magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Hatalmas pedofil botrány!

Hatalmas botrány rázta meg a múlt héten a ballib közönséget: gyerekekkel Húsvét-ünnepeltetés történt!

A mezei ballibbantak csak hörögnek, a keményebbek egyenesen gyermekmegrontásról beszélnek. Van aki szerint ez egyenesen bűncselekmény.

A ballib kánon szerint a gyerek szent: nem szabad nevelni se, mert ez befolyásolás. Egyetlen kivétel: a felvilágosítás. Mi számít felvilágosításnak? Minden olyan információ átadása, ami liberális szemszögből pozitív. Pl. a gyerek elvitele homoknapra az teljesen rendben van. Ahogy az iskolai perverzió is teljesen oké. Hiszen ezek nem a papi pedofília részei, hanem a nyitottság eszközei.


S valami fontos: a legnagyobb baj itt nem a fanatikus ballibekkel van, ők csak adják magukat. Az igazi baj azokkal a "mérsékeltekkel" van, akik szerint gyereket ne vigyenek se Húsvétre, se homoknapra.

94 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5618096706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2023.04.14. 07:43:50

Az LMBTQ, a neohorthysta restauráció és egyebek gumicsontok a hülyéknek a közbeszéd tematizálásához.

Hogy elsikkadjanak azok a kérdések, hogy Magyarországon a munkanélküliek havi 22800 forintos segélyt kapnak összesen az akár évtizedeken keresztül fizetett járulékaik és adóik ellenére, hogy emberek fagynak meg a saját házukban, stb.

Mert hát a tematizálás lényege, hogy ki monja meg kinek mi a fontos? Nekünk az a fontos, hogy például a bírák és az ügyvédek díszmagyarban bohóckodjanak a bíróságon, nekik meg az hogy pedofilek tartsanak felvilágosító előadást ovodásoknak.

Az meg ugye kit érdekel, hogy fehérniggerek lettünk a saját hazánkban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.14. 08:48:03

@ZorróAszter:

Nem gumicsont. Ez a nagyurak egyik fő eszköze az emberiség ellen.

tűz fal 2023.04.14. 09:44:08

Akkor lenne gumicsont, ha nem értintené az emberek életét közvetve vagy közvetlenül, hanem csak beszélnének róla. Az LMBTQ-pedofil lobbi nem gumicsont, hanem ténylegesen tesz már a fejletthaladónyugaton olyan dolgokat, amiket itt egyelőre szerencsére csak szeretnének.

tűz fal 2023.04.14. 09:48:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
És kiderül valahonnan hogy hány kiló lehet az a kereszt, amit a gyerekek nem visznek, hanem "cipelnek"?

ZorróAszter 2023.04.14. 11:24:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mintha bizony valaki buzi lehetne vagy átoperáltatná magát attól, hogy rábeszélik, vagy Horthy feltámadna attól, hogy ezek a röhejes bohócok vármegyéről megy Szentkoronáról karattyolnak, talárban, díszmagyarban és egyebekben parádéznak.

És közben elfelejtkeznek minden másról.

Hát persze. Ki mondhatja meg mi a fontos? Ha akarom akkor mindenkinek az LMBTQ és legfeljebb a neohorthyzmus a fontos.

Azt pedig csak a perifériára szorult komcsik próbálják a nemzeti sorskérdések elébe helyezni, hogy miért kell egy munkanélkülinek havi 22800 forintból tengődnie, lesz-e nyugdíja vagy majd az is 22800 forint lesz havonta, megfagy-e a saját lakásában vagy mi lesz ha az amerikaiak szórakozásból bedöntik a forintot mert egy égnek álló hajú barom felhergelte őket és ezért kénytelenek erőt mutatni, hogy ne rajtuk röhögjön a világ.

tűz fal 2023.04.14. 11:37:32

@ZorróAszter:
"Mintha bizony valaki buzi lehetne vagy átoperáltatná magát attól"

Iskolapszichológusok a serdülő gyerek mindenféle bajára azt hozzák ki hogy azért van, mert nem egyezik a "valódi neme" azzal amibe véletlenül született. A kormányok pedig úgy támogatják, hogy a szülő nem szólhasson bele a 14 éves gyerek "saját" döntésébe.

Persze 14 éves korban már lehet őket felnőttnek tekinteni, hiszen Soros is abban az életkorban már vidáman fosztogatta a zsidó sorstársait.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.14. 11:47:29

@ZorróAszter:

"Mintha bizony valaki buzi lehetne vagy átoperáltatná magát attól, hogy rábeszélik"

Eleve ilyet senki se állított.

ZorróAszter 2023.04.14. 12:22:36

@tűz fal:

"Iskolapszichológusok a serdülő gyerek mindenféle bajára azt hozzák ki hogy azért van, mert nem egyezik a "valódi neme" azzal amibe véletlenül született."

Hány darab Iskolapszichológus? Mert én ugyan nem ismerek egyet se, de feltételezem, hogy nem elmebetegek, vagy legalábbis csak a kisebbik részük.

Azon kívül a teljes jogrend ezzel ellentétes. Kezdve azzal, hogy fiatalkorú se jogképes önállóan, nem még a gyermekkorú.

Szóval ez kb. az a kategória, mint amikor az ATV-n elkezdték követelni a kuruc.info betiltását, és legfeljebb a leghülyébbek nem vették észre, hogy központi parancsot kaptak a nácik népszerűsítésére, és a kapott parancsot így oldották meg.

Hiszen mindenki tudhatta előre jogi diploma nélkül is, hogy az Amerikában működő portált akkor se lehetne betiltani, ha Magyarországon lenne fizikailag.

ZorróAszter 2023.04.14. 12:26:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Eleve ilyet senki se állított."

Akkor ha csak nem hülyék, akkor teljesen tudatosan vállaltak hogy részt vesznek a figyelem elterelését, a közbeszéd tematizálását célzó bábszínházban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.14. 12:28:01

@ZorróAszter:

A homokpropaganda akkor káros, ha embereket homokossá tesz? Más esetben semmi gond?

ZorróAszter 2023.04.14. 12:48:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha "homokpropaganda" nem tesz embereket homokossá, akkor mi a veszélye?

Mert engem speciel valahogy el se tudnak érni. Még a meleg büszkeség felvonulásról is csak magától szoktam hallani utólag.

erol 2023.04.14. 12:50:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ha bűncselekmény történik, akkor a BTK az irányadó, minden egyéb fingreszelés. Olyan ez mint a divatról vitázni, vagy hogy ki milyen zenét szeret. Abban igazad van, hogy vannak idegesítő dolgok, pl. én is felhúzom magam ha valaki lakodalmas zenét hallgat, de sajnos joga van hozzá, nem tilthatom meg neki (csak ha mondjuk csendháborításról van szó), pedig rendkívül károsnak tartom az ilyen zenét.

erol 2023.04.14. 12:55:21

@ZorróAszter: Én is csak bircától hallok ezekről a "szörnyűségekről", sehol máshol nem érzékelhető a "homoklobbi " ténykedése.

tűz fal 2023.04.14. 13:03:30

@ZorróAszter:
Például itt van egy cikk:
www.theguardian.com/world/2019/sep/06/trans-teenager-case-canada-father-halts-treatment

Ne abból indulj ki hogy mi fér bele a jogrendbe, hanem a valóságból

tűz fal 2023.04.14. 13:06:03

@erol:
Arról se szoktál "értesülni" amit itt írnak a világnézeteddel egyezők, amikor beleugatsz a beszélgésbe úgy mintha nem lenne előzménye.

ZorróAszter 2023.04.14. 14:08:09

@tűz fal:

Van egy per, aminek az anyagaihoz nem férhetünk hozzá és nem tudhatjuk, hogy valóban arról van-e szó mint amit az újság ír illetve titoktartásra nem kötelezettek nyilatkoznak, miközben mindenki mást titoktartás köt.

Például van egy hermafrodita gyerek, aki hormonkezelést akar, mert inkább fiú mint lány. De a történetből ez nem derül ki mert ő nem mondja, a bíró meg az ügyvéd nem mondhatja, mert őket meg köti a titoktartás.

Magyarországi példa: egy faszi telekürtölte a sajtót, hogy ártatlanul itélték el, mert ő csak önvédelemből lőtt engedéllyel tartott fegyverrel. Én is hittem neki. Aztán fél év után kiderült, hogy ketten támadtak rá. Az egyiket agyonlőtte, a másik meg elszaladt és úgy lőtte hátba, hogy épp a kerítésen átmászva próbált elmenekülni.

tűz fal 2023.04.14. 14:31:51

@ZorróAszter:
Azt remélem nem felejtetted el menetközben, hogy a hír az amit ott olvastál, a többit meg te tetted hozzá hogy megvédd a prekoncepciódat. Persze létezik olyan amit mondasz hogy nem ismerünk minden körülményt, csak ebből egyrészt nem következik az ellenkezője, másrészt meg ilyen alapon semmit sem érdemes megmutatni, mert mindenben lehet valami amit nem ismerünk teljes egészében. És ezen a cikken kívül természetesen létezik egy csomó más hasonló hír is, csak nem fogom az időmet azzal tölteni hogy olyan hírek után kutatok, amiket te lesöpörsz annyival, hogy nem ismerünk minden részletet. A lényeg az, hogy azzal hogy te valamiről nem veszel tudomást, nincs cáfolva.

2024 2023.04.14. 14:35:12

Ilyen ez az iskolai golgotajáték: gyerekekkel játsszák és a menet élén gyerkőcök cipelik a keresztet büszkén. Már több száz éve...

2024 2023.04.14. 14:46:34

"Az LMBTQ, a neohorthysta restauráció és egyebek gumicsontok a hülyéknek a közbeszéd tematizálásához."

Ilyen az, mikor valaki a buborékjából károg kifelé.

Amikor külföldön, az USA-tól Nagy-Britannián át Németországig a káros LMBTQ és woke propagandával való szembehelyezkedésük miatt embereket, köztük akár egyetemi professzorokat tesznek lapátra és lehetetlenítenek el egzisztenciális és morális értelemben egyaránt, finoman szólva megmosolyogtató az érvelésed.

2024 2023.04.14. 14:48:12

@ZorróAszter: "Az LMBTQ, a neohorthysta restauráció és egyebek gumicsontok a hülyéknek a közbeszéd tematizálásához."

Ilyen az, mikor valaki a buborékjából károg kifelé.

Amikor külföldön, az USA-tól Nagy-Britannián át Németországig a káros LMBTQ és woke propagandával való szembehelyezkedésük miatt embereket, köztük akár egyetemi professzorokat tesznek lapátra és lehetetlenítenek el egzisztenciális és morális értelemben egyaránt, finoman szólva megmosolyogtató az érvelésed.

2024 2023.04.14. 14:54:43

@erol: "Én is csak bircától hallok ezekről a "szörnyűségekről", sehol máshol nem érzékelhető a "homoklobbi " ténykedése."

Nem pusztán a hazai mosléksajtót kell követni, és onnantól nem csupán tájékozottnak fogod magad tartani, hanem az is leszel.

vasútihíd 2023.04.14. 15:53:28

a keresztcipelés nem csak a természetes jó hagyománya hanem ilyen módon az általános iskolai testnevelés része is viszont az hogy birca a kollekciójából a kisgyerekek buzikkal képeket e mellé kitette azért azt nem kellett volna az a húsvét meggyalázása

vasútihíd 2023.04.14. 16:25:50

@erol: a legveszélyesebb az olyan lobbi tevékenysége amit a szürke kisember nem is vesz észre de szerencsére birca közíróként szorosan követi a homokosokat és beszámol perverzitásaikról

vasútihíd 2023.04.14. 16:30:57

@2023: te melyik hazai és nem hazai hazudozó mosléksajtót követed hogy tájékozott legyél?

vasútihíd 2023.04.14. 16:37:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mi volt a btk szerint büntetendő tett a cikkedben említett események közül?

alöksz róz 2023.04.14. 16:47:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A homokpropaganda akkor káros, ha embereket homokossá tesz? Más esetben semmi gond?" - más esetben csak kellemetlen.
és valóban létezik nemi téren befolyásolható és az egészséges, természetes fejlődésben megzavarható korosztály, az óvodáskorúak. nem véletlenül célozzák pont őket transzmesékkel, lmbt-propagandát tartalmazó rajzfilmekkel.

ZorróAszter 2023.04.14. 21:35:21

@tűz fal:

Nem, csakhogy gyanakvóbb vagyok a médiával. A legtöbb esetben a sajtóban, történetírásban azt tapasztalom, hogy a valós történeteknek csak egy részét közlik méghozzá célzatosan.

Tehát a félretájékoztatás gyakoribb mint a teljeskörű.

És hogy ebben az esetben meg bizonyosan tudjuk is hogy a sztori nem teljes.

És utána jön még a politikai porhintés pro és contra amikor a különféle politika oldalak még rá is ülnek és kihasználják a saját céljaikra, ami egyébként meg közös: a közbeszéd tematizálása és elterelése.

ZorróAszter 2023.04.14. 21:39:28

@2023:

Akkor ezek szerint a "gumicsont hülyéknek" az ön esetében: Talált! Sűlyedt!

:o)

ZorróAszter 2023.04.14. 21:43:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már mondtam: Ha az önök papja pl. pedofil vagy buzi, azon az önök lelki üdve múlik. Hiszen akkor a gyónásuk érvénytelen. Mégse a papi pedofíliával vagy homoszexualitással foglalkoznak, hanem az ellenzéki polgármesterével meg a kínai császáréval.

2024 2023.04.14. 22:56:46

@ZorróAszter: Jellemző, semmitmondó reakció. Blog.hu színvonal. Gumicsont...amikor embereket tesznek tönkre, mert fellépnek a "nem létező" genderlobbi ellen. Amikor egy egész propagandahálózat áll az önértékelési gondokkal küzdő fiatalkorúak erőszakos nemváltoztató műtétei mögött. Gumicsont, hogy a pedofíliára hajazva óvodásoknak tartanak felvilágosító előadásokat és kicsiket ültetnek kifestett bácsik öleibe.

És ez felénk tart. Ha nem tartóztatjuk fel az ország határainál, bejönne. Sőt, már itt lenne. Csak a hülyébe vett, de magát annyira kibaszottul okosnak képzelő értetlenkedő moslékos tagadja hülyén, mert még nem látta nyomát a hvg-ben, a 444-en és a Telexen.

Amikor az Országgyűlésben megalakult az LMBTQ tagozat. Amikor ellenzéki politikusok rendszeresen részt vesznek melegfelvonulásokon. Amikor tisztán látható, hogy az ellenzék miért cselekszi ezt vagy azt, hogy mit vár el tőlük Soros és az amerikai kormány a pénzükért, támogatásukért cserébe.

A világot átformálni akaró egész hálózattal állunk szemben. Értetlenkedhetsz, gúnyolódhatsz, nevethetsz, csak magadat minősíted.

És ettől még, emellett nyugodtan lehet beszélni húsba vágó dolgokról. Megélhetési nehézségekről, inflációról, bármiről. De ahogyan azok sem gumicsontok, úgy a terjeszkedő és hazánkat is behódoltatni akaró LMBTQ lobbi sem az.

ZorróAszter 2023.04.14. 23:13:11

@2023:

Az LMBTQ és az LMBTQ ellenes lobby mögött és a médiáik mögött ugyan azok állnak.
Összehangoltan tematizálják a közvéleményt, és aztán röhögnek azokon akik bedőlnek nekik. Vagyis az egész népen.

Miközben például egy munkanélkülinek havi 22800 forintból kell megélnie. Nem majd valamikor, hanem évek óta. Olyanok tengődnek havi 22800 forintból, akik évtizedekig fizették az adókat és járulékokat, köztük a munkanélküli biztosítás jellegűeket is, és nem is minimálbér sőt nem is átlagbér után, hanem mondjuk az átlsgbér duplája után.

Keressen rá ha tud, hogy hány újságcikk foglalkozik ezzel.

Nem én röhögök magán, hanem ők. Akiknek az egyik kezében van a fideszes sajtó, másik kezében meg az ellenzéki. És nem csak magán hanem az egész magyar népen.
Hogy évtizedeken keresztül az orruknál fogva vezetkethetik mint a marhákat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 07:29:48

@ZorróAszter:

A gyónás nem lehet érvénytelen, ahogy semmilyen más szertartás se. Ugyanis egyik se függ a pap személyétől.

ZorróAszter 2023.04.15. 07:51:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hogy lehet érvényes mondjuk a feloldozása egy gyakorló pedofil papnak, akit a Pápa kvázi sátánistának nevezett?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 08:00:47

@ZorróAszter:

Ha egy buzi csinálta meg a vízvezetéket, azon nem tud átfolyni a víz?

ZorróAszter 2023.04.15. 08:27:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ne tegyen úgy mintha hinné is, hogy ez a kettő ugyanaz a helyzet. Látszik hogy maga se hiszi.

Billy Hill 2023.04.15. 11:25:49

@ZorróAszter: "Nem én röhögök magán, hanem ők. Akiknek az egyik kezében van a fideszes sajtó, másik kezében meg az ellenzéki. És nem csak magán hanem az egész magyar népen. Hogy évtizedeken keresztül az orruknál fogva vezetkethetik mint a marhákat."

Akkor így a német(országi) nagytőke zsebében érdemes egyáltalán közélettel foglalkozni...? Fecskék csinálhatnak nyarat itt, vagy teljesen felesleges minden (blogírás, kommentelés, pártalapítás, akármi)?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 12:58:11

@ZorróAszter:

Pedig ugyamaz.

Elromlott a lefolyó. Kell szerelő.

Persze a legjobb, ha a szerelő kedves, barátságos ember. De aztán végül egy állatkínzó, pedofil szerelő jön ki. Ő is megjavítja a problémát.

2024 2023.04.15. 15:42:42

@ZorróAszter: "Az LMBTQ és az LMBTQ ellenes lobby mögött és a médiáik mögött ugyan azok állnak.
Összehangoltan tematizálják a közvéleményt, és aztán röhögnek azokon akik bedőlnek nekik. Vagyis az egész népen."

Magyarán a lényegidolgokrólafigyelmetelterelőrohadtfasisztaorbánésaner. Miért nem mondod ki? Azt a mindenit...És itt vagy te, a blog.hu felvilágosult gyöngyszeme, aki átlát a szitán, és tutira megmondja a frankót. Valójában persze fingod nincs a dolgokról. Amiket én írtam, MEGTÖRTÉNT, VALÓS dolgok, jelenségek.

Nagy magabiztossággal állítasz baromságokat. Vastag az a buborék, amiből károgsz kifelé, nagyon vastag. :(

---------------

"Miközben például egy munkanélkülinek havi 22800 forintból kell megélnie."

Ma Magyarországon csak az nem dolgozik, aki egészségügyi állapota miatt egyáltalán nem tud vagy nem akar. Hagyj békén a hülye dumáddal.

vasútihíd 2023.04.15. 16:20:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mi volt a btk szerint büntetendő tett a cikkedben említett események közül?

ZorróAszter 2023.04.15. 16:49:44

@Billy Hill:

Néha az az árzésem hogy semmi. Máskor meg az hogy ezt nem lehet hagyni.

vasútihíd 2023.04.15. 16:52:17

abszolút rossz hasonlatok vannak itt emlegetve mert a gyónást és a vízszerrelést végző emberek szembeni erkölcsi elvárások természetesen különbözőek ezt minden normális ember tudja

ZorróAszter 2023.04.15. 16:53:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az hogy működik-e a csap nem ugyanaz mint hogy érvényes-e egy sátánista pap feloldozása.

Én egyébként nem tudom, hogy mi a teológia igazi álláspontja, csak sejtem, hogy nem. Rosszabb mint ha valaki papnak adná ki magát és úgy gyóntatna.

ZorróAszter 2023.04.15. 17:19:38

@2023:

A szellemi színvonalat onnan lehet látni, ahogy maga a következő odavetett gumicsontra is rávetődik amikor füttyentenek, és rögvest kiköpi az előzőt.

legutóbb migráncs -> LMBTQ

"Ma Magyarországon csak az nem dolgozik, aki egészségügyi állapota miatt egyáltalán nem tud vagy nem akar. Hagyj békén a hülye dumáddal."

A KSH kozmetikázott adata szerint is a munkanélküliként eltöltött idő több mint 9 hónap.

Kozmetikázott:
mert a munkahelyváltást is beleveszi egy hónapnál rövidebb munkanélküliségként.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.15. 20:40:55

@ZorróAszter:

Ha egy rendesen felszentelt pap szertartást tart, akkor az érvényes, pont. Akkor is ha aznap a szertartás előtt meggyilkolt ezer embert.

A pap eszköz. Nem ő adja a szertartást, ő csak közvetítő. S a saját személyisége nem tesz hozzá, se nem vesz el belőle.

Persze nyilván van jó pap és rossz pap. S az utóbbit előbb-utóbb leváltják. De maga a szertartás érvényes mindenképpen.

ZorróAszter 2023.04.15. 21:00:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem az ortodoxoknál is van önmagától beálló kiközösítés. Vagyis a pap kiközösítetté válik ha bizonyos bűnöket elkövet. Akkor is ha senki nem tud róla csak ő. És akkor már nem pap.

alöksz róz 2023.04.15. 21:22:46

@ZorróAszter: miért ne lenne érvényes, a feloldozást nem a pap adja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 06:52:38

@ZorróAszter:

Attól még nem lesz érvénytelen a papi tevékenysége azonban. Amíg nincs felfüggesztve vagy megfosztva a püspöke által.

ZorróAszter 2023.04.16. 07:12:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hivatalosan nincs, de teológiailag ki van közösítve.

Azt nem tudom, mi van kánonjogilag ha kiderül, hogy valaki már tíz év óta olyan bűnt követ el ami kiközösítéssel jár.

ZorróAszter 2023.04.16. 11:07:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kánonjogilag. De teológiai szempontból hogy ad érvényes feloldozást egy sátánista?

alöksz róz 2023.04.16. 12:25:13

@ZorróAszter: "A KSH kozmetikázott adata szerint is a munkanélküliként eltöltött idő több mint 9 hónap." - és ez mit jelent szerinted, fogyatékos?

(már nem először írod az ezzel kapcsolatos ostobaságodat. gondolom ez megint valami olyan dolog, amiről fingod nincs, mint pl a pénz, a feloldozás stb)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:21:57

@ZorróAszter:

Mert nem ő adja, hanem Isten. Ő csak kiszolgáltatja.

Lásd keresztelés. A szép, jó, derék ember pap által adott keresztelés nem értékesebb a csúnya, gonosz, gazember pap általitól.

alöksz róz 2023.04.16. 13:28:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és ha erőszakkal keresztelnek meg valakit, az érvényes?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.16. 13:31:26

@alöksz róz:

Na most, 2 eset van:
- gyerek: érvényes, hiszen helyette a szülők döntenek,
- felnőtt: nem lehetséges eleve megkeresztelni, hiszen részt kell vennie a szertartásban aktívan.

2024 2023.04.16. 16:52:25

@ZorróAszter: "A szellemi színvonalat onnan lehet látni, ahogy maga a következő odavetett gumicsontra is rávetődik amikor füttyentenek, és rögvest kiköpi az előzőt."

De a genderlobbi nem gumicsont. Ezt kéne megértened, de ellenzéki gumicsontokkal (úgymint diktatúra, elcsalt választás, 3 millió koldus, stb.) etetett és hülyére vett moslékos módjára nem éred fel ésszel.

-------------

"A KSH kozmetikázott adata szerint is a munkanélküliként eltöltött idő több mint 9 hónap."

És? Aki képzettséget igénylő előző munkakörének megfelelő állásra vadászik, vagy diplomával a zsebben a képesítésének megfelelő első munkahelyét keresi, átlagban lehet is annyi. Nem tudom. Amúgy meg el lehet helyezkedni két hét alatt is.

A munkanélküliség 4% körüli. Ez számít. Nulla nem lesz. Mennyi volt a rendszerváltást követő években vagy akár Gyurcsány-érában? Választ várok, és ezúttal lehetőleg ne azt rikácsold, hogy a buzilobbi gumicsont.

2024 2023.04.16. 16:56:59

@2023: "ahogy maga a következő odavetett gumicsontra is rávetődik amikor füttyentenek, és rögvest kiköpi az előzőt."

Az a moslékos magabiztos meggyőződés... eszem a drága szívedet. Nem szoktam rávetődni semmilyen gumicsontra, kiköpve az előzőt.

vasútihíd 2023.04.16. 17:47:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: így igaz a pedofil pap is tarthat elsőáldozást kisfiúknak amíg nincs felfüggesztve vagy megfosztva a püspöke által

ZorróAszter 2023.04.16. 22:25:10

@alöksz róz:

Ennyi tellik magától: egy kis fidesznyik alapkiképzett minősítgetés, tények, érvek meg egy szál se, soha.

Muhahaha!!! :o)

KSH adatok:
www.ksh.hu/stadat_files/mun/hu/mun0031.html

ZorróAszter 2023.04.16. 22:31:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Bár az egyház nem reklámozza, sőt a kánonjog tiltja, az egyszerű hívő is keresztelhet. Sőt még pogány is keresztelhet ha jószándékú.

Ki nem keresztelhet érvényesen? Egy sátánista. Akkor sem, ha pap.

ZorróAszter 2023.04.16. 22:43:25

@2023:

"Amúgy meg el lehet helyezkedni két hét alatt is."

A munkanélküliként eltöltött átlag több mint kilenc hónap válasz arra, hogy aki dolgozni akar az két hét alatt is talál munkát.

www.ksh.hu/stadat_files/mun/hu/mun0031.html

Gumicsont:

Jó fideszes! Feküdj! Hopi!

alöksz róz 2023.04.17. 05:58:11

@ZorróAszter: nem tudod a statisztikát értelmezni, ezért ostobaságokat írsz

ZorróAszter 2023.04.17. 09:58:09

@alöksz róz:

Tény: nulla

Érv: nulla

Minősítés: 1 db

Mint amit eddig is megszokott itt Öntől mindenki.

Jóóóófideszes! Feküdj! Pacsi!

:o)

ZorróAszter 2023.04.17. 10:01:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem csak végszükségben, csak az egyházak nem verik nagydobra. Sokan ezt nem tudva nem keresztelték meg a kiscsecsemőt aztán sírtak hogy a pap nem temeti szentelt földbe.

De sátánista nem keresztelhet érvényesen.

ZorróAszter 2023.04.17. 11:44:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De nem is olyan régen mondjuk faluhelyen az volt. Régebben méginkább.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.17. 11:50:02

@ZorróAszter:

Nyilván nem érdeke egy papnak se a saját jelentőségének csökkentése.

Mint a szakembereknél.

Ha megkérdezel egy nyelvészt, az esetek 99 %-ában direkt úgy fog magyarázni, hogy élő nem szakember ne értsen egy szót se.

ZorróAszter 2023.04.17. 15:35:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Itt konkrétan a civil keresztelés lehetőségének az eltitkolásában nem egyetlen pap a bűnös.

Egyébként a papokról is feltételezik, hogy azért halálos bűnt nem követ el.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.04.17. 15:39:04

@ZorróAszter:

Benne van mindig katekézisban. A kicsit is érdeklődő hívő tudja.

alöksz róz 2023.04.17. 15:59:13

@ZorróAszter: ott volt a kérdés, fogyi, nem mertél rá válaszolni. hát válaszoltam én.

"A KSH kozmetikázott adata szerint is a munkanélküliként eltöltött idő több mint 9 hónap." - és ez mit jelent szerinted, fogyatékos?

alöksz róz 2023.04.17. 16:01:19

@ZorróAszter: ezzel a szövegeddel igazoltad, hogy nem tudod értelmezni, a valóságra vetíteni a statisztikát:
"Miközben például egy munkanélkülinek havi 22800 forintból kell megélnie. Nem majd valamikor, hanem évek óta. Olyanok tengődnek havi 22800 forintból, akik évtizedekig fizették az adókat és járulékokat, köztük a munkanélküli biztosítás jellegűeket is, és nem is minimálbér sőt nem is átlagbér után, hanem mondjuk az átlsgbér duplája után."

vasútihíd 2023.04.17. 16:07:25

a kicsit érdeklődő hívő azt is tudja ha a papja pedofil vagy sátánista és nem keresztelkedtet megy gyóntat vele

alöksz róz 2023.04.17. 18:01:00

@vasútihíd: és honnan tudja? követi mindenhova?

ZorróAszter 2023.04.17. 19:26:22

@alöksz róz:

Ez nyilván a maga szellemirokkant nyugdíját nem érinti, de azért fogalmazhatna érthetően is ha majd a legyőzi a rohamot.

alöksz róz 2023.04.17. 20:29:01

@ZorróAszter: nem érted azt a kérdést, hogy "mit jelent?"
na mondtam én h fogyatékos vagy

ZorróAszter 2023.04.18. 08:19:03

@alöksz róz:

Eddig az erőlködéséből annyi látszik, hogy debil dödögés közepedte bökdösi az ujjával a KSH statisztikát, de a jó édesanyja se érti hogy mit akar mondani.

Ha nem így van, akkor hívja ide legalább valamelyik hasonszőrű haverját aki azt mondja, érti, mit is akart itt halandzsázni.

vasútihíd 2023.04.18. 14:32:09

@alöksz róz: a természetes jó isteni sugallata által

tűz fal 2023.04.21. 08:36:51

@ZorróAszter:
"Nem, csakhogy gyanakvóbb vagyok a médiával."

Én is gyanakvó vagyok meg szerintem köztünk sokan, csak a gyanakvás nem azt jelenti, hogy bármilyen hírt helyettesíthetsz azzal amit te gondolsz a dologról. A gyanakvás inkább motiváció, hogy több forrásból ellenőrizzük a híreket és összevessük más hírekkel.

ZorróAszter 2023.04.21. 11:31:35

@tűz fal:

Jó, akkor azt honnan tudná mondjuk a kubai válsággal kapcsolatosan, hogy valójában az orosz rakéták leszereléséért cserében az amerikaiak nemcsak kötelezettséget vállaltak a blokád megszüntetésére és hogy nem támadják meg Kubát, hanem leszerelik a Törökországba telepített Jupiter rakétákat?

A világsajtó ugyanis 30 évig azt szajkózta, hogy az amerikaiak győztek, "Kennedy és Hruscsov farkasszemet nézett és Hruscsov pislogott először."

Vagy az említett szuezi válság-témát és a valóságot, amit a sévres-i jegyzőkönyv tartalmaz.

Ezek mind olyanok, amiket fontos lett volna a maguk idejében látni, hiszen az események megitélését alapvetően meghatározták és ennek politikai következményei meg pláne.

Az un. Ricin-hazugság vitte bele Angliát sőt a világot az iraki háborúba. Tankok és kommandósok sorfalai áltak a Heathrow körül.

Az emberek túlnyomó többsége ugyanúgy beszopta mint az LMBTQ-t. És egy elenyésző kisebbség mondta azt, hogy hazugság az egész és csak Irak megtámadását próbálják legalizálni ezekkel.

És hát mindannyian tudjuk, hogy ennek lett a következménye a terrorizmus még újabb hulláma, az Iszlám Állam, stb.

tűz fal 2023.04.21. 18:07:41

@ZorróAszter:
"Jó, akkor azt honnan tudná mondjuk a kubai válsággal kapcsolatosan, hogy valójában az orosz rakéták leszereléséért cserében az amerikaiak nemcsak kötelezettséget vállaltak a blokád megszüntetésére és hogy nem támadják meg Kubát, hanem leszerelik a Törökországba telepített Jupiter rakétákat?"

Amit nem tudok azt nem tudok és nem szoktam fikciókkal kiegészíteni hogy olyan legyen mintha tudnám.

"Az emberek túlnyomó többsége ugyanúgy beszopta mint az LMBTQ-t."

A példádnak semmi köze nem volt az LMBTQ-hoz, nem következik belőle az LMBTQ-ra semmi.

ZorróAszter 2023.04.21. 20:01:14

@tűz fal:

A példáim arra voltak, hogy hogyan működnek a gumicsontok, és hogy annak, hogy a társadalom gondolkodás nélkül veti rá magát az odadobott gumicsontokra, annak sok millió ember halála lehet a következménye.

Szerb gumicsont -> első világháború, Trianon, revízió gumicsont -> II. világháború, Ricin gumicsont, iraki vegyi fegyver gumicsont -> iraki háború, ...

Konkrétan az LMBTQ gumicsont valószínűleg csak a válságról és a nyomorról tereli el a figyelmet.

"Amit nem tudok azt nem tudok és nem szoktam fikciókkal kiegészíteni hogy olyan legyen mintha tudnám."

Ez elengedhetetlen feltétele, hogy a gumicsontok.

Viszont azt, hogy mi a gumicsont, és mi a valóság, abban rengeteg embernek volt igaza az általam felsorolt esetekben is. Ha még többen lettek volna, akkor rengeteg tragédia lett volna elkerülhető. Illetve lenne elkerülhető a jövőre nézve.

ZorróAszter 2023.04.21. 20:02:45

Ez elengedhetetlen feltétele, hogy a gumicsontok műköjenek.

Kimaradt a műköjenek szó

tűz fal 2023.04.21. 20:35:31

@ZorróAszter:
Azt én értem hogy a példáid arra voltak, csak abból nem következik, hogy bármi gumicsont amire azt mondod.

ZorróAszter 2023.04.22. 07:02:14

@tűz fal:

Fel tudom én venni a versenyt a világsajtó vagy akárcsak a magyar sató/média irányítóival?

Persze hogy nem.

Amit tudok hogy a lehető legtöbb embernek bogarat teszek a fülébe, és ha sikerült, akkor ők is folytassák ezt a saját környezetükben.

Én eddig meg vagyok elégedve az eredménnyel. Mert ez azoknál is működik, akik jelen pillanatban még ellenkeznek. Például mert konkrétan sértőnek érzik most ebben a pillanatban, hogy szerintem bedőlnek a gumicsontoknak.

tűz fal 2023.04.22. 09:22:26

@ZorróAszter:
Attól hogy nem tudod felvenni a versenyt a média irányítóival, nem lesz igaz amit állítasz. Attól, hogy te azt állítod hogy "jelen pillanatban ellenkeznek", nem lesz igaz, hogy a jövőben mindenről kiderül hogy igaz, amire azt mondod.

ZorróAszter 2023.04.22. 11:11:39

@tűz fal:

Én elégedett vagyok az eddigi eredményeimmel.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása