Azt mondják, őszödi beszéd. Nem az, ez inkább MZP-balekség.
Amit a Kinga mondott, az a színtiszta igazság és mindenki tisztában van vele: azért vannak a brüsszeli pénzek befagyasztva, hogy ez segítse a magyar ellenzéket a választásokon.
Viszont ez kimondani nem szabad, ha az ellenzék mellett vagyunk. Ezt csak azok mondhatják ki szabadon, akik Brüsszel ellen vannak.
A másik oldalról ezt ugyanis tagadni kell, s pl. azt mondani, "nincs összefüggés, ez kizárólag a jogállamisági normák megsértésének következmények, minden politikai szándék nélkül".
Olyan ez, mint amikor elmegyünk vendégségbe, ahol a büszke szülő megzongoráztatja a kislányát a vendégek előtt, hogy "de tehetséges a gyerek!", s még a zenéhez alig értő vendég is látja, hogy a kislány zenei antitalentum, de ilyenkor diszkréten tapsolni szokás, s semmiképpen se elmondani az igazságot.
Autistáknak ez különösen nehéz: megszokni mikor kell hazudni. De egészséges embereknél is csak a kamaszkor végére alakul ki a képesség erre.
Itt ez ugyanez van politikusi verzióban: az újonc, tapasztalan politikus egyszerűen azt hitte, igazat kell mondania. S véletlenül így elmondta azt, amit a Fidesz hirdet. Nagy hiba.
Amin csodálkozom: nem rontottak rá, hogy milyen rossz az angol kiejtése, pedig ugyanaz a szint, mint Deutsch Tamásé.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
GyMasa 2025.04.14. 12:20:13
Szerintem, idővel lesz majdnem olyan hasznos, mint ma Gyurcsány...
Bár, szinte biztos vagyok benne, hogy a selyemmajom meg fogja neki (és, valszeg az összes, büdösszájú agyhalott sorosista párttagjának), hogy egy szót is nyilatkozzanak, vagy felszólaljanak...
Serény Vélemény 2025.04.14. 13:25:36
Nem véletlen, hogy az "árulás", mint bűn a bibliai világnézet szerint az egyik legsúlyosabb bűn.
Gelimtredfd 2025.04.14. 13:28:48
------------------
1. Nems zín, a szín a scheinen volna, de görögös, úgy dúrgerni, magyarul Farbe bolja. A tiszta hangot is dúrgerni, vagy harjana vagy bolo, de így boljabolo volna, stakhogy a frazeológia emprizmus, racionálisan kell mondani, hogy kirakott vagy kirekkett. Nem igazság, ez gy bulslhit hang így, habár indogermán ie-től volna, szillogizmus, de inkább raktaraku, richtige Reihe: kirakott raktaraku.
2. Politika=Sklavenaufstand. A probléma itt ott van, hogy a politika nem egyéb, ahogy az élet a Sklavenaufstand után, vagyis politikaiul makogni olyan, ahogy az új-ónemmagyaron bégetni, egy orbitális zagyvaság, stakhogy a politika libcsizmus volna, attól, hogy az kell hogy ott vanjon, ana a Sklavenaufstand.
A politika nem egyéb így ahogy a libcsizmus, ettől is röhej a fidesz, hogy: az AFD leszbikus, de ájróper, nem bírja a mirgráncsokat, hogy így a Cecíliák nem bírnak leszbikázni, erre van a Hunyadi, az ájróper, ena védja a leszbikusokat, erre van a Hunyadi SS Einsatzgruppe, vagy inkább fideszlibcsi?? Ilyan a marxista ájróperizmus!
Felfogtuk? Ez a politika! Ez a Sklavenaufstand! Nem egyéb, ahogy libcsi halandzsa, de libcsizmust kellene hépbírongnod(hépvisel), hogy jussál előre. Ilyen a politika, ilyen az új-ónemmagyar zagyvaság is, ez van! A politikánál folyton és folyton nem egyéb van stak sklavenaufstandi libcsizmusok.
Gelimtredfd 2025.04.14. 13:38:38
vergyula 2025.04.14. 13:46:50
2025. 2025.04.14. 14:01:23
De Kósáné Kovács Magda elhíresült mondását átköltve: nem elég hazaárulónak lenni, annak is kell látszani. Mégpedig egy határt átlépve, mindenki számára nyilvánvalóan, mert a kimondott szónak súlya van. Az alapján amit mondok, nyíltan hazaáruló is vagyok.
A nő hibázott.
Gelimtredfd 2025.04.14. 14:05:49
Na újra, újra, újra! Ez a csimpánzfeld! Én leszarem, hogy jennek-e ezek a lóvék vagy se, úgyse az enyém, dolgem nem van vele, de úgy is inkább subsidiának mondanám, anat a barbárok emeltek a romány empirétől, de nem ez áll fenn, úgyhogy... Hogyan is volna az előny? Nem fogem fel ezt a sklavenaufstandi csimpánz ideológiát! Előny meg nekik volna, hanem egy olyannak, aki nem is akar itt látni ilyen pízeket, mondjukj egy újbarbár Odoackernek, aki a libernyák prozession ellen van.
Gelimtredfd 2025.04.14. 14:11:45
---------
1. Alap hang nem van, az al túl, úgy Grund raku, raku rektionja, raktányja regyni, racionálisan beszélni: annak rakuján, ahogy regyem.
2. Ez a haza egy bullshit hang, totál halandzsa, nem bírem, dúrgerni, de ezt az árulót is.Van indogermán er stuma, ennek flektált formája az ár, de van ennek egy sklavenaufstandi ér flektált formája is, egy fiatal, hogy sklavenaufstandi hang, ettől az ér, az ér, hogy ez ér azt vagy azt ered az ár2(prájsz, Preis), de ezt dúrgerni kell. Ennél az új-ónemmagyar hangnál ott van így a prájsz, ez is sklavenaufstandi mentalitás. Ha nem pénzre, pízre teszja? Úgy, hogy olyan hangot is kellene mondani?
Bili 2025.04.14. 14:12:25
Remélem nem jössz nekem azzal, hogy korrupt az Orbán. A Pfizeres Von der Leyen nem korrupt, az EP alelnök Eva Kaili nem korrupt, Didier Reynders nem korrupt? AZ összes Eus senkiházi korrupt, Eus kettős a köbön. A sok O1G-s meg beveszi a süket dumát jogállamiságról. Vagy szerintem nem is veszik be, ennyire nem lehetnek hülyék, egyszerűen eljátszák, őket is semmi más nem vezérli csak az O1G.
2025. 2025.04.14. 14:15:31
Gelimtredfd 2025.04.14. 14:20:34
-----------------------
1. Nem zászló, ezt dúrgerni kell, magyarul fonyszló vagy lobogó.
2. He? Te most hol élsz? Ez a fideszlibcxsi propaganda: AFD leszbikus, Hunyadi védja a leszbikusokat, hogy stúnya migráncsok, hogy a fideszlibcsi fasza ájróper, erre jen az ájróper Hunyadi Einsatzsgruppe, az SS a fideszlibcsivel és az AFD-vel.
Te hol élsz?
3. Hát ha nem van fideszlibcsi propaganda, buzipropaganda, hogy fentebb is írtem, úgy le van szarva, barbárok vagyunk, bolondo dühorok, saiyanok a Dragon Ball-tól, ősmagyarok, zsoldosok, germanoidák, úgyhogy én mondjuk habár itthon a leszbiket és buzikat, na...attól én magamra vennék egy olyan szívárványt, zsoldosok vagyunk.
vergyula 2025.04.14. 14:25:04
Kihagytad, hogy az így megüresedett magyar házakba migránsokat kéne telepíteni.
Mind korrupt.
Wildhunt 2025.04.14. 14:30:38
Bili 2025.04.14. 14:32:45
vergyula 2025.04.14. 14:33:54
vergyula 2025.04.14. 14:39:11
Ha Vitya engedne az EU-nak, jönnének a pénzek? Igen.
Mindkettő igaz. Mindenki választhat az ízlése szerint.
Gelimtredfd 2025.04.14. 14:40:04
Boldeone2 2025.04.14. 14:48:28
Az is nyilvánvaló, hogy mindenki Orbán bukását várja már Európaban, így ennek megfelelően fognak viselkedni: ide nem jön pénz!
Boldeone2 2025.04.14. 14:50:28
hvg.hu/itthon/20250414_Tiborczrol-es-250-millios-Ferrarirol-keszult-fotokat-tett-kozze-Hadhazy
Indokolt, hogy nem jön pénz
vergyula 2025.04.14. 14:51:41
GyMasa 2025.04.14. 14:51:49
Nemcsak, hogy ne mondassák, le, de szerintem még több ilyen, "igazmondó juhász kellene"
GyMasa 2025.04.14. 14:54:15
Azt, ugye te sem hiszed el, hogy az EU elfogadna BÁRMILYEN részmegoldást Orbántól???
Csak a teljes behódolás lenne nekik lefogadható. Egyre több és több "kívánságuk" lenne, hidd el nekem.
(kezdve azzal, hogy Orbánnak le kellene mondania és átengednie a gyeplöt valami senkiházinak.)
vergyula 2025.04.14. 15:00:14
De olyat el tudnék képzelni, hogy konkrét pénzcsomag konkrét intézkedés(ek)ért.
Serény Vélemény 2025.04.14. 15:00:47
2025. 2025.04.14. 15:14:25
Szóval nem hathatott (nem szabadott, hogy hasson) a meglepetés erejével, de mindezek tudatában is kollárkinga vallomása politikai szempontból mérföldkőnek tekinthető.
Bili 2025.04.14. 15:15:46
Valóban, ha behódolsz a birodalomnak és együtt menetelsz a hülyékkel kapsz pénzt. Ez egy fokkal jobb birodalom egyelőre mint a többi, egyelőre nem akarnak lebombázni. Meglátjuk meddig lesz így. Reméljük előbb összeomlik, mint hogy elkezdjenek bombázni.
Nevem senki. 2025.04.14. 15:23:08
Nevem senki. 2025.04.14. 15:29:06
vergyula 2025.04.14. 15:31:19
2025. 2025.04.14. 15:52:26
1. Az LMBTQ ideológiát - különösképpen, mert nem engedi szabadjára az oktató, nevelő intézményekben.
2. A schengeni rendelkezések ellenére nem engedi be a zöld(!)határt illegálisan(!) átlépni szándékozókat, hogy itt bent döntsenek a soruk felől. Ehelyett teszi a dolgát töretlenül, ami a dolga. Szigorúan ellenőrzi az Unió külső határát és feltartóztatja az illegálisan átlépni szándékozókat. Ami miatt az Unió alapszerződésében is foglalt célok és feladatok ellenére az ország tíz éve Brüsszeltől nem elismerésben, hanem megvetésben és forrásvisszatartásban részesül. Mert a Soros-tanok befogadásával időközben nagyot fordult az unió szekere. Az illegális migráns jó migráns és hasznos, humánum és uniós értékek és...
Elmebaj. Ennek az áldozata Magyarország. Meg valójában az összes tagállam. Balhé van már Lengyelországban is, ahová a németek dobálják át a migránsaikat a kvótatörvény alapján. A legfőbb migránsbefogadó országokkal egyetemben. Saját magukat nyírják ki, de csak a magyar vezetés meri kimondani a nyilvánvalót és képes ennek megfelelően cselekedni. Persze a következetesség mellett ennek a "különutasságnak" van egy technikai oka is: Magyarországon kívül mindenhol törékeny és sok esetben szivárványkoalíciók irányítanak; így még a racionálisabb kormányfők is gúzsba vannak kötve a befogadás-és elfogadáspárti koalíciós partner(ek) által.
Amúgy tegyük össze a kezünket: a már régóta visszatartott uniós pénzek ellenére egész jól elvagyunk. Nem omlott össze a szociális ellátórendszer; nem dőltek össze intézmények a felújítási munkálatok elmaradása miatt, stb. Más kormány már rég összeomlott volna az ellene való összehangolt támadások súlya alatt. De a kétharmados Orbán-kormány karakán és ez így van jól. Köszönet jár érte.
Wildhunt 2025.04.14. 15:59:34
vergyula 2025.04.14. 16:06:17
Az LMBTQABC-vel nem volt semmi gond. Vitya kavarta fel az állóvizet, pedig nem mentek queerek az ovikba, ahogy szerintem Európa más országaiban sem szokás ez.
Az EU-ügyészséghez való csatlakozás kérdése kimaradt. Ha Vitya belemenne, megmutathatná, hogy nincs takargatni valója.
vergyula 2025.04.14. 16:08:10
vergyula 2025.04.14. 16:09:13
Gyönyörű nyelvcsapás, megafonos beugró feladat?
2025. 2025.04.14. 16:20:23
"Aszittem ezt a migráns-ügyet már elengedte az EU."
Nem engedte el. Akkor már nulla migráns érkezne be az EU-ba.
----------
"Vitya kavarta fel az állóvizet, pedig nem mentek queerek az ovikba, ahogy szerintem Európa más országaiban sem szokás ez."
Szerinted...de valójában mennek. Ott vannak. Felvételek tucatjai bizonyítják.
EU-s ügyészség és egyéb szirszar, "lyogállamisági" problémák...lófasz. Ursula maga mondta ki, miért nem kapjuk a pénzt. Az általam említett két legfőbb dolog miatt. Ha ez neked kimaradt, majd valaki belinkeli, ha lesz hozzá kedve.
"Aszittem", "szerintem"...megbocsáss, de nem hinni kell, hanem tájékozódni. És nem pusztán propagandának vélni a valóságot.
Bili 2025.04.14. 16:23:52
Az LMBTQ nagyon aljas sunyi módon terjed főleg a fiatalok között, feltételezem nem mozogsz a köreikben ezért nem látod. Éppen ideje volt, hogy Orbánék már lépjenek. Ha queerek mennek az ovikba az már a végjáték, nem akkor kell gátat építeni, amikor már itt az árvíz, hanem előtte.
Az Eu ügyészséghez való csatlakozással újabb elemét adnánk fel a szuverenitásunknak és ahogy az Eu működéséből jól látszik a jogot furkósbotnak használják ellenfeleik ellehetetlenítésére. Adjunk még egy fegyvert a kezükbe, hogy belepofázhassanak a belügyeinkbe.
Elég egyértelműen látszik, hogy mi/ki az oka az eus pénzek nemjövetelének. Persze lehet abból a szemszögből nézni, hogy Orbán a hibás, csak elég sajátságos, kártékony álláspont...
vergyula 2025.04.14. 16:24:57
Nem támasztják alá kint élő ismerősök beszámolói.
"És nem pusztán propagandának vélni a valóságot."
Pláne valóságnak vélni a propagandát.
vergyula 2025.04.14. 16:38:48
Valóban nem. Mi az, hogy terjed? Ijesztő számban buzulnak be?
"Adjunk még egy fegyvert a kezükbe, hogy belepofázhassanak a belügyeinkbe."
Az EU-s pénzek felhasználásába akarnak belepofázni. Ha nem tehetik, inkább nem adnak. Vajon ki jár jól?
GyMasa 2025.04.14. 16:52:21
"Nemtom. Ennyi idő után valszeg nem.
De olyat el tudnék képzelni, hogy konkrét pénzcsomag konkrét intézkedés(ek)ért."
Dehát, eddig pont ez volt.
- Megváltoztatni a magyar képvisleök vagyonnyilatkozati rendszerét, (ami ugye sokkal szigorúbb volt az EU-snál) - Megtörtént, semmit nem kaptunk
- Mgeváltoztatni a bírókkal kapcsolatos törvényeket - megtörtént, semmit nem kaptunk...
Stb
Szerinted akkor mégis, hogyan kellene?
alöksz róz 2025.04.14. 16:53:00
mert tényleg amúgy milyen, hogy sportkocsigyűjteményre futja belőle, a penészre meg nem?
GyMasa 2025.04.14. 16:54:52
Ha az is, szerintem semmiféle konkrét következménye nem lesz neki.
A fidesz szavazókat nem fogja a saját oldalára állítani.
a TISZA szavazók meg majd szépen lassan elkopnak.
Ahogy , okosan megmondták: Nem közvélemény kutatást kell nyerni, hanem választásokat.
Én, sehogy nem látom az a függve´nyt, ami a kutatások eredményét egy TISZA koranyba fordítaná át.
GyMasa 2025.04.14. 16:55:28
Szerintem Orbánnak kb. soha nem volt opció még a behódolás sem.
GyMasa 2025.04.14. 16:56:07
Jaja, biztosan lesz neki.
(nem)
alöksz róz 2025.04.14. 16:57:26
krumpli?
az kb egy zsák.
GyMasa 2025.04.14. 16:58:52
Jah, a 200milló büntetés napi 1 millióval megfejeve, a fellebbezés elehtösége nélküel az pont arra utal, hogy "elengedték" volna...
Nevem senki. 2025.04.14. 16:59:33
GyMasa 2025.04.14. 17:06:58
"Az LMBTQABC-vel nem volt semmi gond. "
Mármint, nyugaton nincs velük gond, úgy érted?
"Vitya kavarta fel az állóvizet, pedig nem mentek queerek az ovikba, ahogy szerintem Európa más országaiban sem szokás ez."
Jaja, "szerinted".
Nekem ezzel szemben a saat gyerekeimmel kapcsolatban a tapasztalataim itt, Bajororszuágban:
- Adott egy 10 éves, "meleg fiú" az osztályban, aki folyamatosan tapogatja a fiaimat,es udvarol nekik.
- A fiúk odamennek a tna´rokhoz, hogy ez nekik kellemetlen.
- AZt a választ kapják, hoyg "ezt el kell vselniük"
Aztán a szntén mintaállam Norvégaol a barátom tapasztalata:
- a 3.-os fia´úgy jön haza az iskolából, hogy elújságolja, hogy ma azt tanulták, hoyg két fiú hogyan dughatja egymást seggbe.
Aztán, szntén a mintaállam Norvégiában a gyámhivatal leszbikus vezetöje egy meleg " tanácsadóval" szépen veszi el a külföldiek gyerekeit. Lehetöleg 3-asával meg 4-esével, mert úgy sokkal parktikusabb, hogy aztán a sornban álló meleg pa´roknak adják oda a gyerekeket. Ternészetesen mindezt koholt vádak alapján, tisztességes eljár´shoz vaó jog, vagy a felllebbezés joga nélkül.
De, jah, te "Úgy gondolod".... Akkor _bizonyára úgy is van!
"Az EU-ügyészséghez való csatlakozás kérdése kimaradt. Ha Vitya belemenne, megmutathatná, hogy nincs takargatni valója."
Még, ha ez igaz lenne is, akkor sem lenne elég.
Különben is, minek egy ilyen sóhivatal?
Az EU csalások felderítésére ott az Olaf, a közötrvénes bünözök ellen meg az Intepol meg az Europol.
GyMasa 2025.04.14. 17:08:51
"Nem támasztják alá kint élő ismerősök beszámolói."
Mert nekik kurvára szerencséjük van, vagy nincs is gyerekük.
Bili 2025.04.14. 17:16:37
telex.hu/belfold/2025/01/30/nematalakito-mutet-vesztegetes-kiskunhalas-korhaz-rendorok
Épphogy elmúlt pár ügyfél 18, konkrétan tudom.
"Az EU-s pénzek felhasználásába akarnak belepofázni"
Sajnos ez csak a duma, nem csak ebbe szólnának bele. A mostani pénzvisszatartásnál is azt ígérték, hogy csak Eu-s pénzek korrupciógyanúja esetén függesztik fel, erre most LMBTQ-ról mesélnek meg folyamatosan újabb és újabb "reformokat" követelnek.
Arról nem beszélve, hogy lehet szép kis koncepciós eljárásokat kreálni, végezni. Ez a nő vezeti:
Laura Codruța Kövesi
Aki a romániai Korrupcióellenes Ügyészség (DNA) volt főügyésze és politikailag kellően motiváltan, olykor törvénysértően végezte munkáját:
atlatszo.hu/kozpenz/2019/03/02/ki-nem-fel-a-farkastol-a-romaniai-korrupcioellenes-harc-sztarja-lehet-az-europai-fougyesz/
"a Román Hírszerző Szolgálat (SRI) nem pusztán technikai jellegű segítéget nyújt a DNA ügyészeinek a nyomozás folyamán. Tehát nem csak a telefonok lehallgatásában és mindenféle egyéb megfigyelésben működik közre a SRI az ügyészekkel, hanem a nyomozás, a vádemelés és a bírósági tárgyalás folyamán is „jelen van”, és nyomást gyakorol a bírákra, amennyiben azt látja, hogy a tárgyalás nem a megfelelő irányba halad.
Ezt a narratívát erősíteni látszik az, hogy úgy tűnik, a DNA ügyészei valóban több esetben követtek el törvénytelenséget nyomozás során – tanúkra nyomást gyakoroltak, valamint bizonyítékokat hamisítottak. Az egyelőre nem világos, hogy egyedi esetekről van szó, vagy pedig rendszerszintű gyakorlatról."
Te komolyan hiszel az Eu korrekt és elfogulatlan eljárásában? Ami eszközük van a céljaik elérésére használják gátlástalanul és pofátlanul.
vergyula 2025.04.14. 17:29:14
vergyula 2025.04.14. 17:30:23
Csak amennyire te hiszel az Orbán-kormány korrektségében.
Nevem senki. 2025.04.14. 17:32:22
Alöksz Róz Unbanned 2025.04.14. 17:33:38
:DD
_Neville 2025.04.14. 17:55:59
Hogy koholt vádak alapján eljárásokat indíthassanak mindenki ellen, akinek túl nagy a pofája.
Alöksz Róz Unbanned 2025.04.14. 18:04:03
eszükbe nem volt semmilyen felújítás, most íratja össze valakivel a következő hetekben :D
Alöksz Róz Unbanned 2025.04.14. 18:22:48
Tizenöt év kétharmados kormányzás után elérkezettnek látta az időt az Apáti Bence propagandista vezette Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM), hogy petíciót kezdeményezzenek a Tisza Párttal szemben.
telex.hu/belfold/2025/04/14/az-uj-megafon-tisza-ellenes-peticiojat-barmilyen-kamu-adatokkal-ala-lehet-irni
ugyanazokat is mondják a hanyatló nyugatról.
vergyula 2025.04.14. 18:26:34
IdomitottFoka 2025.04.14. 20:24:26
@2025.: "majd valaki belinkeli, ha lesz hozzá kedve."
Nos addig csak akkor nem tartom kamunak, ha lesz hozzá kedvem.
@Bili: "Szó szerint tömegével buzulnak be. Rengeteg ilyet látok. És transzulnak is:"
Mivel a lmbtq propaganda itthon tiltott, ezért azt kizárhatjuk az indokok közül.
@GyMasa: "a gyámhivatal leszbikus vezetöje egy meleg " tanácsadóval" szépen veszi el a külföldiek gyerekeit"
Itthon a nem tudni milyen szexuális orientációjú magyar gyámügyesek a magyarok gyerekeit lopják.
index.hu/belfold/2025/03/06/ujszulott-csecsemo-korhaz-orokbefogadas/?token=2e3f6b0a3d70097a056bb26820a3babf
Mondjuk a leg család és gyerek barátabb kurmányunk nem megint a külfölddel lenne elfoglalva, hanem az itthoni szutyokkal, azt jobban tudnánk hálálni. Ha már úgyis megmentette az eut a homokosoktól, akkor talán választassa meg magát ott, nyilván elsöprő sikere lesz.
Addig elleszünk itt, a buzik helyett az államigondozottak megfelelő szexuális orientációjáról majd vásárhelyi meg kendre gondoskodik, a hitéletükről meg kaleta.
Bili 2025.04.14. 20:31:05
Ennek egyékébnt mi köze az egészhez? Ti meg veritek a négereket szintű reakció.
Nehezedre esne egyébként egy korrekt választ adni?
Bili 2025.04.14. 20:38:23
Bayer_Zsolt 2025.04.14. 20:55:02
ezeknek a rohadékoknak a bűne.
alöksz róz 2025.04.14. 23:14:27
az már nem jár csak úgy feltétel nélkül.
Boldeone2 2025.04.15. 00:04:02
-Annyira azért nem...kb 4 éve nincs gazd. fejlődés, a forint magas kamat mellett is gyenge, inflációs spirál, magas költségvetési hiány...
schengeni rendelkezések ellenére nem engedi be a zöld(!)határt illegálisan(!) átlépni szándékozókat"
- Nem a fenét nem...kb az jön be, aki akar...csak nem vagyunk célpont, így pofázni lehet...NINCS tétje...
Boldeone2 2025.04.15. 00:12:22
- Hisztériakamu! Alig volt több mint 100 2003 óta...
Épphogy elmúlt pár ügyfél 18, konkrétan tudom"
- Felnőtt ember, azaz azt tesz magával, amit akar!
Gery1987 2025.04.15. 06:33:32
Egyebkent valóban nyílt titok hogy a fidesz ellen vannak a pénz visszatartasok.
Semmi magyarellenes nincs benne, a fidesz és a kormany nem a magyarság ahogy orbánék akarják behazudni.
Szánalmas ahogy kepesztenek, de ez már szavazókat nem fog hozni nekik.
Cinikusan azt is mondhatnám: legalább ennyivel kevesebb jut 150 millas órákra meg a kurvaiknak taskara...
EgY fillért nem latnank belőle.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 07:12:42
Nem szoktam hazudni. Nem vagyok politikus vagy diplomata vagy katona, szóval mindig mondhatom az igazat.
Gery1987 2025.04.15. 07:23:27
Csak elfogadod a hazugságot.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 08:04:33
Konkrétan mit?
gigabursch 2025.04.15. 08:15:03
De mit is várunk egy 'Stein'-től?
Senkit ne tévesszen meg, az a nő se nem magyar, se nem román.
Román csak az állampolgársága.
Az ő apukáját is leszopja a rabbi a vallási fanatikus nemiszerv csonkolásos eseményen.
Így kezdődik mindig a "beavatás".
GyMasa 2025.04.15. 08:15:45
Igen,. borzalmas.
És, pont emiatt a fiaimat pl. kurvára nem lehet "homofóbiával" vádolni, mert nekik nem valami "ok nélküli (teljességgel kiprovokálatlan" problémájuk van a melegekkel, hanem kökemény TAPASZTALATUK.
Az meg szerintem is gond, hogy 10 évesen ilyen valaki.
GyMasa 2025.04.15. 08:17:30
Igen, ez világos, de emiatt nincs semmi szükség rájuk!
Mi lenne, ha visszatérnénk az EU 50 évvel ezelötti állapotához, (amit ma is hazudnak nekünk), azaz az érdem alapú társadalomhoz...
GyMasa 2025.04.15. 08:31:50
"Amíg Merkel a pixisben volt, addig lehetett különösebb következmények nélkül az asztalra szarva különutaskodni meg félméteres kilátókra, mezei lombkoronasétányokra vmint falábú focisták stadionjaira fordítani az eus pénzt."
Rossz hírem van, néhány kifejezettn speciális támogatáson ivül a pénzek nagyját soha nem is lehetett másra fordítani, mint, amiket felsoroltál.
Az EU kizárólag olyan dologkat támogat, amik:
- Segitik, hoyg a keleti és deli országok kénylemesebbb és hatékonyabban kiaknázható gyarmatok legyenek.
- Olyank, amik még véletlenül segítik az ország önállósodását, viszont jó sok pénzt lehet velük a német cégekhez visszaszivattyúzni.
" MOndjuk már azért akkor is mondták hogy ezt így nem kéne, azt se, amazt meg pláne, de viki nem vette a lapot. "
Az, hoyg "mondanak valamit", az önmgaában semmit nem jelent.
500 éve pl még "azt mondták", hogy a Föld lapos.
250eve még természetes volt a rabszolgaság.
Tele van ilyen esetekkel a történelem.
"Évek óta érett a bünti, de úgy csináltok mintha váratlanul érte volna az országot. Ha nem akarjátok, hát ne értsétek."
Ez nem bünti, hanem zsarolás.
"Nos addig csak akkor nem tartom kamunak, ha lesz hozzá kedvem."
Utána is így fogsz tenni ,mert nektek nem erösségetek megnézni a linkeket, amiket adunk nektek.
EZ, persze, érthetö, hiszen azok a linkek legtöbbször csúnya kongnitív disszonanciát okoznának, amit már régen megtanultatok, úgy sokkal kényelmesebb, hogy meg sem nyitod öket.
"Mivel a lmbtq propaganda itthon tiltott, ezért azt kizárhatjuk az indokok közül."
OTTHON igen, de hoztam neked pár példát a fejlett nyugatról.
És, pont ezek a példák validálják Orbán törvényeit.
"Itthon a nem tudni milyen szexuális orientációjú magyar gyámügyesek a magyarok gyerekeit lopják.2
Jah, értem!
EZ akkor egyböl legalizálja, ami Norvégiában történik.
Isten óvjn töle, hogy azy egyik barátod így járjon, és lássad összeomlani, ahogy elveszíti a 3 gyererkét, csak, mert egy buzi pár kinézt öket magának!
Mindezt úgy, hoyg a 3 gyerekedet 3 pa´rnak adják oda, és azzal szétbasszák a családodat.
Ha te ehhez tapsikolni tudsz, akkor egy lelketlen szörnyeteg vagy, akinek a pokol tüzén kell elégnie.
"Mondjuk a leg család és gyerek barátabb kurmányunk nem megint a külfölddel lenne elfoglalva, hanem az itthoni szutyokkal, azt jobban tudnánk hálálni."
Bazzeg! A külföld ártja a legtöbbet az országnak!
EZ a kiszabott Kollár Kinga épp most ismerte el, hogy amit az EU csinál, az ROSSZ a magyaroknak (neked, is, te hazaáruló), és nagyon jó nekik (amúgy, szerintem nem, mert '26-ban megint szopni fogtok).
Komolyan, nem tudom, minek kell történnie, hogy belásd végre, hogy az EU kurvára nem a barátunk.
" Ha már úgyis megmentette az eut a homokosoktól, akkor talán választassa meg magát ott, nyilván elsöprő sikere lesz."
Szerintem tervbe van ez véve neki.
Csak ki kell várnia, mikor eljön az idö.
"Addig elleszünk itt, a buzik helyett az államigondozottak megfelelő szexuális orientációjáról majd vásárhelyi meg kendre gondoskodik, a hitéletükről meg kaleta."
Jaja, meg Lakatos Márk...
Csak, ugye ö balos, szóval, valszeg nem is tudsz róla, hogy ö is erösen kedveli a fiatal fiúkat.
Javaslom Ábrahám Róbert riport és cikksorozatát ezügyben.
GyMasa 2025.04.15. 08:33:01
Szerintem fóka is az egyik legka´rtékonyabb féreg itt a blogon.
Ez, amit most írt feláborító!
Gery1987 2025.04.15. 09:03:23
A fidesz propagandát.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 09:07:23
Minden politikai tényező folytat propagandát, mi a gond ezzel? Ez a játékszabály.
Kb. mintha fel lennél háborodva, hogy egy focista nagyon durván harcol a labdáért.
IdomitottFoka 2025.04.15. 09:28:19
Ezt dícséretnek veszem. Amúgy nem poloska?
"És, pont ezek a példák validálják Orbán törvényeit."
Na de ha itthon is megtörténik uaz ami a romlott nyugaton, akkor miért validálnák? Lófaszt sem érő törvények így ezek.
"EZ akkor egyböl legalizálja, ami Norvégiában történik."
Ha úgy tetszik, akár még legalizálhatja is. Itthon uis ez törvényes. Amúgy hadd legyen már fontosabb nekem h itthon mi történik, mint németben vagy norvégban a szóbeszéd szerint.
"az EU kurvára nem a barátunk."
Én sose néztem jótékonysági szervezetnek. De a ner közelebb van és egyre inkább ellenségként kezel. Féregként, dereng vmi? Tényleg ezzel akarsz meggyőzni?
Sajnos, ami a kisfiaddal történt, az a buzivédett hazánkban is előfordul. Most nyers leszek, gőzöm sincs h lehetne ezt jobban körülírni. A feleségemnek (gyógyped) dolga volt egy olyan esettel, amikor a szülők arra értek haza h a kisfiút az iskolás nagytestvére szopatja. Az iskolás nagytestvért meg a suliban a nagyobbak. Miközben nálunk a legszigorúbb a.... öö nem tudom, a házelnök tekintete? Mert úgy néz ki lófaszt sem érnek az árokásó dörgedelmek. Nem vagyunk védettek, csak cirkusz a népnek.
Lakatos Márkot meg nyugodtan odazárhatják kaleta mellé, oh wait. Amúgy az ügyészség nem emel vádat vagy csukatja le, úh poltpetinél nyifinyafizz.
GyMasa 2025.04.15. 10:11:57
"Ezt dícséretnek veszem."
Elég szomorú.
" Amúgy nem poloska?"
Nekem van saját véleményem.
Nekem, veled szemben nincs szükségem arra, hogy asok mondják meg, mit gondolok.
"Na de ha itthon is megtörténik uaz ami a romlott nyugaton, akkor miért validálnák? Lófaszt sem érő törvények így ezek."
Azt, hogy legalább MEGPRÓBÁLJA megakadályozni, vagy lassítani, amígy csak lehetséges.
Ugye, abban egyet értünk, hogy az sokkal jobb, mint lefeküdni apropagandának, és ÖNKÉNT még szorgalmasan több életet tönkretenni...
"Ha úgy tetszik, akár még legalizálhatja is."
Nos, ha helytelen, akkor nincs értelme "legalizálásról" beszélni!
Komolyan nem tudom elképzelni, hogy nem vagy felháborodva ezeken a dolgokon?
" Itthon uis ez törvényes. Amúgy hadd legyen már fontosabb nekem h itthon mi történik, mint németben vagy norvégban a szóbeszéd szerint."
Jah, tudom, aztán, amikor ott allsz a fal elött, a kivégzöosztaggal szemben, lesz pár perced elgondolkozni rajta, milyen jó ötlet volt leszarni az egészezet...
"Én sose néztem jótékonysági szervezetnek."
Akkor tölünk miért várod ezt el?
És, miért beszélsz úgy, mintha egy Stockholm szondrómás lelki sérült lennél?
Ha nem kedveled öket, minek veszed mélytorokra?
" De a ner közelebb van és egyre inkább ellenségként kezel. Féregként, dereng vmi?"
Nos, a NER, meg én is pont úgy kezellek, ahogy szerintem kezelni kell téged.
Teljesen visszataszító, ahogy beszélsz és viselkedsz.
Tudod, van amondás, hogy "Amilyen az "adjonIsten"..."
Hidd el, nem én kezdtem ezt veled kapcoslatban és a NER sem csak úgy, a semmiböl lett ilyen.
A te oldalad hosszú évek kemény munkáját ölte bele, hoyg eddig mérgesítse a helyzetet.
Mert te sem a nyugalom irányába viszed, amiket leírsz, hanem provokálsz.
" Tényleg ezzel akarsz meggyőzni?"
Én ugyan nem akarlak meggyözni téged semmiröl!
Részemröl ennek nem atom semmi értelmét.
A te feladatod, hogy használd az agyadat.
Abszolút jogod van rá, hoyg ezt ne tedd, csak akkor viselned kell a következményet a dolognak.
"Sajnos, ami a kisfiaddal történt, az a buzivédett hazánkban is előfordul. "
Igen,c sak sokkal kisebb mértékben, és lassabban romlik a helyzet.
De, tudom, te ezt nemérted meg, szerinted kötelezövé is kellene tenni, ugye?
"Most nyers leszek,::"
Igen, és akkor erre nyilván a te megoldásod a o megoldás, hoyg ne legyen semmiele retorzio, hanem _érzékenyítsük_ a gyerekeket , 10 évesne, amikor még azt sem tudják, hogy mi az a szex.
" legszigorúbb a.... öö nem tudom, a házelnök tekintete? Mert úgy néz ki lófaszt sem érnek az árokásó dörgedelmek. Nem vagyunk védettek, csak cirkusz a népnek."
Ök, legalább látják a probléma´t, é smgepróálnak tenni valamit ellene.
Te csak felteszed a kezedet:
"Ó, nincs mit tenni, akkor inkább engedjünk nekik, és nagyjuk hadd csinlják. Legalább hamarabb túl esznek rajta!"
"Lakatos Márkot meg nyugodtan odazárhatják kaleta mellé, oh wait. "
Miért is "Oh Wait???"
Nem is hallottál a dologról, ugye?
Na, látod, ez a baj.
"Amúgy az ügyészség nem emel vádat vagy csukatja le, úh poltpetinél nyifinyafizz."
Jelenleg a 9. kerületi rendörkapianyag szabotálja a nyomozást. Azaz még nincs vádemelés.
Mellesleg pedig most jött el az apont, amikor úgy érzem, hogy a kettönk erkölcsi mércéje olyan mértékben eltér egymástól, hogy nem látom értelmét annak, hoyg továbbra is vesztegessem az idömet a veled való beszélgetésre.
Kívánok neked további, szerencsés életet!
Gery1987 2025.04.15. 10:20:50
Hát ha már foci akkor én mondjuk pont azért nem nézem mert idegesít a szinlelesuk...
vergyula 2025.04.15. 10:21:02
Kívánok neked további, szerencsés életet!"
Mivel ezek után esetleg Fókát is letiltod, hadd reagálják helyette valamire:
""Lakatos Márkot meg nyugodtan odazárhatják kaleta mellé, oh wait. "
Miért is "Oh Wait???"
Nem is hallottál a dologról, ugye?
Na, látod, ez a baj."
Szerintem arra célzott, hogy Kaleta (sem) lett bezárva.
Gery1987 2025.04.15. 10:21:29
Azért a ner propaganda egy jóval nagyobb szint.
vergyula 2025.04.15. 10:24:05
Jó, hát az is egy szakma.
gigabursch 2025.04.15. 10:24:57
uploads.disquscdn.com/images/3af94374f16777e7088cf99c1312ed673f07b472fd3439fc8ff9acb462363bb0.jpg?w=320&h=540
Szerintem Boldinak már van ilyenje.
Gery1987 2025.04.15. 10:25:33
Fasza lesz, a fidesz bekebirkatabor letiltja a buborekaikon kivulieket hogy csak egymást tudják osszeszopkodni:)
Gery1987 2025.04.15. 10:28:45
A színészkedés?:) az.
Gery1987 2025.04.15. 10:30:28
Napi zsidózás pipa,meg egy kis turbomagyar sovén kocsmai nemmagyarizmus drakul módra.
gigabursch 2025.04.15. 10:34:26
A politika egy szakma.
Mindenesetre a pixisből kiesett politikusok számára mindig van menekülőpálya.
Itt például Szájer "A csatornán szökik a meleg" József másodállását láthatjuk.
A sok-sok Santa Claus mellett, mint Sánta Zsidót.
uploads.disquscdn.com/images/4b4cca2b7813678828b811a313833ffec3decf6e90b9d2fec8aa772e4815cffd.jpg
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 10:45:53
Miben?
IdomitottFoka 2025.04.15. 10:56:07
hvg.hu/elet/20250415_Lakatos-Mark-vad-rendorseg-megszuntette-az-eljarast
Mondjuk ez nagyon gáz. Egyébként reggel még nem tudtam, eskü.
GyMasa 2025.04.15. 11:00:20
"Szerintem arra célzott, hogy Kaleta (sem) lett bezárva."
Az lehet, de Kaleta nem lett rajtakapva, amint kiskorúval szexualizát, és adott neki ajándékot.
Plusz a Kaleta eset még a fidesz gyerekvédelmi akciója elöttröl van.
Nem vagyok jogász, de azt tudom, hogy elítélni valakit csak a hatályos, létezö jogszabályok alapján lehetséges.
Ezen felül Kaletával kapcsolatban eléggé gyanús, hogy mintegy véletlenül a CIA szólt róla, hogy mit találtak.
MIUTÀN meghekkelték egy állítólag baráti ország IT rendszerét?
Mi van, ha az "Elvtársak gondoskodtak róla, hogy találjanak is valamit".
Szóval, én nem zárom ki, hogy itt volt valami más is a háttérben, és a cél Kaleta eltávolítása volt.
Ennek ellenére, abban egyetértek, hogy nem volt szerencsés a titkolózás Kaletával kapcsolatban.
Gery1987 2025.04.15. 11:16:37
Mindenben.
Vezerelvuseg, ellenségkép generalas, lejaratas, dehumanizalas, kivalasztottsagtudat...stb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 11:27:22
A másik oldalt teljesen ugyanezt teszi.
Gery1987 2025.04.15. 11:41:47
Nem, hazudsz.
És ha ezt tenné? Akkor az jó lenne? Hisz a fidesz ezt csinálja, tehát szerinted jó akkor nem?
Vagy ha nem jó akkor meg miért csinálja a fidesz?
Ejjejj nem működik ez...
Nem kéne erőltetni ezt a "más is ezt csinálja dolgot" mert vagy nem igaz vagy ettől nem lesz a rossz az jó ettől.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 11:46:26
Pedig, de, ezt kell erőltetni.
Ha mindkét csapat durván játszik, akkor nem érv ez, hiszen ez a normál magatartás.
Azt kell nézni ilyenkor: mi a cél, mi a program.
A ballibek kettős mércéje ez:
- ha a mienk durvák, akkor az határozottság, polgári etika, civil engdetlenség, állampolgári részvétel,
- ha az elelnség durva, akkor azok kopasz lumpenek, focihuligánok, keretlegények antidemokratikus félelemkeltése.
Gery87 2025.04.15. 14:19:43
Nem, nem játszik mindkét csapat olyan durván mint a Fidesz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 14:23:45
Dehogynem.
Lásd pl. "rabszolgatörvény", "elloptak mindent", "Kaleta", "Novák pedofil ügye", s még számtalan ilyen.
Gery87 2025.04.15. 15:47:20
:D
ja ezek mind őőőőő..
Igazak?:)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 16:00:03
Egy se igaz.
Gery1987 2025.04.15. 17:55:41
ezek az ügyek mind valós botrányok.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 18:21:11
Csak nem úgy ahogy be lett állítva. Lásd Kalete kimentése.
vergyula 2025.04.15. 18:35:08
Ahogy Kollár Kinga sem örül, hogy a magyaroknak hiányoznak az EU-s pénzek, de a Fidesz így próbálja beállítani.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 18:39:26
Lehet. De akkor rosszul fogalmazott.
Alöksz Róz Unbanned 2025.04.15. 19:23:59
a momentumra rá lehet mondani, hogy ellenkeznek, de igen nehéz azt mondani, hogy félelemkeltők lennének :D
GyMasa 2025.04.16. 09:14:18
Kollár Kinga elég egyértelműen fogalmazott.
Megtalálható a neten a beszéde.
Hallgasd meg!
Nagyon is örült neki, hogy a magyaroknak rossz a helyzet, és ez az ellenzéket erősíti.
Meg olyanokat is mondott, hogy sikeres a pénzek visszatartása.
Egy szóval nem mondta, hogy sajnálná, hogy ez van, DE erösíti a pozíciójukat.
vergyula 2025.04.16. 11:06:46
Tapi2021 2025.04.16. 12:57:45
Csak hogy a magyarok ezt nem viselik túl jól, és kontraproduktív. Ahogy ez látszott az eddigi választásokon is.
Most is csak elválik a szar a májtól, az áruló labanc a magyartól.
Tapi2021 2025.04.16. 13:00:50
Ilyen a labanc, meg a proletár lelkület:
Dögöljön meg, akinek jobban megy. Ha az ország megy rá, akkor is.
Gery1987 2025.04.16. 13:11:08
Teljesen érthetően fogalmazott, csak direkt nem akarja érteni a fideszes propaganda.
Gery1987 2025.04.16. 13:11:38
Nézd meg újra...
Gery1987 2025.04.16. 13:13:47
A pénzek a fidesz miatt nem jönnek, semmi mást nem kéne tenni mint meglepni a feltételeket és kész. Nem kell hozzá kormányváltás sem.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:14:22
Azaz tényleg nyíltan ki akarta mondani, hogy jó a pénzek visszatartása, mert segíti az ellenzéket?
Gery1987 2025.04.16. 13:15:54
A pénzek a fidesz miatt nem jönnek, ha annyira akart volna kórházat újítani akkor tenné érte hogy legyen pénz...
Akkor ki az áruló?
A "Ferrari"15 éve nem zavar senkit, a korrupció a zavaró, hogy mindezt lopással, közpénzből csinálják...
Gery1987 2025.04.16. 13:18:02
Nem, a visszatartas nem jó, tehát a fidesz nem jól politizál.
Az egyetlen "pozitív" (ő is idézőjelbe tette) hogy ennek az elhibázott magatartásnak a következménye hogy a kormánypárt népszerűsége csökken, mertatjak, érzik az emberek hogy nem működik!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:27:32
A csaj nem ezt mondta.
Azaz mégiscsak rosszul fogalmazott, szerinted is.
gigabursch 2025.04.16. 14:02:54
A csaj - az ő szemszögéből - helyesen fogalmazott.
Egyben valósan is.
Az meg egy másik kérdés, hogy a politikai aljasságnak van olyan szintje, amit gátlástalansággal fűszerezve az ilyen hazátlan, nemzettelen libák (és egyben internáci picsák) bármikor meglépnek.
Ehhez mérten Horn Gyula és bűnbandája maga volt a megtestesült hazaszeretet.
(Persze ettől még az ÁVÓ-s nem érdemel szobrot)
gigabursch 2025.04.16. 14:03:46
Melyik fogalmazására gondolsz?
A kötelesre?
vergyula 2025.04.16. 15:15:28
vergyula 2025.04.16. 15:18:14
Azért az érdekes, hogy korábban aszonták, EU-s pénz nélkül is kurwajók vagyunk, van a kórházakban klíma meg WC-papír.
Most pedig gyorsan a lepattant részeket kell mutogatni.
Tapi2021 2025.04.16. 15:33:10
De talán te is belátod, ha jön a pénz TÖBB dologra jutott volna, mint így.
Tapi2021 2025.04.16. 15:39:29
Az sem mellékes, hogy az őszödi beszéd UTÁN, amikor Gyurcsány beismerte, hogy HAMISÍTOTT jelentéseket küldtek Brüsszelnek!!!
Aki szerint ez ugyanaz...
"Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának keddi tanácskozásán Orbán Viktor többek között azt mondta: a kommunizmus “saját országaiban intézményesítette a korrupciót, az erkölcsi relativizmust, a szegénységet, a kiszolgáltatottságot, a hamis adatokat szolgáltató kormányokat, a felelősséget nem ismerő politikusokat és a politikai hazugságokat”, s ez a bővítés óta immár az EU problémájává is vált. Erre hivatkozva sürgette Orbán az uniós segítségnyújtás megtagadását a “hazug és csaló” kormányoktól."