személyben. Csak mert ő volt a német kancellár és MINDEN EXEZTETÉS NÉLKÜL az EU-s országokkal, ezt megtette!

Ne viccelj már, minden szuverén ország és szövetség képes megvédeni a határait HA AKARJA!

Tapi2021 2023.04.09. 10:51:03

@Boldeone2: "Dehogynem fogjátok, ez egy közösség, ahol nem lehet szemben menni a közös alapértékkel a többség akaratával Orbánéknak sem,mert megbűntetik őket

A gyerekeket nem kell SENKITŐL sem megvédeni, csak az orbáni gyűlöletkeltő propagadától! Eddig nem volt téma a gyerekek közitt sem az LMBTQ sem más, a gyűlöletkeltő hisztériát Orbán vitte az be az iskolákba"

Francokat. A kerdem. kormány defenzívában van, csak reagál a támadásokra!
Az LMBTQ propagandisták már sorban álltak az iskolák ajtajában, hogy betegyék a lábukat!
Lásd a Háttér Társaság írásait!!!!

Ez az újjáéledt pogányság és a (maradék) kereszténység harca már.

Az újra pogánnyá lett Európa támadja a keresztény szempontból súlyos BŰNÖKNEK számító LMBTQ-s JOGOKÉRT a kerdem-konzi országokat, most leginkább minket, mert más már alig mer szembe szegülni a pogányságnak.

Ez a per már egy újpogányság kontra kereszténység per!!!

Tapi2021 2023.04.09. 10:56:26

@Boldeone2: " A pedofília meg a homoszexualitás az teljesen két külön dolog"

Keresztény (zsidó, muszlim) szempontból NEM!!!

Mindegyik SÚLYOS BŰN!

Az, hogy ma a pogányok egyes bűnöket nem tartanak bűnnek, másokat - még - igen, ebből a szempontból érdektelen. Ez egy keresztény-demokrata kormány! Ezért a keresztény bűnértelmezést követi!!!

A szodomita, pederaszta vagy a pedofil UGYANOLYAN BŰNÖS!

Ezért írtam, hogy a per az újjáéledt pogányság és a kereszténység között folyik!

Vallási értelemben Isten (tanítása) és az ördög(ök) között.

Tapi2021 2023.04.09. 11:00:20

@Gery87: Az igaz hívő izraelitáknak ezért a bűnért kövezniük kellene!

A keresztényeknek persze nem. Csak rámutatni a bűnre és segíteni azt elhagyni.
De Európa most az ellenkező irányba megy. :-(

tűz fal 2023.04.09. 11:04:32

@Tapi2021:
"A migrációt nem lehet megállítani, a németek így nem is kínlódnak vele"

Ilyen csúsztatásokra tanítják az ilyen Amerikában kiképzett férgeket. Repülőgéppel, hajóval, vonattal árasztják a majmokat Németországba, ingyenesen elszállásolják őket, ingyenpénzzel tömik őket, relativizálják az általuk elkövetett bűncselekményeket, fiatalkorúaknak, nőknek hazudják a szemmel láthatóan csupa felnőtt férfit, hasznosnak hazudják őket és ugyanakkor másokat azzal támadnak hogy nem akarják kivenni a részüket a teherből.

Ezt az USA-ban bomlasztásra kiképzett féreg úgy próbálja tálalni, hogy "A migrációt nem lehet megállítani, a németek így nem is kínlódnak vele".

Tapi2021 2023.04.09. 11:08:41

@vasútihíd: Nem "fúrnánk" mi senkit, ha ŐK nem akarnák megbuktatni a megválasztott kormányunkat! Plusz, ránk KÉNYSZERÍTENI AZ ÚJPOGÁNY eszméiket, ideológiáikat.

Ha működne az élni és élni hagyni, avagy a hagyd békén a szövetségesedet elv, halál nyugalom és BÉKÉS fejlődés lenne.
De amíg a "szövetségesek" akarnak megbuktatni egy demokratikusan megválasztott és törvényesen működő kormányt egy SZUVERÉN országban, addig...

Tapi2021 2023.04.09. 11:13:13

@Gery87: ""nagyhatalmi" nyomás nincs, max "kulturális szekták" nyomatják erőszakosan mint a woke."

Te nem látsz? Most szállt be fél Európa, köztük az összes nagyhatalom ELLENÜNK egy perbe, mert nem akarjuk engedni a gyermekeink szervezett MEGRONTÁSÁT!

Miről beszélsz???

tűz fal 2023.04.09. 11:18:24

@Gery87:
"nagyhatalmi nyomás nincs, max kulturális szekták nyomatják erőszakosan mint a woke."

Nyilván semmiféle nagyhatalmi nyomás nincs, csak annyi, hogy azokat a kulturális szektákat kötelező elfogadni, ellenkező esetben veszélyben van a "jogállamiság". Meg amikor az ilyen kulturális szekták - pedofíliával dicsekvő LMBTQ-s tanársegéddel, stb. - utcára vezénylik az iskolásokat és valaki szóvá teszi hogy ez szemmel láthatóan nem az oktatásról szól hanem külföldről pénzelt, hataloméhes kulturális szektákról, akkor megint veszélyben az a "jogállamiság", amire maga Donáth Kacsa mondta el a kiszivárgott videón, hogy kamu.

vasútihíd 2023.04.09. 18:07:42

@Tapi2021: persze mert ők fúrnak ezért mi visszafúrunk de mintha nem lennénk túl sikeresek ebben hiszen sok ország összefogott ellenünk ha jobbn csinálnánk hamarabb bedőlne a nyugat és nem lenne ilyen egységes eu elitélés ezt te is tudod

vasútihíd 2023.04.09. 18:11:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igen a woke eu eszméje aminek viszont mi is a tagjai vagyunk és sajnos eddig nem sikerült ezt az eszmét sikeresen megfúrni persze ez hosszútávú harc akár még több évtizedig eltart te már sajnos nem éred meg a győzelmet de szürke kisemberközíróként hozzájárulhatsz ahhoz hogy közelebb kerüljünk a természetes jóhoz

ZorróAszter 2023.04.09. 18:30:01

Az LMBTQ, a neohorthysta restauráció és a többi gumicsont hülyegyerekeknek a hatalomgyakorlás eszköze.

Hogy az emberek a baromságokkal foglalkozzanak, és ne vegyék észre, hogy Magyarország egy német gyarmat, ahol emberek éheznek, a három hónapnál régebbi munkanélküliek havi 22800 forintból kell tengődjenek, hogy emberek fagynak meg a saját házukban, stb. stb.

Hogy Magyarországon a német kézben levő sajtó gondoskodik róla, hogy a politika közelébe se kerülhessen senki, aki nem könnyen zsarolható hazaáruló, kriptohomoszekszuális vagy pedofil vagy valami egyéb, amit csak akkor kapnak elő, ha valamiért ki akarják nyírni.

Aki nem ilyen, arról azt se tudhatjuk meg, hogy létezik, és politikával szeretne foglalkozni.

Gery87 2023.04.09. 21:05:44

@Tapi2021:

ŐK nem így látják hogy a gyerekek ellen menne meg más se.
Ezt a kiaszott Fidesz mondja csak.

És úgy egyébként a Fidesz meg minek száll bele a svédekbe?

Ha Brüsszel ne pofázzon bele a magyar belpolitikába meg törvényekbe és egyébként had Sorosozzon, brüsszelezzen, libernyákozzon stb akkor a fidesznek mi köze a svédek véleményhez?
Nekünk szabad anyázni, köpködni, kritizálni nekik nem szabad?

Gery87 2023.04.09. 21:07:45

@tűz fal:

Mondtam már ha nem tetszik akkor ki kell lépni az EU-ból meg NATO-ból!
Nem kötelező bent elnni.
De akkor pénzt se várjon senki.

Az EU meg a nyugat most ilyen - a te szavaiddal élve libernyák buzik gyülekezete - ha nem tetszik a korszellem lehet visszamenni a feudalizmusba vagy a muszka ölelő karjaiba!
Tessék.

Ha ennek a közösségnek a tagjai akarunk viszont maradni akkor vannak szabályok, alapok, konszenzusok.
valamit valamiért.

Gery87 2023.04.09. 21:09:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem a woke egy része csak és ha valami akkor a nyugat képes kitermelni az ellenszérumot ez ellen a fasság ellen, anélkül hogy leépülne a jogállam meg a demokrácia.

Persze a "keleti nyitás" is megoldás Lukasenka módra is fel lehet lépni ellene, csak az se nem demokratikus se nem jogállami nem lesz.

2023.04.09. 22:29:40

@Gery87: Ez nagyjából az értékvezérelt diplomácia alapján jogos csak. A nemzetközi viszonyokat persze a valóságban a reálpolitika mozgatja.

ZorróAszter 2023.04.09. 23:45:57

@Gery87:

Magyarországon a külföldi befektetők csökkenő sorrendben német, holland, francia, osztrák.

Magyarország az ő gyarmatuk. Orbán az ő kollaboráns kormányuk. Segíti őket hogy a lehető legkevesebbet hagyjanak Magyarországon bérben és adóban.

Az hogy Magyarországon összeházasodhat-e egy ló egy zsiráffal, és örökbefogadhatnak-e egy tehenet, vagy átoperáltathatja-e magát egy zebra lóvá, az a nekünk vetett gumicsont.

A lényeg hogy az emberek baromságokkal foglalkozzanak, és ne azzal, hogy fehérniggerekké tették őket a saját hazájukban.

Ha Orbán nem a bábjuk lenne, akkor évekig huzhatta volna az új NATO tagok felvételét egyszerű időhúzással.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.10. 07:50:48

@Gery87:

A nyugat alapjai rosszak. A gyökerestül kitépés a megoldás.

Gery87 2023.04.10. 09:47:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tudjuk, te mindenáron egy jobbágyként akarod látni magad.

Gery87 2023.04.10. 09:48:24

@ZorróAszter:

Ez egy nagyon leegyszerűsítése a világnak.
Ugyanennyi érv van amellett hogy Orbán Putyin bábja.

tűz fal 2023.04.10. 10:09:14

@Gery87:
"Mondtam már ha nem tetszik akkor ki kell lépni az EU-ból meg NATO-ból!"
Ez kábé olyan érv, mint amikor már átvertek egy lakással, és ha nem tetszik, otthagyhatod és vehetsz másikat. Az hogy átveretek és egy csomó pénzed bukta, nem számít. Meg olyan, mint amikor a libernyák patkánynak azt mondják hogy ha nem tetszik akkor lehet menni Bécsbe kávéházat alapítani ahogy anno ígérték, és ez így valamiért nem szokott tetszeni ugyanazoknak, akik folyton arról pampognak, hogy ne kritizáljuk az EU-t, hanem el lehet hagyni.

"Az EU meg a nyugat most ilyen - a te szavaiddal élve libernyák buzik gyülekezete"
Fentebb még vitattad hogy ilyen. Azt írtad hogy ezek csak szekták.

"ha nem tetszik a korszellem lehet visszamenni a feudalizmusba vagy a muszka ölelő karjaiba!"
Ez nem korszellem, hanem degeneráció, és az hogy nem kér valaki ezekből nem jelenti azt, hogy vissza kell menni a feudalizmusba.

"Ha ennek a közösségnek a tagjai akarunk viszont maradni akkor vannak szabályok, alapok, konszenzusok."
Ezeket a "szabályokat" teljesen szabálytalanul, utólag erőltetik, soha nem fogadtunk el ilyen szabályokat. A konszenzusnak meg pont az lenne a lényege, hogy mindenki elfogadja, így mi is.

ZorróAszter 2023.04.10. 12:58:40

@Gery87:

Ha ez leegyszerűsítés lenne, akkor nem lenne tiltott téma. Lehetne róla beszélni.

vasútihíd 2023.04.10. 20:38:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: sok országban már kitépték vagy meg sem gyökerezett és ezért ott jobb is a helyzet remélhetőleg bulgáriában is már csak pár év vagy évtized és a feudálishoz közelít majd a rendszer

Wildhunt 2023.04.11. 08:52:47

@ZorróAszter: köszönöm hogy mindenben igazoltál. Még egy titkot elárulok: a te kis nyominger életeddel szemben az enyémhez semmi köze Orbánnak.

Wildhunt 2023.04.11. 08:56:45

@Gery87: Fidesz meg minek száll bele a svédekbe?

Kölcsön kenyér visszajár.

Gery87 2023.04.11. 14:57:23

@Wildhunt:

Ja értem megint ez a hülye kocsmai kuruckodás megy.
Rá fogunk baszni, most megmondom!

Gery87 2023.04.11. 14:59:02

@ZorróAszter:

Most beszélsz róla:)
Az hogy a fősodratú médiát nem érdekli, meg nem érdeke az egy dolog.

ZorróAszter 2023.04.12. 07:31:44

@Wildhunt:

"köszönöm hogy mindenben igazoltál. Még egy titkot elárulok: a te kis nyominger életeddel szemben az enyémhez semmi köze Orbánnak."

Igen, árúfeltöltőkre mindig szükség lesz. A magáé egy holtbiztos szakma. Irigylem Önt.

A programozók meg folyton rinyálnak, hogy kiváltja őket az MI, vagy nem jönnek az uniós pénzek és minden beállt meg hasonlók. Szerencsére én nem vagyok egy ideges típus.

ZorróAszter 2023.04.12. 07:34:23

@Gery87:

Igen, a következő lépés az, hogy a nemtetsző kommenteket is valami központi hivatal törli azonnal.

Ennek még előtte vagyunk.

:o)

Gery87 2023.04.12. 20:40:46

@ZorróAszter:

ŐK tematizálnak, nekik könnyebb.
Arról beszélnek ami nekik jó, ez tény.
De hogy MINDEN már előre le van játszva meg ki van találva ez butaság.

"Ha Orbán nem a bábjuk lenne, akkor évekig huzhatta volna az új NATO tagok felvételét egyszerű időhúzással."

Évekig?
És szerinted nem lett volna rá valami eszköze a nyugati hatalmaknak hogy ez ellen még időben tegyen? ehhez még bábnak se kell lenni.

ZorróAszter 2023.04.13. 11:01:39

@Gery87:

A magyar médiák és politikusok olyan témákról nem beszélnek, olyan témákat kerülnek messziről testületileg, amiből ordít, hogy nem urai saját maguknak hanem parancsolnak nekik.

Ennek felismeréséhez nem kell nagy ész csak minimális önálló gondolkodás, a nyilvánvaló jelekre való odafigyelés. Hogy ezekhez a felvetésekhez nem kellene Pulitzerdíjas oknyomozó újságíró, vagy hogy Orbánnak erre a baromságára minden 80 feletti IQ-jú politkusnak le kellene csapni és rajta rúgózni.

Ezek a nyilvánvaló jelek pedig arra mutatnak, hogy ez az egész média, politikai rendszer, demokrácia csupán bábszínház.

Amit meg mond, az épp nem jelent mást, mint hogy Orbán csupán egy báb, aki büszkén imitálhatja azt, hogy Magyarország miniszterelnöke. Plusz tömheti a maga és a haverjai zsebét.

Azt hogy az amerikai nagykövet húzása komoly vagy csak Orbán függetlenségének imitálása és demostrálása a külvilágnak, amég nem tudom, de ki fog derülni.

Szerintem az is csupán bábszínház hülyegyerekeknek. Demonstratíve azt mutatni mintha a báb ellenkezhetne és vitázni kellene vele.

Gery87 2023.04.13. 15:09:06

@ZorróAszter:

"Ezek a nyilvánvaló jelek pedig arra mutatnak, hogy ez az egész média, politikai rendszer, demokrácia csupán bábszínház."

Viszont ez nem jelenti azt hogy csak egy színház és színi társulat van!

Erre mondtam hogy túl leegyszerűsítő és kényelmes azt gondolni hogy MINDEN csak színjáték és minden, de minden le van előre írva és mindenki benne van!

Ez az szerintem ami "80 IQ felett" már inkább röhejesnek tűnik.

ZorróAszter 2023.04.14. 00:30:02

@Gery87:

Ha röhejes, akkor nyilván van arra zsebből más magyarázata, hogy a Questor brokerház kapcsán hogyhogy egy újságíró se kérdezte meg, hogy kaptak-e kormányhivatalnokok jutalékot a brókerháztól a hozzájuk betett sokmilliárd forintos közpénzek után?

Illetve mondjuk még arra, hogy miért szajkózta Welsz Tamás öngyilkossága kapcsán a teljes médiapaletta hogy a nátriumpentotál az egy milliomosok számára kifejlesztett exkluzív drága luxusméreg, holott bármelyikük megnézhette volna a Wikipédián, hogy igazságszérum, aminek a használata veszélyes mert kínhalált okozhat.

Várom szíves 80 felletti IQ-s válaszát.

Gery87 2023.04.14. 15:18:21

@ZorróAszter:

Mert pl olyan hogy "újságírás" már nem igen létezik.
Bulvárfos firkászás van mindenhol már lassan és annak a lényege hogy kiszolgálják az alantas közízlést és nem az hogy tényfeltáró legyen, közérdekű és társadalmilag építő!

Gery87 2023.04.14. 15:19:53

Egyébként meg meg lett mérve mennyire érdekli a magyart a korrupció és hát nem nagyon.
Már magas az ingerküszöb és alacsony a morál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.14. 16:48:58

@Gery87:

A korrupció egy liberális kamu. Miért érdekelné a kisembereket?

vasútihíd 2023.04.14. 17:00:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a korrupciót a liberális sajtó szokta témaként használni hogy a kisembereket igazán érdeklő lmbtq megrontásról elterelje a figyelmet szerencsére te nem dőlsz be ennek és a buzitéma hangsúlyosabb helyet kap a cikkeidben

ZorróAszter 2023.04.15. 08:21:35

@Gery87:

Ez magyarázat lenne a "kevés"-re, de nem magyarázat arra hogy "egy se".

Különös tekintettel a botrányújságírásra. Mert azoktól meg nem is azt várnánk, hogy meg se kérdezi egy se, hanem hogy nem kérdez, vagy nem is interpellálja ezzel a kérdéssel belügyminisztert, hanem hogy egyenesen állítás formájában adja elő.

Hogyhogy például ebben a két nyilvánvaló kérdésben még ennyi sincs?

Mellesleg magam voltam a tanúja annak, hogy amikor Magyar doktor az ATV-n a Havas a pályában ebbe belekezdett, a jelenlévő négy, különböző politikai irányzatú hivatásos újságíró a mondat felénél szabályosan leteperte és belefolytotta a szót.

Gery87 2023.04.15. 11:39:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hogy lenne már kamu?
A fideszesek is tudják hogy van, csak leszarják.

Gery87 2023.04.15. 11:41:10

@ZorróAszter:

Én most nem fogom neked feltúrni a netet hogy kiderüljön volt vagy tényleg nem volt egy cikk, hír sem ezekről.

tűz fal 2023.04.15. 11:56:16

@Gery87:
"A fideszesek is tudják hogy van, csak leszarják."

Valamikor még az óriásbolygók tudója, Professzor Puzsér is tudta, és beszélt is róla. Azért kamu, mert korrupció mindenütt van, a politikai "érvelésnek" viszont csak azért része, mert a másikat ezzel támadják hogy hiteltelenítsék.

Bajnai Gordon azzal kampányolt, hogy leszámol a korrupcióval - miközben akkor még szoci kormány volt. Gyurcsány is beszélt róla az őszödi őszinteségrohama során, ami libernyák regékkel és mondákkal ellentétben nem nyilvános beismerés volt, hanem zártkörű, csak kiszivárgott.

De ugye csak a Fideszeseknek kellene tudni róla, a "tapasztalatukat" valamiért lehengerlő érvnek gondolók szerint.

ZorróAszter 2023.04.15. 12:11:30

@Gery87:

"Én most nem fogom neked feltúrni a netet hogy kiderüljön volt vagy tényleg nem volt egy cikk, hír sem ezekről."

Nem is várom el.

Azt se, hogy gondolkodjon el róla, és figyeljen oda amikor majd hasonló egyértelmű jeleket lát.

Gery87 2023.04.15. 12:13:57

@tűz fal:

Ugye valahol legbelül érzed azért hogy a korrupciónak is vannak szintjei.
A "Finnországban is van korrupció" igaz, de elég gyenge érv lenne mondjuk amellett hogy nálunk miért ne foglalkozzunk vele, remélem ez átjön.

-Az is lopás ha ellopják a kocsid alól a katalizátort a tolvaj eladja, de hiába tudod ki az, bizonyíték hiányában nem lesz büntetve.
-Meg az is lopás ha Pistike ellopja a tolladat, lebukik, visszakapod és még meg is büntetik érte.

Mindkét esetben lopás történt, csak ugye érzed hogy nem ugyanaz sehogy se a két eset!
Se az értéket se az erkölcsi megítélését se a végkimenetelt tekintve.

Na pont ilyen azzal érvelni hogy "jaj hát máshol is lopnak.....nálunk is...ez van".
Ez nem érv, ez mentegetés.

Gery87 2023.04.15. 12:15:52

@ZorróAszter:

Kicsit rigolyás vagy szerintem:)

Egyébként magam is szoktam példát mondani arra hogy pl hol húzódik a népszuverenitás és a demokrácia határa amit már az elit nem enged....
Ha "nem tetszett figyelni", olvasni akkor sajnálom.
A konkrét ügyeket viszont nem ismerem.

tűz fal 2023.04.15. 12:33:16

@Gery87:
Nem másolom ide az egész szánalmas fröcsögésedet, amiben megint nem volt semmi konkrétum.

Az "óriásbolygónál" is nagyobb égitestek által pénzelt dollárbaloldal idején nagyobb volt a korrupció. Ez onnan is látszik, hogy a zártkörű bulin Gyurcsány mondta a sajátjainak.

Gery87 2023.04.15. 12:42:14

@tűz fal:

Most nem úgy van hogy megint nem beszélgetünk?

Ne olvass, én nem írok.

tűz fal 2023.04.15. 12:53:57

@Gery87:
"Most nem úgy van hogy megint nem beszélgetünk?"

Te tényleg elhiszed, hogy amikor leírod a vágyadat akkor az attól igaz lesz? Ezt korábban is elmondtam meg most is, hogy nincsenek ilyen "megegyezések" köztünk, nem érdekel hogy te miket kérsz tőlem. Ha nem akarsz olvasni, akkor nem olvasol. Ha nem akarsz írni, akkor nem írsz.

Főleg mivel igen szánalmas, hogy azzal példálózol hogy te úgy szoktad hogy nem olvasod annak a kommentjét akié nem érdekel, és közben nekem könyörögsz hogy ne írjak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 13:14:26

@Gery87:

A kapitalizmus alapja a korrupció. Ennyi az egész.

Jelenleg azt nevezik magyar korrupciónak, hogy nem minden pénz megy a nyugati tőkéhez.

A magyar modell helyes. Azaz szeretném, ha Orbán növelné a "korrupciót".

tűz fal 2023.04.15. 13:23:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Most jönnek majd a következő "érvek"
- Te is tudod...
- Amit szabad Jupiternek...
- Leszarom mások korrupcióját!
- Tapasztalatom szerint...
- Orbánt mindenki útájja
- Dittatúja van
- Fidesz meghülyített
- Vállald fel magad!

ZorróAszter 2023.04.15. 18:55:37

@Gery87:

"Kicsit rigolyás vagy szerintem:)"

Pont most ezt nem értem, miért.

Tényleg nem várom el.

tűz fal 2023.04.15. 19:37:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
És kifelejtettem a végső, mindent lesöprő érvet: ne tegyél úgy, mintha nem értenéd hogy nyilvánvalóan Gerynek van igaza.

Gery87 2023.04.15. 21:39:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem azt nevezik korrupciónak hogy lopnak, közpénzt és úgy alakítják a törvényeket, pályázatokat is hogy a haver nyerjen.

Persze a legkönnyebb azt mondani "ilyen a rendszer" tehát tulképp probléma sincs nem? Miközben azért nem kell pont ilyennek lennie, ahogy látjuk is hogy máshol nem ez van!

Mond azt hogy neked tetszik hogy ők lopnak és nem az ellenzék, vagy hogy nem érdekel mert pl én is ezt csinálnám.
Vagy bármi.

De ez a

Gery87 2023.04.15. 21:40:28

...mentegetése a vállalhatatlanaknak hát, szarul néz ki.

Gery87 2023.04.15. 21:42:14

@ZorróAszter:

Ott is összeesküvést meg összefonódást látsz ahol szerintem nincs.
Ez a totál cinikus "semminek nincs semmi értelme, mert mindenki nyakik benne van és ugyanabban"...féle "világmagyarázat."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 06:57:55

@Gery87:

Alapvető gazdasági érdek, hogy a haver nyerjen, de az idegen tőkés. Ez nem nyilvánvaló?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 06:59:55

@Gery87:

A ballib gazdaságpolitika: nyerjen az idegen tőkés, mi meg lopjunk körülöttük, ki mmennyit tud.

A fideszes gazdaságpolitika: nyerjen a mi emberünk, ne legyen lopás.

A ballib verzió alapja téves.

ZorróAszter 2023.04.16. 11:44:41

@Gery87:

Ez az "összeesküvés meg összefonódás" ez MaxValnak is a végső érve amikor már nem tud mit mondani.

A központi cenzúra és politikai irányítás elleni első lépés hogy felismerjük a nyilvánvánvalót.

Aztán jöhet az hogy mit tegyünk ellene.

Egyelőre ott tartunk, hogy a társadalom vígan elfogadja, ahogy a német Negyedik Birodalom a sajtót, médiát, politikát irányítja.

Én magának csupán azt mondtam, hogy figyeljen oda azokra a dolgokra, amiket most az ellenzék nem tesz meg a FIDESZ ellen, holott egyértelmű magas labda és minden hülye újságírónak és politikusnak tudnia kellene hogy ez az.

Például amikor ezek a fideszes majmok zöl-fehér-piros kokárdában parádéztak mert az egyik segghülye történészük majmot csinált belőlük. Hol van ez kihasználva? Azóta is röhögne rajtuk az egész ország.

Még az akkori fotókat is eltüntették az internetről.

Szóval javaslom, hogy ilyenekre figyeljen, mert ezek az egyértelmű jelek az összejátszásra.

Gery87 2023.04.16. 12:11:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az "Orbán szobatársának unokaöccse" helyett mindenképp csak a nyugati tőke tudna nyerni?
Ne legyél már ennyire szatyorban.

Tele van a hűtő, de Pistikének mindenképp meg kell ennie a spenótot mert annak alternatívája anyukája szerint csak az hogy nem kap semmit!

Érzed mekkora fasság ez?

Gery87 2023.04.16. 12:12:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látom hogy nekünk, nem haveroknak és nem nyugati tőkéseknek hol lesz ettől jobb?
Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed, de ez vicces főleg hogy itt sem laksz!

Gery87 2023.04.16. 12:13:36

@ZorróAszter:

"Egyelőre ott tartunk, hogy a társadalom vígan elfogadja, ahogy a német Negyedik Birodalom a sajtót, médiát, politikát irányítja.
Én magának csupán azt mondtam, hogy figyeljen oda azokra a dolgokra, amiket most az ellenzék nem tesz meg a FIDESZ ellen, holott egyértelmű magas labda és minden hülye újságírónak és politikusnak tudnia kellene hogy ez az."

Jó hát ez tudjuk évek óta hogy balfaszok és a NER részei.

tűz fal 2023.04.16. 12:30:31

@Gery87:
"Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed"

Az Unió tele van korrupciós ügyekkel, például Ursula és a Pfizer gigaszerződése, ahol úgy elvesztek az SMS-ek, hogy még az NSA-t se tudják megkérni hogy találja már meg.

Értem hogy neked tetszik hogy ők lopnak te nézed, és annyi rá a válaszod hogy ne kuruckodjunk, hanem engedjük hogy azt csináljanak amit akarnak, de másnak ez vicces.

tűz fal 2023.04.16. 12:31:44

@Gery87:
Remélem nem olyat írtam véletlenül amit "nem tapasztaltál" és "kívül esik a látókörödön".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:10:28

@Gery87:

Mindig jobb, ha a tőkés helyi. Így ő is érdekelt a rendezettebb viszonyokban.

Míg az idegen csak jön, lop, távozik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:11:45

@Gery87:

"Az "Orbán szobatársának unokaöccse" helyett mindenképp csak a nyugati tőke tudna nyerni?
Ne legyél már ennyire szatyorban."

Ezt mutatja a gyakorlat.

Ha valódi verseny van a tőkések között, azon MINDIG a nyugati fog nyerni, vedd észre.

Azaz nem érdekünk a verseny.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:12:41

@Gery87:

"Tele van a hűtő, de Pistikének mindenképp meg kell ennie a spenótot mert annak alternatívája anyukája szerint csak az hogy nem kap semmit!"

Így van.

2 opció van, ezek közül tudsz választani. Lehet persze álmodozni, de jelenleg az csak álom.

vasútihíd 2023.04.16. 17:50:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szóval akkor a magyar rendszer alapja is a korrupció ami egy liberális kamu de a kisembereket nem érdekeli

vasútihíd 2023.04.16. 17:54:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem csak ez a két opció van. lehet fű alatt lopni is a hűtőből ha kell marcikára kenve a dolgot.

Gery87 2023.04.16. 20:16:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Semmi nyoma nincs annak hogy 13 éve rendezettebbek lennének a viszonyok, sőt az látszik hogy "a helyi tőkés" lobbija a legerősebb és úgy alakítja a törvényeket hogy neki jó legyen, hogy neked jobbágynak ez jó e azt leszarja.

Gery87 2023.04.16. 20:17:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha viszont nincs verseny akkor prosperálás sincs, vedd már észre.

Gery87 2023.04.16. 20:18:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látszik hogy bármiben jobbak lennénk ennek ellenére mint a környék.
Tehát nem igazolódik sehogy sem amit mondasz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.17. 08:01:44

@Gery87:

Ország saját gazdaság nélkül = gyarmat.

Jó dolog gyarmat lakosának lenni?

tűz fal 2023.04.17. 08:11:25

@Gery87:
Amikor a megcicásodott Jobbik (anyagiak kizárva) szekerét toltad, akkor az Orbánnal épp nemrég összeveszett, korábban mindennapi Döbrigitek, Simicska hirtelen eltűnt a ballib hírfosásból és tisztelendő mecénásotok lett.
Nagyjából ennyit annak az objektivitásáról, amit te "látsz" és "tapasztalsz".

tűz fal 2023.04.17. 08:12:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Jó dolog gyarmat lakosának lenni?"

Neki az. Erről álmodik reggel, éjjel meg este.

tűz fal 2023.04.17. 08:22:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Gery senkinek az oldalán nem áll, csak az egyik oldal dolgai mélyen a lelkébe gázolnak, míg a másik oldal dolgai "kívül esnek a látókörén", vagy egyszerűen csak nem érdeklik. Orbánnal kel és fekszik, de ha Soros nevét látja, akkor azt mennyiségtől és kontextustól függetlenül nem leírta valaki, hanem azon "rugózik".
Linkeket ne mutassál neki mert "nem érdekli", "bemondásra" viszont nem hiszi el. A "tapasztalata", amit ő belül "érez" az szerinte bizonyító erejű, te viszont soroljál neki példákat a végtelenségig. De nem ám akármilyen példákat, hanem olyat, ami nem esik kívül a látókörén, mert akkor ordít.

Gery87 2023.04.19. 22:09:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem jó, de a saját gazdaság egy globalizált világban 300 éve sem volt lehetséges.
A protekcionizmus, merkantilizmus is mindig megbukott.

Gery87 2023.04.19. 22:10:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha a kisember nem birtokolja a termelő/szolgáltató javakat, tőkét akkor tökmindegy mit akar.
A nemzethy tőke semmivel nem jobb.
A tőkének nincs nemzetisége mondtam már!

Gery87 2023.04.19. 22:12:58

@tűz fal:

A Jobbik jobbközép párt akart lenni, alternatívája a Fidesznek.
Nem jött össze, elmentek Gyurcsányhoz.
Vona lemondott, cserébe kapott alamizsnát egy neki csinált alapítványtól.
majd a történelem 30-50 év múlva helyre teszi mi történt a háttérben.
Senki szekerét nem toltam. Akkor is kritikus voltam.

Gery87 2023.04.19. 22:13:34

@tűz fal:

Te akarsz büdös jobbágy lenni.

Gery87 2023.04.19. 22:14:36

@tűz fal:

Nem olvastad a kommentjeim 99%-át, szóval hallgass...én is mondhatnám hogy olvasd el különféle témákban miket írtam, majd akkor gyere a kurva linkjeiddel hülye gyerek.

tűz fal 2023.04.19. 23:01:54

@Gery87:
Nem kell ide történelem Geryke. Hazudtál, beégtél. Hülye vagy mint a segg.

"Te akarsz büdös jobbágy lenni."
A faszszopó sváb kurva anyád, aki kiszarta a hülye fejed, az akart büdös jobbágyot, és a személyedben meg is kapta.

tűz fal 2023.04.19. 23:06:00

@Gery87:
"Nem olvastad a kommentjeim 99%-át, szóval hallgass...én is mondhatnám hogy olvasd el különféle témákban miket írtam, majd akkor gyere a kurva linkjeiddel hülye gyerek."

Még mindig sírsz, te rakás takony? Azért nem szereted a forrásokat, amiket az ostoba pofád elé tartanak, mert cáfolja a semmivel alá nem támasztott vinnyogásodat.

Tanuljál valamit, te segghülye büdös sváb paraszt.

Ordíts!
youtu.be/yxi7ASNS85U

tűz fal 2023.04.20. 08:15:58

@Gery87:
Magyargyűlölő libernyák féreg vagy. Ordítasz ha megmutatnak valamit, mivel a hülye fejed vízióin kívül nincsenek más "érveid". A bukott pedofilsztrájk olyan traumát okozott neked, hogy a maradék néhány agysejted is elpusztult. A jobbikos karrierednek pedig semmi köze "középpártosodáshoz". A Jobbik saját tagsága elpárolgott, csak hozzád hasonló szkizofrén libernyákok tolták már a szekerüket. Az eredmény pedig az lett, hogy egyik zsebből átment a szavazat a másikba, tehát nulla. Neked meg maradt az ordítás, mint mindig.

youtu.be/yxi7ASNS85U

Gery87 2023.04.20. 20:57:41

@tűz fal:

pff....troll geci.
hazudni te szoktál, magadból indulsz ki.

Gery87 2023.04.20. 20:59:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te tévedsz:)
A közpénzből felpumpált nemzethy lófaszok semmiféle prosperitást nem fognak hozni.

Gery87 2023.04.20. 21:02:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sehol máshol nincs NER a régióban, mégsem lepik el buzik meg pedók és tarnyók a közéletet és nem másznak óvodások arcába.
A probléma ti fejetekben létezik.
Tallintól Athénig valahogy senki nem szenved attól amivel riogattok!

De nyugodtan meséld el hogy milyen pokoli az élet Bulgáriában és miért nem költözöl akkor ide? Hisz "itt már elindult valami" vagy nem?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.21. 06:34:13

@Gery87:

Mindenhol küzdenek a régióban a homoklobbi ellen, vedd észre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.21. 06:35:20

@Gery87:

Más út nincs. Az általad preferált nyyugati újgyarmatosító modlel ki lkett próübálva 1990-2010 között. Nem jött be.

tűz fal 2023.04.21. 08:24:07

@Gery87:
Troll a sváb faszszopó anyád te magyargyűlölő, agyamputált libernyák droid. Tanuljál valamit, mert vinnyogáson kívül nem tudsz semmit.

Mi Hazánkosok között kinyitnád az ostoba pofád, addig ütnének amíg meleg vagy.

tűz fal 2023.04.21. 08:31:41

@Gery87:
A pedofilsztrájkon is ott volt az LMBTQ köztük egy gyerekmegrontással kérkedő tanársegéddel. Te meg azt hajtogattad, hogy semmi baj nincs azzal, hogy ott van az LMBTQ.

Az hogy te, a hulladék sváb szarrágó féreg nem vagy hajlandó tudomást venni dolgokról, az nem azt jelenti hogy azok nem léteznek.

Tanuljál nyelveket, meg egyéb hasznos dolgokat, te képzetlen, buta állat, hogy értsél valamit abból, ami anyád picsájának horizontján kívül van.

tűz fal 2023.04.21. 09:03:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Mindenhol küzdenek a régióban a homoklobbi ellen, vedd észre."

Nem fogja észrevenni mert "kívül esik a látókörén".

Amúgy meg alig átlátszó hogy az ilyen Gery féle retkek azért vinnyognak, hogy ne hozzanak szabályt annak az ellehetetlenítésére, ami szerintük nem létezik.

Gery87 2023.04.22. 12:07:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem preferálom, ebből látszik semmi értelme nektek bármit írni mert olyan mint a falra hányt borsó!

Gery87 2023.04.22. 12:09:24

@tűz fal:

mert buta prolik vagytok:)
Úgyhogy vicces mikor te akarsz okítani másokat, troll geci.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.22. 12:29:42

@Gery87:

Pedig csak ez a 2 opció van, ezek közül kell választanod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.22. 12:30:35

@Gery87:

Ellenállás kell hozzá, szót nem fogadás a nyugatnak, a saját gazdaság titkolt támogatása. Nem ez a NER lényege?

tűz fal 2023.04.22. 17:14:17

@Gery87:
Mondtam már Geryke, hogy hülye vagy mint a segg. Anyád picsáján kívül nem láttál semmit, azt is csak belülről. Tanulni nem tanultál, mert hülye vagy. A bukott pedofilsztrájk okozta trauma óta még hülyébb vagy.

Lehet kézen fogni a sváb anyádat és húzni Bécsbe cukrászdát nyitni.

tűz fal 2023.04.22. 17:17:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Gery azt az opciót választotta, hogy Mi Hazánk szavazónak hazudva magát nyomja a libernyák sódert. Mert ahhoz is hülye, hogy felfogja mennyire nem vevő erre senki. Mi Hazánkosok között kinyitná a száját, addig ütnék, amíg meleg.

Gery87 2023.04.22. 21:04:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Majd meglátjuk mi lesz még, de ha csak ez van akkor én nem választom egyiket sem, hogy mi történik ennek ellenére a világban az meg egy tőlem független dolog.

Gery87 2023.04.22. 21:06:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem.
A NER lényege hogy a haveroknak, csatolósoknak szétlopják a hatalmat és a közvagyont.
Ennyi történik, hogy ez legitim legyen etetnek mindenféle nemzethy meg "rendszerellenes" fassággal, mert tudják hogy a többség erre vevő.
Cirkusz kell és megkapják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.23. 08:55:18

@Gery87:

A kapitalizmus eleve haveri modell. Így indult Angliában és Hollandiában.

S aki képes volt később felzárkózni, az mind ezt alkalmazta.

A legutóbbi felzárkózások, lásd Tajvan, Japán, Korea, Szingapúr, mind a haveri modellt alklamazták.

Szóval mi ezzel a bajod?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.23. 08:56:34

@Gery87:

Ha nem csinálsz semmit, akkor is segíted valamelyik oldalt.

Gery87 2023.04.24. 15:02:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az ezzel a bajom hogy csúsztatás.
Pont leszarom ebben az esetben mi volt 400 éve.
Nem onnan indulunk és nem az a minta, hiába mentegeted itt a tolvaj geciket, nem jön össze.

Gery87 2023.04.24. 15:05:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ostobaság.
Attól még nem én fogom előidézni azt, ami lesz.
Az az ő saruk lesz.

Két ember verekszik, ha nem segítek egyiknek se akkor táplálom a verekedést? Nem.
Mindegyik vétkes, mindegyik hülye, hát verjék agyon egymást.
:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.24. 15:06:41

@Gery87:

A lényeg: a ballib megoldási terv rossz. Így arra szavazunk, ami vele szemben áll. Ez pedig Orbán programja.

A döntés tehát pofonegyszerű.

Gery87 2023.04.24. 15:19:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mivel balra a szakadék van, ezért jobbra belegázolunk a bányatóba!
Értem, ez egy nagyon fasza terv.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása