magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Önellentmondás

Ballib önellentmondás: egyrészt azt állítani, hogy konteó hinni a gazdag magánalapítványok hatalmában, ez amolyn laposföldi hiedelem, másrészt azt állítani, hogy ezek az alapítványok létfontosságúak a "civileknek" és a "demokrácia" ügyének.

Természetesen eleve ezek a civilek nem civilek, hanem alapítványi alkalmazottak. Akik bizonyos hatalmi érdekeket szolgálnak ki. Amivel önmagában semmi gond, csak nem kellene ezt tagadni.

Az ismételt antiszemitázás pedig ma már a ballib táborra se hat, immár ők is ásítanak ezen.

171 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8518265035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.24. 17:46:09

@Boldeone2: hol gyűlöletkeltő a plakát? Hol gúnyrajz?

Írod ezt az ökörséget : "Gondolj csak bele: a kormányzó párt mögött az állam, az adófizetők százmilliárdjai állnak, ezzel kellene az ellenzéknek versenybe szállni, az egyre szigorúbbra szabott, ellenőrzött és reálértékben csökkenő lényegében működési támogatásokból"

akkor 94-ben hogy nyert az ellenzék, amikor csak MDF-es műsor ment már a végén minden médián? 98-ban hogy nyert a Fidesz, amikor már csak SZDSZ-es műsor ment minden médián?

2023.11.24. 17:47:21

@ZorróAszter:
azt nem tudjuk, hogy mi lett volna ha hitler győz. szerintem ő maga se tudta, hogy mit akar magyarországgal. hitler asztali beszélgetéseiben legalább is ez derül ki, a magyarországról szóló részeket olvasva

Even in Hungary, National Socialism could not be exported.
In the mass, the Hungarian is as lazy as the Russian. He's by
nature a man of the steppe. From this point of view, Horthy
is right in thinking that if he abandoned the system of great
estates, production would rapidly decline.

The magnates of Hungary used to be noted for their hospitality. On their country estates they used to receive up to
seventy guests at a time. The wines were better than in
Austria, but the country-houses were not so beautiful. For most
of the time these noblemen led delightful lives in Paris or in the
gambling-resorts of the Côte d'Azur. One of them, Esterhazy,
at least had it greatly to his credit that Haydn didn't end up
like Mozart in a communal grave—which is what happened in
Vienna, the homeland of music.

The Hungarians are better governed than the Rumanians.
What a pity they can't instal Croats instead of Rumanians!
The Hungarians are wildly nationalist. They assimilate the
Germans at extraordinary speed, and they know how to select
the best of them for posts of command. We shan't succeed in
preserving the German minorities in Hungary except by taking
over control of the State—or else we shall have to withdraw our
minorities from Hungary.
Apart from those in Transylvania, the German minorities in
Hungary have a tendency to degenerate. I realised this at
Nuremberg, when I saw their delegations march past. In our
plans for colonisation in Russia, we'll find room for these
minorities. It's not profitable for us to repatriate minorities,
but if I settle them on territories that don't cost me anything,
that's quite different. A government must have a lot of authority
to succeed in such an operation. Anyway, I suppose that if we
want to practise a sincere friendship with Hungary, we shall
have to withdraw our minorities from the country.

Boldeone2 2023.11.24. 18:37:26

@Deak Tamas: akkor 94-ben hogy nyert az ellenzék, amikor csak MDF-es műsor ment már a végén minden médián? 98-ban hogy nyert a Fidesz, amikor már csak SZDSZ-es műsor ment minden médián?"

- Úgy nyert a Fidesz 1998- ban, hogy kevesebben szavaztak rá, mint az MSZP- re, mivel volt győzteskompenzáció, azaz : akkor még érvényesülhettek a másodlagos választói preferenciák

Egyébként 2010- ig válságok sorozata volt, mindig szinte protest szavazás volt, miutan jött az új, zsivány választási rendszer, utana lett vége a demokraciának

Az új választási rendszer kb 5-6 hely bukót jelentett az ellenzéknek

Boldeone2 2023.11.24. 18:43:33

A választási rendszer 2010-ig, többé-kevesbé jól működött, akkor kitalálták az abszurd " gyözteskompenzációt" ez két 2/3-ot hozott a Fidesznek...a második fordulót eltörölték...
A választói körzeteket átszabták, pl Debrecen egy önálló entitás, ehhez csapták az iskolázatlan, manipulálható, kertségi- falusi körzeteket , ami egy vicc...

A lényeg: az új - ARÁNYTALAN- rendszerben a mindenkori ellenzéki szavazó szavazata kevsebbet ér, mint korábban!

Boldeone2 2023.11.24. 19:04:11

Tehát, a magyar demokrácia fejlődése az én értelmezésemben:

1990 előtt ellenzéki kerekasztal, ahol elhibázzák az új alkotmányos és választási rendszert, a német rendszert rosszul veszik át. Már a négyigenenes hiba volt... milyen jól jönne most egy valódi, közvetlenül választott kötársasági elnök, akit nem a patás jelölt ki..
1990- ben nyer a konzervatív MDF, amely az MSZP utódpárt váltópártja hivatott lenni, de a rendszerváltás gazdasági- társadalmi válsága elsodorja őket
A volt állampárt visszatér 1994- ben, az SZDSZ- el koalában, de az ország tovább vergődik...Bokros csomag, erőltett és kényszerű egyensúlyi politika, majd bukás
1998- ban a Fidesz nehezen, de koalíciós kormányt alakít, Orban konzervatív programot visz, az emberek tovább gatyásodnak
2002- ben a Fidesz kormány elbukik, a baloldali kormány 40% - os közalkalmazotti béremeléssel nyer, ami meghaladta az ország teljesítőképességét, tovább adósodtunk
Ennek ellenére, 2006- ban újra a baloldal győz, mert az emberek akkor még nem kértek az orbáni gyűlöletpolitikából
Közben azonban 2008- ban világválság robban ki, ami megnehezítetette az ország finanszírozását, válságkezelő kormány jön, de mindez már nem elég
Az emberek enbloc a kormányzó pártokat okolták a válságért...
Orbán közben tudatosan építette a mélyállamot, az önkormányzatok többsége már övé volt. Orbán maga is gerjesztette tudatosan a belpolitikai válságot...folyt

Boldeone2 2023.11.24. 19:20:43

2010- ben, a világválság tépázta Magyarországon a Fidesz hatalmas gyözelmet arat, a vidéket és a mélyállamot már akkor is ők irányították, és ebből a komoly hátországból Orban tudatosan készült a politikai rendszerváltásra. Célzott is rá, néhány esetben

Miután pedig hatalomra kerültek, egyértelmű volt, hogy minden alkotmányos változtatás a saját hatalmuk beteonzására szolgál, "a fékek és ellensúlyok"-, a független hatalmi ágak felszámolása, az új választasi rendszer mind azt szolgálta

Ezzel párhuzamosan elindult az állam teljes gleichschaltungja, amely egyik leszomorúbb legutolsó fejezete az egyetemek pártalapítványi kézbe adása
Tehat hiába jönne egyszer - elviekben- új kormány , az semmit sem tud csinálni ezekkel az ügyekkel...
9 évre bebetonozott , orbani rezsimszolga közjogi méltóságok, stb...

Tulajdonképpen, Orban " világszenzáció " ilyen szinten, szofisztikált módon diktatúrát kiépíteni, senki sem tud! Putyin elbújhat mellette, ott az állampart nem sokaig lesz, ha egyszer Putyin elbukik...
Persze , Orban is tanult : a " szolidaritási törvény " az ruszki ötlet

A diktátor azt mondja: ne szóljon bele a belügyekbe senki, " én vagyok a nép - így minden hatalom"

Orban egy veszélyes gazember lett idősebb korára: a KISZ- től, a liberális internacionálé alelnöki posztjától, a szélsőjobboldal ikonja lett, a hazug populizmus, az elnyomás nagymestere

Gelimtrtrddddd 2023.11.24. 20:29:06

@cvsvrs: the German minorities in
Hungary have a tendency to degenerate
-----------------
Germán? He? A germán az a honfoglaló. Nem rakem. He? Jah, kevered a magyart, a germánt, a némettel. A germán a magyar, a német a német, nem a germán.

De itt van rakta, attól, hogy a magyar indogermán és germán, germanoid, a honfoglaló, degenerálódik, a némettől, habár a német nyelvnek erősítenije kellett volna a magyar nyelvet, de nem, degeneráltaja.

alöksz róz 2023.11.24. 20:50:24

@cvsvrs: megint nem jól számoltad ki. az még mindig előbb volt.

lehet hogy a matekba mindegy, hogy a derékszögű háromszög vót előbb vagy a köré írható kör, de nem a füzetben vagyunk. itt kint nem mindegy. nem lehet egy adott dolog oka valami olyan dolognak, ami hamarabb volt.

alöksz róz 2023.11.24. 20:52:10

@Boldeone2: ez a náci kártya nevezetű érvelési hiba, amit most bemutattál. nem ismered?

alöksz róz 2023.11.24. 20:53:39

@cvsvrs: ez se jó. az idő előrefele megyen.

Gelimtrtrddddd 2023.11.24. 20:55:39

@alöksz róz: nem lehet egy adott dolog oka valami olyan dolognak,
------------
?????? Nem bírem az új-ónemmagyar halandzsát!

Nem adott, hanem rejta. De dolog? A dolog a dulgs, dligi, vagyis schuld. Passzolem.
Ok? Na egy újabb halandzsa hang! Az ok nem török, hanem indogermán volna, stakhát ez ma már halandzsa. Az ok az indogermán unk, okász, ucit, szokás, ettől ered itt ott egy s másik nelvnél a verstehen is. Ezt a hangot dúrgerni kell, halandzsa.

Nem lehet, hanem volna.

Gelimtrtrddddd 2023.11.24. 20:58:51

@alöksz róz: derékszögű háromszög vót előbb vagy a köré írható kör,
------------
???? Deréku és deréka naknama. A deréka naknama a stark volna, a ster indogermán stumától, s nélkül d-t váltás van: dernya, dereng, derjed, dermed, dereb, derebed, dernyni, derengár.

Három? Jevevényhang,, nem rakem. Kör? Ingermán ger stumától volna, inkább kur, kurenga, de ezt se rakem, stak a stumát.

Nem vagyem én ájróper és úgymond ideolaista, hogy rakjem. Fúj!

ZorróAszter 2023.11.24. 22:07:18

@Deak Tamas:

Nem Bulgária volt a kérdés te faszorrú patkány.

ZorróAszter 2023.11.24. 22:17:24

@cvsvrs:

"azt nem tudjuk, hogy mi lett volna ha hitler győz. szerintem ő maga se tudta, hogy mit akar magyarországgal. hitler asztali beszélgetéseiben legalább is ez derül ki, a magyarországról szóló részeket olvasva"

De, tudjuk. 3-400 milliós árja Európát akartak a németekből és a germán népekből összekeverve, akiket árjáknak neveztek - hangsúlyozottan "kis népsűrűség mellett". Zsidók, cigányok és más untermenschnek nevezett népesség nélkül.

Abból legfeljebb 10% maradhatott volna mezőgazdasági rabszolgának amíg ki nem hal.

A többi ment volna az Uralon túlra, vagy ha már megvolt Auschwitz, akkor lehet hogy felesleges lett volna annyi vonatoztatás.

Gelimtrtrddddd 2023.11.25. 08:51:32

árja Európát akartak a németekből és a germán népekből összekeverve, akiket árjáknak neveztek
------------------------------
Nem nevez, vagy namat, to kausatívval, vagy anamányni, nioval, nja-val, ja-val. A nevez is namat volna így.

Németek? azok hogy volnának már árják? A magyar az árja, a honfoglaló, a germanoid. Dehát a magyar az germán, árja!

Nem rakem!
magyarnyelvindogerman-german.blog.hu/2023/11/24/lektion58-_a_begriffsbuzologia_avagy_a_feher-ajroper_bullshitja_ahogy_kazincbaszikai_az_ajroper_bird

Gelimtrtrddddd 2023.11.25. 08:53:41

@ZorróAszter: többi ment volna az Uralon túlra, vagy ha már megvolt Auschwitz,
-------------

Urál? Dehát a magyar arra nem volt sohase! A magyar a Volgán ide volt folyton, Volgán al sohase, attól hogy a magyar nyelv indogermán s germán nyelv, a magyar germanoid.

Ahogy látem eg fingrista posztszovjetnek nem van beszélni! A fingrsita ideológiád és a valóság nem egy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.25. 10:06:25

@Boldeone2:

A Soros-félék hatalmas pénzével csak egy állam képes felvenni a versenyt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.25. 10:15:37

@Boldeone2:

Nem Sorosék személye számít.

Tevékenységük pedig rendkívül káros, hiszen olyan pénzekkel rendelkeznek, amikkel senki más, így képesek szinte bármit elérni. Ezzel szétverik egész országok civil és média szféráját.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.25. 10:17:14

@ZorróAszter:

Német titkosszolgálat nem létezik. Szóval ez egy konteó,

A német titkosszolgálat a CIA része de facto, semmiféle független német biztonságpolitika nem létezik a II. vh. óta. Németország csak gazdaságilag tényező, katonai és politikai szemszögből törpeállam.

Gery87 2023.11.25. 10:28:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez azt jelenti, akinek több pénze van, az nyer. Jó ez?"

Senki nem mondott ilyet.

"Na és eleve nyugaton már a FB-hirdetés is bevatkozás a választásokba, nem? Fordítva meg a legdurvőább beavatkozás sem gond. Kettős mérce."

Kettős mércét a Fidesz alkalmaz most!
Az hogy ők közpénzből kampányolnak, meg nyomatják a pártpropagandát az nem gond.
Az hogy ők pénzelnek külföldi szövetségeseket, az nem gond.
Akkor gond ha más csinálja más érdekekért.

"Na, Orbánék ez ellen harcolnak."

Orbán nem ez ellen harcol, hanem pontosan ugyanezt csinálják.

Megoldás?
Nincs.
Mert ha abszolút betiltod, ellehetetleníted a befolyásolást, érdekérvényesítést akkor diktatúrát építesz, ahol nincs ellenvéleménynek helye.

Ilyen a kapitalizmus. Lobbi erők vannak.
A tőke, a pénz beszél, a választó kussol és ikszel.

Ha nem tetszik akkor hát tessék megszüntetni a tőke uralmat!

Gery87 2023.11.25. 10:34:10

@Deak Tamas:

Pl Horthy szövetségeseinek, te barom.

Gery87 2023.11.25. 10:37:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nagyon valószínűleg így van.
Persze ez sem téma, hogy mit keresnek még itt valójában az amcsik Európában mikor a hidegháborúnak vége és egyébként is van 2 európai atomhatalom!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.25. 11:02:18

@Gery87:

A közpénz célja aközakarat szolgálása.

Csak közpénzből lehet felvenni a harcot aliberálisok ellen.

Gery87 2023.11.25. 11:14:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A lakosság másik fele ugyanúgy fizeti az adót, de ellene használják fel.
Akkor legyen nyíltan kimondva hogy "nem vagyunk demokraták, ellenségeink vannak és minden eszköz megengedett".

jónévez 2023.11.25. 16:02:16

@Gery87:
Aztan ezg mire alapotod?
Persze, hogy az egész lakosság (tehát a kormány ellenzői is) fizetik. De ők ugyanúgy kapnak a saját propagandájukra belőle. Természetesen a súlyuknak megfelelő arányban.
Az azért elég buta felfogás, hogy pont az ne kapjon, akiket megválasztottak (kormányon vannak)
Bár, helyezkedett már a media ilyetén álláspontra, hogy a kormány, szószerint a miniszterelnök nyilatkozatát nem adta le. Ki is alakított vele egy kisebbfajta láuadásfélét.
Nevetségesmód: egy kapitalista lépés ellen lázított kapitalistákat. Es a mai napig hazudoznak róla.

Azért csodálkozom, hogy pont te, aki szocialistának vallja magát, az pont a demokráciát kéri számon másokon. Azokon, akiket demokratikusan választottak.
Mondtam már: olvasd is el azt a Marx nevű embert. Kevés demokráciát találsz benne.
Vagy légy dokráciahívő. De akkor ne kárhoztasd a demokráciát auért, mert a törpe kisebbségeket nem helyezi korlátlan előnybe.
Azt pedig egy normális ország sem támogatja, hogy idegenek érdekei döntsenek. (Bár volt szerencsénk/inkább szerencsétlenségünk/ hozzá)

GyMasa 2023.11.25. 19:46:20

@cvsvrs:
Nem.
Orbánt azért akarják eltakarítani, mert amit ő csinál, arra alig van a woke-fasisztáknak ráhatása, és nagyon úgy tűnik, hogy ragadós a példája. AMiatt pedig a woke-fasiszták féltik a hatalmukat. Nézd meg az elmúlt egy év EU választásait! MINDENHOL a jobbos oldal nyert, és csak egy teljes ellenzéki összefogással tudnák megtartani a hatalmukat.
(Ez, eddig csak a spanyoloknál sikerült, de pont ugyanez a terv a lengyeleknél, és Hollandában is.)

GyMasa 2023.11.25. 19:53:30

@Tapi2021:
"Ahogy a szövetség is. Ha most pl. a NATO menne egy háborúba, mi is mennénk, akár egyetértünk vele, akár nem! "
Ez, nem teljesen igaz!
Magyarország a NATO teljes jogú tagja, így csak akkor KELL menni, ha minden tag egyöntetűen arról szavaz.
Azaz a NATO-ban is van vétójog.
Tehát, orbánnak mindig is lehetősége lesz arra, hogy egy vétóval megakadályozza mondjuk a 3. VH-t.
A NATO tagállamok pedig önmagukban azt támadnak meg, akit csak akarnak, de akkor értelemszerűen a 4. meg az 5. cikkely rájuk már nem fog vonatkozni.

GyMasa 2023.11.25. 19:54:11

@Tapi2021:
"A Fidesznek a kommunikáció sosem volt az erőssége. :-( "
Jaja, a tettek meg az eredmények beszédesebbek :-D

ZorróAszter 2023.11.25. 19:57:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Német titkosszolgálat nem létezik. Szóval ez egy konteó,"

Havas Henrik akkor bukott meg, amikor elmesélte a beszervezési kisérletet:

Havas: Mondtam nekik, hogy az MDF szimpatikus lenne, de túl sok benne a hülye, úgyhogy nincs olyan párt, amibe belépnék.
BND-s: Nem baj. Majd együtt kiválasztjuk.

Politikai/politológiai nonszensz, hogy egy ország gazdasági, ipari nagyhatalom, de politikailag, katonailag nulla.

Mikor betartotta a párizsi békeszerződést, akkor is ott a potenciális fenyegetés.

GyMasa 2023.11.25. 19:59:43

@Tapi2021:
Az a baj, hogy nem is volt "mirkoadománynak álcázva"...
Az egyik magyar újságíró szintáén adakozott anno az "Action for demokracy" honlapon, és ő volt a 11. adakozó.
Azaz, előtte 10 adakozó adta össze azt a 4 milliárd HUF körüli összeget...
Tehát az "álcázva" szó helyett a "hazudva" a megfelelő...

ZorróAszter 2023.11.25. 20:02:35

@GyMasa:

"@Tapi2021:
"A Fidesznek a kommunikáció sosem volt az erőssége. :-( ""

Mediaworks több mint száz tévé, rádiók, országos és és megyei napilap, hetilap.

Száz nagy, mindet összeszámolva ötszáz.

Plusz a közmédiák, MTV hat tévé csatorna, közrádiók, ...

GyMasa 2023.11.25. 20:05:48

@Gery87:
"Miért lenne névtelen?"
Mert az AfD azt mondta.

"HA tényleg magánszemélyek adnak akkor meg mi köze hozzá bárkinek?"
Csak annyi, hogyha 10 "Magánszemély" összedob 4 milliárd HUF összeget, akkor az a világ bármelyik, nyomokbyn is demokráciát tartalmazó országában igen súlyos bűncselekmény.
Ott már nem áll meg a "Mikroadomány kitátel, és mindenkinek joga van tudni, hogy ki az a 10 ember, aki a te kb 1500 éves keresetedet arra fordítja, hogy megbuktassa orbánt.

"Én is adtam már pénzt meg adó 1%-ot, Orbánnak mi fasz köze van hozzá? Semmi. "
Ahhoz ténylegesen sincs, de még Elon Musk sem hiszem, hogy keres annyit, hogy a teljes 1%-a 40 000 000 HUF legyen. Ugye, ahhoz 4 milliárd HUF-nyi szja-t kellene EGY ÉVBEN fizetned Ami olyan 25 milliárd HUF éves fizetést jelent. Havi 2 000 0000 000 HUF fizetés.

GyMasa 2023.11.25. 20:09:28

@alöksz róz:
Nem, hiszen ez náluk a normális "érvelés".
Azt hitte, te nem ismered, és megúszhatja...

GyMasa 2023.11.25. 20:10:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Igen, és sajtószempontól sem önálló.. Az összes, "független, haladó német médium" USA ellenőrzés és tulajdonlás alatt van.

GyMasa 2023.11.25. 20:13:33

@Gery87:
A demiokrácia így működik...
Anno a szoci kormány alatt én is fizettem a 40+%-os szja-t meg a 4%-os szolidaritási adót, holott az sem arra lett kültve, amit én gondoltam.
Szóval ez egy eléggé szar érv lett.

GyMasa 2023.11.25. 20:15:02

@ZorróAszter:
Nem a mennyiséggel volt bajunk, hanem a minőséggel.

GyMasa 2023.11.25. 20:24:45

Amúgy ez az állathalmozás nálunk is megindult, amint elég nagyon lettek a gyerekek...
Először cica, aztán Tunéziában teknőc, ami sajnos elhalálozott, ahogy előre megjósolták.
Utána püt-teknőc vásárlás, majd egy második is, mert "jaj-de cukik"
Családi házba költözés, és egy második cica, majd született pár, és egyet megtartottunk, majd megint született pár, és még egyet.
Közben próbálkozás akváriummal, ami nem sikerült.
De, mostanra megálljt parancsoltam ennek.
Maradt a 3 macska, meg a 2 teknőc.

Glokta 2023.11.25. 20:24:48

@jónévez: "Persze, hogy az egész lakosság (tehát a kormány ellenzői is) fizetik. De ők ugyanúgy kapnak a saját propagandájukra belőle. Természetesen a súlyuknak megfelelő arányban."
Megkérdezhetem, te milyen országról beszélsz?

Mert Magyarországon csak a legnagyobb kormánypárti propagandagépezetek (CÖF, a Megafon, az Aktuális Média, illetve a Budapest Beszél) több mint kétszer annyit költöttek 2022'-ben kampányra, mint amekkora az ellenzék teljes kampányfinanszirozása (3-3.5 milliárd) volt.
Emellett a kormány kb. 44 milliárdot költött "tájékoztatásnak" nevezett kormánypropagandára: hvg.hu/gazdasag/20230215_Rekordosszeget_koltott_propagandara_tavaly_Rogan_miniszteriuma
Szóval nagyon nem "lakosságarányos" ki mennyit költ propagandára, a kormánypártok óriási erőforrásfölényben vannak.

Gelimtrtrddddd 2023.11.25. 20:31:18

@GyMasa: ez náluk a normális "érvelés".
Azt hitte, te nem ismered,
-----------------
1. Olyan hogy érv nem van, stak er és ár stuma, az érv egy libcsi hang, eg fingrista, hogy stak az argumentáció náluk , ana ér, de ér nem van. A hit hangot is dúrgerni kellene.

2. Én se ismerem, vagyis igen, a nácikártya az nálem is folton ott van, stak nem úgy, attól, hogy a náci a magyar, Hitler, a náci, a bolonda dühor a totális argumentum.

Én is stak nézem, nézem, hogy he? Hát ezek nem így rakják, de rakem, hogy hogyan is nem nem bírják az árjákat, konteo van az Árjáknak, a magyaroknak anta(Nietzsche).

Van egy dernya(fest) Weltanschauungem, a magyar nyelv, a germán, így folyton , így folyton nem rakem, és újra pislogem, hogy most hogyan is van?

Glokta 2023.11.25. 20:33:08

@GyMasa: "Csak annyi, hogyha 10 "Magánszemély" összedob 4 milliárd HUF összeget, akkor az a világ bármelyik, nyomokbyn is demokráciát tartalmazó országában igen súlyos bűncselekmény.
Ott már nem áll meg a "Mikroadomány kitátel, és mindenkinek joga van tudni, hogy ki az a 10 ember, aki a te kb 1500 éves keresetedet arra fordítja, hogy megbuktassa orbánt."

Akkor miért nem teszi közzé a Megafon, hogy kik támogatták kb. 5 milliárddal az elmúlt 2 évben?
24.hu/belfold/2023/09/20/fidesz-propaganda-megafon-kampany-cof-adomany-tamogatas/#
Először jó példával kéne előrejárni.

Glokta 2023.11.25. 20:41:13

@GyMasa: "Orbánt azért akarják eltakarítani, mert amit ő csinál, arra alig van a woke-fasisztáknak ráhatása, és nagyon úgy tűnik, hogy ragadós a példája. AMiatt pedig a woke-fasiszták féltik a hatalmukat. Nézd meg az elmúlt egy év EU választásait! MINDENHOL a jobbos oldal nyert, és csak egy teljes ellenzéki összefogással tudnák megtartani a hatalmukat. "
Nem, nem mindenhol a jobbos oldal nyert, hanem mindenhol az éppen regnáló kormányoldal vesztett szavazatokat és gyakran hatalmat (mig a hatalmon kivüli pártok megerősödtek). Ez Lengyelországban a PiS volt, Spanyolországban pedig a balosok, és az Egyesült Királyságban is valószinüleg a Labour fog nyerni, Németországban pedig a CPU/CSU és az AfD egyformán erősödnek.

Gelimtrtrddddd 2023.11.25. 20:44:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A Soros-félék hatalmas pénzével csak egy állam képes felvenni a versenyt.
-----------
Na ezt most át kell írni magyarra: Soros-arták ármány pénzjével stak a libernyákia ernya felbírni a fájogdát.

Soros? Ki nem szarja le a Sorost? Stak ezzel van nagypofája a fideszlibcsiknek, és így vagy úgy a saját gyengeséjét rekkja, hogy stak ezzel játsza a dernya, kemény fiút, ahogy az is, hogy attól játszja, hogy fél, de így magajától, ahogy a Szájer faszszopó is.

Ha fingem nem van sorosról és a kúthúrájáról, úgy leszarem, ez a rakta, jó védekezés, ahogy a fideszlibcsikről se van fingem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.26. 09:36:42

@GyMasa:

Mi ezt kontrolláljuk.

Mind a 2 kutya lány.

A 2 papagáj fiú.

A 3 macskából az egyik fiú, de már idős, 10 éves, nem gondolkozik szexről.

A vízi csigák olyan faj, mely nem szaporodik édesvízben.

A szárazföldi csiga meg egyedül van.

Persze az akváriumba akaratlanul bekerültek csigatojások a növényekkel, ezek "normál" almacsigák, melyek szaporodnak. Egyelőre kicsik. Ha túl sokan lesznek, kiszedem nyáron és elengedem őket közeli tóban,

GyMasa 2023.11.26. 10:10:19

@Gelimtrtrddddd:
Egészen biztos vagyok benne, hogy nagyon okos, amit válaszolsz nekem, de 4 szó után ökölbe szorul az agyam, amint elkezdem olvasni.

GyMasa 2023.11.26. 10:15:15

@Glokta:
"Akkor miért nem teszi közzé a Megafon, hogy kik támogatták kb. 5 milliárddal az elmúlt 2 évben? "
Azért, mert az belföldi támogatás. (amúgy, szerintem is el kellene kapni a tökét mindenkinek, aki ilyet csinál. Bár, tegyük hozzá, hogy egy esetleges újabb gyurcsány kormány is egészen pontosan ezt csinálná, szóval, pont emiatt nem lesz a Megafon b*szogatva egy percig sem, legalábbis nem az ilyen jellegű blogbejegyzések erejénél mélyebben)
Az AfD meg külföldi volt.
Nem tudom, ezen mit nem értesz.
Arról hallottál már, hogy pl. az USA-ban is létezik pontosan egy olyan védelmi törvény, amire az USA (pl. Pressmann) veri a nyálát, hogy miért is akar a magyar kormány olyat?
Tehát az USA is pontosan úgy gondolkodik erről a témáról, mint a magyar kormány.
Csak, ugye Jupiternek többet szabad, mint a kisökörnek.

GyMasa 2023.11.26. 10:19:39

@Glokta:
Egyrészt igazad van, másrészt nekem is, mert SEHOL nem nyertek az eddig kormányzó balosok.
Mindenhol csak ezzel az összefogósdi trükközéssel maradhatnak hatalmon, ahol sikerülni fog. (Eddig csak Spanyolországban sikerült nekik)
Szóval, a népeknek mára elegük lett a hazaáruló woke-fasisztákból EU-szerte.
Ha most mindenhol megjátsszák ezt az összefogósdit, annak pont az lesz a vége, mint 2010-ben Magyaroszágon lett.
Majd a következő választásokon olyan eredmény fog születni, amivel szóba sem jöhet, hogy hatalmon maradjanak. És, ha ők is olyan perfektül fogják csinálni, mint gyurcsány, akkor egóesz Európa konzervatív kormányokkall esz tele 20+ évig.

GyMasa 2023.11.26. 10:22:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Jah, mi is kontrolláljuk.
Csak egy cica nincs miskárolva.
De már ő is lassan 10 éves lesz.
A kiscicák, itt Németországban meg aranyat érnek :-D
(olyan itt az állatmenhelyek állami finanaszírozása, hogy nehezebb cicát kihozni onnan, mint gyereket örökbe fogadni. Valami 300 EUR-t kapnak minden hónapban, minden macska után...)

Gery87 2023.11.26. 11:41:24

@jónévez:

Azért nagyon erős Fidesz média túlsúly van.
A közmédia pedig a lakosság másik felét egyáltalán nem képviseli!
Márpedig elvileg állami intézmény mindenkinek és nem kormánypropagandára van!

Gery87 2023.11.26. 11:47:35

@jónévez:

"Azért csodálkozom, hogy pont te, aki szocialistának vallja magát, az pont a demokráciát kéri számon másokon."

Látod, ezrét nem érdemes nekünk "tőke/munka tengelyen" vitatkozni mert nem ismered azt amiről beszélsz!:)
Ezért nem jogosak és érnek célt az ellenérveid!

hu.wikipedia.org/wiki/Demokratikus_szocializmus

en.wikipedia.org/wiki/Democratic_socialism

ha már kommunisták:

en.wikipedia.org/wiki/Council_communism

en.wikipedia.org/wiki/Soviet_democracy

GyMasa 2023.11.26. 13:06:58

@Gery87:
Nem, ma Magyarországon kb fele-fele a kormánypárti és az ellenzéki média aránya.
Bezzeg, 2010 előtt a 90+%-os balos médiafölény az nem beteges volt, hanem kívánatos...
Megyó anno megmondta, hogy "akinek média kell, az csináljon magénak!".
Na, ezt orbán komolyan is vette.

Glokta 2023.11.26. 15:33:18

@GyMasa: Legfeljebb az interneten fele-fele a kormánypárti és az ellenzéki média aránya, és az Index kivételével az összes kormánypárti tulajdonban lévő média pártmédia.

Tévében egyértelmű fölény, újságok (és rádiók) szintjén teljes kormánypárti dominancia van.
Nagyjából 2008-14 közt megfelelő egyensúly volt (úgy rémlik, 2010 előtt az Index nem volt igazán az akkori kormány pártján), de ez mostanra egyértelműen a kormány felé tolódott el.

GyMasa 2023.11.26. 18:18:24

@Glokta:
Hát, igen, ez ugyanannyira kellemetlen, mint 2008 előtt a 90%-os balos fölény.

Gery87 2023.11.26. 20:23:17

@GyMasa:

A közmédiának viszont nem arról kéne szóljon hogy propagandát sugároz!
Azért fizetem az adót hogy le legyek "hazaárulózva"? Csak mert az épp megválasztott aktuális kormánypártnak nem tetszik valami? Demokráciában és közpénzből fizetett állami médiában elvileg ilyen nincs, nem lehetne! Hát a kurva anyjukat azt.

GyMasa 2023.11.26. 21:21:08

@Gery87:
Hát, rossz hírem van!
Bizony a szuperdemokratikus EU-ban is a mi általunk finanaszírozott állami TV-k bizony a kormányok szájíze szerinti műsorokat adnak le.

Gery87 2023.11.27. 10:50:30

@GyMasa:

És ha ott is szar akkor is itt legyen az, vagy lehet az, vagy ez megint mire érv?
Nem értem, sokadjára ez a "jobboldali" érv hogy "de hát máshol is szar.."

Hát bammeg ez alapján érdekes egy erkölcsi, életvezetési elveitek vannak:)

Egyébként, nem nem hiszem hogy pl a német médiában vagy a franciában a francia, német ellenzéki politikusok véleménye egyrészt meg se jelenik a közmédiában, másrészt meg ők vagy a véleményük le van hazaárulózva!.

Ne csináljunk úgy mintha ez a büdösbunkó mucsai TV2, m1, stb szint lenne az alap!!!

GyMasa 2023.11.27. 17:27:23

@Gery87:
"És ha ott is szar akkor is itt legyen az, vagy lehet az, vagy ez megint mire érv?"
Nem érv semmire, csak próbálom kicsit az élethez közelebb hozni az rózsaszín ábrándjaidat, miszerint csak, ott, Magyarországon van ARmageddon a patásorbán miatt.
Nem, itt is drága a villany, a gáz, a benzin, meg a kaja.
És nem csak éppen, hanem ilyen legalább 20%-kal drágultak meg pl a kaják.
A villany az most a háború előtti ár 2-3x-osa, és már meg lett mondva, hogy Januártól már nincs pénz az itteni "rezsicsökkentésre".
Ami ugye itt is érdekes, mert nekem sikerült olyan havi 7 EUR-ral "megvédeniük a rezsimet".
Persze, majd, amikor kivezetik ezt a hatalmas engedményt, akkor nem 7 EUR-ral lesz több a villany, hanem 100-zal...

"Nem értem, sokadjára ez a "jobboldali" érv hogy "de hát máshol is szar..""
Nem, máshol SOKKAL SZARABB...

"Hát bammeg ez alapján érdekes egy erkölcsi, életvezetési elveitek vannak:)"
He?

"Egyébként, nem nem hiszem hogy pl a német médiában vagy a franciában a francia, német ellenzéki politikusok véleménye egyrészt meg se jelenik a közmédiában, másrészt meg ők vagy a véleményük le van hazaárulózva!."
Pedig, de. Az AfD itt a náci ketrecben csücsül, azaz még a megemlítésük sem ildomos.
EMlékezz, hogy bánt anno (2014előtt) az ellenzék az akkori jobbikkal.
Na, az AfD az kb ilyen itt is, csak durvábban.
Jah, a mésik pedig az, hogy itt, Németországban nincsen "más" vélemény, mert itt az összes párt az AfD-n és a Linke-n kívül majdnem ugyanolyan PC korcs banda, alig lehet üket egyméstól megkülönböztetni, mert itt működik a saját cenzúra, frankón, szóval a csücskösebb véleményeket nem is meri senki kimondani. Merkel nagyon csúnyáb baklra tolta a CDU/CSU párost mielőtt befejezte a politizálást.

"Ne csináljunk úgy mintha ez a büdösbunkó mucsai TV2, m1, stb szint lenne az alap!!! "
Miért nézed ezeket a szarokat?
Mazochista vagy, vagy mi a fene?
Én sem olvasok Origót, mert egy szar...

Gery87 2023.11.27. 20:42:50

@GyMasa:

"Nem érv semmire, csak próbálom kicsit az élethez közelebb hozni az rózsaszín ábrándjaidat,"

Nincsenek rózsaszín ábrándjaim!
Emlékeim vannak:)
Meg a tény hogy máshol nem ez van!

Emlékszem rá hogy régen a közmédia - akármennyire is állításotok szerint full balos irányítás alatt volt - azért mindenkit megszólított a politikai palettán és elmondhatta a amit akart, meg volt jelenítve, sokkal objektívebben mint most, voltak viták, eltérő vélemények....

Most egy beszélőfej csinibaba nyomja napi százszor a kibaszott kormánypropagandát! ÉS mindenkit aki nem a fidesz azt lehazaárulózó migránssimogatózó miniferi gyurcsány libsi buziz!
Ezek tények.

Gery87 2023.11.27. 20:43:48

@GyMasa:

"Nem, máshol SOKKAL SZARABB..."

Ez így nem igaz!

Gery87 2023.11.27. 20:44:56

@GyMasa:

"Miért nézed ezeket a szarokat?
Mazochista vagy, vagy mi a fene?
Én sem olvasok Origót, mert egy szar..."

NEm nézem, de annyit látok belőle hogy tudjam évek óta nem változott semmi: propagandát nyomnak.

Gery87 2023.11.27. 20:46:33

@GyMasa:

"Pedig, de. Az AfD itt a náci ketrecben csücsül, azaz még a megemlítésük sem ildomos.
EMlékezz, hogy bánt anno (2014előtt) az ellenzék az akkori jobbikkal.
Na, az AfD az kb ilyen itt is, csak durvábban."

Továbbra se látom érvnek hogy akkor a Fidesz az ellenzékből csinálhat "AFD-t", hisz máshol is ez van, legalábbis állításod szerint...
A szarra minek hivatkozni és minek utánozni? HA meg techniakilag nincs vele bajunk akkor meg mondjuk ki, nem pluralizmus hiányzik csak az hogy a mi véleményünk legyen domináns!
nagy különbség.

GyMasa 2023.11.27. 22:27:19

@Gery87:
Nem, az ellenzék csinált a jobbikból, és nem mellesleg a fideszből is AfD-t.
Senki nem hivatkozik s szarra, csak azt próbálom megértetni veled, hogy olyat vársz el a fidesztől (és, semmi illúziód ne legyen, ha a szocik, vagy a DK lenne hatalmon ők is pontosan ezt csinálnák! Olvass csak utána, hogy 2006-ban pont az volt az akkori tüntetők egyik baja, hogy a közTV csak a kormány szekerét tolta), amit Európában SEHOL nem teljesít semelyik "mintademokrácia " sem.

Gery87 2023.11.27. 23:44:44

@GyMasa:

JA, de fidesz van 13 éve akkor ne varjuk már az ellenzék nyakába a közmédia állapotát:)

Gery87 2023.11.27. 23:45:36

@GyMasa:

"és, semmi illúziód ne legyen, ha a szocik, vagy a DK lenne hatalmon ők is pontosan ezt csinálnák!"

Akkor azt is ugyanúgy elítélném! Tehát még mindig nem érv ez semmire hogy más mit csinálna szintén szarul.

Gery87 2023.11.27. 23:47:09

@GyMasa:

"Olvass csak utána, hogy 2006-ban pont az volt az akkori tüntetők egyik baja, hogy a közTV csak a kormány szekerét tolta), "

És most is ez a probléma, akkor teát szerinted is probléma, akkor mivel is vitázol?:)

"amit Európában SEHOL nem teljesít semelyik "mintademokrácia " sem."

1. továbbra se pont az van ott mint itt, ez nem így van.
2. továbbra is leszarom hogy máshol is szar, ez nem érv hogy itt miért az.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.28. 12:46:50

@Glokta: az Indexre vonatkozó álítás igazságtartalmát honnan lehet tudni?

GyMasa 2023.11.28. 15:21:20

@Gery87:
Senki nem varrja ezt a fidesz nyakába!
A közmédia mindig is szar volt, meg kormány szócső.
A szoci kormányok alatt is.
Szóval, nincs itt semmiféle látnivaló.
Megyó annó megmondta a fideszes panaszkodásra, hogy "tessenek saját médiát csinálni!".
Orbánék megcsinálták.
Most az ellenzéki oldalon van a sor, hogy megcsinálja megint.

GyMasa 2023.11.28. 15:21:52

@Gery87:
TE most mit ismételgetsz?
Szerintem egyetértünk ebben.

GyMasa 2023.11.28. 15:23:31

@Deak Tamas:
Melyik rész érdekel?
- Hogy kormánypárti-e
- Hogy mekkora a nézettsége?

Gery87 2023.11.28. 18:25:26

@GyMasa:

"Senki nem varrja ezt a fidesz nyakába!"

Márpedig jól tennék:)

"A közmédia mindig is szar volt, meg kormány szócső.
A szoci kormányok alatt is."

Ez nem igaz. Nem, ilyen alja és egyoldalú szinten nem volt akkor!

"Szóval, nincs itt semmiféle látnivaló."

Dehogynem, nagyon is.

"Megyó annó megmondta a fideszes panaszkodásra, hogy "tessenek saját médiát csinálni!".
Orbánék megcsinálták."

A közmédiából? Jó vicc.
Nem hiszem hogy erre gondoltak anno hogy mindenki médiájából csináljanak propaganda intézményt!

"Most az ellenzéki oldalon van a sor, hogy megcsinálja megint."

Remélem érzed hogy a piacon megcsinálni meg az államit elrabolni az tök más!

2023.11.28. 18:45:50

@GyMasa:
az adófizetőktől elszednek évi 142 milliárdot. ebből hogy lehet rendes közmédiát kell csinálni. orbán nélkül. gyurcsány nélkül is persze.

GyMasa 2023.11.28. 19:44:36

@cvsvrs:
"ebből hogy lehet rendes közmédiát kell csinálni."
Sehogy.
Amíg a kormány fizeti a cehhet, el fogja várni, hogy úgy legyen a táncolás, ahogy ők fütyülnek.
Ez pártállástól független hozzáállás, szóval, ah független közmédiát akarsz, akkor a bevételeknek is föggetleneknek kell lenniük a kormánytól.

GyMasa 2023.11.28. 19:49:34

@Gery87:
"A közmédiából? Jó vicc.
Nem hiszem hogy erre gondoltak anno hogy mindenki médiájából csináljanak propaganda intézményt!"
Nem. Akkor Majdnem minden más IS balos média volt.
Na, ez változott most meg a fele-fele arány közelébe, és ez fáj az ellenzéknek.
Főleg azért, mert az sem lehetséges, hogy a közmédiát egyben senki sem nézi, és csak pénzpazarlás, viszont akkor nem értem, mi baja is van az ellenzéknek? És, egyidejűleg a közmédia a mi pénzünkből fényezi a kormányt/fideszt.
EZ ugyanolyan értelmetlen érvelés, mint az EU-s pénzekkel kapcsolatos, hoyg "csak az tartja életben az országot " (ez nem igaz, hiszen az ország már 2+ éve netto befizetője az EU-nak és még mindig nem akart csődbe menni) ÉS EZZEL EGY IDŐBEN "orbánék ellopják az egészet".
Remélem, érzed a feszülő ellentétet ezekben a mondatokban.

Gery87 2023.11.28. 22:28:56

@GyMasa:

A közmédia nem arra való hogy kiszolgáljon propagandával egy pártot, ha történetesen demokrácia van és több pért!
Ennyi a lényeg.

Tapi2021 2023.11.29. 12:00:00

@Boldeone2: "Szerencse, hogy jön az új EU- törvénytervezet, amely a teljes transzparenciáról szól, és a kormányok megzabolázásáról"

Magyarán, felgyorsítanák a birodalomépítést, a nemzeti szuverenitások felszámolását!

Ezt nem engedhetjük meg! Nem akarunk egy 4., 5.-ik... birodalomban - EEÁ - egy kis nemzetiségi csoport lenni, nulla önrendelkezéssel. Mert a folyamat ide visz! Hová máshová?
Az erősebb, nagyobb nemzetiségek uralmához a birodalmon belül.

Erről szól az egyet nem értési jog eltörlésére irányuló kísérlet is!!!
Ha az nincs, semmi sem véd tovább az erősebbek, nagyobb népek ÖNKÉNYÉTŐL!!!

Tapi2021 2023.11.29. 12:08:53

@cvsvrs: "nem azt állítom, hogy ez jó vagy rossz. hanem csak azt, hogy nem soros györgy, különösen nem soros alex dönti el, hogy az ep-ben ki kerüljon focinyelven a partvonalon kívülre. "

Ők az új, általuk is - rengeteg pénzzel, befolyással, politikai és gazdasági erővel - épített RENDSZER RÉSZEI!
És mivel egyrészt konkrétan tevékenykednek Magyarországon is és az EU-ban is, maguk léptek be önként a ringbe!
Ilyen a box!!!

Tapi2021 2023.11.29. 12:13:08

@ZorróAszter: "Horthynak és bandájának a náci fajelméletben ordító alapvető veszélyt kellett volna meglátni.

Hogyha Hitler győz a segítségével, akkor itt ma Gross-Ungarn van magyarok nélkül. A magyarok meg mehettek volna a zsidók és cigányok után Auschwitzba."

Történelemben a mi lett volna ha... kérdés, nem releváns!
Nem tudhatjuk.

Főleg, mert, ha győzünk, akkor együtt győz a teljes szövetség! Az olaszokkal, románokkal..., együtt. Tehát nem csak a németek. Hogy utána mi lett volna, ha...?
Csak fantáziálás!!!

Tapi2021 2023.11.29. 12:16:08

@ZorróAszter: "Kinek köszönhetjük inkább a szovjet hadsereg vendégeskedését? Rákosi Mátyásnak vagy Horthy Miklósnak?"

1. a háborút elkezdőknek (németek, szovjetek).
2. a NYUGATIAKNAK, akik odalöktek Sztálinnak minket (is).

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.29. 12:16:21

@GyMasa: hogy kormánypárti-e.
Mert amúgy szimpla amerikai kultúrmocskot szór, főleg a nőknek szóló alváltozatai.

Tapi2021 2023.11.29. 12:21:52

@Boldeone2: "A lényeg: az új - ARÁNYTALAN- rendszerben a mindenkori ellenzéki szavazó szavazata kevsebbet ér, mint korábban!"

Nem igaz. A szabályok mindenkire AZONOSAN vonatkoznak!

Tehát, ha az ellenzék kap több szavazatot, ők kapják a kompenzációt is! És kormányozhatnak.
Ne hazudozz!

Az a baj, hogy a külföldieket is ezekkel a hazugságokkal, csúsztatásokkal hangoljátok az ország ellen.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.29. 12:22:45

@Tapi2021: ez egy tényleg ilyen hülye barom, ez tényleg valószínű elhiszi, hogy a szovjet kikerül, ha nem vagyunk hadiállapotban. Meg a holdbeli táj, az. Varsóban meg Lengyelországban volt holdbeli táj. A Horthy-korszakbeli nyomorról csak annyit, hogy legfeljebb az elején volt ilesmi, miután a román meg a kommunista felmenői összeügyeskedték hogy a határállomás Tuffásról feljöjjön Lőkösházáig.
Érdekes, az én Horthy-korszakbeli felmenőim között volt óvónőtől kezdve molnáron át segédjegyzőig minden, a nagy "nyomorban" fel tudtak nevelni öt-hat gyereket per család saját házban, mert nem a pálinkamérésbe hordták a pénzüket.

Tapi2021 2023.11.29. 12:28:01

@Gery87: "Persze ez sem téma, hogy mit keresnek még itt valójában az amcsik Európában mikor a hidegháborúnak vége és egyébként is van 2 európai atomhatalom!"

Ez másokban is egyre többször felmerült, csináltak is gyorsan egy háborút Európában, ahol - mit ad isten - újra alkottak egy "Európát fenyegető" OROSZ ellenséget, amiért nekik itt kell maradniuk még beláthatatlan ideig!!!!

Szerinted KINEK AZ ÉRDEKE az ukrán háború????

Tapi2021 2023.11.29. 12:31:13

@Gery87: "A lakosság másik fele ugyanúgy fizeti az adót, de ellene használják fel.
Akkor legyen nyíltan kimondva hogy "nem vagyunk demokraták, ellenségeink vannak és minden eszköz megengedett"."

Ó, nem. Nem kell külföldi erők fizetett ügynökévé válni, és nincs gond. Adományt is lehet kapni, csak ÁTLÁTHATÓAN.

Tapi2021 2023.11.29. 12:35:06

@ZorróAszter: "Mediaworks több mint száz tévé, rádiók, országos és és megyei napilap, hetilap.

Száz nagy, mindet összeszámolva ötszáz"

Ez a kommunikáció minőségéről és hatékonyságáról SEMMIT nem mond!

Tapi2021 2023.11.29. 12:40:10

@Gery87: "A közmédia pedig a lakosság másik felét egyáltalán nem képviseli!
Márpedig elvileg állami intézmény mindenkinek és nem kormánypropagandára van!"

Nézed te a közmédiát? Mi nem jelenik meg benne, amit az ellenzék mond, mondani akar?

Tapi2021 2023.11.29. 12:43:16

@Glokta: "Tévében egyértelmű fölény, újságok (és rádiók) szintjén teljes kormánypárti dominancia van.
Nagyjából 2008-14 közt megfelelő egyensúly volt (úgy rémlik, 2010 előtt az Index nem volt igazán az akkori kormány pártján), de ez mostanra egyértelműen a kormány felé tolódott el."

Nem a darabszámot kell nézni, hanem pl. az eléréseket!

Az sem igaz, hogy az ellenzéki mondanivaló nem jelenik meg a közmédiában. Én látom minden megszólalásukról az anyagot pl. a híradókban.

Tapi2021 2023.11.29. 12:45:25

@Gery87: "Demokráciában és közpénzből fizetett állami médiában elvileg ilyen nincs, nem lehetne! Hát a kurva anyjukat azt."

Kérlek ezt írd meg a német, és a többi nyugati országok, - sajtó fölött is - regnáló politikusainak is!!!

Tapi2021 2023.11.29. 12:48:26

@Gery87: "És ha ott is szar akkor is itt legyen az, vagy lehet az, vagy ez megint mire érv?
Nem értem, sokadjára ez a "jobboldali" érv hogy "de hát máshol is szar.."

Hát bammeg ez alapján érdekes egy erkölcsi, életvezetési elveitek vannak:)"

Nem. Vagy te használsz következetesen kettős mércét - olyasmiket számon kérve a magyar kormányon, amiknek senki más sem felel meg -, vagy simán hülye troll vagy.

Tapi2021 2023.11.29. 12:52:53

@Gery87: "Most egy beszélőfej csinibaba nyomja napi százszor a kibaszott kormánypropagandát! ÉS mindenkit aki nem a fidesz azt lehazaárulózó migránssimogatózó miniferi gyurcsány libsi buziz!
Ezek tények."

Frászt tények, nem is nézed fogadok a híradókat.

A magyar közmédia semmivel sem húz jobban a kormány felé, mint bármelyik másik ország közmédiája, az aktuális kormányok felé.
Na ez a tény.

Tapi2021 2023.11.29. 12:57:25

@GyMasa: "Amíg a kormány fizeti a cehhet, el fogja várni, hogy úgy legyen a táncolás, ahogy ők fütyülnek.
Ez pártállástól független hozzáállás, szóval, ah független közmédiát akarsz, akkor a bevételeknek is föggetleneknek kell lenniük a kormánytól."

Van egy ország, ahol ez így van: MESEORSZÁG!
Hallottam, hogy ott van mindentől független közmédia!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.29. 13:01:13

@Tapi2021: a szlovák (volt) igen vicces, ámbár még nem volt időm nézni a kormányváltás óta. A kommunikációs stílusa azonos azzal, amit Boldeone képvisel és sokkal ügyesebben vágják a képeket tehát pl. ha "populista magyar kormányzati intézkedések", "jobboldal felé nyitó Orbán" stb. toposzok vannak, akkor a szöveghez tartozó kép rendszerint valamilyen lengő magyar zászló vagy lobogó, Országházon vagy Lánchídon.

Gery87 2023.11.29. 13:16:05

@Tapi2021:

Sok mindenkinek.
A jenkiknek biztos.

Gery87 2023.11.29. 13:17:41

@Tapi2021:

:D
ja bizonyára az ellenzék azt mondja: "sorosista hazaárulók vagyunk és ezt meg azt szeretnénk"

Ne nevettess már.

Gery87 2023.11.29. 13:19:13

@Tapi2021:

Hányadára fogod fel végre hogy leszarom ha máshol is szar? Az nem érv hogy ITT mi van!

Baj van az olvasási, felfogási képességeitekkel vagy csak leszarod mit írok?

Gery87 2023.11.29. 13:20:22

@Tapi2021:

Magyarként aki itt él a NER-ben, miért a belga vagy hottentota kormány dolgait firtassam egy magyar blogon?
magyarázd el kérlek.

Gery87 2023.11.29. 13:21:50

@Tapi2021:

"A magyar közmédia semmivel sem húz jobban a kormány felé, mint bármelyik másik ország közmédiája, az aktuális kormányok felé."

:D
És akkor ez még mindig érv neki, "máshol is pont olyan fos mint itt" ami ráadásul így nem is igaz....mert ott hazaárulóznak meg karaktergyilkolnak ellenzékieket.....beszarok:)
istenem, feladom....
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása