magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Igaza volt a Nomentumnak

Meglepő: néha még a legmagyarellenesebb ballibeknek is igazuk van.

Most ez derült ki: az olimpiaellenességgel felkapaszkodott, időközben összeomlott Nomentum Mozgalom pártnak teljesen igaza volt: valóban hiba lett volna Budapesten olimpiát rendezni.

A megnyitóra ránéztem párszor, nem néztem végig, közben filmet néztem, de azért elkaptam így is eleget belőle. A hangsúly nem a sporton volt, hanem az européer értékeken. Voltak tehát gusztustalan "transzneműek", nyíltan buzeráns "művészek", démonnak és más szörnyszülöttnek öltözött véglények, a csúcson meg - ez perverzebb volt mindennél - Micron elnök volt látható, amint önelégülten tapsol.

Természetesen a nyílt kereszténygyalázás se maradhatott el:

Az iszlámot nem merték a rendezők gyalázni. Pedig jó lett volna, mert akkor nagy eséllyel akadt volna valami tökös iszlám-szélsőséges szervezet, mely az européer csőcselék közé pukkant párszor.

Szóval kinek kellett volna, hogy ilyen perverz européer hangulatot lásson Budapesten? Kifejezetten jó, hogy ettől megmenekültünk. Mert hiába van szava a szervezőnek az eseményben, a magyar szervező se tudott volna nagyon mást csinálni, a lényeget a NOB svájci bűnbarlangjában döntik el az ott székelő gyerekkúróisták. A magyar szervező csak kicsit enyhíteni tudott volna, pl. 5 démon helyett legyen csak 4, ne 3-szor, csak 2-szer gyalázzák a kereszténységet, a patakparton vonagló buzik száma legyen 20 %-kal kevesebb, stb., de az européer szellemiség maradt volna.

Szerintem meg kell fontolni az olimpiai mozgalomból való kilépést, az Eurovízió de facto bojkottjának mintájára.

Biztos jel, hogy az esemény keresztényellenes - a krisztusgyűlölőknek nagyon tetszett:

az ausvici vetkőzéséről ismert ateista Lukácsi a biztonság kedvéért már megint zsidózik is egy kicsit

A kereszténység ádáz ellenségei - Iványi Mikulás, Lukácsi-Vetkőző Kattinka, Perinta Messiás, Libeeró Miklós, s a teljes magyarországi evangélikus "egyház" - nyilván halálra tapsolják magukat.

Egyébként érdekes: az olimpiai jétékok az i. sz. IV. században lettek betiltva, 1200 év szinte folyamatos megrendezés után (az utolsó ókori olimpia a 293. számú volt). Az indok: nem összeegyeztethető a kereszténységgel.

Időközben a NOB bocsánatot kért felemásan. Ez végkép kiverte a biztosítékot a perintista-sátánistáknál, agyatlan kommentek toplistája:

100 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6518455373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.29. 12:22:19

A hullagyalázás (a saját véres fejét tartó éneklő Marie Antónia) ezeket mind überelte, mégis ezekről esik a legkevesebb szó, illetve a show teljesen egyértelműen a jakobinus Terreur-t dicsőitette, a Ca irával, frígiai sapkákkal.
Én amúgy itt egyetértek Macronnal, ez Franciaország (1920 óta legkésőbb tudjuk) illetve a szervező nyilatkozatával, hogy itt üzenetet akartak küldeni (átjött, de feleslegesen, az értelmesebb emberek már rég ismerték az üzenet tartalmát)
1989-ben volt egy találó epizód, röviddel a bicentenárium előtt ment némi értelmiségi filozofálgatás, hogy mik a határok, nagyjából oda is konkludáltak hogy 1789 igen, 1793 nem. Én sokkal előbbre tenném a választást, hiszen július 14. és augusztus 4. eleve a határpont.
A franciák nagy szerencséje, hogy jött egy olasz, aki legalább valamennyire konszolidálta a dolgot, de az ő történelmi analógiája is ez: a normalitás és a becsület 1789 ellen kell küzdjön, 89 nélkül nincs 93.

0dzsud0 2024.07.29. 12:58:36

Azok a bevágott kommentek zseniálisak, tényleg nettó liberrált agyrohadás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 13:06:09

@0dzsud0:

Nincs jobb az autentikus ballib komentnél.

Ha az ember meginog Orbánban, fél óra ballib kommentolvasás gyorsan fanatikus Fidesz-szavazót csinál belőle.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.29. 13:28:07

Én azon is meglepődtem amúgy, hogy az Imagine-t állítólag kötelezően elő kell adni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 13:46:56

@Deak Tamas:

Szép szám. Benne a hülyegyerek Lennon az észak-koreai életről álmodik, persze a saját kastélyában álmodva.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.29. 14:18:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: épp néztem a Kenya-Brazília női röpimeccset, és vártam hogy a brazil lányok elkövetik-e a győztes mérkőzés utáni iszlamofób provokációikat amikor letérdelve körben és egymás kezét fogva elmondják-e a Miatyánkot, de nem látszódott, hogy megtörtént-e. A szokott naciofasiszta zászlólengetés megvolt, ráadásul gyerekkel. Gyerekkel !!

Gery87 2024.07.29. 14:21:10

"Az iszlámot nem merték a rendezők gyalázni."

Mivel fura lett volna idegen kultúrát, civilizációt bárhogy megjeleníteni, hisz nem abban a civilizációban lehet az ember deviáns szabadon.

"Pedig jó lett volna, mert akkor nagy eséllyel akadt volna valami tökös iszlám-szélsőséges szervezet, mely az européer csőcselék közé pukkant párszor."

Nagyon keresztényi már megint....
Nem csak Lukácsnak meg Perintainak stb kéne leszoknia arról hogy kereszténynek nevezik magukat, hanem neked is:)

Gery87 2024.07.29. 14:22:43

@Deak Tamas:

" a jakobinus Terreur-t dicsőitette, a Ca irával, frígiai sapkákkal."

Na, legalább valami értékelhető...;)
Nem tetszett mi büdös jobbágy?

_Neville 2024.07.29. 14:24:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 100%-ig így van, nem tud annyi baromságot csinálni Orbán, hogy ne legyen jobb alternatíva ennél.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 14:31:55

@Deak Tamas:

Néztem ezt a foci eb-n.

A francia csapatban volt 2 ember aki keresztet vetett a pályára lépéskor és 3 aki tipikusan tartotta a kezét, ahogy a muszlimok imádkoznak.

Nem volt konfliktus.

Csodálkozom is, hogy ezt engedik a szekularista Franciaországban.

Gery87 2024.07.29. 14:32:29

@Deak Tamas:

"1789 igen, 1793 nem."

1793!

"a normalitás és a becsület 1789 ellen kell küzdjön, 89 nélkül nincs 93."

A normalitás a magad fajta büdöslábú kabátfeladogató kisnyilas sovén vén hülyék ellen kell hogy küzdjön, a mindenkori hatalom seggét fényesre nyaló, szolgafajta jóemberkedő szar alakok ellen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 14:33:07

@_Neville:

Pedig Lennon komcsi volt. Csak szovjetellenes komcsi, ő keveselte a szovjet verziót.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 14:36:15

@_Neville:

Ez a lényeg.

Simán tudok sorolni 10 marhaságot Orbánéktól, dehát a másik oldaltól meg 100-at.

Gery87 2024.07.29. 14:39:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, ha az ember kétbites, aki néz ki a hülye fejéből a világra, valóban csak Orbán van meg a deviancia.

Szerencsére pár "citoyen" még akad aki nemet mond mindkét zsarnokságra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 15:13:58

@Gery87:

Múltkor se tudtad elmondani, Semjén kapcsán, mi benne a keresztényellenes. Ott ragadtunk le, hogy közpénzből vadászkiállítást rendezett, amit szerinted tilt a Biblia.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.29. 15:14:47

@Gery87:

Ez a 2 opció jelenleg.

Ha lesz más, akkor megfontoljuk azt is. De egyelőre ez van.

vasútihíd 2024.07.29. 16:02:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a saját kastély problémás lehet de mi a baj az észak-koreai élettel?

2024 2024.07.29. 16:56:18

Nem emiatt volt igaza a Momentumnak. A hazai szervezőbizottság megfelelő embert bízott volna meg a nyitóünnepség megalkotására és abba nem engedett volna lmbtq propagandát.

Élből nem utasítom el a budapesti olimpia gondolatát, viszont itt vagyunk egy nem túl rózsás gazdasági környezetben; mint a púp a hátunkra, úgy hiányzott volna az olimpia. Persze akkor, 2017-ben még nem lehetett tudni, mi lesz hét évvel később. Aztán belegondolok, hogy 8 millió jegyet adtak el a párizsi helyszínekre. Akkora szurkolói embertömeggel, mint ami akkor London vagy most Párizsba fogad, a városnéző látogatókkal együtt a magyar főváros egyszerűen képtelen lenne megbirkózni.

London, Párizs, Peking, Rio...mind min. 10 milliós nagyvárosok. Infrastrukturális kihívások és a mai költségviszonyok miatt az olimpia rendezése már régóta kizárólag metropoliszokra van kitalálva. Az athéni rendezvény tiszta ráfizetés volt.

_Neville 2024.07.29. 17:41:25

@2024: Ehhez képest a potenciális helyszínek nagy része megépült azóta olimpia nélkül is, és egyelőre még nem ment csődbe tőle az ország. Ha egyszer fog, akkor sem emiatt.

gigabursch 2024.07.29. 17:54:57

Birca!

Tisztelettel felhívom a figyelmedet arra, hogy az érték és az européer szavak egymást kizárják.
A többi stimmel.

gigabursch 2024.07.29. 17:58:47

@_Neville:
Ott a pont.

Elmondom, mi nincs Budapesten.
- síkvizi kajak-kenu és évezős pálya (de ott van Szeged)
- vitorlás versenypálya (Balaton)
- vadvizi kajak-kenu pálya (a legközelebbi és egyben kimagaslóan jó is => Bős)
Ezek nélkül tehát helyben minden megoldható.

Minden más van.

Ami még kell: tömegközlekedés fejlesztés.
Az még amúgy is kell.

Ennyi.

_Neville 2024.07.29. 18:01:32

@gigabursch: elvileg nem is feltétel, hogy minden versenyszám magában a városban legyen, sőt a legtöbb esetben szoktak lenni kivételek.

_Neville 2024.07.29. 18:04:08

@gigabursch: kajak-kenu pálya szerintem amúgy van közelebb is, pl a dunavarsányi edzőtáborban.

2024 2024.07.29. 18:04:55

@_Neville: Az egy dolog, hogy a sportrendezvények helyszínéül szolgáló létesítmények jórészt megépültek, csak az még kevés. Infrastruktúrában Pest nagyon távol van még egy sikeres olimpia lebonyolításától. Hiszen még a jelenlegi közlekedési adottságok közepette is állandósult fennakadások vannak. Ráadásul fönntartásokkal, korlátozásokkal együtt még olimpia idején is a városnak élnie kell megszokott életét. Új hidak, új és felújított utak, új metró, stb kell. Az olimpia apropót adna a városlakók miatt egyébként is szükséges fejlesztések megvalósulásához, de erről könnyű beszélni és nehezebb megvalósítani.

_Neville 2024.07.29. 18:08:05

@2024: Magad írtad le, amit én is akartam, hogy ezek viszont nem öncélú fejlesztések, hanem amúgy is kellenének. Az olimpiai falu utána meg hasznosítható diákszállásnak, bérlakásoknak stb, szóval megint csak nem felesleges.

Én sem mondom, hogy most azonnal ide az olimpiát, de mint célt én annyira nem látom utópisztikusnak és mindenképp ráfizetésesnek, mint páran.

gigabursch 2024.07.29. 18:08:46

@_Neville:
Nem hitelesíthető pálya.
De nem is kell.

Gery87 2024.07.29. 18:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

MI keresztényi van abban hogy állandóan emberek halálát kívánod akik nem veled értenek eggyett?

Gery87 2024.07.29. 18:21:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem kell ám a szar és a fos közül választani.
Főleg szellemi értelemben nem

.

Gery87 2024.07.29. 18:22:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ott ragadtunk le, hogy közpénzből vadászkiállítást rendezett, amit szerinted tilt a Biblia."

Nem itt ragadtunk le, ez csak egy példa volt, és nem mondtam hogy ezt így konkrétan tiltja a Biblia, ne terelj, ne hazudj! Jézus is megmondta nem?

Gery87 2024.07.29. 18:25:16

@2024:

Egy Olimpia rendezése a gazdag országok luxusa, mivel ez az egész hóbelebanc is az.
Minek kell állandóan úgy tenni mintha többek lennénk mint amik vagyunk?

2024 2024.07.29. 18:28:20

@_Neville: Megismétlem: élből nem utasítom el az olimpia gondolatát, de a megvalósítás, hogy minden olajozottan működjön, nem ilyen egyszerű.

Azt is fenntartom, hogy a jövőben a jelenlegi költségtényezők közepette az olimpiát kizárólag metropoliszoknak kellene rendezniük. Boris Johnson mondta a '12-es játékok után, hogy London bármikor képes lenne olimpiát rendezni és akár arra is, hogy rövid időn belül átvegye mástól a rendezést. És ebben igaza van. London, New York, Los Angeles, Montreal, Melbourne, Sydney, Tokió és Peking adottságaikat tekintve bármikor - az, hogy akarnak-e, az más lapra tartozik. Annak meg, hogy itt Európában egy Róma, egy Stockholm, egy Amszterdam nem pályázik, annak is oka van.

De ha a Fidesz és személy szerint Orbán Viktor ennyire akar olimpiát rendezni és az találkozik a felnőttkorú lakosság többségének véleményével, ám legyen: csinálják meg. Ettől most még odébb vagyunk.

Gery87 2024.07.29. 20:21:51

@2024:

Ne csinálja meg.

"Orbán Viktor ennyire akar olimpiát rendezni és az találkozik a felnőttkorú lakosság többségének véleményével"

Sose kérdezik népszavazáson ezekről a milliárdos kiadásokról a népet.

alöksz róz 2024.07.29. 22:13:38

@Gery87: "Sose kérdezik népszavazáson ezekről a milliárdos kiadásokról a népet." - a milliárdos kiadások már megvoltak, a sportlétesítményeket már nagyrészt megépítette hozzá olimpia nélkül is...

alöksz róz 2024.07.29. 22:22:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "a lényeget a NOB svájci bűnbarlangjában döntik el az ott székelő gyerekkúróisták" - azt azért ne felejtsd el, hogy a nob nem engedte a transzikat versenyezni

élveteg 2024.07.29. 23:03:41

Hát még ha a Vásárhelyi Mária is felvonult volna ,rózsaszíin szegecselt bőr bikiniben. Talán még a Szajna is visszafordul

Gery87 2024.07.29. 23:21:42

@alöksz róz:

Elég baj, de ettől még nem lenne ingyen egy olimpia.

Gery87 2024.07.29. 23:22:44

@alöksz róz:

És azt se felejtsük el hogy ezekben a "pedó libsi buzi tranyó gender woke" svájci bankokban helyezték el a nerednyik tolvaj férgek a közpénzünket is.

alöksz róz 2024.07.29. 23:25:29

@Gery87: nyilván nem lenne ingyen, a fővárosra is sokat kéne költeni. az viszont már lehet tényleg megérné.

_Neville 2024.07.29. 23:55:45

@gigabursch: ahogy nézem idén a szörf Francia Polinéziában lesz pl, na most ehhez képest Szeged vagy Bőcs tényleg szinte Budapest
www.eurosport.hu/olimpiai-jatekok/parizs-2024/2024/parizs-2024-olimpia-menetrend-program-idopontok-sportagak_sto9889002/story.shtml

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 07:58:31

@Gery87:

Nem tudtál más példát felhozni Semjén kereszténytelenségére.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 07:59:13

@Gery87:

Nme kívánok senkinek halált, de néha a háború halált hoz.

gigabursch 2024.07.30. 08:21:01

@_Neville:
Félrement valami!

Bőcs =/= Bős.

Az előbbi abból él, hogy gyártjak a Borsodi sört. Az utóbbinal meg van egy dunai vízlépcső.
Értelemszerűen ez utóbbinál van ilyen vadvizi kajak-kenu pálya.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 08:38:29

@_Neville: ez tudod az a trend, amely szerint Bandera sőt takán Suhevics ma már szabadsághősök, aki ezt megkérdőjelezi, büntetni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 08:41:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az egyiptomiak is most férfi kézilabdában legyőztek minket azonnal fordultak és hajoltak Mekka felé. Itt ezt muszáj volt engedni hiszen az edzőjük a régebbi magyar kapitány, Juan Carlos Pastor, gondolom szegény egyiptomiaknak már lelki sérülés nélkül alig lehet elviselni azt a monarchofil iszlamofób provokációt, ami a szövkapjuk neve eleve.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 08:47:44

@_Neville: ezen akkorát röhögtem. A liberálisok arcán lévő bőrt brontoszauruszokba se lehetne transzplantálni.

alöksz róz 2024.07.30. 09:07:34

@Deak Tamas: The guidelines require transgender women to have transitioned before the age of 12 to be eligible for the women’s category, to prevent any potential biological advantage from male puberty.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 09:12:16

@alöksz róz: magyarán engedi őket versenyezni, de ott van a cikk többi része is.

_Neville 2024.07.30. 09:42:38

@gigabursch: Nem ment félre, csak az autocorrect túl okos akar lenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 10:17:33

@Deak Tamas:

Pár éve volt.

Kép egyiptomi kormányülésről. Az elején mindenki térdel szőnyegen. 2 ember áll demonstratívan a szőnyegen kívül. Gondolták a nyugatiak, legalább 2 ember "szekuláris" modern. Hát nem, ők a 2 darab kopt miniszter voltak, s keresztet vetettek állva.

Csak ezt marha nehéz megérteni kívülről nézve. Különösen forradalmi francia lelkülettel.

alöksz róz 2024.07.30. 13:12:58

@Deak Tamas: ha olyan szabályt hoz, aminek gyakorlatilag nem lehet megfelelni, akkor az azt jelenti, hogy nem engedi őket indulni. magyarán.

(annak meg semmi jelentősége nincs az olimpia szempontjából, hogy melyik szövetség milyen szabályokat enged meg a minaroknak saját fennhatósága alá eső rendezvényeken.
de pl az atlétikai szövetség hasonló szabályt hozott nemrég)

Tapi2021 2024.07.30. 16:05:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A francia csapatban volt 2 ember aki keresztet vetett a pályára lépéskor és 3 aki tipikusan tartotta a kezét, ahogy a muszlimok imádkoznak.

Nem volt konfliktus."

És leszoktak a térgyelésről!!! Az is valami.

Tapi2021 2024.07.30. 16:09:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Pedig Lennon komcsi volt. Csak szovjetellenes komcsi, ő keveselte a szovjet verziót."

Lennon inkább egy hülye volt, mint a többi nyugati jólétben élő, sőt, akkor már milliomos, akik ELMÉLETBEN nagyon szeretik a szegényeket, meg Marxot, meg a szocializmust.

Csak nehogy nekik is gyakorolniuk kelljen.

Ja és azt, hogy ezek ateisták és materialisták voltak, vannak. Mert az vezet a "szabadsághoz"...

Tapi2021 2024.07.30. 16:12:14

@Gery87: "Szerencsére pár "citoyen" még akad aki nemet mond mindkét zsarnokságra."

Úgy érted önjelölt "citoyen", akik meg vannak győződve, hogy az ő tévedésük az igazság. Mindenki más hülye. :-)

Tapi2021 2024.07.30. 16:16:59

@2024: Ha megnyertük volna és azóta végig Fideszes főpolgi és fővárosi közgyűlés lett volna, rá sem ismernél ma Budapestre!

Így is sokat fejlődött, sok minden megépült, hogy Karácsonyék és a baloldal MINDENT meg kívánt fúrni.

De, hát... ez a hajó elment.

Tapi2021 2024.07.30. 16:23:05

@Gery87: "Minek kell állandóan úgy tenni mintha többek lennénk mint amik vagyunk?"

Hát igen, hogyan is értenéd te és a baloldal, akik szerint "merjünk kicsik lenni"? Csicskuljunk be mindenkinek. Tartsuk a pofánkat. Ne vétózzunk, akkor sem, ha MINDEN JOGUNK MEG VAN RÁ, ha nekünk van igazunk, mert az a MI érdekünk, mert jujj, haragudni fognak ránk... :-(

Soha, semmi kivételes vagy nagyszerű nem jött volna létre, úgy gondolkodva, ahogy ti proletárok, kisemberek gondolkodtok.

Tapi2021 2024.07.30. 16:26:34

@alöksz róz: "azt azért ne felejtsd el, hogy a nob nem engedte a transzikat versenyezni"

De akarta. Csak már hónapokkal korábban erős kampányok voltak ellene. Például a CitizenGo részéről. Hogy ne szívassák meg a nőket a férfiak indításával a női számokban.
Én is aláírtam a petíciót.

Tapi2021 2024.07.30. 16:28:33

@Gery87: "svájci bankokban helyezték el a nerednyik tolvaj férgek a közpénzünket is."

Tudod igazolni?

Tapi2021 2024.07.30. 16:33:10

@alöksz róz: "ha olyan szabályt hoz, aminek gyakorlatilag nem lehet megfelelni, akkor az azt jelenti, hogy nem engedi őket indulni. magyarán."

A tiltakozások, petíciók hatására ezt ötölték ki az utolsó napokban, hetekben. Most ez is győzelem nekünk.

Tapi2021 2024.07.30. 16:34:42

@alöksz róz:

"Adja nevét nemzetközi petíciónkhoz, hogy betiltassuk férfiak versenyzését a női olimpiai eseményeken.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) ajtót nyitott a „transznemű” sportolók számára, majd vörös szőnyeget terített eléjük.

Férfiak női sportokban való részvétele nem csak igazságtalan, de rendkívül veszélyes is.

Szívet szorongató, amikor fiatal lányok a kirekesztés áldozatává válnak, elveszítik ösztöndíjukat, csapatukból kizárást, megalázást szenvednek el.

Emiatt fontos, hogy követeljük a NOB-tól a tisztességes versenyt. TILTSÁK MEG a „transznemű” sportolók részvételét a női sporteseményeken a közelgő párizsi olimpián! Az idő sürget, hogy a júliusi megnyitó előtt cselekvésre ösztönözzük őket.

A NOB egyrészt tisztességet és politikai korrektséget követel. Másrészt hárítja a felelősséget annak eldöntésére, hogy biológiailag férfi neműek befurakodhatnak-e a női kategóriába."...

www.citizengo.org/hu/ot/13533-v%C3%A9dj%C3%BCk-meg-a-n%C5%91i-sportot-a-p%C3%A1rizsi-olimpi%C3%A1n-

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 16:37:39

@Tapi2021:

Gyurcsánynak erről írásos bizonyítéka van!

Csak a diplomamunkája lapjai közé rejtette, az meg sajnos elveszett költözéskor.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.07.30. 17:36:26

Most szerintem nem volt igazad. Szerintem a rendező országnak teljes beleszólása van az ünnepség szervezésébe. De ezt nem tudom igazolni, csak erős az érzésem, hogy így van.

Másrészt talán tényleg jó, hogy megfúrták az olimpiát, mert most akkora szarban vagyunk pénzügyileg, hogy nem jönne jól. Az igaz, hogy sok minden megépült már, ami kellene, de ott az olimipai falu meg még a fene tudja, hogy mi még, szerintem összehasonlítható a repülőtér árával, azaz lenne vagy 1000 milliárd. A Covid után kilyukadt a költségvetés, és beforrt volna alyuk, ha nem jön a háború. Most fognak megint a túlzottdeficit-eljárással fenyegetni (nem cska minket), szóval most talán spórolni kéne egy kicsit.

Viszont persze nem tudjuk, hogy mikor lesz újra ekkora esélyünk, mint most volt.

Gery87 2024.07.30. 20:47:10

@alöksz róz:

A fővárosra anélkül kéne költeni hogy Olimpiát rendezünk.

Gery87 2024.07.30. 20:49:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te ragaszkodtál ehhez a példához.

Semjén nyilván marhára kereszténynek tartja magát csak épp egy igazi keresztény elítéli a lopást, a bunkóságot, a hazudozást, a karaktergyilkolást, meg a hazaárulást.
Tehát nem lesz része a NER-nek, Semjén meg része.

Hol volt Semjén mikor a párt és elvtársai "bubuztak" vagy tinilányokat kurváztak le vagy Vonát buzizták és karaktergyilkolták?
A pártban.
Azóta is.

Gery87 2024.07.30. 20:50:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Faszt nem kívánsz, időről időre azt kívánod Európa,a nyugat pusztuljon, meg azok is dögöljenek bele akiket te méltatlannak találsz az életre.

Gery87 2024.07.30. 20:52:30

@Tapi2021:

Nyilván ahonnan te nézed ez így van:)

De hát nem is számítottam másra.

Gery87 2024.07.30. 20:56:16

@Tapi2021:

"Hát igen, hogyan is értenéd te és a baloldal, akik szerint "merjünk kicsik lenni"? Csicskuljunk be mindenkinek."

Mikor mondtam én ilyet?

"Tartsuk a pofánkat. Ne vétózzunk, akkor sem, ha MINDEN JOGUNK MEG VAN RÁ, ha nekünk van igazunk, mert az a MI érdekünk, mert jujj, haragudni fognak ránk... :-("

Jogunk van rá, lehet élni vele. Kérdés jogos e, meg megéri e eljutni odáig hogy kelljen...

"Soha, semmi kivételes vagy nagyszerű nem jött volna létre, úgy gondolkodva, ahogy ti proletárok, kisemberek gondolkodtok."

Túlgondolod, én annyit mondtam "jobbágy" hogy egy 9 milliós, átlagos, közepesen fejlett ország ne akarjon Olimpiát rendezni.
A görögöknek se jött be, eléggé belerokkantak.

Annyit nem tudunk elintézni ebben az országban hogy legyen légkondi a műtőben, meg a MÁV-nál, minden buszon....
A postás ne dögöljön bele abba hogy leveleket visz ki stb.

Mi a faszt akartok ti Olimpiát?

Gery87 2024.07.30. 20:58:55

@Tapi2021:

"Soha, semmi kivételes vagy nagyszerű nem jött volna létre,"

Ja hát, a nagy erölködésbe való beszarás az neked nagyszerű....:)

Gery87 2024.07.30. 21:01:10

@Tapi2021:

Persze, ahogy a CIA puccsokat is a nagyvilágban, meg a náci aranyat a helvéteknél, az illegális amerikai emberkísérleteket a saját lakosságon stb...úgy 30-40 év múlva tény lesz öreg.

alöksz róz 2024.07.30. 21:08:39

@Gery87: "A fővárosra anélkül kéne költeni hogy Olimpiát rendezünk." - szóval a fővárosra mindenképp költeni kell.

a többi meg már megvan.
akkor a költés nem lehet kifogás.

alöksz róz 2024.07.30. 21:12:27

@Gery87: "A görögöknek se jött be, eléggé belerokkantak." - csak nem feltétlenül az olimpiába, kifelejted a válságot, az tett be nekik.
itt nem is volt olimpia, mégis belerokkantunk.

most a sportinfrastruktúránk gyakorlatilag kész van hozzá. akkor mi az a plusz, amibe belerokkannánk?
az általad is szükségesnek nevezett fővárosi fejlesztés? :-)

alöksz róz 2024.07.30. 22:51:33

@alöksz róz: a dunát meg ingyen is tele tudjuk szarni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.31. 05:03:02

@Gery87:

A folyamat öngerjesztő, mi kívülről nézzük. S nyilván nem vállalunk semmilyen szolidaritást Európával, a nyugattal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.31. 05:03:45

@Gery87:

"egy igazi keresztény elítéli a lopást, a bunkóságot, a hazudozást, a karaktergyilkolást, meg a hazaárulást"

Ezek közül mit követett el Semjén?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 08:55:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: így van, és azt is hozzá kell tenni, hogy itt szándék a megértésre nincs.
Boldeone is hatezerszer leírja mint valami keringő dervis: a Nyugat a legjobb és slussz. Nincs itt semmi látnivaló.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 08:57:54

@alöksz róz: magyarán vannak transzik az olimpián és engedik őket indulni.

Will there be any transgender or non-binary athletes at the Paris Olympics?

Laurel Hubbard competed in the Tokyo Olympics, becoming the first openly transgender athlete to do so, and finished last in her competition group.

Nikki Hiltz is transgender and non-binary and uses the pronouns “they/them”, but has always competed in the female category, and will be representing USA at the upcoming Olympics. They set a US trials record in the 1500m to earn a place on the Olympic squad.

Quinn, a Canadian non-binary footballer, has also been chosen to represent their nation at the Olympic Games. The midfielder, who plays for Toronto, has always competed in female categories.

Lia Thomas was banned from competing in women’s events
Lia Thomas was banned from competing in women’s events (Getty Images)
Which transgender athletes are not allowed to compete in Paris?

American BMX rider Chelsea Wolfe had been hoping to compete in Paris before the UCI, cycling’s governing body, changed its regulations and put an end to her hopes. She had qualified for Tokyo 2020 as an alternate.

Halba Diouf’s dream was also ended by World Athletics’ new regulations, effectively barring the Senegalese-born French sprinter from competing in Paris.

Swimmer Lia Thomas became the first transgender athlete to win a US college title in 2022, but lost a legal case against World Aquatics for her right to compete. The American remains barred from competing in the female category.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.31. 08:58:19

@Deak Tamas:

Szerencsére egyre kisebb a nyugat ereje, hogy ezt kikényszeríthesse.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 09:08:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és ez látszódik is, hiszen már jönnek az elemzések, hogy a "Dél" meg a "Kelet" mért nem érti az igazságokat. A vicc ugye az, hogy a "Dél" tökéletesen latin eredetű kultúrájú, tehát európai eredetű.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 09:10:29

@Tapi2021: tudja hát, megírta a Magyar Narancs, a Nyugatifény meg a többi. Azok meg nem hazudnak.

Gery87 2024.07.31. 21:15:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Minimum közéjük keveredett...

(De majd 30-40 év múlva megtudjuk mik voltak még)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 04:20:05

@Gery87:

Nem mondtál semmi konkrétumot. Elismételted a ballib közhelyeket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 04:21:14

@Gery87:

Nem mondtad el a vadászkiállítéáson kívül, arról meg tisztáztuk, hogy nem problémás keresztény szemszögből.

Gery87 2024.08.04. 20:49:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha neked az nem problémás, akkor nincs is mit tovább fejtegetni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 21:58:02

@Gery87:

A keresztény eszme nem tiltja se a vadászatot, se a kiállítást, se a közpénz költését.

Gery87 2024.08.05. 17:09:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A hobbimra a hatalmam által lobbizni közpénzt viszont igen.

Gery87 2024.08.05. 21:25:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De bizony az.
Mások pénzét a saját fasságaimra költeni a megkérdezésük nélkül, bizony az, sőt lopás.

vergyula 2024.08.05. 21:32:03

A hobbimra költeni a közpénzt mondjuk az egészségügyi infrastruktúra tisztességes fenntartása helyett, az keresztényi? Lehet, hogy az. Csak ezzel le is minősítettük a kereszténységet elég mélyre.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása