magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kit erősít?

Pető okos ember, észreveszi, amit más ballib megmondóemberek nem:

lásd 22:40-től

Bár nem ez a fő téma, de csak kimondja. Kissé homályosan, de átjön a lényeg. Ez pedig az, hogy egy modern tömegdemokráciában, ahol az elit általi manipuláció lehetősége a korábbi töredéke lett (ami persze az internet váratlan hatása, az internetet a liberális elit saját eszközének hitte 20 éve, de mára fő ellensége lett), minden azon múlik ki nyeri meg a kisembereket. S bizony az amerikai Republikánus Párt ezt korábban felismerte, mint az amerikai Demokrata Párt. A jobboldal élesebben lát, mint a baloldal.

Eredetileg a két párt egy-egy elitet képviselt: a Demokrata Párt volt az agrárelit pártja, a Republikánus Párt pedig az ipari elit pártja volt (ezért is voltak a demokraták eredetileg rabszolgaság-pártiak, míg a republikánusok meg a rabszolgafelszabadítás hívei).

Miután az agrárelit vesztett a polgárháborúban, majd eleve lecsökkent az agrárszektor szerepe, lassan nyitott a bérből és fizetésből élők felé, míg a republikánusok meg a gazdasági szabadság, a család és vallás tematikában léptek fel erősebben.

A XX. sz. végére lett az, hogy a demokraták immár nem az alkalmazottak, hanem a szegények és a kisebbségek felé fordultak, hiszen ösztönösen az alul lévőket akarták képviselni. Azaz nem az immár "túl gazdag" munkásosztályt képviselték, hanem a marginálisokat.

Trumpék vették észre: ha nem az egyszerű emberek felé fordulnak, akkor nem lesz szavazó, mert hiába fontos eleme az amerikai szellemiségnek a "gazdasági szabadság", a kisembert mégis inkább az érdekli, foglalkozzon vele is az állam.

Röviden: a demokraták két réteget képviselnek: a gazdag elit progresszív részét és a marginálisokat. A republikánusok meg a normál rétegeket, nyitottak a nép felé, ez a Trump-féle populista fordulat értelme.

Ami sajátos: a szociálisan nem marginálisok közül a kisebbségiek is egyre inkább republikánusok, azaz a négerek és a latin bevándorlók. Persze nyilván ez beállított kép, de látványos volt a reoublikánus pártkongresszuson milyen sok egyértelműen nem-fehér és nem-angolszász arc látszik a közönségben, az altivisták között - ez minden tervezettség ellenére jelez valamit.

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6818452033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Neville 2024.07.30. 07:19:59

Persze, az értelmes négerek is rájönnek idővel, hogy nekik attól nem lesz jobb, ha mondjuk a feltüzelt csürhe a BLM vagy más kreált balhé ürügyén szétbasszák a várost, és kifogyszták a gyakran egyébként szintén négerek által tulajdonolt boltokat.
Na meg aztán aztán van egy masszív igen konzervatív, vallásos (jellemzően baptista, bár nem kizárólag) fekete réteg, aminek nem jön be a gettóban drogozás meg a buzulás fetisizálása. A katolikus latinoknál szintén ez a helyzet.

_Neville 2024.07.30. 07:25:23

A fehér katolikus kisebbségek (írek, olaszok, lengyelek, magyarok stb), zsidók, meg úgy ambkokk a fehér melósok között ez a folyamat már előbb elindult, ugye a XX. század közepén még alapvetően ők voltak a demokraták fő bázisa, akik már régebben ejtve lettek, csak sokaknak ott is elég lassan esett le a helyzet.

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 07:34:27

kisembert mégis inkább az érdekli, foglalkozzon vele is az állam.
részét és a marginálisokat.
------------------
1. Érdek hang nem van, skalvenaufstandi hang. A foglalkoz hangot is dúrgerni.

2. Kisember? Redneck? Náci? Hitler? Nem rakem ezt a hangot így, habár eredetileg egy kretény-libcsi hang volt.

3. Állam? Libernyák műhang, libcsizmus, de az van, hogy az nem, Amerika nem itt van, és Trump rekkői, támogatói egyrészt a nácik, de ezek is a saját kenyerüket sütik, ahogy Sámán, arische Brüderschaft, országtagadók, vagyis olyan libertiánusok, akik nácik, n em akceptálják a mai libernyák szart, stak mondjuk az angolszász szokásraktát, a redneckek... Ezek nem kérnek a libernyák államtól szart se, erre példa, hogyhabár sámán inkább náci volna, de libertiánusnak mondja magaját. Magyarfelden erre arányolnak a Szkíták, nácik, nem azok a fideszlibcsi álmagyarok, a germagyarok....

A kapitalisták pártja a republikánusok pártja, de itt vannak a marginálisok is, ahogy mondjuk a nácik, az országtagadók, a redneckek, ez a szövetség stak látszólago,s attól, hogy anáci is a saját kenyérjét sültja, ahogy már Hitlernél is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 08:25:20

@_Neville:

S most jött a nagy meglepi: a négerek és a latinok között is megindult.

Amint a néger már nem a gettóban drogozik, közelebb kezdi érezni magához a republikánusokat.

Különösen látszik az abortusz kérdésében. Az USA-ban a négerek között szignifikénsabban nagyobb az abortuszellenesség, mint a fehéreknél.

Meg hát Európában. 1970-ben a nagy gyárakban a munkások 70 %-a kommunista szavazó volt, 30 % szoci, ma 70 % Le Penre szavaz, 30 % meg szélsőbalos, a normál szocik 0 % körül vannak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 08:28:02

@_Neville:

Amikor kitalálnak valami természetellenes marhaságot a világban, vedd észre: ebben mindig 99 % arányban európai származású fehérek vannak az élen, sose négerek, sárgák, indiaiak, arabok.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 09:08:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pontosítok: germán kultúrkörű, származású és genetikájú fehérek. Északi fény, belterj az oka, nagyon jól jellemzi az a kis szösszenet amit ideraktam valamikor a mandiliból.
Hány természetellenes marhaságot találtak ki a spanyolok, görögök, szlovákok?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.30. 09:09:22

@_Neville: már Kulcsár István is leírja az amerikás könyveiben ugyanezt a jelenséget, 1978-85 között.

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 09:50:29

@Deak Tamas: germán kultúrkörű, származású és genetikájú fehérek. Északi fény,
------------
???????
Magyar=germán.

A származ hangot nem bírem, inkább ered, ahogy a fehér laguján, habár az is germán bolo. Nem észak, hanem bernabolja, nem barna.

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 09:51:05

@Gelimtrtrddddd: Jah, de a kúthúrával dolgunk nem van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 10:10:22

@Deak Tamas:

Igen, ez így van.

Szláv, latin, görög fehér ritkán akad ezek között.

A leghülyébbek a németek, a skandinávok, s az angolok.

Pár éve mondtam nekem egy bulgáriai török kolléga, hívő muszlim: a nyugati szélsőjobb semmit se ért, ellenünk pofáznak, pedig nem mi romboltuk le az országaikat, hanem ők maguk!

Boldeone2 2024.07.30. 11:08:01

Én nem így látom ezt a helyzetet...

Az amerikai problémákat a túl nagy társadalmi különbségek okozzák

Ez ellen a demokraták próbáltak valamelyest tenni, de csodát ők sem tettek...

Trump és a populista szélsőjobb nem ajánl a republikánusokra szavazó embereknek, csak "kerítést, a migránsok és a bűnözés
megfékezését"

Tipikus jobboldali demagógia, amiből kb semmi nem lesz, de a gazdagok újabb adóemelést kapnak...

A jobb választás a demokrata párt, ott van a középosztályt segítő átfogó program

Boldeone2 2024.07.30. 11:15:44

Tehát a kisember előtt két választás van:

- beveszi a szélsőjobb, populista demagóg dumát és megválasztja a szélsőjobbot. Ez esetben vagy nem változik a helyzete - legjobb esetben - vagy még romlik is

- A "mainstream"- re szavaz, ez esetben nem változik érdemben sokat a helyzete, vagy kicsit javul; a világnak enbloc jobb lesz...

Sok választás nincs, ez a legtöbb embernek "zéró összegű játszma" ..

GyMasa 2024.07.30. 11:40:10

@_Neville:
Igen a feketék, (de különösen a férfiak) szeme felnyílt az elmúlt 4 évben.
Egyre több olyan fekete, amerikei YOutubernek látom a videoit, akik egy 4 évvel ezelőtti, Trump beszédből váágnak be részleteket, amikr Trump elmondja, hogy a demokratán biztosnak veszik afekete szavazatokat, és ezért nem tezsnek semmit értük, és a végén megkérdezi, hogy akkor miért ne szavazzanak a republikánusokra, hiszen "mi vesztenivalójuk van?"
És, utána mindegyik elmondja, hogy igen, tényleg nincs veszteni valójuk.

GyMasa 2024.07.30. 11:44:12

@_Neville:
És, ne feledjük, hogy ők azok a réteg, akik asaját bőrükön közvetlenül érzik az illegális bevándorlók által okozott bérek letörésének a következményét!
Ők azok akik nem kapnak munkát, mert van egy mexikói, aki olcsóbban vállalja, akik csak feketén tudnak elmenni dolgozni, mert a Kolumbiaiak is úgy dolgoznak, és a vállakozók símán megússzák.
A középosztályt ez nem érinti, hiszen az ő munkaköreikben eleve hiány van a jólképzett szakemberekből, és akik esetleg külföldről jönnek, azok mind teljesen hivatalosan, vízummal vannak az országban. És, nem is jönnek túl nagy számban, illetve idővel minde vissza is megy, amikor lejár a vízuma, vagy elege lesz.

GyMasa 2024.07.30. 11:48:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
EZ a video kiválóan mutatja, a szemléletmódbeli különbséget a két oldal között!

www.youtube.com/watch?v=uYbWk6zD8w4

A feketék abortuszellenességét peidg teljességgel érthetőnek tartom!
A "Planned parenthood", abortuszklinikának álcázott népirtó vállalkozás pl. évente nagyjából 300 000 meggyilkolt szinte kizárólag csak fekete magzatot jelent.
Azért az a szám az USA népességének a kb 0.1%-a.

GyMasa 2024.07.30. 11:50:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem a leghülyébbek a franciák, vitán felül!
Nézd meg csak az autóipart...
Ott van a 130+ év alatt kialakult rendszer, ami alapján a világ kb. ÖSSZES autója működik, azaz, ha beülsz egy bármilyen autóba, legyen az német, olasz, japán, USA, kb ugyanúgy működnek, és pillanatok alatt tudod vezetni. Ezzel szemben egy francia autóban szinte mindeng van valami, ami egy áltagos embernek nem egyértelmű...

Tapi2021 2024.07.30. 13:35:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Amikor kitalálnak valami természetellenes marhaságot a világban, vedd észre: ebben mindig 99 % arányban európai származású fehérek vannak az élen, sose négerek, sárgák, indiaiak, arabok."

És még ezt is lehet tovább szűkíteni, hogy a fehéreken belül dominánsan kik.

Tapi2021 2024.07.30. 13:39:14

@Deak Tamas: " pontosítok: germán kultúrkörű, származású és genetikájú fehérek."

Igen, a germán Herzmanok, Goldmanok, Goldbergek, Goldsteinek, és a többi különböző steinek, bergek, mannok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 13:41:32

@Tapi2021:

Angolszászok, majd őket követik a németek és a skandinávok.

Tapi2021 2024.07.30. 13:45:46

@GyMasa: Elég belenézni mondjuk egy Dacia és egy Skoda motorházába!

Előbbinél azt sem látod, melyik kábel hová megy, utóbbinál mind tök egyértelmű, rendezett.
Ez viszonylag friss élmény, autót vettem nem rég és megnéztem a kínálatot. Nem Dacia lett, pedig jó ára volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.30. 13:46:30

@Tapi2021:

Egyszerű lenne, de nem ez a helyzet.

Az amerikai abortusz mozgalom alapítója pl. Margaret Sanger, ma kb. szent státusza van. Származás: 100 % ír.

Tapi2021 2024.07.30. 13:49:40

@GyMasa: Orbán - bár effektíve igaz, amit mondott Tusványoson, hogy sok ember hiányzik Európában a háborúk miatt - mégsem találta fejen a szöget, mivel ma nem ezért van emberhiány, hanem az azóta abortált, többszörös világháborús áldozatnyi európai miatt.

Ha azoknak csak a felét sikerült volna megmenteni, megszülni, ma hírből sem lenne elöregedés, meg emberhiány!

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 13:52:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Származás: 100 % ír.
----------------

A származás bullshit hang, így erdet.

Én meg úgy véltem zsidó! Muhaha! De az abortusz kérdésje bonyolult, attól, hogy az apa is úgy rúgja ki a lányától a fötust, ahogy kedve van. De a másik perspektívától nézve, úgy inkább zsidó volna.

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 13:52:49

@Tapi2021: Herzmanok, Goldmanok, Goldbergek, Goldsteinek,
---------------

Ezek judische namák, zsidók.

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 13:55:21

@Gelimtrtrddddd: Nem is zsidók, hanem fingristák!

Nálem, persönichesen, a fingrista és a zsidó egy is volna, egy is. Én zsidóztem az egyetemen, és erre a fingristáknak volt nagy a pofájuk, ergo a fingrizmus az zsidóizmus.

Ennyit erről. Heil Hitler!

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 13:59:29

@Tapi2021: sose négerek, sárgák, indiaiak, arabok."
-------------

What the fuck? Jól vagy? Hát kúthúrálisan stak azt rakjuk, hogy a filmeknél a blm=limbo.

A négerek, sárgák(stak nem a japánok), az indiaiak, az arabok a zsidok egy lentartája, egy részje, vagyis akarem modnani fungárok, fingristák, fingugorok.

Tapi2021 2024.07.30. 14:00:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem írtam, hogy kizárólagosan!
Az ateista családi háttérrel, a baloldali, szocialista aktivizmussal, amit csinált, így is bekerült az "eszmei" körbe.

Tapi2021 2024.07.30. 14:33:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az amerikai abortusz mozgalom alapítója pl. Margaret Sanger, ma kb. szent státusza van."

Közben jobban utána olvastam és kiderült, hogy ellenezte az abortuszt! Oly annyira, hogy az általa alapított és jogutód Planned Parenthood is megtagadja ma már.

"Népszerűsítette a "születésszabályozás" kifejezést, megnyitotta az első születésszabályozási klinikát az Egyesült Államokban, és olyan szervezeteket hozott létre, amelyekből a Planned Parenthood Federation of America alakult . [2]

...
A Planned Parenthoodhoz való kapcsolata miatt Sangert gyakran kritizálják az abortusz ellenzői . [5] Sanger éles különbséget tett a születésszabályozás és az abortusz között, és szakmai pályafutása során végig ellenezte az abortuszt, és nem vett részt ápolóként. [ további idézet(ek) szükségesek ] [6] Sanger továbbra is az amerikai reproduktív jogok és feminista mozgalmak kiemelkedő alakja . [7] Sangert kritizálták az eugenika támogatása miatt , beleértve a negatív eugenikát is. [8] Egyes történészek úgy vélik, hogy a negatív eugenika támogatása, amely akkoriban népszerű volt, inkább retorikai eszköz volt, mint személyes meggyőződés. [9] 2020-ban a Planned Parenthood megtagadta Sangert, az eugenikával és rasszizmussal kapcsolatos múltbeli eredményeire hivatkozva.

...

Sanger ellenezte az abortuszt, és élesen megkülönböztette azt a születésszabályozástól. Úgy vélte, hogy az utóbbi a nők alapvető joga, az előbbi pedig szégyenletes bűncselekmény. [28] : 125  [144] : 36–37  1916-ban, amikor megnyitotta első fogamzásgátló klinikáját, kemény retorikát alkalmazott az abortusz ellen. A nőknek osztott szórólapokon minden fővárosban felszólították őket: "Ne ölj, ne veszíts életet, hanem akadályozd meg." [145] : 155  Sanger-betegnek akkoriban azt mondták, "hogy az abortusz rossz út volt – akármilyen korán is végezték, életet vett; hogy a fogamzásgátlás a jobb és biztonságosabb módszer – ez egy kis időbe telt, egy kis gond, de hosszú távon megérte, mert az élet még nem kezdődött el." [20] :  217  Sanger következetesen elhatárolta magát az abortuszhoz való legális hozzáférés iránti kéréstől, azzal érvelve, hogy a fogamzásgátlókhoz való legális hozzáférés megszüntetné az abortusz szükségességét. [146] Ann Hibner Koblitz azzal érvelt, hogy Sanger abortuszellenes álláspontja hozzájárult az abortusz további megbélyegzéséhez, és gátolta a reproduktív jogok szélesebb körű mozgalmának növekedését. [147] : 182–188 

Míg Sanger elítélte az abortuszt mint a család korlátozásának módszerét, nem ellenezte a nő életét megmentő abortuszt. [148] Továbbá, 1932-ben Sanger utasította a Klinikai Kutatási Irodát, hogy kezdje el a betegek kórházba utalását terápiás abortuszra, ha azt egy vizsgáló orvos javasolja. [28] : 300–301  Szintén a születésszabályozást szorgalmazta, hogy a terápiás abortuszhoz vezető terhességeket elsősorban meg lehessen előzni. [149]" Wikipedia

GyMasa 2024.07.30. 14:57:48

@Tapi2021:
Nekem Dacia akkor sem kellene, ha ingyen adnák.
Még megvannak a gyerekkori emlékeim arról az autóról.
Nem jók.
A Mai Dacia-t meg egyszerűen nem tartom autónak.

GyMasa 2024.07.30. 15:02:56

@Tapi2021:
...aminek az oka a woke-fasiszta, mélységesen családellenes rendszer.
Ma, Európában gyereket vállalni egyszerűen annyira nehézzé teszi a kialakult adó- és társadalmi rendszer, hogy tényleg csak a nagyon elszántak tudnak 1-nél több gyereket vállalni...
(ennek bizonyítéka a sok egyke is. Az első után rájönnek a szülők, hogy ebből nem bírnak többet. Sem lelileg, sem anyagilag.)
AZtán ott van a női emancipáció, amit motanra olyan mértékben túltoltak, hogy mostanra nyílt céljuka férfiak rabigába döntése.
És, az a hamis tévhit, amit az összes "női életmódtanácsadó hírdet, miszerint a nők ráérnek először karriert csinálni és csak utána gyereket.
Na, ez a másik fő ok. Ha egy nő karriert csinál, akkor lesz vagy 35, mire elér valamit. És, onnantól exponenciálisan csökken az esélye a teherbe esésnek. Ha szerencsés, akkor egy gyereke talán lesz annyi idősen.

vasútihíd 2024.07.30. 15:38:48

@GyMasa: orbán és putyin is sokat tesz azért hogy nálunk-náluk a normalitás érvényesüljön és a több gyereket vállaló családok ne lehetetlenüljenek el. azaz van legalább két európai ország ahol gyereket vállalni érdemes. a külföldre szakadt nem belibbant kitántorgóknak megérne csak ezért hazajönni.

GyMasa 2024.07.30. 16:01:06

@vasútihíd:
Jah, csak mind a kettőt egy náci-fasiszta diktaúrának tartja a magát "szabadnak" és "felvilágosultnak" tartó nyugat...
Tudod, hány, ostoba némettel kell vitatkoznom, akik előjönnek ezzel a baromsággal?
(A másik ilyen baromság az a "ha ennyire nem jó Orbánnak az EU, akkor miért nem takarodik el a faszba' mán végre?")

Tapi2021 2024.07.30. 16:44:51

@GyMasa: Az ilyenekkel azt kellene sokkal jobb kommunikációval megértetni, hogy EZ az EU NEKIK SEM JÓ!!!

Hogy a mostani vezetőik két kézzel szórják az Ő PÉNZÜKET is az USA háborújába!....
Ami nem jó az UKRÁNOKNAK SEM! Mert percenként halnak a fronton tanárok, ácsok, könyvelők... és néha gyerekek, ha eltéved egy rakéta...

Ebben mi a jó EGY NÉMETNEK???
Meg abban, hogy nem jön nekik az olcsó gáz???

Ha ezeket megértenék...

Gelimtrtrddddd 2024.07.30. 17:14:47

@vasútihíd: azért hogy nálunk-náluk a normalitás érvényesüljön
--------------
Érv és ért hang nem van, de egal.

A nagy lófaszt! Ez stak bullshit duma!

Gery87 2024.07.30. 20:35:33

@Deak Tamas:

"pontosítok: germán kultúrkörű, származású és genetikájú fehérek. Északi fény, belterj az oka, "

Te rasszista sovén pöcs...

"Hány természetellenes marhaságot találtak ki a spanyolok, görögök, szlovákok?"

Mivel sose voltak az utóbbi időkben olyan helyzetben hogy a nyugat vezető kultúrája és birodalma legynek így ez egyáltalán nem meglepő te faszkalap.

A spanyolok utoljára 500 éve, de akkor hol volt még a posztmodern kor?
A görögökről nem is szólva...kb 1000 éve.

Szóval megint bebizonyosodott hogy egy sovén büdös proli vagy, semmi több.

Gery87 2024.07.30. 20:40:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Igen, ez így van.
Szláv, latin, görög fehér ritkán akad ezek között.
A leghülyébbek a németek, a skandinávok, s az angolok."

Minek erősíted a fasságában ezt a hülyét?

Ha szlávok lettek volna Németalföldön vagy finnugorok egész Skandináviában és maradnak a kelták Britanniában más lett volna?
Dehogy.

A szlávokat ugyanúgy szokás máskor le "félázsiai mongolozni"...a görögök ugye "pogány rohadt pedó buzik"...a felvilágosodás úttörői kelta/latin franciákat meg szintén sokan szidja mint a szart.
Ennyit erről.

Gery87 2024.07.30. 20:45:07

@Tapi2021:

A válasz egyszerűen annyi hogy ezek a legfejlettebb, legnagyobb jólétben élő társadalmak és nincs vallási egyházi elnyomás.

Amikor más népek voltak hasonló fejlett vezető pozícióban pl rómaiak, görögök azok is bőven kitermelték a devianciát!

Kisfiúk combjával önkielégíteni vagy állatokkal széttépetni foglyokat, lábakat nyomorítani a szépségért, égve máglyán elégetni, karóba húzni, hányásig zabálni, orgiázni, a saját húgodat elvenni stb...mennyire normális? Semennyire.

Tapi2021 2024.07.30. 21:25:24

Ezek tényleg nem normálisak. Bár a megoldást mindig az erőszakban látó amerikaiaktól nem szokatlan. És végül is ez az ő háborújuk, hát eszkalálják, más farkával verve a csalánt (egyelőre). És a másikat vádolva közben birodalomépítéssel. Nem szakad le a plafon.:

index.hu/kulfold/2024/07/30/haboru-orosz-ukran-konfliktus-egyesult-allamok-beke/

Tapi2021 2024.07.30. 21:27:28

"És a másikat vádolva közben birodalomépítéssel. "

Miközben ők háborúznak annak közvetlen határánál!!!!!!!! És ők zárják lassan satuba minden oldalról!!!!

Tapi2021 2024.07.30. 21:31:10

@GyMasa: A németek 80%-a Kamalára szavazna!
Innen már nincs visszaút. És nincs olyan sem, hogy "de a lelkük/szobájuk mélyén mást akarnának, mint ami van".
Nem. A németek pont azt akarják, ami van, amit kapnak. Amerikai faszt a szájukba. Már bocs.

index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2024/07/30/nemetorszag-kamala-harris-donald-trump-egyesult-allamok-elnokvalasztas-kozvelemeny-kutatas/

alöksz róz 2024.07.30. 22:13:52

@Tapi2021: "Miközben ők háborúznak annak közvetlen határánál!!!!!!!!" - te melyik filmet nézed, papám???
ébredjél már fel, az oroszok megtámadták ukrajnát, ha nem tűnt volna fel...

GyMasa 2024.07.31. 00:35:54

@Tapi2021:
Oh, ez is megvolt!
Amikor az egyik elkezdett pampogni, mondtam neki, hogy a "nekem is kell pénz, vegyél fel nekem 100 000 hitelt, és majd "ígérem" visszafizetem!
Egyből bekussolt..

GyMasa 2024.07.31. 00:40:19

@Tapi2021:
Már, bocs, de itt két dolog játsszik:
- A németek kétarcúsága. Azaz, van nekik egy "nyilvános" arcuk, ami Kamala-t akarja elnöknek, meg befogadná az összes menekültet _IS_
- Meg van nekik az az arcul, amit csak akkor látsz, ha végöl (nekem szerény 5-10 évembe került) igazi barátságba kerülni velük. AMikor végül ténylegesen is megnyílnak neked...
Na, ez az arcuk az teljesen más.
Mondhatjuk, hogy pont merőleges a nyilvánosra...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 08:52:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez így van, lásd a tegnapi szomorú aktualitásos késes esetet, ahol úgy tűnik a polgároknak ("szélsőjobb") már kezd elegük lenni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 09:04:52

@Tapi2021: bizony azok is vannak, de azok mindezt a germán kultúrkörben fejlesztették tökélyre, hiszen például a ladinóknál nincs ilyen probléma.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 09:06:13

@Tapi2021: de nézd meg, ki írta az eredeti cikket.

Tapi2021 2024.07.31. 11:22:18

@Gery87: "A válasz egyszerűen annyi hogy ezek a legfejlettebb, legnagyobb jólétben élő társadalmak és nincs vallási egyházi elnyomás."

A mi szempontunkból ez az Istennek tetsző és Istentől származó erkölcsi törvények alóli "felszabadulást" jelenti. Tehát az ember eltévelyedését, erkölcsi lezüllését. Újra. A kereszténység előtti pogány szintre.
Tehát egy magasabb erkölcsi rendből megyünk vissza egy alacsonyabbra.
Egy istenitől az emberihez.

Az "egyházi elnyomás" arra való törekvés, hogy ne süllyedjünk le újra a posványba!

Tapi2021 2024.07.31. 11:25:02

@alöksz róz: És vajon MIÉRT TÁMADTÁK MEG???????
Ébredjél már fel!

Ha az oroszok megbuktatják a mexikói kormányt és elkezdik kiépíteni Mexikóban a bázisaikat, szerinted az USA csak nézte volna?????

Gondolkozzatok már!

Tapi2021 2024.07.31. 11:40:36

@GyMasa: Azért nem hiszem el ezt, mert egy közvéleménykutatás teljesen anonim. Nyugodtan felvállalhatnák a valódi véleményüket.

Elhiszem, hogy van valamennyi beszari, akik még így sem, inkább hazudnak, de, hogy a nép 80%-a, azt nem hiszem.

Egyszerűen itt tartanak, ezek ők. Mint a franciák. Ez ma Franciaország - mondta Macron is.
És tényleg. Nem bújócskáznak, ilyenek.

Mi a 90-es években csereüdüléseken összebarátkoztunk németekkel. Hol ők jöttek hozzánk, hol mi hozzájuk. Aranyosak voltak, szuperek, sokat röhögtünk, jó bulik voltak.
Családoknál laktunk, ők is nálunk.
Keresztény közösség volt mind a kettő.
És már akkor ég és föld volt a két csapat erkölcsi felfogása, szintje. Főleg a szexualitás terén.
Ők pl. a tinédzser szexet - nyilván eleve házasságon kívül - simán elfogadták, csak ne legyen terhesség, ha meg lesz, hát...
A szülők is! Gyakorlatilag támogatták a gyerekeiket a szexelésben.

Nálunk ez elképzelhetetlen volt. Még úgy is, ha lehetett, volt köztünk is egy-kettő, akinek már volt szexuális élménye. De annak is úgy volt, hogy tudta, hogy ezzel megsértette a keresztény erkölcsi szabályokat.

A németek viszont már akkor úgy gondolták, hogy ez nem bűn, vagy, ha az, hát kit érdekel. Stb.

Szóval nem véletlenül mondják egyre többen, hogy a régi keresztény Európa, nyugat már nincs. Ők már egy poszt-keresztény világban élnek. Ezért van a nagy felfogásbeli különbség és a sok konfliktus is köztünk. Ezért nem tud már egy pártcsaládban lenni a német Kereszténydemokrata Unió és a magyar Kereszténydemokrata Néppárt. :-(

alöksz róz 2024.07.31. 11:59:24

@Tapi2021: hát biztosan nem azért, mert ott háborúzott az usa :D

Gery87 2024.07.31. 14:29:29

@Tapi2021:

Nem tudom te isten nélkül hova süllyednél meg minek, nekem sose volt gondom azzal hogy tudjam mi helyes és mi nem és ehhez nem kell se isten, se a törvényei...

Állítom vagyok annyira erényes mint egy hívő.
Sőt.

Ha magadtól nem vagy erényes és erkölcsös akkor az nevelés, szocializáció meg józan ész hiánya nem istené!

A felvilágosodás során az ember rájött, lehet jó, erényes, nem kell hozzá se isten, se pap, se egyház...

Ha neked nem megy az a te hibád.

alöksz róz 2024.08.01. 00:19:02

@Gery87: ez nagyon szép lenne, csak épp tényleg az alacsonyabbrendű erkölcs (vagy sarkosabban erkölcsi lezüllés) következett/következik belőle, ebben igaza van a tapinak.

Gery87 2024.08.01. 18:22:02

@alöksz róz:

Szerintem nem, az emberek a régebbi korokban sem voltak sokkal erkölcsösebbek a vallás meg az egyház miatt, csak ezt nem szabadott bevallani, mutatni.

A felvilágosodás során az ember rájött, lehet jó, erényes, nem kell hozzá se isten, se pap, se egyház...

Aki akar, az tud normálisan élni, viselkedni, nem kell neki már egy isten.

Aki meg nem tud, annak régen a Jézuska se sokat segített ezen, ahogy ma sem.

Ne felejtsük, az emberi történelem eddigi 99%-a vallásos hitben telt (és a mai emberek többsége még mindig ebben él) és az eddig követett gaztettek és szörnyűségek 99%-a is ekkora történt.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 18:35:17

@Gery87: az emberi történelem eddigi 99%-a vallásos hitben
----------------
1. A vallás az libcsizmus, vélés, választás, inkább dúrgerni, ahogy a hinnit is.

2. Történelem? Az rekkja azt, hogy írott history? Hát stakhát az stak 1000 év volt, de az se valós, attól, hogy a magyarnál a pogányság, ana nem vallás megmaradt, habár az új-ónemmagyar makogás szétkúrt itt.

Hát talán voltak a zemberek az 1000 év folyamjén, akik kretények voltak, stak én nem.

3. Hát igen most is megy a kreténység 2.0, a libcsizmus.

alöksz róz 2024.08.01. 18:38:15

@Gery87: "A felvilágosodás során az ember rájött, lehet jó, erényes" - ez mese.
pont hogy arra jött rá, hogy nem kell neki jónak és erényesnek lennie.

és éppen erre épül az egész liberalizmus.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 18:41:58

@Gery87: A felvilágosodás során az ember rájött, lehet jó, erényes, nem kell hozzá se isten, se pap,
---------------------
1. Nem világ, hanem ide bolja, boljadás, de stak Aufklärung.
2. Nem sor, ezt dúrgern rakura.
3. Nem lehet, hanem volna.
4. Magyarul ernya naknama, rekkja, hogy fähig, így nem rakem, hogyan makogsz.
5. Nem hoz, ez örmény, inkább ide ra.
6. Isten jevevényhang, libcsizmus, dúrgerni.

7. Az Aufklarung így egy kretény mozgalom, pógárosítani véltaja a kreténységet, vagyis az Aufklärung stak a kreténység folytatásja, úgy hogy tagadja a rakuját, a Grundját, a kreténységet, így nem vele beszélni.

Hát nem is rakem, talán stak összejett nekje, attól, hogy a kreténység Sklavenaufstand, és egy ilyen állatias idő nem volt soha ezelőtt. Az új-ónemmagyar egy halandzsává vált, a pogányságnak, ahogy í régi rítusoknak annyi, a kreténység libcsi Umwertung aller Werteje megvolt, erre jen a pógárosítás, ahogy ezzel a totál állatias butaká is, ana illegitim halandzsa.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 18:44:22

@Gery87: régebbi korokban sem voltak sokkal erkölcsösebbek a
------------

Régi időknél! Heregörcs? Nem rakem ezt a hangot, bullshit nyelvkakilás. Dehát ilyen a kretény-libcsi aufklärista nyelvkakilás, hogy halandzsázik, a régi oda, nem rakjuk a halandzsát, így az emberek egyre állatiasabbak. Az új-ónemmagyar makogás mondjuk az állati feld nonplusultrája.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 18:51:49

@Gery87: sose volt gondom azzal hogy tudjam mi helyes é
------------

Nem tud, hanem rak, nem helyes, hanem rakta, raktaga, de ez nem rakta, raktaga, hanem srtak kretény-libcsi bullshit.

Mondjuk a butaká nem rakta, stak egy libernyák-állatias halandzsa, de ezt a libernyák ideológiát eszed a libernyák vályúnál, így nem studa. Stak dúrelve vagy, drill. Habár az is volna, hogy ab ovo libernyákként voltál kibírongva(szület). Egy degeneráció, a kreténységtől, hogy nem vagy primitív.

Gery87 2024.08.01. 19:18:00

@alöksz róz:

"Ez mese.
pont hogy arra jött rá, hogy nem kell neki jónak és erényesnek lennie."

Ez a mese, az emberek többsége régen is képes volt nem jól és nem erényesen cselekedni, sőt éppen sokszor isten nevében dugtak pl karót mások végbelébe.

A felvilágosodás kora meg azt hozta el hogy nem azért nem szabad embertársunkat élve megfőzni, meg karóba húzni, alávetni, eladni, lopni, hazudni stb... mert isten megbüntet és a pokolban rohadunk meg, hanem mert önmagában nem helyes!
És akkor és azóta is van, aki ezt mégis megteszi.
Ennyi az egész.

"és éppen erre épül az egész liberalizmus."

Ez így Butaság.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 19:29:11

@Gery87: képes volt nem jól és nem erényesen cselekedni, sőt éppen sokszor isten nevében dugtak pl karót mások végbelébe.
---------------
1. Nem képes, a kép az hép, de most egal, a képes idegen ideológia, németizmus, libcsizmus, így az ősmagyar fahig ernya, vagyis erényes, hogy fähig.
2. A Steleked hangot nem rakem, de a stelekedni az volna, hogy stel-vel, csel-vel tenni.
3. Isten jevevényhang, dúrgerni.
4. Nem név, hanem nama.
5. Nem vég, hanem anta, a bel hangot dúrgerni.

6. Ma is ez van, stak ez az Istipisti máshol van, ahogy a libcsizmusnál, a fingrizmusnáll, a kretény Jehova máshová szublimálódott.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 19:35:23

@Gery87: hanem mert önmagában nem helyes!
-------------
Helyes laguján rakta, raktaga, raktaraku.

????????? De honnan jen az egész? Hát a kreténységtől, a kretény an sich-je? Na innen már az Aufkläristákkal nem van beszélni, hogy vesznek ilyen an sich-es szart, ez hogyan volna más ahogy mondjuk Mózás táblái? Sehogy, ugyanaz, nem rosszabb, beszélni se van ezekkel, attól, hogy irracionálisak, a rakujukat, Grundjukat is tagadják, hogy az a kreténység.

Van an sich, mondem, de ez a démonok, a nyelv, az ethosz, a kreténység, ahogy így az Aufklarung, ahogy a fingrizmus már alter.

Te nem akceptálod, hogy ez nem an sich, ahogy azt se hogy alter, ahogy a rakuját, a Grudnját se, a kreténységet, így bé nem van beszélni.

GyMasa 2024.08.03. 18:19:31

@Tapi2021:
Lehet, neked önkéntes a közvélemény kutatás, de a németekbe nagyon mélyen bele van ez nevelve ám...
Ezen felül itt a hírek Trumpról pontosan ugyanolyan "pártatlanok", mint otthon az USA-ban.
De mondok jobbat is, a fiam barátnőjével havont vitatkozunk arról, hogy értse mér meg, hogy Orbán nem egy diktátor, és Magyarorszáégon semmiféle diktatúra nincs.
SENKI nem ül börtönben pl. politikai okokból.
És, mindezt úgy, hogy az elmólt 3 évben mindig eljött velünk Magyarországra nyaralni, és mindig nagyon jól érezte magát.
Dehát, időnként csak hall valamit az itteni "szabad" és "tárgyilagos" sajtóban...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása