magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Önleleplezés

Önleleplező lépés: a legnagyobb ballib tüntetést az okozta, hogy ezentúl nem lehet külföldről pénzeket kapni politikai tevékenységre.

Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe.

 

96 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9018862232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2025.05.20. 09:20:47

Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe"

- A nem kormánypárti média ellen folyik már támadás
Ez a törvénycsomag azért jött létre, az egyesületek és médiumok ellen, homályos és pontosan meg nem határozott indokokra hivatkozva, amelyek csődbe vihetik vagy bezárásra kényszerítse őket
Ezt az EU nem fogja tűrni és mi sem!

A jó hír: rég nem láttunk ekkora vergődést a Fidesz részéről! Tudják és érzik, sőt mérik: Árad a Tisza!
Félnek - végre - hogy elveszthetik a hatalmat, ami először reális veszély

Szerincsére stratégiai és kommmunikaciós hibákat halmoznak sorra..

Boldeone2 2025.05.20. 09:27:24

Putyin is így indult. Először csak a politikai ellenfeleivel számolt le, majd a médiával, most pedig már az embereket korlátozza...

Ezek az őrült, hatalommániás diktátorok stációi! Lám csak mi lett az éleslátású, fiatal liberálisból: egy vén, hatalommániás, paranoiás bolond!

A fiatalság erőit azonban NEM lehet megállítani! El fogják űzni Orbánt és új irányt szabnak az országnak: európait

A fasisztoid, oroszbarát szélsőjobbnak vége. Romániában Bukarest európai zászlókba burkolózott, az összes egyetemista felvonult az európabarát jelölt mellett

Serény Vélemény 2025.05.20. 09:35:09

"Félnek - végre - hogy elveszthetik a hatalmat, ami először reális veszély"

négy éve is ez volt a mondás, meg nyolc éve is...

valis47 2025.05.20. 09:42:34

@Serény Vélemény: Meg a többi is visszaköszön. Sőt már a 2010-14-es ciklusban is mentek azok a dumák, amik most.
Csak egyrészt most már tényleg eltelt 15 év, sokan felejtettek, sokan nem is éltek felnőttként ahhoz, hogy reálisan meg tudják ítélni a kormányt. Így hatásosabb a mindenszarizmus, főleg azon fiatalok esetében, akik a legjólétibb nyugat-európai országokat (kb. fél tucat ilyen ország van, de az egyik a nyugati szomszédunk) veszik alapnak, és hiszik el, hogy a NER miatt nem tartunk csak ott életszínvonalban, fizetésekben stb. Hogy a NER miatt lopják el a szanitert a kórházi WC-ből vagy pereg a fal, stb.
Másrészt 2022 óta tényleg gáz van gazdaságilag, persze ezért okolható a covid majd a háború, az hogy az a német gazdaság, amelytől leginkább függünk, stagnál, stb.
De az emberek mégis a zsebük alapján szavaznak elsősorban, a zsebük miatt tartották eddig hatalmon a Fideszt, mert amíg alapvetően jól mentek a dolgok, nem hatott eléggé az ellenzéki nyomorpropaganda, hiába verték magukat a földhöz, tartottak éhségmenetet stb.

valis47 2025.05.20. 09:44:12

Illetve az első ciklusban még nem volt túl jó a helyzet, de friss volt az emlék az alternatíváról.

valis47 2025.05.20. 09:55:12

A Partizán egy nap alatt száz millió Ft-ot kalapozott össze, akkor mi a gond az átláthatósági törvénnyel? Ennyi kevés? Mindenesetre Karácsony már fenyegetőzik Brüsszel nevében, hogy a bizottságnak vannak eszközei a törvény felfüggesztésére. Nagyon fájó pont, mire kellhet ez a rengeteg lóvé? Portálok fenntartására?
Furcsa, hogy egy napon belül kiszúrta az ellenzéki média, hogy a harcosok klubján megjelent egy noname senkinek pedofil ügye volt (12 éves molesztálása), amiről amúgy a kis falujában sem tudtak az emberek. Honnét? Úgy tűnik komplett magán titkosszolgálat működik, ez már a kegyelmi ügy és más ügyek esetében is feltűnt, itt akár ezres nagyságrendű rejtett aktivista dolgozhatott külföldi pénzből, (mert bizonyára nem ingyen áldozzák az idejüket erre többségükben) hogy minden lehetséges támadási pontot kiderítsen. Másképp nehéz megmagyarázni.

valis47 2025.05.20. 09:57:29

Persze az is lehet, hogy arcfelismerő szoftver és a Facebook adatbázisához és esetleg más adatbázisokhoz (magyar állami, bírósági, bűnügyi?) való hozzáférés elég volt... de akkor egyértelmű titkosszolgálati tevékenységről van szó. Közembernek ezekhez egyszerre nincs hozzáférése legálisan.

IdomitottFoka 2025.05.20. 09:58:14

Ha külföldről pénzt kapás egyenlő a belügybe való beavatkozással, akkor talán előbb a saját portán kéne sepergetni.

telex.hu/belfold/2025/05/20/ellehetetlenitesi-torveny-fidesz-kulfoldi-tamogatas

valis47 2025.05.20. 10:17:27

@IdomitottFoka: Mostanra már nyilvánvaló, hogy nem csak külföldről pénz kapásról van szó, hanem külföldi titkosszolgálatok beavatkozásáról!

IdomitottFoka 2025.05.20. 10:20:15

@valis47: Úgy érted h az fszb átveszi az ellenőrzést a külügyminisztérium egyik rendszere felett? Vagy h alapítanak vmi kamubankot és minden tisztviselőjének diplomáciai mentességet biztosítanak?

valis47 2025.05.20. 10:22:44

@IdomitottFoka: Vagy arról, hogy MP az ukrán titkosszolgálat egyik ismert emberével szelfizget, mint kiváló barát?

Gery87 2025.05.20. 10:28:19

"Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe."

Akkor te miért avatkozol be a blogoddal onnan Bulgáriából?:)

A világ legtermészetesebb dolga hogy a hasonló hitű, elvű, érdekű emberek támogatják egymást, ez van amióta világ a világ.
Különbséget a nyílt kormányzati lobbi meg az indirekt civil tevékenység között kell és lehet tenni.

Mint ahogy az annyit hivatkozott amcsi törvény is teszi!

Mintha neked megtiltanák hogy adakozz mondjuk egy lebombázott orosz ortodox templom felújítására...
Vagy innentől kezdve az erdélyi magyarok nem kaphatnának magyarországi pénzeket...

Mindegy már elmondtam...

A lényeg hogy a fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

Ja amúgy te is beállsz a Harcosok Klubja nyugger trollkomanndóba?:D
Vagy már eleve benne vagy?

IdomitottFoka 2025.05.20. 10:31:14

@valis47: Úgy látszik egyetértünk h országunk külföldi titkosszolgálatok játszóterévé vált és kormányunk totál inkompetensnek bizonyult h ez ne így legyen. Ezt az új "átláthatósági" trv is bizonyítja, mert mitől tartaná távol az mp titkosügynökét az, h egyes médiácégek működését ellehetetlenítik?

Serény Vélemény 2025.05.20. 10:38:53

@valis47: "Úgy tűnik komplett magán titkosszolgálat működik,"

Egyértelmű. Például amikor narratívaképzés van, akkor az összes függetlenobjektívsajtó termékben _egyszerre_ jelennek meg ugyanazok a szófordulatokban is teljesen azonos tematizáló mondatok. Ez nem tud véletlen lenni, hogy enyire ugyanazt mondják.

Ez csak azt jelentheti, hogy a tartótisztek megmondják, hogy milyen mondatok legyenek.

Ugyanaz, mint amikor elhívnak nagy autógyárak az új modelljeik bemutatására újságírókat, akik kapnak egy marketingbrossúrát, aminek a szavai gyakorlatilag később minden ott levő újságíró az autóról írt véleményében, tesztjében szerepelnek. Az se véletlen...

GyMasa 2025.05.20. 10:55:08

@IdomitottFoka:
Figyi csak:
Te kevered a titkosszolágalatok tevékenységét a nyílt média propagandával.

GyMasa 2025.05.20. 10:57:40

@Serény Vélemény:
"Ugyanaz, mint amikor elhívnak nagy autógyárak "
És, ami még szomorúbb, hogyha megnézed pl, az autók kinézetét, azok is valahogy mind ugyanúgy változnak, ahogy az idő telik...
Mivel az autóipari fejlesztési ciklus kb 6 év, ezért, szerintem szinte kizárt, hogy "véletlenül" pont nagyon hasonló desgn elemekkel tűzdelt, hasonló formavilágú autók jelenjenek meg...

gigabursch 2025.05.20. 11:06:25

@Boldeone2:
Jó hír, hogy az általad lelkesen tapisokolt szarháziak elvi kiiktatására megvan a lehetőség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:06:57

@Gery87:

Amikor bejön az amatőrök közé egy profi sportoló, az sose jó.

Soros hálózata pont ez. Ezért probléma.

gigabursch 2025.05.20. 11:08:57

@IdomitottFoka:
Ööööö... Ez Fletó alatt történt először nyilvánosan.

Bár a hazai (magyarnak mégsem nevezném) titkosszolgálat fő jellemzője, hogy kb minden ország titikosszolgálatának ez az adatcsere felülete.
Mondjuk ez sem tölt el büszkeséggel...
:-/

Gery87 2025.05.20. 11:13:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó persze, megint a soros....ennyit tudsz erre reagálni.

ÉN meg akkor előveszem a Putyinkártyát.
Putyin probléma.

tessék.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:22:26

@Gery87:

tagadod azt a tényt, hogy Soros hatalmas hálózatot épített ki Kelet-Európában a polgári-liberális-progresszív értékrend terjesztésére, s erre dollármilliárdokat költött és költ?

Tagadod, hogy a "civil" szféra nagy része a valóságban Soros alkalmazottja, lobbiszervezete?

Tagadod, hogy senki más nem rendelkezik hasonló pénzzel, hogy képes legyen ez ellen harolni?

Gery87 2025.05.20. 11:32:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ez a Soros hálózat végül is mi kárt tett ami meghaladja az Orbáni 15 év szabadrablását Lölő 1500 milliárdos vagyonát és az eltűnt 500 milliárdos banki lopást?
Hogy a többit ne is soroljam?

Mert értem én hogy Soros, csak hát nem Soros vezeti az országot.

"liberális-progresszív értékrend terjesztésére"

Hát ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni...

"Tagadod, hogy a "civil" szféra nagy része a valóságban Soros alkalmazottja, lobbiszervezete?"

Igen.

"Tagadod, hogy senki más nem rendelkezik hasonló pénzzel, hogy képes legyen ez ellen harolni?"

Igen, Orbán pl 1000 milliárdok felett rendelkezik, ahogy FSZB Putyin is...

Szóval nyuggerkedhetsz itt nekem a Sorossal de ez csak azt mutatja hogy vége van kicsi, totál elvesztettétek a valósággal a kapcsolatot, ez a duma már keveseket érdekel, a 65+ os keménymagon kívül....

valis47 2025.05.20. 11:35:58

@Gery87: "Hát ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni..."

Ez hosszú távú projekt. Amúgy de, sokkal inkább jelen van az LMBTQP+ lobbi, a budapesti főpolgármester minden idők legnagyobb prájdjára készül büszkén stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:37:08

@Gery87:

"ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni"

Ez csak az emberek erejét mutatja.

De Sorosék keményen dolgoztak, hogy:
- legyen mindenki ateista,
- legyen homokos értékrend,
- az embereknek ne legyen lakásuk,
stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:38:12

@Gery87:

"Orbán pl 1000 milliárdok felett rendelkezik"

S amikor ezt használja, akkor kiabáltok, hogy miért csinálja. Míg Soros esetében kussoltok ugyanezért. Furcsa...

IdomitottFoka 2025.05.20. 11:40:33

@GyMasa: Na várjál, mi még beszélünk? Aszittem indexen vagyok.

Billy Hill 2025.05.20. 11:47:31

Nem tudom, mit csinál a Zorbán újabban, de tán kirándulást szervezett a Faxerdőbe, egyik érdekes lépés jön a másik után... Ilyen törvényt sem választás előtti évben kell hozni, hanem 2011 óta gyakorlatilag bármikor (kivéve 2014-et, 2018-at és 2022-t).

Aztán itt a Simion-megbékélés, amivel nyugodtan lehetett volna várni még egy hetet (és akkor nem is lett volna rá szükség). Vagy a harcos klubos retorika, amire rögtön be fogja nyomni egy 80-as IQ feletti ellenzék, hogy "mink pedig a béke pártján állunk"; nem tudom a fideszes marketingesek mit szívtak mostanában.

Lehet, hogy tényleg arról van szó, hogy csakis a saját elkötelezett táborral meg lehet nyerni a választást, és most 10 hónapig kizárólag nekik fognak lelkesítőleg kommunikálni (?). Tényleg elég a szavazatuk így?

U. i. A hidegháború idején Bécs volt a szolgálatok játszótere, ez határozottan áthelyeződött Budapestre, csak most már kifelé is látszik, ami nem nagyon jó...

Gery87 2025.05.20. 11:49:03

@valis47:

És?
MI fpg történni?
Semmi.

IdomitottFoka 2025.05.20. 11:49:16

@gigabursch: "Ööööö... Ez Fletó alatt történt először nyilvánosan."

Remélem nem megint feri a mérce. És hát azóta sem sikerült levakarni őket, 15 év ide vagy oda.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Míg Soros esetében kussoltok ugyanezért. Furcsa..."

Nem akarjuk elvenni a kenyeredet. Ti se a miénket, lszi.

Gery87 2025.05.20. 11:52:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orbán az atyaúristen ebben az országban vagy Soros?
Orbán használ közpénzt vagy Soros?

Gery87 2025.05.20. 11:52:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D

Ezek nem soroson múltak, talán az utolsót kivéve.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:54:25

@Gery87:

Pedig ez a lényeg: ha nem lenne a Soros-hálózat ennyire kiemelkedően erős, senki se törődne vele.

Gery87 2025.05.20. 12:18:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A lényeg hogy a fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Fel legyenek tárva a mocskos ügyei, el legyen mondva hogy ezek gecik.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

A többi csak duma Sorosról meg a többi sallang...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:25:20

@Gery87:

Tévedsz.

A Fidesz Soros.szervezetként kezdte, s akkor is baj volt, hogy egy gazember leuralta a magyar nyilvánosságot, s akkor még internet se volt.

Nagyon helyes, hogy Orbán sok közpénzzel valamennyire csökkenteni tudta a filantróger befolyását. Erre kapott mandátumot.

gigabursch 2025.05.20. 12:31:23

@IdomitottFoka:
A szomorú az, hogy az 'először' szó kimaradt a mondatrlemzésedből....

Tapi2021 2025.05.20. 12:32:27

Ez pontosan így van! És Miért nem erre mutat rá a kormányzati kommunikáció???

Ugyanazok tarják jogosnak, hogy a román jelöltet kizárták a választásból, ÁLLÍTÓLAGOS külföldi pénzek miatt, amikkel egy TIKTOK kampányt fizettek (vagy nem), miközben itthon meg nem gond nekik, ha egész szerkesztőségeket, újságírókat, civilszervezeteket, pártokat finanszíroznak az idegen érdekek!

Ezt kellene jól elmagyarázni a népnek!

gigabursch 2025.05.20. 12:34:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ha nem válaszolsz rendre Gemilzdr.... hozzászólásaira, okkal, akkor egy ilyen becsavarodott ügynóknek — akinek most húzzák ki a méregfogát— a hozzáokádásaival mit foglalkozol?

Mindenki tudja, hogy hazudik.
Ez a megélhetése.

Tapi2021 2025.05.20. 12:45:13

@Billy Hill: Ugye? Kb. ezeket írtam egy másik posztnál.

Mivel kontraszelektált a kormány/Fidesz szakember gárdája, és el is érték a képességeik határát, át is mentek idiótába meg kontraproduktívba.

Talán nem kéne csak a haveri körből alkalmazni embereket a kormány körül és az önkormányzataikban!!!! .... Mert abból ez lesz. Itt a városunkban is pont ez van, ezt csinálják.
Az önbuktatás útja.

Tapi2021 2025.05.20. 12:47:13

@Billy Hill: "Tényleg elég a szavazatuk így?"

NEM!

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2025.05.20. 12:47:31

@Billy Hill: Most kell lépni, amikor az amerikai kormányzat is ezek ellen van. Ilyen jó lehetőség talán nem lesz több.
A Simion ügyet ügyesen félrevitték, hiszen Orbán nem mondta, hogy vele akar együttműködni, ezt csak a propaganda magyarázta bele. Ez egy szimpla hazugság. Másrészt nem mondhatja a magyar kormányfő, hogy ő aztán nem fog együttműködni egy szomszédállam elnökével. Harmadrészt meg ezzel a kurafival pont úgy lehet együttműködni, mint amennyire ő a romániai magyarok jótevője.

Gery87 2025.05.20. 12:48:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez a duma része.
A valóság meg az hogy a saját hatalmukat akarják bebetonozni.

A fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Fel legyenek tárva a mocskos ügyei, el legyen mondva hogy ezek gecik.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

A többi csak duma Sorosról meg a többi sallang...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:49:40

@Gery87:

Bezzeg a liberálisok nem akarják bebetonozni saját hatalmukat!

Gery87 2025.05.20. 12:49:40

@gigabursch:

:D
Jó, jó lesz ez.
Végetek van, ebből látszik.

Gery87 2025.05.20. 12:52:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

15 év NER áll szemben a bármi mással.
Nem mindegy azért hogy mi betonozza be magát nem?
Ha lehet választani akkor ne a NER, ennyi biztos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:56:37

@Gery87:

Mi a jobb: a fideszes vagy a ballib kormányzás?

A keresztény nemzeti politika vagy a globalista liberális politika?

Választani kell közülük.

Tapi2021 2025.05.20. 13:00:23

A hozzászólások alapján egy másik kommunikációs feladata lenne a kormánynak, hogy NE HAGYJA, hogy az ellenzék egyenlőségjelet tegyen a szólásszabadság és a kormánykritika és az idegen/külföldi érdekcsoportok, akár államok finanszírozása, tehát az ÜGYNÖKI MUNKA közé!

Mert most hagyják.

Az ellenzék egy szót sem szól arról, MIÉRT ADNA egy idegen hatalom nekik pénzt? Csak arról, hogy jajj, nem hagyják, hogy kritizáljuk a kormányt! Diktatúra van.
Kritizálni meg csak úgy tudunk, ha az idegenek fizetnek érte...!!!!

De akkor az idegenek ugye lehetnének oroszok is, meg kínaiak, meg pirézek!!! Is.
Szóval, akkor mi volt a gond a román ügyben???

Erre rendre itt sem ad egyenes választ senki. Pedig már párszor feltettem a kérdést.

Szóval a kormány megint csak defenzívában van és hagyja, hogy az ellenzék tematizáljon, narráljon.
Pedig pofon egyszerűen el lehetne mondani, hiszen én is leírtam két mondattal, mi a gond az idegen pénzzel, BEFOLYÁSSAL. Ha az nem a műemlékek felújítására jön, hanem konkrétan a belpolitika, a választások befolyásolására. És nyilvánvalóan csak egy bizonyos oldalhoz.

Ami meg NEM DOLGA - sőt! - sem az EU-nak, sem az USA-nak, sem másnak.

Miért nem mondja ezt el valaki KÖZÉÉRTHETŐEN?!

IdomitottFoka 2025.05.20. 13:11:09

@Tapi2021: az a helyzet, h az ellenzéknek semmi beleszólása, h egy romániai választáson ki indulhat úh felesleges rajtuk számon kérni. a vélemény meg...

az h a fidesz szankcionálná az idegen finanszírozást, az elég ocsmányul néz ki annak fényében h ugyanúgy "civil" szervezetek (+állami vállalatok, közmédia) felhasználásával közpénz milliárdokat tol a választási kampányára. meg mondjuk francia, szlovén, portugál és most már román elvtársai kampányaira is.

úh kár itt holmi tisztességről papolnotok, az a 3-4 ellenzéki olvasója ennek a blognak amúgy se fogja bevenni.

Tapi2021 2025.05.20. 13:11:46

A kormánykritika nem hogy nem tiltott Magyarországon, hanem a lehető legszabadabb talán egész Európában! Megy is a lehető legdurvább módon.
És az ellenzék hangja bőven eléri a szavazókat.

Egészen más kérdés, hogy ez a "kritika" - amely jó részt csúsztatások és hazudozások, meg uszítások elegye -, idegen pénzből, ami ugye idegen ÉRDEKET jelent!, megy vagy nem?

Lehet, hogy adott újság vagy újságíró magától is ezeket írná és így. De ha ott az idegen érdeket szimbolizáló pénz, akkor honnan lenne tudható, hogy ez a kritika, VÉLEMÉNY az övé, övék, vagy a fizetőé???

Normális országban erről nem is lenne vita. Annyira egyértelmű, hogy az ilyen pénz korrumpál, lefizet. EZÉRT TILTOTT!
KI és hogyan állíthatná, hogy független, ha idegen érdekcsoport, személy, kormány... FIZETI?

valis47 2025.05.20. 13:17:50

@Tapi2021: Erre a válaszuk nyilván az, hogy a nyugati szövetség, az unió tehát "mi" adja a pénzt, nem az ellenség.
Budapest az egyetlen európai főváros, amelynek a lakosai többségükben Európával, az EU-val azonosulnak, és nem a saját hazájukkal! Első számú identifikációjuk az, hogy ők Uniósok, Európaiak, nem pedig Magyarok. Ez unikum, ilyen sehol nincsen máshol Európában. Annak, hogy a magyar balliberális oldal miért "ront rá mindig a nemzetre", mint OV egyszer mondta (nagy felzúdulást keltve), megvannak az okai. Ő ugyan azt mondta, nem genetikai... de van, amikor genetikai is, igen.

Tapi2021 2025.05.20. 13:19:21

@IdomitottFoka: A MEGVÁLASZTOTT magyar kormány JOGSZERŰEN tol MAGYAR pénzt a MAGYAR médiába, különösen - milyen furcsa - az általa fenntartott állami médiába.

Hogy a magyar kormány ezt tette volna külföldön, azt igazolnotok kéne!

A te hozzászólásod is egy tipikus csúsztatás és demagógia, pl. ezekre is reagálhatna egy JÓ kormánykommunikáció.

És a lényeget te is kerülöd, mint a forró kását, mivel lebuknátok, ha egyenes választ kéne adni. Lásd a román esetet. Vagy azt, hogy lehet-e egy magyar POLITIKAI sajtó független, amikor idegen erők fizetik?
Ráadásul napnál világosabban az okból, hogy harcoljon a saját országa MEGVÁLASZTOTT kormánya ELLEN. Mert annak LEVÁLTÁSA ezen idegen finanszírozók ÉRDEKE!!!

Különben miért is adna erre pénzt????

Billy Hill 2025.05.20. 13:23:08

@megamovieboy: "A Simion ügyet ügyesen félrevitték, hiszen Orbán nem mondta, hogy vele akar együttműködni, ezt csak a propaganda magyarázta bele."

Szerintem meg egyszerű volt a feladat: átad egy felújított épületet, és nem beszél egyáltalán a szomszéd ország választásáról, meg választásokról sem... Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. (Ha nyert volna, akkor kellett volna egy valamilyen gesztust tenni felé, de nem nyert. Nincs nyerés, nincs említés előtte, nincs mit félrevinni sem.) Nem nagyon értem az ilyen hibát, ez nem volt jellemző.

CIA-s mélyállammal kapcsolatban: szerintem nem lehet így nekikmenni. Lehet, hogy 3,5 év múlva megint a demokraták lesznek hatalmon, akár 8 évig.

Tapi2021 2025.05.20. 13:23:25

@valis47: Persze, tehát MI nem adjuk oda a nekünk járó pénzeket magunknak, hogy megbuktassuk a magunk által választott - és többször újraválasztott - saját kormányunkat...

Meg úgy általában, mi nem értünk egyet magunkkal.

Boldeone2 2025.05.20. 13:31:59

@Tapi2021: Meddig akartok még hatalomban maradni, és fenntartani ezt az abszurd, szélsőjobboldali rendszert, amely jövőre már 16 éve kormányoz; a tanulatlanok és az idősek manipulálásával!

Ilyen ember, aki ennyire foggal - körömmel küzd a hatalomért mint Orbán, szinte sehol sincs! "Harcosok klubja" - édes istenem!
Ennek az embernek már idegszanatóriumban lenne a helye!

A szép idők elmúltak, a Fidesz kiöregedett párt, a fiatalabbak elsöprő többsege a Tisza mellett!

Orbánék tűnjenek már el végre! Elég volt már belőlük, a politikájuk mára minden szempontból zsákutca lett!

Egy kibacott szekta, nem több!

Tapi2021 2025.05.20. 13:32:29

@Billy Hill: "Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. "

Pontosan! Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra. (Az sem baj, ha kívülről kell megvenni mert nincs ilyen a haveri körben! A fizuja meg a haverokra szánt pénzből megy esetleg... Rogán már kibírná...) És csak arról beszélni, amit ezek már jobbról balról átrágtak. SZAKMAI SZEMMEL. Számba véve az összes lehetséges hatást és következményt. ...

Ez az amatőrség gondolom mindig meg volt, csak egy ideig elég volt. Kb. a kegyelmi ügyig. Oda már több tudás kellett volna, be is bukták.

Boldeone2 2025.05.20. 13:39:18

@Tapi2021: Nagyon jól tudod, - valahogy - minden rezsimnek vége lesz, így az Orbánnak is...Most megállt teljesen a tudomány, hibát- hibára halmoznak...

Azzal, hogy most állami százmilliókból teleszarja a Fidesz a közösségi médiát, - way too much - csak unszimpibb lesz...

Én ha beírok néha egy- egy hozzászólást, nem ritkán több száz like- ot kapok...A Fidesz tele van torz világlátású, demagóg emberekkel, így a mediaharcot sem tudják megvívni. Egyszerűen gyengék

Soha nem fogja tudni tematizálni a facebookot. Buták. Azt sem érzik, hogy amit napi 30x erőszakosan az arcodba tolnak, az kontraproduktív...

Tapi2021 2025.05.20. 13:39:22

@Boldeone2: Van igazság abban, amit mondasz!
A probléma az, hogy továbbra sincsen látható politikai erő, amely minket, a Fidesz-KDNP mögött álló embereket, milliókat - a mi értékrendünket, érdekeinket, világnézetünket, akár hitünket - képviselné! :-(

Fene sem bánná már, ha személyükben a lejárt politikusok elmennének, HA lenne helyettük SZÁMUNKRA más. De nincs.

Boldeone2 2025.05.20. 13:43:22

@Tapi2021: Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra"

- Késő. Már a rendszer korábbi kitartottjai is, mint Fábry Sandor is beszól a Fidesznek....Elindult a belső romlás, mint anno az államszocializmusban...

Hidd el, nem lesz a Magyar- kormány: jönnek az EU- pénzek, a politika mérsékeltté válik, és Magyar nem is baloldali ...

Orbánnak és a Fidesznek túl sok volt már az abszolút hatalom, az országnak pedig az örökös gyűlölködés és küzdelem!

Tapi2021 2025.05.20. 13:44:18

@Boldeone2: "Azzal, hogy most állami százmilliókból teleszarja a Fidesz a közösségi médiát, - way too much - csak unszimpibb lesz..."

Igen, mert nem mindegy mivel és HOGYAN szarják tele, mert nincs aki ehhez ÉRTENE. :-(
Ezt mondom mióta.

Boldeone2 2025.05.20. 13:47:46

@Tapi2021: Tisztelet és Szabadság Párt (röviden TISZA) egy magyarországi politikai párt. 2021-es öndefiníciójuk szerint olyan ideológiamentes formáció, amely jobbközép pártként középutas politikát folytat. "

- Tehát " jobbközép" ...az miért nem jó nektek?

Én is látom Magyar hülyeségeit, de már nagyon érik a változás...

Eddig 500 md forint veszett el? Megérte a " szabadságharc"

Olyan ez mint egy munkahely: ha folyamatosan ellenkezel a főnökkel, - lehet hogy mosolyog rád - de nem lesz prémium

Sehová nem vezet a folyamatos harc!

Boldeone2 2025.05.20. 13:51:18

@Tapi2021: Majd nézd meg, hányan lesznek a Budapest Pride- on! A fél Európa eljön, még azok is, akik averziókat táplálnak.

Pont az ellenkezője történik, mint amit Orbán akar...Magyar nem lesz kint, de Orbánt gúnnytáblákra fogják tenni!

Boldeone2 2025.05.20. 13:54:06

@Tapi2021: Orbán azt nem érti, hogy az embernek időnként MEG KELL BÉKÜLNi! Nem lehet sem a buzikat a föld alá dugni, mert a tiltott gyümölcs a fiataloknak mindig édesebb!

Szerintem Ukrajna is EU- tag lesz, hosszú távon...

Tapi2021 2025.05.20. 13:59:27

@Boldeone2: "Orbánnak és a Fidesznek túl sok volt már az abszolút hatalom"

Igen, ez is elaltat, önteltté, figyelmetlenné tesz, tehet. De ennél is nagyobb probléma a totális belterjesség és kontraszelekció.

NINCS EMBERÜK! Főleg kiváló szakijaik. Mert azok nem jutnak be a körbe!

Ezt most látom közelről itt nálunk, mert váltás volt az önkoriban. Egyszerűen szörnyű, kikkel töltötték fel a városházát.
Ahová meg nem találtak ismerőst, hoztak más városokból vezetőket! Csillagászati pénzekért, amik miatt pár alkalmazottnak repülnie kellett...
De ez nem azért van, mert nem lenne jó helyi szakember adott pozícióba (féláron is), hanem, mert nem része az ismerősöknek, ismerős nem ajánlotta, meg NEM IS ISMERIK ezeket.
Pályázatok persze nincsenek is. Stb.

Ez a bukás igazi útja. És a kormánynak is.

Mert az persze nem igaz, hogy rosszul kormányoznak, mindent elszúrtak, stb. Mert nagyon sok jó programot vittek végig, sok jó politikájuk volt/van.
Ideológiailag is rendben vannak (innen nézve).

Csak ez hozhat mondjuk 20-30%-ot (az eredmények), a többit ÉRZELEMBŐL húzzák vagy nem húzzák be a szavazók. LÉLEKTAN!

Nem véletlen, hogy az ellenzék sem szakpolitikai ügyekkel kampányol, hanem puszta ÉRZELMI, ideológiai, szimbolikus ügyekkel és próbálja az ÉRZELMEKET felkorbácsolni a kormány ellen!
(Ha csak az van, ferdítésekkel, hazudozással is. Lásd most az idegen érdekek pénzéből biztosított magyar "sajtószabadság" ügyét! Ami lefordítva annyi, hogy ha van egy magyar nemzeti sajtó, akkor kell egy másik is, amit mondjuk a Habsburg-ház fizet...Mert arra a sajtóra is van valakiknek igényük.)

Tapi2021 2025.05.20. 14:02:32

@Boldeone2: "- Tehát " jobbközép" ...az miért nem jó nektek?"

Jobbközép, konzi, keresztény lenne egy párt, amelynek támogatója gyakorlatilag az ÖSSZES valaha volt BALLIB párt és szavazó?

A TISZA mögött jelenleg 90%-ban ezek állnak.

Leírni bármit lehet! A valóság meg az, ami.

Arra sem lennék méltó, hogy magamat szembe köpjem, ha erre a pártra és főleg erre a vezetőre szavaznék!

Tapi2021 2025.05.20. 14:06:15

@Boldeone2: Az EU NEKÜNK NEM A FŐNÖKÜNK!
Csak nektek! :-(

Billy Hill 2025.05.20. 14:09:13

@Tapi2021: "Pontosan! Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra." - Csakhogy ez nem tanácsadó kérdése, ez maga Orbán, aki eddig ilyen Simion-os típusú hibát keveset vétett. Neki ki mondja meg, hogy mikről beszéljen, és mikről nem kell?

Billy Hill 2025.05.20. 14:12:06

@Billy Hill: Vagy kiadták neki, hogy nyomja ki Simion-t a versenyből, ezért úgy tett, mintha támogatná - amire sok román instant úgy reagált, hogy "ha a Zorbán nyomja, akkor viszont nem szavazok rá", és voilá... Ez mesteri trollkodás lett volna. :-)

Tapi2021 2025.05.20. 14:12:35

@Boldeone2: "Majd nézd meg, hányan lesznek a Budapest Pride- on! A fél Európa eljön, még azok is, akik averziókat táplálnak."

Valószínű, hiszen Európában dúl a pogányság! Éppen ennek próbálunk, amíg tudunk ellenállni!

És az ellenfél erősebb. Mi vagyunk a kis Dávid, ők a Góliát. De nem a mérettől függ az igazság.
Igaz, legtöbbször a valóságban akkor is Góliát győz, ha nincs igaza.

Meglátjuk.

Mindenesetre az valóban nem következett be, hogy Európa keresztényei ennek ellenálljanak.
Ebből sok minden következik. Az is benne van, hogy Európa nagyobb részén a kereszténység már valóban ELBUKOTT. :-(
Nagyon úgy néz ki.

Itt is már csak ez a kormány van a pogányok útjában.
Meg is tesznek, tesztek mindent, hogy elsöpörjétek.

Tapi2021 2025.05.20. 14:22:25

@Billy Hill: Azok a hozzáértő tanácsadók, akiket erre vesznek fel! Kb. az összes amerikai elnök pl.

Még azt is megmondják, melyik tv interjúhoz milyen színű legyen a nyakkendőjük. (Mert lekutatják, hogy annak milyen hatása van az adott közönségre!)

És ezt nem hasra ütve teszik, hanem mert értenek a tömegmanipulációhoz, a médiához, a politikai kommunikációhoz.

Persze még velük is lyukra lehet futni, de nélkülük pláne.

Gery1987 2025.05.20. 14:30:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nézz körül a régióban. Melyik jobb?
A narrativad szart sem ér.

15 éve élsz a buzerans sorosista atlantista liberális Bulgáriában aztán itt vernyakolsz hogy milyen szar...

Gery1987 2025.05.20. 14:32:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha a NER jelenti a nemzetpolitikát akkor ennél jobb a "atlantista nemzetpolitika".

Gery1987 2025.05.20. 14:33:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Magyarul a nernek nincsenek eredményei.
Ami pluszt ad a nemzethy vernyakolassal, gyuloletkeltessel, az meg nem kell, rosszabb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 14:35:56

@Gery1987:

Azaz ha nem többet a liberalizmus, akkor anyagilag se éri meg azt választani.

Gery1987 2025.05.20. 14:48:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jaj hagyjuk már ezt, ugyanolyan kisember vagyok mint te...

2025. 2025.05.20. 15:22:53

Túl sok már a hozzászólás, nem olvasom végig: még egyik hülye sem kontrázott rá azzal, hogy Le Pen pártja is kapott pénzt Orbántól az MKB Bank által?

2025. 2025.05.20. 15:27:23

Rohadt Index: percekig buszokat meg tűzcsapokat kell pipáznom, hogy elmenjen a hozzászólás?! K....ra elegem van már, basszátok meg!

GyMasa 2025.05.20. 16:14:57

@IdomitottFoka:
Feri nem "mérce", hanem egy szégyenteljes folr az ország türténelmén.
És, mivel te és az oldalad ezt hajlamos mindig elfelejteni, ezért kerül mindig elő, mint elrettentő példa.
Habár a múlt heti, igen furcsa "lemondása" óta valóban nem sok értelme van róla többet beszélni, hiszen, ha tartja a szavát, akkor részéről teljesítette az elvársaimat.
(itt persze nagyon is óvatos vagyok és azt mondom, várjuk ki a végét.)

GyMasa 2025.05.20. 16:20:10

@Tapi2021:
Igen, ez a magyarázat engem is érdekelne, de nagyon...

valis47 2025.05.20. 16:21:11

@Tapi2021: Mi Hazánk? Ők legalább nem tolják a beteg kereszténycionizmust (önmagában oximoron a fogalom).
Persze kellene fejlődniük.

GyMasa 2025.05.20. 16:21:50

@megamovieboy:
Nem, mintha a másikkal együtt lehetne dolgoznia.

Gery1987 2025.05.20. 16:22:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, csupán mérlegelem melyik okoz kevésbé rosszat.

GyMasa 2025.05.20. 16:42:58

@Tapi2021:
Nem melleselg, pedig ezek a pénzek a szabad piacba is beavatokznak.
Ha egy sajtótermék nem képes megélni a piacról, annak tönkre kell mennie, ahogy, ugye azt a liberális gazdaságpolitikusok fennhangon hirdetik is.
(pl. a MALÉV emiatt nincs már velünk)
Mindez azon felül, hogy idegen országok csak ne pénzeljenek semmit az országban!
EZ a nyivákolás pedig annak a fényében különüösen visszás, hogy kb a világ minden valmairevaló országában hasonlóan állnak ehhez a témához...
(Az USA pl. sokkal szigorúbb ezügyben)

Boldeone2 2025.05.20. 19:58:33

@GyMasa: azon felül, hogy idegen országok csak ne pénzeljenek semmit az országban!"

- Miért ne? Attól csak jobb lesz mindenkinek az országban! Munkahelyek százai kerülnek veszélybe!

vergyula 2025.05.20. 22:12:55

@2025.: "Túl sok már a hozzászólás, nem olvasom végig"
Megértelek, néha én is fogom a fejem emiatt.

vergyula 2025.05.20. 22:16:00

@2025.: "Rohadt Index: percekig buszokat meg tűzcsapokat kell pipáznom, hogy elmenjen a hozzászólás?! K....ra elegem van már, basszátok meg!"
És a motorbiciklibe beletartozik az 1 négyzetbe belelogó visszapillantó is???

vergyula 2025.05.20. 22:17:04

@GyMasa: "Ha egy sajtótermék nem képes megélni a piacról, annak tönkre kell mennie"
Legyen úgy. :DDD
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása