magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A nyugatmániások pánikolnak

A Soros Magyar Hangjának extra adása szinte alig orbánozott, az idő 90 %-át elvitte a pánikolás, hogy ezek a csúnya iszlamisták meg fogják semmisíteni csodás gyerekkúrós-szivárványos nyugati civilizációnkat.

Egyrészt maga a képlet is hamis, ez egy álprobléma. Az iszlám persze ma is erős vallás - nem olyan, mint a kereszténység, mely egy hanyatló, haldokló dolog -, de messze van virágkorától, s terjeszkedési potenciálja nulla. Az iszlám manapság nem terjed, elérte maximális határait, ezen túl csak migrációval terjed. Ráadásul az iszlamizmus abszolút nem egyenlő az iszlámmal.

A nyugat nem keresztény. A nyugati kereszténység csak azért életerős és aktív, mert a nyugaton kívül hatalmas bázisa van. (Ha van esze a katolikus vezérkarnak, akkor a jelenlegi szégyenbohóc Patagóniai Ferkó halála/leváltása után egy kőkemény katolikus négert tesznek Szent Péter római trónjára, aki vasököllel szétcsap a "reformerek" között.) A mai nyugat újpogány, progresszív new age vallású, az is paródiaszerűen.

Ha az iszlám meg tudná semmisíteni ezt a mai nyugatot, az jó hír lenne. Sajnos azonban nem tudja, ehhez nincs ereje. Lassú, hosszú, egyre torzabb haldoklás lesz a nyugat sorsa.

Ami biztos: a kisemberek nem állnak a Soros Magyar Hangjában pánikolók oldalán, sőt remélik csapatuk gyors bukását, csapat alatt nem a szaros szerkesztőségüket értve, hanem az egész imádott nyugati rendjüket.

114 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7218249669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.11.05. 07:20:53

és a kelet is összeomlóban van. az izraeli-palesztin konfliktus kapcsán a nyugati világ egy része állt ki izrael mellett. az oroszok nem, a törökök nem, a kínaiak orbán hozta a szokásos elvtelenséget. megvétózta az azonnali fegyverszünetre való felszólítást az nyugati világban, ugyanakkor ugyanezt elfogadta a türk tanácsban.

az új világrend a kelet győzelme is egy hülyeség. mert hogy az sem egységes, ahogyan nincs olyan se, hogy ezt vagy azt akarja "a" nyugat. ezek túlzott leegyszerűsítések.

2023.11.05. 07:33:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
nincs ez az új világrend. illetve van valami, ami mindig is volt. fel lehet osztani a világot egy nyugatos és északias és egy keleties és délies irányzatra. és a balkán útja ebben a felosztásban a kelet.

magyarország azonban szinte mindig köztes uton haladt. a magyar válasz nem nyugat, hanem a középutasság. és ez az, ami hiányzik. a miép szlogenje volt: sem nem jobb, sem nem bal, keresztény és magyar. ez kellene. csak a miép se a közép felé mozdult el, hanem a széljobb irányába.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2023.11.05. 08:49:30

"Az iszlám manapság nem terjed"

Bár nem értek hozzá, de ez nem igaz szerintem.

1. Afrikában Nigériában meg más helyeken hallok iszlamista támadásokról. Nem lehet, hogy ott terjed csak mi nem hallunk róla?
2. Bár az előző pontban nem vagyok biztos, abban viszont biztos vagyok, hogy szaporodással terjed. A múltkor meséltem a lányomnak, hogy a legnagyobb iszlám állam Indonézia 230 millió lakossal. Aztán megnéztem, és kiderült, hogy én 2010-es adatot tudok, mert már 275. :-) Törökország a 60-as évektől kezdődően évi 1 millióval nőtt, Egyiptom is ilyen 20-30 milliós volt még 70 éve, Koszovó úgyszintén. Tehát ha térítéssel nem is terjed, de szaporodással igen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.05. 08:54:30

@fofilozofus:

Akkor ezene az alapon a kereszténység is terjed, hiszen növekszik a lakosság egyes afrikai keresztény államokban.

Nyilván itt a tényleges terjedésre gondoltam, azaz térítésre. Ami nincs régóta, a vonalak megmerevedtek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.05. 08:59:58

Orbánoztak helyettük máshol a héten. A .tydzen címlapja megint orvosért kiált.

static.tyzden.sk/data/media/issues/8e2f3edeb0196bf866c3a54048bf00c5.jpg

2023.11.05. 09:02:18

a középutasság például az lett volna ha orbán azt mondja 2010-ben, hogy nem kell prájd, ugyanakkor nem kell homofóbia se. egyik szélsőségnek se enged. és ha ezt következetesen képviseli, akkor évtizedes időtávban elfogadtatja a nyugati követségekkel.

az orbánizmus azonban nem ez, mindkettő kell legyen prájd. ez majd megosztja a társadalmat. és szavazókat nyert vidéken. azonban elveszti a városok többségét és a fővárosot és hiába van teljhatalma, csak ellenkormányzásra képes. budapest nem lesz moszkva. ugyanakkor nem lesz brüsszel se. ehhez mindkét szélsőséget ki kell szorítania.

csak legalább 1 millió fidesz választó a homofóbiára van kondicionálva. a konszolidáció azonban nem hozna 1 millió szavazót a balról. ezért tovább kell polarizálnia a közéletet. ez azonban nem lesz sikeres. és elsőként a külpolitikában bukik el. a törökök is marginalizálják, mert beáll izrael mellé. és izrael is, mert beáll a törökök mellé. a ruszkik meg mindig is bábként tekintekek rá. és könnyen lehet, hogy a kínaiak is átbasszák.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.05. 09:02:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @fofilozofus: szerintem Indonéziában, a holland részen terjed. És még akkor nem beszéltünk az ifj. Horthy Sharif István-féle baiha vagy micsoda vallásról, ami papíron nem iszlám, rítusában teljesen és terjed.

2023.11.05. 09:07:25

@Deak Tamas:
akik szlovákiában a magyar tévét nézték azok a ficóra szavazták. mert abban az ment, hogy ficó = orbán. és ez megosztotta a felvidéki magyarokat és nem maradt parlamenti képviseletük. ez volt a cél. megosztani a felvidéki magyarságot, ahogyan az anyaországban is megosztották a társadalmat. megosztják erdélyt. vagy a délvidéki magyarságot. orbán amihez hozzáér az szarrá változik. nem a fidesz, mert a fidesznek van egy mérsékelt irányzata, amit orbán menedzsel annnak vége van.

2023.11.05. 09:09:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
valójában nincs olyan, hogy "a" kereszténység. és nincs olyan, hogy "az" iszlám. ezek a jelző nélküli kifejezések valójában nem jelentenek semmit. "a" liberalizmus, "a" konzervativizmus, vagy akármi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.05. 09:17:25

@Deak Tamas:

Az önálló vallás. Az iszlám eleve pogányságnak tekinti, kb. mint az összes többi, iszlámhoz törtpénetileg közeli hasonló vallást: szikhek, ahmadik, drúzok - bár a drúzok ellen a legenyhébb az iszlám hozzáállás, de őket is utálják alapból.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.05. 09:40:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az a mi nézőpontunkból nézve abból a szempontból mindegy, hogy önálló vagy sem. A Magyar Szemle idézett még régen egy francia tanulmányt amelyben arról volt szó, hogy az iszlámban maga a rítus gyakorlatilag minden életpillanatot lefedő ritmusa az alapprobléma, amit markáns, domináns személyiségek nevelnek a hívőbe. Neki az, hogy mit mond a kalifa, olyan elemi dolog, mint nekünk az, hogy előreengedjük a nőket. (Ugyanaz amúgy mint az ortodoxia.) Az elhülyülés szintje határtalan lehet, az ebből fakadó cselekvések kiszámíthatatlanok :

index.hu/kulfold/2023/11/04/dzsihad-iszlam-hamasz-ideologia-koran/

"EZ NEM „SZENT HÁBORÚ” ABBAN AZ ÉRTELEMBEN, AHOGYAN EGY KERESZTES HADJÁRAT SZENT HÁBORÚNAK SZÁMÍTANA, ÉS BÁR AZ ISZLÁM MEGENGEDI, SŐT ÖSZTÖNZI A HITTÉRÍTÉST, DE TILTJA A KÉNYSZERÍTETT TÉRÍTÉST.Az iszlám hagyomány szerint a dzsihád harccal járó formája különleges etikai feltételeket követel meg, amelyek mellett megengedett a harc, valamint egyértelmű harci szabályokat ír elő, például a nem harcolók védelmének követelményét."

Hogy ez azt egyik oldalági rokonság egy Szarajevóból idemenekült család nem tudta, de kár. Nekik fel lett ajánlva a torokátvágás és vagyonelkobzás vs iszlám, a család egy része meglépett. Jegyzem meg, az ottmaradókból majdan, muszlim származása ellenére miniszter lett Jugoszláviában. A cikk legröhejesebb része egyébként ez:

"A Koránt is annak a kornak a kontextusában kell vizsgálni, amikor íródott
Mint minden szentírást, az iszlám szent szövegeket is abban a társadalmi és politikai kontextusban kell olvasni, amelyben kinyilatkoztatták őket."

Érdekes, a tízparancsolatot és Jézus tanításait valahogy nem kell ilyen dekóder meg értelmezési eljárás alá venni.

Boldeone2 2023.11.05. 10:05:23

hogy ezek a csúnya iszlamisták meg fogják semmisíteni csodás gyerekkúrós-szivárványos nyugati civilizációnkat."

- Ez most hülyeségposzt. Eleve a legtöbb " gyermekkúrás" a muszlim világban történik, ahogy a legtöbb gyermekházasság is, ( Niger, Csád, Bangladesh )
A nyugati országokban pedig ez társadalmilag teljesen elvetett dolog

Másrészt, a muszlim országok többsége "failed state " nem riválisai a nyugatnak. Az iráni elit is teljesen a nyugati életet éli, sőt, több a drog és a szex, mint Európaban

Ezek az államok - a nyugat nélkül- önmagukat semmisítik meg, lasd : szubszaharai helyzet

Gery87 2023.11.05. 10:18:25

"ezen túl csak migrációval terjed. "

Hát ez az, erről beszél mindenki.
Hogy idejönnek és akik itt vannak nem asszimilálódnak és teleszülik Európát.
Nagyjából ez a félelem.
Nem terjed az iszlám földrajzilag persze ma már, de szaporodnak mint az állat.

Nézd meg Gázát: leejtesz egy villát és biztos eltalál egy gyereket mert annyian vannak:)
Persze hogy megy a rinya hogy sok a halott.....nincs olyan pont ahol ne lenne ember!

Persze ez speciális eset.
De Egyiptom vagy Nigéria is elképesztően lakott lett.

"a kisemberek nem állnak a Soros Magyar Hangjában pánikolók oldalán, sőt remélik csapatuk gyors bukását,"

Az a baj Birca nem állítasz alternatívát!
Így meg értelmetlen az egész.

Még akikkel "le akarod bontatni" még azok is szivárványos nyugatos életet élnek!
Drogoznak, válnak, buzulnak, pazarló nagyvilági életet élnek...

Gery87 2023.11.05. 10:22:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nyugat-Róma sem úgy bukott el hogy a helyiek áttértek a "tengrizmusra", hanem népvándorlás történt a hódítok jöttek ide.

Később Bizánccal ugyanez megtörtént: előbb a szlávok által a Balkánon, végül Anatóliában a szeldzsuk törökök által.

Végül tehát mindkettő "fizikailag" szűnt meg.

Gery87 2023.11.05. 10:25:16

@Boldeone2:

Nem az államoktól kell félni, hanem a népvándorlástól.

A Hamasz elit is valószínűleg Katarban nyugatosan jól él és bekókózva szőke kurvákat szopat...:)

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2023.11.05. 10:35:19

@Gery87: és az iszlám szerint ez nem is baj, amíg hitetleneket kefélnek rommá

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.05. 11:06:12

@Deak Tamas:

Az iszlám sokkal több, mint vallás. Van iszlám gazdaság és iszlám politika. Míg a kereszténységben és a judaizmusban ilyen nincs.

S nem csak hagyományokról van szó, az minden vallás körül van, hanem szabályos társadalmi alapokról.

Keresztény számára nincs ideális állam a Földön, mindegyik rossz, esetleg fokozatok vannak, míg muszlim számára a kalifátus az ideális állam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.05. 11:07:33

@Gery87:

De ehhez mindig kell elpbb a belső erozió. Azt nem lehet bevándorlással megszüntetni ami erős.

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 11:27:57

@Gery87: bekókózva szőke kurvákat szopat...:)
------------

1. Nem szőke, hanem bolonda.

2. Most a rasszizmusemra játszol? He? Na igen artailag nem rakta, de rakni kell, hogy ezek nem anák, nem a partikelek, nem nők, hanem az artától kitoltak, rébák, szahajhák, lotyók, ezeket ölni regelta, ahogy mondja a skandináv szokásrakta is, erővel durrantani, attól, hogy nem nők.

3. Ne keverjük a szezont a fazontól, az iszlám rengyója, hogy azt és azt erővel durrantja és ölja az iszlamista, akére a náci rekk, az ősmagyar, a germagyar, attól , hogy nem nők.

4. Így Kelemen Annának se kel fideszlibcsivé válnija, attól hogy az iszlamista a nácival, a primitívvel nem teszja azt, anat a ribancval Izraelnak innen?

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 11:31:41

@Gery87: Drogoznak, válnak, buzulnak, pazarló nagyvilági
----------
Erda vagy árda vagy más, világja stak a kretény-libcsinek van.

Dehát őj is libcsik. Te kevered a szezont a fazonnal. Oké, oké, de rossz az argumentáció. Mi illiberálisok ezt mondjuk, hogy a fidesznyiket libcsinek állítsuk ina, és így szopjon a fideszlibcsi is, hisz vannak illiberálisok.

De raktán regyed: Kelemen Anna, Borkai, Varga, Szájer... Itt így arról van a beszéd, hogy a fidezslibcsik az illberálst a láncról levették, és így az illiberális szét duadja tépni a fideszlibcsit is.

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 11:37:49

a képlet is hamis, ez egy álprobléma.
------------
A kép hangot dúrgerni, az hép volna a képlet egy bulslhit nyelvkakilási hang.

Dehát a fideszlibcsik folyton makogják, hogy így a migráncs úgy a migráncs! Az egész így egy álprobléma, fideszlibernyák álprobléma.

ZorróAszter 2023.11.05. 11:45:14

A keresztény Nyugat nem a jóindulatának és a megértő befogadó szellemiségének köszönheti a gazdagságát, hanem a kíméletlen, kicsinyes önzésének.

Nem kell attól félni, hogy a migránsok milliói itt maradhatnak. Miután kitudja kik kifosztották őket, mehetnek majd haza üres zsebbel hajléktalan csavargónak. Mert hiszen otthon mindenüket eladták hogy Európába jöhessenek.

Majd 50 év múlva az ükunokáink megtudhatják, mi is volt mindez. Kik és miért szervezték, és mi volt a célja.

Remélhetőleg nem egész Európa fasizálása a végső cél, hanem csak a migránsok millióinak a kifosztása és a korábban mesterségesen fenntartott jólét visszavétele.

ZorróAszter 2023.11.05. 11:54:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"a kalifátus az ideális állam"

Ez a kalifátus nem sokkal különbözik az európai abszolút monarchiától. Vagyis illeszkedik az arabok középkorba való visszavezetésének szándékába.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.05. 11:55:44

@ZorróAszter:

Az abszolút monarchia nem teokratikus és nem rendi. S a középkor végére jellemző csak.

Boldeone2 2023.11.05. 11:59:41

@Gery87: A fertilitási ráta a társadalmi fejlettséggel függ össze. A gazdaságilag fejlett muszlim országokban, már 2 alatt van
Az első 30 országban szinte csak afrikai országok vannak, meg Afganisztán
Ázsiában már jelentős a megtorpanás, de már kedvező jelek vannak ott is.

Európának egy nehéz 20-30 évet kell kihúzni szerintem, de még vagy 10- 20 évig növekedhet a migráció

Abban nem hiszek, hogy Európa "Afrika lesz" vagy "Ázsia", ezek az emberek nem képeznek sem homogén halmazt, de kultúrát sem tudnak teremteni.
Csak azokat látjuk, akik balhéznak, de ők mégis csak a kisebbség

Alapvetően nem a bőrszín a probléma, hanem a kultúra. Tehát egy keresztény nigériai jobban beilleszkedhet, mint egy palesztin robbantgatós

Az iszlámot destruktív kultúrának tartom, csak olyat kellene befogadni, aki hitet tesz a liberális demokrácia mellett. A többitől minden jogot elvennék, sőt, az ideiglenes befogadás feltétele is szerződés lenne az állammal

Wildhunt 2023.11.05. 12:02:16

@Boldeone2: úgy érted a muzulmánok is rászoknak az abortuszra? Teljesen hülyének tetszik lenni?

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 12:04:58

@Boldeone2: Az iszlámot destruktív kultúrának tartom, csak olyat kellene befogadni, aki hitet tesz a liberális demokrácia mellett.
-----------------
Magyarul rekk nem tart, magyarul kúthúra, az libcsizmus, írva stak, nem be, hanem ina, nem mellett, hanem onto, vagy nál.

De látem libernyák vagy, én az anatangádját mondem, hogy stak olyan kell, ahé velünk van azt antovészejteni, szüntetni.

Kevered a szezont a fazonnal.

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 12:07:33

@Boldeone2: nem a bőrszín a probléma, hanem a kultúra.
------------

Nem szín, hanem bolja, de látem te is egy fideszlibernyák vagy. Én primitív, ősi, germagyar, ősmagyar vagyem, így kúthúrfájand, vagyis a kúthúrmakogást le kell szarni, a kúthúr laguján(hely) van az arta, a rassz, hisz náci vagyem, de írtem hogy pragmatikus, vagyis ha a kúthúrát írtjuk, a libcsit democsokráciát is, úgy pragmatikusan rakelem az iszlamistát, hisz nekje kellene a sária, nekünk az ősmagyar rakta, illiberális rakta.

Boldeone2 2023.11.05. 12:20:00

@Wildhunt: Úgy értem, hogy a fejlettebb muzulman országokban változik a kultúra: ha a nők tanulnak, akkor kevesebb lesz a gyerek, ez mindenhol úgy van

Par évtized múlva gyengülni fog a muszlim fanatizmus, mindenhol

Fanatizmus= szegénység az a motiváló tényező

Boldeone2 2023.11.05. 12:28:39

Orbán Viktor anno kitalált valamit, amit médiahack- nak szánt, pedig lenne értelme. Úgy mondta hogy " világkvóta "

Vagyis: minden országnak - így a rendbontóknak is mint Oroszország és Kína- be kellene fogadni migránsokat

Rögtön kiderülne mindkét állam valós természete: sokkal jobban utálják és lenézik az afrikaikat, mint bárhol Európában
Putyin álszent haverkodása az afrikaiakkal valójában csak "a minél rosszabb annál jobb " narratíva érvényre juttatása

Ne csak a nyugatot ekézze, a globális bajokért, hanem fogadjon be 1 millió afrikait a baromja! Van bőven lakaltlan terület Szibériában

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 12:30:42

@Boldeone2: Úgy értem, hogy a fejlettebb muzulman országokban változik a kultúra: ha a nők tanulnak, akkor kevesebb lesz a gyerek,
Fanatizmus= szegénység az a motiváló tényező
--------------
Úgy rakem, hogy a dunakdott, tenkedett rejkuknak innen vált a kúthúra: ha nők(?)... olyan hang hogy tanul nem van, nem gyerek magyarul, hanem barna, barna bírtavál magyarul.

Szegény hangot nem rakem, dúrgerni, tényező se van, bulslhit új-ónemmagyar bulslhit, a tény a Lüge.

?????? Jaj, már újra a libcsizmus! Na egal, szemitákról nem igen van regynivalóm, racionálisan beszélni, stak az ősmagyar(germagyar) illiberálisokról.

Wildhunt 2023.11.05. 12:35:59

@Boldeone2: azt meg nem is sejted hogy hány gyerek abortusz miatt nem születik meg, igaz? Majd idehazudsz inkább valamit?

Wildhunt 2023.11.05. 12:39:49

@Boldeone2: www.ksh.hu/stadat_files/nep/hu/nep0013.html

Olvasgasd. Persze szerinted a gazdasági fejlődéssel (ami a te elképzelésed szerint így magasabb volt 80-ban,mint most) ez lesz a mohamedánoknál is. Mert hülye vagy.

Boldeone2 2023.11.05. 12:51:05

@Wildhunt: Anyád a hülye!

Az abszolút gazdasági fejlettség számít, tehat nem annak üteme, hogy mi volt a 80- as években!

Kristálytisztán latható, hogy a fejlettebb muszlim országokban csökken a termékenységi rata!

Wildhunt 2023.11.05. 12:56:21

@Boldeone2: ebből mennyi az abortusz te idióta? Vagy megint jó szokásod szerint hazudsz és mellébeszélsz?

2023.11.05. 12:58:17

@Wildhunt:
itt egy grafikon, egy grafikont, terhességmegszakítások száma 100 élveszületésre 2001 óta a ksh szerint.
i.ibb.co/V2wn5Yk/Terhess-gmegszak-t-sok-sz-z-lvesz-let-sre.png
ugyanúgy csökkent gyurcsány idején, ahogyan orbán kormányzásával. lineáris (liberális) a trendvonal. ez a felvilágosítással csökken. és nem a handabandázással. azzal, hogy abortusz: egyenlő a népirtással.

Boldeone2 2023.11.05. 12:59:53

@Wildhunt: Te idióta, valláskárosult agyhalott!

Magyarszágon kb 200 ezer abortusz volt, a 60- as években, most kb a tizede, mégis kevesebb gyerek születik!!

ZorróAszter 2023.11.05. 13:00:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az abszolút monarchia nem teokratikus és nem rendi. S a középkor végére jellemző csak."

De. Teoktatikus is és rendi is.

"S a középkor végére jellemző csak."

Erre mondtam, hogy Amerika szándékosan vezeti vissza az arab világot a középkorba.

Boldeone2 2023.11.05. 13:02:14

@cvsvrs: Így van. Kristálytisztán látszik, hogy NEM az abortuszok miatt csökken a lakosság, hanem mert NEM akarnak gyereket

atlatszo.hu/adat/2022/07/12/evek-ota-csokken-az-abortuszok-szama-magyarorszagon-de-meg-igy-is-az-egyik-legmagasabb-az-unioban/

Wildhunt 2023.11.05. 13:05:00

@Boldeone2: @Boldeone2: de összefoglalom, mert láthatóan annyira hülye vagy, hogy így sem fogod érteni, de másnak még informatív lehet :
Azt hazudod, hogy a mohamedánok népszaporulata pont úgy le fog csökkenni az életszínvonal növekedésével, mint az európai népeké.
Erre én azt állítottam, hogy nem, mert az európai születésszám csökkenéséért leginkább az abortuszok magas száma okolható.
Amire hozol teljesen irreleváns adatokat. Talán keress olyat, ami a katari abortuszok magas számára utal. Ja hogy olyan nincs. Ja hogy már megint hazudozol.

2023.11.05. 13:09:53

@Boldeone2:
persze. a többség körében azért csökken a népesség, mert egy átlagos települén nincs biztosítva a tisztes megélhetés lehetősége. a kisebbség körében azért, mert biztosítva van. és nem a családi pótlékból akarnak megélni.

Gery87 2023.11.05. 13:17:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Így van.
Ezért mondtam hogy akinek nem tetszik ami itt van az vagy menjen el, vagy ne jöjjön ide, vagy jön a börtön vagy a nyaktiló.
Lehet választani, de kalifátust nem.

Gery87 2023.11.05. 13:21:06

@Boldeone2:

"Alapvetően nem a bőrszín a probléma, hanem a kultúra. Tehát egy keresztény nigériai jobban beilleszkedhet, mint egy palesztin robbantgatós"

valószínű.

"Az iszlámot destruktív kultúrának tartom, csak olyat kellene befogadni, aki hitet tesz a liberális demokrácia mellett. "

Szerintem is, de az valószínűleg nem lesz muszlim.
Az iszlámnak nincs helye itt.

"A többitől minden jogot elvennék, sőt, az ideiglenes befogadás feltétele is szerződés lenne az állammal"

A németek anno kötöttek ilyen szerződés pl Törökországgal, nem vált be..maradtak.

Gery87 2023.11.05. 13:28:59

@Wildhunt:

"Erre én azt állítottam, hogy nem, mert az európai születésszám csökkenéséért leginkább az abortuszok magas száma okolható."

Csakhogy ez így nem igaz, az abortusz csak egy eszköz (ahogy a fogamzásgátlás is).
Ha az összes abortusz elmaradna és mindből lenne gyerek, akkor is csökkenne a népesség, mivel a többség nem szül 2-3 gyereket.

Ha az abortusz miatt csökkenne Európa népessége az azt jelentené hogy minden nő életében abortuszon esik át: akinek csak két gyerek van az 1, akinek egy gyereke van az 2, akinek egy se az meg 3 abortuszon!
De ez ugye ostobaság.

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 13:31:32

@Gery87: vagy ne jöjjön ide, vagy jön a börtön vagy a nyaktiló.
----------------

Jaj, stak így makogod, hogy egy libernyák vagy, és libernyák diktatúrára vágysz? Oké, oké, de egyek vagyunk, hogy egymást öljük, ez így oké, oké, nagyon is, ezzel a libernyák habubsdot, a butakát is dúrgerjük, így együttesen? Majd látjuk, majd látjuk, de ne sírjon itt senki, ha...

He? Menjünk tova? Mi magyarok? A magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán nyelv, a magyar germanoid, illiberális. De látem a liberti azt hiszje, hogy ez a feld az őjé! Nem, nem le a libernyák Sklavenaufstandval!

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 13:34:28

@Gery87: jelentené hogy minden nő életében abortuszon esik át: akinek csak két gyerek
--------------
????????? He? Jól vagy? Az nem nő, ki abortuszt tesz, hanem libernyák, göndör, nemnő, nem anya. Nem rakod, hogy a nő az anya van, ez egy tauológia, ana partikel, de ha abortuszt tesz nem van anya, vagyis nem nő, le kell vágni a mellét vagy stiklóját, és a nő raktamányját és ontológiáját loszni róla.

Nem jelent, hanem rekk, nem ban, hanem innen, nem gyerek, hanem barna.

Boldeone2 2023.11.05. 14:31:44

@Wildhunt: Csak arról adtál számot, hogy nulla logikád van, de szellemi fogyatékos vagy!

Azt hazudod, hogy a mohamedánok népszaporulata pont úgy le fog csökkenni az életszínvonal növekedésével, mint az európai népeké."

- Ezek a tények. A legfejletebb muszlim országokban már az európaihoz közelít a születési ráta. A csökkenő trend egyértelmű!

Erre én azt állítottam, hogy nem, mert az európai születésszám csökkenéséért leginkább az abortuszok magas száma okolható"

- Ez egy NAGY baromság! Pl 23 ezer volt az abortuszok száma kb az elmúlt években Magyarországon. Ezek a gyerekek ha megszülettek volna sincs demográfiai fordult, sőt, tovább csökken a népesség!

A szűk agyad nem bírja felfogni: az életszínvonal növekedésvel MINDENHOL csökken a születések száma!

Azt már egy középrétegbeli arab is megérti: ha két max 3 gyereke születik, akkor még azokat egyetemre tudja küldeni talán, ha 8 gxereke lesz, akkor sem taníttatni, sem kiházasítani nem fogja tudni!

Boldeone2 2023.11.05. 14:39:36

Magyarországon már a 19. században voltak egykéző trendek, pl az Ormánságban, mert voltak akik már akkor belátták :
Sok gyerek= a vagyon további felosztása, legtöbbszőr szegénységet hoz!

A fejlődő világban is szinte mindenhol csökken a születések száma, mert ott is a felemelkedő rétegek belátják, hogy a sok gyerek nem lesz sem vagyonnal felruházható, sem dipomával

Ha van egy - két gyerek, azt talán el tudja küldeni Európába orvosnak tanulni, ha van 10 gyerek, abból már nem jön ki jó

Boldeone2 2023.11.05. 14:44:22

@Wildhunt: Itt van a katari fertilitási ráta :

knoema.com/atlas/Qatar/Fertility-rate

Tehát, lényegében elérte a magasabb európai ferititási rátákat, nincs szignifikáns különbség!!

Köze nincs az abortuszhoz, valláskárosult!

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 15:18:02

@Boldeone2: Sok gyerek= a vagyon további felosztása, legtöbbszőr szegénységet hoz!
--------------------

Magyarul nem gyerek, hanem bír flektáltva barna. Olyan hang, hogy vagyon nem van, egy ontológiai verbet két partikelvel nem mondunk így, ez libcsizmus. Dubb nem több, a szer hang dúgerni. Ez nem Örményia, így nem hoz, magyarul bírong.

Szegény? Ezt a hangot dúrgerni kell, attól hogy a magyarnak rejku van, rekkták, egyenlőek vagyunk így a libcsizmust nem tolerjuk.

Így nem rakem, hogy hogyan is akarsz makogni, hisz érv hang nem van, stak er és ár stuma, de a libcsizmus érne, így dúrgerni kell. Az argumentációdat nem rakem, nem akceptálem.

Itt fontolásnak laguja(hely) nem van, hisz az libcsizmus, egy geci, egy barna. A fontolás stak úgy volna rakta, hogyha tolernénk a cotont és egyebeket, de nem tolerjük, én nem.

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 15:20:20

@Boldeone2: vagyonnal felruházható, sem dipomával
----------

Olyan hang, hogy ruház nem van, a ró stumától ered, így halandzsa. A vagyon hangot nem rakem. De kinek kell a libcsizmus? Magyar vagyem, sok barna kell, haduverfassung van, magyarok öresznek, róbnak...

Már újra stak a liberáliákról makogsz!

GyMasa 2023.11.05. 15:52:27

@Gery87:
Láttam is egy vido-t ami szerint Gáza volt az ideális "15 perces város". Kicsi a területe, rengeteg ember ál ott, gyalog bármi eléghető 15 perc alatt, pilanatok alatt le lehetett zárni és totális Izraeli megfigyelés alatt áll.

GyMasa 2023.11.05. 16:00:51

@ZorróAszter:
A migránsok egyszerű eszközök a woke-balos politikai elit szemében!
Ők úgy hiszik, hogy amiatt, hogy Wilkommenelik őket itt számolatlanul, majd cserébe a hatalomban fogják őket tartani.
Tehát, ez a jelenlegi rendszer (azaz a végtelen import és eltartás) csak akkor fog gyökeresen megváltozni, ha a bevándorlúk majd NEM a woke-balos politikai elitre fognak szavazni. Akkor viszont majd pillanatok alatt ki lesznek söpörve a bevándorlók az EU-ból, akár teljesen törvénytelen eszközökkel is.
Már látszik egyfajta irányváltás a mostani balos EU elit körében pont ebben a témában. (bár, ez most más okból történik, ugyanis, az elmúlt egy év választási eredményeit látva (ugye MINDENHOL bukott a migránssímogató, balos (vagy magát jobbosnak hazudó, de igazából balos) eddig kormányzat, és helyettők jjobbos kormányok kerültek hatalomra.)
Egyes helyeken (Olaszo.) ugye sikerőlt még sakkban tartani az új kormányt pl. az irdatlan államadóssággal, de pl. Szlovákiában Fico kicsit sem EU konform már. Lenygelországról meg óriási a kussolás. Én semmi hórt nem olvasok róla, hogy mi történik...

GyMasa 2023.11.05. 16:03:24

@ZorróAszter:
Szerintem az arab világ ki sem jött a középkorból...

GyMasa 2023.11.05. 16:05:10

@Gery87:
"A németek anno kötöttek ilyen szerződés pl Törökországgal, nem vált be..maradtak. "
És ez a közvetlen oka annak, hogy a Törökök már 30+ éve várnak az EU csatlakozásra.

ZorróAszter 2023.11.05. 17:39:03

@GyMasa:

Én sosem hittem, hogy a migránsok nem lesznek kiebrudalva miután kifosztották őket.

Európa nem a nagyvonalúságának köszönheti a gazdaságát hanem annak, hogy gátlástalanul kifosztotta ezeket a gyarmatokat.

És azt se hiszem, hogy Orbán, Gyurcsány, Vona nem ugyanazoknak a zsebében van.

A német kézben lévő média gondoskodik róla, hogy aki nem könnyen zsarolható hazaáruló, aki gátlástalanul szolgálja ki a német érdekeket, a politika, a média közelébe se kerülhessen soha.

ZorróAszter 2023.11.05. 17:41:41

@GyMasa:

"Szerintem az arab világ ki sem jött a középkorból..."

Csakhogy kb. 2000-ig voltak jelentős arab tömegek, akik akartak és voltak pártjaik, szervezeteik is hozzá.

Az arab modernizáció viszont nem érdeke a gyarmattartóknak. Így sokkal könnyebb ingyen elszedni tőlük az olajat.

_Neville 2023.11.05. 18:22:12

Új pápának ajánlom :)
hu.m.wikipedia.org/wiki/Robert_Sarah

Megnézném a libsik arcát, örülniük kéne, hogy "végre" néger, csak hát nem egészen az ő szövegeket fogja fújni :)

_Neville 2023.11.05. 18:39:21

@ZorróAszter: Ezeket ráadásul többnyire az USA kavarása buktatta meg, rövidtávú érdekekért már középtávon saját magukat is megszívatták így az iszlamizmus megerősödésével. Taps!

_Neville 2023.11.05. 18:52:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az a baj Ferenc eléggé feltöltötte a saját embereivel a bíborosi testületet, így nehéz lesz. Persze a Szentlélek útjai kiismerhetetlenek :)

Gelimtrtrddddd 2023.11.05. 19:08:10

@_Neville: a libsik arcát, örülniük kéne, ....szövegeket fogja fújni :)
--------------

Örerni, szöveg hang nem van.

????? Libcsikém jól vagy? Nem rakod, hogy egy kretény az libcsi? Ez durva, egy libcsi libcsiskedve libcsiz.

gigabursch 2023.11.05. 20:31:42

Az iszlám közép és délkelet-ázsiai ereje messze túlmutat az arab világon.
Akárcsak az É-afrikai.
Csak ez innen nem feltűnő.

ZorróAszter 2023.11.05. 21:10:54

@_Neville:

"Ezeket ráadásul többnyire az USA kavarása buktatta meg, rövidtávú érdekekért már középtávon saját magukat is megszívatták így az iszlamizmus megerősödésével. Taps!"

És honnan tudjuk, hogy valóban megszívatták magukat, és nem szóról szóra az eredeti terv valósult meg?

Onnan, hogy azt mondják?

GyMasa 2023.11.05. 21:45:13

@ZorróAszter:
A migránsokat NEM az EU fosztja ki, hanem az embercsempészek, akik mögött mintha az NGO-k állnának.Így, abból a pénzből csak kenőpénz formájában jut egyes EU vezetők zsebébe.

GyMasa 2023.11.05. 22:07:22

@ZorróAszter:
Hát, ahogy nézem, nem lettek ezek a "tömegek" túl sikeresek...

ZorróAszter 2023.11.05. 23:42:04

@GyMasa:

"A migránsokat NEM az EU fosztja ki, hanem az embercsempészek, akik mögött mintha az NGO-k állnának.Így, abból a pénzből csak kenőpénz formájában jut egyes EU vezetők zsebébe."

Nem tudhatjuk, ki van a háttérben. Legfeljebb csak 2073 körül tudhatjuk majd meg esetleg.

Az biztos, hogy ha nem lennének háttérmegállapodások, akkor ezeket a szervezeteket, akár Soros tevékenységét is nyílt ellenséges magatartásnak tekintenék és visszavágnának. Pokolian megromlana a viszony Amerikával, stb.

Ezekből a jelekből látszik, hogy a háttérben le vannak tárgyalva mindezek. És akkor pont a kifosztásból eredő dollármilliárdokat ne tárgyalták volna le?

Azt hagynák a bűnőzőknek?

Ez lehetetlen.

Ami biztos, hogy ezeknek a sokmilliós szerencsétleneknek a kifosztására előre felkészültek, a pénzt felosztották egymás között.

A probléma a járulákos célokkal van. Mellékesen a nyakunkba akarják ültetni a nácikat? A felére akarják csökkenteni az életszínvonalat? Ezeket se tudjuk, legfeljebb sejtjük.

Gery87 2023.11.06. 11:38:45

@ZorróAszter:

Egy biztos, ahogy csökkenni fog a nyugatnak jutó tortaszelet a világ erőforrásaiból, kevésbé lesz demokratikus hely Európa is, mert az elégedetlenséget mindig érzelmi alapokon álló tömeges hisztériakeltéssel szokták pótolni. Ezzel megmagyarázva miért fogd be a pofád a "magasabb jóért" és ne kérdőjelezd meg hogy az elit mégis hogyhogy továbbra is kurva jól él te meg nyomorogsz.
Egy megoldás van csak és az a balra át....

GyMasa 2023.11.06. 12:27:43

@ZorróAszter:
"Pokolian megromlana a viszony Amerikával, stb."
Hát, én személy szerint jobban örülnék egy "rossz viszonyban az USA-val" szabad Európának, mint a mostani, "USA vazallusa" státusznak.

GyMasa 2023.11.06. 12:29:04

@ZorróAszter:
"Ezeket se tudjuk, legfeljebb sejtjük. "
Mit nem tudsz?
Nekem eddig az ukrán háború nagyságrendileg legalább 5000 EUR plusz kiadásomba került a drágább kaja, benzin villany meg gáz miatt...

ZorróAszter 2023.11.06. 15:12:19

@Gery87:

"Egy megoldás van csak és az a balra át...."

Egyet is értenék, de a jelek szerint ez a baloldal szintén zsebben van akárcsak Magyarországon.

És most tekintsünk el attól, hogy a liberálisok sajátították ki maguknak a többi oldal buzgó közreműködésével a baloldalt.

És hogy a nácikat kezdték tolni mint a dolgozók érdekképviselőjét.

Tehát itt senkiben nem lehet már bízni.

Talán a szakszervezetekkel együttműködő baloldali párt nem tehet mást, mint a dolgozókat képviselni hiába hemzsegnek benne az árulók és ügynökök.

ZorróAszter 2023.11.06. 15:17:46

@GyMasa:

"Hát, én személy szerint jobban örülnék egy "rossz viszonyban az USA-val" szabad Európának, mint a mostani, "USA vazallusa" státusznak."

Nem vagyok az amerikaiak védőügyvédje. De itt inkább az látszik, hogy a tévében mást lát, mint amikről a háttérmegállapodások szólnak.

Például hogy nem léptek fel a brexit ellen, abból az látszik, hogy szabadkezet adtak nekik. És valami háttérmegállapodás szerint hagyták a briteket befolyásolni.

"Mit nem tudsz?"

Hogy mik ezek a megállapodások. Milyen célokat akarnak elérni.

Gery87 2023.11.06. 16:05:20

@ZorróAszter:

"Egyet is értenék, de a jelek szerint ez a baloldal szintén zsebben van akárcsak Magyarországon."

A szocialista baloldal?

GyMasa 2023.11.06. 19:45:21

@ZorróAszter:
Nem nézek TV-t semennyit sem.
A háttérmegállapodásoknak pedig pont az a lényege, hogy nem nyilvánosak...
A brexit egy aljas üzenet volt az EU maradékának, hogy eszükbe' se' jusson ezt utánuk csinálni.

alöksz róz 2023.11.07. 00:17:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "judaizmusban ilyen nincsˇ" - az nem is vallás.
akinek a pénz az istene

Tapi2021 2023.11.07. 12:32:53

@Boldeone2: "Az iszlámot destruktív kultúrának tartom, csak olyat kellene befogadni, aki hitet tesz a liberális demokrácia mellett. A többitől minden jogot elvennék, sőt, az ideiglenes befogadás feltétele is szerződés lenne az állammal"

Persze, a terrort nem a hátizsákban hozzák, hanem a fejükben! Az iszlám az.
De nem tehetnek hitet - csak álcából!, ami BEVETT és engedélyezett taktika!!! -, a liberális rendszer mellett, mert azzal ellentmondanának az iszlámnak! Annak, hogy az iszlám KIZÁRÓLAGOS. Az egyedül jó és üdvözítő.

Tapi2021 2023.11.07. 12:37:24

@Gery87: "Egy megoldás van csak és az a balra át...."

Onnan jöttünk!
Soha többé!

Egy megoldás van: a normálisan gondolkodó, összetartó emberek, akik őket védő politikusokat választanak meg.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:39:22

@GyMasa: Duda megpróbálta a lehetetlent, Mazowieckinek adott kormányalakítási megbízást.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:44:20

@Boldeone2: érdekes, az ükanyám 1875 és 1900 között tudott szülni tíz gyereket, mindegyik elvégézte a polgári iskolát (a lányok is) és teljesen jó foglalkozásokat találtak maguknak a könyvkötőtől kezdve a főállású anyán, tanítónőn és a molnáron keresztül a vasutasig, hivatásás katonáig.
Nem kell mindenkinek egyetemre menni, mint kiderült vagy másfél éve, egy jó szakács is elég fontos része a világnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:51:20

@Boldeone2: "- Allah verjen meg engem minden ostorával, ha valaha kardot fogok!

A pap a fejét rázta.

A török folytatta:

- Megesküszöm neked a legrettenetesebb esküvel, amit csak török mondhat.

A pap összefonta a karját, és a szemébe nézett a rabjának.

- Jumurdzsák, te itt a halál küszöbén térdelve diskurálsz velem, és engemet bolondnak gondolsz. Avagy azt véled, nem tudom én, mit mond a Korán a gyaurnak tett esküről?"

mek.oszk.hu/00600/00656/html/01.htm

Ha már kimaradt abban a tudásbimbództató iskolában.

Wildhunt 2023.11.07. 15:36:02

@Gery87: neked néha vannak világos pillanataid, tehát még egyszer: van 2 társadalom, mindkettőben kb egyformán csökken a természetes születésszám. Az egyikben van abortusz, a másikban nincs. Melyik fogja túlszaporodni a másikat?

GyMasa 2023.11.07. 16:41:35

@Deak Tamas:
Jaja, olvastam én is. Elég sokáig kuss volt...
Majd meglátjuk, lesz-e elég olyan képviselő, akiknek elkezd korpásodni a haja...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 17:14:39

@GyMasa: nem hiszem, de most kellene négy év Tuskból. Lengyel uncsitesók tökéletesen produkálják a jólét okozta elhülyülést.
Volt Tótaworluknak ez a bugyikban turkáló imádságos kezek hasonlata és dobtam egy hátast mert kisült, sok lengyel tényleg azt hiszi hogy a PiS egyházi államot épít. Iszonyat nagy hiba volt nem hagyni végigcsörtetni a migránshadat Polónián, meg lehetett volna utána kérdezni, hogy azért a müezzinnél még az ortodox ének is jobb, nie prawda?

GyMasa 2023.11.07. 18:00:26

@Deak Tamas:
A fiam egy lengyel nővel dolgozik együtt. Hidd el nekem, hogy nekik nem kell a migráns példa. Oda ment a legtöbb ukrán. És, a nő szerinte nem jobbak azok sem a migránsoknál.
Szóval, szerintem a legnagyobb hibája a PiS-nek az volt, hogy ilyen aktívan mélytorokra vette az ukránokat. MOndjuk, Tuskák egészen biztosan azt csinálnák, amit az EU mond nekik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 18:11:21

@GyMasa: az érdekes változás lenne. A pesti lengyeleink egészen pontosan olyan agyatlanul szopták fel az ukránokat, ahogy az a médiából kiköveztethetően látszott.
Állítólag a szélsőjobboldali anarchokapitalista Konföderáció élesen ukránellenes.

GyMasa 2023.11.07. 19:33:09

@Deak Tamas:
Akkor esetleg a PiS összeállhatna velük, ha dobja az ukrajna felszopást, ami egyébként már elkezdődött...
Már a választások előtt, amikor a gabonatilalom miatt zselé beszólt nekik, és onnatól már az volt a mondás PiS felől is, hogy "mostantól Lengyelországot fegyverezzük fel"

Gery87 2023.11.07. 21:01:51

@Tapi2021:

"Onnan jöttünk!
Soha többé!"

Már 1000-szer elmondtam: én nem azt akarom ami 89 elött volt.
De hiába mondom, úgyse fogod fel.

GyMasa 2023.11.08. 18:44:08

@Gery87:
Mondju, amit te akarsz, az lehet, hogy sokkal rosszabb lenne, mint 89 előtt volt...

Gery87 2023.11.09. 08:04:11

@GyMasa:

Már akiknek:)

A tőkés- meg pártokrata, megélhetési politikusbűnöző elitnek biztos.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 08:18:02

@GyMasa: ez a lengyel lélek, ők nagyon nehezen tanulnak, lásd, ha olvastad a kis esszémet a választások után, amelyben említettem a lengyel lányt, aki Zorbán miatt szavazott a PiS ellen. Azóta már a csaj Pestről lelépett Nyugatra mert jönnek az oroszok.

GyMasa 2023.11.09. 11:55:15

@Gery87:
Nem, legelőször neked lenne rossz.
Hidd el, hogy azigazán gazdagok meg fogják találni a módját, hogy kijátsszanak bármilyen, ilyen jellegű kísérletet.
Egyféle módon nem tudják megúszni, ha a nép meglincseli őket.
De, szerintem nem akarsz egy párizsi kommün v2.ö-t te sem, ugye?
(merugye az ilyen rendszerekkel, ahol folytonosan vér folyik patakokban, az lesz nagyon hamar a gond, hoyg elfogynak a "rendszer ellenségei" Aztán, akkor valami új ellenség után kell gyorsan nézni, és azok vezetnek az olyan kiváló törénelmi eseményekhez, amikor hirtelen a diplomások, meg a szemüvegesek lesznek a rendszer fő ellenségei. Onnantól meg tulajdonkáppen már mindegy is, mert bérmelyik napon kidobhat a gép valami olyat is, ami rád id volnatkozik...)

GyMasa 2023.11.09. 11:56:46

@Deak Tamas:
Oh, anyám, ezt az ostoba libát...
Pedig, a hólye nemérti, hogy Pont Magyarországon lenne a legnagyobb biztonságban, hiszen ugye orbán a putyinpincsi, szóval, valószínűleg Magyarország megúszná a háború rombolásos részét...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 12:11:08

@GyMasa: én inkább az ugyancsak Budapesten élő ukrán haverját tenném valami célzóvíz elé, aki a távozásakor azt tudta írni, hogy "lucky, you are leaving this fucked paradise".
Vár Bahmut, kishaver.

GyMasa 2023.11.09. 13:03:00

@Deak Tamas:
Igen, kíváncsi is vagyok, hogy eljön-e valóban az az idő, amivel már fenyegetőztek, azaz, hogy az Ukránok kérik a katonaság elől elmenekültek kiadatását az EU-tól, meg az USA-tól és Kanadától.
Eddig nem merték ezt meglépni, szerencsére.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 13:20:10

@GyMasa: ezeket én simán odaadnám.
Jaj, vicces epizód, Boldili is szokta mondani, hogy szégyelli megmondani külföldön, hogy magyar vagy ha igen, hozzáteszi, hogy nem orbánista. Ennek az említett lengyel csajénak a búcsúbuliján találkoztam egy ukrán lánnyal aki sietett is azonnal mondani, hogy ő már régen itt él, nem "ezekkel" jött. (El is hittem neki mert magyarul mondta.)

Gery87 2023.11.09. 14:19:51

@GyMasa:

"Egyféle módon nem tudják megúszni, ha a nép meglincseli őket.
De, szerintem nem akarsz egy párizsi kommün v2.ö-t te sem, ugye?"

Jogi úton ezeket a dolgokat nem lehet megoldani, pont amiatt amit mondtál: megkerülik.
Csak a forradalmi változás marad, az meg tudjuk milyen....

"(merugye az ilyen rendszerekkel, ahol folytonosan vér folyik patakokban, az lesz nagyon hamar a gond, hoyg elfogynak a "rendszer ellenségei" Aztán, akkor valami új ellenség után kell gyorsan nézni, és azok vezetnek az olyan kiváló törénelmi eseményekhez, amikor hirtelen a diplomások, meg a szemüvegesek lesznek a rendszer fő ellenségei. Onnantól meg tulajdonkáppen már mindegy is, mert bérmelyik napon kidobhat a gép valami olyat is, ami rád id volnatkozik...)"

A polgári forradalmak is véresek voltak! Felfalták gyermekeiket és voltak hibák, bajok...
De Így vagy úgy a mai demokráciák kora is eljött és elterjedt és nincs naponta kivégzés a főtéren.
Ennyi.

Gery87 2023.11.09. 14:20:58

@GyMasa:

Putyin szarik Orbánra, semmi kivételezést nem tennének!
Az "árulókat" sehol nem szeretik.

Gery87 2023.11.09. 14:21:51

@Deak Tamas:

Sugárzik belőled a keresztényi szeretet.

GyMasa 2023.11.09. 17:26:49

@Gery87:

"De Így vagy úgy a mai demokráciák kora is eljött és elterjedt és nincs naponta kivégzés a főtéren.
Ennyi. "
Látod, megint nem sikerült megérteni, amit leírtam...
Te egyből általánosítottad a "forradalom" kifejezést, holott én kifejezetten egy ilyen woke-kultúrmarxista forradalom UTÁNI rendszerről beszéltem, ami eddig a világtörténelem folyamán MINDIG vérfürdőbe torkollott.
Tehát nem a forradalomról, hanem az az után kialakult, kommunista rendszerekről.
Tudod, amikor a forradalom után 30 évvel is ugyanúgy napi esemény a "rendszer ellenségeinek a kivégzése", csak addigra már bóven nem az eredeti burzsoák a kivégzett "ellenségek" hanem mondjuk a szemóveges emberek.
Mert, ne legyenek illúzióid, amit te akarsz, az egy kommunista csökevény lesz csak a szokásos vérfürdővel.
Az a baj, hogy én teljességgel hajlandó vagyok elhinni, hogy a kapitalizmus nem a legjobb rendszerm de két dologban szintén biztos vagyok:
- A kommunizmus semmilyen formában nem lesz SOHA képes tartósan leváltani a mai rendszert, mert egyszerűen totálisan szembemegy az alapvető emberi jellemvonásokkal.
- Bármi legyen is az, ami végül leváltja a kapitalizmust, az NEM egy forradlamon keresztül fog megtörténni, hanem egy hosszú, akár évszázados folyamat vége lesz.
Amúgy Magyarországnak is pont ez a baja, hogy 40 év szocialista agymosás után azt hitték, hogy majd meg lehet spórolni a valódi rendszerváltás 50-100 évét, és a nép egyból, "EU konform, szabad liberális szellemű agymosott droiddá válik". Nem, nem tudsz egyből a célhoz ugrani! Az úton végig kell menni.

GyMasa 2023.11.09. 17:28:11

@Gery87:
Ahogy azt képzeled!
Semmi érdeke nem lenne Putyinnak hadfelszerelés, meg élőerőt áldozni arra, hogy porig romboljon egy olyan országot, amelyik átengedi a csapatait.
Ennyire nem lehetsz hülye...

Gery87 2023.11.09. 21:28:26

@GyMasa:

"egy ilyen woke-kultúrmarxista forradalom UTÁNI rendszerről beszéltem, ami eddig a világtörténelem folyamán MINDIG vérfürdőbe torkollott."

De arról volt szó én mit akarok én meg elmondtam hogy ilyet nem.
Most értem hogy te a "woke forradalomról" akarsz beszélni, de nekem meg ehhez mi közöm van? Miért rajtam kéred számon?

Gery87 2023.11.09. 21:30:24

@GyMasa:

"Mert, ne legyenek illúzióid, amit te akarsz, az egy kommunista csökevény lesz csak a szokásos vérfürdővel."

Csakhogy én nem akarok kommunizmust.
Ez olyan mintha azt mondaná valaki hogy piréz nemzetállamot akar, erre lenácizod:)

"- A kommunizmus semmilyen formában nem lesz SOHA képes tartósan leváltani a mai rendszert, mert egyszerűen totálisan szembemegy az alapvető emberi jellemvonásokkal."

Nem is mondtam hogy lehetséges!

"- Bármi legyen is az, ami végül leváltja a kapitalizmust, az NEM egy forradlamon keresztül fog megtörténni, hanem egy hosszú, akár évszázados folyamat vége lesz."

Vagy nem, nem tudhatjuk!

Gery87 2023.11.09. 21:32:24

@GyMasa:

Te meg annyira nem lehetsz hülye hogy lehetségesnek tartod hogy Putyin megtámadná a NATO-t amiben 3!! atomhatalom is van!
Már szinte elmélkedni is felesleges erről mit tenne Orbánnal.
Egy biztos hogyha újra kell nekik Köztes-Európa mint pufferzóna, nem lenne tekintettel senkire!

GyMasa 2023.11.10. 14:00:06

@Gery87:
"Egy biztos hogyha újra kell nekik Köztes-Európa mint pufferzóna, nem lenne tekintettel senkire! "
Hát, abban az esetben 2 lehetőség van:
- A NATO, ellentétben az ígéretével, nem fog Magyarország segítségére sietni, ami azt jelenti, hogy a NATO abban a pillanatban megszűnik létezni, ugyanis csak adig "működött", amíg nem volt rá szükség.
- Kitör a 3.VH, és akkor tökre lényegtelen, hogy kell-e pufferzóna Oroszország körül, mert értelmetlen lesz az egész.

Szóval, szerintem egyrészt orosz oldalról szóba sem jöhet az Ukrajna határian túli támadás, kivéve, ha a NATO olyan hülye lesz, hogy azt kiprovokálja. (Ami ugye szintén nem lehetséges, hiszen, ahhoz, hogy a NATO (khmm... mint VÉDELMI szövetség, NATO-ként támadjon,)ahhoz teljes egyetértés kellene, amit orbán egészen biztosan meg fog vétózni. Onnantól meg, hogy Lenygelország, vagy Románai hadat üzen-e Oroszországnak, az nem érinti a NATO-t...

Gery87 2023.11.10. 21:28:00

@GyMasa:

Tételezzünk fel egy atom mentes világot és azt hogy Putyin megindul.
Szerinted mennyire bízna Orbánban? vagy bármely K-Európai vezetőben? Semennyire.

GyMasa 2023.11.12. 10:48:49

@Gery87:
Jaja, fantáziálni mindig lehet, de én inkább Palvin Barbiról fantáziálnék.

Gery87 2023.11.12. 12:27:48

@GyMasa:

Senki nem tiltja meg:)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása