magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kormánypárti humor

A liberális vészkorszakban, még pontosabban a 90-es évek legelején lett kitalálva a ballib axióma, hogy "nincs kormánypárti humor, a humor kötelezően ellenzéki".

Persze marhaság, hiszen ez azt jelenti, hogy az x nézetű humorista köteles hallgatni, amikor az x eszméjű párt van kormányon, esetleg köteles azonnal teljes véleményváltásra.

Nyugaton, pl. Amerikában igenis tudható melyik humorista milyen irányzatot képvisel, s ezzel semmi gond.

A 90-es évek elejei "kötelezően ellenzéki" humor azt eredmémyezte, megmaradt a korábbi cenzúra, életveszélyes volt nem igazodni a mindenkori ballib pártvonalhoz. S még a tényleg tehetséges Hofi Géza is megtette ezt: amint világos lett mi a helyzet, kb. 1990 közepén igazodott, s onnantól afféle ballib udvari humoristaként működött. S mivel láthatóan ez kényszer volt nála, a színvonala is drasztikusan esett.

Páran persze megpróbáltak a ballib pártvonal ellenében humoristának lenni, sajnos a legtöbbjük szerény tehetséggel rendelkezett a téren, lásd Szuhay Balázs próbálkozásait.

A liberális vészkorszak lassan kidolgozta az általános axiómáit a művészetre vonatkozóan:

  • az igazi művész csakis független lehet, mert bármilyen elköteleződés megöli a művészi szabadságot,
  • a függetlenség azt jelenti: az ember liberális, mert a liberalizmus nem elköteleződés, nem ideológia, hanem a tiszta szabadságszeretet megvallása,
  • aki tehát nem független, s ezt még meg is vallja, az egyszerűen nem igazi művész, a függetlenség hiánya azonos a tehetségtelenséggel.

Azóta is, elvárt, hogy minden művész segítse a ballib ügyet. Hiszen ezzel bizonyítja függetlenségét, tehát tehetségességét is. Ha nem áll ki nyíltan, az még megbocsátható, hiszen pl. esetleg retteg Zorbántól, de ha valaki nyíltan vállalja ballib-ellenességét, azzal elismeri: ő tehetségtelen!

Egy időben még a sportra is igyekeztek ezt kiterjeszteni a ballib megmondóemberek, bár ott rendkívül nevetséges ez, hisz az eredmény vagy van vagy nincs, az nem művészet, hogy lehet róla vitázni.

Pedig ez a kontraszelekció biztos receptje. Bödőcs Tibor pl. azért tetszik a ballib keménymagnak, mert hevesen orbánoz. Miközben teljesen szerény tehetségű ember, sőt vannak jobbak nála a ballib oldalon, de azok nem orbánoznak direktben és éjjel-nappal. Pl. az én egyik kedvencem a szintén ballib, de nagyon tehetséges Varga Ferenc József:

ez is Orbán-paródia, de tehetségesen

A Bagi-Nacsa duó esetében érdekes: ők eleve nem közéleti humort visznek, a számaikban kevés a politika. Mégis, mivel a magánéletükben a Fidesz mellé álltak, hirtelen tehetségtelenek lettek a ballib szalonban. A szalon bosszúja irtózatos.

abszolút politikamentes

a hivatalos ballib axióma

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9918094072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.11. 08:27:59

Pedig mostnár a sportra is sikerült, lásd a transznemű finn műkorcsolyázó szomorú esetét.

Serény Vélemény 2023.04.11. 10:27:26

És az az eszelős tekintetű kopasz tyúk a konyhából, amelyik nem képes csak alpári módon beszélni, az humoros csak azért, mert ő ballibcsi?

2023.04.11. 10:34:55

Az ellenzékiségben van valami, mert a felvilágosult világban valóban viccesebb a hatalmon lévőt támadni, rajta gúnyolódni. A király meztelen. Más kérdés, hogy ki van hatalmon. Nyilván a Bödőcs-fanok beszűkült világában Orbán. Ha Bödőcs bátrabb lenne, akkor a valódi hatalom birtokosait (nagytőke, Soros stb.) és a népszerű ideológiákat, csoportokat támadná, pl. woke, lmbtq stb.

Boldeone2 2023.04.11. 11:02:33

@zavaleta: Mindig a rezsim uralkodó nagy narratívái ellen van értelme humorral fellépni. A külső ellenség az a legtöbbször megfoghatatlan és hamis ( Soros, nagytőke) vagy nem is létezik
Orbán egy világot személyesít meg, egy monolit rendszert, egy abszolút hatalmat, így Orbánon van értelme élcelődni, vagyis a humor céltáblája Orbán kell hogy legyen. Lehetne az Orbánt követőkön is, csak azt nem nagyon meri senki, pedig az általános társadalmi önreflexió sem ártana...
Obánnak egyébként van humora , de főleg a vélt ellenségein szeret humorizálni. Egy minimális öniróniája van, de csak egy minimális ...
A magyar nép túl értetlen az erős öniróniához. Álszentek az emberek

Tapi2021 2023.04.11. 11:08:59

@Deak Tamas: "lásd a transznemű finn műkorcsolyázó szomorú esetét."

Be is álltak rögtön a finnek a Magyarország elleni perbe (a NATO belépés után), hogy ránk kényszeríthessék az LMBTQ "jogokat", nevezetesen a gyermekeink megronthatóságát!, ha akarjuk, ha nem. Nem gördíthetünk akadályt elé. Szerintük. És ne legyenek kétségeink, mit fog a már szintén pogány EU bíróság dönteni!

Tapi2021 2023.04.11. 11:12:32

@Serény Vélemény: Természetesen! Hiszen csak az a humoros, amikor a konzi-keresztény-nemzeti oldal rovására megy a vicc. (Ami legtöbbször nem is vicc, csak vicceskedőnek álcázott ballib AGITPROP!)

2023.04.11. 11:15:08

@Boldeone2: Nem megfoghatatlan, a globalizált világban nagyon is közeli és megfogható. Legfeljebb a vele egyetértők nem tekintik ellenségnek.
Orbán a széllel szemben halad, már amennyire lehetséges ez. Rajta nevetni lehet, de ez már lerágott csont. Magyarországon a kormánypártiság vállalásához nagyobb bátorság kell, mint az ellenzékiségéhez. Az ország a ludas matyikkal van, nem a döbrögikkel. Orbán legfeljebb lokális döbrögi, de ludas matyi a globális rendszer vezetőihez képest. Ezt nem látják át sokan, vagy éppen mások a globális döbrögik oldalán vannak.

Tapi2021 2023.04.11. 11:27:21

@zavaleta: Pontosan.

Most jövök egy meetingről, ahol nyomatékosan elhangzott, hogy a magyar kormány EMELI AZ ÁRAKAT, hogy miattuk - és véletlenül sem a túl jól sikerült ellenzéki AKNAMUNKA miatt - nem jönnek az uniós pénzek, és természetesen a kormány szigeteli el az országot, és ellenségeskedik mindenkivel - logikus, hogy nyilván szeretik a saját helyzetüket rontani, ez a heppjük - még véletlenül sem az EU basztat és ZSAROL, még véletlenül sem az USA lengeti be a BÜNTETŐ INTÉZKEDÉSEKET ellenünk...!!!...
Hát persze.

Úgy tűnik, sem az EU, sem azn USA nem képes felfogni, hogy barátságot barátkozással és kedvességgel lehet teremteni, nem baszogatással, a SZÖVETSÉGES kormány megbuktatására tett NYÍLT kísérletekkel, szankciókkal, ellenségeskedéssel, anyagi zsarolással, stb.
Milyen szövetség az, ahol a szövetségeseid a legádázabb ellenségeid?
Ahol a szövetségeseid perelnek, MONDVACSINÁLT okokkal, ahol a szövetségeseid akarnak megbuktatni, és ezért megszivatják az egész népet is...

Nehéz azzal barátkozni, aki nyíltan meg akar buktatni! És aki KÉNYSZERÍTENI akar, arra, amit nem akarunk!
Ez arrogancia, ez a hatalommal való visszaélés és ez az a birodalmi, gyarmatosító gondolkodás, amit megszoktak és amitől nem tudnak szabadulni.
Liberálisok, akik képtelenek elviselni a szabadságot, a szuverenitást, a MÁS politikát és ideológiát!!!!

Tapi2021 2023.04.11. 11:32:47

@zavaleta: " Orbán legfeljebb lokális döbrögi, de ludas matyi a globális rendszer vezetőihez képest. Ezt nem látják át sokan, vagy éppen mások a globális döbrögik oldalán vannak."

Ez pontosan így van!

Orbánék mindvégig ellenszélben kormányoznak és DEFENZÍVÁBAN vannak! Vagyis VÉDEKEZNEK valami akció, támadás ellen.
Ha nem lennének ELŐBB akciók, reakciók sem kellenének! És nyugalom lenne.
De a liberális nyugat egyszerűen képtelen tolerálni bármit, ami nem a szája íze szerint csinál egy SZUVERÉN, másik állam, kormány vagy nép.
Ez a gond.

Az összes baszakodás, perek, pénzzel zsarolás... erről szól.

Boldeone2 2023.04.11. 11:40:14

@zavaleta: Az ország a ludas matyikkal van, nem a döbrögikkel. Orbán legfeljebb lokális döbrögi, de ludas matyi a globális rendszer vezetőihez képest. Ezt nem látják át sokan, vagy éppen mások a globális döbrögik oldalán vannak."

- Lényegében két mondatban mondasz ellent önmagadnak! Beismerted, hogy Orbán egy " Döbrögi" , akkor hogy lehet az ország a "Lúdas Matyikkal"?
No, persze, vannak globális Döbrögik...
Kik azok? Putyin, Hszi Csin Ping és társai! Ők betonzták be " örökre " a hatalmukat, nem pedig Joe Biden, aki az sem tudja hol van ..

Boldeone2 2023.04.11. 11:48:32

@Tapi2021: Milyen szövetség az, ahol a szövetségeseid a legádázabb ellenségeid?
Ahol a szövetségeseid perelnek, MONDVACSINÁLT okokkal, ahol a szövetségeseid akarnak megbuktatni, és ezért megszivatják az egész népet is..."

- Ezek nem mondvacsinált okok, hanem tények! Az EU parlament kimondta - tények alapján - hogy Magyarország hibrid , választasi autokrácia, korrupt haveri kapitalimus. Pont. Kérték, hogy Orbán változtasson rajta, de az alig tesz valamit
Az USA pedig Orbán putyinista politikája miatt neheztel

Egyértelmű mi folyik itt: mesterségsen felszított USA-, nyugat-, és EU- ellenes kampány - orosz érdekből
Elég csak a youtube videóit megnyitni : az Alapjogojért Központ ameriaellenes reklámokat fizet , közpénzből
Nyilván amilyen az "adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten...."

Boldeone2 2023.04.11. 11:57:32

@Tapi2021: De a liberális nyugat egyszerűen képtelen tolerálni bármit, ami nem a szája íze szerint csinál egy SZUVERÉN, másik állam, kormány vagy nép."

- Nemcsak a nyugat, hanem mi sem - ellenzékiek- toleráljuk Orbánt! Az egy saját maguk által is illiberális demokráciának mondott ( vagy vezérdemokraciának , NER) mondott képződmény
Mivel egy demokrácia SOHA nem lehet illiberális, így ez ellen a rendszer ellen küzdeni kell!
Orbánék változtassák meg a közjogi rendszert, a szar választási rendszert, takarodjanak ki a " független " hatalmi ágakból, adják fel a haveri rezsim, az államrend építését

Ezek a minimum követelmények! Legyen európai típusú plurális demokrácia és váljunk le az orosz rezsimről!
Paks 2- őt el kell vágni!

2023.04.11. 12:23:43

@Boldeone2: Nem, Orbán csak lokális döbrögi. Tehát aki nem lát messzebb, mint az országhatárok, annak döbrögi, aki pedig messzebb is lát, annak ludas matyi. A hasonlat csak ott sántít maximum, hogy Orbán lokálisan sem teljhatalmú.
A lényeg: a többség mindig a ludasmatyikkal van, csak a ludasmatyi felismerése látókör szélességének kérdése.

Az EU-s basztatások pedig értékvezérelt megközelítésen alapulnak. Persze tények az alapjai, de az értelmezés relatív. Mindegy, a pénzeket ki kell erőszakolni, amikor pedig már nem éri meg bent lenni, akkor ki kell lépni.

Boldeone2 2023.04.11. 12:50:26

@zavaleta: A lényeg: a többség mindig a ludasmatyikkal van, csak a ludasmatyi felismerése látókör szélességének kérdése."

- Az államrezsimekben soha nincs látkókör! Mert emberek szemére a sötét erő leple borul!
Valójában népszerű ember volt a maga idejében Hitler és Sztálin is, mégsem voltak jó emberek !

Egy a lényeg: ahol ilyen hosszú hatalmak vannak, mint most nálunk, ott valami mindig büdös ...
A demokráciában - ahol az működik - a vezető arcok jönnek- mennek..

Nálunk egy dolog örök: Orbán és az általa kiépített rezsim

2023.04.11. 12:59:35

@Boldeone2: Na jön a mellébeszélés. Ezer helyről kaphatsz ma már információt, elsőkézből is. Nincs semmiféle államrezsim, mindenki azt néz, mond, olvas, amit csak akar. A tájékozottság a szellem szabadságának, és a látókörnek a függvénye csak.
A hossz sem magyarázat semmire, legfeljebb az ellenzék képességeire. Gondolom ez alapján akkor Merkelt is kritikával illeted, mivel ő 16 évig volt kancellár.

Tapi2021 2023.04.11. 13:07:21

@Boldeone2: "Joe Biden, aki az sem tudja hol van .."

De neki ezt nem is kell tudni, mert nem ő vezeti Amerikát...
Viszont szeretne újra indulni az elnökségért.

Tapi2021 2023.04.11. 13:19:04

@Boldeone2: "érték, hogy Orbán változtasson rajta, de az alig tesz valamit"

Lényegében azt "kérték", hogy ne nyerjen a választásokon, vagy, ha már nyer, ne éljen a megszerzett felhatalmazással, hatalommal, vagy mondjon le magától és adja át a hatalmat azoknak, akik szó nélkül kiszolgálják a nyugatiakat.
Hogy ne álljon keresztbe az illegális lakosságfeltöltésnek, sem a pogány LMBTQ jogoknak, sem az USA érdekei miatt folyó háborúnak...
Ha ezeket nem tenné, SEMMIFÉLE problémát nem látna a nyugat vagy az USA!
Ezt te is tudod a lelked mélyén.

"Az USA pedig Orbán putyinista politikája miatt neheztel"

És miben áll a putyinista politika??? Hogy nem mondtunk le ész nélkül a gázról és az olajról a tél előtt?
Vagy?
Vagy az a putyinista politika, hogy nem akarunk értelmetlen halálokat? Ukránokét, oroszokét sem, magyarokét meg végképp nem!?
Vagy?
Vagy, hogy nem akarunk egy háborúhoz asszisztálni, amely kizárólag az USA érdeke??? Stb.

Értem, hogy ezt az USA rossz néven veszi.
De már Macron is látja, hogy a kritikátlan USA-csicskaság hová vezet.

A Bekiáltást aligha lehet Orbán-pártisággal vádolni, de már Domonkos is látja az erdőt, nem csak a fát, ezt csak akarni kell!:

bekialtas.blog.hu/2023/04/10/1110_bekialtas_nem_csak_az_atv-e_a_szegyen?dashboard_position=330471068

Tapi2021 2023.04.11. 13:20:01

@Boldeone2: "Nyilván amilyen az "adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten....""

Igen, és nem Orbánék kezdték!!!

Tapi2021 2023.04.11. 13:23:04

@Boldeone2: "Mivel egy demokrácia SOHA nem lehet illiberális,"

Ó, dehogy nem. A demokrácia is többféle lehet! Lehet pl. görög-típusú, ahol a demokraták rabszolgákat tartanak. Vagy lehet KERESZTÉNY-demokrácia is, ahol nem az istentelen liberális pogányoké a hatalom..., stb.

Serény Vélemény 2023.04.11. 13:24:31

@Boldeone2: " Ezek nem mondvacsinált okok, hanem tények! Az EU parlament kimondta - tények alapján - hogy Magyarország hibrid , választasi autokrácia,"

Naja, a tények alapján azt is kimondta, hogy nem lehet a szülő...-ket dísz-kriminálni, ezért a szülőszobában kell lennie például férfiwc-nek is, mert a férfiak is szülhetnek.

Ennyit ezekről.

Tapi2021 2023.04.11. 13:25:32

@Boldeone2: "Legyen európai típusú plurális demokrácia"

Azaz, liberális, baloldali és pogány. Minden más rossz. Ugye? (Nektek.)

Tapi2021 2023.04.11. 13:28:01

@Boldeone2: "Egy a lényeg: ahol ilyen hosszú hatalmak vannak, mint most nálunk, ott valami mindig büdös ...
A demokráciában - ahol az működik - a vezető arcok jönnek- mennek..

Nálunk egy dolog örök: Orbán és az általa kiépített rezsim"

Ne légy ostoba! Egy 13-14 éves kormányzás sem nem örök, sem nem példátlan Európában!

Tapi2021 2023.04.11. 13:59:08

@Boldeone2:

Ezeknek a te imádott liberális demokratáidnak az értékvilágát kiválóan illusztrálják többek között az ilyen esetek:

"
Gyöngyösi Márton a pészahi széderasztalnál körülbelül olyan, mint egy pedofil díszvendég az óvodai nevelésről szóló konferencián – fogalmazott az Indexnek Köves Slomó, az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség vezetője.

„Csodálatos széderestet tartottunk, amelyen különböző nézőpontokat és tudományágakat képviselő, más-más háttérből érkező magyarokkal közösen gondolkodhattunk el a szabadság jelentésén. Boldog pészahot!” – írta David Pressman az amerikai nagykövetség oldalán, még múlt héten.

Mint ismert, a vacsorán jelen voltak még a Magyarországi Zsidó Hitközség Szövetsége (Mazsihisz) képviselői, illetve Nagy Ervin színész mellett Gyöngyösi Márton, a Jobbik–Konzervatívok elnöke, aki korábban az alábbi mondatával híresült el a parlamentben: „Itt lenne az ideje annak, hogy felmérjük azt, hogy az itt élő és különösen a magyar Országgyűlésben és a magyar kormányban hány olyan zsidó származású ember van, aki bizonyos nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára. Úgy gondolom, hogy adósai egy ilyen felméréssel Magyarországnak. ...

...Sőt, ha találunk rá valamilyen legitim okot, akár még egy széderestére is oda lehetne engedni. Persze ez esetben is nehezen lenne érthető, hogy milyen megfontolásból éppen ő az egyetlen meghívott politikus egy ilyen eseményen” – mondta lapunknak.

Az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség vezetője hozzátette:

De Gyöngyösi Márton esetében nem erről van szó. Egy olyan pártnak az elnöke, amely hosszú éveken át szimbóluma volt a legújabb kori magyar rasszizmusnak, és maga ennek a pártnak a színeiben hozta vissza a Tisztelt Házba a nyílt antiszemita retorikát. Egy olyan pártnak a vezetője, amely az úgynevezett »néppártosodás« után is egy »tetűcsúszdásozó« és »judapestező« jelöltet indított az országgyűlési választáson, és mindeközben olyan elnöktársa volt, aki a »néppártosodás« közepette a menyegzőjén egy erősen »heil hitlerezésnek« látszó gesztussal ünnepelt.

Köves Slomó kifejtette, a zsidó hagyomány szerint a megtérés három lépésből áll. A megbánás, a megvallás és az elhatározás (a változásra). „Bölcseink azt tanítják, hogy ha háromból egy is hiányzik, akkor az olyan, mintha a tisztátalan ember alámerülne a tisztaságot hozó rituális fürdőben, miközben csúszómászót szorongat a kezében.”

Így szerinte erősen kétséges, hogy Gyöngyösi Márton a fenti három lépés közül akár csak egyet is őszintén megtett, az a bizonyos csúszómászó viszont nagyon erősen hozzá van tapadva."

index.hu/belfold/2023/04/11/koves-slomo-gyongyosi-marton-szeder-amerikai-nagykovetseg/

Tapi2021 2023.04.11. 14:14:01

@Boldeone2: Tudom, hogy neked senkinek a véleménye nem számít, aki nem erősíti a te hitedet (kognitív disszonancia), de itt van pl. a szintén nem Orbán-fan Fodor:

"Ilyen eredményt ért el a szocialisták és a liberálisok koalíciója is akkor, amikor magas társadalmi támogatottsággal rendelkezett. A lényeg mindig a választói akaratban rejlik. Akiről elhiszik, hogy képes kormányozni az országot, az magas népszerűség esetén elérheti ezt az eredményt. Ahogy az egy évvel ezelőtti választás kapcsán az ellenzéki választási megfigyelőnek jelentkezett Mérő László pszichológus-matematikus megfogalmazta: „A Fidesz valóban tarolt vidéken, de nem emiatt (az agymosás miatt, a szerk.), hanem amiatt, mert sokkal jobb volt, mint az ellenzék.”

Demokrácia-e még Magyarország?

A radikális kritikusok ezt kétségbe vonják, de a kérdésre a válasz: igen, természetesen az. A Kádár-rendszer diktatúra volt. A szovjet katonaság megszállva tartotta az országot, nem létezett szabad választás, az ország vezetőit nem lehetett bírálni, nem tudtunk politikai szervezeteket alakítani és elképzelhetetlennek számított a vélemény korlátok nélküli kifejtése. Ma függetlenek vagyunk, választhatunk, bírálhatunk, szervezeteket alakíthatunk és véleményt mondhatunk. A saját hibáinkért, tévedéseinkért, gyengeségeinkért mi vagyunk a felelősek.

A tavalyi választás kapcsán jó néhány közvélemény-kutató intézet publikált friss méréseket. Az eredmények nagyjából megegyeztek: a kormánypárt toronymagasan, 47-52 százalék körüli eredményekkel vezet a mélyen lemaradt ellenzéki tömörülések előtt.

Ha most lennének a választások, akkor a Fidesz még nagyobb arányban nyerne, mint tavaly tavasszal. Ez a helyzet úgy állt elő, hogy közben olyan válság sújtotta egy évet hagytunk magunk mögött, ami példa nélküli.

Magyarország európai rekordot döntött inflációban és élelmiszerár-emelkedésben. A reálbérek csökkentek, a rezsiköltségek drámaian nőttek. Visszaesett az életszínvonalunk. Az oktatás és az egészségügy a rendszerváltás óta nem tapasztalt mély krízisbe került. A szomszédunkban háború dúl, ami jelentősen rontja a biztonságérzetünket. Lehet-e a kutatóintézetek eredményeit a 12 éve oly sokat hallott magyarázatokkal – nincs demokrácia, rossz a választójogi rendszer, agymosás stb. – indokolni?

Nem, szerintem tévúton jár, aki ezt gondolja.

Más stratégiára lenne szüksége az ellenzéknek. A dacos szembenálláson túlmutató, szélesebb horizontú elképzelések kellenének. A változás az elmúlt egy évben sem következett be, és az adatok szerint a választók sem tartják kormányképesnek az oppozíciót. "...

index.hu/velemeny/2023/04/11/demokracia-valasztas-rendszervaltas-ellenzek/

Tapi2021 2023.04.11. 14:18:39

És el is hangzott világosan, hogy az EU-s pénzeket az ELLENZÉKI HAZAÁRULÓK MUNKÁJA miatt nem kapjuk meg!:

"Elnökük, a volt miniszterelnök az elmúlt napokban tett nyilatkozatot arról, hogy képviselőik aktív munkájának köszönhetően az Európai Bizottság nem hajlandó megállapodni a kormánnyal, hogy a hazánknak elkülönített pénzeket kiutalják. Ez az irányvonal nem fogja segíteni a rég várt siker elérését."

Gery87 2023.04.11. 14:52:58

@Serény Vélemény:

Szerintem vicces:)
Bár tény hogy nem mindenkinek az.

Ez egyszerűen "világnézeti kérdés" is lett, a korrupció, a papi pedofília, a hagyományok, ünnepek, a jogállamiság és demokrácia kérdései stb olyanok a jobboldalnak mint a body shaming: "nem tehetek róla, tehát felhozod, bunkó vagy":D

Régen nekem se tetszett pl a "Magyarország államformája rántott hús stb" féle poénok, sőt dértőnek érzetem...
Azóta "kinőttem" hogy durcizzak minden szaron, mert a vicc az attól vicc, attól jó, hogy valakin csattan.

Gery87 2023.04.11. 14:55:19

@Tapi2021:

Akkor lépjünk ki a picsába!
Az úgy nem megy hogy kígyót békát kiabálunk a "buzi hanyatló nyugatra" de közben a pénzük azért jól jön.

Lépjetek ki a faszba, aztán úgy építtek a feudalizmust meg égettek buzikat ahogy akartok.

Tapi2021 2023.04.11. 14:59:44

@Gery87: Nyugodj meg! Attól megnyugszol!

Tapi2021 2023.04.11. 15:08:15

@Gery87: Érdekes és nagyon sajnálatos, hogy nem azt írod, hogy hagyják inkább abba a POLITIKAI és IDEOLÓGIAI alapú - no meg ÉRDEK - vegzálásunkat, mondjanak le a magyar választói AKARATOT negligáló kormánybuktatási szándékukról... Stb.!

(Lásd: "Elnökük - GyF -, a volt miniszterelnök az elmúlt napokban tett nyilatkozatot arról, hogy képviselőik aktív munkájának köszönhetően az Európai Bizottság nem hajlandó megállapodni a kormánnyal, hogy a hazánknak elkülönített pénzeket kiutalják. Ez az irányvonal nem fogja segíteni a rég várt siker elérését.")

És minden újra jó lesz.
Barátságot nem lehet vegzálással elérni és építeni!

Ja, az EU-s pénzek nem jótékonysági adományok!!! SZERZŐDÉS szerint járnak és szerződés szerint FIZETJÜK a részünket mi is be a közös kasszába!!!

Amit csinálnak JOGTALAN ZSAROLÁS!
Az erővel, hatalommal való VISSZAÉLÉS! Aminek lesznek hosszútávú következményei is az EU-ra nézve. És nem csak magyar oldalról.
Mások sem vakok, hogy ne lássák, hogyan működik az EU. Máris, pedig még szuverén államok alkotják!
Mi lenne itt egy EEÁ-ban??? El lehet képzelni! (Diktatúra!)

2023.04.11. 15:58:04

@Gery87: Egyrészt, úgy, ahogy Birca mondja, mi befizetők vagyunk. Másrészt, ez nem számít, mert miért kéne a személyek közti viszonyokat, becsületességet stb. országok között értelmezni? Kell a pénzük, el akarjuk azt venni. Cserébe a lehető legkevesebbet adni.

Boldeone2 2023.04.11. 16:55:04

@zavaleta: Ezer helyről kaphatsz ma már információt, elsőkézből is"

Persze, csakhogy nem ez az államrezsim kvintesszenciája, magad is tudod! Németországban arányos választási rendszer van, Hitler óta nem volt ott államrezsim

Boldeone2 2023.04.11. 16:59:34

@Tapi2021: Ó, dehogy nem. A demokrácia is többféle lehet! Lehet pl. görög-típusú, ahol a demokraták rabszolgákat tartanak. Vagy lehet KERESZTÉNY-demokrácia is, ahol nem az istentelen liberális pogányoké a hatalom..., stb."

- Ilyen demokrácia csak a te fantáziádban létezik! NINCS kereszténydemokrácia, mert ad 1 , a modern demokrácia liberális alapokra épül. Ad 2, a kereszténydemokracia csak egy politikai irányzat a liberális demokrácián belül
Ad3, a modern állam az állam és az egyház szétválasztásán alapul!

Előre menjünk már, ne HÁTRA a feudalizmusba!

Boldeone2 2023.04.11. 17:08:15

@Tapi2021: Hogy ne álljon keresztbe az illegális lakosságfeltöltésnek, sem a pogány LMBTQ jogoknak, sem az USA érdekei miatt folyó háborúnak...".....(....) .....És miben áll a putyinista politika?

Saját magad válaszolsz meg rá ebben a két félmondatban! Lényegében a szélsőjobb, fasisztoid, orbáni propaganda éppen azokat a hazugságokat tolja, mint Orbán , holott az európai érdek, meg a magyar is, pont az ellenkezője!

1, Az ukránok ha nem kapnak nyugati katonai ssgítséget, akkor vesztenek és hosszú távon Európa is veszít
2, Nem kell putyini típusú, fenyegető, diktatórikus hadiállam Európában, így a szankciók szükségesek, hogy elbukjanak a jövőben
3, Orbán hazaáruló politikát folytat, nem kell még több orosz energia - vagy más függőség sem!

El fogjuk Paksot buktatni, meg ha lehet, a veszélyes kínai beruházásokat is!

Boldeone2 2023.04.11. 17:17:09

@Tapi2021: Kabai Domonkost nem kommentálnám, fizetett orosz pribék...

Fodor Gábor téved! Itt már egy államrezsim uralkodik, Orbán mögött abszolút hatalom van: egy rendszer ereje!

Először tegyen Orbán gesztusokat, adjon csak napi egy órát az ellenzéknek, köztv - Ben, mert ott napi 24 órában a kormánypropaganda hazugságai mennek

De még arra sincs esély, hogy valaki elmagyarázza a tanulatlan, szabolcsi, orbánista birkának, hogy egy másik narratívól mi zajlik az országban

Még úgysem lehet leváltani Orbánt, mert olyan változásokat eszközölt pl a választási rendszerben, meg mögötte a teljes mélyállam

Orbán egy diktátor, aki mindenféle önreflexióra képtelen. Ahogy ti is persze... Pont ezért kell ellene harcolni minden eszközzel
Veszélyes mindenkire!

Boldeone2 2023.04.11. 17:31:45

@Tapi2021: Amit csinálnak JOGTALAN ZSAROLÁS!
Az erővel, hatalommal való VISSZAÉLÉS!"

- Nektek fingotok nincs a demokrácia lényegéről, csak sivalkodtok , hogy az EU, az USA, a libsik , meg a Soros bánt benneteket...

Majd akkor hiszek Oránnak, ha egy MINIMÁLIS konszolidációra képes lesz, de csak egyre fokozódik a Fidesz nyomozása az elnyomás

Egyetlen közjogi méltóság sincs olyan aki ne a Fideszhez volna becsatornázva, mint anno Sólyom László - nem baloldali volt, vagy Hankiss Elemér TV elnök , anno

Ezt csak a VAK nem látja, hogy egy jól megkonstruált, szofisztikált államrezsim, ahol még a látszatra sem adnak

Egyetlen öntelt, diktatórikus majom, Orbán dönt mindenről, az autoriter rezsim szolgái meg bűnmaffiaként mögötte

Nyilván ezzel a rezsimmel nem lehet megállapodni, pont úgy, ahogy az orosz- ukrán háborúban, nincs közös pont a megegyezésre

Orbán - ahogy a többi diktátor - elvesztette a realitásérzékét, mert a rezsimszolgák nem mernek ellent mondani.

A kisembert meg az a náci gépezet sikeresen manipulálja a gyűlöletkampányokkal. Orbán = Arturo UI= Cippola mester, a nagy hipnotizőr, a nagy falusi, populista varázsló

2023.04.11. 17:32:43

@Boldeone2: Éppen a sok forrás szabad elérhetősége miatt nincs értelme „államrezsimeket” emlegetni. Egyszerűen nem teljesülnek a feltételei. Csak akkor lenne az, ha a karhatalommal lenne elnyomva az ellenzék. Máshogy nem lehet. A választási rendszer nem érv, mert az mindenhol igazságtalan, a német arányos is az. De a sokáig uralkodás általad említett érvét az sem cáfolja. Persze a valóságban Németországban majdnem 80 éve egypártrendszer van, valós alternatíva nélkül. A valódi ellenzéket (AFD, kommunisták) a rendszermédia semmibe veszi, az Alkotmányvédelmi Hivatal vegzálja.
A média leuralása a másik érv a rezsimség mellett, de hát az sem igaz. A médiahelyzet kiegyenlített. Az állami média szar, az ellenzéki jobb, ugyanakkor a valódi vitákat éppen a kormány holdudvarába tartozó szervezetek csinálják (Tranzit, Tusványos, MCC, Scruton). Ezeknek nincs is ellenzéki megfelelője (talán a Partizán).

erol 2023.04.11. 17:54:02

Amúgy a címben szereplő dolog, az ún. kormánypárti humor, létezik?

tűz fal 2023.04.11. 18:15:49

@erol:
Igen létezik, bár leginkább azt is az ellenzék csinálja. A kormánypártiaknak elég megmutatni. Például ott vannak a Benny Hill showba illő fetrengő alakításaik, Jakab meg Tordai ripacskodásai, FeGyőrrel készült interjúk ahol bizonygatja hogy a napelemek kis atomerőművek, stb.

tűz fal 2023.04.11. 18:58:52

@erol:
Fergeteges paródia, Gyurcsány számolni tanít:
youtu.be/KzUrqf_KqoQ

Gery87 2023.04.11. 19:08:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És mit lehet ellopni szerint könnyebben?
Az EU-s pénzt ami jár, egy államnak, önkormányzatnak és a kurva elit meg a kormány kezeli, vagy a multik által kivitt tőkét?
Amit lehetne ugyan sápolni, csak akkor lelépnek a fenébe!

NE legyél már megint álértetlen!

Gery87 2023.04.11. 19:10:29

@Tapi2021:

"Érdekes és nagyon sajnálatos, hogy nem azt írod, hogy hagyják inkább abba a POLITIKAI és IDEOLÓGIAI alapú - no meg ÉRDEK - vegzálásunkat, mondjanak le a magyar választói AKARATOT negligáló kormánybuktatási szándékukról... Stb.!"

Nem fogják, ez a korszellem, ez ellen küzdeni még értelmetlen.
És nem is a nagypofájú büdösbunkó mucsai döbrögi gecik fogják ezt megoldani, ellenállni...ők ugyanúgy érdekeltek abban hogy gerjesszék a "kultúrkampfot".
Ennyit róluk.

Gery87 2023.04.11. 19:11:25

@Tapi2021:

"Amit csinálnak JOGTALAN ZSAROLÁS!"

Visszanyal a fagyi, ez lett az eredménye a nagy kuruckodásnak amit a csuti cigány előadott.
Most mit mondjak még...
Ezek ilyenek.

erol 2023.04.11. 19:42:41

@tűz fal: Oké, ezek viccesek, de úgy értettem olyan humor amit kormánypárti emberek csinálnak.

erol 2023.04.11. 19:45:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lehetséges, csak még senki sem látta, hallotta, vagy legalább olyan embert akinek az ismerősének a szomszédja hallotta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.11. 19:47:34

@erol:

Nézd meg az USA-t. A Bident támogató humoristák most szabadságon vannak?

Boldeone2 2023.04.11. 20:07:56

@zavaleta: A választási rendszer nem érv, mert az mindenhol igazságtalan, a német arányos is az."

- Az miben igazságtalan? Minden párt parlamenti aránya leképezi matematikailag a szavazataik részarányát. Ennél jobbat nem tudsz kitalálni

A média leuralása a másik érv a rezsimség mellett, de hát az sem igaz. A médiahelyzet kiegyenlített"

- Az ellenzéki pártoknak NINCS országos hatáskörű médiája. A nem kormánypárti az nem feltétlen ellenzéki
MZP- t a részben a Telex cikkei buktatták meg
A közmédia kormánypárti meg a KESMA médiakonglomerátum. Ilyen az ellenzéki pártoknak nincs.

ugyanakkor a valódi vitákat éppen a kormány holdudvarába tartozó szervezetek csinálják (Tranzit, Tusványos, MCC, Scruton).

- Valódi vita akkor lenne, ha jobban megkérdeznék az ellenoldalt is. Schiffer András lényegében azt gondolja a világról, mint Orbán, hogy a nyugat tehet mindenről ( a szar nyugati kizsákmámyolók...)
Vagy meghívnak egy Momentumos balekot, aki odamegy vitázni

Orbánnak vannak féligazságai, csak erre nem kellene egy rendszert felépíteni, hagyni kellene a demokratikus rendszert egy ilyen fiatal köztársaság esetében fejlődni. Most egy monolit rendszer bebetonozódását látjuk
Régen Orbánra szavaztam , többször is, de nagyon kiábrándultam belőle

erol 2023.04.11. 20:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nyilván mindenki azt parodizálja akivel nem ért egyet.

A fekete háttér jobb a szemnek.

Billy Hill 2023.04.11. 22:07:21

@Tapi2021: "hogy ránk kényszeríthessék az LMBTQ "jogokat", nevezetesen a gyermekeink megronthatóságát!, ha akarjuk, ha nem" - én azért kinézem magunkból, hogy el tudjuk ezt "maszekba" is szabotálni, ha majd úgy alakul; szülők fa-testápolóval megkergetik a drag queen story hour előadóját, osztályfőnökkel megbeszélik, hogy a kétapukás mesét akkor szépen át lehet lapozni stb; szerintem van/lesz kreativitás a dolgok megkerülésében, ha majd erőltetni próbálják.

tűz fal 2023.04.11. 22:32:44

@Billy Hill:
Rendőrséggel fogják erőltetni, nem szép szóval.

Billy Hill 2023.04.11. 22:39:43

@tűz fal: Milyennel, a Pintér-félével? Alig hiszem. Vagy akkor majd a rendőrök bábozzák el, hogy csinálnak valamit... Valaki minden szinten alibizni fog, ebben biztosak lehetünk.

élveteg 2023.04.11. 22:43:39

A humort a mai liberális nézőpont szerint tulajdonképpen be kellene tiltani mert minden humor ha úgy vesszük sért valakit mert akiről amiről szól annak valamelyik tulajdonságát nagyítja fel és ezzel teszi nevetségessé Aztán lehet a mai világba megsérteni valakit ?Lehet hát ha éppen nem homokos ,lmbtqvrstjklmqw vagy a tökömtüudja mi , néger .zsidó sorolhatnám ............. Próbálja csak meg valaki

tűz fal 2023.04.11. 22:44:33

@Billy Hill:
Ha ránk erőltetik a jogszabályokat, akkor Pintérrel. Majd elhiszed ha igaz lesz. Nyugaton se hitték el amíg igaz nem lett.

tűz fal 2023.04.11. 22:49:06

@Billy Hill:
Mert azt gondolod, hogy ha majd a jóbarátság kedvéért beleegyezünk hogy hát hadd legyen jogszabályba iktatva hogy 14 éves kortól a szülő ne ugasson bele abba hogy az iskolapszichológus által "megvilágosított" gyereke átoperáltassa magát a "valódi nemére" ahelyett amibe a sors fintorából született, akkor majd Pintér elszabotálja?

2023.04.11. 23:31:33

@erol: Én nem tudok ilyenről. Legalábbis nem tudom mindenkiről, hogy milyen párti. De eleve kevés a jó humorista. A legtöbb ma is futó régi humorista régen jobb volt. Bödőcs, Fábry, Nacsáék is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.12. 04:47:14

@erol:

Nekem kényszer volt a fekete háttér a szemműtétem előtt. Egyszerűen nem láttam világos háttéren. Ma már nem gond, de valóban pihentetőbb a sötét verzió.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.12. 04:47:53

@erol:

A nekem tetszőt is lehet parodizálni, de akkor is, az baráti paródia lesz.

Serény Vélemény 2023.04.12. 06:27:48

@Billy Hill: Az agymosás, az agymosás. Ezek tényleg elhiszik, hogy az amit csinálnak, az jó, felvilágosult, helyes, és aki ellenkezik, azt a társadalomnak ki kell vetnie magából.
Ha konkrét tényeket felsorolsz nekik, hogy egy átlag transz, akit átoperáltak hány évvel rövidebb ideig él, milyen betegségekben szenved, és hogy a nagy részük öngyilkos lesz, és néhány éven belül nagyon megbánja, stb. Akkor azt hiszik, hogy te vagy agymosott, és nem ők. Egy ilyen _nagyon_ hülyének elmagyaráztam, hogy ember, ha egy férfinak nincsenek heréi, akkor az már soha többet nem fog szexuális értelemben kielégülni.
NEM HITTE EL, mert vannak 'statisztikák' amik szerint az ilyen heréltek valahány százaléka meg van elégedve a szexuális életével.

tűz fal 2023.04.12. 08:26:14

@Billy Hill:
Nemrég volt a pedofilsztrájk, ahol a DK+LMBTQ - azóta gyerekkurjongatással nyilvánosan kérkedő pedofil tanársegédet is maguk között tudva - tanítás helyett kivezényelte a gyerekeket káromkodni és értük tüntetni.
Úgy tűntek a tanárok, mint akikkel meg lehet beszélni hogy hagyják békén a gyerekeket? Nem. Megverték a szülők a pedofilokat? Nem. Mert a valóság nem így működik. Ha pedig megverték volna, akkor a rendőrség megkereste volna az elkövetőt.
Ami még így is nagy különbség nálunk a haladónyugathoz képest, hogy nálunk legalább a másokra támadó Antifa retkeket is megkeresi a rendőrség. Ez nyugaton már nem így van, ott azt rágják az emberek szájába, hogy az Antifa köcsögök szeretnivaló emberek, akik lecsapnak a fasisztákra. Azt hogy akire lecsapnak hátulról, botokkal meg paprikasprayvel a védett köcsögök az fasiszta, onnan lehet tudni hogy azért csapnak le rá, mert fasiszta. Körbeforgó logika, de olyan szinten elhülyültek ott már az agymosástól az emberek, hogy működik az ilyen körbeforgó logika.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.12. 08:38:43

@Boldeone2: akkor nyilván a németeknél is valami büdös, ahol Kohl valami 16 évig, Merkül 17 évig volt hatalmon, Svédországban meg negyven évekig a szocdemek.
Mostmár egyetérek veled, itt a jogállamisággal van probléma. Az, hogy valakit 17 évre ítélnek azért mert megvererett/vert volna olyasvalakit, aki a támadás után félórával már a tévében óbégatott, mialatt olyat meg elengednek illetve "emailben jelentkezésre" ítélnek akinek az áldozata láttán a családtagjai szívrohamot kapnak, valóban súlyos üzemzavart jelez.

Boldeone2 2023.04.12. 09:02:29

@Deak Tamas: A németeknél koalíciós kormányok vannak. Tehát Kohl az FDP- vel kormányzott, Merkelék meg a CDU - val
Németország felvilágosult mintaállam. Magyarországot meg látjuk...
Orbánt szinte sem tekinti demokratának. Juncker még nyakon is vágta: " here comes the dictator " , mondta viccesen ...Persze, minden viccnek van alapja...
A normális az, ha kigyensúlyotott a pártpolitikai paletta

tűz fal 2023.04.12. 09:06:16

@Deak Tamas:
Nem érted ezeknek a "logikáját". Nem a tényekből kiindulva kell következtetni, hanem a lábszagú párt által a szájukba adott, az ellenséget már kiértékelt ítélethez kell szelektíven összeválogatni az azt igazolni látszó dolgokat és ignorálni az azt cáfolókat. Ezt tanítják nekik amikor az USA-ban "dolgoznak".

Serény Vélemény 2023.04.12. 09:07:39

@Boldeone2: "Németország felvilágosult mintaállam."
Végül is a harmincas években mindig az szokott lenni, és néhány év múlva kezdődik a következő harmincas évek...

tűz fal 2023.04.12. 09:12:02

@Boldeone2:
"Persze, minden viccnek van alapja..."

Gondolom a zsidóviccekkel is így vagy. Ugye faszi?

tűz fal 2023.04.12. 09:18:18

@Deak Tamas:
Tök mindegy milyen tényeket mutatsz ennek a hülye droidnak, mert ami nem őt igazolja, azt egyszerűen ignorálja.

"Németország felvilágosult mintaállam."

Az apja még ezt mondta:

"A Szovjetunió felvilágosult mintaállam."

Semmiféle bizonyítás vagy levezetés nincs az ilyen állításokban, sima kijelentés, prekoncepció.

Tapi2021 2023.04.12. 09:18:23

@Boldeone2: "holott az európai érdek, meg a magyar is, pont az ellenkezője!"

Még véletlenül sem. Az európai érdek az EU-orosz jó kapcsolat, a kölcsönösen előnyös együttműködés. kereskedelem, stb. lett volna. Ezt kúrtátok most el!
Egyetlen ÉRDEKBŐL: az USA-éból!
Ti vagytok Európa elárulói, és megrontói.
Gazdátokkal az USA-val, amely addig kavart Ukrajnában (is), amíg ki nem robbantotta ezt a konfliktust, hogy ezzel biztosítsa azt, hogy Európa továbbra is megosztott legyen, ne fogjon össze, és meggyengülve ne veszélyeztesse az USA érdekeit, ellenben helyreálljon itt a geopolitikai hatalma és befolyása.
TI adjátok el Európát az USA-nak, csicskának.
Erre már Macron is rájött., csak későn.

Európának nem érdeke, hogy a közeli, olcsóbb és környezetbarátabban szállítható energiahordozók helyett a távolból vegye drágábban és környezetrombolóbb módon az energiát.
Érdekes, hogy ilyenkor, ha az USA hatalmáról van szó, hirtelen nem számít semmit a klíma "katasztrófa"! 7

"1, Az ukránok ha nem kapnak nyugati katonai ssgítséget, akkor vesztenek és hosszú távon Európa is veszít"

Az ukránok győzelméhez SEMMILYEN európai érdek nem fűződik! Különösen, ha ez azzal jár, hogy Európa újra ketté szakad, két ellenséges félre.
Ezt akarta az USA és el is érte, az olyan szolgák miatt, mint te is vagy.

"3, Orbán hazaáruló politikát folytat, nem kell még több orosz energia - vagy más függőség sem!"

Hazaárulók ti vagytok, akik a saját és Európa elemi érdekeivel SZEMBEN lefeküdtetek az USA-nak!

"El fogjuk Paksot buktatni, meg ha lehet, a veszélyes kínai beruházásokat is!"

Ehhez még nekünk is lesz egy-két szavunk ügynök.

Tapi2021 2023.04.12. 09:20:31

@Boldeone2: "De még arra sincs esély, hogy valaki elmagyarázza a tanulatlan, szabolcsi, orbánista birkának, hogy egy másik narratívól mi zajlik az országban"

A másokat degradáló, lenéző, felsőbbrendű arroganciátok minősít titeket.

Tapi2021 2023.04.12. 09:23:36

@Boldeone2: "Fodor Gábor téved! Itt már egy államrezsim uralkodik, Orbán mögött abszolút hatalom van: egy rendszer ereje!"

Persze mindenki hülye - Fodor, Mérő, Schiffer... - csak ti vagytok helikopterek.

tűz fal 2023.04.12. 09:27:36

@Tapi2021:
Boldika folyton ócsárolja a magyarokat, de ordít ha megmondják neki hogy magyargyűlölő.
Hozzá van szokva hogy ő származási alapon védett állat.

Tapi2021 2023.04.12. 09:29:02

@Gery87: "Visszanyal a fagyi, ez lett az eredménye a nagy kuruckodásnak amit a csuti cigány előadott.
Most mit mondjak még...
Ezek ilyenek."

Mint már sokszor leírtam, a magyar kormány csak REAGÁL és védekezik, nem KEZDEMÉNYEZI a konfliktusokat! És ez ellenőrizhető TÉNY!

Tapi2021 2023.04.12. 09:32:33

@Gery87: "leszünk, befizeők."

Mindenki befizető!

A kérdés az, hogy "nettó vagy bruttó"? Vagyis, hogy az egyenleg szerint többet vagy kevesebbet fizetünk be, mint, amennyit visszakapunk?
Amíg több az, ami visszajön, megéri bent lenni. Ha nem, okafogyottá válik számunkra a rendszer, csupán kisebb, relatív hasznok maradnak, mint a szabad mozgás, munkavállalás, pl.

Tapi2021 2023.04.12. 09:38:59

@Boldeone2: "Az miben igazságtalan? Minden párt parlamenti aránya leképezi matematikailag a szavazataik részarányát. Ennél jobbat nem tudsz kitalálni"

Fodor világosan leírta tegnap. Szándékosan csinálták ilyenné a rendszerváltáskor a választási rendszert! És nem a Fidesz!
És el is érték a kívánt célt: nincsenek állandó kormányválságok, a politikai rendszer stabil.

Csak egyszerűen az anti-magyarok, újpogányok, vagyis ti, most pár éve nem tudtok nyerni, mert szart, csicskaságot, behódolást, LMBTQ jogokat és gyermekeink megrontását, valamint a hagyományos, keresztény értékek felszámolását ajánljátok a népnek.

És csodálkoztok az eredményen, meg dühöngtök, mint a kismalac.

Tapi2021 2023.04.12. 09:42:13

@Boldeone2: "Az ellenzéki pártoknak NINCS országos hatáskörű médiája."

Nem tudtam, hogy a 444, merce.hu, hvg.hu, ATV, RTL... csak Budapesten elérhető!?

tűz fal 2023.04.12. 09:44:40

@Tapi2021:
Ezek már nem hazafele politizálnak, hanem külföld felé. Ahogy a szüleik is, amikor még a Szovjetunió volt nekik "az elkerülhetetlen haladás". Várják a "felszabadítókat" hogy "helyreállítsák a demokráciát".

tűz fal 2023.04.12. 09:46:47

Milyen más volt régen:

www.origo.hu/itthon/20020830orban.html

"Medgyessy: akinek tévé kell, vegyen magának"

Akkor még hasított a demokrácia.

Tapi2021 2023.04.12. 10:08:09

@Boldeone2: "MZP- t a részben a Telex cikkei buktatták meg"

Nem volt érdekük egy (ál)jobboldali, képzelt keresztény min. elnök!

"A közmédia kormánypárti meg a KESMA médiakonglomerátum. Ilyen az ellenzéki pártoknak nincs."

De volt, jó sokáig. És akkor azt mondták, az akkori ellenzéknek, hogy ha akar vegyen magának!!!!!

Tapi2021 2023.04.12. 10:12:25

@Boldeone2: "Most egy monolit rendszer bebetonozódását látjuk"

Valójában annyit látunk, hogy a demokratikusan megválasztott kormány él a felhatalmazással és kormányoz. A SAJÁT ÉRTÉKRENDJE és politikája szerint. (Mint bármely más kormány. Főleg, ha erős a felhatalmazása és nem kényszerül - gyakran elvtelen - koalíciókra.)

Ennyit látsz, csak nem tetszik.

Tapi2021 2023.04.12. 10:16:19

@Boldeone2: "Régen Orbánra szavaztam , többször is, de nagyon kiábrándultam belőle"

És mi az oka? Hogy nem engedte az ILLEGÁLIS bevándorlást? Vagy az LMBTQ jogokat, a buziházasságot, az iskolai LMBTQ-gender "felvilágosítást"?
Vagy mert nem felszik le az USA-nak meg a nyugatiaknak, és nem fogadja el a bólogató csicska szerepet?

Tapi2021 2023.04.12. 10:23:25

@Billy Hill: "szerintem van/lesz kreativitás a dolgok megkerülésében, ha majd erőltetni próbálják."

Sajnos ez nem így működne, ha törvényes lenne. Nem tehetnél semmit ellene és ha tennél is, büntethetnének vagy meghurcolhatnának.

Ha a pogányság egyszer újra áttör, nincs visszaút (sokáig). Ezt látjuk nyugaton.
Kiállnak emberek Bibliával a kezükben és felolvassák, a rendőrség meg elviszi őket. Itt tart a nyugat!

És itt is ez lesz, amit áttörnek.

Lényegében már csak a mi kormányunk áll a totális pogányság és a maradék kereszténység között. Amint leváltják, minden oda.

Boldeone2 2023.04.12. 10:26:37

@Tapi2021: Nem tudtam, hogy a 444, merce.hu, hvg.hu, ATV, RTL... csak Budapesten elérhető!?"

- Ezek közül egyik sem pártmédia, hanem mindössze nem kormányparti médiák, de egyik sem lesz egyik ellenzéki pártnak sem a szekértolója
Az RTL egyébként sem politikai tv, a Mérce vagy a 444 sem egy befolyásos média. A közmédia + helyi média Fideszes, ez az ami közvéleményformáló

Persze mindenki hülye - Fodor, Mérő, Schiffer... - csak ti vagytok helikopterek."

Fodor Orbán egykori harcostársa volt, Schiffer gyűlöli a nyugatot, főleg a kapitalistákat vagyis ideológiai okokból Orbán mellett áll

Fodor világosan leírta tegnap. Szándékosan csinálták ilyenné a rendszerváltáskor a választási rendszert! És nem a Fidesz!
És el is érték a kívánt célt: nincsenek állandó kormányválságok, a politikai rendszer stabil."

- Jól elcseszték, mert a német rendszert egy az egyben át kellett volna venni. Persze, azóta Orbán még változtatott már többször rajta...Orbán leváltani nem lehet, úgy van a választasi rendszer kialakítva. A listaállítási szabályok megváltoztatasával lényegében a plurális rendszer - ami volt is valamennyire - megszűnt

Csak egyszerűen az anti-magyarok, újpogányok, vagyis ti, most pár éve nem tudtok nyerni, mert szart, csicskaságot, behódolást, "

- Ez marhaság! Ti vagytok a csicskások, egy pártállmi rezsim csicskásai, mi csak szembesítünk benneteket a realitással, és ez az, ami nem tetszik!

Tapi2021 2023.04.12. 10:26:40

@Billy Hill: "Valaki minden szinten alibizni fog, ebben biztosak lehetünk."

A nyugati keresztények is ezt hitték, aztán lenyomták őket, mint a bélyeget!
És ma már vígan lengedeznek a templomaikon a szodomiták szivárványos zászlói. Van ahol már a lelkész is az.

Angliában egy nőt perelnek, mert idézte a Bibliát a neten, LMBT ügyben!!! ...

Ez jön, amint Orbánékat leváltják.

Boldeone2 2023.04.12. 10:31:32

@Tapi2021: Valójában annyit látunk, hogy a demokratikusan megválasztott kormány él a felhatalmazással és kormányoz. A SAJÁT ÉRTÉKRENDJE és politikája szerint. "

- Szerinted. Szerintem meg egy monolit hatalmi struktúra épül, Orbán és sleppje leuralta az országot. A jog a hatalom szolgálatában. A politikai szélsőséges, gyűlölködő

És mi az oka? Hogy nem engedte az ILLEGÁLIS bevándorlást? "

- Orbán korrupt diktátorrá vált, haveri- családi kapitalimust épít, a családja millirdos állami megbízásokat nyer el
Szerintem hazaáruló politikát folytat

Tapi2021 2023.04.12. 10:37:57

@zavaleta: Ha a politikai, közéleti humor halódik, az azt jelenti, hogy nincsen ok rá!
Nincs mit kifigurázni.
És ez általában jó.

Ott van pl. Orbán. Miután már kivesézték, hogy "lopnak", meg, hogy kövér cigány, zsírdisznó...(utóbbiak persze senki mással szemben nem hangozhatnának el!), mi marad "humorforrásnak"???
Semmi.

A közönség meg nem hülye - csak a fanatikus része -, tudja, ha a humorista poénkodása hazug, valódi alapja nincsen!

Ha Hofi viccelt a hatalommal, annak volt alapja és tétje/kockázata, mert tényleg diktatúra volt. Ha ma diktatúráznak a humoristák, meg a Puzsér, Boldi-félék, arról tudjuk, hogy csak elvakult, gyűlölködő elmebetegek.
És ez nem vicces.

Tapi2021 2023.04.12. 10:43:58

@Boldeone2: "Kezd betelni a pohár!"

Nekünk is!

Ha az USA barátokat akar, ne viselkedjen Birodalomként!
Hanem barátkozzon!

Itt is ők kezdték azzal, hogy pl. milliárdokkal támogatták az ellenzéket, hogy a demokratikusan megválasztott kormányunkat meg akarják buktatni, vegzálják, kirekesztik, hazudoznak róla, hogy szándékosan egy ismert szodomitát küldtek ide, a kereszténydemokrata kormányt megfricskázva, nagykövetnek..., stb.
(Vajon Szaúd-Arábiába miért nem homokost küldtek nagykövetnek??? Jobban tisztelik az iszlámot, mint a kereszténységet???)

A kormány csak REAGÁL ezekre!

Korbáccsal nem lehet barátot szerezni, az USA-nak sem!

Tapi2021 2023.04.12. 10:50:48

@Serény Vélemény: "Egy ilyen _nagyon_ hülyének elmagyaráztam, hogy ember, ha egy férfinak nincsenek heréi, akkor az már soha többet nem fog szexuális értelemben kielégülni.
NEM HITTE EL, mert vannak 'statisztikák' amik szerint az ilyen heréltek valahány százaléka meg van elégedve a szexuális életével."

Nekem ezzel nincs gondom, mindenki úgy kúrja el az életét, ahogy akarja. Csak NE LEGYEN EHHEZ NEKEM, a GYEREKEIMNEK semmi közünk!!!
Csak, hogy ők ezt nem így gondolják!

Ebből van a konfliktus. A ránk erőltetésből, a felénk irányuló agressziójukból.
A homofóbozásból és a megbélyegzésből, ha nem tetszik, sőt, ha nem értünk aktívan egyet velük! Mert már a tolerancia sem elég, egyet is kell érteni, sőt, támogatni kell őket! Keresztényként is, akinek ezek súlyos BŰNÖK! ..,

Mi is csak erre reagálunk és védekezünk.

Boldeone2 2023.04.12. 10:57:27

@Tapi2021: Itt is ők kezdték azzal, hogy pl. milliárdokkal támogatták az ellenzéket, hogy a demokratikusan megválasztott kormányunkat meg akarják buktatni, vegzálják, kirekesztik, hazudoznak róla

- A Fidesz, Orbán pedig az állam, az adófizetők pénzét lopja- költi a saját hatalmára. A hazudozás pedig pedig a rendszer kvintesszenciája..
Mivel a választás nem egyenlő feltételekkel zajlik, így demokratikus sem lehet!
Az EU parlament kimondta : hibrid választasi autokrácia . Ennyi.

Tapi2021 2023.04.12. 10:59:58

@tűz fal: "Ezek már nem hazafele politizálnak, hanem külföld felé. Ahogy a szüleik is, amikor még a Szovjetunió volt nekik "az elkerülhetetlen haladás". Várják a "felszabadítókat" hogy "helyreállítsák a demokráciát"."

Tudom. De nem ők a hazaárulók.

Hegedűs hadnagy is csak jót akart, Dobó meg keresztbe állt a sok jónak, amit a törökök adni szerettek volna nekünk, mint most Orbán.

Tapi2021 2023.04.12. 11:10:15

@Boldeone2: "Orbán eladja, kiszolgáltatja az országot"

Vagyis üzemben tartja, ehhez a lehető legolcsóbb és legkörnyezetbarátabb módon - már létező vezetéken - szerzi be az energiát. Amíg hagyják.
Ilyen egy felelős politikus! Nem olyan, aki amerikai érdekből kárt okoz a saját országának és népének.

Másrészről, nekünk Oroszország nem ellenségünk! Ahogy Európának sem. Mit tett ellenünk vagy Európa ellen? Megtámadta a németeket egy újabb gázvezetékkel???

Az USA geopolitikai HATALMA miatt tette Európa nyugati fele újra az oroszokat ellenséggé. Mert ez az USA és csak az USA ÉRDEKE!
Ez TÖRTÉNELMI LÉPTÉKŰ BŰN!

Tapi2021 2023.04.12. 11:28:46

@Boldeone2: "Mivel a választás nem egyenlő feltételekkel zajlik, így demokratikus sem lehet!"

Dehogy nem. Egyik is elmondja a programját, a másik is, mi meg választunk. Ennyi.
Az ellenzék, amíg szart kínál, nem nyer. Ennyi.

Az EU meg azt szavazza meg, ami a POLITIKAI ÉS IDEOLÓGIAI ÉRDEKE.

Mivel velük megy szembe OV migráns, LMBTQ, meg háború/USA kiszolgálás ügyben (meg persze az USA-val), hogy, hogy nem, úgy látják, hogy itt van diktatúra.
Hiteles.

Az is borítékolható, hogy mit üzen a Birodalom a szodomitával.

Boldeone2 2023.04.12. 12:45:15

@Tapi2021: Ilyen egy felelős politikus! Nem olyan, aki amerikai érdekből kárt okoz a saját országának és népének."

- Egy felelős politikus az ország energia- diverzifikálására törekszik, az oroszok eddig kb az ország szénhidrogén igényének a 80 %- át Oroszországból szerzi be, vagyis Paks 2 - ebben a formában - még nagyobb ruszki kiszolgáltatottság !
Nem lesz Paks 2, éppen ezért. Az EU megfúrja

Másrészről, nekünk Oroszország nem ellenségünk! Ahogy Európának sem. Mit tett ellenünk vagy Európa ellen"

- Nyisd ki a történelemkönyvet és megtudod! Az oroszok Európa ellenségei, sőt, erre épül a teljes orosz állami ideológia

Az USA geopolitikai HATALMA miatt tette Európa nyugati fele újra az oroszokat ellenséggé"

- A putyini, diktatórikus, totalitárius állam tette magát ellenséggé. Az ukrán agresszió nem az első az orosz történelemben

Boldeone2 2023.04.12. 12:58:17

@Tapi2021: Dehogy nem. Egyik is elmondja a programját, a másik is, mi meg választunk. Ennyi."

- Nem ennyi. Orbán mögött egy partállami rezsim van. Pont úgy, ahogy Putyint vagy Hszi Csin Pinget nem lehet váltani, Orbánt sem. Orbán egy tekintélyelvű rezsimet épített fel. A hatalmi ágak nincsenek szétválasztva, mindenhol Orbán emberi ülnek - ez nem demokrácia

Az EU meg azt szavazza meg, ami a POLITIKAI ÉS IDEOLÓGIAI ÉRDEKE."

- Az EU a liberális és plurális demokráciák közössége, meg kell felelni az alapelveknek. Az illiberális zsebdiktátorokat nem tűrik. Ha Orbánnak nem tetszik a rendszer, vezesse ki Magyarországot a senki földjére
Majd ott ti is megtanulhatjátok mit jelentett az EU - tagság!

Az összes befektető LETOJNÁ attól kezdve az országot, csak az EU- n belül vagyunk érdekesek , bárkinek is...Akkor jönne a pokoli szegénység!
Az EU- n kívül meg lehetne tovább erősíteni a diktarúrát, egy lukasenkói államrend alakulna ki, teljesen nyílt fasiszta törvényekkel , buzi- és liberalizmus- ellenes tombolással ...
Csakhogy Orbán hiéna hada akkor nem lakna jól sokáig , mert az ország összeomlik a nyugat nélkül...

tűz fal 2023.04.12. 13:24:48

@Tapi2021:
Ezek nem jót akarnak, ezek magyarokon élősködő hazátlan szar férgek. Nem a befogadó nemzet rekeszti ki őket, hanem ők magukat. Az ilyen Boldeone féle hülye retket csecsemőkora óta arra nevelték, hogy ha nem az ő kezükben van a hatalom, akkor elvesznek.
Azért tanították meg oroszul is, hogy ha fordul a széljárás, akkor visszatorkol arra a bránere amit amit az apja szopott.

erol 2023.04.12. 14:13:41

@tűz fal: Aki nem fideszes az nem is magyar, hanem a magyarokon élősködő hazátlan szar féreg.

"A másokat degradáló, lenéző, felsőbbrendű arroganciátok minősít titeket."
Ezt Tapi kollégád írta, gondolkozz el rajta.

vasútihíd 2023.04.12. 15:50:48

@Tapi2021: így igaz teljesen jogosan támadta ukrajnát meg oroszország nem volt más választása ettől még az olcsó gázt és atomenergiát továbbra is tőlük kell venni pragmatikus alapon. persze az ukránok meg amerika szó szerint megfúrják a gázvezetéket úgyhogy marad az atom. szerencsére az eu meg a nato tagjai vagyunk azaz orbán tudja mit akarnak a kisemberek

tűz fal 2023.04.12. 16:34:14

@erol:
Te meg gondolkozz el azon hogy miért lapulsz mint a szar a fűben amikor amikor a veled egy világnézeten levő ócsárolja a magyarokat, és miért ugrasz egyből amikor a fagyi visszanyal.

Ezt meg én írtam neked, gondolkozz el rajta.

tűz fal 2023.04.12. 16:40:20

@vasútihíd:
Van akinek ez a természetes jó:

www.origo.hu/itthon/20230213-15-eves-fiuval-van-vizsonya-a-tanartuntetonek.html

"Videóbejegyzésben "dicsekedett el" azzal a Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola LMBTQ-aktivista tanára, Bite Zsolt, hogy egy 15 éves fiúval tart fenn homoszexuális kapcsolatot, de szerinte ez teljesen rendben van, ő ettől még nem lesz pedofil, ha pedig valakinek nem tetszik a dolog, azt beperli. A videóban azt is kifejti a tanár, hogy őt olyan „neves" szervezetek védik ingyen, mint a TASZ, a Helsinki Bizottság vagy éppen a Gyurcsány Ferenc pártjához (DK) közel állónak tartott PDSZ. Bite Zsolt a közösségi oldala alapján egyébként rendszeres résztvevője a baloldali tanártüntetéseknek"

Van aki meg nem kér ebből.

vasútihíd 2023.04.12. 16:48:03

@tűz fal: te kérsz belőle? a természetes jó abszolút és ez nem az

tűz fal 2023.04.12. 16:49:15

@erol:
Egyszer nem láttam még hogy kioktattad volna Geryt vagy Boldeonet hogy aki nem kér az értékeikből az nem Orbán agymosottja, vidéki, nyugdíjas, elmaradott, stb., hanem mást gondol mint ők, és ennek függvényében acsarkodás, követelőzés meg hazudozás helyett inkább arra kellene fókuszálniuk nekik is meg az egész ellenzéknek, hogyan lehetnének szerethetőbbek.

tűz fal 2023.04.12. 16:51:00

@vasútihíd:
Én nem, és gondolom te se. Gondolom ugyanannyiszor szóvá is tetted hogy nem kérsz a pedofilsztrájkból, mint ahányszor Bircának emlegeted a természetes jót.

Tapi2021 2023.04.12. 17:32:37

@vasútihíd: "így igaz teljesen jogosan támadta ukrajnát meg oroszország nem volt más választása"

Semmi ilyet nem írtam!

Csak azt, hogy az USA lassan tíz éve kavarta ott a szart, az ukránok megfosztották alapvető EURÓPAI értéknek IS számító JOGAIKTÓL a nemzetiségeket, a több millió orosz mellett a magyarokat és másokat is, az elégedetlenek ellen sereget, félkatonai büntető milíciákat küldtek, több helyen - pl. Odesszában pogromokban ölték az orosz kisebbségieket - és nyolc éven át lőtték a SAJÁT, ukrán állampolgáraikat..., miközben az oroszok csendben tűrték, amíg tűrhették.

Gondolkozz el: Kennedynek - az USA-nak - mi köze volt ahhoz, hogy egy másik SZUVERÉN országban, amely még csak nem is határos az USA-val, egy másik nagyhatalom támaszpontot épít és rakétákat visz oda???
Hát ennyi köze az oroszoknak is van ahhoz, mit kavar egy másik nagyhatalom az ő határuknál!

Amit az USA nyolc-tíz éven át csinált Ukrajnában, az bőven kimeríti a szándékos provokálás és konfliktusgerjesztés fogalmát.

Én ezzel együtt is súlyos hibának tartom, hogy az oroszok támadtak!
De azt is, hogy erre Európa, a Nyugat - nyilvánvaló milyen nyomásra! - nem az elfojtással, diplomáciával, a gyors rendezés kikényszerítésével reagált, hanem beszállt a háborúba, elhúzva és eszkalálva azt.

Tapi2021 2023.04.12. 17:38:33

@Tapi2021: "diplomáciával, a gyors rendezés kikényszerítésével reagált"

Ja, hát igen, erre azért nem volt mód, mert ezt nem csak az oroszoktól kellett volna/kellene Európának kikényszeríteni, hanem a másik érdekelt hadviselőtől is, az ukránokat MAGA HELYETT HARCOLTATÓ amerikaiaktól is! És, hát az nem megy.
A gazdát nem tudják semmire kényszeríteni. Nem a farok csóválja a kutyát!

Anélkül meg az oroszok sem tudnak kivel kompromisszumot kötni. Hiszen nem az ukránok az igazi ellenfelek.

vasútihíd 2023.04.12. 18:31:48

@tűz fal: nem tudom mit jelent a pedofilsztrájk de a természetes jó temészetesen minden rossz ellensége

vasútihíd 2023.04.12. 18:52:25

@Tapi2021: rosszul tudod mert nem volt súlyos hiba az orosz támadás hanem kényszer volt ahogy te is mondod mert ukrajna népe és az usa is teljesen megérdemelte igaz a kivetelezés hagy kívánni valót maga után ha az oroszok kicsit jobbak lennének elintézték volna egy gyors puccsal ebben ugyebár jobbak az amerikaiak

tűz fal 2023.04.12. 18:55:39

@vasútihíd:
Pedig linket is mutattam. A természetes hülyeség ellen olvasás, szövegértelmezés segít. Legalábbis azon, akin még lehet.

tűz fal 2023.04.12. 18:58:40

@vasútihíd:
Mondjuk a múltkor megmutattad hogy olyan szavakat se értesz, ami benne van az értelmezőszótárban. Ez sajnos egy fokkal nehezebb, mivel ez nincs benne. Össze kellene rakni a kontextusból, csak ahhoz meg ész kellene.

vasútihíd 2023.04.12. 19:01:06

@tűz fal: igen linket jó olvasni bár ahogy mondod van akin már nem lehet segíteni. mint mondjuk a liberális nyugateurópa akik birca szerint megértek egy kiadós atombombázásra ahogy meg is mondta hogy pár épületért és műkincsért persze kár de az emberekért nem
bircahang.blog.hu/2022/03/29/nepszavazas_688

tűz fal 2023.04.12. 19:04:09

@vasútihíd:
"rosszul tudod mert nem volt súlyos hiba az orosz támadás hanem kényszer volt"

Ebben viszont egyetértünk. Főleg mivel azóta azzal is eldicsekedtek a Minszki Egyezmény összehozói, hogy már akkor se gondolták komolyan, amikor megegyeztek és aláírták.

Ahogy azt a természetes patkányok szokták csinálni.

tűz fal 2023.04.12. 19:06:30

@vasútihíd:
"igen linket jó olvasni bár ahogy mondod van akin már nem lehet segíteni. mint mondjuk a liberális nyugateurópa"

Nem kell olyan messzire menni példáért, ilyen például a szavakat is értelmezni képtelen libsi hülyegyerek, aki humorosnak hiszi magát.

vasútihíd 2023.04.12. 19:11:11

@tűz fal: így igaz a hiszékeny oroszokat a budapest memorandummal és minszki egyezménnyel tőrbe csalták a gonosz nyugat képviselői ezért nem volt más választásuk mint a háború. amit kicsit egy rosszul kezeltek de ha kell atommal lehet korrigálni. br birca gyengének írta őket majd ha mi is csatlakozunk akkor győzelemre visszük az ügyet. a győzelem kicsit véres lesz kicsit sok ember fog meghalni de a miénk lesz.

vasútihíd 2023.04.12. 19:15:05

@tűz fal: egy libsi hülyegyereknek tényleg nem nem lehet igazán jó kiemberek által értelmezhető humora azaz ebben egyetértünk itt semmi vicces nincs hanem halál komoly háború folyik

tűz fal 2023.04.12. 19:43:58

@vasútihíd:
"egy libsi hülyegyereknek tényleg nem nem lehet igazán jó kiemberek által értelmezhető humora"

A libsi hülyegyereknek egyáltalán nincs humora. Se "kiemberek" által értelmezhető, se másfajta.

vasútihíd 2023.04.12. 19:48:58

@tűz fal: a libsik egymás között azt hiszik hogy van de persze nincs

tűz fal 2023.04.12. 20:02:19

@vasútihíd:
Nekik az a természetes jó hogy egymás közt azt hiszik hogy van, de közben nincs. Felkeresték a libernyák bölcset, Hadházy Ákost és ő mondta nekik hogy egymás közt higyjék azt hogy van, de közben ne legyen, mert hanyatt fekve ez a természetes jó.

erol 2023.04.12. 21:27:19

@tűz fal: A magyarok szó nálad azt jelenti, hogy fideszes, ezért értelmét veszíti amit mondasz.

erol 2023.04.12. 21:29:47

@tűz fal: "Gondolom a zsidóviccekkel is így vagy. Ugye faszi?"

Persze, a zsidó egy kereskedő nép, ezért a pénz náluk központi téma, s erre épülnek a viccek.

tűz fal 2023.04.12. 22:53:27

@erol:
"A magyarok szó nálad azt jelenti, hogy fideszes, ezért értelmét veszíti amit mondasz."

Na látod te hülye faszszopó, hogy most se arra reagálsz amit írtam, hanem kitérsz és belemagyarázod a retardált hülye fejed vízióját. Sosem azonosítottam a magyart a Fideszessel.

Nem mások rekesztenek ki téged, te segghülye genderszar, hanem te pozicionálod be magad.

tűz fal 2023.04.12. 22:55:22

@erol:
"Persze, a zsidó egy kereskedő nép, ezért a pénz náluk központi téma, s erre épülnek a viccek."

Akkor meséld el Boldi társadnak azt a kereskedőveccet, ami úgy kezdődik, hogy Hitler megkérdezi a zsidó gyereket hogy hány éves.

Olyan vagy te mint a segg.

tűz fal 2023.04.12. 22:59:29

@erol:
Sírjál hülyegyerek, hogy megint bántottak, és szóljanak rá a jobboldaliak egymásra, hiszen te csak a szokásodhoz híven ráhúztad az előítéletedet arra, akire azért haragszol mert szerinted előítéletes a te "elnyomott" szektáddal.

tűz fal 2023.04.12. 23:03:34

@vasútihíd:
Itt van a természetes Joe:

youtu.be/U5Mwc12LtRY

Megtapagatja a lépcsőfokokat mielőtt rálép, hogy meggyőződjön róla hogy neki az jó.

erol 2023.04.12. 23:12:04

@tűz fal: Ne igyál többet, kezdesz szétesni. Komolyan mondom.

tűz fal 2023.04.13. 09:22:52

@erol:
Ezt inkább a genderfluid anyádtól kérd, mert szemmel láthatóan agyadra ment az apatej.

Szóval összefoglalva a lényeget:

Onnan indultunk, hogy a nyúlszarnyi agyaddal beleugattál egy beszélgetésbe, annak ürügyén, hogy a hozzád hasonló, dominánsabb kutya seggéből ugató pincsivel szemben a jobboldaliak véleménye eltérő lehet, ami neked nyilván érthetetlen.

Neked annyi eszed van, mint a sétálni levitt szobakutyának - ha meglátsz egy hasonszőrűt az utcán, akkor farokcsóválva odaszaladsz és boldogan szagolgatod a seggét. Olyat, hogy te magáról a dologról kezdenél el vitatkozni még nem láttam tőled, csak olyat, hogy erőltetett szarkazmussal, pálya széléről beugatással próbálkozol amíg szét nem esel, mint az esőverte libaszar.

Azután a zsidó vicces beleugatásoddal szintén sikeresen arculszartad magad, mivel annyira hülye vagy, hogy elhiszed, hogy a másik ember nem veszi észre, és nem tudja kezelni, hogy te egy fogalom értelmezését lecseréled egy szűkebbre.

És ugye azt se felejtsük el, hogy amikor azt írtam neked hogy a sajátjaid felé érdekes módon nem működik az érzékenységed, akkor még mélyebbre fúrtad a tökörrod a dominánsabb kutya seggébe.

tűz fal 2023.04.13. 09:26:47

@erol:
Itt van neked egy kormánypárti humor.

youtu.be/yxi7ASNS85U

vasútihíd 2023.04.13. 19:33:38

@tűz fal: az a jó benned hogy irtó vicces amit mondasz tanulhatnának tőled a libsik

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.04.14. 16:09:03

@Boldeone2: Svédországban akkor a szocdem tulsúly mégis mi volt?
Németország felvilágosult mintaállam, ja, Götz von Berlichingentől kezdve, vagy még előbb.

tűz fal 2023.04.15. 19:30:17

@Deak Tamas:
Majd nem lesz az ha az apja nyomdokába lép.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása