magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A művészet szabadsága

A művészet szabadsága álságos érv, hiszen nincs egyetlen dolog se, mely speciális jogokkal bírna a szabadság terén.

A ballib álláspont még inkább álságos: dichotómiát állítanak a szabadság és a tiltás, a cenzúra közé. Miközben ők üvöltenének a leghangosabban, ha valami számukra elfogadhatatlan jelenség hivatkozna a művészi szabadságra.

Csak egy példa. A 90-es években a magyar ballibek kutatták hol adják ki a neves német államférfi, Hitler Adolf műveit, s megpróbáltak ez ellen minden eszközzel fellépni. A magyar kiadót - Gede testvérek - évekig üldözték. Egy dolgot értek el ezzel: azt sugallták, ez valami csodás mű, tele nagy igazságokkal és titkokkal, melyet a hatalom el akar rejteni az emberek elől. De aki akkor arra hivatkozott, alapvető szabadságjog megismerni egy könyvet, s különösen egy olyat, mely meghatározó erejű volt a XX. sz. történelmében, ennek tiltása abszurd és szabadságellenes, azt azonnal legalábbis nácirelativizálónak nevezték. (Ma már a konkrét kérdés egyébként elavult, a mű a neten kb. tízezer helyről letölthető, csak az nem olvassa el, aki direkt nem akarja, s ma már kb. senki se hiszi, hogy nagy titkos igazságok lennének benne.)

De a lényeg: sose a szabadság és a tiltás harcol egymással. Teljes szabadság nincs és nem is lehet. Minden társadalom tiltásokra épül, legyenek ezek jogszabályok vagy íratlan normák.

A harc mindig az: mi legyen tiltva és mi legyen támogatva, s esetleg mi legyen a semleges szürkezóna köztük.

A tisztességes ballib álláspont az lenne: szerintünk a homoszex pozitív jelenség, így annak propagálása jó. S nem az álszent hivatkozás a művészi szabadságra.

152 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6118253829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2023.11.09. 06:46:22

az internet megoldotta a művészi szabadságot mert minden publikálható és minden elérhető és minden cenzúra vagy tiltás kijátszható

Gery87 2023.11.09. 08:01:28

"a mű a neten kb. tízezer helyről letölthető, csak az nem olvassa el, aki direkt nem akarja"

Ráadásul a bajor állam - kommentárokkal - ki is adta a könyvet.

"A tisztességes ballib álláspont az lenne: szerintünk a homoszex pozitív jelenség, így annak propagálása jó"

Nem biztos hogy szerintük "pozitív". Nem mindent akarsz is, csinálod is, ami mellett kiállsz vagy elismered jogait.

@vasútihíd:

A lényeg viszont ma is az hogy ennek vannak e következményei vagy sem.
Vagyis felelősségre vonnak e.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 08:04:03

@vasútihíd:

S a szerzői jog se probléma.

Az orosz torrenteken ami nincs, az nem is fontos.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 08:25:36

Habsburg Ottó mondta egy ízben: ha valaki nyelvtanilag rosszul és idétlen kifejezéseket használva akarna németül megtanulni, a legalkalmasabb könyv rá a Mein Kampf.

erol 2023.11.09. 09:12:59

Az eset aminek a kapcsán írsz teljesen abszurd. Botrányt csinálni és kirúgni az igazgatót egy olyan kép miatt amin egy öregember szerepel (aki történetesen homokos), nem normális dolog. Az MNM kiállított képein számtalan horogkereszt és vörös csillag is szerepel, akkor ez a nácizmus és a kommunizmus propagálása? Kész elmebaj.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 09:35:39

@erol:

2. § (1) A Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény 335. §-a a következő szöveggel lép hatályba:

„335. § Aki horogkeresztet, SS-jelvényt, nyilaskeresztet, sarló-kalapácsot, ötágú vöröscsillagot vagy ezeket ábrázoló jelképet a köznyugalom megzavarására alkalmas - különösen az önkényuralmi rendszerek áldozatainak emberi méltóságát vagy kegyeleti jogát sértő - módon

a) terjeszt,

b) nagy nyilvánosság előtt használ, vagy

c) közszemlére tesz,

ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt elzárással büntetendő.”

1. Az önkényuralmi jelképek haszonszerzési célú felhasználásnak tilalma
1. §

(1) Tilos Magyarországon horogkeresztet, SS-jelvényt, nyilaskeresztet, sarló-kalapácsot, ötágú vöröscsillagot vagy ezeket ábrázoló jelképet (a továbbiakban: önkényuralmi jelkép) haszonszerzés céljából

a) felhasználni,

b) megjeleníteni vagy

c) önkényuralmi jelképpel ellátott árut vagy szolgáltatást értékesíteni.

"(2) Az (1) bekezdésben foglalt tilalom nem vonatkozik az ismeretterjesztő, oktatási, tudományos, az önkényuralmi jelképekhez kötődő történelmi eseményeket ábrázoló művészeti célú, valamint a történelem, illetve a jelenkor eseményeiről szóló tájékoztatás céljából történő felhasználás, megjelenítés vagy értékesítés esetére."

erol 2023.11.09. 09:46:51

@Deak Tamas: Oké, világos. De mi a probléma ebben az esetben?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 09:56:48

@erol: L. Simon nem tartotta be a törvényt, az a súlyosabb, illojális volt a főnökével, ez a kevésbé súlyos.

"1. § (1) A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény (a továbbiakban: Gyvt.) „A törvény célja és alapelvei” alcíme a következő 3/A. §-sal egészül ki:

„3/A. § A gyermekvédelmi rendszerben az állam védi a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát.”

(2) A Gyvt. a következő 6/A. §-sal egészül ki:

„6/A. § E törvényben foglalt célok és gyermeki jogok biztosítása érdekében tilos tizennyolc éven aluliak számára pornográf, valamint olyan tartalmat elérhetővé tenni, amely a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg.”

Különböző fogalmaink vannak az elmebajról, elmebaj inkább az, amikor mondjuk Kern András aszongya ho ne jelencsé má fel. Az az elmebaj, mégsincs ekkora zaj, mint ahogy pl. ebben az esetben sem volt, pedig ez az elmebaj, sőt.

hirklikk.hu/klikktv/fleck-zoltan-nem-lehet-jogallami-modszerekkel-levaltani-a-fidesz-rendszeret/202

Boldeone2 2023.11.09. 10:12:52

@Deak Tamas: amely a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg.”

- A születési nemtől eltérő önazonosságot miért is nem lehet megjeleníteni a 18 éven alulinak? Ez egy ultrakonzervatív, álszent faszság!
A fasisztoid rezsim egy újabb túlkapása!

A 18 éven aluliak többsége már mindennel tisztában van, nem a művészi célú alotások fogják megrontani!

Boldeone2 2023.11.09. 10:21:07

@Deak Tamas: A homofób törvény ellen 14 ország és az EB nyújtott be keresetet

El fogják ítélni a magyar kormányt, 100%. Az EU- ban senki nem léphet a gyűlöletkeltés ingoványos útjára

Mindenki látja: ez nem a gyermekek megvédéséről szól, hanem a szélsőjobboldali társadalmi manipulációról, az indulatok felkorbácsolásáról

Túró Dóra, meg Torockai sikeresen manipulálta a társadalom legprimitívebb, szélsőjobb részét, L. Simonnak ezert kellett menni

Megy a harc a deklasszált, szélsőség szavazatáért

Boldeone2 2023.11.09. 10:25:36

Ráadasul L. Simonnak voltak kultúrpolitikai elképzelései, jó közepes verseket ír, Csák Janos olyan hülye, mint 6 pár rendőrcsizma

...ez újra bekerült a vilagsajtóba: abszurd módon működő, antidemokratikus, szélsőjobb rezsim!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 10:31:20

@Boldeone2: mondja ezt a gyerektelen, röhej. A kompetencizavar újabb sokadik példája.

Itt arról van szó egyébként, hogy a finn bibliaper óta teljesen világos: ebben a kérdésben már elértünk arra a pontra, ahol már nincs tárgyalás. Ha nincs tárgyalás, akkor - ahogy neked is ez kedvenc eljárásod - csapást mérünk, ilyen egyszerű.

A törvény világos, egyértelmű, be lesz tartatva.

erol 2023.11.09. 10:32:26

@Deak Tamas: Egyrészt kint volt a 18+ tábla, másrészt ezen az alapon be kellene tiltani az internetet, filmeket, műalkotásokat (görög vázákat), Elton Johnt, a Queent stb. Mi értelme ennek?
Az igazgató kirúgása (függetlenül attól, hogy enyhén szólva unszimpatikus a fickó) olyan mint örökre elvenni a jogosítványt attól az autóstól, aki 50 helyett 55 -el ment.
A Kern ügyben egyetértek, szerettem a filmjeit, de úgy látszik idős korára meghülyült.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 10:35:05

@Boldeone2: jó közepes verseket? Az milyen, a rossz majdnemjó versekkel azonos?

Abban egyetértünk, hogy Csák hülye, egyetértünk. Már régen meg kellett volna kezdeni a nemzeti kultúra építését, a baloldali szellemi szar kitakarítását, azt, hogy még mindig a baloldali kategóriák határozzák meg a közbeszédet, lásd amit írsz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 10:39:39

@erol: noch einmal : "TILOS tizennyolc éven aluliak számára pornográf, valamint olyan tartalmat elérhetővé tenni, amely a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg." - egyértelmű szöveg.

Boldeone2 2023.11.09. 10:41:48

...egyedül egy kérdés lehet valid: mit keres egy ilyen fotókiállítás a Nemzeti Múzeumban? De, ez még mindig nem elbocsátási ok, szerintem

Nincs szükség új prüdériára, főleg nem a művészet esetében. Ha egy gyerek ezt látja, véletlenül, semmi nem történik..

Sokkal nagyobb baj az, hogy az orbáni, szélsőjobb gyűlölettársadalom szellemisége beköltözött az iskolákba is!

erol 2023.11.09. 10:50:36

@Deak Tamas: noch einmal : És ebből mi valósult meg?

erol 2023.11.09. 10:53:57

@Deak Tamas: És nyilván te lennél az aki ért hozzá és Boldi az aki csak azt hiszi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 10:54:40

@Boldeone2:

Az EU homoklobbista, ez közismert.

Ez ellen a legjobb eszköz a diplomácia.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 10:56:28

@Boldeone2:

A nemi közösülés is a természet része, sőt ez nem is beteges, s mégse engedik gyerekeknek a bemutatását, még nyugaton se, vajon miért?

Boldeone2 2023.11.09. 10:56:56

@Deak Tamas: Orbánék csak olyan törvényeket hozhatnak, amely megfelel az EU alapelveknek. A homofób törvény nem olyan, ezért általános a tiltakozás

Az iskolákban eddig nyugalom volt, Orbán vitte be a politilai küzdelmet, ezzel a témával pedig megzavarta a gyerekeket

Nekem gyermekem nincs, de végzett pedagógus is vagyok, így anno láttam, hogy azok a kérdések nem kérdések, amelyeket ez a törvény boncolgat...Nem gondolnám, hogy egy ilyen törvény meghozatala szükséges volt. Minden túlkapásra elég volt az addigi szabályozás

Ez a törvény csak politikai célú hisztériakeltés, amely csak megzavarta az országot.

Boldeone2 2023.11.09. 11:03:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kiállítást nem láttam, de tudtommal semmilyen közösülést nem mutattak.
Ezt a kiállítást is kb ugyanaz a szokásos, művészlélek, hipszter réteg látogatta, nem gyerekek

Vihar a biliben, az egész " ügy " , ami mutatja a magyar politika abszurditását...

Nagyon jól tudod te is: a tizenéves gyerekek már mindennel tisztában vannak, ezek a fotók semmit sem jelentenek...

Abszurd ideológiai harc megy

Ok, ez nem a Nemzeti Múzeumba való, de nem is kirúgást ér egy ilyen kiállítás. Ez abszurd

Boldeone2 2023.11.09. 11:10:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A művészetre is létezik? Meddig művészet, mikortól pornográfia?

Magadból indulj ki: te is nagyjából tettél az összes ilyen szabályra, mégsem lettél homoszexuális! ( remélhetőleg )

A tiltott gyümölcs az mindig édesebb!

Boldeone2 2023.11.09. 11:15:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Amennyi átjött írásaidból, 30 + éve gyökeresen más gondolkodású ember voltál, akkor miért szeretnéd, hogy a mostani fitatalok ugyanazt gondolják, mint egy 55 éves ember?
Ez nem fog működni!
Aki homoszexuálissá akar válni, az SEMMILYEN törvény nem menti meg önmagától!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 11:52:53

@erol: " tilos tizennyolc éven aluliak számára [...] a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg.". Tényleg ennyire nem érthető?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 11:54:47

@erol: nem, természetesen nem, azok azok, akik ilyen típusú választ adnak. Nekem sajnos eltört a szemüvegem ezért nem találom a fogaimat, hogy kitámassza valami a pálinkásüveget.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 12:00:01

@Boldeone2:

Igen, liberális voltam.

Bár van pár dolog, amiben tök ugyanazt gondoltam: pl. az abortuszt és a homoszexet liberálisként is elleneztem, s akkor se gondoltam, hogy ne kellenének korhatárok a gyerekeknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 12:00:36

@Boldeone2:

"Aki homoszexuálissá akar válni, az SEMMILYEN törvény nem menti meg önmagától!"

Nem is ez a tv. célja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 12:02:31

@Boldeone2:

S mégis kell tiltás.

A tiltás lényege: utat mutat mi helyes és mi nem.

Mondjuk házasságon kívüli szex. A keresztények 99 %-a is csinálja, s mégse tekinti ezt jónak, mert érti a tilalom okát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 12:05:23

@Boldeone2: én meg a programozói diplomám mellett papíron más főiskolai diplomával is rendelkezem, mégsem hinném, hogy abban lenne jó tapasztalatom, mert annyit dolgoztam benne, mint te pedagógusként (0 perc)

Viszont a második bekezdésed jó, a hipszterekkel meg a többiekkel kapcsolatban, hiszen ez a lényege egyébként a száz éve tartó tragikus válságoknak, a város, a városi életforma válsága. Ezért baj hogy ők látogatják.
Ismerek egy nyugati bezzegországban felnőtt családot, ott két hipszterkorú gyerek is sokáig a homoszexuális kapcsolatokat épített, mert az iskolában - is - meg a környezetükben is ezt süketelték nekik. Amikor én megismertem őket, akkor épp mindkettő haladó könnyűdrogos volt. Az egyikük irtó szerencséjére talált megfelelő heteroszexuális társat, aki ráadásul a lelki problémáit is elsimította, vele minden rendben is van azóta. A másik folytatott mindent ahogy addig, mostmár azóta alkoholista is lett.

De említhetném közismert példának Karády Katalint is, aki valószínűleg alapból biszex volt, mégis, a két rettenetes tragédiája, az első szerelme bántalmazó életmódja meg a második meggyilkolása után sem változott, csak amikor belekerült a new yorki meleg baráti közösségbe.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:17:03

@Boldeone2: y a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő
------------
Ezt a mondatot se rakem, hisz új-ónemmagyar, a butaká illegitim, hisz halandzsa, a magyar nyelv nem fingár, hanem indogermán és germán nyelv.

Öncél? Passz! A cél jevevényhang, nem rakem, de így mondani volna, hogy a szexualitás öncél, hisz barna vál, Kind.
A cél jevevényhang, de nem rakem, most Selbstzweck? Dehát ha nem, úgy az buzulás. Ha nem Selbstzeck, úgy cotonnal rekkni?

Nem ábrázol, ez bulslhit kretény-libcsi hang, nem szület, hanem bírtavál, nem illet, hanem rejmet....

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:21:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A tiltás lényege: utat mutat mi helyes é
tekinti ezt jónak, mert érti a tilalom okát.
------------
Raku, rakut rekkni, ana rakta... Nem tekint, hanem boljok, nem jó, hanem rakta, mert hangt dúrgerni, ért nem vna, rakni, okot dúrgerni, raku van.

Hát a kreténység libsizmus, stak arról van a beszéd, hogy a nő barma(barom),
magyarnyelvindogerman-german.blog.hu/2023/07/06/lektion_3_-a_bir_stuma

erol 2023.11.09. 12:22:40

@Deak Tamas:
Oké, akkor még egyszer:
1. kint volt a 18+ tábla.
2. ha ennyire szigorúan veszik ezt a buta tiltást, akkor miért nem gond, hogy a neten hozzáférhető ennél sokkal durvább tartalom?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 12:29:31

@erol:

Miért bűncselekmény a nemi erőszak, mikor folyamatosan vannak esetek, amikor a tiltás ellenére nemi erőszak történik?

Miért van a bejárati ajtón zár, mikor közismert: minden zár feltörhető megfelelő szakismeret birtokában?

Miért vannak tv-ek, miközben azokat megsértik?

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:30:44

@Deak Tamas: nyelvtanilag rosszul és idétlen kifejezéseket használva akarna németül megtanulni, a legalkalmasabb könyv rá a Mein Kampf.
----------
Olyan hang, hogy tan nem van, fejez hangot nem rakem, használ egy skalvenaufstandi hang, alkoholmány hangot dúrgerni.

Bullshit! Libernyák bullshit! EZeknek a libcsiknek fingjuk se van a Kunstról, ahogy Hitlerről se, ez egy baszott fingrizmus.

De ha már itt vagyunk, úgy ezek a libcsik keverik a szezont a fazonnal, hisz Nietzsche után a nagy Hitler, ő a Kunst, de rakjuk, hogy makogják azt a libcsik, hogy Hitler szar, hisz a hitleri esztétikát tiltják, attól, hpgy knszenzus van, hogy wagneri-nietzschei-hitleri esztétikát náluk nem engedett keverni a politikáva, látni is van, hogy hogyan is mennek nekje mondjuk az augusztus 20. ünnepnek, ahol így Turul és bullshit egyéb van(habár ez bullshit is, totál giccs, nem w-n-h).

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 12:32:49

@erol: 2. Kinn volt a 18-as tábla, csak épp a néni nem volt a kapuban, aki szépen előszedettette volna a személyiket, mint boldogúlt úrfikoromban a moziban vagy most a dohányboltban. De nem is az a lényeg, hanem az, hogy a homoszexualitás ábrázolása megjelent, amit a magyar nyelvű törvény egyértelműen tilt, tehát ott a tárgyalt képsorozat sem jelenhetett volna meg.
Sok évtizede dolgozom versenyszférában, megpróbálom azzal megmagyarázni. Ha engem behív a főnököm és közli, hogy középvezetőként nem jók a számaim, javítsam ki, ezt ellenőrizendő küldeni fog revizort. A főnököm nem fogja megmondani mit csináljak, vegyek fel embert, 18-as táblát tegyek ki, rám bíz mindent (ezt hívják vezetői képességnek, ami L. Simonnak nincs) valamint ha én megoldás helyett a nyilvánosság előtt fikázom a revizort, nem őt, hanem engem tesznek ki (ez is vezető képesség kérdése)
2. Azért nem zavaró, mert az az egyén saját, nem nyilvános döntése, hogy mit néz vagy mit olvas. Ahogy Boldili írta, ha valaki hülye akar lenni vagy Lépold Kata, az az ő dolga. Az már nem, ha az utcán ordítja ugyanezt.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:33:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Miért bűncselekmény a nemi erőszak,
------------
Miért hangot dúrgerni, a bűn hangot is dúrgerni, a cselek izét nem rakem, az erőszakot se, a szaku a kés, a kés jevevényhang, a has párja.

Rossz az egész perspektíva, de nagyon, ez olyan bullshit libernyák-kretény. Van rakta, a rakta részje az ana partikel. Az erővel durrantással se van baju, ha a rakta nem akceptálja, hogy nő volna, mondjuk a skandináv szokásrakta loszja a nőszabást a lotyóról, göndörröl, és erővel regelta durrantani.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:42:22

@Deak Tamas: a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát.
arády Katalint is, aki valószínűleg alapból biszex volt,
---------------
1. Nem gyerek, hanem barna, bírtavál, nakrennenő, arányelő, rakta, nem hoz, hanem nak-nek, ez itt nem Örményia, a jog magyarul az iga, rakta van, a szín hangot dúrgerni, alap hang nem van az al a túl, raku van.

2. Hát libsizmus volna, de látem stak a barnának, ergo a rakta rekkint Karády nem nő, hisz leszbi, így le kell vágni a stiklóját, vagy mellét, és az úton erővel durrantani és mredejteni(itt kell a balta, Schuld, hisz leszbi, annak barnája nem van). Habár az van, hogy anno nem igen volt ez védve, nem éltaja a leszbi a 18. életévét, az apa már régen agyonütötte, hisz a nő attól is nő, ana, hogy folyton mundusnak innen van.

3. Nem rakem ezt a jog izét, az az iga, a libcsi law fájandja a rakta. De a rakta részje az ana partikel is, ana raktája már a raktánál van.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 12:54:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pl. az abortuszt és a homoszexet liberálisként is elleneztem,
-----
Anta vagy alna voltem annak....

Az abortusszal baju nem van, naturális szelekció, nem az abortusszal van a baju, hanem hogyha egy nőnek mondott ezt teszja, úgy nő maradna, ahogy úgymond magyar. Nem, az abortusszal baju nem van, hisz az abortusz tiltásja, korcsosodás, vagyis olyanok maradnak életnek innen, akiket az eredő, a natur meredésre, itt málódásra regyett.
Az abortusszal egy nő saját magaját stunkja, a bér, a fötus a nőraku, nőszabás részje, így a bért metszenit magajától, olyan, hogyha a mellét vagy a stiklóját metszené.

Így az abortusszal baju nem van, stak azzal, hogy engedik, hogy tovább is nő és magyar maradjon. Ezek nem azok, ezeknek stiklót, mellett kell vágni, és göndörvé választani, mondjuk lotyóvá, ribancvá, szahajhává.

A homoszexvel se van úgy baju, stak a fenti, ahogy azzal nagyobb a baju, hogy Szájer Fanni élne, hisz logikailag:
- barna punina gecizésen át van.
-buzi nem geciz punaina.
-Szájer buzi.

Logikailag, rakandilag, raktilag és ontológiailag Szájer Fanni nem van.

erol 2023.11.09. 13:03:18

@Deak Tamas: ""TILOS tizennyolc éven aluliak számára..." vs. " homoszexualitás ábrázolása megjelent, amit a magyar nyelvű törvény egyértelműen tilt, tehát ott a tárgyalt képsorozat sem jelenhetett volna meg"
Most akkor felnőttek sem láthanak ilyet?
2. Az nem az egyén saját döntése, hogy megnéz egy kiállítást? A kiállító terem nem utca.

De mindegy, ne reszeljük tovább a fingot, továbbra is az a véleményem, hogy olyan ez mint örökre elvenni a jogosítványt attól az autóstól, aki 50 helyett 55 -el ment.

GyMasa 2023.11.09. 13:07:08

@Deak Tamas:
Ha nincs tárgyalás, azt úgy hívjuk, hogy lincselés.
Pont a woke-kultúrmarxisták bontják le mindazt, amit az emberiség az elmúlt 2000 éveben vérrel-verejtékkel kiharcolt/épített magának.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.09. 13:09:10

@erol: tizennyolc éven aluliak számára elérhetően is megjelent az ábrázolás. Nem kell terelni a felnőttezés felé ezt a témát.
A kettes pont meg analóg a mozival. Az egyén döntése hogy bemegy a moziba hardpornózni, L. Simon felelőssége hogy feltartsa a kapuban vagy eleve ne is legyen műsoron hardpornó.

erol 2023.11.09. 13:09:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az a különbség, hogy a rendőrség igyekszik minden esetet felderíteni, mindenki szeretne jobb zárakat használni, itt viszont csak ötletszerűen büntetnek valahol, máshol meg leszarják.
De nem is ez a lényeg, hanem a totális értelmetlensége a törvénynek. Most komolyan mit várnak ettől?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 13:12:26

@erol:

Nem lehet a szabályokat soha tökéletesen érvényesíteni, minden szabály esetében így van ez. Még egy totális diktatúrában is van szabálysértés.

A jogvédelem ezért eleve válogat, határokat húz, s nem fog fellépni bonyolult esetekben.

A lényeg itt az üzenet: mit tartunk jónak és rossznak.

A homofób tv. lényege: legalább a gyerekeket megvédeni a homoklobbi nyomulásától, ennyi az egész.

GyMasa 2023.11.09. 13:13:36

@erol:
"Most komolyan mit várnak ettől? "
pl. azt, hogy Magyarországon ne jelenjen meg az a Coca-Cola reklám, ami itt igen, amiben tele volt óriásplakátolva München LMBTQ+ párok fotóival. És, hidd le, nem voltak aplakátok túl diszkrétek. Azaz nem kellett mellé a szüveg, hogy ezek itt "mások"...

Gery87 2023.11.09. 13:43:16

@Deak Tamas:

"bekezdésben foglalt tilalom nem vonatkozik az ismeretterjesztő, oktatási, tudományos, az önkényuralmi jelképekhez kötődő történelmi eseményeket ábrázoló művészeti célú, valamint a történelem, illetve a jelenkor eseményeiről szóló tájékoztatás céljából történő felhasználás, megjelenítés vagy értékesítés esetére"

Ennyi a lényeg.

Egyébként a tiltás hülyeség.

Sokkal jobban lehetne látni ha valaki pl náci, ha nyíltan használhatná a jelképeit.
Akkor legalább mindenféle kétely nélkül lehetne elküldeni a büdös picsába:)

Gery87 2023.11.09. 13:49:44

@Deak Tamas:

Szerintem húzzunk zoknit a zongora lábára is tökfej!
Egy 14 éves gyerek már évek óta látott pornót, tudja hogy kik azok a buzik és tranyók stb.
És nem fog megbuzulni egy képtől.

Ez az egész nem a gyerekekről szól, hanem arról hogy kultúrharcos mocsokban fetrengő álszent álbigott disznók vagytok!
A saját gyűlöleteteket a gyerekek mögé rejtitek!

Ez a szellemi szintje "az óvodába rejtett lőszerraktárnak"!

Gery87 2023.11.09. 13:54:46

@Deak Tamas:

"TILOS tizennyolc éven aluliak számára pornográf, valamint olyan tartalmat elérhetővé tenni, amely a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg."

:D
Jó lesz ez 12-nek is...
Aki afelett van az lehet már több ilyet látott mint aki a törvényt írta:)
Kivéve persze ha az illető olyan eresztény rejtett buzi mint a Alkotmányozó Szájer.
Akkor már lehet pöppet többet látott, nyelt.

Gery87 2023.11.09. 14:02:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A probléma a kibaszott álszenteskedés.

-Egyrészt politikailag, mikor tudjuk hogy ezek (NER) se nem keresztények, se nem szűzlányok, de egy-kettő még rendes heteró férfinak se jó...

- A másik meg hogy anyáink (igen még az enyém idejében is előfordult) már 16-18 évesen szültek...A korábbi korokról meg ne is beszéljünk.
A mai fiatalok meg az internet miatt mindent tudnak és egymást világosítsák fel.
Teljesen röhejes 18+ karikákkal két vén buzi képétől félteni őket.

(Miközben a NER csatornáin megy a bulvár szenny délután 6-kor, csöcsökkel, seggekkel, faszpörgetéssel...meg trágár ordenáré büdös prolikkal...)

Nem azt mondom hogy közterületen vagy akárhol most akkor nyomjuk a pofájába mindenkinek a pornót meg a buziskodást, mert "úgyis tud mindent".

De ez a fóliázás meg múzeumi hiszti egy marhaság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:03:09

@Gery87:

Szájet sose propagálta a homoszexet, azaz nagyon rossz érv.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:05:05

@Gery87:

Napjainak egyik fontos frontja a homokfront.

A háttérhatalom fő célpontjai a nemzeti identitás, a vallás, s a család.

A családok elleni fő háttérhatalmista eszköz a homoklobbi nyomulása.

Ennyi az egész.

Tudjuk, nem nyerhetünk, de nem fogjuk megadni magunkat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:07:49

@Gery87:

Tök mindegy, hogy a NER-elit személyesen keresztény-e,

Én személyesen egy embert ismerek a NER-eliből, Semjént - ő történetesen TÉNYLEG keresztény, ezt aláírom.

Másokrólnem tudok nyilatkozni, de mindegy is. Miért? Mert keresztény értékeket hirdet a rendszer, s ez akkor is pozitívum, ha esetleg XY nem is hisz ebben, nem így él, stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:09:00

@Gery87:

"Teljesen röhejes 18+ karikákkal két vén buzi képétől félteni őket."

A lényeg itt a homoklobbi munkájának nehezítése. A kormányzat hivatalos iránya homofób, ez pedig dicséretes dolog.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:10:43

@Gery87:

"mai fiatalok meg az internet miatt mindent tudnak és egymást világosítsák fel"

Ez mindig így volt. Internet nélkül, internet előtt is.

Ki az a kamasz, aki a szüleit, tanárait kérdezi a szexről? Senki.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:15:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: keresztény értékeket hirdet a rendszer, s ez akkor is pozitívum,
----------------
Érték hang nem van, stak er és ár stuma, az érték sklavenaufstandi hang, nem rendszer, hanem rendraku.

??????? Nem. Hol a logika? A fideszlibcsi kretény, szájer fideszlibcsi, szájer buzi, a kretény buzilobbi.

Nekem fingem nem van a kreténységről, mondjuk ab ovo buzizmus, hisz Umwertung aller Werte, a magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán, de a kreténység fingrizmus is, így a fingrizmus buzizmus.

A biblia szarral maradjunk, hisz a kretény a fingrsita, és a kretény buzi empirikusan, ahogy Szájer is.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:19:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a homoszexet, azaz nagyon rossz érv.
----------
Olyan hang, hogy érv nem van, libcsizmus.

És? He? Stak így basszák szét magukat a fideszlibcsik. Vannak, ahéknek az ilyen bullshitekről, ahogy te mondod, fingjuk nem van, stak annyi, hogy Szájer is buzi, így a fideszlibcsi, és a kreténység is.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:21:26

@Gery87: pl náci, ha nyíltan használhatná a jelképeit.
------------
A használl skalvenaufstandi hang, örmény, a kép kretény-libcsi umwertungi aller werete, magyarul hép volna, így a butaká már ab ovo illegitim, libernyák nyelv, fingár, de a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.

ZorróAszter 2023.11.09. 14:22:29

A Gede testvérek belehamisítottak a Main Kampfba egy részt, ami szerint mindenki árja aki nem zsidó. Tehát a magyarok is árják. És nem aljanép mint amit a nácik valójában mondtak.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:22:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szabályokat soha tökéletesen érvényesíteni, minden szabály
----------
Libcsi mantra! A magyarnak regály van, nem szab, a szabó szab szabláyval. Érvény hang se van. Nem rakem a libernyák habubsdot, nem a perspektívem.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:25:38

@ZorróAszter: Tehát a magyarok is árják. És nem aljanép
-------------

Az alja a túl, az al túl a magyar nyelv rekkint.

A magyarok árják, te hol élsz? A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, az übermenschliche nyelv, ernya az Umwertung aller Wertere, a primtiív Revolutionra.

A magyar volna a nyelvtől és genetikától az árja nonplusultrája, stakhogy a fehér a műnyelvvel és egyebekkel átírják a rangrakut,ahogy a fingrisztikával is, a begriffsbullshitokkal.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:27:01

@ZorróAszter: a nácik valójában mondtak.
-------------

Nácik? Raktán vagy? Én náci vagyem. Te kevered a fehér ember libcsibullshitizmusjait az árjával, a bolonda dühorral.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 14:29:08

@GyMasa: Ha nincs tárgyalás, azt úgy hívjuk, hogy lincselés.
------------

Hol a tárgy? Nem rakem ezt a bullshit hangot, ezt az új-ónemmagyar makogást, hogy tárgyalást dúrgerni kellene. A libernyák bírnyák izét úgy hívják lincselés, hisz irracionális, de a logosz egy.

Gery87 2023.11.09. 14:41:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem is arról volt szó!
Csak nagyon álszentnek érzem hogy ezek erkölcscsőszködnek!

Gery87 2023.11.09. 14:42:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

OKé, de ott kéne felvenni a kesztyűt ahol valóban a front van!
Nem hülyeségekre lőni!

Gery87 2023.11.09. 14:46:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Mert keresztény értékeket hirdet a rendszer, s ez akkor is pozitívum, ha esetleg XY nem is hisz ebben, nem így él, stb."

Erről már elmondtam a véleményem: hiteltelen férgekkel, opportunista szélkakasokkal, akiket semmi más nem érdekel csak a hatalom meg a pénz, nem lehet egy ilyen mély és hosszan tartó változást elérni!
Alkalmatlanok rá.

Mintha azt mondanád várod a megváltót és "nem baj hogy nem Jézus mert úgy néz ki"
Hát bazmeg!:)

Ennyi erővel Conchita Wurst is lehet az akkor:)
Szakálla annak is van, meg mint Szájernek.
Hm..itt valami háttrében megbújó Gyurcsány szál lehet:)

Gery87 2023.11.09. 14:47:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Áhá, szóval a kulturkampfos "gecizmus" a lényeg?
Szánalmas.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:48:43

@Gery87:

Mi a jobb:
- az őszinte gazember,
- a magát rendesnek hazudó gazember?

Gery87 2023.11.09. 14:48:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor mi értelme a 18+ karikának?
Aki meg még nagyon gyerek, úgyse megy be egyedül.
A szülő meg nem viszi be.
Bár megbuzulni akkor se fog.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:49:22

@Gery87:

"Conchita Wurst is lehet "

Lehetne, ha helyes üzenetet mondana.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:51:14

@Gery87:

Pedig értékelni kell. Ő maga homokosként is próbált küzdeni a homokosság ellen.

Nekem pl. ez könnyű, mert nem vagyok homokos. Nem kell megerőltetnem magama. De neki? Gondold el, milyen nehéz élete volt.

Gery87 2023.11.09. 14:51:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

-Miért csak gazemberekben tudsz gondolkodni?
Ez valami fétis?:)

Ezek nem valódi alternatívák.

-Miért jobb ha átver és átveretem magam?
-Miért jó ha tudom hogy geci de hagyom hogy geci legyen?

Nem látom hogy miért kéne nekem ezek közül dönteni.

Gery87 2023.11.09. 14:54:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Pedig értékelni kell. Ő maga homokosként is próbált küzdeni a homokosság ellen."

Azzal hogy drogos buzipartikra járt ahol ki tudja hány férfival....?:D
Ne haragudj de szerintem ennyire "mélyen megélni a buziságot" még a ratyik között se általános:)

Nem küzdött ellene, hanem magára húzta és megfürdött benne!:)

"Gondold el, milyen nehéz élete volt."

:D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:55:20

@Gery87:

Nyilván a legjobb verzió a példát mutató őszinte ember. Pl. Semjén ilyen, nem tud senki se felhozni ellene semmit: se gyanús vagyongyarapodása nincs, se szeretője, se homokgyanú. Az egyetlen, amit felhoznak ellen, hogy a vadászat a hobbija, ami nevetséges, mert a kereszténység nem tiultja a vadászatot.

De most nem igaz hvíőkrtől beszélünk. Hanem arról, amit te mondtál: álszentekről, akik mondanak valamit, majd nem azt csinálják.

Szerinted az álszent helyett jobb az őszinte gonosz?

Gery87 2023.11.09. 14:56:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Arra egy figyelemfelhívás is elég!
Tiltani meg értelmetlen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:57:33

@Gery87:

Igen, értékrendünk védelme a lényeg.

Nem fogajduk el az eurotlanti perverz értékrendet, s pont.

erol 2023.11.09. 14:58:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ez olyan mintha úgy harcolnánk a gyilkosságok ellen, hogy megbüntetjük az újságírót aki megírja. Hülyeség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 14:59:04

@Gery87:

Nem bírta.

Mint a dohányzásról lesozlni akaró, aki képtelen nem rágyújtani.

Ilyen az ember: nem mindenki van acélból.

De mindenképpen fontos érdemes: sose próbálta mentegetni magát.

erol 2023.11.09. 14:59:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Miért lenne direkt provokáció egy nyugdíjasotthon bemutatása?

Gery87 2023.11.09. 15:00:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az egyetlen, amit felhoznak ellen, hogy a vadászat a hobbija, ami nevetséges, mert a kereszténység nem tiultja a vadászatot."

Nem az volt a gond a vadászatnál sem hanem hogy úgy általában vadászik.
Hanem amire emlékszem két ügy: a vadászkiállítás közpénzből...
Meg valami tiltott állatos helikopteres ügy.

"Szerinted az álszent helyett jobb az őszinte gonosz?"

Jobb!
Mert, világosan lehet látni hogy micsoda és messze el lehet kerülni vagy jól pofán baszni!

Ezért se tartom jónka a náci nyilas stb jelképek tiltását, meg a holo tagadás büntetését:
Lehessen csak látni ki a büdös náci nyíltan!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 15:00:38

@Gery87:

A tiltás a legjobb jelzés. Különben nevetséges.

Lám, ők simán tiltáshoz nyúlnak, amikor ez az érdekük.

Ez háború.

Gery87 2023.11.09. 15:01:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az a baj a mindenre ugrás kiégeti a receptorokat idővel és olyan is látótérbe kerül aminek már semmi köze az egészhez...
Nem kell túltolni semmit.

Gery87 2023.11.09. 15:02:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!"

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 15:03:41

@Gery87:

Nem látok túltolást.

Ma is túl homokbarát a magyar jogrend.

Érdemi változás, az N-nap után az orosz rendet fogjuk bevezetni, s akkor tényleg szétcsapunk acélököllel köztük.

Gery87 2023.11.09. 15:07:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ugyan már még egy kamasz gyereknek se tiltasz meg mindent ami szerinted helytelen!
A lényeg a mintakövetés és a hibázás lehetőségnek megadása.

ha ezt az egész buziskodás témát hagyná a politika a picsába, pár éven belül már senkit nem triggerelnének, meg érdekelnének ezek a felkapott érdemtelen semmirevaló buziságok!

Gery87 2023.11.09. 15:07:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csakhogy a gyilkosság ártalmas, a buziskodás önmagában meg nem az.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 15:09:16

@Gery87:

A kereszténységbe nem fér bele a homokosság normativizációja, ennyi az egész.

Gery87 2023.11.09. 15:10:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
NA Birca, azért na....nem szép dolog, nem vagy te ilyen:)

Miben túl homokbarát?
Nem házasodhatnak, nem fogadhatnak örökbe és én idén még egy darab közszeméremsértő buzit se láttam.

lehet keresek is egyet és jól felbosszantom magam rajta:)

Gery87 2023.11.09. 15:17:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csakhogy a többség - se itt se nyugaton - nem hívő keresztény már!

Ennyi erővel a zsidó vallás hitelvei szerint is követelhetnéd a magyar törvénykezést!

"A buziság ártalmasabb."

Ha az egymást seggbekúró hím majmok, delfinek meg zsiráfok időtlen-idők óta csinálják és még csak ki se haltak - erről eddig inkább a Semjén féle "vadászó keresztény heteró emberek tehettek" meg úgy az emberiség maga - akkor talán mi is túltesszük magunkat rajta hogy létezik ilyesmi:)

erol 2023.11.09. 15:36:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Okkal büntetjük a gyilkosságot éljenző újságírót."

Abban mi az éljenzés, hogy tegnap este B. Zoltán leszúrta a szomszédját?

"A buziság ártalmasabb."
mármint a gyilkosságnál. Vigyázz, kezdesz becsavarodni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.09. 15:40:10

@erol:

Az arányok miatt? Kevés a gyilkos és kevés a gyilkosság-propagáló.

Gery87 2023.11.09. 15:48:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csakhogy nincs most/már olyan hogy "ti".
A NER az nem ez.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 15:59:57

@erol: A buziság ártalmasabb."
mármint a gyilkosságnál.
-----------
Árt? ??????? Az árt az er stuma flektált formája ár-tól ered, germán artjan, így nem rakem.
Nem gyilkok inkább hanem ölés, de ez így kettős mérce, hogy buziség igen, de az ölés nem, ez libcsizmus.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 16:01:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kereszténységbe nem fér bele a homokosság n
-------------------
Ina nem be....

?????? Dehát a kreténység az a buzizmus, ahogy Szájer is rekkja. A kreténység folyton a buzizmus volt.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 16:03:53

@Gery87: zsidó vallás hitelvei szerint is követelhetnéd a magyar törvénykezést!
------------
???????? A vallás az libcsizmus, vélés, hit hangot dúrgerni, elv hang se van, nem szerint, hanem rekkint, a követ jevevényhang, ranakered magyarul, követel nyelvkakilás, a tarvány a szántott feld, rakvány van.

Na így nem rakem, hogyan is vágysz beszélni, de a magyar a magyar nyelv(indogermán, germán) rekkint akarja a rakványokat, ősmagyar raktát akar, illiberalizmust, a nyelv rekkint.

Gelimtrtrddddd 2023.11.09. 16:07:21

@Gery87: Ha az egymást seggbekúró hím majmok,
--------------------
Nem ismerem, hogy van vagy nem van, egal. De te egy majom vagy? Ez egy taradályos, hibás argumentáció(na jó, én is szoktem a farkasfalkát mondani). Ahogy az ember se egy emberarta, úgy a csimpánz se, az egyik normál csimpánz a másik bonoboid. Fura is volna, hogyha jenne a normálcsimpánznál a bonoboidlobbi. A két csimpánzartának más és más az ethoszja, így a a majom hangtól nem igen van egy ethoszt rakni.

GyMasa 2023.11.09. 17:46:08

@Gery87:
"Meg valami tiltott állatos helikopteres ügy."
Még jó, hogy pontosan emlékszel rá!
AZ az eset része volt (ha jól emlékszem a legelső) az általad NEM fedett munkának titulált Simicska "atombombáinak".
AZ volt az eset, hogy meghívták Svédországba, helikopteres rénszarvasvadászatra.
Aztán kiderült, hogy nem is "vad" rénszarvasokra lőttek, hanem körbekerítettekre.
Ezen ment aztán a gúnyolódás az ellenzéki oldalon, hogy házi rénszarvast lőtt ki.
Nem is azzal volt a gondjuk, hogy ki fizette a vadászatot, hanem a szelíd rénszarvas.
És, akkor ez volt az egyik legstabilabb lábakon álló "atombomba" Simicskától.

ZorróAszter 2023.11.09. 18:19:32

@Gery87:

"Nem küzdött ellene, hanem magára húzta és megfürdött benne!:)"

Ámde milyen gyönyörű buzialkotmányt írt a vonaton a laptopján az ölében a hazának?

Öröm nézni pláne a festményekkel díszített díszkiadást.

:o)

Gery87 2023.11.09. 21:02:54

@GyMasa:

Nem szoktam Semjént szóba hozni szóval, elnézhető nem?

Gery87 2023.11.09. 21:07:14

@ZorróAszter:

:)
Nem az a gond hogy ratyi, hanem hogy közben egy olyan párt és kultúrharcos oldal figurája volt ami köszönő viszonyban sincs azzal ahogy ő él.
Hiteltelen.

Mint elmenni egy palesztin párti tüntetésre, meghallgatni a szervezőt hogy mocskos zsidózik, bólogatsz...csendben maradsz, nézed ahogy zsidókat vernek meg....aztán kiderül hogy te is az vagy!
Hát ő...na.

Bayaz 2023.11.09. 22:57:41

@GyMasa: Őszintén szólva nem hiszem hogy Simicska az elejétől fogva fedett munka volt.

2015-ben a Fidesz népszerűsége mélyponton volt és a migránsválság nélkül (aminek a súlyát nem lehetett előrelátni a G-napon) nem lett volna könnyű dolguk megnyerni a választást.

Hány jobbos-konzervativ szavazó törődött volna azzal, hogy Simicska pénzeli a Jobbikot, ha eközben nem támogatták volna a CEU-t és Vona nem nyalta volna ki a balliberális elit seggét? Mert enélkül az egész képmutatásnak és politikai üldözésnek tűnt volna.

alöksz róz 2023.11.10. 01:12:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: megkeresztelni miért nem lehet(ett) a homoszekszuálisokat?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 09:47:45

@GyMasa: @Bayaz: ha fedett lett volna, nem lehetett volna APEH elnök és nem védte volna a Fidesz a tisztázatlan ügyeikor.
Épp az APEH elnöksége idején tanúsított magatartása bizonyítja, hogy lelkileg már akkor is instabil volt, úgy mint később.

Tapi2021 2023.11.10. 11:20:14

Schiffer kiválóan megvilágította a kérdést jogi oldalról:

index.hu/velemeny/2023/11/10/torvenysertes-nemzeti-muzeum-kulturharc-jogallam/

L. Simon simán perelhetne!

Tapi2021 2023.11.10. 11:24:57

Nem találtam meg korábbi hsz-eimet!?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.10. 11:47:27

@Tapi2021:

Mindjárt nézem.

Nincs semmi. Néha van, hogy a blogmotor moderál, de most nem látok ilyet. Azaz műszaki hiba.

Én csak a nikkhamisítókat szoktam törölni, őket se mindig.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 12:05:42

@Tapi2021: nincs itt semmi kiválóság, bukná a pert, ahogy a többségét eddig.

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A2100079.TV

L. Simon még a Schiffer-féle érvelés mellett is megvalósította a propagálást ("Él a múzeum, nagyon is"). L. Simon olyan intézményt vezetett, amelynek egyértelmű célja az oktatás, nevelés.
A homoszexualitást explicit kitétel nemcsak a gyermekvédelmi, hanem a családvédelmi törvénybe is belekerült, tehát ott is sérelem állhat fenn.
A múzeum nem műsorszórás, ott a dolog eleve értelmezhetetlen, ott csak maximum annyi lehet, hogy az említett Kerekasztal hatáskörébe a múzeumokat is maga körébe utalja, szerintem felesleges lenne, a törvény szövegét kell egyértelműsíteni.
Itt, bármennyire is fog Boldi sikítozni, egy szereplő volt jogszabálykövető egyértelműen, nevezetesen Novákné Dúró Dóra, aki pontosan úgy járt el, ahogy az ideális demokrácia ideális jogkövető állampolgára, felhívta a figyelmet arra, hogy a törvényt be kell tartani, vagy az rossz és betarthatatlan.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 12:06:29

@Tapi2021: ha négynél több linket raksz a hozzászólásba, kérdés nélkül elmerül örökre, mialatt azt fogja írni, hogy kiment.

Boldeone2 2023.11.10. 12:54:57

@Deak Tamas: nevezetesen Novákné Dúró Dóra, aki pontosan úgy járt el, ahogy az ideális demokrácia ideális jogkövető állampolgára, felhívta a figyelmet arra, hogy a törvényt be kell tartani, vagy az rossz és betarthatatlan."

- Ez a törvény rossz is, betarthatatlan is, ütközik az EU alapelveivel. Ez egy szélsőjobb állam , fasisztoid törvénye!

Nevetséges, hogy egy explicit fasiszta párt spicliskedő képviselője dróton rángat egy kormányt, az olyan szélsőjobb, nacionalista szavazók szavazatáért, mint Te..

444.hu/2023/04/07/nemetorszag-es-franciaorszag-is-csatlakozott-a-homofob-torveny-elleni-perhez

Obánékat el fogják ítélni, ezt előre borítékolom! Újra igazam lesz, ahogy már megszokhattad

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 13:04:55

@Boldeone2: egyrészt nem lesz igazad, hiszen eddig sem volt jóformán semmi lényegesben.

Másrészt ekkora a kisebbrendűségi komplexus, hogy szőrehullott elmebeteg zoróka módjára azon érzed magad erősnek, hogy egy internetes álnév mögött "igazad lesz" (az elmebeteg zoróka szóhasználatával: győzől) ?

De jó hogy nem tanítasz gyerekeket. Erre is kellene már törvény hogy mentálisan alkalmatlan emberek sem orvosi, sem pedagógusi dipomát ne kaphassanak.

alöksz róz 2023.11.10. 14:26:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a megkeresztelésről.
több cikket is írtak mostanában erről, ferenc pápa "reformjai" kapcsán.
volt bennük szó a buzikról, transzokról, örökbefogadott gyerekekről.
index.hu/kulfold/2023/11/09/ferenc-papa-keresztelo-lmbtq-hazassag-reform/

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 14:38:07

@alöksz róz: ha elolvasod az angol cikket, kisül, hogy az index hamisította hozzá a melegeket, a hír egész végig "transzgender"-ekről szól, ami ugye a keresztelés szempontjából annyiban lényeges, hogy a keresztszülők, mint önkéntes család vállalja, hogy a megkereszteltet Krisztus szellemében tartja. Tehát keresztény szempontjából a keresztszülőknek családkompatibilisnek kell lenniük.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.10. 14:44:37

@alöksz róz: itt a portugál szöveg az meg egyértelmű: nem tagadható meg, hiszen nem tudható hogy később hogy cselekszik, a remény nem vehető el az üdvözülésre.

www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/documents/rc_ddf_20231031-documento-mons-negri_po.pdf

alöksz róz 2023.11.10. 15:00:01

@Deak Tamas: jó, akkor a transzok. de az ő megkeresztelésükről szó esik az angol nyelvű cikkben is.

portugálul meg nem tudok :-)

GyMasa 2023.11.10. 15:01:46

@Bayaz:
"Őszintén szólva nem hiszem hogy Simicska az elejétől fogva fedett munka volt."
Hát, ahhoz képest igencsak jól sült el a fideszbnek, és kurvára rosszul a Jobbiknak.
Ezen felül Simicska utána ki lett árában vásárolva minden vállakozásából, és azóta is háborítatlanul éli az életét a dunántúlon.
EZ már magában eléggé arra utal, hogy nem haragszik rá orbán.
Ha haragudna, akkor ott van Bige László példája. Na, őt alaposan szívatják az utóbbi években.
Ezzel szemben Simicska ellen mégcsak egy kamu NAV-os vizsgálat sem indult.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.10. 15:04:42

@alöksz róz:

Nevezett egyén eretnek, sőt sátánista. Magánvéleménye ellentétes a keresztény állásponttal.

GyMasa 2023.11.10. 15:07:59

@Tapi2021:
Hát, igen, szerintem a menesztés, szerintem is kicsit túltólt reakció lett.
Én, may. adtam volna egy fegyelmit, aztán ezzel le is tudhattuk volna az egészet (mármint, miután lenyugodtam, és konzultááltam egy munkajogásszal)

SoltBrain 2023.11.10. 16:43:26

Szerintem "alkotói szabadság" sem létezik, mivel a kiadó/stúdió sok műalkotás terjesztését nem is vállalja. Eleve nem adnak ki akármit. Ezután a megjelent műveket is tehetik tiltólistára ilyen-olyan okokból

Boldeone2 2023.11.10. 16:50:57

@Deak Tamas: egyrészt nem lesz igazad, hiszen eddig sem volt jóformán semmi lényegesben."

- Dehogynem! Eddig minden vitás kérdésben igazam volt, most is az lesz: az EB el fogja ítélni Magyarországot, a homofób törvény miatt

Dugd ki a fejed a szélsőjobb, nacionalista véleménybuborékból és mindjárt látni fogod, hogy igazam van!

alöksz róz 2023.11.10. 18:30:48

@Boldeone2: "Eddig minden vitás kérdésben igazam volt" - attól h fennhangon kihirdeted, még nincs így :-)

vasútihíd 2023.11.10. 18:31:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze a szerzői jog sem probléma ez egyértelmű. ami az orosz torrenteken nincs az van máshol az meg hogy kinek mi a fontos azt eldöntheti maga ez az internet nyújotta fogyasztói és alkotói szabadság

alöksz róz 2023.11.10. 18:32:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: na jó, de konkrétan mi a keresztény álláspont?
mindenkit meg lehet keresztelni, aki csak akarja?

vasútihíd 2023.11.10. 18:32:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a túl hangos erős jelzés-tiltás néha sajnos pont az ellenkezőjét éri mert sokkan többen ránéznek és továbbítják-propagálják a meleg idősotthonos képet az interneten ahol ezt lehetetlen magakadályozni

vasútihíd 2023.11.10. 18:39:34

@GyMasa: tény hogy a vadászat a természetes jó része ha a miért és hogyan az isteni rendet követi ráadásul az igaz vadászat sok olyan képességet fejleszt ami a mostani rendszerek háborújában nagyon hasznos és pláne lesz is amikor már nem csak papíron-képernyőn fog az folyni

Gelimtrtrddddd 2023.11.10. 18:54:00

@vasútihíd: tény hogy a vadászat a természetes jó része ha a miért és hogyan az isteni rendet követi ráadásul az igaz vadászat sok olyan képességet fejleszt
-------------
1. Tény hang nem van, nyelvkakilás, így azt rekkja, hogy Lüge, hisz mondják, hogy a fingrizmus tény.
2. Vadászat hang se van, a vada a va, indogermán au-ue stumától ered, tova a kúthúrától. Magarul űzni hangot mondanánk, de ez inkább víd volna.
3. Természet hang se van, magyarul eredő van, ahogy origo.
4.Nem jó, hanem rakta.
5. Miért hang nem van, libcsizmus, stak er és ár stuma van.
6.Istent dúrgerni, libcsi jevevényhang.
7. Nem követ, hanem ranakered.
8. Képesség? Libcsi hang, nem rakem, a kép magyarul hép volna, stak a kretény-libcsik átírták. Ernyeszu van, az a Fähigkeit.
9. Feje he? Nem rakem, fejlövés? Dunkni verb van.

10. A magyarok dubb ezer évje nem vídtek más dühort, stak humanoidát.

2023.11.10. 18:57:57

@Boldeone2:
ezzel a probléma, hogy a world press photo kiállítás sem nem magyar sem nemzeti sem nem muzeális értékű. tehát hogy ezt egy kortárs galériába lehet rakni.

a melegek idősotthonával az a probléma, hogy kirekesztő. egy heteroszexuális éltet megölt özvegy néni miért ne miért ne beszélgetnhetne egy leszbikus öreg hölggyel. miért kellene idős korban elkülöníteni az embereket. ez kultúrfasizmus. kultúrfasiszta propaganda. és ezért kell elvetni.

a normalitáshoz klasszikus liberális elvek szerint kell visszatérni.liberális önkorrekcióra van szükség. és nem illiberális demokráciára. az orbánizmus is egy faszság, ahogyan az is, hogy engerjük már meg, hogy a csúnya öregember legyen a szépségverseny győztese ráadásul női kategóriában. ezeket az embereket méltóságukban megalázzák. ezért kellene ezeket a képeket a mainstream médiából kikukázni.

ez nem a liberalizmus, hanem a politikai underground.

2023.11.10. 19:57:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
semjénnel a probléma a szellemtelensége. lelketlen és üresfejű. mint a bólogató kutxa a kocsiban, a kormány mellett. ezt a célt szolgálja. ezzel a készséggel, képességgel rendesen nem nagyon lehet valaki vezető. egy falusi presbitérium megvétózná, hogy nekik nem kell egy ilyen pap. egy magyar faluba se fogadnának be egy ilyen típusú teológust.

schmidt pállal se az volt a probléma, hogy korrupt. hanem hogy szellemtelen. ő egy talpnyaló volt a komcsi időkben is, minden rendszerben mindenkinek. és felismerte samaranch, kell egy bólogató szamár mellé, aki még azt se értette, hogy mi azzal a probléma, hogy a kandidátusi dolgozatát egy az egyben kimásolta valahonnan. üresfejű. nem gondol semmit se.

és az ilyen emberek rendesen nem nagyon lehetnek politikai vezetők. senki se választaná meg őket követlen. semjén 1% körüli eredményt ére el akármelyik választókerületben akkor ha valóban egyénileg méretődne meg.

persze a politikában vannak ilyenekt, mert azokat könnyű irányítani ez a kontraszelekció, aminek következtében a közélet degenálttá válik. ezeket az embereket a köznép lenézni, megveti a saját táborukon belül is. ott elsősorban.

a dk-nak úgy kell egy semjén, mint egy falat kenyér. mert gyurcsány tehetségesebb pap, mint semjén doktor. mivel gyurcsánynak van karaktere. semjén az semmilyen.

2023.11.10. 20:11:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
a homoszexualitás propagálását européer módon is lehet tiltani úgy, hpgy valaki általában a szexizmust tiltja, vagy erkölcsi értelemben kárhoztatja. és a családi életre való nevelést tartja elsdőlegesnek. ezzel a homoszexualitást tabusítja. nem szól se ellene, se mellette.

2023.11.10. 20:33:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
tehát nyilvánvalóan abszurd egy csúf férfit szépségkirálnynőnek beállítani. de ha a poltiika több monogám kapcsolatot akar, akkor azt kellene mondania, hogy a általában véve a szépségkirálynősdi problémás. mert hogy ez a barbi babásdi is gátolja a párválasztást. a hímsovizmuson túl semmi se indokolja, hogy a barbi babákat különösebben kultiválni kellene.

a polgári konzervativizmus és a libertárius kereszténység azt mondja, hogy ilyen ügyekben sohasem egy kisebbségen kell elverni a port, hanem a szigorúbb erkölcsi szabályok vonatkozzanak mindenkire. és az akkor ér cél ha a többséget is amúgy értelmes módon korlátozza.

tehát nem egy szépségkirálynőt kell feltétlen választania mindenkinek, szépelgésen túl, ami egyébként fontos és lényeges látni kellene a lelki és a szellemi értékeket. és ez az ami nincs meg a pártpoliitkusok többségében.

lelketlenek és szellemtelenek függetlenül, hogy a oldal, vagy b oldal. két rossz választás.

alöksz róz 2023.11.10. 20:35:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: én is így tartom helyesnek.

csak akkor nem értem, miért volt ez kérdés, hogy külön állásfoglalást kellett róla kiadni...

GyMasa 2023.11.12. 11:47:43

@vasútihíd:
Nekem semmi problémám a vadászattal...
Nekem jelenleg tól drága hobbi, de lehet, később én is belefogok.

Tapi2021 2023.11.13. 10:10:18

@Boldeone2: "Obánékat el fogják ítélni, ezt előre borítékolom! Újra igazam lesz, ahogy már megszokhattad"

Ez biztos, hiszen az új pogányság "értékei" állnak szemben a keresztény értékekkel, és utóbbi már törpe kisebbség. A hatalom már/most a pogányoké!
(Lásd még a finn Biblia-pert, az angolt..., stb.)

A pogányok, pogány bírósága el fogja ítélni a megrontás ellenei törvényünket. Nyilván.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.14. 12:03:50

@alöksz róz: a transz elvileg oké lehet, hiszen ott értelmezhetetlen lehet a megrontás :)

A portugál szöveget nem is magunknak írtam, hanem a felvilágosult, liberális, városi antifidesz feelereknek ;)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.14. 12:06:51

@Boldeone2: semmi fontosabb kérdésben nem lett eddig igazad, mert ennél pl. hogy az EP, EB mit ítél vagy nem ítél ellenünk, még az Agytemető sörözőben reggel hatkor hótrészeg félvak Karcsi cigány véleménye is többet ér.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.14. 12:11:39

@GyMasa: hogy miért kellett meneszteni, az most a Vidnyánszki-eset fényében még világosabb.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása