Ez talán a legnagyobb lelki bánata a magyar ballib keménymagnak.
Még az 1990-es választások előtt ki lett találva az antiszemita-kártya mint a mindenkori "jobboldal" ütésére szolgáló biztos érv. S nagyon jól működött, ebben sokat segített az a tény, hogy ténylegesen is létezett antiszemita összeesküvéselmélet a "jobbos" szavazótábor egy részében.
A jelenség akkor kezdett megszűnni, amikor a Fidesz átment a ballib táborból a nemzetibe - érdemes emlékezni a Fidesz 90-es évek eleji gúnynevére: "Zsidesz" -, majd pedig különösen akkor, amikor a Fidesz 2010 után sikeresen szétszakította az addig szinte egységesen ballib magyar zsidóságot.
Ehhez már csak bónusz volt a 2015-ös migránsválság, ahol Orbán álláspontja a józan ész oldalával egyezett, míg a ballibek az abszurd európai konszenzus oldalára álltak, nem számítva arra, hogy az ideiglenes lesz, s lassan átmegy Orbán oldalára az európai konszenzus, ez kiütésszerű eredmény lett a ballibeknek.
Mára a dolgok egyenesen odáig fajultak, hogy aki nem áll határozottan Izrael oldalára, az antiszemita-gyanús. S aki a korábbi abszurd migránspárti állásponton van, az is antiszemita-gyanús tehát.
Tegyük hozzá: a hivatalos magyar álláspont az izraeli-palesztín ügyben természetesen marhaság, a valóságban ez nem egy "ártatlan Izrael és terrorista palesztínok" ügy.
A Fidesz-álláspont egyszerűen pragmatikus, s pont bele is illik a korábbi narratívába. Ballib oldalról pedig egyszerűen nincs válasz, nem is lehet, hiszen bármilyen kritika antiszemita-gyanús lenne. Az egyetlen kritika a konteó, valamelyik ATV-műsorban haknizva Konok adta elő, lásd kb. "a Fidesz filoszemitizmusa álca, de a fideszesek értik, s tudják, hogy az antiszemitizmus a valódi program", de ezt olyan arccal mondta, hogy ő se hiszi el komolyan, csak saját imidzsépítésének része.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ZorróAszter 2023.11.08. 10:51:58
Például az eléggé erős kereszténydemokratákna nem emlékszem, hogy valaki ilyet mondott volna. Vagy Antall Jóskáról. Sőt Orbánról a fordulat után se.
Én a kisgazdáko, Torgyánon és Lányi Zsolton csudálkoztam. Én akkoriban azt hittem, hogy csak balfaszok a nyilasok kiszorításához. Aztán hallottam a felvételt Bosnyák Imre temetésével kapcsolatban, ahol Torgyán azt mondja, hogy árpádsávos zászló lehet, fe nyilaskeresztes zászló és karlengetés ne legyen. "Vigyázzunk egymásra, gyerekek!"
Szóval nem látom az általános mivoltját, A kitalált mivoltját. Vagy hogy derék jólelkű embereket antiszemitáznának le azt se.
GyMasa 2023.11.08. 18:46:18
Wildhunt 2023.11.08. 18:56:13
Tapi2021 2023.11.08. 19:45:32
Némethék hirtelen Orbánékkal találták magukat egy platformon. Miután a HGY mögött - akkor még - volt SZELLEMI KÉPESSÉG (talán értelmes zsidók is), akik felismerték, hogy hová fog vezetni a muszlim térfoglalás Európában!
Ma már látszik is!!! Lásd a napi híreket (Nyugat) Európából!
_Neville 2023.11.08. 20:14:26
GyMasa 2023.11.08. 21:37:28
Igen.
Wildhunt 2023.11.09. 08:07:19
Wildhunt 2023.11.09. 08:09:53
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 08:11:03
A dolog oka személyi.
Német Sanyi jó kapcsolatokat ápolt a 80-as években a Beszélő körével, amiből lett az SZDSZ. Plusz az ellenoldal meg jó kapcsolatokat alakított ki a kat. és ref. egyházzal.
Így természetes eredmény lett, hogy a messze legsikeresebb magyar újprotestáns egyház "baloldali" lett.
Emellé jött a keresztény cionizmus.
Nekik még azt is engedte a ballib agytröszt, hogy egyes kérdésekben ne osszák a hivatalos vonalat, lásd abortusz és homokosok. Pl. Hack - aki egyszerre volt hitgyülis vezér és SZDSZ-es politikus - többször is az abortuszjog ELLEN szavazott.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 08:28:43
Förtelem belpest, mintha az itteni szőrehullottat olvasnánk.
GyMasa 2023.11.09. 11:59:02
Igen, meg a kedvencem, amikor a vér-ellenzéki egysejtű lenáciz minket, majd ugyanabban amondatban a vessző után, kiejti a billentyűzetéből a "n*ci-c*gány-orbán" kifejezést, mintha ezt használná mindenki...
Gery87 2023.11.09. 14:10:17
"szőrehullott"
jaaaj...
Azért ennyire nem kell a Főni seggébe belebújni!:)
NerPufimellényed is van ugye?
Gery87 2023.11.09. 14:12:08
Mióta nem lehet egyszerre utálni Orbánt és a cigányokat?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:13:25
Lehet. De az nem működik, hogy egyszerre elítéljük a cigányellenességet és közben Zorbánt cigányozzuk.
Gery87 2023.11.09. 14:33:22
Bocs, én basztam el nácikat akartam írni Orbán helyett.
Szóval...
A fasz nácik ellen lenni mióta cigányellenesség?
Mióta faji kérdés a cigánykérdés?
Sose volt az.
Akinek mindkettővel baja van, annak ugyanazért: ahogy viselkednek és amit tesznek.
De egyébként igen: ha Orbánt cigányozzuk nyilván nem a jó, semleges értelemben, akkor valóban ellentmondás lenne.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 15:16:41
www.youtube.com/watch?v=gfMaukwHRzY
ez eddig csak Ukrajnában meg Oroszországban volt divat:
www.youtube.com/watch?v=CTwiB1uw9sQ
www.youtube.com/watch?v=0aurmuni_KU
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 15:35:58
Sose értettem mi abban az erotikus, hogy emberről eszünk.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 15:58:17
Doda amúgy teljesen elmebeteg, de legalább énekelni tud, hasonlít nagyon arra a nőre aki az antipisis antiorbán fíling miatt menekült el innen. Dodánál eddig mondjuk ez volt a max:
www.youtube.com/watch?v=r6y1INYz7HE
ami megint érthetetlen, amikor tud ilyet is:
www.youtube.com/watch?v=Fvq8LwSzs3Q
Ukránoknál is érthetetlen, amikor az általam sokszor reklámozott Marina zenekaron túl van ilyen is (jó, ezek csernovici románok, de akkor is)
www.youtube.com/watch?v=fvB5KTs1Hk8
vagy
www.youtube.com/watch?v=vey-YMw-KuE
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 16:03:54
Pedig pl. a japánoknál ez egy elég elterjedt fétis: meztelen nőről enni susit.
Egy időben tanulmányoztam az összes fétist, s arra jöttem rá, nincs bennük semmi logika.
Tulajdonképpen vagy tetszik valakinek, vagy nem, vagy semleges. Mint a tökfőzelék megítélése.
Nekem ez teljesen idegen dolog, szexuálisan pont annyira izgat fel, mint mondjuk a fűnyírás vagy a beszállás a liftbe, azaz sehogy, dehát nem vagyunk egyformán. De meglep, hogy ilyen sokan ezt erotikusnak látják.
GyMasa 2023.11.09. 17:29:14
Azt utálsz, akit akarsz, de megint nem sikerült megérteni, amit írtam...
GyMasa 2023.11.09. 17:30:25
Nem "lenne", hanem a fő antifasiszták a leghangosabb nácik az országban!
GyMasa 2023.11.09. 17:33:50
OKé, az a sellő steakes kemény volt.. kellett vagy 30 sec, mire leesett, hogy itt valszeg meg lesz eszve (hogy a csipába kell ezt ragozzani valójában? "evve") a nő a végére...
A másik 2 az nem tudom miért beteg. Inkább csak furcsák voltak...
GyMasa 2023.11.09. 17:35:42
Volt anno a Kretében a visszatérő karikatúra-sorozat a "hirdessen nővel".
A p*na elad mindent...
Gery87 2023.11.09. 21:08:36
értettem és szerintem érthetően el is mondtam hogy mi ezzel az álláspontom.
Gery87 2023.11.09. 21:10:02
Aki antifa az nem náci, max másképp hülye és szélsőséges, szóval ez hülyeség.
Aki utálja a cigókat az se náci feltétlen, ne mossunk össze a dolgokat csak mert egyszerű.
Gery87 2023.11.09. 21:10:32
edve.
gigabursch 2023.11.10. 07:19:10
A hazai ballib kirakatzsidóság még nem meglepő módon, szokás szerint beleesett a saját hazugságának vermébe.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 08:35:41
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.10. 08:39:47
Lehet, de elég belemagyarázósnak tűnik.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 08:50:38
Hát azért ha megfigyeled, elég vicces erőszak- és perverzióasszociációk vannak, ami azért sehogysem jó. Van még ilyen dögivel :
www.youtube.com/watch?v=Qyb6c8GJ23w&feature=youtu.be&ab_channel=MichelleAndrade
www.youtube.com/watch?v=EOQ0ZY8h1RE&ab_channel=VelvetMusic
www.youtube.com/watch?v=jezU0MUixaY&ab_channel=2Mashi
Ne is annyira a képi brutalitásban gondolkozz, hanem az asszociációkban, a mutatott élethelyzetekhez társított cselekvésben és megoldásokban, akkor sokat megérthetünk mi miért is történik.
Ez valami szláv dolog lesz amúgy. Az általam imádott cseh Olga Lounovának is van klipje amit nem tudok hova tenni, főleg a többi klipje meg az egész személyisége függvényében.
www.youtube.com/watch?v=juxKdjqFy48&ab_channel=OlgaLounovaVEVO
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 08:51:30
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.10. 09:01:11
Egy csomó ilyen dologra adnak furcsa magyarázatokat.
Egy ilyet majd talán megírok, nemrég vettem észre.
GyMasa 2023.11.10. 14:01:39
Sose mondtam, hogy az antifa az náci.
Azt mondtam, hogy túlságosan gyakran hallom, magukat liberálisnak, és nálam okosabbnak tartó emberektől ezeket.
Gery87 2023.11.10. 21:24:42
A náci kártya létező dolog, használja boldog boldogtalan.
Ha valaki tényleg az akkor tejesen mindegy kimondja...
Amúgy meg csak szitokszó sokszor, a nácizó se gondolja komolyan.
Gelimtrtrddddd 2023.11.10. 22:17:09
Ha valaki tényleg
-------------
1. Létez? Bullshit hang, nem van, van vagy vesz van, nem rakem ezt a hol a lé játkot. A dolog a dulgs, Schuld, a használ sklavenaufstandi hang, örmény, a boldog a bolda a bol stumától, illumált: leszúr. Nem talan, hanem vésza, losza. A tény az a Lüge.
He? Nem rakem. Jah, náci kártya, azt játszem én is folyton, de nem rakem. Én annyit rakem, hogy a libcsik az árjáknak anta(gegen) vannak, ahogy a fingrsiták is, attól hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.
GyMasa 2023.11.12. 10:51:19
Jaj. és akkor elérkeztünk a woke-balso-fasitszták másik kiváló jellemvonásához, az úgynevezett "kettős mércéhez"
AMikoris, BÁRKI, aki tőle jobbra áll, annak mindent szabályt be kell tartania (még az ő agymenéses hülyeségeit is) ellenben, az ő oldalukon harcoló n*cikok, azok ming lánglelkű szabadságharcosok...
Gery87 2023.11.12. 12:27:17
"woke-balso-fasitszták"
:D
Ez mi?
"kettős mércéhez"
Kettős mérce mindkét oldalra jellemző.
Én csak azt szoktam számon kérni amit ŐK állítanak magukról.
A nacionalista miért nem valóban nacionalista ebben meg abban a kérdésben, a fasiszta miért akar demokratát játszani miközben nem az, nem hisz benne...
A progresszív miért mondja magát liberálisnak mikor nem hisz az egyén szabadságában stb.
GyMasa 2023.11.12. 14:17:55
"A nacionalista miért nem..."
Azért, mert olyan ember nincs, aki szigorúan belefér egyik, vagy másik kategóriába...
Miért van az, hogy egy ukrajna felszopó, gond nélkül Izrael pártját fogja, pedig Izrael pontosan azt csinálja, amivel az oroszokat vádolta, kb. egy éve?
A nagy probléma az a "woke-fasisztákkal", hogy ők annyira balra vannak tolódva, hogy ahol ők most vannak, onnan MINDENKI egy vérnáci.
Az egész, pedig onnan ered, hogy a woke-fasiszták alapvetően az ostobaságuk miatt képtelenek mind a normális emberi gondolkozásra, mind pedig a tudás hiányában a racionális érvelésre. Emiatt képtelenek megnyerni bármiféle vitát, és emiatt húzzák rendre elő a náci kártyát.
Azt hiszen hogy azzal, ha az ellenfelüket elhallgattatják, akkor azzal automatikusan ők nyerik a vitát.
És, kénytelenek azt hinni, hiszen más eszközük nincs nyerni egy vitában.
Tapi2021 2023.11.13. 09:43:09
Én akkoriban inkább úgy láttam, hogy túl közel voltak az SZDSZ-hez és a balos-zsidó körökhöz.
Plusz ők voltak zsigerből ellenségesek a katolikusokkal. Nagyjából a biztosan elkárhozók közé soroltak minket, a tömeggyilkosok közé.
Így nehéz lett volna barátkozni.
Tapi2021 2023.11.13. 09:46:58
Tapi2021 2023.11.13. 09:51:39
Sose volt az."
Ahogy a "zsidókérdés" sem faji kérdés! Kit érdekel, hogy biológiailag honnan származnak?
Senkit.
Tapi2021 2023.11.13. 09:56:47
Valóban, az antifa az a másik szocialista tábor, a nemzetközi, kommunista. Ezért voltak a szovjet (és az ő táborukba tartozók, tehát a magyar szocik is!) szocik/kommunisták az antifasiszták is EGYBEN!
Gery87 2023.11.13. 11:34:15
"Azért, mert olyan ember nincs, aki szigorúan belefér egyik, vagy másik kategóriába.."
Állításokat nem követő tettekkel, más tettekkel, önellentmondásokkal, kettős mércékkel van probléma és vita a részemről nem vélt dolgok számonkérése!
Gery87 2023.11.13. 11:40:31
"Miért van az, hogy egy ukrajna felszopó, gond nélkül Izrael pártját fogja, pedig Izrael pontosan azt csinálja, amivel az oroszokat vádolta, kb. egy éve?"
Mert Izrael azt csinálja k b mint Ukrajna: megtámadták és most ellenáll, választ ad erre.
Mindkettőt lehet a "nyugat vs kelet" narratívába berakni.
stb.
@Tapi2021:
Igen. Bár egy náci lehet másképp vélekedne.
A kérdés az volt lehet e egyszerre nácizni és cigányozni, nincs e ellentmondás...a válasz pedig az hogy igen lehet, és nem, nem ellentmondásos.
Gery87 2023.11.13. 11:43:19
A háború alatt kicsivel utána a nyugat is az "antifasiszta tábor" része volt.
A hidegháború miatt később ez változott, a kommunista blokk vitte tovább ezt a narratívát, főleg miután SZU bármit ami nyugati és neki nem tetszett, előszeretettel fasisztázott le!
PL 56-ot is...