Nagyon szófogatlanok, haszontalanok voltak a román szavazók!
Micsoda dolog csak úgy ellenzéki jelöltre szavazni!
- Mars a sarokba, arccal a fal felé! akkor jöhetsz ki, ha majd helyesen szavazol - szóltak a románoknak. New Yorkból, a román alkotmánybíróság székhelyéről.
A progresszív emberiség ünnepel: győzött a demokrácia. De még sokat kell dolgozni az ilyen pajkos szavazókkal, szóval lesz bőven munka... Felháborító, hogy állampolgárok csak úgy szavazgatnak szabadon! Ez ellentétes minden civilizált, européer normával!!!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
IdomitottFoka 2024.12.07. 07:44:37
ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2024.12.07. 08:48:31
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.07. 10:00:09
Igen, emlékszem, a KGB-krumplik!
Gery87 2024.12.07. 10:12:02
Minden esetre azért nem zárható ki.
Birca szerint persze mindig New York "a központ", sose Moszkva.
A nyugat csal ha "nem úgy jönnek a számok", Moszkva sose...?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.07. 10:18:13
A lényeg: akkor meg is van a jogállami recept hogyan kell nekünk nem tetsző választási eredményt megsemmisíteni.
Ha mondjuk a Tisza Párt nyer 2026-ban, a magyar AB majd kimondja: semmis, mert külföldi beavatkozás zajlott. S senki nem is vonhatja kétségbe, hiszen sok száz kép van ahol Talpramagyar Péter találkozik pl. az Európai Liberális Néppárt vezetőivel.
Tapi2021 2024.12.07. 10:20:45
Lehet, hogy szó fogatlanok is, de tény, hogy már megint egy ország Georgia (és korábban Ukrajna, ja meg Magxyarország) után, ahol a szavazók nem értették meg, hogyan és kikre kell szavazniuk, hogy jó legyen (valakiknek).
Miután az "európapárti" elit már a többedik demokratikus választást negligálja és hekkeli meg, miért tartják ezt elfogadhatónak és normálisnak, továbbá európai értéknek a követőik???
Pl. az itthoniak?
Ez lesz tényleg a bevett szokás, hogy a ballib-globalista-brüsszelita-washington csicska erők egyszerűen nem fogadják el a demokratikus választások eredményeit?
És mi lesz, ha az inga - mint mindig! - visszaleng egyszer (avagy a fagyi visszanyal), és ugyanígy járnak el velük szemben, ha netán ők győznének egy választáson? A precedenseket ŐK TEREMTIK! Lassan hetente.
És hol vannak a BIZONYÍTÉKOK!!!!???
Már megint elég egy ködös vád - mint ellenünk, hogy visszatartsák a pénzeinket - ami egy hirtelen előkerült titkosszolgálati jelentésen alapszik. Hasonlóan a Szaddám tömegpusztító fegyvereiről készült jelentésekhez.
Éppen, amikor kell. Holott azt mondták, már 2016-óta észlelték a fenyegetést. Érdekes, hogy ez akkor lett fontos, amikor veszélybe került az európai ballib-glob... erők hatalma egy újabb országban, és ez által nyilvánvalóan az EU-ban is!
2+2= ?
Tapi2021 2024.12.07. 10:26:52
Tapi2021 2024.12.07. 10:33:05
Minden esetre azért nem zárható ki."
Lószart, okosabb vagy te ennél, hogy ne tudnád eldönteni!
Ez egy módszeres hazugság, amivel fenn lehet tartani az állandó bizonytalanságot, hogy hazudhassanak BÁRMIT a népnek. "Nincs bizonyítékunk, de azért mit lehet tudni..."
A román AB se látott bizonyítékot, csak a vádat hallotta, amit a kézivezérelt titkosszolgálat - amelynek alapfeladata a megtévesztés, hazudozás - tett eléjük.
Ne mondd már, hogy nem átlátszó mi, miért történik.
És mégis hogy a fenébe tudnák az oroszok a kínai Tiktokon át úgy befolyásolni a szavazást, hogy az ő emberük nyerjen (ha volna ilyen)???
Komolyan simán benyelitek a legképtelenebb marhaságokat is, csak mert HINNI AKARTOK?
Tapi2021 2024.12.07. 10:38:18
Erre írtam, hogy a ballibek precedenseket teremtenek, amelyek alapján, más erőviszonyok mellett, akár őket is meg lehet(ne) majd szívatni.
élveteg 2024.12.07. 10:40:36
Boldeone2 2024.12.07. 10:46:54
A román Alkotmánybíróság a titkosítás alól feloldott titkosszolgáltai dokumentumok alapján döntött - helyesen, szerintem
Egy ilyen elmebeteg szélsőjobboldalit, egy orosz ügynököt, egy magyargyűlölőt nem szabad hatalomhoz engedni!
Boldeone2 2024.12.07. 10:52:46
A kormánysajtó lényegében a 30- as évek náci politikai pamfletjeinek módszereit alkalmazza
Tegnap az origon egy cikkben : "a háborúpárti kijevi rezsim" vs Oroszország- tehát értsd: Kiev, akik csak megpróbálnak védekezni, ők a "háborúpártiak" , Oroszország csak Oroszország..
Ilyen aljas kormány, mint ez a második Orbán még soha nem volt
Boldeone2 2024.12.07. 10:56:38
telex.hu/kulfold/2024/12/04/gruzia-tuntetesek-ellenzeki-vezetok-orizetbe-vetel-tbiliszi-nika-gvaramia
Őket üdvözli a végtelenül erkölcstelen kormány!
A szélsőjobboldali/ kormánypárto magyar zombik pedig már a magyargyűlölő román elnökjelöltet...
Abszurd világ ez!
Boldeone2 2024.12.07. 11:03:19
"béke és háború között döntünk" - döntünk a fasomat! Egy ember, egy nárcisztikus pszichopata dönt leginkább a békéről, az meg háborúzni akar: bekebelezni a volt a szovjet utódállamokat, az európai unióban meg politikai válságokat előidézni. Ennyi
Minden erről szól: Orbán, a szélsőjobb támogatása, a fizetett ruszkibarát - hazug média terjesztése, a KGB szabotázsakciok, minden erről szól...
Tapi2021 2024.12.07. 11:45:45
mti.hu/hirek/2024/12/07/az-egykori-roman-fasiszta-mozgalom-nepszerusitoinel-es-calin-georgescu-kampanyanak
Tapi2021 2024.12.07. 11:52:09
mti.hu/hirek/2024/12/07/az-egykori-roman-fasiszta-mozgalom-nepszerusitoinel-es-calin-georgescu-kampanyanak
Akik nem ismerik el egy demokratikus választás eredményét, akár Georgiában, akár Romániában vagy máshol, azokat - Pelikánt idézve: Ütni kell!
Tapi2021 2024.12.07. 11:55:18
Úgy is sok ostoba van, aki simán beveszi.
Boldeone2 2024.12.07. 12:03:37
Anno Hitler is választással került hatalomra és látjuk mi - egy új világháború lett a vége!
A románok tudják, hogy egy oroszok által fizetett bűnözőről lehet szó, egy demagóg szélsőjobbosról!
Boldeone2 2024.12.07. 12:05:48
Addig kell fellépni a fasisztákkal, amig nem késő!
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:21:23
mert putyin azt mondta?
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:32:27
a mértéke már igencsak kérdéses.
és még csak nem is nyert az emberük, hanem huszonpár százalékkal jutott be első helyen a második fordulóba. de azt ki mondja meg, hogy pont annyi befolyásolás volt, hogy azért bírjon továbbjutni.
Tapi2021 2024.12.07. 12:35:37
Ti vagytok az elnyomók.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:37:42
Tapi2021 2024.12.07. 12:43:14
Nyilván a Tiktok is megbűvölte aki rákattintott és a bűvölet hatása alatt húzták rossz helyre az emberek az ikszeket.
Valahogy így történhetett. Hogy másképp?
De, ha az USA költ el 5 MILLIÁRD dollárt, hogy befolyásolja egy országban a választásokat, meg ebbe beszáll az összes médiája, és szosölmédiája is, az egészen más...
Tapi2021 2024.12.07. 12:49:00
a mértéke már igencsak kérdéses."
Például hogyan? Közzétettek fizetett kampányhirdetéseket a nem kívánatos jelölttől?
Skandalum.
Most meg a FÜGGETLEN román ügyészség elment házkutatást tartani (magyarán vegzálni és MEGFÉLEMLÍTENI!!! - azt a vállalkozót, aki állítólag ezt fizette, vagy legalábbis pénzzel támogatta a kampányt.
Nyilván ez is skandalum, még sosem láttunk ilyet az EU-ban, USA-ban, MAGYARORSZÁGON, hogy vállalkozók pénzt adnak kampányra!
Boldeone2 2024.12.07. 12:51:14
- "Mi"?? "Mi " nem is vagyunk hatalmon lassabn
Tapi2021 2024.12.07. 12:54:14
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:54:17
befolyásolták már máshol és máskor is. nem is kell messzire menni, nálunk itt a jobbik, a mi hazánk és a fidesz.
Boldeone2 2024.12.07. 12:56:31
Ha a románoknak nem tetszik az EU, oké! Lépjenek ki! Az EU meg küldje haza a 6 millió cigány- románt akik kint dolgoznak és most az EU- ellenes jelöltre szavaztak!!
Takarodó van! Otthon a küszöböt rágná a sok EU- ellenes idióta!
Csak úgy van otthon munka, hogy az EU " levett " 6 millió románt és befektetőket sem érdekli csak az EU- tag Románia!
EU- tagság--->Fejlődés
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:59:36
Boldeone2 2024.12.07. 12:59:53
A befektetők is az EU - tagság miatt fektetnek be
Tapi2021 2024.12.07. 13:01:01
Nyilván az az igaz és erősebb érv, amit a most hatalmon lévők titkosszolgálata pár nap alatt kitalált, és nem az, hogy több millió ember hová AKARTA húzni és húzta is, az ikszet.
Szánalmasak vagytok.
Boldeone2 2024.12.07. 13:02:28
- A románok bekussolhatnak! Örüljenek, hogy EU tag az országuk, és a szarból kivakarták őket!!
Boldeone2 2024.12.07. 13:04:33
- Nézz a tükörbe ! Propagandistaként még egy magyargyűlölő jelölet is képes vagy támogatni, csak mert ez most a fideszes ukáz!
Boldeone2 2024.12.07. 13:07:20
Ti a magyargyűlólök
Tapi2021 2024.12.07. 13:07:52
Az EU a ti uralmatok alatt egy Augiász istállója lett. Amiből ki kell mosni a sok szart!
És visszatérni a korrekt, egymást tisztelő és a választók akaratát elfogadó - és így a KÜLÖNBÖZŐSÉGEKET IS toleráló - kapcsolatokhoz, amit szintén ez az elmebeteg vezetés kúrt szét néhány év alatt, miközben bevitték az EU-t még egy háborúba is, tisztán amerikai érdekből...
Boldeone2 2024.12.07. 13:08:16
www.magyarhirlap.hu/hataron-tul/20241201-az-erdelyi-magyarsag-sorsa-a-tet-a-romaniai-valasztasokon#google_vignette
Tapi2021 2024.12.07. 13:10:22
Miért vicces? Kik nem fogadják el most már a sokadik szabad és demokratikus választás eredményét? Hát nem mi.
Boldeone2 2024.12.07. 13:10:46
- Hagyjuk már a hülyeséget! 1000x tisztáztuk: az EU nem áll háborúban, de az orosz agresszió hatással van rá!
Az EU elszenvedi az oroszok háborúját! A védekező felet, pedig jogszerűen támogatja!
Tapi2021 2024.12.07. 13:13:23
A befektetők is az EU - tagság miatt fektetnek be "
És ebből az kell következzen, hogy NEM SZAVAZHATNAK csak EU párti jelöltre!!!???
Mert, ha nem akkor addig szavaznak újra és újra, amíg ki nem jön az egyedül elvárt, kötelező eredmény?
Érdekes demokráciafelfogás.
Boldeone2 2024.12.07. 13:14:08
- A grúz választás szabad volt és demokratikus?? Na ne viccelj már! Miért, mert megírta a " prosti srácok"
A fél Grúzia lázong, főleg Tbiliszi, ahol a tanultabb lakosság tanultabb része él..
Boldeone2 2024.12.07. 13:17:39
news.sky.com/story/georgia-police-use-water-cannon-and-pepper-spray-in-tbilisi-as-protests-continue-over-suspension-of-eu-membership-talks-13263338
Van egy óriási különbség ! Ti az EU- t diktatúrázzátok, holott szabadon el lehet tolni a biciklit!!
Huxit???
Az orosz vazalllus státuszból viszont NEM lehet szabadulni!
Tapi2021 2024.12.07. 13:18:19
Jajj de szánalmas ez Boldi. Mindig van nektek lejjebb.
Remélem a rohadék rendszeretek pár éven belül el lesz söpörve, mint a szocializmus.
Boldeone2 2024.12.07. 13:20:03
1. Alkalmazkodtok
2. Nem alkalmazkodtok, akkor viszont Orbánéknak el lehet takarodni! Csinálják meg a Huxitot, hogy legyen 700 forintos euró...
Tapi2021 2024.12.07. 13:21:04
Ők is TI VAGYTOK! Ha érted mire gondolok.
Minden országban ott van ez a redva, "labanc" réteg.
Tapi2021 2024.12.07. 13:22:47
Boldeone2 2024.12.07. 13:23:35
Annyi, hogy az orbáni demagógia és az elnyomó rendszer tetszik nekik, de UGYANÚGY gyűlölik a magyarokat ahogy eddig!
Soha nem változnak meg: szélsőjobb oldal
Boldeone2 2024.12.07. 13:25:15
- Akkor kezdjük Orbánnal, és a Puler által támogatott-fizetett európai szélsőjobbal!
Ennyi! Problem solved
vergyula 2024.12.07. 13:25:34
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 13:51:01
és emellett még úgy el is kúrta, ha nem jobban, mint a gyurcsányi.
és az orosz agresszort támogatja.
és a többi.
te meg, látva a fidesz által felépített szarkupacot, most próbálsz felépíteni magadban egy olyan képet, amiben mindenki más még rosszabb...
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 13:55:16
(ezt már tavasszal lehetett tudni, amikor az atomháborút tették meg a választás tétjének.)
ezért majomkodnak, gusztustalankodnak, ezért foglalják el a bíróságot stb.
vergyula 2024.12.07. 14:38:46
ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2024.12.07. 15:06:55
Mi is magyargyűlölők vagyunkhhh ____ ÉN is _ ön iss ____ és még az általam gyűlölt Magyarr Pééterr iss. __ Tuggya?
ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2024.12.07. 15:11:39
Románia egy mintaállammm ahol nagy a jóléth! __ Ötször lekörözte ezt a kurva országotth!
MAGYAR_PÉTER 2024.12.07. 15:17:54
Boldeone2 2024.12.07. 15:47:44
- Kb azért, amiért több millió lengyel volt nyugaton. Nagyobb népek, eleve hagyományosan mobilabb népek. Meg van pár millió cigány, akik otthon nem kellettek, de nyugaton akár "lomizásból " is meg tudnak élni
2024 2024.12.07. 16:45:57
Mi a helyzet? A mérleg egyik serpenyőjében van egy magyarellenes(nek kikiáltott) jelölt. A másikban a levitézlett, amúgy szintén nem magyarbarát politikai establisment, amely a saját maga által alkotott szabályok szerint egyszerűen nem veszíthet. Konkrét magyarellenes intézkedéseket eddig mindenféle színezetű kormányok formájában csak az utóbbi hozott; mint már írtam, egy kibic köztársasági elnök különben is képtelen lenne erre - kivéve, ha a nyíltan magyarellenes erők alakíthatnának kormányt.
Szóval mi a jó megoldás? Nem örülnék Georgescunak, valószínűleg joggal tart tőle az RMDSZ is (azzal együtt, hogy a magyar párt is a brancs része), de a mainstream demokráciát taposó őrjöngésétől is undorodom.
valis47 2024.12.07. 17:13:27
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 17:14:42
valis47 2024.12.07. 17:16:37
2024 2024.12.07. 17:19:38
Boldeone2 2024.12.07. 17:46:00
"Megfigyelésünk során a választások előtt és alatt szavazatvásárlásra és kettős szavazásra utaló eseteket tapasztaltunk, különösen a vidéki területeken" - mondta Iulian Bulai"
- Ráadásul ezt mondják a grúzok is: csalás volt
A pártállam manipulálta, megfélemlítette a köztisztiselőket!
Értelmes ember nem szavazhat az EU- ellen! EU tagság= nökekvő befektetések+ EU szubvenciók + szabad munkavállalás az EU- ban
Csak egy degenerált szavazna ez ellen, vagy csalás történt!
Boldeone2 2024.12.07. 17:50:50
Boldeone2 2024.12.07. 17:57:24
Erdélyben is megszavazta a magyargyűlölő, primitív román Georgescut...
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 19:11:01
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.07. 20:34:47
Ezt szeretem Boldiban.
Gery87 2024.12.07. 20:56:56
A "beavatkozás" nyilván nem pusztán egy találkát meg kézfogást jelent.
Orbán ugyanúgy beavatkozik, sőt jobban az EU tagállamok belpolitikájába hisz mindig nyíltan elmondja hogy kit támogat, a francia széljobbnak meg még pénzt is adott.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.07. 20:59:43
Azaz a beavatkozás nem érv semmire.
Gery87 2024.12.07. 20:59:46
"Ne mondd már, hogy nem átlátszó mi, miért történik."
Grúzia esetében el tudom képzelni nagyon is hogy az oroszok kavarják a szart, hisz érdekük hogy se NATO se EU tag ne legyen az ország.
Ha Ukrajna esetében ez nem tetszett nekik akkor a Kaukázusban miért tetszene?
Románia esetében kevésbé tartom valószínűnek hogy ők lettek volna a ludasak.
Gery87 2024.12.07. 21:03:29
Nem igaz.
De lehet érv, csak éppen nem mindegy hogy a külső beleavatkozás puszta lobbi vagy csalás!
Ugye a "nem az jött ki amit szerettünk volna, mert mások jobban lobbiztak.." meg a "meghamisították a leadott voksokat" nem ugyanaz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.07. 21:04:33
Milyen hamisítás?
Gery87 2024.12.07. 21:07:26
Mit nem értesz? Hogy mi a csalás, hamisítás?
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 21:43:16
Boldeone2 2024.12.07. 22:04:52
Mit szólsz ehhez? Ez azért nagy pofon, nem?
Wildhunt 2024.12.07. 22:13:51
valis47 2024.12.07. 23:44:02
valis47 2024.12.08. 01:11:07
Boldeone2 2024.12.08. 01:45:33
- Mit is jelent ez? Ha nem az oroszoknak tetsző kormány kerül hatalomra, akkor megtámadják Grúziát? Mert másképp nem lehet belőlük " Ukrajna" ...
0dzsud0 2024.12.08. 09:01:20
Tehát szerinted ennyi történt Ukrajnában? :) Olyan cuki ez a szemlélet. Kulcslyukon keresztül a világot. :))
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.08. 09:09:05
Amerika nem először használ iszlamistákat.
Boldeone2 2024.12.08. 10:07:14
Ezért mindenhol beavatkoznak a politikába, a szélsőjobboldalt támogatják Európában, ők garancia az oroszbarát politikára, a nemzeti fragmentációra
A volt érdekszférában meg egészen nyíltan avatkoznak be
Románia fontos NATO bázis, ahol szintén jól jönne nekik egy muszkabarát elnök
Boldeone2 2024.12.08. 10:25:36
- Vajon melyik országtól?
Gery87 2024.12.08. 11:12:00
Valahogy mostanában mindig oda lyukadtok ki bárki kapcsán hogy "adják meg magukat a túlerőnek/oroszoknak".
Orbán Balázs úgy látszik hogy tényleg elmondta mi legyen a véleményetek:)
'56 ezek szerint felesleges volt, ahogy 48 is, sőt 18-19-ben is bármi féle ellenállás a kisantant erőknek is az lett volna.
Hát ide jutott a jobboldal...érdekes.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 11:15:41
GyMasa 2024.12.08. 11:44:35
Neki nincs rá szüksége.
GyMasa 2024.12.08. 11:45:34
Meg az is egy kérdés, hogy egy héttel azelőtt még jóváhagyták az eredményt...
GyMasa 2024.12.08. 11:47:30
...és meg is fogják!
És, akkor meg majd menni fog a hápogás...
PL. az idei Trump győzelem nagyon sok eleme pont az volt, hogy Trump elkezdte használni a demokrata módszereket (ilyen volt pl. hogy folyamatosan biztatott a levél- és előszavazásra)
GyMasa 2024.12.08. 11:51:43
Szerintem, alapvetően Georgescu óriásit nyert ezzel az egész hercehurcával!
Ha nem tiltják el az indulástól, aminek látom valami esélyét, de az már tényleg nyílt diktatúra lenne, akkor szerintem legközelebb még erősebben fog nyerni.
Pont az a meglepetés, hogy senki nem is számított rá, hogy egyáltalán labdába fog rúgni.
És, mindezt a TikTokon kampányolással érte el, ami, lássuk be eléggé egy réteg-app. Képzeld, mi lesz most, amikor már mindenki tud rüla a hagyományos sajtó miatt.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 12:02:41
akkor már biztos is hogy a kgb fenyegette meg novicsokkal a román alkotmánybírókat, hogy így döntsenek.
Wildhunt 2024.12.08. 12:30:50
0dzsud0 2024.12.08. 13:23:02
És a nyugat részéről nem lehetett ugyanennyi erővel cél Oroszország direkt gyengítése? Miért csak látványosan az egyiket vagy képes feltételezni?
"Ezért mindenhol beavatkoznak a politikába"
Módosítás nélkül szólhatna ez is az USA-ról, nem gondolod? :D
Tapi2021 2024.12.08. 16:47:32
Ráadásul csukott szemmel (és aggyal), úgy, hogy még a kulcs is a zárban van! :-(
Elborzasztó az a vakhit és fanatizmus, ami Boldiban van.
Nem csoda, hogy tapsol a muszlim terrorszervezetek győzelmének. Fanatikusok tartsanak össze. :-(
Mennyivel jobb hely lett Irak is, miután a szekuláris vezetést kinyírták...
Tapi2021 2024.12.08. 16:55:29
Bizony nem.
És már a progresszív-agresszív Európa is ehhez nyúlt, hogy kinyírja a régi, keresztény gyökerű, "fehér" Európát!
Egyébként elnéztem a fotókat a szír iszlamista "lázadókról", és hát nem lehet nem látni a felszerelésüket.
Ugye két eset lenne lehetséges: 1. vannak modern fegyver és hadieszköz gyáraik. 2. VALAKIK igen csak felszerelték őket. (Miközben az oroszoknak éppen más dolguk akadt...)
Az egyes pont ugye nem valós.
Tekintve, hogy a faszik meg láthatóan ágrólszakadtak, még azt is nehéz elképzelni, hogy FIZETTEK a cuccokért.
Hát akkor meg...
Tapi2021 2024.12.08. 17:02:18
A FÜGGETLEN Legfelsőbb Védelmi Tanács...
Aha.
Mennyire faék gondolkodás már, hogy MINDENKI, akinek nem jön be a jelenlegi balliberális-globalista-pogány ámokfutás Európában, az automatikusan orosz ügynök.
Jajj Boldi. :-(
Tapi2021 2024.12.08. 17:05:05
"Valahogy mostanában mindig oda lyukadtok ki bárki kapcsán hogy "adják meg magukat a túlerőnek/oroszoknak".
Orbán Balázs úgy látszik hogy tényleg elmondta mi legyen a véleményetek:)
'56 ezek szerint felesleges volt, ahogy 48 is, sőt 18-19-ben is bármi féle ellenállás a kisantant erőknek is az lett volna.
Hát ide jutott a jobboldal...érdekes. "
Azért nem vagy te Boldi.
Tapi2021 2024.12.08. 17:10:46
Ráadásul, ahogy Boldi is írta, a legtöbb szavazója vidéki. Vajon ezek közül mennyi Tiktokozik???
Ugyan már.
És, még ha Tiktokoznak is, attól rá szavaznak, ha nem értenek vele egyet?
Nyilván nem.
Ez az egész egy ordas hazugság és a demokrácia nyílt meghekkelése. Csak vannak, akiknek ezt lehet, és nekik ez jogállami, sőt, europeer!!! :-(
Hát ezért kell ezeket Európában ELZAVARNI, mielőbb.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 17:36:34
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 17:40:43
Hát ezért kell ezeket Európában ELZAVARNI, mielőbb."
:DDD
ez fasiszta hőbörgés. pont hogy megvédték a demokráciát tőletek, akik a más véleményen lévőket rögtön üldözni akarjátok.
Boldeone2 2024.12.08. 17:45:40
- Nem, szerintem nem. Ilyen cél - sem explicit, sem implicit - talán máig, soha nem volt. A 90- es években sokkal gyengébb volt Oroszország, mégsem akarta senki megtámadni, az USA sem. Javaslok pár akkor filmet megnézni, sok esetben együtt küzdenek az oroszok es az amerikaiak...
Orosz mítosz, hogy valaki el akarja őket pusztitani! Sajnos, pont fordítva van...
Oroszország nem gazdasági rivális, Kina igen...Akik
Boldeone2 2024.12.08. 17:52:39
- Qurva sokan! Meglepődnél rajta mi a proli tempó...Mondd csak, te x - faktort, való világot, Győzi showt soha nem néztél??
Pont ez a réteg tiktokozik, mondjuk a 40 alatti prolik, jellemzően...
Jönnek haza 3 trailerrel egymáshoz kötözve Frankfurtból, fenn vagy 15 kocsi...Az egyik vezet, a másik meg tiktokozik közben...
Volt is egy ilyen baleset anno...A román cigánygyerek előzőtt, már otthon, a nem pályás részen, közben meg nézte a szocial
médiát és mindnyájan meghaltak...
Boldeone2 2024.12.08. 17:59:29
- Összenő ami összetartozik, lehet mondani...A szélsőjobboldal szimpatizál a tekintélyelvű, antidemokratikus, antiliberális orosz rezsimmel; Putyin is örül, hogy vannak belső bomlasztók...A való életben is így van: a szimpátiából szerelem alakul...
Persze, nem minden széljobber oroszbarát, pl Meloni, vagy Kacsinszkyék sem...
Az idiótábbak inkább azok...
Boldeone2 2024.12.08. 18:07:25
Nem véletlenül lépett be Finnország és Svédország is NATO- ba...
Ma Ukrajna, holnap meg a többi állam elkövetett agresszió következhet! Sem a nemzetközi jog sem a putyini nem létező erkölcs nem szab nekik határt, csak a valós katonai erő!
A cél szerintem valahol ma már modern idők Hitlerjének megbuktatása lehet...
Én abszolút nem hiszek neki, a nyugodt és megmagyarázó stílus mögött egy pszichopata van, aki miatt embermilliok halhatnak meg, neki semmi sem szent, csakhogy Sztálin és a cárok " dicső"nyomdokaiba lépjen...
Egy szavát sem szabad elhinni! Bárkit megölet ha céljai ugy hozzák, de egy népet is kiirt, ha az útjában van!
valis47 2024.12.08. 18:21:12
valis47 2024.12.08. 18:51:54
élveteg 2024.12.08. 19:00:01
Akkor el is indulhatnak hazafelé a 2015-ben európába menekült szírek
valis47 2024.12.08. 19:09:26
Tapi2021 2024.12.08. 21:33:36
Te fordítva raktad be ma reggel az agyadat?
Egyelőre nem a "fasiszták" vegzálják a politikai ellenfeleiket, hanem a nagy "liberális demokraták", ha nem tűnne fel évek óta.
Most sem a "fasiszták" hekkelték meg egy BLŐDSÉGRE hivatkozva a román választást, csak mert az veszélyes volt rákjuk nézve, hanem az europeer "demokraták".
Vagy nem?
Amúgy értelek én - hiszen itthon is ezt csinálnátok, ez már sokszor elhangzott -, hogy nem kell betartanotok a törvényeket vagy elismerni vereségeket, ha azt MONDJÁTOK, hogy azokat a "fasiszták, nácik, populisták... hozták, vagy ők nyertek.
Alkotmányozni is készek voltatok, akár törvénytelenül is!!! Elhangzott!!!!
Elég azt MONDANI szerintetek, hogy az előző vezetés náci volt, illegitim, diktatúra... és jól is van.
Ugye jól mondom?
KURVÁRA VESZÉLYES vizekre evezgettek ezzel! Idejében szólok.
Mert mi lesz, ha senki nem akarja majd elismerni senki más győzelmét, hatalmát, kormányzását és/vagy a jogát ahhoz, hogy bármiben mást gondoljon, mást akarjon???!
Időben gondolkozzatok el ezen. Boldiékkal együtt.
Tapi2021 2024.12.08. 21:37:19
Hát, nem igazán. Nem az én világom.
De nekem a Tiktok meg a hasonlók a kölykök játéka. Felnőttet még sosem láttam azt nézegetni.
Tapi2021 2024.12.08. 21:39:53
(Lófaszt.)
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.08. 22:07:29
"Most sem a "fasiszták" hekkelték meg egy BLŐDSÉGRE hivatkozva a román választást" - hát valóban nem, de ezt nem is mondta senki.
a román fasisztákat pénzelő oroszok hekkelték meg.
valis47 2024.12.09. 00:23:49
Ugyanazok vagytok.
Gery1987 2024.12.09. 06:09:38
Pusztán logikai es.elvi alapokon: Mivel a nem demokraták a demokráciát akarják felszámolni, miért is kéne engedni hogy színlelve eljátsszák a demokráciát?
Van e értelme olyannal játszani sportban, jatekban...aki nem tiszteli a szabályokat? Nincs.
Gery1987 2024.12.09. 06:11:37
Mondjuk erre válaszolhatnal, de vagy nem tudsz vagy nem akarsz.
Gery1987 2024.12.09. 06:15:57
Nincs demokrácia a demokrácia ellenségeinek. Mivel felszámolják azt és utánna így többé nem lehet békésen dönteni. Választani.
Meg eleve minek akár demokratikusan hatalomra kerülni egy antidemokrata?
"Amit ő akar az jó, csak az, és mindig, tehát kit érdekel hogy mások mit gondolnak ..?"
A fasiszta számára a demokrácia csak egy az eszközök közül a hatalomba...
Gery1987 2024.12.09. 06:17:22
Hitler is indult választásokon, aztán már nem voltak választások...
Érdekes mi?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 08:27:24
Akkor minek demokrácia, ha úgyis csak 1 vélemény lehet?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 08:28:20
A szabály az: mindig nekem van igazam.
Akkor velem így játszani? Nem.
Gery1987 2024.12.09. 08:52:01
Hülye vagy megint. Sok vélemény lehet. De demokratikus szabályok között megmerve...pl egy peldaval élve: aki beáll játszani majd felkurja a bábukat es kijelenti hogy ő nyert és nincs több játék, örök nyertes...azzal mi a faszt akarsz kezdeni? Az ilyen ne játsszon.
Gery1987 2024.12.09. 08:55:28
A szabály az: lehet nyerni, de aztán idővel újra kezdjük a játékot. És akkor is lehet nyerni, vagy nem. A nép időről-idore meg van kérdezve mit akar és dönthet.
Az antidemokrata addig érdekli a nép véleménye amíg hatalomba nem kerül utánna nem kérdez, te még nem választhatsz.
A sok antidemokrata azt nem érti, addig jó amíg azt gondolja amit az antidemokrata hatalom. De ez változhat. Na akkor jön a csodálkozva...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 08:57:30
Minek szavazni, ha nem lehet a rendszert megváltoztatni?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 08:57:49
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 08:59:38
Amúgy van egy rossz hírem, Kelemen Hunor kivételével mind magyargyűlölő, hiszen földtolvajok.
Gery1987 2024.12.09. 09:00:24
Minek szavazni ha nem hiszel benne?
Akkor puccsoljal...az hitelesebb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:01:55
Romboljuk a rendszert belülről, gyengítjük, kihasználjuk belső hibáit.
Nyilván mi nem akarunk liberális demokráciát.
Ősi taktika az ellenség hibáit kihasználni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 09:03:47
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.09. 09:09:02
index.hu/kulfold/2015/02/03/elve_egettek_el_a_dszihadistak_egy_jordaniai_pilotat/
Gery1987 2024.12.09. 09:13:49
És ha később meggondolom magad vagy a rendszer megy olyan irányba ami neked nem tetszik, hogy változtatsz bekesen rajta ha nincs demokrácia?
Sehogy.
Az egész antidemokrata szemlélet alapja hogy örökre jó lesz..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:17:01
A 2 ugyanaz, vedd észre.
A: Nem változtathatsz békésen a rendszeren.
B: Nem változtathatsz békésen a rendszeren.
Gery1987 2024.12.09. 09:20:45
Nagyon nem ugyanaz.
A demokrácia meg a diktatúra ugyanaz?
Butaság.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 09:40:19
A liberális demokrácia valójában diktatúra: nem szavazhatsz a hatalom valódi birtokosairól, se a rendszer alapjairól.
Gery1987 2024.12.09. 11:22:13
Ez kapitalizmus kritika amit mondasz, nem demokrácia kritika.
Nyílt diktatúrában meg semmiről nem szavazhatsz, szóval nem értem miben lenne jobb?
Gery1987 2024.12.09. 11:25:12
Amikor még azt mondom hogy gazdaságba is demokrácia kell (magántulajdon uralma helyett, a tőkések helyett) arra azt mondod hülyeség.
Ellent mondasz magadnak.
A rendi társadalomban meg semmiről nem szavazok, és senkiről....
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 11:27:48
Értelmezhetetlen a "gazdasági demokrácia".
A gazdaságban van valaki, aki kitalál valamit, majd csinálja, s pont. Nincs miről dönteni demokratikusan.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 11:28:50
Ilyen a liberális demokrácia, más verzió nincs.
Gery1987 2024.12.09. 12:11:10
Dehogy nincs.
Nem kell egyből visszamenni jobbagynak.
Gery1987 2024.12.09. 12:13:20
Ilyen alapon az államot is létrehozta egy elit csoport és kész, az övék,nincs miről dönteni...
Kussolsz és ennyi?
Gery1987 2024.12.09. 12:15:58
Ilyen alapon miért jar Lea szerzői jog vagy a szabadalom? Miért nem örökre az övé a örökosei a haszon egy része?
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 12:47:49
időnként visszatérő téma ez itt bircánál.
a demokrácia kereteibe beletartozik-e a demokratikus rendszer megszüntetése.
nyilván nem tartozik bele.
szerintem ez egy okos meghatározás lenne, csak kár hogy gumiszabály.
a románok seggéből világító nyugati fény meg még az új fejlemények tükrében is egyértelműen szebb és fényesebb, mint a putyin (és az orbán) sötétsége.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 12:54:38
és a hatalma fenntarthatósága érdekében tartja meg a demokrácia színházi elemeit. mint a putyin. mint a orbán.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:00:35
Társadalmi döntés kérdése mindez.
Azt már próbáltuk, hogy nem lehet magántőke: nem jött be.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:01:26
Ha nem alkalmas az állam, más lesz helyette. Mindig így volt az emberi történelemben.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:02:19
Ami biztos: a polgárok pöffeszkedése nem jó rend.
Gery1987 2024.12.09. 13:19:51
Egyértelmű hogy nem tartozik bele, melyik rendszer hagyhatja felszámolni saját magát?
Gery1987 2024.12.09. 13:23:05
Puccsal, erővel.
Csak azt már egyik faszkalap se nagyon méri bevállalni, mert a látszatra kell a népi felhatalmazás. A felvilagosodas óta...már nem mernek a férgek nem a népre hivatkozni.
Csak gyakran kilóg a lóláb...ahogy birca-nal is. Mert nem hisznek benne. Álszent bagázs.
Gery1987 2024.12.09. 13:25:11
Ha van bebetonozott uralkodó elit, akkor nem megy. Próbáltuk hogy ne legyen...bejött...csak leverték eddig mindig.
Te meg azt mondod, váltsunk segget.
Gery1987 2024.12.09. 13:25:32
Nem érted a lényeget.
Gery1987 2024.12.09. 13:26:12
A dobrogike még rosszabb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:27:42
Feudális rend? Az mindenképpen jobb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:28:06
Mi a lényeg?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 13:29:07
Most pont ez van: a nagypolgárság be van betonozva, s te ezt jónak tartod, lásd helyesled, hogy a rendszer nem dönthető meg.
Gery87 2024.12.09. 14:14:31
Hogy érved nem állja meg a helyét.
Nem számít mi volt előbb.
Gery87 2024.12.09. 14:15:02
Mindenképpen megzápult az agyad:)
Gery87 2024.12.09. 14:20:04
Nem helyeslem, a kisebbik rossznak tartom a feudalizmus helyett.
"lásd helyesled, hogy a rendszer nem dönthető meg."
Én nem mondtam ilyet.
Aki megdönthetetlen diktatúrát akar az te vagy.
Én annyit mondtam, a demokrácia (népuralom) nem számolhatja fel önmagát.
A liberális tőkés elit hatalmának felszámolására nem a demokrácia felszámolása a megoldás!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.09. 14:26:08
Népuralom nem létezik.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.09. 22:19:42
ha kispolgárt akar a nép akkor kispolgárt választ.
ha pedig egy falusi tolvaj cigányt akar a nép, akkor egy falusi tolvaj cigányt választ. erről gondolom még te sem állítod, hogy nagypolgár...
Gery1987 2024.12.10. 06:04:56
Tudjuk mit gondoltok erről, ez a széljobb duma.
Gery1987 2024.12.10. 07:13:15
Zorban nagypolgár, aki segíti a kisembert a sorosista buzik szetzuzasaban hogy aztán a kaoszbol felemelkedjen egy rendi Eresztvény kánaán diktatúra..dobrogikkel, büntetlenül liliomtipro papakkal még jobbágyokkal.
Hogy ez miért lesz jobb, nem tudjak, de legyen...mert ez a szavazosdi, még a gondolkodás fájdalmas. Mennyivel egyszerűbb nyíltan tűrni a földet meg hajlongani. Ész se kell hozzá. X-elni max az aláírás helyett kel majd.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 07:56:38
Manapság a normalitás neve a liberálisoknál: "szélsőjobb".
Gery1987 2024.12.10. 13:18:18
A szelsojobb az szélsőjobb és sose volt normális.
Gery1987 2024.12.10. 13:20:35
Azért nehogy már ti, főleg te legyél a centrista jobboldali:)
Elég szelsosegesek a nézeteid neked is. Meg antidemokrata vagy, tradicionálisan és felvilagosodastahadó.
A fidesz meg minden, csak nem polgári jobbközép.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 13:32:27
Én nem vagyok jobboldali.
Gery87 2024.12.10. 14:38:04
Technikailag az vagy, jobboldaliakat támogatsz.
Tőlük jön a normalitás meg a felvilágosodás tagadás stb...
Láttam az m1-en:) Nem volt leányálom...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 15:00:33
Azt támogatom, aki a legjobban, leghatékonyabban támadja a rendszert.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.10. 15:05:08
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.10. 15:07:47
Hol a becsapás?
Gery87 2024.12.11. 00:12:02
Ha ez igaz, akkor ostoba taktika.
Valaminek a rombolásából azt várni hogy neked kedvezzen, úgy hogy azok akik ezt teszik nem azért ügyködnek mint te és semmi jele annak hogy abba az irányba mennének a dolgok, semmi értelme.
Gery87 2024.12.11. 00:13:28
Vagy magadat csapod be, vagy minket és igazából csak full szektás fideszes vagy.
Ez az elhatárolódás egy "magasabb célért" átverés, csak kamu.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.11. 08:29:01
A magasabb cél: a liberális rend gyengülése.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.11. 08:29:44
A rossz lerombolása jó.
Alöksz Róz Unbanned 2024.12.11. 12:53:58
Gery87 2024.12.11. 14:23:21
A romhalmaz viszont nem jó.
Gery87 2024.12.11. 14:24:51
Ez így eddig még a fidesznek is célja.