magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Jó cikk Puzsérről

Alapvetően a Pesti Srácok című lap nem a kedvencem, bár naponta egyszer rá szoktam nézni a honlapra, tulajdonképpen az egyetlen jól író ember ott éppen Vésey-Kovács. Most is persze ő írt értelmeset.

Amivel ki lehetne egészíteni: szerintem Puzsér beleőrült abba, hogy minden "szerelme" elhagyta őt. Mármint átvitt értelemben, 2022-ban annyira beleszeretett MZP-be, hogy emiatt képes volt még az MZP-Gyurcsányné közös listának is csápolni, miután előtte évekig Gyurcsányt nevezte meg Orbán mellett a legnegatívabb magyar politikusnak.

Most ugyanezt csinálja Talpramagyar Péterrel, s szerintem már ő is érzi mi lesz a sztori vége.

A Puzsér-jellemzés meglehetősen jó.

Én egyébként a 2022 előtti Puzsér szerepét pozitívan értékelem, bár ezt akkor se az igazságvágy miatt tette amit tett, hane szenzációhajhászásból. De így is: fontos, hogy egyértelmáen antiorbánistaként támadott egy sor ballib alapértéket, plusz még népszerűsítette is a magyar tradicionalistákat - mindez mindenképpen érték, akkor is, ha szándékai hibásak voltak.

Szóval nem vagyok alapból antipuzsérista. Az "Apu iszik" sorozatot pl. szinte teljes egészében megnéztem/meghallgattam, gyakorlatilag az összes részt 2023 tavaszáig. 2023-ban hagytam abba, mert a korábbi értelmes beszéd helyét folyamatos ordítás, önismételgetés, halandzsázás vette át, gyakorlatilag nem néztem egy adást se kb. 1 éve, mert értelmetlen időpocsékolás.

Korábban pedig azt is eltűrtem, hogy a srác képtelen önkritikára. Tényszerű tévedéseit se képes elismerni, sőt azokat ismételgeti, pedig sokan szóltak neki, rosszul tudja ezt vagy azt. Én is, más is sokszor megírta neki, hogy pl. nem igaz, hog Kádár alatt választani lehetett az MSZMP és a Hazafias Népfront között, meg hogy Gyurcsány és Orbán nem a KISZ-ből ismerik egymást, plusz Kövér László nem volt MSZMP-tag, ezeket mégis ismételgeti máig.

Mára a srác lement kocsmai verekedő alkoholista szintjére, aki azért mer verekedni, mert van pár haverja a közelben.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7918453257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.01. 08:33:05

Röhejes és szánalmas hogy magyar közéleti vitának és érdeklődésre számot tartó dolognak minősülhet két faszkalap álújságíró tülekedése egymáson.
Csak úgy próbálom elképzelni máshogy.
Bethlen István állást foglalt Mórcz Zsigmond és Kosztolányi Dezső vitájában.
Ez itt fenn leírva is groteszk, de még akár ez is az :
Aczél György véleménye Mikes György és Gedeon Pál csörtéjében.
De nekem még ez is groteszk:
Antall József állásfoglalása Juszt László és Stefka István ügyében.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.01. 08:34:46

A hatodik bekezdésben említett dolgokat pedig már a Sport1-en is csinálta szakkommentálás címén (elfogulatlanul Juvetus mezben) én már azóta rühellem.

_Neville 2024.08.01. 09:18:53

A Puzsér varázs addig tart, míg véletlenül nem értesz a témához, amiről épp vehemensen osztja az észt, miközben még a Wikipédiára is lusta volt felmenni, hogy legalább közismert tények esetében ne beszéljen baromságot.

Nevem senki. 2024.08.01. 12:06:05

Ő nem verekszik, őt verik.

Billy Hill 2024.08.01. 12:08:00

@_Neville: Nagyon is így van. Főleg a zenei értekezései fájdalmasak nekem... Régebben nagyjából követtem, amit produkál, de 1-2 éve már túl sok lett a tartalom, és egyre több a kinyilatkoztatás (meg persze az ordibálás - lehetne mindent kisebb hőfokon is előadni). Plusz lassan olyan lett, mint Lenin, hogy mindenről van írása/előadása, a zenétől a gazdaságon át a gyereknevelésig, irodalomtól vallásokon át a sportokig...

ZorróAszter 2024.08.01. 12:31:13

Én nagyon régen láttam egy vitáját valami fideszes újságíróval. Nem tudom kinek a műsorában vitatkoztak, de nem hagyta hogy a vitapartnere végigmondja amit akar. Folyamatosan belebeszélt.

Aki így vitatkozik, annak nincs igaza.

Ezért nincs igaza a fidesznyik propagandának se, meg az amerikai világsajtónak se.

De Puzsér is ebbe illeszkedik.

Ha nem lenne eleve a része, azt se tudnánk róla, hogy létezik. A sajtó, politika közelébe se engednék. Annyira se, hogy a létezéséről tudjon az ismerősein, kollégáin kívül más is.

Serény Vélemény 2024.08.01. 13:03:58

Egyértelműen valamilyen szintű kezelésre szorul.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 13:21:12

@ZorróAszter:

Teljesen lezüllött a srác.

Abszolút kettős mércéje van.

Pl. ő dolgozhat bárhol, ezzel független marad, mindenki más meg eladja a lelkét, ha másnak dolgozik.

MEDVE1978 2024.08.01. 14:28:18

Őszintén szólva sohasem értettem, hogy mit esznek az emberek annyira Puzséron. Nekem sohasem volt szimpatikus. Az elején volt egy ilyen macho, szexista vonala is és foglalkozott párkapcsolati témákban, beszélgetett mindenféle feministákkal, ami meg külön meglepő volt. Elsősorban azért, mert adta a nagy macho-t, holott nehezen tudod elképzelni Puzsérról, hogy egy jobb nőt felszed bármilyen körülmények között.
A politikai nézetei olyan "langyosak", igazából olyannak látom, mint egy kritikust, aki politizál. Minden fos, csak különböző mértékben. (Még TGM volt ilyen, de persze sokkal nagyobb műveltséggel).

Ez a mostani bulija meg külön vihar a biliben jellegű. Összeveszik egy propagandista díszcigánnyal, aki meg felkapja a vizet azt leüti. Persze, uborkaszezon van és ez is hír. Puzsér kicsit nihilista rajongóinak azért, mert lehet büdős erőszakos FIDESZ-nyikezni, a másik oldalnak meg azért, mert lehet somolyogva hátradőlni, hogy na, végre megütötte valaki azt a szakállas parasztot.

Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 15:22:30

@Serény Vélemény: Egyértelműen valamilyen szintű kezelésre szorul.
-------------
Egyrakásúan valahogy olyan feldű rakélésre derengered.

Gery87 2024.08.01. 16:49:55

A cikk egy szánalmas kepesztés arra hogy szokásos fideszes módszernként összebuzizzanak valakit, hiszen ha buzi "akkor ugye nem lehet rendes ember meg nem lehet igaza, de minimum szánalmas alak....hisz buzi".
Enniy.

Ennyi a kurva nagy ner propaganda, ennyit tudnak.

Akkor is ha Puzsér valóban egy nagyra nőtt akaratos gyerek, neurotikus és valószínűleg elég idegesítő alak.

"Az "Apu iszik" sorozat.......a korábbi értelmes beszéd helyét folyamatos ordítás, önismételgetés, halandzsázás vette át, gyakorlatilag nem néztem egy adást se kb. 1 éve, mert értelmetlen időpocsékolás."

Sajnos egyre inkább így érzem én is.
A legutóbbi pl értékelhetetlen volt, elaludtam rajta.

"Mára a srác lement kocsmai verekedő alkoholista szintjére, aki azért mer verekedni, mert van pár haverja a közelben."

Megint a hülyeség.
Nem ő ment le a pofonért, nem ő akakr verekedni, hanem őt ütötték meg.
Bár a fideszeseknek már az se megy hogy Oroszország támadta meg Ukrajnát és nem fordítva. Szóval nem lepődöm meg.

Gery87 2024.08.01. 16:52:10

@MEDVE1978:

"Minden fos, csak különböző mértékben. (Még TGM volt ilyen, de persze sokkal nagyobb műveltséggel)."

TGM szerintem rosszabb, Puzsér legalább annyit bír mondai hogy "a nyugat kevésbé szar"...TGM még ennyit se bírt kipréselni a nagy műveltségével.

ZorróAszter 2024.08.01. 21:57:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Teljesen lezüllött a srác." ...

Annyira nem ismerem. Nem serettem sosem.

Az látszik hogy nem buta gyerek.

Bár ezen a szinten rengeteg segító, felkészítő, stb vehető igénybe.

Például Gyucsány is emiatt látszik jóval okosabbnak mint ami valójában.

Ezek mind megcsinált emberek. Mint a táncdalénekesek vagy a nagy egüttesek is. Azt se akarja senki elhinni, hogy azok a kedvenceik is csupán csinálmányok.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása