Sikerült a nagy EP-terv: az EU ismét növelte a Zorbán népszerűségét.
Az egyébként teljesen felesleges sóhivatal, az EP eleve nem áll jól: tulajdonképpen még az EU-eszme fanatikus hívei se értik mire van az EP, mikor semmi se függ tőle. A jelenlegi EP-alkotmány szerint az EP az kb. olyan, mint a Kádár-rendszerben a parlament: időnként összegyűlik, de az égvilágon semmi jelentősége dönt-e bármiről is és mit.
Tulajdonképpen az zajlik, hogy mindenki elordítja saját álláspontját, reménykedve, hátha észreveszik őt. Persze ez nem semmi azért: hiszen fontos az álláspontok propagálása. A baj csak az, hogy az EP-üléseket 99 %-ban politikusok, újságírók, politológusok nézik, akiknek már eleve megvan a maguk sziklaszilárd véleménye.
Orbán sikeresen eltanulta a brüsszeli kamunyelvet, s kiválóan alkalmazza is. Látszott az arcán: baromira élvezi, hogy virtuális golyózápor alatt áll, s a brüsszeli baromságokat használva válaszol vissza.
A legtöbbet az EP kommunista frakciója kedveskedett a Zorbánnak, ők még dalra is fakadtak:
Érdemes megnézni a kommenteket a videó alatt: nagyjából 80 % Orbán-párti (a YT elég jól fordít, nem kell hozzá tudni spanyolul).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 08:42:54
wangfolyo.blogspot.com/2008/12/bella-ciao.html
Az tetszik a legjobban, hogy ezek a hősök mekkora nagy partizánok akarnak lenni, nem tudva, hogy a partizántevékenység, magyarán a nem egyenruhás/megkülönböztető jelzéses fegyveres tevékenység tilos, ólmos pizza a jutalma (Steiner őrnagy sem véletlenül visel német egyenruhát a lengyel alatt amikor Studley Constable faluban elrabolná Winstont)
Ezek a srácikák, a kappanhangú árulózó Boldili típusú Marxikákkal azt szeretik ha az ellenfél már védtelen, félig agyon van verve, mint Mussolini meg Clara Petacci, olyankor jó a géppisztolysorozat. Ehhez illik is a bellacsaó.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.11. 08:47:39
A nagyobbik kutyámnak Bella a beceneve, néha éneklem neki, hogy "Bella vaú".
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 08:57:38
Érdekes egyébként, vállaltan kommunistát (most az itt megszólaló férgeket kihagyva meg Mr. Hyde-ot is, aki azért más szint) hármat ismerek összesen ebből kettő olasz, sőt milánói. Még az aktív, élénk közéleti cirkuszt képviselő PCP országában sem volt senki, aki annak vallotta volna magát, a "baloldali" volt a jelző, amit használtak, a legközelebb a kommunizmushoz egy részeges rokker állt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.11. 09:03:48
Ő a "vaú" részt hallja, meg a nevét, szóval nem gond.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 09:22:51
Gery87 2024.10.11. 10:49:41
kurva gáz pillanata:
- az embercsempészek kiengedése teljesen rendben van, mert jól megdorgáltuk őket és megmondtuk nekik hogyha visszajönnek ÉS elkapjuk(!!) őket akkor kétszer annyi évet kapnak!
Aztakurva....és ezt el merte mondani a szájával...hangosan...mások elött.
- A másik amikor 56-ot ne keverjük ide, hát Orbán Balázs akkor mi a faszér mondta hogy "PONT 56-ból kifolyólag mi nem ezt tettük volna..."
Vagy hogy kell érteni hogy múltkor még "a mi Zelenszkijünket Nagy Imrének hívták"???
"A legtöbbet az EP kommunista frakciója kedveskedett a Zorbánnak, ők még dalra is fakadtak:"
Azt mondtad nem szokásod ostobán komcsizni!
Digitális_Fater 2024.10.11. 11:22:33
Úgy, hogy Nagyimrov ugyanolyan mocskos geci volt, mint Zsellérszki.
Tapi2021 2024.10.11. 11:31:00
Tapi2021 2024.10.11. 11:34:05
Vagy hogy kell érteni hogy múltkor még "a mi Zelenszkijünket Nagy Imrének hívták"???"
Ezt totál elbaszták, ennek a kommunikációját, pedig olyan egyszerű lenne kifogni a hülyék szelét a vitorlából. Ahogy már X-szer le is írtam.
Ha OV nem néz sürgősen új kommunikációs csapat után, ráfaragnak, faragunk.
Tapi2021 2024.10.11. 11:35:58
Azt mondtad nem szokásod ostobán komcsizni!"
Az antifák kommunisták. Ez a dal kommunista mozgalmi dal. A felemelt ököl kommunista jelzés... Mi a gond?
Gery87 2024.10.11. 12:54:00
Orbán nem így értette, te is tudod.
Egyébként érdekes látni pl a kommentekben mindenfelé ahogy az "ellenforradalmi, reakciós" jobboldal végre őszintén felvállalja hogy mit is gondol a forradalmakról.
Így legalább tudjuk mifélék valójában.
Gery87 2024.10.11. 12:54:55
A gond az hogy azoknak a megélhetési bóhócoknak ott az EP-ben ezekhez semmi közük!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.11. 13:14:45
Hol a komcsizás.
Az EP-ben van több frakció. Az egyik a kommunista. Minek kellene nevezni őket?
Boldeone2 2024.10.11. 13:23:41
- Dehogy nincs! Az EP részt vesz a jogalkotási folyamatban, ratifikálja a szerződéseket, jóváhagyja a köktségvetést, és ellenőrzi a végrehajtó hatalmat.
Szerencsére ott még mindig européer többség van, ezért is utálják az Európa- ellenes Orbánt, többségében
Digitális_Fater 2024.10.11. 13:25:13
Boldeone2 2024.10.11. 13:39:35
- Milyen koncepcióval ellenkezik? Az EU története a föderalizmus, a szupranacionális Európa, tehát az egységesülés, ehhez erős( ebb) EU parlament kell
Monnet, De Gasperi, Delors - mindenki a föderalizmust szerették volna, nem "a nemzetek Európáját" nem pedig a kormámyközi baxakodást..
Ráadásul most a belső felforgatók, mint Orbánék, a jelen idők fasisztái, veszélyeztetik Európát!
"Cippola mester" manipulálja a hallgatóságát, a fasisztoid propagandával...
Tapi2021 2024.10.11. 14:04:54
Így legalább tudjuk mifélék valójában."
Frászt tudtok ti. Mondjuk FERDÍTENI! Azt igen. Meg, hogy mi van a saját kis bubitokban.
Tapi2021 2024.10.11. 14:05:29
Tapi2021 2024.10.11. 14:11:59
Vajon tényleg akarjuk-e vagy csak egy szűk balos-globalista-atlantista elit tolja a kontinens erővel abba az irányba?
Szavazzunk! Erről is, meg a bevándorlásról is. Sőt, arról is, hogy el akarunk-e adósodni, tönkre akarunk-e menni egy EU-n kívüli - ki tudja milyen érdekből - háborúzó ország miatt vagy sem? ... Úgy lenne demokratikus, nem?
Ezeket ne egy agresszív, maroknyi - megint csak ki tudja milyen érdekeket szolgáló - "elit" döntse már el helyettünk.
Boldeone2 2024.10.11. 14:14:47
A Horthy- rendszer 2.0 épül Magyarországon, a társadalmi különbségek nőnek, a szociális jogok nem léteznek, agymosó propaganda uralja a társadalmat...
Boldeone2 2024.10.11. 14:18:47
- Persze, szavazzunk! Én megszavazom, hogy ne legyen többet bűnözés, vagy hogy januárban legyen 20 fok nálunk...
Ez a demagógia!
Európának nem demagógokra, hanem mérsékelt politikára van szükség, az pedig nem a felforgató Orbán!
Európa többsége még mindig liberális, progresszív, vagy mérsékelt konzi
Glokta 2024.10.11. 14:19:15
Az EP ötlete gondolom az amerikai képviselőházból jön, míg az Európai Bizottság és Tanács a szenátusnak felelnek meg (akiket eredetileg a tagállamok parlamentje jelölt az USA-ban).
Gelimtrtrddddd 2024.10.11. 14:36:39
----------
Te vagy a kommcsi, banyek!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:36:27
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:39:32
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.11. 15:41:12
alöksz róz 2024.10.11. 20:02:13
egy csomó eu-s törvényt az európai parlament hoz...
Gery87 2024.10.11. 21:55:40
És ők énekeltek?
Gery87 2024.10.11. 21:56:53
Az ellenforradalom a köznyelvben nem illik '56-ra de egyébként másképp sem.
Gery87 2024.10.11. 21:57:14
A kis bubiról te tudnál sokat mesélni, nem én.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.12. 09:43:09
Az EP nem kezdeményezhet törvényt. Megvitathatja a Bizottság jvaslatait, ezekről szavazhat. Majd ez is csak akkor lép hatályba, ha a Tanács is megszavazza.
Azaz nem olyan, mint a magyar parlement.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.12. 09:51:48
Igen, lásd a videót!
Gery87 2024.10.12. 11:11:49
Oké, valakik énekeltek, legyenek a komcsik és akkor mi van?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.12. 11:27:33
De tagadtad, hogy a kommunisták kommunisták, nem én.
Gelimtrtrddddd 2024.10.12. 11:30:47
-------------
Tagadod, hogy fingrista kommcsi vagy?
Gery87 2024.10.12. 21:11:45
Általában mindenféle indok nélkül komcsiztok akárkit.
Bár most se derült ki számomra hogy konkrétan milyen képviselők énekeltek, ezt a dalt a tanártüntetések résztvevőitől kezdve már sokan énekelték mindenféle helyen és okból.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.12. 21:14:52
Sose komcsizok nem-komcsikat. Minek tennék ilyet?
Gery87 2024.10.13. 20:43:10
Hát mondjuk amiért a többi jobber.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.13. 20:47:55
Nekem eleve más az alapállásom. Nem osztom a jobbos polgári-konzervatív eszmét.
Gery87 2024.10.14. 14:41:57
Nem, csak épp rájuk szavazol és minden szarjukat elnézed és mentegeted.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.14. 14:47:10
Arra szavazok, aki közelebb áll hozzám.
Arra szavazzak, akivel kevésbé értek egyet?
Gery87 2024.10.14. 14:57:06
Kéne neked egy felvilágosodás tagadó, feudális, keresztény, rendiségi párt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.14. 14:59:02
Nem vagyok feudalizmuspárti. Az eleve egy adott régi adott korában volt csak.
Gery87 2024.10.14. 21:46:45
Rendiség párti vagy és egyházi hatalom párti.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.15. 05:45:19
Hagyománypárti vagyok, ennek része a szakralitás.
A másik opció a polgárok diktatúrája. Amit látunk: rossz rendszer. Kinek jó, ha a polgárok elősködnek?
Gery87 2024.10.15. 15:00:58
És kinek jó hogy helyettük a papok meg nemesek élősködjenek?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.15. 15:05:33
Ők a szakralités nevében működnek, míg a polgárok anyagi érdekeik mentén.
Gery87 2024.10.15. 20:49:01
Ők a szakralitás nevében hazudoznak, anyagi érdekeik mentén.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.16. 03:23:01
A szakralitás ellentétben van az egyéni ōnzéssel.
Gery87 2024.10.16. 19:56:22
A gyakorlat nem ezt mutatja.
Jézus és isten nevében nagyon sokat embert öltek meg a hatalomért.
Az egyházak is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 08:07:44
Mindennel vissza lehet élni.
A kérdés azonban maga az elv.
Gery87 2024.10.17. 21:13:50
Az elv önmagában nem elég és nem segít, ha a gyakorlat meg szarik rá...
Lásd a Fideszt.
Gery87 2024.10.17. 21:15:20
Bizonyára egy fideszes fejében is ez van a NER-el kapcsolatban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 04:23:49
Mi a jobb: egy rossz elv vagy egy jó elv, mely a gyakorlatban nem tökéletes?
Gery87 2024.10.18. 14:14:44
Nem mindegy hogy hazug vagy nem tökéletes, a NER pl egyszerűen hazug és képmutató.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 15:09:44
A NER gátolja az eurotlantizmust és a liberalizmust, azaz már csak emiatt nem lehet rossz.
Gery87 2024.10.18. 19:23:05
Ez marhaság.
Hitler meg egyesítette a német nemzetet egy államban, aztán ettől még mégiscsak kurva szar eredménye lett a regnálásának.
Ennyire ne legyél már kétbit bassza meg!
Sőt, "mire végzett" a német nép kivérzett, és jóval kisebb lett mint előtte, visszatért a X.századi kiterjedésére...és generációkra megbélyegeződött a náci kártyával, bűntudattal, amivel mai napig birkózik és képtelen egészséges nemzeti immunválaszra!
Orbán is ezt fogja tenni a magyar néppel, ebből jól nem jövünk már ki 50 évig.
Európa seggluka lettünk, 56 és 48 népe helyett....Putyin csicska, illiberális, kollaboráns, áruló, ügynök patkányok képét vettük fel.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 19:25:10
Meglátjuk.
Egyelőre nincs okunk kapitulálni a liberális agresszió előtt.
Gery87 2024.10.19. 00:23:51
Megláttuk, 14 év volt rá és hát hazudnak, képmutatóak és hát nem működik a NER, nincsenek eredmények..