magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A valóságmentes elit

A kozmopolitizmus is már gond, mert aki mindenhol otthon van, az sehol sincs otthon. Viszont ha ez kombinálódik az elitbuzizmussal, az immár hatalmas baj.

Krasznohorkoló tipikus díszpéldánya ennek a furcsa, de káros fajnak.

Kijelenti, hogy milyen rossz emberek ezek a buta magyarok. Pedig szégyellniük kellene magukat a fogatlanoknak, hiszen "a magyar történelem csak vereségekből áll". A fő probléma szerinte az, hogy nem elég, hogy a fogatlanok léteznek, de még jogaik is vannak - ez így nácizmust fog okozni!

Vicceskedni is próbál a makákó, megjegyzi, hogy nincs értelme Trianonról beszélni, mert "Trianon csak egy kastély Franciaországban".

Orbán nagy érdeme, hogy az ilyen Krasznohorkoló-félék már nem akarnokoskodnak Magyarországon. Hanem kénytelenek Berlinben bérretegni.

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9518787812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2025.02.05. 12:18:14

Valaki frappáns válaszában írta neki, hogy valóban elveszítettünk sok nagy csatát, meg leverték forradalmainkat, de akik győztek és leverték, ma már sehol sincsenek!

Nincsen Oszmán-török birodalom, nincs Habsburg Birodalom, nincs tatár birodalom...

Tapi2021 2025.02.05. 12:19:48

Elég átfutni ennek a K. embernek is az életútját, és hát nemigen kétséges, a politikai és ideológiai hovatartozása!

Tapi2021 2025.02.05. 12:21:56

Ja és szovjet-szocialista birodalom sincs már! ('56 ugye.)

_Neville 2025.02.05. 12:51:07

Ez az interjú az oldschool szadeszizmuson edzettek számára is durva, gyakorlatilag ennyi faszságot már művészet összehordani. Eleve a népvándorlás korában érkezett népek már szinte mind eltűntek, mi viszont itt vagyunk, ez már önmagában minden, csak nem vereség... Aztán azt ne is firtassuk, hogy az író úr úgy látszik még a metonímiát sem ismeri, ha nem érti, hogy Trianon nem a földrajzi helyet jelöli ilyen esetben. Vagy amikor azt mondjuk pl, hogy "Washington tiltakozik", akkor szerinte maga a város teszi? :D

Gery1987 2025.02.05. 12:51:58

Hát tényleg ezt és így mondta, akkor valóban okorsegeket beszél.

_Neville 2025.02.05. 12:52:10

@Tapi2021: Papírforma alapján már kb ezer éve sehol se kéne lennünk, mint a legtöbb hasonló népnek. Aztán mégis itt vagyunk.

Gery1987 2025.02.05. 12:53:28

@Tapi2021:

A felgyarmati státusz viszont megmaradt azóta is, jelenleg épp a saját életünk lop szarrá minket a neolib tokesekkel együtt.

Gery1987 2025.02.05. 12:54:52

@_Neville:

Az hogy egy ezer éve a sztyeppen megalakult nomád állam és identitása a mai napig megvan a nyelvével együtt valóban sikertörténet.

Digitális_Fater 2025.02.05. 13:05:58

Régen jó író volt, de hosszú ideje már csahos kutyaként pitizik a külföldi díjakért, és nemcsak az interjúiban, hanem a könyveiben is. Grammra kimérve azt mondja és azt írja, amiért liberóék adják a koncot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 13:13:54

@_Neville:

Tulajdonképpen a népek 99 %-a idővel eltűnik.

Szóval aki marad, az már a felső elit tagja.

Vagy végük lett nyom nélkül vagy nagyobb egységbe beolvadtak: vandálok, gótok, szarmaták, gepidák, kunok, hunok, stb.

Aki megmaradt az a kivétel: alánok, avarok, magyarok, bolgárok.

vasútihíd 2025.02.05. 14:41:47

@Gery1987: pedig tényleg ezt a trianon csak egy kastély marhaságot mondta. legalább is ha lehet a hvg-nek hinni. másrészt mondott jót is mint például hogy magyarország az elmúlt évtizedben egyre jobban eltávolodott a nyugattól orbán nemzeti konzervatív uralma alatt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 14:50:49

@Gery87:

A mai Észak-Kaukázusban ott vannak. Az alánok másik neve "oszét", de az "alán" verziót is használják.

Pár éve ki lett harcolna, hogy Észak-Oszétia legyen átnevezve, ami neve azóta Észak-Oszétia Alánia.

Tapi2021 2025.02.05. 15:17:10

@_Neville: "Ez az interjú az oldschool szadeszizmuson edzettek számára is durva, gyakorlatilag ennyi faszságot már művészet összehordani. "

Ne hidd. "Neves" művészek, közismert emberek (persze mind ballib, a régi rendszer és az utódainak kegyeltje és rajongója, akiket NAGYON frusztrál, hogy nem ők fújják már a Passzát szelet!!!), sora gyalázza FOLYAMATOSAN az országot, a magyarságot külföldön!

Tapi2021 2025.02.05. 15:21:43

@Gery1987: Kis országoknak, kisebb népeknek korlátozottak a lehetőségeik.
Főleg, ha a szomszédok tettek is róla, hogy kétharmadnyival kisebbek legyünk.

Tapi2021 2025.02.05. 15:23:56

@Digitális_Fater: És adják is neki! Szép hosszú a listája. Tehát bejön a (sz)ámítása.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.05. 15:27:04

@Gery87:

Tudom, hogy az avarok esetében a tudomány nem fogadja el, hogy azonosság van a 2 avar között (maguk az avarok ebben hisznek), de az oszét esetben a tudomány is állítja az azonosságot.

Gery87 2025.02.05. 15:27:07

@Tapi2021:

Így van, de Mészáros 1 billiójával, ha még mindig a mi zsebünkben lenne, azért egy picit beljebb lennénk, talán jutna pályaudvarra is meg kórházakra, utakra....:)
ugye lehet így is csinálni a dolgokat a félgyarmatokon, meg úgy is.
Én inkább látnám szívesen a "buzerátrosorosista" cseh utat mint a Lölőset...

Trianonnak meg már ehhez semmi köze.
Ausztria pont ugyanúgy ennyi területet veszített, kis ország és ők még a határontúli németjeiket is elvesztették - nem kisebbségbe kerültek, nincsenek ott! - de nem hinném hogy ott bárki a Habsburg biodalom elvesztésében látná a MA gondjait!

Gery87 2025.02.05. 15:28:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha már nomád népek, akkor még a Krími tatárokat említhetjük mint sikeres államalapítókat.
Persze már az is a múlté.

Tapi2021 2025.02.05. 15:44:31

@Gery87: "Így van, de Mészáros 1 billiójával, ha még mindig a mi zsebünkben lenne, azért egy picit beljebb lennénk, talán jutna pályaudvarra is meg kórházakra, utakra....:)"

Fenéket. Ez a pénz sosem volt a "mi" zsebünkben, és ha nem Mészároséban lenne, akkor máséban! Miután mindannak, amit most ő birtokol, akkor is lenne gazdája - és nem te, nem én, nem mi! -, ha az nem Lölő lenne.

Hagyd már el ezt a proletár gondolkodást!

Mészáros szegény ember a nyugati (meg keleti) tőkésekhez képest!

Tapi2021 2025.02.05. 15:47:28

@Gery87: Hát, ha minket is úgy kezeltek volna aztán, mint Ausztriát...
Arról sem tudok, hogy az osztrákok egyharmada külföldi hatalmak uralma alá került volna... Az iparuk 90%-a, a bányáik 99%-a...

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.05. 15:59:18

@Gery87: az avarok mi magunk vagyunk :-)

Tapi2021 2025.02.05. 16:09:18

@Alöksz Róz Unbanned: Na, én meg csak úgy rakom a komposztálóba.

Gery1987 2025.02.05. 16:37:53

@Tapi2021:

Most mondtam hogy került, de azóta őket mind egy szálig még ki is telepítették, .mintha ma székelyföld román lenne.
Rémlik?

Gery1987 2025.02.05. 16:42:48

@Tapi2021:

"Fenéket. Ez a pénz sosem volt a "mi" zsebünkben, és ha nem Mészároséban lenne, akkor máséban! "

Hitegesd csak magadat!
Ez a közpénz mind mehetett volna a közszolgáltatásokba, nem arra hogy magántulajdon legyen belőle!

"Miután mindannak, amit most ő birtokol, akkor is lenne gazdája - és nem te, nem én, nem mi! -, ha az nem Lölő lenne."

Jó részének biztos, ha pl magyar vállalkozókat nem fenyegetnek meg hogy adjak el a cégüket, akkor biztos több kézben lenne...

"Hagyd már el ezt a proletár gondolkodást!"

hagyd a komcsizást, akkor használd ha helyén való...

"Mészáros szegény ember a nyugati (meg keleti) tőkésekhez képest!"

:D
Mindjárt megsajnálom bazmeg.

És ha "szegényebb" akkor már rendben is van a korrupció?
Nem tudom felétek mi az helyes és helytelen, de nálam nem összegfüggő és az erkölcsömet nem lehet kivásárolni...

Gery1987 2025.02.05. 16:43:26

@Tapi2021:

"Az iparuk 90%-a, a bányáik 99%-a..."

Csehország rémlik?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása