magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A nyugat elvesztette a második hidegháborút

Kedvenc ukrán filozófiatörténészem vadonatúj előadása:

A félreértések elkerülése végett: ő nem oroszpárti, nem tradicionalista, hanem katolikus, nyugatpárti, modernista, konzervatív-liberális, aki egy lassan eltűnő nyugatot sír vissza. Abszolút nyugatpárti, az újkori nyugati értékrendet tekinti követendőnek, aminek alapjául a nyugati kereszténységet állítja, s éppen azért nyugatkritikus most, mert a nyugatban a nyugati értékrend elárulását látja.

Alaptézisei, hogy a nyugati gondolkodás 3 alapja lassan elpárolog:

  • az igazságközpontúság helyére a relativizmus került, azaz nincs fix pont, minden viszonylagos és esetleges,
  • az igazságosság helyére a pragmatizmus, az instrumentalizmus lépett, azaz nincsenek nagy igazságok, csak jól vagy rosszul műödő eszközök vannak,
  • az isteni kegyelem elvét felváltotta a szekuláris humanizmus, mely éretlen kamaszok módjára viselkedő vezérek dühöngését jelenti minden másság, elsősorban a saját múlt, ellen.

Szerinte a hiba kezdete a kommunizmus feletti nyugati győzelemből - az első hidegháborúból - levont téves következtetések. Pont ahogy Anglia és Franciaország nem vette észre az I. vh.-ban történt győzelmük után, hogy valójában vesztettek, ugyanez zajlott le a kollektív nyugattal a 90-es évek elején.

Baumejszter a várható ukrajnai orosz győzelmet egyébként ugyanúgy nézi, mint az angol-francia győzelmet, azaz látszatnak: azaz ahogy annak idején valójában az USA nyert, most pedig az igai nyertesek a kollektív dél: India, Kína, s az iszlám.

A mondandója aktuálpolitikailag: a nyugat elvárja Ukrajnától a nyugatiságot, miközben ő maga lemondott erről az értékrendről. De a nyugatnak így kellemes: az utolsó ukránig harcolhat azért mi nincs is.

Mert a nyugat szembe megy a nyugati értékrenddel, tiltja a szólásszabadságot, s mára egy olyan elitet termelt el, mely az öngyűlöletre épül.

Persze igaza van. Csak én mindenben nem látok, vele ellentétben, problémát. Szerintem ez az egész, egyszer volt nagyszerű nyugat sose létezett.

71 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr218321545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 12:32:16

A nyugat elvesztette a második hidegháborút
-------------

1. Nem nyugat, hanem este, ereszta.
2. Elvesz, az egy egzisztenciális verb voln,a nnyit rekk, hogy folyton van, így antovészejt.
3. A háború egy burzsuj-libernyák hang, magyarnak öreszu van.

Ereszta antovésztota ena öreszut.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 12:36:17

az igazságközpontúság helyére a relativizmus került, azaz nincs fix pont, minden viszonylagos és esetleges,
--------------
1. Igazság? Raktaraku, logosz, racionális.
2. A köz hangot dúrgerni. Nem hely, hanem lagu.
3. Nem kerül, hanem raked.
4. A viszonylagos egy oké hang ide, a vissz-től, vid-től.
5. Esteleges. He?

6. Nem igen rakem, attól, hogy nálem logosz van, Scott őrmester, és vannak perspektívák. Nálem az úgymond Wahrheit, úgymond stak rakta-raku, raktán, rakottan raku, Reihe, és ennan erednek perspektivizmusok és relaticizmusok is.

A relativizmus egy Sieg, attól, hogy a logosz, a rend így könnyebben erjeszed fel, ha a kretény-libernyák morálnak annyi.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 12:41:11

az isteni kegyelem elvét felváltotta a szekuláris humanizmus,
----------------
1. Kegyelem? Vesét leverni, az kegyelm.
2. Isten? jevevényhang, dúrgerni.
3. Elv hang nem van, stak nyelvkakilás.

4. Hát 21. századi ősmagyar, szkíta vagyem, germagyar, nem hallottem Jehováról, stak Nietzschetől, nem hallottem humanizmusról se, stak átírva, ahogy a Gót, erről írtem, így nekem ez passz.

De hogy a libernyák morálnak annyi, és relativizmus van, ahogy perspektivizmus, úgy a humanizmus:
A vicces máshogy eszes volna, a régi ember úgy nevetett, ha vicces, vagyis eszes, és a nevetéstől azt válaszotta ana vicces vagyis eszes, erre egy anekdota Procoptól:
A Gót volt Itáliának innen egy integrációson kurzuson, ott makogták nekje, hogy hogyan is van a ius gentium, erre a Gót(röviden és dumeren):
- Ha a Markomann, a Szarmata, A Sueb és Én romány szukát erővel durrantunk, úgy az iues gentium, és ez humánus, attól, hogy ez össz emberi, és mitleidig is, így a szukának a punája nem viszket.
-Erre a romány? Mitleidig? Hogyan hogy, nálatok hogy van?
-Úgy, hogy a skandináv szokásrakta, a nyelvtől, az indogermán nyelvtől, a magyartól regya, hogy nem nő ontológiailag, se raktailag, így a végaton(út) erővel durrantani és meredejteni van, röviden: baltával ütem a fejét. (Muhaha!)
-Erre a romány: de ez itt a Romány empire!
A Gót: Nem! Empirikusan nem, nem van már romány empire, empirikusan nem rakem a te ius gentiumodat; morsadt, betegség, dekadencia.

Ámde Táska. 2024.02.09. 12:45:48

Tökéletesen igaz az utolsó mondat. A Herczeg-féle Az élet kapuja is pontosan erről szól.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 12:49:05

az igazságosság helyére a pragmatizmus, az instrumentalizmus lépett, azaz nincsenek nagy igazságok, csak jól vagy rosszul műödő eszközök vannak,
------------
1. Igazság izé hangot nem rakem, mondjuk morál buzerológiának, burzsuj szarnak, így nekem raktarakuem, raktarakumányem van.
2. Nem helyére, lagujára: raktarakumány lagujára. De a raktarakumány a rend, a logosz, a ráció, és látni van, hogy ennek a lagujára a butakánál a libernyák-burzsuj irracionalizmus van.
3. Raktán, raktagán és raktaloszán, nem jól és rosszul.
4.Nem mímel, hanem örök, uer stumától.
5.Az eszköz egy németizmus, a köz hangot dúrgerni, ősmagyar arma.

Volna így: raktarakumány lagujára... stak raktán, raktagán és raktagaloszán örökő örökmák, armák vannak.

Nem igen rakem,attól, hogy 21. századi vagyem, posztmoern, pogány, racionalista, így a logosz az marad, stak fingem nem van a kretény-libcsi szarról.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 12:54:27

Alaptézisei, hogy a nyugati gondolkodás 3 alapja lassan elpárolog:
-----------

1. Alap hang nem van, az al magyarul a túl. Magyarul Grund raku.
2. Nem nyugat, hanem ereszta, este.
3. Stak a libernyák gondol, magyar rakand.
4. A pára jevevényhang, ősmagyar a düh-doh stumától dohonszta, a Dunst, erre anto, ana-to: antodohonsztel.

5. Fingem nem van, nálem már antodohonszteltan van, ahogy az új-ónemmagyar makogás is. Nálem sohase volt, én már a primitív vagyem der neue Mensch, az ősmagyar, Übermensch vagy mondani volna sovjetischer Mensch, na jó, nem, de a kettő olyan, arányelő, az egyik náci, a másik kommcsi, de a kommcsi itt a magyarnál a libcsi, a fingrista. De nálem az új-ónemmagyar makogás dúrgerjésével jen der neue Mensch, a Szkíta, az ősmagyar, az Übermensch, de erre kell az egész szar ájróper szart antovészejteni.

Úgyhogy: Sieg Heil!

ZorróAszter 2024.02.09. 13:53:04

Nagy hiba összetéveszteni a hidegháborús propagandalózungokat a nyugati értékekkel.

A nyugati értékek ha voltak és vannak, sohasem a mindenkori elit szándékai szerint hanem annak ellenére alakultak ki.

Például zsidó-keresztény alapokon álló humanizmus létezik, de semmi köze emberek százezreinek élve elégetéséhez a lelki üdvük érdekében. Persze nyilván vannak, akik ez utóbbit nevezik igazi humanizmusnak.

Boldeone2 2024.02.09. 14:08:25

most pedig az igai nyertesek a kollektív dél: India, Kína, s az iszlám"

- Ez marhaság! A globális dél nem nyer semmit, inkább veszít! Kínában egy implicit gazdasági válság van, a potenciális növekedés teljesen lelassult, az iszlám világról nem beszélve, ahol egyre több gazdasági nehezséggel néznek szemve, ahogy csökken a szénhidrogének nemzetközi szerepe
India fejlődik, de el nem kötelezett ország, azaz nyitott nyugatra is

A " BRICS" inkább politikai deklarátum, mint sem működő gazdasági szövetség, a globális kereskedelmet éppen a folyamatos háborús helyzet lehetetleníti el

a várható ukrajnai orosz győzelmet "

- Erről még szó sincs, már Avdiivkát is majdnem bevették, fél éve minden nap, az hír a Pravdában, meg hogy milyen jól teljesít az orosz gazdaság, csak arról nem szól a fáma, hogy ez a " GDP- növekedés " lényegében nem más, mint a háborús költés, nem beruházás
Belül viszont rohadás van....

Boldeone2 2024.02.09. 14:12:25

Itt egyedül Trump megválasztása ronthat a helyzeten. A belső ellenség az le tudja rombolni belülről a nyugati világrendet, a demokráciát, de nem a kivéngedt, göthös medve, de még Micimackó sem, mert micimackóék is a nyugatból élnek...

Itt csak a gyengék, a hanyatlók vívják a háborút: Oroszország meg Irán és szövetségesei

Gery87 2024.02.09. 14:16:34

"Persze igaza van. Csak én mindenben nem látok, vele ellentétben, problémát. Szerintem ez az egész, egyszer volt nagyszerű nyugat sose létezett."

A nyugat, a nyugati átlag emberek többsége számára nagyjából a hidegháború alatt volt a legjobb!
Nyilván voltak helyek ahol akkor se, vagy nem minden évtizedében, de összességében igen.
Még folyt a világ kizsákmányolása, javak felhalmozása amiből "lefelé is jutott", a technológiai és ideológiai fölény is megvolt...

A gond valóban 89 után jött.
A nyugat "elszállt",a régi eszmék elkoptak, a hidegháborús ellenfél felbomlott ezért a tőke elkanászkodott újra....

A gond az, ma nincs jó alternatíva, vagy nincs olyan rossz alternatíva, ami miatt a másik kénytelen lenne jobb lenni!
"Mindenki hülye"

Csak rossz és rosszabb választások vannak és ez borzasztó.

Ámde Táska. 2024.02.09. 14:16:45

@Boldeone2: belső ellenség, ez de jó. Mi volt a könyvre írva, ahol ezt találtad, 1951?
A világ akkor lenne veszélyben ha Joe Drebil haverod maradna az elnök.

vasútihíd 2024.02.09. 15:23:46

@Boldeone2: nincs rohadás. a háborús költés beruházás az orosz jövőbe. ráadásul tényleges és hasznos termékek vannak mögötte nem pedig valami értékromboló liberális divattendencia.

vasútihíd 2024.02.09. 15:31:35

@Ámde Táska.: pedig a belülről bomlasztás az egyik leghatékonyabb taktika egy cél elérésének érdekében történjen az a jó vagy rossz oldalon. lásd orbán vagy a pápa.

ez a nevem senki 2024.02.09. 16:05:55

erő
tlen ung rajn nyifinyafi

Tapi2021 2024.02.09. 19:17:37

@Gery87: A csúcspont szerintem kb. az 1980-2000 közötti (Nyugat) Németország volt. Gazdaságilag, ideológiailag és politikailag is.
Közel stabil, konzi-keresztény (CDU-CSU) kormányzás alatt.

Utána jöttek az ideológiai bukfencek, "elágazódások", amikre rossz politikák épültek (hiszen mindig az ideológia, világnézet az alap, amire minden épül), amiknek hatása a gazdaság mélyrepülése.

ZorróAszter 2024.02.09. 19:33:41

@Tapi2021:

Németországban ugyanúgy nem a német nép dönti el, ki van hatalmon mint Magyarországon sem a magyar nép.

Ha túl nagy a szociális elégedetlenség, akkor beteszik a hatalomba az álbaloldalt, de akár valódit is, és a gazdaságot úgy irányítják, hogy pocséknak látszanak az eredmények, csökkennek a bérek.

Gyógypedagógia hülyegyerekeknek.

Gelmerrrrr 2024.02.09. 19:49:18

@Tapi2021: az ideológia, világnézet az alap, amire minden épül),
------------
1. Világja stak a kretény-libcsinek van, a magyarnak erda, árda, rakumány, ide rakumány.
2. Az alpa nyelvkakilás, az al túl, Grund raku: rakumány van raku, erre rakód.

3. De stak úgy, ahogy nálem, nem nálad, attól, hogy te így is úgy is libcsi vagy.

Gery87 2024.02.09. 20:04:01

@Tapi2021:

"Közel stabil, konzi-keresztény (CDU-CSU) kormányzás alatt."

Ó, azt mindjárt gondoltam hogy konzi kormányzás alatt volt "a legjobb":)

Egyébként igen, még 2000-ig jól ment a szekér nem voltak ideológiai ökörségek.
Me too meg woke meg feminnácik....lmbtq+ izé, transzveganizmus...

Emlékszem a 2000-es években már lejtmenet volt sok mindenben, de pl jó vígjátékok voltak és bármivel lehetett viccelni még a filmekben, nem úgy mint most.

Gery87 2024.02.09. 20:08:11

@ZorróAszter:

Szerintem túl sokat gondolsz az elitről:)
Nincsenek ennyire előre patikán legyártott kézi vezérelt, irányított folyamatok.
Amit látsz az a tőke érdek, a politika, az emberi gyarlóság keverékének eredményei, folyamatai...
Mindenki aki befolyással, hatalommal bír, érdekei szerint cselekszik, próbál helyezkedni és ez a szar az eredménye.
Mert önző, fantáziátlan, felszínes, hitvány gecik ülnek a nyakunkon.

Gery87 2024.02.09. 20:48:27

@alöksz róz:

Ezek a keresztény konzi jobboldaliak "imádják" a gyerekeket, meg mentegetni a pedókat:)
Hát kell ennél több bizonyíték hogy ezekre nem csak gyereket, de országokat se bízzunk?:)

alöksz róz 2024.02.09. 20:57:38

@Gery87: pont ezt bábozzák most el.
mert ki van adva, hogy az ep-választáson az ellenzéknek kell nyerni.

Bayaz 2024.02.09. 21:51:01

@Tapi2021: Nem hiszem.
Már 1980 és 2000 között is katasztrofális, 1.2 és 1.5 közti reprodukciós ráta volt Németországban:
database.earth/population/germany/fertility-rate
és a 80'-as évek közepétől már elkezdték importálni a migránsokat:
www.macrotrends.net/countries/DEU/germany/net-migration
csak akkor ezek még török vendégmunkások voltak, nem szir 'agysebészek'.

Igazából a hagyományos nyugati társadalom a 60-70'-es években, a polgárjogi mozgalom és a szexuális forradalom idején kezdett felbomlani, csak a hidegháború megnyerése egy nagy löket bizalmat adott a 90'-es évekre amitől azt hitték minden rendben lesz a jövőben.

ZorróAszter 2024.02.09. 22:33:50

@alöksz róz:

"mit szólsz, beindult a bábjáték:"

Igen, de én már 2018-ban is tévedtem. Azt hittem a hasonló jelekből, hogy beindult a gépezet, de mégse.

Én se látok bele a konkrét machinációkba.

Épp ez a lényeg.

Mint ahogy a médiák se hazudhatnak mindig, mert akkor senki se hinne nekik. Akkor kell hazudni, amikor optimális és fontos. A többi önlejáratás lenne. Olyan csak a politikusok között van.

ZorróAszter 2024.02.09. 22:35:57

@Gery87:

"Szerintem túl sokat gondolsz az elitről:)
Nincsenek ennyire előre patikán legyártott kézi vezérelt, irányított folyamatok."

Igen. Én is láttam több szakértőt is, akik pont ezt mondták csaknem szóról szóra.

Engem is meggyőztek.

alöksz róz 2024.02.09. 22:57:22

@ZorróAszter: én nem emlékszem ilyesmire 2018-ból, hogy a fideszesek kezdtek volna saját maguk ellen dolgozni.

alöksz róz 2024.02.09. 23:00:36

@ZorróAszter: és most még a cia is be fog indulni.
jó kis sztorik lesznek itt.

Ámde Táska. 2024.02.09. 23:37:53

@vasútihíd: az oké lenne, ha lenne nyoma ...

Ámde Táska. 2024.02.09. 23:39:26

@Bayaz: de akkor 2004-11 között mért nem mehettek az alöksz meg gery, zorro, erol, symc típusú agysebészek akiket sokkal gyorsabb lett volna integrálni?

Wildhunt 2024.02.09. 23:47:13

@Gery87: azt akkor ugye te nem tudod, hogy az illető nem pedofíliáért ült?

Wildhunt 2024.02.09. 23:48:53

@Ámde Táska.: mert soha senkit nem akartak integrálni.

Ámde Táska. 2024.02.09. 23:52:51

@Wildhunt: így igaz. Ugyanazt hitték (ha hitték) amit Boldili : elolvassák az alapmantrákat, és megvilágoosodnak.
Ha ezt szegény hülye Móré Mihály, Losonczy István, Nyáry Lőrinc, Dobó István tudta volna !

ZorróAszter 2024.02.10. 00:09:02

@alöksz róz:

"én nem emlékszem ilyesmire 2018-ból, hogy a fideszesek kezdtek volna saját maguk ellen dolgozni."

Most had ne keressem vissza, de hasonlók voltak.

ZorróAszter 2024.02.10. 00:10:28

@Ámde Táska.:

"de akkor 2004-11 között mért nem mehettek az alöksz meg gery, zorro, erol, symc típusú agysebészek akiket sokkal gyorsabb lett volna integrálni?"

Fidesznyik papagájkórustagnak és bérkommentelőnek?

Azért mert maguk túl keveset keresnek.

:o)

alöksz róz 2024.02.10. 00:23:01

@ZorróAszter: hát nem tudom. mostanában még mintha orbán is kifejezetten azon dolgozna, hogy minden adódó alkalommal segget csináljon a szájából.
gyanús ez. az ep-választást biztos hogy az ellenzék nyeri.

Ámde Táska. 2024.02.10. 00:26:12

@alöksz róz: jól van kislányom. Erre majd visszatérünk AKKOR.

ZorróAszter 2024.02.10. 00:44:52

@alöksz róz:

"hát nem tudom. mostanában még mintha orbán is kifejezetten azon dolgozna, hogy minden adódó alkalommal segget csináljon a szájából."

Szerintem ez még kevés ahhoz, hogy biztosak legyünk benne.

2018-ban én is azt hittem, pedig valójában tudtam a lelkem mélyén, hogy ennél egyértelműbb jelek kellenének.

alöksz róz 2024.02.10. 00:55:40

@ZorróAszter: na majd meglátod.
még csak most indult.
de vannak közvetlenebb dolgok is, pl amit a jogtalan sokszázezres villanyszámlák tömeges kézbesítésével csinálnak a fidesz által irányított cégek.
(és nem csak számlázással, mvm szerződésbontásokkal hogy kötelező legyen befizetni a jogtalanul kiszámlázott pénzt, különben nem lesz szerződés és nem lesz áram)

Ámde Táska. 2024.02.10. 02:51:20

@alöksz róz: bár így lenne és akkor áram híján nem tolnád itt feleslegesen a faszságaid.

Tapi2021 2024.02.10. 13:43:51

@Gery87: "Mert önző, fantáziátlan, felszínes, hitvány gecik ülnek a nyakunkon."

Ez részben miattad van, mert te nem akarod leváltani őket úgy, hogy politikus leszel, indulsz választásokon, alapítasz pártot, ... és később miniszterelnökként sokkal jobban csinálod!!!

Ez így csak rinyálás.

Tapi2021 2024.02.10. 13:47:21

@Gery87: "Ezek a keresztény konzi jobboldaliak "imádják" a gyerekeket, meg mentegetni a pedókat:)"

Tudom, hogy imádtok hamis valóságban létezni, de a Novák ügy SEM pedofil ügy. K. Endre nem pedofil!

Tapi2021 2024.02.10. 13:52:39

@Bayaz: Ideológiailag, "erkölcsileg" és gazdaságilag akkor még rendben voltak. Nekünk a rendszerváltáskor éppen az a Németország volt a minta (Kohlékkal).

Meg az akkori EP Néppárt. Mindkettő abban a formában semmivé lett pár év, egy-két évtized alatt.
A mi és sajnos, ahogy ma kinéz, Európa vesztére.

Gery1987 2024.02.10. 15:02:07

@Wildhunt:

dehogynem. azért van ott az is hogy "mentegetni"..

Gery1987 2024.02.10. 15:03:04

@ZorróAszter:

Én nem tehetek arról hogy pont azt gondolom erről mint egy "szakértő":)
Avilág bonyolult és sokszereplős darab...

Gery1987 2024.02.10. 15:03:56

@alöksz róz:

hát amennyi szart összehordhattak a beles döbrögik, lesz miből...

Gery1987 2024.02.10. 15:07:53

@Tapi2021:

Nem, ez miattad van, mert neked ennyi is elég:)
Te és omika meg Birca ilyen alja hulladék büdösbunkó mucsai proli lombkoronasétányos pedómentegető fasszopókra is simán leszavaztok.

Gery1987 2024.02.10. 15:10:42

@Tapi2021:

de, pedofil tematikájú gy barátom, mivel pedofil bűncselekmény elsinkófálásában volt bűnrészes.
Akárhogy próbálod ezt csavarni...
ne erölködj.

Már nem az első buzis meg pedó ügy a fidesznél!

ZorróAszter 2024.02.10. 16:32:51

@Gery1987:

"Én nem tehetek arról hogy pont azt gondolom erről mint egy "szakértő":)
Avilág bonyolult és sokszereplős darab..."

Jutalmul én is meg akartam keresni azt a szakértőt magának, aki teljesen hasonlókat mond. Engem is teljesen meggyőzött.

Csak azt hiányoltam, hogy például a sevresi tárgyalási jegyzőkönyvet meg sem említette.

Ez legalább annyira zavar, mint amikor MaxVal megmutatta a Partizán műsorát a médiák szerepéről, és a több mint egy órás műsorban egy állítólagos ellenzéki se ejtette ki a száján a Mediaworks szót.

ZorróAszter 2024.02.10. 16:53:34

Közben rájöttem, hogy pont az az epizód nincs fenn a neten.

Tiltott történelem (Forbidden History) S5E6 epizód:
Titkos társaságok: világuralom (Secret Societiesː World Domination)

David Robert Grimes és Will Moy, a Full Fackt nevű szervezet igazgatója.

Tapi2021 2024.02.10. 18:43:07

És a jobb-konzi-kerdem-nemzeti oldalon tudják vállalni a felelősséget, még akkor is, ha ....

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fnovak.katalin.official%2Fvideos%2F3650152305261593%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

Tapi2021 2024.02.10. 18:49:57

@Gery1987: Abból választunk, AMI VAN! És abból a lehető legjobbat, a MAGUNK érdeke szerint.
Te nem?

Sajnos rád, a tökéletes és fedhetetlen politikusra nem tudunk szavazni!

Novák és Varga meg vállalta a felelősséget! Úgy is, hogy valójában nem követtek el semmilyen bűnt, pláne törvénytelenséget. Egy KE akár egy gyilkosnak is megbocsáthat!

K. Endre meg sem nem gyilkos, sem nem pedofil. Csak egy hülye beosztott, aki mentegette volna a főnökét (nem tudni milyen nyomás alatt).

Ferencetek, miután elismerte, hogy éveken át hazudott a népnek meg az EU-nak, maradt a helyén! És inkább rendőrökkel verette a népet.

Én látom a különbséget!

alöksz róz 2024.02.10. 20:08:06

@Tapi2021: "Csak egy hülye beosztott, aki mentegette volna a főnökét (nem tudni milyen nyomás alatt)." - a pedofil főnökét mentegette, akivel cimbik voltak, aki hosszú évekig kúrogatta a kisfiúkat, amiről nagy valószínűséggel tudhatott is, hiszen korábban is volt feljelentés, esélyes h már akkor is részt vett az eltussolásban.
ezen nincs mit szépíteni.

alöksz róz 2024.02.10. 20:12:31

@Tapi2021: "Novák és Varga meg vállalta a felelősséget!" - csak sajnos pont a magyarázattal maradtak adósak.
amit még a bayerzsoca is követelt.
pont az nem derült ki, kinek jutott eszébe hogy kegyelmet kéne adni és miért.
valami lapítás van itten.

alöksz róz 2024.02.10. 20:16:15

@alöksz róz: valakinek valamiért szívességet tettek, ezzel mondjuk elég nehéz a nyilvánosság elé kiállni.

Tapi2021 2024.02.10. 20:18:25

Az ellenzék/ellenség reakcióit látva a lemondásokra, egyértelmű, hogy kb. az állatokkal vannak egy szinten!

Elnézést, de a felháborodásom most éppen határtalan.

alöksz róz 2024.02.10. 20:30:12

@Tapi2021: ellenség? túlmész a határon, papám.

Ámde Táska. 2024.02.10. 20:41:44

@Tapi2021: dehogyis még annál is ostobábbak. Csináltak maguknak egy Kövér László-elnökséget :)

Gery87 2024.02.10. 21:04:47

@Tapi2021:

"Abból választunk, AMI VAN! És abból a lehető legjobbat, a MAGUNK érdeke szerint.
Te nem?"

jó hát turkáljál a szarban ha jól esik:)
Én már nem fogok.
Nem tudom neked mi a legjobb, de ezek a büdösbunkó mucsai gecik nekem semmire nem jók.

"Sajnos rád, a tökéletes és fedhetetlen politikusra nem tudunk szavazni!"

Én a képébe mondanám bárkinek hogyha egy idióta, nem smúzolnék kiskutyával meg gyerekkel és persze nem ígérnék fűt fát se...ezért nem lennék túl népszerű politikus:D

"Novák és Varga meg vállalta a felelősséget! "

Ez a minimum!
Ha már elvileg egy kibaszott demokráciában élünk!
Össze ne szarjuk már magunkat ettől.
Egyébként várható volt....Orbán rájuk keni a szart.

Szobrot ne állítsunk nekik?

"Úgy is, hogy valójában nem követtek el semmilyen bűnt, pláne törvénytelenséget. Egy KE akár egy gyilkosnak is megbocsáthat!"

A KE a közt, az államot a népet reprezentálja....ebbe beletartozik hogy nem csak olyat tesz, vagy nem tesz, ami törvényes, hanem vannak erkölcsi, morális alapú megfontolásai is!

"K. Endre meg sem nem gyilkos, sem nem pedofil. Csak egy hülye beosztott, aki mentegette volna a főnökét (nem tudni milyen nyomás alatt)."

Egy szervilis geci aki képes volt egy ilyen súlyos ügyben is a kibaszott főnökét fedezni ahelyett hogy ment volna a rendőrségre!
Szar alak és kész.
Nincs mit ezen magyarázni.

"Ferencetek, miután elismerte, hogy éveken át hazudott a népnek meg az EU-nak, maradt a helyén! És inkább rendőrökkel verette a népet."

megint mondom, bár sose jut el az agyatokig: igen tudjuk gyurcsány a faszomat érdekli már 13 éve fdesz van tejhatalommal!
Az hogy feri egy szintén geci....miben menti fel a fideszt a saját mocskai alól? Semmiben.
ne dedózzunk már....
"de a..a.a.a gyurcsány is...meg bezzeg a gyurcsány"
faszt érdekel!
ettől még ha ugyanilyet csinálsz ugyanúgy egy féreg mint ő!

"Én látom a különbséget!"

nem látsz te semmi csak a koponyádat belülről!

Gery87 2024.02.10. 21:05:55

@alöksz róz:

de ezek mégis bevédik mert a törzs, a szekta az a minden!
Elképszető, mennyi sötét aljas erkölcstelen züllött alak van ebben az országban!

Gery87 2024.02.10. 21:07:26

@Tapi2021:

És aki hagyja szó nélkül hogy a főnöke gyerekeket abuzáljon az milyen szinten van?

alöksz róz 2024.02.10. 21:12:28

@Gery87: "megint mondom, bár sose jut el az agyatokig: igen tudjuk gyurcsány a faszomat érdekli már 13 éve fdesz van tejhatalommal!
Az hogy feri egy szintén geci....miben menti fel a fideszt a saját mocskai alól? Semmiben.
ne dedózzunk már...." - szerintem már sokan és sokszor megpróbálták neked elmagyarázni, hogy egy politikai választás esetében alapvetően nem arról van szó, hogy el kell dönteni valakiről hogy geci-e vagy

Gery87 2024.02.11. 10:59:30

@alöksz róz:

Nekem a bezzeggyurcsányozással van bajom.
Ne az határozza már meg hogy mi az ami helyes és helytelen hogy az a majom szintén elkövette e vagy sem.

A másik meg hogy én is sokszor elmondtam, ha kizárólag olyan szempontok döntenek egy választáson hogy melyik a kevésbé geci fos, akkor inkább nem kell választani.
Annak nincs értelme.
Én addig mentem szavazni, amíg láttam elveket a duma mögött, meg olyan politikusokat, akikről úgy látszott rendes emberek.
Pl Vágó Gábor volt ilyen...

ZorróAszter 2024.02.11. 11:15:50

Igen, a szabad választás azt jelenti, hogy szabadon választhatjuk, melyik, gyarmattartónk által könnyen zsarolható és így kézben tartható kollaboráns hazaáruló kormányozzon névleg.

Csak a minket képviselő embert nem találunk. Arról azt se tudhatjuk, hogy esetleg létezik és politikával szeretne foglalkozni. Gondoskodik erről a német kézben lévő teljes médiapaletta. Helyette vannak a gumicsontok.

Úgy látszik, a pedofília az egyik legnépszerűbb zsarolási lehetőség. Ezért hemzsegnek ezek szerint ennyien a politika körül.

Az első ilyen a kipesti polgármeter volt jó régen. Ki tudja, kivel kekeckedett, hogy előszedték.

ZorróAszter 2024.02.11. 11:17:14

És ha mindenki ennyire zsebben van, honnan tudhatjuk, mik voltak a valódi választási eredmények?

alöksz róz 2024.02.11. 22:22:29

@Gery87: "Ne az határozza már meg hogy mi az ami helyes és helytelen hogy az a majom szintén elkövette e vagy sem." - nem az határozza meg.

Gery87 2024.02.12. 15:03:01

@alöksz róz:

Márpedig itt állandóan azt hallani hogy "de bezzeg a gyurcsány is ezt tette,de bezzeg a jenkik, németek IS....ők is így meg úgy....máshol is ez van!!!"

Ennyi az érvük ha gecik: máshol is ez van.
Hát baszki:)

alöksz róz 2024.02.12. 15:22:05

@Gery87: csak az pont nem arra vonatkozik, amit te írtál.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása