magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A homoklobbi Kőszeg ellen

Hosszú vihart kavart Kőszeg interjúja a Partizánon a múlt héten.

Kőszeget ismerem személyesen is. Többször jártam a lakásán a 80-as évek végén. Persze ma már rég nem értek vele egyet kb. semmiben, de a tiszteletem azért megmaradt iránta. Különösen, hogy a 90-es években képes volt a sajátjai ellen is fellépni, ezt értékelni kell. Már a híres címervita esetében 1990-ben is - amikor a koronás címer és a "Kossuth-címer" között kellett választani -, az SZDSZ azon kisebbségének volt a része, mely kimondta: nincs semmi "fasiszta", "horthysta", "elavult" a koronás címerben, s marhaság ideológiai kérdést csinálni ebből. Végülis úgy nyert a koronás címer a parlamenti vitában, hogy az SZDSZ egy része is megszavazta.

A vélemények most vele szemben kb. ezek a kategóriák:

  • Kőszeg pedó, de legalábbis védi a pedókat,
  • Kőszeg demens vénember, össze-vissza beszél,
  • a csúnya Gulyást a Zorbán fizeti, ezért most csőbe húzta az idős Kőszeget, ahogy a választások előtt MZP-t.

Pedig eléggé egyértelműen fogalmaz Kőszeg. S Kőszeg hiába meggyőződéses liberális, azért képes gondolkodni is, akár az éppen uralkodó liberális eszmékkel is ellentétben.

Egyrészt aki ismeri valamenyire is Kőszeget, tudja, 101 %-ban heteroszex, kifejezetten nőcsábász típus. Szóval semmi köze a pedósághoz.

Gulyás mint nyíltan homokos személyesen érintett. A homoklobbi egyik fő célja valahogy bizonyítani azt a hazugságot, hogy a homoszex az nem deviancia, míg minden más nem-hagyományos szexualitás meg az. Kőszeg tulajdonképpen ezt fogalmazza meg udvariasan: pedóhiszti van, boszorkányüldözés, mintha a pedofília valami rendkívül elterjedt valami lenne. A valóságban a pedofil nemi orientáció aránya az emberiségben 0,1 %, miközben egyes liberális médiákat nézve az embernek az a benyomása lehet, mintha minden sarkon állna 3-4 pedó.

Szóval egyedül ez áll Gulyás hihetetlen keménykedése mögött. Megint sulykolni kellett, hogy a homoszex és a pedóság között szakadék van, az egyiket ünnepelni kell, a másikat meg a legkisebb gyanú esetében is akasztással jutalmazni. A valóságban mindkettő betegség, deviancia, csak egyszerűen a homoszex 50-szer gyakoribb, a társadalmi károkozása pedig sokszorosan több, hiszen pedó propaganda elég ritkán hallható, míg a homoszex propaganda meg ma már nyugaton része a kötelező magatartási normáknak.

Gulyás még abba a demagógiába is belemegy, hogy azonosítja a pedofíliát a 18 éven aluli serdültek iránti nemi vonzalommal. Lásd amikor a 16 éves fiút megkörnyékező férfit pedofilnek nevezi. Közismert: a pedofília a serdületlenek iránti nemi vonzalom, azaz nem létezik pedó, akit érdekelne egy 16 éves.

Tulajdonképpen Kőszeget csak liberalizmusa gátolja meg abban, hogy kimondja a nyilvánvalót: a homokosság normatívába emelése után el fog jönni a pedóság normatívizálása is. S ez az, ami ellen ma a homoklobbi ennyire harcol. Mert még nem jött el az ideje ennek, hogy ezt ki lehessen mondani.

Kőszeg azt mondja, amit a keresztények, csak persze fordított értékítélettel. A keresztények szerint is elkerülhetetlen, hogy a homoszex normatívizálása ne jöjjön el a pedóság normativizálása is. S a magyarázat teljesen azonos lesz: így születtek, nem tehetnek róla, a szexualitás természetes, az erőszakot kell csak elítélni, nem a kölcsönös beleegyezésen alapuló kapcsolatot, stb. A 20-30 évvel későbbi jövőbeli perinták majd találnak bőven bibliai álérveket is: a szeretet mindent kivált, meg hát Jézus is mondta "engedjétek hozzám a gyerekeket" - előre látom a cikkeket erről a 2050-es évekből.

Tulajdonképpen az egyetlen eltérés Kőszeg és a keresztények között, hogy míg a keresztények számára ez egy negatív folyamat, addig Kőszeg számára pozitív, mégpedig nem azért, mert őt ez az egész személyesen érintené, sőt akár tetszene is neki, hanem egyszerűen mint az egyén felszabadulásának, a felvilágosodás eszméjének tovább gördülése folyamataként.

Ennyi az egész.

87 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2118194061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2023.08.21. 09:54:09

Ja-ja már az ókori görögöknél is teljesen elfogadott volt, ugye.

Egyébként ott a jobboldali hiszti is a pdofília ellen ami megint csak túlkompenzálás. A jobboldal látja hogy társadalmi kérdésekben teljesen elvesztette a gyeplőt és kétségbeesetten próbál egy vörös vonalat húzni. Ezt a vörös vonalat próbálták már meghúzni a melegházasságnál - nem sikerült - aztán az örökbefogadásnál - ott sem, most már a transzneműek ellen megy a küzdelem. De a nyugati konzervatívok - akik látványosan semmit se képesek konzerválni - már régen hátra menekültek az utolsó védvonalba, már a transzok ellen se mernek kiállni, ezért a pedók még azok a pofozóbábu ahol látványosan erőt tudnak demonstrálni, hogy aztán most jól megvédjük a társadalmunk alapértékeit.

Közben semmit sem védenek, majd innen is hátrébb kotródnak.

Serény Vélemény 2023.08.21. 10:22:23

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:
"ami megint csak túlkompenzálás"
A makákók véleménye biztos ez, de közben mondjuk egy Epstein nevű fickó úgy öngyilkolta meg a börtönben magát, ami erőteljes kérdéseket vet fel. Mondjuk úgy: valószerűtlen módon.
Akinek meg gyakorlatilag a zsebében volt a világelit, kb az andrás hercegtől a billi gates-ig mindenkinek is szolgáltatott gyereklányokat megerőszakolási célból.
Egyébként meg lehet még egy olyan korszak ebből, mint ami a múlt század húszas évei után következett a német lbmtq közösségre: az első nemváltó műtétet akkoriban végezték berlinben, aztán egy évtizeddel később meg jött a lila háromszög a csíkos rabruhára a koncentrációs táborokban...

_Neville 2023.08.21. 10:38:25

GM azon is kiakadt, hogy Kőszeg nem pedofilnak, hanem homoszexuálisnak nevezte a tanárt, aki az akkor 16 körüli fiát betalálta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.21. 10:42:34

@_Neville:

Igen, jellemző pillanat.

Pedig 16 évessel kikezdő pedó az olyan, mint a húsevő vegán - nem létezik.

_Neville 2023.08.21. 17:47:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze, a pedofília azt jelenti, hogy a másodlagos nemi jellegek megjelenése előtti fejlettségű gyerekekre izgul, egy 16 éves már testileg kvázi felnőttnek számít ilyen szempontból. Ettől még több szempontból aggályos, főleg tanárként, de nem pedofília.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.21. 17:53:39

@_Neville:

Így igaz.

Nekem volt egy pedó ismerősöm, első kézből tudom ezt. Azt mondta, ma már olyan fejlettek a gyerekek, hogy egy 12 éves is túl idős. Ma egy átlag 12 éves lánynak már mellei vannak ugyanis.

Ő mondta, a mazsorett tánc és a ritmikus gimnasztika a fő terület, ahol egy pedó láthat neki kedves lányokat (mármint ha heteroszex pedó), mert ott tele van tényleges kislányokkal a sport.

Persze a tanár-kapcsolat más miatt problémás. Szerintem orvosoknál is megesik is, hogy a gyerek beleszeret az orvosába.

Meg hát celebek.

Én 9-10 évesen imádtam Szűcs Juditot nőként, pedig hát nálam 14 évvel idősebb. Épp a héten lett 70 éves.

ZorróAszter 2023.08.21. 23:44:39

"Már a híres címervita esetében 1990-ben is - amikor a koronás címer és a "Kossuth-címer" között kellett választani -, az SZDSZ azon kisebbségének volt a része, mely kimondta: nincs semmi "fasiszta", "horthysta", "elavult" a koronás címerben, s marhaság ideológiai kérdést csinálni ebből."

Maga különösen tájékozott az ilyesmiben: mely köztársaságoknak van koronás címere a világon?

ZorróAszter 2023.08.21. 23:50:55

A pedofilia igenis nagy gond. Az elrabolt gyerekek egy részét ilyen célra rabolják el.

A számokra nem emlékszem, de egészen borzalmas számokról lehet hallani még Magyarországon is.

A baloldaliak szerint a gyerek nem a szülő tulajdona. Nem rendelkezik a szülő korlátlanul a gyereke felett. Kötelessége a gyerekét boldogságra nevelni és mindent megtenni az érdekében ami tőle tellik. Tehát nem a saját ambíciói kiélésére van, nem a gazdasági érdekei megvalósításáért, mint ami a keresztény világban megszokott volt 2000 éven keresztül.

A baloldaliak szerint a megrontás szó fejezi ki azokat a lelki és testi károkat, amik egy gyereket egy pedofil okozhat. Az aki nem ezt gondolja, az nem baloldali.

A liberalizmus nem baloldali. Az a nagytőke egyik ideológiája a nép ellen.

Madarász Henrik 2023.08.22. 07:35:38

Igen, tényleg igaz hogy sokan keverik a fogalmakat, a pedofilok a gyerekekre izgulnak, akiknél még nem indult meg a nemi érés. Persze ettől még gusztustalan, ha egy homokos tanár fiatal fiúkat zaklat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 08:09:31

@ZorróAszter:

Egy rakásnak.

Most nem akarok mindnek utána nézni, de kapásból: Ausztria, Bulgária, Horvátország, Lengyelország, Csehország, Finnország, Montenegró, Málta, Románia, Oroszország, s a legrégibb európai köztátsaság San Marino is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 08:11:40

@ZorróAszter:

A pedók aránya 0,1 %.

S ezek nagy része elnyomja magában.

A gyerekrablások fő oka meg az, hogy gyerektelen gazdagok gyereket akarnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 08:17:40

@Madarász Henrik:

De a zaklatás akkor is probléma, ha a felnőtt főnök csinálja a felnőtt beosztottal.

zavaleta3 2023.08.22. 09:18:15

@ZorróAszter: A pedofil aktusok többsége nem gyerekrablás által indul, hanem családon belül történik. A rablós verzió népszerű tévhit. Magyarországon elhanyagolható a gyakorló pedofilok száma, ezt személyes, rendőrségi kapcsolat által tudom. Tartalomelőállítás pedig nincs.
Amit a kereszténységről állítasz, szintén marhaság, ott sem gazdasági érdek volt a gyerek. Érdemes a tényeknek utána nézni ez ügyben.
A baloldal, ill. a marxizmzus a felvilágosodás része, a liberalizmus egyik ága. És természetesen ugyanúgy a nagytőke eszköze lehet, mint a többi ág.

gigabursch 2023.08.22. 09:43:59

@ZorróAszter:

Azért ehhez a kérdéshez kell egy nagy adag Magyarország-utálat...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.08.22. 09:46:11

@zavaleta3: csak a német nagytőke, vagy a témához jobban illik a nagytöke.

Gery87 2023.08.22. 09:49:58

A pedóság sose lesz elfogadott ugyanis a gyerek azért elég nagy tabu mindenhol, minden közösségben.
Egy gyerek minden téren fejletlen, testileg, lelkileg...nem tud beleegyezni semmi ilyesmibe és nem is tudja élvezni.

A homokosság melletti egyik fő érv hogy két testileg lelkileg már felnőtt de legalábbis kamasz ember között történik így élvezhetik és fennállhat a kölcsönösség.

Ennyi.

Az hogy miért mossák össze a tizenévesekre való gerjedést meg a padóságot én se értem.
Ezek szerint már az alapokkal nincsenek tisztában.

Gery87 2023.08.22. 09:53:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csak azokat nézd ahol a címeren van a korona, nem benne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 10:14:39

@Gery87:

A belső korona miért nem számít?

Egyébként afelsproltak felében a címeren van a korona. A legrégebbi európai közt., Sna Marino esete is ez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 10:18:08

@Gery87:

A hagyományos társadalmakban a pedóság mindig hatalmas bűn.

Iszlám jogban lefejezés a jutalom.

Pl. amikor gyereket házasítanak felnőttel, akkor ebben benne van, hogy a férjnek várnia kell az első menstruációig.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 10:27:30

@gigabursch:

Ballib mítosz, hogy nem lehet korona köztársasági címeren. Ez kb. ugyanolyan, mint a "nem adózik, nem szavazhat" téma.

zavaleta3 2023.08.22. 10:40:53

@Deak Tamas: Az alapokban igaza van, csak nem veszi észre, hogy az ő hite is része a rendszernek.

jónévez 2023.08.22. 12:33:13

"pedofil nemi orientáció aránya az emberiségben 0,1 %"
Rablógyilkos sem igen van több (legalábbis errefelé), mégis helyes ellenezni, bűnnek tartani, a rablógyilkót bűnözőként kezelni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 12:34:59

@jónévez:

Nem ugyanaz.

A pedofília egy téves orientáció. Betegség. Hogyan lehetne büntetni egy betegséget?

MEDVE1978 2023.08.22. 12:47:46

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

Bár nem teljesen a téma, de az ókori görögök / rómaiak homoszexualitás iránti "toleráns" társadalomként bemutatása vagy annak a látszatnak a keltése, hogy akár a homoszexualitás, akár a pedofília normalitás volt ezekben a társadalmakban egyszerű hazugság.

Mindkét társadalomban volt egy idealizált emberkép és idealizált együttéléskép, családkép. A görög kultúrában a nagy péniszt a barbarizmussal, állatisággal azonosították. Rengeteg ábrázoláson a különböző szörnyeknek, szatíroknak van különlegesen nagy farka. Az átlagábrázolás inkább kicsi péniszt jelenít meg. Ennek az is az oka, hogy a nagyot élvhajhászással, kicsapongással azonosították, ami nem a civilizált ember sajátja volt. Az idealizált ember a római / görög társadalomért tevő egyén volt: tehát feleséget szerzett és gyermekeket nemzett azért, hogy a görög és római kultúra, állam fennmaradhasson. A gyereket pedig a nagy római birodalom polgáraként, a római erények tisztelőjeként vagy a görög városállam büszke polgáraként nevelte fel. (Ha lánya volt, akkor abból nyilván görög / római anya lehetett, mint végcél). Ez volt tehát az általános kép, az elvárt ideál, a normalitás. A homoszexualitás nem számított normálisnak.

Persze az emberi kapcsolatok sok mindenben gyökeresen eltértek. Elsősorban azt kell figyelembe venni, hogy a lakosság jelentős része, több mint a fele rabszolgákból állt. A rabszolga pedig tárgy volt. Ez azt jelentette, hogy ha mondjuk adódott egy homoszexuális férfi, aki valahogy mégis gyereket nemzett (ilyenre azért van sok példa), utána pedig homokos orgiákat rendezett a rabszolgáival, ez nem nagyon érdekelte az embereket. A rabszolga tárgy volt, pont olyannak tekintették ezt, mintha szexuális segédeszközt venne valaki ma igénybe.

Érdekes, hogy a görögöknél a passzív homoszexuális státusza gyakorlatilag megegyezett a nők státuszával. A nők pedig döntően nem rendelkeztek szavazati joggal, vagyonuk is csak megkötéssel lehetett stb., tehát másodrendű állampolgárok voltak. A passzív buzi tehát gyakorlatilag elvesztette a polgári mivoltát, azzal, hogy buzult, ami messze nem tekinthető toleranciának.

A rómaiaknál sem volt normalitás a homoszexualitás. Cicero azzal támadta Marcus Antoniust, hogy homoszexuális kapcsolatot folytat Gaius Scribonius Curioval, ami jelentős sértésnek számított már akkor is.

Itt van egy történész videója erről: www.youtube.com/watch?v=GbOKIsMuNWU

Amit mostanában a nyugati LMBTQ barát média ebben az ügyben csinál, az nem több, mint "cherry picking", tehát egy óriási adatanyagból azokat az információkat csipegetik ki, amelyek az ő agendájukat szolgálják.

Holott az ókori Görögországban a homokosokra a "kinaidos" szót használták, ami gyakorlatilag "szégyenthozót" jelent. www.greecehighdefinition.com/blog/kinaidos-effeminate-the-word-that-described-homosexuals-in-ancient-greece

Könnyen összegezhető a dolog: az ókori görögök és rómaiak nem tekintették normálisnak se a buzikat, se a vérfertőzőket.

A görögöknél a pedofilok külön kitérőt érdemelnek. Itt ismét érdemes megjegyezni, hogy a pedofília náluk nem vonatkozott rabszolgákra, hiszen azok tárgyak voltak és nem vonatkozott többnyire nőkre sem, mert nekik meg a szex és a szaporodás volt az egyik fő feladatuk. Tehát egy görögnek simán benne volt, hogy feleségül vette a szomszéd 12 éves lányát, aki még csak éppenhogy elkezdett nővé érni.

A pedofíila legfőbb ága a görögöknél a fiatal fiúk tréningje volt. A tréningnek volt kulturális, katonai ága és hát valóban az is, hogy a fiatal fiúk kielégítették a férfiakat. Egyszer láttam erről egy dokumentumfilmet, ami bemutatta a talált leleteket: igazából a fiúk úgy elégítették ki a férfiakat, hogy összeszorították a combjukat, tehát nem volt anális közösülés, sem orális. Ez azért fontos, mert Athénban például volt egy olyan törvény, ami nem engedte a méltóság elvesztésével és szexuális kihasználással járó kapcsolatokat, aminek nyilvánvalóan tekintettek egy anális közösülést. Ez egyébként nem mindenhol volt elterjedt az ókori Görögországban: Spártát írják, ahol jelentősen, de Athénban például törvényeket hoztak a betiltására. Ami fontos, hogy nem véletlenül kopott ki ez a szokás az ókori görögöknél is: lényegében az akkori tudós réteg nem választotta szét a szexet, mint gyönyört okozó tevékenységet, a szaporodástól. Az akkori gondolkodók pedig úgy tekintettek rá, hogy a homoszexualitás helytelen, hiszen abban férfi veszi át a nő helyét vagy fordítva, ami képtelenné teszi a szaporodásra, így természetellenes.

MEDVE1978 2023.08.22. 13:05:43

A partizán videóban bemutatott történekben két viszonyrendszer keveredik:
1. A gyerek / felnőtt
2. A tanár / diák

Az elsőben szerintem a legkönnyebb "dönteni". A pedofília lényegében a gyerekkorú, szexuális érés, serdülés előtti gyerekek iránti szexuális vonzalom. A mai lányok testileg 12-13 évesen elkezdenek nővé válni. Egy férfit az alapján elítélni, hogy szexuálisan vonzónak talál ilyen - mondjuk 14 éves, már jó fenekű, cicijű lányt, abszolút hülyeség és természetellenes. A természet arra kódol minket, hogy szexuálisan vonzónak ítéljük meg az ilyen lányokat.

Az, hogy mennyire "fair" vagy "visszaélés" egy ilyen fiatalkorúval szexelni vagy megpróbálni "meghódítani" az más kérdés. Nyilvánvaló, hogy az élettapasztalata egy ilyen fiatalkorúnak nagyságrendekkel kisebb, ahogy a személyisége sem kialakult teljesen stb.

2. Erre jön rá a tanár / diák viszony, ami egy fokozottan kiszolgáltatott viszony. A szülőn kívül a gyerekkel a tanár tölti a legtöbb időt olyan környezetben, ami nehezebben kontrollálható és ellenőrizhető. Ha Misi bácsi óra után behívja Jutkát a tanulmányi eredményéről beszélni a szertárba, akkor Jutka egyáltalán nincs kontroll alatt. A szülő a legtöbb esetben feltétlenül megbízik ilyenkor a tanárban. Szinte semmilyen más szereplővel (talán még az orvossal) van hasonló jellegű bizalom.

A tanár / diák viszonyra még jellemző, hogy óriási visszaélési lehetőséget rejt magában mindkét oldalról. A tanár kihasználhatja szexuálisan a diákot azzal a zsarolással, hogy leértékeli rosszul, hogy ha nem enged, illetve a diák tanulás nélkül szerezhet eredményt.

Emiatt tanár / diák szexuális viszony kell teljes mértékben tabu legyen. És itt nem véletlenül mondom a szexuális viszonyt. Több olyan esetről tudok, amikor a fiatal, 20-as éveiben járó tanár szerelmes lett a 16-17 éves lány diákjába és kivárt még 1-2 évet, aztán jöttek ténylegesen össze. Ezzel messze kisebb bajt látok, mert akkor már ez két felnőtt ember döntése.

gigabursch 2023.08.22. 13:54:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Hogyan?

Ahogy a komcsik csinálták:
Ideológiai átneveléssel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 14:04:28

@gigabursch:

Ez működik. A pedók nagy része passzív. Mert a betegségét nemkívánatosnak tekinti.

jónévez 2023.08.22. 15:54:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ha valaki úgy pedofil, hogy valójában nem is teszi, azt akár tekintheted betegségnek, nem bánom én. De arról amúgy sem tudjuk, nem derül ki. Magában arról álmodik, amiről akar.
De ha valaki gyerekkel létesít szexuális kapcsolatot, olyan képeket csinál róluk, osztogatja társainak, az bűn.
Ha valaki a pedofíliát "népszerűsíti", azaz a gyerekekkel való nemi kapcsolatot nyíltan természetesnek jelenti ki, az bűnt követ el.

Ha már betegség:
A lopósokra is használnak olyan szót (kleptománia), ami állítólag betegségként is elismert volt egy időben (biztos nem vagyok benne, de állítólag egy időben felmentette lopóst).
De ma nem betegség, nem ismerik el annak. A lopkodás is bűn.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.22. 16:01:42

@jónévez:

Mint a szadizmus. Semmi gond, míg nem éli meg. Persze úgy is baj, de nem politikai, hanem orvosi kérdés.

Pont ezért veszélyesebb a homoszex, mint a pedó. A pedóságot kevesen merik nyíltan népszerűsíteni, míg ahomoszex ma már kötelező nyugaton.

jónévez 2023.08.22. 16:36:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Jó, de
-egyrészt azért a homokosoknál felnőttekről van szó. Az az ő bajuk. Gusztustalanok, pont.

-másrészt a másikban pedig teljesen igazad van, tényleg már-már terrorizálják a normálizokat a homokosok, már nemigen szabad őket nevükön nevezni, sőt, törvényeket hoznak az előnyeikre, a normálisok ellen.

Mivel az egyenlőség híve vagyok, ezért kicsit (nagyon) visszább kéne őket szorítani, a saját homokozójukba.
De ez a pedofílságot nem menti. Elnyomandó teljes mértékben, mert sokkal károsabb.

ZorróAszter 2023.08.22. 18:53:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ausztria, Bulgária, Horvátország, Lengyelország, Csehország, Finnország, Montenegró, Málta, Románia, Oroszország, s a legrégibb európai köztátsaság San Marino is."

Nem vagyok teljesen meggyőzve:

Ausztria:
"Falkoszorú: A polgárság szimbóluma (1919-től a címeren)"

Horvátország:
"Európa egyik legrégebbi címere egy központi nagy pajzsból áll, amelyen öt kisebb pajzs alkot koronát."

San Marino:
"A pajzs felett egy hercegi koronát helyeztek el, ami nem a monarchiát, hanem a szuverenitást jelképezi."

Azzal győzne meg teljesen, ha azt mondaná, hogy a bolgár címeren lévő korona olyan korona, amit a cár is viselt és azt ábrázolja.

Mert a többi esetén a koronának valamilyen más heraldikai szerepe van. Tehát például az oroszlánon látható korona jelentése is más. Nem monarchiát jelképez. Akkor sem ha a kommunisták levették.

ZorróAszter 2023.08.22. 19:04:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A gyerekrablások fő oka meg az, hogy gyerektelen gazdagok gyereket akarnak."

A gazdagok se annyira hülyék. Ha a gyerekről valamikor kiderül, hogy büncselekménnyel került a családhoz, mehetnek a börtönbe, a gyerek meg megy vissza a szülőkhöz.

És bármikor kibukhat a dolog.

Szerintem azért mondják ezt, hogy ne borzassza el az emberek tömegék a rengetek etűnt gyerek, mert hát ugye akkor végülis jó élete van.

Nem rabszolgaként tartják egy koszos lyukban.

0.1% - A politikusok között miért nagyobb az arány?

Mégiscsak fontos szerepe van, hogy Magyarországon a politika közelébe se juthasson, aki nem zsarolható hazaáruló?

ZorróAszter 2023.08.22. 19:09:27

@zavaleta3:

"A baloldal, ill. a marxizmzus a felvilágosodás része, a liberalizmus egyik ága. És természetesen ugyanúgy a nagytőke eszköze lehet, mint a többi ág."

Akkor miért nem hagyják marxista pártok működését. Miért azok rombolásába, elliberalizálásába fektették a legnagyobb energiát.

Egy el nem liberalizált marxista párt sosem lehetne a nagytőke ezköze.

ZorróAszter 2023.08.22. 19:11:26

@gigabursch:

"Szépen eligazítottad..."

Vágyálma. Vannak ott kisebb bibik:

Ausztria:
"Falkoszorú: A polgárság szimbóluma (1919-től a címeren)"

Horvátország:
"Európa egyik legrégebbi címere egy központi nagy pajzsból áll, amelyen öt kisebb pajzs alkot koronát."

San Marino:
"A pajzs felett egy hercegi koronát helyeztek el, ami nem a monarchiát, hanem a szuverenitást jelképezi."

ZorróAszter 2023.08.22. 19:13:40

@gigabursch:

"Azért ehhez a kérdéshez kell egy nagy adag Magyarország-utálat..."

Maguk szeretnek Magyarország mögé bújni, mintha magyarok lennének.

De itt végleg se füle se farka.

ZorróAszter 2023.08.22. 19:14:47

@Deak Tamas:

Mondja a burzsujseggnyaló szekuügynök

:o)

Gery87 2023.08.22. 19:18:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincs is bajom a koronás címerrel, én más miatt nem ezt választottam volna...

Egyébként meg nem értek a heraldikához, csak nekem úgy logikus hogyha belül van akkor valami más része, nem önállóan fejez ki pl a monarchiát.

Gery87 2023.08.22. 19:24:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A progresszívék se fogják soha beadni hogy normális lehet.
Valószínűleg még a pedók jó része sem gondolja hogy ez normális lenne.

A melegség elfogadása melletti érvek itt nem működnek, más meg nincs.

Ami engem zavar hogy összemossák a tizenévesekre gerjedést a pedofíliával, egyszerűen csak azért mert hazugság.
A másik meg hogy úgy csinálnak mintha egyik vagy másik deviancia, eltérés a normálistól teljesen más alapú lenne.
Miközben nem.

melegnek lenni ugyanúgy "defeket", csak mivel nem ártalmas így tökmindegy.
Mint 6 ujjúnak vagy balkezesnek lenni. Nem normális, hisz az ember 5 ujjú alapvetően, de ki nem szarja le.
A pedóság ugyanúgy defekt mint a buziság, csak épp ártalmas, ezért erkölcsileg sem védhető.
Ennyi a különbség.

De ezt leírni nem lehet pl egy ratyinak mert megsértődik és vérszemet kapnak.

zavaleta3 2023.08.22. 20:30:24

@ZorróAszter: Hagyják, csak nem nagyon van rá igény. A nacionalizmus, ill. lokalizmus valamennyire átvette szerepét, jelenleg ezek az erők a tőke fő ellenségei. A marxizmus fiatal korában volt népszerű, mint akkor kurrens progresszív eszme, ill. később, amikor meg a Szovjetunió idejében politikai-katonai erő volt mögötte. Általában az internacionalista eszmék nem működnek. Még a kereszténység se létezett monolit tömbként soha. A nacionalizmus marad tehát, mint az emberi közösségi szándékok kloákája.

élveteg 2023.08.22. 21:03:36

" szóval a filozófia afrikai találmány, amit elloptak a csúnya európai gyarmatosítók." Igaz Igaz Itt van például a megátalkodott Faraday ( aki magát természetfilozófusnak tartotta ) és a filozófián kívül még volt pofája elopni az afrikaiaktól az elektrotechnika alapeveit is

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.23. 08:09:07

@ZorróAszter:

A pedofil cselekmények legnagyobb része rokonságban zajlik, második helyen pedig gyerekintézményekben, elsősorban árvaházak, bentlakásos iskolák.

Minden más eltörpül ezek mellett.

Tapi2021 2023.08.24. 14:53:44

"Mert még nem jött el az ideje ennek, hogy ezt ki lehessen mondani."

És, hát ez a kulcsmondat!

Nem tartják ők azt rossznak, csak STRATÉGIAILAG NEM JÖTT még el a PEDÓK ideje!
Mert még erre NINCS MEGDOLGOZVA/AGYMOSATVA a nép!!!

Tapi2021 2023.08.24. 15:00:50

"Tulajdonképpen az egyetlen eltérés Kőszeg és a keresztények között, hogy míg a keresztények számára ez egy negatív folyamat, addig Kőszeg számára pozitív, mégpedig nem azért, mert őt ez az egész személyesen érintené, sőt akár tetszene is neki, hanem egyszerűen mint az egyén felszabadulásának, a felvilágosodás eszméjének tovább gördülése folyamataként."

Pontosan!

Hívő zsidóként köveznie kellene őket, így, hitehagyott - ateista, de leginkább mammonita - zsidóként meg ezen dolgoznak.

Csalódtak Istenben, mert át(túl)lépett a zsidóságon azzal, hogy kinyitotta a választott népet mindenki számára, ezért kétezer éve NEM KOMMUNIKÁL VELÜK, nem ad csak nekik áldásokat, és valahogy nem jön el a privát zsidó messiás sem (nem is fog), ezért dühösek, csalódottak, frusztráltak és Isten ELLEN fordultak, ott és úgy rombolják a világát, a törvényeit, ahol és ahogyan csak tudják.
Legyen az keresztény vagy hívő zsidó rend.

Ez erről is szól.

Tapi2021 2023.08.24. 15:10:21

"A pedofília egy téves orientáció. Betegség. Hogyan lehetne büntetni egy betegséget?"

Na ezért most a Hír Tv-től kirúgnának!!! :-)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.24. 15:13:51

@Tapi2021:

Ez is csak a hisztit jelzi.

A Fidesz nagyon gyáva az ilyen ügyekben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.08.24. 15:15:29

@Tapi2021:

Egy időben Kőszeg hívő volt. Ő maga mesélte, hogy megtalálta az igaz vallást Slomónál. Gondolom aztán elment onnan, amikor Slomó hirtelen Zorbán haverja lett.

Tapi2021 2023.08.24. 15:20:20

@ZorróAszter: Szóval nem tudod, hogy Magyarországon a koronának volt királya és nem a királynak koronája!

A Szent Korona azonos MAGYARORSZÁGGAL! (Régebben a Magyar Királysággal, sőt, a magyar nemzettel.)

Tapi2021 2023.08.24. 15:24:19

@ZorróAszter: Bármikor lehet marxista pártot alapítani, csak nincs rá igény!!!
Főleg 40 év marxista diktatúra után!

Tapi2021 2023.08.24. 15:28:30

@Gery87: A Szent Korona nem a monarchia jele. Hanem a SZUVERÉN Magyarországé, a magyarok saját, szuverén országáé.

Amikor itt király lett valaki, akkor a Szent Koronának lett egy királya. Aztán egy másik, és egy másik...
Az osztrák élősködők sem uralkodhattak itt amíg a Szent Koronával meg nem koronázták.

ZorróAszter 2023.08.24. 19:02:03

@zavaleta3:

"Hagyják, csak nem nagyon van rá igény."

Ha hagynák, akkor nem lennének meg a jelei a tökretétele illetve az össztűznek a hiteltelenítése érdekében. Plusz a titkosszolgálati és a fizetett ügynökök behatolásának.

A lehetséges bázis nagyjábol sikertelen becsatornázására a liberalizmus alá.

És nem látszana, hogy a teljes politikai és médiapaletta azt dölgöli a fejekbe összehangoltan, hogy a baloldal a liberálisoknál kezdődik és ott is fejeződik be.

Ezek félreérthetetlen jelek.

ZorróAszter 2023.08.24. 19:07:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A magyar korona is az államiság jelképe."

Ez a Magyar Királyság címere. A királyság jelképe, nem általánosságban az államé.

"Minden más eltörpül ezek mellett."

Ezt azért mondják, hogy az emberek ne kérdezgesség, hogy hová lettek az eltűnt gyerekek. Akik aztán mondjuk 20 évesen kerülnek képbe egy amsterdami razzián.

ZorróAszter 2023.08.24. 19:10:22

@Tapi2021:

"Bármikor lehet marxista pártot alapítani, csak nincs rá igény!!!
Főleg 40 év marxista diktatúra után!"

Például amikor mi itt senyvedtünk a szovjet előkertjében a 70-es 80-as években, akkor például Argentínában tízezer szám rabolták el és gyilkolták meg az embereket.

Vagy például Indonéziában 2 millió embert gyilkoltak meg rövid idő alatt.

Vagy Párizsban, ahol szeretnek krokodilkönnyeket ejteni a magyar 56 kivégzettjeiért, egy éjszaka gyilkolt meg a rendőrség 2-300 embert.

ZorróAszter 2023.08.24. 19:13:18

@Tapi2021:

"Szóval nem tudod, hogy Magyarországon a koronának volt királya és nem a királynak koronája!" ...

A magyar nemzet a nemesség volt, akkoris ha Brunnerfinger Hermann-nak hívták. A magyar paraszt csak robotgép magyar nyelvű használati utasítással.

A szentkoranatan a hülyéknek szól. Higgyenek magukról amit akarnak, persze amíg nem akarnak semmit. Magyarország a nemességé. A többiek csak parasztok.

Billy Hill 2023.08.24. 22:56:23

@ZorróAszter: "Magyarország a nemességé. A többiek csak parasztok."

Ellenben most Magyarország a német tőkéseké. A többiek csak parasztok. Változás...?

ZorróAszter 2023.08.25. 11:53:52

@Billy Hill:

"Ellenben most Magyarország a német tőkéseké. A többiek csak parasztok. Változás...?"

Van. Ma már fehérniggerek vagyunk a saját hazánkban.

zavaleta3 2023.08.25. 12:54:42

@Billy Hill: Ne keress nála logikát. Érzelmek vannak és félműveltség.

Tapi2021 2023.08.25. 12:56:57

@ZorróAszter: Igen, a BALOLDAL világszerte iszonyú pusztítást és szenvedéseket hozott, okozott!

Ezért: SOHA TÖBBÉ BALOLDALT!

Az övék volt csaknem a teljes XX. század. Elég volt.

Tapi2021 2023.08.25. 13:02:01

@ZorróAszter: "A szentkoranatan a hülyéknek szól. Higgyenek magukról amit akarnak, persze amíg nem akarnak semmit. Magyarország a nemességé. A többiek csak parasztok."

Volt egy ilyen időszak is. Amikor így értelmezték a nemzetet. De korábban, ahogy ma is, egy nemzetnek tekintjük magunkat, amelynek minden magyar a része. Sőt, még a magát annak érző más nemzetiségű is.

Nincsen még egy másik olyan KÖZÖSEN elfogadható és értelmezhető történelmi "logónk", amely jobban jelképezhetné a magyar nemzet/állam egységét.

ZorróAszter 2023.08.25. 15:02:04

@Tapi2021:

A jobboldal kétszer is beleugrasztotta Magyarországot a világháborúba milliós hullahegyeket és holdbéli tájat maguk után hagyva.

Ha Hitler győz Horthy segedelmével, akkor itt ma nem Nagy-Magyarország van, hanem Gross-Ungarn magyarok nélkül.

A magyarok meg mehettek volna az Uralon túlra hacsak nem vonatoztatják őket Auschwitzba a zsidók után.

ZorróAszter 2023.08.25. 15:09:17

@Tapi2021:

Ezzel legitimálta magát a nemessék. És meg van engedve, hogy mindenki azt képzelje amit akar. Ha akar, képzelje magát valaki a nemzet részének. Holott csak a lenézett nép része.

De gondolni mindenki gondolhat azt amit akar.

Jó példa erre Dózsa apánk 500 éves fennállásának agyonhallgatása, és a fizetett történészek utólagos hazudozása megrendelésre.

No meg a nép szó b.etiltása.

Meg a hülyités évtizedeken keresztül hogy munkásosztály már nincsen is.

A lényeg: a hülyék gondolhatnak amit akarnak. Az összeszerelő üzemben a szalag mellett robotolók képzelhetik magukat pógárnak is, nemzetnek is.

jónévez 2023.08.25. 17:16:04

@ZorróAszter:
A jobboldal ugrasztotta bele? Megint a marxista duma.
-egyrészt a dicső Szovjetunió érdeke volt. A megegyezést Németországgal végig kellett csinálni, amikor épp Németország támadott (pedig a Szovjetunió szeretett volna elsőnek támadni), akkor is ki kellett kénysueríteni az okot a területi igényre.
-másodszor: a helyi komcsiknak a valódi érdeke is volt ez. Hiszen a nagy Szovjetunió nélkül csak piti terroristák maradtak volna. 1919 óta ez volt az álmuk: a Szovjetunió részévé válni.
-nem a jobboldali magyarok bombázták Kassát, nem a jobboldali magyarok támadtak Rahón vonatot. Az elsőt sikerült marxistáinknak kimagyarázni, úgy, hogy máig homályos legye, a rahóit csak elhazudták. Mert az elég világos.

Biztosan adsz majd marxista linkeket, de tudom, hogy marxisza linkek. Hazugságok.
A gyilkosok dumája.

ZorróAszter 2023.08.25. 22:36:51

@jónévez:

Maga össze-vissza beszél:

"-egyrészt a dicső Szovjetunió érdeke volt. "

Adjon maga linket arra, miszerint a Szovjetuniónak érdeke volt beugrasztani Magyarországot maga ellen. Biztos sikerült már megfizetni egy FIDESZes történészt. Vagy még nem?

"-másodszor: a helyi komcsiknak a valódi érdeke is volt ez. "

A magyar kommunisták bombáztak Kassán és lőttek a vonatra repülőről?

Muhahaha!!!

Azért az nem rendes fideszpapagáj munka, hogy ha szembesítik valamivel, akkor vagdalkozik és beszél össze-vissza.

jónévez 2023.08.26. 10:32:52

@ZorróAszter:
Kicsit figyelmesebben olvass.
Nem azt mondtam, hogy magyar kommunisták. Külön bekezdés.
Ezt a szélsőbalos megsemmisítő "muhaha"-t is kihagyhatnád. Mert azt mutatja: ismét nem érdekelnek más álláspontok, csak a marxizmus.
Amit írtam, azt azért mindenki tudja, csak a magyarázatok mások, másként ítélik meg a helyességet-helytelenséget.

ZorróAszter 2023.08.26. 11:53:21

@jónévez:

"Nem azt mondtam, hogy magyar kommunisták. Külön bekezdés."

Hogyan máshogy lehet azt értelmezni, hogy a "helyi komcsik", mint hogy magyarok?

Maga össze.vissza beszél mindenféle értelmetlenséget, aztán amikor rákérdezek, akkor hasonló értelmetlenségekkel válaszol.

És hol a forrás arra, hogy a Szovjetuniónak érdeke volt Magyarország beugrasztására?

Ezt magán kívül senkitől se hallaottam ugyanis. Maga honnan vette?

jónévez 2023.08.26. 18:14:50

@ZorróAszter:
Kár, hogy járom különböző bekezdést még azután sem tudsz/akarsz megkülönböztetni, hogy külön felhívtam rá a figyelmed.
Mindig visszaesel a marxista érvek/érvtelenségek szintjére, aztán a szememre hányod.
Kicsit figyelj, ha nem érthetően mondtam, kérdezz rá.
Ha ez nem megy, akkor ezt abbahagyjuk, mert nem abba kezdtem, hogy egy butus kekeckedése ellen védekezzek. Nem pofozkodás ez (abban úgysem vennék részt)

ZorróAszter 2023.08.26. 18:22:26

@jónévez:

"-másodszor: a helyi komcsiknak a valódi érdeke is volt ez. Hiszen a nagy Szovjetunió nélkül csak piti terroristák maradtak volna. 1919 óta ez volt az álmuk: a Szovjetunió részévé válni."

Akkor értelmezze, mit akart ezzel mondani. Mi volt a helyi komcsik valódi érdeke?

Mert ugye az első és a harmadik a Szovjetunió elleni háborúra vonatkozik.

ZorróAszter 2023.08.26. 18:24:08

@jónévez:

És hol a forrás arra miszerint a Szovjetuniónak érdeke volt beugrasztani Magyarországot is maga ellen a háborúba?

jónévez 2023.08.26. 18:31:21

@jónévez:
Azt hittem, hogy ebbe a bekezdésbe:
"nem a jobboldali magyarok bombázták Kassát, nem a jobboldali magyarok támadtak Rahón vonatot. Az elsőt sikerült marxistáinknak kimagyarázni, úgy, hogy máig homályos legye, a rahóit csak elhazudták. Mert az elég világos"
Nem kell belefűznöm ujra a Szovjetunió szót. Mert a lényeg az, hogy nem a jobboldali magyarok.
De legyen úgy:
A Szovjetunió bombázott Kassán, az a leginkább értelmes, logikus, csak marxistáink elhazudták. Manapság már ők is valószínűsítok, de ezzel együtt téves célazonosításról beszélnek (én meg nem hiszem. Van rá jogom)
Rahónal is a Szovjetunió támadott, nem a magyar szélsőjobb. Azt TELJESEN igyekeztek elhallgatni marxistáink, ha már elhazudni nem lehetett.

ZorróAszter 2023.08.27. 00:13:05

@jónévez:

Hol a forrás arra, hogy a Szovjetuniónak érdeke volt beleugrasztani Magyarországot maga ellen a háborúba?

ZorróAszter 2023.08.27. 00:16:05

@jónévez:

És hiába kérdeztem, ezt se válaszolta meg:

"-másodszor: a helyi komcsiknak a valódi érdeke is volt ez. Hiszen a nagy Szovjetunió nélkül csak piti terroristák maradtak volna. 1919 óta ez volt az álmuk: a Szovjetunió részévé válni."

Akkor értelmezze, mit akart ezzel mondani. Mi volt a helyi komcsik valódi érdeke?

Mert ugye az első és a harmadik a Szovjetunió elleni háborúra vonatkozik.

És egyáltalán kiket ért helyi komcsik alatt? Kassaiakat? Magyarországiakat?

jónévez 2023.08.27. 08:27:27

@ZorróAszter:
Az volt a helyi komcdiknak az érdeke (de benne van a mondatban is, meghát a Szovjetunióval/ellen háborúba lépésről van szó eredetileg is), hogy Magyarország is háborúban legyen ellenük, hiszen ők is úgy látták: végeredményben Németország és a szövetségesei veszíteni fognak. Akkor viszont a naaaagy Szovjetunió itt lesz, és kezükbe kaparinthatjak az országot. Maguktól nem tudják, csak az ő segítségével. Eleve a kommunizmus fegyverrel kikényszeríthető, gyilkolászás által megvalósítható, egy háború pont beleillik.
A Szovjetunió erősen készült az európai háborúra (Németországgal kezdve természetesen), Németország épphogy megelőzte őt. Érdekesseg, hogy Sztálinék nem hittek a jun22 időpontban -pedig (szinte) nyilvanos volt. Azt hittek, dezinformació, azt hitték, ők támadnak először.

jónévez 2023.08.27. 08:40:06

@ZorróAszter:
Ja igen

"kiket ért helyi komcsik alatt?"

Zermészetesen magyarorszákiakat. Itt ők helyiek.
De az nem normális vita, hogy minden szó külön megmagyaráztatunk.
Érted te, hogy miről beszélek, csak a szétforgácsolással élsz, hogy a fonál elvesszen, és elégedetten hátradőlhess? Ez kocsmagyőzelem -de ez is a "rokkantnyugdíjas"-ban nyerő. Normális kocsmában nem így vitázunk.

ZorróAszter 2023.08.27. 19:41:51

@jónévez:

Ezt nem lehet másként érteni, mint hogy a magyar kommunisták akarták a háborút a Szovjetunió ellen, mert tudták, hogy az lesz a vége, hogy Magyarországon utána kommunista uralom lesz.

Ez már akkora ökörség, hogy különösebben nem is kell hozzá forrást kérni, mert tudom, hogy nincs rá semmi forrás. Maga találta ki kínjában.

Még a teljesség kedvéért megtoldhatná azzal, hogy a magyar kommunisták bombázták Kassát és lőtték a vonatot. Vagy az már benne van?

Muhahahah!!!!!

:o)

ZorróAszter 2023.08.27. 19:42:56

@jónévez:

Ja és továbbra is:

Hol a forrás arra, hogy a Szovjetuniónak érdeke volt beleugrasztani Magyarországot maga ellen a háborúba?

jónévez 2023.08.27. 20:47:37

@ZorróAszter:
Már megint csyk a szélsőbalos "muhaha"

Nem kell hozzá több forrás, mint amit mindenki megtalál, és tudható.
Persze, tévedtek hazai marxistáink, hiszen Bulgária példájából is látható: nem kellett okvetlen megtámadni a Szovjetuniót, ha meg akarta szállni, akkor a Szovjetunió megtámadta, megszállta azt is. De ezt '41-ben nem így látták még.
Igazán mindegy lett, hogy háborúztunk-e a Szovjetunióval, és valójában ők sem ellenezték. Veszíteni nem veszítettek, csak embert. Rohadtul nem bánták. A bűnözők hatalombaültetése viszont sokkal egyszerűbb, átmenetileg jól megmagyarázhatóbb lett így.
Mindenáron területszerzés, helyi (és a helyre ültetett) helytartókkal. Ha még indok is van, az jól jön. Nem kell olyan hosszú propagandaszöveget írni.

jónévez 2023.08.27. 20:50:45

@ZorróAszter:
A marxista propagandán kívül:
Hol a forrás arra, hogy nem a Szovjetunió támadta meg Magyarországot?
(Az más tészta, hogy hanyadik támadást kellett volna tétlenül tűrni. A törtébelem azt bizonyította: ha kimaradtunk volna, akkor is kegyetlenül lerohannak)

jónévez 2023.08.27. 20:58:46

@ZorróAszter:
"a magyar kommunisták bombázták Kassát és lőtték a vonatot"

Ezt nem én mondtam. Te kívánod a számba adni, mert a marxista-leninista éned nem bírja elfogadni azt, hogy a kommunisták örültek annak, hogy a Szovjetunió támad.

ZorróAszter 2023.08.28. 20:30:37

@jónévez:

Amiket maga ír itt a témában, azt mind maga találta ki.

Egy forrás sincs, ami azt írná, hogy a Szovjetuniónak érdeke lett volna még Magyarországot is beleprovokálni maga ellen a háborúba. Arra van, hogy fűt-fűt ígértek arra az esetre, ha kimaradunk.

A magyar kommunisták és a baloldaliak, szociáldemokraták és az összes többi antifasiszta is rémülten hallgatta a Moszvai rádió magyar adását, amiben hónapokon keresztül csak visszavonulást és hatalmas veszteségekről számoltak be.

A kommunista párt fő vonala a háborúellenes propaganda volt. Jópáran lebuktak ilyen propaganda terjesztése miatt.

Demény Pál is két évet kapott a Nem a cseh nép az ellenségünk című röplapjáért.
A Népszava számos háborúellenes cikkét kicenzúrázták, ami átment, azért utólag csukták le az újságírót. A végén azt mondták Peyer Károlynak, hogy ha még egy háborúellenes cikk jelenik meg, végképp betiltják.

De ha tévedek, akkor hozzon forrást. Szerintem egyet se fog.

ZorróAszter 2023.08.28. 20:34:49

Még valami: több forrás van arra, hogy Rákosi egy budapesti pártgyűlésen azt mondta 1945 végén, senki se számítson arra, hogy a kommunista párt húsz éven belül megint kormányra kerül. Ez a mostani egy rövid átmeneti nagykoalíciós időszak.

Az egyik a mostani fideszes Schöpflin apja, Schöpflin Aladár volt.

jónévez 2023.08.29. 21:48:06

@ZorróAszter:
"A kommunista párt fő vonala a háborúellenes propaganda volt. Jópáran lebuktak ilyen propaganda terjesztése miatt."

Ja. Propaganda. Miközben a Komintern világforradalmat igyekezett összehozni, ígéretes fegyveres konfliktusokat megtámogatni, sőt, résztvenni benne (pl Spanyolországban). A propaganda ellenére jól felkészültek a világháborúra is. Az, hogy eleinte veszítettek, az pont a támadásra készülés miatt volt. Másként (hatékonyabban) védekezik egy védekezésre felkészült hadsereg, mint a támadásra felkészült.
De a világnak még a békepropagandát nyomták.
De az '50-es években is ugyane békepropagandát adták elő, a harmadik világháborúra készülvén (szerencsénkre az már lassabban ment, és az új fegyver megjelenése után csak laysult. Még azután is, hogy nekik is lett). Mindenesetre: a propaganda eléggé a valóság elhazudása volt.

"Rákosi egy budapesti pártgyűlésen azt mondta 1945 végén, senki se számítson arra, hogy a kommunista párt húsz éven belül megint kormányra kerül"

Na, jó duma. Miközben nemcsak hitte, jól tudta: a Szovjetunió odasegíti. Jobban is, mint addig. Mert '45-ben nem volt szó szerint kormányon. Csak rákényszerítette a Szovjetunió az akkoriakat, hogy: ha tetszik, ha nem, a rendvédelem stb a kommunistáké legyen. Ha koalíciós is, akkor Sólyom kriptokommunista kelljen oda.

jónévez 2023.08.29. 21:51:56

@jónévez:

(A nagy békepropaganda ellenére valahogy Lengyelországot is megszállta a békepárti kommunista Szovjetunió, borzalmas vérengzéssel. Csakhát marxistáink '1941 júniusától számolják a háborút, Lengyelországnak biztosan a békét vitték el.)

ZorróAszter 2023.08.29. 22:33:54

@jónévez:

Terel. Azt hiszi, hogy ha növeli a kupacot, akkor az újak elterelik a figyelmet a régiekről, láthatatlanná válnak.

Hol a forrás például arra, hogy a Szovjetuniónak érdeke volt beleugrasztani Magyarországot maga ellen a háborúba?

Hol a forrás arra, hogy a magyar kommunisták akarták a háborút a Szovjetunió ellen, mert tudták, hogy az lesz a vége, hogy Magyarországon utána kommunista uralom lesz?

Nincs forrása, mert ezeket mind maga találta ki itt és most.

Addig semmi kedvem erre a kupacra hordott többi hülyeséggel foglalkozni, amit csak azért hordott még rá, mert azt hiszi, ezzel elkerülheti a válaszolást a korábbiakra.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása