magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A libbant inga

A korábban kifejezetten ballibellenes Puzsér szellemi fejlődése elért a teljes szinkronig a ballib fősodorral.

Kiderült: a Puzsér és üzlettársai által létrehozott Inga Kávéház valójában az új ballib szalon.

Megnéztem több műsort is, de a legutóbbi mindent ver. Összegyűlt 4 ballib megmondóember és közösen sírnak miért nyert Trump az USA-ban:

Lehet, hogy az Inga céllja a terápiás kezelés agyonfanatizált euroatlantistáknak?

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4718727796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2024.11.12. 14:17:10

Addig jó, míg ők sírnak. :-)

Gery87 2024.11.12. 14:19:16

Puzsér belengette hogy ez valami nagy dolog lesz, valami nagynak a kezdete: "szellemi műhely, mindenféle oldalú, álláspontú értelmiségi dédelgető és vitaindító Pilvax..."

De amit én látok az az hogy Puzsér elfáradt, nincs már mit mondania, nem is érdekli annyira (eleve egy elég kényelmes ember lehet...) a közélet 14 év NER után... elfogytak a sablonok...ez az Apu-kon is látszott régóta. Önmagukat ismételték.

Belefektette a pénzét ebbe a "Szalonba" majd jönnek a másod, harmadvonalbeli Zértelmiségiek vendégnek..."vitázni"...és csinálják a műsort.

Ő meg majd a 2 haverjával fojtatja az Önkényes-t az aktuális politikai bulvár fossal.
Oda mélyebb mondandó nem kell.
Ennyi.

Pont az látom mint a Gulyás Marcinál...az elején nagy szavak, radikális, szélességes álláspont majd amikor meg van a név, az ismertség, akkor visszahátrálás a kényelmes ballib/szocdem mezőre és "jöjjenek a számok".

A Partizánt se nézem, ezt se.
Persze, nem csalódtam, tudtam hogy kb ez lesz...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.12. 14:27:13

@Gery87:

Gulyásnak legalább van annyi esze, hogy nem hiszi magáról, hogy mindentudó és tévedhetetlen lenne. Simán beengedett magához vele nem azonos álláspontú embereket. Ezért vannak nézhetői műsorai is.

Puzsér meg lassan megy le ex-felesége szintjére: szánalmas okoskodás a fanatikus híveknek.

vasútihíd 2024.11.12. 18:50:30

a liberálisok sírása azt mutatja hogy jó irányba mennek a dolgok. viszont az ügyeskedőbbjeik akik fel tudták mérni a helyzetet anyagilag azért nem jártak rosszul bár ezt nem verik nagydobra nyilvánosan tv műsorokban meg podcastokban. a távoli rokon az elmúlt hét alatt már hatvan-hetven ezer dollár pluszban van saját bevallása szerint. kis vigaszpénz neki. papíron. szerencsére a másik oldalon mégjobban megszedték magukat a trump pártiak. lásd musk. és persze maga trump.

vasútihíd 2024.11.12. 19:04:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: jó hogy te rászánod az ilyen műsorokra az időt és összefoglalod pár bekezdésben. mert nincs az az isten hogy én két órányí liberális sírás-rívást végignézzek. vagy hallgassak. akkor sem ha ez azt jelenti hogy jó irányba mennek a dolgok.

ZorróAszter 2024.11.12. 19:49:15

Persze csak ha nem akarjuk tudni, hogy mondjuk Puzsér, Bayer és az összes többi ugyanazoktól kapja a pénzt és a hozzátartozó utasításokat, és összehangoltan végszavaznak egyásnak, és maszírozzák a közvéleményt.

Digitális_Fater 2024.11.12. 19:59:24

@ZorróAszter: Kétségkívül a démiurgosz áll az összeesküvés csúcsán.

Gery87 2024.11.12. 20:41:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem túl száraz és túl hosszú adásokkal.
kicsit ilyen Napkelte fílingje van.

Puzsér legalább harsány van egy stílusa, csak sajnos marha sablonossá vált és ez már unalmas.

Most néztem egy Kolozsvári szereplését és hát, hozta a szokásos 5-6 sablonját.
Uncsi. Belekezd és már előre tudod miről fog harsogni 10 percig.

Gery87 2024.11.12. 20:49:10

@ZorróAszter:

Ez megint egy marha leegyszerűsítő és kényelmes konteós magyarázat.

Puzsér nem egy zseni, van egy alap bölcsész műveltsége amit 30 éve megtanult, ebből gazdálkodik, ez elég 10-12 sablonra amit folyton elővesz, a többségnek már ez is elképesztő diverzitás.
Ennyi, ebből tud dolgozni. Nem fejlődik már, öreg is már ehhez.
A saját véleményét mondja, csak épp ő is buborékban van.
És semmi oka kijönni onnan, hisz így is megél abból hogy századjára is Máraival jön elő...meg Hamvassal, meg Pannóniával.

rrh19 2024.11.12. 22:04:43

Pedig Robi annak idején mennyit gúnyolódott teljes joggal a ballib szalonokon :D

0dzsud0 2024.11.13. 08:09:08

@ZorróAszter: A német nagytőke, ugye? Sosem találtuk volna ki, tiszta szerencse, hogy itt töltöd nyugdíjas napjaidat a blogon.

_Neville 2024.11.13. 09:00:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a focitól a filmeken át a geopolitikáig mindenben szakértő, de arra sem veszi sokszor a fáradtságot, hogy a Wikipédiára felmenjen, hogy ne beszéljen ténybeli baromságokat. Néha mikor már a FAM sem bírja a hülyeséget és kijavítja pl történelmi és vallási témákban, annak sincs sok hatása, legközelebb ugyanúgy nyomja a légből kapott mantráit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.13. 09:12:46

@_Neville:

S az a baj, hogy aztán terjed.

Lásd, "Gyurcsány és Orbán együtt voltak a KISZ-ben, onnan ismerik egymást".

_Neville 2024.11.13. 09:17:54

@Gery87: "Nem fejlődik már, öreg is már ehhez." 50 éves, ne viccelj, hogy ne lehetne ennyi idősen még tanulni és fejlődni? Valaki még 70 fölött is képes rá. Inkább a motiváció hiányzik hozzá.

_Neville 2024.11.13. 09:35:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Közben meg ugye onnan, hogy a Fidesz lényegében a KISZ rivális ifjúsági szervezetének indult, és többször tárgyalt is velük, Gyurcsány meg ott akkor főnök volt.

www.youtube.com/watch?v=1fVIWQNlavI

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.13. 10:15:42

@Gery87:

Az azért gázos, amikor Hamvassal védi a liberalizmust. Teljesen abszurd. Kb. mint disznóvágáson vegetáriánus szónoklatot tartani.

ZorróAszter 2024.11.13. 11:34:07

@Digitális_Fater:
@Gery87:

"Kétségkívül a démiurgosz áll az összeesküvés csúcsán."
"Ez megint egy marha leegyszerűsítő és kényelmes konteós magyarázat."

Jó lenne a konteos magyarázat ha azt látnánk, hogy Önök legalább életükben egyszer belegondoltak volna abba, hogy milyen következménye van annak, hogy a gyarmattartóink kezében van a magyar médiák zöme, a Mediaworks tévé, rádió, országos és megyei lapok, az RTL csoport tévé és a hozzájuk tartozó többi, a 4TV csatornái, meg a többi ellenőrizhetetlen tulajdonú média.

És még az se tűnt fel, mikor a Simicska oszlopok kivágása kapcsán kiderült, hogy a MaHÍR se Simicska tulajdona valójában, hanem csak stróman volt. A valódi tulajdonos német.

ZorróAszter 2024.11.13. 11:36:59

@0dzsud0:

A maga tisztánlátására és szavahihetőségére jellemző mikor azt állítja, hogy nyugdíjas vagyok.

Nem vagyok nyugdíjas, és ezt itt magán kívül mindenki tudja is.

:o)

ThunderDan 2024.11.13. 12:01:13

Lényegében Puzsér legyártotta magából azt a mainstream.ballib megmondóembert, akiken annyit gúnyolódott 10-15 évvel ezelőtt.

Valamikor 2021 körül akadt be nála a lemez, azóta hajtogatja már kb. kizárólagosan ezeket a dögunalmas ballib paneleket... csak akkor még MZP volt a Messiása, most meg már ugye MP.

_Neville 2024.11.13. 12:13:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ja
"A MISZOT-ban három erőcsoport alakult ki, melyet a KISZ, a Fidesz és az egyházi mogalmak jelentettek. A KISZ-t Gyurcsány Ferenc képviselte, mint a MISZOT alelnöke."
polkomment.blog.hu/2017/02/09/mi_az_a_miszot

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.13. 13:05:31

@_Neville:

Meg az egész MISZOT alig pár hónapig létezett, s kb. egyszer ülésezett. Az MSZMP utolsó kísérlete volt a KISZ megmentésére, hogy legyen egyfajta "ifjúsági szervezetek szövetsége", melynek tagjaként a KISZ tovább él.

Gery87 2024.11.13. 14:13:57

@_Neville:

Igen, szerintem is "lusta".

Gery87 2024.11.13. 14:19:23

@ZorróAszter:

Lehet egy kézben van, de ettől még az ott megjelenő, dolgozó emberek nem mind egy nagy háttérösszeesküvés részei.
Puzsér is megmondta bárhova elmegy vendégként, vitázni és bárhol hajlandó dolgozni, ha azt mondhat amit akar.
És sok helyen engedték is egy pontig, mert a nézettséget azt hozza...hiába van pl ideológiai különbség.
Azt se felejtsd el a NER-nek is jó egy pontig ha lehet demózni hogy "lám nálunk virágzik az ellenzéki vélemény is, nincs itt semmi önkény.." ehhez még lefizetni sem kell valakit.

Gery87 2024.11.13. 14:20:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem csak önismétlővé vált és nem fejlődik.
De én nem látom hogy "liberálisabbá" lett volna, pláne "magyar ballib".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.13. 14:21:27

@Gery87:

Ballib szövegeket mond, csak utálja a DK-t és a woke-mozgalmat.

Gery87 2024.11.13. 14:56:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mik ezek a konkrétan ballib szövegek?
Most attól még hogy egy duma nem jobboldali az még nem ballibb.

_Neville 2024.11.13. 16:18:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mondjuk Gerynek abban igaza van, hogy ez már régi mantrája, nem most kezdte. Persze ahogy ő előadja mindig is hülyeség volt, Szent Istvánból meg a katolicizmusból nem következik, hogy mindig minden nyugati trend fasza, és mindig nekik van igazuk.

Gery87 2024.11.13. 19:52:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De hát kb ezekről beszélt az Orbán is 10+ éve még!

Gery87 2024.11.13. 19:56:56

@_Neville:

"Szent Istvánból meg a katolicizmusból nem következik, hogy mindig minden nyugati trend fasza, és mindig nekik van igazuk."

Persze hogy nem.
Puzsér nagyon rosszul kommunikálja ezt, összemossa a politikát, érdekeket a kultúrával meg a mentalitással, utóbbiakról elmondható hogy nyilván inkább "katolikus" mint "ortodox".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.13. 20:25:57

@Gery87:

S igaza volt Orbánnak?

Mellesleg sok fideszes máig ezt mondja.

ZorróAszter 2024.11.13. 23:44:36

@Gery87:

"Lehet egy kézben van, de ettől még az ott megjelenő, dolgozó emberek nem mind egy nagy háttérösszeesküvés részei."

Rendkívül furcsa, hogy ez magukt soha a legkisebb mértékben se zavarta, és most is mellékes körülményként beszél róla.

És mit vár? Hogy ezek az egykézben tartott emberek majd előállnak, hogy igen, egymással összehangoltan hülyítjük és tematizáljuk a közvéleményt?

Ez olyan, mint amikor beszopjuk, hogy igen, Bin Ládent már nem a CIA irányítja. Honnan tudjuk?

- De hát ők mondták hogy már nem ők irányítják!!!

- Ja akkor már minden világos.

alöksz róz 2024.11.14. 00:16:21

@Gery87: na és, akkor is igaza volt, meg most is igaza van.
annyiszor van igaza, ahányszor csak akarja :-)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.14. 09:21:20

@Deak Tamas:

Pár éve, a FAM-mal, még keményen beszéltek egy sor ballib tabu ellen.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.14. 09:26:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát én nem emlékszem ilyenekre, bár nem követem a munkásságukat napi szinten, amióta mindkettőről tudok, mindkettő ostoba balfasz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.14. 10:15:28

Nem arról volt szó amúgy, hogy elmegy pihenni? ehhez képest jóformán csak ő van a mandilin.

Gery87 2024.11.14. 14:14:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igaz volt, a szó szellemi kulturális erkölcsi értelmében, a "szabadság valóban nyugatról jött" mindig...amellett hogy persze az elnyomás is pl Habsburgok, nácik...
A keletről ez nem mondható el, onnan tényleg az elnyomás és despotizmus jött csak be.
tatár, török majd szovjet formában.

Gery87 2024.11.14. 14:27:36

@ZorróAszter:

"Rendkívül furcsa, hogy ez magukat soha a legkisebb mértékben se zavarta, és most is mellékes körülményként beszél róla."

Én értem amit mondasz, de nem kell ahhoz megvenni valakit, hogy a hatalom használja őt!

"És mit vár? Hogy ezek az egykézben tartott emberek majd előállnak, hogy igen, egymással összehangoltan hülyítjük és tematizáljuk a közvéleményt?"

Nem, mivel ilyenre szükség sincs.
A hatalom tud úgy használni valakit hogy annak tevékenységével nem ért egyet.

A Puzsér elmegy az ATV-be ahol előadja a kormánykritikus narratíváját.
Látszólag ez nem érdekük Németh Sanyi bácsiéknak.
valójában de.

1, nézettséget és ezzel profitot hoz.
2, el lehet mondani hogy itt szabad sajtó van mert lám a Puzsér ellenzékiként bírálhatja szabadon a hatalmat, "nincs itt semmi demokráciadeficit".
3, a Fideszesek ettől nem fognak elbizonytalanodni.

A Puzsér is használta az ATV-t.

- Állandó fizetés és megjelenési felület, nem kellet saját magától ezt megoldania..
- A véleménye sokakhoz eljutott.

Ez akkor változott meg amikor MP meg a Tisza képében megjelent a Fidesz ellen egy mára erős alternatíva, amit nem lehetett összegyurcsányozni, mert nem ballibb másrészt a múltja a NER-hez köti.

Puzsér meg ha nem is állt be teljes vállszélességgel melléjük, de esélyes alternatívának tartja.

Németh Sanyi bácsinak meg szóltak ez már nem tréfa, már nem szolgálja az érdekeiket a Puzsér alkalmazása vagy Sanyi bácsi magától érzett rá, ez már sok...
Más magyarázatot nem tudok mivel a számokat, nézettséget hozta, üzletileg nem volt indokolt a válás.

Gery87 2024.11.14. 14:28:57

@alöksz róz:

ja, mint a Besenyő Pista bácsinak:)

"Noooormális?"

Na már értem is honnan jön ez a "normalitás" mantra:P
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása