Tessék mondani, ez paródia? - ez volt azonnal a gondolatom, amikor megnéztem a Partizánon a "baloldali kerekasztal" nevű izét:
Rájöttem aztán, ezt én már megírtam. Még a megboldogult NolBlog felületén mint az egyik ottani baloldali aktivista utánzásaként. A releváns rész: "A múlt héten több haladó baloldali szervezet végre egyesült. A Magyar Baloldali Baloldaliak Szövetsége, az Alternatív Magyarok Baloldali Szervezete, a Zöld-Vörös Forradadalmi Alternatív Baloldal, a Baloldalibb Baloldal, a Baloldalon Haladók Haladó Baloldala, valamint az Alternatív Baloldaliul Gondolkodó és Haladó Alternatíva egyesítették erőiket, s egyesültek a Magyarországi Baloldali Haladó Alternatív Tömegszervezetek Szövetsége nevű szervezetben, röviden MABHATÖSZ. Ezzel egy erős, majdnem 100 tagot számláló új baloldali erő jelent meg a porondon!".
Érdemes belenézni, sokat lehet röhögni rajta. Különösen az a rész szuper, hogy "nem merünk baloldaliak lenni, mert leszidnak minket a liberálisok".
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.28. 12:35:37
GyMasa 2024.05.28. 14:22:30
Most nézem... De ez 2 óra...
A kék inges Zoltánról mér az elején ordít, hogy totálisan nem érti a helyzetet...
Azért elég jó kis buborékjuk lehet, ha azon örvendeznek, hoyg a fidesz elveszített kb 4%-ot Január óta, de MP megjelenésével az ellenzéki oldalon EGY HÓNAP alatt mahdnem mindegyik párt többet veszített a népszerűségéből....
Aztán tetszik Marcika "áltértetlenkedése" a migránshelyzettel kapcsolatban is.
Nem tudom megérteni, hogy ezzel az ostoba csúsztatással most lapot húznak 19-re folyamatosan, vagy tényleg nem értik a különbséget az illegális bevándorlók és a teljesen hivatalosan beengedett külföldi munkavállalók között?
DE, azt hiszem a legalja az mégis, az, ahogy szembeköpi a saját szent hitét az akkugyárakkal kapcsolatban!
Gery87 2024.05.28. 14:33:12
Mondja az aki a saját sötétségéből nem tud kilátni...
Gery87 2024.05.28. 14:44:59
Jellemzően egy válság (2008) okán deklasszálódott egyetemista korú és vagy alapvetően urbánus középosztálybeli és liberális hátterű fiatal, középkorú progresszívok ők.
Mint a Marci is.
Ezzel nem lenne semmi baj, viszont "nincsenek a helyükön".
Az elveikből következik hogy balosok...hisz így gondolják, miért ne...de osztályhelyzetükből nem, így aztán mikor jobbra fordul sorsuk, rendeződnek anyagi egzisztenciális helyzetük, mennek vissza "jobbra" a libsik közé ahová valók.
Szomorú de ez van.
Marci is ezt csinálta.
Hol van már a Slejm provokatív témáival, radikális narratívájával? Sehol.
Tipikus belpesti progresszív libsi ellenzékieskedés lett belőle!!!
A maréknyi lelkes kemény mag, meg a rájuk építő megélhetési filozófusok, megmondók, mint TGM meg maradnak, de egy gittegyletként.
A polcnak írnak meg kb 100 embernek adnak elő...
A valódi értelemben vett munkások, dolgozók meg a széljobbra mennek.
Amíg ez van addig nem lesz változás.
A progresszió meg a libsikkel való kokettálás, hallgatólagos támogatásuk miatt egy "proli" nem fog ezekre a "buzikra, meki szakos diplomásokra" szavazni.
Hányszor "ment le" TGM a melósok közé?
Hányszor agitált nekik? És írt úgy hogy értsék?
Milyen megoldásokat adott a kesergésen és örökös elemzéseken túl?
Na...
Ennyi.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.28. 14:59:48
Gery87 2024.05.28. 15:03:37
A NER kommunikációban azóta van csak különbség, hogy "kiderült" 120 ezer nem épp fehér munkavállaló van az országban.
Úgyhogy kussoljál.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.28. 15:05:43
Dehát mindig így volt.
Marx se munkás volt. Leninék között meg ha lett egy munkás, azt mutogatták. Még nemesből is több volt az orosz komcsik között, mint munkásból. A nagy többség meg sima értelmiségi volt.
Gery87 2024.05.28. 15:12:53
Ezért mondtam hogy önmagában nem lenne baj, csak épp a tömeg az nincs meg mellé!
Mert a szellemi tevékenységük nem megy át a munkásosztályhoz!
TGM meg majdhogy csak magának írt, úgy hogy szerintem ő se érti 2 nap után...
Elmegy egy "szalonba", romkocsmába és 100 bölcsészhallgatónak meg a filós haverjainak dumál arról hogy "szar a kapitalizmus, meg úgy általában minden szar és nincs remény".
Ez lófasz.
Ettől nem lesz az egyszeri ember baloldali.
GyMasa 2024.05.28. 15:21:55
Azért, legyünk már őszinték!
Mit nem lehet azon érteni, hogy az iratok nélküli, magukat láthatóan 40 évesen is 17-nek hazugó, akár erőszakkal is betörni hajlandó csürhe és a hivatalos utat végigjáró, dolgozni akaró, és csak 2 évre munkavállalási engedélyt kapó emberek között hatalmas a különbség...
Aki ezt nem érti meg, az vagy ténylegesen is egy akkora értelmi fogyatékos, hogy csoda, hogy még életben van, vagy pedig szándékosan mossa össze ezt a kettőt, hogy ezzel "bizonyítsa" az álláspontját...
GyMasa 2024.05.28. 15:23:22
Jah és azért is kellene, hoigy erre kéőpes legyen,"ballibként", hiszen ők terjesztik magukról, hogy mekkora nagy Nobel díjas okos emberek mind, egytől egyig, míg az összes fidesz szavazó meg a mucsai gonba-birka, akinél már az is csoda ha levegőt tud venni magától...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.28. 15:34:44
Maga az elmélet a baj.
A marxizmus nem ad választ a valódi bajokra.
Gery87 2024.05.28. 15:37:14
Jó ez a rizsád nem érdekel, már lejátszottuk ezt.
Gery87 2024.05.28. 15:39:55
A "Nem veheted el a magyarok munkáját!" féle cselgáncsozás, uszítás, hergelés mondjuk szintén nem tett különbséget.
Az volt a parancs hogy "ide nem fehér ember nem teszi be a lábát" ha dolgozik, ha nem.
Pont mint Gyurcsány "23 millió románozás" ha neki bejött...gondolta a Főni.
Aranyhal barátaim, már elfelejtettétek?
Gery87 2024.05.28. 16:45:23
Wildhunt 2024.05.28. 17:24:13
Gery87 2024.05.28. 19:12:13
Orbán mondta.
Wildhunt 2024.05.28. 19:13:32
élveteg 2024.05.28. 19:32:29
"Hányszor "ment le" TGM a melósok közé?
Hányszor agitált nekik? És írt úgy hogy értsék?"
Az volt a szerncséje hogy egyszer sem Egy perc alatt kiröhögték volna és ez még a jobbik eset mert lehet hogy az annyja kinjába zavarják el Ezt én mondom aki melós vagyok és valamilyen szinten kedveltem is TGM-et, néha leglább humoros volt
0dzsud0 2024.05.28. 21:52:58
Egyértelműen erről van szó. Ezek azt hiszik, hogy "sakk-matt Orbán", hiszen azt mondta, hogy nem is jöhet bevándorló, most meg mégis itt vannak, hát akkor hogy is van ez, fideszbirkák? Siralom, hogy mennyire debil idióták.
0dzsud0 2024.05.28. 22:00:15
Ezen mondjuk röhögök. :) Tényleg megy a DK-s sírás a mai napig, hogy ha a szocik rosszul jöttek ki belőle, akkor a Vitya miért nem, hát ugyanaz!! :D Az az apró bökkenő, hogy csak szeretnétek, ha ugyanaz lenne. Lásd még Őszödi beszéd, a DK-sok szerint Orbánnak már sokszorennyi van a rovásán, úgyhogy igazságtalan, hogy csak a Ferit utálják. :D
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.29. 09:14:21
ZorróAszter 2024.05.29. 10:02:49
A NolBlogon mi is csudálkoztunk, hogy miért minket tiltanak ki műszaki hibának álcázva, miért a mi blogjainkra teszik rá a tiltást, hogy a Google ne keresse, és ne dobja találatként a mi blogbejegyzéseinket.
Akkor még nem tudtuk, hogy ki az az MWorks Print Kft.
Ma már tudjuk, hogy ez már akkor is a Mediaworks volt.
Akkor maguk azt állították, hogy ezek csak műszaki hibák, és a puszta véletlen hogy magukat sosem érinti.
ZorróAszter 2024.05.29. 10:07:09
"Maga az elmélet a baj.
A marxizmus nem ad választ a valódi bajokra."
Legalábbis maga azt hallotta a Szabad Európán a nyolcvanas években.
És hogy annyira nem ad semmi választ, hogy lehetőleg ne is olvassunk ilyesmiket.
:o)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 10:07:31
Ott végig ballib volt a vezetőség.
A hatalom lassan lett átvéve.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 10:08:08
Nem, benne éltem a marxizmus 4 verziójában, személyes tapasztalat.
ZorróAszter 2024.05.29. 10:39:30
"Ott végig ballib volt a vezetőség.
A hatalom lassan lett átvéve."
A Mediaworks mint ballib vezetőség?
Muhahaha!!!
Csak éppen nem tudtuk, hogy kicsodák is ezek valójában.
Hogy az MWorks Print Kft. az valójában a Mediaworks.
Már ez is mekkora sunyi patkányság volt.
Nem még a műszaki hibának álcázott kitiltások, amik valahogy magukat nem érintették.
Meg a Google tiltása a robots.txt fájlok elhelyezésével.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 10:41:14
A Nol vezetése ballib volt. Ezért is lett likvidálva az egész cég.
ZorróAszter 2024.05.29. 10:43:04
"Nem, benne éltem a marxizmus 4 verziójában, személyes tapasztalat."
Plusz még a Szabad Európán meghallgatta, hogy pontosan hogyan is kell mindezt helyesen értelmezni.
Hogy Magyarországot Rákosi és Kádár tette tönkre, különben már rég ott tartana mint Svájc. És hogy magának mint tanult emernek sokkal többet tudnának fizetni, mint a komcsik. Úgyhogy aki észnél van, időben segget vált.
ZorróAszter 2024.05.29. 10:48:02
"A Nol vezetése ballib volt. Ezért is lett likvidálva az egész cég."
Akkor hogyan trükközhetett a Mediaworks eveken át azzal, hogy a Google ne mutassa a balos és liberális bejegyzéseket?
A végén a botrány után a látható szöveg háttérben való felhigításával próbálkoztak a sunyi fidesznyik patkányok.
Telenyomták a szövegeket felesleges semmit nem formázó formázásokkal csak azért, hogy a releváns szöveg felhíguljon..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 11:39:12
Én mindig szerettem mindent megnézni, meghallgatni, de a személyes tapasztalat ér a legtöbbet.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 11:39:44
"Magyarországot Rákosi és Kádár tette tönkre, különben már rég ott tartana mint Svájc"
Ilyenben sose hittem.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 11:43:49
Fogalmam sincs, sose érdekelt ez.
A Google algoritmusa ma is erősen manipulált.
Ha teljes találatlistát akarok, orosz keresőt használok.
Gery87 2024.05.29. 14:41:16
mindenki így értette, csak már átmosták az agyatok.
Gery87 2024.05.29. 14:42:57
Ez így van, sajnos.
A magyar melósnak semmi öntudata, identitása nincs.
Megy a sírás, morgás, szentségelés, anyázás....de semmit nem tesznek ellene.
Szervezkedni nem szervezkednek, még gondoltba sincs hogy lehetne máshogy.
Gery87 2024.05.29. 14:45:22
"Ezen mondjuk röhögök. :) "
Röhögjé.
"Tényleg megy a DK-s sírás a mai napig, hogy ha a szocik rosszul jöttek ki belőle, akkor a Vitya miért nem, hát ugyanaz!! :D "
Nem tudom min sírnak a DK-sok.
Mind a kettő ugyanakkora fasság!!
Se 23 millió román, se az illegális migráncsok "nem akarták elvenni a magyarok munkáját".
És mindegyik működött mégis.
"Az az apró bökkenő, hogy csak szeretnétek"
Ki azok a "mi" kétbites barátom?
ZorróAszter 2024.05.29. 15:55:14
"Én mindig szerettem mindent megnézni, meghallgatni, de a személyes tapasztalat ér a legtöbbet."
A személyes tapasztalat maguknál az az önzés és haszonlesés szinonimája.
De valójában szó szerinti értelmében se működik: például nem tudhatjuk, hogy egy kínaiban tényleg nincs semmi bosszúvágy a Nyugattal szemben többszáz év ocsmányságai és megaláztatásai után?
Nem fognak törleszteni az első adandó alkalommal ha megtehetik majd?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:01:52
"az önzés és haszonlesés szinonimája"
Ez konkrétan mit jelent?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:02:36
"egy kínaiban tényleg nincs semmi bosszúvágy a Nyugattal szemben többszáz év ocsmányságai és megaláztatásai után?"
S ennek mi köze a témához?
ZorróAszter 2024.05.29. 16:04:56
"Fogalmam sincs, sose érdekelt ez.
A Google algoritmusa ma is erősen manipulált."
Persze, mert nem magukat tiltotta ki műszaki hibának álcázva a Mediaworks. De akkor is csipőből tagadták hogy ez szándékos lenne. Emlékszem a szövegükre is. Például "Nagyon lötyög ennek a NOLBlog szekérnek a kereke". "Rémeket látsz." "Konteo!!!"
"A Google algoritmusa ma is erősen manipulált."
Az állítólagos "saját" bloggerek kereshetőségét letiltatni robots.txt-vel nem ez a kategória.
És kizárt, hogy ne emlékezne erre a sztorira. Erre patkányságra.
Csak éppen akkor nem tudtuk, hogy ki az a bizonyos MWorks Print Kft.
Hogy az valójában a Mediaworks.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:07:48
Nem szoktam ilyesmit nézni. Engem leginkább az egyes ballib médiák tiltanak ki.
ZorróAszter 2024.05.29. 16:11:20
"S ennek mi köze a témához?"
Hogy a seggnyalási lehetőségek feltérképezésén kívül mi másra jó a maga "személyes tapasztalata", ha még ezt se tudja.
Ugyanez Kubában: gőze sincs róla, miket mondtak, miket mondanak a nagymamák a Castro előtti világról, hogy mindezt viszonylag békésen elviselik.
És egyébként azt se tudja, hogy itt Magyarországon mit mondanak a parasztok, mi várt volna rájuk téeszesítés nélkül. Mert csak arról van ismerete, hogy hogyan élt egy állami tisztségviselő, egy pénzügyőr, de azt nem tudja, mi lett volna milliószám az 50 holdas parasztokkal. Meg a gyerekeikkel.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:14:43
Én nem találkoztam sok emberrel, aki szerint jobb a kommunizmus, mint a Horthy-rendszer, mondjuk ilyen 10 % lehetett.
Kubában hasonló.
A kisember meg mindent elvisel. Alkalmazkodik, keresi a lehetőségeket. MINDEN rendszerben.
ZorróAszter 2024.05.29. 16:15:54
"Nem szoktam ilyesmit nézni. Engem leginkább az egyes ballib médiák tiltanak ki."
Hát ez az.
Hogyhogy engem 110 alkalommal kitiltottak a NOLBlogról, magát meg egyszer sem?
Erről van szó.
Meg a Mediaworksről, ami ma a médiapiacot uralja és a kollaboráns kormányt ültette és tartja hatalomban.
Hasonló patkány módszerekkel, mint amiket megtapasztaltunk amikor az övék volt a NOLBlog.
ZorróAszter 2024.05.29. 16:19:08
"A kisember meg mindent elvisel. Alkalmazkodik, keresi a lehetőségeket. MINDEN rendszerben."
Mint ahogy ahhoz is, hogy már nem szabad munkásosztályról beszélni se, vagy hogy köztörvényes bűnözőket tettek meg 56-os érdemeikért honvéd dandártábornoknak.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:23:58
bircahang.org/wp-content/uploads/2016/02/nolhu.jpg
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:30:58
Mindenről szabad beszélni.
De a kisember elsősorban túlél. Minden rendszerben,
S megválogatja miről beszélhet nyilvánosan és miről nem.
Nagyszüleim korán megtanítottak (s mind a 4 nagyszülő), hogy "ilyet nem szabad mondani", "apádat, anyádat baj éri, ha ilyet mondasz, rosszat akarsz nekik?", "így van, de ezt nem szabad mondani az iskolában", s a társai.
8 évesen már kiválóan tudtam mindezt.
ZorróAszter 2024.05.29. 16:39:22
Apró kis bibi, hogy mi eddig a NOLBlogról beszéltünk és nem a NOLról.
Egyébként ez időleges tiltás volt vagy végleges?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.29. 16:44:42
Végleges, aztán sose tudtam már kommentelni a lap megszűnéséig.
Ez a nevetséges végidőszak volt, amikor már csak 3 fanatikus ballib írhatott a NolBlogba: a gyurcsányista Pupu, a gerinctelen FöldS, s az emberileg derék ember, de teljesen fanatikus Gusztustalan Pisti.
ZorróAszter 2024.05.29. 16:45:33
"Nagyszüleim korán megtanítottak (s mind a 4 nagyszülő), hogy "ilyet nem szabad mondani", "apádat, anyádat baj éri, ha ilyet mondasz, rosszat akarsz nekik?", "így van, de ezt nem szabad mondani az iskolában", s a társai.
8 évesen már kiválóan tudtam mindezt."
Ma ugyanúgy megértetik a gyerekekkel, hogy 56 kapcsán tilos nyilasokról és köztörvényes bűnözőkről beszélni.
Vagy hogy miért vannak mindig levakart nevek az Újköztemető tábláján, pedig pár évente újat csinálnak. Lassan 35 éve.
Vagy hogy a kollégám nem meri csak négyszemközt elmesélni a kisgyerekkori emlékeit a Corvin közből. Holott nem volt párttag. Elvben nincs mitől félnie.
És az összes többi amivel árthat a szüleiknek. Vagy csak magának.
ZorróAszter 2024.05.29. 19:03:51
""Ez a nevetséges végidőszak volt, amikor már csak 3 fanatikus ballib írhatott a NolBlogba: a gyurcsányista Pupu, a gerinctelen FöldS, s az emberileg derék ember, de teljesen fanatikus Gusztustalan Pisti."
Ekkor már mindenki tudta, hogy a Népszabadság a Mediaworks tulajdonában van.
Tehát a Mediaworks utasította az újságírókat a saját maguk lejáratására az ilyesféle kitiltásokkal és hasonló módszerekkel.
Holott korábban megtudtuk, hogy a régebbiek még az MWorks Print Kft. patkánykodása volt.
Csak akkor nem tudtuk, hogy ez a kettő az ugyanaz a cég.
ZorróAszter 2024.05.29. 19:05:51
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Igen. Minden meg van rendezve, még a kommentelők is. Minden komment vezérelt.
Egyetlen kivétel van: Zorró. Őt képtelen korlátozni a német nagytőke!"
GyMasa 2024.05.29. 21:22:24
Nézd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=VSm1yuc1qUc
Aszongya az Isten barma:
-"hát, az, hogy nincs rá határérték, nem azt jelenti, hogy végtelen lehet, hanem, hogy nulla!"
Úúúúúú, bazz... Sajnos, nem nyert!
Bizony, ha nincs rá határérték, akkor az azt jelenti, hogy akár végtelen is lehet!
Nulla csak akkor lehetne, ha LENNE rá határérték.
A másik kedvencem, az volt, amikor a melósokat hazaszállítani akaró kisbuszosnak mondja a "mi itt mind parlamenti képviselők vagyunk!", hogy "hát nem kellett volna bejönni dologzni!"
Meg a J.Q.anyádat%
Tudod, te kis pöcs, nem mindenki "mind parlamenti képviselő", akinek mi dobjuk össze a bérét, méghozzá elég bőkezűen, hogy aztán minket ba*zogassanak...
Komolyan szánalom, amit ezek művelnek.
GyMasa 2024.05.29. 21:23:48
Jaja, csak eléggé szánalmas ez, hogy minden egyes alkalommal el kell nekik magyarázni, és olyan, mintha meg sem hallanák.
Egyszerűen, mit gondoljak egy olyan ember értelmi képességeiről, aki ezt csinálja?
GyMasa 2024.05.29. 21:25:35
Az EU vezető országai, mint a britek és a franciák ezt soha nem hagyták volna!
Lásd az első VH-t!
Az is csak azért kellett, hogy megelőzzék, hogy a német-osztrák-magyar hármas elvegye tőlük a vezető szerepet!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.30. 09:08:15
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.30. 09:09:59
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.30. 09:39:12
Nem hiszem.
Ő teljesen el van telve magával, nem ereszkedik le senkihez.
GyMasa 2024.05.30. 14:14:47
Hát, ez pl. az USA-ban nem nagyon működött.
Pl. a mexikóiak, amint beérkeztek az USA-ba egyből totál bevándrlóellenesek lettek.
Gery87 2024.05.30. 14:27:46
Hát veled, egy elmebetegünk már biztosan van.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.30. 15:32:11
A spontán bevándorló az új országában rendszerint bevándorlóellenes lesz, hiszen a saját helye is veszélyben lehet ezzel. Nálunk is így volt, a kivándorló szlovákok meg magyarok rühellték az utánuk jövőket, az ide bevándorló, földfoglaló céllal jövő románságot keményen fegyelmezte a görögkeleti egyház. Úgy segítettél egymást, ahogy kell.
GyMasa 2024.05.30. 15:38:23
Pontosan!
És, az is most egy tendencia, hogy a feketék is kezdenek felébredni...
EGyre több olyan videot látok a Youtube-on, ahol feketék nyíltan kimondják, hogy Trumpra fognak szavazni.