Kolozsszarosék blogjának nemrégi cikke csak egy szempontból érdekes. Hogy mennyire megváltozott a narratíva iránya.
Az egyik, egyébként teljesen bekattant agyú blogger háborús kiáltványt írt, kb. MZP 2022-es stílusban, mely követeli a bekapcsolódást a valószínűleg nemsokára aktív szakaszába lépő világháborút.
Mennyi hosszú ideig, évekig volt az a kötelező ballib narratíva, hogy a gonosz Horthy mekkora gazember volt, hogy nem maradt ki a II. világháborúból! Miközben erre semmi esély nem volt az adott körülmények között, de ki volt nevetve mindenki, aki ezt hangoztatta.
Most itt kiderül, nem lehet kimaradni az ukrajnai háborúból, sőt ez valamiféle rosszak és jók harca, s nem maradhatunk ki, mert erkölcsi kötelességünk a jók mellett fegyvert fogni.
Pedig most ki lehet maradni, az adott körülmények ezt lehetővé fogják tenni. Persze a ballibek háborúzni akarnak, de ez már más kérdés.
Orbánnak meg esélye lesz bebizonyítani, tanult Horthy hibájával, s ezúttal alaposan megszervezi a kiugrást.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tapi2021 2024.04.26. 08:46:20
Én is sokszor jártam a nyolcadik kerületben. Soha nem verekedtem. Talán NEM KELL odamenni és PROVOKÁLNI a nálunk erősebbeket, gengsztereket!!!
Azt sem kellett volna, akinek semmi más szándéka nem volt Európával, mint még több gázt eladni.
Az ilyen barmok miatt döglünk aztán meg.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 08:55:54
Tapi2021 2024.04.26. 08:58:58
Tapi2021 2024.04.26. 09:11:38
(Ezért nem/sem mindegy, kinek, mekkora hozzáférése van a kommunikációs csatornákhoz, és azokat hogyan tudja használni.)
Tapi2021 2024.04.26. 09:24:48
"Juhász Péter oldalán indul képviselőjelöltként az önkormányzati választásokon az a Lukács Katalin, aki évekkel ezelőtt a KDNP tagjaként még Juhász Péter felelősségre vonásáért demonstrált.
A Gulyáságyú Média úgy értesült, hogy Lukácsi Katalin, aki korábban Márki-Zay Péter Mindenki Magyarországa Mozgalmának elnökségének tagja volt, Juhász Péter, az Együtt – a Korszakváltók Pártja egykori elnökének képviselőjelöltjeként indul a főváros V. kerületében."
index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/eredmenyek/2024/04/26/juhasz-peter-kepviselo-jelolt-lukacsi-katalin-onkormanyzati-valasztasok/
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 09:32:05
Serény Vélemény 2024.04.26. 10:15:46
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 10:21:30
Reméljük a kampány részeként vetkőzik, így tiltakozva a diktatúra ellen.
Tapi2021 2024.04.26. 10:54:28
Főleg, mert csak ezt tolják nekik 24/24-ben. Egy narráció mind fölött.
Ez háborús uszítás, lélektani előkészítés, alapozás, amelynek célja ELŐKÉSZÍTENI az emberek agyát arra, hogy meg fogadják el az, hogy meg kell majd egy jó részüknek dögleni, mert valakiknek ez az érdekük.
Minden háborúba így viszik bele a népeket!
Most is. Az EU-t, NATO-t... továbbra sem érte SEMMIFÉLE támadás!!!
Tehát az elmúlt két évben SEMMI nem változott!
Mégis ott tartunk, hogy most már totális háború kell, mert Oroszország NEM GYŐZHET.
Miért is?
Ez nem más, mint amikor a szerencsejátékos már túl sok pénzt tolt egy játékba, és már nem tudja elengedni, elmegy a végsőkig.
Ebben a pszichózisban van majdnem egész Európa!
Rövid volt az eszük, most megtoldják még több ballépéssel. Mert nem akarják elismerni, hogy elkúrták, nem kellett volna beszállni a játékba. Mentik az arcukat, akár százezrek, milliók élete árán is.
Ez a háborús pszichózis. A rossz döntések MENTÉSÉNEK pszichózisa.
Ráfogva a másik játékosra, hogy az egész az ő hibája.
Nevem senki. 2024.04.26. 12:17:27
Tapi2021 2024.04.26. 12:30:02
Dögöljenek meg az ácsok, tanárok, mérnökök, esztergályosok..., és családjaik.
Erre szoktam mondani, hogy ha időben lelőnék/eltávolítanák a népek az első száz, leghangosabb háborús uszítókat otthon, minimális veszteséggel úsznánk meg a háborúkat.
Gery87 2024.04.26. 14:06:56
(És csak emlékeztetnék rá mindenkit hogy az utóbbi években pont a jobboldal volt az ami háborúkat indított, ehhez képest nevetséges hogy a "libsik" vannak háborúpártisággal vádolva)
"Orbánnak meg esélye lesz bebizonyítani, tanult Horthy hibájával, s ezúttal alaposan megszervezi a kiugrást."
Semmiféle világháború nem lesz, ez nem jó üzlet a tőkének, ne szarjátok már magatokat össze mindenféle baromság miatt.
Egyébként aki atommal fenyegetőzik az pont Putyin, ennyit erről.
ja meg a Birca:)
De a baloldal a háborúpárti...jha:)
Gery87 2024.04.26. 14:10:16
(Birca is megmondta jó pár éve: "nem számít más csak az erő, az a tiéd amit meg tudsz védeni", na akkor lehet kussolni, se Amerika se Oroszország nem akar erős európát és ha nincs akkor nem fognak puszira megállni az érdekérvényesítésben)
Gery87 2024.04.26. 14:12:05
"Dögöljenek meg az ácsok, tanárok, mérnökök, esztergályosok..., és családjaik."
Mit számít ez neked?
Te imádod tőkést, "ha ő nincs, nincs semmi"...és ha küldi, csak küldi, csak küldi akkor mi van? Ő jobban tudja nem? A proli meg kussoljon...nem?
_Neville 2024.04.26. 14:54:41
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 14:59:58
Így van.
A mi érdekünk az orosz győzelem.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 15:00:34
"az utóbbi években pont a jobboldal volt az ami háborúkat indított"
Pl. ki?
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.04.26. 16:38:08
ZorróAszter 2024.04.26. 16:55:01
Horthy és bandája Magyarországot hozzákapcsolta Magyarország legnagyobb ellenségéhez.
Aki ha győz Horthyék segedelmével, akkor itt ma Gross-Ungarn van magyarok nélkül.
És ennek oka hogy belagabalyodtak a saját hazugságaik mindent elárasztó ragadós szövedékeibe Trianon és a többi ocsmány hazudozásaik kapcsán.
Orbánék és Orbanisztán is itt tart rég. A saját átláthatatlan hazugság és propaganda ködgomolygásukban tapogatóznak vakon.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 16:58:00
Nem volt más esélye Horthynak. A hibát 44-ben követte el, akkor lett volna esélye másra.
Ha Orbán ugyanazt csinálná, mint Horty, minden pénzt megkapna Brüsszelből tapsviharral együtt.
Orbán jól politizál. Védi az országot, óvatosan táncol az ellenséges környezetben, Brüsszel és hazai ügynöke, a "baloldal" ellenében.
élveteg 2024.04.26. 19:54:49
GyMasa 2024.04.26. 21:42:19
Óh, Európával az US-nak nem csak a több gáz eladása volt a célja, hanem a teljes gyarmatosítás.
Európa a 2000-es évekre túlságosan megerősödott a szorgalmának, a jó oktatásának és az olcsó orosz nyersanyagoknak köszönhetően.
Ezt az USA nem nézhette ölbetett kézzel...
GyMasa 2024.04.26. 21:52:19
AZ oroszoknak nem volt túl sok választásuk 2022 februárjára...
- Hagyhatták volna az eglszet a fenébe, és végignézhatték volna, ahogy a náci ukráénok szó szerint kiírtják az orosz kisebbséget Ukrajnában. - Ezt, egy Orosz föderációegyszerűen nem engedhette meg magának, mert szerintem ez az Orosz föderáció további széteséséhez vezetett volna
- Várhattak volna tovább, hogy majd valami csoda folytán az ukránok elkezdik betartani, az addiga 8 évig leszart Minszk-i egyezményeket - AMi azt eeredményezte volna, hogy az ukrán hadsereget még jobban felfejleszti az USA, és később, sokkal-de-sokkal nehezebb és véresebb lett volna egy háború
Egyzserűen nem volt választása az oroszoknak. EZ a háború akkor fog végetérni, ha:
- AZ oroszok felszámolják az ukrán államot (velószínűleg nem kell teljesen, de csak egy nagon-nagyon kics, teljesen értéktelen, minimális populációval rendelkező résznek szabad csak maradnia, ami még elviekben sem rendelkezhet elég katonával, hogy még egyszer ez előforduljon. (mert, ez a háború is bebizonyította, hogy hadianyag az lesz mindig elég, de ha nincs, aki meghúzza a ravaszt, akkor semmit nem ér az egész.
- AZ USA valami csoda folytán kiáll a konfliktus mögül. (Úgy értem, teljesen, azaz az nem ér, hogy átlőcsöli a konlfiktus pénzelését, meg az emberanyag biztosítását az EU/UK/ Kanada hármasra.
GyMasa 2024.04.26. 22:01:23
Az EU politikai eltnek az a baja, hogyha most, a választások előtt elengedik Ukrajna kezét, akkor azzal beismerik, hogy egy teljesen veszett ügyba álltak bele totál agyatlanul, és felslegesen keményen, és bizopny rengeteg, nagyon kellemetlen krédésre kellene válaszolniiuk, és vállalni a felelősséget.
Ha viszont a média tovább hazudik az állítólagos ukrán győzelmekről, és tovább tolják a JÖVŐ GENERÁCIÓ KERESETÉT a konfliktusba, akkor abban bíznak, hogy madj NEM FOGNAK AKKORÁT BUKNI és újabb 5 évre megússzák.
Szóval, ez az EU (és, sajnos mostmár Biden ) részéről is egyfajta kármentés, bármi áron.
GyMasa 2024.04.26. 22:04:09
Húú, tudod te, mekkora vinnyogás lenne, hogy " Patásorbán leszámol azellenzékével!!!!44!!!!"
Pedig, csak szimplán szavukon fogná a most leghangosabban ajvékolókat.
Gery87 2024.04.27. 11:47:04
Miért lenne az?
Egy gyenge Európa + orosz győzelem csak az oroszoknak való nagyobb kitettséget növelné.
Gery87 2024.04.27. 11:47:57
A zsidók, a ruszkik, az azeriek...
Gery87 2024.04.27. 11:51:57
Még mindig nem magyaráztad el hogy oké "kuruckodik", de mi a fasznak?
Megint szigorúan a régióban maradva: mitől szarabb hely az ahol nincs NER, nincs kuruckodás és nekünk miben jobb ez?
Mondjuk Csehország vagy Lengyelország rosszabb?
Nem tudod megmondani!
Ez az egész egyedül a nerednyikeknek jó, Orbán egóját duzzasztja, semmi egyéb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:18:44
Védi az ország érdekeit.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:19:17
Ezek a jobboldal?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:19:49
A gyengébb liberális Európa jó hír a kisembereknek.
alöksz róz 2024.04.27. 13:58:15
nem ugyanaz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:00:22
Ha csak mondaná, nem lépne fel ellene az EU.
alöksz róz 2024.04.27. 14:00:45
hanem az amerikainak, kínainak.
alöksz róz 2024.04.27. 14:02:11
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:02:19
Az európai kisembereknek nem jó egy erős liberális Európa.
Mi a liberális Európa gyengüléséért küzdünk.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:04:14
Mert ez jó érv.
Te szoktál olyasmi ellen küzdeni, ami az érdekedet szolgálja?
Persze fel lehet építeni - lásd Zorró - egy bonyolult konteót csavarokkal, de azért ez ritkán szokott igaz magyarázat lenne a dolgokra.
alöksz róz 2024.04.27. 15:56:19
csak neked ennyire tetszik.
mint a zorrónak a német nagytőke.
alöksz róz 2024.04.27. 15:58:53
Gery1987 2024.04.27. 16:50:49
A csehek nem védik?
Gery1987 2024.04.27. 16:51:34
Igen, ezekben jobboldali konzi autoriter kormány, rezsim van hatalmon, Orbán nagy haverjai mind.
Gery1987 2024.04.27. 16:52:26
Nem jó hír, mivel a vákuumba be fog nyomulni az idegen hatalmak lobbija.
Amikre ugye annyi hatása sincs mint a kormányokra, EU-ra!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:40:32
A lényeg: legyen összeomlás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:41:19
Egyik se jobboldali, konzi.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:42:05
Nem. Ők folytatják a Németországba beolvadás cseh hagyományát.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:45:08
Próbáltuk a másik opciót 1990-2010 között. Nem jött be.
alöksz róz 2024.04.27. 18:52:39
vasútihíd 2024.04.27. 20:56:51
Gery87 2024.04.27. 21:10:29
De ez butaság, hogy lehet ilyet kívánni anélkül hogy egyáltalán lenne alternatíva kilátásban?
Nekem van, de nincs mögötte bázis, neked semmid nincs.
A te feudalizmus koncepciód nem létezik, nincs "neofeudális radikalizmus" vagy ilyesmi, ez kb a te fejedben létezik és pont.
Gery87 2024.04.27. 21:10:44
dehogynem.
Gery87 2024.04.27. 21:11:59
A cseh hagyomány az hogy "mindenkor légy modern".
De a cinikus hülyeségeken kívül most se tudod, miért is rossz nekik hogy nincs NER.
Gery87 2024.04.27. 21:12:56
Próbáljuk ezt a fos bunkó cinikus korrupt maffia Döbrögi szart, amit NER-nek gúnyolnak eddig 2010-2013 között...de ez se jött be.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 21:56:47
S mégis jobb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 21:58:40
Feudalizmus a világ egy kis részén volt, Mo-on pl. soha.
Eleve nem lehet tehát visszahozni.
Plusz ott se lehet, ahol valaha volt, mert ma hiányoznak a feltételek hozzá.
Gery87 2024.04.28. 10:34:02
Felőlem hívhatod familiaritásnak is, bár a köznyelv és a szakma is egyszerűen feudalizmusról beszél, rendiségről.
"Plusz ott se lehet, ahol valaha volt, mert ma hiányoznak a feltételek hozzá."
Akkor nyugodtan el is engedheted az álmodat.
Gery87 2024.04.28. 10:34:44
Nem, nem jobb és erre semmit nem tudsz felmutatni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 10:46:20
Nőtt az életszínvonal, erősödtt a hazai gazdaság, nőtt a szólásszabadság, az ország szuverénebb lett.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 10:46:51
Nincs feudális álmom.
alöksz róz 2024.04.28. 12:21:34
csökkentek a reálkeresetek. a gazdaság válságban. az ország kevésbé szuverén mert már nemcsak a németeknek tartja oda orbán a seggünket, hanem az oroszoknak és a kínaiknak is. a szólásszabadság meg nem azt jelenti, hogy kirúgnak bárkit aki a fidesz ellen szól.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 14:17:56
Keresetek jobbak, mint a ballib szakértők alatt.
Az idegen tőke diverzifikálása növeli a szuverenitást.
GyMasa 2024.04.28. 14:18:11
Hát, szerintem nem bizots, hogy az ukránok kitartanak 25-ig...
Azért ma már rengeteget haladnak az oroszok naponta...
Nyilván, Ukrajna óriási ország, de, van egy határ, ami után nem az ukrán katonai képességek, hanem az orosz logisztika határai fogják meghatározni az orosz előrenyomulás ütemét...
Szerintem, ma már nagyon közel vagyunk ehhez a ponthoz.
Épp mai hír, hogy a "mintaosztag, 3. (anno Azov) hadosztályt", akik ugye az egyik legelszántabb osztaga az Ukránoknak, csúnyán elpicsézték Kupjanszk közelében, és már abban a hadosztályban is a kiképztőtáborból, a kiképzés közepéről elrángatott, félig kiképzett katonák szolgálnak. A hyers, 47, gépesített hadosztály (akik ugye a NTAO felszerelést kapták) is elveszítette a harcképességét...
Gery1987 2024.04.28. 15:12:01
Ez hazugság.
Az életszínvonal nem miattuk nőtt, ha marad a balib akkor is nőtt volna.
Most meg csökken évek óta...
Gery1987 2024.04.28. 15:12:22
akkor eddig miről beszéltél?
alöksz róz 2024.04.28. 15:13:01
Gery1987 2024.04.28. 15:15:49
Hogy növeli a szuverenitást az eladósodás mindenki felé?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:44:14
Mi jobb: 1 embertől függni vagy többtől?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:44:58
Azaz nem igaz, hogy egy ballib kormány alatt más helyzet lenne.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:45:36
Szakrális államról, amit csak te azonosítasz feudalizmussal.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:46:23
Jobb lenne, ha most Gyurcsány lenne az élen? Szerinted magasabb lenne a bérszint?
Madarász Henrik 2024.04.28. 15:52:09
alöksz róz 2024.04.28. 16:29:15
pont semmiben.
vasútihíd 2024.04.28. 16:31:31
vasútihíd 2024.04.28. 16:32:15
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:10:15
Orbán igyekszik csökkenteni az euroatlanti függőséget. Ez nem jó?
alöksz róz 2024.04.28. 19:29:06
orbán igyekszik növelni a német, orosz, kínai függőséget.
alöksz róz 2024.04.28. 19:30:19
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:30:40
Már válaszoltam. Több helyről való függőség = kisebb függőség.
alöksz róz 2024.04.28. 19:36:18
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:36:54
Szerintem meg nem.
alöksz róz 2024.04.28. 19:38:28
és mellesleg ezt se lehet csak úgy önmagában értékelni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:43:33
A megosztott kitettség mindig jobb.
alöksz róz 2024.04.28. 19:44:13
kurvára nem.
alöksz róz 2024.04.28. 19:44:59
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:53:46
Nem is volt európai függősége.
Viszont ez érvelési hiba amit írsz. Lásd meg "nincs akváriumod, tehát buzi vagy" az ismert viccben.
Vagy mág: minden kuvasz kutya, de ebből nem következik, hogy minden kutya kuvasz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:55:13
Nem. Hanem egyik se képes totális kontrollt alkalmazni, hiszen van másik. Amíg a felek nem beszélnek össze egymással, nagyobb biztonságban vagy.
Gery1987 2024.04.28. 20:02:14
Mivel emellett rendiségről is beszélsz és arról hogy a földesúrnak legalább voltak kötelezettségei a jobbágyok felé.
Gery1987 2024.04.28. 20:02:33
Ez nem érv viszont a NER mellett.
Gery1987 2024.04.28. 20:02:58
1 embertől függünk jelenleg, Orbántól.
Gery1987 2024.04.28. 20:04:07
Nem csak Gyurcsány van ám a világon, te honnan tudod hogy 13 év Orbán helyett kizárólag 13 év Gyurcsány lehetne csak? Megint a csúsztatás, terelés...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:08:19
Pontosan. Akkor nem létezett ember, aki szabad volt a társadalomtól.
alöksz róz 2024.04.28. 20:08:49
és egyébként könnyű rákeresni...
újra te követsz el érvelési hibát. az nem érvelés, hogy nem engem igazol/nem tetszik -> tehát nem létezik. melyik hiba ez?
"Nem is volt európai függősége." - és ez melyik?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:09:55
Érv, mert a másik opció a visszatérés a biztos rosszhoz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:10:14
Nem ez volt a kérdés.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:11:16
Mi Orbán alternatívája? Nme a ballibek?
vasútihíd 2024.04.28. 20:43:56
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:56:58
Abból, hogy Venezuela független lett, következik, hogy gazdagnak kell lennie?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:00:19
Az nem realitás jelenleg.
alöksz róz 2024.04.28. 21:00:40
Gery87 2024.04.28. 21:05:22
Ez viszont nem jelenti azt hogy akkor az a rendszer jó is!
Ez olyan hogy a "börtönben mindenkinek adnak enni és fedél van a feje felett"...ugye ez igaz, de ettől még nem lesz jó is.
Gery87 2024.04.28. 21:06:41
Ahhoz a "biztos rosszhoz" ami neked kizárólag Gyurcsány lehet, de ugye ezt nem tudhatod, másrészt meg ilyen "biztos rossz" rendszer van elég Európában meg a környéken és lám kurvára nem rosszabb! Sőt.
alöksz róz 2024.04.28. 21:08:35
így: a néger bűnözőket a sörösgyörgy nem akarja börtönbe zárni. amit sörös akar, csak rossz lehet. tehát a börtön jó.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:10:46
2 út van: a labanc és a kuruc.
Tök mindegy, hogy a labanc kormányt Gyurcsány vezeti-e vagy más.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:11:29
Jobb, mnt a börtön, ahol éheztetnek.
Gery87 2024.04.28. 21:13:08
Márpedig ez a lényeges, a fő faktor ami a szuverenitásunkat veszélyezteti az a Kurva NER.
Aki miatt nem jön pénz és eljárások vannak az ország ellen az Orbán.
Gery87 2024.04.28. 21:14:11
És a ballibek az kizárólag Gyurcsány?
Aki 13 éve nem tud 20% fölé menni?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:14:13
Azért van eljárés az ország ellen, mert Orbán nem fekszik le az EU-nak. Viszont ez jó dolog, hisz káros lenne teljesíteni az EU normáit.
Gery87 2024.04.28. 21:14:40
ja értem:)
Gery87 2024.04.28. 21:15:41
Nincsenek ma se labancok se kurucuk...ez csak mese gyerekeknek.
alöksz róz 2024.04.28. 21:15:54
Gery87 2024.04.28. 21:16:06
a börtön az börtön.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:16:26
Mindegy ki lesz a labancok vezére: Gyurcsány, Gyurcsányné, Vona, Talpramagyar, stb.
A kuruc vonalat jelenleg csak a Fidesz és a Mi Hazánk viszi. Korábban az LMP is, de ma már a labanc oldalra igazoltak.
Gery87 2024.04.28. 21:16:47
Mondod te hogy káros lenne, más meg rajtunk kívül a régióban nem mondja és lám nem szarabb az élet ott se, sőt.
alöksz róz 2024.04.28. 21:17:17
mert ha nem lenne káros, az eu nem támadná orbánt.
Gery87 2024.04.28. 21:18:11
Itt a labanc...már ha ragaszkodfsz ehhez a jelzőhöz....valójában a Fidesz.
Árulók, tolvajok, a nép ellenségei.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:18:33
Van különbség börtön és börtön között.
Te mit választanál:
- megverlek, elveszem a pénzedet, bezárlak a pincémbe, majd adok neked napi 3 rendes étkezést,
vagy:
- megverlek, elveszem a pénzedet, bezárlak a pincémbe, majd adok neked napi 1-szer szárazkenyeret és vizet?
vasútihíd 2024.04.28. 21:18:41
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:19:30
Igen. De most a máról beszélünk, nem arról mi lesz 20-30-50 év múlva.
alöksz róz 2024.04.28. 21:23:17
a második: orosz/kínai
hülyék lennénk a nagyobb rosszat választani...
vasútihíd 2024.04.28. 21:24:33
Gery87 2024.04.28. 21:26:24
A börtön csak példa volt, mondhattam volna mást is, de örülök hogy belementél ennyire lényegtelen részlet elemzésébe:)
"Te mit választanál:"
Egyiket se választanám bassza meg mert nem vagyok kibaszott birka.
1, megpróbálom torkon szúrni azt aki ezt tenné velem
2, megpróbálnék kiszabadulni...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:28:28
Nem hiszek ebben.
A dolgok akkor lesznek meg, amikor az emberek felismerik a dolgok szükségszerűségét.
Tájékoztatni, művelni lehet, mást tenni felesleges.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:29:32
Nem a függetlenség miatt lett a helyzet rosszabb.
Gery87 2024.04.28. 21:30:14
Eleve hogy gondolja bárki egy 9 milliós kis országban hogy:
1, ki lehet büntetlenül lépni az euro-atlanti tömbből...
2, az orosz meg kínai függés az olyasmi amit ki lehet játszani a magunk javára és majd mi dirigálunk ebben a játékban?
Ostobaság.
Gery87 2024.04.28. 21:31:41
A szükségszerű a nagyobb egyenlőség lenne és nem a rendiségbe, függésbe való visszatérés meg a papok hatalma.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:35:09
Nincs ilyen összefüggés.
vasútihíd 2024.04.28. 21:35:57
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:36:26
A labanc szó jelentése nem ez.
alöksz róz 2024.04.28. 21:42:11
alöksz róz 2024.04.28. 21:42:55
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:45:26
Nem.
Egyszerűen több tényező kell a sikerhez. A függetlenség szükséges, de nem elégséges tényező.
vasútihíd 2024.04.28. 21:49:50
bircahang.blog.hu/2024/04/17/ilyen_europa
alöksz róz 2024.04.28. 22:16:13
Billy Hill 2024.04.28. 23:45:15
1, ki lehet büntetlenül lépni az euro-atlanti tömbből..."
Ehm... ;-)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 07:57:58
Pont hogy abszolút szükséges.
Ha nem vagy független, a megtermelt értéket nem te kapod, hanem a gyarmatosítóid.
Ha nem így lenne, ma Afrika jóléti régió lenne. Hisz sok érteket termelnek, csak nem maguknak.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 09:47:36
Gery87 2024.04.29. 14:35:52
De ez, gyávaság, ravaszság és hazafiatlanság, a nép ellenségei, a tőke, idegen érdekek kiszolgálói...
Ez a NER.
Gery87 2024.04.29. 14:38:56
A német tőke, meg a Pentagon hagyná hogy kilépjünk mind az EU-ból ind a NATO-ból?
Azt el tudom képzelni hogy a brit kilépés mondjuk amcsi érdek volt, meg talán francia és német is....
de hogy elveszítsék a 89-es zsákmányt...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 14:44:47
Ha így lenne, nem lennének EU-s szankciók az ország ellen.
alöksz róz 2024.04.29. 17:08:39
az eu-t a felsoroltak egyike se zavarja.
alöksz róz 2024.04.29. 17:15:42
Gery87 2024.04.29. 18:07:29
Tehát mivel voltak régen is labancok, nem lehettek mellettük "burkusok" akik meg ővelük álltak szembe?
alöksz róz 2024.04.29. 18:18:56
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 19:55:44
Az EU-t nem zavarja az EU-érdekek sértése?
alöksz róz 2024.04.29. 20:06:36
"De ez, gyávaság, ravaszság és hazafiatlanság, a nép ellenségei, a tőke, idegen érdekek kiszolgálói..."
0dzsud0 2024.05.01. 20:14:41
0dzsud0 2024.05.01. 20:15:39
alöksz róz 2024.05.01. 20:34:13
0dzsud0 2024.05.01. 20:50:01
alöksz róz 2024.05.01. 22:26:32
ha egy vagy kettő helyett három szereplő tud bedönteni, az növeli a kiszolgáltatottságot, akárkit szeretek vagy nem szeretek.
a másik meg a portfólió, belerak mindent egyetlen iparágba, ami a legérzékenyebb a válságokra. és amiből nagy költségekkel kis hasznot szerzünk. és aminek a felvevőpiaca pont ott van, amitől a legjobban függünk. (akkor mit és hova koncentrálunk?)
erre is nehéz azt mondani, hogy nem növeli a függőséget.
a szlovákok már belebaszták a fejüket a plafonba ezzel a politikával évekkel ezelőtt. mi is úgy járunk. ugyanazt az utat járjuk. csak az első koppanás után hozunk egy dobbantót és nekifutásból ráugrunk.
(és ezt nem most találtam ki)
alöksz róz 2024.05.01. 22:27:27
0dzsud0 2024.05.01. 22:42:39
Erre írtam, hogy az érzelmeid iránt közömbös vagyok, hozz számokat, ha akarsz valamit! Miből gondolod, hogy Orbán mindenfelé túl nagy mértékben szolgáltat ki minket? Mekkora ez a mérték most és mennyi volt korábban? Mekkora a "túl nagy"? Ha ez nincs meg, akkor az érzelmeidet dobtad vitába, azt meg ki nem szarja le ugye.
"ha egy vagy kettő helyett három szereplő tud bedönteni, az növeli a kiszolgáltatottságot, akárkit szeretek vagy nem szeretek."
Csak épp a dolog lényegi részét nem érted. Ha egy szereplő felé vagy kiszolgáltatott 100%-ban, na épp az tud a legjobban bedönteni, ha akar...ha ezt átalakítod úgy, hogy 10 szereplő felé vag 10-10%-ban kiszolgáltatva, akkor közülük egy hiába próbál bedönteni...ezt próbálta fentebb Birka is a szádba rágni, de úgy látszik, picit lassan tanulsz. :)
"a másik meg a portfólió, belerak mindent"
LOL, kár is tovább olvasni, nem ő rakta bele, baszod, hanem egy ilyen országnak vannak bizonyos adottságai, meg lehetőségei és abbóé kell kihozni a legtöbbet. Ez történik most, amire megint beírhatod a ballib tényeket: "nem is ez történik, mert minden egyre rosszabb". :)
"a szlovákok már belebaszták a fejüket a plafonba ezzel a politikával évekkel ezelőtt."
A szlovákokat talán hagyjuk, elképesztően sok hibás döntést sikerült hozniuk sorozatban, nem véletlen lett a "bezzegSzlovákiából" is nagy kuss ellenzéki oldalon, főleg, hogy 2018-ban vissza is előztük őket...
"mi is úgy járunk."
Hogy kell csinálni, mester? :)
alöksz róz 2024.05.01. 22:49:24
egyébként meghatároztam.
látom hamar elfogytak az érvek, kár volt őket ennyire reklámoznod :DD
alöksz róz 2024.05.01. 22:53:52
" országnak vannak bizonyos adottságai, meg lehetőségei és abbóé kell kihozni a legtöbbet." - az lenne a legtöbb, hogy az utolsó helyre manőverezzük magunkat?
és ezt szántad hozzá bizonyításnak?
"Ez történik most, amire megint beírhatod a ballib tényeket: "nem is ez történik, mert minden egyre rosszabb"
nem irigyellek egyébként, egyre nehezebb a fideszt védeni.
alöksz róz 2024.05.01. 22:55:51
hát ugyanazt a politikát reklámozta a ballib is vagy 20 évig...
alöksz róz 2024.05.01. 22:57:34
0dzsud0 2024.05.01. 23:08:57
0dzsud0 2024.05.01. 23:11:32
Ez egy példa volt. De nem csak a tíz jobb, mint az egy, hanem a három is. Meg az 1,00001 is. :))
"az lenne a legtöbb, hogy az utolsó helyre manőverezzük magunkat?"
Ez most ilyen "Románia lehagy minket" érv? :))
"nem irigyellek egyébként, egyre nehezebb a fideszt védeni."
Nem hiszem, hogy szüksége lenne a védelemre, én sem ebben a szellemben írok itt...én az ellenzéki vergődéseken jövök mulatni. :)
0dzsud0 2024.05.01. 23:12:50
Reklámozták...aztán a gyakorlatban már nem voltak annyira erősek, a Fidesz kellett hozzá, hogy legyen is valami érdemi fejlődés.
0dzsud0 2024.05.01. 23:13:39
Sajnos teljesen mindegy, hogy a ballibek szerint ki minek számít, teljesen hiteltelenek, bármi is legyen a téma.
alöksz róz 2024.05.01. 23:33:09
alöksz róz 2024.05.01. 23:38:23
ne görcsölj mindenen is...
0dzsud0 2024.05.02. 00:04:08
0dzsud0 2024.05.02. 00:04:24
alöksz róz 2024.05.02. 12:53:12
0dzsud0 2024.05.02. 18:02:32