magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A mocskok összeverődtek

Érdekes volt nézni a Novák Kati elleni tüntetést szombaton Novák lemondása után.

Donáth Annácska érdektelen volt, ő mindig ripacskodik. De a többiek dühe igazi volt ezúttal: Zorbán már megint elvette a játékukat, lemondatta Novákot, most törölni kell a jól kidolgozott tüntetési műsorrendet.

Már hiányoltam a dühödt krisztustagadó Hodász jelenlétét, de most megjelent. Elkezdett valamit hadoválni saját áldozatiságáról, de gyorsan észlelte, ő mint ex-keresztény még így is túl keresztény ennek a "tömegnek", szóval rövidre zárta, majd elpucolt.

Ami megnyugtatott: elhangzott a "nem hagyjuk!" skandálás. Ami ballibául azt jelenti: "hát, ennek vége, buktunk megint".

Egyébként véleményem nem változott: Orbán hibázott. Nem kellett volna se Novákot, se Vargát lemondatni. A biztos gyors kis győzelmet választotta, pedig nem kellett volna: minimális volt a kockázat és nagy az esély a nagyobb győzelemre.

Külön vicc: a ballibek közvetlen elnökválasztást akarnak. Még emlékszem, 20 éve a közvetlen elnökválasztás a Ballib Szalon szerint még a diktatúra egyik jellemzője volt.

A ballib keménymag közben kezd eszmélni. Már megjelent a konteó: Zorbán szivárogtatta ki az egész ügyet, mert le akarta így váltani a két engedetlen nőt...

Ki lesz kinevezve új köztársasági elnöknek? Ha megint nő, akkor van tippem.

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8318323379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Neville 2024.02.12. 07:09:38

Közben Varga férje az új elsőszámú kiábrándult fideszes.

0dzsud0 2024.02.12. 07:25:33

"Ki lesz kinevezve új köztársasági elnöknek? Ha megint nő"

Abban közel biztosak lehetünk, hogy nem nő lesz.

Ámde Táska. 2024.02.12. 07:31:47

@_Neville: de Hont, akit amúgy tisztelek de nem annyira kedvelek, zseniálisan helyretette.

ez a nevem senki 2024.02.12. 07:45:38

megint nő, akkor van tippem.

új
abb smidtet? nane

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 07:53:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: egyébként simán lehet, hogy a konteónak igaza van, Novák esetében biztosan.
Én hiába kedvelem nagyon Novák Katalint a közös kedvenc versünk miatt, ha végignézzük a 656 napot, tele van baklövésekkel.
- legelején a harcos atlantista kiállás
- a hatvanhatezerszer elmondott integritásozás ami ugyananyi magyar család gyerekének idegen iskolába adását jelenti
- felesleges, az Hola! magazinba illő megnyilvánulások, az edzőtermeskedés, vadvízitúrázgatás stb. mind a dologtalan nő képzetét keltették, itt a gery-alöksz féle írígy primitív prolikultúrában ennek egyszerűen nincs (még) közönsége
- értelmetlennek ható utazások (Ruanda)
- meg nem tett utazások (Kárpátalja) ami a brassói nemzetiszín arckenegetés mellett különösen nagy hiba
- és a végén az is kiderült, hogy a káderpolitikája rossz, igen kitűnő antik jellemeket vesz tanácsadóknak, akik az első kényes helyzetben ott hagyják. Lackfin és Gundin nem vagyok meglepve, Szörényin azért igen.
Kielemzik ezt még rajtam kívül, de mondom, Isten ujja, hogy egy gyerektelen erdélyi ember ügyébe bukik bele, ahol amúgy - KEndre levele után jogilag minden teljesen logikus és tiszta - nem követett el hibát (illetve akkor igen, ha igazak a mandilis pletykák, hogy Varga Judit NEM ajánlotta kegyelemre KEndrét.)
Volt a maga korában ismert gyerek- és testvérgyilkos Constance Kent. Az ő esetét ismertető tanulmányban (közvetett bizonyítékok ellenére felmentették, csak 5 évvel később itélik el, halálra, de kegyelmet kap, 101 évet él) nagyon helyesen írják a felmentéssel kapcsolatban: a szív munkájának ott kellett volna kezdődnie, ahol az agy munkája véget ér, ez esetben fordítva volt.
Ez az egész detto ugyanez. Több nőt a politikába, mily szelíd mind, kezdve Madeleine Albrighttól Cipi Livnin át Liz Trusson keresztül zárva Annalénáig.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 07:56:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nekem is, de Szili Katalin bebszn.

2024.02.12. 08:08:56

a "bobi" lesz az.

Ámde Táska. 2024.02.12. 08:09:21

Sőt, hogy még beszélgessek magammal a Constance Kent-esetről, ott még a sajtó szerepe is ugyanez volt, a nyomozás vezetőjét, Wicher főfelügyelőt a halálba ekézték azzal, hogy egy ilyen fiatal aranyos lány nem lehet gyilkos (16 évesen gyilkolta meg a három éves féltestvérét). Wicher főfelügyelő tökéletesen, Sherlock Holmes-módon kinyomozta az esetet, stabil közvetett bizonyítékokat tett le az asztalra, de az esküdtbíróság a sajtóból ömlő literszar hatására felmentette Constance-t.

2024.02.12. 08:10:37

vona és a mi hazánk is közvetlen elnökválazstást akar. a fidesz szatelit pártja az lmp is. ezek nem ballibák.

Ámde Táska. 2024.02.12. 08:18:47

Ha az index hitelesen szivárogtat, akkor a menüből egyértelműen Trócsányi a legalkalmasabb. Navracsicstól a diktátor Zorbán óvjon minket :)

gigabursch 2024.02.12. 09:37:42

Nem gondolom, hogy nő lesz, de tegyél ki egy szavazó behegyzést, aztán mindenki nyomkodhatja a kedvére valót

Boldeone2 2024.02.12. 09:38:51

Ezzel az ügynek még nincs vége, sőt, egyre melegebb a helyzet...

Tegnap a partizánon ment az interjú Varga Judit volt férjével, amit több mint 60 ezren néztek egyszerre ( nagy rekord...)

Pár állítása:

-Meg ( le) akarták fizetni, hogy ne beszéljen ( vesztegetés?, bűncselekmény?)

- Nagy ember, nagy hibákkal ( Orbán)

- Rogánnak le kell mondania

- Kívülről majdnem leválthatatlan a kormány/nagyon nehezen (vagyis akkor ez nem demokracia...)

Tehát belülről a NER- ből jött a coming out....

Ennek az ügynek még nincs vége, az Orbán- rezsim ellen csak fokozódni fog a küzdelem! Maffiaországot szét kell verni!

Boldeone2 2024.02.12. 09:42:30

@Deak Tamas: Egy jelentős ember a NER- ből lényegében azt mondta ki amit én:

Ez egy beteg politikai rendszer, korrupt maffiaállam:

www.youtube.com/live/8cJulnczg2E?si=IwCh9Iui5XEIMuGT

Boldeone2 2024.02.12. 09:54:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Minden szava igazság. Te is - de mindenki tudja - hogy működik az Orbán - rendszer

Ez az az " úriember" akiről beszélt:

444.hu/2023/06/05/ejfekete-lamborghinivel-gurult-be-mellenk-az-ember-aki-romma-kereste-magat-a-propagandaval

Boldeone2 2024.02.12. 09:57:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak a pénz, a bűn tartja össze a NER- elitet, de a falak már belülről repedeznek. Nem a gyenge ellenzék miatt...

Túl nagy lett a fideszmaffia hatalma. Lényegében az egész EU ellenük van, mert ez kívülről is jól látszik már

2024.02.12. 10:25:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
mádl ferenc keresztfia. a kádárista közönség egyik kedvence dr. (jog) erőss pál unokája.

tipikus neokon. aki azt mondja, hogy a politika ugyan lopások, csalások, hazuságok világa. és ebben a közegben ő örömmel fürdik. azonban kifelé mégis csak tisztességet kell mutatni. karriert befutva persze. ő csak egy kormánytisztviselő volt. bent ült igazgatótanácsokba. de ezeket ő nem akarta. és a felesége se akart miniszter lenni, csak belekényszerítették ebbe. egy vicces neokonzervatív. tipikus jobbkonzi.

a ballibek is hasonló persze. csak ők nem a "nemzetért" dolgoznak, mint ez a bájgúnár, aki el is hiszi, hogy ő mennyit tett az országért és megtisztulást indítja el a fideszben. ballib a szegények felemelkedésén munkálkodik, ahogyan partizán marci. azzal, hogy persze a szabad piacon vannak visszásságok. és marci ezen ellen "harcol". persze szintén a ballibektő kapott ösztöndíjakkal.

2024.02.12. 10:46:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
nem a pénz érdekli. szereti az exét, akivel elbántak.

ZorróAszter 2024.02.12. 11:14:43

Vajon tényleg így néz ki az, amikor valaki Berlinből megkapja a selyemzsinórt, hogy buktassa meg saját magát?

A magyar politika és média közelébe se kerülhet, aki nem könnyen zsarolható hazaáruló.

De valamivel hitelesebben is játszhatnák a hattyú halálát.

Az összes politikust és újságírót be kellene íratni a Színművészeti Egyetemre politikus és újságíró szakra, hogy hitelesebben játsszák el ezeket a szerepeket. Ne ennyire ripacskodva és túljátszva.

Mert előbb-utóbb még ennek a vaksi népnek is fel fog tűnni hogy ez az egész csupán bábszínház hülyegyerekekenek.

gigabursch 2024.02.12. 11:26:25

@cvsvrs:
dr erőss lehet, hogy ki lett keresztelve, ettől még maradt az ami...

gigabursch 2024.02.12. 11:31:29

@Boldeone2:
"Ennek az ügynek még nincs vége, az Orbán- rezsim ellen csak fokozódni fog a küzdelem! Maffiaországot szét kell verni!"

OK, és? Mi lesz utána?

Ez a tipikus "múltat végképp eltörölni" gondolkodás a ti rákfenétek.
Pusztítani, felélni, tönkretenni - az megy.
Gondolkodni, megtartani bármit - hangsúlyozom: bármit -, ami jó, nos az nálatok esélytelen.

S pontosna ezért a rombolási vágyatokért is rühell titeket mindenki, és mondja azt, hogy legyen inkább 4/5-öd, de ha mégse, akkor is legyen inkább 1/3-ad a M Hazánk Mozgalomnak, mert bennetek az égvilágon semmi, ami jó fel nem merül.
Csak a pusztítás, a rombolás, az ellopás, a tönkretétel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 11:57:07

@ZorróAszter:

Berlin magát se képes kormányozni, nemhogy másoknak küldene zsinórokat.

ZorróAszter 2024.02.12. 12:00:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Legalábbis az a jó, ha a gyarmatok népe ezt hiszi.

Különben végül még észre is vennék a nyilvánvalót.

Gelmerrrrr 2024.02.12. 13:38:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: magát se képes kormányozni,
-------------

Rekna rakni vagy regerni.

Nem képes, ez egy új-ónemmagyar németizmus, ahogy gebildet, de a kép az hép volna, stak a kretény-libcsik átírták.
Nem Krümmung, az stak a libcsinek van, a magyarnak regerda, így vagy regerni az ősmagyar hang, az ar-ra-re stumától, vagy stak rakni, vagy rekkni.

Gery87 2024.02.12. 14:44:43

"Donáth Annácska érdektelen volt, ő mindig ripacskodik."

Mondjuk ezt nem csodálom (nem láttam még a videót) ritka irritáló az a nő.
Egy igazi pszichopata beszélő fej.
Lelketlen gátlástalan elvtelen gazemberek tudnak csak ekkora elánnal, ennyire kitartóan beszélni a semmiről.

"Egyébként véleményem nem változott: Orbán hibázott. Nem kellett volna se Novákot, se Vargát lemondatni. A biztos gyors kis győzelmet választotta, pedig nem kellett volna: minimális volt a kockázat és nagy az esély a nagyobb győzelemre."

Ez nem győzelem semmiképp.
Novákon nem, de Vargán meglepődtem.

A volt férje meg elment "csökkentértelműmedvebocsnak" a Partizánba, mint anno Pesti Alkesz...
Abból se lett semmi.

Az a gyanúm, ez csak terelés, etetés hogy van belső ellenzéke a Fidesznek, ebbe lehet kapaszkodni....
de lehet csak átbaszás, had higgye a paraszt hogy ha máshogy nem majd a '"jó fideszesek" megreformálják és konszolidálják a rendszert.
Lófasz nem lesz itt.

Lám, a sok agyhalott droid már a pedofíliát is mosdatja.
Ha a hűbéruraik keverednek ilyen ügyekbe akkor "nem is olyan nagy ügy ez.."
Itt már mindenki hülye.

Előbb lesz "berlini selyemzsinór" ahogy Zoró mondaná....meg piros telefon a Fehér Házból, mint belső puccs, meg reform!

"Külön vicc: a ballibek közvetlen elnökválasztást akarnak. Még emlékszem, 20 éve a közvetlen elnökválasztás a Ballib Szalon szerint még a diktatúra egyik jellemzője volt."

Teljesen mindegy hogy választjuk e vagy sem, ha továbbra is a parlament erősebb mint az elnöki hatalom.
Egyébként se vagyok híve az "erős embereknek"...

Gery87 2024.02.12. 14:46:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)
Beszólt a Főninek, máris ballib:)
Érdekes egy világkép.

Gery87 2024.02.12. 14:48:01

@Boldeone2:

Amiket elmondott, eddig is tudtuk, sejtettük.
Csak elmondta fideszesnként is ugyanezt!

Tenni persze nem akar semmit és azt se hogy hogyan.

Egy szavát nem hiszem..

Fideszesnek azt se amit kérdez.

Gery87 2024.02.12. 14:49:54

@ZorróAszter:

Várjuk ki a végét!
Két súlytalan ember távozott...

Majd amikor Lázár aktiválja magát és Orbán hibázik egy kurva nagyot, akkor kezdhetünk gyanakodni.

Gery87 2024.02.12. 14:50:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor ha neked úgy jobb "Brüsszel" vagy "Washington"...

ZorróAszter 2024.02.12. 15:22:06

@Gery87:

"Majd amikor Lázár aktiválja magát és Orbán hibázik egy kurva nagyot, akkor kezdhetünk gyanakodni."

Én is amondó vagyok.

ZorróAszter 2024.02.12. 15:25:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A németek gyarmati nép."

Nem tudom így van-e, de ha így, az nekünk még rosszabb. Gyarmat gyarmatának lenni.

Mint a szlovákok vagy bosnyákok a Monarchia alatt.

ZorróAszter 2024.02.12. 15:43:51

Magda Marinkó éppen "bizonytalan végrehajtás" indokával nem lehet kiadni, nem ülhet szerb börtönben.

ZorróAszter 2024.02.12. 15:45:07

Ja bocs. Ne ide akartam írni. :o)

Digitális_Fater 2024.02.12. 16:28:16

Ungarische Petike ma még csak igazkonzervatív, két-három év múlva már Gyurcsánnyal vállvetve fogja dönteni a kojjupt jendszejt. A most teli pofával pedofilozó szarlibek meg júniusban csillogó szemmel fognak vonulni a pederaszták mellett a prájdon.

_Neville 2024.02.12. 16:45:29

@Gery87: Cseh Katka ugyanez. Szerintem ugyanott képezték őket, de valami nagyon félrement. :D

Boldeone2 2024.02.12. 16:57:46

@Gery87: Annyira nem súlytalanok. Évekig építették őket, elég népszerűek is voltak, annyira, hogy Novák Katalint én is kedveltem

Ráadásul - szemben a Fidesz sok politikusával, képzettek voltak, viszonylag fiatal nők, ami előny a férfitúlsúlyos politikában . Szerintem ez nagy érvágás most, mert Novák volt a " jó zsaru" eddig...

Közutálatnak örvendő figurát könnyű találni, olyat akit többen is elfogadnak, nem

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 17:37:49

@gigabursch: mit mondott Putyili az interjúban? Megérti hogy a kárpátaljai magyarok hazavágynak abba az országba amelynek ezer éve részei. Mint mondott Boldili? A székelyeknek idomulni kéne a román többséghez.
Ennyire hülyék. De még be is sértődik, hogy a szemébe mondja valaki.

Tapi2021 2024.02.12. 18:29:55

@Ámde Táska.: Minden gerinctelen fos akkor "jön rá", hogy szar a rendszer, amikor kikerül belőle! Amikor kiesik a csöcs a szájukból.

Pálinkástól Magyarig.

Annyi becsületük nincs, hogy legalább hallgatnának, és a fájdalmukat másképp csillapítanák.

Gery87 2024.02.12. 18:31:23

@_Neville:

Az üres tekintetű politikusnő sorozatban fröccsöntött változata, régen legalább jól nézett ki:)
Most meg már az se, a szülés nem tett jót az alakjának:P

Gery87 2024.02.12. 18:34:44

@Boldeone2:

Úgy értem hogy súlytalan, hogy semmi valódi hatalmuk nem volt. Nerednyik bürokraták voltak, én nem sajnálom egyiket sem, ha ennyi eszük van hogy ilyen rendszerhez asszisztálnak akkor rohadjon meg mindegyik és életük végéig bánják hogy anyaként egy büdös pedóbotrányba keveredtek!

A Varga férje is elmehet a büdös picsába.

Nem most kell "kitálalni" kilépni, miért nem tette meg 13 éve?

Akkor is látszott kifélék-mifélék ezek.
De a pénz az kellett, meg kapcsolat ugye.

Mocskos rohadt féreg mind úgy ahogy van.

Gery87 2024.02.12. 18:36:18

@Deak Tamas:

Egyik se mondott hülyeséget, mindegyiknek igaza van a maga állításában!

Csak te vagy idióta hogy nem tudod értelmezni te faszkalap pedómosdató nerednyik jobbágypöcs.

Tapi2021 2024.02.12. 18:37:09

@cvsvrs: Karsai Dániel nem éppen Fidesz rajongó, ellenben alkotmányjogász, szerint a közvetlen elnökválasztás alkotmányellenes és rendszeridegen:

index.hu/belfold/2024/02/12/koztarsasagi-elnok-allamfovalasztas-novak-katalin-karsai-daniel-ellenzek/

Gery87 2024.02.12. 18:37:51

@Tapi2021:

Becsület?:D

Mióta van a NER-ben olyan?
Most mit csodálkoztok?

Az összes hübéruratok ilyen gerinctelen féreg! Csak még megvan a csöcs!
Jó reggelt. Mikor fogtok felébredni?

Tapi2021 2024.02.12. 18:46:20

@Boldeone2: Miután le kellett mondania a HÁROM jól fizető ÁLLAMI állásáról! Sőt, az egyikből kirúgták!!!!!

HITELES!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 19:03:21

Utolsó utáni hibák egyike : "A következő két hétben Novák Katalin Montenegróba utazott volna hivatalos látogatásra, valamint az ukrajnai háború kitörésének második évfordulóján Kárpátaljára látogatott volna, hogy a magyar közösséget biztosítsa az anyaország támogatásáról. A köztársasági elnök mindkét programot lemondta".

Nyugodtan el lehetne menni Kárpátaljára, ott épp elég ínséget szenvedő ember van most, Brassóban, a hokimeccsen szerencsére kevesebb.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 19:04:10

@Tapi2021: ebben speciel igaza van. Ezért is kellene visszatérni a királyság intézményéhez.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 19:11:21

@Tapi2021: így van, erre írtam a mellékelt minidisszertációt.

bircahang.blog.hu/2024/02/07/massag_es_mubotrany/full_commentlist/1#c42448845

Plusz van a fullveszélyes alkotmánykiegészítés :

bircahang.blog.hu/2024/02/07/massag_es_mubotrany/full_commentlist/1#c42447375

Ha ez átmegy, a szó szoros értelmében életveszélyessé válnak a pedók (kegyelem híján nem hagyhatnak tanút) másrészt a büntethetőség kizártsága miatt előszeretettel gyerekeket használó kínai maffia likes this.

Tapi2021 2024.02.12. 19:33:20

@Boldeone2: "de mindenki tudja - hogy működik az Orbán - rendszer"

Jobban, mint eddig bármelyik, és plusz távol tart titeket is a hatalomtól.
Mi kell még?

Tapi2021 2024.02.12. 19:41:33

@Digitális_Fater: Pontosan! Ennyire hiteles emberek.

Tapi2021 2024.02.12. 19:48:41

@Boldeone2: El kell ismerni, az ellenzék most talált egy rést a pajzson. Egy nem várt helyen, hiszen minden KE osztogatta a kegyelmeket, nyilván bűnelkövetőknek, rablóknak, sikkasztóknak... ki tudja kinek, mert ehhez minden joguk meg van.
Csak itt eddig senki nem támadott. (Pedig nyilván tucatjával volt mindnél vitatható döntés! Nem véletlenül nem kell indokolniuk nyilvánosan!!! Mert valójában nincsen nem vitatható kegyelem!!!!)

Ezután másképp lesz, ez a fegyver is bekerült az eszköztárba, ettől kezdve minden KE minden kegyelmi döntése mikroszkóp alá fog kerülni, és ha az az érdek, fel lesz használva a MINDENKORI elnök ellen!

Ha gyilkosnak kegyelmez, pártolja a gyilkosokat, és megalázza az áldozatokat..., stb.
Pontosan úgy, mint ahogy erre most az ellenzék receptet adott!

Tapi2021 2024.02.12. 19:52:19

@Gery87: Te már csak gyűlölködni jársz ide? :-(

Tapi2021 2024.02.12. 19:56:28

@Gery87: " Mikor fogtok felébredni?"

Régen felébredtünk, ezért nincs 14 éve ballib kormány! És remélem, ez még sokáig így is marad!

Érnek veszteségek, vannak kisebb győzelmeitek, de a háború ilyen, nem minden csatát lehet megnyerni. Csak tanulni belőlük.
Remélem, ebből is megtanultunk valamit!

Tapi2021 2024.02.12. 19:58:26

@Deak Tamas: "Nyugodtan el lehetne menni Kárpátaljára"

Turistaként.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 20:22:11

@Tapi2021: még elnökként is simán. Ugyebár az a nemzet meg az az egysége nekije.
Komoly, fontos gesztus lenne, az ő későbbi egyéni karrierje szempontjából is.
Gondolod, hogy bárki meg merte kérdezni Napóleont a konzuli időszakáról? ;)

ZorróAszter 2024.02.12. 23:58:39

Mondjuk azért érdekes volt a Budaházynak adott elnöki kegyelem is tavaly.

ZorróAszter 2024.02.13. 00:01:11

De azért az tényleg érdekesebb lett volna, ha Győrkös Istvánnak is elnöki kegyelet ad.

Tapi2021 2024.02.13. 00:03:54

Már megint. Megint az ateisták szakértik, hogy mi a "jó" kereszténység, ki a jó keresztény. Most az ATV. És aki ehhez - megint - asszisztál Gégény Pista.
Aki nem sokban különbözik a Perinta, Hodász "keresztény" vonaltól.

index.hu/belfold/2024/02/12/novak-katalin-koztarsasagi-elnok-lemondas-kegyelmi-ugy-balog-zoltan-volt-miniszter-puspok/

Tapi2021 2024.02.13. 00:10:15

Pedig Gégény (is) tudhatná, hogy a kegyelem nem hogy nem botránkoztatja meg a keresztényeket, de nagyon is fontos része.

És azt is tudhatná, hogy ha felhívja az ATV szakérteni, azt csakis azért teszik, hogy felhasználják az egyház és a kereszténység ellen. Meg a "politikai kereszténység" ellen. Ami ugyanúgy egy kitaláció, mint a homofóbia.

Aki elutasítja a homoszexet, nem homofób.
Aki szervez magagának politikai érdekképviseletet - mert különben nem lenne -, vagy szavaz arra, aki a leginkább felvállalja, az nem egy politikai kereszténységet épít, hanem igyekszik védeni az érdekeit. Mint minden más társadalmi csoport.

Tapi2021 2024.02.13. 00:12:20

@ZorróAszter: Mit követtek el Budaházyék, amiért évtizedek járnak?

Tapi2021 2024.02.13. 00:15:45

@ZorróAszter: Pont erről írtam korábban: MINDEGYIK kegyelembe bele lehet kötni. Hiszen mind bűnös.
Minden kegyelmet be lehet úgy állítani, mint amivel most megbuktatták Novákot, hogy ha kegyelmet adnak egy akár MELLÉKSZEREPLŐNEK, azzal egyben a bűnt is pártolják.

Csak, ha így nézzük, akkor soha senkinek nem lesz kegyelem. És egyben elvettük ebben a KE szuverenitását is.

Boldeone2 2024.02.13. 00:51:44

@Tapi2021: El kell ismerni, az ellenzék most talált egy rést a pajzson"

- Hogy lehetsz ennyire ostoba? Nováknak a főnököd Orbán és nem az ellenzék miatt kellett lemondania!

Boldeone2 2024.02.13. 00:55:31

@Tapi2021: de mindenki tudja - hogy működik az Orbán - rendszer"
*Jobban, mint eddig bármelyik*

- Persze, a hazug- aljas propaganda kormányzásban élen jártok, meg a lopásban is....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.13. 06:46:21

@Tapi2021:

Balogh kemény srác, ő nem fog lemondani, még akkor se, ha Orbán mondja neki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.13. 06:48:05

@ZorróAszter:

Semmi rendkívüli nincs benne.

Ráadásul az egyik áldozat kérte, Csintalan járt közben Nováknál.

Tapi2021 2024.02.13. 09:38:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az a baj, hogy megint/továbbra is szar a kommunikáció!
Mi magunk mondjuk, hogy a KE hibázott, ezért lemondott. Itt a vége.

De miben hibázott??? Semmiben!
Élt a jogával. És egy valójában pitiáner alakot, pitiáner ügyben, hátralévő pitiáner büntetésből mentett fel.

Novák NEM HIBÁZOTT!

Ahogy Balog sem. Mindenkinek joga van beadni kegyelmi kérvényt, ahogy lobbizni (ajánlani) is mellette.
Összehozott egy találkozót a feleség és a KE között, hogy jobban képben legyen a KE. Na és? Ez hol tiltott, mitől lenne hiba vagy jogtalan??? Nem az.
Ráadásul a megbocsátás és a kegyelem Jézus egyik legfőbb projektje, tanítása! Egy lelkész "munkájával" ennek előmozdítása nagyon is összefér.

Súlyos tévedés, ha magunk is azt kommunikáljuk, hogy a KE hibázott!
Egy gyilkost is elengedhet, ha úgy látja, hogy már megérdemli!

Most a kormány, a mi oldalunk is az ellenzék kottájából játszik. Így nehéz lesz kitolni a nyilvánosságból.

Tapi2021 2024.02.13. 09:39:25

@Boldeone2: A vélemény olyan, mint a segg luk, ugye.
Neked is meg van a magadé.

Tapi2021 2024.02.13. 09:52:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hiba persze volt, de nem a KE jogkörének gyakorlásában, még csak nem is abban, hogy pont ezt az embert mentette fel, hanem a KOMMUNIKÁCIÓBAN.

Egyrészt számítani kellett volna a támadásra, és FELKÉSZÜLNI RÁ.
Másrészt, amikor az ellenzék ezt valahogyan kiderítette, és elkezdték a kampányt, akkor azonnal ki kellett volna állni és őszintén elmondani, hogy ez és ez van, úgy ítéltem meg, hogy... És ezért kapott kegyelmet. És ebben nincsen semmi törvénytelen vagy susmus.
Az emberek ezt megértették volna. MIELŐTT fel lettek heccelve.

Azonnal ki kellett volna fogni a szelet a vitorlából.

Látod, most már semmi sem elég, az ellenzék megtalálta ezt a rést és addig üti a vasat, amíg csak hasznot lehet belőle kifacsarni.

A kormánynak a legjobb válságkezelőket kellene alkalmaznia.

De most sem a jó irányba megyünk, ha elismerjük, azt kommunikáljuk, hogy a KE, meg Varga, meg Balog... hibázott!!!
EZZEL nem lehűtjük a kedélyeket, hanem igazolást adunk az ellenzéknek, és további olajat a tűzre!!!!
Mert mondhatják, hogy tessék, ezek hibáznak, lopnak, csalnak...

Elkúrjuk a kommunikációt. Nem először. :-(

Tapi2021 2024.02.13. 10:47:58

Erről beszélek, a veszett kutyák nem hagyják a koncot, amíg ki nem veszik a szájukból!!! Most a kormány és az egész nemzeti oldal támadása után, már az egyházak vannak soron!!! Gyorsan helyre kellene tenni őket:

" Válaszokat vár a Demokratikus Koalíció

A Demokratikus Koalíció nevében Kálmán Olga frakciószóvivő nyílt levelet tett közzé a Magyarországi Református Egyház Zsinat Elnökségnek címezve, amelyben az alábbi kérdésekre vár választ:

Volt-e tudomásuk arról, hogy Balog Zoltán a fent említett kegyelmi döntés érdekében lobbizik Novák Katalin köztársasági elnöknél?
Ha nem tudtak róla, akkor indult-e vizsgálat a Direkt36 cikkének megjelenése után Balog Zoltán zsinati elnök lobbitevékenységéről az említett kegyelmi ügyben?
Ha indult vizsgálat, akkor azóta tudnak-e más református egyházi vezetőkről, akik kapcsolatba hozhatók az üggyel?
Tudnak olyan református egyházi vezetőkről, akik azt kérték Balog Zoltántól, hogy járjon közbe az említett kegyelmi ügyben?
Volt-e tudomásuk arról, hogy K. Endre és Balog Zoltán felvették egymással a kapcsolatot a kegyelmi ügyben?
Ha volt tudomásuk Balog Zoltán lobbizásáról K. Endre kegyelmi ügyében, elfogadhatónak tartják a tetteit?
Mi a Magyarországi Református Egyház Zsinatának álláspontja arról, hogy elnöki kegyelemben részesülhetett egy elítélt bűnöző, aki segített eltussolni a bicskei pedofil igazgató bűncselekményeit?
Mi a Magyarországi Református Egyház Zsinatának álláspontja arról, hogy Balog Zoltán még miniszterként állami kitüntetésben részesítette V. Jánost, a bicskei gyermekotthon pedofília miatt elítélt volt igazgatóját?"...
"

Boldeone2 2024.02.13. 11:05:08

@Tapi2021: Erről beszélek, a veszett kutyák nem hagyják a koncot, amíg ki nem veszik a szájukból!!! Most a kormány és az egész nemzeti oldal támadása után, már az egyházak vannak soron!!! Gyorsan helyre kellene tenni őket"

- Kezdheted a főnököddel, Orbánnal, akik 5 napja nem posztolt...Nem köszönt meg semmit - eddig - Novák Katának, be van szarva, folyamatosan monitorozzák az embereket, mert érzik, most fogást találtak rajtuk!

A rezsim belülről repedezik! Mi most az üzenet: nem áll ki senki mellett Orbán, a fő a hatalom, így dobta érzéketlenül Novák Katát is...

Orbánt és társait egy napon el fogják ítélni, börtönbe megy. Senki sem kerülheti el a sorsát!

alöksz róz 2024.02.13. 11:09:32

@Tapi2021: az atv nem ateista, hanem keresztény. olyan zsidóskodó keresztény, de keresztény.

alöksz róz 2024.02.13. 11:21:52

@Boldeone2: "Orbánt és társait egy napon el fogják ítélni, börtönbe megy. Senki sem kerülheti el a sorsát!" - nana. sokan elkerülték már eddig is.

alöksz róz 2024.02.13. 11:24:43

@Tapi2021: "A vélemény olyan, mint a segg luk, ugye." - ... mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
ez egy nagy faszság, egyáltalán nem olyan.
a palvinbarbi ánuszrózsájára pl nagyon sokan kíváncsiak lennénk.

ZorróAszter 2024.02.13. 11:41:04

@Tapi2021:

"Mit követtek el Budaházyék, amiért évtizedek járnak?"

Milyen "évtizedek"? Az ítélet se volt évtizedek.

Mennyit volt börtönben összesen ebben az ügyben?

ZorróAszter 2024.02.13. 11:46:38

@Boldeone2:

"Orbánt és társait egy napon el fogják ítélni, börtönbe megy. Senki sem kerülheti el a sorsát!"

Orbán és társai pont olyanok, mint az engedélyezett politikai paletta többi tagja. Ezek nem engedik beindulni azt a gyakorlatot, hogy korrupcióért és lopásért elítéljék bármelyiküket.

Kaya Ibrahim-Josif Tot trükkért és kevesebbért is ültek rengetegen börtönben akkor is.

Orbánéknak haja szála se görbült. Pedig részben abból lettek például az Orbán-bányák.

Ámde Táska. 2024.02.13. 14:26:25

@Boldeone2: addig a napig fizess extra 90%-os különadót, amíg börtönbe nem megy.
Amúgy hogy mi lesz, azt én megjósolom neked szívesen: el fog csöcsögni még a dolog pár hétig (valószínű az új elnökkel kapcsolatban is lesz cirkusz) míg eljön a júniusi választás, ahol a magamfajta dühös magyarok beviszik a protestszavazatokat a Fidesz ellen, csak nem úgy ahogy gondolod. A Fidesz ezt észlelni fogja és korrigálni fog más irányba. A kedvenceid orral előre esnek majd ki az EP-ből, és 10-én majd hüppögnek: Nem értem... nem értem....
Ez lesz, nem a dutyi Zorbánnak.

alöksz róz 2024.02.13. 14:29:33

@Ámde Táska.: a cigánykirályod böribe fog meghalni, tompika. odajárulhatsz majd havonta egyszer a rácshoz, kidugja neked a kezét h megcsókolhasd.

Ámde Táska. 2024.02.13. 14:41:05

@alöksz róz: már mondtam kislányom: tompika az édes jó kurva anyád biopicsája (tudod, ami kívül retkes, belül gombás).
Nagyon sok hozzászólásodban szerepel mostanság a genitália, de nálam ne próbálkozz a homoerotikus hajlamaid kiverésével.

alöksz róz 2024.02.13. 15:14:21

@Ámde Táska.: hiába csináltál mocskolódós nicket, az ip cím ugyanaz.

alöksz róz 2024.02.13. 15:15:39

@Ámde Táska.: és lám kibukik a prolivér, tompi

Ámde Táska. 2024.02.13. 15:22:33

@alöksz róz: nem mondod, hogyz IP cím ugyanaz, kis korcsom? Tompizzál tovább, én meg emlékeztetem tovább a világot az anyád erkölcseire.
Anúgy nem világos mért vársz mást. A prolik 1945-ben agyonlőtték, felakasztották, elüldözték, bebörtönözték az úri modorban viselkedőket, így maradtattok ti. Várod az úri modort meg viselkedést?
Meg amúgy is, megmondta a költő : A legdrágább elveszíti becsét, Ha fûnek-fának szintolyan jutott, A tiszteletnek megkülön böztetés az alapja, Ki bárkit egyaránt megtisztel, Senkit meg nem tisztel az.

ZorróAszter 2024.02.13. 16:20:20

@Ámde Táska.:

"Anúgy nem világos mért vársz mást. A prolik 1945-ben agyonlőtték, felakasztották, elüldözték, bebörtönözték az úri modorban viselkedőket, így maradtattok ti. Várod az úri modort meg viselkedést?"

Deak úr itt az árpádsávos úri testvérei gondolt. (Gyengébbek kedvéért.)

:o)

ZorróAszter 2024.02.13. 16:29:50

@alöksz róz:

"cigánykirályod"

Én az arányosság híve vagyok. Orbán sosem volt rasszista.

Aztán szemétségvolt Frei bérgyilkosos riportja is, mert Orbán volt az, aki valaki nácit rendreutasított, hogy a magyar országgyűlésben nem szokás akasztgatásra felszólítani.

Boldeone börtönös szövege csak azért megy el, mert láttam Orbán idején azt a volt kisgazda államtitkárt kéz-láb bilincsben vezetgetni maszkos kommandós által, akivel kapcsolatban aztán még szemetelésért vagy tilosban parkolásért se sikerült még vádat se emeltetni.

ZorróAszter 2024.02.13. 16:31:57

A nevek nem ugranak be.

alöksz róz 2024.02.13. 16:45:38

@Ámde Táska.: rögtön megmutattad, mi az úri modor, amikor a cigánykirályodat szó érte. hol vagy te az úri modortól, proli

alöksz róz 2024.02.13. 16:51:59

@ZorróAszter: "Orbán sosem volt rasszista." - de én mindig is az voltam.
jogomban áll.

ZorróAszter 2024.02.13. 21:05:39

@alöksz róz:

Na szép dolog.

És az igazságtalanság is? Mert ilyen alapon az is alanyi jog.

Tapi2021 2024.02.13. 21:14:24

@Boldeone2: Orbán nem főnöke sőt, nem is munkatársa a köztársasági elnöknek. Milyen alapon folyna bele ebbe az ügybe?

De, ha már belefolyna, akkor legfeljebb annak a ténynek a megállapításával, hogy NEM TÖRTÉNT SEMMI törvénytelen vagy erkölcsleg aggályos dolog. A KE élt törvényes kegyelmezési jogával. És pont.

SAJNOS, hogy nem ezt tette, tették!

Súlyos hiba mentegetőzni, úgy tenni, mintha hibáztak volna. Mert szó nincs semmiféle hibázásról. A KE-nek minden joga megvolt ehhez. És nem kell indokolnia sem.

Az ellenzéknek ezt az aljasságot, amit most csinál, tízszeresen fogjuk visszaadni. Remélem.

Tapi2021 2024.02.13. 21:16:09

Legalább a refik zsinatának volt bátorsága, nem megijedni a sok szar pogánytól.
Megy is a köpködés.

Piros pont, csak így tovább! Ne a pogány ellenzék diktáljon!!!!

Tapi2021 2024.02.13. 21:17:13

@alöksz róz: Csak a tulajdonos. Egyébként a ballibek egyik bástyája.

Tapi2021 2024.02.13. 21:18:29

@alöksz róz: " palvinbarbi ánuszrózsájára pl nagyon sokan kíváncsiak lennénk."

Mondjuk ezzel nem tudok vitázni.

Tapi2021 2024.02.13. 21:20:09

@ZorróAszter: Budaházy első fokon 17 évet kapott!
Hány embert is ölt meg?

Utána enyhítették.

Gery87 2024.02.13. 21:21:32

@Tapi2021:

Még mindig jobb mint gyerekkúrokat mentegetni.

Gery87 2024.02.13. 21:22:06

@Tapi2021:

Háború...
Látod ez a baj, elmebeteg szervilis barmok akik így gondolják.

Tapi2021 2024.02.13. 21:26:29

@Gery87: És ki mentegetett gyerekkúrókat?

Ők lesznek az LMBTQ+++ "KÖZÖSSÉG" egyik új betűje!

alöksz róz 2024.02.13. 21:48:08

@Tapi2021: "Az ellenzéknek ezt az aljasságot, amit most csinál, tízszeresen fogjuk visszaadni." - vissza kéne ebből venni, papám

Tapi2021 2024.02.13. 22:13:17

Á, Balog is ott nyögdécselt, hogy "tévedtem, hibáztam".
Hülyék. Így az ellenzék csak tovább homokozhat ezzel.

Miben tévedett, hol hibázott?
Ez így nem lezárás, hanem új kérdések, amikre tovább lehet "keresni a választ". :-(

Faszér nem fizetnek ezek se meg egy profi válságkommunikátort!

alöksz róz 2024.02.13. 23:01:27

@Tapi2021: hívhatsz ide akárki profit, ha egyszer láthatóan olyasmit kéne elismerni, amit nagyon nem akarnak...

ZorróAszter 2024.02.13. 23:59:06

@Tapi2021:

"A KE élt törvényes kegyelmezési jogával. És pont."

Ezzel az erővel azt is megtehette volna hogy a Győrkös Istvánnak kegyelmez meg.

Ha már mindenkinek Kuss-Kell-Legyen-A-Neve ideális esetben.

ZorróAszter 2024.02.14. 00:02:14

@Tapi2021:

"Budaházy első fokon 17 évet kapott!"

Maga mondta az imént, hogy "évtizedeket."

"Hány embert is ölt meg?"

És mondjuk Hitler vagy Szálasi?

Sajátkezűleg senkit.

ZorróAszter 2024.02.14. 00:04:03

Egyébként Csintalan bestiális összeverése nem az antifa akciók előtt történt?

Vagy akkor már voltak?

ZorróAszter 2024.02.14. 00:05:28

De egyébként én nem is azt kérdeztem, hogy Budaházy mennyit kapott, hanem hogy összesen ebben az ügyben mennyit ült börtönben?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 08:19:57

@ZorróAszter:

Antifák mindig voltak. De alapvetően ez mindig nyugati import volt Mo-on.

A magukat antifáknák jellemző magyarok jellemzően nem verekednek senkivel, ezek olyan bölcsészfigurák. S vannak kb. 50-en.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 08:23:35

@Tapi2021:

Még így is jó. Nem mondott le, s nem kért bocsánatot azoktól, akiktől nem kellett.

Ámde Táska. 2024.02.14. 08:53:33

@alöksz róz: veled kapcsolatban az úri modor, mint írtam, időpazarlás. Amúgy mit mutattam meg a cigánykirállyal, szerencsétlen?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.14. 09:01:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ezért lehet bőven igaz, hogy a két nő távozásában más ok van. Katalinnál egyértelműen a diplomáciai tevékenységek/kommunikációs baklövések sorozata, Juditnál pedig nagyon úgy tűnik, a volt férj elkezdett zsizsegni jó ideje, hogy a volt felesége iránti gyűlöletből vagy simán másból, nem is fontos. Judit fixen EP-képviselő lett volna, a Fidesznek meg egy friss EP-s Kalili ügy, ahol ráadásul a két személy vizuálisan is azonos típus, úgy kellett volna indulásként mint egyszeri antifának a lábbilincs.

ZorróAszter 2024.02.14. 11:55:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"3-4 évet."

Tudomásom szerint sorozatos gyújtogatásokért és emberölési kísérletnek minősülő csoportosan elkövetett súlyos testi sértésért sokkal többet szoktak ülni.

Még ha a csoportot nem minősítik terrorszervezetnek akkor is. De itt annak minősítették.

ZorróAszter 2024.02.14. 11:56:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Antifák mindig voltak. De alapvetően ez mindig nyugati import volt Mo-on."

Jó, de én azt szerettem volna kérdezni, hogy az antifák terrortámadásai voltak előbb, vagy Csintalan megverése.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 12:14:25

@ZorróAszter:

Amióta van kitörésnap, azóta mindig érkeznek antifa lumpenek is.

ZorróAszter 2024.02.14. 14:28:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Amióta van kitörésnap, azóta mindig érkeznek antifa lumpenek is."

Érdekes a kontraszt aközött is, ahogy maga a kitörésnapi ünneplő nácikat és az ellenük tüntetőket minősíti.

ZorróAszter 2024.02.14. 14:29:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Amióta van kitörésnap, azóta mindig érkeznek antifa lumpenek is."

A kérdés nem a létezésük volt, hanem hogy az antifák terrortámadásai voltak előbb, vagy Csintalan megverése?

ZorróAszter 2024.02.14. 14:31:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezárt is kapott sokkal többet."

Hát legalábbis leülni sokkal kevesebbet ült le.

És itt ugye még az sincs, hogyha holnap újrakezdi, akkor a maradék 13 évet is le kell töltenie.

ZorróAszter 2024.02.14. 16:49:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Kegyelmet kapott. A sértett kérésére."

Aprócska csúsztatás: Nem sértett volt hanem sértettek.

ZorróAszter 2024.02.14. 16:51:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Alapvetően mindkét társaság verekedni akar."

Nem ez volt a kérdés. Ez sem. Hanem hogy az antifák terrortámadásai voltak előbb, vagy Csintalan megverése?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 16:52:54

@ZorróAszter:

Nem tudom.

Nem figyeltem.

Alapvetően nevetséges számomra mindkét dolog.

Minek ünnepelni egy kudarcot? S minek küzdeni az ünneplés ellen?

Gelmerrrrr 2024.02.14. 17:14:43

Nem tudom.

Nem figyeltem.

Alapvetően nevetséges számomra mindkét dolog.
------------------
Nem rakem.
Nem őrjtem.
Rakurakva nevetséges nekem az egész ühgy.

Tapi2021 2024.02.14. 19:18:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Antifa szabad fordításban kommunista.
A mieink is antifasisztáztak itt eleget anno.

Ezek a különböző szoci frakciók megölő ellenségei egymásnak! (Sokszor sajnos másoknak is.)

Tapi2021 2024.02.14. 19:23:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak a mi komcsi-szoci antifasisztáink kiöregedtek már, és nincs utánpótlás, mint nyugaton, ahol nem volt több évtizedes "antifasiszta" diktatúra. Lásd olaszok, nyugat németek... Ezek vannak még mindig elvarázsolva a balos "értékektől", eszméktől, Che Guevarától, Marxtól....

TGM pedig próbálta a lángot életben tartani, talán a Mérce körül, meg egy-két balos "szellemi műhelyben" sikerült is elhinteni néhány magot, megfertőzni ezzel a szarral néhány fiatalt.

Tapi2021 2024.02.14. 19:24:31

@ZorróAszter: "Jó, de én azt szerettem volna kérdezni, hogy az antifák terrortámadásai voltak előbb, vagy Csintalan megverése."

Mi a kapcsolat?

Gelmerrrrr 2024.02.14. 19:50:06

@Tapi2021: hol nem volt több évtizedes "antifasiszta" diktatúra.
---------------

1. Diktatúra=libcsizmus, democsokrata.

2. A kommcsi itt mondjuk a fingrista és egyebek, ahogy ti is. Nagyon duva, hogy ilyenek ahogy te is, vagy Birca makogják ezeket, ahogy az egész baszott posztszovjet marxista dumáva, ahogy mondjuk Birca egy posztszovjet marxista, egy pógár, egy libcsi, aki Bulgáriától beszél, de egy multinál van.

Az antifaszizmust rakjuk itt stak ottaniasan, úgy probléma nem igen van, attól, hogy itt a kommcsi az a libcsi, ahogy te is, a fingrsita, ergo, ahol nem volt, ott azok a nácikkal, ahogy a magyarokkal is nakvább(naher) rakódnának.

Vagyis azok a kommcsik libcsimentesek, tgm-mentesek, fingrsitamentesek volnának így stak importálni kell, attól, hogy sok itt a libernyák posztszovjet.

Importálni kell ide ezeket is, ahogy mondjuk a Wagnert és az arische Brüderschaftot, ahogy az amerikanizációt magyar módra, ahogy a szkíták.

Gelmerrrrr 2024.02.14. 19:50:54

@Tapi2021: a balos "értékektől", eszméktől,
-----------
1. Érték hang nem van, sklavenaufstandi hang, stak re és ár stuma van.
2.Eszme? Egy nyelvkakilási szar.

Gelmerrrrr 2024.02.14. 19:57:40

@Tapi2021: A mieink is antifasisztáztak itt eleget anno.
-------------
???????????

Banyek, és te nem ezt makogod folyton, ahogy vakerolod az orosz bullshitet? Stakhát az oroszoknál is ott van a nácizmus, ahogy a Wagnernél és máshol is, így az egész egy baszott kognitív disszonancia.

A kommcsit úgy kell rakni, ahogy az te vagy, te hülye, Prigozsin után is. Ennyit erről.

????? A kommcsi az a moszkovita, és Prigozsin óta a moszkovita a fideszlibernyák.

Gelmerrrrr 2024.02.14. 20:12:26

@Gelmerrrrr: Jah, az ájróper antifasiszta az más, ahogy az amcsi, de totál más a kúthúra. A magyaroknál az egész Umwertung aller Werte a nácizmusról orosz volt, ájrópánál libcsi, vagyis az ájrópaiaknál libcsi agymosás ment, ahogy később a fideszlibcsi, vagy ma Schmott Marika. Így totál más a kúthúra.

Nem ismerem egyet se, de rakta volna a rekkelés, kérdés, hogy náluk, hogyan is van a fasiszta vagy a náci? Vajon nem-e a libcsi? Tapi, vagy egyéb? A fideszlibcsi? Vajon volna-e beszélni ezekkel az Aljandákkal, Alienekkel?

Na de nekem mondjuk ocsmányság napja van, attól, hogy Hitlernek volt egy rengyója, a kitörésnak anta(gegen) éshát az itteni úgymond nácizmus túl posztszovjet, így ezt dúrongani kell, erre kell az import, attól is, hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, vagyis az Eltén fingristátak ütni, rekkelve, hogy hogyan is van ősmagyarul: Nem hoz, hanem bírong, vagy bír, beran, bér, barma, bírong, angol bring is, ez az ősmagyar.
Az orosz grammatikától is kellene ez vagy az, stak nem a zátemi, hogy újra ősmagyarrá váljunk, így kell a Wagner is....

Na egal, nem rakem, hogyan van mosva az ájróper agyja a nácizmusról, és ez egal is,vagyis nem, ha náluk más, ahogy itt, vagy nálem, és rejalisan, így valahogy máshogy beszélünk.

ZorróAszter 2024.02.15. 22:00:41

@Tapi2021:

"Mi a kapcsolat?"

Nem tudom. A módszer mindenképpen. És hogy lehet hogy ugyanazok vannak a háttérben.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása