magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Csúnya, rossz szavazók!

Nagyon szófogatlanok, haszontalanok voltak a román szavazók!

Micsoda dolog csak úgy ellenzéki jelöltre szavazni!

- Mars a sarokba, arccal a fal felé! akkor jöhetsz ki, ha majd helyesen szavazol - szóltak a románoknak. New Yorkból, a román alkotmánybíróság székhelyéről.

A progresszív emberiség ünnepel: győzött a demokrácia. De még sokat kell dolgozni az ilyen pajkos szavazókkal, szóval lesz bőven munka... Felháborító, hogy állampolgárok csak úgy szavazgatnak szabadon! Ez ellentétes minden civilizált, européer normával!!!

172 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7318746466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2024.12.07. 22:13:51

@Boldeone2: ha jól értem, az iszlamistákat szopkodod épp? Birca szerint sokkal jobbak, mint ti, libbancsok.

valis47 2024.12.07. 23:44:02

@Wildhunt: De ezek mások, ezek demokratikus dzsihádisták, akiknek talán még DEI felelősük is lesz. Megígérték, hogy békén hagyják majd a keresztényeket, meg minden más vallási irányzatot, biztos így lesz... A vezetőjük az ISIS egyik emírje volt korábban, de biztosan megjavult, már kaserolja a nyugati média.

valis47 2024.12.08. 01:11:07

@Gery87: Grúziaban ez a jelenlegi kormány vitte az Uniós csatlakozási folyamatot. De nem hajlandók provokálni az oroszokat, így is az ország harmada, negyede orosz megszállás alatt, de a grúz ellenzéki idióták készek a Nyugat érdekében és megbízásából a nyílt konfrontációra az oroszokkal. Gondolom hasonló amerikai ügynökökkel, mint Szaakasvili volt. A tüntetéseiken is sok külföldi Soros hálózathoz kapcsolatos személy vesz részt és szervezi. Még magyar is. Készek lennének Ukrajnát csinálni Grúziából. Ez lenne Grúzia érdeke?

Boldeone2 2024.12.08. 01:45:33

@valis47: Készek lennének Ukrajnát csinálni Grúziából. Ez lenne Grúzia érdeke?"

- Mit is jelent ez? Ha nem az oroszoknak tetsző kormány kerül hatalomra, akkor megtámadják Grúziát? Mert másképp nem lehet belőlük " Ukrajna" ...

0dzsud0 2024.12.08. 09:01:20

@Boldeone2: "Ha nem az oroszoknak tetsző kormány kerül hatalomra, akkor megtámadják Grúziát?"

Tehát szerinted ennyi történt Ukrajnában? :) Olyan cuki ez a szemlélet. Kulcslyukon keresztül a világot. :))

Boldeone2 2024.12.08. 10:07:14

@0dzsud0: Lényegében erről van szó. Putyin erőszakkal akarja megtartani/ visszaállítani az orosz érdekszférát. A többi csak vélt ok - orosz kisebbség, NATO- csatlakozás- bullshit duma. A másik cél, a nyugat bomlasztása

Ezért mindenhol beavatkoznak a politikába, a szélsőjobboldalt támogatják Európában, ők garancia az oroszbarát politikára, a nemzeti fragmentációra
A volt érdekszférában meg egészen nyíltan avatkoznak be
Románia fontos NATO bázis, ahol szintén jól jönne nekik egy muszkabarát elnök

Boldeone2 2024.12.08. 10:25:36

"Legfelsőbb Védelmi Tanács megállapította, hogy az elnökjelöltek egyike kampánycsendsértéssel és illegális finanszírozással törvénytelen előnyre tett szert, kampányához ráadásul egy, „a román érdekektől távol álló” országtól kapott támogatást"

- Vajon melyik országtól?

Gery87 2024.12.08. 11:12:00

@valis47:

Valahogy mostanában mindig oda lyukadtok ki bárki kapcsán hogy "adják meg magukat a túlerőnek/oroszoknak".

Orbán Balázs úgy látszik hogy tényleg elmondta mi legyen a véleményetek:)

'56 ezek szerint felesleges volt, ahogy 48 is, sőt 18-19-ben is bármi féle ellenállás a kisantant erőknek is az lett volna.

Hát ide jutott a jobboldal...érdekes.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 11:15:41

@Boldeone2: "Mit is jelent ez? Ha nem az oroszoknak tetsző kormány kerül hatalomra, akkor megtámadják Grúziát?" - igen, pontosan azt jelenti, szijjártónak igaza van.

GyMasa 2024.12.08. 11:44:35

@Tapi2021:
Neki nincs rá szüksége.

GyMasa 2024.12.08. 11:45:34

@Tapi2021:
Meg az is egy kérdés, hogy egy héttel azelőtt még jóváhagyták az eredményt...

GyMasa 2024.12.08. 11:47:30

@Tapi2021:
...és meg is fogják!
És, akkor meg majd menni fog a hápogás...
PL. az idei Trump győzelem nagyon sok eleme pont az volt, hogy Trump elkezdte használni a demokrata módszereket (ilyen volt pl. hogy folyamatosan biztatott a levél- és előszavazásra)

GyMasa 2024.12.08. 11:51:43

@Tapi2021:
Szerintem, alapvetően Georgescu óriásit nyert ezzel az egész hercehurcával!
Ha nem tiltják el az indulástól, aminek látom valami esélyét, de az már tényleg nyílt diktatúra lenne, akkor szerintem legközelebb még erősebben fog nyerni.
Pont az a meglepetés, hogy senki nem is számított rá, hogy egyáltalán labdába fog rúgni.
És, mindezt a TikTokon kampányolással érte el, ami, lássuk be eléggé egy réteg-app. Képzeld, mi lesz most, amikor már mindenki tud rüla a hagyományos sajtó miatt.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 12:02:41

@GyMasa: "Szerintem, alapvetően Georgescu óriásit nyert ezzel az egész hercehurcával!" - tényleg?
akkor már biztos is hogy a kgb fenyegette meg novicsokkal a román alkotmánybírókat, hogy így döntsenek.

0dzsud0 2024.12.08. 13:23:02

@Boldeone2: "A másik cél, a nyugat bomlasztása"

És a nyugat részéről nem lehetett ugyanennyi erővel cél Oroszország direkt gyengítése? Miért csak látványosan az egyiket vagy képes feltételezni?

"Ezért mindenhol beavatkoznak a politikába"

Módosítás nélkül szólhatna ez is az USA-ról, nem gondolod? :D

Tapi2021 2024.12.08. 16:47:32

@0dzsud0: "Tehát szerinted ennyi történt Ukrajnában? :) Olyan cuki ez a szemlélet. Kulcslyukon keresztül a világot. :)) "

Ráadásul csukott szemmel (és aggyal), úgy, hogy még a kulcs is a zárban van! :-(

Elborzasztó az a vakhit és fanatizmus, ami Boldiban van.

Nem csoda, hogy tapsol a muszlim terrorszervezetek győzelmének. Fanatikusok tartsanak össze. :-(

Mennyivel jobb hely lett Irak is, miután a szekuláris vezetést kinyírták...

Tapi2021 2024.12.08. 16:55:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Amerika nem először használ iszlamistákat. "

Bizony nem.
És már a progresszív-agresszív Európa is ehhez nyúlt, hogy kinyírja a régi, keresztény gyökerű, "fehér" Európát!

Egyébként elnéztem a fotókat a szír iszlamista "lázadókról", és hát nem lehet nem látni a felszerelésüket.
Ugye két eset lenne lehetséges: 1. vannak modern fegyver és hadieszköz gyáraik. 2. VALAKIK igen csak felszerelték őket. (Miközben az oroszoknak éppen más dolguk akadt...)

Az egyes pont ugye nem valós.

Tekintve, hogy a faszik meg láthatóan ágrólszakadtak, még azt is nehéz elképzelni, hogy FIZETTEK a cuccokért.
Hát akkor meg...

Tapi2021 2024.12.08. 17:02:18

@Boldeone2: "Legfelsőbb Védelmi Tanács"

A FÜGGETLEN Legfelsőbb Védelmi Tanács...

Aha.

Mennyire faék gondolkodás már, hogy MINDENKI, akinek nem jön be a jelenlegi balliberális-globalista-pogány ámokfutás Európában, az automatikusan orosz ügynök.

Jajj Boldi. :-(

Tapi2021 2024.12.08. 17:05:05

@Gery87: Gery, igaz, nem tudjuk ki vagy, de ne szégyenítsd már meg magadat ilyen szintű írásokkal:

"Valahogy mostanában mindig oda lyukadtok ki bárki kapcsán hogy "adják meg magukat a túlerőnek/oroszoknak".

Orbán Balázs úgy látszik hogy tényleg elmondta mi legyen a véleményetek:)

'56 ezek szerint felesleges volt, ahogy 48 is, sőt 18-19-ben is bármi féle ellenállás a kisantant erőknek is az lett volna.

Hát ide jutott a jobboldal...érdekes. "

Azért nem vagy te Boldi.

Tapi2021 2024.12.08. 17:10:46

@GyMasa: Én nem gondolom komolyan, hogy valóban egy ilyen "rétegmédium" hozta neki a győzelmet. Ez kamu.
Ráadásul, ahogy Boldi is írta, a legtöbb szavazója vidéki. Vajon ezek közül mennyi Tiktokozik???

Ugyan már.

És, még ha Tiktokoznak is, attól rá szavaznak, ha nem értenek vele egyet?
Nyilván nem.

Ez az egész egy ordas hazugság és a demokrácia nyílt meghekkelése. Csak vannak, akiknek ezt lehet, és nekik ez jogállami, sőt, europeer!!! :-(

Hát ezért kell ezeket Európában ELZAVARNI, mielőbb.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 17:36:34

@Tapi2021: "Nem csoda, hogy tapsol a muszlim terrorszervezetek győzelmének." - nincs is iyen, csak a te fejedben.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 17:40:43

@Tapi2021: "Ez az egész egy ordas hazugság és a demokrácia nyílt meghekkelése. Csak vannak, akiknek ezt lehet, és nekik ez jogállami, sőt, europeer!!! :-(

Hát ezért kell ezeket Európában ELZAVARNI, mielőbb."

:DDD

ez fasiszta hőbörgés. pont hogy megvédték a demokráciát tőletek, akik a más véleményen lévőket rögtön üldözni akarjátok.

Boldeone2 2024.12.08. 17:45:40

@0dzsud0: És a nyugat részéről nem lehetett ugyanennyi erővel cél Oroszország direkt gyengítése"

- Nem, szerintem nem. Ilyen cél - sem explicit, sem implicit - talán máig, soha nem volt. A 90- es években sokkal gyengébb volt Oroszország, mégsem akarta senki megtámadni, az USA sem. Javaslok pár akkor filmet megnézni, sok esetben együtt küzdenek az oroszok es az amerikaiak...

Orosz mítosz, hogy valaki el akarja őket pusztitani! Sajnos, pont fordítva van...

Oroszország nem gazdasági rivális, Kina igen...Akik

Boldeone2 2024.12.08. 17:52:39

@Tapi2021: ahogy Boldi is írta, a legtöbb szavazója vidéki. Vajon ezek közül mennyi Tiktokozik???"

- Qurva sokan! Meglepődnél rajta mi a proli tempó...Mondd csak, te x - faktort, való világot, Győzi showt soha nem néztél??

Pont ez a réteg tiktokozik, mondjuk a 40 alatti prolik, jellemzően...

Jönnek haza 3 trailerrel egymáshoz kötözve Frankfurtból, fenn vagy 15 kocsi...Az egyik vezet, a másik meg tiktokozik közben...

Volt is egy ilyen baleset anno...A román cigánygyerek előzőtt, már otthon, a nem pályás részen, közben meg nézte a szocial
médiát és mindnyájan meghaltak...

Boldeone2 2024.12.08. 17:59:29

@Tapi2021: Mennyire faék gondolkodás már, hogy MINDENKI, akinek nem jön be a jelenlegi balliberális-globalista-pogány ámokfutás Európában, az automatikusan orosz ügynök."

- Összenő ami összetartozik, lehet mondani...A szélsőjobboldal szimpatizál a tekintélyelvű, antidemokratikus, antiliberális orosz rezsimmel; Putyin is örül, hogy vannak belső bomlasztók...A való életben is így van: a szimpátiából szerelem alakul...

Persze, nem minden széljobber oroszbarát, pl Meloni, vagy Kacsinszkyék sem...

Az idiótábbak inkább azok...

Boldeone2 2024.12.08. 18:07:25

@0dzsud0: Annyi igaz, hogy a volt orosz érdekszféra államaiban megint elkezdtek félni az oroszoktól, megnőtt az indokos oroszutálat
Nem véletlenül lépett be Finnország és Svédország is NATO- ba...

Ma Ukrajna, holnap meg a többi állam elkövetett agresszió következhet! Sem a nemzetközi jog sem a putyini nem létező erkölcs nem szab nekik határt, csak a valós katonai erő!

A cél szerintem valahol ma már modern idők Hitlerjének megbuktatása lehet...

Én abszolút nem hiszek neki, a nyugodt és megmagyarázó stílus mögött egy pszichopata van, aki miatt embermilliok halhatnak meg, neki semmi sem szent, csakhogy Sztálin és a cárok " dicső"nyomdokaiba lépjen...

Egy szavát sem szabad elhinni! Bárkit megölet ha céljai ugy hozzák, de egy népet is kiirt, ha az útjában van!

valis47 2024.12.08. 18:21:12

@Alöksz Róz Unbanned: Akkor megkezdődhetnek Szíria európai úniós csatlakozási tárgyalásai, és hamarosan fel kell őket venni a NATO-ba?

valis47 2024.12.08. 18:51:54

Az új narratíva: "A haladásért küzdő mérsékelt fegyveresek (értsd az ISIS és az Al-Kaida átcímkézve) jogállamot építenek Szíriában."

élveteg 2024.12.08. 19:00:01

@valis47:

Akkor el is indulhatnak hazafelé a 2015-ben európába menekült szírek

Tapi2021 2024.12.08. 21:33:36

@Alöksz Róz Unbanned: "ez fasiszta hőbörgés. pont hogy megvédték a demokráciát tőletek, akik a más véleményen lévőket rögtön üldözni akarjátok. "

Te fordítva raktad be ma reggel az agyadat?

Egyelőre nem a "fasiszták" vegzálják a politikai ellenfeleiket, hanem a nagy "liberális demokraták", ha nem tűnne fel évek óta.

Most sem a "fasiszták" hekkelték meg egy BLŐDSÉGRE hivatkozva a román választást, csak mert az veszélyes volt rákjuk nézve, hanem az europeer "demokraták".

Vagy nem?

Amúgy értelek én - hiszen itthon is ezt csinálnátok, ez már sokszor elhangzott -, hogy nem kell betartanotok a törvényeket vagy elismerni vereségeket, ha azt MONDJÁTOK, hogy azokat a "fasiszták, nácik, populisták... hozták, vagy ők nyertek.

Alkotmányozni is készek voltatok, akár törvénytelenül is!!! Elhangzott!!!!
Elég azt MONDANI szerintetek, hogy az előző vezetés náci volt, illegitim, diktatúra... és jól is van.

Ugye jól mondom?

KURVÁRA VESZÉLYES vizekre evezgettek ezzel! Idejében szólok.
Mert mi lesz, ha senki nem akarja majd elismerni senki más győzelmét, hatalmát, kormányzását és/vagy a jogát ahhoz, hogy bármiben mást gondoljon, mást akarjon???!

Időben gondolkozzatok el ezen. Boldiékkal együtt.

Tapi2021 2024.12.08. 21:37:19

@Boldeone2: "Mondd csak, te x - faktort, való világot, Győzi showt soha nem néztél??"

Hát, nem igazán. Nem az én világom.

De nekem a Tiktok meg a hasonlók a kölykök játéka. Felnőttet még sosem láttam azt nézegetni.

Tapi2021 2024.12.08. 21:39:53

@élveteg: Gondolom, már csomagolnak.
(Lófaszt.)

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 22:07:29

@Tapi2021: "Egyelőre nem a "fasiszták" vegzálják a politikai ellenfeleiket, hanem a nagy "liberális demokraták", ha nem tűnne fel évek óta." - hogyne tűnt volna fel a vegzálás, szoktam is mondani, a fidesz vegzálja a poltikai ellenfeleit. és nem fordítva.

"Most sem a "fasiszták" hekkelték meg egy BLŐDSÉGRE hivatkozva a román választást" - hát valóban nem, de ezt nem is mondta senki.
a román fasisztákat pénzelő oroszok hekkelték meg.

valis47 2024.12.09. 00:23:49

@Alöksz Róz Unbanned: "A demokrácia ellenségei számára nincs demokrácia." (Rákosi Mátyás, 1947)
Ugyanazok vagytok.

Gery1987 2024.12.09. 06:09:38

@valis47:

Pusztán logikai es.elvi alapokon: Mivel a nem demokraták a demokráciát akarják felszámolni, miért is kéne engedni hogy színlelve eljátsszák a demokráciát?

Van e értelme olyannal játszani sportban, jatekban...aki nem tiszteli a szabályokat? Nincs.

Gery1987 2024.12.09. 06:11:37

@Tapi2021:

Mondjuk erre válaszolhatnal, de vagy nem tudsz vagy nem akarsz.

Gery1987 2024.12.09. 06:15:57

@Alöksz Róz Unbanned:

Nincs demokrácia a demokrácia ellenségeinek. Mivel felszámolják azt és utánna így többé nem lehet békésen dönteni. Választani.

Meg eleve minek akár demokratikusan hatalomra kerülni egy antidemokrata?
"Amit ő akar az jó, csak az, és mindig, tehát kit érdekel hogy mások mit gondolnak ..?"

A fasiszta számára a demokrácia csak egy az eszközök közül a hatalomba...

Gery1987 2024.12.09. 06:17:22

@valis47:

Hitler is indult választásokon, aztán már nem voltak választások...
Érdekes mi?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 08:28:20

@Gery1987:

A szabály az: mindig nekem van igazam.

Akkor velem így játszani? Nem.

Gery1987 2024.12.09. 08:52:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hülye vagy megint. Sok vélemény lehet. De demokratikus szabályok között megmerve...pl egy peldaval élve: aki beáll játszani majd felkurja a bábukat es kijelenti hogy ő nyert és nincs több játék, örök nyertes...azzal mi a faszt akarsz kezdeni? Az ilyen ne játsszon.

Gery1987 2024.12.09. 08:55:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A szabály az: lehet nyerni, de aztán idővel újra kezdjük a játékot. És akkor is lehet nyerni, vagy nem. A nép időről-idore meg van kérdezve mit akar és dönthet.

Az antidemokrata addig érdekli a nép véleménye amíg hatalomba nem kerül utánna nem kérdez, te még nem választhatsz.

A sok antidemokrata azt nem érti, addig jó amíg azt gondolja amit az antidemokrata hatalom. De ez változhat. Na akkor jön a csodálkozva...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 08:57:49

@Boldeone2: az, te ostoba barom. Akkor hogy is van, hogy Gyurcsányi nagy eu tagsága alatt itt majdnem államcsőd lett?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 08:59:38

@Boldeone2: az hogy is volt, amikor kedvenc pártod jelöltje ugyancsak egy magyargyűlölő jelöltet támogatott, te ostoba barom?
Amúgy van egy rossz hírem, Kelemen Hunor kivételével mind magyargyűlölő, hiszen földtolvajok.

Gery1987 2024.12.09. 09:00:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Minek szavazni ha nem hiszel benne?
Akkor puccsoljal...az hitelesebb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:01:55

@Gery1987:

Romboljuk a rendszert belülről, gyengítjük, kihasználjuk belső hibáit.

Nyilván mi nem akarunk liberális demokráciát.

Ősi taktika az ellenség hibáit kihasználni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 09:09:02

@Boldeone2: örülsz te fogalmatlan állat? Ugyanaz lesz mint Iránban, te barom. Az öltönyöst elzavarták a turbánosok. Vissza fogod sírni a lefejezős videókat, te ökör.

index.hu/kulfold/2015/02/03/elve_egettek_el_a_dszihadistak_egy_jordaniai_pilotat/

Gery1987 2024.12.09. 09:13:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ha később meggondolom magad vagy a rendszer megy olyan irányba ami neked nem tetszik, hogy változtatsz bekesen rajta ha nincs demokrácia?

Sehogy.

Az egész antidemokrata szemlélet alapja hogy örökre jó lesz..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:17:01

@Gery1987:

A 2 ugyanaz, vedd észre.

A: Nem változtathatsz békésen a rendszeren.
B: Nem változtathatsz békésen a rendszeren.

Gery1987 2024.12.09. 09:20:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nagyon nem ugyanaz.

A demokrácia meg a diktatúra ugyanaz?
Butaság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:40:19

@Gery1987:

A liberális demokrácia valójában diktatúra: nem szavazhatsz a hatalom valódi birtokosairól, se a rendszer alapjairól.

Gery1987 2024.12.09. 11:22:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez kapitalizmus kritika amit mondasz, nem demokrácia kritika.

Nyílt diktatúrában meg semmiről nem szavazhatsz, szóval nem értem miben lenne jobb?

Gery1987 2024.12.09. 11:25:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Amikor még azt mondom hogy gazdaságba is demokrácia kell (magántulajdon uralma helyett, a tőkések helyett) arra azt mondod hülyeség.

Ellent mondasz magadnak.

A rendi társadalomban meg semmiről nem szavazok, és senkiről....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 11:27:48

@Gery1987:

Értelmezhetetlen a "gazdasági demokrácia".

A gazdaságban van valaki, aki kitalál valamit, majd csinálja, s pont. Nincs miről dönteni demokratikusan.

Gery1987 2024.12.09. 12:11:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogy nincs.
Nem kell egyből visszamenni jobbagynak.

Gery1987 2024.12.09. 12:13:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ilyen alapon az államot is létrehozta egy elit csoport és kész, az övék,nincs miről dönteni...
Kussolsz és ennyi?

Gery1987 2024.12.09. 12:15:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ilyen alapon miért jar Lea szerzői jog vagy a szabadalom? Miért nem örökre az övé a örökosei a haszon egy része?

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 12:47:49

@valis47: csak kár, hogy itt épp a fidesz képviseli rákosi szellemét.

időnként visszatérő téma ez itt bircánál.
a demokrácia kereteibe beletartozik-e a demokratikus rendszer megszüntetése.
nyilván nem tartozik bele.
szerintem ez egy okos meghatározás lenne, csak kár hogy gumiszabály.

a románok seggéből világító nyugati fény meg még az új fejlemények tükrében is egyértelműen szebb és fényesebb, mint a putyin (és az orbán) sötétsége.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 12:54:38

@Gery1987: "Meg eleve minek akár demokratikusan hatalomra kerülni egy antidemokrata?" - mert máshogy nem tud :-)

és a hatalma fenntarthatósága érdekében tartja meg a demokrácia színházi elemeit. mint a putyin. mint a orbán.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:00:35

@Gery1987:

Társadalmi döntés kérdése mindez.

Azt már próbáltuk, hogy nem lehet magántőke: nem jött be.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:01:26

@Gery1987:

Ha nem alkalmas az állam, más lesz helyette. Mindig így volt az emberi történelemben.

Gery1987 2024.12.09. 13:19:51

@Alöksz Róz Unbanned:

Egyértelmű hogy nem tartozik bele, melyik rendszer hagyhatja felszámolni saját magát?

Gery1987 2024.12.09. 13:23:05

@Alöksz Róz Unbanned:

Puccsal, erővel.

Csak azt már egyik faszkalap se nagyon méri bevállalni, mert a látszatra kell a népi felhatalmazás. A felvilagosodas óta...már nem mernek a férgek nem a népre hivatkozni.

Csak gyakran kilóg a lóláb...ahogy birca-nal is. Mert nem hisznek benne. Álszent bagázs.

Gery1987 2024.12.09. 13:25:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha van bebetonozott uralkodó elit, akkor nem megy. Próbáltuk hogy ne legyen...bejött...csak leverték eddig mindig.

Te meg azt mondod, váltsunk segget.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:29:07

@Gery1987:

Most pont ez van: a nagypolgárság be van betonozva, s te ezt jónak tartod, lásd helyesled, hogy a rendszer nem dönthető meg.

Gery87 2024.12.09. 14:14:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hogy érved nem állja meg a helyét.
Nem számít mi volt előbb.

Gery87 2024.12.09. 14:20:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem helyeslem, a kisebbik rossznak tartom a feudalizmus helyett.

"lásd helyesled, hogy a rendszer nem dönthető meg."

Én nem mondtam ilyet.
Aki megdönthetetlen diktatúrát akar az te vagy.

Én annyit mondtam, a demokrácia (népuralom) nem számolhatja fel önmagát.
A liberális tőkés elit hatalmának felszámolására nem a demokrácia felszámolása a megoldás!

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 22:19:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nincs is bebetonozva a nagypolgárság.
ha kispolgárt akar a nép akkor kispolgárt választ.
ha pedig egy falusi tolvaj cigányt akar a nép, akkor egy falusi tolvaj cigányt választ. erről gondolom még te sem állítod, hogy nagypolgár...

Gery1987 2024.12.10. 07:13:15

@Alöksz Róz Unbanned:

Zorban nagypolgár, aki segíti a kisembert a sorosista buzik szetzuzasaban hogy aztán a kaoszbol felemelkedjen egy rendi Eresztvény kánaán diktatúra..dobrogikkel, büntetlenül liliomtipro papakkal még jobbágyokkal.

Hogy ez miért lesz jobb, nem tudjak, de legyen...mert ez a szavazosdi, még a gondolkodás fájdalmas. Mennyivel egyszerűbb nyíltan tűrni a földet meg hajlongani. Ész se kell hozzá. X-elni max az aláírás helyett kel majd.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 07:56:38

@Gery1987:

Manapság a normalitás neve a liberálisoknál: "szélsőjobb".

Gery1987 2024.12.10. 13:18:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A szelsojobb az szélsőjobb és sose volt normális.

Gery1987 2024.12.10. 13:20:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért nehogy már ti, főleg te legyél a centrista jobboldali:)

Elég szelsosegesek a nézeteid neked is. Meg antidemokrata vagy, tradicionálisan és felvilagosodastahadó.

A fidesz meg minden, csak nem polgári jobbközép.

Gery87 2024.12.10. 14:38:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Technikailag az vagy, jobboldaliakat támogatsz.
Tőlük jön a normalitás meg a felvilágosodás tagadás stb...
Láttam az m1-en:) Nem volt leányálom...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 15:00:33

@Gery87:

Azt támogatom, aki a legjobban, leghatékonyabban támadja a rendszert.

Gery87 2024.12.11. 00:12:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha ez igaz, akkor ostoba taktika.
Valaminek a rombolásából azt várni hogy neked kedvezzen, úgy hogy azok akik ezt teszik nem azért ügyködnek mint te és semmi jele annak hogy abba az irányba mennének a dolgok, semmi értelme.

Gery87 2024.12.11. 00:13:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vagy magadat csapod be, vagy minket és igazából csak full szektás fideszes vagy.
Ez az elhatárolódás egy "magasabb célért" átverés, csak kamu.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása