magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Csak ballibek lehetnek doktorok!

Bosszúhadjárat a mérvadók által: micsoda dolog, hogy fideszes doktorálhat!

Akkora demagógia megy, hogy a gyűlölködők azt se veszik észre, hogy Rácz András "független" szakértő szerint is Orbán Balázs doktorijának 87 %-a eredeti munka - ez jóval az elvárt arány felett van.

Az egész érvrendszer az, hogy a szerző idéz saját magától, meg a tartalomjegyzéke idegen gépen készült - egyik se szabálysértés.

Annak idején Semjénnek volt hasonló esete, s magasan megnyerte: egyszerűen nem szállt vitába a gyűlölködő libbant hordával. A horda pedig lassan elfogyott.

180 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7718740396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.11.29. 12:24:47

Amit itt az elte művelt, az szégyen.

Tapi2021 2024.11.29. 13:03:48

Komolyan mondom, nincs más választásunk, mint a HUXIT!

Teljesen hiábavaló a várakozás arra, hogy az EU-ban észhez térnek. Éppen ellenkezőleg. A tegnapi cikk után itt egy újabb, az ŐRÜLETRŐL. Innen MENEKÜLNI KELL!!!!

Most már komolyan ott tartunk, hogy életünket és vérünket az EU-n KÍVÜLI Ukrajnáért!!!

"
Egy szerkesztőségünk birtokába került dokumentum szerint az Európai Parlament tovább fokozná Ukrajna támogatását. Eközben pedig nyomást gyakorolnának a tűzszünetpárti magyar kormányra, hogy a GDP 0,25 százalékát katonai támogatás formájában adja oda Ukrajnának.

Az Európai Parlament csütörtökön állásfoglalást fogadott el, amelyben az orosz agresszióval és az orosz–észak-koreai katonai együttműködéssel szemben megerősíti az Ukrajnának nyújtott uniós támogatást. Az állásfoglalás azonban nem a mihamarabbi tűzszünetet, hanem a konfliktus eszkalációját célozza, ami tovább fokozza az Európára leselkedő háborús veszélyt. Emellett a szerkesztőségünk birtokába került dokumentumban szereplő javaslatok egy része a korábbiaknál is súlyosabb gazdasági nehézségek elé állítaná a tagállamokat."...

index.hu/kulfold/2024/11/29/haboru-oroszorszag-ukrajna-eu-europai-parlament-nato-allasfoglalas-tamogatas/

Tapi2021 2024.11.29. 13:07:04

@gigabursch: Ilyen ez a "kultúrharc", meg politikai, ideológiai gyűlölködés. Amit természetesen ők nem csinálnak, ez sem az.

gigabursch 2024.11.29. 13:15:54

@Tapi2021:
Az utolsó ukránig kell harcolni.

Végülis ez is egy megoldás a hohol sovinizmust felszámolására.
Csak erről elfelejtették szólni egyrészt a hojoloknak, másrészt meg valamivel biztosítani biztosítani akarja ursula a háttérhatalom számára a pénzszivattyút, amiről még az EU sokszázmillió lakosát nem tájékoztatják...

Tapi2021 2024.11.29. 13:38:51

@gigabursch: Nem lenne ezzel baj, ha a cehhet nem akarnák rád, meg rám is, meg minden - ezt a háborús szerepvállalást SOHA MEG NEM SZAVAZÓ - európai emberre terhelni!!!

Mi fogjuk KIFIZETNI a számlát!

És nem biztos, hogy ha tovább eszkalálják a háborút, ahogy most MINDENNAP lépnek egyet ez irányba, hogy csak ukrán (és orosz, koreai?) halottak lesznek.
Csak az ukránok nem tudják Oroszországot úgy legyőzni, ahogyan azt az elmebeteg bűnöző háborús uszító európaiak és amerikaiak akarják!

Ahogy most éppen az EP akarja!

(Milyen jogon veri el pl. az EP, Brüsszel az Euróoaiak pénzét egy EU-n KÍVÜLI háborúban?????? Ez nem hűtlen kezelés és bűncselekmény???)

Boldeone2 2024.11.29. 16:19:46

@Tapi2021: Látod, megint nekem lett igazam! Ukrajna támogatása mellett elkötelezett az európai többség!

Orbán Balamázs plagizált, nem tudós, csak egy rezsimpropagandista

Boldeone2 2024.11.29. 16:21:42

@Tapi2021: Ha nektek nem tetszik az EU, lépjetek ki! Csakogy Orbán is tudja, akkor vége lesz Magyarországnak!

Digitális_Fater 2024.11.29. 17:12:14

@Boldeone2: " Ukrajna támogatása mellett elkötelezett az európai többség!"

Mármint az amerikai birodalom által megvett és kitartott gecik által képzett többség. Az iszlamista pajtásaik meg épp most készülnek tömegmészárlásra Szíriában. Igaza van Bircának, amikor arról ír, hogy atommal kellene kezelgetni őket, más már nem segít az elfajzott nyugaton.

Tapi2021 2024.11.29. 17:51:21

Na, közben gőzerővel dolgoznak a grúz "Majdanon"!
Miután az EU azzal heccelte fel az embereket, hogy minden VALÓS ok és bizonyíték nélkül nem ismeri el a választások - nekik nem kedvező - eredményét, a georgiai kormány azzal reagált, hogy akkor le vagytok ti szarva.
Nagyon helyesen!

Most meg csinálják a balhét.

index.hu/kulfold/2024/11/29/georgia-tbiliszi-tuntetes-europai-unio-valasztasok-oroszorszag/

Tapi2021 2024.11.29. 18:10:35

@Boldeone2: Mikor szavaztak erről az európai emberek????

vergyula 2024.11.29. 18:12:59

@Tapi2021: Azt írja a cikk, hogy a közvélemény-kutatások szerint a grúzok 80%-a EU-párti...

Tapi2021 2024.11.29. 18:18:59

@Boldeone2: Egyelőre az történik, hogy egy igen szűk brüsszelita, meg EP-s "elit" - figyelembe nem véve a legutóbbi választások eredményét, az embereket erről sehol meg nem kérdezve! - gyakorlatilag mindennap lép egyet egy világháború felé.

Veszélyeztetve a MI ÉLETÜNKET és biztonságunkat, elszórva a MI PÉNZÜNKET, egy unión kívüli országban egy másik kontinensen lévő nagyhatalom ÉRDEKÉBEN.
(Ahol szintén nem veszik figyelembe, hogy gyakorlatilag már leváltotta őket az amerikai nép!!!!!)

Ez normális?

vergyula 2024.11.29. 18:21:19

@Tapi2021: "Mikor szavaztak erről az európai emberek????"
A brüsszeli vezetők európai emberek. De a többiek is szavaztak tagállami és EU-parlamenti választásokon. Vagy népszavazást szeretnél? Esetleg egy EU-nemzetközi-konzultációt?

Tapi2021 2024.11.29. 18:24:43

@vergyula: Igen, ahogy mi is!

De vagy mi is háborús elmebetegek leszünk, vagy elmenekülünk. Most ez a választék! :-(

Nem tűrnek el mást!!!

Ráadásul kiderült az elmúlt években, hogy velejéig ALJAS emberekkel vagyunk egy szövetségben, akik URALKODNI AKARNAK felettünk és az egész EU/Európa felett, és eltipornak, ha te ezt nem akarod.

Akkor mit lehet tenni? Ov-ék, mi, évekig reméltük, hogy visszatér Európába a józan ész és a korrektség, tisztelet egymás iránt, de nem hogy ez nem történik meg, még háborút is csinálnak. ...

Akkor, mit lehetne tenni?

Lásd Georgiát! Egyszerűen már olyan szinten arrogánsak, hogy nem tűrik el, ha másképpen szavaznak az emberek, mint, ahogy szerintük kell!!!!!

Tapi2021 2024.11.29. 18:31:47

@vergyula: Hát egy világháborúba lépés elég jelentős kérdés ahhoz, hogy legyen róla népszavazás! És ne néhány tucat elmebeteg tereljen vágóhídra tízmilliókat.

Szerinted nem?

Sőt, az EU közös pénzének elverése több tízmilliárd Euro számra is megérne bőven egy szavazást! Miközben számos fontos célra nincs forrás az unióban.

Nem?

vergyula 2024.11.29. 18:35:41

@Tapi2021: Hihetetlen, hogy Putyin felelősségét még mindig nem látod. A világháború rajta múlik.

vergyula 2024.11.29. 18:37:43

@Tapi2021: "De vagy mi is háborús elmebetegek leszünk, vagy elmenekülünk."
Ajjaj, ezt fejtsd ki.

Tapi2021 2024.11.29. 18:38:14

@Digitális_Fater: A nyugat bizonyos szempontból már elveszett. Ezt már sokak mellett pl. Michel Houellebecq is megírta régen.
Több országnak már nincsen visszaút.

Csak most minket is magukkal akarnak rántani, erőszakkal. Ez a gond.

Meg az, hogy nem kértek a történelmi tapasztaltunkból sem, az iszlám hódítással (együttéléssel) kapcsolatban. Az über okosaknak, übermensheknek minek mások tanácsa... :-(

Hiszen csak Lajtán túli gyarmat vagyunk. Ez mindig kiderül azonnal, amikor nem hajtunk fejet!!!!

Tapi2021 2024.11.29. 18:40:52

@vergyula: Már kifejtettem. Olvasd el a fentieket, meg a linkelt cikkeket!

Ki akarnak csinálni, ha nem hódolunk be.
Én meg nem vagyok egy behódolós típus.

Tapi2021 2024.11.29. 18:45:16

@vergyula: Putyin semmilyen módon nem fenyeget minket!!!

És Európát sem fenyegette volna, csak REAGÁLNAK, arra a napról napra eszkalálásra, amit a NYUGAT CSINÁL.
Sőt, sosem tör ki a háború, ha ..., de erről már sokat írtunk.

Az EU-EP meg IGEN!!!

Lásd a legújabb cikkekben írottakat!

Wildhunt 2024.11.29. 18:46:05

@vergyula: ugyanezek szerint az ukránok 86%-a folytatni akarja a háborút, és kamala fog nyerni, valamint az összefogás leváltja a Fideszt.

Wildhunt 2024.11.29. 18:49:10

@vergyula: bizony! Csak ki kellene vonulnia Ukrajnából, visszaadni a krímet, majd lemondani. Ezzel elkerülhetné a világháborút, de a mocskos háborúmániás ezt nem akarja.
Ennyi ésszel hogy tudtok levegőt venni...

Tapi2021 2024.11.29. 18:58:06

@vergyula: "A világháború rajta múlik. "

Már miért múlna (csak) rajta? Sosem akart háborút, csak a hét MILLIÓ Ukrajnába szakadt orosz nemzetiségi jogainak visszaadását és biztosítását Ukrajnában, és azt, hogy Ukrajna NATO tagsága ne jelentsen rájuk - és így egész Európára! - KÖZVETLEN FENYEGETÉST.

Ezt vajon miért nem kaphatták meg? Háború nélkül?!

Amikor ezt a jogot az USA magára nézve vitathatatlannak tartja. Lásd, ki merne ellenséges támaszpontokat létrehozni Mexikóban?
Avagy a nemzetiségi jogok állítólag - hahahaha - az egyik alapjog és alapérték az EU-ban.
Akkor e két dolgot miért nem kaphatta meg Oroszország?

Most is megállnának, ha érdemben tudnának valakivel tárgyalni. De a már leváltott amerikai vezetés is inkább még rátesz egy-két nagy lapáttal, FOKOZZÁK a HÁBORÚT! És ezzel nyilván azt is el akarják érni, hogy akkorára nőjön januárig, hogy Trumpnak nehogy sikerüljön egy gyors kompromisszum tető alá hozása.

Mi ez, ha nem ALJASSÁG? És tömeggyilkosság?

Szóval, akkor kin is múlik? Ki tesz/vet be napról napra egy-egy erősebb fegyverrendszert? ELŐBB!

Tapi2021 2024.11.29. 19:21:28

Érdemes Domokos újabb cikkét is elolvasni, tágítja a beszűkült horizontot:

"Valójában, előbb az EU lépett a 2023 decemberében tagjelölti státuszba került Grúziával kapcsolatos tárgyalások felfüggesztéséről, amikor az ottani parlament elfogadta az oroszországihoz hasonló ügynöktörvényt, hogy megakadályozza a nyugati szervezetek „térítő” tevékenységét, ami gyakran jár a helyi viszonyok végzetes felforgatásával.

E tekintetben a posztszovjet térség országai előtt egyre inkább intőjel mindaz, ami Ukrajnában történt és történik, ami az országot irányító intézményekbe, a fegyveres testületekbe külföldi szakértők beültetésével kezdődött, a Soros-szervezetek és médiumok térhódításával folytatódott. A grúziai vezetőknek sem kellett nagy képzelőerő ahhoz, hogy a választások előtt, közben, s az utána kialakult, eléggé nyilvánvalóan kívülről (is) ösztönzött zavargások közepette arra gondoljanak: a 2013–2014 fordulóján, Kijevben lezajlott, békésnek indult, az európaiság melletti szimpátiatüntetések előbb véres összecsapásokba, végül a Washington által szervezett államcsínybe torkolltak, s ez ismétlődhet meg Tbilisziben is.

Ami pedig utána jött Ukrajnában előbb a 2014-2022 közötti, pusztító polgárháborúban, majd az orosz támadást követően, amit a Nyugat arra akart használni, hogy megrendítse Oroszországot, s közben a Varsói Szerződés idejéből a keleti tagállamokban maradt lőszerek és fegyverzet felhasználásával piacot teremtsen főleg az amiraki hadiiparnak, s új harcászati-hadászati eljárásokat próbáljon ki maga is, abban láthatóan nem akar közreműködni a grúz vezetés. Eközben, persze, nagy a nyomás rajta, s bármi megtörténhet a jövőben, amit aztán majd elmagyaráznak az ámuló népeknek a szálakat háttérből mozgatók."

bekialtas.blog.hu/2024/11/29/1316_bekialtas_gruzia_nem_akar_ukrajna_sorsara_jutni?dashboard_position=367046572

vergyula 2024.11.29. 19:24:10

@Tapi2021: Mit jelent az "elmenekülünk"?

vergyula 2024.11.29. 19:25:40

@Tapi2021: "Putyin semmilyen módon nem fenyeget minket!!!"
Akkor a belengetett atomcsapástól sem kell tartanunk? Hála az égnek.

vergyula 2024.11.29. 19:31:08

@Wildhunt: Ahogy szerintetek Ukrajnának is csak a Krímről, Donbaszról, meg az önrendelkezésről kéne lemondania, mely szerint olyan szervezethez csatlakozik, amilyenhez akár.

vergyula 2024.11.29. 19:35:13

@Tapi2021: "Ki tesz/vet be napról napra egy-egy erősebb fegyverrendszert? ELŐBB!"
Asszem Vladimir haverod lőtte ki eddig a legnagyobb rakétát a minap.
Amúgy Mexikó szeretne Oroszország szövetségese lenni?

Boldeone2 2024.11.29. 20:13:25

@Tapi2021: Ennél okosabb embernek gondoltalak!

Kabai Domonkos egy orosz ügynök, évek óta ezt csinálja

Ráadásul Grúziàról sem tudsz semmit! Azt nézd meg, ki áll a párt mögött, miből lettek milliárdjai, akkor választ kapsz!

A grúz bloggerek levezették, hogy hogyan történtek a választási csa

Boldeone2 2024.11.29. 20:18:24

@Tapi2021: A degenerált Orbán nem véletlenül gratulált nekik először: mindketten Putykó fogott emberei...

Mindkét országban pártállami, oroszbarát rezsim épül, "szuverenitási törvény " orosz mintára; a hazugságok is ugyanazok:

béke vagy háború" - hazug dichotómiája ....

Wildhunt 2024.11.29. 21:02:50

@vergyula: nem muszáj, bele is dögölhet a háborútokba. Tőlem az utolsó hohol is mehet a frontra, veled együtt. De minket hagyjatok ki belőle.

0dzsud0 2024.11.29. 22:23:24

@Boldeone2: "Ukrajna támogatása mellett elkötelezett az európai többség!"

LOL, van ám ballib duplagondol...

"Orbán Balamázs plagizált, nem tudós, csak egy rezsimpropagandista"

LOL, mi az anyádról beszélsz? :)

alöksz róz 2024.11.30. 00:33:15

@Tapi2021: "Érdemes Domokos újabb cikkét is elolvasni, tágítja a beszűkült horizontot" - tényleg érdemes.
bár a tiedet csak tovább szűkíti. ha van még hova egyáltalán...

kabai egy öreg komcsi. és nagy oroszbarát. minden írásában visszaköszön ez a két tulajdonsága.
(de azt mondjuk én nem hiszem, hogy orosz ügynök, bár az volt valaha.)

szóval egyoldalú, viszont alapos és sokszor van is valami alapja annak amit ír, nem csak úgy a levegőbe beszélve nyomja a "gonosz imperialista-kapitalista" lózungokat. régebben én is olvastam, de már nagyon ismétli magát.

na de hogy ne csak az emberhez, hanem a témáihoz is hozzászóljak, nem kell semmit elhinni, de meg lehet nézni a 2014-es puccs után kinevezett ukrán kormányt és főtisztviselőket, hozzáfűzni se kell semmit.

alöksz róz 2024.11.30. 00:35:35

@Wildhunt: "háborútokba" - ???
ez a putyin háborúja, papám.

sajnálom h ennyire elvesztetted a józanságodat.

alöksz róz 2024.11.30. 00:36:57

@Tapi2021: "Én meg nem vagyok egy behódolós típus." - mondta a jobbágy.

alöksz róz 2024.11.30. 00:38:37

@vergyula: "Hihetetlen, hogy Putyin felelősségét még mindig nem látod." - nem akarják látni.
ha valami nagyobbféle rosszat elismernének, összeomlana a világképük.

alöksz róz 2024.11.30. 00:41:32

@Tapi2021: "Milyen jogon veri el pl. az EP, Brüsszel az Euróoaiak pénzét egy EU-n KÍVÜLI háborúban?" - azon a jogon, hogy erre szavazott az európai polgárok nagy többsége.

alöksz róz 2024.11.30. 00:57:42

@vergyula: attól még nem sérül a szuverenitásuk, hogy ezekről lemondanak :D

0dzsud0 2024.11.30. 05:48:24

@vergyula: "Akkor a belengetett atomcsapástól sem kell tartanunk? Hála az égnek."

Mert szerinted ilyenkor szünetel a NATO-tagság, vagy mi zajlik a fejedben?

0dzsud0 2024.11.30. 05:50:35

@vergyula: "Asszem Vladimir haverod lőtte ki eddig a legnagyobb rakétát a minap."

Ó, hát persze, milyen egyszerű a vérballib vérnyugger vérgyula igazsága már megint. Hát csak meg kell nézni, hogy ki lőtt ki több és nagyobb rakétát ebben a háborúban, az USA vagy Oroszország. Sakk-matt, fideszbirkák, naugye.

0dzsud0 2024.11.30. 05:55:28

@alöksz róz: "nagyobbféle rosszat"

Ez mindig nagyon mókás azoktól, akik szerint úgy indultak az események, hogy Oroszország minden előzmény nélkül a semmiből megtámadta szegény áldozattípua Ukrajnát, mert csak. Mindemellett a magyar kormány a kezdetektől kimondta Oroszország felelősséget, de a Fidesz szavazói vannak ám vakon tutira. :D Akkora bohócok vagytok...

0dzsud0 2024.11.30. 05:56:41

@alöksz róz: "mondta a jobbágy"

Oké, nem tudod értelmezni a behódolást (sem), csak a szoki.

0dzsud0 2024.11.30. 05:58:43

@alöksz róz: "azon a jogon, hogy erre szavazott az európai polgárok nagy többsége."

Akkor az ugye világos, hogy innentől bármit tesz a Fidesz, nektek kuss van, hiszen meg vannak szavazva (még sokkal egyértelműbb többséggel is, mint bárki más a komplett EU-ban)?

0dzsud0 2024.11.30. 06:04:06

@vergyula: Ezzel szemben a valóság az, hogy Ukrajnának nagyon fájna, ha nem vihetne végbe egy második Volhíniát a Donbaszban, meg nem csatlakozhatna a NATO-hoz és nem lehetne direkt USA-támaszpont Oroszország közvetlen szomszédságában, brühühü. :((

Amúgy szerintem nem sérült Ukrajna szuverenitása tulajdonképpen. Nyugodtan tönkrebaszhatta magát a következő legalább 20 évre, önként választotta, senki sem gátolta meg benne.

vergyula 2024.11.30. 06:38:09

@Wildhunt: Továbbítom a CIA-összekötőmnek.

vergyula 2024.11.30. 06:40:35

@0dzsud0: A világháború réme fenyeget, Vitya mondta.

vergyula 2024.11.30. 06:41:43

@0dzsud0: Bárcsak már nyugger lennék!

Megnéztem, Putyin lőtte a legnagyobb rakétát.

Wildhunt 2024.11.30. 07:46:37

@alöksz róz: egy háborúban minimum 2 fél van, itt szerintem 3. A háború mindegyiké. A 3 szereplő itt szerintem Putyin, az ukránok, meg a woke libbancs bagázs.
Sajnálom hogy elvesztetted a józanságodat.

Wildhunt 2024.11.30. 07:52:00

@vergyula: de vicceske lettél hirtelen, pici kis libbancsom.

vergyula 2024.11.30. 08:11:10

@Wildhunt: "Fidesznyik putlerpincsi lett a főukrán is." :DD
Szerintem eleve magát támadta meg.

Amúgy ez tényleg meglepő, lássuk a reakciókat.

vergyula 2024.11.30. 08:19:29

@Wildhunt: "Hozzátette: a „forró szakasz” lezárása után diplomáciai eszközökkel fogja visszaszerezni Ukrajna a megszállt területeket."
Ha ez sikerül, akkor Erdély meg a többi sincs veszve.

Boldeone2 2024.11.30. 10:40:43

@0dzsud0: Erről az anyádról

444.hu/2024/11/28/racz-andras-9-oldalnyi-atvett-szoveg-szerepel-hivatkozas-nelkul-orban-balazs-disszertaciojaban

Orbán Balázs tudás szempontjából nulla, lehet mondani csak vezető propagandista. Orbán rezsimhazugságait terjeszti tudós szemüveg mögé bújva!

valis47 2024.11.30. 10:54:37

@vergyula: Trump üzent, nem tehet mást. Kérdés, hogy az oroszok belemennek-e, és mit tesz Trump, ha nem. Hajlandó-e ez esetben valóra váltani, amivel az oroszt rá akarja venni a fegyverszünetre, és sokkal több fegyvert adni az ukránoknak, netán csapatokat is.
"Európa" természetesen toppantani fog a lábacskájával, hogy Putyin nem győzhet, folytatni kell a háborút az utolsó ukránig "ameddig szükséges". Egyelőre a GDP 0,25%-ának átadására Ukrajnának akarják kötelezni az összes tagországot, de lesz még abból 25% is ha így folytatják (mondjuk ha a Trump-adminisztráció a sikertelen tárgyalások után sajnálkozva rájuk hagyja az ukrán témát, Amerikának ez sem lesz rossz, az európai hadiipar leépült, felpörgetése hosszú idő lesz a fogadkozások ellenére, így Európa a saját pénzét fogja amerikai fegyverek (és palagáz) vásárlására fordítani, ahogy Lagarde asszony javasolta is, hogy ezt tegye, hogy elkerülje, hogy Trump vámot vessen ki az európai importra).

Egyébként meg az egyetlen reális gyors lezárása a háborúnak valószínűleg az, ha a jelenlegi frontvonal válik kvázi határrá, és feladja Ukrajna és a támogatói a "vissza a Krímet is" célkitűzéseket. De ez egyik félnek sem lenne elég magyarázat arra, hogy miért kellett a több százezer áldozat. Illetve az orosz néppel még le lehet nyeletni, hogy a Donbászért és a Krímért, az ukrán népnek nehéz lesz megymagyarázni, hogy miért kellett 2022 tavaszán Isztambulban nem elfogadni a mai szemmel nagylelkű orosz ajánlatot (a majdnem megszületett megállapodás előtt újabb, irreális követeléseket felhozni), miután Boris Johnson sürgősen Kijevbe ment és megígérte a Nyugat támogatását a teljes győzelemig, "as long as it takes"?

Wildhunt 2024.11.30. 10:57:46

@vergyula: így van. Ha meg nem sikerül, akkor belenyugszik.

Wildhunt 2024.11.30. 11:28:34

@valis47: De ez egyik félnek sem lenne elég magyarázat
A muszkák már kezdik élesíteni a legyőztük a NATOt cikkeket. Azoknak ez elég lesz.

0dzsud0 2024.11.30. 12:42:24

@Boldeone2: Láttam. Rácz András annyira okos itt is, mint amikor háborús szakértőt játszik. Jaja, gondolom, hogy nulla ez a Bazsi, azért nem kaszálta el eddig az ELTE és fogja megszerezni a doktori fokozatát kedden.

Tőled külön vicces ám ez a minősítgetés, meg az ellenzéki kis makákóktól is. A csávó könyveket ír, ti meg mégcsak nem is olvastok könyveket, de jó büdös kommancs módjára már meg akarjátok szakérteni, hogy ki legyen doktor. :) Kuss a te neved ebben is, mint mindenben.

vergyula 2024.11.30. 13:01:48

@valis47: Pont arra gondoltam, ha ez összejön, adódik a kérdés, hogy miért nem "néhány" áldozattal korábban? Igen, a válasz valszeg Trump.

Boldeone2 2024.11.30. 13:12:39

@0dzsud0: Kuss a neved neked is, te orbánista szolga! Ez az Orban Blamázs egy senkiházi kis csicska, néha megnézem a homlapját, ahol a muszka propagandát tolja
A legújabb nemzeti konzultació is implicit muszka propaganda

Boldeone2 2024.11.30. 13:17:07

Megnéztem, 4 ukránellenes kérdés is van, ami egészen abszurd!

A lényege: ne küldjenek sem pénzt, sem fegyvert az ukranoknak, de meg az EU- ba se vegyék fel őket...

Mintha Putyin mondta volna...

Orbán Szauron szolgája lett....

0dzsud0 2024.11.30. 16:13:25

@Boldeone2: Brühühü, nagyon megható a sírdogálásod, de tényleg. :)))

"A lényege: ne küldjenek sem pénzt, sem fegyvert az ukranoknak, de meg az EU- ba se vegyék fel őket..."

És ezzel a magyarok többsége várhatóan egyet is ért. De ha nem, ebben a konzultációban azt is elmondhatja. Mi tehát a gond? Utálod, ha megkérdezik az embereket, mert valszeg nem azt fogják válaszolni, amit te szeretnél hallani? :D Nem ellenzéki és ballib vagy véletlenül?

Boldeone2 2024.11.30. 16:29:49

@0dzsud0: Csak Orbán népe válaszol ezekre az inzultciókra!

- A kérdések megszerkesztettek, manipulàciós célzatúak, amire úgyis csak a keménymag válaszol...

Én ellenzéki vagyok, az nem kérdés, itt a Birca blogon balliberális, ha az itteni szélsőséges véleményekhez viszonyítjuk, másképp nem feltétlen...

Boldeone2 2024.11.30. 16:35:47

@0dzsud0: Kb 1 évszázda már a nyugathoz akart tartozni az ország, különösen az államszoci rendszerben, az elmúlt évtizedekben elértük a korábbi álmot, a nyugati rendszer tagjai vagyunk

Van felszárkózás is- igaz az egyik leglassabb - de van. Majdnem minden haladást az EU- nak köszönhetünk, anélkül Kínának is érdektelen lennénk...

Lényegében ezzel a gondolattal megy szembe Orbán hazug narratívája, meg az orosz felszopás...

Erre megy ki a játék! Nyilván teljesen abszurd a nemzeti konzultáció! Nem Orbán elhülyült hívei fognak dönteni Ukrajnáról, hanem az európai többség!

vergyula 2024.11.30. 18:05:38

@Boldeone2: Tóni nem említi konkrétan az ukránokat, persze az orosz gazdasági kapcsolatok fontosságát lehet ukránellenességként is értelmezni.
Mindenesetre ez a nemzeti konzultáció is csak a szokásos nettó pénzkidobás az ország szempontjából. A Fidesznek talán hasznos, de még hasznosabb lenne, ha abból a pár milliárdból inkább a rászorulóknak intéznének egy szép Karácsonyt. Így viszont csak pár perc meleget jelent a kályhában.

valis47 2024.11.30. 21:03:16

@Boldeone2:

Ezek már remélhetően a háború végnapjai, csak a "béna kacsa" Biden-adminisztráció ne húzzon valami olyat január 20-ig, ami visszafordíthatatlan következményekhez vezet. Ukrajna veszít, és kifogyóban van mindenből, különösen a harcolni akaró emberekből. Zelenszkij máris békeajánlatokat tesz. Jövőre nem lesz más választása, mint hogy tűzszünetet kössön, bármilyen feltételekkel, amit biztosítani tud, tekintve, hogy a következő amerikai kormány meglehetősen közömbös lesz. Ukrajna bele kell nyugodjon, hogy területeket veszít, vigasz, hogy sokkal jobban teljesített, mint bárki várhatta volna, és most kezdődhet az újjáépítés. Már egy ideje nyilvánvaló, hogy nincs értelme tovább húzni ezt a konfliktust, akik húzni akarják, mint az elmebeteg lengyelek és baltiak vagy a szarkavaró britek, akik még mindig nagyhatalomnak képzelik magukat, és a világ minden táján be akarják ártani magukat mindenbe, cinikusan feláldozzák szláv férfiak százezreit, pár zsidó érdekeiért. Jake Sullivan, a homoszexuális zsidó amerikai nemzetbiztonsági tanácsadó kiadta a parancsot az ukránoknak: mozgósítani a legfiatalabb korosztályt is...

0dzsud0 2024.11.30. 21:24:08

@Boldeone2: "Csak Orbán népe válaszol ezekre az inzultciókra!"

Báhháhháháháá :DDD

Hát miért nem fogjátok akkor magatokat és válaszoltok ti is tömegesen, ha nem tetszik a dolog? Ez olyan, mint amikor nem értitek, hogy miért szavaz a határon túli magyarok többsége a Fideszre, hát csak 20 éve románozzátok őket. :D A saját fogyatékosságaitokért nem másoknak kell viselni a felelősséget, akárhogy is toporzékoltok. :)

"inzultáció"

Sas József reinkarnációja bazmeg... :D

0dzsud0 2024.11.30. 21:25:40

@Boldeone2: Nézd Boldi, mindenki telibeszarja, hogy mit delirálsz. Én is csak azért rúgok beléd, mert egy darabig szórakoztató a nyomorod.

0dzsud0 2024.11.30. 21:26:57

@vergyula: "ha abból a pár milliárdból inkább a rászorulóknak"

Azt kihagytad, hogy oktatás, egészségügy, meg városligeti fa...

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 23:29:59

@0dzsud0: minek hazudozol? már megint egy szál érved se?

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 23:31:43

@0dzsud0: ez má vót, papám. az ultimate érved, a kétharmad.

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 23:32:45

@Wildhunt: marhaság. hogy jön ide a woke? sehogy.

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 23:49:55

@Wildhunt: megpróbálod a fejedben összekötni ezeket a dolgokat, hogy nagyobbnak tűnjön a veszély, ami ellenében ez a gátlástalan tolvaj banda a választásod...

de itt az összehasonlítási alap: nézz körül a v4 országokban + szlovénia, horvátország, románia...

- sehol nem a orbán és a fidesz védi meg az embereket a migránsoktól, mégsincsenek százezerszámra tele migránsokkal.
(ide viszont tömegesen hordják őket a fidesz és üzleti partnerei.)

- sehol nem a orbán és fidesz védi meg a gyerekeket, mégse operáljákát őket és a transzik se buzultatják be őket.
(fideszes papok viszont igen. és fideszes haverok verik őket. sőt, a pedofil és a gyerekverő egy valag közpénzt is kap jutalmul.)

- sehol nem a fidesz védi meg az embereket az inflációtól, mégis itt a legmagasabb.

és a többi.

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 23:58:18

@Boldeone2: "Orbán Balázs tudás szempontjából nulla, lehet mondani csak vezető propagandista" - nana.
komoly elméleti és gyakorlati tudás kell ahhoz.

marhaság ez az ellenfél lebecsülése.

főleg hogy akkor saját magatokat negatívra kell értékelnetek :D

valis47 2024.12.01. 00:25:20

@Alöksz Róz Unbanned: Van annyi migráns/vendégmunkás azokban az országokban is, mint itt. Persze sok közülük ukrán, de egy nagyobb lengyel városban legalább annyi fejkendős nőt és kebabozót látsz, mint Bp-en. Meg egyéb egzotikum is előfordul. Már az előző kormány alatt hoztak be oda is szép számmal nem csak ukrán vendégmukit.

Amúgy meg a most hatalomra jutott lengyel elvbarátaid éppenséggel nyomják az lmbtq-t is rendesen. A többit majd hamarosan.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 00:46:31

@valis47: az ukránok nem számítanak migrinek még a fidesz szerint se.

itt már még a szabolcsi falvakban is távolkeleti migránsokat dolgoztat a fidesz.

valis47 2024.12.01. 00:50:58

@Alöksz Róz Unbanned: Lengyelben is vannak távolkeletiek, délkelet-ázsiaiak is, nyugi.
A Fidesz alkalmazottai? Vagy mit akarsz ezzel mondani? A tehenészetben dolgozó filipinók a Fidesz alkalmazottai, a nyugati multi gyárában dolgozók is?

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 00:59:36

@valis47: nem, ez ennél konkrétabb: a miniszterelnök kiccsaládjának tulajdonába került cégektől elbocsátották a magyar dolgozókat, hogy távol-keletieket vegyenek fel helyettük.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 01:01:51

@Alöksz Róz Unbanned: és utána orbán kiállt a parlamentben, és azt mondta, nem veszik a vendégmunkások a magyarok munkáját.

és nem szakadt rá a plafon.

tudták ezek a tervezők már százegynéhány éve, kik fognak a parlamentben hazudozni :D

valis47 2024.12.01. 01:08:37

@Alöksz Róz Unbanned: Melyek lennének ezek a cégek? A Continentalt megvette az Orbán-család? Vagy a koreai tulajdonú akkumulátorgyárat? A gyöngyösi Braunt (német multi)? Mert ezek voltak a nagy port felvert esetek.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 01:14:34

@valis47: és én azt mondtam, hogy ezeket a cégeket megvette az orbán családi és baráti köre?
nem, nem azt mondtam.
akkor mi a faszt játszod itt az értetlent?

gigabursch 2024.12.01. 08:29:23

Azóta kibújt a szög a zsákból.

Ez a hiteltelen szarfészek nyíltan kimondta, hogy ő volt a pénzosztó jobbkeze pérsbuzinak.

Wildhunt 2024.12.01. 13:21:14

@Alöksz Róz Unbanned: amit ide összehánytál abból csak annyi az igaz, hogy magaddal elhitethesd.

Wildhunt 2024.12.01. 13:22:34

@valis47: bezony. Elvették a munkáját, mert olcsóbban és jobban dolgoznak mint ő.

alöksz róz 2024.12.01. 13:34:22

@Wildhunt: nem az enyémet vették el, de attól még rokonságilag lehetek érintett annyira, hogy személyes sértésnek vegyem, elmondtam már ezt neked.

alöksz róz 2024.12.01. 13:36:53

@valis47: szabolcs megyei agrárcégek.

(egyébként a continentalnak ki teszi lehetővé, hogy ezeket meglépje, nem tán a magyar kormány?)

alöksz róz 2024.12.01. 13:39:28

@Wildhunt: pontosan ott tartasz, ahol a ballibek 2015-ben. már ott álltak a migránshordák a határon, de még mindig azt hajtogatták, hogy nincsenek is.

Gery1987 2024.12.01. 15:39:55

@Alöksz Róz Unbanned:

Ezt mondom én is birca-nak, hogy a nernek nincsenek eredményei...

A válasz mély hallgatás.

Gery1987 2024.12.01. 15:42:41

@valis47:

Ha ott is van annyi mint itt akkor vagy a sorosista buzi kormány mégse olyan migrancs simogató, vagy a zorban se tesz ellenük jobban. Válassz, szabadon. De egyik se lesz érv a rendeleti kormányzás mellett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 16:03:48

@Gery1987:

Mindig elmondtam az eredményeket. Talán még le is írtam az 5 fő eredményt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 18:03:16

@alöksz róz:

1. A sajtó- és szólásszabadság növelése.
2. Az antiszemitizmus visszaszorítása.
3. Keleti nyitás.
4. A független szakértőség mítoszának kétségbe vonása.
5. Kisemberpártibb politika.

alöksz róz 2024.12.01. 18:19:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: :D látom nehezen sikerült összeszedni az 5 pontot, mit keresne különben itt a 4.

alöksz róz 2024.12.01. 18:24:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 1. bár voltak változások, ebben javulás nem történt. az egyoldalúságban volt változás, ugyanakkor szólásszabadság (és sajtószabadság) ellenes törvényeket a fidesz fogadott el, ez nyilvánvaló romlás. a nemfideszes sajtó vegzálása szintén romlás.

3. mi volt abban a jó nekünk?

5. erről meg már egy korábbi vitánkban beláttuk, hogy hazugság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 18:24:51

@alöksz róz:

Van több is. De mosyt ezek jutottak az eszembe.

A lényeg: nincs semmi, amiben ne lenne jobb a mostani helyzet a ballibhez képest. Vagy ugyanaz van - a legtöbb dologban -, vagy jobb, semmi nincs, amiben rosszabb lenne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 18:25:54

@alöksz róz:

Akkor teljesen marginalizálva volt minden ellenvélemény. A rendszer kritikája meg egyenesen fasizmusnak számított.

alöksz róz 2024.12.01. 18:25:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a kettesről meg a véleményem az, hogy átestünk a ló túloldalára a zsidóseggnyalással.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 18:26:33

@alöksz róz:

"mi volt abban a jó nekünk?"

Mindig jobb több lábon állni. Tanultunk Horthy hibájából.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.01. 18:27:47

@alöksz róz:

Lehet.

Én se értek egyet a kormányzat Izrael-imádatával.

Mégis fontos eredmény, hogy már nem kötelező eleme a jobboldaliságnak a zsidóellenesség.

alöksz róz 2024.12.01. 18:29:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: több lábon állni jobb. több oldalról kihasználva lenni meg rosszabb.

jónévez 2024.12.01. 18:39:40

@alöksz róz:
Az, hogy szabadon csinálhat sajtót a jobboldal (is), az a sajtószabadság.
Ha valamelyik oldal nem csinálhatna -na ott volna a baj.

"Természetesen" fáj az egy bizonyos oldalnak, hogy hosszú idő után az ellenoldal is szót kap. Majd beleszoknak.

vasútihíd 2024.12.01. 18:39:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pedig kiváló taktika az orbán részeről folytatott izrael politika. leszereli a nyugat egyes nagy befolyással rendelkező köreit és megakadályozza az ellenünk való egységes fellépést.

jónévez 2024.12.01. 18:43:18

@jónévez:
És (természetesen) nagy duma így utólag, hogy szabadon csinálhatott sajtót bármikor a "jobboldal".

jónévez 2024.12.01. 18:47:26

"Az egész érvrendszer az, hogy a szerző idéz saját magától, meg a tartalomjegyzéke idegen gépen készült - egyik se szabálysértés"

Ezt én is olvastsm, mert kíváncsi voltam.
Tényleg nem értem, hogy miért kellett volna odaírnia:
"Itt és itt mondam már ezt"
Azért az ilyeneket akkor kell, ha másokat idézünk, mások írásaira támaszkodunk.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 19:53:05

@jónévez: "És (természetesen) nagy duma így utólag, hogy szabadon csinálhatott sajtót bármikor a "jobboldal"." - tény, hogy szabadon csinálhatott sajtót a jobboldal.

jónévez 2024.12.01. 20:33:56

@Alöksz Róz Unbanned:
Tény?
Ja, mint Rózsa Sándor igazsága.

alöksz róz 2024.12.01. 20:47:20

@jónévez: mert volt neki igazsága? az egy igen kegyetlen gyilkos volt, nem vagyok fostos, de nem szívesen álltam volna vele szemben, nézd csak meg a szemét:
hu.m.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Photo_Portrait_Hungary_-_R%C3%B3zsa_S%C3%A1ndor_(colored).png

jónévez 2024.12.01. 21:05:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem olyan nagy a kormányzat Izrael-imádata, de Izrael olymód tudomásulvétele, mint minden kormányunké a rendszerváltás óta, az pozitívum.

Az ún. "jobboldaliságnak" soha nem volt kötelező eleme a zsidóellenesség, ezt csak az általad "balliba"-ként megnevezettek szajkózták.
Az ő szószedetükben (régebben) jobboldali, azaz NÁCI volt, aki kritikusan viszonyult néha Izraelhez.
Ma ugyancsak szerintük NÁCI, aki kritikusan viszonyul a palesztinokhoz.

jónévez 2024.12.01. 21:07:23

@alöksz róz:
Hát erről beszéltem, te ;)
Hogy lenne egy rablógyilkosnak igazsága? Na, ennyit a "tény" nevű dolgokról.

Meghát: értsd már a neved...

jónévez 2024.12.01. 21:15:10

@jónévez:
(Gonosz dolog más nevével viccelődni -de te választottad a kifacsart Rózsa Sándor nevet)

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 21:25:36

@jónévez: hitlernek is volt igaza valamiben. pl. egészséges életmód.

rózsa sándor rabolt és gyilkolt, ebben nem látni hogy igazsága lett volna.

én értem a nevemet, te pedig nyilvánvalóan nem.

nem gonosz dolog, egy humoros könyvből van. abban nyilván nem egy gonosz rablógyilkos volt.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 21:29:43

@jónévez: na, remélem felvilágosítottalak. most azt áruld el, hogy ugyan mi az anyjapicsája köze van rózsa sándornak ahhoz, hogy a jobboldal is szabadon csinálhatott saját sajtót.

mert jelenleg azzal a zseniális érveléssel röhögteted ki magad, hogy rózsa sándor rablógyilkos, tehát a jobboldal nem csinálhatott sajtót :DDD

jónévez 2024.12.01. 21:47:33

@Alöksz Róz Unbanned:
Ha nem erted a felvetett párhuzamot -az téged jellemez. (...Nem az első eseted...)
Mint a többnickű válaszok sem engem jellemeznek...

jónévez 2024.12.01. 21:55:50

@Alöksz Róz Unbanned:
Hitlernek? Persze, mint mindenkinek, aki arrol hadovál.
Sőt, a munkával elért jóletet is többre mondta a tőkejövedelemnél.
Attól még igaz, hogy egy rablógyilkos (is) hadoválta.

Annyi butaságot összeboronálsz a különböző neveiden, és csak ritka a helytálló ellenvetésed (de néha vsn azért.

Annak örülök, hogy olvastal könyvet. Párszázat még tudok ajánlani.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.02. 00:40:35

@jónévez: teljesen valid a két nick.
hiszen nem rejtem el magam és nem is anyázásra csináltam, mint a tompi.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.02. 10:47:26

@jónévez: akkor foglaljuk össze hol tartunk:
rózsa sándor rablógyilkos volt, tehát a jobboldal nem csinálhatott sajtót ÉS nem értem a felvetett párhuzamot.

0dzsud0 2024.12.04. 14:16:33

Orbán Balázs summa cum laude doktorált tegnap, Boldi meg Rácz Andrással együtt szaladt bele tátott szájjal a faszerdőbe. Minden rendben. :)

Gery87 2024.12.06. 00:22:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Én meg már elmondtam róla a véleményem és hogy nincs igazad összességében.
Azok vagy nem Orbán eredményei vagy nincsenek úgy.

Gery87 2024.12.06. 00:24:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Akkor teljesen marginalizálva volt minden ellenvélemény. "

A köztévében meg ma jobban propaganda megy mint akkor...

"A rendszer kritikája meg egyenesen fasizmusnak számított."

Ma meg hazaárulásnak és sorosügynöki létnek.

Gery87 2024.12.06. 00:28:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A Fidesz sose volt kifejezetten antiszemita.
Ami történt az annyi hogy a radikális jobboldal kifingott, annak az ellenkultúrának részben leáldozott, részben a Fidesz elvitte a szavazóikat illetve hogy a "migráncsválság" miatt a kocsmák népe ma jobban utálja a muszlimokat mint a zsidókat.

De ez nem jelenti hogy megszűnt teljesen.
Gigafosch barátunk erre a jó példa, de a való életben is naponta hallom hogy a világ bajaiért a zsidrákok a felelősek.

Gery87 2024.12.06. 00:29:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó lenne ha szólnál akkor a NER médiakurváinak is.

Gery87 2024.12.06. 00:38:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mert a fasz se volt rá kíváncsi.

Én is próbáltam anno olvasni jobber sajtót pl Magyar Hírlap, de egy rakás szar volt, pedig akkor még jobber voltam.

A nemzeti radikális média meg még rosszabb, 16 évesen is kurva ciki volt....

Ma se változott a helyzet semmit, sőt, nemcsak hogy vacakabb,, de egyenesen arcátlan propaganda.
A világ pénzét beleölik és ezzel nőtt az elérhetősége, meg sok helyen nincs más, de akkor is fos.

Ez van, nem tudtok írni, nincs tehetség, akármennyi is a pénz.

30 éves tapasztalatom:
A magyar jobboldal sértettsége, frusztráltsága, tekintélyelvűsége, szervilizmusa nem összeegyeztethető, az alapvetően nem érték semleges, de szabadelvűbb és nyitottabb újságírásnak!

Mondtam már más esetben is: jobbágyokkal nem lehet demokráciát csinálni.
Bayerekkel, Jeszenszkykkel, Farhát Ádámokkal, Kohán Mátyásokkal, stb meg nem lehet jó sajtót csinálni!

valis47 2024.12.06. 02:36:31

@Gery87: Ugyan, a válaszonline-osokkal, meg a magyarhangosokkal sem lehetett, ők is tehetségtelen nímand propagandisták voltak, amíg hirtelen át nem lényegültek tehetségessé, amikor antiorbánistákká váltak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 05:36:44

@Gery87:

A Fidesz sose volt antiszemita, de a magyar jobboldal az volt. S amikor a Fidesz átment jobboldalra, ehhez látványosan nem idomult, majd 2010 után sikerült megváltozttania az egész narratívát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 05:39:03

@Gery87:

A tények mást mutatnak. Most Orbán fanatikus nyugatpárti? Nem az.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 05:39:57

@Gery87:

A köztévét nagyon kevesen nézik, nem számít a 90-es évek második fele óta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 05:43:59

@Gery87:

Ez szokott lenni, amikor valaki beszorított helyzetből indul: szektásodás alakul ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 05:44:56

@Gery87:

"jobbágyokkal nem lehet demokráciát csinálni"

Nem lehet mindenki pöffeszkedő polgár. Ilyen társadalom nem létezhet.

Gery87 2024.12.06. 10:15:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te teljesen félreérted a polgár jelentését ebben az esetben.

Gery87 2024.12.06. 10:17:14

@valis47:

Nem mondtam hogy a liberó oldalon meg mindenki tehetséges.

Gery87 2024.12.06. 10:20:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A fasz rossz végén vagyunk megint mint akkor Horthy idején.
A "gazemberek, hullarablók" oldalára álltunk ismét.

Gery87 2024.12.06. 10:21:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez a válaszod?
Hogy a közpénzből üzemelő médiák nyugodtan lehetnek egyoldalúak és tolhatnak full kretén propagandát, "nem számít" mert "kevesen nézik"...
Egyébként nem, nem nézik annyira kevesen. Főleg az idősebbek közül.

Gery87 2024.12.06. 10:22:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

14 éve övék minden....aztán mégis egy nagy büdös nulla amit csinálnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:44:08

@Gery87:

A baloldali médiák mögött korlátlan pénzek vannak, ezeket valahogy ellensúlyozni kell.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:44:46

@Gery87:

Mire gondolsz?

Éppen hogy ellenállunk a háborús agressziónak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:46:13

@Gery87:

Ezt már sokszor megbeszéltük. Te ragaszkodsz a "polgár" ballib meghatározásához.

Gery87 2024.12.06. 10:46:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Osotobaság.
A világ pénzét beleölheted, akkor is a propaganda az propaganda marad és silány ócska kétbites vacak.

Gery87 2024.12.06. 10:49:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, Ukrajna ne kapjon pénzt.
Aminek eredményeképp összeomlik, elveszti a háborút és az oroszok győznek, azt csinálnak amit akarnak.
Itt lesznek Kárpátalján.

Ez nekünk miért jó?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:49:09

@Gery87:

Az igazi ellenségünk a nyugat, de ezt nyíltan nem lehet kimondani.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:50:07

@Gery87:

Nem érdekünk egy nyugatos, erős Nagy-Ukrajna.

A jó megoldás a semleges Ukrajna volt. Amerika nem akarta ezt.

Gery87 2024.12.06. 10:50:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem ballib meghatározás te szerencsétlen, már akkor ez volt a kulturális tartalma amikor a ballib mint fogalom és politikai oldal még nem is létezett!

Gery87 2024.12.06. 10:52:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De te legalább nyíltan kimondtad.

Ukrajna és Magyarország is legyen egy Belorusz, orosz báb.
Ez a cél.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:53:19

@Gery87:

Mi a polgár?

Állampolgár? Akkor minek új szó?

Művelt ember? Arra is van már szó.

Mi akkor a polgár?

Egyetlen valós jelentése: anyagilag független ember. Ilyen sose lehet a társadalom többsége. Még a leggazdagabb országokban se alkotnak 15-20 %-nél többet.

Gery87 2024.12.06. 10:53:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most örülhetsz akkor, minden esély megvan egy nem semleges oroszbarát Ukrajnára.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:54:30

@Gery87:

Nem, mi semlegesek akarunk lenni. Ez a normális szerepünk.

Mindig hivatkozol 56-ra. 56 egyik követelése is ez volt.

Gery87 2024.12.06. 10:55:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már megbeszéltük ezt.
Nem akarod érteni, ez a baj.
mert sehogy nem illik bele a kétbit emberképedbe.
Ha szegény akkor proli, ha gazdag akkor sorosista libsi...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:56:23

@Gery87:

A polgárság egyik eleme a vagyoni helyzet.

A "szegény polgár" az olyan, mint az "ugató macska".

Gery87 2024.12.06. 10:57:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

'56-ban az ország egy olyan utat akart járni ami Moszkvának nem tetszett és ezért beavatkoztak, hogy továbbra is olyan kormány legyen ami nekik érdekük.

Ukrajnában is hasonló történt.

Egy út, modell volt megengedve, különben jön az intervenció.
Ez történt.

Gery87 2024.12.06. 11:11:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, a polgár szegényen is mindenkor az öntudatos, felelősségteljes, tájékozódó, művelődő, a közösségi elköteleződéseire büszke, politikailag aktív, a polgári jogok és kötelességek fontosságát elismerő "citoyen".

Ehhez nem kell vagyon.

"A "szegény polgár" az olyan, mint az "ugató macska".

Tehát sok politikus, költő, író, filozófus aki szegénynek született, úgy élt vagy azzá lett, de reformer volt, elkötelezett híve a polgári átalakulásnak, felvilágosodásnak....az valójában ugató macska volt....értem.

Gery87 2024.12.06. 11:11:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nyugodtan elmondhatod miért lesz nekünk jobb egy orosz báb Ukrajna és miért kéne ezért tennünk!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 11:16:46

@Gery87:

Így is nyom minket az euroatlanti tömb, mi lenne, ha még egy nagy szomszéd is e tömb része lenne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 11:17:29

@Gery87:

Kevered az értelmiségivel. Az lehet szegény is. A polgár nem lehet szegény.

Gery87 2024.12.06. 11:23:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

úhh bazmeg, nem, nem keverem.

Az értelmiségi az általános értelemben szellemi pályán dolgozó embert jelent.
Szellemi foglakozású, magas végzettsége van, olvasott ember....de látjuk hogy a NER-ben is bőven vannak ilyenek akik valahogy mégis a polgári eszme és a nyugat értékrend ellen vannak.
A náciknál, fasisztáknál talán nem voltak értelmiségiek?

Gery87 2024.12.06. 11:24:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem válasz.
MI lenne?

És ha Putyin nyomna?
Mivel lenne jobb?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 11:28:44

@Gery87:

Értelmiségi lehet bármilyen eszme híve. A lényegi elem: ne legyen közömbös a közélet iránt.

Én is az vagyok, bár munkaügyileg csak egy irpdai segédmunkás vagyok, s nem végzek tipikus értelmiségi munkát, lásd tanár, író, kutató, stb.

Gery87 2024.12.06. 13:00:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tudom kérdezzük meg a Cseheket, azok körbe veszi.
Gyanítom nem műtenek át ott sem ovisokat sorosista tranyók..

Gery87 2024.12.06. 13:01:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem nyom, persze csak akkor küld tankokat ha nem "megfelelően" szavazol.

Gery87 2024.12.06. 13:03:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ebben egyetértünk, tehát nem keverek semmit.

Te fehérgalléros melós vagy.

Gery87 2024.12.07. 00:01:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Proletár, az...szellemi lumpenproletár vagy:)

"jellemzője a megvesztegethetőség, az erkölcsi ingatagság; az osztályharcban mint réteg reakciós erőként jelenik meg....a burzsoázia válsághelyzetekben e demoralizált réteget megvásárolható eszközévé teszi, s felhasználja a munkásosztály forradalmainak leverésére, így a lumpenproletariátus az ellenforradalmak tömegbázisának fontos részét alkotja"

Gery87 2024.12.07. 00:01:53

@valis47:

Mire gondolsz?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása