magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kimaradás

Kolozsszarosék blogjának nemrégi cikke csak egy szempontból érdekes. Hogy mennyire megváltozott a narratíva iránya.

Az egyik, egyébként teljesen bekattant agyú blogger háborús kiáltványt írt, kb. MZP 2022-es stílusban, mely követeli a bekapcsolódást a valószínűleg nemsokára aktív szakaszába lépő világháborút.

Mennyi hosszú ideig, évekig volt az a kötelező ballib narratíva, hogy a gonosz Horthy mekkora gazember volt, hogy nem maradt ki a II. világháborúból! Miközben erre semmi esély nem volt az adott körülmények között, de ki volt nevetve mindenki, aki ezt hangoztatta.

Most itt kiderül, nem lehet kimaradni az ukrajnai háborúból, sőt ez valamiféle rosszak és jók harca, s nem maradhatunk ki, mert erkölcsi kötelességünk a jók mellett fegyvert fogni.

Pedig most ki lehet maradni, az adott körülmények ezt lehetővé fogják tenni. Persze a ballibek háborúzni akarnak, de ez már más kérdés.

Orbánnak meg esélye lesz bebizonyítani, tanult Horthy hibájával, s ezúttal alaposan megszervezi a kiugrást.

165 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2818389043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2024.04.26. 08:46:20

Mekkora bull shit! És nem szégyellik leírni ezeket a háborús/USA/atlanti agitpropokat.

Én is sokszor jártam a nyolcadik kerületben. Soha nem verekedtem. Talán NEM KELL odamenni és PROVOKÁLNI a nálunk erősebbeket, gengsztereket!!!

Azt sem kellett volna, akinek semmi más szándéka nem volt Európával, mint még több gázt eladni.

Az ilyen barmok miatt döglünk aztán meg.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 08:55:54

Itt ugye az agresszió mibenlétére gondol a költő, csak megint azok a fránya részletek a pofonfa rázásáról kimaradnak. Az agresszió úgy önmagában nem alakul ki. Érdekes is lenne amúgy végigvenni hogyan alakulnak ki azok a helyzetek, amikor a támadó úgy érzi, sikerülhet a terve.

Tapi2021 2024.04.26. 08:58:58

Plusz, egyik ilyen geci "újságíró", propagandista és politikus sem megy a frontra megdögleni, csak uszítanak, hogy menjenek mások megdögleni. (Mások érdekeiért.)

Tapi2021 2024.04.26. 09:11:38

Itt lenne az alkalom júniusban ezek nagy részét eltakarítani Európában, menteni, ami menthető, de a népek durván le vannak már szedálva agyilag.

(Ezért nem/sem mindegy, kinek, mekkora hozzáférése van a kommunikációs csatornákhoz, és azokat hogyan tudja használni.)

Tapi2021 2024.04.26. 09:24:48

Ez is mennyire egyértelmű volt már évekkel ezelőtt is. Látszik az, ki, kicsoda. Meg ugye előbb-utóbb összenő, ami... Helyükre kerülnek a dolgok. Ahogy Lukácsi is, MP is...:

"Juhász Péter oldalán indul képviselőjelöltként az önkormányzati választásokon az a Lukács Katalin, aki évekkel ezelőtt a KDNP tagjaként még Juhász Péter felelősségre vonásáért demonstrált.

A Gulyáságyú Média úgy értesült, hogy Lukácsi Katalin, aki korábban Márki-Zay Péter Mindenki Magyarországa Mozgalmának elnökségének tagja volt, Juhász Péter, az Együtt – a Korszakváltók Pártja egykori elnökének képviselőjelöltjeként indul a főváros V. kerületében."

index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/eredmenyek/2024/04/26/juhasz-peter-kepviselo-jelolt-lukacsi-katalin-onkormanyzati-valasztasok/

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 09:32:05

@Tapi2021: én ezért értek egyet a Hargita Miklós nevezetű propagandistával. Helyesen írja, hogy a választás tétje az, hogy a szemünknek hiszünk-e vagy a médiának.

Serény Vélemény 2024.04.26. 10:15:46

semmi az egész. Csak fölmondja a mainstream, ballib narratíva dogmáit. Nulla hozzáadott érték és gondolat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 10:21:30

@Tapi2021:

Reméljük a kampány részeként vetkőzik, így tiltakozva a diktatúra ellen.

Tapi2021 2024.04.26. 10:54:28

@Serény Vélemény: A gond az, hogy ebben milliók hisznek, elhiszik.

Főleg, mert csak ezt tolják nekik 24/24-ben. Egy narráció mind fölött.
Ez háborús uszítás, lélektani előkészítés, alapozás, amelynek célja ELŐKÉSZÍTENI az emberek agyát arra, hogy meg fogadják el az, hogy meg kell majd egy jó részüknek dögleni, mert valakiknek ez az érdekük.

Minden háborúba így viszik bele a népeket!

Most is. Az EU-t, NATO-t... továbbra sem érte SEMMIFÉLE támadás!!!
Tehát az elmúlt két évben SEMMI nem változott!
Mégis ott tartunk, hogy most már totális háború kell, mert Oroszország NEM GYŐZHET.

Miért is?

Ez nem más, mint amikor a szerencsejátékos már túl sok pénzt tolt egy játékba, és már nem tudja elengedni, elmegy a végsőkig.
Ebben a pszichózisban van majdnem egész Európa!

Rövid volt az eszük, most megtoldják még több ballépéssel. Mert nem akarják elismerni, hogy elkúrták, nem kellett volna beszállni a játékba. Mentik az arcukat, akár százezrek, milliók élete árán is.
Ez a háborús pszichózis. A rossz döntések MENTÉSÉNEK pszichózisa.

Ráfogva a másik játékosra, hogy az egész az ő hibája.

Nevem senki. 2024.04.26. 12:17:27

Ballibák mennek a háborúba. Képzelem ahogy felsorakoznak a szivárványos zászló alatt és mennek rendületlenül. :D

Tapi2021 2024.04.26. 12:30:02

@Nevem senki.: Csak hát pont nem mennek! Ők másokat küldenének!!! Főleg a politikából, médiából pofázók.
Dögöljenek meg az ácsok, tanárok, mérnökök, esztergályosok..., és családjaik.

Erre szoktam mondani, hogy ha időben lelőnék/eltávolítanák a népek az első száz, leghangosabb háborús uszítókat otthon, minimális veszteséggel úsznánk meg a háborúkat.

Gery87 2024.04.26. 14:06:56

Na a jobbos nyuggerkommandó már megint össze-vissza szarja magán valamin ami nincs és nem lesz.

(És csak emlékeztetnék rá mindenkit hogy az utóbbi években pont a jobboldal volt az ami háborúkat indított, ehhez képest nevetséges hogy a "libsik" vannak háborúpártisággal vádolva)

"Orbánnak meg esélye lesz bebizonyítani, tanult Horthy hibájával, s ezúttal alaposan megszervezi a kiugrást."

Semmiféle világháború nem lesz, ez nem jó üzlet a tőkének, ne szarjátok már magatokat össze mindenféle baromság miatt.
Egyébként aki atommal fenyegetőzik az pont Putyin, ennyit erről.

ja meg a Birca:)

De a baloldal a háborúpárti...jha:)

Gery87 2024.04.26. 14:10:16

Macronnak egyébként igaza van, Európának tököt kell növesztenie különben mind az USA mind a ruszkik megszopatják rendesen.

(Birca is megmondta jó pár éve: "nem számít más csak az erő, az a tiéd amit meg tudsz védeni", na akkor lehet kussolni, se Amerika se Oroszország nem akar erős európát és ha nincs akkor nem fognak puszira megállni az érdekérvényesítésben)

Gery87 2024.04.26. 14:12:05

@Tapi2021:

"Dögöljenek meg az ácsok, tanárok, mérnökök, esztergályosok..., és családjaik."

Mit számít ez neked?
Te imádod tőkést, "ha ő nincs, nincs semmi"...és ha küldi, csak küldi, csak küldi akkor mi van? Ő jobban tudja nem? A proli meg kussoljon...nem?

_Neville 2024.04.26. 14:54:41

@Nevem senki.: Lehet az a haditerv, hogy az ellenség halálra röhögni magát, mikor meglátja őket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 15:00:34

@Gery87:

"az utóbbi években pont a jobboldal volt az ami háborúkat indított"

Pl. ki?

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.04.26. 16:38:08

Ez a horthys hasonlat nagyon ül. Én is ezen gondolkodtam egy csomót, hogy ezt üvöltötték nekünk évtizedekig, hogy a mocskos Horthy miért nem maradt ki a háborúból :-)))), mikor ezek (az ő elvbarátaik) még ilyen, sokkal kisebb nyomás ellen sem akarnak fellépni. Nagy a nyomás bizonyára, de nem akkora, mint akkor a németek részéről.

ZorróAszter 2024.04.26. 16:55:01

"Orbánnak meg esélye lesz bebizonyítani, tanult Horthy hibájával, s ezúttal alaposan megszervezi a kiugrást."

Horthy és bandája Magyarországot hozzákapcsolta Magyarország legnagyobb ellenségéhez.

Aki ha győz Horthyék segedelmével, akkor itt ma Gross-Ungarn van magyarok nélkül.

És ennek oka hogy belagabalyodtak a saját hazugságaik mindent elárasztó ragadós szövedékeibe Trianon és a többi ocsmány hazudozásaik kapcsán.

Orbánék és Orbanisztán is itt tart rég. A saját átláthatatlan hazugság és propaganda ködgomolygásukban tapogatóznak vakon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 16:58:00

@ZorróAszter:

Nem volt más esélye Horthynak. A hibát 44-ben követte el, akkor lett volna esélye másra.

Ha Orbán ugyanazt csinálná, mint Horty, minden pénzt megkapna Brüsszelből tapsviharral együtt.

Orbán jól politizál. Védi az országot, óvatosan táncol az ellenséges környezetben, Brüsszel és hazai ügynöke, a "baloldal" ellenében.

élveteg 2024.04.26. 19:54:49

Namost nekem lenne egy ötletem ha mégis belesodródnánk ,kényszerítenének bennünket valamilyen uton módon egy esetleges háborúban akkor következőt kellene tenni Mivel magyarországon nincs sorkatonaság viszont továbbra is van hadkötelezettség én az állam helyében megnézném ugyan melyik politikus melyik ujságíró vagy bárki volt aki a leghangosabban ukránozott a legjobban tépte a száját az oroszok ellen aztán azt hívnám be elsőként majd egy rövid kiképzés után irány a front az első de a legeslegelső vonalba velük

GyMasa 2024.04.26. 21:42:19

@Tapi2021:
Óh, Európával az US-nak nem csak a több gáz eladása volt a célja, hanem a teljes gyarmatosítás.
Európa a 2000-es évekre túlságosan megerősödott a szorgalmának, a jó oktatásának és az olcsó orosz nyersanyagoknak köszönhetően.
Ezt az USA nem nézhette ölbetett kézzel...

GyMasa 2024.04.26. 21:52:19

@Deak Tamas:
AZ oroszoknak nem volt túl sok választásuk 2022 februárjára...
- Hagyhatták volna az eglszet a fenébe, és végignézhatték volna, ahogy a náci ukráénok szó szerint kiírtják az orosz kisebbséget Ukrajnában. - Ezt, egy Orosz föderációegyszerűen nem engedhette meg magának, mert szerintem ez az Orosz föderáció további széteséséhez vezetett volna
- Várhattak volna tovább, hogy majd valami csoda folytán az ukránok elkezdik betartani, az addiga 8 évig leszart Minszk-i egyezményeket - AMi azt eeredményezte volna, hogy az ukrán hadsereget még jobban felfejleszti az USA, és később, sokkal-de-sokkal nehezebb és véresebb lett volna egy háború
Egyzserűen nem volt választása az oroszoknak. EZ a háború akkor fog végetérni, ha:
- AZ oroszok felszámolják az ukrán államot (velószínűleg nem kell teljesen, de csak egy nagon-nagyon kics, teljesen értéktelen, minimális populációval rendelkező résznek szabad csak maradnia, ami még elviekben sem rendelkezhet elég katonával, hogy még egyszer ez előforduljon. (mert, ez a háború is bebizonyította, hogy hadianyag az lesz mindig elég, de ha nincs, aki meghúzza a ravaszt, akkor semmit nem ér az egész.
- AZ USA valami csoda folytán kiáll a konfliktus mögül. (Úgy értem, teljesen, azaz az nem ér, hogy átlőcsöli a konlfiktus pénzelését, meg az emberanyag biztosítását az EU/UK/ Kanada hármasra.

GyMasa 2024.04.26. 22:01:23

@Tapi2021:
Az EU politikai eltnek az a baja, hogyha most, a választások előtt elengedik Ukrajna kezét, akkor azzal beismerik, hogy egy teljesen veszett ügyba álltak bele totál agyatlanul, és felslegesen keményen, és bizopny rengeteg, nagyon kellemetlen krédésre kellene válaszolniiuk, és vállalni a felelősséget.
Ha viszont a média tovább hazudik az állítólagos ukrán győzelmekről, és tovább tolják a JÖVŐ GENERÁCIÓ KERESETÉT a konfliktusba, akkor abban bíznak, hogy madj NEM FOGNAK AKKORÁT BUKNI és újabb 5 évre megússzák.
Szóval, ez az EU (és, sajnos mostmár Biden ) részéről is egyfajta kármentés, bármi áron.

GyMasa 2024.04.26. 22:04:09

@élveteg:

Húú, tudod te, mekkora vinnyogás lenne, hogy " Patásorbán leszámol azellenzékével!!!!44!!!!"
Pedig, csak szimplán szavukon fogná a most leghangosabban ajvékolókat.

Gery87 2024.04.27. 11:47:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Miért lenne az?
Egy gyenge Európa + orosz győzelem csak az oroszoknak való nagyobb kitettséget növelné.

Gery87 2024.04.27. 11:51:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Még mindig nem magyaráztad el hogy oké "kuruckodik", de mi a fasznak?

Megint szigorúan a régióban maradva: mitől szarabb hely az ahol nincs NER, nincs kuruckodás és nekünk miben jobb ez?
Mondjuk Csehország vagy Lengyelország rosszabb?

Nem tudod megmondani!

Ez az egész egyedül a nerednyikeknek jó, Orbán egóját duzzasztja, semmi egyéb.

alöksz róz 2024.04.27. 14:00:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez igaz, csak nem az európai kisembernek.

hanem az amerikainak, kínainak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:02:19

@alöksz róz:

Az európai kisembereknek nem jó egy erős liberális Európa.

Mi a liberális Európa gyengüléséért küzdünk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:04:14

@alöksz róz:

Mert ez jó érv.

Te szoktál olyasmi ellen küzdeni, ami az érdekedet szolgálja?

Persze fel lehet építeni - lásd Zorró - egy bonyolult konteót csavarokkal, de azért ez ritkán szokott igaz magyarázat lenne a dolgokra.

alöksz róz 2024.04.27. 15:56:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mert ez jó érv." - dehogy jó.
csak neked ennyire tetszik.
mint a zorrónak a német nagytőke.

alöksz róz 2024.04.27. 15:58:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mindössze csak annyi hiányzik az érvelésedből, hogy nekünk ugyan mitől jobb

Gery1987 2024.04.27. 16:51:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, ezekben jobboldali konzi autoriter kormány, rezsim van hatalmon, Orbán nagy haverjai mind.

Gery1987 2024.04.27. 16:52:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem jó hír, mivel a vákuumba be fog nyomulni az idegen hatalmak lobbija.
Amikre ugye annyi hatása sincs mint a kormányokra, EU-ra!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:42:05

@Gery1987:

Nem. Ők folytatják a Németországba beolvadás cseh hagyományát.

vasútihíd 2024.04.27. 20:56:51

@GyMasa: ha meghagynak egy akármilyen kicsi ukrajnát oda be próbálna férkőzni a nato és bármilyen semlegességi fogadalom annyira lenne betartva mint a minszki egyezmények. bica fogalmazott jól hogy az érdekünk az orosz győzelem. csak lemaradt hogy a totális ukrán vereség is. és ez jövőre be is fog következni mivel trump fog nyerni.

Gery87 2024.04.27. 21:10:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De ez butaság, hogy lehet ilyet kívánni anélkül hogy egyáltalán lenne alternatíva kilátásban?

Nekem van, de nincs mögötte bázis, neked semmid nincs.

A te feudalizmus koncepciód nem létezik, nincs "neofeudális radikalizmus" vagy ilyesmi, ez kb a te fejedben létezik és pont.

Gery87 2024.04.27. 21:11:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A cseh hagyomány az hogy "mindenkor légy modern".

De a cinikus hülyeségeken kívül most se tudod, miért is rossz nekik hogy nincs NER.

Gery87 2024.04.27. 21:12:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Próbáljuk ezt a fos bunkó cinikus korrupt maffia Döbrögi szart, amit NER-nek gúnyolnak eddig 2010-2013 között...de ez se jött be.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 21:58:40

@Gery87:

Feudalizmus a világ egy kis részén volt, Mo-on pl. soha.

Eleve nem lehet tehát visszahozni.

Plusz ott se lehet, ahol valaha volt, mert ma hiányoznak a feltételek hozzá.

Gery87 2024.04.28. 10:34:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Felőlem hívhatod familiaritásnak is, bár a köznyelv és a szakma is egyszerűen feudalizmusról beszél, rendiségről.

"Plusz ott se lehet, ahol valaha volt, mert ma hiányoznak a feltételek hozzá."

Akkor nyugodtan el is engedheted az álmodat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 10:46:20

@Gery87:

Nőtt az életszínvonal, erősödtt a hazai gazdaság, nőtt a szólásszabadság, az ország szuverénebb lett.

alöksz róz 2024.04.28. 12:21:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez egyik se igaz.
csökkentek a reálkeresetek. a gazdaság válságban. az ország kevésbé szuverén mert már nemcsak a németeknek tartja oda orbán a seggünket, hanem az oroszoknak és a kínaiknak is. a szólásszabadság meg nem azt jelenti, hogy kirúgnak bárkit aki a fidesz ellen szól.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 14:17:56

@alöksz róz:

Keresetek jobbak, mint a ballib szakértők alatt.

Az idegen tőke diverzifikálása növeli a szuverenitást.

GyMasa 2024.04.28. 14:18:11

@vasútihíd:
Hát, szerintem nem bizots, hogy az ukránok kitartanak 25-ig...
Azért ma már rengeteget haladnak az oroszok naponta...
Nyilván, Ukrajna óriási ország, de, van egy határ, ami után nem az ukrán katonai képességek, hanem az orosz logisztika határai fogják meghatározni az orosz előrenyomulás ütemét...
Szerintem, ma már nagyon közel vagyunk ehhez a ponthoz.
Épp mai hír, hogy a "mintaosztag, 3. (anno Azov) hadosztályt", akik ugye az egyik legelszántabb osztaga az Ukránoknak, csúnyán elpicsézték Kupjanszk közelében, és már abban a hadosztályban is a kiképztőtáborból, a kiképzés közepéről elrángatott, félig kiképzett katonák szolgálnak. A hyers, 47, gépesített hadosztály (akik ugye a NTAO felszerelést kapták) is elveszítette a harcképességét...

Gery1987 2024.04.28. 15:12:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez hazugság.
Az életszínvonal nem miattuk nőtt, ha marad a balib akkor is nőtt volna.
Most meg csökken évek óta...

alöksz róz 2024.04.28. 15:13:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a keresetek folyamatosan emelkednek. emelkedtek a ballibek alatt is, a kilencvenes évekhez képest magasabb volt az életszínvonal a kétezres években.

Gery1987 2024.04.28. 15:15:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hogy növeli a szuverenitást az eladósodás mindenki felé?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:44:58

@alöksz róz:

Azaz nem igaz, hogy egy ballib kormány alatt más helyzet lenne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:45:36

@Gery1987:

Szakrális államról, amit csak te azonosítasz feudalizmussal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 15:46:23

@Gery1987:

Jobb lenne, ha most Gyurcsány lenne az élen? Szerinted magasabb lenne a bérszint?

Madarász Henrik 2024.04.28. 15:52:09

@vasútihíd: Nem érdemes ennyire Trumpban bízni, a republikánus pártban többségben vannak a mélyállam hívei, akik Ukrajnát továbbra is támogatni akarják az oroszok ellen, Eleve Ukrajna felfegyverzése és az ukrán hadsereg kiképzése az oroszok elleni háborúra Trump elnöksége idején indult meg.

alöksz róz 2024.04.28. 16:29:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és ez miben támasztja alá azt az állításodat, hogy nálunk jobb a helyzet?
pont semmiben.

vasútihíd 2024.04.28. 16:31:31

@Madarász Henrik: @GyMasa: bár bizonyára sokat lenyúlnak belőle az ukrán ügyeskedők a bidé féle 60 milliárd azért talán kitartja őket annyira hogy elhúzzák az év végéig. persze az is kétséges. de több pénnz nem lesz mert ha a képviselők meg is szavazzák trump már nem fogja aláírni a következő csomagot és a nato mögül is kihátrál azaz ukrajna megy a borscsba.

vasútihíd 2024.04.28. 16:32:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a szakállas állam lenyomja a sápadtarcú liberális profithajhászokat. csak idő kérdése.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:10:15

@alöksz róz:

Orbán igyekszik csökkenteni az euroatlanti függőséget. Ez nem jó?

alöksz róz 2024.04.28. 19:29:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: önmagában nem lenne rossz. csak nincs önmagában.
orbán igyekszik növelni a német, orosz, kínai függőséget.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:30:40

@alöksz róz:

Már válaszoltam. Több helyről való függőség = kisebb függőség.

alöksz róz 2024.04.28. 19:38:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: minél nagyobb a kitettségünk, annál rosszabb nekünk.

és mellesleg ezt se lehet csak úgy önmagában értékelni.

alöksz róz 2024.04.28. 19:44:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: venezuela teljesen megszüntette az euroatlanti függőségét. és jó lett?
kurvára nem.

alöksz róz 2024.04.28. 19:44:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem. mert ha bármelyikkel gond van, az minket tönkretesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:53:46

@alöksz róz:

Nem is volt európai függősége.

Viszont ez érvelési hiba amit írsz. Lásd meg "nincs akváriumod, tehát buzi vagy" az ismert viccben.

Vagy mág: minden kuvasz kutya, de ebből nem következik, hogy minden kutya kuvasz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:55:13

@alöksz róz:

Nem. Hanem egyik se képes totális kontrollt alkalmazni, hiszen van másik. Amíg a felek nem beszélnek össze egymással, nagyobb biztonságban vagy.

Gery1987 2024.04.28. 20:02:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mivel emellett rendiségről is beszélsz és arról hogy a földesúrnak legalább voltak kötelezettségei a jobbágyok felé.

Gery1987 2024.04.28. 20:04:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem csak Gyurcsány van ám a világon, te honnan tudod hogy 13 év Orbán helyett kizárólag 13 év Gyurcsány lehetne csak? Megint a csúsztatás, terelés...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:08:19

@Gery1987:

Pontosan. Akkor nem létezett ember, aki szabad volt a társadalomtól.

alöksz róz 2024.04.28. 20:08:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem, ennek semmi köze ehhez.

és egyébként könnyű rákeresni...
újra te követsz el érvelési hibát. az nem érvelés, hogy nem engem igazol/nem tetszik -> tehát nem létezik. melyik hiba ez?

"Nem is volt európai függősége." - és ez melyik?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:56:58

@alöksz róz:

Abból, hogy Venezuela független lett, következik, hogy gazdagnak kell lennie?

alöksz róz 2024.04.28. 21:00:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem, nem következik, pont ezt mondom, rosszabbul jártak a függetlenségükkel.

Gery87 2024.04.28. 21:05:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez viszont nem jelenti azt hogy akkor az a rendszer jó is!

Ez olyan hogy a "börtönben mindenkinek adnak enni és fedél van a feje felett"...ugye ez igaz, de ettől még nem lesz jó is.

Gery87 2024.04.28. 21:06:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ahhoz a "biztos rosszhoz" ami neked kizárólag Gyurcsány lehet, de ugye ezt nem tudhatod, másrészt meg ilyen "biztos rossz" rendszer van elég Európában meg a környéken és lám kurvára nem rosszabb! Sőt.

alöksz róz 2024.04.28. 21:08:35

@Gery87: dehogynem lesz jó.
így: a néger bűnözőket a sörösgyörgy nem akarja börtönbe zárni. amit sörös akar, csak rossz lehet. tehát a börtön jó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:10:46

@Gery87:

2 út van: a labanc és a kuruc.

Tök mindegy, hogy a labanc kormányt Gyurcsány vezeti-e vagy más.

Gery87 2024.04.28. 21:13:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Márpedig ez a lényeges, a fő faktor ami a szuverenitásunkat veszélyezteti az a Kurva NER.

Aki miatt nem jön pénz és eljárások vannak az ország ellen az Orbán.

Gery87 2024.04.28. 21:14:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És a ballibek az kizárólag Gyurcsány?
Aki 13 éve nem tud 20% fölé menni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:14:13

@Gery87:

Azért van eljárés az ország ellen, mert Orbán nem fekszik le az EU-nak. Viszont ez jó dolog, hisz káros lenne teljesíteni az EU normáit.

Gery87 2024.04.28. 21:15:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincsenek ma se labancok se kurucuk...ez csak mese gyerekeknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:16:26

@Gery87:

Mindegy ki lesz a labancok vezére: Gyurcsány, Gyurcsányné, Vona, Talpramagyar, stb.

A kuruc vonalat jelenleg csak a Fidesz és a Mi Hazánk viszi. Korábban az LMP is, de ma már a labanc oldalra igazoltak.

Gery87 2024.04.28. 21:16:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondod te hogy káros lenne, más meg rajtunk kívül a régióban nem mondja és lám nem szarabb az élet ott se, sőt.

alöksz róz 2024.04.28. 21:17:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Viszont ez jó dolog, hisz káros lenne teljesíteni az EU normáit." - miért?
mert ha nem lenne káros, az eu nem támadná orbánt.

Gery87 2024.04.28. 21:18:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Itt a labanc...már ha ragaszkodfsz ehhez a jelzőhöz....valójában a Fidesz.
Árulók, tolvajok, a nép ellenségei.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:18:33

@Gery87:

Van különbség börtön és börtön között.

Te mit választanál:
- megverlek, elveszem a pénzedet, bezárlak a pincémbe, majd adok neked napi 3 rendes étkezést,
vagy:
- megverlek, elveszem a pénzedet, bezárlak a pincémbe, majd adok neked napi 1-szer szárazkenyeret és vizet?

vasútihíd 2024.04.28. 21:18:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pedig realitás a nyugat európát elfoglaló iszlám bevándorlótömeg ami a szakrális állam irányába tett jó lépés a liberalizmus ellenében

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:19:30

@vasútihíd:

Igen. De most a máról beszélünk, nem arról mi lesz 20-30-50 év múlva.

alöksz róz 2024.04.28. 21:23:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az első variáció: euroatlanti (fél)gyarmat
a második: orosz/kínai
hülyék lennénk a nagyobb rosszat választani...

vasútihíd 2024.04.28. 21:24:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem jó segíteni azt ami elhoz egy szakrális államot korábban úgy hogy méghamarabb bedönti a liberalizmust?

Gery87 2024.04.28. 21:26:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A börtön csak példa volt, mondhattam volna mást is, de örülök hogy belementél ennyire lényegtelen részlet elemzésébe:)

"Te mit választanál:"

Egyiket se választanám bassza meg mert nem vagyok kibaszott birka.
1, megpróbálom torkon szúrni azt aki ezt tenné velem
2, megpróbálnék kiszabadulni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:28:28

@vasútihíd:

Nem hiszek ebben.

A dolgok akkor lesznek meg, amikor az emberek felismerik a dolgok szükségszerűségét.

Tájékoztatni, művelni lehet, mást tenni felesleges.

Gery87 2024.04.28. 21:30:14

@alöksz róz:

Eleve hogy gondolja bárki egy 9 milliós kis országban hogy:
1, ki lehet büntetlenül lépni az euro-atlanti tömbből...
2, az orosz meg kínai függés az olyasmi amit ki lehet játszani a magunk javára és majd mi dirigálunk ebben a játékban?
Ostobaság.

Gery87 2024.04.28. 21:31:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A szükségszerű a nagyobb egyenlőség lenne és nem a rendiségbe, függésbe való visszatérés meg a papok hatalma.

vasútihíd 2024.04.28. 21:35:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: én sem mondtam mást. a kisemberek tájékoztatása a liberalizmus valóságáról kontrasztolva a szakralitás természetes normalitásával hozzájárul és felgyorsítja a liberalizus bukását.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:45:26

@alöksz róz:

Nem.

Egyszerűen több tényező kell a sikerhez. A függetlenség szükséges, de nem elégséges tényező.

vasútihíd 2024.04.28. 21:49:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: másrészt kicsit több mint egy hete még azt mondtad hogy nyugateurópát agyon kell bombázni és sivataggá kell változtatni nem pedig azt hogy tájékoztatni művelni lehet mást tenni felesleges.
bircahang.blog.hu/2024/04/17/ilyen_europa

alöksz róz 2024.04.28. 22:16:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: csak a példa alapján a függetlenség pont nem szükséges.

Billy Hill 2024.04.28. 23:45:15

@Gery87: "Eleve hogy gondolja bárki egy 9 milliós kis országban hogy:
1, ki lehet büntetlenül lépni az euro-atlanti tömbből..."

Ehm... ;-)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 07:57:58

@alöksz róz:

Pont hogy abszolút szükséges.

Ha nem vagy független, a megtermelt értéket nem te kapod, hanem a gyarmatosítóid.

Ha nem így lenne, ma Afrika jóléti régió lenne. Hisz sok érteket termelnek, csak nem maguknak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 09:47:36

@GyMasa: egyetértünk, a jelenlegi helyzetből és az ismert tényekből ezek helyesen levont következtetések.

Gery87 2024.04.29. 14:35:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De ez, gyávaság, ravaszság és hazafiatlanság, a nép ellenségei, a tőke, idegen érdekek kiszolgálói...
Ez a NER.

Gery87 2024.04.29. 14:38:56

@Billy Hill:

A német tőke, meg a Pentagon hagyná hogy kilépjünk mind az EU-ból ind a NATO-ból?

Azt el tudom képzelni hogy a brit kilépés mondjuk amcsi érdek volt, meg talán francia és német is....
de hogy elveszítsék a 89-es zsákmányt...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 14:44:47

@Gery87:

Ha így lenne, nem lennének EU-s szankciók az ország ellen.

Gery87 2024.04.29. 18:07:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tehát mivel voltak régen is labancok, nem lehettek mellettük "burkusok" akik meg ővelük álltak szembe?

alöksz róz 2024.04.29. 18:18:56

@alöksz róz: má a végére belezavarodtam :D

alöksz róz 2024.04.29. 20:06:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: most akkor ez sérti az eu-t?
"De ez, gyávaság, ravaszság és hazafiatlanság, a nép ellenségei, a tőke, idegen érdekek kiszolgálói..."

0dzsud0 2024.05.01. 20:14:41

@alöksz róz: Butaságokat beszélsz, mindig jobb diverzifikálni a portfóliót...pont az a nagy gond, ha egyfelé vagy kiszolgáltatott, nagy mértékben. Most pedig pont afelé tesz lépéseket Orbán, hogy több felé legyünk, és sehol sem túl nagy mértékben. Nem kell sok ész belátni, hogy ez helyes dolog a felek kilététől függetlenül is, Mo. érdeke ez.

0dzsud0 2024.05.01. 20:15:39

@Billy Hill: Azon én is felröhögtem, gyönyörű elszólás volt. :DDD

alöksz róz 2024.05.01. 20:34:13

@0dzsud0: "Most pedig pont afelé tesz lépéseket Orbán, hogy több felé legyünk, és sehol sem túl nagy mértékben." - az a baj, hogy afelé tesz lépéseket, hogy mindenfelé túl nagy mértékben...

0dzsud0 2024.05.01. 20:50:01

@alöksz róz: Nem, nem afelé tesz lépéseket, te viszont nem szereted Orbánt és így érzed...nincs semmi gond, de kicsit unalmas már, hogy az ellenzékiek rendre az érzelmeiket dobják be a vitába tények helyett. Abból kell kiindulni, hogy a mindenki felé fennálló függőségek együttes értéke az összfüggőség. Abban egyet tudunk érteni, hogy az összértéket lehetőleg ne vagy ne ész nélkül növeljük (itt jelzem, hogy nem oké évekkel ezelőtti nominális értékeket a maiakkal bármi korrekció nélkül összevetni, ha esetleg ebben gondolkodnál), de aki azt mondja, hogy mindet egy irányba, a "jó oldal felé (ez ma az USA) koncentráljuk, az sajnos idióta. Ha vannak számaid, hozd őket! Az "orbánrossz" viszont nem érv.

alöksz róz 2024.05.01. 22:26:32

@0dzsud0: "Nem, nem afelé tesz lépéseket, te viszont nem szereted Orbánt és így érzed..." - hát erre igen könnyű válaszolni :-) de, afelé tesz lépéseket, te viszont imádod orbánt és nem így érzed.
ha egy vagy kettő helyett három szereplő tud bedönteni, az növeli a kiszolgáltatottságot, akárkit szeretek vagy nem szeretek.

a másik meg a portfólió, belerak mindent egyetlen iparágba, ami a legérzékenyebb a válságokra. és amiből nagy költségekkel kis hasznot szerzünk. és aminek a felvevőpiaca pont ott van, amitől a legjobban függünk. (akkor mit és hova koncentrálunk?)
erre is nehéz azt mondani, hogy nem növeli a függőséget.

a szlovákok már belebaszták a fejüket a plafonba ezzel a politikával évekkel ezelőtt. mi is úgy járunk. ugyanazt az utat járjuk. csak az első koppanás után hozunk egy dobbantót és nekifutásból ráugrunk.
(és ezt nem most találtam ki)

alöksz róz 2024.05.01. 22:27:27

@0dzsud0: "Az "orbánrossz" viszont nem érv." - na, erre utaltam a másik poszt alatt

0dzsud0 2024.05.01. 22:42:39

@alöksz róz: "hát erre igen könnyű válaszolni :-) de, afelé tesz lépéseket, te viszont imádod orbánt és nem így érzed."

Erre írtam, hogy az érzelmeid iránt közömbös vagyok, hozz számokat, ha akarsz valamit! Miből gondolod, hogy Orbán mindenfelé túl nagy mértékben szolgáltat ki minket? Mekkora ez a mérték most és mennyi volt korábban? Mekkora a "túl nagy"? Ha ez nincs meg, akkor az érzelmeidet dobtad vitába, azt meg ki nem szarja le ugye.

"ha egy vagy kettő helyett három szereplő tud bedönteni, az növeli a kiszolgáltatottságot, akárkit szeretek vagy nem szeretek."

Csak épp a dolog lényegi részét nem érted. Ha egy szereplő felé vagy kiszolgáltatott 100%-ban, na épp az tud a legjobban bedönteni, ha akar...ha ezt átalakítod úgy, hogy 10 szereplő felé vag 10-10%-ban kiszolgáltatva, akkor közülük egy hiába próbál bedönteni...ezt próbálta fentebb Birka is a szádba rágni, de úgy látszik, picit lassan tanulsz. :)

"a másik meg a portfólió, belerak mindent"

LOL, kár is tovább olvasni, nem ő rakta bele, baszod, hanem egy ilyen országnak vannak bizonyos adottságai, meg lehetőségei és abbóé kell kihozni a legtöbbet. Ez történik most, amire megint beírhatod a ballib tényeket: "nem is ez történik, mert minden egyre rosszabb". :)

"a szlovákok már belebaszták a fejüket a plafonba ezzel a politikával évekkel ezelőtt."

A szlovákokat talán hagyjuk, elképesztően sok hibás döntést sikerült hozniuk sorozatban, nem véletlen lett a "bezzegSzlovákiából" is nagy kuss ellenzéki oldalon, főleg, hogy 2018-ban vissza is előztük őket...

"mi is úgy járunk."

Hogy kell csinálni, mester? :)

alöksz róz 2024.05.01. 22:49:24

@0dzsud0: "Mekkora a "túl nagy"?" - te magad fogalmaztad így meg. akkor nyilván meg tudod mondani.
egyébként meghatároztam.

látom hamar elfogytak az érvek, kár volt őket ennyire reklámoznod :DD

alöksz róz 2024.05.01. 22:53:52

@0dzsud0: nincs tíz. csak három.

" országnak vannak bizonyos adottságai, meg lehetőségei és abbóé kell kihozni a legtöbbet." - az lenne a legtöbb, hogy az utolsó helyre manőverezzük magunkat?

és ezt szántad hozzá bizonyításnak?
"Ez történik most, amire megint beírhatod a ballib tényeket: "nem is ez történik, mert minden egyre rosszabb"

nem irigyellek egyébként, egyre nehezebb a fideszt védeni.

alöksz róz 2024.05.01. 22:55:51

@0dzsud0: "nem véletlen lett a "bezzegSzlovákiából" is nagy kuss ellenzéki oldalon" - nemcsak azért
hát ugyanazt a politikát reklámozta a ballib is vagy 20 évig...

alöksz róz 2024.05.01. 22:57:34

@alöksz róz: nem véletlenül számít pont varga mihály a leginkább elfogadottnak a ballibek között

0dzsud0 2024.05.01. 23:08:57

@alöksz róz: Az én érvem az, hogy ha egyfelé vagyunk kiszolgáltatottak 100%-ban, az rosszabb, mintha diverzifikálunk. Cél, hogy mindenki felé minél kisebb legyen a kiszolgáltatottság, de önmagában a diverzifikáció is üdvözlendő. Szerintem ezt könnyű belátni, hiszen az az említett 100%-os kiszolgáltatottság már egy új szereplő belépésével is apad, és minél több a szereplő, annál több között oszlik meg ez a 100%. A te érved ehhez képest úgy néz ki, mintha nem így lenne, ami szerintem viszont azt jelzi, hogy már az elemi matekkal is problémáid vannak. Ha esetleg számszerűen meg tudod világítani az érveidet, akkor esetleg kiderülhet, hogy én értek félre valamit (mert mondjuk te nem %-ban, hanem értékekben gondolkodsz, ami szerinted folyamatosan nő, bár még úgy is elég nehezen lehetne igazad), de egyelőre nem ez történt, ami sajnos az én igazamat erősíti. Itt tartunk most. Nem az én érvem fulladt ki, hanem megint beleszaladtál egy olyan témába, amiben nem fogtad fel, hogy alapvető logika ellen érvelsz, most pedig már picit nehéz kihátrálni...van ez így. :)

0dzsud0 2024.05.01. 23:11:32

@alöksz róz: "nincs tíz. csak három."

Ez egy példa volt. De nem csak a tíz jobb, mint az egy, hanem a három is. Meg az 1,00001 is. :))

"az lenne a legtöbb, hogy az utolsó helyre manőverezzük magunkat?"

Ez most ilyen "Románia lehagy minket" érv? :))

"nem irigyellek egyébként, egyre nehezebb a fideszt védeni."

Nem hiszem, hogy szüksége lenne a védelemre, én sem ebben a szellemben írok itt...én az ellenzéki vergődéseken jövök mulatni. :)

0dzsud0 2024.05.01. 23:12:50

@alöksz róz: "hát ugyanazt a politikát reklámozta a ballib is vagy 20 évig..."

Reklámozták...aztán a gyakorlatban már nem voltak annyira erősek, a Fidesz kellett hozzá, hogy legyen is valami érdemi fejlődés.

0dzsud0 2024.05.01. 23:13:39

@alöksz róz: "nem véletlenül számít pont varga mihály a leginkább elfogadottnak a ballibek között"

Sajnos teljesen mindegy, hogy a ballibek szerint ki minek számít, teljesen hiteltelenek, bármi is legyen a téma.

alöksz róz 2024.05.01. 23:33:09

@0dzsud0: de nem tud kisebb lenni, ha a háromból bármelyik képes arra, hogy konkrétan csődbe vigyen...

alöksz róz 2024.05.01. 23:38:23

@0dzsud0: akkor mulass
ne görcsölj mindenen is...

0dzsud0 2024.05.02. 00:04:08

@alöksz róz: De tud (csődbe vinni, na azt már nem tud olyan egyszerűen). Nem gond, ha nem érted, bízd a választókra, meg a kormányra! :)

0dzsud0 2024.05.02. 00:04:24

@alöksz róz: Miattam ne aggódj, köszi! ;)

alöksz róz 2024.05.02. 12:53:12

@0dzsud0: miért? mert kétharmad :D

0dzsud0 2024.05.02. 18:02:32

@alöksz róz: Sosem árt tudatosítani, ebben mondjuk teljesen igazad van. :)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása