magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Sikerült a nagy EP-terv

Sikerült a nagy EP-terv: az EU ismét növelte a Zorbán népszerűségét.

Az egyébként teljesen felesleges sóhivatal, az EP eleve nem áll jól: tulajdonképpen még az EU-eszme fanatikus hívei se értik mire van az EP, mikor semmi se függ tőle. A jelenlegi EP-alkotmány szerint az EP az kb. olyan, mint a Kádár-rendszerben a parlament: időnként összegyűlik, de az égvilágon semmi jelentősége dönt-e bármiről is és mit.

Tulajdonképpen az zajlik, hogy mindenki elordítja saját álláspontját, reménykedve, hátha észreveszik őt. Persze ez nem semmi azért: hiszen fontos az álláspontok propagálása. A baj csak az, hogy az EP-üléseket 99 %-ban politikusok, újságírók, politológusok nézik, akiknek már eleve megvan a maguk sziklaszilárd véleménye.

Orbán sikeresen eltanulta a brüsszeli kamunyelvet, s kiválóan alkalmazza is. Látszott az arcán: baromira élvezi, hogy virtuális golyózápor alatt áll, s a brüsszeli baromságokat használva válaszol vissza.

A legtöbbet az EP kommunista frakciója kedveskedett a Zorbánnak, ők még dalra is fakadtak:

Érdemes megnézni a kommenteket a videó alatt: nagyjából 80 % Orbán-párti (a YT elég jól fordít, nem kell hozzá tudni spanyolul).

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2618705470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 08:42:54

A Bella Ciao igen érdekes dolog.

wangfolyo.blogspot.com/2008/12/bella-ciao.html

Az tetszik a legjobban, hogy ezek a hősök mekkora nagy partizánok akarnak lenni, nem tudva, hogy a partizántevékenység, magyarán a nem egyenruhás/megkülönböztető jelzéses fegyveres tevékenység tilos, ólmos pizza a jutalma (Steiner őrnagy sem véletlenül visel német egyenruhát a lengyel alatt amikor Studley Constable faluban elrabolná Winstont)
Ezek a srácikák, a kappanhangú árulózó Boldili típusú Marxikákkal azt szeretik ha az ellenfél már védtelen, félig agyon van verve, mint Mussolini meg Clara Petacci, olyankor jó a géppisztolysorozat. Ehhez illik is a bellacsaó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.11. 08:47:39

@Deak Tamas:

A nagyobbik kutyámnak Bella a beceneve, néha éneklem neki, hogy "Bella vaú".

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 08:57:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: jaj ez már állatkínzás. Mi lesz ha megszólal emberi nyelven, és az ide hozzászóló ökrökről érdeklődik egyszer? :) a bellacsaó ezt kiválthatja.
Érdekes egyébként, vállaltan kommunistát (most az itt megszólaló férgeket kihagyva meg Mr. Hyde-ot is, aki azért más szint) hármat ismerek összesen ebből kettő olasz, sőt milánói. Még az aktív, élénk közéleti cirkuszt képviselő PCP országában sem volt senki, aki annak vallotta volna magát, a "baloldali" volt a jelző, amit használtak, a legközelebb a kommunizmushoz egy részeges rokker állt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 09:22:51

Egyébént igen, az EP-t már rég szét kellett volna zavarni, felesleges sóhivatal és ráadásul az EU papíron még létező koncepciójával is ellenkezik, hát még a példának gondolt USA-val. Ott vannak a nemzeti parlamentek, azok törvényalkotnak és kell mondjuk egy 11 fős európai szenátus amelyből 6 főt az aktuális kormány küldene, 5-öt meg választanának. és igen, Németországnak is 11 lenne meg Máltának is. Azért kell hogy az aktuális kormány küldjön, mert el kell kerülni, hogy ahogy pl. Szlovákiában volt 2018-ban hogy egy minimális társadalmi megrázkódtatás sokkhatásaként inkompetens progresszív picsaputovák jussanak döntéshozói pozícióba.

Gery87 2024.10.11. 10:49:41

Nem nyert ez meg semmit, szokás szerint nem válaszolt érdemben semmire.

kurva gáz pillanata:

- az embercsempészek kiengedése teljesen rendben van, mert jól megdorgáltuk őket és megmondtuk nekik hogyha visszajönnek ÉS elkapjuk(!!) őket akkor kétszer annyi évet kapnak!
Aztakurva....és ezt el merte mondani a szájával...hangosan...mások elött.

- A másik amikor 56-ot ne keverjük ide, hát Orbán Balázs akkor mi a faszér mondta hogy "PONT 56-ból kifolyólag mi nem ezt tettük volna..."
Vagy hogy kell érteni hogy múltkor még "a mi Zelenszkijünket Nagy Imrének hívták"???

"A legtöbbet az EP kommunista frakciója kedveskedett a Zorbánnak, ők még dalra is fakadtak:"

Azt mondtad nem szokásod ostobán komcsizni!

Digitális_Fater 2024.10.11. 11:22:33

@Gery87: Vagy hogy kell érteni hogy múltkor még "a mi Zelenszkijünket Nagy Imrének hívták"???

Úgy, hogy Nagyimrov ugyanolyan mocskos geci volt, mint Zsellérszki.

Tapi2021 2024.10.11. 11:31:00

@Deak Tamas: Az EP szarkavarásra, nyomásgyakorlásra kiváló. Egyéb értelme nincs. Egy ország nélküli parlament. (Ezért dolgoznak az EEÁ létrehozásán, hogy ne így legyen! Aztán elvennék az egyet nem értés jogát is, és "Campobasso" mindenkinek, aki nem áll be a sorba.)

Tapi2021 2024.10.11. 11:34:05

@Gery87: "- A másik amikor 56-ot ne keverjük ide, hát Orbán Balázs akkor mi a faszér mondta hogy "PONT 56-ból kifolyólag mi nem ezt tettük volna..."
Vagy hogy kell érteni hogy múltkor még "a mi Zelenszkijünket Nagy Imrének hívták"???"

Ezt totál elbaszták, ennek a kommunikációját, pedig olyan egyszerű lenne kifogni a hülyék szelét a vitorlából. Ahogy már X-szer le is írtam.

Ha OV nem néz sürgősen új kommunikációs csapat után, ráfaragnak, faragunk.

Tapi2021 2024.10.11. 11:35:58

@Gery87: ""A legtöbbet az EP kommunista frakciója kedveskedett a Zorbánnak, ők még dalra is fakadtak:"

Azt mondtad nem szokásod ostobán komcsizni!"

Az antifák kommunisták. Ez a dal kommunista mozgalmi dal. A felemelt ököl kommunista jelzés... Mi a gond?

Gery87 2024.10.11. 12:54:00

@Digitális_Fater:

Orbán nem így értette, te is tudod.

Egyébként érdekes látni pl a kommentekben mindenfelé ahogy az "ellenforradalmi, reakciós" jobboldal végre őszintén felvállalja hogy mit is gondol a forradalmakról.

Így legalább tudjuk mifélék valójában.

Gery87 2024.10.11. 12:54:55

@Tapi2021:

A gond az hogy azoknak a megélhetési bóhócoknak ott az EP-ben ezekhez semmi közük!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.11. 13:14:45

@Gery87:

Hol a komcsizás.

Az EP-ben van több frakció. Az egyik a kommunista. Minek kellene nevezni őket?

Boldeone2 2024.10.11. 13:23:41

@Tapi2021: Az EP szarkavarásra, nyomásgyakorlásra kiváló. Egyéb értelme nincs"

- Dehogy nincs! Az EP részt vesz a jogalkotási folyamatban, ratifikálja a szerződéseket, jóváhagyja a köktségvetést, és ellenőrzi a végrehajtó hatalmat.

Szerencsére ott még mindig européer többség van, ezért is utálják az Európa- ellenes Orbánt, többségében

Digitális_Fater 2024.10.11. 13:25:13

@Gery87: Én felvállalom, hogy mit gondolok a forradalmakról, csak hát 56 - legnagyobbrészt - ellenforradalom volt a komcsik ellen, ezért pozitív számunkra. Persze ehhez Nagyimrovnak nem sok köze volt, ő csak sodródott és helyezkedett.

Boldeone2 2024.10.11. 13:39:35

@Deak Tamas: Egyébént igen, az EP-t már rég szét kellett volna zavarni, felesleges sóhivatal és ráadásul az EU papíron még létező koncepciójával is ellenkezik"

- Milyen koncepcióval ellenkezik? Az EU története a föderalizmus, a szupranacionális Európa, tehát az egységesülés, ehhez erős( ebb) EU parlament kell
Monnet, De Gasperi, Delors - mindenki a föderalizmust szerették volna, nem "a nemzetek Európáját" nem pedig a kormámyközi baxakodást..

Ráadásul most a belső felforgatók, mint Orbánék, a jelen idők fasisztái, veszélyeztetik Európát!

"Cippola mester" manipulálja a hallgatóságát, a fasisztoid propagandával...

Tapi2021 2024.10.11. 14:04:54

@Gery87: "Egyébként érdekes látni pl a kommentekben mindenfelé ahogy az "ellenforradalmi, reakciós" jobboldal végre őszintén felvállalja hogy mit is gondol a forradalmakról.

Így legalább tudjuk mifélék valójában."

Frászt tudtok ti. Mondjuk FERDÍTENI! Azt igen. Meg, hogy mi van a saját kis bubitokban.

Tapi2021 2024.10.11. 14:05:29

@Gery87: De most róluk beszélünk, mert ők voltak ott.

Tapi2021 2024.10.11. 14:11:59

@Boldeone2: A föderalizmust, meg az Európai Egyesült Államokat azért csak meg kéne szavaztatni Európa NÉPEIVEL!!!

Vajon tényleg akarjuk-e vagy csak egy szűk balos-globalista-atlantista elit tolja a kontinens erővel abba az irányba?

Szavazzunk! Erről is, meg a bevándorlásról is. Sőt, arról is, hogy el akarunk-e adósodni, tönkre akarunk-e menni egy EU-n kívüli - ki tudja milyen érdekből - háborúzó ország miatt vagy sem? ... Úgy lenne demokratikus, nem?

Ezeket ne egy agresszív, maroknyi - megint csak ki tudja milyen érdekeket szolgáló - "elit" döntse már el helyettünk.

Boldeone2 2024.10.11. 14:14:47

@Tapi2021: Orbánról lehet mondani, hogy reakciós, hiszen mit is csinál? Vissza akarja téríteni az országot a már egyszer elbukott rendszerhez A reakciósok konzervatív vagy nacionalista szemléletűek, és hajlamosak az erőszakos megoldásokra, erre nyilván lesz ellenválasz is

A Horthy- rendszer 2.0 épül Magyarországon, a társadalmi különbségek nőnek, a szociális jogok nem léteznek, agymosó propaganda uralja a társadalmat...

Boldeone2 2024.10.11. 14:18:47

@Tapi2021: Szavazzunk! Erről is, meg a bevándorlásról is"

- Persze, szavazzunk! Én megszavazom, hogy ne legyen többet bűnözés, vagy hogy januárban legyen 20 fok nálunk...

Ez a demagógia!

Európának nem demagógokra, hanem mérsékelt politikára van szükség, az pedig nem a felforgató Orbán!

Európa többsége még mindig liberális, progresszív, vagy mérsékelt konzi

Glokta 2024.10.11. 14:19:15

@Deak Tamas: "Egyébént igen, az EP-t már rég szét kellett volna zavarni, felesleges sóhivatal és ráadásul az EU papíron még létező koncepciójával is ellenkezik, hát még a példának gondolt USA-val. "
Az EP ötlete gondolom az amerikai képviselőházból jön, míg az Európai Bizottság és Tanács a szenátusnak felelnek meg (akiket eredetileg a tagállamok parlamentje jelölt az USA-ban).

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:36:27

@Tapi2021: jelen állás szerint ez látszik. Máig sajnálom hogy már félálomban voltam Vastagh Pali bácsi EU jog óráján a lisszaboni szerződéssel kapcsolatban, mert annak az utolsó pontja a megvalósítandó politikai unió. Biztos, hogy elmondta az akkori értelmezést és biztos, hogy nem az EEÁ volt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:39:32

@Glokta: így van, a jelenlegi gyakorlatti formája azonban a századforduló környékén kialakult Interparlamentáris Unió nevezetű szervezet mutációja. A tegnapelőtti vita függvényében is durva kegyeletsértés leírni, de az IU-nak Apponyi Albert alapító tagja, Jókai Mór rendes tagja volt. Ez süllyedt addig a valamiig amit tegnap láttunk.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:41:12

@Boldeone2: visíts Markszika, visíts ! Mi lesz a következő performanszod? Megdobod a Zorbánt egy kettőpontnullás reakcióval?

alöksz róz 2024.10.11. 20:02:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "tulajdonképpen még az EU-eszme fanatikus hívei se értik mire van az EP, mikor semmi se függ tőle" - ez marhaság.
egy csomó eu-s törvényt az európai parlament hoz...

Gery87 2024.10.11. 21:56:53

@Digitális_Fater:

Az ellenforradalom a köznyelvben nem illik '56-ra de egyébként másképp sem.

Gery87 2024.10.11. 21:57:14

@Tapi2021:

A kis bubiról te tudnál sokat mesélni, nem én.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.12. 09:43:09

@alöksz róz:

Az EP nem kezdeményezhet törvényt. Megvitathatja a Bizottság jvaslatait, ezekről szavazhat. Majd ez is csak akkor lép hatályba, ha a Tanács is megszavazza.

Azaz nem olyan, mint a magyar parlement.

Gery87 2024.10.12. 11:11:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Oké, valakik énekeltek, legyenek a komcsik és akkor mi van?

Gelimtrtrddddd 2024.10.12. 11:30:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De tagadtad, hogy a kommunisták kommunisták,
-------------

Tagadod, hogy fingrista kommcsi vagy?

Gery87 2024.10.12. 21:11:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Általában mindenféle indok nélkül komcsiztok akárkit.
Bár most se derült ki számomra hogy konkrétan milyen képviselők énekeltek, ezt a dalt a tanártüntetések résztvevőitől kezdve már sokan énekelték mindenféle helyen és okból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.13. 20:47:55

@Gery87:

Nekem eleve más az alapállásom. Nem osztom a jobbos polgári-konzervatív eszmét.

Gery87 2024.10.14. 14:41:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, csak épp rájuk szavazol és minden szarjukat elnézed és mentegeted.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.14. 14:47:10

@Gery87:

Arra szavazok, aki közelebb áll hozzám.

Arra szavazzak, akivel kevésbé értek egyet?

Gery87 2024.10.14. 14:57:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kéne neked egy felvilágosodás tagadó, feudális, keresztény, rendiségi párt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.14. 14:59:02

@Gery87:

Nem vagyok feudalizmuspárti. Az eleve egy adott régi adott korában volt csak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.15. 05:45:19

@Gery87:

Hagyománypárti vagyok, ennek része a szakralitás.

A másik opció a polgárok diktatúrája. Amit látunk: rossz rendszer. Kinek jó, ha a polgárok elősködnek?

Gery87 2024.10.15. 15:00:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És kinek jó hogy helyettük a papok meg nemesek élősködjenek?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.15. 15:05:33

@Gery87:

Ők a szakralités nevében működnek, míg a polgárok anyagi érdekeik mentén.

Gery87 2024.10.15. 20:49:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ők a szakralitás nevében hazudoznak, anyagi érdekeik mentén.

Gery87 2024.10.16. 19:56:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A gyakorlat nem ezt mutatja.
Jézus és isten nevében nagyon sokat embert öltek meg a hatalomért.
Az egyházak is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 08:07:44

@Gery87:

Mindennel vissza lehet élni.

A kérdés azonban maga az elv.

Gery87 2024.10.17. 21:13:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az elv önmagában nem elég és nem segít, ha a gyakorlat meg szarik rá...
Lásd a Fideszt.

Gery87 2024.10.17. 21:15:20

Valahogy úgy képzelem a fejedben az elv nagyon szép, ezért valljuk azt és tegyük meg rendszer-ideológiának, hogy működik e nem számít, a lényeg hogy "szép" meg magasztos meg jól hangzik....
Bizonyára egy fideszes fejében is ez van a NER-el kapcsolatban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 04:23:49

@Gery87:

Mi a jobb: egy rossz elv vagy egy jó elv, mely a gyakorlatban nem tökéletes?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása