magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Elbukták a nagy telefoncsatát is

A ballibek mesterek ebben: belelovalják magukat biztos vereségekbe.

Öröm látni, hogy hogyan csináltak apró vereségből hatalmas bukást maguknak.

Onnan indultunk, hogy a "tudomány bizonyítja, óra alatti tiktokozás és csetelés nélkül képtelenség tanulni" és "csak fasiszta diktatúrák tiltják a telefont", meg "a tanár tanítsa meg a digitalizálás helyes használatát". Aztán még a ballib elkötelezettségű szakértők zöme se állt bele ebbe a marhaságba. Ma már ott tartunk, hogy "igen, korlátozni kell, de nem úgy, ahogy Zorbán, hanem másképpen" és "de hogyan tiltsuk a telefont iskola után".

Közben ugyanis észlelve lett, a pedagógusok zöme jobboldali, de a nem jobboldaliak 90+ %-a se áll bele a ballib hisztibe. Csak az ilyen Pankotay Liliput - álneve: "a vasággyal együtt 40 kilós gyermeklány" - féle figurák voltak hajlandóak támogatólag fellépni, de az ő részvételük csak tovább taszítja a potenciális támogatókat.

Sokat mondó tény: Talpramagyar Péternek volt annyi esze, hogy egyetlen pillanatban se támogatta a ballib telefoncsatázókat. Péter még nem elég ballib, megmaradt a józan esze egy része fideszes korából, márpedig nem lehet teljesértékű ballibnek lenni a józan ész elvesztése nélkül.

A ballibek fő baja, hogy oda a médiamonopóliumuk. Ha még a 90-es évek liberális vészkorszakában élnénk, simán átmenne a hisztijük. Akkor most minden média, komolytól bulvárig, híradótól Heti Hetesig azt harsogná éjjel-nappal, hogy a diákok alapjoga a telefonálás, ez az európai jogállamiság egyik alappillére.

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6218488389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.09.12. 06:35:35

vér
gőzös ball
ipcsi sátán
ok

vergyula 2024.09.12. 07:36:08

Jó ez az adás, érdekes dolgokat mondanak.
Amúgy szerintem az egész egy szép nagy gumicsont.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 08:23:34

Nem elég hülyének lenni, annak is kell látszani.

index.hu/kultur/2024/09/12/daniel-kehlmann-mozgokep-dragoman-gyorgy-magveto-konyvbemutato-irodalom-vilagirodalom/

"A diktatúrában mindig az a helyzet, még a legsötétebb időkben is, hogy a rendszerek mozdíthatatlannak tűnnek, de gyorsan véget érhetnek, egyik pillanatról a másikra. Ezzel nem azt mondom, hogy Magyarországon is ez lesz.

Kehlmann szavait vastaps követte."

Tehát értsük: a féleszű eljött ide a diktatúrába göbbelszezni meg hitlerezni, közli hogy itt diktatúra van. Gondolom nem kell magyarázni, hogy még egy lájtos valós diktatúrában, mondjuk a peronistában mennyire lenne lehetséges mindez.
És még mindig nem értik, hogy - a valóságnak megfelelően - mért tartja a többség őket hülyének.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 08:25:51

Lilike szerintem stílust meg hangszínt fog váltani az epeműtét után, hacsak egészen el nem tűnik. A májirritáció megszűnése lényegesen javítja a kedélyállapotot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.12. 08:31:52

@Deak Tamas:

A baj az, hogy ezt komolyan gondolják.

Ez mutatja az igazi problémát: ezek az emberek tényleg elmebetegek. Nem pénzért csinálják, nem megjátsszák magukat. Hanem valódi idióták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.12. 08:32:38

@Deak Tamas:

Az azért kemény volt, amikor Talpramagyar Peti hazaküldte őt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 08:55:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pontosan így van, hiszen eleve az egész huszadik századi eszmerendszerek képviselői is azok voltak és azok az eszmerendszerek megbuktak.
Ezekkel a ma már nem létező dolgokkal szemben így megnyilvánulni csak elmebetegek tudnak. De amúgy menjenek el Putler országába, Kim országába, a szaúdi sejk földjére és Kubába, ismételjék el mindezt a sok betegséget nyilvánosan, és majd értékeljék a reakciót.

_Neville 2024.09.12. 10:58:08

@Deak Tamas: A célközönségnek ez nem esik le, ő is névvel-arccal- címmel diktatúrázik a facebookon, majd haja szála se görbül, és nem érti, hogy ez miért nevetséges :)

_Neville 2024.09.12. 10:59:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: MP nem ostoba, pontosan látja, hogy a ballib keménymag egy fekete lyuk, ha valaki túlzottan megközelítve átlépi az eseményhorizontot, azt végleg elnyeli, onnan többet nincs kiút.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.12. 11:04:07

@_Neville:

Így van.

Az összes eddigi összefogdosási felhívásra nemet mondott azonnal.

Tapi2021 2024.09.12. 11:39:07

"A ballibek fő baja, hogy oda a médiamonopóliumuk. "

Ennyi a lényeg!

Ennek az állati szinten létező Hillary Clintonnak is ez a baja. (Ma már csak állatnak hívok minden notórius hazudozót!) Hogy nem övék itt is a hatalom!

"Hillary Clintonnak nem tetszett, hogy Donald Trump Orbán Viktorra hivatkozva próbálta meggyőzni a hallgatóságát arról, hogy ő a legalkalmasabb elnökjelölt az amerikai elnökválasztáson. A Demokrata Párt egykori jelöltje az X-en mutatta be követőinek, hogy szerinte ki is valójában Orbán Viktor....
Hillary Clinton is azok közé tartozik, akiknek nem volt szimpatikus, hogy a republikánus jelölt Orbán Viktorra hivatkozott a vitán. A volt amerikai elnökjelölt, Donald Trump 2016-os kihívója az X-en fakadt ki, rövid bejegyzésében pedig akkora támadást intézett Orbán Viktor ellen, amire rég nem volt példa.

Nem ismeri Orbán Viktort, a demokráciagyilkos magyar diktátort, akinek elismerését Trump tegnap este a vitapódiumon hangoztatta? Itt van egy jó magyarázó cikk
– olvasható Hillary Clinton bejegyzésében....

A Demokrata Párt egykori elnökjelöltje a Vox egyik 2018-as cikkét is linkelte, amiben a nyugati körökben sok vitát kiváltó magyar migrációs politikát kritizálva elemezték ki a magyar demokrácia borzalmas helyzetét. A Hogyan halt meg a demokrácia Magyarországon című cikkben arról írnak, hogy egy újfajta tekintélyelvűség kezd gyökeret verni Európában, ráadásul Amerikára nézve is vannak figyelmeztető jelek.

„Orbán Viktor miniszterelnök nyolcéves hatalma alatt a magyar demokrácia alapjait rombolta le. Helyére egy olyan tekintélyelvű rezsim lépett, ami a törvények cinikus értelmezését használja fegyverként” – olvasható a lap szerzője, Zack Beauchamp írásában. "

Mocskok.

Tapi2021 2024.09.12. 11:41:24

@Deak Tamas: Clintonék, meg a komplett Demokrata Párt és holdudvaruk, európai csatolt részeikkel UGYANEZ.

Gátlások nélkül HAZUDNAK. Mert az ÉRDEKÜK - a hatalom meg-, visszaszerzése, ezt kívánja.

Tapi2021 2024.09.12. 11:43:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ez mutatja az igazi problémát: ezek az emberek tényleg elmebetegek. Nem pénzért csinálják, nem megjátsszák magukat. Hanem valódi idióták."

Sajnos így van. Ezek HISZNEK (maguknak).

Itt is ír néhány hasonló elvakult.

vergyula 2024.09.12. 11:45:05

@Tapi2021: "Harris is csúsztatott bőven, őt csak egy konkrét hazugságon kapták rajta. Trumpot több mint 30-on."
Mondjuk a Telexen láttam, szóval maga a cikk is biztos hazugság.

Tapi2021 2024.09.12. 11:50:35

@vergyula: Nem ez a kérdés, hanem az, hogy szerinted Magyarországon most, 2024-ben valóban DIKTATÚRA van-e és OV valóban diktátor-e vagy sem?

A válaszból pontosan lemérhető egy ember elmeállapota.
Avagy az érdekei, amikért akár hazudozik is.

vergyula 2024.09.12. 11:55:21

@Tapi2021: Nincs diktatúra. Ahogy Bödőcs mondta: "Ha diktatúra lenne, akkor ezt a műsort a börtön rácsán morzéznám a bögrémmel."

GyMasa 2024.09.12. 12:11:43

@_Neville:
Igen, és egyik sem tudja felsorolni a politikai okokból bebörtönzött ellenzéki képviselők neveit...

ZorróAszter 2024.09.12. 13:01:26

"A ballibek mesterek ebben: belelovalják magukat biztos vereségekbe."

Szörnyű nehéz egyszerre teljesíteni azt a parancsot, hogy Orbánt egyelőre hatalomban kell tartani, tilos érdemben ártani neki, és azt is, hogy azt a látszatot kelteni, mintha lenne ellenzék Magyarországon.

Holott az állítólagos ellenzék ugyanúgy a gyarmattartóink bábfigurái mint Orbán kollaboráns kormánya.

Például szigorúan tilos volt felvetni azt a kérdést, hogy kaptak-e jutalékot a kormánytisztviselők a Questorhoz betett közpénztízmilliárdok után a Questortól, holott nincs az a félanalfabéta állítólagos ellenzéki újságíró, akinek ne jutott volna eszébe ez a lehetőség.

Tapi2021 2024.09.12. 13:16:52

@vergyula: Úgy tűnik, még egészséges vagy! :-)
Nem úgy, mint Clintonné, meg a többi deliráló (avagy simán hazug).

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 13:20:55

@_Neville: ezért liberálisok. Helyesen mondja az egyik mandilis kommentelő: a liberális szinonimája a gagyi. Gagyi ember, gagyi ész, gagyi képességek, gagyi minőség.

Tapi2021 2024.09.12. 13:20:56

@ZorróAszter: "Például szigorúan tilos volt felvetni azt a kérdést, hogy kaptak-e jutalékot a kormánytisztviselők a Questorhoz betett közpénztízmilliárdok után a Questortól, holott nincs az a félanalfabéta állítólagos ellenzéki újságíró, akinek ne jutott volna eszébe ez a lehetőség."

Talán azért nem tesszük fel a hülye kérdéseket, mert tudjuk, hogy hülye, értelmetlen kérdések?!

Mégis hogyan kaphattak volna MAGÁNSZEMÉLYEK jutalékot, miközben az ÁLLAM pénzét tették, teszik be egy bankba, alapba?

Nyilván sehogy.

Ha én, mint mondjuk ügyvezető beteszem a cégem pénzét a bankba, nem kapok érte magánszemélyként a banktól semmit. Hogyan kaphatnék?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 13:22:36

@Tapi2021: ezt úgy mondják a modern nagyvállalati terminológiában hogy cost saving. Ha Washington véleményére vagy kíváncsi, írsz Washingtonba, ha az EU véleményére vagy kíváncsi, írsz Washingtonba.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.12. 13:25:01

@vergyula: hm. Nemrég beszéltem egy hollanddal telefonon és a vonalzaj a 151515 morzézása volt a háttérben.

Gery87 2024.09.12. 14:17:06

@Deak Tamas:

Választási autokráciáról, hibrid rezsimekről, hallottál már hülye gyerek?

MAGYAR_PÉTER 2024.09.12. 14:35:42

@ZorróAszter: ENGEM mikor fognak a gyarmatosítÓk hatalomra juttatnI?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.12. 14:36:35

@Gery87:

De ezek csak a ballib nedves álmokban léteznek... ne feledd.

Serény Vélemény 2024.09.12. 15:02:43

@Tapi2021: Talán azért nem tesszük fel a hülye kérdéseket, mert tudjuk, hogy hülye, értelmetlen kérdések?!"

Á, ezeket az nem akadályozná, nézz meg egy kormányinfót, meg hogy a 444 meg a telex állítólagos újságírói milyen elképesztő hülyeségeket tudnak kérdezni!

gigabursch 2024.09.12. 15:39:01

@_Neville:
Ez roppant találó.
Remélem nem jogdíjas, mert használnám...

!!444!!! 2024.09.12. 16:36:31

@Serény Vélemény: Miután választ kapunk, mint az értelmetlen hülye gyerekek tovább erőlködünk és képesek vagyunk ugyanazt megkérdezni még egyszer.

vasútihíd 2024.09.12. 18:12:52

@Gery87: magyarországon nincs választási autokrácia meg egyéb liberális képzelődmények. a fidesz a magyar nép tagjaiból a magyar nép érdekében és a magyar nép többsége által lett megválasztva. a liberális kisebbség sohasem tud már magától hatalomra jutni ezért kiált nyugati liberális segítségért. ezért kellenek a szuverenitásvédelmi struktúrák. de szerencsére a libbantak egyre kevesebben lesznek mert még szaporodásellenesek is.

Gelimtrtrddddd 2024.09.12. 19:26:35

@Deak Tamas: diktatúrában mindig az a helyzet, még a legsötétebb időkben is, hogy a rendszerek mozdíthatatlannak tűnnek, de gyorsan véget
--------------
1. Nem helyzet, hanem lagu. Nem sötét, hanem dohonkela időknél. Nem rendszer, hanem rendraku, mozdíthataln-t dúrgerni. Nem tűn, hanem boljad, nem gyorsan, hanem árván, antonak erednek.

2. Ma diktatúra van, attól, hogy ma democsokrácia van. A diktatúra az a democsokrácia, az irracionalizmus, a fingrizmus, a butaká., a pógári szarok, a liberáliák, kereszténység, ezek a diktatúrák.

Ma a diktatúra nonpluszultrája van!

Gelimtrtrddddd 2024.09.12. 19:28:55

@Tapi2021: valóban DIKTATÚRA van-e és OV valóban diktátor-e vagy sem?
---------------

Irreleváns, hogy Gyurcsány vagy Öboa, a democsokrácia diktatúra, vagyis diktatúra van.

Gelimtrtrddddd 2024.09.12. 19:34:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De ezek csak a ballib nedves álmok
--------------

Ahogy Jehova, freier Wille és egyéb bullshitek a másik libernyákoknák, habár freier Wille van a normál libernyáknál is. Már bocs, de ha te idetolod a művi bullshiteket, úgy ő is idetolja a saját művi bullshitjeit is.

A hibrid rezsimről(a rezsim dicső hang) beszélni olyan, ahogy egyéb irracionális és irrejális bullshitekről beszélni, ahogy butaká, Jehova, Biblia. Te is művileg szabad, nem regeled a logikát, ahogy látni van mondjuk a logikai cikkeidnél, stak azt akceptálod, ana neked fasza, de úgy, hogy ilyen művi bullshiteket rakol ide, vagy innento, ahogy hibrid rezsim, stakhogy ez nem logika, hanem szabás, nem regelés, nem logosz.

Gery87 2024.09.12. 20:04:29

@vasútihíd:

"a fidesz a magyar nép tagjaiból a magyar nép érdekében és a magyar nép többsége által lett megválasztva."

:D

"szuverenitásvédelmi struktúrák."

Pff...

Gery87 2024.09.12. 20:05:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, Magyarország nem egy Oroszország, sem egy Belarusz...vagy exszovjetisztán.
Még.

vasútihíd 2024.09.13. 06:39:49

@Gery87: a mosolygás meg a pff az gondolom valami ellenérv

gigabursch 2024.09.13. 07:24:39

@vasútihíd:
Van valami értelmes oka, hogy egy félhülye trollt etetsz?
Gerykének kb a hozzászólásai:
- mindenki hülye, ő a villamos
- soviniszta
- náci
- turbómagyar
- stb.

A valóságban ez egy selejtes pökhendi szar alak. Még az ő-t sem érdemli meg, csak az ezt...

Ha nem tudod szűrőre tenni, akkor cêlszerű le se szarni.

Mondjuk beszédes, hogy birca cikkei alatt a hozzászólások mekkora részét produkálja. Bár ahhoz fel kéne nyitni, hogy lássam, hogy böfög csak vagy esetleg szól is...

Az arroganciája meg azért jól behatárolja az egész lényét.
Kell ez neked?

Pont olyan felesleges nyekegései vannak, mint a gemeltrrd-nek.

vergyula 2024.09.13. 07:29:16

@Gery87: Bizony, a szuverenitásvédelmi struktúrák legújabb tagja most épp a Göd-Ért környezetvédelmi és városvédő egyesület körmére néz, ezzel is biztosítva az akkugyár szuverén jogát, hogy mérgezze a vizet.

ZorróAszter 2024.09.13. 12:33:51

@Tapi2021:

"Talán azért nem tesszük fel a hülye kérdéseket, mert tudjuk, hogy hülye, értelmetlen kérdések?!"

Ennek ellentmond, hogy amikor a Havas a pályánban az ügyvég Magyar doktor belekezdett, akkor a négy különböző irányultságú újságíró szabályosan belefolytatta a szót. Jó hogy le nem teperték hogy befoghassák a száját.

Azt sem értem, miért nem vágták ki az egész jelenetet. Mert aki odafigyelt, az könnyen kitalálhatta, hogy épp ezt karta felvetni.

"Mégis hogyan kaphattak volna MAGÁNSZEMÉLYEK jutalékot, miközben az ÁLLAM pénzét tették, teszik be egy bankba, alapba?
Nyilván sehogy."

Ahogy más cégektől. Például légitársaságoktól. Vagy ahogy Tocsik Márta "sikerdíjat".

"Ha én, mint mondjuk ügyvezető beteszem a cégem pénzét a bankba, nem kapok érte magánszemélyként a banktól semmit. Hogyan kaphatnék?""

Annyiért nem. De az alkalmazottja mondjuk 1 milliárd forintért már kaphat.

Tapi2021 2024.09.13. 14:17:02

@Gery87: "Választási autokráciáról, hibrid rezsimekről, hallottál már hülye gyerek?"

Te is csak hallottál. :-)

Hasonszőrűektől. :-)

Tapi2021 2024.09.13. 14:18:25

@Serény Vélemény: Tudom. Siralom.
És tökre komolyan gondolják. :-(

Gery87 2024.09.13. 14:21:12

@vasútihíd:

Azt jelenti akkora marhaság, reagálni sem érdemes rá érdemben.

Gery87 2024.09.13. 14:23:23

@gigabursch:

"mindenki hülye, ő a villamos
- soviniszta
- náci
- turbómagyar
- stb."

Nem, ez csak neked szól te náci faszkalap. Meg a vén hülye a tomika elvtársadnak.

Talán el kellene tudni olvasni amit máskor, másnak írok meg értelmezni is, elhiszem hogy nem megy de ez a te bajod.

Tapi2021 2024.09.13. 14:30:36

@ZorróAszter: "Ennek ellentmond, hogy amikor a Havas a pályánban az ügyvég Magyar doktor belekezdett, akkor a négy különböző irányultságú újságíró szabályosan belefolytatta a szót. Jó hogy le nem teperték hogy befoghassák a száját.

Azt sem értem, miért nem vágták ki az egész jelenetet. Mert aki odafigyelt, az könnyen kitalálhatta, hogy épp ezt karta felvetni."

Ez azért lehetett, mert a többi négy tudta, hogy Magyar ballibbant doktor ügyvéd úr, HÜLYE. És inkább ne égesse magát, meg őket.
Nem tudom, te észrevetted-e már, de egy diploma valójában nem garancia arra, hogy az illető egyébként hülye.

"Mégis hogyan kaphattak volna MAGÁNSZEMÉLYEK jutalékot, miközben az ÁLLAM pénzét tették, teszik be egy bankba, alapba?
Nyilván sehogy."

Ahogy más cégektől. Például légitársaságoktól. Vagy ahogy Tocsik Márta "sikerdíjat".

Más cégektől sem kaphatnak. Amire te utalgatni próbálsz az megvesztegetés, feketén. Lehet ilyen, de ezeken a posztokon a lebukás veszélye kb. 100%.
Tocsik teljesen törvényesen és jogilag szabályosan kapta a díjait! Csak akkor még mindenki kiakadt a pofátlanságán. Szokatlan volt akkor még a NYÍLT kapitalizmus. Hogy ott így megy.

"Ha én, mint mondjuk ügyvezető beteszem a cégem pénzét a bankba, nem kapok érte magánszemélyként a banktól semmit. Hogyan kaphatnék?""

Annyiért nem. De az alkalmazottja mondjuk 1 milliárd forintért már kaphat."

Vesztegetési, megkenő pénzt esetleg. A bank hasznából. De a lebukás esélye itt is igen erős.
A betett pénzből és szerződéses hozamaiból azonban így sem kaphat senki "vissza". Annak nyoma lenne.

Tapi2021 2024.09.13. 14:33:06

@Gery87: Ráadásul sokan nem jöttek még rá, hogy a vasutas ironizál! Legtöbbször éppen az ellenkezőjét gondolja valójában.

Gery87 2024.09.13. 16:45:33

@Tapi2021:

Lehet, engem nem érdekel ki mondja, meg milyen célból, arra reagálok amit írnak.
Ha nem gondolja komolyan, legalább nem szívja mellre...:)

jónévez 2024.09.13. 18:17:51

@Tapi2021:
Most ezt a kérdés-válasz párost hogyan tetted?

"Mégis hogyan kaphattak volna MAGÁNSZEMÉLYEK jutalékot, miközben az ÁLLAM pénzét tették, teszik be egy bankba, alapba?

Nyilván sehogy."

Dehogy sehogy. Nem talalkoztal meg valodi korrupcioval? Még sokkal kisebb embereknél is előfordul, hogy a közvetítő (azaz az a személy, akin a döntés áll) némi térítést kap végül.
Nem, nem tudta, hogy bűncselekmény lesz. Vsak dönthetett, és a saját zsebére (is) szabazott.

jónévez 2024.09.13. 18:26:31

Erről a telefon (es okoseszköz) dologról én is szót ejtettem minap, és pont ez volt a lényege. A (valódi, nem a jobbhíján) tanárok-tanítók többsege gondolja így, hiszen mégiscsak tudast szeretnének átadni. A többi politizálás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.13. 18:28:29

@jónévez:

Mindenki tudja, hogy eleve problémás az iskolai fegyelem. De a net miatt ez sokkal súlyosabb.

jónévez 2024.09.13. 18:39:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Persze, hogy tudja mindenki. Ezért ertünk egyet: ez csak egy politikai ize volt. Valójaban a szülők többsege is egyetért, a tanítók-tanarok többsege is.
Szokasos: "Orban mondta, ellenezzük" téma volt.

ZorróAszter 2024.09.13. 23:45:18

@Tapi2021:

"Ez azért lehetett, mert a többi négy tudta, hogy Magyar ballibbant doktor ügyvéd úr, HÜLYE. És inkább ne égesse magát, meg őket.
Nem tudom, te észrevetted-e már, de egy diploma valójában nem garancia arra, hogy az illető egyébként hülye."

A jelenetből látszott, hogy a hivatásos újságíról megkapták a parancsot, hogy erről nem beszélhetnek, Magyar doktor meg nem kapta meg.

Különben ennyiből nem találhatták volna ki, hogy mire is akar kilyukadni, és nem folytják bele a szót egymás szavába vágva.

Plusz ez az adás ugyanúgy eltűnt az ATV archívumából, mint ahol Havas anekdótázva nevetgélve elmesélte, hogyan akarta beszervezni a BND a rendszerváltás körül.

Ami után nem sokkal megjelent B. Éva azzal, hogy pár évvel korábban Havas anális ajánlatott tett neki, és utána Havas el is tűnt a közéletből.

ZorróAszter 2024.09.13. 23:50:00

@Tapi2021:

"Tocsik teljesen törvényesen és jogilag szabályosan kapta a díjait! Csak akkor még mindenki kiakadt a pofátlanságán. Szokatlan volt akkor még a NYÍLT kapitalizmus. Hogy ott így megy."

Ezt most végképp nem értem.

Akkor most van ilyesmi törvényesen maga szerint vagy nincs?

Régen a légitársaságok adtak mindenfélét a közönségszervezőknek hogy velük utaztatják a vállalatuk embereit.

Az utasoknak is adnak magáncélra is felhasználható kedvezményeket a hivatalos utak után is.

És még sorolhatnám.

Ahol ezt nem engedik, ott nem véletlenül szerepel ez a munkaszerződésben is.

0dzsud0 2024.09.14. 16:03:20

@Gery87: "Választási autokráciáról, hibrid rezsimekről, hallottál már hülye gyerek?"

Nem engem kérdeztél, de én hallottam. Meg a csillámpónikról és Harry Potterről is. De azért a kitalációitokat ne akard másokon is számonkérni, mert ki leszel picit nevetve. :)

Tapi2021 2024.09.16. 13:11:21

@jónévez: Írtam: ha vesztegetési "jutalékot" kap zsebbe, az egy más történet. Hivatalosan nem kaphatnak jutalékot magánzsebbe, ha az állam pénzét befektetik valahol.

De ezzel ezeken a szinteken, ezekben a pozíciókban hatalmas a lebukás esélye, nem túl valószínű, hogy megpróbálnák. Másrészt a gyanú sem vetődött fel, ez is csak ellenzéki vádaskodás, a SEMMIE alapozva. Vagy, igazolni kellene.

Az ellenzék azonban tudja, hogy a lejáratáshoz ELÉG A VÁD!
Nem kell, hogy igaz legyen!!!
Használják ezt az eszközt bőkézzel.

Ami a valódi sumákságok felderítésének erejét is erősen csorbítja!

ZorróAszter 2024.09.18. 00:52:11

@Tapi2021:

"Az ellenzék azonban tudja, hogy a lejáratáshoz ELÉG A VÁD!"

Épp az a bajom, hogy nem volt ilyen vád. Magyar doktor volt az egyetlen, aki belekezdett a témába a Havas a pályánban, de a mondókája legelején belefojtották a szót. Egymást túlkiabálva. Jó hogy nem teperték le és nem fogták e kézzel a száját.

Állítólagos ellenzéki újságírók hárman meg egy jobbos együtt közös erővel.

És akkor már megemlítem a másik sűrűkuss témát: a bankok szándékosan csőbe húzták a svájci frank hiteleseket. Tudták hogy a svájci frank durván felfog menni, ezért valójában nem svájci frankban vették fel a viszonthiteleket.

Amivel a magyar kormány segíthetett volna ezellen, hogy a bank bizonyítsa, hogy a TELJES kiadott svájci frank hitele mögött valóban teljes mértékben svájci frank viszonthitel van. TELJES, azaz ne az anyabank és a magyar leány között, mert az csak papír amire bármit írhatnak, hanem a TELJES bank esetén.

Ha a bank nem tudja bizonyítani így, hogy tényleg érte árfolyamveszteség emiatt, akkor nem háríthatja rá a hitelesére a nemlétező árfolyamveszteséget.

Erről is sűrűkuss van mind a mai napig, holott ez is pofonegyszerű téma. A leghülyébb újságírónak is eszébe kellett volna jutnia ha lenne szabadsajtó. Minimum akkor, amikor az látszik, hogy a bankok előre felkészültek a bedőlt hitelű ingatlanok értékesítésére vállalatok alapításával.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.18. 06:38:11

@ZorróAszter:

"a bankok előre felkészültek a bedőlt hitelű ingatlanok értékesítésére vállalatok alapításával"

Ez ígv igaz.

Apám, ugye, bankos volt. 1973-1980 és 1987-2000 között.

Ő mesélte ezt. Kész rendszer van erre minden banknál.

Kb. ez zajlik:
- bedől a hitel,
- árverezik az ingatlant,
- az árverésen a vevő a bank saját cége, az ár negyedét, ötödét fizeti,
- aztán már a normál ingatlanpiacon kerül eladásra az ingatlan.

Minden bedőlt hitel csillagászati nyereséget hoz a banknak.

A lényeg: a banknak szinte érdeke, hogy bedőljön a hitel. Ami teljesen abszurd, ilyen sose volt a XX. sz. előtti bankvilágban.

Egyszerűen az egész nyugati világban olyan a jogszabályi háttér, hogy a banknak nincs semmilyen kockázata. Sőt, ha elég nagy bank, s bezuhan saját hibából, akkor meg az állam kimenti. (Ha kisebb, akkor nem, eb ben az esetben felfalják a nagyobb bankok.)

Apám tanácsa az volt: banktól legfeljebb hitelkártya és áruhitel, jelzálogos hitelt soha. Neki még hitelkártyája és áruhitele se volt, s amikor már nyugdíjasként megszorult anyagilag, rokonoktól kért kölcsön, nem banktól. Sokatmondó magatartás olyan embertől, aki fél életében bankos volt. Egyszerűen ismerte a rendszert belülről.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása