magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

FAM

Ez egy jobb interjú volt. Még a Soros Magyar Hangjától Gyűlölő Baszolcs se volt olyan idegesítő: nem engedte őt sokat megszólalni a FAM.

Alapvetően 3 dolog van, amiben súlyosan téved az interjúalany.

egy - Elismétli a ballib mítoszt a Fidesz-vallásról. Semmi alapja. Nem részletezem, sokszor leírtam. Sőt ő maga is érvel ellene, hiszen elmondja: ismerőse aki korábban fanatikus MSZP-szavazó volt most fanatikus Fidesz-szavazó. Nincs itt semmi vallás, egyszerűen van egy magyar kisemberi világkép, korábban az emberek azt hitték, ezt az MSZP képviseli, most meg azt, hogy a Fidesz. Ha a Fidesz elmegy megint polgári irányba, el fogja veszteni ezt a tábort.

kettő - A Churchill-érv: "rossz a nyugati rend, de minden más még rosszabb nála". Történetesen én is ezt hittem, kb. 2008-ig biztosan. Teljesen hamis az a szöveg, hogy még mindig jobb a woke, mert az alternatíva az ablakból kiesés - nincs ilyen ellentét.

három - Azt mondja: de jó lenne egy polgári rend, de sajnos semmi esélye, a magyarok sose akartak ilyet. Én meg azt mondom nem sajnos, jól van ez így. A polgári rend egy specifikus nyugat-európai rendszer, egy adott kultúrára épül, azon kívül semmi alapja, s ma már őshazájában se működőképes. Vajon kinek kellene olyan rend, mely egy kisebbség hatalmára épül, márpedig a polgárság mindenhol kisebbség, pár gazdag nyugati államon kívül pedig egyenesen törpe kisebbség?

Sok dologban meg igaza van persze, szinte minden másban.

A kedvencem: Baszolcs kényelmetlenül feszeng, amikor a FAM előadja: a Fidesz szüntette be a zsidózást, nem az antifasiszta ballibek. A Párt direktívája itt ugyanis az, hogy Zorbán antiszemita, de gonosz módon titkolja, kódoltan zsidózik azzal, hogy a zsidókat élteti, de ezt antiszemita hívei értik és dekódolják zsidózásként.

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4018491462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskisutca 2024.09.18. 13:09:01

"egy magyar kisemberi világkép"

Ennyike.

Boldeone2 2024.09.18. 13:09:26

Az emberek épp úgy viselkednek, ahogy a fejletlen társadalmakban viselkednek: felsorakoznak egy autoriter hatalom, egy erőskezűnek gondolt vezetőn mögé, egy vélt biztonságért és stabilitásért csererében. A bajok hasonló okokra vezethetők vissza Oroszországban is: soha nem voltak autonóm, polgárias nemzetek...
Magyarország azért nagy meglepetés- negatív értelemben....A románok és bolgárok - sokan gondoltuk - elmaradottabb nemzetek, már viszont kiderült, európaibbak

Boldeone2 2024.09.18. 13:19:05

Itt már - másra nem lehet gondolni- előjön az Orbán- rezsim pusztító hatása, a pártállam kiépítése...

Leírtam 100x, a legjobb garancia az állampártosodásra a tökéletes arányos, ott egy " pillanat alatt relatív többségbe kerül bármely hatalom lévő párt, és vége az abszolút rezsimnek.

Az nonszen, hogy a magyar rendszerben már elvileg 30+ - al alkotmámyozni lehet...

Lényegében Orbán diktátorrá vált az államrezsim kialakításával, minden csak színjáték...

A fő gond most nekik, hogy egy saját harcos önjáróvá vált, akin nem is találja a propagnda a fogást.
....

Egyszerűen sokkal jobban forog az agya, mint a teljes állampárti apparátusnak, jobban uralja a szoc. médiát...

Valahogy - egyszer - csak elhajtja az ország ezt a pöffeszkedő rezsimet, és remélem a méltó büntetést is megkapja majd mindenki, ahogy Lengyelországban!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.18. 13:32:55

@Boldeone2:

Tehát az USA, Anglia, Franciao. diktatúra és pártállam, hiszen a rendszer nem arányos.

Boldeone2 2024.09.18. 13:41:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nagyon jól tudod, hogy az angol és amerikai választási rendszer teljesen másképp működik
A diktatúra kialakulása ott kizárt
Az USA- ban az elnöki ciklus is limitált 2 - ben...

Nagy bajok Magyarországon vannak

kiskisutca 2024.09.18. 13:49:04

Nagy bajok az egész "fejlett" világon vannak.
Demográfia, értékvesztés.

Gery87 2024.09.18. 14:26:04

"Elismétli a ballib mítoszt a Fidesz-vallásról. Semmi alapja. "

Minden alapja megvan.

"Sőt ő maga is érvel ellene, hiszen elmondja: ismerőse aki korábban fanatikus MSZP-szavazó volt most fanatikus Fidesz-szavazó. "

Pont hogy ez támasztja alá:
Mint mikor a "korábbi katolikus református lett" de attól még hívő maradt végig!

A lényeg a "fanatikus" jelző.
kritikátlanul nyalják valakinek a seggét.
Csak segg legyen.

"Ha a Fidesz elmegy megint polgári irányba, el fogja veszteni ezt a tábort."

Ez így van, de ettől még ez megint nem cáfol semmit.
Ez a típusú kisember megtalálja az ő Döbrögijét és szervilisen megy utána, ha a Döbrögi "polgárosodik" akkor nem, de akkor keres egy másik Döbrögit.

"Teljesen hamis az a szöveg, hogy még mindig jobb a woke, mert az alternatíva az ablakból kiesés - nincs ilyen ellentét."

Hogy a picsába ne lenne?

"Vajon kinek kellene olyan rend, mely egy kisebbség hatalmára épül,"

Amit te akarsz az meg pláne, de a NER is ilyen.

Tapi2021 2024.09.18. 14:33:54

@Boldeone2: "biztonságért és stabilitásért csererében"

Ne becsüljük le a biztonság és a stabilitás fontosságát!
Nézz szét jobban Európában!

Tapi2021 2024.09.18. 14:35:08

@Boldeone2: "A románok és bolgárok - sokan gondoltuk - elmaradottabb nemzetek, már viszont kiderült, európaibbak "

És ennek mércéje az, hogy rátok vagy nem rátok szavaznak-e éppen többen.

Tapi2021 2024.09.18. 14:37:10

@Gery87: "Minden alapja megvan."

A kis fejecskétekben, ahol ilyesmikről fantáziáltok. Aztán el is hiszitek magatoknak.

Boldeone2 2024.09.18. 14:40:57

@Tapi2021: Ezért írtam, hogy vélt biztonság! Valójában egy változatlanság, lassú romlás van!

És ennek mércéje az, hogy rátok vagy nem rátok szavaznak-e éppen többen."

-Mindig ezzel a fasssággal jöttök! Kb Putyin is ezzel érvel mindig! Nincs egyenlő feltételekkel lefolytatott választás, a rezsim mögött ezermilliárdok vannak, a jog a törvények, a média többsége, az államapparátus!

Antidemokratikus szar, az Orbán- rezsimy,

Boldeone2 2024.09.18. 14:44:40

@Tapi2021: www.reuters.com/world/europe/russias-presidential-vote-starts-final-day-with-accusations-kyiv-sabotage-2024-03-17/

Ha Putyin 88% - al nyert, akkor Oroszország demokratikus? Nem

Az Orbán - rezsim demokratikus? Nem. Így gondolja az ország bölcsebbik fele, meg kimondta az EU parlament!

Más országot miért nem ítéltek el ennyire? Mert Orbán a legnagyobb rezsimépítő getzi!

Tapi2021 2024.09.18. 14:45:23

@Boldeone2: Gondolom te is két NER zsandárral az oldaladon ikszeltél a szavazófülkében. Akik ráütnek a kezedre, ha nem jól szavazol.

Jó trollnak lenni?

Boldeone2 2024.09.18. 14:49:27

@Tapi2021: Egy állam nem attól lesz demokratikus, hogy egy elnyomó hatalom, a teljes államgépezettel a háta mögött- "fékek és ellensúlyok nem léteznek" - színlelt vagy unfair politikai " versenyben " győz!

FOROGJON a politikai hatalom b.meg! Minden normális, demokratikus orszàgban kormányok jönnek, majd mennek!

Ahol nem, az a legtöbb esetben a diktatúra valamely foka, a hatalom örök " betetonozása" - mélyen demokrácia ellenes!!!

Tapi2021 2024.09.18. 14:53:04

@Boldeone2: "Más országot miért nem ítéltek el ennyire?"

Ki ítéli el az ügynökeit, a neki behódolókat, az ő érdekeit kiszolgálókat, akik úgy táncolnak, ahogy fütyülnek nekik? Akiknek eszébe nem jutna szuverén politikát folytatni az országuk saját érdekei mentén, ha azzal szembemenne az erősebbek érdekeivel? ....

Úgy, hogy az nem érv, hogy azok, akiknek nem teszik, hogy nem hajlunk meg előttük, fikáznak, diktatúráznak!
Ők nekünk az ELLENZÉKÜNK, sőt, ellenségeink, itthon és külföldön egyaránt.
A VÉLEMÉNYEIKET is így kezeljük.

Ezekkel csak igazolják, hogy 1. jó az irányunk, mert a saját érdekeinket nézzük, ami nem esik egybe az övékkel, 2. azt is, hogy nem viselik el, ha nekik bárki ellenszegül. Csak azt szeretik, aki behódol.

Mindkettő tanulságos.

Boldeone2 2024.09.18. 14:56:47

@Tapi2021: A demokrácia lényegét sem értitek!!!

De dióhéjban léírom, mi lenne az. Az ókori görögög értették az emberi gyarlóságot, a manipulálhatóságot, ezért volt olyan politikai rendszer Kleisztenész reformajai után, ami megakadályozza a Türannisz létrejöttét

A modern demokrácia szerintem 3 fő pilléren nyugnyik:

1. A hatalom legyen könnyen számonkérhető, könnyen forogjon

2. A versenyfelételek azonosak legyenek

3. A hatalmi ágak legyenek szétválasztva , azaz: ne a "haverok" jelöljenek a haverok közül...

Magyarország nem valós demokrácia. Szinte semmi nem teljesül, a feltételekből

Tapi2021 2024.09.18. 14:57:49

@Boldeone2: Forog! A rendszerváltás óta többször is megfordult. Most is fordulna, csak továbbra SINCSEN ELÉG SZAVAZÓTOK!

Sírj tovább! Diktatúrázz! Olyan politika és ajánlat helyett ez könnyebb, amire többen szavaznának.
A többségnek - egyelőre - nem jön be az az őrület, amit átvennétek nyugatról és amit kínáltok. Ennyiről szól a dolog.

Boldeone2 2024.09.18. 15:02:42

@Tapi2021: Ezekkel csak igazolják, hogy 1. jó az irányunk, mert a saját érdekeinket nézzük, ami nem esik egybe az övékkel"

- Nem. Az irány rossz. Az orbáni magyar állam pária az európai politikában, a " barátok" a diktatórikus vezetők

Csak mivel ti egy vallási szekta vagytok, fideszesek, így totális bárányvakként viselkedtek!

Egyszer úgyis elbukik a rezsimetek, nézd meg a történelmet: a dialektika működik! Minden az ellenkezőjébe fog váltani, átfordulni

Az öregek, az iskolázatlanok tartják hatalomban Orbánt...

Tapi2021 2024.09.18. 15:05:14

@Boldeone2: "Ahol nem, az a legtöbb esetben a diktatúra valamely foka, a hatalom örök " betetonozása" - mélyen demokrácia ellenes!!! "

Nyilván. Merkel hány évig, hány cikluson át volt kancellár??? (És nem ő az egyetlen nyugati példa a több cikluson át regnáló kormányzatokról, politikai irányzatokról.)

A németországi diktatúrában Merkel 2005 és 2021 között, Kohl 1982-98 között... volt kancellár. Tehát a te "logikád" szerint Németország évtizedeken át diktatúra volt. Ugye?
Maradj következetes!

Nem akarom elhinni, hogy olyan ostoba vagy, mint amiit itt mutatsz. Ezért gondolom inkább, hogy trollkodsz ezekkel a bejegyzésekkel.

Boldeone2 2024.09.18. 15:06:09

@Tapi2021: Forog! A rendszerváltás óta többször is megfordult. Most is fordulna, csak továbbra SINCSEN ELÉG SZAVAZÓTOK!"

2010 után épült ki az elnyomó rendszer, azóta nem forog a politikai hatalom

Ahogy a többi diktatúrában- a hatalomváltás reális esélye nélkül - mindenhol eltűnik az ellenzék

Ökölszabály: minél gyengébb az ellenzék, annál antidemokratikusabb egy ország

Tapi2021 2024.09.18. 15:08:02

@Boldeone2: Rohadt, őrült, eszét vesztett pogányok között dicsőség páriának/kívülállónak lenni!

Boldeone2 2024.09.18. 15:10:19

@Tapi2021: Németországban eleve arányos választási rendszer van, ad. 1
A kancellárok hatalma közel sem volt Orbánéhoz hasonló, ad. 2
Nagykolalát vezettek, tehát nem ugyabaz a helyzet, ad, 3.

Korrupt, állampárti rezsimet Orbán épített!

kiskisutca 2024.09.18. 15:13:00

@Boldeone2:

"A demokrácia lényegét sem értitek!!!"

Nyugaton a demokrácia ma már plutokrácia, a szavazók megvásárolhatók. A bevándorlók az állampolgárság ígéretével, az állampolgárok a szociális rendszerrel, a fiatalok a divattal. Ez már inkább a manipulációról szól, a valódi döntéseket nem a "választott" vezetők hozzák. Minden jogszabály kijátszható, minden megvehető. :-(

Tapi2021 2024.09.18. 15:14:54

@Boldeone2: "Egyszer úgyis elbukik a rezsimetek, nézd meg a történelmet: a dialektika működik! Minden az ellenkezőjébe fog váltani, átfordulni"

Tehát te is tudod, hogy előbb-utóbb mindig jön a váltás, forog a hatalom.

Csak egyelőre a többséget még nem tudtátok meggyőzni arról, hogy annál, amit a konzi-kerdem-nemzeti kormányok kínálnak, jobb a ballib, woke-os, genderes, globalista, USA imádó, önfeladó, istentelen pogányság, behódolás, önfeladás, amit pl. láthattunk az olimpia megnyitóján is meghirdetve, ünnepelve! Egy pogány ünnepet, triumfálást a keresztény Európa felett.

A mi népünk még nem elég "fejlett" ehhez az újpogány világhoz.

De az idő most úgy látszik, nektek dolgozik. Úgy, hogy ne aggódj. Előbb-utóbb győz az istentelen, hitehagyott pogányságotok. (Aztán majd jön a meccsetek az iszlámmal!)

Boldeone2 2024.09.18. 15:16:59

@Tapi2021: Rohadt, őrült, eszét vesztett pogányok között dicsőség páriának/kívülállónak lenni!"

- Jó, ha valaki észnél marad, ebben az álszent, álkeresztény, álerkölcsös rendszerben! A gond az, hogy a fidesz és híveinek jelentős része szektaként működik...
Mások, a kevésbé iskolázott, kistelepülési ember meg a legkönnyebben manipulálható!

Budapest a legjobb módú, iskolázottabb átlagosan, a többség mégsem kedveli Orbánt!

Tapi2021 2024.09.18. 15:18:32

@Boldeone2: "Ökölszabály: minél gyengébb az ellenzék, annál antidemokratikusabb egy ország "

Nem tűntek el, csak azok, akik eleve szart árultak a népnek! MP zászlaja alatt sorakoznak most! A mérések szerint, a Fidesz-KDNP alig nagyobb, mint az ellenzék!!!

Tehát NE HAZUDOZZ! Kérlek.

Boldeone2 2024.09.18. 15:22:05

@kiskisutca: Ez nemcsak nyugaton van így, de keleten meg annyira sem működik a demokrácia, hogy névleg sem változik a politikai hatalom soha. Nyugaton koalák alakulnak, valamelyest csak változik a politikai is, meg nem egy önkénye - mint Orbán vagy Putyin - dönt mindenről...

Több ember jobb döntéseket hoz, mint egy...Pszichológia...kölcsönös reflexió..

Boldeone2 2024.09.18. 15:30:04

@Tapi2021: mi népünk még nem elég "fejlett" ehhez az újpogány világhoz."

- Látod, csak elismered: a magyar nép képtelen haladni, önmaga fogságából, a fejlődési csapdából

Nem tűntek el, csak azok, akik eleve szart árultak a népnek! "

- A propaganda kinyírta őket, a százmillárdos karaktergyilkos kampányokkal, kb ennyi. Meg a politikai hatalomváltás esélye nélkül önmaguk is oszlani kezdtek
Még filmet is forgattak Gyurcsányról, amit a választás előtt a köztv levetített a népnek...

Pont így működik egy elnyomó rezsim...

Karácsony ellen vizsgálat folyt, kamu ügyben
MZP - ellen, szintén, ASZ - ügy
Most Donáth Annát hurcolják meg...

Újabban meg Magyar Pétert..

Gulag nincs, börtön sem igen.. a koncepciós eljárások lényege a lejáratás.

Boldeone2 2024.09.18. 15:35:37

@Tapi2021: 444.hu/2024/09/17/az-ex-iiiiii-as-horvath-jozsef-lett-a-szuverenitasvedelmi-kutatointezet-uj-vezetoje-aki-szerint-ki-ki-harc-folyik-amit-nem-lehet-langyosan-megvivni

Ez az egyre diktatórikusabb rezsim orosz mintára megkomponált új hatósága. Orbán nevezi ki vezetőjét, aki(k) feladata lesz a másképp gondolkodók fenyegetése

Aki ezt a mocsok, elnyomó rezsimet támadja, az a "szuverenitást " támadja szerintük...

Mit mond Putyin? 100%- ban ugyanezt, kb...

Gelimtrtrddddd 2024.09.18. 15:43:28

polgári rend, de sajnos semmi esélye, a magyarok sose akartak ilyet.
-------------
1. Esély? Bullshit új-ónemmagyar pógári zagyvaság.

2. He? A pógári az irracionális szinonímája, de most pógári irracionalitás van, ha magyarok, az ősmagyarok nem is akarják, stak a sok libcsi, lásd a butakát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.18. 15:43:44

@Boldeone2: akkor mi volt Németországban a 16 éves Merkel-kormány, hatökör? Meg a svéd negyven éves szocdem uralom?

Gelimtrtrddddd 2024.09.18. 15:45:13

@Tapi2021: nem elég "fejlett" ehhez az újpogány világhoz.
----------------
Nem naktán tenkta erre, az újpogány erdának. Magyarul, attól, hogy a fejlövés hangot nem rakem, libcsi hang.

?????????? Pogány, újpogány? Dehát a magyar a szinonímája a pogánynak, mi pogányok vagyunk. Mi totál tenktát vagyunk a pogányságra.

Nem rakem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.18. 15:46:48

@Tapi2021: pedig ennyire ostoba, sőt. Nincsenek képességei, számmal ellátott amerikai hülye ügynöknek alkalmas.

Gelimtrtrddddd 2024.09.18. 15:50:52

kettő - A Churchill-érv: "rossz a nyugati rend, de minden más még rosszabb nála". Történetesen én is ezt hittem,
------------------
1. Nem rossz, hanem raktagalosza, artalosza.
2. Nem nyuagt, ha a kelet jevevényhang, úgy este.
3. Nem hisz, ezt dúrgerni kell, hanem vél.

4. Hát igen, de ez stak érv, nem argumentáció, rakandmány, attól, hogy ér, és most a libcsizmus, a sklavenaufstand van, ettől is dúrgerni kell az ér hangot, stak indogermán er és ár stuma van, magyarul argumentácia rakandmány, az érv azt rekkja, hogy ennél a bullshit libcsi systemánál ér.

Na nekem a Csöcsil bullshitje sohase volt se argumentácia, se rakandmány, attól, hogy itt már Wertung van, vagy mondani volna Umwertung aller Werte, már ab ovo posztulálja így, hogy a sklavenaufstandi Wertek, ahogy libcsizmus, democsokrácia liberáliák(hogyan is mondjem, hogy jók?)...

Ha neked argumentáció volt, úgy ab ovo egy libcsi, democsokrata voltál, de sajnos a Csöcsil bullshitja egy halandzsa, már kell rája egy libernyák kordinátasystem.

Boldeone2 2024.09.18. 16:56:56

@Deak Tamas: Már fent válaszoltam, hatökör!

Németországban eleve arányos választási rendszer van, ad. 1
A kancellárok hatalma közel sem volt Orbánéhoz hasonló, ad. 2
Nagykolalát vezettek, tehát nem ugyabaz a helyzet, ad, 3."

No meg soha nem volt olyan, hogy bármely német vagy svéd az érezte volna, hogy pártállami, antidemokratikus rendszer épül, nálunk viszont elterjedt érzület!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.18. 16:59:17

@Boldeone2: nálad legfeljebb, a kóros képtelenségességben elterjedt érzés, de nem itt. Vezessél nagykolalát, az való neked.

Tapi2021 2024.09.18. 17:11:11

@Deak Tamas:

Összezavarod Boldiékat a valósággal!
Habár nem, mert simán lepattan róluk. :-(

Tapi2021 2024.09.18. 17:16:05

@Boldeone2: "No meg soha nem volt olyan, hogy bármely német vagy svéd az érezte volna, hogy pártállami, antidemokratikus rendszer épül, nálunk viszont elterjedt érzület! "

De csak azért terjedt szét, mert bezárták Lipótmezőt, meg sok más diliházat, és most szerte szét vagytok terjedve! És terjesztitek a végtelen ostobaságokat fájdalmatokban, hogy nem a tieitek vezetik az országot az alárendeltségbe, pogányságba.

Ez a diktatúrázás egy szellemi VERGŐDÉS!

Gery1987 2024.09.18. 18:45:29

@Tapi2021:

A kemény mag ilyen, ti vagytok a példa rá.

Gery1987 2024.09.18. 18:46:24

@Tapi2021:

És a pogány álkeresztény látens buzik meg mocskos tolvaj gazemberek oldalára állni?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.19. 08:58:18

@Tapi2021: a lepattanáshoz elvileg felfogóképesség kéne,. az meg működő érzékszervek és agy híján nincs jelen.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása