magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Túl nagyra nőttek

Az orkrán nép fel lett cukkolva. Ez persze részben mentséget ad nekik.

De mégis: a hőbörgő agresszív alakokat akkor is le kell állítani, ha van mentségük viselkedésükre.

Szóval az orkránok túl magasra nőttek. Azt hiszik, az egész világon parancsolgathatnak.

Jó lesz majd enyhe visszavágásuk kisebbre. Szerintem ettől lenyugszanak.

A napokban észleltem, a vízicsigás akváriumomban túl nagyra nőtt a két eredetileg apró mohatörzsem. Nosza, kicsit ritkítottam őket, persze a gyökereket nem sértve. Sokkal jobb lett.

113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6218324383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 10:33:28

@Wildhunt: az erkölcsi igazságoddal hajtottatok egy népet a megsemmisülésbe.
------------
1. Erkölcs? ilyen hang nem van, passzolem, hogyan makogsz, azt hallem heregörcs.
2.Nem igaz, hanem rakta, raktaraku.
3. Nem semmi, hanem nenna, de ez így bullshit. Partikelek logikaik, így mondanánk a vész hangot.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 10:36:44

@Boldeone2: háborúkkal pörgetik fel az üzleteiket, gazdaságukat és erősítik meg a geopolitikai hatalmukat,
-----------------
1. Háborúja stak a kretény libcsiknek van, a magyarnak öreszu, a háború egy burzsuj hang.
A gazdaság hangot dúrgerni, a gazdát felakasztani, stak garázdár marad, de örjedés van, ahogy a cikkek örjednek.

Öreszu és örjedés az uer stumától ered, a kettő együtt van.

2. Így öreszu örejt örjedést rektionokkal, raktányokkal. A pörget hang jevevényhang, dúrgerni kell, indogermán sper-per stumától,lmagyaros, germános forma for-für stumák.

3. Hatalom hang egy libernyák hang, magyarnak: duadava, duada, regerda.

6. Üzlet hang nem van, ez egy nyelvkakilási halandzsa.

Tapi2021 2024.02.13. 10:38:06

@Boldeone2: " Ez a putyini narratíva. Féligazság, mellékkörülmény! A fő szál, a fő probléma az, hogy Putyin támad, ebből ered a többi"

Újra és utoljára írom: NEM 2022. februárjában kezdődött a történelem!!!!

Tudom, hogy borítaná az USA narrációját/agymosását/átverését és egyben a tiédet, ha az előzményeket és az OKOKAT IS figyelembe kellene vennetek.

Meg, hogy addig ki, mit is csinált. Beleértve az USA mellett magát Ukrajnát is.
Miket, amelyek logikusan vezettek el 2022. februárjához.

Ilyen elvakult embert mint te...

Boldeone2 2024.02.13. 10:47:12

@Tapi2021: Hagyd már ezt a demagóg marhaságot. Nem kellett volna a végletekig provokálni a világ második-harmadik legerősebb nagyhatalmát. Pontosan tudták az amerikaiak, hogy mi lesz belőle. Tehát ez volt a cél."

- Hagyd már abba a demagóg marhaságot. A valóság nem ismeri azt a szót, hogy provokáció! Ez szinte mindig az agresszor szájából hallik!
Anno a Kékfényben voltak ilyen riportok: miért verte agyon? " Szidta az anyámat, stb"

A provokáció az nem tényállás. De, ha szerinted az, akkor Putyin provolál min 2014 óta, először Krím elszakításával, majd a donbassi polgárháború kirobbantasával

Boldeone2 2024.02.13. 10:51:53

@Tapi2021: Nem mondom, hogy egy az egyben háborút akartak, de azt pontosan lehet látni, hogy addig tolták rá a falat az oroszokra, amíg csak tudták, aztán egyszer csak bedőlt, elérték a vörös vonalat."

- Totális margaság! A "falat" az oroszok tolnák vissza nyugat felé, a háborút ők kezdték, és tartják fenn, szemben menve az ENSZ alapokmánnyal, amely számos dolgot kimond
Egyik fő pont az államok szuverenitása, a nemzetközi jog szerint Oroszország a többszörös agresszor

Boldeone2 2024.02.13. 10:57:52

@Tapi2021: Újra és utoljára írom: NEM 2022. februárjában kezdődött a történelem!!!!
Tudom, hogy borítaná az USA narrációját/agymosását/átverését és egyben a tiédet, ha az előzményeket és az OKOKAT IS figyelembe kellene vennetek."

- Persze hogy nem! Oroszországba A TÖRTÉNELMI AGRESSZOR az ELNYOMÓ ebben a kelet- európai régióban, ezt még egy kisiskolás is tudja! Ez a fő probléma!!

Az "agymosás " az pedig szovjet- orosz találmány, emlékezzünk csak vissza: Cominform, Pravda, Tass és társai

Ma pedig Szputnyik, RT news, de persze a féleszű ultrajobbos véleményormálók ezt nem látják- agyhalottak

alöksz róz 2024.02.13. 10:59:53

@Tapi2021: "Nem mondom, hogy egy az egyben háborút akartak" - azon se bánkódnának nagyon, ha kína és tajvan közt kitörne a háború, tökvéletlenül.

alöksz róz 2024.02.13. 11:01:33

@Boldeone2: "Oroszországba A TÖRTÉNELMI AGRESSZOR az ELNYOMÓ ebben a kelet- európai régióban, ezt még egy kisiskolás is tudja!" - meg a németek.

a világon meg az usa, ezt is tudja mindenki, aki nem agymosott.

alöksz róz 2024.02.13. 11:01:54

@alöksz róz: előtte meg az angolok, franciák.

alöksz róz 2024.02.13. 11:03:32

@Boldeone2: a cnn meg a függetlenobjektív média, mi? :D
meg a new york times. az ugyanaz, mint a nyugati fény, csak angol nyelvű kiadásban.

Boldeone2 2024.02.13. 11:18:28

@alöksz róz: Te Európában vagy, itt pedig az orosz fél az elnyomó, kérdezd meg az ősöket, ha te nem emlékszel

Az USA- t lehet krizálni, de hozzánk európaiakhoz mégiscsak az amerikai világkép áll közelebb

Boldeone2 2024.02.13. 11:22:43

@alöksz róz: A habsburgok megörökölték a magyar királyságot, a németekkel olyan sok ellenoldali küzdelmünk nem volt

Vannak akik szerint segítették az ország fejlődést a habsburgok, a török kort csak a habsburgok segítségével tudtuk lezárni és a polgárosulast elindítani, az éremnek két oldala van ...

Boldeone2 2024.02.13. 11:29:54

@alöksz róz: A nemzetállamok eleve a 19. században alalultak ki, így a nemzetekkel szembeni kritika is csak onnantól jogos ..

Az amerikai alapítóatyák egyik implicit célja a világ "felszabadítása " volt, ez vezérel ma is sok amerikait, ez a "demokráciaexmport" A területszerzés kevésbé volt államcél, ( volt néhány) de a fő a monopolkapitalimus szabad működése

Oroszország viszont komoly területszerző hadjáratokat folytatott, a második vh után meg létrejött a szocialista világrend

Gelmerrrrr 2024.02.13. 11:36:46

@Boldeone2: k megörökölték a magyar királyságot, a németekkel olyan sok ellenoldali k
tudtuk lezárni és a polgárosulast
-------------

1. Örök izé? hát az öröng, örjöng, örejt...az uer stumától? Nem! Magyarul Erbe léhma, így léhmat, a lé-léhány stumától.
2. Király? Libernyák hang, már nem is ismerem, ma posztmodern van, így az ősmagyar ena rakó, de ez nem a kirily izé, az libcsi.
3. Nem ellen, hanem alna, de inkább anta.
4. Nem tud, hanem duad magyarul.

5. Hier ist der springende Punkt! A pógárosodás! Ez a nyelvkakilás, ahogy a németek a magyar, ahogy germán nyelvet nem védték, sőt szétszarták, ahogy a Kazincbaszikaiak is, ahogy a német Budenz fingrizált, és az stak a németeknek volt rakta, jó, nem a Habsburgoknak, attól, hogy láttuk volna, hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, így nem volt volna olyan Revolution, így Bismarck nem vett volna, leöröngtaja volna a Monarchiát.

Erre jettek a germánok, a nácik,l és újra raktán jól voltunk a németekkel, attól, hogy azok így dúrgerték volna a pógároskpodást, és az egész bundenzszart.

Ma igen, ma nem bírjuk a németeket, stak a német nyelvet, a pógárosodástól, a fingrizmustól, az új-ónemmagyar halandzsáról, ahogy egy germán nyelvre, ahogy a magyar, rábaszták a német frazeológiát, és a német nyelv nem védtaja a germán nyelvet, ahogy a magyar, sőt!

Gelmerrrrr 2024.02.13. 11:40:39

@Boldeone2: szerint segítették az ország fejlődést a habsburgok, a török kort csak a habsburgok
--------------
1. Nem szerint, hanem rekkint.
2. Nem ország, országtagadó vagyem, nekem rejku van.
3. Nem segít az ősmagyar, hanem rekk, ahogy rokon is: rejku rekk.
4. Fejlövés? Nem rakem ezt a bullshit hangot, ősmagyarul tenkés.
5. a kor hangot nem bírem, inkább idő, germán hang.

6. Dehát már ez is libernyákizmus, egy magyar ettől nem bírja most meg az osztrákot, hogy nem kell nekünk progresszíó, sőt a progressziótól, az árjópaizmustól ered Mohács is, ahogy az Allmende tolvajlásja, tulajolásja. A török idők faszák voltak, voltak öreszuúrak, Warlordok, ahogy már írtem, és a progressziót a törökökkel annulláltuk.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 11:42:20

@Boldeone2: éremnek két oldala van ...
----------
1. Érem hang nem van, stak er és ár stuma, az ér sklavenaufstandi.

2. Így mondjuk hogy a fasznak, de te a fasz rossz oldalán állsz már újra! Jah, jah! Stak nem rakod!

Gelmerrrrr 2024.02.13. 11:47:17

@Boldeone2: A nemzetállamok eleve a 19. században alalultak ki, így a nemzetekkel szembeni kritika is csak onnantól jogos ..
-----------------
1. Nemzet? Bullshit libernyák hang. Állam? Libernyák nyelvkakilás.
2. Alkoholizálnak?
3. Nem szemben, hanem anta.
4. A jog az magyarul a joch, iga.

5.De ember, ma posztmodern van, fingem nem van, hogyan is makogsz, ez baszott hangot se rakem az egésztől, nekem a nemzetizé libcsizmus, stak a premodern, ősit rakem, ennek a mai áramlatnak a szimbólumja: a primitív Sámán.

Az az idő már dúrgerve van, én nem is rakem, ez olyan ahogy a Bibilia és Jehova.

Wildhunt 2024.02.13. 13:42:12

@Tapi2021: és akkor az oroszok minden előzmény nélkül megtámadták szegény Ukrajnát.
Ez pont olyan, mint hogy
És akkor a németek hírtelen csak megválasztották Hitlert.

Wildhunt 2024.02.13. 13:43:50

@Boldeone2: úgy érted előtte az ukránok nem ágyúzták 8 évig Donyeck belvárosát?

Wildhunt 2024.02.13. 13:46:04

@Boldeone2: valahogy eddig minden orosz agresszió előtt benyomult valami nyugati hadsereg Oroszországba. Persze ennek biztosan soha semmi köze nem volt az utána következő orosz agresszióhoz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.13. 14:09:42

@Wildhunt: vagy legalábbis érdeklődtek Nyugatról lehetőségek felől, mint pl. Ferenc József osztrák császár.

alöksz róz 2024.02.13. 14:11:30

@Boldeone2: "az éremnek két oldala van" - te bizonygatod folyton, hogy csak egy

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.13. 14:14:31

@Boldeone2: mesélgessél már nekem hogyan interpretálod ezt a dátumot : 1944. március 19?

alöksz róz 2024.02.13. 14:15:23

@Boldeone2: "a németekkel olyan sok ellenoldali küzdelmünk nem volt" - csak pont épp a két szabadságharc...

"Vannak akik szerint segítették az ország fejlődést a habsburgok" - kurvára sokat segített a fejlődésben, hogy 150 évig a gyarmatukként rabolták ki és tartották a lehető legalacsonyabb szinten az országot...

alöksz róz 2024.02.13. 14:18:02

@Boldeone2: "Te Európában vagy, itt pedig az orosz fél az elnyomó" - meg a német. tanulj történelmet. jelenleg pedig már az amerikai.

és pont leszarom az amerikai világképet, teljesen mindegy milyen világképre alapozva nyomnak el.

alöksz róz 2024.02.13. 14:24:47

@Boldeone2: "A nemzetállamok eleve a 19. században alalultak ki, így a nemzetekkel szembeni kritika is csak onnantól jogos .." - mit beszélsz te, előtte is voltak angolok, franciák, németek. a németeket leszámítva egységes országuk is volt.
(de a németek se voltak ország nélkül.)

"Az amerikai alapítóatyák egyik implicit célja a világ "felszabadítása " volt, ez vezérel ma is sok amerikait, ez a "demokráciaexmport" A területszerzés kevésbé volt államcél, ( volt néhány)" - na és.
"de a fő a monopolkapitalimus szabad működése" - nem ez a cél, hanem a gyarmatosítás és a konkurencia tönkretétele, akár háborúk kirobbantásával is.
és nem a szabad működés a cél, hanem a korlátozása.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 14:43:42

@alöksz róz: is voltak angolok, franciák, németek. a németeket leszámítva egységes országuk
-------------------
1. Országtagadóvagyem, nekem rejku van.
2. Abzahlen? Ez így rakem vissza németre, attól hogy a leszámít egy németizmus.

3. Hát a franciák nem voltak, azoknak etnogenezisük van, ahogy mondjuk a mai angoloknak is, de mondjuk az úgymond magyarnak az új-ónemmagyar halandzsával.

De attól, rakta, hogy van olyan, hogy frank, angol, ahogy magyar, stak a magyar az germán, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, az új-ónemmagyar egy halandzsa.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 14:45:52

@alöksz róz: apítóatyák egyik implicit célja a világ "felszabadítása " volt, ez vezérel
--------------
1. Alap hang nem van,az al magyarul a túl, Grund raku.
2. Célja a libcsinek van, magyarnak remu.
3. Világja a kretény-libcisnek van, magyarnak erda, árda, rakumány, bolja.
4. Nem vezet, az végat de inkább rekk.

5. Szabadít? He? Nem rakem.

Wildhunt 2024.02.13. 15:33:28

@Deak Tamas: nem látom a különbséget.

Wildhunt 2024.02.13. 15:36:21

@alöksz róz: meg a Pozsonyi csata. Meg Orseolo Péter. Meg Mátyás. Meg a Margarethe. Meg...meg...meg...

Wildhunt 2024.02.13. 15:37:10

@alöksz róz: szerintem a belső vámról sem hallott.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 16:02:47

@Wildhunt: Pozsonyi csata. Meg Orseolo Péter
-------------------
Stata az! Ki nem szarja le, ha Pityu ideszartaja a kretényeket! A Pozsonyi statát vésztettük, Pityun át.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 16:08:32

@alöksz róz: 150 évig a gyarmatukként rabolták ki és tartották a lehető legalacsonyabb szinten az országot...
----------------
1. Nem rabol, hanem róbni.
2. A tart hangot dúrgerni.
3. Az al magyarul a túl, így nem igen rakem, vagyis über volt?
4. Országtagadó vagyem, nekem rejku van.
5. A szint hangot dúrgerni, görögizmus, német scheinen rokonja.

6. A gyarmat az ahol gyárak vannak, ahogy mondjuk BMW, Viastein...így nem igen rakem, hogyan beszélsz.
Nem rakem, hogyan beszélsz, libcsi progressziós vagy?

A narratívád egy kicsit libernyák, az az elites, stak úgy, hogy az a műelit stak a Habsburgokkal, az ájrópaizációval volt. De nagyon sír már a libernyák műelit ennél a narratívánál, úgy, hogy ők az ájrópaizáció nonplsuultráji, ahogy ma a fideszlibcsi! Ezeknek volt fasza, ezeknek, akik ilyen narratívával bírnak az egász habsburg ájrópaizáció, nakta stak mondani az Allmende tolvajlásját, tulajolásját.

Gelmerrrrr 2024.02.13. 16:11:48

@alöksz róz: legalacsonyabb szinten az országot...
-----------

Lenti felden... a libernyákiát, az államot.

Baju? Ha ez így volna fasza volna, stak szopás, hogy nem, attól, hogy volt egy rakás ájrópaizáció.

GyMasa 2024.02.13. 18:35:24

@Tapi2021:
Akkor ki sem tört volna a háború...
Igaz, szerintem akkor is a világ legkorruptabb pöcegödre lenne.

GyMasa 2024.02.13. 18:40:43

@Wildhunt:
Oh, hát, persze, hogy nem! Az mind Putyinpropaganda!
Én olyat is hallottam a családban, hogy az odesszai porgom, amikor rágyújtották a minisztériumba, (vagy hová) bemenekülő oroszokra az épületet, és aki kiugrott, és ott hevert törött lábakkal, azt elcibálták meglincselni, az szintén orosz propaganda volt, mert az oroszok felépítették a tér másolatát, amolyan Patyomkin faluként, és ott forgatták le az egész színdarabot...
Olyan nem is történt Odesszában!

Wildhunt 2024.02.13. 19:42:06

@GyMasa: szakszervezetek házába.

Wildhunt 2024.02.13. 20:04:26

@Deak Tamas: tulajdonképpen a 2.-ból is kérték, hogy maradjunk ki. Ami persze lehetetlen volt.

élveteg 2024.02.13. 20:35:15

Ukrajna vagy előbb vagy utóbb de szétesik Ahogy a mesterségesen összetákolt jugoszlávia is Mert mai ukrjana az a lenini Ukrán szocialista köztárságból létrehozott állam ami figyelmen kívül hagyott minden etnika ,történelmi szempontot

Wildhunt 2024.02.13. 21:04:27

@élveteg: meg Csehszlovákia, meg Románia, meg Koszovó, meg minden olyan állam, ami mesterségesen lett létrehozva, és a lakosság nem tudja felfogni az államiság mibenlétét.

élveteg 2024.02.13. 21:08:58

@Wildhunt: sőőőt Tovább megyek szerintem 50 év múlva de lehet ámm hogy előbb Belgium sem létezik

Gery87 2024.02.13. 21:32:26

@Wildhunt:

majd te megmondod gondlom hogy melyik állam létezhet és melyik identitás ér nem?

Gery87 2024.02.13. 21:32:59

@élveteg:

szerencsére senkit nem érdekel a véleményed, különösen a belgákat nem:)

Gery87 2024.02.13. 21:33:39

@élveteg:

Akkor belorusz is szétesik te idióta?

Tapi2021 2024.02.13. 21:34:02

@Boldeone2: Mindig az a kérdés, hogy kinek az érdeke?

Az oroszoknak semmilyen érdeke nem fűződött egy háborúhoz Ukrajnával, pláne az EU-val.
Ha még emlékszel közvetlenül előtte SAJÁT PÉNZEN építettek egy sok milliárdos gázvezetéket, hogy még több olcsó gázzal segítsék Európát!
Emellett mennyire logikus, hogy háborút terveztek, meg inváziót Európa ellen?

Ne légy mér totál vak.

De, ha nem az övék, sem a miénk, sem az EU-é, akkor a másé. Kié?

élveteg 2024.02.13. 21:34:51

@Gery87: vagy egyesül oroszországgal te idióta

Tapi2021 2024.02.13. 21:36:26

@Boldeone2: " akkor Putyin provolál min 2014 óta, először Krím elszakításával, majd a donbassi polgárháború kirobbantasával"

Pontosan tudható, hogy ezek a REakciók - A Krím, Donbasz - miért történtek! Nézz utána!

Már megint nem érdekelnek téged az okok!

Tapi2021 2024.02.13. 21:40:32

@Boldeone2: "Az amerikai alapítóatyák egyik implicit célja a világ "felszabadítása " volt, ez vezérel ma is sok amerikait, ez a "demokráciaexmport" "

A Szovjetunióé meg az egész KOMINTERN-é is!

Vajon kérte-e ezt bármelyiküktől a világ???

Wildhunt 2024.02.14. 03:20:06

@Gery87: ne hazudozz, nem mondtam ilyet.

gigabursch 2024.02.14. 07:52:30

A hohóliai kazár pofátlanság meg a soviniszta, csinált nemzetes ukrán nyavajgás kb senki tisztességes embert nem érdekel.

gigabursch 2024.02.14. 07:54:24

@Wildhunt:
Előtte mesterségesen hozták létre népeket.
Lásd román, szlovák, ukrán, stb.
Mindegyik több népcsoport egybegyúrásából született.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.14. 09:05:42

@Wildhunt: meg természetesen ha kimaradunk 41 júniusban de akár 42 januárban akkor is csak azok gondolhatják hogy a szovjet hadsereg kikerülte volna az országot, akiknél ez már orvosi diagnózis igazolása.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.14. 09:10:01

@élveteg: elvileg ez nagyon is lehetséges, hiszen a Vlaams Belang az önálló flandriai köztársaságot akarja, de ahhoz azért a királyság elfogadottságának kell nullázódnia, amire per pillanat nincs jel.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.14. 09:20:52

@Boldeone2: teljes időpazarlás ugyan, de hátha más tanul belőle, itt van az a "nem sok" konfliktus a németekkel. Te cserébe, mint elit művelt, rakd össze az oroszokkal való hasonló konfliktusok listáját.

Pozsonyi csata
Konrád hadjárata
Orseolo Péter háborúja
Henrik császár hadjárata
Keresztesek
a Borics-ügy ahol a németek támogatták a trónkövetelőt
Morvamezei csata
a Kőszegiekkel (akik a valóságban német tartományurak) évtizedes csatázás
Huszita háborúk
Frigyes szórakozásai Mátyással
Bocskai-felkelés
Thököly-felkelés
Hegyaljai felkelés
Rákóczi-szabadságharc
Kolerafelkelés
1848
Nyugat-magyarországi Lajtabánság

Tapi2021 2024.02.14. 10:38:25

@Deak Tamas: Kimaradni akkor kb. annyira volt esélyes, mint most kimaradni a NATO hadgyakorlatból, vagy háborúból, ha sikerül "végre" kirobbantaniuk az újabb világháborút!

Gelmerrrrr 2024.02.14. 13:29:32

@Deak Tamas:
Pozsonyi csata
Orseolo Péter háborúja
l a németek támogatták a trónkövetelőt
Rákóczi-szabadságharc
----------
1. Írva stata.
2. A háború egy burzsuj hang, libernyák, ősmagyar öreszu.
3. Nem támogat, hanem rekk, a követel egy nyelvkakilási szar, a követ egy jevevényhang, így stak trónbitorló.
4. A kel egy jevevényhang, a Holn és hill rokonja, ősmagyar erjeszes, az er stumától, rise.
5. szabad hangot nem rakem így, de nem harc, hanem hartu, a har stumától, indogermán sker, germán sharten-től.

Gery87 2024.02.14. 15:02:45

@Wildhunt:

Azt mondtad "mesterséges". Szóval nem tetszik.
Mintha az államok többsége nem lenne az....

Gery87 2024.02.14. 15:05:15

@gigabursch:

"A hohóliai"

hóholóia..az. Mi vagy te vicceskedő kisnyugdíjas?

"kazár pofátlanság"

Na a kurva zsidózást nem lehetett kihagyni:)
Gondolom a szar is beléd fagy, ha nem mondhatod ki minden nap valamiért.

"meg a soviniszta, csinált nemzetes ukrán nyavajgás kb senki tisztességes embert nem érdekel""

Soviniszták, min ti.
Nem tetszik a saját fasságod viszont látni a károdra mi?

Gery87 2024.02.14. 15:06:46

@gigabursch:

Na a szitya nyilas "történész" megszólalt.

gigabursch 2024.02.14. 18:48:39

@Deak Tamas:
Annyit érdemes hozzátenni, hogy az általunk bő egy évezrede németeknek hívott csoport kb két évszázada tudja magáról hogy ő német.
Az meg egy másik kérdés, hogy a német szó értelmezése finnugristáknak nem fog menni...
(Mire kell egy magyarnak nemet mondani?)

Gery87 2024.02.14. 20:05:29

@gigabursch:

"Annyit érdemes hozzátenni, hogy az általunk bő egy évezrede németeknek hívott csoport kb két évszázada tudja magáról hogy ő német."

Milyen kár hogy pl Anonymus erről nem tud...:)

Persze hisz biztos zsidó volt, azért nem vállalja a nevét meg egyáltalán tud írni.)

"finnugristák"

Jóvan papi....

GyMasa 2024.02.14. 23:05:54

@Deak Tamas:
Igen, és, ha most sikerül kimaradni, akkor az oroszok ki fogják kerülni az országot.
Nem értem, hogy miért bombáznának porig egy olyan országot, ami nincs az útban, és nem ellenséges velük?

GyMasa 2024.02.14. 23:08:25

@Tapi2021:
A NATOnak most megvan az az előnye, hogy csak akkor KELL menni, ha orbán is megszavazza azt.
tehát, ha mondjuk a lengyelek vagy a románok, vagy a baltiak kezdenek támadni, akkor nem lesz "menés" hiszen az nem szerepel a NATO alapszabályában, hogy akkor is támadni kell, ha egy NATO tagország kezdte a szarakodást.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 10:28:17

@GyMasa: False flag аkció után simám amúgy, lásd Kassa.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 10:30:01

@gigabursch: szerintem még annyi sincs. 1871 óta, a versaillesi tükörteremben rajoskodás óta érzik nagyon.

GyMasa 2024.02.15. 10:51:35

@Deak Tamas:
Nem hiszem...
Nézd meg a mostani ukrán háborút is:
- A lengyelek benyelték az ukrán átlövéseket
- A románok is benyelték a "lehulló dróndarabokat" pedig, ha hinni lehet a híreknek, akkor ott bizony román területre csapódott be a drón.
Szóval, szerencsére azok, akiknek van veszteni valója, azok eléggé mérsékeltek, legalábbis még jelenleg.
Az USA, meg az UK az ugye más kérdés, hiszen nekik onnan sokezer km távolságból nem számít egy atomrobbanás sem. Szóval, ők szívesebben héjáskodnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 12:01:40

@GyMasa: hinni én sem hiszem, de most pontosan az zajlik aminek logikailag zajlania kell a világháborúhoz.
Dühítik az oroszokat (vagy legalábbis ők azt hiszik, hogy dühítik) mert a dühös ember nem biztos, hogy konkrétan hibázni fog, de jobban kitárul a valódi arca. Más kérdés, hogy eddig ezen csak Ukrajna vesztett, a saját arcuk túladagolásában.
Meghát van a háttérmunka, ki tudja mi. A maga korában is, meg több variációban is hallottam az anekdotát Antallal, Zorbánnal: amikor már látható volt, hogy az összetákolt Jugoszlovákia nem ússza meg határváltozás nélkül, jött volna egy diszkrét figyelmeztetés: a trianoni határokat úgy húzták meg hogy mi ne tudjuk lőni Belgrádot, viszont Béregről egy sima vállról indíható rakéta is elsompolyog Paksig.
A jugoszláv néphadsereg pedig akkor a világ legerősebb hadserege volt, fanatikus Arkanokból ott huszonnégy volt egy tucat.

GyMasa 2024.02.15. 12:43:17

@Deak Tamas:
Igen, ezzel tisztában vagyok!
Csak próbáltam húteni a kedélyeket azzal kapcsolatban, ami ugye az idióta, MZP féle "ha azt mondja a NATO, akkor megyünk!"
Nem érti a szerencsétlen, hogy olyan nincs, hoyg a "NATO azt mondja".
Mert a NATO csak akkor "mondja", ha a magyar miniszterelnök is megszavazza azt!

Gery87 2024.02.15. 15:33:49

@Deak Tamas:

Ebből is látszik mennyire ostoba nyugger vagy bazmeg.

gigabursch 2024.02.15. 20:50:52

@Deak Tamas:
Napóleon után kezdődött a "nagy német egység" és valóban kellett hozzá egy erős fél évszázad, hogy megvalósítsák államilag, politikailag.
Bár érdekes, hogyha egy bajornak azt mondod, hogy ő német, akkor nem a legőszintébb mosolya lesz.
Az meg egy másik kérdés, hogy sokfelé még mindig - ha csak tehetik - kerülik a hochdeutschot, mind ördög a tömjént...

gigabursch 2024.02.15. 20:55:44

@GyMasa:
MZP 6házival együtt a hazai politikai élet futóbolondjai. Kb egy lyukas tejeszacskót nem lehet rájuk bízni.
Bár sajnos van sok megtévesztett ember, aki náluk protestál.
(A megélhetési idióták nem tartoznak a megtévesztettek kőzé, ugyanis ők a megtévesztők...)

Ilyenkor azért úgy nem bánnám, ha a hadsereg feje - ahogy régen - a kalocsai érsek lenne, bár ahhoz hogy Tomori vagy Ugrin szintjén lehessen, nos ahhoz tenni is kéne...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:18:08

@gigabursch: így van, hiszen az Lutherig értelmezhetetlen fogalom. Én a hollandtudással minden további nélkül értem a sviccerdüccsöt, amit egy goethe intézetes fintorogva nem fog "érteni".

GyMasa 2024.02.16. 13:25:12

@gigabursch:
"Bár érdekes, hogyha egy bajornak azt mondod, hogy ő német, akkor nem a legőszintébb mosolya lesz."
Bizony, sőt a bajoroknak sajét parlamentje is van...
Nem véletlenül az a hivatalos neve, hogy "Freistaat Bayern".

GyMasa 2024.02.16. 13:26:52

@gigabursch:
Ne feldd ki a csoportból a mega-bohóc-pittbull Tordai Bencét...
(és, basszus, mindig uténa kell néznem a nevének, mert folyton elfelejtem :-D )

Gery87 2024.02.16. 14:21:47

@Deak Tamas:

A nyelv meg az identitás mióta jelenti ugyanazt te szerencsétlen?
Ezek szerint akkor írek és amerikaiak sincsenek hisz angolul beszélnek"?
Balfasz.

Gery87 2024.02.16. 14:23:08

@gigabursch:

Már Anonymus is németekről beszél, de kurvára ne zavarjon.
Az hogy van erős helyi, regionális identitás az a székelyek tükrében ennyire meglep?
Elmebetegek.

Gery87 2024.02.16. 14:24:54

@GyMasa:

A bajor egy regionális identitás, Bajorország rohadt régóta létezik igen, tudjuk.
És?
Akkor a székely se magyar tessék mondani?

Ennyi hülyeséget bazmeg összehordani...

Gelmerrrrr 2024.02.16. 14:27:13

@Gery87: Már Anonymus is németekről beszél,
-----------

Anonymus le van szarva, a fingrsiták is bírják tagadni, úgy mi ősmagyarok a libcsi szart, a fingrista szar, ahogy Anonymus hogyan is ne szarnánk le.

A német a 9. századtól van, a német nem germán, a germán a magyar.

GyMasa 2024.02.16. 14:42:14

@Gery87:
hu.wikipedia.org/wiki/Bajororsz%C3%A1g
Már megint azt hiszed, hogy okos vagy.
Lent, ott a "Politika" bekezdés.
- Saját alkotmánya van
- Saját parlamentje
- Saját kormánya.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 15:03:07

@GyMasa: szerintem minden német szövetségi államnak van parlamentje, miniszterelnöke, mittomén.
A német császárságban, ahol Guillermo a királyok királyaként volt császár, volt vagy tucat király. Magyar szempontból a legérdekesebb III. Frigyes Ágost szász király lánya, az 1903-ban született Anna, aki amikor egy itteni kirándulásán meghallotta a Csak egy kislányt, vagy az Eltörött a hegedűm-et, nem tudom pontosan melyiket, odaszólt a szüleinek: Én most hazaérkeztem.
És jobb magyarrá is lett mint az ideírogató idegenjeink, férje József Ferenc főherceg igazi művészpolihisztor volt.

GyMasa 2024.02.16. 16:36:55

@Deak Tamas:
Igen, de ez nem azt jelenti, hogy én beszélek hülyeségeket, hanem, hogy Geri.

gigabursch 2024.02.16. 18:22:51

@GyMasa:
Egyszerűbb szűrni, mint azon merengeni, hogy megint hülyeséget beszélt-e...
:-)

gigabursch 2024.02.16. 18:24:22

@GyMasa:
Mit mondjak rá.
Igazi ÁVH-s veelőemberszerű feje van.
Pont olyan vadállatias, mint Korvin Ottó.
Mondjuk rokonok is...

gigabursch 2024.02.16. 18:25:07

@gigabursch:
...verőlegényre jellemző, előemberszerű...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 18:25:50

@GyMasa: persze, az sosem kérdéses, képességei és a jelleme nem engednek mást.
Nem láttam hogy mit írt, gondoltam akkor írok egy kis bulvártörit erről a szász királylányról.
Neki nem válaszolok, szűrőn van ugyebár.

GyMasa 2024.02.16. 19:35:19

@gigabursch:
Igazad lehet...
Ő is az a fajta ember, akivel nagyon hamar parttalanná válik a ivte és csak azt veszem észre, hoyg már 2 órája csak neki válaszolok, és már olyan szinten kell magyaráznom, amilyen szinten a gyerekeimnek sem kellett.

gigabursch 2024.02.16. 20:45:17

@GyMasa:
Helyetted sem dönthetek.

Birca egy másik eset.
Ő itt bloggazda és úgymond minden hülyét ideenged és direkt nem szűr, mert őt egy csomó helyről kitiltották, tehát nem áll be abba a sorba.
Viszont mi kommentelők azzal, hogy "etetjük a trollt" elkövethetjük azt a hibát, hogy felszínen tartjuk.
Személy szerint azon még túllendültem, hogy hézagosak az ismeretei.
Abba viszont végleg beleuntam, hogy mindenkit kioszt, pláne tárgyi, tényeken alapuló ismeretek nélkül, kötekedve.

Gery87 2024.02.16. 21:14:46

@GyMasa:

És mikor mondtam az ellenkezőjét?
Szerinted az elmúlt 20 évben nem tudtam erről és pláne nem láttam még wikipédia szócikket mikor szerkesztettem is?:)

Gery87 2024.02.16. 21:15:51

@GyMasa:

Most meg kéne lepődni hogy Németország szövetségi állam?
Vagy most mi a tökömet akarsz ezzel?
Azzal jössz elő, terelsz, amit nem vitatott senki!

Gery87 2024.02.16. 21:16:55

@GyMasa:

Hát pedig te beszélsz hülyeségeket mert még értelmezni sem tudod amit olvasol.
jó wikipédiázást...:)

Gery87 2024.02.16. 21:17:35

@gigabursch:

tedd hozzá hogy még "zsidó is":)

Gery87 2024.02.16. 21:18:54

@Deak Tamas:

dehogynem látom te faszkalap, mikor szoksz már le erről a kamuzásról buzi?

Gery87 2024.02.16. 21:20:37

@GyMasa:

A gyerekeidet még megetetheted bármivel, de felnőtt emberek nehezen veszik be a fasságaidat:)

Gery87 2024.02.16. 21:21:31

@gigabursch:

Te meg a tények baszod, mikor nincs napod zsidózás meg konteós baromságok nélkül?
idióta fasz.

GyMasa 2024.02.17. 13:21:03

@gigabursch:
Igazad van, felkerült a szűrőre alöksz-szel együtt.
Teljesen meggajdultak mind a ketten és nekem nincs időm arra az óvodás szintre, amit képviselnek.

Gery87 2024.02.17. 21:26:26

@GyMasa:

jó dolog a buborék mi?:)

Menekülj csak a valóság meg a kritika elöl a pedómosdatók közé.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása