magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Tompatlan háborús uszítás

A kis drog- és homokpártoló magyarellenes libbant háborúzni akar:

a Nomentum még küzdő patkánya - nem akar a süllyedő Soros-hajóról a vízbe ugrani

Most hogy a Nomentum a megszűnés előtt áll, már nem kell taktikáznia, nyíltan kimondhatja: háborút akar, ha lehet, világháborút. Mert a világ inkább pusztuljon el, ha nem érvényesülhet az euroatlantista gazemberek akarata!

Ráadásul - mintha csak engem akarna idegesíteni - azt mondja, hogy Észak-Korea fővárosa "Fenjan" - nem, nem az, a főváros neve: Phenjan, legalábbis magyarul, az eredeti az kb. "phjonjan".

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4218713526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.10.25. 07:30:36

Érdemes lenne összevetni ezt a hozzáállást a II. vh-s hozzáállással. Ugyanis pont ők mondták mindig, hogy a csúnya, fasiszta magyar kormány miért lépett be a németek oldalán a háborúba, miért nem állt ellen a háborús uszításnak. :-)))))) Persze párhuzamok meg ilyenek rohadtul nem érdeklik őket,, talán fel sem fogják. Egy dolog van az agyukban: a gazdit kiszolgálni. EZ kb. Antonescu szintje: elvakult Hitler-barátság.
Beszélgetten városunk alpolgármesterével egy éve kb. Akkor még senki volt, nem tudtam, hogy ez lesz belőle. Egy civil szervezettel letarolták a választást, a Fidesz meg röpült. Mindegy, a lényeg, hogy iszonyat buta ember, ilyen ződagyú. Megpróbáltam vele értelmesen vitázni. A többség meglepődik az érveimen, először nem tud megszólalni, aztán megpróbál valamilyen épkézláb érveket előszedni. De ez nem. Mondta megrendeülés nélkül a faszságait. Az érveim egy kicsit sem hatották meg. Ekkor döbbentem rá, hogy van egy ilyen emberfaj, aki tudja, hogy ebből fog megélni, ezért nem is kell gondolkodnia, csak a felszívott marketingrizsát kell nyomatni. Ehhez persze kell egy nagy adag cinizmus, és az sem árt, ha buta vagy, mert akkor mindezt könnyebb végrehajtani.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.10.25. 07:33:40

@fofilozofus: Ja, Leninék faja ez. Ők is nyomatták az embertelenül buta propagandát, talán ők sem hitték el, de inkább igen. Aztán jött a valóság, és mivel nem működött, kegyetlen terrorral nyomták el azt, aki a valóságot a szemükbe köpte. Mert az ilyen ember rohadt mérges lesz, ha nagyon halványan derengeni kezd számára, hogy baromságokat gondolt évtizedekig. Ezért nyilván meg kell büntetni azokat, akik erre emlékeztetik.

gigabursch 2024.10.25. 08:52:42

@fofilozofus:
Igazi háborús hiéna.
Amúgy zsidó az istenadta.

Tipikus a retorikája:
Más vagyonát égessük el, más vérét áldozzuk fel, hogy ők élősködhessenek rajta.

_Neville 2024.10.25. 09:53:49

@fofilozofus: Igen, akkor Szálasi most tulajdonképpen faszagyerek volt, és a szemét Sztálinpincsi Horthy akart kiszállni? ;)

Gery87 2024.10.25. 10:12:38

"A kis drog- és homokpártoló magyarellenes libbant háborúzni akar:
a Nomentum még küzdő patkánya - nem akar a süllyedő Soros-hajóról a vízbe ugrani"

Ejnye bácsi! Hogy tetszik beszélni?
Jézus mit szól ehhez?

"Ráadásul - mintha csak engem akarna idegesíteni - azt mondja, hogy Észak-Korea fővárosa "Fenjan"

A büdös kurva mindenit neki!:)

Gery87 2024.10.25. 10:17:12

@gigabursch:

"Amúgy zsidó az istenadta."

:D

Mi más lenne?
Édes faszom bazmeg.

Wildhunt 2024.10.25. 10:22:17

@_Neville: ezen mit nem értesz? Sőt, azzal hogy próbálta védeni a zsidókat, közvetve palesztin gyerekeket népirtott.

Boldeone2 2024.10.25. 10:33:28

Magyarország nem tud fegyvereket küldeni, elég ha a magyar kormány nem hátráltatja a közös erőfeszítéseket Ukrajna megsegítésére, tehát nem megy szemben a közös érdekekkel...

Hasznosabb lenne a 10 éve folyó, putyinista agymosás ellen fellépni Magyarországon, mert komoly baj van a jobboldali agyakban...

Nevem senki. 2024.10.25. 10:59:01

Szerintem mehet az első sorba a többi patkánnyal együttt.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2024.10.25. 13:55:39

@Boldeone2: Az ukránoknak komoly lecke, ha az USA a te barátod, ne akard az oroszokat ellenségnek, mert nincs annyi fegyver meg pénz feleslegben, ami téged ki tudna húzni abból a bajból. Már ha marad ukrán a végére, mert Amerika sokat segít, hogy ne maradjon.

vergyula 2024.10.25. 15:49:50

@megamovieboy: "Már ha marad ukrán a végére, mert Amerika sokat segít, hogy ne maradjon."
Az oroszok meg tétlenül és könnyes szemmel csak figyelik az eseményeket.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.25. 16:27:14

@_Neville: Kádárról nem is beszélve, aki jól megbüntette a szövetségi hűséget elimináló Nagy Imrét.

vergyula 2024.10.25. 16:38:12

@Deak Tamas: Azért nézd meg a Vitya legutóbbi beszéde után készült riportokat.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.25. 16:50:11

@vergyula: inkább a Tisza párt rendezvényeit szoktam nézegetni, ahol a művelt, városi, nyelveket beszélő diplomás fiatalokat olyanok képviselik mostanában mint a 63 éves Rost Andrea, a 80 éves Jordán Tamás, a 77 éves Koltai Róbert és Nagy Bandó, meg a 79 éves Újlaki Dénes szomorú meglepetésképp Koltaival együtt, így Vityát csak felüdülésből nézek csak, ha öreg ostoba agymosott fideszre vágyom.

vergyula 2024.10.25. 16:54:01

@Deak Tamas: Remek, csupa elismert művész. De azért Fásy is okosan viselkedett a Millenárison.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.25. 17:03:50

@vergyula: így van, Nagy Bandó áll a kétségtelen első helyen. Megértem egyébként például Egerszegi Krisztinával kezdve zárva mondjuk Ákosig a fideszes, öreg, diplomátlan tehetségteleneket hogy nem állnak ki Bandó módra, fárasztó lehet a FOS epitheton obtrectatio-it újra és újra olvasni.

Wildhunt 2024.10.26. 08:35:29

@vergyula: a woke libbancsok mértékadó szakértői a mai napig a leesett állukat keresik, hogy ez nem így történt.

vergyula 2024.10.26. 12:01:17

@Deak Tamas: Pedig kiállhatnának, ellensúlyoznák Fásy-t meg Ferót.

vergyula 2024.10.26. 12:04:44

@Wildhunt: Meglehet. Nekem az rémlik, hogy közvetlenül a háború kitörése előtt Vitya meg Bayer mit mondott. Biztos ők is keresik az állukat.

alöksz róz 2024.10.26. 12:48:44

@Deak Tamas: "Egerszegi Krisztinával kezdve zárva mondjuk Ákosig" - mert köztük ki van?
a vágási ferin kívül nem nagyon van senki.

Wildhunt 2024.10.26. 12:57:43

@vergyula: megint csúsztatsz és maszatolsz, mint minden libbancs.

vergyula 2024.10.26. 13:14:20

@Wildhunt: Az említett urakkal kell tisztáznod az állkeresést.

Wildhunt 2024.10.26. 15:25:13

@vergyula: erről beszélek. Te is a kis orbáncentrikus buborékodban élsz, és leszarod egy szomszédos ország pusztulását, csak nehogy a patásnak igaza lehessen.

vergyula 2024.10.26. 16:45:10

@Wildhunt: Melyben te is, csak te élvezed.
Sajnálom Ukrajnát. A patásod esetleg megkérhetné az urát, hogy húzzon haza.

Wildhunt 2024.10.26. 17:23:05

@vergyula: hazudozz, ha ettől jobban érzed magad. Mindenesetre szép, hogy Orbánt mindenhatónak tartod.

Wildhunt 2024.10.26. 17:26:51

@vergyula: ja, hogy csak vicceltél? Akkor most mégsem érvényes, amit a másik poszt alatt írtál a túlzásokról, vadász?

vergyula 2024.10.26. 17:39:55

@Wildhunt: Elvesztettem a fonalat. Miben hazudtam, miben vicceltem?

vasútihíd 2024.10.26. 21:28:26

@megamovieboy: hát pont ez a liberálisok célja amerikával az élen. a szláv testvérháború azaz az oszd meg és uralkodj. persze visszaüt mert a brics-ben egyesült igazságon már nem tud a nyugat felülkerekedni. ez már a végjáték és nekünk időben kell kapcsolni és csatlakozni nehogy úgy járjunk mint a második vh-ban.

0dzsud0 2024.10.27. 17:42:42

@Gery87: "Jézus mit szól ehhez?"

Kérdezte az ateista, lol.

0dzsud0 2024.10.27. 17:44:26

@Gery87: "Mi más lenne?
Édes faszom bazmeg."

A helyzet az, hogy erre TÉNYLEG érdemes rávilágítani, szerencsére már nem úgy működik, hogy a zsidó szó elhangzik és automatikusan az ellenfél nyerte a vitát. :D

0dzsud0 2024.10.27. 17:46:11

@Boldeone2: "elég ha a magyar kormány nem hátráltatja a közös erőfeszítéseket Ukrajna megsegítésére"

Hát, ha azok a "közös" erőfeszítések nem a mi pénzünkbe kerülnének és nem a mi gazdaságunk (is) szenvedne hátrányokat miatta, akkor elhiheted, hogy leszarnánk...addig viszont talán nem kell magyarázkodni senkinek, hogy miért védjük a saját érdekeinket és nem elsősorban másokét. :D

0dzsud0 2024.10.27. 17:50:27

@vergyula: "A patásod esetleg megkérhetné az urát, hogy húzzon haza."

Mondjuk az enyhén nevetséges, hogy a ballib még mindig ott tart, hogy a ruszki az a semmiből odament bántani Ukrajnát. Azért van háború, mert az orosz ott van és akkor lesz nemháború, ha az orosz hazamegy. Ilyen szintű egybittel nektek kuss a nevetek ám minden témában, csak mondom.

vergyula 2024.10.27. 18:02:59

@0dzsud0: Minden ország a saját geopolitikai érdekei szerint cselekszik (ugye, Vitya?)
Lássuk csak:
- Ukrajna védi a területét, önállóságát
- Az USA kavarja a szart, mint rendesen
- Oroszország szarrá lövi Ukrajnát
A kérdés csak az, hogy miért azokat hibáztatjátok legkevésbé, akik a támadást indították, akik meghúzzák a ravaszt?

Bayaz 2024.10.27. 18:13:37

@vergyula: @0dzsud0: A magyar kormánynak elsősorban nem azzal kell törődnie, hogy ki a leginkább felelős a háborúért, hanem hogy mik a magyar érdekek.
Ebből a szempontból pedig az a releváns, hogy nem az oroszok erőltetik rá Magyarországra az USA elleni szankciókat hanem fordítva, nem az oroszok azok akik elzárják a jogos EU-s pénzeket hanem Brüsszel

Digitális_Fater 2024.10.27. 18:39:48

@vergyula: Nekem nincsenek illúzióim az oroszokkal kapcsolatban, de az ukránoknak volt lehetőségük bizonyítani, és azt bizonyították be, hogy hungarofób gecik, ezért megérdemlik, hogy gyűlölt ellenségünkként kezeljük őket. (Gyártósori rabszolgának persze jöhetnek.)

alöksz róz 2024.10.27. 19:49:07

@Bayaz: a jogos eu-s pénzeket meg is kapjuk

alöksz róz 2024.10.27. 19:50:37

@0dzsud0: igaz.
ez ma már a "kétharmad".

0dzsud0 2024.10.27. 23:05:27

@vergyula: "A kérdés csak az, hogy miért azokat hibáztatjátok legkevésbé, akik a támadást indították, akik meghúzzák a ravaszt?"

Egyrészt ne te csak ne méregesd a saját ostoba, szubjektív mércéid alapján, hogy kit látsz te általunk inkább vagy épp kevésbé hibáztatottnak, mert nem kell, hogy a sehonnai, kétes mércédnek bárki is meg kívánjon felelni! Azt gondolunk, amit akarunk, és erről nem tartozunk nektek semmiféle magyarázattal. Ez tehát a legfontosabb, de menjünk tovább! Az ukránok "hibáztatása", meg "nem eléggé támogatása" ellenzéki körökben úgy fordítható le, hogy nem vettük őket garatra, mint ahogy azt ők annyira szeretnék a komplett libtard nyugattal együtt, angolszász imperialista parancsra.

A könnyes szemű moralizálásod ("meghúzták a ravaszt") a szokásos szinten álszent és gyomorforgató. Ez továbbra sem a jók és a rosszak harca, felejtsétek már el, hogy mindenben ezt a debil, népmesei motívumot keresitek és nőjetek fel egyszer végre!

"Minden ország a saját geopolitikai érdekei szerint cselekszik (ugye, Vitya?)"

Na ez érdekes. Mert szerinted nem aszerint cselekszünl? :) Véletlenül úgy van, hogy a jól láthatóan amerikai érdek lett hirtelen az összEU-érdek is, mégcsak egyéni szempontok sincsenek, hanem minden tagállamnak épp az, és pont ugyanaz az érdeke? Mert most így tűnik, ezt kívánja a kollektív ballib debilitás épp. Meglepő. ha valakinek épp ebből rajzolódik ki normalitás és fel sem teszi a kérdést, hogy ez biztosan lehetséges-e így, nem lehet-e esetleg, hogy akár csak az egyik tagállamnak is legyen a közöstől eltérő, saját véleménye; és ha látszólag nincs, akkor tényleg nincs-e, nem csak nem meri felvállalni. Szóval ja, egyértelműen az olcsó orosz energiára épülő erős német ipar az európai (és így a magyar) érdek is még mindig, nem pedig az orosz energia elcserélése a drágább, körülményesebben beszerezhető amcsi LNG-re, de érdekelne, hogy te hogy látod. Szerintem pátoszosan, moralizálósan, mondván most nem a pénzt kell nézni (pontosabban: csak az USA-nak szabad a pénzt nézni), mert most az ukránokon kell minden áron segíteni, akik mellesleg utálnak minket, továbbá az USA szarkavarása miatt állnak eleve háborúban.

És akkor még nem fejtegettem bővebben, amit Digitális_Fater írt, miszerint nekünk aztán semmi erkölcsi dilemmát nem kell, hogy okozzon az sem, ha az ukránokat minden körülmények között aljanépként kezelnénk és úgy szurkolnánk ellenük, mint a legsötétebb ballib honfitársaink az oroszok ellen, de egyébként mégcsak nem is ezt tesszük. Elsőként ítéltük el az orosz agressziót és mindenkit befogadtunk Ukrajnából, aki csak kérte. Minden gusztustalan ukrán gyökérkedés ellenére mi messzemenően korrekt módon bánunk velük. Sürgősen felejtsétek el végre azt az óvodás (de tényleg, szó szerint 3-4 évesekre jellemző) világképet, hogy rossz dolgok csak a jófiúkkal történhetnek. Az, hogy Ukrajnát megtámadta Oroszország, nem csinált az ukránokból semmiféle szentet, mint ami a komplett nyugat ostoba, agymosott fejében láthatóan a mai napig így létezik.

0dzsud0 2024.10.27. 23:06:17

@alöksz róz: Nem, nem kapjuk meg a jogos EU-pénzeket. Amit nem kaptunk meg, az sem jogtalanul járna, mégis mit képzelsz? :D

0dzsud0 2024.10.27. 23:07:33

@alöksz róz: Nocsak. Te úgy látod, hogy az ellenzék zsidózik, erre a Fidesz rántja elő a náci-kártyát és húzza be vele automatikusan a kétharmadot? :D Ez a te valóságod? :DD

Digitális_Fater 2024.10.28. 00:06:56

A nagy ukránbarátok meg ennyire veszik komolyan a szankciókat. (Persze ez még mindig jobb, mintha az utolsó apró betűig betartanák az USA diktátumait.)

Under EU guidelines, India is likely operating within the rules. When Russian crude is processed into fuels in a country outside of the bloc such as India, the refined products can be delivered into the EU because they're not deemed to be of Russian origin.

www.tbsnews.net/bloomberg-special/oils-new-map-how-india-turns-russia-crude-wests-fuel-580430

Tapi2021 2024.10.28. 14:52:04

@vergyula: "Meglehet. Nekem az rémlik, hogy közvetlenül a háború kitörése előtt Vitya meg Bayer mit mondott. Biztos ők is keresik az állukat."

Ugyanazt, amit most is!

Hogy ne legyen háború. Ők-mi akkor még reménykedtünk, hogy az USA és sleppje NEM TOLJA EL A FALIG az oroszokat. Még a Bloomberg balkinál is reménykedtünk, amikor két héttel korábban már megírták, hogy kitört a háború. Ja, de akkor még nem, hát levették a cikket. De látható volt, hogy készülnek rá, hogy ez a CÉL!

Oroszország és EURÓPA meggyengítése, az amerikai érdekszféra és a geopolitikai hatalmuk megerősítése. Sikerült sajnos.

Azóta is egy ország nem akarja ezt az értelmetlen vérengzést: MAGYARORSZÁG!!!

Tapi2021 2024.10.28. 14:58:09

@vergyula: "Lássuk csak:
- Ukrajna védi a területét, önállóságát
- Az USA kavarja a szart, mint rendesen
- Oroszország szarrá lövi Ukrajnát
A kérdés csak az, hogy miért azokat hibáztatjátok legkevésbé, akik a támadást indították, akik meghúzzák a ravaszt? "

Azért, mert a háború nem az orosz bevonulással kezdődött, hanem évekkel korábban a HÉTMILLIÓ orosz elnyomásával Ukrajnában, és a számos nemzetközi megállapodás FELRÚGÁSÁVAL, és a vég nélküli provokálással.
Az igazi felelősek azok, akik ezt a munkát elvégezték, aminek a KÖVETKEZMÉNYE a háború!!!

Tapi2021 2024.10.28. 15:04:01

@Bayaz: Pontosan!

Kik a barátaink és kik az ellenségeink???

Akik lépten-nyomon kibasznak velünk, és már NYÍLTAN kormányt akarnak buktatni! Vagy azok, akik korrekt módon üzletelnek velünk, azonnal segítettek a vakcinával is, nem akarják megbuktatni a DEMOKRATIKUSAN többször is megválasztott és megerősített kormányt, és tiszteletben tartják a saját, szuverén politikánkat és értékválasztásunkat.

Akkor ki a barátunk és ki az ellenségünk?

alöksz róz 2024.10.28. 17:36:48

@0dzsud0: összevissza beszélsz már kínodban.

alöksz róz 2024.10.28. 17:39:27

@0dzsud0: "Nem, nem kapjuk meg a jogos EU-pénzeket." - hát dehogynem.
ami jogosan jár, az jön is.

ami meg nem jön, az nem jár jogosan. nem te döntöd el, mi a jogos.

vergyula 2024.10.28. 18:24:08

@Digitális_Fater: Ha már szankciók, hadd meséljek némi szankciós hatásról, mely engem is érint. (nem állítom, hogy rosszul, de attól még abszurd)
Tán úgy tűnhet majd, hogy adom alád a lovat, de jómagam - a libsinek elkönyvelt rácsodálkozó - rá is csodálkozom az ilyen beteg döntésekre.
Szóval, egy nagyjából amerikai multinál dolgozom. Gyárak, irodák szerte. A csapatom úgy 15 tagot számlál, szervereket adminisztrálunk globálisan. Az ukrajnai balhé előtt nációkat tekintve úgy néztünk ki, hogy orosz főnök(asszony), további 2 orosz kolléga, 2 lengyel, 3 mexikói, 1 magyar személyemben, a többi indiai.
Jött Putyin, aztán a szankciók, ez nálunk így alakult: orosz telephelyek leépítése, a kettőből egy meg is szűnt. A dolgozókat kb. 2 csoportra osztották: nélkülözhetetlen, ha ő is benne van, támogatjuk az elköltözést Oo.-ból. Ha nincs, akkor maradhat, ahol van. Másik csoport: ha elköltözik Oo.-ból, maradhat, különben mehet isten hírével.
Ez még csak a bevezető fele, folyt. köv.

vergyula 2024.10.28. 18:31:54

@vergyula: Folytatás:
Az orosz főnökasszony a továbbiakban a megmaradt orosz telephely IT-vezetője lett, nem a miénk. Az egyik orosz kollégától elbúcsúztunk, a másik egy kis örmény kitérő után azóta már Pesten él és dolgozik, továbbra is velünk. És persze szeparált domaint kaptak az oroszok, tűzfalazás, meg minden.
És ez még mindig nem a lényeg, folyt. köv.

vergyula 2024.10.28. 18:43:10

@vergyula: És a lényeg:
Pár hete/hónapja jött egy új szankciós csomag. Ennek hatása ránk: semmiféle szápportot nem lehet nyújtani az USA-ból és az EU-ból Oroszországnak. Tehát hiába vagyunk egy csapat, a magyarok (közben hárman lettünk), a lengyelek, a pesti orosz, vagy az egyik indiai, aki az USA-ban él, nem kattinthat. Csak a mexikóiak és a többi indiai segíthetnek.
Jó, gondolom ez az egész nem a cég hibája, hanem valahogy jogilag muszáj, de mindenképp abszurd.

gigabursch 2024.10.28. 18:53:10

@vergyula:
Szépen bemutattad és levezetted azt, amikor ostoba politikusok azt mondják, hogy "a szankciók működnek", akkor kb annyira hitelesek, mint az Erik, a viking című filmben az Atlantisz süllyedését elhazudó hülyék, akik azt mondják, hogy "nem süllyedünk"
youtu.be/Qxy7ByWp27U?si=knuz0U-bCwpJNFjc

vergyula 2024.10.28. 19:07:00

@gigabursch: Azért csak óvatosan, van ennek ilyen változata is:
youtu.be/dNYmJalcdgw?si=l2b_XaK4RX_gJQWl

0dzsud0 2024.10.28. 19:55:10

@alöksz róz: Tisztázd hát, hogy mit szerettél volna mondani!

0dzsud0 2024.10.28. 19:59:10

@alöksz róz: "ami meg nem jön, az nem jár jogosan."

Ha a tolvaj ellopja a tulajdonodat, az akkor amúgy sem volt a tiéd? Merthogy ez a logika.

És ja. Nem én döntöm el, a Szerződések döntik el, amit mégcsak nem is mi találtunk ki, te szerencsétlen.

Amúgy tetszik ez az öngyarmatosító felfogás, az EU tegyen bianco bármit a jövőben is, majd jössz és szerinted utólag úgyis jogos lesz. :D Szerinted ettől a Fidesznek jó lesz vagy rossz?

alöksz róz 2024.10.28. 22:08:14

@0dzsud0: nem kell semmit tisztáznom.

alöksz róz 2024.10.28. 22:10:39

@0dzsud0: "Ha a tolvaj ellopja a tulajdonodat, az akkor amúgy sem volt a tiéd? Merthogy ez a logika." - nem ez a logika.
a szerződést orbán írta alá, amikor kiment ultizni brüsszelbe.
és nem az van a szerződésben, hogy majd a megafon valamelyik hülyéje eldönti, mi a jogos és mi nem az.

Tapi2021 2024.10.29. 13:14:56

@alöksz róz: Mind jogosan jár. Te is tudod, ha akarod, hogy amit vissza tudnak tartani, azt POLITIKAI okból tartják vissza. Miközben olyan szarokon rugóznak., amit mindenki más is csinál. Plusz BELÜGYEK! Plusz szándékosan "elhiszik" az ellenzék hazudozásait, mert az ÉRDEKEIK egybeesnek! Mind kormányt akarnak buktatni, váltani.

alöksz róz 2024.10.30. 11:43:23

@Tapi2021: "Mind jogosan jár." - ez marhaság.
a nagy ultibajnok orbán aláírta, hogy milyen feltételekhez kössék az eu-támogatásokat.
és azt is, hogy ki határozhassa meg, mi a jogos.
és ismétlem, nem az van a szerződésben, hogy majd a megafon valamelyik hülyéje dönti el, hogy mi a jogos és mi nem az.

"Miközben olyan szarokon rugóznak., amit mindenki más is csinál." - ez egy bődületes nagy hazugság.

Tapi2021 2024.10.30. 13:24:07

@alöksz róz: Minden feltételt, amihez KÖZE VAN az EU-nak, teljesítünk!
Mondj egyet, amit nem, és ami EU-s HATÁSKÖR és nem belügy?!

alöksz róz 2024.10.30. 19:14:05

@Tapi2021: "Minden feltételt, amihez KÖZE VAN az EU-nak, teljesítünk!" - dehogy teljesítünk.

alöksz róz 2024.10.30. 19:14:43

@Tapi2021: orbánnak hallgatnia kellett volna a lengyel miniszterelnökre.

0dzsud0 2024.10.31. 08:34:05

@alöksz róz: Hiszen te egy erős, független nő vagy. Már értem.

0dzsud0 2024.10.31. 13:16:04

@alöksz róz: Itt akkor bizony nálad van a bizonyítási teher. Lássuk, mit nem teljesítünk? :D

alöksz róz 2024.10.31. 19:29:36

@0dzsud0: a jogállamisági kritériumokat.

hogy ez egy gumiszabály? az. ezért nem kellett volna aláírni.

alöksz róz 2024.10.31. 19:30:10

@0dzsud0: ez oszt komoly cáfolat :D

alöksz róz 2024.10.31. 19:35:55

vesztüket érzik a fideszesek.

0dzsud0 2024.11.04. 08:59:11

@alöksz róz: Igen, a "dehogy teljesítünk." szerintem is totál komolytalan cáfolat volt, ezért is röhögtelek ki a faszba. :D

Tapi2021 2024.11.04. 12:40:21

@alöksz róz: Vagyis nem tudsz egyet sem. Avagy pontosan tudod, hogy ez egy politikai, ideológiai vegzálás, aljasság, kormánybuktató szándékkal.

És ezek a "szövetségeseink"!!! Mi lenne, ha ellenség lennének???
Akinek ilyenek a barátai...

És csodálkoznak, hogy diverzifikáljuk a kapcsolatrendszerünket! Vajon miért vált szükségessé???
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása