magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Pánikhangulat

Az amerikai elit bajban van.

Ezt erősíti Bartus blogger is: amit ő tagad, az biztosan igaz. (Mellesleg blogja paranoiás: már teljes IP-tartományokat tiltott le, abban hisz, hogy ő olyan fontos, hogy támadják a laposföldi orosz hekkerek, így néha át kell állítani az ingyenes VPN beállításait blogja olvasásához.)

Én arra tippelek: júniusban vissza fog lépni Biden.

Az amerikai választási rendszer sajátosságai miatt előbb nem lehetséges ez. Ott ugyanis az a rendszer, hogy a 2 rendszerpárt a választás évében január és június között előválasztásokat tart minden szövetségi államban, majd az ezeken nyertes jelölt lesz az adott párt jelöltje - ezt az utolsó előválasztás után 1-2 hónappal mondja ki hivatalosan az adott párt kongresszusa, de ez csak formalitás.

Tehát ha most vonulna vissza Biden, akkor le kellene bonyolítani nélküle az előválasztást. Egyszerűbb: ha ő megnyeri az előválasztást, majd csak utána mond le. Ebben az esetben a Demokrata Párt nyári kongresszusa bárkit megnevezhet elnökjelöltnek, ebben az esetben formális szerepe valós lesz.

Aztán gondolom, a mostani alelnök Kamala Harris lesz a jelölt, ő az amerikai szabványok szerint színesbőrűnek számít, meg nő is (bár ez nem biztos, nem tudom nem nevezi-e magát férfinek vagy harmadikneműnek), szóval jó lenne woke szemszögből. Persze lehet, hogy valaki más, nem mélyedtem el az amerikai belpolitikában, de így elsőre az ő neve ugrott be.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3818310863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.29. 12:33:28

Kamala állítólag nagyságrendekkel ostobább mint a főnöke.

Gelmerrrrr 2024.01.29. 13:04:34

tiltott le, abban hisz, hogy ő olyan fontos, hogy támadják a laposföldi orosz hekkerek
------------------
1. A hisz az németizmus, dúrgerni, nem támad, hanem stut, nem föld, az feld, de magyarul erda van, éshát a feld az úgymond lapos volna, ha ezt a hangot mondanánk.

2. Hát igen, ilyenek ezek a fingristák! De le vannak szarva, ahogy a tumpbullshitjük is, az is egy libernyák, majd mi nácik dúrongunk előre, alra a radarnak lent, ahogy a Sámán, ahogy az arische Brüderschaft napról napra erősebb a woke radarjának lent, ahogy wikinges sziltákkal vagy szildákka(nem pajzs, az ősmagyar hang Schild) ütjük a libernyáksmaaszert.

Hoch lebe die arische Brüderschaft és a Wagner, és a Szkíták, a Germagyarok!

A butaká illegitim, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv!

Tapi2021 2024.01.29. 13:41:34

Hogy jött ehhez Bidé?

Tapi2021 2024.01.29. 13:45:09

@Deak Tamas: Nem ismerem, de igaz lehet, mert ebben a ciklusban nagyjából nulla szereplése, említése volt. Legalábbis ami nemzetközi szinten is értelmezhető lett volna.

Kamalát már a választáskor egyfajta trójainak gondolták sokan. Hogy Bidét gyorsan leszázalékolják és valójában az alelnök viszi majd a prímet, belőle lesz elnök.
De az sem így lett.

Gelmerrrrr 2024.01.29. 13:49:44

@Tapi2021: egyfajta trójainak gondolták sokan. Hogy Bidét gyorsan leszázalékolják és valójában az alelnök viszi
-------------
1. Nem faj, hanem ősmagyarul arta, a faj etimológiája bizonylosza így dúrgerni.
2. Stak a libcsi gondol, a magyar rakand.
3. Nem gyorsan, hanem árván, ez az ősmagyar hang, ár-va.
4. Elnök? Bullshit hang, nyelvkakilási, libernyák, halandzsa, a magyarnak rakó van.
5. Inkább mondjuk a visz laguján bírong hangot, ez a rakta ősmagyar, ha nem majd jen az arische Brüderschaft és veséket üt le, ahogy az eltén.

De ez fasza volna, eltés fingristákat ütni az arische Brüderschaft-val.

Tapi2021 2024.01.29. 13:51:21

Egyébként lehet, Kamalával jobban járt volna a világ., mert a vén demens uralma alatt sodródtunk a harmadik világháború szélére (nyilván a bábelnök mögötti erőknek hála), annyi helyen robbantottak, provokáltak ki konfliktusokat.
A Bidé kormányzat kifejezetten konfliktuskereső és gerjesztő. :-(

A saját szövetségeseivel is! Pl. velünk.

_Neville 2024.01.29. 14:07:40

Inkább Obamáné, Harris még Bidennél is népszerűtlenebb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.29. 14:31:46

@_Neville:

Mit követett el Kamala? Sokáig ő liberális progresszív sztár volt.

ZorróAszter 2024.01.29. 14:40:46

Az amerikai nagytőke már réges-régen megválasztotta az elnököt, csak még nem közölték a sajtóval és a néppel hogy kit.

Ugyanez vonatkozik arra is, hogy Biden megy vagy marad mint jelölt.

Már csak az van hátra, hogy a központilag irányított propagandagépezet százalékpontosan beállítsa az előírt végeredményt.

Tapi2021 2024.01.29. 14:54:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mit követett el Kamala? Sokáig ő liberális progresszív sztár volt."

Talán kiderült, hogy nem lenne jó báb. Bidénél nincs ideálisabb. Azt ír alá, amit elétolnak, azt mondja, amit leírnak neki a súgógépbe..!!!!

A korán és állapotán túl meg, nem gondolod azt sem, ugye, hogy nincsen a HUNTERNEK vaskos aktája a Nemzetbiztonságnál, hogy kivel és miket is kavart UKRAJNÁBAN!? (Meg tán a papa is...)
Bidé töke jó kezekben van...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.29. 15:18:46

@Tapi2021: illetve kívülről így látszik. Ha lesz világ, az emlékiratok írásakor kiderül.

_Neville 2024.01.29. 15:57:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ott szerintem most is sztár, de a közvéleménykutatások alapján a nép körében a béka segge alatt van a támogatottsága.

vasútihíd 2024.01.29. 16:10:28

mindegy hogy ki a befutó a biznissz marad bár trump esetében valamennyire könnyebb a tárgyalás velük a liberális maszlag nélkül. viszont európa azon fele ahove jelenleg sajnos mi is tartozunk továbbra is fizetni fog nekik mint a katonatiszt

Gery87 2024.01.29. 18:05:09

@Deak Tamas:

Persze hogy ostoba hiszen román.
Nem? vagy szerb?
Segíts már....ebben te vagy járatos.
Az biztos hogy kisantantista...
meg zsi....izé néger!
Azoknak amúgy se sok eszük van.

Gery87 2024.01.29. 18:08:12

@Tapi2021:

Bassza meg, akkor lehet Orbánt is már rég megválasztották vagy letaszították? Csak még nem tudjuk?
Apicsába....

GyMasa 2024.01.29. 21:08:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Harris, ha jól emlékszem, Kaliforniában volt ügyész évekkel ezelőtt és feketék ellen koholt vádas pereket "nyret meg" tömegesen, ami nem tett jót a hírnevének.
Miután alelnök lett, gyakorlatilag az első időkben annyi zöldséget beszélt össze, hogy a spindoktorok háttérbe tolták, mert olyan tehetségtelen alelnökként.
Én is hallottam anno, hogy az a terv, hogy Bident selejtezik 3 év után, és akkor ő lehetne az elnök, majd még 2x indulhatna, és akkor 8 helyett 10 évig lehetett volna az USA elsp, fekete elnöknője.
Csak, annyira szar a támogatottsága, hogy nála még a demes Biden is fényévekkel jobb jelölt.

GyMasa 2024.01.29. 21:14:42

Azért, azt hozzá kell tenni, hogy vannak furcsaságok az emarikai választási rendszer körül is.
Lásd a halottak levélszavazatait, akkor azt hogy egyes helyeken pl. csak úgy bemász szavaznim, és nem kell igazolnod magadat.
Azután, az is érdekes összefonódás, hogy az egyik, szavazatszámláló gépeket gyártó cégben a demokrata, volt házelnök Nancy Pelosi is tulajdonos.
Csak képzeljük el egy rövid időre, ha kiderülne, hogy a magyar szavazatszámláló SW-t egy olyan cég írta volna, aminek Kövér László az egyik tulajdonosa.
DE ott van Michigan is, ahol szépen hazaküldték az összes republikánus szavazat számlálót, mondván, "Mára végeztünk", majd miután minde elmentek, "meggondolták" magukat, és mégis tovább "számláltak", aztán egyzser csak "Lett" 150 000 (a pontos számot nem tudom) szavazat Bidenre, úgy, hogy a szavazólapok 100%-a Bidere szavazott...

ZorróAszter 2024.01.29. 21:14:51

@Tapi2021:
@Gery87:

"Bassza meg, akkor lehet Orbánt is már rég megválasztották vagy letaszították? Csak még nem tudjuk?
Apicsába...."

Hát ez az!

ZorróAszter 2024.01.29. 21:19:54

@GyMasa:

Azért az is furcsa volt, mikor ifjabb Bush egyik billegő államában akartak a sértettek újraszámlálást, de a napirendre vételhez szükséges három támogató szenátort nem sikerült megnyerni ehhez. Holott a Szenátus valamivel kevesebb mint fele állítólag Bush ellenfele volt.

Gery87 2024.01.29. 21:20:17

@ZorróAszter:

Nem mondom hogy így van csak kaptál egy helyeslést erre az elméletedre az Orbán táborból, kíváncsi vagyok ez a NER-re is esélyes lehet e akkor szerintük:)

GyMasa 2024.01.29. 21:47:53

@ZorróAszter:
Igen, ezek is furcsaságok, mint pl. az. ahogy Mike Pence is kiállt Trump mögül.
EGyes vélemények szerint nincs túl nagy lelkesedés az amerikai politikai eliten belül az igazán beleállásba.
Ugyanis mind a két fél alapvetően a hatalmon maradásban érdekelt.

Boldeone2 2024.01.29. 23:26:56

@GyMasa: Már megint hazudozol ember! Trump választási csalás vádjait MINDEN bíróság elutasította, mert SEMMILYEN bizonyítéka nem volt!!!

Eleve abszurd, ha országos méretű csalás történt volna, akkor ahhoz emberek tucatjai, de inkább százai kellnek, ha nem ezrei..

Vagyis: mindenképp marad valami nyom, mert ilyen méretekben nem lehet tökéletesen dolgozni

A másik az, hogy EGYETLEN büntetlen előéletű amerikai sem vállalt volna ilyet! Nem ismered az amerikai szemléletet!

Harmadrészt: minden szavazatszámlálásnál demokraták és republikánusok együtt vannak jelen, plusz a kamera, azaz csalni lehetetlen! Főleg meg országos mértékben

A valóság az, hogy a 90- es évek óta MINDIG több szavazatot kapnak a demokraták, a rebublikánusok csak az elektori rendszer miatt tudnak időnként győzni

ZorróAszter 2024.01.30. 09:00:58

@Gery87:

"Nem mondom hogy így van csak kaptál egy helyeslést erre az elméletedre az Orbán táborból, kíváncsi vagyok ez a NER-re is esélyes lehet e akkor szerintük:)"

Egy fokkal jobban őrülnék annak, ha maga a én kommentemet is elolvasná, nem csak a válaszokat rá.

:o)

ZorróAszter 2024.01.30. 09:07:13

@Boldeone2:

Fura ez a maga rajongása az USA iránt. Remélem soha nem teszi majd próbára a rajongását, ha éppen Magyarországot használják olyan célokra, mint most Ukrajnát, vagy korábban Boszniát és Szerbiát, Afganisztánt vagy Vietnammot.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.30. 09:55:34

@GyMasa: több portugál is mondta nekem (hangsúlyozom, NEM ellenőriztem le, hogy lehetséges-e) hogy teljesen bevett gyakorlat az aktivistáktól, hogy megjelennek a szavazóhelységben néhány vadiúj állampolgárral és ott vetetik fel őket a választók névjegyzékébe, és máris van pár megfelelő szavazat. Ugyebár a setét orbanisztánban ez nem lehetséges így.
Trump mögül meg elég logikus kiállni, mert egy alapdolgot nem csinál: az életkora súlyos kockázati tényező és nem látni ki lehet az alelnöke vagy hogy menne azok képviselete akik bíznak benne.

Gelmerrrrr 2024.01.30. 11:09:34

@ZorróAszter: rajongása az USA iránt. Remélem soha nem teszi majd próbára a rajongását, ha éppen Magyarországot használják olyan célokra,
------------------

1, A rajong egy bullshit hang. A raj hangot szlávnak makogják, de magyarul az ar-ra- re stumától halljuk, habár talán az er stumától volna, vagyis erej.
Nem iránt inkább nak-nek.
2. Remélem? Remerem, racionális.
3. Országtagadó vagyem, nekem rejku van.
4. Használ? A haszon egy sklavenaufstandi hang, örmény hason.
5. A cél egy libernyák jevevényhang, a magyarnak remu van.

6. Amcsi? Tegyök ontora, félre az egész bullshit politikát. Kell az amerikanizáció, stak nem libcsi-pressmannosan, hanem máshogy: Purge, Baumann Peti meredejtárja, amcsi primitívek, ahogy Sámán, amcsi radikálisok, ahogy arische Nation, és arische Brüderschaft, paramilitaristák, ahogy az orosz Sons of Anarchy...

GyMasa 2024.01.30. 12:53:56

@Deak Tamas:
Trump óriási hibát követett el azzal, hogy anno bízott a Fehér házi tanácsadóiban, akik nem hozzá voltak lojálisak, hanem a komplett politikai elithez.
Reméljük, tanult abból a hibájából, és, ha ismét megválasztják, akkor ténylegesen is nekáll lecsapolni a mocsarat.
- Meg kellene reformálnia a választási rengszert,
- El kell vennie a túlhatalmat woke-fasiszta sajtótól, és a woke fasiszta közösségi médiától (az azért mégis milyen mér, hogy egy gyilkosság után van tárgyalás, lehet fellebbezni, és a büntetés letöltése után szabad ember leszel, ellenben a faszbuk simán letitl örök életedre, egy beszólás után, amit igazából meg sem fllebezhetsz, és új acc-ot sem lehet csinálni, mert azt is mind le fogják tiltani. EZ szembemegy minden - eddig normálisnak hitt - eljárással) Ehhez létre kellene hozni egy hivatalt, ami ezekkel a kitiltásoat lehet fellebbezni vagy simán perelhetővé kellene tennie ezeket a platformokat a normál bíróságokon, úgy, hogy ezeknek a pereknek minden költsége a platformokat terheli.
- Igenis ki kell venni az ilyen platformokat a feleősségmentességi törvény alól, mert, ha nyilvánvalóan woke fasiszta propagandát tol és a jobbosokat cenzúrázza, akkor nem semleges platfor, így vállalnia kell a feleősséget azért, amit tesz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.30. 15:12:45

@GyMasa: a választási rendszerrel valami olyat kéne csinálnia, ami elvileg is kizárhatná a manipulációt. Vicc hogy az egyik államban papírfecni van, a másikban gombokat nyomogatnak.
Az USA-ban divatozó óriási funkcionális analfabetizusról (angol nyelv hatása) meg ne is essen szó. Kíváncsi vagyok, hányan nem tudják hogy valóban arra szavaztak-e akit akartak.

GyMasa 2024.01.30. 19:50:02

@Deak Tamas:
Igen, az jó ötlet lenne, ha sikerülne egységesíteni a rendszert szövetségi szinten.
csak az a baj, hogy ebbőll az államok presztizskérdést csinálnak, és mindegyik ragaszkodik asaját agybajához.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.31. 08:21:05

@GyMasa: az is elég lenne, ha az egyes részösszegek feldolgozása egységes lenne, mondjuk megyénként. Az adott megyében meg szavazhatnak ahogy akarnak, Stadinger-módra vagy smsben vagy amiben akarnak.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása