A liberális választási logika egyszerű.
Nyertek az "európapártiak" és a "nyugatpártiak"? Akkor nincs látnivaló: a demokrata ember elismeri a demokrácia működését.
Vesztettek az "európapártiak" és a "nyugatpártiak"? Akkor el lett csalva a választás, beavatkozott a KGB, az igaz demokrata felismeri, ez itt áldemokrácia.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vasútihíd 2024.11.06. 06:08:18
ahogy korábban írtam a trump szavazókat megint nem tudták bemérni előre és sok százalékkal töbett hozott a fontos államokban a felmérésekhez képest. ráadásul nagyon valószínű hogy országos szinten is megszerezte a többséget.
vasútihíd 2024.11.06. 06:09:35
gigabursch 2024.11.06. 08:17:13
Ha valódi polgárháborút akarnak, akkor ettől többet nem is kell tenni.
vasútihíd 2024.11.06. 08:29:18
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 09:01:38
www.zdg.md/stiri/harta-cum-arata-r-moldova-dupa-procesarea-a-peste-99-din-procesele-verbale/
Sandura a külföldön élő moldáv állampolgárok szavaztak, ami, mint Boldili óta tudjuk, etnikai alapú belepofázás egy ország életébe. Érdemes amúgy elolvasni a Krónika cikksorozatát, érdekes ennek a népnek a mentalitása. Főleg, hogy szerintük például Moldávia függetlensége nem opció.
kronikaonline.ro/cimke/moldovai-koztarsasag
gigabursch 2024.11.06. 09:24:41
Már írtam máshol és te is olvastad:
Itt a cionista és a globalista háttérhatalom meccsezik.
De amúgy ez az a fajta végjáték, ahol nekünk magyaroknak az alábbi teendőink vannak:
- értékeink megőrzése
- eltemetett, elfeledett értékeink feltárása
- értékeink működtetése
- a világ gyógyítása
Az, meg hogy körülöttünk ki mit rabol és harácsol - részletkérdés. Úgyis belefullad.
gigabursch 2024.11.06. 09:27:21
Most, hogy alighanem Trampli az AEÁ újabb elnöke, kiderülhet ám az az opció, hogy hiábavaló volt a sok-sok külföldi levélszavazat...
Mert az AEÁ Moldovát le fogja tojni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 09:28:40
Nekem is van egy moldáv haverom, aki aláhúzza, hogy ő nem román. Az mondja, igen, újlatin rokonnép vagyunk, ők a legközelebbi rokonaink, de a mi identitásunk más. Olyanokat mondogat, hogy a moldáv identitás régebbi a románnál.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 09:43:52
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 09:51:44
anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=wrz&datum=18290925
az oláh is csak 1777-től :
anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=gas&datum=17740201
a moldáv 1710-től:
anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=ptm&datum=17100219
Ettől függetlenül az egyetlen moldáv picsát akit ismerek, nagyon súlyosan inzultálnám sokszor, akkora faszparaszt.
Boldeone2 2024.11.06. 10:18:17
- Ugyan, miért ne akarnának? Egyedül az EU - csatlakozás " opció" egy ilyen kicsi és szegény országnak
Mit hoz az EU:
- euró milliárdok
- szabad munkavállalás
- befektetések
Nincs alternatíva!
Boldeone2 2024.11.06. 10:19:29
- Pont ellenkezőleg: most jön a neheze! A forint omlik összefelé!
Trump vámjai kinyírják az európai ipart
Boldeone2 2024.11.06. 10:22:41
Grúziában sajnos a bűnözők nyeretek, ahol fokozódik a dikta
Boldeone2 2024.11.06. 10:25:29
Érdekes: Tbilisziben nyert az ellenzék, ahogy Kisinyovban is...Mindenhol az iskolázatlan, szegény, falusi emberekkel van a probléma!
Gery87 2024.11.06. 10:29:01
@Deak Tamas:
Besszaráiba nagyobb területet foglal magába mint Moldova, nem egyenlő a kettő.
"Érdemes amúgy elolvasni a Krónika cikksorozatát, érdekes ennek a népnek a mentalitása. Főleg, hogy szerintük például Moldávia függetlensége nem opció."
"Függetlenség" alatt ezt érti te fasz:
"Férjével együtt azt vallják, hogy Moldova nem Svájc, az ország számára a függetlenség nem opció, egyedül az EU-csatlakozás jelenthet perspektívát,....."
Boldeone2 2024.11.06. 10:29:30
www.bumm.sk/kulfold/2024/11/05/30-szavazokorzetben-ervenytelenitettek-a-gruziai-valasztas-eredmenyet
hang.hu/kulfold/gruz-elnok-ezt-a-valasztast-elcsaltak-169023
Tehát csalás történt!
24.hu/kulfold/2024/10/30/moldova-eu-csatlakozas-nepszavazas-elnokvalasztas-maia-sandu/
telex.hu/kulfold/2024/11/03/moldova-oroszorszag-valasztasi-csalas-masodik-fordulo
Moldovában iparszerűen ment a csalás
Gery87 2024.11.06. 10:37:15
Vicces, régebben még maga Orbán mondta Grúzia megtámadásakor hogy "Oroszországnak ajtót mutattunk" egyszer és mindenkorra:
"ne engedjük hogy most a Gazprom legvidámabb barakkjává tegyék Magyarországot."
"nem azért mutattak ajtót bizonyos dolgoknak – az oroszoknak, a Szovjetuniónak, a kommunizmusnak – hogy azok most az ablakon visszamásszanak."
“Mi az ajtót a nyugatnak kinyitottuk, az oroszoknak, a Szovjetuniónak és a kommunizmusnak meg ajtót mutattunk, és azt üzenjünk a jövőnek, hogy ne engedjék, hogy visszamásszanak az ablakon”
"az olaj keletről jön, de a szabadság nyugatról"
"üzenjük a következő generációnak, ne engedjék, hogy a demokráciából demokrácia nélküli többpártrendszer legyen. “
Na de Viktor! Micsoda ballib marhaság ez, olyan mint a "választási autokrácia"?
hajaj...
"Lehet, hogy az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik, a demokráciát pedig nem lehet felülről irányítani, hanem csak az emberek szívéből nőhet ki” – mondta Orbán Viktor.
"A pártelnök hangsúlyozta: ki kell tartani a “nyugatos Magyarország mellett”, nem szabad engedni, hogy erről az útról Magyarországot letérítsék."
Én hiszek neki, megfogadom a tanácsát:)
Most épp van egy dagadt aki pont ezen elvek ellen van....
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 10:39:19
Oztán milyen eurómilliárdok meg befektetések jönnek? Az épp nem fog jönni, jön majd helyette pride, afganisztáni szír, harmadosztályú szar áru, agyelszívás.
Nem hülyék az emberek mint te. Elég sokan látták az EP műsort Orbánnal.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 10:40:35
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 10:44:31
Boldeone2 2024.11.06. 10:48:06
- Agyelszívás van az EU tagság nélkül is, de az EU munkavállalás az egyetlen kiút minden moldávnak, a jelen helyzetben
A tőke csak EU tagként értékelheti Moldovát, egyébként - pi
Boldeone2 2024.11.06. 10:51:34
Dióligetekből és szőlőskertekből nem lehet megélni!
Az EU számra kevésbé fontos az ország, nyilvánvaló hogy az oroszok avatkoztak be a választásba. Illetve Romániaban vannak hangok az " egyesülésről"...
Boldeone2 2024.11.06. 10:56:45
Chisinau Sandura szavazott
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 10:59:18
Orbán azóta sokat változott. Rádöbbent idõközben, a konzervatív liberalizmus ugyanúgy téveszme, mint a progresszív liberalizmus.
Gery87 2024.11.06. 11:03:55
Persze, persze...
Nem előnyére változott az biztos, bár sose volt normális.
De a "demokrácia nélküli többpártrendszert" legalább itt hagyta nekünk hogy jól a hajára lehessen kenni amikor a Putyini úton jár és azzal érvel hogy "itt nincs diktatúra..."
Tudja ő hogy van ennek más módja is, eltanulta a haverjától hogyan, akkor amikor még pont emiatt nagyon ekézte.
"Azt üzenjük az utánunk jövő generációnak, hogy ne engedjék, hogy abból a demokráciából, amit a mi új nyugat nemzedékünk kiküzdött magának, abból most egész egyszerűen demokrácia nélküli többpártrendszert csináljon. Mert Magyarországon ma éppen a demokrácia lényege, a felelősség meg az elszámoltathatóság hiányzik. Ami maradt, azok az intézmények. Ez egy demokrácia lényegét nélkülöző többpártrendszer, és nem kellene hagynunk kedves fiatalok, hogy ez így legyen. "
Nem hagyjuk Viktor.
Boldeone2 2024.11.06. 11:13:28
- Orbán csak egy dologra jött rá: hazug populizmussal lehet manipulni a társadalmat. Neki sem eszméi, sem elvei nincsenek- egy cél van: az abszolút hatalom
Minden más csak eszköz, az ehhez vezető úton...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 11:36:55
Populizmus = néppártiság. A népet nyilván úgy a legkönnyebb megnyerni, ha érdekeit képviseli egy politikus.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 11:42:09
Az igaz diktatúra a liberális demokrácia .
ZorróAszter 2024.11.06. 11:42:49
Vagy elhiszi, hogy van bárilyen szólásszabadság?
Trump ugyanaz mind Biden vagy az összes többi. Orbán ugyanaz mint Gyurcsány.
Valamennyien bábok, mupettfigurák, akik azt teszik, amit éppen parancsolnak nekik a gazdáik. Minden más csak propaganda.
Az is hogy léteznek liberális és konzervatív nagytőkések és azok egymással viaskodnak.
Ki az a hülye aki egy szavukat is elhiszi?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 11:55:18
Amúgy fél Erdély és fél Felvidék a saját háztájijából él, a magas román meg szlovák bérszínvonal miatt.
Neked nagyon jót tenne ha pár hétig nem érkezne ennivaló a faluból.
A térkép meg világosan kék, és látszik, hogy a moldáv lakosság, a román rész sem akar EU-t.
Boldeone2 2024.11.06. 11:56:38
- Miért Trump a nép érdekeit kepviseli?
Én azt hittem, a nagytőke érdekeit...
Boldeone2 2024.11.06. 11:59:21
- Akkor hogyan nyertek az EU- pártiak? Csak azt ne állítsd, hogy a " külföldi szavazatokkal"!
Kisinyov az EU- ra szavazott, vagyis a lakosság iskolázottabb része...
gigabursch 2024.11.06. 12:05:52
Nem, nem a falusiakkal van a probléma, hanem azokkal a belterjes, hazátlan szarháziakkal, mint te, aki még az életben semmi hasznosat nem tett le az asztalra.
Ellenben mindenkit társadalmileg leminősítesz, kirekesztesz.
Jut eszembe!
Eltakarodtál már végre Magyarországról?
Ha még nem, akkor kijár neked egy jokora POFA BE!
Máshol károsíts!
Boldeone2 2024.11.06. 12:14:11
Az infláció itt kopogtat újra, 411 ft - os euro...minden 1% gyengülés kb. + 0,3-0,4% - os áremelkedést hoz!
gigabursch 2024.11.06. 12:16:22
USA államadóssága:
2011:
kuruc.info/r/6/82928
igen beszédes az ábra.
2006-2015:
kuruc.info/r/42/82848/
Tanulságos grafikon
2020:
kuruc.info/r/4/211407/
tanulságos, hogy az MTI képtelen a helyén kezelni a számokat és helyiértékeket, amit viszont kontroll nélkül vett át a kuruc.
2024:
kuruc.info/r/4/269150/
Valahogy ezek a cikkek a hávégén, meg a portfólión nem jelennek meg, amik ezt értelmeznék, magyaráznák.
Boldeone2 2024.11.06. 12:26:47
Tapi2021 2024.11.06. 12:51:19
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.06. 12:54:15
A külföldön leadott szavazatoknak köszönhetően a hivatalban lévő Maia Sandu moldovai elnök átvette a vezetést (Forrás: Krónikaonline.ro → kronikaonline.ro/kulfold/moldovai-allamfovalasztas-vezet-az-oroszparti-kihivo-a-nyugat-barat-sanduval-szemben)
Igen, valóban az vagy.
Gery87 2024.11.06. 12:54:38
Kétbit ON.
Hát persze, bubu:)
Putyin meg É-Korea az semmi egy liberális demokráciához képest.
Jól van, ezt még gyakorolni kell.
Tapi2021 2024.11.06. 12:57:12
- euró milliárdok
- szabad munkavállalás
- befektetések"
- Az ország felvásárlása
- a piac megszerzése, szegény hazai vetélytársak kiiktatása
- a képzett munkaerő kivándorlása...
- vegzálás, amit mást akarnak, mint amit az új gyarmatosítók...
csupa jóság, némi pénzért cserébe.
Gery87 2024.11.06. 12:57:19
"A népet nyilván úgy a legkönnyebb megnyerni, ha érdekeit képviseli egy politikus."
Nem a népet úgy a legkönnyebb megnyerni hogy ellenségképet kreálsz meg kiválasztottság tudatot építesz illetve áldozati státuszt. És ezt ismételni mindenhol.
Aztán már csak egy kiló krumpli is elég, olcsóbb és egyszerűbb mint valóban a nép érdekeit képviselni. Egyetlen hátránya hogy kurva nagyot is lehet bukni.
De hát erre tartják a külföldi bankszámlákat...
Tapi2021 2024.11.06. 13:05:11
Most épp van egy dagadt aki pont ezen elvek ellen van.... "
Hát, eddig is nyilvánvaló volt, hogy nem sokat értesz a világból, és Orbánból sem. Ha azt gondolod, hogy most mást mondana ABBAN a helyzetben, ami AKKOR volt.
Közben a világ meg ment előre és VÁLTOZTAK dolgok. Ettől, amit régen mondott még érvényes. Csak ma a mai helyzetre kell reagálni.
Nem gondolhatod, hogy OV orosz politikai rendszert akarna, vagy visszahozni az orosz/szovjet elnyomást, és nem csak a jó KERESKEDELMI viszonyt, ami HASZNOS az országnak?!
Amit nem akar, az éppen az, hogy a szovjet elnyomást ne váltsa fel egy nyugati elnyomás.
Tapi2021 2024.11.06. 13:14:41
Vagyis, hogy a szovjetet felváltsa egy másik, most éppen egy nyugati.
Ezért küzd a mind nagyobb szuverenitásért.
Ha nem vagy szuverén, akkor valaki szolgája vagy!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 13:15:27
A baloldalon van a nagytőke képviselete. Magyarországon és az USA-ban is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 13:39:28
Hosszú távon nem lehet a népet átverni. Ez a liberálisok bukásának titka.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 13:40:29
Most a cél a rossz lebontása.
Boldeone2 2024.11.06. 13:52:45
- a piac megszerzése, szegény hazai vetélytársak kiiktatása
- a képzett munkaerő kivándorlása...
- vegzálás, amit mást akarnak, mint amit az új gyarmatosítók..."
Te is tudod, hogy mindez demagóg marhaság!
A befektetők EU - tagság nélkül is " felvásárolnak mindent" A piacot így is, úgy is megszerzik!
A kérdés az, hogy mi lesz a kisemberrel: be lesz zárva a majomketrecbe, vagy mehet szabadon dolgozni az EU- ba, jó pénzért, illetve jönnek- e EU támogatások
Boldeone2 2024.11.06. 13:56:52
- Ki lehet tolni a biciklit az EU- ból, a semmibe! Csakhogy úgy kb 0 lesz az ország vonzereje, mert a kínai tőke is csak azért jön, mert EU- tag vagyunk!
Még Orbán sem akar kilépni az EU- ból...Az lenne itt a " vég"...600 ft- os euróval, vámokkal...
ZorróAszter 2024.11.06. 14:16:48
Még hazudni is csak azt tudja, amit ott olvas. Semmi kreatívitás sincs engedélyezve.
Enélkül nem lehetnénk a gyarmattartóink fehérniggergyarmata.
alöksz róz 2024.11.06. 17:35:01
csak épp nem magánpénzből, hanem közpénzből. és nem üzletet köt, hanem zsarol.
"a piac megszerzése, szegény hazai vetélytársak kiiktatása" - pont ezt csinálja a fidesz.
de nemcsak a szegény hazai, hanem az összes hazai. és nem versenyben, hanem maffiamódszerekkel.
"vegzálás, amit mást akarnak, mint amit az új gyarmatosítók..." - a vegzálást mesterfokon űzi a fidesz.
mindenkit vegzálnak, aki nem a hűbéresük.
2024 2024.11.06. 20:30:19
Aztán könnyen lehet - miközben a HUF 2008 ősze óta tartó általános negatív trendje érvényben marad - idővel ezúttal is minden a visszájára fordul.
2017. januárban v februárban a frissen beiktatott Trump aggodalmának adott hangot, hogy túl erős a dollár. Akkoriban az EURUSD paritás-közelben, 1.03-04 körül tanyázott. A befektetők vették az üzenetet és az év további részében intenzív dollárgyengülés ment végbe.
Az erősödő amerikai gazdasághoz alapesetben gyengébb dollárra lenne szükség, legalábbis segíti. Viszont a Soros-birodalom és az amerikai Demokrata Párt által lezüllesztett Európai Unió a gyengélkedő gazdasága és versenyképessége miatt most padlón van, és éppen ezért furcsa lenne, ha az euró erősödne pusztán az amerikai érdekek miatt. Ha viszont sikerül észhez téríteni az Uniót (amikről nektek más fogalmatok van), amiből Magyarország is profitál, akkor az euró és a forint is erősödhet. Egy bizonyos mértékig - mert a túl erős € és túl erős HUF szintén károkat okoz, de persze ettől még nagyon távol vagyunk.
Boldeone2 2024.11.06. 20:56:54
Nem is látok 5 éves időtávon ilyen gyenge pénzt, mint a forint...Úgy tűnik a kínai elektromos autó is zsákutca lesz...
Miért gyengül így a forint? A régi lemezt szeretnék újra feltenni: fedezetlen pénznyomtatás, gyenge forint , nagyobb nominális GDP, nagyobb bevétel az államnak, papíron szebb bérek, elhazudott infláció...
Kinek jó ez? A többségnek biztos nem...A szocializmusban ígérték mindig a "szebb jövőt", ami soha nem következett be...
Gery87 2024.11.06. 21:39:24
Semmi ilyen nem történik, legalábbis nem tudok róla hogy a dúsgazdag milliárdos trump és csapata elkezdené lebontani a neolib kapitalizmust.
Gery87 2024.11.06. 21:39:58
Meg a diktatúráké, "demokrácia nélküli többpártrendszereké" is.
Gery87 2024.11.06. 21:45:32
"Hát, eddig is nyilvánvaló volt, hogy nem sokat értesz a világból,"
Mondod te:) Ez vicces.
"és Orbánból sem. "
Pontosan értem őt....ő a hatalmat szereti mindegy hogy milyen köntösben.
Ha azt gondolod, hogy most mást mondana ABBAN a helyzetben, ami AKKOR volt.
"Közben a világ meg ment előre és VÁLTOZTAK dolgok."
Nem változott semmi Putyin és Oroszország tekintetében, amit akkor mondott az ma is ugyanúgy érvényes, csak azóta már nem érdeke hogy ezt felemlegesse.
"Ettől, amit régen mondott még érvényes. Csak ma a mai helyzetre kell reagálni."
Úgy reagál rá hogy gyökeresen megtagadja amit addig mondott?
"Nem gondolhatod, hogy OV orosz politikai rendszert akarna, "
De nagyon úgy néz ki hogy azt akarja.
"vagy visszahozni az orosz/szovjet elnyomást,"
Erre szerencsére a NATO-nak is lenne egykét szava...
"és nem csak a jó KERESKEDELMI viszonyt, ami HASZNOS az országnak?!"
Többről van szó, elkezdte másolni a "illiberális" modellt.
"Amit nem akar, az éppen az, hogy a szovjet elnyomást ne váltsa fel egy nyugati elnyomás."
Nyugati "elnyomás" van 1990 óta, jó reggelt.
A szovjet hatalmi vákuumba behatolt a nyugati tőke és hatalmi érdek.
Ezzel szembe lehet hugyozni, de akkor ki kell lépni mind a NATO-ból mind az EU-ból és lehet menni pincsinek Lukasenka mellé!
Lehet választani.
Gery87 2024.11.06. 21:46:07
www.youtube.com/watch?v=HAxm43L6-3Q
Gery87 2024.11.06. 21:50:15
Magyarország sose lehet teljesen szuverén mint kisállam.
A globalizált világban tulképp senki sem, még a nagyok sem.
Olyan helyzetben vagyunk mint anno Erdély.
Vagy oszmán, vagy Habsburg oldal van, ezeken belül lehet manőverezni, ennyi.
Gery87 2024.11.06. 21:51:34
:D kurva jó vicc.
Trump mint "NEM a tőke képviselője..."
vicces.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 22:01:55
Pedig így van. Harrisnak 3-szor több kampánypénze volt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.06. 22:03:06
Meggyengíti, ez a kezdet.
Arcade Macho 2024.11.07. 01:44:19
Gery87 2024.11.07. 10:18:49
Érvelési hiba.
"Józsi nem szeret úszni, mert Feri 3-szor többet úszik hetente mint ő..."
"Toroczkai nem jobboldali, mert Orbánra 4-szer többen szavaznak.."
Gery87 2024.11.07. 10:25:55
Dehogy áll szándékában meggyengíteni!
Trump ugyanúgy érdekelt abban hogy a tőke pozíciója biztos legyen és nagyon jól járjanak.
Az a debil Musk nem hiába pattogott körülötte (úgy hogy 4 éve meg köpködte).
Sajnos elhiszed a 150 éves mesét a "nemzeti tőkésről".
Gery87 2024.11.07. 10:26:27
Akkor a határontúliaktól is nem?
GyMasa 2024.11.07. 13:05:25
felesleges elvenni. Eleve nincsenek elegen.
0dzsud0 2024.11.07. 15:13:25
gigabursch 2024.11.07. 16:46:20
Több, mint beszédes, hogy Arizona és Nevada két napja képtelen megszámolni a szavazatokat...
Ennyien nem élnek Las Vegasban...
GyMasa 2024.11.07. 17:15:49
Nem számít. Trump már nyert anélkül is.
Arcade Macho 2024.11.07. 20:49:26
ZorróAszter 2024.11.07. 21:22:37
"Magyarország sose lehet teljesen szuverén mint kisállam.
A globalizált világban tulképp senki sem, még a nagyok sem.
Olyan helyzetben vagyunk mint anno Erdély.
Vagy oszmán, vagy Habsburg oldal van, ezeken belül lehet manőverezni, ennyi."
Azért vannak árnyalatok. Nem mindegy, hogy valaki gyarmatosító vagy gyarmat.
És a gyarmatoknál se mindegy, hogy a kollaboráns kormány a saját népének kiszolgáltatásában és kifosztásában jelekkedik mint Orbán és bandája, vagy próbál legalább valamit a népe számára is hasznosítani.
Magyarországot ezek a németek fehérniggergyarmatává tették. Itt már semmi sem magyar. Se a vállalatok, se a termőföld.
A médiák meg pláne.
Gery87 2024.11.07. 22:00:58
És ki mondja meg ki a libsi?:)
Hülyeség.
Szerintem meg mindenki szavazati jogát meg kéne vonni, aki huzamosabb ideig nem él itthon, mondjuk 3 évig.
Vagy eleve nem is itt élt soha.
"Székelyföldről meg Londonból" ne pofázzanak bele mi van itt, nem itt élnek, nem ide adóznak...nem viselik a választások eredményének jó és rossz következményeit a törvényeket, rendeleteket, inflációt...stb.
Gery87 2024.11.07. 22:01:33
"Azért vannak árnyalatok. Nem mindegy, hogy valaki gyarmatosító vagy gyarmat."
Persze.
vasútihíd 2024.11.07. 23:53:42
volt és van más meglátása is most hogy újra felvettük a kapcsolatot. én remélem hogy azok nem jönnek be.
Arcade Macho 2024.11.08. 09:56:01
en elegge radikalis vagyok, szoval ezeken kivul amiket leirtal en azt is figyelembe vennem hogy hozzajarulo-e es hogy tud-e szoveget ertelmezni az adott delikvens
pl. az egyik beugro kerdes az lenne hogy hány nem létezik :)))
Ámde Táska. 2024.11.08. 12:44:21
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.08. 12:47:49
Amúfgy nagyon helyesen jegyezték meg a konkrét esettel kapcsolatban, hogy az ovázó cseh és szlovák sajtóban valahogy kevés Khelifová volt :)
alöksz róz 2024.11.08. 13:42:19
Ámde Táska. 2024.11.08. 13:58:02
Tényleg annyira hülye vagy, hogy azt hiszed, ha ez lenne a célom, akkor nem mondjuk "akszöl róz a hülyegyerek" nick alatt írnék, nem anagrammával?
A tompit meg már mondtam ki, a tetves tahó proli repedsarkú anyád, aki lehet a Gerynek meg Boldilinek is az anyja.
GyMasa 2024.11.08. 14:51:29
Csak nem a Január 20 után ismét valahogy elszabaduló BLM őrületre tippelt (Illetve elfajultabb esetben egy konkrét polgárháburúra)?
alöksz róz 2024.11.08. 15:13:17
és látod hogy a gery se értette.
alöksz róz 2024.11.08. 15:16:01
alöksz róz 2024.11.08. 15:17:57
Ámde Táska. 2024.11.08. 15:32:40
Te tényleg akkora ostoba tök vagy hogy azt hiszed csak egy ember él ezen a néven aki majd ezt letagadja, ótvar barma? Na, akkor menj vissza a gyógypedagógiába és ne felejtsd el leadni a mobilt.
Ja, és nem a politikailag velünk egyet nem értőket barmozzuk le, hanem a hozzád hasonló barmokat. Sem pl. a Mr. Hyde, sem vergyula nézeteit nem osztják itt sokan, ők mégsem váltanak ki hasonló reakciókat, csak a hozzád hasonló cigányvajdázó tahók.
vasútihíd 2024.11.08. 20:38:49
Gery87 2024.11.08. 22:04:08
Na de Tomika:)
Hol van ilyenkor a keresztény erkölcs meg a konzervatív abortusz ellenes hozzáállás?
Te kétszínű hazug kis köcsög.
Gery87 2024.11.08. 22:05:39
Már lebuktál a múltkor te nagyon hülye, tehát, igen, ennyire hülye vagy!
Gery87 2024.11.08. 22:10:15
Kezdjük ott hülye vén fasz, hogy anno te kezdtél el kisanatanbérencezni meg magyartalanozni románozni.....meg hasonló debil fogyatékos marhaságok.
Hogy mi alapján kapja meg ezt valaki vagy sem, az már a retardált kis diónyi agyad titka marad. a lényeg hogy te kezdted, én úgy beszéltem veled az elején mint a hímes tojással, de nem használt...mert hát suttyó vagy meg kébit bazmeg, ezt érdemled valójában.
GyMasa 2024.11.09. 09:13:22
Hát, ha van Vance-nek esze, akkor ebbe nem megy bele.
Trump simán 2 ciklusoso elnököt csinálna belőle, a demokraták meg simán eldobnák, meg hátba szúrnák, ahogy szokták.
Tapi2021 2024.11.11. 10:44:13
A mi koncepciónk inkább az, hogy az elmebetegeket és a velünk ellenséges "szövetségeseket" kell leváltani sürgősen az EU-ban és visszatérni a normális kapcsolatokhoz, ügymenethez. Feladva a nem tetsző szövetséges kormányok megbuktatására tett kísérleteket!!!
Ami - milyen csoda - ELLENTÉTEKET SZÜL!
És szétfeszíti az EU-t.
Tapi2021 2024.11.11. 10:47:40
Tehát, ami "fideszes kézbe" kerül az nem külföldiébe kerül! És ez a lényeg. Hazai "tőkés", vállalkozói réteg kell, vagy külföldiek cselédeiként élhetünk.
Tapi2021 2024.11.11. 10:50:15
Kinek nem nyilvánvaló?
Tapi2021 2024.11.11. 13:31:30
A spekulánsok, pénztőzsdézők miatt. Akiknek most éppen az AMERIKAI választás az ürügy arra, hogy átcsoportosítsák a pénzeket.
Tapi2021 2024.11.11. 14:24:56
"Józsi nem szeret úszni, mert Feri 3-szor többet úszik hetente mint ő...""
Igaz. Azonban szerintem érdemes ezt úgy nézni, hogy Trump egy szál "tőkés" nagyvállalkozó, aki NEM A TŐKÉS HÁLÓZAT/ELIT/MÉLYÁLLAM része.
Ergo, nem ezt képviseli, nem ezek mozgatják.
Egyébként régen nem volt már kétkezi melós elnök az USA-ban.
Tapi2021 2024.11.11. 14:27:50
Vagy oszmán, vagy Habsburg oldal van, ezeken belül lehet manőverezni, ennyi. "
És pontosan ezt is csinálják! Manővereznek, ahogy lehet, hogy a függés minél KISEBB legyen egy adott erőcsoport felé, illetve tól.
A "körkörös" politikájuk tehát szerinted is helyes. Nem szabad csak az nyugattól függeni.
Tapi2021 2024.11.11. 14:42:08
Persze meg lehet próbálni. És biztosan ott gáncsolják, gyalázzák majd tovább Trumpot, ahol csak tudják. Ezt teszik amióta feltűnt a színen.
És ami NEM MŰKÖDÖTT!!!
A "demokraták" könnyen elindulhatnak azon az úton, amelyen eddig a magyar ellenzék járt: addig diktatúráztak, tolvajoztak, O1G-ztek sok-sok éven át - egyebet sem téve vagy felmutatva! -, hogy lassan el is tűntek.
Most a talpig becsületes MP söpri be a maradványokat a Tiszába.
Amerikában annyiban persze más a helyzet, hogy két párt rendszer van, mindenképpen megmaradnak a demokraták. Csak a pozíciójuk kérdéses. Főleg, ha folytatják a kultúrharcot és a hazudozást.
A valós problémák megoldása helyett.
gigabursch 2024.11.15. 17:20:01
Azóta "tovább javult" az AEÁ államadóssága
kuruc.info/r/4/280783/