magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Divatliberalizmus?

A szélsőségesen zsidópárti blogger szerint a palesztínpártiság csak egy hülye divat.

S még sok tekintetben igaza is van. Szerintem is valószínűsíthető, hogy a palesztínpártiak zöme nem is tudja mit csinál, csak zsigeri az egész.

A dolog sajátossága a magyar következmény. 20-25 éve még minden tiszta volt: a "baloldal" zsidópárti volt, a "jobboldal" palesztínpárti, a korai Jobbik gyűlésein a palesztín kendő rendes használati eszköz volt, az Árpád-zászlóval szinte azonos gyakorisággal. Ma a helyzet vicces: a "baloldal" és a "jobboldal" továbbra is utálja egymást, de már mindketten zsidópártiak. De ez csak magyar egzotikum.

Nemzetközileg a helyzet egész más. S nem úgy, ahogy ezt a szélsőséges zsidópártiak hiszik, hogy antiszemitizmus van a háttérben. Nem, nem az van, hanem a szimpla "antiimperialista" eszme vulgarizált verziója, lásd elnyomottak = jók = baloldal, azaz Hamasz = palesztínok = jók = baloldal, tehát zsidók = elnyomók = rosszak = jobboldal

A szerző csak egy dolgot "felejt el": pedig ott van, mint elefánt a szobában. Ez a palesztín zászlónál kb. 100-szor jobban reklámozott jelkép: az ukrán zászló. Ahol a modell pontosan ugyanígy zsigeri, ráadásul ez hatalmi szóval is megerősített zsigeriség. De ezt nem említi meg, mert e kérdésben ő is a "divatliberalizmus" oldalán áll.

S aláhúzom: nincs bajom azokkal, akik tényleg a palesztín ügy mellett vannak, s emiatt tüntetnek. Ahogy az ukránokkal sincs bajom - persze nem értek velük egyet, de BAJOM nincs velük. Teljesen legitím dolog tüntetni jelképpel, csak legyen ez autentikus és őszinte.

152 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6518247101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.11.01. 08:57:26

ez nem magyar, hanem budapesti egzotikum.
magyarroszágot összekevered budapesttel.

egy átlag magyar településen mondjuk kiskörősön, vagy nagykőrösön (magyar viszonylatban kiskőrös kisváros, nagykőrös nagyváros) valóban semleges állásponton van. azt mondja, hogy ő nem tud igazságot tenni zsidó-palesztin kérdésben. nem is akar. ártatlanokat ne öljenek meg lehetőség szerint, különösen ne tömegével.

nem magyarországon, hanem budapesten, annak belső kerületeiben van ellentét. és a budapesti etnikum (még egyszer ez nem "a" magyar) meghatározó része egy identitását vesztett zsidó baloldal, amelyik ortodox liberális. és ez ukránpárti és palesztinpárti. és az ortodox zsidó jobboldal, amelyik ahogyan a jelenlegi budapesti kormány: ortodox nacionalista. oroszpárti, izraelpárti.

de ez nem a magyar közgondolkodás. ez egy szűk kör. a "hitgyülekezete". és ennek bűvkörében tévelyeg orbán.

2023.11.01. 09:17:04

a "zsidó" baloldal nagyobbrészt a budapesti zsidóság nem izraelita része. ez a kör nagyrészt nőágon beházasodott zsidók leszármazottaiból áll. többségük nem sémita, hanem filoszemita. az önazonosságukat az adja, hogy ők szuper génekkel rendelkeznek, hiszen zsidók, nem nacionalisták, hiszen az a nácizmus. hanem antifasiszták. ez egy szűk kör. izreal ellenes, vagy legalább is izreal politikájával kritikus, oroszellenes és ukránbarát.

létszámban ennél is kisebb a "zsidó" jobboldal. ez a budapesti zsidóság izraelita része. ők nagyobb részt sémita származásúak, egyenes férfiágon zsidók. és a többségük nem filoszemita abban az értelemben, ahogyan azt akadémián használják. ők izraelpártiak, oroszpártiak. csak a ruszkik nem támogatják őket, ahogyan a törökök és a kínaiak se. ők kelet vezette új világrendet képzelnek el, amiben a keleti világ központja a közel kelet (ami ugye az ő világképükben nem közel, hanem közép kelet). és az a világ központja úgy, hogy térdre kényszerítik a nyugatot. és ezt támadták a gonosz palesztinok a koszos cipőikben. és ezt a kört támogatja orbán.

a magyar álláspont nem orosz, vagy ukrán, vagy izraeli vagy palesztin párti, hanem semleges.

2023.11.01. 09:19:23

debrecenben 146 izraeli és 46 palesztin tanul a statisztikák szerint. és debrecenben mi ezzel kapcsolatos vélemény? semmi. ők orbán migránsai, orbán az, aki ezt a problematikát be akarja vonzani magyarországra. mert az új világrend egyik vezetője akar lenni. orbánt egy balfasznak tartják a fideszben is.

magyarország (a köznép, az értelmiség) álláspontja ez ügyben semlegeses.

Gery87 2023.11.01. 10:26:32

"Nem, nem az van, hanem a szimpla "antiimperialista" eszme vulgarizált verziója"

Sajnos a baloldal (értve ez alatt mind a progresszív libsiket mind a szocialistákat)
teljesen tévúton jár amikor a terroristák és az iszlám vs. nyugat civilizációs harcban az "elnyomottak" pártjára áll.

Kiterjesztik a szabadságképüket olyanokra is akik:
1. nem kérik.
2. nem hisznek benne.

Ez öngyilkosság.

20 éve a jobboldalon a zsidózást nem értettem és azt se hogy a mentalitásban hasonló palesztin "homokcigányok" miért jók, a borsodi putriban meg akkor miért rosszak.
(jót hát a széljobboldal nem az eszéről híres.)

Ma meg borzadva nézem hogy a szocialisták "antiimperializmus" "internacionalizmus" alapon teljesen leveszik a felelősséget a palesztin népről és a zsidó meg jenki hatalomra mutogatnak.
Itt is vannak tabuk, megkérdőjelezhetetlen alapvetések pl az hogy a "kisember proletár sose hülye", "az emberek alapvetően jók" "az emberi kultúrák egyenlőek és egyformán értékesek"...

Ami nem igaz.

Yorg 2023.11.01. 10:49:53

Oroszország kb. tízezer ukránt ölt meg húsz hónap alatt. Izrael kb. ugyanennyi gázait három hét alatt. Mikor jönnek már a szankciók Izrael ellen, az izraeli zászló betiltása nemzetközi sporteseményeken, stb.? Költői a kérdés, persze.

A poszthoz: a korrektség kedvéért meg kell jegyezni, hogy a magyar baloldalon is volt/van egy kisebbség, ami palesztinpárti: pl. Eörsi István és TGM, vagy ma a merce.hu.

Yorg 2023.11.01. 10:51:22

@cvsvrs: Nagykőrös, mint nagyváros :DDD Te teljesen kész vagy.

ZorróAszter 2023.11.01. 11:01:34

A propaganda teljesen elfeledteti azokat, akik a nép mellett vannak. A zsidó és a palesztin nép mellett és az őket gyilkoló állami és egyéb terrorizmus, a világpolitikai machinációk ellen.

Mint Ukrajnában is elfelejtődött, hogy a konfliktus nem magától alakult ki, hanem hosszú szívós munkával, rengetek pénzzel és energia befektetésével hozták létre, robbantották ki.

Például hogy azért nem lehet palesztin állam, mert egy állam és az állam polgárai már rég feladták volna a háborút.

Terrorszervezetet viszont bármikor lehet újat alapítani ha az előző kifáradt.

És így lehet ingyen elszedni az olajat az araboktól. Mert a Ronald Reagen vagy a Nimitz nem a terroristák miatt van ott elsősorban, hanem a koncessziós szerződések életben tartása miatt.

2023.11.01. 11:25:32

@Yorg:
magyarországon a medián településméret 17.5 ezres. tehát ennél nagyobb/kisebb településen él az népesség fele. ezért 14.5 ezres kiskőrös kisváros, a 23.5 ezres nagykőrös magyar viszonylatba már nagyvárosnak számít

a 34 ezer fős baja már legújabban "megyejogú". nagyobb, mint salgótarján vagy szekszárd megyeszékhelyeknél. a 28 ezres esztergom is "megyejogú". nagykőrös még magához kapcsolná a szomszédos nyársapátot és kocsért. "megyejogot" követelhetne, mondván, hogy akkora lenne, mint esztergom.

2023.11.01. 11:27:56

@Yorg:
egy szanaszéttagolt településszerkezeten uralkodik néhány ezer alávaló gazember. ez a többpártrendszer. ezekből a szemét társaságokból lehet választani, mert ők nemzetiek, kicsit barnás változatban, vagy szivárványosak, vagy zöldek, vagy akármicsodák.

2023.11.01. 11:30:44

és a probléma persze nem azzal van, hogy valaki barnás, hanem hogy tolvaj.

Yorg 2023.11.01. 11:43:17

@cvsvrs: Marhaság, ami nagyobb a mediánnál, az még nem "nagy". Ahogy aki többet keres a mediánnál se gazdag. És ez az összes település mediánja, nemcsak a városoké. A "megyei jogú város" cím tényleg hülyeség ebben a formában, ebben egyetértünk.

Yorg 2023.11.01. 11:49:31

@cvsvrs: A magyarok erős többsége szerint az összes politikus és gazdag ember tolvaj, és az is volt mindig és mindenhol, amióta világ a világ. Igen, még az imádott reformszocializmusodban is. Ez lenne a te egypártrendszeredben is, ha nem lenne alapból is önellentmondásos hülyeség. Ezért nem az alapján szavaz a többség, hogy ki tolvaj és ki nem, hanem hogy ki alatt van több pénz a zsebében.

Yorg 2023.11.01. 12:12:40

@cvsvrs: "orbánt egy balfasznak tartják a fideszben is."

A Kókával üzletelő szerencselovag haverjaid továbbra se "a FIDESZ".

Gery1987 2023.11.01. 13:41:28

@ZorróAszter:

"Például hogy azért nem lehet palesztin állam, mert egy állam és az állam polgárai már rég feladták volna a háborút."

A palesztinoknak többször is fel lett kínálva a saját rész állam, de nekik az egész kell, Izrael meg szűnjön meg.
Amikor hagyták őket dönteni, a Hamaszt választották, a békepárti Fatah meg ment a levesbe..

Esetünkben is ez a helyzet, lehet rinyálni hogy "nem kapunk pénzt Brüsszeltől" de kívülről ugyanez látszik: "ezek a hülye magyarok a Putyin barát, gáncsoskodó, kuruckodó, illiberális Fideszre szavaznak, hát akkor így jártak"..

Ott is vannak olyanok akik nem akarják a Hamaszt, meg itt is akik nem akarják Orbánt, de velük szívnak, ez van.

_Neville 2023.11.01. 15:52:03

A magyar balosoknál azért már megjelent ez az import palesztinpártiság. Amúgy szegény régi miépesek felélednének, csak néznének, itt mi a fasz van, mi ez a Budapest - Tel-Aviv tengely :D

Yorg 2023.11.01. 17:14:10

@cvsvrs: Hát persze. És még egyszer: minden ellenkező híreszteléssel szemben NINCS rendeleti kormányzás.

Yorg 2023.11.01. 17:16:47

@cvsvrs: Hát persze2. Semmi hasonlóság nincs a két helyzet között. Akkor TÉNYLEG diktatúra volt, ma meg nincs.

Gelimtrtrddddd 2023.11.01. 20:48:18

lásd elnyomottak = jók
---------------

Anavadúrong inkább, nem nyom és...

Na most félra az új-ónemmagyart.
Van egy stavar, csavar az egésznél:
-a magyar nyelvet fingárnak mondják, így dolgunk nem is volna a libernyák-fingrizmussal, stak szopás, hogy a magyar nyelv nem fingár, hisz a fingárizmussal volna dolgunk az úgymond fehér, vagy árjóper embernak makogott ühgyeivel. De a magyar nyelv nem az, sőt, indogermán és germán nyelv, igen übermenschlich így,hogy ép indogermán grammaitkával bír, ernya az Umwertung aller Werte-re, de így, hogy az, úgy az ájróper mércénak, a kúrománynak, az úgymond fehér ember makogásjának itt helyje nem van, így a magyar egy anavadúrongott Übernmensch. :D

Csavaros az egész, hisz így a magyar a totál fehér, az indogermán éshát brutális is, holokausztot és holodomort vert az itteni autochtonokra, de a fingrizmus és egyéb más az úgymond fehér embernek makogott bullshit.

Stak sajnos a sok ájróper magára bírongtaja a fehér embernek makogott keresztjét, ahogy Kazincbaszikait is. A magyar így az egyedüli,a hé mondjuk így egy perspektívától Marxot és Nietzsche összerakja. :D

ZorróAszter 2023.11.01. 22:00:33

@Gery1987:

Az Iszlám Állam családfája egyenes vonalban vezethető vissza az al-Kaidán és tálibokon keresztül az amerikaiak által létrehozott és pénzelt afgán mudzsahedekig.

De csak azért, mert senkit nem érdekel.

A Hamasz ugyanúgy gyanusan úgy mozog, ahogy az amerikai érdekek megkövetelik.

Például amikor kezdene megkérdőjeleződni az amerikai katonai jelenlét.

Palesztin állam: államokat a népek szoktak alapítani, és nem más népek másoknak. A saját szájuk íze és korlátozó ötletelgetéseikkel megfűszerezve.

Gery87 2023.11.01. 22:13:21

@ZorróAszter:

"államokat a népek szoktak alapítani, és nem más népek másoknak. "

A palesztinok államot akartak a kezdetektől fogva, csak a megvalósulásban vannak viták és totális ellentétek.
Nekik az egész történelmi Palesztina kell és nem érik be kevesebbel: Ne legyen Izrael.

Ez olyasmi hogy a magyar irredentának az egész történelmi magyar állam, benne a felvidékkel és ne legyen Szlovákia!

"A Hamasz ugyanúgy gyanusan úgy mozog, ahogy az amerikai érdekek megkövetelik.
Például amikor kezdene megkérdőjeleződni az amerikai katonai jelenlét."

Ettől még a magyar irredenta nyilas párt nem náci találmány és nem német érdek volt.
Organikusan jött létre, egy fals válasz lokális problémára.

Gery87 2023.11.01. 22:19:18

@ZorróAszter:

Egyébként az se igaz hogy államot kollektíven a nép hoz létre, igen sokszor ez az elit műve, aztán a nép ehhez idomul.
Sőt, maga a nép, nemzet is "elit kreálmány".

Szélsőséges példa erre pl a moldovánok.
A Besszarábiai románok akartak moldovánok lenni és önálló (szovjet tag)államot?
Nem, ezt a szovjet elit akarta, érdekből, a nép így jött létre papíron és az állam is.
Ettől még mára már létező és valóban megélt identitás, de nem alulról jött.

Ahogy a magyarság sem "népi kezdeményezés" volt Etelközben.
Hanem a vezető elit gründolta össze.

_Neville 2023.11.01. 23:51:47

@Gery87: Jó, de a mindent vissza realitását még Horthyék se gondolták komolyan, és ha megmaradnak az elért eredmények (a bécsi döntések, és a kárpátaljai és délvidéki bevonulás utáni határok), az egész Trianon kérdés alapból kevésbé lenne forró téma ma, mint így.

Gery87 2023.11.02. 09:31:24

@_Neville:

Ez most csak példa volt.
Mondhattam volna mást is.

De egyébként igen, de ne feledjük hogy ez a nyugaton belüli konfliktus amit könnyebb (lett volna) kezelni.
A palesztin kérdés nem csak helyi etnikai vallási konfliktus.
Civilizációk állnak hadban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 09:41:20

@Gery87:

Az tény, hogy a palesztínok dupla vagy semmit játszottak, s a semmi jött ki.

De ma már nem ez a helyzet. Ha Izrael engedne palesztín államot, a többség belemenne. Csak épp ezt Izrael sose fgja megengedni, míg van ereje.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 09:42:29

@Gery87:

"a magyar irredentának az egész történelmi magyar állam, benne a felvidékkel és ne legyen Szlovákia"

Csak ezt sose gondolta senki komolyan. ha maradt volna a bécsi döntés, ma senki se beszélne Trianonról.

Tapi2021 2023.11.02. 10:39:27

Aki állatként viselkedik, azt állatként kell kezelni és kiirtani a közösségből, mint kártékony bestiát!!!!

"Lefejezték a német nőt, akinek a meztelen testét a Hamász terroristái Gáza utcáin hurcolták végig. Halálhírét már korábban megerősítették, a borzalmas részletek azonban csak most derültek ki. "...

index.hu/kulfold/2023/11/02/terror-izraelben-shani-louk-hamasz-tuszok-tuszejtes-kegyetlenseg/

Másoknak kapával vágták le a fejét, terhes nőkből kivágták a magzatot, erőszakoltak, csonkoltak, elevenen égettek embereket!!!
"Mit érdemel az a bűnös..."?

Tapi2021 2023.11.02. 10:41:47

A nyugat a 24. órában van, amikor még visszavehetné ezektől a beszivárgott, honfoglaló állatoktól az irányítást!
Itt a saját országainkban.

Tapi2021 2023.11.02. 10:50:26

@Yorg: A hidegháború alatt "hagyományosan" az USA és szövetségesei álltak Izrael mögé, a SZU és tábora - beleértve szinte mindegyik szoci-komm. országot - meg a "palesztin" oldalra.
Ez volt a leosztás.

Tapi2021 2023.11.02. 10:55:55

@Gery1987: "Esetünkben is ez a helyzet, lehet rinyálni hogy "nem kapunk pénzt Brüsszeltől" de kívülről ugyanez látszik: "ezek a hülye magyarok a Putyin barát, gáncsoskodó, kuruckodó, illiberális Fideszre szavaznak, hát akkor így jártak".."

B+, hogy még ebbe is beleerőszakolod Orbánt!
Ilyenkor látszik, mennyire egy elvakult szar balos troll vagy. Már bocs.
HAMASZ, FATAH, Orbán...
Beteg vagy!

Tapi2021 2023.11.02. 11:02:31

@Gery87: "Ez olyasmi hogy a magyar irredentának az egész történelmi magyar állam, benne a felvidékkel és ne legyen Szlovákia!"

Izrael létezett korábban is, Szlovákia soha.

Ezzel nem azt mondom, hogy most már ne legyen, mert van. Csak ugyanúgy mesterségesen, erővel létrehozott állam, mint a mai Izrael.
Élt a Magyar Királyságban egy szlovák kisebbség - ahogy Palesztinában is zsidó - és egyszer csak kaptak másoktól egy saját országot, a Magyar Királyságtól elvett területen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 11:02:41

@Tapi2021:

Ezeket én nem hiszem el.

Gyanúsan ugyanaz a szöveg, mint a Kuvaitban csecsemőket széttépő iraki katonák kamusztorija.

Tapi2021 2023.11.02. 11:06:25

@ZorróAszter:
Nyugat Európa erősen közeledett Oroszországhoz, Izrael meg kezdett kiegyezni - lásd pl. a TRUMP-féle Ábrahám egyezményeket - a környező arab államokkal....!!!!

Hol lett hirtelen két háborúság??? Hol estek újra feneketlen kútba a közeledések???

Ennyike. :-(

Mindig kérdezzük meg: KINEK AZ ÉRDEKE???

Tapi2021 2023.11.02. 11:10:10

Ma a legkártékonyabb imperialista állam az USA.
Sajnos.
Ők az a bizonyos elefánt a porcelánboltban.
Mert megtehetik. És mert van egy rakás idióta szövetséges, akik halálig követik, a saját jól felfogott érdekeikkel szemben is.
Ezt látjuk. Újra.

Tapi2021 2023.11.02. 11:12:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ez dokumentálva van.
Nem akarod hinni, hogy embereket fejeznek le, darabolnak, gyilkolnak, égetnek...?
Miért?

Tapi2021 2023.11.02. 11:15:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Csak ezt sose gondolta senki komolyan. ha maradt volna a bécsi döntés, ma senki se beszélne Trianonról."

Pontosan! Az egy jó kompromisszum volt, és még a háború ELŐTT, békeidőben, ami ellen a nemzetközi közösség sem tiltakozott!!!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 11:20:05

@Tapi2021:

Miért tennék ezt? Semmi értelme.

Ez alapvetően a médiákban zajló harc.

A palesztínok célja a közvélemény megnyerése, lásd a civiljeiket gyilkolják az állíg felfegyvezett zsidók.

Te ha palesztín politikus lennél, mit tennél? Direk kegyetlenkedésre adnál parancsot, hogy árts magadnak?

Gondolod, hogy a palesztín politikusok hülyék?

Tapi2021 2023.11.02. 11:32:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Miért tennék ezt? Semmi értelme."

Nem értem a kérdésedet sem, miután tény, hogy lemészároltak százával civil embereket, fiatalokat, gyerekeket, zenei fesztiválon, otthonaikban, az utcán.. és mindezt feltették a netre.

Szóval, hogy miért TETTÉK ezeket, tőlük kell megkérdezni.

Nem mintha az agyonverés, lefejezés, égetés nem lenne náluk bevett szokás.
Szóval nem értem, miért teszel úgy, mintha ezek kérdőjelesek lennének, nem a 600-as évektől bevett dolgok náluk.

Gery87 2023.11.02. 12:02:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ha Izrael engedne palesztín államot, a többség belemenne."

Kérdés hogy Irán meg a szélsőségesek engednék e a népnek ezt!
Szerintem nem.
Nekik addig jó amig megy a szarkavarás.
valójában nem akarnak békét, se így se úgy.
Csak így lehet eljátszani az "iszlám védőbástyája/szent harcosa" szerepet.

"Csak épp ezt Izrael sose fgja megengedni, míg van ereje."

Mert a tapasztalata mára az lett, hogy amint enged, jönnek a radikálisok és baj lesz.
Ahonnan Izrael kivonul, oda benyomul a dzsihádlista.

Bele fogják dózerolni Gázát a tengerbe.
Az ottaniak meg mehetnek Egyiptomba vagy ahova akarnak.

Gery87 2023.11.02. 12:03:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ahogy a Hamasz se gondolja komolyan hogy Izrael - amerikával a hátában - eltörölhető!

Gery87 2023.11.02. 12:09:03

@Tapi2021:

"Nem jár szabadság a szabadság ellenségeinek", ennyi.

Aki nem tartja be a felvilágosodás, a demokrácia (igen tág) "játékszabályait" az:
1. húzza meg magát és kussoljon.
2. menjen el innen/ne jöjjön ide.

Ha nem, akkor jön a guillotine.

Gery87 2023.11.02. 12:11:39

@Tapi2021:

Sajnálom ha fáj, de ez van, a palesztin azért szív most mert nem képes nemet mondani a hamaszra...az is beszopja most aki nem a híve de ott él.

A magyarok meg azrét nem kapnak pénzt, mert Orbán van, az is szív aki nem támogatja.

teljesen lényegtelen a példa szempontjából hogy helyes e meg jogos e amit a NER csinál nem ez volt a lényeg.

Yorg 2023.11.02. 12:13:06

@Tapi2021: Eörsi és TGM nem voltak SZU és Kádár-pártiak. Nagyon nem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 12:13:07

@_Neville: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: állítólag dr. Szenner József, Maros-Torda ezidáig utolsó magyar főispánja készített 1946-ban olyan térképet amely Erdély ésszerű földrajzi és etnográfiai módon osztotta volna fel (Erdély a közhiedelemmel ellentétben nem csupa hargitányi vagy piatranegrai hegycsúcs) pontosan olyan szempontokkal, hogy mindkét félnek legyen elég túsza. A térkép állítólag ott van a levéltárban.

Gery87 2023.11.02. 12:15:48

@Tapi2021:

"Izrael létezett korábban is, Szlovákia soha."

Teljesen lényegtelen!
Meg mi az hogy soha?
100 éve van szlovákia mint tartomány, közigazgatás egység. vagy mi a kvóta a szalonban? Hány év létezéstől tekinthető a léte jogosnak?:D

Ne gyerekeskedj már.

"Ezzel nem azt mondom, hogy most már ne legyen, mert van. Csak ugyanúgy mesterségesen, erővel létrehozott állam, mint a mai Izrael."

Mi számít mesterségesnek?
A vérszerződés Etelközben nem volt mesterséges elit kreálmány..

Ne hülyéskedjünk már.

"Élt a Magyar Királyságban egy szlovák kisebbség - ahogy Palesztinában is zsidó - és egyszer csak kaptak másoktól egy saját országot, a Magyar Királyságtól elvett területen."

Hát jó reggelt, ilyen a történelem: népek jönnek mennek, államot hoznak létre vagy szűnnek meg...

Ez van.

Szlovéniával miért nincs bajod? "az se volt soha".

Gery87 2023.11.02. 12:17:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Te ha palesztín politikus lennél, mit tennél? Direk kegyetlenkedésre adnál parancsot, hogy árts magadnak?"

Ez nem nekünk szól, hanem az iszlám világnak!

Yorg 2023.11.02. 12:17:57

@Tapi2021: Ha csak Orbánt szidná, az még oké lenne. De szerinte mindenki, aki a Fideszre szavaz, az hülye, meg proli. Ő meg nyilván szuperokos, meg szuperpolgár. Hogy hogyan lett ekkora arca a semmire, az a természet egyik nagy rejtélye..

Gery87 2023.11.02. 12:25:06

@Yorg:

Sose mondtam hogy ne lenne joga bárkinek rájuk szavaznia vagy hogy ne lehetne rá érve, oka! Vagy hogy az eredmény csalás lenne.
És igen, az embereknek jogukban áll hülyének lenni, másnak meg jogában áll akár hülyének vagy tévedésben lévőnek, tájékozatlannak, megvezetettnek stb tartani őket...ez van.
Viseld el. Más is elviseli hogy le van hazaárulózva, meg komcsizva. Az jobb?
Egyébként meg az ellenzéki szavazók többsége is proli:)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 12:26:07

@Tapi2021: nem kapcsoltam ki a szűrőt, de az idézet alapján annyiban igaza van, hogy a nyugati propagandakép alapján - ami ellen továbbra sem tesz semmit a magyar kormány - ez teljesen legitim és érthető álláspont, és az is, hogy a magyarságot megint kollektíve akarják büntetni.
Lásd Meloni legfrissebb esetét, akit felhívtak a Karácsony Gergely-féle Klicskók, és Meloni arra a kérdésre hogy a banderizmus azért nem annyira jó, azt tudta válaszolni, hogy nem tudja ki az az illető.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 12:30:13

@Yorg: Szláv-német idegen propagandista. Saját maga írta hogy 45 után kerültek csak Csonka-Magyarországba, addig meg a csehszlovák tankönyvek és az eredendő lustaság meg tehetségtelenség elvégzi a maga hasznos munkáját.
A kettő együtt kell. Ismerős mesélte, hogy a kőbányai vegyes óvodába járnak a gyerekei, a magyarokat könnyű belőni már keresztnév alapján: Bennett, Konstantin, Rafael, Dzsennifer, a kínai gyerekeket is könnyű: Erzsébet, János, István. (NEM kínai-magyar vegyeseket!)

Yorg 2023.11.02. 12:30:40

@Gery87: Elviselem. Te meg viseld el azt, hogy ezért egy felfuvalkodott, önelégült pöcsnek nevezzelek, aki semmivel se jobb azoknál, akiket lehülyéz, leproliz. Sőt.

Gery87 2023.11.02. 12:33:52

@Deak Tamas:

"nem kapcsoltam ki a szűrőt"

Soha be se kapcsoltad pubi:)
De legalább megértetted miről beszéltem, csoda.

Yorg 2023.11.02. 12:34:42

@Deak Tamas: Sajnos sok ilyen Geryke van azok között is, akiknek szinte csak magyarok az ősei, és mindig Magyarországon éltek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 12:35:38

@Deak Tamas:

Ősi kínai szokás a kettős névadás: azaz egy kínai név a gyereknek scaládon belül és egy helyi név az adott ország sozkásai szerint.

Pl. Bruce Lee, az igazi neve Li Csan-fan. Azaz a vezetéknév maradt, csak leírva angol írással, a kínai keresztnév helyett meg egy angol, hiszen az akkor angol Hogkongban született.

Wildhunt 2023.11.02. 12:37:56

@Tapi2021: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: attól függetlenül hogy simán kinézem az egészet a homokinégerekből, szinte ugyanezeket a felvételeket megkaptad az ukránoktól is a háború elején. (terhes nők halálra erőszakolása, gyerekek gyilkolása, kiskutyák élve elégetése, stb).

Gery87 2023.11.02. 12:39:06

@Deak Tamas:

"Szláv-német idegen propagandista."

:D
jaj hát megint ez. Nem tudsz jobbat kitalálni?
Neked mindenki román, szerb, tót meg a faszom tudja mi csak "nem magyar" (mer az ugye TE vagy bazmeg) aki nem ért veled egyett.

És akkor rinyáltok hogy "a fideszes meg a jobboldal hülyének van nézve meg mucsai parasztnak", hát te aztán kurvára nem teszel ez ellen a sztereotípia ellen baszod!

"Saját maga írta hogy 45 után kerültek csak Csonka-Magyarországba, addig meg a csehszlovák tankönyvek és az eredendő lustaság meg tehetségtelenség elvégzi a maga hasznos munkáját."

Sose mondtam ilyet te sovén faszkalap.

Gery87 2023.11.02. 12:39:29

@Yorg:

Elviselem.
"Boldog Karácsonyt".

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 12:42:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: itt biztos nem erről van szó. Ez az ismerős anyuka ezen úgy meglepődött, hogy utána is kérdezett. Nincs másik nevük.
Pl. Guttman Béla labdarúgóedző mellékállásban Baruch volt, ez is van a sírjára írva Bécsben.

Gery87 2023.11.02. 12:43:02

@Yorg:

Nem kell ám mindent elhinni neki.
Sérült szegény erősen, mindenkiben románokat meg tótokat lát, aki nem az ő oldalán van:)
"kisantant-szindrómás".

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 12:43:43

@Tapi2021: Aki állatként viselkedik, azt állatként kell kezelni és kiirtani a közösségből, mint kártékony bestiát!!!!
Lefejezték a német nőt, akinek a meztelen testét a Hamász terroristái Gáza utcáin hurcolták végig.
---------------------------
1. Nem, a hamaszos nem állat, max stak dühor, de ma már nők nem vannak, a magyar nyelv rekkint, hisz a nő, az anya az ana partikel, mundusnak innen van. Az állat áll az istállónak inenn.

Nem visel, hanem bírong, nem kezel, hanem rakel, a közösség egy libcsi hang. Fejez egy bullshit hang, nem hurcol, hanem cipel, ha cibálják(német hang) vagy magyarul bírong, a hurc nem magyar. Nem terhes, hanem bírdás magyarul.

2. Írtem, hogy nem nő, hanem göndör, magyar terminus technikussal réba, ribanc a ré stumától, szahajha a szak stumától, lotyó a lo stumától( ez a hang rekkné, hogy loszta, loptott, róbott is).

A kúthúrádat nem rakem, nem vagyem libernyák, a magyarnál, a magyar nyelvtől, a magyar nyelv rekkint a skandináv szokásrakta rekkint ez a rakvány: az úton erővel durrantani, meredíteni, hisz nem nő, már nem úgy rakelja a rakta, hogy nő, ontológiailag és raktailag nem nő, hanem göndör, nem bírja tovább a nőrakást.

3. Nem rakem a kúthúrádat libernyák, de éljen a Hamasz, nekik sária, nekünk ősmagyar, indogermán rakta! Le a libernyák habubsdval.

Gery87 2023.11.02. 12:44:16

@Wildhunt:

Mert ez minden hasonló háború velejárója sajnos, teljesen hihető.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 12:46:15

@Yorg: sajnos igazságod vagyon, de azért az a törpe kisebbség. A többségnél mindig kiderül a sváb tuba, a román duda és a szlovák cimbalom vérpezsdítő otthonosságérzete. Ahogy a költő írta :

Ez a beteg, boros, bús, lomha Bácska.

Itt félve jár az úri kisgyerek.
Mérges virágok, nyiszlett emberek.
Egy távol torony ferde lángolásba.
Méreggel mart, fehér, virágos orcák.
Lánggal rikító selymek, rác mennyország.
Nehéz aranypénz a lányok nyakán,
mindegyik oly finom és halavány.
A trombiták estente mint a szörnyek
egy vörös korcsma-ablakból röfögnek.
Trágár tivornya, részeg és tunya.
Sír a beteg és méla, szláv duda.
Most reszketek. Azt mondják, hogy mulatnak.
Sipít a síp, csörömpöl minden ablak,
boros az asztal, véresek a kések,
az ördög is fölpántlikázva lumpol,
festett leányok lesnek a zsalukból
s én meghalok, ha egyszer odanézek.

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 12:47:22

@Wildhunt: (terhes nők halálra erőszakolása, gyerekek gyilkolása, kiskutyák élve elégetése,
------------------

Magyarul: Bírdás nők, anak meredésre erővel durrantásja, barnák gyilkolásja,...aléget.

De vajon nők? Nem nők, raktailag. Na igen, a kiskutyákat sajnálem, hisz már nem ölünk állatot, ha már humanoid bíróját nem öljük, hisz anno a humanoid laguján(Helyjén) öltük.

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 12:54:23

@Gery87: a nép, nemzet is "elit kreálmány".
Hanem a vezető elit gründolta össze.
---------------------

1. Nem vezet, hanem véget, vagy rekk. Nem köz, hanem innento, de egal.

Sajna az ősmagyarnál nem volt elit, nem volt fideszlibernyák, szadeszos, libcsi, én magyar vagyem és én ezt nem rakem, anno ilyen nem volt, és ahogy írtem már sokat az ősmagyar nem rakja az ilyen alkoholizálmányokat.

2. Hát itt a probléma, hogy attól van olyan hogy magyar és magyar ethosz, attól, hogy az új-ónemmagyar már olyen, libernyák, és problémák vannak a primitív és az új-ónemmagyar innento(zwischen).

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 12:56:54

@Gery87: "népi kezdeményezés" volt Etelközben.
------------------

Kezdeményez? Bulslhit hang, dúrgerni. Nem köz, hanem dúrpa vagy innento. De nem rakem a nyelvedet, elit se volt ahol, se ez a democsokrácia izé.

Mondjad a farkasfalkának ezeket a bullshiteket, libernyák elitista ideiotózimust, majd szétmar! Néz egy időn át a farkasfalka, arra szétmarkangel, hogy de egy bullshitet makog.

Gery87 2023.11.02. 12:59:20

@Deak Tamas:

"A többségnél mindig kiderül a sváb tuba, a román duda és a szlovák cimbalom"

Igen, lehet hogy egyeseknél a "sváb/tót felmenők emléke, tudata" segít abban hogy az ember ne váljon olyan soviniszta faszkalappá mint te:)

Mások meg kompenzálnak és turbófokozaton égetik a magyarságot....
mint te?:)

"Tomi barátomnak küldeném ezt a dalt, szeretettel és üzenem neki hogy nem mindig a többi ember a büdös, hanem csak nyitva a szája mikor beszél.."

www.youtube.com/watch?v=bS7rF30aaEk

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 13:01:46

@Gery87: szabadság a szabadság ellenségeinek", ennyi.
Aki nem tartja be a felvilágosodás, a demokrácia (igen tág) "játékszabályait" az:
--------------

Stak szopás, hogy a nyelvedet nem makogem? szabadság? Erről már írtem.
Nem ellenség, hanem antanda, fájand, nem tart, hanem rekk, világ he, inkább boljad, de most németül Aufklärung.

Democsokrácia? Az a diktatúra. Szablya? Az van a libcsinek szablyája, a magyarnak regály.

De az Aufklärungnak annyi, magyar felden vagy, a magyar posztmodern feldjén, a democsokrácia a diktatúra, hisz a magyarnak dolga nem van vele.

Te stak libernyák vagy, de a nyelvedet nem makogem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 13:04:12

@Deak Tamas:

Ilyen nálunk is van.

Ha olyan valaki aki ortodox lenni, akinek a keresztneve nem szerepel az ortodox naptárban, akkor választania kell magának plusz egy nevet.

Korábban egyenesen névváltoztatást követelt meg az ortodox pap ilyen esetben, ma már elég a plusz név, mely csak a keresztelőpapíron szerepel, azaz nem kötelező hivatalosan is felvenni.

Az 1943-ben született nagynéném esetében még gond volt. A szülői Juditnak akarták keresztelni, mire a pap mondta "tessék rendes nevet választani", s így lett Mária végül.

Amerikában ma elég sokan térnek be ortodoxnak, különösen anglikán hívők, s ott szinte divat lette valami egészen extrém ortodox név felvétele. Amin aztán a született ortodoxok röhögnek, mert rég elevult nevek a normál életben.

Egy amerikai ismerősnek a neve Rowan, s amikor ortodox lett, a Barsanuphius nevet vette fel.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 13:09:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dél amerikai katolikusoknál is. Magyar diplomata fia született kint, és a neki szánt ősi magyar nevet nem írta be az anyakönyvvezető, azon a címen, hogy nincs ilyen nevű szent. Önhatalmúlag a Santiago nevet írta be a gyanútlan csecsemőhöz, akit én felnőttként ismertem meg, éppen akkor amikor hazaérkezése után birkózott az itteni hivatallal a névkiegészítés ügyében. A szülők a következő gyerek előtt már körbenéztek :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.02. 13:10:13

@Gery87:

Nem feltétlenül.

Tudod hogy hívják az egyik legnépszerűbb magyar "nemzeti rock" zenekar, az Egészséges Fejbőr alapító énekesét? Petrovity Zorán.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.02. 14:15:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azért az inkább skinhead zenekar, mint a CPG. Az a nemzeti rock is fából vaskarika olyan vidéken ahol százezres népdalkincs van.

Tapi2021 2023.11.02. 14:23:00

@Gery87: Nem, én nem gondolom, hogy kizárólag az európai, nyugati ideológiák az egyedül üdvözítőek a világban. Mindenki másé meg eleve rossz vagy gonosz.

De azt igen, hogy aki állatként viselkedik, azt állatként kell kezelni.

Tehát önmagában nem tartom kiirtandóknak a muszlimokat, buddhistákat, ateistákat..., csak azért, mert ezen ideológiákban, filozófiákban hisznek, ilyen a világnézetük.

Más, ha ezekre hivatkozva ERŐSZAKOT alkalmaznak, ölnek, csonkolnak, meggyaláznak...

Akkor azokat, akik ezt csinálják, ki kell iktatni. Akik nyilván nem mindenkit jelentenek, akik az egyes hitekben hisznek.

Tapi2021 2023.11.02. 14:27:45

@Gery87: A HAMASZ-arab - izraeli konfliktust, a tömeggyilkosságokkal, meg a mostani KONKRÉT TERRORT egy lapon említeni az Orbán kormány (és a mögötte álló választói TÖBBSÉG) - EU konfliktussal komoly elmebajra VAGY ROSSZINDULATÚ HANGULATKELTÉSI szándékra vall!

Tapi2021 2023.11.02. 14:30:10

@Yorg: Ez volt a geopolitikai és ideológiai leosztás.

Yorg 2023.11.02. 14:41:29

@Tapi2021: : A rendszerváltozás utáni magyar baloldalról volt szó.

Tapi2021 2023.11.02. 14:46:30

@Yorg: Értem, én a hidegháború, kétpólus idejéről írtam. Jeleztem is.

Yorg 2023.11.02. 14:47:58

@Tapi2021: Indokolatlanul túlméretes ego, és az abból fakadó frusztráció a helyes diagnózis. Azt képzeli magáról, hogy ő a legszebb, a legokosabb, stb... Aztán amikor az élettől nem azt kapja, ami ezért cserébe szerinte neki járna, akkor ettől frusztrált lesz, és elkezd mindenkit köpködni maga körül válogatás nélkül. Ez korunk legnagyobb társadalmi problémája.

Yorg 2023.11.02. 14:50:02

@Tapi2021: De a posztban, meg az arra reagáló kommentemben nem erről volt szó.

Tapi2021 2023.11.02. 14:55:25

@Yorg: Persze, értem, de én ezt írtam:

"2023.11.02. 10:50:26
@Yorg: A hidegháború alatt "hagyományosan" az USA és szövetségesei álltak Izrael mögé, a SZU és tábora - beleértve szinte mindegyik szoci-komm. országot - meg a "palesztin" oldalra.
Ez volt a leosztás."

Hogy a hidegháború alatt. Akkor - 1990 előtt - nem volt kérdés, ki, kit támogat.
És akkor a baloldal, a szoci tábor a palesztinokat támogatta, miután Amerika Izraelt.

Ez az előzmény. :-)

Gery87 2023.11.02. 15:11:09

@Tapi2021:

"Nem, én nem gondolom, hogy kizárólag az európai, nyugati ideológiák az egyedül üdvözítőek a világban. Mindenki másé meg eleve rossz vagy gonosz."

Oké, éljen és élje meg ott ahol ez a domináns.

"Tehát önmagában nem tartom kiirtandóknak a muszlimokat, buddhistákat, ateistákat."

Senki nem mondott ilyet.

Tapi2021 2023.11.02. 15:14:21

@Gery87: Éppen Palesztináról és benne Izraelről beszélünk.
A HAMASZ állatok ott élik ezt meg és csinálják, ahol élnek.
Attól még állatok.

Gery87 2023.11.02. 15:14:55

@Tapi2021:

Nem egy lapon említettem őket, és nyilván semmi közük egymáshoz...hanem példaként hoztam hogy adott esetben "kívülről" mi látszik és hogy a döntésknek van következménye.

Ha a palesztinok többségében a Hamaszt választják akkor annak politikája, terrorja nyomán, ez van ami most, bele lesznek nyomva a tengerbe, Egyiptomba.

Ha a magyarok többsége a Fideszt választja, akkor annak politikája végett, nem jönnek EU források.

Ennyi, semmi többet nem mondtam.

Gery87 2023.11.02. 15:18:15

@Tapi2021:

Igen, de ugye világos hogy a zsidók miatt Izrael egy darab Európa és nem az iszlám-arab világ!?
Ahogy a régi keresztény államok ott szintén egy darab Európa voltak!

A Hamasz az iszlám szülötte. A felvilágosodás meg a keresztény gyökerű nyugaté.
Ezért nincs semmi keresnivalója a radikális iszlámnak Európában.

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 15:28:27

@Tapi2021: z európai, nyugati ideológiák az egyedül üdvözítőek a világban.
De azt igen, hogy aki állatként viselkedik,
ezen ideológiákban, filozófiákban hisznek, ilyen a világnézetük
------------
1. Stak kretény-libcsinek van világja, magyarnak erda és árda, rakumány, ha Licht úgy bolja. Nem nyugatz, hanem este, ereszta. Az állat hangról volt már beszéd, és te kvered a szezont a fazonnal. A nézet ide egy bullshit hang.

2. Ahogy látem igenstak egy libernyák vagy, hisz a Weltanschauungokat nem veszed így enyesztán(ernst), hanem azt mondod, hogy ezek stak vajanak véléshént, doxahént, választáshént, de majd ezeken felül van a libernyák állam, ahogy mondjuk a nyelv felett az unverzál libernyáknyelv és a fingrizmus, ahogy a kúromány. Nem, ez sajna falsch, ahogy látni van az ősmagyar és az új-ónemmagyar antanadáján is. Ha te úgy véled, hogy a nyelv, és egyéb Weltanschauungok nem fontosak, úgy libcsi vagy.

Ez olyan, ahogy mondjuk egy ateista kretény, hisz a libcsi állam stumája is kretény.

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 15:33:11

@Gery87: lvilágosodás meg a keresztény gyökerű nyugaté.
Ezért nincs semmi keresnivalója a radikális iszlámnak Európában.
-----------
Ahogy már írtem Aufklärung, de magyarul boljad, a gyökér hang bulslhit,ide örönkály, vagy stuma. Nem nyugat, hanem este vagy ereszta, ezért hangot dúrgerni, stak er és ár stuma van, az ért libcsizmus...

2. Az Aufklärungnak annyi, posztmodern van, ősmagyar posztmodern. Stakhogy így igenstak van dolga itt, a magyar primitív Revoltiont rekkni(helfen), hisz én se vagyem ájróper, sajna én már itt vagyem, ez van, és ha én itt vagyem, úgy te bullshitet makogsz.

Ahogy már írtem: iszlámistának sária, a magyarnak az ősmagyar, a nyelv rekkint az illiberális rakta, ez a paktum.

Tapi2021 2023.11.02. 15:38:42

@Gery87: Ez így manipuláció, ha két nem összefüggő dolog között összefüggést sejttetsz. A tipikus kabátlopási ügy.

A két eset semmilyen szempontból nem említhető egy lapon, egy kommentben. Még példának sem, mert annyira más a kettő.
Igaz, mindegyik egy konfliktus. De ezen az alapon végtelen felsorolást hozhatnál, de te kifejezetten egyet dobsz be. Nem véletlenül.

Hadd hangozzon el egy szövegkörnyezetben a HAMASZ terror az OV kormánnyal. Ez manipuláció és demagógia. És nyilvánvalóan szándékos.

"Kabátlopási ügyről akkor beszélünk, amikor valaki ártatlanul keveredik egy kínos ügybe, de a közvéleményben úgy marad meg, mintha ő lett volna a vétkes. A jelenség elnevezését az a történet adja, mely szerint valakinek egyszer ellopták a kabátját, de már mindenki csak arra emlékezett, hogy volt valami kabátlopási ügye – egy idő után pedig arra, hogy ő lopott el egy kabátot. "

Gelimtrtrddddd 2023.11.02. 15:41:40

@Tapi2021: a HAMASZ terror az OV kormánnyal.
--------------
Stak a libcsinek van kormányja, Krümmungja, a magyarnak regerda.
De inkább a libernyáksmassszer terror, és a tekes terros, hisz sok magyarnak pozitív a rakanta, az együttes: hamasz+ magyar.

Tapi2021 2023.11.02. 15:45:07

@Gery87: "Ha a magyarok többsége a Fideszt választja, akkor annak politikája végett, nem jönnek EU források."

Vagy nézhetjük úgy, hogy az EU regnáló vezetése és uralkodó ideológiája - valamint szereptévesztése - miatt van a konfliktus - mivel felettes szervnek gondolják magukat -, és mivel az EU nem viseli el a különböző politikákat, azért a hatalmával visszaélve, generál konfliktust. Azzal a szándékkal, hogy a más politikát, ideológiát képviselőket kiszorítsa, megbuktassa.

Mert ez történik.

Erre nem egészséges reakció az, hogy akkor válasszunk nekik tetsző, nekik lefekvő kormányokat. Mert akkor nem lesz konfliktus.

Tapi2021 2023.11.02. 15:48:46

@Gery87: "A Hamasz az iszlám szülötte. A felvilágosodás meg a keresztény gyökerű nyugaté.
Ezért nincs semmi keresnivalója a radikális iszlámnak Európában."

Ebben nincs vitánk!

Csak nem Európáról beszélünk, hanem Palesztináról.
Szerintem ott sincs helyük elállatiasodott embereknek, akár muszlimok, akár zsidók, akár keresztények, ... volnának.

Wildhunt 2023.11.02. 16:04:12

@Tapi2021: Nem, én nem gondolom, hogy kizárólag az európai, nyugati ideológiák az egyedül üdvözítőek a világban

Én meg igen. Még az z európai kommunizmus is nagyságrendekkel jobb volt, mint az ázsiai interpretációja.

Gery87 2023.11.02. 16:11:10

@Tapi2021:

"Ez így manipuláció, "

Semmi manipuláció nincs benne csak neked nem tetszik a példa mert Fidesz:)

Gery87 2023.11.02. 16:12:24

@Tapi2021:

"De ezen az alapon végtelen felsorolást hozhatnál, de te kifejezetten egyet dobsz be. Nem véletlenül."

Itt élünk, ez miránk tartozik ezért közeli és ismert.
Milyen példát hozzak? Afrikait?

Gery87 2023.11.02. 16:16:06

@Tapi2021:

"Vagy nézhetjük úgy, hogy az EU regnáló vezetése és uralkodó ideológiája - valamint szereptévesztése - miatt van a konfliktus "

Nézhetjük úgy és az is igaz lesz.

"Erre nem egészséges reakció az, hogy akkor válasszunk nekik tetsző, nekik lefekvő kormányokat. Mert akkor nem lesz konfliktus."

Csakhogy a tény az hogy az EU nem fog megváltozni külső belső okok miatt.
Ezért hosszútávon az szop, aki kiénekel a kánonból...erre mondtam hogy akkor ki kell lépni a picsába ha nem tetszik hogy az EU liberális demokrata világ.

Csakhogy ezt Orbán sem akarja, akkor viszont valamennyire alkalmazkodni kell!

A nagy kuruckodás vége úgy is egy "szatmári béke" lesz vagy a perifériára szorulás egy "többfokozatú EU-ban" nulla beleszólással!

utóbbi szerintem senkinek nem érdeke itthon!

Gery87 2023.11.02. 16:17:14

@Tapi2021:

Természetesen ott sincs.

Gery87 2023.11.02. 16:21:28

@Wildhunt:

Persze, hiszen Kukulkan nem említhető össze Jézussal.

ZorróAszter 2023.11.02. 18:58:37

@Gery87:

"Etelköz, stb. ..."

Én nem az ókori vagy középkori államokról akartam beszélni, hanem a 75 év óta esedékes palesztin államról.

Felismerhető az érdek és a szándék, amivel Amerika visszavezette az arab világot a középkorba.

Amikor annyira egy kézben van minden propaganda, akkor érdemes nem hinni egy szavát se és csak a tények alapján megpróbálni kitalálni a valódi szándékokat.

A legfőbb amerikai érdek a katona jelenlét indoklása világszerte. A többi ennek van alárendelve.

A provokációs technika a világsajtó birtokában holtbiztos technika. A világsajtó nem ír a provokációkról csak a válaszokról.

Gery87 2023.11.02. 19:55:07

@ZorróAszter:

Lehetséges, hogy úgy van ahogy mondod. De én inkább szkeptikus vagyok az egyszerű mindig a háttérben összefutó és egy pontba mutató magyarázatokkal kapcsolatban!

Miközben meg ott az iszlám radikalizmus, ami nem egy CIA laborban készült...
Persze, tudom erre is lehet mondani hogy "létezik, csak felerősítik direkt.."

_Neville 2023.11.02. 20:46:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igen, Petrovity Zorán tősgyökeres szentendrei szerb (rác). Ebből tudtommal nem is csinál titkot, mégsem akadályozza kicsit sem abban, hogy egyben magyar nacionalista legyen.

Gery87 2023.11.03. 00:35:47

@_Neville: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez is mutatja hogy a származás meg az egyén identitása két külön dolog.
Vonát is basztatták ezzel, ostoba módon.

Tapi2021 2023.11.03. 08:50:57

Nagyon jól összeszedett cikk arról, milyen fenyegetést jelent valójában az iszlám, mint eszmerendszer arra a "nyugati" világra (szabad, felvilágosult, modern és lehetőleg toleráns), amit századok alatt kínkeservesen építettünk fel. Érdemes elolvasni!

"A Hamász terrorszervezet akciója mellett kiálló tüntetők azokon a kampuszokon fejezik ki szolidaritásukat a csecsemőket legyilkoló terroristák mellett, ahol amúgy „biztonságos terekkel” (safe space) védik a gyenge idegrendszerű amerikai egyetemistákat olyanfajta „emocionális inzultusoktól”, amit például egy nézeteiket érintő kritika vagy egy-egy „mikroagresszió” jelent.

Az amerikai egyetemek kifinomult „beszédkódokkal” védik a gyűlöletbeszédtől az elnyomottnak minősülő kisebbségi csoportokat.

A tüntetéseken elhangzó, Izrael eltörlése mellett kiálló, a terrorista gyilkosságokat meg sem említő, a Hamász akcióját éltető „makroagresszív” skandálások ellen azonban az egyetemek alacsony hatékonysággal védik a zsidó diákokat. Az ő számukra nem a helytelenül használt személyes névmások vagy ultraérzékeny identitásukat érő mikroinzultusok fenyegetők, hanem az, hogy a tüntetők fellépése direkten és indirekten igazolja a zsidók elleni fizikai, akár gyilkos agressziót.

Az Izrael-ellenes nézet- és érzésvilágot az 1960-as években „termékenyítette meg” a Frantz Fanon-féle felszabadítási ideológia, amely Izraelt is nyugati gyarmatosító államnak minősítette. E nézetrendszer jegyében jogos, sőt kívánatos eszköz az erőszak, ami egyúttal terápia az elnyomás okozta lelki problémákra. A támadásban a Hamász hitet tett amellett, hogy a civilekkel szembeni, szinte elképzelhetetlenül barbár terror jogos, mert a palesztinokkal szembeni történelmi igazságtalanságot és elnyomást személyében minden izraeli állampolgár képviseli, ha akarja, ha nem."...

index.hu/kulfold/2023/11/03/palesztinbarat-amerika-tuntetesek-elfogadhato-terror/

Tapi2021 2023.11.03. 08:52:44

@Gery87: "Itt élünk, ez miránk tartozik ezért közeli és ismert.
Milyen példát hozzak? Afrikait?"

Adekvát, ide illő példát!
A HAMASZ-arab-muszlim terrorhoz hogy jön a Fidesz kormány?

Tapi2021 2023.11.03. 08:56:47

@Gery87: "Semmi manipuláció nincs benne csak neked nem tetszik a példa mert Fidesz:)"

Hogyne lenne, ha beszélünk az almáról, te meg bedobod, hogy de a sonka is.

Az iszlamista terrorhoz, a gyerekek legyilkolásához... annyira nincs semmi köze egy politikai vitának az EU-val, mint annak, hogy Jóska haragszik a panelban a Pista szomszédra, mert hangosan hallgatja a rádiót.

Tapi2021 2023.11.03. 09:00:24

@Gery87: Egyre nagyobb a káosz, amit az EU jelenlegi silány politikusi garnitúrája csinál és szabadít rá az itt élő népekre. Lesz ennek következménye és lesznek változások. Hamarosan.
Vagy Európa nem lesz.

Tapi2021 2023.11.03. 09:02:05

@ZorróAszter: Látod, van amikor egyetértünk!

Tapi2021 2023.11.03. 09:07:00

@cvsvrs: A megoldás, a kilépés!

Egy párt nem mehet több irányba. Csinálni kell másikat, ha az adott uralkodó iránnyal valaki nem ért egyet.
Csak abból ugye az lesz, hogy létrejön még X 1-3%-os mikropártocska, ami semmire sem jó.

Ezért nem lépnek ki az elégedetlenkedők.

Vagy addig kell az eltérő álláspontjuk mellett LOBBIZNI, amíg az át nem megy a párton belül. Ez is működhet.
A háttérben kibeszélés a gerinctelen férgek módszere.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.03. 09:31:22

@Tapi2021: és még annál is rosszabb amikor ezért ül is éveket mint Onódi Lajos.

Gery87 2023.11.03. 13:24:53

@Tapi2021:

Elmondtam hogy jön ide.
Nincs összemosás a terrorral.

Gery87 2023.11.03. 13:27:54

@Tapi2021:

Nekik azért szar mert a hamaszt választják, nekünk meg azért nem jönnek a pénzek mert itt meg a Fideszt...
Ennyi. két fontos téma a jelenből.

Mit nem tudsz ezen értelmezni?

A két eset lényege nem a "terrorral összemosás" hanem hogy "a döntéseknek következményei vannak!"
Ennyiké.

Gery87 2023.11.03. 13:32:59

@Tapi2021:

"Lesz ennek következménye és lesznek változások. Hamarosan."

Mivel ezek a született balfaszok képtelenek jól és következetesen értelmezni és betartatni a demokráciát és a jog, a szabadság eszményét, ezért akaratlanul is le fogják építeni és el fogják hitelteleníteni!

Mindenki szabadsága, biztonsága és jóléte veszélybe fog kerülni miattuk meg a kakukkfiókaként nevelt radikalizmus miatt!

A posztfasiszták meg szépen várnak hogy a demokrácia és az emberi jogok romjain megint előbújhassanak a szarból.

Tapi2021 2023.11.03. 13:37:15

@Gery87: Igen, én is elmondtam, hogy miért.

Tapi2021 2023.11.03. 13:41:33

@Gery87: "A posztfasiszták meg szépen várnak hogy a demokrácia és az emberi jogok romjain megint előbújhassanak a szarból."

Ha a romjain, akkor azért, hogy ÚJJÁÉPÍTSÉK a szétkúrt világunkat.
Ez általában az általad posztfasisztáknak hívott nemzeti-konzi erőkre szokott maradni, ahogy Magyarországon is. Ma is. A jobb-nemzeti-konzi oldal épít, a ballib szétkúr. És nem győzzük rendbe tenni.

Ez vár Európára is.

Tapi2021 2023.11.03. 13:46:13

Ez vár Európára is. Ha élni akar. És nem egy kalifátusban. Vagy egy ballibsi-globalista káoszban, ami felé MIATTUK tartunk.

Gery87 2023.11.03. 15:36:07

@Tapi2021:

"Ha a romjain, akkor azért, hogy ÚJJÁÉPÍTSÉK a szétkúrt világunkat."

Csak nem mindegy mit építenek.

"Ez általában az általad posztfasisztáknak hívott nemzeti-konzi erőkre szokott maradni, "

Nem én nem nemzeti konzervatívokról beszélek, hanem a tényleges fasisztákról!

"ahogy Magyarországon is. Ma is. A jobb-nemzeti-konzi oldal épít, a ballib szétkúr. És nem győzzük rendbe tenni. Ez vár Európára is."

Nem, Európára az vár hogy a libsinek hazudott progresszívek meg a balfasz tehetségtelen karrierista politika és a tőke szétbasszák a demokrácia és jogállam hitelét azzal hogy mocskos mértéktelen senkiháziak meg azzal hogy képtelenek lesznek megoldást felmutatni az iszlám radikalizmussal és a migrációval szemben!

Erre jön majd "megoldásként" akkor ennek a fordítottja: A tekintélyelvű antidemokratikus fehér tudatú rasszista posztfasizmus képében!

Ha nem teszünk ellene.

Gelimtrtrddddd 2023.11.03. 15:45:39

@Gery87: A tekintélyelvű antidemokratikus fehér tudatú rasszista posztfasizmus képében!

1. A tekintly hangot dúrgerni, elv nem van, stak nyelvkakilás, a tudat bulslhit hang, nem kép,hanem hép.

2. Hú, már azt hittem, hogy rólem beszlsz, de látem nem, hisz te a libcsikről beszlsz,, hisz ez a neked posztfasiszta izé, az libcsizmus. Hogy jen ide az iszlám s a migráncsok? He? Nem rakem. Már írtem, hogy így a nácizmus az, hogy az iszlámnak a sária, a magyarnak, ősmagyarnak illiberális rakta.

Gelimtrtrddddd 2023.11.03. 15:48:11

@Gery87: született balfaszok képtelenek jól és következetesen értelmezni és betartatni a demokráciát és a jog, a szabadság eszményét,

Bírtaváltak ernyaloszák raktán s ranakerdven rakni s inarekketni...a jog az iga magyarul, ratka van, de az a jog fájandja, a democsokrácia a diktatúra, szabadság nem rakem, eszmny ahng nyelvkakilás, dúrgerni.

Gelimtrtrddddd 2023.11.03. 15:49:20

@Tapi2021: kalifátusban. Vagy egy ballibsi-globalista káoszban,

Te libcsi vagy? Te egy libernyák vagy.

ZorróAszter 2023.11.03. 18:09:33

@Gery87:

Szinte minden pénz kérdése.

Ha az iszlám fanatikusok kapják a dollármilliárdokat kitudja milyen forrásokból, akkor az iszlám fanatikusok fognak erősödni.

Különösen ha ezzel párhuzamosan kiirtják az arab baloldalt és mindenki mást is, akik társadalmi és gazdasági modernizációt szeretnének. Vagy szerettek volna ha életben maradnak.

És aztán majd 2073-ban az ükunokánk megtudhatja, hogy mindez hogy is volt valójában.

ZorróAszter 2023.11.03. 18:17:24

@Gery87:

Volt egy dokumentumfilm az Isten haragja izraeli hadműveletről, aminek keretében a MOSZAD leszámolt a müncheni gyilkosságok elkövetőivel és megszervezőivel.

Abban megszólalt egy palsztin pacák, akinek szintén megölték az apját, egy balos, kb. szocdem fazont.

A fiú kiabálva kérte számon, hogy milyen bizonyíték merült fel az elmúlt évtizedekben arra, hogy az ő apjának bármi köze volt terroristákhoz, pláne az izraeli sportolók meggyilkolásához.

Tapi2021 2023.11.03. 19:16:17

@Gery87: "Nem én nem nemzeti konzervatívokról beszélek, hanem a tényleges fasisztákról!"

Mutass egyet!

Tapi2021 2023.11.03. 19:22:17

@Gery87: "Ha nem teszünk ellene."

Mi itt teszünk, de Európának már sajnos késő! Lásd a Cenzoros poszt alá írt kommentemet!

Ott már Juszufok, Mohamedek... fújják a passzát szelet. Ők adják egykor volt világhatalmak, egykori keresztény országok vezetőit.
Ez ami létszik máris.

A többi előtt még van egy paraván, hogy ne legyen feltűnő, amíg visszafordíthatatlan nem lesz az egész.

Persze jó eséllyel máris az. Matek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.03. 19:25:39

@Tapi2021: épp nézem a portugál tévét. Paulo Raimundo, a portugál kommunista párt valami tótumfaktuma virraszt palesztinokért és beszéli a hülyeségeit, Mögötte egy kékhajú buzi lenget palesztin zászlót.

Gery1987 2023.11.03. 20:09:12

@Tapi2021:

"1912-ben" hogy mutassak be egy 22-es fasiszta vagy 33-as náci pártot?
Majd idővel....feltörnek ezek a figurák is.

Gery1987 2023.11.03. 20:11:43

@Tapi2021:

Nincs más út mint a felvilágosodás eszméinek kőkemény betarttatása különben jön a nyaktiló vagy megy vissza a gumicsónak a homokba....

A másik feladat az állandó növekedésben és olcsó munkaerőben, ostoba fogyasztókban érdekelt magántőke megbuktatása.

Gery1987 2023.11.03. 20:12:39

@Deak Tamas:

Agyalágyultak mindenhol vannak.

Gery1987 2023.11.03. 20:14:15

@ZorróAszter:

"Különösen ha ezzel párhuzamosan kiirtják az arab baloldalt és mindenki mást is, akik társadalmi és gazdasági modernizációt szeretnének. Vagy szerettek volna ha életben maradnak."

Az arab világra ráférne egy jó pár munkás párt az biztos.

ZorróAszter 2023.11.03. 21:00:39

@Gery1987:

"Az arab világra ráférne egy jó pár munkás párt az biztos."

Voltak. Hova lettek?

És hogy-hogy nem kérdezi senki, hogy hová lettek?

Gelimtrtrddddd 2023.11.03. 21:03:04

@Gery1987: jön a nyaktiló vagy megy vissza a gum

Látem nagy libcsi vagy, de így egyek vagyunk, hogy regelta egymást meredejteni, ölni.

Bocs, libernyák!

Tapi2021 2023.11.03. 21:30:08

@Deak Tamas: Mondom, végük van.
Onnan, ahová ők mentek sok év alatt, nincs is már hová visszafordulni.
És azt akarják, hogy mi is tartsunk velük.

Tapi2021 2023.11.03. 21:36:20

@Gery1987: Feltörnek, mint a talajvíz?! :-)

Ahol és amikor feltörtek a különböző szocialista pártok, verziók ott és akkor az embereknek JOBB lett!
Azért csatlakoztak és szavaztak rájuk tömegek.

Most ezek/azok a körülmények nem állnak fenn. És az iszlamizálódástól, afrikanizálódástól sem fognak. Ezekkel szemben most más erőket kell(ene) mozgósítani.

Gery87 2023.11.03. 21:42:53

@ZorróAszter:

A Rohinja még tartja magát...

Gery87 2023.11.03. 21:43:23

@ZorróAszter:

"Voltak. Hova lettek?"

Ki támogatná őket? A kapitalista USA?

Tapi2021 2023.11.03. 21:46:10

@ZorróAszter: "Voltak. Hova lettek?

És hogy-hogy nem kérdezi senki, hogy hová lettek?"

Most hadurak és hadaik. Plusz a többség már itt van az elvtársaknál Európában.

Addig voltak, amíg a SZU pártfogolta és fizette őket. Utána a marxizmusnak, leninizmusnak - a fehér ember utópista, sehová nem vezető (csak erőszakba!) eszméinek - már semmi értelme nem volt számukra!

Tapi2021 2023.11.03. 21:50:12

@ZorróAszter: A szocializmushoz is pénz kell. Valakié.

Gery87 2023.11.03. 21:51:03

@Tapi2021:

A problémákra a válasz a kapitalizmus meghaladása ami kitermeli a nyugati imperializmust és a felvilágosodás ami eltörli a vallási fundamentalizmust. Ezzel ezeknek a szerencsétleneknek a válaszát is rá a terror képében.

Vallást vallással, tekintélyt tekintéllyel, konzervatív berendezkedést konzervativizmussal lehet ellentétbe állítani csak minek.
Nem sül ki belőle semmi jó, csak folytonos konfliktushelyzetek, háborúk.

Ezeknek teljesen mindegy hogy bokavillantó ateista vagy, vagy hithű gyakorló katolikus!
"hitetlen vagy és kész".

-Úgyhogy egyrészt foglalkozzunk a belső problémáinkkal ami nélkülük is ugyanúgy megvan és haladjuk meg amit meg kell.
-Másrészt meg vagy változzanak meg ők és ezt támogatni kell vagy be nem teszik ide a lábukat!

Gery87 2023.11.03. 21:52:22

@Tapi2021:

Pénz mindig van, az nem mindegy hány embernél és mekkora arányban koncentrálódik.

Gery87 2023.11.04. 10:48:39

@Deak Tamas:

"Sokan lemondanának az autózásról, kisebb családban gondolkodnak, és áttérnének a vegán életmódra, hogy élhetőbb maradjon a jövő."

És közben a világ nagyobbik és népesebbik fele meg szarik ebbe bele:)
Buborékban vannak ezek sajnos.

ZorróAszter 2023.11.05. 16:43:09

@Tapi2021:

"Ahol és amikor feltörtek a különböző szocialista pártok, verziók ott és akkor az embereknek JOBB lett!
Azért csatlakoztak és szavaztak rájuk tömegek."

Maga eddig még a társadalmi osztályok fogalmát se nagyon akarta elismerni, az osztályharc jogosságát meg pláne. Mi ez a fordulat?

A Szovjetunió megszűnése óta különféle ürügyekkel jelentősen lecsökkentek a reálbérek Nyugaton és ma is csökkennek.

"A szocializmushoz is pénz kell. Valakié."

A társadaomnak van pénze, ha nem szedik el tőlük a rablók.

ZorróAszter 2023.11.05. 16:46:52

@Tapi2021:

"Most hadurak és hadaik. Plusz a többség már itt van az elvtársaknál Európában."

Nem. Megölték őket. Vagy megölették az állítólagos iszlám fanatikusokkal, akiket ők tenyésztettek ki.

Az Islám Állam családfája egyenes vonalban visszavezethető az al-Kaidán és tálibokon keresztül az afgán mudzsahedekig.

ZorróAszter 2023.11.05. 16:49:10

@Gery87:

"Ki támogatná őket? A kapitalista USA?"

Nem kell támogatás. Elég lett volna nem megölni őket.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.22. 13:12:40

@Tapi2021: @GyMasa: nézem épp a Timmermans-Omtzigt választási vitát, utóbbi az a politikus akit nagyon nyalogat a mandili. Teljesen feleslegesen, mert a pasas olyan G. Nagy László-féle téveszmésblogos gondolkodni képes liberális, pl. a "szuverenitásmániája" csak azért van mert 2500 euróból nem lehet csak nyomorogni, tehát strukturáltabban fizessünk adót, tehát ezt ne adjuk ki a kezünkből. Az ukrán gazdákat is csak azért ellenzi mert a klímaváltozás hátrányosan érinti a holland gazdákat, akiket így támogatni kéne és ez megint csak adó. Meg az a "politikus" aki politikai vitában a "jongens, kom op" tehát a kb. faszikáim nebasszmár kifejezést használja, az annyira is vehető komolyan. Néhai Pim forog a sírjában.
Az elképesztő azonban Timmermans. Bele tudja mondani a kamerába, szó szerint, hogy a brüsszeli időmből megtanultam, hogy a megbeszéléseinknek semmi értelme, az egyenszínezés mind szócséplés, lehetetlen kivitelezni.
Hát, nebasszmár, nem szakad a nyakába a félhold.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása