magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Te miért nem voltál sokan?

A ballib szörnycelebek pénteki tüntetése után a legérdekesebb a ballib kommentek olvasgatása volt.

A kezdeti pár órában, ez még szombat reggelig eltartott, a tábor még 2 szinte egyenlő részre oszlott:

  • pozitív táborra: "jó volt", "szép kezdeményezés", "nagyszerű kezdet",
  • negatív táborra: "ennek a sétálgatós tüntizésnek semmi eredmény", "Zorbán kér egy kávét".

Aztán drasztikusan kezdett nőni negatívok aránya. Már kezdték keresni vajon kit vett meg kilóra a Zorbán a szervezők közül, a legtöbben Gulyásra szavaztak, aki békésen hazaküldte a tüntetőket, ahelyett hogy kiadta volna a parancsot az ostromra.

Aztán jött a hagyományos ballib belviszály civilpártiak és pártpártiak között. A civilpártiak a pártokat hibáztatták, különösen a DK-t. A pártpártiak meg a gyurcsányfób civileket. Előbbiek még ezt is megengedték maguknak:

Végül azért megnyugodtak a kedélyek, a két tábor megegyezett, hogy a fogatlan mucsaiak menthetetlenek, lám még "Budapest Köztársaság" is tele van mucsaiakkal, akik még saját gyerekeik érdekében se képesek milliós számban megjelenni. Szóval nincs más, mint kitántorogni.

138 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6218327835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2024.02.20. 21:52:07

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

"Itt már csak a feminizált-gendersérült progresszívek játsszák hogy ők baloldaliak."

Sajnos ez így van.

Digitális_Fater 2024.02.20. 22:15:08

Meghalt David Irving. Lassan mind itt hagynak bennünket a legjobbjaink, csak az ilyen pokolba sem kellő Uzsgorodi Krisztiánok maradnak velünk.

GyMasa 2024.02.20. 23:13:26

@Tapi2021:
A baj csak az, hogy ugyanez alatt az idő alatt egy munkahelyváltással és két előléptetéssel az én fizetésen olyan 30%-ot emelkedett csak.
Na, az a 70% hiányzik itt mindenkinek...

GyMasa 2024.02.20. 23:16:12

@ZorróAszter:
AZ is a kifli árában van.
Csak azt 2004 óta kaptuk 20 év alatt az ukiknak meg most meg lett szavazva az 50 milliárd, és másnap szólt az USA, hogy akkor még az idén lesz még 50 milliárd...
Nekem ez nem tetszik.
Plusz az sem, hogy Németország megszavazott 1000milliárd UER-t haderőfejlesztésre, aztán amikor felszaladt az energia ára, egyből mostanra ugyanaz a haderőfejlesztés 3x annyi lenne.

GyMasa 2024.02.20. 23:18:03

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:
És, ne feledjük a franciákat sem, ahol a töntetés szaga az égő autók és a könnygáz keveréke...

ZorróAszter 2024.02.20. 23:20:54

@Digitális_Fater:

"Meghalt David Irving. Lassan mind itt hagynak bennünket a legjobbjaink, csak az ilyen pokolba sem kellő Uzsgorodi Krisztiánok maradnak velünk."

Már féltünk, hogy x-et nem tudjuk behelyettesíteni a megfelelő helyiértékkel.

"Büszke lehetsz, mert Kádár Jani bácsi, sőt Komócsin elvtárs is elégedetten csettintene ezt olvasva."

Cseppet se restelkedjen: itt mások is hasonlókat szoktak mondani amikor végképp semmi értelmesnek látszó nem jut eszükbe.

:o)

ZorróAszter 2024.02.20. 23:25:27

@GyMasa:

"Csak azt 2004 óta kaptuk 20 év alatt"

Nem. Az 50 milliárd euró, amit Orbán kapott segélyként az Európai Uniótól 2010 óta.

Plusz csinált még 50 milliárd euró államadósság többletet. Már 100 milliárd euró felett van.

"az ukiknak meg most meg lett szavazva az 50 milliárd"

A bombák drágák. A háború még drágább.

ZorróAszter 2024.02.20. 23:28:57

@Gery87:

De azért a jó moszkvai nagynénikéjét Putyinnak ha tényleg ő pénzeli az operettnácikat.

KGBéla házát láttam valamikor hírdetni a neten. Tök szép háza volt. Az oroszok úgy látszik jól fizetnek. De azt hiszem nem egymilliárdért kótyavetyélték mint Torgyán fizetésből összekuporgatott házacskáját.

ZorróAszter 2024.02.20. 23:31:24

@GyMasa:

"És, ne feledjük a franciákat sem, ahol a töntetés szaga az égő autók és a könnygáz keveréke..."

Budapesten is lenne megint, ha valamelyik nagyhatalomnak érdekében állna.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.21. 09:40:25

@Tapi2021: ebből kiszámíthatjuk, hányan voltak a tüncin. 22800 forint a havi munkanélküli segély, ha vesszük ezt a 157 milliót , akkor olyan 6900-an voltak a tüncin.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.21. 09:47:37

@Deak Tamas:

Még jó, hogy nem havi 22 ezret kapó munkanélküliek tüntiztek! Szerencsére mindenki zoligarcha volt a téren, így sikerült összedobni 15 perc alatt 150 milliót.

Tapi2021 2024.02.21. 12:22:12

@Gery87: "Süket duma, ez csak az ürügy Orbán részéről a valódi ok meg az uniós pénzek kicsikarása."

Nyilván az is. Kár, hogy pár éve ezekkel csak így lehet tárgyalni!

Lehetnénk barátok is, ha nem akarnának a saját "szövetségeseink" itt kormányt buktatni és nem folytatnának 2015-óta (minimum azóta) lejárató kampányt ellenünk.

Hanem mondjuk elfogadnák, hogy SZERZŐDÉSEK ÁLTAL (is) BIZTOSÍTOTT JOGUNK VAN másképp gondolkodni erről-arról. Ez az egyet nem értés joga! BÜNTETÉS és lejáratás nélkül!!!

Amilyen a mosdó...

Tapi2021 2024.02.21. 12:26:31

@Gery87: "Amíg ezzel nem kezdünk valamit addig gátlástalan mocskos opportunista büdösbunkó meg elmebeteg pszichopata szaremberek fognak politikusnak menni."

És kik lennének azok, akik "kezdenének" ezzel valamit?

Vagy a politikusok, mert erre vannak - és ami te nem vállalsz be! -, vagy egy újabb balos forradalom, ami egyenlő az öldökléssel és az azt követő diktatúrával! Mindig.

Tapi2021 2024.02.21. 12:28:53

@ZorróAszter: "előfordult, hogy az ukrán családot egyszerűen agyonlőtték gyerekestül, mert nem akartak -20 fokban kiköltözni a pajtába, hogy a magyar katonák nyugodtan aludhassanak a házukban."

Ez minden háború örök tanulsága, hogy sose állj le vitatkozni a fáradt, fázó, "tököm tele, mi a faszt keresünk mi itt", fegyveres, ellenséges katonákkal.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.21. 12:34:10

@Tapi2021: meg főleg ne higgy el minden baromságot amit egy féleszű delirál a magyar kegyetlenségekről Krausz Tamás áldokumentumaitól ihletve.

Tapi2021 2024.02.21. 12:35:24

@GyMasa: "Na, az a 70% hiányzik itt mindenkinek..."

De annyira még mindig nem, hogy egy választáson elzavarják végre az ezért felelősöket!

Még mindig az erről semmit nem tehető AfD a mumus!!!
Ezért ki a felelős? Az emberek!

Tapi2021 2024.02.21. 12:49:18

@ZorróAszter: "Az 50 milliárd euró, amit Orbán kapott segélyként az Európai Uniótól 2010 óta."

Gondolom, hogy ez a szöveg, de zért meg van, hogy ez nem segély, minden más ország is kapja az EU-tól a NEKI JÁRÓ pénzeket, amiknek a többszörösét viszik innen ki.

Tapi2021 2024.02.21. 12:59:04

@Deak Tamas: Kegyetlenkedések minden háborúban vannak. Sanszos, hogy az állandó életveszélyben, a családjuktól távol szopó magyar bakák is követtek el ezt-azt.

Ezért kellene messzire elkerülni és nem DIREKT CSINÁLNI háborúkat!
Az ukrán-orosz (USA, Nyugat) háború pl. SIMÁN elkerülhető lett volna. Csak az ellenkezőjét akarták. És az lett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.21. 13:13:15

@Tapi2021: valószínű, csak nem olyanokat, amelyek az elemi logika szabályainak is ellentmondanak.
Amúgy az is sokkal valószínűbb, hogy sokkal kevesebbet az átlagnál. Amit itt fel szoktak fújni, a partizántevékenység megtorlása, ami a genfi konvenció szerint tökéletesen legális, én is tudnék mutatni criticalpastos filmeket, ahol amerikaik lőnek agyon németeket partizántevékenység miatt.
Itt van ez a remek sorozat, az első világháborúból. Érdemes végigghallgatni például ezt a epízódot.

youtu.be/PEGMXqso5Aw?t=2322

Lorrh 2024.02.21. 13:33:08

Nagyon érdekes ez a poszt, ilyen felütéssel kezd: "A ballib szörnycelebek pénteki tüntetése"
És utána két nap múlva a szerző egy hosszú cikket közöl a bulvár média mocskolódó működésmódjáról és hazugságáról.
Miközben ebben a posztban meg pont ő csinálja ugyenazt a hiszterikus hazudozást.
Lám lám :-)

ZorróAszter 2024.02.21. 13:44:29

@Deak Tamas:
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Isten nem ver bottal. A létminimum alatti állami juttatásokon tengődő százezreken gúnyolódok egyszer megkaphatják ugyanezt a sorsot, bármennyire is nyeregben érzik magukat most a hatalom seggét nyalva.

Persze most hihetik eleik jópéldáján, hogy kinyalható segg mindig akad.

:o)

ZorróAszter 2024.02.21. 13:46:42

@Tapi2021:

"az EU-tól a NEKI JÁRÓ pénzeket"

Igen, segélyeket.

És az 50 milliárd eurós államadósságnövekmény?

ZorróAszter 2024.02.21. 13:59:07

@Tapi2021:

"Ez minden háború örök tanulsága, hogy sose állj le vitatkozni a fáradt, fázó, "tököm tele, mi a faszt keresünk mi itt", fegyveres, ellenséges katonákkal."

Nyilván attól féltek, hogy nem érik meg élve a reggelt, mert akkoriban voltak olyan éjszakák, amikor -20 foknál is hidegebbek voltak, és az őrkatonák is szó szerint megfagytak az őrségben.

ZorróAszter 2024.02.21. 14:03:59

@Deak Tamas:
@Tapi2021:

"meg főleg ne higgy el minden baromságot amit egy féleszű delirál a magyar kegyetlenségekről Krausz Tamás áldokumentumaitól ihletve."

És főleg ne a rendszeresen a nyilasokat és nácikat mosdató árpádsávos Radunak, aki valamiért nagyon szeretne magyarnak látszani.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.21. 14:04:10

@ZorróAszter:

Eddig se kaptam pénzt poltikai alapon, ezután se fogok.

S teljesen messze áll tőlem a gúny a szegényekkel szemben. A gazdagokon szeretek gúnyolódni.

GyMasa 2024.02.21. 14:21:32

@ZorróAszter:
...főleg, hogy ez semennyire nem a mi háborúnk...
(és, nem, soha nem is lesz az, ha az Putyinon múlik,és, ahogy nézem a mai EU-s politikai elit simán akkora USA bérenc, hogy csak ki fogja provokálni azt a háborút. AMi azért is jü lesz, mert mára gyakorlatilag kiderült, hogy az EU országok mind mindenüket elküldték Ukrajnénak...)

GyMasa 2024.02.21. 14:23:41

@ZorróAszter:
Szerintem nem lesz.
AMit Orbán nagyon megtanult Gyurcsánytól 2006-ban, az az, hogy nem szabad hagyni hogy a dolog a durva erőszakig fajuljon.
Nézd meg, a rendőrök ma kínosan ügyelnek rá, hogy a lehető legprofibban intézzék ezeknek a tüntetéseknek a lebonyolítását.
Amíg ezt fenn tudják tartani, addig nagy baj nem lesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.21. 14:29:31

@GyMasa:

149 milliót adott Soros, 1 milliót meg összedobtak a tüntizők. Így szokott lenni.

GyMasa 2024.02.21. 14:30:14

@Tapi2021:
Várjuk ki a júniusi választásokat!
Ugye, mivel EU választás lesz ezért pl. én is szavazhatok.
Szóval, nemcsak a birka német nép fog dönteni.
VIszont, ha most nem lesz semmi változás, akkor a német nép egy taigetosz pozitív banda és teljesen megérdemlik, hogy megásassák velük a saját sírjukat!
(a paraszttüntetés egy jó jele annak, hogy azért lesz itt valami változás. AMúgy én azt saccolom, hogy valamikor az év második felében megalakul itt a parasztpárt, ami mondjuk a CDU-val képes lesz kormányt alakítani jövőre. Igaz, ahhoz az kell, hogy az együttes eredményük 50% felett legyen, különben itt is eljátsszák a lenygel formációt...)

GyMasa 2024.02.21. 14:30:48

@Tapi2021:
Ja, és az EU balos elit már tényként kezeli, hogy nahgyon durván bukni fognak nyáron.

GyMasa 2024.02.21. 14:33:47

@ZorróAszter:
AZ nem számít. A világ minden részén az államadósségot GDP arányosan követik.
AZ neki a hivatalos mérőszáma.
A nettó államadósság az nem egy fontos kritérium.

GyMasa 2024.02.21. 14:36:24

@ZorróAszter:
Azért, -20 fok annyira nem hideg, hogy egy ébren lévő katona megfagyjon...
"-20° – American cars don’t start. Finnish people start wearing long-sleeves."

Gery87 2024.02.21. 14:38:03

@Digitális_Fater:

"angol író, történész. Az 1960-as évektől kezdve főként a második világháborúval kapcsolatos történettudományi munkák szerzője. Könyvkiadási szempontból sikeres munkásságát beárnyékolja, hogy egyes műveit a náci eszmékkel való szimpatizálással vádolta a történészszakma. Az 1980-as évek végétől nyíltan holokausztrevizionista nézeteknek adott hangot. 2000-ben rágalmazási pert indított, melytől azt remélte, helyreállítja történészi reputációját, de a pert elvesztette. 2005-ben, Ausztriában átutazóban egy évre börtönbe kellett vonulnia holokauszttagadás miatt."

Ja hogy egy büdös náciszopkodó volt, értem akkor miért tetszik egyeseknke:)

Gery87 2024.02.21. 14:40:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem olyan nehéz ez.
Nyilván nem adott bele mindenki, de ha csak átlagban 3000 ft-ot akkor is összejön.

Gery87 2024.02.21. 14:41:34

@Tapi2021:

"Lehetnénk barátok is, ha nem akarnának a saját "szövetségeseink" itt kormányt buktatni és nem folytatnának 2015-óta (minimum azóta) lejárató kampányt ellenünk."

MOndtam már:
1. nem kell mucsai büdösbunkó kuruckodó szarfaszú cigányvajdának lenni.
2. nem kell EU tagnak se lenni, lehet őszintén a büdös balkán.

rajta.

Gery87 2024.02.21. 14:42:51

@Tapi2021:

"És kik lennének azok, akik "kezdenének" ezzel valamit?"

A közvélemény, a társadalom.

A politika azért van morális válságban mert a társadalom is.
Az meg ilyen büdösbunkókat termel ki, mert hagyjuk.

ZorróAszter 2024.02.21. 15:53:50

@GyMasa:

"a mai EU-s politikai elit simán akkora USA bérenc,"

Az USA és az EU kapcsolata nekem inkább azt sugallja, hogy továbbra is együttműködik a nyugati és az amerikai nagytőke, és ezeket az eseményeket közösen bábozzák el a népeiknek.

Ha nem így lenne, sokkal nagyobb Amerika-ellenesség lenne az ellenérdekelt pártok részéről.

ZorróAszter 2024.02.21. 15:56:00

@GyMasa:

"Szerintem nem lesz.
AMit Orbán nagyon megtanult Gyurcsánytól 2006-ban, az az, hogy nem szabad hagyni hogy a dolog a durva erőszakig fajuljon."

Az a baj, hogy a másik oldalon is szakemberek vannak. Nagyon régóta gyűjtik és tökéletesítik a módszereiket.

ZorróAszter 2024.02.21. 15:58:10

@GyMasa:

"AZ nem számít. A világ minden részén az államadósségot GDP arányosan követik.
AZ neki a hivatalos mérőszáma.
A nettó államadósság az nem egy fontos kritérium."

Fekete János is ezt mondta annak idején.

Gelmerrrrr 2024.02.21. 16:02:56

@Deak Tamas: z elemi logika szabályainak is ellentmondanak.
-------------
1. Elem hang nem van, stak nyelvkakilás.
2. A logika és a szablya hang egy mondatnak innen egy totál antantmondás, attól, hogy a logikát nem szabják, na jó, azt mondjuk legetik, de a rációt rakják.

A logika a rend, ráció, így szablyája nem van, azt stak a libcsi szabók szabják, a logikának regályja van.

ZorróAszter 2024.02.21. 16:04:35

@GyMasa:

"Azért, -20 fok annyira nem hideg, hogy egy ébren lévő katona megfagyjon...
"-20° – American cars don’t start. Finnish people start wearing long-sleeves.""

Itt két baj van. Az egyik, hogy az embereknek nem volt hőmérője, és nagyon gyorsan egy éjszaka alatt is beérkezhet északi-sarki légtömeg, és órák alatt lecsökkenhet a hőmérséklet - 40 fok alá.

1941-1944 között külön pech, hogy sűrűbben előfordult ilyen. Ha lehet hinni az információknak, egy éjszaka -53 fok is volt.

A másik probléma, hogy a nagy hideg elálmosít.

Ilyet még én is megtapasztaltam.

Tapi2021 2024.02.21. 18:10:56

@Deak Tamas: Ja persze. Nem tagadva, hogy előfordulhattak, előfordultak esetek, valóban érdemes a kontextusban nézni, amikor mindez egy több tízmillió halottat eredményező húsdarálás közben történtek, amiben olyan is volt, hogy TELJES VÁROSOKAT égettek el több százezer emberrel, többségükben "ártatlan civilekkel".

És tudjuk ezeket kik csinálták! Bombákkal, gyújtóbombákkal, atombombákkal!

És akiket ezekért soha elő nem vettek, soha meg nem büntettek!!!!!

Tapi2021 2024.02.21. 18:19:58

@ZorróAszter: " A létminimum alatti állami juttatásokon tengődő százezreken gúnyolódok egyszer megkaphatják ugyanezt a sorsot"

Éppen ez a gond! Miért élnek ezek állami juttatásokból - értsd: a mi, az adózók befizetett pénzéből - és miért nem a saját munkaerejükből, szellemi képességeik hasznosításából????

Egyébként voltam már én is - ha összeadom az időszakokat - több évig munka és fizu nélkül. Igaz, voltak megtakarításaim. Nem volt kellemes, de nem az államra fogtam a bajomat.
És nem is állami segítséggel másztam ki ezekből.

Tapi2021 2024.02.21. 18:26:12

@ZorróAszter: "És az 50 milliárd eurós államadósságnövekmény?"

Önmagában nem értelmezhető szám!

Már egy sima könyvelésnek is két tételsora van. Kiadások, bevételek...
Egy ország gazdaságát, pénzügyi helyzetét sem lehet egy számmal leírni. Van, hogy többel sem pontosan.

Ha pl. az államadósságot nézzük, akkor az USA-t megelőzi több fekete-afrikai ország is, akiknek sokkal kisebb az adóssága!

Tapi2021 2024.02.21. 18:31:11

@ZorróAszter: Hozni kellene minden országban egy törvényt, hogy amely politikai vezetés nem képes bármely konfliktust békésen rendezni, és egy háború szélére sodorja az országot, azt le kell azonnal váltani (vagy, ha nem megy másként, a veszteségek megelőzése és minimalizálása érdekében, lelőni őket). Így háború nélkül oldódnának meg konfliktusok a modern XXI. században!

A kezem meg a bilibe lóg... :-(

GyMasa 2024.02.21. 18:31:46

@ZorróAszter:
Ce, akkor nem -20 fokban fagytak meg, hanem -53 fokban.
Azért az nagyon nagy különbség...

GyMasa 2024.02.21. 18:35:25

@Tapi2021:
Oh, az én ötletem a, hogy mindegyik politikus kap egy nyakörvet az esküje után, amiben ott van egy GSM vevő és 10 gram C4.
Ha a lakossg legalább 50%-a szavaz, akkor a C4 felrobban.
Szerintem sokkal feleősségteljesebb és meggondoltabb lenne minden politikus.
Ha ez nincs, akkor sajnos marad alternatívának a lámpavasra húzás, mert ezeknek csak az az elég egyértlmű üzenet.
PL. Eva Kaili esete az pont nem abba az irányba mutat, ami felelősségteljesebbé vagy gerincesebbé tenné a politikusokat.

Tapi2021 2024.02.21. 18:36:35

@GyMasa: "Nézd meg, a rendőrök ma kínosan ügyelnek rá, hogy a lehető legprofibban intézzék ezeknek a tüntetéseknek a lebonyolítását.
Amíg ezt fenn tudják tartani, addig nagy baj nem lesz."

És itt van szerepe annak, hogy az antifasiszta/kommunista nő sem kerülte el a vendégeskedést a börtönben - vagyis nem lehet csak úgy büntetlenül az utcán embereket megtámadni és megverni! -, ahogy azok a politikusok is bíróságra járnak, akiknek példát kellene mutatniuk JOGKÖVETÉSBŐL, és nem égő tűzszerszámokkal dobálni a munkájukat végző rendfenntartókat!

Jó, hogy ezeket látják az emberek, mert ad egy kis visszatartó erőt.

Tapi2021 2024.02.21. 18:39:44

@GyMasa: "VIszont, ha most nem lesz semmi változás, akkor a német nép egy taigetosz pozitív banda és teljesen megérdemlik, hogy megásassák velük a saját sírjukat!"

Márpedig most - pár hónappal a választás előtt - sajnos éppen ez látszik.

Tapi2021 2024.02.21. 18:45:36

@Gery87: "A közvélemény, a társadalom.

A politika azért van morális válságban mert a társadalom is.
Az meg ilyen büdösbunkókat termel ki, mert hagyjuk."

Ezek nem függetlenek egymástól!
A közvélemény, társadalom választja meg a politikusokat! SAJÁT MAGÁBÓL!

Tehát, ha valaki bunkókat választ, magára vessen. Nyilván ő is az.
De mindig van más választás is. Ha nem is nagy a választék.

És újra írom, ha csak panaszkodsz, büdösbunkózol, de nem vállalod be, hogy mész és te jobban csinálod, akkor....

Gelmerrrrr 2024.02.21. 18:47:11

@Tapi2021: s bíróságra járnak, akiknek példát kellene mutatniuk JOGKÖVETÉSBŐL, és nem égő tűzszerszámokkal dobálni a munkájukat végző rendfenntartókat!
----------------
1. Bírnyák? He? A jog magyarul a Joch, iga, a magyarnak rakta van, ez a libcsi law fájandja, így a magyarnak raktár van.
2. Nem követ, ez egy jevevényhang, magyarul ranakared: raktaranakered.
3. Szerszám? Bullshit hang, a szer hangot dúrgerni rakura, de ide az ősmagyar arma hang.
4. Nem mutat, hanem ősmagyarul rekkni.
5. Munka? Sklavenaufstandi jevevényhang, dúrgerni, nem rakem.
6. Nem végez, hanem anto, antonak bírong magyarul.

7. Rendfenntartó? Raktagaul vagy, jól? Az libernyáksmasszer, dolga nem van a rendvel, a rációval, a logosszal, nem ezt rekkik fenn, hanem a libernyákizmust.

Tapi2021 2024.02.21. 18:49:07

@ZorróAszter: "Az USA és az EU kapcsolata nekem inkább azt sugallja, hogy továbbra is együttműködik a nyugati és az amerikai nagytőke, és ezeket az eseményeket közösen bábozzák el a népeiknek."

A valóság kiábrándítóbb, a nyugat-európai cégek európai telephelyeiken nyelik a veszteségert, mint kacsa a nokedlit. Illetve amíg még van mit, préselik ki az áremelésekkel a pénzt - a veszteségre - az EMBEREKBŐL! De ez a pénzkészlet meg véges.

"Ha nem így lenne, sokkal nagyobb Amerika-ellenesség lenne az ellenérdekelt pártok részéről."

Tele gatyával, üres fejjel? Ugyan.

Tapi2021 2024.02.21. 18:53:54

@GyMasa: Pedig mindig jobb, ha pár tucat FELELŐS hal meg, mintha az ő faszságuk miatt százezrek, milliók!

Bár értenék ezt az emberek.
Akkor ma pl. nincs egy lerombolt ukrán város sem, meg x százezer halott, y millió hontalan. ...

Wildhunt 2024.02.21. 19:27:38

@Tapi2021: Sanszos, hogy az állandó életveszélyben, a családjuktól távol szopó magyar bakák is követtek el ezt-azt.

Követtek. Onnan tudjuk, hogy gyakorlatilag kivétel nélkül haditörvényszék elé álltak miatta, a leggyakrabban kivégzést nyerve.

ZorróAszter 2024.02.21. 20:15:13

@Tapi2021:
@Deak Tamas:

1941. április 19-én Hitler magához rendelte Sztójay Döme berlini magyar nagykövet.

Magyarázatot követelt arra, hogy a magyar honvédség a délvidéki bevonulás során több városban többek között német nemzetiségi civileket azaz népi németeket is meggyilkolt és kirabolt.

„A Führer hivatkozva a Magyarország által megszállott területeken bekövetkezett, az ottani népi németeket érintő incidensekre, azzal a megjegyzéssel kezdte, hogy a birodalmi minisztere már beszélt ezekről a sajnálatos esetekről. Keserves hírek ezek, és elvárható, hogy Magyarországon energikusan utána járnak majd minden ilyen esetnek. Elvégre az a cél, hogy ebből a háborúból elmélyült barátságban, nem pedig terhekkel kerüljünk ki. Sztójay azt mondta a Führernek, hogy megdöbbenéssel látta a történtekről készített összeállítást, és nyomban Budapestre indul, személyesen beszélni a Kormányzóval. Meggyőződése, hogy a Kormányzó a legenergikusabban intézkedik ebben az esetben. Közben a követ kifejezte a történtek miatt érzett undorát. Meg kell még állapítani, úgymond, mennyire volt itt rosszindulatú és provokáló elemek keze a játékban.”

Hitler hatvannyolc tárgyalása 1939-1944 I. 277. oldal

Gelmerrrrr 2024.02.21. 20:22:32

@Tapi2021: Hozni kellene minden országban egy törvényt, hogy amely politikai vezetés nem képes bármely konfliktust békésen rendezni,
----------
1. Nem hozni, hanem bírongani.
2. Tarvány van, az a szántott feld, a libcsi Gesetz fájandja rakvány. De tarványt bírongani? Kamionnal?
3. Országtagadó vagyem, rejku van.
4. Nem vezet, hanem végat, de rejkunak rakója, rekkárja, rektárja...van.
5. Nem képes, ez bullshit, hanem rekna vagy ernya.
6. Nem rendez, hanem rengyni.

Gery87 2024.02.21. 20:24:44

@Tapi2021:

"Tehát, ha valaki bunkókat választ, magára vessen. Nyilván ő is az.
De mindig van más választás is. Ha nem is nagy a választék."

Én is erről beszélek, persze nyilván másokat tartunk annak:)

"És újra írom, ha csak panaszkodsz, büdösbunkózol, de nem vállalod be, hogy mész és te jobban csinálod, akkor...."

Nem ez nem így működik, nem kell politikusnak lennem hogy minősítsem őket, ez megint a hülye logikátok.
Nem akarok és tudok politikus lenni.

Ahogy nem kell autószerelőnek sem lennem ahhoz hogy elmondjam valamelyikről hogy kókler, lehúzós vagy szar szerelő! Mivel a munkája eredménye látszik, mérhető, összehasonlítható!
Nem kell "utána csinálnom", elmegyek másikhoz..

ZorróAszter 2024.02.21. 20:27:29

@Tapi2021:

"Éppen ez a gond! Miért élnek ezek állami juttatásokból - értsd: a mi, az adózók befizetett pénzéből - és miért nem a saját munkaerejükből, szellemi képességeik hasznosításából????"

Mert olyanoknak is havi 22800 forint munkanélküli segéllyel szúrják ki a szemét, akik évtizedeken keresztül dolgoztak, és 55 éves korukban kerültek először ilyen helyzetbe.

Addig pedig nem minimálbéren voltak bejelentve, mint azok közül kitudja hányan, akik a kimaxolják a rezsicsökkentést vagy igénybeveszik az évi hárommilliós ilyen-olyan címen nekik juttatott ajándékot.

A munkanélküliként eltöltött átlagos idő a fideszKSH szerint is 9 hónap.

ZorróAszter 2024.02.21. 20:28:43

@Tapi2021:

"Hozni kellene minden országban egy törvényt, hogy amely politikai vezetés nem képes bármely konfliktust békésen rendezni, és egy háború szélére sodorja az országot, azt le kell azonnal váltani (vagy, ha nem megy másként, a veszteségek megelőzése és minimalizálása érdekében, lelőni őket). Így háború nélkül oldódnának meg konfliktusok a modern XXI. században!"

A lelövés kivételével egyet tudnék érteni ezzel.

ZorróAszter 2024.02.21. 20:32:57

@Tapi2021:

"Már egy sima könyvelésnek is két tételsora van. Kiadások, bevételek..."

Ezért van a netto adósság fogalma.

És valóban érdekes a GDP, de csak ha nem kamu GDP. Amit külföldiek produkálnak és alig hagynak valamit itt.

Ezért lenne fontos tudni az adózási adatokat bontva multikra is. Mert gyanús az a GDP, ami mondjuk 100 milliárd, de alig van adóbevétel.

ZorróAszter 2024.02.21. 20:36:48

@GyMasa:

"Ce, akkor nem -20 fokban fagytak meg, hanem -53 fokban.
Azért az nagyon nagy különbség..."

Nem fagytak meg, mert lelőtték őket.

Azok a katonák, akik az őrségen megfagytak, azok nem tudom hány fokban fagytak meg.

A -53 fokot a magyar hadvezetés tagadta. Szerintük csak mínusz negyvenvalamennyi volt.

Amit mondtam, az szerintem nem ekkor volt, hanem más alkalommal. Legalábbis nagy valószínűséggel. Az hogy akkor a -53 fokban hányan fagytak meg azt nem tudom.

Tapi2021 2024.02.21. 22:00:09

@Wildhunt: Igen. És mit kaptak az elkövetők Drezdáért, Frankfúrtért..., Hiroshimáért..?

Vagy a közelebbi múltból, mondjuk egy esküvői menet legéppuskázásáért..., stb.

Tapi2021 2024.02.21. 22:04:22

@Gery87: "Nem ez nem így működik, nem kell politikusnak lennem hogy minősítsem őket, ez megint a hülye logikátok.
Nem akarok és tudok politikus lenni."

Minősíteni bárki tud - és ha csak ennyit tud... -, én arról beszélek X-edszer, hogy nem minősítgetni kell, hanem a helyükbe lépni, jobb alternatívát kínálni!

Ja, pofázni, minősíthetetlen hangon minősíteni, örök elégedetlennek lenni... könnyebb.

Tapi2021 2024.02.21. 22:09:11

@ZorróAszter: @Gery87: "Nem kell "utána csinálnom", elmegyek másikhoz.."

De te MINDEN politikust le bunkószarozol! Akkor hová mész? Nincs hová! Nem?

Szóval vagy mégis vannak jó politikusok is (jó szerelők), vagy ha mégsem, akkor neked kell szerelned!!!

GyMasa 2024.02.21. 22:09:59

@Tapi2021:
Nem feltétlenül!
Oda, hozzátok nem jut el minden hír.
(nem, mintha itt bőbeszédű lenne az "elfogulatlan, szabad nyugati sajtó", de pl az Instagramon nem nagyon tudnak cenzúrázni...)

Tapi2021 2024.02.21. 22:11:41

@ZorróAszter: "A lelövés kivételével egyet tudnék érteni ezzel."

Nyilván túloztam. Mert a legtöbb nem biztos, hogy erőszak nélkül hagyná magát leváltani.
Ezért kellene a globális törvény, hogy akire rábizonyítható, hogy a lépései konfliktust okoznak, háború felé orientálódnak, azt azonnal le lehessen váltani.

Ez álom persze.

Tapi2021 2024.02.21. 22:19:46

@GyMasa: Szeretnék pozitívan csalódni. De nem remélem.

Sajnos Orbánék is képtelenek úgy kommunikálni, hogy az egyszerű európai polgár MEGÉRTSE, mit, miért mondanak vagy csinálnak. Pedig ez mindkét "félnek" nagyon jó lenne.

Az európaiaknak felnyílhatna a szemük, OV-ékat meg nem gyaláznák, árulóznák.

Ahogy én látom innen, még az sem megy át, hogy amit ma a nyugati politikusok kezdenek mondani/belátni a migrációval kapcsolatban, azt OV 2015-től mondja! És le lett(ünk) érte nácizva!

De a nyugati polgár ezt sem látja, érti.
Eszi, amivel etetik!!! :-(

Ezért nem vagyok optimista.

alöksz róz 2024.02.22. 01:37:44

@GyMasa: "amikor 500 EUR a két gyereknek csak füzeteket meg iírószereket venni" - :D

alöksz róz 2024.02.22. 01:39:53

@GyMasa: "A baj csak az, hogy ugyanez alatt az idő alatt egy munkahelyváltással és két előléptetéssel az én fizetésen olyan 30%-ot emelkedett csak.
Na, az a 70% hiányzik itt mindenkinek..." - nem sírni kell, hanem ki kell mozdulni a komfortzónából, lehet ott 6-8-10 ezer eurót is keresni.

alöksz róz 2024.02.22. 01:42:11

Egyébként a zseniális Robert Schekley megírta Jegy Tranaira című művében, ahol a valaha a Tranai bolygón járt emberek folyton dicsérik milyen jó is ott, csak épp mégse mennek oda vissza.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.22. 08:58:50

@Tapi2021: így igaz. Jelen esetben csak azonban egy magyarellenes Dr. Mabuse elmeállapotú fröcsögését hallottuk.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.22. 09:01:40

@Tapi2021: erre mondtam: nem az angolul makogó Boldeone "értelmiséget" kell meggyőzni angolul hanem az ő választóikat csehül, lengyelül, franciául, németül, románul.
Ezt a két világháború között még valamennyire tudták, de a románok már akkor is jobban. A második bécsi döntés után külön francia nyelvű folyóiratot indítottal ellene.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.22. 09:07:30

@GyMasa: a rendőri korrekt fellépés Gyurcsányi előtt is adott volt. Pontosan azért tartózkodik Gyurcsányi ott ahol, mert ezt a vörös vonalat Szergej Bubka-mód ugrotta át.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.22. 09:17:01

@Wildhunt: ez a téma egyáltalán nincs korrektül kikutatva. Amíg meg nem jelent Krausz könyve, addig a különböző partizánellenes akciók voltak kiemeltek, még a munkásszázadok se annyira (nem lehetett jól kimagyarázni, hogy úszták meg a későbbi kommancs funkcik)
A Krausz könyv annyi, hogy a szovjet Rendkívüli Állami Bizottság által felvett jegyzőkönyveket ismerteti, amelyek értelemszerűen tele vannak önellentmondással és szájbarágott vallomással (80 éves analfabéta öregasszony pontosan tudja hogy a faluban 623 embert ezenbelül 52 gyereket ölnek meg) erre írta Ungváry a saját könyvét, amely olyan mint az összes kötete, értelmetlen és felesleges.
A Szovjetunióban már 1943. januárjától működnek népbíróságok, itt akasztgatják a nácikat :
youtu.be/M62zrsLKlNI
Teljesen nyilvánvaló amúgy ha például ez a film csak egy kópiában is átjutott a tengelyhatalmakhoz, onnantól az egyszeri katona sem fog kegyelmet adni, mert tudja hogy nem várhat mást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 09:21:43

@Deak Tamas:

Ez volt a legnagyobb tabu annak idején: hogy tömeges kollaboráció volt a námetekkel, különösen 1941 végéig.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.22. 09:48:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze, dehát ez csak 45-90 között volt kényes téma, a rendszerváltás után gyakorlatilag azonnal közismert lett.
Másik tabu a szovjet akkori életszínvonal volt, amit a hábordott szőrevesztett se vett észre, miféle PAJTA a szovjetparadicsomban ahol minden paraszt villanyfénynél olvassa a Leninösszest?
Szabó József somoskőújfalui honvéd őrmester 1942 augusztus közepén esett el kb. arra ahol Horthy István. Mindennap írt naplóbejegyzést, a napló hazakerült, a család megőrizte és 1990 után Salgótarjában kiadták. Szinte minden harmadik nap megemlíti, hogy "azok, akik otthon a szovjetért rajonganak, de a szemetekbe vágnám: nincs igazatok" hiszen olyan nyomort sehol nem látott addig, mint ott.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 10:09:13

@Deak Tamas:

1982-ben az orosztanárnőm, akivel jó kapcsolat alakult ki, elkezdett megosztani tabuinfókat.

Ő 1930-ban született, Minszkben, ami akkor a legnagyobb zsidó város volt Európában. 11 éves volt, amikor jöttek a németek. Meséli: a hivatalos szöveg részben hazugság, persze részben azért igaz.

Mondja: a zsidók tényleg eltüntek mindenhonnan, ez nem hazugság, de őket - a tanárnő belarusz nemzetiségű volt - nem bántották, nekik még kenyeret is hoztak ajándékba a németek. S rossz csak akkor kezdett lenne, amikor megindult a partizántevékenység, de még ekkor se volt kollektív bütetés a németek részéről. S tulajdonképpen keményebb lett, amikor visszajött a szovjet jatalom, mert akkor mindenkit alapból nácibarátként kezelték.

Hozzátette, egyébként ő ürül, hogy Hitler vesztett, nem lett volna jó az a világ, de a mostani hivatalos szöveg eltúlozza a dolgokat: a német haderő nem állt vadállatokból, ahogy ez most van beállítva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 10:49:20

@Cecile Faucigny Lucinge:

Igazad van.

A félmillió tüntető, mind nicstelen, adta össze a pénzt, lelkesen éheztek, de odaadták utolsó falatukat, mert Gyurcsányné szakértői kormányát szeretnék.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 10:50:50

@Deak Tamas:

Orosz filmben először egy 2009-es filmben jelenhetett meg: www.imdb.com/title/tt1506452/ - egyébként nagyon jó film.

Gelmerrrrr 2024.02.22. 11:49:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a német haderő nem állt vadállatokból
---------------
Az írás egyéb részjétől végboljokva, hogy új-ónemmagyar.

1. Németek nem voltak, stak nácik, nácik germánok, germánok magyarok, így magyarok, vagyis bolonda dühorok.

2. Az állat a libernyák, áll az istállónál, ennek antandája dühor. Vada naknmát és állatot nem rakjuk össze, állat stak szeljeda, szeljeta, vagyis szelíd, vadának rakód dühor:vada dühor.

Tapi2021 2024.02.22. 12:01:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "a 12. perctől, jönnek a németek, a helyiek boldogan ünneplik őket."

Ezek 99%-a megrendezett jelenet.

Cecile Faucigny Lucinge 2024.02.22. 13:27:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Teljesen zagyva butaságokat írsz. A tüntetésen kb 25 millió gyült össze - senki nem mondta hogy nincstelenek - kurcsányéknak semmi köze hozzá ne keverd ide - a többi pénz meg online adták össze a szimpatizánsak akik egyetértettek a tüntetéssel.

Sajnos neked annyira beszennyezte a fejedet a politika az állandó jobb-baloldal gyűlölködés hogy ki sem látsz emögül.

Cecile Faucigny Lucinge 2024.02.22. 13:28:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: meglepő éleslátásoddal ebben nem fedezed fel a propagandát. Egész elképesztő naivitás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 13:38:39

@Cecile Faucigny Lucinge:

Igen, s a Húsvéti Nyúl is táviratban biztosította támogatásáról Pottyantó Edinát.

Gery87 2024.02.22. 14:28:53

@Tapi2021:

"Ja, pofázni, minősíthetetlen hangon minősíteni, örök elégedetlennek lenni... könnyebb."

Nem könnyebb, hanem így gondolom és kész.
Hogy neked nem tetszik, leszarom.

Gery87 2024.02.22. 14:32:17

@Tapi2021:

"De te MINDEN politikust le bunkószarozol! Akkor hová mész? Nincs hová! Nem?"

Ez "egy ilyen ország egy csőcselékünk van":)

És igen, nem megyek sehova!
Nem megyek szavazni se.

Voltak páran értelmes politikusok pl Schiffer meg Vágó Gábor...de ha tényező lenne még Vonát is ideraknám.
MZP-vel sincs bajom mint emberrel és polgival....csak távol áll tőlem politikailag, ideológiailag és programilag.

Nagyjából ennyi.

Cecile Faucigny Lucinge 2024.02.22. 15:11:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igazad van, én vagyok a hülye hogy lemegyek a szintedre. Ágyő!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.22. 15:18:02

@Cecile Faucigny Lucinge:

A kisemberek az igazság mélyén vannak, ez tény. A libbantak meg úsznak a felszínen a szarral együtt.

Gelmerrrrr 2024.02.22. 15:21:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kisemberek az igazság mélyén vannak, ez tény.
-----------
1. Igazság? Raktaraku az,.
2. a mély laguján magyarosabb a dohopa.
3. A tény=Lüge.

4. Bulgáriától írogat, multinál van, és ő az kisember! Markierja itt nekünk a dernyát, a keményt! Ez álszentség!

A kisember Adolf Hitler.

ZorróAszter 2024.02.22. 22:43:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Hozzátette, egyébként ő ürül, hogy Hitler vesztett, nem lett volna jó az a világ, de a mostani hivatalos szöveg eltúlozza a dolgokat: a német haderő nem állt vadállatokból, ahogy ez most van beállítva."

Belorusziában a németek 628 települést irtottak ki. Az áldozatok száma kb. 1,5 millió volt.

A szovjet hadvezetés attól tartott, hogy a belorusz katonák szó szerint vesznek elégtételt, és vérfürdő lesz világ csúfjára, ezért Rokoszovszkij javasolta, hogy őket vonják vissza megszállási feladatokra más országokba, ne Németországba.

Erre Sztálin dührohamot kapott és káromkodva kérdezte hogy hogy válogassa ő ki neki a beloruszokat.

Munkásőr 2024.02.23. 07:30:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
" S rossz csak akkor kezdett lenne, amikor megindult a partizántevékenység, de még ekkor se volt kollektív bütetés a németek részéről."
- - -
Lehet, hogy Feheroroszorszagban nem volt kollektiv buntetes nemet reszrol, de Magyarorszagon igen:
1944 nov. vegen egy Heves megyei svab faluban a templomot es a hazak 50%-at a nemetek felrobbantottak - koztuk anyamek hazat is - mert egy nemet tiszt "belefulladt" a falu szelen levo patakba. :) Rendesek voltak, adtak 2 orat arra, hogy a fontosabb dolgokat felpakoljak egy szekerre. Csak utana robbantottak.
- - -
Apam a Kaukazusban toltotte megerdemelt bunteteset mint hadifogoly 2 es fel evig, pedig a fronton sem volt, harcokban nem vett reszt. Nem sokat meselt a hadifogsagrol, de azt elmondta, hogy sokszor latta, amikor lovas kozakok kopaszra nyirt feju orosz nok menetoszlopait kisertek el a taboruk mellet, korbaccsal utlegelve oket. Az oreik megvetoen mondtak, hogy ezek kollaboraltak a megszallo nemetekkel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.23. 08:31:40

@ZorróAszter:

Gondolom, más volt a nagyvárosban, mint a falvakban.

Plusz más volt a kezdet, mint a folytatás.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása