magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A mértékadók dilemmája

Nehéz a filantrógerek dolga amikor olyan országba kellene elvinni a liberalizmust, ahol a többség nem akar ilyesmit.

Például ilyenkor baj van: a kormányzat megbuktatása értelmetlen, mert a következő választáson úgyis megint nem a "jók" nyernek.

Szerbia nagy fejtörést okoz Soros gazdának és társainak.

Az nem gond, hogy megszervezik a "civilek" tüntetését, majd blokádokat, sztrájkokat, provokációkat - mindez csak hozzáértő szervezés és elegendő pénz kérdése.

De aztán mi lesz? Azt mégsem követelhetik a tüntetők nyíltan, hogy valamelyik New York-i agytröszt nevezze ki ezután a szerb kormányt, s legyen betiltva minden szervezet, mely ezt ellenzi.

Most ott tartunk, hogy ne választás legyen, hanem legyen kinevezve szakértői kormány, persze a tüntetők nevezzék meg tagjait, majd az kezdjen kormányozni, léptessen életbe "reformokat", "demokratizáljon", s majd kicsit később legyen választás az immár demokratizált-reformizált országban.

Valahogy a román sztori mintájára, hetek óta azon agyalnak a nyugati agytrösztök, hogy lehetne valahogy elérni, hogy az ismételt román elnökválasztáson mégis az ő emberük nyerjen. Bombázni kellene, de azt nem lehet, mert rosszul jönne ki egy EU- és NATO-tagállamban, a "rossz" jelöltről pedig nem sikerült kitalálni semmilyen bűncselekményt. Az idő szorít, májusban lesz a választás - ha persze nem lesz megint elhalasztva -, addig valamit ki kell találni.

Ráadásul itt van most ez a Trump nevű kellemetlen alak is, aki miatt az amerikai külügyi és titkosszolgálati szervekben se bízhatnak meg teljesen a mértékadók.

Szerbia még bonyolultabb. Vucsics hatalmának ellenzéke megosztott, s nem csak személyi alapon. A szerb ellenzék egy része egyszerűen nem nyugatpárti. Ezért is utasítják el a "diák" tüntetők az ellenzékkel való együttműködést.

minden hasonló tünti célja: a normál emberek életének ellehetetlenítése, így egy idő után az átlagember azt mondja "legyen nyugalom, jöjjenek az újak" - csak itt a gond az, hogy nincs ilyen politikai erő

121 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2518785604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2025.02.03. 06:54:35

ez a vesztét érző soros féle háttérhatalom kétségbeesett rugkapálózása. persze vigyázni kell a sarokba szorított kutyával mert harap.

Boldeone2 2025.02.03. 09:20:24

Egy a lényeg: a fiatalság, a tanultabb emberek MINDENHOL liberális szemléletűek, a tanulatlanok, idősek meg jobboldaliak, nacionalisták - az elnyomó rendszerek hívei

Biztos vagyok benne, hogy Vucsicsot és Ficot el fogják űzni erővel, több százezer ember vonul az utcára, amit nem lehet ignorálni!

Boldeone2 2025.02.03. 09:26:13

Ami a demokratikus nyugati államokat sújtja, ugyanaz van Kelet és Dél- Európában is: gyilkos infláció, elszegényedés

Az okok komplexek, de hasonlók...Putyin háborúja betette a kaput...Pl Belgrádban a lakhatás extrém drága lett, a menekülő oroszok felnyomták az árakat, a fizetés rossz....

Megoldás nincs...Bukni kellene az összes demagógnak, beleértve Trumpot és Putyint!

De most előszőr Vucsics és Fico esélyes, 2026- ban meg Orbán...

Óriási válság kezd kialkulni!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 09:46:15

@Boldeone2: a múltkor azt írtad, szarvasmarha, hogy a szankciók működnek, Nyugaton meg röhögve fizetik az emelt rezsidíjakat.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.02.03. 10:02:04

@Boldeone2:
Olyan szép, amit írtál, bemutatja az összes ostobaságotokat és gonoszságotokat.

1. "Biztos vagyok benne, hogy Vucsicsot és Ficot el fogják űzni erővel, "
:-))))))

Lófaszt vagy te demokrata. Neked az a demokrácia, hogy "erővel" elűzitek azt, aki nektek nem szimpatikus. Pontosabban nem a szolgátok. Pont mint Nero meg Caligula. Ti vagytok a béke ellenségei, gyikos diktátorok szeretői.

2. ": a fiatalság, a tanultabb emberek MINDENHOL liberális szemléletűek,"

EZt nagyon jól írtad. Csak te azt hiszed, hogy ez azért van, mert okosabbak, mint a többiek. Pedig csak annyi a helyzet, hogy van 3 tényező, ami miatt liberálisok:

-a fiatalok esetében a kevesebb élettapasztalat, azaz butábbak,
-az angolnyelv-tudás, így jobban éri őket a propaganda
-a tanultabbak pedig gazdagabbak, azok pedig hajlamosak felelőtlenül élni. Nekik nem akkora a tét, mint a szegényebbeknek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 10:14:08

@fofilozofus: egy lemaradt, mert ez a szarvasmarha azt is írta tavaly nyáron, hogy az olasz tengerparton, ahol nyaralt, az "emberek" euróezreket, ha nem tízezreket költöttek. Ahhoz képest most mekkora válság lett.

Boldeone2 2025.02.03. 10:40:24

@fofilozofus: Pont ez a lényeg:

- Ha nyelveket beszélsz, megnyílik a világ előtted, sokkal kevesbé vagy aládendelve a helyi propagandának- van választásod

- A másik kérdés: nyilván jómódúként a " globalizációba " intagrálódva masképp fogsz gondolkodni

Az erőszak híve nem vagyok, de a szélsőséges gazemberek elleni fellépest mint Vucsics üdvözlöm!

Miért? Mert ők közönséges csalók, akik nem demokratikus úton kerültek hatalomra, állampárti rezsim! ,

Boldeone2 2025.02.03. 10:43:48

@fofilozofus: Ne feledjük! Hitler is választással jutott hatalomra! Akkor most legitim volt? Papiron igen. Erkölcsileg nem

Vagy: Putyin is győzött, egy olyan meccsen ahol ő választja az ellenfelet és bírót is!

Kb ez van Szerbiában is: kvázi állampárti rezsim, elnyomás; vagyis : szerintem jogos a kemény fellépés!

Boldeone2 2025.02.03. 10:48:45

@Deak Tamas: Ez egy összetett kérdés. A felsőbb rétegeket nem érintette annyira a háborús válság, mindenki utazik agyba- főbe..

Pl Portugáliába mostanában annyian utaznak, vagy települnek be, hogy lakhatási válság alakult ki Lisszabonban, ugyanaz van a Kanári- szigeteken

Tehát a nagy migrációs és utazási hajlam is ható tényező...

Belgrádban hasonló a helyzet: lakhatási válság van az orosz és az azsiai betelepülők miatt

Boldeone2 2025.02.03. 10:56:18

@fofilozofus: a fiatalok esetében a kevesebb élettapasztalat, azaz butábbak"

- Ez így nem igaz! Kik a fiatalok? Kb 40-45 éves korig nagyjából fiatalnak tekinthető az ember, abban a korcsoportban meg az ellenzék nagyon vezet...

A legjobb iq -teszet kb 35- 40 éves korig írod, utána lassul a gondolkodás, kevesbé kreatív az ember...

Úgy 55 felett kezd az ember begyepesedni, fogynak a barátok, téveszmék fogságába kerülnek ez egyén...

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.02.03. 10:57:32

@Boldeone2:

"Ha nyelveket beszélsz, megnyílik a világ előtted, sokkal kevesbé vagy aládendelve a helyi propagandának"

De jobban alá vagy rendelve a globális propagandának.

"Az erőszak híve nem vagyok, de a szélsőséges gazemberek elleni fellépest mint Vucsics üdvözlöm!" ... "Ne feledjük! Hitler is választással jutott hatalomra! Akkor most legitim volt? Papiron igen. Erkölcsileg nem"

Hát az nem demokrácia, ahol te vagy valaki más megmondja, hogy ki indulhat. Lásd Románia. Tehát ha választással is jutott hatalomra, a lényeg, hogy van egy nagy ember, mondjuk te, aki megmondja, hogy ez nem ér, oszt akkor az diktátor. Jó felfogás.

"Putyin is győzött, egy olyan meccsen ahol ő választja az ellenfelet és bírót is!"
Mint Romániában. Azt valahogy elfelejtette elítélni az emberséges, aranyos EU.

Nyugaton is ugyanolyan diktatúra van, mint Putyinnál, csak annyia különbség, hogy azt médiával érik el. Azért majd ha a betiltják az AFD-t meg Le Penéket, attól még szerinted demokrácia lesz arrafelé, hiszen ők rosszak, tehát nem is szabad indulni hagyni őket. :-))))))))

Gery87 2025.02.03. 11:18:31

Fúú bazmeg, ilyen dumát a rákosi rendszerben nyomathattak legutoljára.
Kezd megzápulni az agyad teljesen.
Minden "Soros műve" bazmeg, meg minden ellenzéki, tüntető az "ügynök"...
istenbarmai.

De nem baj, ennyi agysejttel nem lehet már sokáig a felszínen maradni.
Sokatmondó hogy már csak talpnyaló félhülyék maradtak a NER mellett, egy értelmiségit nem találnak akinek lennének önálló gondolatai és nem szarik száján mikor megszólal.

De Szerbiára visszatérve:
Azért ne felejtsük el hogy az egész tüntetés alapja a korrupció itt is, hogy nem voltak képesek felújítani valamit úgy hogy ne omoljon rá és öljön meg 15 embert!

@Yorg:

"A diákokon nem csodálkozunk, mert azok eleve globalisták, ahogy a rohadék értelmiségiek mind."

:D
Ja ezek a "büdös globalista rohadék diákok, a büdös kurva anyjukat"...a jövő generációja, a fiaink, lányaink, unokáink....basszák meg.!

Csinálnotok kéne Mao-i mintára egy jobboldali fordított "kulturális forradalmat" ahol nyuggerkommandók verik és "nevelik át" a hülye liberális buzi "nemzetellenes" fiatalokat:D

És az értelmiségiek! Na azok főleg basszák meg!
Minden felsőoktatási intézményt be kéne zárni, a színházakkal együtt, betiltani az ellenzéki sajtót, a könyvkiadást, a médiát....magyar ember dolgozik és gyereket csinál, nem ér rá olvasni, tanulni....úgy is csak brüsszelitákat meg soros ügynököket képeznek ott!

Gery87 2025.02.03. 11:23:57

@fofilozofus:

"De jobban alá vagy rendelve a globális propagandának."

:D
Ez már tényleg az 50-es évek Rákosista dumája.

"Nyugaton is ugyanolyan diktatúra van, mint Putyinnál, csak annyia különbség, hogy azt médiával érik el. "

Persze, tökre ugyanaz...nyilván.
Uhh bazmeg.

Boldeone2 2025.02.03. 11:30:00

@fofilozofus: Nyugaton is ugyanolyan diktatúra van, mint Putyinnál, csak annyia különbség, hogy azt médiával érik el. Azért majd ha a betiltják az AFD-t meg Le Penéket, attól még szerinted demokrácia lesz arrafelé"

- Egyelőre még NEM tiltották be egyik pártot sem! Nyugaton pedig legalább FOROG valamennyire a politikai hatalom, ha más nem névleg

Putyin és Orbán viszont örök darabok!

Tehát: nyugaton kicsit "kielégitik " a baloldalit is és jobboldalit is, időnként

Keleten: örök szívás - állampárti rezsim, autoriter jellegű politikai rendszer

Tapi2021 2025.02.03. 11:36:34

Csak arra vigyázzon a szerb elnök, hogy ne TikTokozzon! Mer' az Putyin...!

Tapi2021 2025.02.03. 11:40:02

@Boldeone2: "Az okok komplexek, de hasonlók...Putyin háborúja betette a kaput...Pl Belgrádban a lakhatás extrém drága lett, a menekülő oroszok felnyomták az árakat, a fizetés rossz...."

Már mint a USA és az EU kiprovokált háborúja! Amit ha kell, ha nem, fenntartanak a végsőkig, kitérve minden békekezdeményezés elől!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 11:43:38

@Gery87:

A korrupció kamu. Komolyan olyan mint a pedofília vagy a holodomor.

Tapi2021 2025.02.03. 11:46:02

@Gery87: Nyugodjál meg! Igyál valamit!
Nagyon belelovaltad magad a magad által képzelt történetbe.

Tapi2021 2025.02.03. 11:50:26

@Boldeone2: Ahogy itt is forog. OV sem volt mindig kormányon, és nem is lesz mindig. VÁLASZTÁSOKAT NYERT! Ahogy más is nyerhetne, ha nem szar, hazaáruló balos bandák lennének, és olyat kínálnának a népnek, amire vevő!

Már megint a nálatok jobb a hibás, mert jobb.

Igyekezzetek kicsit jobban! És ne puccsal, meg zavargásokkal, meg külföldi segédlettel - a demokráciát és a jogállamiságot megcsúfolva, megpuccsolva - akarjatok nyerni!!

Mert egyelőre erről álmodoztok.

vergyula 2025.02.03. 11:51:48

@Tapi2021: "Már mint a USA és az EU kiprovokált háborúja! Amit ha kell, ha nem, fenntartanak a végsőkig, kitérve minden békekezdeményezés elől!"
Dehogy, jönnek a békeszankciók, és mindent megoldanak.

Boldeone2 2025.02.03. 12:09:42

@Tapi2021: Ahogy itt is forog. OV sem volt mindig kormányon, és nem is lesz mindig. VÁLASZTÁSOKAT NYERT"

- Addig forgott, amig Orban fokról- fokra át nem alakította a közjogi rendszert, meg nem szállta az államot!

Igy könnyű nyerni! Ez egy NEM egyenlő politikai verseny, " választási, hibrid autokrácia "

Gery87 2025.02.03. 12:11:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, persze...

@Tapi2021:

Ellenkezőleg, jót derültem a buborékotok újabb valóságferdítésén..

Boldeone2 2025.02.03. 12:13:48

@Tapi2021: 3 hatamas disznóság van:

- Csaló választástási rendszer. Gerrymandering, manipulálás a körzetekkel, "győzteskompenzáció" , a listaállítás szabályi - összefogni nem lehet

- A közjogi méltóságok Orbán sameszei...

- Az állam és a közmédia teljes leuralása...

Tapi2021 2025.02.03. 12:19:28

@Boldeone2: Aki több szavazatot kap, most is nyer! És nincsen korlátozva senki, hogy mire húzza be az X-et!

A többi terelés, duma, magyarázkodás, önfelmentés.

Tapi2021 2025.02.03. 12:20:24

@Gery87: "Ellenkezőleg, jót derültem a buborékotok újabb valóságferdítésén.."

Ami mi is?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 12:20:58

@fofilozofus: a második bekezdés csak részben igaz. Hiszen a "nyelveket" beszélők alatt renszerint az angolt, euroangolt, meg az amerikai angolt értik. Ha pedig tudsz valamilyen helyi nyelvben, jobban kinyílik a szem.
Mennyire mértékadó amikor a CNN leszólítja az euroangolos zöldhajú egyetemistát?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 12:21:39

@Tapi2021: jók a bolgár borok, hoztam Szeredőcről.

Boldeone2 2025.02.03. 12:22:12

@Tapi2021: A legnagyobb baj a választási rendszer

Tehát, most az ellenzék már abszolút többségben lehet, de Fidesznek elég lesz akár 30% listán, ha a kistelepülési egyéni körzeteket elviszi!

A Tisza egyedül erősebb országosan mint a Fidesz, de a többi kis pártnak összesen van kb 12%-15 %- a , ami megy kukába...

Az MIND megy a kukába, mert ha külön listán indulnak, több százezer szavazatot vehetnek el

77 körzetben kell jelöltet állitani, hogy legyen orszagos listád!!

Tehát vagy MINDEN ellenzéki párt megy a levesbe, ha nem, akkor nem nyerhet a Tisza!

Ezt jol kitalálta Orban! Dk 5% Kutyak 4%....

Elúszhat a rendszerváltás....

Gyurcsány meg a Kutyak tulélnek, es Orbán is...

Tapi2021 2025.02.03. 12:23:41

@Deak Tamas: És mennyire mérvadó és igaz, amikor egy hard core balos - Krasznahorkai - diktatúrázza az országot, mucsaizza a magyarokat, az erre nagyon is vevő Svédországban?

Tapi2021 2025.02.03. 12:26:36

@Boldeone2: Vagyis a Fidesz sem foghat össze másokkal (kivéve, ha együtt is indulnak, mint a KDNP-vel), és rájuk is vonatkozik minden szabály, UGYANÚGY, mint bárki másra.

Boldeone2 2025.02.03. 12:27:48

@Tapi2021: Az értelmiség segélykiáltasát nem szabad ignorálni!

A legjobban mindig a szellemileg önjáró értelmiség látja a dolgokat, nem a rezsimszolgák!

Boldeone2 2025.02.03. 12:30:26

@Tapi2021: Egy állampártnak, amely uralja a társadalmat, miért kellene összefogni bárkivel??

Legyen olyan választási rendszer, amely könnyű hatalomváltást eredményez!

Irtam 100x- arányos!

Tapi2021 2025.02.03. 12:33:13

@Boldeone2: Én is értelmiségi vagyok, és nem kiabálok! Mert nekem ez a JOBB kormányzat. Az ő politikai ajánlatuk a legkedvezőbb, az áll az én érdekeimhez és értékeimhez a legközelebb. És nyilván vagyunk még páran, NE sajátítsd ki az értelmiséget (sem).

Választáson győz a jobb, aki a több szavazatot kapja. Ez a demokrácia!

Nehéz lenne nekem is lenyelni, ha váltás jönne, de nem vonulnék utcára, HA nem PUCCSAL vagy a demokrácia meghekkelésével jönnétek vissza.

Tapi2021 2025.02.03. 12:36:17

@Boldeone2: Mert a Fidesz is csak egy párt a sok közül.

A bukdácsoló, kis legitimitással rendelkező kormányok NEM ÉRDEKE az országnak!

Nektek is csak addig van bajotok ezzel a rendszerrel, amíg az ellenfél van kormányon.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 12:40:24

@Tapi2021: rendes fejlődésű országban ez eleve nem is alakul ki.
De ezzel építjük a következő Trianonunkat ahogy az első is ebből épült: következmények nélkül rágalmazhattak a seton-watsonok meg a többiek. Ez ugyanaz, amikor kitalálták hogy Tolsztoj is felszólalt a magyarok ellen - nem szólalt fel, és amikor ezt mondta saját maga hatszázszor, addigra már a fél világ az ellenkezőjét tudta.
Nem tudom, a magyarok mikor tanulják meg a leckét. Ha nem tanuljuk meg és nem cselekszünk, akkor finis Hungariae, nagyon hamar.

Boldeone2 2025.02.03. 12:56:11

@Tapi2021: Persze hogy jobb neked, hiszen ők fizetnek!

Én a " gyenge " kormányokat, illetve a gyenge politikai rendszert szeretem, az jobban illik a " demokráciához "
Könnyebb hatalmat váltani!

Boldeone2 2025.02.03. 13:02:04

@Deak Tamas: Romániában hány kormány is volt? Kb. 20-22? Mégis "jól " vannak...

Az erős kormány előnye egy mítosz a fejlett demokráciában! A könnyű számonkérhetőség nagyon fontos, azaz: forogjon a poltikai hatalom!

Erős kormány" = kevesebb pluralizmus," bebetonozódó " hatalom....

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 13:32:14

@Boldeone2: jól, szarvasmarha. Az ország 25%-a dolgozik külföldön, míg nálunk a legelmebetegebb becslés se lépi túl a 10%-ot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 13:52:47

@Deak Tamas:

Mert a Zorbán nem engedi ki a szabadságéhes magyarokat a határon!

Tapi2021 2025.02.03. 14:39:45

@Boldeone2: "Persze hogy jobb neked, hiszen ők fizetnek! "

Nem. Nem a kormány vagy a Fidesz fizet.

A magyar nemzeti-konzi-kerdem (szuverenista) politika miatt.

Tapi2021 2025.02.03. 14:43:33

@Boldeone2: "Én a " gyenge " kormányokat, illetve a gyenge politikai rendszert szeretem, az jobban illik a " demokráciához "
Könnyebb hatalmat váltani! "

Nincs összefüggés a kettő között. A gyenge, sorra bukó kormányok meg nem érdeke senkinek.
A mind jobb és stabilabb vezetés az érdek, meg, hogy a rossz kormányzatok leválthatók legyenek, nem önmagában a könnyű kormányváltás. Ami a gyakorlatban destrukciót és instabilitást jelent.

Tapi2021 2025.02.03. 14:47:03

@Boldeone2: "A könnyű számonkérhetőség nagyon fontos, azaz: forogjon a poltikai hatalom!"

A gyenge, rossz kormányokat és az erős, jó kormányokat is négy évente, a választáson kérik számon!

"Erős kormány" = kevesebb pluralizmus," bebetonozódó " hatalom.... "

Ez nincs így. Az erős kormány is bármikor leváltható, ha rossz.

Tapi2021 2025.02.03. 14:49:37

@Deak Tamas: @Boldeone2: Nemrég linkeltem egy helyzetképet a román helyzetről. Éppen durva bajban vannak, mert a jólét hitelből volt!

Plusz elcsalják éppen a választásokat!

Ez miért jó rendszer?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.03. 15:01:40

@Tapi2021: itt azt kell látni, hogy ott vagyunk, mint 1918-ban. Teljes elszakadás a valóságtól, plusz a gyűlölet a meglévő helyzet iránt.
Én kb. naponta egyszer megyek facbookra és úgy pörgetem át bejegyzéseket. Mostmár az összes - az összes - eddig gyurcsányozós, momózos meg hasonló fogyatékossággal élő ismerősöm tiszás, érdekes volt látni, hogyan alakul a btalan pcsáktól mostmár minden orbanofóbra.
Most ott tartunk, mint 1918-ban, dögöljön az ország, ha szereti a geszti bolondot.
Valahol ez a magyarok gyengeségének jele is. Semelyik szomszéd országban még csak elképzelni sem tudok hasonlót.

Gery1987 2025.02.03. 15:05:57

@Tapi2021:

Hogy ez a szerbiai tüntetés, ellenzéki megmozdulás is csak egy soros provokáció.
Aki részt vesz benne az mind büdös libsi vagy ügynök.
úgyhogy autóval el lehet őket gázolni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 15:29:07

@Gery1987:

Gondolod, hogy a gázoló autó mögött nem Sorosék állnak?

Ez olyan, mint amikor Bp-en a CEU aktivistái horogkereszteket és Dávid-csillagokat rajzoltak a Soros-plakátokra.

Boldeone2 2025.02.03. 15:44:40

@Tapi2021: Ez nincs így. Az erős kormány is bármikor leváltható, ha rossz."

- A tapasztalat nem ezt mutatja ! Orbánt vagy Putykót mikor lehet leváltani? Kb soha! Ez diktatúra, ugymond a " nép nevében"

Hazug, elnyomó rendszerek, ahol nincs esély hatalmat váltani!

Boldeone2 2025.02.03. 15:49:19

@Deak Tamas: plusz a gyűlölet a meglévő helyzet iránt"

- Ilyenkor kell hogy jöjjön a " teremtő rombolás" , vagyis váltsunk rendszert!

Magyar Péter nem a legjobb, de ha ő kell a rendszerváltáshoz, ám legyen!

"Világvége" hangulat van, de volt már ilyen a történelemben, mégis túléltük!

Az okok és a miértek lényegesek!

Gery1987 2025.02.03. 16:14:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem nem, ez már nyakatekert konteónak tűnik.
Egyszerűen képtelenek vagytok már feltételezni hogy a dolgok organikusan és az emberektől erednek.
Nektek már minden összeesküvés és szervezett akció, ami nem a jobboldal.

vasútihíd 2025.02.03. 16:18:21

@Deak Tamas: miközben sok kis nép eltűnt a történelem süllyesztőjében mi túléltük a tatárokat a törököket az osztrákokat a németeket az oroszokat. eltemettünk jópár birodalmat és ideológiát. most meg brüsszelt és a liberalizmust fogjuk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 16:22:03

@Gery1987:

A FAM igazodni akar a ballibekhez, kezd teljesen meghülyülni.

Digitális_Fater 2025.02.03. 16:25:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Puzsér megmondta neki, nincs több ingyenpia, ha renitenskedik.

vasútihíd 2025.02.03. 16:42:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nekem úgy tűnik hogy ezen esetben a gázoló autó mögötti soros-féle narratívát terjeszti. lehet piapénzért.
egyébként nekem az egész gázolásos eset kitaláltnak látszik.

Gery1987 2025.02.03. 18:23:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nektek minden bűzlik ami nem a jobboldalnak kedvez.
Ezért nem tudom az ilyet komolyan venni.

Gery1987 2025.02.03. 18:27:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem hiszem, szerintem alapvetoen jól látja hogy merre mennek a dolgok.
Hogy a ner nem tud konszolidálodni, ezért fog elbukni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 19:25:40

@Gery1987:

Nem a jobboldal szokott puccsot szervezni, erőszakosan fellépni, civilségre hivatkozni.

Gery87 2025.02.03. 20:04:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem az oroszokat szidj, hanem Putyint és rendszerét.
Ne mosd össze, többször elmondta hogy az orosz kultúra mély tisztelője.

Gery87 2025.02.03. 20:07:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kezdjük ott hogy amit ti "puccsnak meg álcivilkedésnek, erőszaknak" neveztek az sokszor nem az. És persze dehogynem jellemző ez a jobboldalra.
Manapság persze inkább a hatalommal való visszaélés és a jogállamiság lebontása a menő a jobboldalon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.03. 21:04:16

@Gery87:

A kijevi puccs mi volt? A minszki puccskísérlet? S a többi?

Tapi2021 2025.02.03. 22:56:43

@Boldeone2: 2002-ben is leváltották!
Most csak azért nyomhat le több ciklust, mert messze jobb, mint a többiek a kínálatban.

Be kéne látni. És nem hülyeségekkel mentegetőzni, diktatúrázni.

Most is ő a legjobb, sokkal, mint MP, csak most már az ellene sok év alatt felhalmozott, általatok is non stop gerjesztett gyűlölet is nagyobb. Ezért lehet esélye egy váltásnak jövőre. Ahol így egy nagyságrendekkel gyengébb ember/jellem kerülhet majd hatalomra.

Tapi2021 2025.02.03. 22:58:39

@Boldeone2: Mi magyarok híresen önsorsrontó nemzet vagyunk. :-(

Tapi2021 2025.02.03. 23:00:10

@Boldeone2: ""Világvége" hangulat van, de volt már ilyen a történelemben, mégis túléltük!"

Sajnos.

Tapi2021 2025.02.03. 23:07:00

@Gery1987: "Nektek már minden összeesküvés és szervezett akció, ami nem a jobboldal. "

Hát, talán mert fel lehet fedezni apró különbségeket a spontán, civil demonstrációk, meg a hónapokon keresztül tartó és már nem is egy konkrét esetről, hanem, hogy hogy nem egy nem kívánt kormány megbuktatásáról szóló "tüntetések" között.

És általában kicsivel később ki is derül a háttér.
Majdan, arab tavasz, puccsok... mind szervezettek voltak. Sőt, ha úgy vesszük még a taxis blokád is, a maga módján.

Inkább az tűnik naivitásnak, hogy azt gondolod egy több hónapja fenntartott tüntetés hullámról, hogy nem szervezett.

Tapi2021 2025.02.03. 23:12:07

@Gery1987: "Hogy a ner nem tud konszolidálodni, ezért fog elbukni... "

Mit értesz konszolidáció alatt?

Gery87 2025.02.04. 02:36:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Cáfolom a fasságod, erre ráteszel egy lapáttal, mert a törzsi bubid nem ismerheti el, ennyi a lényeg.
Nem mintha bármikor is elismerted volna, ne tégy úgy.

Gery87 2025.02.04. 02:44:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

S ezeknek soha semmi organikus alapja nem volt?
Mind "fizetett provokátor meg ügynök"? Ne nevettesd már ki magadat.

Persze hogy a nyugati média szimpatizál, meg az érdekelt külföldi kormányok, meg olykor megjelenhet egy "tasak pénz" a megfelelő helyen....de a hidegháborúban nem ez volt?
Kirobbant valahol egy alulról jövő mozgalom, majd egyesek potenciált láttak benne.
Semmi új nincs ebben.

Orbán meg Putyin talán nem pénzel széljobber pártokat szerte Európában? de kurvára!!!!!
Ettől még senki nem tagadja hogy pl az AFD vagy a NEmzetiFront mögött valós tömegek állnak!
legalábbis én nem! Akkor is ha nem tetszik.

Rojavat a USA pénzelte, katonai, de nem ideológiai kényszerszövetség volt, mentek oda külföldi (baloldali) önkéntesek is....
Ez azt jelenti hogy CIA akció az egész? Lófaszt, ne légy már hülye!

Ez a "Soros, Brüsszel" csak a szokásos kétbit konteós leegyszerűsítése a világfolyamatoknak!

Gery87 2025.02.04. 02:45:57

@Tapi2021:

"Hát, talán mert fel lehet fedezni apró különbségeket a spontán, civil demonstrációk, meg a hónapokon keresztül tartó és már nem is egy konkrét esetről, hanem, hogy hogy nem egy nem kívánt kormány megbuktatásáról szóló "tüntetések" között."

jaj ugyan már, sose "ismeritek fel" ezeket....nem kell a szar duma.

Lásd amit Bircának írtam!

Gery87 2025.02.04. 02:46:53

@Tapi2021:

Mondjuk hogy a nemzet felét és a komplett ellenzéket nem ügynöközi le meg hazaárulózza le!

Yorg 2025.02.04. 06:12:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Egy éve hülyült meg, amikor elment az influenszer tüntetésre.

vasútihíd 2025.02.04. 06:56:40

@Gery87: egyrészt te szoktad itt emlegetni hogy az nem mentség hogy a másik oldal is csinálja. másrészt itt nincs semmilyen ekvivalencia a két oldal módszerei között.
a soros-brüsszel háttérhatalom természetellenes folyamatokat pénzel mondhatni szabotázsakciókat folytat egy a saját országukat is eláruló törpe kisebbség segítségével.
ezzel szemben állnak a normalitásra éhező kisemberek tömnegei akiknek tele van a mindenük a woke-liberalizmus érték és nemzetromboló aljasságaival. az ilyen nagy támogatottságot élvező mozgalmakat pénzelni sem kell csak hitelesen beszámolni róluk.

vergyula 2025.02.04. 07:17:37

@Yorg: Nem is emlékszem rá, hogy ott volt.

Yorg 2025.02.04. 07:56:40

@vergyula: Nincs nagy jelentősége annak, hogy te mire emlékszel, és mire nem.

Yorg 2025.02.04. 08:09:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Engem letiltott, mert azt merészeltem írni neki, hogy Dopeman legalább képes volt belátni a hibáját, ellentétben vele.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 08:10:19

@Gery87:

Miért kellene elismernem azt, ami nem igaz?

Az a te problémád, hogy a veled egyet nem értést buboréknak nevezed.

Tapi2021 2025.02.04. 09:41:02

@Gery87: "Persze hogy a nyugati média szimpatizál, meg az érdekelt külföldi kormányok, meg olykor megjelenhet egy "tasak pénz" a megfelelő helyen....de a hidegháborúban nem ez volt?
Kirobbant valahol egy alulról jövő mozgalom, majd egyesek potenciált láttak benne.
Semmi új nincs ebben."

Erről van szó.

Tapi2021 2025.02.04. 09:47:48

@Gery87: A nemzet ballib fele mit is csinál? Nem ugyanezt, csak velünk?

Hogyan lehetne itt konszolidálni? Sehogy.

Ez egy jó cikk kb. erről:

index.hu/velemeny/2025/01/29/liberalis-demokracia-alternativa-percepcio/

"Ebben az írásban azt állítom, hogy Magyarországon – egy értelemben bizonyosan – radikális átalakulás történt. Ez a terület az új rendszerről, a demokráciáról való gondolkodás. Itt ugyanis egyik pillanatról a másikra megszakadt a folytonosság (ami például a régi elitek átmentődése tekintetében egyáltalán nem szakadt meg), és azzal a gondolattal szemben, hogy a szocializmus modellje bármilyen formában reformálható, a demokrácia megvalósításának programja került megfellebbezhetetlenül napirendre.

Ez azonban még mindig nem forradalmi változás, különösen akkor nem, ha a már zárójelben említett elitek vonatkozásában nincs is alapvető változás. A forradalmi jelleget nem a demokrácia és a nem demokrácia közötti gondolati váltás adja, hanem a demokrácia értelmezésének alternatívátlansága. Az rendjén való, hogy a demokráciának megszűnt a rendszerszintű alternatívája, az azonban mindenképp elgondolkodtató, hogy a demokrácia győzelme a demokrácián belüli alternatívákat is zárójelbe tette.

A demokrácia két értelemben is forradalmi módon tört utat magának.

Először is filozófiai értelemben: a demokrácia csak mint liberális demokrácia lehetséges. Másodszor a demokrácia csak a történelemből kilépve, a történelmet elhagyva, a történelmi tapasztalatok meghaladásával valósítható meg. E két posztulátumot nyugodtan nevezhetjük forradalminak, az így előálló helyzetet pedig alternatívahiányosnak.

Természetesen az, hogy itt valami korai ellentmondás van, a legtöbben akkor nem fedezték/fedeztük fel. S éppen azért nem, mert a demokrácia győzelme (a diktatúra fölött) magától értetődőnek tűnt. Nem vettük észre, hogy a demokrácia azonban már indulása pillanatában maga fölött is győzött. Győzött azzal, hogy „totális” pozíciót választott magának. Nem azt mondta, hogy ettől kezdve egy olyan rendszer jön létre, amelyben a demokrácián belüli alapkérdések megvitatása is lehetséges, hanem azt, hogy a demokrácia csak egyféle, csakis liberális lehet. Ezt pedig nem tekinthetjük másnak, mint forradalmi tannak, s a forradalmak egyik jellemzője, hogy megteremtik a magukkal szembeni ellenforradalmat.

Aminek egyszerű módon elejét lehetett volna venni. Csak annyit kellett volna kinyilatkoztatni, hogy a demokrácia egyetemes győzelme nem jelentheti a helyi sajátosságok felülírását; másrészt azt, hogy a liberális demokrácia nem a történelem ellenében, hanem a történelmet ismerve és továbbgondolva lehet csak sikeres."...

Gery87 2025.02.04. 14:38:07

@vasútihíd:

Persze hogy nem mentség, és nem is mondtam hogy ez jó.
Csak arra utaltam hogy régen is voltak alulról jövő kezdeményezések - amire ráment egyik meg másik szemben álló oldal - és msot is vannak.
Ne csináljunk úgy mintha minden ami nem jobboldali/kormányzati az csak provokátorok, fizetett ügynökök mesterséges műve!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 14:41:03

@Gery87:

Olyan ez, mint a jó hazugság. Akkor az igazi, ha van benne valami igaz rész is.

Gery87 2025.02.04. 14:41:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mert abból kell kiindulni amit mond, ír, meg tesz, és ez alapján amit állítasz nem igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 14:42:41

@Gery87:

Soros gazda tervei ismertek: az egész régióra nyitott társadalmat, liberális polgári demokráciát, euroatlanti rabigát akar erőltetni.

Gery87 2025.02.04. 14:47:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ez azt jelenti hogy bármi "nem NER kompatibilis" történik a régióban, az tuti kizárólag Soros műve:D

Ne nevettesd már ki magadat.

Ez már tényleg a "judeo-bolsevik zsidó métely fúrja a keresztény magyar hazát" kategória.
Minden ami nem "nem nemzeti, nem magyar, tehát zsidó, tehát rossz..."
És ezek mögött mindig "zsidó háttérhatalmi összeesküvés áll".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 14:48:32

@Gery87:

A szálak láthatóan New Yorkba vezetnek.

Belgrádi Majdan - jól láthatóan.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 14:58:22

@vergyula:

Gyurcsányt már ejtette a háttérhatalom. Most Talpramagyar Péter a jelöltjük.

Gery87 2025.02.04. 15:40:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jól láthatóan nálatok csak a jobboldalnak tetsző bármi lehet népi, organikus, őszinte, valid...minden más csak provokáció.
Értjük, be kell védeni Orbán nagy haverját...nem kell elmondani ezerszer.

Gery87 2025.02.04. 15:45:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Érdekes, hogy ott van mögötte 40% magyar szavazó az ugye lófasz, nem jelent semmit.
Hogy Orbán mögött van 40% az meg valamiért fontos és csak az számít.
Micsoda kettős mérce.

De logikádat követve akkor Orbán is bajos, mert mögött meg az "illiberális szuverenista internaconálé" vagyis Trump és Putyin áll?

Vagy Meloni, Le Pen mögött ott van Orbán támogatása és pénze...? Az nem, nem gond..?

Úgy látszik a "globális háttérhatalommal" is csak akkor van gond ha ibsi, ha nemzethy akkor semmi gond.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 15:56:11

@Gery87:

Értékrend-függő ez.

Ha kapitalizmust, liberalizmust, polgárkodást akarsz, akkor nyilván igazad van.

Ha viszont normalitást, akkor más a helyzet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.04. 15:57:26

@Gery87:

Nincs köze ennek Orbánhoz.

Eleve engem nem érdekel a "jobboldal".

vasútihíd 2025.02.04. 18:30:09

@Gery87: viszont a gazdag libsik a háttérből szítják az ő úgymond alulról jövő kezdeményezéseiket. megpróbalják ráeröltetni a népre azt ami teljesen természetellenes. ez csak ármányokdással megy. és csak ideig-óráig.
a jó oldalon álló igaz politikusok meg csak beállnak a természetes jó mögé és mennek az igazság árjával. minden adódik magától értendően.

úgy is mondhatni a liberálisok a levegőben épitkeznek és a gravitációval harcolnak. állandóan dúcolni kell a rnedszerüket mert egyébként a természet törvénye gyorsan földhözvágná.
a természetes jó támogatói pedig szilárd talajon építkeznek. az igazság komoly és lerombolhatatlan alapot biztosít nekik.

Gery87 2025.02.04. 19:40:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Értékrend-függő ez."

Annak függvénye belefér e a kettős mérce vagy sem.
Nektek belefér.

"Ha kapitalizmust, liberalizmust, polgárkodást akarsz, akkor nyilván igazad van."

Nem kell terelni, az a kérdés hogy miért bírálsz másokat olyasmi miatt amit a saját táborod is csinál?

"Ha viszont normalitást, akkor más a helyzet."

hagyjuk ezt a fasságot...

Gery87 2025.02.04. 19:40:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ó, dehogynem, kritika nélkül annak a törzsében vagy régóta.

Gery87 2025.02.04. 19:42:04

@vasútihíd:

Köszönjük, nertárs a tömör és megvilágító erejű magyarázatot:)

Gery87 2025.02.05. 10:34:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez marhaság. Itt a kommentfolyamban 99%-ban vagy jobber valaki vagy libsi...ez nem az én hibám.
De hogy te nem vagy baloldali az 100%.

A szervilis, úri, egyházi hatalmat, rendi világot akaró feudális "normalitás" ökörséged minden csak nem baloldali.
A gyakorlatban meg 100% fidesz és ner párti vagy, tehát jobber.
Nincs mit vitázni ezen.

Gery87 2025.02.05. 10:36:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mindkét tábor "globalista" csak az egyik neked nem fáj.
Ennyi az egész, de azért szarrá fikázzátok ugyanazért a másik oldalt!
Itt van.

Orbán mögött meg az "illiberális szuverenista internaconálé" vagyis Trump és Putyin áll.

Vagy Meloni, Le Pen mögött ott van Orbán támogatása és pénze. Az nem, nem gond.

Úgy látszik a "globális háttérhatalommal" is csak akkor van gond ha ibsi, ha nemzethy akkor semmi gond.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 10:37:47

@Gery87:

A globalizmussal semmi gond. Azzal van, minek a nevében globalista.

Gery87 2025.02.05. 11:54:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor szólj a nertársaknak is hogy máshogy kell kommunikálni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 11:54:29

@Gery87:

Attól függ mit értesz alatta.

Ha a Fidesz mindenkori vonalával való egyetértést, akkor nem vagyok az.

Ha azt, hogy most kire szavaznék, akkor az vagyok.

Gery87 2025.02.05. 13:46:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A Fidesz mostani 15 éves NER vonalával természetesen.

Gery87 2025.02.05. 13:47:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igazad van, ne szólj.
Minél nagyobb önellentmondásokba és hazugságokba verik magukat annál nagyobbat fognak zuhanni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 14:36:44

@Gery87:

Én nagyjából 2014 körül hittem el, hogy a Fidesz komolyan gondolja, amit csinál. Azóta támogatom őket, bár 2014-ben még nem rájuk szavaztam.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása