Mintha paródia lenne, pedig valóság.
A Klub Rádió már 60 éven felüli, de magát máig flörtös tinédzsernek képzelő és így is viselkedő újságírónője műsort készített az amerikai elnökválasztásról. Meghívott két ballib szakértőt.
Meg kell mondani: a szakértők tényleg szakértők. Azaz nem rejtik álláspontjukat, de ahhoz nem igazítják a tényeket. Azaz elmondják rendesen mi a helyzet, s ettől külön van, hogy nekik egyébként mi a nézetük. Mert ezt így is lehet.
Annak idején a kommunista propaganda talán legnagyobb öngólja az volt, hogy nem mert vitázni. Nem merte a tényeket előadni, majd azok alapján valamilyen álláspontot védeni, hanem egyszerűen elferdítette a tényeket. Az eredmény ebből az lett, hogy az emberek még azt se hitték el a kommunistáknak, amiben tényleg igazuk volt.
Itt ez gyönyörűen látszik az újságírónőnél, persze liberális verzióban.
A nő szinte veszekszik a beszélgetőpartnerekkel, azok miért nem adják elő a tények ismertetése helyett Kamala Harris védőbeszédét. Amint valamelyik szakértő mond valami pozitívat Trumpról, az újságírónő igyekszik azt kontrázni, tompítani, s ugyanezt teszi fordított irányban, amikor negatívum hangzik el Harrisról.
A csúnya négerek nem akarnak a négerre szavazni! Az emberek képtelenek felfogni mi a helyzet! Miért nem az nyer, aki több pénzt szerzett??? Botrány!
Az embernek az az érzése van, mintha ettől a műsortól függne Kamala Harris győzelme, mert a műsorvezető küzd mint az anyatigris.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gigabursch 2024.11.05. 13:35:39
Tök mindegy...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.05. 14:59:01
vasútihíd 2024.11.05. 15:31:57
Boldeone2 2024.11.05. 16:02:29
Ha Trump nyer, akkor extrém rossz forint árfolyamra kell készülni, ahogy már látjuk is...
Vagyis: Trump miatt rosszabbul fogunk élni...
Boldeone2 2024.11.05. 16:06:00
Nincs echte amerikai, aki ilyen munkát elvégez...de elég ember sem lenne rá...
Wildhunt 2024.11.05. 16:33:25
Megfázhattam, vagy mi, mert egyetértünk.
élveteg 2024.11.05. 19:04:08
Aki szerint egy négernek négerre kellene szavazni az tulajdonképpen rasszista Ugyan miért ne lehetne egy feketének más ,sőt teljesen más nézete ,értékrendje mint egy fekete jelöltnek Csak azért mert egyforma bőrük színe ?
Tapi2021 2024.11.05. 21:14:09
(Ahogy Európában meg Orbán.)
Pár óra és kiderül. Nem vagyok optimista. Az USA-ban profin megy az emberek manipulálása. Látom, ahogy még "keresztény" gyülekezeteket is meggyőzött az a jelölt, aki mindent képvisel, ami a kereszténységgel SZEMBEN ÁLL! :-(
Persze ez - hála Istennek, egyelőre kicsiben - itthon is létezik.
Tapi2021 2024.11.05. 21:25:32
Ahogy pl. itt Európában is. Érdekes, minket is meg tudtak anno állítani, hogy ne költözzön a teljes keleti blokk nyugatra! Tehát nem igaz, hogy a határok nem védhetők.
A valóban szükséges - és nem csak az európai őslakos munkások és bérük ELLEN behozott - bevándorlókat is szépen ki lehetne válogatni, és ENGEDÉLYEZÉS után beengedni.
Csak, hát... Hiányzik valamiért az akarat és a szándék.
Boldeone2 2024.11.05. 21:26:48
Nevetséges dolgok számítanak: " felment a krumpli ára a duplájára, a tojás 60% - al...."
Boldeone2 2024.11.05. 21:31:20
- 30 évvel ezelőtti viszonyokat nem lehet a maihoz hasonlítani. Egyébként akkor is mentek már a nyugati országokba, de a Kelet- Európa soha nem volt nagy ember kibocsátó
A modern, interkontinentális migráció nem megállítható- valahol mindig be fognak jönni...
Boldeone2 2024.11.05. 21:33:45
A munkáltatóknak olyan emberek kellenek, akik 12 órát le bírnak dolgozni. Itthon meg abból kevés van...
Boldeone2 2024.11.05. 21:38:35
Egy felső középosztálybeli német soha nem kuli munkát végezni, éppen ezért hívták be anno a migránsokat, hogy legyenek gyári melósok, vagy éppen budipucolók...
Ez a kapitalizmus! Nézd meg mennyi a havi bér Egyiptomban vagy Nigériában, abból látni fogod, miért nem maradnak otthon..
alöksz róz 2024.11.05. 21:42:49
alöksz róz 2024.11.05. 21:44:07
Gery87 2024.11.05. 21:50:02
Ennek ellenére fej-fej mellett vannak és a legfanatikusabb demokrata lobbisták és szimpatizánsok, főemberek, elemzők se mondják azt hogy ne így lenne és a nő nyeri mindenképp.
A woke-ot már sokan unják ott is, az hogy baj van érzik ott is sokan ideológiától függetlenül, az hogy Harris alkalmatlan és nincs programja, hogy Trump egy bohóc meg egy fasz de nem a patásördög szintén látják sokan.
Gery87 2024.11.05. 21:51:12
Így van, nehogy már a tőkés gecik kénye kedve miatt legyen migráció.
Gery87 2024.11.05. 21:52:34
Viszont ugyanúgy öregszik, szóval ez nem tartható örökké.
Digitális_Fater 2024.11.05. 21:59:07
0dzsud0 2024.11.05. 22:00:57
0dzsud0 2024.11.05. 22:05:50
Most ez a nevetséges? Amikor nálunk vannak választások, akkor meg az egész ellenzék azzal jön, hogy Orbánnak meg kell buknia, mert Budáról már nagyon látszik ám, hogy a vidéki suttyóknak nem fog tetszeni, hogy a zorábna elrontotta az árakat. Vagy félreértelek és nem azt akartad mondani, hogy ez a nevetséges?
0dzsud0 2024.11.05. 22:09:29
Azt amúgy felfogod, hogy nem migráció a probléma, hanem az ILLEGÁLIS migráció? :D Hihetetlen amúgy, hogy még mindig ebbe az összemosásba akar belekapaszkodni az ellenzék, és azt hiszik, hogy ha nem fogadtuk be a no-fingerprint Alikat, ELLENBEN jöhetnek a letelepedési kötvényesek, meg az ukrán menekültek, akkor húde, micsoda ellentmondásba került a NER, sakk-matt Orbán. :DD
alöksz róz 2024.11.05. 22:12:21
hátha szétveri egy kicsit a globalizációt.
alöksz róz 2024.11.05. 22:13:58
a legális miért nem probléma? ide jönnek és elveszik a magyarok munkáját.
Boldeone2 2024.11.05. 22:20:05
Nálunk főleg legális migráció van, ide " Ali " nem jön, mert középszar hely vagyunk, de Ázsia keleti részéről tudnak behozni rabszolga munkaerőt, ami pl felnyomja a lakbér árakat
Emiatt sokan ellenzik
Boldeone2 2024.11.05. 22:25:54
De az USA? Ahol tényleg extrém könnyű sok pénzt keresni? Ezt tapasztalatból mondom, mert éltem ott, és migránsként is jól meg tudtam szedni magam...
Az infláció az egész világon hat, ezt nem lehet egy kormány nyakába varrni teljesen, de azért vannak különbségek...
A 410 forintos euro azért ultragáz...
Arcade Macho 2024.11.05. 22:31:46
te kevered piaci kapitalizmust a RABLOkapitalizmussal !!!
es jo rasszista modra meg is indoklod hogy azert kellenek az etcsokolade szinuek mert hulyek az ELIT munkajahoz es ugyis jol birjak az alja melot akar meg 12 oraban is
vasútihíd 2024.11.05. 22:32:38
Boldeone2 2024.11.05. 22:33:53
- Éppen a " vidéki suttyók " fordulnak el Orbántól most, mert ők érzik a megélhetési problémákat jobban. Addig lehetett dumálni, amíg a külső körülmények lehetővé tették...Most viszont az látszik, hogy nulla a magyar gazdaság rezilienciája
Elég az euro és a dollár árát nézni... Hamarosan új áremelkedések lesznek...
Arcade Macho 2024.11.05. 22:33:59
nem hittem volna hogy igy ennyi ido elteltevel ezzel jonnek elo :)))
Boldeone2 2024.11.05. 22:36:38
- Sehol a világon nincs tisztán piaci kapitalizmus. Az egy mítosz. Mindig is monpolóiumok, trust- ok voltak
Boldeone2 2024.11.05. 22:38:01
vasútihíd 2024.11.05. 22:40:25
Gery87 2024.11.05. 23:04:22
Nem fogja. Nem tudja.
Csak dumál.
alöksz róz 2024.11.05. 23:27:13
0dzsud0 2024.11.05. 23:44:40
"az illegális nekünk miért probléma?
a legális miért nem probléma?"
Egyedül a lényeget nem érted, de viccelni azért már szeretnél vele. :) A lényeg pont az, hogy azt majd mi tudjuk, hogy melyik probléma vagy nem probléma, nincs indoklási kötelezettség a ballib csicskák felé, külföldiek felé meg pláne nincs.
Amúgy legális például az ukrán menekültek érkezése. Most azt próbálod beállítani, hogy velük kapcsán üzent a magyar kormány, hogy nem vehetik el a munkát? Aztán meg nem értitek, hogy miért nem megy át az ellenzéki üzenet a buta szavazóknak, mi? :)
MEDVE1978 2024.11.05. 23:47:25
A másik Kamala Harris. Egy indiai-néger nő. Mellette szólhat, hogy ő inkább a status quo híve. Külpolitikailag ő továbbra is ott van, hogy az USA a világ csendőre, Európa szövetségese. Ukrajnát tovább támogatná. Ő elégedett a jelenlegi gazdasági rendszerrel, menne úgy tovább, ahogy Biden, ami nem feltétlenül rossz. Az inflation reduction act és a közbefektetések felpörgették az USA gazdaságot - náluk nem döglődés van, mint az EU-ban. Ezt Trump nem valószínű, hogy meglépte volna.
Ugyanakkor Harris negatívumai is egyértelműek. Ő a status quo és nagytőke embere, rengeteg pénzt kapott. A média és a celebek is őt támogatják ezerrel. Alapjában félnéger/félbarna és nő, tehát fullban nyomja majd a woke-ot. Nála folytatódni fog az eddigi irányvonal: az amcsi cégek majd szépen inkább négert / nőt / buzit vesznek fel és így hirdetik, hogy mennyire modernek. A médiából továbbra is ömleni fog a woke fos, minden filmben lesz homokos vagy néger, jönnek a női főszereplős remake-ek. Az egész államot áthatja majd ez. Külpolitikailag valószínűleg kevésbé lépne drasztikusokat, de Bidenhez hasonlóan a színfalak mögött ő is szarik Európa érdekeire, sőt, hiszen neki semmi köze származásilag sem Európához.
Magyar szempontból is érdekes az egész: Trump egyrészt Orbánéknak jelentős politikai előny lenne, mivel Magyarország nemzetközi elszigeteltsége enyhülne. Viszont Trump egyik kedvenc vesszőparipája a gonosz EU-s autógyártók megrendszabályozása, ami a német és ezáltal a magyar gazdaságra rendkívül rossz hatással lenne. Ha minden igaz az orosz-ukrán konfliktus befagyasztása szintén pozitív lenne Magyarországnak, hozhatna egy lassú enyhülést és újra üzletelést az oroszokkal, bár csak középtávon.
Harrisnek, ahogy a woke vezetők döntő részének Orbán az antikrisztus. Ennek megfelelően folytatódna a jelenlegi politika, Pressmanestül, kritikástul stb. A viszony ellenséges maradna. A másik két téma ellentétesen alakulna, tehát valószínű, hogy Harris nem menne el újabb védővámokig, illetve elnyújtaná az ukrán konfliktust, továbbtömve fegyverrel és pénzzel az ukránokat.
Szóval mindkettő mellett és ellen is szólnak érvek, a South Park-ot idézve versenyzik a gennyes tus és a redvás szendvics. Vicces módon sokkal jobban járnánk, ha az alelnökök lennének elnökök. Vance és Walz is sokkal tehetségesebbnek tűnik, mint az elnökjelöltjük.
0dzsud0 2024.11.05. 23:49:28
És az nem csökkenti picit az ilyen jóslatok súlyát, hogy ezt szó szerint minden nyomorult héten meghallgatjuk tőletek 2010 óta? Most aztán majd megjön a gázszámla majd a vidéki nyugdíjasoknak, Orbánt a válság váltja le 2022 tavaszán, erre emlékszel még? :D Óráid vannak hátra, Orbán!! :D Bohócok...
0dzsud0 2024.11.05. 23:57:26
Biden alatt 50%-kal nőtt az USA tartozásállománya, GDP-arányosan is 15%-kal. Az elképesztő inflációt is Biden hozta az egész világra a covidos pénzszórással, majd az inflációcsökkentőnek hazudott újabb pénzszórással. Szóval hagyjuk már...
"Vicces módon sokkal jobban járnánk, ha az alelnökök lennének elnökök. Vance és Walz is sokkal tehetségesebbnek tűnik, mint az elnökjelöltjük."
Vance totál értelmes és intelligens, Walz ellenben sajnos buta, mint az anyaföld. :( Szóval ez az érv csak a republikánusokra áll, a demokratáknál még az alelnökjelölt is szar.
MEDVE1978 2024.11.05. 23:57:55
"Cuki, ahogy eljátsszátok, hogy nem emlékeztek az alapproblémára, azaz, hogy jól ráfáztunk volna, ha mi regisztráljuk őket anno, aztán pedig szépen hozzánk lehetett volna visszatoloncolni őket nyugatról. :)"
A probléma az, hogy ennek 2015-2016-ban lett volna megoldása, sőt, akár még ma is lehetne.
1. Le kellett volna fényképezni a migránsokat, egyenként.
2. Amelyik tud írni, azzal ki kellett volna töltetni egy adatlapot, hogy mik az adatai. Igazából lényegtelen, hogy hazudnak-e benne.
3. Az adatlap mellett pedig ki kellett volna töltetni / aláíratni velük egy nyomtatványt, hogy ők Görögországban / esetleg Bulgáriában / Olaszországban léptek az EU területére. Ez viszonylag egyszerű, hiszen fizikailag lehetetlen, hogy máshol jöttek volna be a balkáni útvonalon keresztül.
4. Utána elengedni őket, menjenek, ahova akarnak.
5. Amikor a hülye német bíróság vissza akarja őket toloncolni Magyarországra, simán átadni nekik a formanyomtatványt, hogy ők Görögországot keresik, itt van, az érintett lenyilatkozta, hogy ott lépett az EU területére.
Ez nem ördöngősség. Kellett volna egy pár formanyomtatvány mondjuk egy tucat nyelven (angol, francia, arab, pástu, indiai). Problémát a nem írástudók okoztak volna. Persze ez valószínűleg nem igazi regisztráció, de fügefalevélként jó lett volna az EU felé.
0dzsud0 2024.11.06. 00:14:27
alöksz róz 2024.11.06. 00:19:59
ezek az érveid:
- elbuktátok a választást, srácok
- a ballibek csicskák, 2010 óta mindig csak buknak, nem kell semmit nekik megmagyaráznunk, bebebeeee
- nem is órái voltak hátra orbánnak, háháháááá
jobban járnál ha a sok kínos marhaság helyett csak az ultimate érvedet vetnéd be: nekem van igazam, mert kétharmad.
alöksz róz 2024.11.06. 00:23:05
az biztos, hogy ti jól jöttetek ki a közpénzlopásból fizetett kampányból.
azt is elhiszem, hogy te is annyit kaptál belőle, hogy nincs hiányérzeted.
alöksz róz 2024.11.06. 00:30:32
az úgynevezett ukrán menekültek egy jó nagy része nem is ukrán. hanem afrikai, indiai, közel- és távolkeleti migri.
aki ukrán állampolgár, annak egy jó nagy része meg nem is menekült, hanem ingázik a segélyért. kap mindenféle ellátmányt és viszi haza eladni.
Boldeone2 2024.11.06. 00:56:17
Boldeone2 2024.11.06. 01:00:37
- Hagyjuk már a marhaságot ! Itt kb 5000- 10000 ukrán maradhatott, annak fele kb. kárpátaljai magyar cigány, a többi 1 millió meg ment tovább nyugatra. Itt azok vannak, főleg ázsiaiak, akiket Orbánék behoztak
Boldeone2 2024.11.06. 01:08:52
Egyészt teljesen indifferens az USA dollár tartozásállománya, egy állam soha nem mehet csődbe a saját pénzében!
Másrészt, Trump kezdte a Covid helyreállitási programokat, nem Biden
edition.cnn.com/2020/12/27/politics/trump-relief-bill-christmas-eve/index.html
Harmadrészt: kb 2009 óta nyomtatják nagyban a pénzt, vajon akkor miért nem volt infláció kb 2022- ig?
Amúgy az összes állam ezt csinálta, beleértve a magyart is, 2022- ig..
Gery87 2024.11.06. 01:12:53
Kérdés, mennyire fog ez működni.
Mivel az amerikai munkaerő bizony drága, lehet mondani hogy "bassza meg Kína majd mi hazahozzuk a munkahelyeket", csak hát ez a versenyképességnek meg a profitnak nem fog tetszeni, a tőke meg azt nem szereti.
alöksz róz 2024.11.06. 01:16:30
meg az eu-ban.
Gery87 2024.11.06. 01:17:25
"Alapjában félnéger/félbarna és nő, tehát fullban nyomja majd a woke-ot. Nála folytatódni fog az eddigi irányvonal: az amcsi cégek majd szépen inkább négert / nőt / buzit vesznek fel és így hirdetik, hogy mennyire modernek. A médiából továbbra is ömleni fog a woke fos, minden filmben lesz homokos vagy néger, jönnek a női főszereplős remake-ek. "
Ezen túl vagyunk részben, nagy a kiábrándulás és már unják ott is.
Ha mégis ő nyer, még 4 év haladék, de annak lehet hogy egy Republikánus kétharmad lesz az eredménye...
Mindegyik egy tőkés geci báb, de akkor már inkább Trump.
Sajnálom, lehet rohadt szexista vagyok és ezért maradi, de női főnöktől mentsen meg az ég:)
Gery87 2024.11.06. 01:20:45
Ha a vásárlóerőről van szó, jó a magas bér, de amikor azt meg is kell fizetni akkor már nem szokták szeretni. Ezért vitték ki a gyártást hugyérszarérföldére.
Ha a kettőt együtt akarod annak egy nagyon vékony profit lesz a vége....amit a 70-es évek eleje óta nem igazán szeretnének látni ezek a férgek és nem is igen szorultak rá.
Boldeone2 2024.11.06. 01:24:02
- Ez ugye érvényes Trumpra is, aki további adókedvezvényeket ígér a nagytőkének, azoknak, akik most is pénzben fetrengenek..
Harris legalább középosztályt támogató programot hirdetett...
hogy jól ráfáztunk volna, ha mi regisztráljuk őket anno, aztán pedig szépen hozzánk lehetett volna visszatoloncolni őket nyugatról. :)"
- Ez ugye a másik hozzászóló, " Odzsud " marhasága, hiszen a Dublini rendszer nem működik 10 éve, vagy csak mutatóban esetleg..
Mivel nyitott határok vannak, így 3 nap múlva minden visszatoloncolt migráns Németországban lenne. Tehát ez nem müködik..
Főleg ha egy év alatt 1 millió illegális érkezik...
Nincs az az apparátus amely ezzel megbirkózna...
A valós megoldás a hazatelepítés lenne, ami megint csak kivitelezhetelen ekkora méretekben. Rádásul több afrikai ország teljesen ellenséges, sőt bátorítja a migrációt..
Sok migránsnak még a személyazonossága sem állapítható meg, mert a papírokat eldobják és hazudnak valamit...
Ha már Európában vannak, akkor szinte lehetetlen kezelni a problémát
Boldeone2 2024.11.06. 01:29:17
24.hu/belfold/2024/11/05/median-tisza-vezetes-fidesz-kdnp-gazdasag/
Arcade Macho 2024.11.06. 02:31:53
de ugye most itt a videki suttyokrol volt szo, akkor hat a masik klasszikust hoznam egy telexes cikket: "Mérő László is szavazatszámláló volt, és már érti a vidéki világot, amelynek nagy többsége a Fideszre szavazott"
Arcade Macho 2024.11.06. 02:34:14
"es jo rasszista modra meg is indoklod hogy azert kellenek az etcsokolade szinuek mert hulyek az ELIT munkajahoz es ugyis jol birjak az alja melot akar meg 12 oraban is"
szoval rasszistanak teccik lenni?
szerinted a csokoladek kozul az az egyed, aki peldaul egyetemet vegzett es egy magyarpeterszavazonal intelligensebb az azert jojjon IDE mert az alja munkara a testfelepitese leheyove teszi hiszen hat azok erosebbek, vagy hogy ertetted?
Digitális_Fater 2024.11.06. 02:49:10
suno.com/song/1e7921cf-c754-48bf-8cd1-f60542ecd107
0dzsud0 2024.11.06. 09:11:21
0dzsud0 2024.11.06. 09:12:49
0dzsud0 2024.11.06. 09:16:06
0dzsud0 2024.11.06. 09:17:38
De volt. Javaslom, várj még egy pár évet, mielőtt ki szeretnéd építeni az új ballib alternatív múltat, mert most még aktívan emlékszik rá mindenki.
0dzsud0 2024.11.06. 09:19:57
Ez igaz, úgyhogy többször meg ne halljam egyik balos kis csicskától se, hogy hogy áll szerintük a magyar államadósság! :))
A többi sületlenségedet már nem lektorálom végig...
0dzsud0 2024.11.06. 09:24:27
0dzsud0 2024.11.06. 09:24:57
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 09:26:25
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 09:36:11
alöksz róz 2024.11.06. 10:54:34
Tapi2021 2024.11.06. 11:02:09
Eddig hol voltak????
Egy embernek volt bátorsága nyíltan támogatni mindvégig: Orbán Viktornak.
A többi lapított, mint szar a fűben.
alöksz róz 2024.11.06. 11:05:11
ki van zárva...
nagyon úgy tűnik, hogy a magyar kormány százezer- de inkább milliószámra engedi be az eu-ba az illegális bevándorlókat.
Tapi2021 2024.11.06. 11:06:29
Mintha ti, az ellenzék nem ugyanilyen "nevetséges" dolgokkal kampányolnátok és gerjesztenétek a hangulatot.
Te pl. hányszor írtad le a "nálunk a legnagyobb az infláció, drágább minden, ... stb." szavakat?
Tapi2021 2024.11.06. 11:08:03
Wildhunt 2024.11.06. 11:12:09
Pont nem igaz. Ahhoz, hogy az USA-ban érzékelt életszínvonal ne zuhanjon drasztikusan, de ne kelljen megtagadni a jóléti lózungokat, elengedhetetlen a fekete munkaerőpiac megléte.
Tapi2021 2024.11.06. 11:12:21
Igazad van! A sok tőkés geci miatt özönlenek ide. Bezzeg amikor szocializmus volt senki nem akart beözönleni a keleti blokkba!
Ebből is látszik, hogy a szocializmus mennyivel jobb, mint a kapitalizmus.
Már csak a migráció szempontjából is.
Wildhunt 2024.11.06. 11:13:50
Tapi2021 2024.11.06. 11:14:01
Pontosan az ilyen "úgy sem tehetünk semmit" felfogás miatt vannak ezek a "megoldhatatlan" jelenségek, dolgok.
gigabursch 2024.11.06. 11:16:28
Nagyon úgy tűnik, hogy tényadatok nélkül próbálsz észt osztani, hauzudzni.
Menj ki három napra Záhonyba és vezess egy statisztikát, hogy kiket, miket látsz a határon átjönni.
A határon tájövő férfiak java segélyturizmusban érintett, aminek a vámszedői épp a hohol határőr haverjaid.
Csak szólok...
Tapi2021 2024.11.06. 11:17:22
Pedig tényleg mindent beleadtak. Még az HBO is éveken át Trump ellen kampányolt )a magyar műsorában is!?). Egy k..va mozicsatorna!
Tapi2021 2024.11.06. 11:20:20
Aha, és ezt kik is csinálják???
Tapi2021 2024.11.06. 11:32:20
Ez lefordítva: tovább tömve - amerikai és európai KÖZPÉNZZEL - elsősorban az amerikai fegyvergyárakat, és még több HITELLEL segítené elsősorban az amerikai tőkéseket, amit az ukránok (és mi) fizetünk majd vissza évtizedekig!
Ezeknek a támogatásoknak a döntő része nem az ukrán emberekhez kerül, ők csak HITELKÉNT kapják fegyverre, a háborúra, és fizethetik.
Boldeone2 2024.11.06. 11:34:46
- Miben volt igazad te nyomorult bohóc? Az összes migránst átengedte a határon Orbán, ahogy a mai napig MINDENKI átjut a magyar határon, mivel Magyarország NEM célpontja a migrációnak!
A migráció illegális fajtája nyugati és nem magyar probléma! Innen 99,9% tovább megy!
Könnyű pofazni Orbánnak, mivel Magyarorszag nem célpont!
Tapi2021 2024.11.06. 11:37:31
1. Le kellett volna fényképezni a migránsokat, egyenként.
2. Amelyik tud írni, azzal ki kellett volna töltetni egy adatlapot, hogy mik az adatai. Igazából lényegtelen, hogy hazudnak-e benne."...
MEGPRÓBÁLTUK!
Ez kizárólag ÖSSZEFOGDOSÁS után (emlékezz a szántőföldi kergetőzésekre!), és ZÁRT táborokban lett volna lehetséges!
Megpróbáltuk és MINDENKI ELLENÜNK FORDULT!
A zárt tábor haláltábor, koncentrációs tábor lett, mi meg konkrétan NÁCIK!!!!
Nem emlékszel???
Boldeone2 2024.11.06. 11:38:36
- Ez igaz. Évekre visszamenőleg a kummulált infláció Magyarországon az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb. Ez jelentős részben Orbánék bűne!
A forint miért ilyen szar? Arra adj választ!
Boldeone2 2024.11.06. 11:39:29
Boldeone2 2024.11.06. 11:42:14
Megpróbáltuk és MINDENKI ELLENÜNK FORDULT!"
- Ez marhaság! Nagyon jól tudod: ezreket, tízezreket nem lehet táborban tartani. Ezt Orbán is tudta, meg azt is, hogy Magyarorszagon nem marad senki...
A magyar hatar most is simán átjárható...
Aki akar átmegy...
Tapi2021 2024.11.06. 11:43:31
Hazudott, mert ugye nincs is háború, és annak a nem létező háborúnak sincs semmi negatív hatása egész Európára és ránk is.
Világos.
Az illegális bevándorlást is OV találta ki! Ezt is tudjuk. Meg az összes problémát, amit "nem" okoz...
Boldeone2 2024.11.06. 11:46:42
Ma már szinte csak alibi határvédelem van, brutális emberhiany a határvadászoknál, de nem gond, mert minden migrans megy tovább, akik nyugaton kötnek ki végül..
Boldeone2 2024.11.06. 11:47:52
- Azt hazudta hogy "haború és béke közt választunk" " MZP háborúba viszi az orszagot "
Tapi2021 2024.11.06. 11:48:48
Azt is leszögeztük már, hogy aki egyszer már benn van az EU-ban, Schengenen belül, az MINDENHOL ott van! Mert ez egy térség!
Oda megy, akár később, AHOVÁ AKAR. Pláne, ha már papírjai is lesznek.
Tapi2021 2024.11.06. 11:49:15
Boldeone2 2024.11.06. 11:50:37
- Nyilván okoz NYUGATON , ide a kutya sem szívesen jön- csóróság van- , főleg felétek Nyíregyházán!
Este nézz szét, mennyi a kukázó, palackgyűjtő....
Boldeone2 2024.11.06. 11:51:41
Boldeone2 2024.11.06. 11:54:20
- A tapasztalat azt mutatja, hogy ide nem jön senki, max az az emberkereskedő akit éppen Orbanék engedtek át..menekültek ide nem telepednek!
Max a kárpátaljai romák, meg pár ukran akiknek itt volt kapcsolata
Tapi2021 2024.11.06. 11:54:29
Ha már Európában vannak, akkor szinte lehetetlen kezelni a problémát "
Igen és hogyan is kerülnek ide gumicsónakkal?
Nem úgy, hogy még a túlpart közelében "kimentik" őket európai hajók és ÁTHOZZÁK őket Európába?!
Egy töredék kivételével, mind így ér át.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 12:01:36
igen, az vagy.
Tapi2021 2024.11.06. 12:04:21
Adj te! Amikor a forint erős volt, akkor is ez a kormány volt (mondjuk pár napja, hete), és most is ez a kormány van. Közben az S and P is befektetésre ajánlott kategóriába tette Magyarországot! Akkor miért is van most ez?
Tehát NEM a magyar kormány játszadozik az árfolyamokkal! Hanem?
Tapi2021 2024.11.06. 12:10:41
Aki akar átmegy... "
Tudom, hogy meg van a magatok meséje erről, de miért kell konkrét hazugságokat többször leírni?
Tapi2021 2024.11.06. 12:17:05
Itt a háborút támogatók, fenntartók és eszkalálók, (és ezzel az ukránokat lényegében halálba küldők), és az ezt ellenzők vannak egymással szemben, és MZP meg az ellenzék tudjuk hová álltak (és nem is csak volna).
Boldeone2 2024.11.06. 12:18:43
Amikor a forint erős volt, akkor is ez a kormány volt (mondjuk pár napja, hete), és most is ez a kormány van"
- A forint évek óta nem erős, most viszont extrém gyenge. Miért? az Orbánék által meghirdetett gazdasag - és pénzpolitika erre determinálja, meg a GDP- adat is
Tapi2021 2024.11.06. 12:20:20
A nagy különbség az köztünk, hogy mi tudjuk, hogy nem csak a ma van, meg az, ami ma van, hanem lesz holnap is, akár gyökeresen megváltozott körülményekkel.
Egy felelős államférfi, kormány, ember, túl lát a mán!!! És látja, modellezi a lehetséges jövőt is!
Boldeone2 2024.11.06. 12:21:31
- Mivel itt nincs nagyon fegyver, így max gesztusokat tett volna, szemben Orbánnal, aki akadályozta az EU döntéseit
Ha a háború eszkalálódik, azt Magyarország sem " ússza meg"
Boldeone2 2024.11.06. 12:24:45
- Mi lesz holnap? Orbán tudja ? Dehogy tudja! Egyelőre szinte minden terve elbukott, amit évekkel ezelőtt megígért...
Tapi2021 2024.11.06. 12:26:47
Tehát már a Standard and Poors-t is behúzta Orbán a NER-be?!
Tapi2021 2024.11.06. 12:32:34
Még mindig nem érted, hogy ma mi arra is gondolunk, amikor már Orbánék sehol sem lesznek, meg mi sem. De remélhetőleg az országunk még itt lesz és főleg magyarok lakják majd.
Ez nehéz lesz, ha a KÖZÖS EU térség közben idegenekkel telik meg. Akkor mennek majd mindenhová.
Az kőbe van vésve - történelmi távlatban -, hogy tőlünk nyugatabbra MINDIG jobb lesz az élet? Elég, ha elzárják a honfoglalók elől a ma még működő pénzcsapokat. Mert ma még bírja (?) a nyugat finanszírozni őket. Máris más lesz a helyzet és az irány is.
A történelem hosszú.
Tapi2021 2024.11.06. 12:37:23
És mivel rossz döntések ezek, hogy/amikkel beszálltak az USA geopolitikai hatalmáért folyó háborúba, ahelyett, hogy őrizték volna a békét Európában - ez az egy feladata lett volna az erre létrejött EU-nak!!! - ezt nagyon helyesen tette, teszi.
Európának NEM ÉRDEKE ez a háború! Sőt, hatalmas károkat okoz nekünk.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 12:57:12
Merthogy az mind bejött amire Csaba László azt mondta, hogy el fog bukni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 13:01:28
Halvány gyanúm van - noha török "testvéreinknek" köszönhetően sosem tudjuk már meg - hogy Mátyás idejében mi voltunk a legmenőbbek, nem a capuletmontaguzó itáliai városállamok tömkelege.
Meghát 1914-ig és 45-ig sem volt gond e szempontból.
Arcade Macho 2024.11.06. 13:35:00
ha esetleg lemaradtal volna akkor kozolnem hogy 200 milla EUROval megbuntettek hazankat mert nem engedtuk be a redvas migransokat, nezzel utana mielott terjeszted az IGET !!!
egyebkent meg loni kellene a hataron es nem csak visszakisergetni de akkor a magadfajta az EPs fullidiotakkal meg a miatt orjongenetek, hogy de hat a szegeny bocziszemu igiri migirik...
Arcade Macho 2024.11.06. 13:38:53
en a sajtot anno 3e alatt vettem 3-4 eve es ma meg 3500 Ft a kiloja
tessek mondani, ez aztan a hatalmaaaaaaaaaaaaaaaaaaas inflacijo???
alöksz róz 2024.11.06. 15:15:11
Wildhunt 2024.11.06. 15:15:44
alöksz róz 2024.11.06. 15:17:52
alöksz róz 2024.11.06. 15:21:57
viszont a határon átjövőknek csak egy része ukrán.
gigabursch 2024.11.06. 16:02:58
Aha.
Most már csak igazolni kéne.
Nekem egy 0-24 Time elapse video is jó.
alöksz róz 2024.11.06. 17:27:05
gigabursch 2024.11.06. 20:27:02
Szóval te nem jártál ott, csak szövegelsz...
alöksz róz 2024.11.06. 21:32:08