magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Elszigetelt eset

Ami jó jel: Sorosék nyűgösek. Láthatóan megviseli őket Harkov közelgő felszabadulása.

Az ultraliberális Drang nach Osten lassan összomlik.

Az idős Soros gazda tombol. Élete álma omlik össze. 50 éve próbál volt hazájából, Kelet-Európából nyitott, szivárványos, polgári, perverz, liberális régiót fabrikálni, de sikertelenül. S most a hadszíntéren se működik a terv: Zelenszkij kijevi teljhatalmú birodalmi megbízott csapatai hátrálnak.

S valaki nem bírta a nyomást, kiadta a parancsot. A békepárti Szlovákia nagy baj számukra., két darab Orbán az már túl sok.

Ez állhat a Fico-merénylet hátterében.

A kivitelezés leleplező: magányos elkövető, kissé megkattant személyiség zavaros előélettel, amatőr elkövetés - ez a CIA bevett receptje.

112 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6318405603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.16. 12:58:55

Itt inkább ami fontosabb, amiről Schiffer is írt, a kommentmező.
Ahogy Tapinak is írtam sokszor, hogy teljesen feleslegesen küzd ezekkel. Ezeknek nem érv kell, ezek barom állatok, azért baloldali osztályharcosok.
Itt van egy oláhrác korcs geci, amelyik folyton kaszát élesítene pedig békés ember mint Juraj Cintula. A másk, a németszláv idegen spicli geci guillotinozna. A harmadik, fogyatékos képességtelen német magas frankóniai meg Putyint ítéli halálra meg áldozathozatalról delirál.
Azt kéne érteni, hogy ezek ilyenkor a lényegüket adják, most már tényekkel is bebizonyosodott.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.16. 13:02:41

Az utolsó bekezdéssel kapcsolatban: én még el is hiszem, hogy nem akart áratni Ficónak. Tegnap este hosszan néztem az RTVS-t, nyilván ezerszer lejátszottáák a lövés pillanatát, ugyanaz történt mint 81 márciusában, a hülye biztonsági ember lökte fel úgy Ficót, hogy a lefelé lövő baromarc "rosszul" találta el.
Nem akarom menteni, ő is a lényegét adta mert olyan baromarc mint a fenti példában szereplők. Csak épp ártani lehet máshogy is, sokkal hatásosabban.

www.youtube.com/watch?v=aknhvDIRC5I

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.16. 13:27:30

Egyébként a "megzakkanás" ezeknél a cseh-szlovák népeknél a belterjességen túl visszavezethető a nagyon durva kevert alkoholfogyasztásra is. Ha Jan Stratilek és népzenekara tevékenységétől eltekintünk, igen érdekes bűncselekmények történtek azon a vidéken. Volt egy gazdag öreg, akit a saját lánya és veje fojtott meg a vagyonáért 1931-ben, majd a hullát annak rendje és módja szerint betették a füstölőbe, és szépen megaszalták , ott lógott másfél évig, addig bírták idegekkel. Egy cseh gyilkos krimiregényt írt a saját gyilkosságából, vesztére: a regény az ügyet nyomozó tiszt kezébe került, akinek feltűnt, hogy olyan elemek is szerepelnek, amit csak a gyilkos tudhat. 1934-ben egy tinédzser, feltehetően az amerikai milliomosgyerekek gyilkosságán ihletődve, ugyancsak ki akarta próbálni milyen az "léélektanilag" ha megerőszakol és megfojt valakit, meg is tette a zongoratanárnőjével.

2024 2024.05.16. 14:30:12

@Deak Tamas: "Ahogy Tapinak is írtam sokszor, hogy teljesen feleslegesen küzd ezekkel. Ezeknek nem érv kell, ezek barom állatok, azért baloldali osztályharcosok."

Azt mondod, nem kell finomkodni Boldeone-val? Csak mert itt, ebben a blogban elsősorban róla van szó. Néha szívem szerint érvelés nélkül elküldeném oda, ahová való.

Gery87 2024.05.16. 14:57:44

"S valaki nem bírta a nyomást, kiadta a parancsot. A békepárti Szlovákia nagy baj számukra., két darab Orbán az már túl sok."

:D
Persze, elmehetnél a Megafonhoz.

"Ez állhat a Fico-merénylet hátterében."

Lófaszt.

"A kivitelezés leleplező: magányos elkövető, kissé megkattant személyiség zavaros előélettel, amatőr elkövetés - ez a CIA bevett receptje."

Persze, egy jobboldali(!) radikális félbolond 71 éves vén fasz biztiőrt küldi a Ficóra hogy közelről 3 lövéssel se sikerüljön azonnal megölni....és még el is kapják.
Nyilván, megéri 25 évig (megéri egyáltalán?) vagy élete végéig rácsok mögött lenni...

Hát ennél szarabb konteót mostanában rég hallottam.

Főleg hogyha a jobboldal ellen lenne az egész, akkor most mi értelme mártírt csinálni belőle? Ettől csak erősödni fog.

Az biztos hogy az öltönyös bűnözők most összezártak és közösen ítélik el az erőszakot.
Mikor embereket küldenek a frontra meghalni ezrével, kilakoltatnak, megadóztatnak, ellopják a közpénzt stb, akkor érdekes módon elmarad a jóemberkedés meg a könnyek!

Egyébként még két érdekes dolog:
1, A "független objektív" (becenevén FOS) médiák most már a kommenteket is tiltják az üggyel kapcsolatban...valahol érthető, de ez az azonnali és elég önfényező öncenzúra amit pl az Index levágott, kurva gáz.

2. Valamelyik buzgómócsing már a pártok betiltását is előhozta!
Ekkora demokraták ezek, amint lehet, felfüggesztik a picsába.
Csak addig van színház és cirkusz amíg úgy tartja kedvük.

Tapi2021 2024.05.16. 15:20:47

@Deak Tamas: "Tegnap este hosszan néztem az RTVS-t, nyilván ezerszer lejátszottáák a lövés pillanatát, ugyanaz történt mint 81 márciusában, a hülye biztonsági ember lökte fel úgy Ficót, hogy a lefelé lövő baromarc "rosszul" találta el."

Azért vedd figyelembe, hogy egy balos költőről van szó!
Nem kapott jó kiképzést pisztolyra.
(Bár, állítólag biztonsági őr is volt.)

Gery87 2024.05.16. 15:22:25

@Tapi2021:

Már megírták hogy nem volt balos!
Jobber volt méghozzá szélsőséges.

:)
Úgyhogy, ennyit erről.
Nem lehet most össze ballibezni ezt.

Gery87 2024.05.16. 15:23:22

@Tapi2021:

a magyar kormánypropaganda pedig azonnal elkezdte terjeszteni, hogy egy „progresszív baloldali költő” hajtotta végre a merényletet; a Megafon propagandistái ontani kezdték az olyan posztokat, mint hogy a „szlovák Momentumnak is nevezett párt lelkes támogatója lőtte le a békepárti miniszterelnököt”. Azonban a Progresszív Szlovákia közleményben cáfolta azokat az álhíreket, hogy a támadó a mozgalmuk tagja volt, állítások szerint semmilyen kapcsolat nincs köztük és a lövöldöző között.

Ráadásul Juraj Cintula a 2022-ben megszűnt Slovenskí Branci (SB) neonáci, migránsellenes szervezet elkötelezett szimpatizánsa is volt."

Wildhunt 2024.05.16. 15:23:49

@Deak Tamas: Juraj Cintula

:D napkommentye

Tapi2021 2024.05.16. 15:24:30

@Gery87: "Persze, egy jobboldali(!) radikális félbolond 71 éves vén fasz biztiőrt küldi a Ficóra hogy közelről 3 lövéssel se sikerüljön azonnal megölni....és még el is kapják."

Imhol! A lapok egyöntetűen lehozták tegnap este, hogy BALOLDALI KÖLTŐ, még a 444.hu, hvg.hu is!
Ma már jobboldali!!!!

Így megy ez. Mint az NSDAP-nél.

Egy jobboldalinak mi oka lett volna egy jobboldali min. elnök lelövésére?

Tapi2021 2024.05.16. 15:28:15

@Gery87: "Nyilván, megéri 25 évig (megéri egyáltalán?) vagy élete végéig rácsok mögött lenni..."

Egy fanatizált jobb-konzi-ker.-nemzeti politika ELLENES elmebeteget hol érdekli ez?

Neki ez dicsőség, mint az olasz antifa-kommunista ribancnak, hogy védtelen embereket vertek véresre Magyarországon.

Gery87 2024.05.16. 15:28:39

@Deak Tamas:

"Itt van egy oláhrác korcs geci, amelyik folyton kaszát élesítene pedig békés ember mint Juraj Cintula. A másk, a németszláv idegen spicli geci guillotinozna. A harmadik, fogyatékos képességtelen német magas frankóniai meg Putyint ítéli halálra meg áldozathozatalról delirál."

:D
Te meg mindenkit antimagyar kisantantista "oláhrácgecinek" látsz aki nem azt gondolja mint te?:)
Te agyonképzett öntelt barom...

"Azt kéne érteni, hogy ezek ilyenkor a lényegüket adják, most már tényekkel is bebizonyosodott."

Csak azt ne mond nem láttál még Megafonos tartalmat vagy a BAyer-t vagy a közTV-t...
De gondolom magadat se olvasod, az is le van tiltva:)

Kiszól a luk a gödörből.....ehhez pofa kell.

Gery87 2024.05.16. 15:33:17

@Tapi2021:

"A merénylő 2015-ben mejelent Efata: o Cigánoch a Rómoch című könyvében arról írt, hogy egyetért a Marian Kotleba vezette Mi Szlovákiánk Néppárt (ĽSNS) szervezet választási programjával. Az ĽSNS egy szélsőjobboldali párt Szlovákiában, Marian Kotleba alapította 2010-ben a Robert Fico vezette első Fico-kormány ellenzékeként. A párt ellenzi a bevándorlást, a kivándorlást és a kommunizmust, valamint az azonos neműek házasságát, illetve azt, hogy meleg párok gyereket fogadjanak örökbe. Támadja a cigányságot is. Viszont tiszteli a Hitler által fenntartott szlovák fasiszta bábállam egykori vezetőjét, Jozef Tisót."

https://www.infogate.sk/?fn=detailBiblioFormChildKVB0H&sid=DC270B2C97B7245C3EA63D7DA2&seo=Kniha:-Efata-:-o-Cig%C3%A1noch-a-R%C3%B3moch-Juraj-Cintula-|-InfoGate

news.refresher.sk/159904-Precitali-sme-knihu-od-atentatnika-na-Fica-suhlasil-s-Kotlebom-a-zastaval-sa-masoveho-vraha-Harmana

Gery87 2024.05.16. 15:33:58

@Tapi2021:

"Egy jobboldalinak mi oka lett volna egy jobboldali min. elnök lelövésére?"

Talán mert eleve egy idióta?

Tapi2021 2024.05.16. 15:34:33

@Gery87: Azta kurva... Sorra ÁTÍRTÁK a cikkeket - pl. az indexen is - és kivették belőlük a balos költőt, ami még ma délelőtt is benne volt a cikkekben!!!!

Beindult a hírhamisítás!!!!
Mindig az az igaz, amit először kiadnak.

Manipuláció, hamisítás élőben! Tessék csak tessék!

Le kellett volna menteni a cikkeket időben!

Gery87 2024.05.16. 15:34:50

@Tapi2021:

csakhogy jobber volt barátom!:)
Ez egy jobboldali elmebeteg.

Gery87 2024.05.16. 15:35:36

@Tapi2021:

Kivették mert félrefordítás volt, ezt is megírták!

Gery87 2024.05.16. 15:36:41

@Tapi2021:

:D:D:D:D:D

Persze....visszamenőleg még könyvet is írtak neki a nevében, meg időt utaztak és több évvel ezelőtti riportokat meg bejegyzéseket csinálnak nem?:)

Gery87 2024.05.16. 15:39:49

ujszo.com/kozelet/tevesen-baloldali-irokent-jelent-meg-tobb-magyarorszagi-lapban-fico-merenyloje

"Az a honlap ugyanis, amelyre az Index hivatkozik, ezt írja Cintuláról 2019-ben, idézem szlovákul: Levický spisovateľ Juraj Cintula vydal novú básnickú zbierku Fragmenty plus

Amit a gépi fordító így fordít magyarra: Juraj Cintula baloldali író Fragmenty plus új verseskötetet adott ki

Aki egy kicsit is tud szlovákul, az tudja, hogy a »levický« azt jelenti magyarul, hogy »lévai«, »Léva városából való«. Nem azt, hogy baloldali, bár valóban hasonlít a két szó alakja. A »baloldali költő« szlovákul »ľavicový básnik«”.

Gery87 2024.05.16. 15:43:58

@Tapi2021:

Nyugodjál le papi:)
Vedd be a bogyóidat....

Boldeone2 2024.05.16. 15:55:43

@Deak Tamas: Kezeltesd magad ember! Te súlyos kisebbrendűségi komplexussal küzdesz, de én segítek neked!

Gondolj csak bele: a te őseid csak bunyevác menekültek voltak, nem hívta őket senki, az én őseim viszont bazilikát építettek, híres írók/politikusok voltak, akiket szívesen fogadtak! Ez a fő különbség ez, ha már azt boncolgatjuk ki honnan származik és ősei mit tettek le az asztalra!

Bozgor!

Boldeone2 2024.05.16. 15:59:08

@Tapi2021: Manipuláció, hamisítás élőben! Tessék csak tessék!"

- Ez a Fidesz! Ez csak egy újabb ügy, hisztériakeltés lesz nekik, amit megpróbálnak felhasználni a választás előtt politikai célokra!

ZorróAszter 2024.05.16. 15:59:48

@Deak Tamas:

"oláhrác korcs geci" "idegen spicli geci" " baromarc"

Azért jó, hogy vannak közöttünk olyan katalánul beszélő mérsékelt europér úriemberek is mint maga.

Boldeone2 2024.05.16. 16:04:52

@Tapi2021: Csak egy pár szó a magát baloldalinak hazudó szélsőjobb politikusról:

-Kuciak- ügy
-maffia kapcsolatok
-Malina Hedvig- ügy
-magyar szurkolók megveretése

Tehát van vaj a füle mögött! Annyira nem ismerem, de nem tűnik szimpatikus embernek, de gyógyulást kívánok neki, meg azt, hogy térjen a jó irányba, ezen trauma után

ZorróAszter 2024.05.16. 16:05:59

@Tapi2021:

"Egy jobboldalinak mi oka lett volna egy jobboldali min. elnök lelövésére?"

A szociáldemokrata párt mióta jobboldali?

Nem túlzás ez már még a Nagy Csúsztatótól is?

:o)

Boldeone2 2024.05.16. 16:06:50

@ZorróAszter: A kultúrmáz hirtelen eltűnt Deák securitate "úr" arcáról....

ZorróAszter 2024.05.16. 16:10:51

@Boldeone2:

Ha maga ezeket tekinti a jobboldaliság ismérveinek, akkor ezek szerint nem politológia-történelem szakon végzett.

:o)

ZorróAszter 2024.05.16. 16:13:33

@Boldeone2:

"A kultúrmáz hirtelen eltűnt Deák securitate "úr" arcáról...."

Szerintem csak túl korán bontotta fel a következő félliteres Rakit

:o)

2024 2024.05.16. 16:14:38

@Gery87: Hülyén kapaszkodtok egy félrefordításba. Attól még, hogy nem a Progresszív Párt tagja, a szimpatizánsa még lehet bár teljesen mindegy. Ukrajnát éltette, pár nappal a merénylet előtt tüntetett Fico ellen, az pedig a ballibre jellemző.

ZorróAszter 2024.05.16. 16:55:44

@2024:

"Ukrajnát éltette, pár nappal a merénylet előtt tüntetett Fico ellen, az pedig a ballibre jellemző."

Fico a szociáldemokrata párt, a SMER elnöke, tehát nem jobboldali.

2024 2024.05.16. 17:18:29

@ZorróAszter: Nem jelent semmit. Egy kormánypárti nem tüntet a kormány ellen. Ukrajnát éltetni, mocskosputyinozni mindenhol a ballib szokása. Fico lehet baloldali, de ellenség a progresszív neomarxista-szélsőliberális haladárok szemében, mert

1. Orbánnal együtt a békét szorgalmazza. Bár meg is hajolt a nyugati érdekek előtt azzal, hogy harci eszközöket adott át Ukrajnának és Brüsszelben nem ment kávézni Orbánnal, hanem jóváhagyta Ukrajna támogatását. Tehát valójában kettős játékot űzött, de ez a slava ukrain-ozó haladároknak nem volt elég.

2. A migráció kapcsán viszont telje mértékben Magyarország álláspontját osztja.

3. A szokásos duma: az orbánimádó Fico lezülleszti a szólásszabadságot, diktatúrát épít.

Ezért baloldalisága ellenére ellenség az őrjöngő könyvégető, zsidókra támadó, a közösségi médiákban jobboldali tartalmakra vadászó ukránimádó, eLMeBeTeQ frusztrált haladár csürhe szemében. És útban volt.

ZorróAszter 2024.05.16. 17:44:38

@2024:

Az az aprócska bibi, hogy napokon belül hivatalosan is ki fog derülni, hogy ez igaz-e, vagy csak a Mediworks mediák központi főszerkesztője lukra futtatta a központilag irányított fidesznyik médiát.

És akkor mit fog kitalálni?

Regisztrál egy másik nicket?

:o)

2024 2024.05.16. 17:52:43

@ZorróAszter: Szóval semmit nem vagy hajlandó érteni.

Nincs mire várni: az illetőről kiderültek a dolgok. Neked kéne összerakni az összefüggéseket a fejedben. Én próbáltam segíteni.

2024 2024.05.16. 17:55:50

@ZorróAszter: Kik éltetik itthon a merénylőt és drukkolnak, hogy Orbán Viktor legyen a következő vagy éppen sajnálkoznak amiatt, hogy nem ő volt az áldozat? A ballib csürhe.

Cintula az ő fajtájuk.

alöksz róz 2024.05.16. 18:35:04

@2024: jobboldal jó. baloldal rossz.
velünk van, jobboldali. nincs velünk, baloldali.

primitív.

tapi-féléknek való...

2024 2024.05.16. 18:59:43

@alöksz róz: Gratulálok, hozod a szokásos szintet!

Aztán ott voltál-e a Telex, hvg, 444 felületein fröcsögve gyűlölködni?

alöksz róz 2024.05.16. 19:02:38

@2024: pont most futott ki a baloldalizás, papám, ne csinálj magadból bohócot.
a békepárti meg már egy kicsit korábban.

ezek már tényleg csak a hülyéknek valók.

Gery87 2024.05.16. 19:08:08

@2024:

"Ukrajnát éltette, pár nappal a merénylet előtt tüntetett Fico ellen, az pedig a ballibre jellemző."

A lengyel jobboldaliak is Ukrajnát élteti barátom, és ne feledd hogy ezek mind szlávok.

"Nem jelent semmit. Egy kormánypárti nem tüntet a kormány ellen"

Nem kormánypárti hanem jobboldali, szélsőjobb.

A Mihazánk az kormánypárti ezek szerint?

Gery87 2024.05.16. 19:09:08

@2024:

ja kiderült hogy erős szélsőjobboldali bekötéssel rendelkezik, hiszen a 2022-ben megszűnt Slovenskí Branci (SB) neonáci, menekültellenes szervezet szimpatizánsa volt.

Gery87 2024.05.16. 19:09:36

@2024:

:D ez már komikus erőlködés.

alöksz róz 2024.05.16. 19:10:03

@Gery87: fico egy jobboldali baloldali, hát nem érted? :D

Gery87 2024.05.16. 19:26:26

@alöksz róz:

De értem:)
A támadója meg egy olyan náci aki baloldali, de hát nincs ebben semmi meglepő, Tapi óta tudjuk hogy az NSDAP is az volt:D

Gyakorolni kell a duplagondolt na...

Gery87 2024.05.16. 19:33:16

@Deak Tamas:

"Egyébként a "megzakkanás" ezeknél a cseh-szlovák népeknél a belterjességen túl"

"belterjesség" az ja, a szociáldarwinista apádfaszát azt, te idióta sovén vén hülye.

Édes istenem....komolyan mondom ez tényleg a "birkahang" ami itt van.

"1931-ben"

Fura is lett volna ha '45 után játszódik a sztori....te kisnyilas pöcs.

élveteg 2024.05.16. 20:01:56

"Az ultraliberális Drang nach Osten lassan összomlik"

Úgy van Már a cseh elnök is kapitulációt javasol ukrajnának

erol 2024.05.16. 20:57:48

Csak a szokásos. Ha a mieink csinálnak valami durvát, akkor jogos felháborodás, elég volt!, a nép nem tűr tovább, stb. Ha a másik oldal, akkor ezek már csak ilyenek, csak a pusztításhoz értenek, primitív állatok, mocskos banda. Csak az a kérdés, ez a hülye most kihez tartozik, dobáljuk egymásnak mint a forró krumplit.

alöksz róz 2024.05.16. 21:30:21

most nézem, félelmetes ez a gyíkember a képen

Madarász Henrik 2024.05.17. 03:52:48

Különben az hogy félnótás költő régen jobboldali volt aztán liberális lett, nem olyan ritka jelenség, ott van példának nálunk a kretén Vona és most Magyar Péter.

Yorg 2024.05.17. 07:30:26

Hont András:

"Amennyiben a tárgyilagos, pártatlan és magas szakmaiságú média azzal tenné helyre a kormányzati politikusokat és agitátorokat, hogy Fico merénylője nem baloldali/liberális/háborúpárti, hanem bolond vagy megbolondult, akkor vélhetően még igaza is lenne. Ehelyett ugyanolyan színvonalon kezd oroszpártizni és fasisztázni az orgánumaik többsége, mint a kormánypropagandát tolók. Csak az utóbbiak tudják is magukról, hogy nem elfogulatlanok.
Tök véletlen, hogy megnyitva hagytam a többek közt Juraj Cintula által alapított, lévai Dúha (Szivárvány) nevű irodalmi klub oldalát, ahol egy feminista kiáltványnak is beillő bejegyzésben tesz hitet a Progresszív Szlovákia elnökjelöltje mellett, mivel így tudtam screenshotot készíteni (beteszem kommentbe). Az oldalt ugyanis törölték, ellenben a Slovenskí Branci oroszbarát, paramilitáris csoport oldalával, amelyet vagy föltörtek vagy eléadtak, mert hónapok óta töménytelen pornópromót oszt csak meg (ezt is beteszem – mármint a linket, mármint hozzászólásba). Az is roppant érdekes, hogy a kormánykritikus médiában szinte alig van híradás arról, hogy a szlovák és nemzetközi médiában és közösségi médiában egy videó köröz, amelyen állítólag a merénylő kiabálja azt, hogy „Éljen Ukrajna!”.
Értem, hogy összezavarja mindez a végtelenül leegyszerűsített világképeket, és azt, hogy valaki oroszbarát kommandóval cimborál, majd az oroszpártiak ellen tüntet, nehéz fölfogni – főleg Magyarországon, főleg ellenzéki körökben, de megpróbálom megvilágítani. Olyan ez, mintha valaki éveken keresztül gárdamellényben masírozott volna cigánytelepeken át, majd felvilágosult, baloldali, toleráns pártokkal összefogva indulna a választáson a jogállam és a demokrácia helyreállításáért. Vagy éppen Wass Albert-idézetekkel küzdene az Európai Ügyészséghez való csatlakozásért.
"

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 08:27:33

@2024: megértem ezt az érzést, néha én is azt tenném, de ő csak egy képességtelen hülye. A mocskos veszélyes szövegeket a Zorróaszter meg Gery álnevű két geciláda tolja, plusz néha a vancouveri nyilaskommancs emigráció tagjai, de azok olyankor valószínűleg túlviszikizik magukat és az időeltolódás miatt idejönnek élvezkedni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 08:38:20

@Tapi2021: látszódik a felvételen hogy lefelé lő először, a hülye őr ész nélkül fellöki, Ficót meg gyakorlatilag rálöki a másik. Ugyanolyan hülyék voltak, mint a Reagan féle merényletkor.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 08:46:47

@Boldeone2: ha már az ősökröl beszélünk te fogyatékos faszkalap, azok mind magyarok, még csak idegen nevű sincs közöttük. Nincs bunyevác közöttük, 1690-ig ismerem minden oldalam családfáját. Honnan szoptad ezt a baromságot, te hülye német?
Ami amúgy a bunyevácokat illeti: olvastam egyszer egy levelet, amelyben ezt írták Mezei Mária színésznőnek: "bús bunyevácból magyarrá bolygott lelkem" ég ezért a népért és az országért.
Aki írta, Latinovits Zoltán volt, akinek egy elszívott cigarettaslukkja többet ér mint a te egész fajtád ittléte, dicső felmenőddel, Hock Jánossal egyetemben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 09:11:39

@Gery87:

Ez is csak azt mutatja hová vezetnek a szálak. A "náci" vonal azt jelenti, libbantak állnak a háttérben.

Ez csak erősíti azt, hogy a szálak New Yorkba vezetnek...

ZorróAszter 2024.05.17. 10:06:02

@2024:

Én eddig csak azt láttam, hogy a fidesznyik média a merénylet után nyomban elkezdett hazudozni a szokásos módon, és hogy nagyon hamar hivatalosan is megerősíthetik ezt. Vagyis hogy a merénylő szélsőjobbos.

"Kik éltetik itthon a merénylőt és drukkolnak, hogy Orbán Viktor legyen a következő vagy éppen sajnálkoznak amiatt, hogy nem ő volt az áldozat? A ballib csürhe."

A nagyon jól láthatóan kontraprodukdív fröcsögés több mint gyanús, hogy fidesznyik bérkommentelők műve.

Ahogy az antifa merényletei is több mint gyanúsak, hogy nem valamelyik titkosszolgálat irányítja őket kifejezetten lejáratás céljából. Ahogy mára a Vörös Brigádokról is kiderült, hogy az erre gyanakvóknak volt igazuk, csak akkor már semmi jelentősége se volt. Legfeljebb a tanulsága. Bár az is hasznos.

Serény Vélemény 2024.05.17. 10:20:39

@Deak Tamas: "Ugyanolyan hülyék voltak, mint a Reagan féle merényletkor."

No azért ott a titkosszogálat egyik testőre már a második lövésbe beleállt, és a testével fogta föl a lövedéket... (pedig nem is volt rajta golyóálló mellény).

Serény Vélemény 2024.05.17. 10:23:07

Végül is az eseményben, és annak tálalásában az azonnali, és minden oldali narratívaképzés a legfontosabb.

Nem maga az esemény tényei számítanak, hanem amire fölhabosítják.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 10:30:41

@Serény Vélemény: ebben tökéletesen igazad van, viszont ha jól emlékszem, ha az egyik testőr szabályosan ütötte volna el Hinckley kezét, akkor nem kap gellert a golyó a szélvédőn és Reagan nem sebesül meg sehogysem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 10:34:30

@Serény Vélemény: ez is tökéletesen így van, hogy aktuális példát mondjak, teljesen analóg a Tisza Kálmán (által sosem mondott) "Tót nemzet nincs" százötvenéves médiahekkjéhez.
Pontosan ugyanaz ugyanúgy megy.
Annyival jobb a helyzet, hogy a mostani merénylőről már a mai napon sokkal többet tudunk mint akár pl. Lee Harvey Oswaldról, akinek az előélete mindig enyhe ködbe burkoltatik szándékosan.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 10:41:32

@Boldeone2: most esik csak le, hogy is van az, te nagy antinacionalista német globalista elitheztartozó városi többdiplomás nyelveketbeszélő, hogy a román soviniszták magyargyűlölő jelzőjét aggatod őshonos magyarokra?
Tényleg ennyire hülye vagy?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 10:55:21

@ZorróAszter:

Sorosék nem amatőrök. Nyilván "oroszpárti", "náci" a merénylő, dehát ki hiszi ezt el?

Pont mint ahogy Kennedy merénylője meg "kommunista" volt a felépített fedősztori szerint.

SoltBrain 2024.05.17. 11:51:34

@alöksz róz: elvileg szocdem a Fico, de ha tud szavazatokat szerezni a magyarok szidásával, akkor átmegy jobboldali populistába....

ZorróAszter 2024.05.17. 12:45:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Sorosék nem amatőrök. Nyilván "oroszpárti", "náci" a merénylő, dehát ki hiszi ezt el?"

Egy szociáldemokrata pártelnöknek nemcsak ukránpártiak lehetnek az ellenségei. Attól függ, hogy mit tart fontosabbnak, mi a gyűlölete tárgya.

De mint mondtam, kár volt ennyire beleállni, mert pár napon belül kijöhet a hivatalos, bizonyítékokkal alátámasztott nyilatkozat is.

Akkor meg jöhetnek a sántikáló fidesznyik próbálkozások, hogy hogyan hálózta be Soros a szlovák rendőrség embereit hogy ezt mondják. Persze lehet hogy a fidesznyikek majd ezt is beveszik. Vagy legalábbis azt mondják majd.

Maga is.

De ki fog lógni a nagy szőrös lószerszám.

ZorróAszter 2024.05.17. 12:46:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Pont mint ahogy Kennedy merénylője meg "kommunista" volt a felépített fedősztori szerint."

Nem mentek túl szerintem a homályos sejtetésen. Mert a következő lépés az lehetett volna, hogy egyenesen a KGB képezte ki és küldte haza.

Tapi2021 2024.05.17. 14:03:15

@Gery87: "Ráadásul Juraj Cintula a 2022-ben megszűnt Slovenskí Branci (SB) neonáci, migránsellenes szervezet elkötelezett szimpatizánsa is volt.""

Neonáci, tehát nemzeti szocialista, tehát balos!

Ezért kéne sürgősen rendet tenni a fejekben, hogy mi, micsoda valójában.

Tapi2021 2024.05.17. 14:06:29

@Gery87: Ha úgy szélsőjobbos, hogy nemzeti szocialista, akkor balos. :-)

Tapi2021 2024.05.17. 14:09:29

@Gery87: "Aki egy kicsit is tud szlovákul, az tudja, hogy a »levický« azt jelenti magyarul, hogy »lévai«, »Léva városából való«. Nem azt, hogy baloldali, bár valóban hasonlít a két szó alakja. A »baloldali költő« szlovákul »ľavicový básnik«”."

Legyen így.

Még akkor is kérdés, hogy ha pár éve kb. azért lelkesedett, amit kb. most Ficoék csinálnak, miért lőtte le?????
Mivel nem ért egyet?

Láttunk már olyat, hogy valaki akár jobbról, egyszer csak balon találta magát!

Tapi2021 2024.05.17. 14:11:41

@ZorróAszter: "A szociáldemokrata párt mióta jobboldali?
"

Biztosan sokkal később óta, mint a nemzeti szocialista munkáspárt!

Tapi2021 2024.05.17. 14:18:18

@Gery87: "A támadója meg egy olyan náci aki baloldali, de hát nincs ebben semmi meglepő, Tapi óta tudjuk hogy az NSDAP is az volt:D"

Mert az volt. Nem tudtad bebizonyítani, hogy egy szocialista munkáspárt valójában olyan, mintha monarchiapárti, vagy kereszténydemokrata konzi lenne.

Nyolcvan éves masszív hazugságban éltek, és az jó nektek.

Tapi2021 2024.05.17. 14:19:50

@erol: A cselekménye és az indoklása alapján egyértelmű, hová tartozik. A többi szócséplés.

Tapi2021 2024.05.17. 14:27:04

@SoltBrain: "de ha tud szavazatokat szerezni a magyarok szidásával, akkor átmegy jobboldali populistába...."

Szlovák baloldali politikusok nem szidhatják a magyarokat, hogy szavazatokat gyűjtsenek?
Ez a jobboldaliság jele?

Tapi2021 2024.05.17. 14:29:41

@ZorróAszter: Egyelőre azt tudjuk, hogy a merénylő nem értett egyet Fico, Orbánéhoz igen csak hasonló, politikájával.

Ebből következtetéseket lehet levonni a hovatartozásról!!! Is.

Nem kell túlgondolni.

Gery87 2024.05.17. 15:07:28

@erol:

Kétbites szerencsétlenek.

@Deak Tamas:

"A mocskos veszélyes szövegeket a Zorróaszter meg Gery álnevű két geciláda tolja,"

Hát igen a tények meg az ellenvélemény veszélyes dolgok seggarc.

Gery87 2024.05.17. 15:08:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

" A "náci" vonal azt jelenti, libbantak állnak a háttérben."

Hát persze bubu, mindenről IS a libbantak tehetnek....mindeki ballib ami nem a fidesz tudjuk.
okos.

Gery87 2024.05.17. 15:09:37

@Deak Tamas:

" a román soviniszták magyargyűlölő jelzőjét aggatod őshonos magyarokra?"

:D
Őshonos? Persze....csak szeretnéd te bánáti faszkalap.

Gery87 2024.05.17. 15:10:20

@Tapi2021:

"Neonáci, tehát nemzeti szocialista, tehát balos!"

:D
Jól van papó, vedd be a bogyóidat..

Gery87 2024.05.17. 15:11:37

@Tapi2021:

"Ezért kéne sürgősen rendet tenni a fejekben, hogy mi, micsoda valójában."

Annyit osztottad az észt papi, hogy elfogyott, és már hülyeségeket beszélsz....menjél szépen a demensek közé a nyuggerklubba ott add elő ezt, talán ott értő fülekre találsz.

Várom a forrásaidat továbbra is.

Gery87 2024.05.17. 15:12:23

@Tapi2021:

Nem kell ezt túlgondolni, egy idióta volt és kész.

Gery87 2024.05.17. 15:13:40

@Tapi2021:

Neked kell bizonyítani papó ugyanis amit én mondok az köztudott, amit te mondasz az nem az, az egy cáfolat amit illene bebizonyítani!
De nem tudod, egy kurva linket nem tudsz rá adni, tehát ha mások nem gondolják így akkor ez a te képzeleted semmi más.

:D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 15:14:11

@Gery87:

Egyszerűen itt liberális szag érződik az egész ügy mögött.

Gery87 2024.05.17. 15:15:24

*eltérő állítás amit illene bebizonyítani!..

Gery87 2024.05.17. 15:15:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nektek minden mögött liberális meg soros szag húzódik meg a háttérben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 15:43:33

@Gery87:

Térségünk legerősebb hátterhatalmista rombolója Soros gazda, ez szimpla tény. S nagyon mérges, hogy nem sikerült billióival se átnevelni a rohadék mucsaiakat. Már majdnem 100 éves, s nem bír magával.

ZorróAszter 2024.05.17. 15:46:24

@Tapi2021:

"Egyelőre azt tudjuk, hogy a merénylő nem értett egyet Fico, Orbánéhoz igen csak hasonló, politikájával.
Ebből következtetéseket lehet levonni a hovatartozásról!!! Is.
Nem kell túlgondolni."

Nem épp azt szokták túlgondolásnak mondani, amit maga ír ebben a kommentjében?

Hogy egy szocdemet csak azért lehet lelőni, mert háborúellenes oroszpárti?

Pláne ha a vizsgálat azt erősíti meg, hogy szlovák szélsőjobbos volt?

És ráadásul nem is azt mondtam, hogy ez biztos, hanem csak azt hogy lehet. És lehet hogy lukra futottak mindezzel.

ZorróAszter 2024.05.17. 16:03:12

@Tapi2021:

"Biztosan sokkal később óta, mint a nemzeti szocialista munkáspárt!"

Én már válaszoltam erre. Illetve tegnap újra szóltam, hogy válaszoltam. Maga tér ki immár többedszerre a válaszomban foglaltak elől azzal, hogy nem szól rá semmit.

De akkor most is ideírom. Ezt mondtam:

bircahang.blog.hu/2024/05/07/oncenzura_118#comment-form

ZorróAszter
2024.05.12. 09:58:19
@Tapi2021:

"Tök jó érv.
Továbbra is várom a valódiakat!"

Hitler pártját a nagytőkések alapították. A Német Rend müncheni páholya, a Thule Társaság.

Hitler magát jobboldalinak vallotta, és jobboldali pártokkal szövetkezett, akik őt is jobboldaliaknak tekintették. Jobboldali pártok szavazták meg a felhatalmazási törvényt.

Eszmetörténetileg nem illeszkedik a szocialista pártok eszmetörténetébe.

A szocialista jelzőt félrevezetésként használta, és szocializmus alatt zsidómentes kapitalizmust értett.

Vagyis ha maga szerint Hitler szocialista, akkor a sátánisták és luciferánusok és többi meg keresztények. Hiszen ők is használják a keresztet, csak épp fordítva, van közük a kereszténységhez, hiszen leköpik, ellenkező esetben le se köpnék, és Mianyánkot is mondanak állítólag, csak éppen visszafelé. Stb. stb.

SoltBrain 2024.05.17. 16:28:13

@Tapi2021: Nem.
A magyar balos sem szidja a romákat, hogy szavazatokat szerezzen.

Gery87 2024.05.17. 17:36:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, képzelem:) Ott fortyog magában...
Olyan mint a Shit nagyúr, meg a sztereotíp zsidó kereskedő, meg a sátán meg a töködalja...

És most egy 71 éves zakkant vén hülyét küld hogy 3 golyóval se tudjon végezni a Ficóval...
Mer a milliárdokból erre telik.

Sőt akkora balfasz hogy az illiberális bunkóknak most egy mártírt is ad ezzel hogy még elkötelezettebbek és még vérszomjasabbak legyenek!

ZorróAszter 2024.05.18. 10:04:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Mi lehet Soros gazda motivációja szerinted?"

Nem lehet tudni, mert a dolog úgy működik, hogy a CIA pénze is Sorosnál van. Csak éppen afölött a CIA diszponál, és Soros nevében adja a pénz így különféle embereknek.

Tehát csak azt tudhatjuk, mi az amivel Soros végképp nem ért egyet, mert arra nem ad pénzt a CIA pénzéből se. Mondjuk nácipárt alapításra.

De akkor a CIA szól Borosnak vagy Dorosnak, akikkel ugyanilyen rendszert működtet, vagy ahhoz aki hajlandó utalni nácipártra vagy másra, akire Soros nem.

Gery87 2024.05.18. 10:30:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem most kurvára semmi köze nem volt ehhez az egészhez.
Egy bolond labilis ellenzéki rálőtt Ficóra, ennyi történt.

A hatása ennek pedig pont az ellenkezője lesz, mit amit összehordtok...
A jobboldal "mártírja" lesz.
Ezt akarná Soros (CIA)?
Nem hinném.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 10:39:48

@Gery87:

Magányos elkövető, zavarodott ember, "fasiszta" - ez így túl gyanús. A szálas New Yorkba vezetnek.

A cél a megölése volt.

Gery87 2024.05.18. 10:59:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Magányos elkövető, zavarodott ember, "fasiszta" - ez így túl gyanús"

:D
Igen, a zakkant bolondok gyakran szélsőségesek, mi meglepő van ebben?

Ha a cél a megölése volt, akkor "nehogy már túl könnyű legyen" alapon direkt csinálták ilyen balfaszul?
És még el is fogták...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 11:06:44

@ZorróAszter:

Nyilván itt nem Soros György egyén a kulcs. Ő egy jelkép.

Soros halála után is lesz "Soros".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 11:19:51

@Gery87:

Ha profin szervezték volna meg, az túl sok nyomot hagyott volna.

alöksz róz 2024.05.18. 11:40:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha profin szervezték volna meg, az túl sok nyomot hagyott volna." - :D
az pontosan ugyanannyi nyomot hagyott volna.

ZorróAszter 2024.05.18. 14:19:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Soros halála után is lesz "Soros"."

Már most se az "Öreg" osztja a lovét, nem?

"Ha profin szervezték volna meg, az túl sok nyomot hagyott volna."

Ez engem inkább arra emlékeztet, a magyar nácivezérre aki fejbe lőtte a rendőrőrnagyot. Most nem ugrik be a neve.

GyMasa 2024.05.18. 17:02:32

@Deak Tamas:
Uhh, kemény szavak!
DE igaz is egyben!

Gery87 2024.05.18. 21:00:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kennedy esetében sem derült ki, ki tette.

Meg egyébként is ki az a barom aki hagyja magát elfogatni? Most élete végéig rács mögött lesz.
MI a jutalma?
Semmi.

Gery87 2024.05.19. 10:30:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látok itt semmiféle külső irányított motivációt.

Szeretnétek ha lenne, mert akkor lehetne az áldozati pózban fetrengeni.

Gery87 2024.05.19. 21:16:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te mindenben azt látod, főleg ha a Főni is azt látja.

Kiadta az irányt hogy "baloldai merénylet" és csaholtok utána..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.19. 22:42:17

@Gery87:

Nem baloldali? Dehogynem. Persze nyilván nem a szó klasszikus értelmében.

Gery87 2024.05.20. 10:35:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A jobboldali sajtók azt mondják balliberális, a baloldali sajtók szerint jobboldali.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása