magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Dumb and Dumber

Palotás elvtárs, a dolgokban "fantáziát" látó sztárvállalkozó végre megtalálta azt a közeget. melyben otthosan érezheti magát:

S ez - nem vicc - a rendszerváltó-alkotmányozók elmebeteg-gyanús társasága, akik szerint - többek között - Magyarország egy "magánállam", mely a New York-i tőzsdén van bejegyezve. De van sok más "értékes" tanításuk is, pl. szerintük az alkotmányozás úgy zajlik, hogy 100 ezren összegyűlnek ordítani a Kossuth téren, ami után az ENSZ leváltja Orbánt, ideiglenes kormányt nevez ki, majd a Szent Korona és a Turul Madár lesznek a visszaállított Magyar Köztársaság vezetői.

Egy valamit azért el kell ismerni: Palotásnak sikerült olyan közönséget találnia, melyhez képest Nobel-díjas professzornak néz ki. Pedig egyébként a pali segghülye. De rendelkezik a jó hely- és közegmegválasztás képességével.

A rendszerváltó-alkotmányozók jelenlegi főguruját, Bertalant egyébként érdemes követni. A srác annyira vicces, hogy ha kamionsofőrködés helyett fellépne pl. a Dumaszínházban, sokkal többet kereshetne, mint jelenlegi szakmájával:

130 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2218318201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.06. 12:29:35

A százezer az még oké lenne, Gyulafehérváron ki tudja hányan, Újvidéken ezren se, 1945-ben pedig az ismeretlen helyen ülésező ruszin országgyűlésnekaz a Mihajkó vagy milyen nevű tagja talán egymaga döntött sokkal húzósabb dolgokról.

2024.02.06. 13:36:02

ezeket a fidesz támogatja. a ner részei ugyanúgy, ahogyan thürmerék. a fideszben arra is költenek, hogy véletlen ne legyen normális ellenzékük.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 13:39:23

@cvsvrs:

Paltotás ballib kedvenc. A Fidesz embere lenne?

Bertalanra meg azt szokták mondani, titokban mihazánkos.

2024.02.06. 14:03:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
a palotás féle liberálisok, persze, ahogy kóka és társaik. thürmer féle kommunisták. a fidesz mindenféle marginális támogatottságú ellenzéket támogat, különösen budapesten. fodor gábor is a ner része. nagyot ment a tiktokon csirkét pakoltak orbánnal.

amiből a dk-s szavazó levonja a következtetést. orbán egy cigány, mert csirkepakolást imádta, hogy megfoghatja a nyakát és el is tekerheti ha akarja, mert egy protofasiszta, egy náci. a fidesz szavazó meg azt hogy csak ő védheti meg az embereket a gonosz gyurcsánytól.

és ezzel választást lehet nyerni.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:23:56

Dumb and Dumber
-----------------

Ezt írjuk stak magyarul: dühomba.

A fenti egy ősmagyar hang a düh-doh stumától, ha a-val van úgy naknakma, de nőnemű is volna, így ha hímneműt mondunk, úgy rakta dühömbár vagy dühombo.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:29:47

Magyarország egy "magánállam", mely a New York-i tőzsdén van bejegyezve. D
-------------------

1. Nem ország,, én is egy országtagadó vagyem, nekem rejku van. A magán hangot így dúrgerni, vagyis nem privátnak makogni.

2. A jegyez ahng bullshit, dúrgerni.

3. Noshát én is egy országtagadó vagyem, nekem rejku van, az ország egy bullshit németizmus, de halandza, ttól, hogy a germán wera, úra nem a Herr. Az ősmagyar hang a rejku, vagyis ena rejku.

Vagyis hogyan is van a libernyákia? Hát úgy, hogy a libernyákia egy fiktív persóna, habubsd persona, kretény-libcsi tákolmány, idegen aljan ideológia. Aki ezt így nem rakja, én is írnám hosszan is, annak nakta, elég a parole: a fiktív persona egy New Yorki cég.

Noshát hogy könnyebbé váljon rakni, úgy az egészet egy kicsit zazásítani kell, erre való a parole, hogy stak egy olyan cég. Ezt így az ember is jobban, raktábban rakja, ahogy mondjuk most jevünk a kretény-libcsi ideológiával és azzal, hogy hogyan is volt az egész szar a libcsi habubsdnál, hogy honnan ered a fiktív persóna.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:35:12

De van sok más "értékes" tanításuk is, pl. szerintük az alkotmányozás úgy zajlik, hogy 100 ezren összegyűlnek ordítani
--------------------------

1. Érték hang nem van,ez egy sklavenaufstandi hang, de stak er és ár indogermán stuma van.
2. Olyan hang, hogy tanít nem van, új-ónemmagyar halandzsa.
3. Nem szerint, hanem rekkin, a szer-sor hangokat, indogermán ser stuma, dúrgerni rakura.
4. Alkoholizálás? Nem rakem.

5. Na most hogy nem rakem, hogy hogyan is zajol az alkoholizálás, most stak annyit mondem, hogy: Akklamation. Ez is egy raktai hang, habár nem a raktától, hanem mondjuk a római cézárumtól, így a német-római cézárumtól, ahogy mondjuk volt a náciknál is.

Gery87 2024.02.06. 14:36:03

Ezek olyan viccesek mint a szkíták:)
Mondom, elmeháborodott 50+ nyuggerek országa lettünk:)
A sok pia, meg dohány, meg a K-európai lét, a sok frusztrált geci közt nem tesz jót az elemállapotnak!

"itt mindeki hülye? itt? mindenki!"

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:38:59

ideiglenes kormányt nevez ki, majd a Szent Korona és a Turul Madár lesznek a visszaállított Magyar Köztársaság vezetői.
---------------

1. A kormányt dúrgerni kell, Krümmungja stak a libcsinek van, a magyarnak regerda, ahogy a rezsim egy dicső hang. A Krümmung új-ónemmagyar libcsi.

2. Nem nevez, hanem namat.

3. Azt bilinek, vagy misisapinak mondják.

4. Háturul? He? Na az se magyar, stak idegen bullshit.

5.Köztársaság? A köz hangot dúrgerni kell, a társaság hangot is, új-ónemmagyar makogás.

6. Vezet? Nem, a hang végat, de ez nem ősmagyar beszéd, germagyar, illiberális, attól, hogy a libcsik dúrgerték a racionális stumát, az ar-ra-re stumát, vagyis ettől az ősmagyar hangokat, magyarnak rejku van, így: rakó, rekkár, raktár, rektár, regény.

Gery87 2024.02.06. 14:39:37

@Deak Tamas:

Igen csak előttük ott volt egy épp összeomló nem funkcionáló államhatalom, és/vagy mögöttük meg egy hadsereg, te idióta.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:40:41

@Gery87: Ezek olyan viccesek mint a szkíták:)
----------------

Vicces? Hát igen vicces, ha beszéled a nyelvet, hogy hogyan rekk a vicc hang.

Én is egy szkíta vagyem, na jó, germagyar.

Elme hang nem van, de ahogy látem te vagy a beteg.

Jah, a magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán nyelv. Ha neked rosszul viccesek, úgy neked bajud van a rejalitással, libcsikém.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 14:44:39

@Gery87: Ezek olyan viccesek mint a szkíták:)
--------------

Szkíták vs. parlament vagyis Párizs.
www.youtube.com/watch?v=HrloJJdB50w

2024.02.06. 14:46:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
pártpolitikai értelemben ez a bolsevizmus. mennél több maginális támogatottságú mensevik párt van annál jobb. és ezek lehetőség szerint legyenek totálisan elvtelenek, hogy ne tudjanak egyesülni. palotás jános és a turul madarasok. überfasza. ilyenből kell egy rakás.

tarlóst is azért hagyták magára a 19-es önkormányzati kampányban, mert konszoldiálni akart. azt gondolta, hogy legyen egy egy normális ellenzék. és velük együtt kell működni. különben nem lehet fővárost vezetni. csakhogy ebből politikai váltógazdaság következne. azt akarja brüsszel, soros, pfúj. visszajönne gyurcsány. pfúj, pfúj.

a szanaszéttartó ellenzéket kell támogatni. adott esetben gyurcsányt is. ez a garancia következő kétharmadhoz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 15:14:55

@Gery87:

De azt el kell ismerni, eddig senki más nem volt még képes összevegyíteni ballib marhaságokat szélsőjobbos szövegekkel.

Az egész ökörséget egy blogger találta ki 13 éve, egy unatkozó nyugdíjas katonatiszt. Ő még masszívan ballib volt, de lassan elhagyta a ballibeket miután lett egy nála 30 évvel fiatalabb csaja. De az egésznek a tömgterjesztését ez a Bertalan gyerek csinálta meg, s ő fejlesztette tökélyre az eszmét.

Egyszer TÉNYLEG sikeresen összcsődített kb. 10 ezer embert tüntetésre!

Gelmerrrrr 2024.02.06. 15:22:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az egész ökörséget egy blogger találta ki 13 éve, e
-------------

Nemigen rakem, hogyan is makogsz, attól, hogy Kirgen, a magyar nyelv beszélja.

???????????? hogy-he? fingod nem van!

Gelmerrrrr 2024.02.06. 15:24:01

@cvsvrs: ez a szkítázás egy időben hívószó volt és di
-------------

1. A szó hangot dúrgerni.

2. He? jobbik? Nem hinném, az libcsi. Stak szopás, hogy én nem hallottem róla, de már írtem, hogy nálem hogyan is van.

A szkíta itt germán, germagyar, a primitív, ahogy az amcsi Sámán.

Gelmerrrrr 2024.02.06. 15:26:08

@cvsvrs: *Scythák* lakhelyét, /
----------
Nem lakhely ősmagyar, hanem vesztalagu. Az új-ónemmagyart nem rakem.

Scythia ma már mást rekk, ahogy Sons of Anarchyt, Wagnert, ukrajnai öreszut...

Tapi2021 2024.02.06. 15:30:38

@cvsvrs: Így mindenki a NER része. Hiszen, ez a nemzeti együttműködést jelenti, és hát ki nem a nemzet része és ki nem akar a NEMZETÉRT együttműködni???

Tapi2021 2024.02.06. 15:36:01

@cvsvrs: "nemzeti idealizmus. ezt kell lejáratni palotás jánossal és a hülyékkel. és mindezt a fidesz támogatásával. "

És pontosan, hogyan is támogatja ezeket a Fidesz?

Tapi2021 2024.02.06. 15:46:51

"S ez - nem vicc - a rendszerváltó-alkotmányozók elmebeteg-gyanús társasága, akik szerint - többek között - Magyarország egy "magánállam", mely a New York-i tőzsdén van bejegyezve."

Az a baj, hogy - miközben mi tudjuk, hogy ez egy vicc és röhögünk rajta - egyrészt mások komolyan veszik, másrészt ugyanez történik most Európában is.

Addig és annyit HAZUDOZOTT az országról és a regnáló kormányról a magyar ELLENZÉK külföldön, hogy ott sok hasonlóan elmebeteg/vagy szándékosan aljas gazember komolyan elhiszi, hogy itt diktatúra van, dúl a fasizmus, és pl. az olasz nőt is sanyargatják a börtönben.
Kb. úgy képzelik el és beszélnek róla, mint egy filmbéli börtön-haláltáborról valahol Ázsia-külsőn. Ami ott is csak az amerikai ZS kategóriás filmekben olyan.

Így üt vissza AZ EGÉSZ ORSZÁGUNKRA és MINDEN magyarra az az aljas hazudozás, amit az ellenzék évek óta művel KÜLFÖLDÖN, és a külföld felé. A z ottani aljasok meg tovább pörgetik a hazugságokat:

"Ismét nyilatkozott Ilaria Salis börtönben szerzett barátnője, Carmen Giorgio, hogy a magyar börtönállapotok rémségeiről beszéljen. Poloskákkal, szigorú őrökkel és tamponhiánnyal próbált érvelni az igaza mellett a korábban embercsempészet miatt letartóztatott nő, miközben a Salis által rajzolt életképeket mutatta be.

Nem csillapodnak a kedélyek, hiába intett nyugalomra mindenkit mindkét fél, egy ponton Ilaria Salis apja már az olasz miniszterelnök-helyettest, Matteo Salvinit is beperelte a lányával kapcsolatos nyilatkozatai miatt. Az ügynek még nincs vége, Salis több ezer követővel rendelkező Facebook-oldalt épített fel, hogy ezzel is küzdjön lánya igazáért. Sokáig úgy tűnt, hogy megpróbálják elérni, hogy a római magyar nagykövetségen, házi őrizetben várja meg a magyar eljárás végét. Hétfőn este azonban Antonio Tajani olasz külügyminiszter és Carlo Nordio igazságügyi miniszter közös közleményben hangsúlyozta, hogy az országok jogi szuverenitását tiszteletben tartva nem avatkoznak be a Magyarországon letartóztatásban lévő szélsőbaloldali aktivista ellen indított bírósági eljárásba, így nem kezdeményezik a házi őrizetbe helyezést sem.

Azonban nemcsak az apa szeretné a magyar börtön falain kívül látni a 39 éves milánói nőt, de az egykori cellatársa is.

Ilaria azt kérte, hogy ha már Olaszországban vagyok, mondjam el, hogy mennyit szenvedtünk. És ezt fogom tenni. Ő segített nekem, most én segítek neki

– így kezdte a nyilatkozatát Carmen Giorgio, aki három hónapig osztozott egy zárkán az antifa támadások elsőrendű vádlottjával. A nő korábbi kijelentései miatt, hogy mennyire embertelenül bánnak velük a börtönben, botrány kezdett el kibontakozni Magyarország és Olaszország között. Az elharapódzó hangulat miatt már a BVOP is egy rendkívüli sajtótájékoztató keretein belül mutatta be Salis zárkáját. Mostanra már ott tart a történet, hogy olasz jogászok azon dolgoznak, hogy Olaszországban kerüljön házi őrizetbe.
9
Galéria: Rendkívüli módon cáfolja a bv. az olasz nő állításaitFotó: Szollár Zsófi / Index

Giorgio a papírjai szerint embercsempészetben való részvétel miatt ült börtönben. Fogva tartása alatt két kéziratban és néhány rajzban gyűjtötte össze gondolatait, amelyek bizonyos értelemben a budapesti magyar börtöncellákat tükrözik a la Republica cikke szerint.

Mindenütt poloskák voltak, a szalámi, amit adtak nekünk, úgy nézett ki, mint a kutyaeledel, azoknak, akik nem tudtak tampont venni a menstruációjukra, vattát adtak, és néha arra kényszerítettek, hogy válasszunk a levegőzés és a zuhanyzás között.

A történetet azzal egészítette ki, hogy látott olyan fogvatartottat, aki egy zuhanyzás alkalmával már zúzódásokkal tért vissza a szobájukba. "...

Kérdésemvan 2024.02.06. 16:12:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nagy a csend viktorfaszszopó novák Katalin ügyben. Mit mond a pedó ismerős a tükörben iván? Még nem jött meg a narratíva?

Kérdésemvan 2024.02.06. 16:15:34

@Tapi2021: én pl kurvára nem akarok a nerrel együttműködni. Szerinted a pedofil mosdatás ok? Hülyegyerek!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 16:17:57

@Kérdésemvan:

A pedó ismerősöm nem a tükörben van.

S nem ismerem álláspontját, nem beszéltem vele 3-4 hónapja.

Kérdésemvan 2024.02.06. 17:45:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: biztos így van iván! ;) Érdekelne viszont a véleményed. Van? Vagy a NER-es pedofil jó pedofil?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.06. 19:16:26

@Tapi2021: érdemes megnézni a cellatárs (alkoholista exkurva, aki valószínűleg a jóenberkedést akarja visszahozni sivár életkéjébe, így embercsempész bociszeműeket) rajzait, akár nyelvtudás nélkül is .

video.repubblica.it/cronaca/ilaria-salis-l-ex-compagna-di-cella-legate-come-cani-in-condizioni-disumane-governo-orban-mente/462076/463041

Ámbár szó mi szó igaza van. A rohadt fasiszta elnyomásban Gramsci ott írta a baromságait a börtönben, az biztos luxus volt ehhez képest.

ez a nevem senki 2024.02.06. 19:38:45

jappánba
nin
csenek paloták
de pagodák

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 19:55:28

@Kérdésemvan:

A pedofília súlyos betegség.

Mi köze egy betegségnek a politikához?

Gery87 2024.02.06. 20:05:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Egyszer TÉNYLEG sikeresen összcsődített kb. 10 ezer embert tüntetésre!"

Szörnyű:)

Kérdésemvan 2024.02.06. 20:07:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: annyira vicces vagy iván! Tehát ha Novák köztársasági elnöknőnek leszólnak, hogy ez a mi pedofil mosdatónk, akkor oké? Nem akarod érteni mi?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 20:08:37

@Gery87:

S vedd hozzá: az elődje, aki az egészet kitalálta alapformájában, sose tudott 20 embernél többet összecsődíteni.

Gery87 2024.02.06. 20:09:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

MOndjuk az ami a napokban történik, miért álértetlenkedsz?

A pedofilozó buzizó Fidesz neredinája kegyelmet adott egy pedómosdató szerencsétlennek, csak mert NER-es kapcsolatai vannak!

Most akkor a Fidesz-t nevezzük el pedofilmosdatónak?
ha már az ellenzék meg sorosista meg brüszelita meg mittudomén?

Annyira kurva gáz már meg ciki ez az egséz kibaszott ner...

Nincs olyan szégyentelen szar amit ne tudnának űberelni, ezek tényleg "fogd meg a sörömet" játszanak a jachtokon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 20:10:17

@Kérdésemvan:

Ez az ember nem pedofil eleve, szóval eleve csúsztatás az egész ballib narratíva.

Ráadásul senki se ismeri pontosan mi történt. A pedofilmosdatásra meg semmi bizonyíték.

Gery87 2024.02.06. 20:13:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sok a hülye, erre nem tudok mit mondani!

Eleve egy nagyon individualista és cinikus nép ez, aki egy kicsit is szarabbul kezd neki az életnek vagy bajba kerül, rögtön a társadalom peremén találja magát...mert ez egy részvéttelen társadalom, mindenki csak magával meg a szűk családjával törődik vagy azzal se....így aztán sokan megtalálják a közösséget adó alternatívákat, meg szektás fasságokat, a konteós magyarázatokat arra miért szerencsétlenek és persze a kezeletlen mentális problémák, az évtizedeken át tartó vedelés sem segít...na ez 50 év felett összegyűlik mint a szar és ez lesz belőle!:)

Gery87 2024.02.06. 20:14:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A felmentett fószer évekig fedezte a pedó főnökét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 20:16:45

@Gery87:

Ami nem ugyanaz, mint pedóskodni. Meg eleve nem tudjuk mi történt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.06. 20:19:07

@Gery87:

Szerintem a titka éppen az újítás: ballib szövegeket keverni szélsőjobbos konteókkal, ez tényleg egy eredeti szellemi termék.

Kérdésemvan 2024.02.06. 20:36:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tudtam, hogy egy fos vagy Iván! Semmi bizonyíték? Mondom én, a NER-es pedó az jó pedó! Röhej és vagy! ( Te úgy írod röhelyes, nem gond) muhaha

Kérdésemvan 2024.02.06. 20:39:42

@Gery87: nem érti. Nem akarja. Van amit nem lehet felvállalni, de birca beleáll. Ja és nem fideszes ?

Gery87 2024.02.06. 20:53:33

@Kérdésemvan:

Érti, csak az a istennek nem lehet elismerni ugye!

Birca ilyenkor olyan mint Farhát Ádámka:
Mikor Lölőről meg a gazdagodásáról van szó vagy bármi kínos fideszes fasz ügyeiről, akkor...
"nem tudom nem ismerem őt....őt kéne megkérdezni erről."

de egyébként meg látatlanba kisujjból kiszopja "ki a dollárbaloldali" meg "sorosista" hát ez van ezek a balos libsik a szomszédjában laknak, együtt söröznek..kiválóan ismeri őket....Lölőt meg csak hallotta hogy van ilyen:)

Gery87 2024.02.06. 20:54:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tudom, nekem röviden csak írtózatos FASSÁG-nak tűnik:)

Kérdésemvan 2024.02.06. 21:02:00

@Gery87: ennyi! Kicsit szánalmas már. És persze ő nem fideszes ?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 07:36:30

@Gery87:

Aki mondjuk olvasott már 2 rövid cikket alkotmányjogi támáról, az ezt tudja. De a hívők nem olvastak egyet se.

Számtalanszor leírtam az egész eszméjük alaphibáit, már megtettem ezt személyesen Geri Tibinek is, az eredeti ötletgazdának.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 07:37:41

@Gery87:

Eleve olyat akarsz tőlem, amit sose mondtam.

Mondtam valaha, hogy hibátlan a Fidesz? Nem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 07:39:24

@Gery87:

Akkor miért beszélnek pedofíliáról?

A legújabb verzió: "gyerekek közé lett engedve", miért ne lehetne gyerekek közé engedni egy nem pedofilt?

Gery87 2024.02.07. 14:49:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jól is néznénk ki ha ennyire elvakult lennél:)

Nem, a te módszered a nem kívánatos ügyekről való hallgatás, álértetlenkedés, a morál és erkölcs hiányát "racinalizálni" stb...meg a "kisebbik rossz" mantra.
"Sose mondtam hogy nem tökéletes, csak mindig azt mondom el ami jó benne."

Gery87 2024.02.07. 14:51:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Segítettek egy pedofilt megúszni az ügyeit.
Majd ezt a segítőt elítélték, de később kegyelmet kapott.

És mindenki sejti hogy miért.

Gery87 2024.02.07. 14:53:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem beszélnek pedofíliáról, arról beszélnek hogy segített egy pedofilnak, amiért jogerősen elítélték!!!

Én mindenhol ezt olvastam.

OKé, DK-s kommenteket a faszbukon továbbra se olvasok:)

Gery87 2024.02.07. 14:59:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Napok óta azt találgatja a közvélemény, hogy a pápalátogatás ürügyén miért adott kegyelmet Novák Katalin köztársasági elnök a bicskei gyermekotthon igazgatóhelyettesének, aki zsarolással kényszerítette az otthon több lakóját, hogy vonják vissza a pedofil igazgató ellen tett vallomásukat. "

"Béluka, igaz hogy megfogta a faszodat meg az övét a kezedbe nyomta...de, ne csináljunk ebből botrányt! nem kell ez, meg különben is.....legyen eszed, megütheted a bokád....ez csak egy ártatlan játék volt, most mit kell ebből ügyet csinálni"

Igazad van, egy ilyen embernek kint a helye, erkölcsös, keresztény úri ember, csal segíteni akar.

vasútihíd 2024.02.07. 15:02:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát ilyen a politika. ugye te szoktál olyanokat írni hogy hát ilyen a háború. és tényleg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 15:41:41

@vasútihíd:

Persze, így van.

Ahogy maga Novák i mondta,

Abszolút nem a kedvencem ez a Novák egyébként, mert egyrészt marhaságokat beszél, másrészt utálom ezt a Diana hercegnés stílust, de most igaza van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 15:53:03

@Gery87:

Sokszor elmondtam: én nem fideszes vagyok, hanem antiballib.

A motivációm érthető: egykor magam is ballib voltam.

A Fidesz számomra azért jó, mert a mai egyetlen eszköz a ballibek ellen.

Ha annyira hasonleső lennnék, még azt is megtehettem volna, hogy visszalépek a Fideszbe. Hiszen 1988-ban beléptem, az elsők között, háromjegyű tagsági számmal. De kiléptem 1993-ban, s ennyi.

Pedig a mostani Fidesszel jobban egyetértek, mint akkor az akkorival.

De én szabad akarok lenni. S nem szeretnék abból megélni, hogy valakit támogatok. Szarul érezném magam, bár anyagilag biztos jól járnék.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.07. 20:04:55

@vasútihíd:

Hogy ezek a háború tv-ei. Nyilván nem várható el a ballibektől, hogy ne próbáljanak az egészből csatát csinálni.

Gery87 2024.02.07. 21:43:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Viszont előtte sokáig megúszta...
Ha valaki 4 évig gyilkol és segítenek neki majd börtönbe jut attól még az a 4 év nem tűnik el!

Gery87 2024.02.07. 21:46:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A Fidesz számomra azért jó, mert a mai egyetlen eszköz a ballibek ellen."

Aki nem ballib attól még nem lesz automatice Fidesz szimpatizáns, lásd engem!

"motivációm érthető: egykor magam is ballib voltam."

Én meg nemzeti radikális szimpatizáns voltam fiatal gyerekként pár évig, mégse lettem se fideszes se ballib.

Na, ezért merem kritizálni a hozzáállásod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.08. 05:43:22

@Gery87:

Két járható út van jekenleg, ezek közül kell választani.

Ha nem a ballibeket választod = fideszes vagy.
Ha nem a fideszeseket választod = ballib vagy.

Olyan ez, mint a keleti front 1942-ben: vagy Hitler vagy Sztálin. Hiába vagy Hitler és Sztálin ellensége és pl. a tibeti láma híve, az nem reális opció ott és akkor.

Kérdésemvan 2024.02.08. 18:36:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: észrevettem, az illető tényleg nem pedó. Amit tett (hazudott, hamisított, bűnsegéd volt, az a keresztény erkölcs szerint tök rendben van! Kártérítést érdemel, meghurcolták ártatlanul.

Gelmerrrrr 2024.02.08. 18:43:14

@Kérdésemvan: az a keresztény erkölcs szerint tök rendben van! Kártérítést érdemel, meghurcolták ártatlanul.
-----------------
Na ezt a makogást nem rakem.

A kretény egy buzi.

2. Erkölcs? Ezt se rakem, újónemmagyar halandzsa, stak heregörcs.
3. Nem szerint, hanem rekkint.
4. Érdemel hang nem van, sklavenaufstandi hang.
5. Árta he? Az losza volna, de ezt a hangot se rakem.

Kérdésemvan 2024.02.08. 19:17:51

@Gelmerrrrr: "A kretén egy buzi". Na siehst, damit bin ich völlig einverstanden! Unsere Hoffnung ist, es wird immer weniger. Dir einen schönen Abend noch!

Gery87 2024.02.08. 20:46:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ha nem a ballibeket választod = fideszes vagy.
Ha nem a fideszeseket választod = ballib vagy."

Ökörség, ezt csak a ner propaganda dumája!
El akarják hitetni hogy nincs más választás: vagy ők vagy Gyurcsány, gondolni se merj másra, hisz bármit gondolsz is e két halmazba leszel, tehát felesleges....ostobaság.

Ezek szerint én fideszes vagyok és ballib egyszerre?:)
érdekes.

Gery87 2024.02.08. 20:49:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Itt főleg arról van szó hogy hiteltelen gecik: "pedóbuziznak" aztán meg hol az ereszen csúszkálnak lefelé hol, perui követ pedókat menekítenek ki, hol a segítőiknek adnak kegyelmet... a zelnökasszony meg egy báb aki meg se nézi mit ír alá.

Gery87 2024.02.08. 20:50:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szokásos válasz, egy szokásos kínos fideszes ügyre:)
Mintha Farhátot hallanám!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.08. 20:54:03

@Gery87:

Nekem nem kínos.

Változtat ez az ügy bármi lényegesen? Nem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.08. 20:55:14

@Gery87:

A perui követ kimenekltése mítosz. Valójában semmi ilyen nem történt,

Gery87 2024.02.09. 20:35:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem mítosz, haza hozták hogy ne ott üljön szégyenszemre éveket börtönben, majd lófasz pénzbírsággal megúszta a kurva anyja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.10. 09:37:24

@Gery87:

Látod, ez a mítosz.

El lett ítélve. Amihez haza kellett hozni.

Ha nem hozták volna haza, nem lehetett volna elítélni. Nemhogy börtön nem lett volna, de még egy egyszerű pénzbüntetés se.

Egyébként a pedó termékek birtokásáért nem szoktak börtönt adni. Ehhez legalább aktív terjesztés kell.

Gery87 2024.02.10. 11:32:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért volt nála annyi "anyag" ha jól emlékszem hogy ez benne volt a pakliban...:

-"2020 júliusában felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték 19 000 pedofil fénykép birtoklásáért"

Egyébként mint mondtam azért hozták haza hogy "házon belül" pénzbírsággal megússza majd eltüntették a nyilvánosság elől.
Rohadt nagy szégyen lett volna ha húzódik az ügy. Megpróbálták sunyiban, nem sikerült...
Ennyit a nagy pedóellenességről.

A NER csak szavakban "családvédő" meg pedó ellenes, amint egy bűntársuk, bajtársuk kerül bajba semmi nem számít!
Mocskos egy banda.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.10. 12:25:45

@Gery87:

Ha nem hozták volna haza, mi történt volna? Ebben az esetben nem kapott volna SEMMILYEN büntetést, vedd észre. Ez lett volna a megoldás?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.10. 12:27:00

@Gery87:

S egyébként meg karrierdiplomata volt, Gyurcsány alatt is ott dolgozott. Azz nem volt politikai kinevezett.

Gery87 2024.02.10. 20:52:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Pont ez a lényeg, mint diplomata nem kapott volna semmit.
Kurva nagy szégyen lett volna egy ilyen embert diplomataként meghagyni, vagy nem csinálni vele semmit.

A gond a sunnyogással meg a lófasz ítélettel volt!

Akkor is az látszott, aki az ő emberük az megúszhat bármit!

Gery87 2024.02.10. 20:53:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egyébként a katid lemondott, meg a juditka is..

lehet igaza lesz Zorónak "megküldték a selyemzsinórt".
És nem lesz vége....
persze ki tudja de érdekesen alakulnak a dolgok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.10. 21:19:36

@Gery87:

Mit kellett volna tenni?

Az lett csinálva, ami a helyes lépés volt: ki lett rúgva, s haza let szállítva.

Gery87 2024.02.11. 11:06:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

csak épp magyar diplomata és marha kellemetlen lett volna ha nem tesznek semmit.

Gery87 2024.02.11. 11:07:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondjuk egy nem ennyire enyhe büntetés nem ártott volna.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 11:32:31

@Gery87:

Birtoklásért nem szokás többet adni.

Nem követett el pedó cselekményt. Nem kereskedett pedó anyaggal. Nem gyártott ilyet.

Csak tagja volt egy pedó hálózatnak, mely képeket osztogatott.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 11:33:18

@Gery87:

S tettek is. Ki lett rúgva, el lett ítélve.

Mit kellett volna csinálni?

Gery87 2024.02.11. 20:16:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem kereskedett pedó anyaggal. "

"2020 júliusában felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték 19 000 pedofil fénykép birtoklásáért"

19.000 képet nem magáncélra gyűjt össze az ember!

"Kaleta a tárgyaláson beismerte bűnösségét, a bíróság pedig első fokon egy év felfüggesztett börtönbüntetésre, illetve 540 ezer forint pénzbüntetés megfizetésére ítélte"

Kevésnek tartom. És persze ott az a 19.000 kép....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 21:43:38

@Gery87:

Ha van egy hobbid, nem meglepő ez.

Tegyük fel a hobbid a horgászat. Lesz sok horgászattal kapcsolatos képed, nem?

Gery87 2024.02.12. 15:05:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Arra hogy lófaszt nem kapott, felfüggesztettet meg pénzbírságot, nevetséges!

Gery87 2024.02.12. 15:07:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez egyébként kurva gyenge volt, találj ki jobbat legközelebbre:)

Ha valakinél találnak 19.000 képet Pontyokról...az is fura....az nem ugyanaz mint gyerekekről.
De normális heteró férfinál sincs 19.000!! pornókép nőkről!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 15:58:06

@Gery87:

Én is imerek pornómániás férfit hatalmas gyüjteménnyel.

vektortér 2024.02.12. 19:01:40

@Gery87: 19000 kép az 19 képkocka/s esetén 1000 másodpercnyi, vagyis kb. 17 percnyi videó.

Gery87 2024.02.13. 21:30:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

gondlom pont 19.000 kurva van neki a gépen, persze saját célra:)

Gery87 2024.02.13. 21:30:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondjuk megnézni, kivizsgálni hogy tényleg csak birtoklás volt e.

Gery87 2024.02.13. 21:31:36

@vektortér:

csakhogy nem videóról van szó te agyhalott.

ki a rosseb néz úgy képet hogy másodpercenként 19-et?
idióta.

vektortér 2024.02.13. 21:45:41

@Gery87: És ezt onnan tudod, hogy láttad a képeket mind...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 09:04:32

@Gery87:

Ilyen a hobbi.

Nekem pl. több ezer filozófia és teológia könyvem van pdf-ben. S ha még 50 évet élek, akkor se fogom tudni mindet elolvasni.

De nyelvekkel is így vagyok. Van pl. hawaii nyelvkönyvem, pedig sose tervezek hawaiiul tanulni.

Gery87 2024.02.14. 20:19:44

@vektortér:

nem én állítottam hogy ennyi volt és kép hanem az ügyészség.

Gery87 2024.02.14. 20:20:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

terjesztés? pedofil hálóatban való bűnrsézesség pl adattárolás.

Gery87 2024.02.14. 20:21:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

jó hát meggyőztél, teljesen normális 19.000 nemmondom meg milyen képet tárolni a gépeden...."csak hobbi".

idehányok mindjárt.

vektortér 2024.02.14. 20:42:20

@Gery87: Mit állított az ügyészség, milyen fájlkiterjesztésű volt az a 19000 kép, milyen felbontású?
A videó képekből áll. A videómegosztókon, ami miatt a zusákok nyomoztak, videókat szokás megosztani. Nem túl hihető az a 19000 kép egy olyan világban, ahol, már lassan csak videót néznek az emberek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:43:48

@Gery87:

Ha pedó vagy, milyen képeid lesznek?

Az átlag pedó eleve passzív, azaz csak képeket, videókat néz.

Ha a kedvenc témád a búvárkodás, akkor miről lesz több anyagod, a búvárkodásról vagy az alapinizmusról?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:45:03

@Gery87:

Persze, itt a részvétel nyilván terjesztés is.

Ez ollyan, mint a torrent.

De nyiván nem gyártott, s nyilván nem volt anyagi haszna.

Gery87 2024.02.15. 15:37:28

@vektortér:

mikor képekről beszélnek, akkor az véletlenül sem videó te agyhalott.

Gery87 2024.02.15. 15:41:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

de nem 19.000 nem kell terelni arra a dolgot hogy ki mit szeret meg mi a hobbija és azt hogy szokás űzni!
hagyjuk ezt a baromságot.

Nem kell itt végletes dolgokkal jönni!

Gery87 2024.02.15. 15:41:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már beszéltük, csak véletlenül régebbi kommentedre írtam újra.

Gery87 2024.02.15. 15:42:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor nem tudom te mit nézel de nem azt amit mindenki más!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 15:46:09

@Gery87:

Az volt a kérdésed miért volt 19 ezer képes. Hát ezért.

vektortér 2024.02.15. 17:57:56

@Gery87: Csak te beszélsz képekről, de semmi hivatalos iratot nem tudsz felmutatni azokról. A szavahihetőséged és a képességeid nem győztek meg :D

Gery87 2024.02.15. 20:40:32

@vektortér:

Akkor nézz meg bármi forrást hülye gyerek:D

Gelmerrrrr 2024.02.15. 20:50:24

@Gery87: hobbija és azt hogy szokás űzni!
----------

Stal nem rakja, hogy az űzni nem treiben, de inkább vídni. Vídni téged vídfunk, és nem Hobby treiben. Kérem ezt a németizmust dúrgerni. Ví-vídni, humandoidát wídni, úgy már más.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása