magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Önleleplezés

Önleleplező lépés: a legnagyobb ballib tüntetést az okozta, hogy ezentúl nem lehet külföldről pénzeket kapni politikai tevékenységre.

Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe.

 

179 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr518862232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2025.05.20. 09:20:47

Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe"

- A nem kormánypárti média ellen folyik már támadás
Ez a törvénycsomag azért jött létre, az egyesületek és médiumok ellen, homályos és pontosan meg nem határozott indokokra hivatkozva, amelyek csődbe vihetik vagy bezárásra kényszerítse őket
Ezt az EU nem fogja tűrni és mi sem!

A jó hír: rég nem láttunk ekkora vergődést a Fidesz részéről! Tudják és érzik, sőt mérik: Árad a Tisza!
Félnek - végre - hogy elveszthetik a hatalmat, ami először reális veszély

Szerincsére stratégiai és kommmunikaciós hibákat halmoznak sorra..

Boldeone2 2025.05.20. 09:27:24

Putyin is így indult. Először csak a politikai ellenfeleivel számolt le, majd a médiával, most pedig már az embereket korlátozza...

Ezek az őrült, hatalommániás diktátorok stációi! Lám csak mi lett az éleslátású, fiatal liberálisból: egy vén, hatalommániás, paranoiás bolond!

A fiatalság erőit azonban NEM lehet megállítani! El fogják űzni Orbánt és új irányt szabnak az országnak: európait

A fasisztoid, oroszbarát szélsőjobbnak vége. Romániában Bukarest európai zászlókba burkolózott, az összes egyetemista felvonult az európabarát jelölt mellett

Serény Vélemény 2025.05.20. 09:35:09

"Félnek - végre - hogy elveszthetik a hatalmat, ami először reális veszély"

négy éve is ez volt a mondás, meg nyolc éve is...

valis47 2025.05.20. 09:42:34

@Serény Vélemény: Meg a többi is visszaköszön. Sőt már a 2010-14-es ciklusban is mentek azok a dumák, amik most.
Csak egyrészt most már tényleg eltelt 15 év, sokan felejtettek, sokan nem is éltek felnőttként ahhoz, hogy reálisan meg tudják ítélni a kormányt. Így hatásosabb a mindenszarizmus, főleg azon fiatalok esetében, akik a legjólétibb nyugat-európai országokat (kb. fél tucat ilyen ország van, de az egyik a nyugati szomszédunk) veszik alapnak, és hiszik el, hogy a NER miatt nem tartunk csak ott életszínvonalban, fizetésekben stb. Hogy a NER miatt lopják el a szanitert a kórházi WC-ből vagy pereg a fal, stb.
Másrészt 2022 óta tényleg gáz van gazdaságilag, persze ezért okolható a covid majd a háború, az hogy az a német gazdaság, amelytől leginkább függünk, stagnál, stb.
De az emberek mégis a zsebük alapján szavaznak elsősorban, a zsebük miatt tartották eddig hatalmon a Fideszt, mert amíg alapvetően jól mentek a dolgok, nem hatott eléggé az ellenzéki nyomorpropaganda, hiába verték magukat a földhöz, tartottak éhségmenetet stb.

valis47 2025.05.20. 09:44:12

Illetve az első ciklusban még nem volt túl jó a helyzet, de friss volt az emlék az alternatíváról.

valis47 2025.05.20. 09:55:12

A Partizán egy nap alatt száz millió Ft-ot kalapozott össze, akkor mi a gond az átláthatósági törvénnyel? Ennyi kevés? Mindenesetre Karácsony már fenyegetőzik Brüsszel nevében, hogy a bizottságnak vannak eszközei a törvény felfüggesztésére. Nagyon fájó pont, mire kellhet ez a rengeteg lóvé? Portálok fenntartására?
Furcsa, hogy egy napon belül kiszúrta az ellenzéki média, hogy a harcosok klubján megjelent egy noname senkinek pedofil ügye volt (12 éves molesztálása), amiről amúgy a kis falujában sem tudtak az emberek. Honnét? Úgy tűnik komplett magán titkosszolgálat működik, ez már a kegyelmi ügy és más ügyek esetében is feltűnt, itt akár ezres nagyságrendű rejtett aktivista dolgozhatott külföldi pénzből, (mert bizonyára nem ingyen áldozzák az idejüket erre többségükben) hogy minden lehetséges támadási pontot kiderítsen. Másképp nehéz megmagyarázni.

valis47 2025.05.20. 09:57:29

Persze az is lehet, hogy arcfelismerő szoftver és a Facebook adatbázisához és esetleg más adatbázisokhoz (magyar állami, bírósági, bűnügyi?) való hozzáférés elég volt... de akkor egyértelmű titkosszolgálati tevékenységről van szó. Közembernek ezekhez egyszerre nincs hozzáférése legálisan.

IdomitottFoka 2025.05.20. 09:58:14

Ha külföldről pénzt kapás egyenlő a belügybe való beavatkozással, akkor talán előbb a saját portán kéne sepergetni.

telex.hu/belfold/2025/05/20/ellehetetlenitesi-torveny-fidesz-kulfoldi-tamogatas

valis47 2025.05.20. 10:17:27

@IdomitottFoka: Mostanra már nyilvánvaló, hogy nem csak külföldről pénz kapásról van szó, hanem külföldi titkosszolgálatok beavatkozásáról!

IdomitottFoka 2025.05.20. 10:20:15

@valis47: Úgy érted h az fszb átveszi az ellenőrzést a külügyminisztérium egyik rendszere felett? Vagy h alapítanak vmi kamubankot és minden tisztviselőjének diplomáciai mentességet biztosítanak?

valis47 2025.05.20. 10:22:44

@IdomitottFoka: Vagy arról, hogy MP az ukrán titkosszolgálat egyik ismert emberével szelfizget, mint kiváló barát?

Gery87 2025.05.20. 10:28:19

"Pedig a világ legtermészetesebb dolga, hogy ne avatkozzanak be külföldi erők belügyekbe."

Akkor te miért avatkozol be a blogoddal onnan Bulgáriából?:)

A világ legtermészetesebb dolga hogy a hasonló hitű, elvű, érdekű emberek támogatják egymást, ez van amióta világ a világ.
Különbséget a nyílt kormányzati lobbi meg az indirekt civil tevékenység között kell és lehet tenni.

Mint ahogy az annyit hivatkozott amcsi törvény is teszi!

Mintha neked megtiltanák hogy adakozz mondjuk egy lebombázott orosz ortodox templom felújítására...
Vagy innentől kezdve az erdélyi magyarok nem kaphatnának magyarországi pénzeket...

Mindegy már elmondtam...

A lényeg hogy a fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

Ja amúgy te is beállsz a Harcosok Klubja nyugger trollkomanndóba?:D
Vagy már eleve benne vagy?

IdomitottFoka 2025.05.20. 10:31:14

@valis47: Úgy látszik egyetértünk h országunk külföldi titkosszolgálatok játszóterévé vált és kormányunk totál inkompetensnek bizonyult h ez ne így legyen. Ezt az új "átláthatósági" trv is bizonyítja, mert mitől tartaná távol az mp titkosügynökét az, h egyes médiácégek működését ellehetetlenítik?

Serény Vélemény 2025.05.20. 10:38:53

@valis47: "Úgy tűnik komplett magán titkosszolgálat működik,"

Egyértelmű. Például amikor narratívaképzés van, akkor az összes függetlenobjektívsajtó termékben _egyszerre_ jelennek meg ugyanazok a szófordulatokban is teljesen azonos tematizáló mondatok. Ez nem tud véletlen lenni, hogy enyire ugyanazt mondják.

Ez csak azt jelentheti, hogy a tartótisztek megmondják, hogy milyen mondatok legyenek.

Ugyanaz, mint amikor elhívnak nagy autógyárak az új modelljeik bemutatására újságírókat, akik kapnak egy marketingbrossúrát, aminek a szavai gyakorlatilag később minden ott levő újságíró az autóról írt véleményében, tesztjében szerepelnek. Az se véletlen...

GyMasa 2025.05.20. 10:55:08

@IdomitottFoka:
Figyi csak:
Te kevered a titkosszolágalatok tevékenységét a nyílt média propagandával.

GyMasa 2025.05.20. 10:57:40

@Serény Vélemény:
"Ugyanaz, mint amikor elhívnak nagy autógyárak "
És, ami még szomorúbb, hogyha megnézed pl, az autók kinézetét, azok is valahogy mind ugyanúgy változnak, ahogy az idő telik...
Mivel az autóipari fejlesztési ciklus kb 6 év, ezért, szerintem szinte kizárt, hogy "véletlenül" pont nagyon hasonló desgn elemekkel tűzdelt, hasonló formavilágú autók jelenjenek meg...

gigabursch 2025.05.20. 11:06:25

@Boldeone2:
Jó hír, hogy az általad lelkesen tapisokolt szarháziak elvi kiiktatására megvan a lehetőség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:06:57

@Gery87:

Amikor bejön az amatőrök közé egy profi sportoló, az sose jó.

Soros hálózata pont ez. Ezért probléma.

gigabursch 2025.05.20. 11:08:57

@IdomitottFoka:
Ööööö... Ez Fletó alatt történt először nyilvánosan.

Bár a hazai (magyarnak mégsem nevezném) titkosszolgálat fő jellemzője, hogy kb minden ország titikosszolgálatának ez az adatcsere felülete.
Mondjuk ez sem tölt el büszkeséggel...
:-/

Gery87 2025.05.20. 11:13:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó persze, megint a soros....ennyit tudsz erre reagálni.

ÉN meg akkor előveszem a Putyinkártyát.
Putyin probléma.

tessék.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:22:26

@Gery87:

tagadod azt a tényt, hogy Soros hatalmas hálózatot épített ki Kelet-Európában a polgári-liberális-progresszív értékrend terjesztésére, s erre dollármilliárdokat költött és költ?

Tagadod, hogy a "civil" szféra nagy része a valóságban Soros alkalmazottja, lobbiszervezete?

Tagadod, hogy senki más nem rendelkezik hasonló pénzzel, hogy képes legyen ez ellen harolni?

Gery87 2025.05.20. 11:32:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ez a Soros hálózat végül is mi kárt tett ami meghaladja az Orbáni 15 év szabadrablását Lölő 1500 milliárdos vagyonát és az eltűnt 500 milliárdos banki lopást?
Hogy a többit ne is soroljam?

Mert értem én hogy Soros, csak hát nem Soros vezeti az országot.

"liberális-progresszív értékrend terjesztésére"

Hát ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni...

"Tagadod, hogy a "civil" szféra nagy része a valóságban Soros alkalmazottja, lobbiszervezete?"

Igen.

"Tagadod, hogy senki más nem rendelkezik hasonló pénzzel, hogy képes legyen ez ellen harolni?"

Igen, Orbán pl 1000 milliárdok felett rendelkezik, ahogy FSZB Putyin is...

Szóval nyuggerkedhetsz itt nekem a Sorossal de ez csak azt mutatja hogy vége van kicsi, totál elvesztettétek a valósággal a kapcsolatot, ez a duma már keveseket érdekel, a 65+ os keménymagon kívül....

valis47 2025.05.20. 11:35:58

@Gery87: "Hát ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni..."

Ez hosszú távú projekt. Amúgy de, sokkal inkább jelen van az LMBTQP+ lobbi, a budapesti főpolgármester minden idők legnagyobb prájdjára készül büszkén stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:37:08

@Gery87:

"ezek szerint kurvára nem sikerült, meg K-Európa csak nem akar megbuzulni"

Ez csak az emberek erejét mutatja.

De Sorosék keményen dolgoztak, hogy:
- legyen mindenki ateista,
- legyen homokos értékrend,
- az embereknek ne legyen lakásuk,
stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:38:12

@Gery87:

"Orbán pl 1000 milliárdok felett rendelkezik"

S amikor ezt használja, akkor kiabáltok, hogy miért csinálja. Míg Soros esetében kussoltok ugyanezért. Furcsa...

IdomitottFoka 2025.05.20. 11:40:33

@GyMasa: Na várjál, mi még beszélünk? Aszittem indexen vagyok.

Billy Hill 2025.05.20. 11:47:31

Nem tudom, mit csinál a Zorbán újabban, de tán kirándulást szervezett a Faxerdőbe, egyik érdekes lépés jön a másik után... Ilyen törvényt sem választás előtti évben kell hozni, hanem 2011 óta gyakorlatilag bármikor (kivéve 2014-et, 2018-at és 2022-t).

Aztán itt a Simion-megbékélés, amivel nyugodtan lehetett volna várni még egy hetet (és akkor nem is lett volna rá szükség). Vagy a harcos klubos retorika, amire rögtön be fogja nyomni egy 80-as IQ feletti ellenzék, hogy "mink pedig a béke pártján állunk"; nem tudom a fideszes marketingesek mit szívtak mostanában.

Lehet, hogy tényleg arról van szó, hogy csakis a saját elkötelezett táborral meg lehet nyerni a választást, és most 10 hónapig kizárólag nekik fognak lelkesítőleg kommunikálni (?). Tényleg elég a szavazatuk így?

U. i. A hidegháború idején Bécs volt a szolgálatok játszótere, ez határozottan áthelyeződött Budapestre, csak most már kifelé is látszik, ami nem nagyon jó...

Gery87 2025.05.20. 11:49:03

@valis47:

És?
MI fpg történni?
Semmi.

IdomitottFoka 2025.05.20. 11:49:16

@gigabursch: "Ööööö... Ez Fletó alatt történt először nyilvánosan."

Remélem nem megint feri a mérce. És hát azóta sem sikerült levakarni őket, 15 év ide vagy oda.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Míg Soros esetében kussoltok ugyanezért. Furcsa..."

Nem akarjuk elvenni a kenyeredet. Ti se a miénket, lszi.

Gery87 2025.05.20. 11:52:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orbán az atyaúristen ebben az országban vagy Soros?
Orbán használ közpénzt vagy Soros?

Gery87 2025.05.20. 11:52:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D

Ezek nem soroson múltak, talán az utolsót kivéve.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 11:54:25

@Gery87:

Pedig ez a lényeg: ha nem lenne a Soros-hálózat ennyire kiemelkedően erős, senki se törődne vele.

Gery87 2025.05.20. 12:18:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A lényeg hogy a fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Fel legyenek tárva a mocskos ügyei, el legyen mondva hogy ezek gecik.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

A többi csak duma Sorosról meg a többi sallang...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:25:20

@Gery87:

Tévedsz.

A Fidesz Soros.szervezetként kezdte, s akkor is baj volt, hogy egy gazember leuralta a magyar nyilvánosságot, s akkor még internet se volt.

Nagyon helyes, hogy Orbán sok közpénzzel valamennyire csökkenteni tudta a filantróger befolyását. Erre kapott mandátumot.

gigabursch 2025.05.20. 12:31:23

@IdomitottFoka:
A szomorú az, hogy az 'először' szó kimaradt a mondatrlemzésedből....

Tapi2021 2025.05.20. 12:32:27

Ez pontosan így van! És Miért nem erre mutat rá a kormányzati kommunikáció???

Ugyanazok tarják jogosnak, hogy a román jelöltet kizárták a választásból, ÁLLÍTÓLAGOS külföldi pénzek miatt, amikkel egy TIKTOK kampányt fizettek (vagy nem), miközben itthon meg nem gond nekik, ha egész szerkesztőségeket, újságírókat, civilszervezeteket, pártokat finanszíroznak az idegen érdekek!

Ezt kellene jól elmagyarázni a népnek!

gigabursch 2025.05.20. 12:34:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ha nem válaszolsz rendre Gemilzdr.... hozzászólásaira, okkal, akkor egy ilyen becsavarodott ügynóknek — akinek most húzzák ki a méregfogát— a hozzáokádásaival mit foglalkozol?

Mindenki tudja, hogy hazudik.
Ez a megélhetése.

Tapi2021 2025.05.20. 12:45:13

@Billy Hill: Ugye? Kb. ezeket írtam egy másik posztnál.

Mivel kontraszelektált a kormány/Fidesz szakember gárdája, és el is érték a képességeik határát, át is mentek idiótába meg kontraproduktívba.

Talán nem kéne csak a haveri körből alkalmazni embereket a kormány körül és az önkormányzataikban!!!! .... Mert abból ez lesz. Itt a városunkban is pont ez van, ezt csinálják.
Az önbuktatás útja.

Tapi2021 2025.05.20. 12:47:13

@Billy Hill: "Tényleg elég a szavazatuk így?"

NEM!

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2025.05.20. 12:47:31

@Billy Hill: Most kell lépni, amikor az amerikai kormányzat is ezek ellen van. Ilyen jó lehetőség talán nem lesz több.
A Simion ügyet ügyesen félrevitték, hiszen Orbán nem mondta, hogy vele akar együttműködni, ezt csak a propaganda magyarázta bele. Ez egy szimpla hazugság. Másrészt nem mondhatja a magyar kormányfő, hogy ő aztán nem fog együttműködni egy szomszédállam elnökével. Harmadrészt meg ezzel a kurafival pont úgy lehet együttműködni, mint amennyire ő a romániai magyarok jótevője.

Gery87 2025.05.20. 12:48:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez a duma része.
A valóság meg az hogy a saját hatalmukat akarják bebetonozni.

A fidesznek nem tetszik a kritika és nem akarja hogy NER a média által folyamatosan ellenőrizve, kritizálva és bírálva legyen.
Fel legyenek tárva a mocskos ügyei, el legyen mondva hogy ezek gecik.
Ennyi az egész a többi csak süket duma a "szuverenitásról" meg "ügynökökről"...

A többi csak duma Sorosról meg a többi sallang...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:49:40

@Gery87:

Bezzeg a liberálisok nem akarják bebetonozni saját hatalmukat!

Gery87 2025.05.20. 12:49:40

@gigabursch:

:D
Jó, jó lesz ez.
Végetek van, ebből látszik.

Gery87 2025.05.20. 12:52:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

15 év NER áll szemben a bármi mással.
Nem mindegy azért hogy mi betonozza be magát nem?
Ha lehet választani akkor ne a NER, ennyi biztos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 12:56:37

@Gery87:

Mi a jobb: a fideszes vagy a ballib kormányzás?

A keresztény nemzeti politika vagy a globalista liberális politika?

Választani kell közülük.

Tapi2021 2025.05.20. 13:00:23

A hozzászólások alapján egy másik kommunikációs feladata lenne a kormánynak, hogy NE HAGYJA, hogy az ellenzék egyenlőségjelet tegyen a szólásszabadság és a kormánykritika és az idegen/külföldi érdekcsoportok, akár államok finanszírozása, tehát az ÜGYNÖKI MUNKA közé!

Mert most hagyják.

Az ellenzék egy szót sem szól arról, MIÉRT ADNA egy idegen hatalom nekik pénzt? Csak arról, hogy jajj, nem hagyják, hogy kritizáljuk a kormányt! Diktatúra van.
Kritizálni meg csak úgy tudunk, ha az idegenek fizetnek érte...!!!!

De akkor az idegenek ugye lehetnének oroszok is, meg kínaiak, meg pirézek!!! Is.
Szóval, akkor mi volt a gond a román ügyben???

Erre rendre itt sem ad egyenes választ senki. Pedig már párszor feltettem a kérdést.

Szóval a kormány megint csak defenzívában van és hagyja, hogy az ellenzék tematizáljon, narráljon.
Pedig pofon egyszerűen el lehetne mondani, hiszen én is leírtam két mondattal, mi a gond az idegen pénzzel, BEFOLYÁSSAL. Ha az nem a műemlékek felújítására jön, hanem konkrétan a belpolitika, a választások befolyásolására. És nyilvánvalóan csak egy bizonyos oldalhoz.

Ami meg NEM DOLGA - sőt! - sem az EU-nak, sem az USA-nak, sem másnak.

Miért nem mondja ezt el valaki KÖZÉÉRTHETŐEN?!

IdomitottFoka 2025.05.20. 13:11:09

@Tapi2021: az a helyzet, h az ellenzéknek semmi beleszólása, h egy romániai választáson ki indulhat úh felesleges rajtuk számon kérni. a vélemény meg...

az h a fidesz szankcionálná az idegen finanszírozást, az elég ocsmányul néz ki annak fényében h ugyanúgy "civil" szervezetek (+állami vállalatok, közmédia) felhasználásával közpénz milliárdokat tol a választási kampányára. meg mondjuk francia, szlovén, portugál és most már román elvtársai kampányaira is.

úh kár itt holmi tisztességről papolnotok, az a 3-4 ellenzéki olvasója ennek a blognak amúgy se fogja bevenni.

Tapi2021 2025.05.20. 13:11:46

A kormánykritika nem hogy nem tiltott Magyarországon, hanem a lehető legszabadabb talán egész Európában! Megy is a lehető legdurvább módon.
És az ellenzék hangja bőven eléri a szavazókat.

Egészen más kérdés, hogy ez a "kritika" - amely jó részt csúsztatások és hazudozások, meg uszítások elegye -, idegen pénzből, ami ugye idegen ÉRDEKET jelent!, megy vagy nem?

Lehet, hogy adott újság vagy újságíró magától is ezeket írná és így. De ha ott az idegen érdeket szimbolizáló pénz, akkor honnan lenne tudható, hogy ez a kritika, VÉLEMÉNY az övé, övék, vagy a fizetőé???

Normális országban erről nem is lenne vita. Annyira egyértelmű, hogy az ilyen pénz korrumpál, lefizet. EZÉRT TILTOTT!
KI és hogyan állíthatná, hogy független, ha idegen érdekcsoport, személy, kormány... FIZETI?

valis47 2025.05.20. 13:17:50

@Tapi2021: Erre a válaszuk nyilván az, hogy a nyugati szövetség, az unió tehát "mi" adja a pénzt, nem az ellenség.
Budapest az egyetlen európai főváros, amelynek a lakosai többségükben Európával, az EU-val azonosulnak, és nem a saját hazájukkal! Első számú identifikációjuk az, hogy ők Uniósok, Európaiak, nem pedig Magyarok. Ez unikum, ilyen sehol nincsen máshol Európában. Annak, hogy a magyar balliberális oldal miért "ront rá mindig a nemzetre", mint OV egyszer mondta (nagy felzúdulást keltve), megvannak az okai. Ő ugyan azt mondta, nem genetikai... de van, amikor genetikai is, igen.

Tapi2021 2025.05.20. 13:19:21

@IdomitottFoka: A MEGVÁLASZTOTT magyar kormány JOGSZERŰEN tol MAGYAR pénzt a MAGYAR médiába, különösen - milyen furcsa - az általa fenntartott állami médiába.

Hogy a magyar kormány ezt tette volna külföldön, azt igazolnotok kéne!

A te hozzászólásod is egy tipikus csúsztatás és demagógia, pl. ezekre is reagálhatna egy JÓ kormánykommunikáció.

És a lényeget te is kerülöd, mint a forró kását, mivel lebuknátok, ha egyenes választ kéne adni. Lásd a román esetet. Vagy azt, hogy lehet-e egy magyar POLITIKAI sajtó független, amikor idegen erők fizetik?
Ráadásul napnál világosabban az okból, hogy harcoljon a saját országa MEGVÁLASZTOTT kormánya ELLEN. Mert annak LEVÁLTÁSA ezen idegen finanszírozók ÉRDEKE!!!

Különben miért is adna erre pénzt????

Billy Hill 2025.05.20. 13:23:08

@megamovieboy: "A Simion ügyet ügyesen félrevitték, hiszen Orbán nem mondta, hogy vele akar együttműködni, ezt csak a propaganda magyarázta bele."

Szerintem meg egyszerű volt a feladat: átad egy felújított épületet, és nem beszél egyáltalán a szomszéd ország választásáról, meg választásokról sem... Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. (Ha nyert volna, akkor kellett volna egy valamilyen gesztust tenni felé, de nem nyert. Nincs nyerés, nincs említés előtte, nincs mit félrevinni sem.) Nem nagyon értem az ilyen hibát, ez nem volt jellemző.

CIA-s mélyállammal kapcsolatban: szerintem nem lehet így nekikmenni. Lehet, hogy 3,5 év múlva megint a demokraták lesznek hatalmon, akár 8 évig.

Tapi2021 2025.05.20. 13:23:25

@valis47: Persze, tehát MI nem adjuk oda a nekünk járó pénzeket magunknak, hogy megbuktassuk a magunk által választott - és többször újraválasztott - saját kormányunkat...

Meg úgy általában, mi nem értünk egyet magunkkal.

Boldeone2 2025.05.20. 13:31:59

@Tapi2021: Meddig akartok még hatalomban maradni, és fenntartani ezt az abszurd, szélsőjobboldali rendszert, amely jövőre már 16 éve kormányoz; a tanulatlanok és az idősek manipulálásával!

Ilyen ember, aki ennyire foggal - körömmel küzd a hatalomért mint Orbán, szinte sehol sincs! "Harcosok klubja" - édes istenem!
Ennek az embernek már idegszanatóriumban lenne a helye!

A szép idők elmúltak, a Fidesz kiöregedett párt, a fiatalabbak elsöprő többsege a Tisza mellett!

Orbánék tűnjenek már el végre! Elég volt már belőlük, a politikájuk mára minden szempontból zsákutca lett!

Egy kibacott szekta, nem több!

Tapi2021 2025.05.20. 13:32:29

@Billy Hill: "Nem látom azt a várakozó tömeget, amely egy tihanyi apátsági felújítós beszédbe kifejezetten Simion-t kért volna bele. "

Pontosan! Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra. (Az sem baj, ha kívülről kell megvenni mert nincs ilyen a haveri körben! A fizuja meg a haverokra szánt pénzből megy esetleg... Rogán már kibírná...) És csak arról beszélni, amit ezek már jobbról balról átrágtak. SZAKMAI SZEMMEL. Számba véve az összes lehetséges hatást és következményt. ...

Ez az amatőrség gondolom mindig meg volt, csak egy ideig elég volt. Kb. a kegyelmi ügyig. Oda már több tudás kellett volna, be is bukták.

Boldeone2 2025.05.20. 13:39:18

@Tapi2021: Nagyon jól tudod, - valahogy - minden rezsimnek vége lesz, így az Orbánnak is...Most megállt teljesen a tudomány, hibát- hibára halmoznak...

Azzal, hogy most állami százmilliókból teleszarja a Fidesz a közösségi médiát, - way too much - csak unszimpibb lesz...

Én ha beírok néha egy- egy hozzászólást, nem ritkán több száz like- ot kapok...A Fidesz tele van torz világlátású, demagóg emberekkel, így a mediaharcot sem tudják megvívni. Egyszerűen gyengék

Soha nem fogja tudni tematizálni a facebookot. Buták. Azt sem érzik, hogy amit napi 30x erőszakosan az arcodba tolnak, az kontraproduktív...

Tapi2021 2025.05.20. 13:39:22

@Boldeone2: Van igazság abban, amit mondasz!
A probléma az, hogy továbbra sincsen látható politikai erő, amely minket, a Fidesz-KDNP mögött álló embereket, milliókat - a mi értékrendünket, érdekeinket, világnézetünket, akár hitünket - képviselné! :-(

Fene sem bánná már, ha személyükben a lejárt politikusok elmennének, HA lenne helyettük SZÁMUNKRA más. De nincs.

Boldeone2 2025.05.20. 13:43:22

@Tapi2021: Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra"

- Késő. Már a rendszer korábbi kitartottjai is, mint Fábry Sandor is beszól a Fidesznek....Elindult a belső romlás, mint anno az államszocializmusban...

Hidd el, nem lesz a Magyar- kormány: jönnek az EU- pénzek, a politika mérsékeltté válik, és Magyar nem is baloldali ...

Orbánnak és a Fidesznek túl sok volt már az abszolút hatalom, az országnak pedig az örökös gyűlölködés és küzdelem!

Tapi2021 2025.05.20. 13:44:18

@Boldeone2: "Azzal, hogy most állami százmilliókból teleszarja a Fidesz a közösségi médiát, - way too much - csak unszimpibb lesz..."

Igen, mert nem mindegy mivel és HOGYAN szarják tele, mert nincs aki ehhez ÉRTENE. :-(
Ezt mondom mióta.

Boldeone2 2025.05.20. 13:47:46

@Tapi2021: Tisztelet és Szabadság Párt (röviden TISZA) egy magyarországi politikai párt. 2021-es öndefiníciójuk szerint olyan ideológiamentes formáció, amely jobbközép pártként középutas politikát folytat. "

- Tehát " jobbközép" ...az miért nem jó nektek?

Én is látom Magyar hülyeségeit, de már nagyon érik a változás...

Eddig 500 md forint veszett el? Megérte a " szabadságharc"

Olyan ez mint egy munkahely: ha folyamatosan ellenkezel a főnökkel, - lehet hogy mosolyog rád - de nem lesz prémium

Sehová nem vezet a folyamatos harc!

Boldeone2 2025.05.20. 13:51:18

@Tapi2021: Majd nézd meg, hányan lesznek a Budapest Pride- on! A fél Európa eljön, még azok is, akik averziókat táplálnak.

Pont az ellenkezője történik, mint amit Orbán akar...Magyar nem lesz kint, de Orbánt gúnnytáblákra fogják tenni!

Boldeone2 2025.05.20. 13:54:06

@Tapi2021: Orbán azt nem érti, hogy az embernek időnként MEG KELL BÉKÜLNi! Nem lehet sem a buzikat a föld alá dugni, mert a tiltott gyümölcs a fiataloknak mindig édesebb!

Szerintem Ukrajna is EU- tag lesz, hosszú távon...

Tapi2021 2025.05.20. 13:59:27

@Boldeone2: "Orbánnak és a Fidesznek túl sok volt már az abszolút hatalom"

Igen, ez is elaltat, önteltté, figyelmetlenné tesz, tehet. De ennél is nagyobb probléma a totális belterjesség és kontraszelekció.

NINCS EMBERÜK! Főleg kiváló szakijaik. Mert azok nem jutnak be a körbe!

Ezt most látom közelről itt nálunk, mert váltás volt az önkoriban. Egyszerűen szörnyű, kikkel töltötték fel a városházát.
Ahová meg nem találtak ismerőst, hoztak más városokból vezetőket! Csillagászati pénzekért, amik miatt pár alkalmazottnak repülnie kellett...
De ez nem azért van, mert nem lenne jó helyi szakember adott pozícióba (féláron is), hanem, mert nem része az ismerősöknek, ismerős nem ajánlotta, meg NEM IS ISMERIK ezeket.
Pályázatok persze nincsenek is. Stb.

Ez a bukás igazi útja. És a kormánynak is.

Mert az persze nem igaz, hogy rosszul kormányoznak, mindent elszúrtak, stb. Mert nagyon sok jó programot vittek végig, sok jó politikájuk volt/van.
Ideológiailag is rendben vannak (innen nézve).

Csak ez hozhat mondjuk 20-30%-ot (az eredmények), a többit ÉRZELEMBŐL húzzák vagy nem húzzák be a szavazók. LÉLEKTAN!

Nem véletlen, hogy az ellenzék sem szakpolitikai ügyekkel kampányol, hanem puszta ÉRZELMI, ideológiai, szimbolikus ügyekkel és próbálja az ÉRZELMEKET felkorbácsolni a kormány ellen!
(Ha csak az van, ferdítésekkel, hazudozással is. Lásd most az idegen érdekek pénzéből biztosított magyar "sajtószabadság" ügyét! Ami lefordítva annyi, hogy ha van egy magyar nemzeti sajtó, akkor kell egy másik is, amit mondjuk a Habsburg-ház fizet...Mert arra a sajtóra is van valakiknek igényük.)

Tapi2021 2025.05.20. 14:02:32

@Boldeone2: "- Tehát " jobbközép" ...az miért nem jó nektek?"

Jobbközép, konzi, keresztény lenne egy párt, amelynek támogatója gyakorlatilag az ÖSSZES valaha volt BALLIB párt és szavazó?

A TISZA mögött jelenleg 90%-ban ezek állnak.

Leírni bármit lehet! A valóság meg az, ami.

Arra sem lennék méltó, hogy magamat szembe köpjem, ha erre a pártra és főleg erre a vezetőre szavaznék!

Tapi2021 2025.05.20. 14:06:15

@Boldeone2: Az EU NEKÜNK NEM A FŐNÖKÜNK!
Csak nektek! :-(

Billy Hill 2025.05.20. 14:09:13

@Tapi2021: "Pontosan! Teljes a káosz. Ilyenkor nem kéne sajnálni a pénzt PROFI politikai kommunikátorokra." - Csakhogy ez nem tanácsadó kérdése, ez maga Orbán, aki eddig ilyen Simion-os típusú hibát keveset vétett. Neki ki mondja meg, hogy mikről beszéljen, és mikről nem kell?

Billy Hill 2025.05.20. 14:12:06

@Billy Hill: Vagy kiadták neki, hogy nyomja ki Simion-t a versenyből, ezért úgy tett, mintha támogatná - amire sok román instant úgy reagált, hogy "ha a Zorbán nyomja, akkor viszont nem szavazok rá", és voilá... Ez mesteri trollkodás lett volna. :-)

Tapi2021 2025.05.20. 14:12:35

@Boldeone2: "Majd nézd meg, hányan lesznek a Budapest Pride- on! A fél Európa eljön, még azok is, akik averziókat táplálnak."

Valószínű, hiszen Európában dúl a pogányság! Éppen ennek próbálunk, amíg tudunk ellenállni!

És az ellenfél erősebb. Mi vagyunk a kis Dávid, ők a Góliát. De nem a mérettől függ az igazság.
Igaz, legtöbbször a valóságban akkor is Góliát győz, ha nincs igaza.

Meglátjuk.

Mindenesetre az valóban nem következett be, hogy Európa keresztényei ennek ellenálljanak.
Ebből sok minden következik. Az is benne van, hogy Európa nagyobb részén a kereszténység már valóban ELBUKOTT. :-(
Nagyon úgy néz ki.

Itt is már csak ez a kormány van a pogányok útjában.
Meg is tesznek, tesztek mindent, hogy elsöpörjétek.

Tapi2021 2025.05.20. 14:22:25

@Billy Hill: Azok a hozzáértő tanácsadók, akiket erre vesznek fel! Kb. az összes amerikai elnök pl.

Még azt is megmondják, melyik tv interjúhoz milyen színű legyen a nyakkendőjük. (Mert lekutatják, hogy annak milyen hatása van az adott közönségre!)

És ezt nem hasra ütve teszik, hanem mert értenek a tömegmanipulációhoz, a médiához, a politikai kommunikációhoz.

Persze még velük is lyukra lehet futni, de nélkülük pláne.

Gery1987 2025.05.20. 14:30:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nézz körül a régióban. Melyik jobb?
A narrativad szart sem ér.

15 éve élsz a buzerans sorosista atlantista liberális Bulgáriában aztán itt vernyakolsz hogy milyen szar...

Gery1987 2025.05.20. 14:32:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha a NER jelenti a nemzetpolitikát akkor ennél jobb a "atlantista nemzetpolitika".

Gery1987 2025.05.20. 14:33:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Magyarul a nernek nincsenek eredményei.
Ami pluszt ad a nemzethy vernyakolassal, gyuloletkeltessel, az meg nem kell, rosszabb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.20. 14:35:56

@Gery1987:

Azaz ha nem többet a liberalizmus, akkor anyagilag se éri meg azt választani.

Gery1987 2025.05.20. 14:48:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jaj hagyjuk már ezt, ugyanolyan kisember vagyok mint te...

2025. 2025.05.20. 15:22:53

Túl sok már a hozzászólás, nem olvasom végig: még egyik hülye sem kontrázott rá azzal, hogy Le Pen pártja is kapott pénzt Orbántól az MKB Bank által?

2025. 2025.05.20. 15:27:23

Rohadt Index: percekig buszokat meg tűzcsapokat kell pipáznom, hogy elmenjen a hozzászólás?! K....ra elegem van már, basszátok meg!

GyMasa 2025.05.20. 16:14:57

@IdomitottFoka:
Feri nem "mérce", hanem egy szégyenteljes folr az ország türténelmén.
És, mivel te és az oldalad ezt hajlamos mindig elfelejteni, ezért kerül mindig elő, mint elrettentő példa.
Habár a múlt heti, igen furcsa "lemondása" óta valóban nem sok értelme van róla többet beszélni, hiszen, ha tartja a szavát, akkor részéről teljesítette az elvársaimat.
(itt persze nagyon is óvatos vagyok és azt mondom, várjuk ki a végét.)

GyMasa 2025.05.20. 16:20:10

@Tapi2021:
Igen, ez a magyarázat engem is érdekelne, de nagyon...

valis47 2025.05.20. 16:21:11

@Tapi2021: Mi Hazánk? Ők legalább nem tolják a beteg kereszténycionizmust (önmagában oximoron a fogalom).
Persze kellene fejlődniük.

GyMasa 2025.05.20. 16:21:50

@megamovieboy:
Nem, mintha a másikkal együtt lehetne dolgoznia.

Gery1987 2025.05.20. 16:22:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, csupán mérlegelem melyik okoz kevésbé rosszat.

GyMasa 2025.05.20. 16:42:58

@Tapi2021:
Nem melleselg, pedig ezek a pénzek a szabad piacba is beavatokznak.
Ha egy sajtótermék nem képes megélni a piacról, annak tönkre kell mennie, ahogy, ugye azt a liberális gazdaságpolitikusok fennhangon hirdetik is.
(pl. a MALÉV emiatt nincs már velünk)
Mindez azon felül, hogy idegen országok csak ne pénzeljenek semmit az országban!
EZ a nyivákolás pedig annak a fényében különüösen visszás, hogy kb a világ minden valmairevaló országában hasonlóan állnak ehhez a témához...
(Az USA pl. sokkal szigorúbb ezügyben)

Boldeone2 2025.05.20. 19:58:33

@GyMasa: azon felül, hogy idegen országok csak ne pénzeljenek semmit az országban!"

- Miért ne? Attól csak jobb lesz mindenkinek az országban! Munkahelyek százai kerülnek veszélybe!

vergyula 2025.05.20. 22:12:55

@2025.: "Túl sok már a hozzászólás, nem olvasom végig"
Megértelek, néha én is fogom a fejem emiatt.

vergyula 2025.05.20. 22:16:00

@2025.: "Rohadt Index: percekig buszokat meg tűzcsapokat kell pipáznom, hogy elmenjen a hozzászólás?! K....ra elegem van már, basszátok meg!"
És a motorbiciklibe beletartozik az 1 négyzetbe belelogó visszapillantó is???

vergyula 2025.05.20. 22:17:04

@GyMasa: "Ha egy sajtótermék nem képes megélni a piacról, annak tönkre kell mennie"
Legyen úgy. :DDD

gigabursch 2025.05.21. 07:06:08

@GyMasa:
Hmmmm.
De ugye amikor a magyar kormányzat a közel:keleti kereszténység támogatására forrásokat biztosít — amúgy helyesen —, akkor te sem feltétlenül tiltakozol.

Csak arra akarok kilyukadni, hogy ennyire nem fekete-fehér.

gigabursch 2025.05.21. 07:07:17

@vergyula: @2025.:
Addig pörgesd újra, amíg kilenc különböző kép lesz.
Akkor használható.

gigabursch 2025.05.21. 07:09:07

@vergyula: @2025.:
Sokat segít a szűrés.
Az egyiket nem érdemes elolvasni, a másikat meg érdemes kihagyni és semmit sem reagálni rá.

GyMasa 2025.05.21. 09:12:57

@gigabursch:
OK, akkor úgy látszik, nem fogalmaztam világosan:
Tehát, ne pénzeljenek propagandát az országban.
Az, hogy egy adott ország, mondjuk téámogat kisebbségi vagy vallási projekteket, az OKés, amíg annak nincs propaganda aspektusa, vagy nyílt ellenállása az adott ország jogrendszerével.

Tapi2021 2025.05.21. 10:37:24

@2025.: "hogy Le Pen pártja is kapott pénzt Orbántól az MKB Bank által?"

Ez a francia és a magyar törvények szerint szabályos volt?

Igen!

Orbánék fizetnek francia lapokat, hogy tolják a magyar propagandát? És uszítsanak a francia megválasztott kormány ellen?

NEM!

Tapi2021 2025.05.21. 10:44:00

@gigabursch: @GyMasa:

Persze, nem a kútfúrásról, templomok újjáépítéséről... beszélünk itthon sem. Hanem a belpolitika, a választások befolyásolásáról. Ami nagyon más.

De ezt mindenki pontosan tudja, csak az ellenzék úgy tesz, mintha hülye lenne, hiszen nekik most az idegen finanszírozás éppen az ÉRDEKÜK!

Ha ellenzékben a Fidesz sajtója kapna pl. az oroszoktól, az a világvége lenne. +Hazaárulás!" Ugye?

KETTŐS MÉRCE! Mint mindig.

vergyula 2025.05.21. 11:29:53

@Tapi2021: "Ha ellenzékben a Fidesz sajtója kapna pl. az oroszoktól, az a világvége lenne. +Hazaárulás!""
Viszont kormányon ezzel semmi gond. :D

gigabursch 2025.05.21. 11:36:33

@GyMasa:
Nyilván!

Ezért írtam, hogy érdemes egy kicsit körültekintőbben fogalmazni, mert a VALÓBAN karitatív tevékenység és a politikai hancúrozás között nem csak a különbség több, mint árnyalatnyi, hanem a kettős mérce alkalmazásának a vádját is átlátható (transzparens) módon lehet helyén kezelni.

De mivel itt többen vagyunk, akik nem azonos műveltségi szinten állunk pl a blog félhülyéjével szemben, ebből fakadóan legyen alapelvárás, hogy helyesen fogalmazzunk.
De legalább javítsuk magunkat, ha valami félrement.
(Nálam is sikerült jópár nem túl ésszerű és vitatható mondat, nincs itt csoda)

Szerintem túltárgyaltuk.

@Tapi2021:
Igen, a kettős mérce a fő gond.

Tapi2021 2025.05.21. 11:56:39

@vergyula: Tudsz arról, hogy a magyar kormányt az oroszok fizetnék?

Tapi2021 2025.05.21. 12:02:23

@gigabursch: "Igen, a kettős mérce a fő gond."

Az egyik. A másik és fő gond az - amiről a törvény szól -, hogy vannak akiknek nincsen gondjuk azzal, ha a Habsburgok, akarom mondani, más idegen erők fizetik őket és AVATKOZNAK BE ezzel a BELpolitikába.

DE ezzel csak akkor nincsen gondjuk, ha ezt az ő javukra teszik! PILLANATNYI érdekeik és politikai szándékaik szerint. Ha fordítva lenne, ők is - jogosan! - ordítanának hazaárulást és a NEMZETI szuverenitás durva megsértését.
Na ez a kettős mérce.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.05.21. 12:03:02

@Tapi2021: na az utolsó előtti többszavas mondatban van pontosan leírva az évszázados hiba.

vergyula 2025.05.21. 12:04:42

@Tapi2021: "Tudsz arról, hogy a magyar kormányt az oroszok fizetnék?"
Persze, én vagyok a közvetítő.

Úgy az igazi, ha egyből bizonyítékot is követelsz.

Tapi2021 2025.05.21. 12:06:19

@vergyula: De akkor miért utalgatsz erre?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.05.21. 12:07:21

@Tapi2021: Gyuszi gyorsabb volt, épp most akartam írni, onnan tudja, hogy megírta a FOS. Akkor pedig az úgy van.

vergyula 2025.05.21. 12:07:33

@Tapi2021: "DE ezzel csak akkor nincsen gondjuk, ha ezt az ő javukra teszik! PILLANATNYI érdekeik és politikai szándékaik szerint. Ha fordítva lenne, ők is - jogosan! - ordítanának hazaárulást és a NEMZETI szuverenitás durva megsértését."
Ahogy téged ugyanezért nem zavar a kormány médiatorzítása.

vergyula 2025.05.21. 12:10:48

@Tapi2021: Mert jó esélyt látok rá, és nem vagyunk a bíróságon.

Tapi2021 2025.05.21. 12:49:14

@vergyula: "Ahogy téged ugyanezért nem zavar a kormány médiatorzítása."

Magyar kormány, magyar pénzből, JOGSZERŰEN támogat magyar - főleg az eleve hozzátartozó állami - sajtót.

Hogy jön ez ahhoz, hogy idegenek fizetnek magyar sajtót, nyilván mert az az ÉRDEKÜK?

Görcsösen próbáljátok e kettőt ugyanannak bemutatni és egyenlőségjelet tenni közéjük, csak hát...

És amit mutatsz olyan állami sajtót, amely éppen nem a regnáló kormány felé húz, akkor beszélhetünk arról is.

Tapi2021 2025.05.21. 12:51:28

@vergyula: "Mert jó esélyt látok rá, és nem vagyunk a bíróságon."

Az a gond, hogy nem látsz te semmi ilyet! Mert nincs is ilyen. Csak oda akarod látni, képzelni.
Aztán elhiszed magadnak.

Ezt csinálja az ellenzék.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.05.21. 13:08:20

@Tapi2021: a portugál olyan egyébként. Úgy kell elképzelni a portugál állami tévé hírszerkesztését mintha minden hír után megszólaltatnák a Donáth Annát.
De amúgy félnek is rendesen, amíg a Costa kormány volt, addig a chegás híreket gyakorlatilag elhallgatták, Luis Montenegrót mutogatták előnytelen képekben. Most ugye hangyányit szaladt a Chega, most Montenegrót csak hülyézik, de az előnytelen képek Venturáról vannak.
Az ottani kereskedelmi tévék pedig olyan woke balfaszok hogy még. Élő közvetítés ment a Hamasz túszok visszaadásáról !

vergyula 2025.05.21. 13:19:33

@Tapi2021: "Görcsösen próbáljátok e kettőt ugyanannak bemutatni és egyenlőségjelet tenni közéjük, csak hát..."
Nem feltétlenül egyenlő, de ezekben igen: torzítanak, és nem feltétlenül az igazság irányába.

Alöksz Róz Unbanned 2025.05.21. 13:19:48

@Tapi2021: "Orbánék fizetnek francia lapokat, hogy tolják a magyar propagandát?" - franciát nem tudok (bár lehet találnék, ha rákeresnék), de német és osztrák lapokat fizetnek, hogy a magyar propagandát tolják.

vergyula 2025.05.21. 13:20:29

@Tapi2021: "Az a gond, hogy nem látsz te semmi ilyet! Mert nincs is ilyen. Csak oda akarod látni, képzelni.
Aztán elhiszed magadnak."
Köszönöm Doktor úr, mennyi lesz a mai kezelés?

Tapi2021 2025.05.21. 14:05:53

@vergyula: "Nem feltétlenül egyenlő, de ezekben igen: torzítanak, és nem feltétlenül az igazság irányába."

Ez lehet, de nem arról beszélünk, hogy az ellenzéki médiának nem szabad hazudnia! Nem mondhat BÁRMILYEN kritikát a kormányról... Stb.

Hanem csak arról, hogy ezt ne külföldi pénzen, és akkor feltételezhetően a külföldi finanszírozó érdekében vagy azzal megegyező érdekből tegye.

Pl. honnan tudhatod, ha az USA (EU, oroszok, kínaiak, pirézek...) állja a cehhet egy magyar szerkesztőségben, hogy az ott író újságíró a saját véleményét írja vagy az USA-ét?

Vagy: nem éppen az torzítja el a belpolitikai piacot, hogy egyébként a választók szerint törpe pártot a külföld által fizetett média jóval nagyobbnak, befolyásosabbnak láttatja? Mert van pénze így erre, hogy maga fölé nagyítót tegyen?
Nem a választók megtévesztése ez?

És milyen elv alapján érzi bárki úgy, hogy neki joga és kötelessége beleszólni egy másik ország politikai ügyeibe, belügyeibe, ÉS "besegíteni" annak a médiának, amely SZÁMÁRA KEDVES?
Milyen alapon érezheti úgy egy idegen hatalom, hogy neki a küldetése "kiegyensúlyozni" egy másik országban - amely egyébként teljesen része a nyugati demokráciáknak!!!, szövetségi rendszereknek - a sajtót?
És persze nyilvánvalóan csak egyik oldal felé. Ha ott éppen nem a szimpatikus kormány van hatalmon. ???

vergyula 2025.05.21. 14:28:16

@Tapi2021: "Hanem csak arról, hogy ezt ne külföldi pénzen, és akkor feltételezhetően a külföldi finanszírozó érdekében vagy azzal megegyező érdekből tegye."
Ha egy médium véleménye egyezik a külföldi finanszírozó érdekével, az nem a médium hibája.
Ezt már nemrég leírtam, de még1x: abból kiindulva, hogy mennyien kritikusak (itthon) a kormánnyal szemben, elég valószínű, hogy a kritikus újságírók is a saját véleményüket fogalmazzák meg. Szerintem ez a másik oldalon is így van, pl. orosz, kínai támogatással.
Ezzel szemben pl. a vietnémi lájkolók nyilván csak a pénzért csinálják.

"Milyen alapon érezheti úgy egy idegen hatalom, hogy neki a küldetése "kiegyensúlyozni" egy másik országban a sajtót"
Ezt tőlük kell megkérdezni.

"amely egyébként teljesen része a nyugati demokráciáknak!!!, szövetségi rendszereknek"
Úgy is kéne viselkedni.

"És persze nyilvánvalóan csak egyik oldal felé. Ha ott éppen nem a szimpatikus kormány van hatalmon."
Mások is beleszólnak, és másoknak a másik oldal a szimpatikus.

valis47 2025.05.21. 14:48:55

@vergyula:
"Ha egy médium véleménye egyezik a külföldi finanszírozó érdekével, az nem a médium hibája."

Mivel finanszírozási kapcsolatban áll vele, erősen feltételezhető azért a kettő között összefüggés.
Az pl. nyilvánvaló, hogy a finanszírozók érdekeltek a magyarországi kínai beruházások elleni hangulatkeltésben, vagy a Paks2 beruházás elleni hangulatkeltésben, és ennek megfelelő cikkek születnek évek óta.
Sőt még a koreai beruházások elleniben is érdekeltek, minden jel szerint. Bár Dél-Korea ugyebár a "szabad világ" oszlopos tagja, hiába.

IdomitottFoka 2025.05.21. 14:53:46

@Tapi2021: "honnan tudhatod, ha az USA (EU, oroszok, kínaiak, pirézek...) állja a cehhet egy magyar szerkesztőségben, hogy az ott író újságíró a saját véleményét írja vagy az USA-ét?"

Elég jól ismertek ezek az újságírók, és 10-20+ éve ezt írják.

"a választók szerint törpe pártot"

Önámítás a tiszát törpének hinnetek. De lelketek rajta.

Amúgy a választók által nem is létező kdnp rendezvényeket szervez, a kivezényelt rendőrökkel bábozik, semmilyenzsóti mindenbe belepofázva szerepelget, nem a választók megtévesztése ez?

"És milyen elv alapján érzi bárki úgy, hogy neki joga és kötelessége beleszólni egy másik ország politikai ügyeibe, belügyeibe, ÉS "besegíteni" annak a médiának, amely SZÁMÁRA KEDVES?"

kérdezd meg vikitől. janza, lepen esetében nem fogta vissza magát, meloni körül is ott táncikált. nem mintha zavarna, csakolyan göbbelszes a számonkérés.

"És persze nyilvánvalóan csak egyik oldal felé. Ha ott éppen nem a szimpatikus kormány van hatalmon. ???"

Egy halom magás repub jött és szopkodta vikiéket, és a kesma mellett a függetlenek is beszámoltak róla. és akkor a posztszovjettürkök buksisimijeiről nem is beszéltünk.

valis47 2025.05.21. 14:56:15

Vagy akár a Rákosrendező téma is ilyen. Tulajdonképpen semmilyen beruházást nem akarnak Magyarországon látni, ami:
- Nem német, bár még ez is változhat.
- Nem is uniós pénzből valósulna meg.

Természetesen magyar pénzből megvalósulót sem, hiszen még az is növelheti a GDP-t, így kedvezhet a kormánynak szerintük. Meg elveszi a lehetőséget a nyugati befektetőktől, hogy tipikus járadékhúzó sémákat működtessenek. A "NER" "ráteszi mocskos mancsát" a Vodafone-ra, Ferihegyre, ahelyett, hogy külföldieket gazdagítsanak örökké ezek.

IdomitottFoka 2025.05.21. 15:00:14

@valis47: "Mivel finanszírozási kapcsolatban áll vele, erősen feltételezhető azért a kettő között összefüggés."

Ha ez lenne a szempont, akkor már rég nem finanszíroznák őket, beruházás még nem maradt el ilyen alapon. És akkor már egyszerűbb lenne a nereseket lefizetni...

Tapi2021 2025.05.21. 15:14:35

@Alöksz Róz Unbanned: "de német és osztrák lapokat fizetnek, hogy a magyar propagandát tolják."

Konkrétan? Igazolás?

Tapi2021 2025.05.21. 15:18:21

@vergyula: Most komolyan, csak szándékosan nem lehet érteni, mi a gond azzal, ha külföldiek támogatnak magyar POLITIKAI lapokat, "civileket"!?

Tapi2021 2025.05.21. 15:19:49

@valis47: Csak szándékosan nem értik.

IdomitottFoka 2025.05.21. 15:25:31

@Tapi2021: Most komolyan, csak szándékosan nem lehet érteni, mi a gond azzal, ha közpénzen támogatnak magyar POLITIKAI lapokat, "civileket"!?

vergyula 2025.05.21. 15:27:44

@Tapi2021: Elég hosszan írtam már erről. Nemtom melyik részét kéne megismételnem.

vergyula 2025.05.21. 15:43:30

@Deak Tamas: Na mondjuk én sosem cigányoztam.

Drága Lomniczi, remélem jóváhagyatta a cikket az M1 riporterével.

Tapi2021 2025.05.21. 15:44:58

@IdomitottFoka: "Elég jól ismertek ezek az újságírók, és 10-20+ éve ezt írják."

Ez nem volt kérdés. Tudjuk, hogy vannak akik nem feltétlenül a szuverén magyar nemzetállamért dolgoznak. Ezeket eddig is labancoknak - a külföld kiszolgálóinak - tartottuk.

Itt az a vita tárgya - leírom sokadszor - hogy jó-e az, ha ezeket (vagy bárkit) idegen erők, idegen érdekből fizetik?

És, ha X fizetheti a magyar újságírókat, "civileket", politikusokat, akkor Y is?

"a választók szerint törpe pártot"

Önámítás a tiszát törpének hinnetek. De lelketek rajta."

A Tisza új szereplő, a külföldi finanszírozás meg évek, évtizedek óta tart. És ideje rendbe tenni ezt.
És eddig sem a Tiszával kapcsolatban merült ez fel.

Tapi2021 2025.05.21. 15:56:24

@IdomitottFoka: "Most komolyan, csak szándékosan nem lehet érteni, mi a gond azzal, ha közpénzen támogatnak magyar POLITIKAI lapokat, "civileket"!?"

Ezzel a világon semmi. Mind magyar.
Melyik kormány nem támogatja saját országa EGYES médiumait? Az eleve általa felügyelt közmédián kívül?

Vajon mennyi pénzt ad pl. a német kormány az AfD lapjának?

valis47 2025.05.21. 16:00:11

@Deak Tamas: És ezek a normák Izraelre miért nem vonatkoznak vajon?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.05.21. 16:04:48

@valis47: már a kérdés felvetése is mérges Havas Henrik rosszalló tekintetet eredményez.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.05.21. 16:07:30

@vergyula: nem is személyeket illusztráltam, hanem a jelenséget.

Viszont hálásan köszönöm a megerősítését mindannak, amit illusztráltam, hiszen a cikkben konkrét törvényismertetés van paragrafusokkal, aminek semmi köze sem Lomnicihoz, sem az m1 riporteréhez, viszont villámfényben igazolja és illusztrálja amit mondtam.

vergyula 2025.05.21. 16:14:46

@Deak Tamas: Nagyon szívesen (máskor is, szerintem)
Csak óvatosan, az ügyvéd úrnál sosem lehet tudni.

GyMasa 2025.05.22. 10:04:05

@Tapi2021:
LePen KÖLCSÖNT kapott.
Azt vissza kell (és fogja) fizetni.
A mai magyar, hazaáruló sajtó ALAMIZSNÁT kap.

GyMasa 2025.05.22. 10:05:22

@Tapi2021:
Igen, de én nem tudom olyan, mondjuk romániai projektről, amit a kormány finanszíroz és akár csak nyomokban is propaganda lenne.

GyMasa 2025.05.22. 10:06:07

@vergyula:
MIért, kapott?
Van erre bizonyítékod is, vagy csak akartál valami frappánsat mondani?

GyMasa 2025.05.22. 10:07:37

@gigabursch:
Jaja, mert, akkor ezen az alapon azt is mondhatjuk, hogy , mivel a magyar kormány támogatja az ukránokat humanitáriusan, így ők sem különbek...

GyMasa 2025.05.22. 10:08:57

@vergyula:
Most arra gondolsz, hoyg a 90% feletti balos sajtót visszabontották 50-50%-ra?

GyMasa 2025.05.22. 10:10:04

@Tapi2021:
"Görcsösen próbáljátok e kettőt ugyanannak bemutatni és egyenlőségjelet tenni közéjük, csak hát... "
Nincs itt semmi meglepetés!
Ezt csinálják kb 2010 óta.
Ezen a szinten áll az ő táboruk...

GyMasa 2025.05.22. 10:11:12

@vergyula:
UGyanezt a balos sajtóról is nyugadtan el lehet mondani.

GyMasa 2025.05.22. 10:15:26

@Tapi2021:
Erre a legjobb példa, ami a legújabb, ukrán-magyar kémmeccsel kapcsolatban a magyar "szabad" és "független" sajtó produkált:
- Megjelent az ukrán honlapon az info, és 5 perc(!!!) múlva a cikk a magyar sajtóban.
Egészen biztos vagyok benne, hoyg 5 perc az bőven elég rá, hogy valaki elolvasson egy ukrán nyelvű cikket, értelmezze, gondolkozzon rajta, megírjon egy alapos cikket ellenőrizze a helyesírást, a stilisztikát, retorálják azt, majd publikálják a honlapon...
Szóba sem jöhet a koordinált támadás, mint lehetőség!

GyMasa 2025.05.22. 10:17:57

@vergyula:
"Görcsösen próbáljátok e kettőt ugyanannak bemutatni és egyenlőségjelet tenni közéjük, csak hát... "
Ez egy végtelenül optimista, hamis és naív feltételezés a részedről.
Számtalan példáját mutatta a balos sajtó az elmúlt években, amik cáfolják ezt e kijelenetést.

valis47 2025.05.22. 10:20:34

@Tapi2021: Vajon eltűrné-e a német kormány, hatóságok, ha Orbánék finanszíroznának egy AfD-s lapot?

GyMasa 2025.05.22. 10:21:57

@IdomitottFoka:
"Önámítás a tiszát törpének hinnetek. De lelketek rajta."
Ha elhiszed, hogy jobban áll, mint a fidesz, akkor inkább neked van kicci probléma a fejedben...
Tudod, van a mondás, miszerint "választást kell nyerni, nem közvéleménykutatást."
Nem tudom, emlékszel-e a 2022-es helyzetre, amikor a balos közvéleménykutatók rendre vízionáltáka 2/3-os ellenzéki győzelmet, és az összefogás történelme legszarabb eredményét érte el?
A TISZA el sem indul egy választáson sem a tavalyi "sikerük" óta. Pedig lett volna jópár lehetőségük bizonyítani.

GyMasa 2025.05.22. 10:25:19

@Tapi2021:
értik ők, de ha ezt beismernék, akkor beütne a kognitív disszonancia, ami nagyon pusztító tud lenni. Szorongást okoz, meg rákényszeríti az embert a GONDOLKODÁSRA.
AZ meg nagyon veszélyes a balos woke körökben.

GyMasa 2025.05.22. 10:29:03

@IdomitottFoka:
Azok nem "civilek", nhanem fizetett propagandisták.
A "civil" én vagyok, aki nem függ semennyire semelyik oldaltól, és én elmondhatom, hogy nem értek egyet a fidesz jópár, utóbbi döntésével és kommunikációjával.
"civil" még te sem vagy, mert hiába gondolsz esetleg mást az ellenzékről, mert neked meg a többi birka haragjától és megtorlásától kell tartanod. Hiába nem kapsz mondjuk pénzt azért, amit leírsz itt.

GyMasa 2025.05.22. 10:36:01

@Deak Tamas:
Ráadásul, azért egy választási kampaány kissé más, mint a folyamatos aknamunka a sajtó részéről...
EGy kampányban nyilvánvaló (és nyilvános), hogy kinek és miért adnak pénzt.

vergyula 2025.05.22. 11:23:15

@GyMasa: Csak annyira bizonyos egyes sajtótermékek orosz zsoldja, mint másik sajtótermékek nyugati zsoldja.
(és még mindig nem vagyunk a bíróságon)

vergyula 2025.05.22. 11:30:39

@GyMasa: Nehéz ezt kiszámolni, majd nálam (de talán még nálad is) okosabbak megteszik.
De meg lehet nézni, mennyi megjelenést kap az ellenzék a köztévében. A megyei napilapok helyzetét. A közösségi médiaba Mo. kormánya cimke alatt beletolt korlátlan közpénzt Fidesz-propagandára.

valis47 2025.05.22. 11:31:37

@vergyula: Az utóbbira van bizonyíték, az előbbire nincs.

vergyula 2025.05.22. 11:33:27

@GyMasa: Ezt nem tudom értelmezni. Az idézett mondat nem tőlem származik.

vergyula 2025.05.22. 11:39:41

@valis47: Lenne rá bizonyíték, hogy egy médium a támogatásért cserébe írja azt, amit? Ez kb. lehetetlen. Ezért is alkottak olyan törvényt, mely szerint elég a külföldi támogatás + kormánykritika a dádához. A kettő közti összefüggést meg feltételezni kell.
Érdemes lenne inkább a cikkek igazságtartalmát vizsgálni.

vergyula 2025.05.22. 11:41:30

@GyMasa: Restellem az értetlenségemet, de miért vagy te civilebb, mint Fóka?

valis47 2025.05.22. 12:42:10

@vergyula: Orosz támogatás esetén szerintem nem kérdezgetnéd, hogy biztosan azért cserébe írja az adott médium, amit :)

GyMasa 2025.05.22. 22:32:27

@vergyula:
Ha nalóban létezne az általad odahallucinált orosz támogatás, akkor nem gondolod, hogy a másik oldalt támogató, kis hijján mindenható CIA nem adta volna át a bizonyítékokat a "szabad" sajtónak?
De még pletykákat sem hallasz róla, nemhogy bizonyítékokat!
Tehát, az orosz médiabefolyás, abban a formában, amit kijelentesz, nem létezik.
És ezt "bizonyítani" sem kell, mert ez nem jogi kérdés, hanem tiszán logikai.
Mondjuk vicce látni megint a kettős mércédet ebben a témában is...

GyMasa 2025.05.22. 22:33:22

@vergyula:
Én eddig is a nálam okosabbak által megszakértett kb. 50-05-et írtam eddig is le.

GyMasa 2025.05.22. 22:34:40

@vergyula:
Olvasd el, amit leírtam.
Ott van a hozzászólásban a magyarázat.

GyMasa 2025.05.22. 22:36:34

@valis47:
Ha létezne az orosz befolyás, akkor arról biztosan tudnánk már, hiszen az egy olyan durva ütőkártya lenne az Orbánfóbiások kezében, ami elképzelhetetlenül erős lenne...
De, ahogy írtam még pletyka szinten sem elmíti meg egyik balos médiaforrás sem.

vergyula 2025.05.22. 22:40:07

@GyMasa: Ezt idézted:
"Görcsösen próbáljátok e kettőt ugyanannak bemutatni és egyenlőségjelet tenni közéjük, csak hát... "
És ezt asszem Tapi írta.

vergyula 2025.05.22. 22:41:25

@GyMasa: "aki nem függ semennyire semelyik oldaltól"
Erre gondolsz? Mert hogy külföldön élsz?

vergyula 2025.05.22. 22:44:05

@GyMasa: "De még pletykákat sem hallasz róla"
Azért azt hallani. Ha nem is közvetlen pénzbeli finanszírozásról, de a befolyásolás létezik.

"Mondjuk vicce látni megint a kettős mércédet ebben a témában is..."
Nem durvább, mint bárkié, sőt.

GyMasa 2025.05.23. 09:38:06

@vergyula:
Arra gondolok, hogy:
- Soha nem kaptam egy fillért sem semelyik politikai oldaltól, senkinek nem tartozom semmilyen "szívességgel"
- Mindig is a piacról éltem meg, szerencsére, világszerte keresett és megfizetett szakmám és tudásom van, amiért keményen meggolzotam, hogy megszerezzem, és keményen dolgozom, hogy azt napról-napra fejlesszem.
- Nyugodtan kijelenthetek bármit, nem kell attól tartanom, hogy a barátaim, családom, munnkatársaim mit mondanak vagy tesznek majd ez esetben, Tapi vagy Birca pl nem fog kiutálni engem amiatt, amit leírok, még akkor sem, ha azzal speciel nem ért egyet.
Az a woke-fasiszta oldalon divat, hogy kiátkozzák azokat, akik ki mernek beszélni a kánonból (lásd Schiffert, meg Mérő Lászlót).
Ezekből, azt nem tudom, hogy Fóka az első 2 ponttal kapcsolatban hogy áll, de a 3-ban egészen pontosan nem szabad, hiszen tudatosan, vagy tudattalanul, de neki nincs saját véleménye, csak azokat hallom tőle, amit a "központi agy" éppen kommunikál, számomra ismeretlen csatornákon.

GyMasa 2025.05.23. 09:42:55

@vergyula:
"Azért azt hallani. Ha nem is közvetlen pénzbeli finanszírozásról, de a befolyásolás létezik.

"Mondjuk vicce látni megint a kettős mércédet ebben a témában is..."
Nem durvább, mint bárkié, sőt. "
Még egyszer:
Azok után, amit a CIA ma Magyarországgal művel, abban ugye megegyezhetünk, hogyha bármi valós alapja lenne annak, amit állítasz, akkor legalább pletyka szinten (azaz telerakva a kiszabott feltételes módú állító kérdésekkel, amit a "szabad sajtó" annyira szerte használni az elmúlt 3 évben, csak, hogy ne legyenek perelhetőek) bőven jelen lenne a 444 meg telex és társaik hírei között, mégsem látod sehol sem ezt leírva...
Ezek a sajtóorgánumok, az elmúlt 3 évben semekkora mértékben nem fogták vissza magukat, ha uszítani kellet a kormány vagy az oroszok ellen.
Egy ilyen vád végtelenül praktikus lenne MINDKÉT pontban.
Mégsem élnek vele. Vajon miért?

GyMasa 2025.05.23. 09:44:05

@GyMasa:
"Nem durvább, mint bárkié, sőt"
Attól még jelen van.
Ráadásul, nem másokhoz kell ezt hasonlítani, hanem a normalitáshoz, amitől egyre távolabb kerül a világ manapság...

vergyula 2025.05.23. 10:03:14

@GyMasa: Egy blogon, névtelenül, bárki megírhatja az őszinte véleményét.

IdomitottFoka 2025.05.23. 10:56:34

@GyMasa: "mert neked meg a többi birka haragjától és megtorlásától kell tartanod."

Nem kell. Életem egyik legjobb döntésének tartom h a face-re már fel sem regisztráltam. Veletek szoktam kardozni. Alöksz is néha beszól, de nem veszem a lelkemre, itt is csak egy vki tudott felbaszni, h már sose többé ne reagáljak rá.

"Én eddig is a nálam okosabbak által megszakértett kb. 50-05-et írtam eddig is le."

De miben 50? darabra? mérlegfőösszegre? fogyasztóra?

"Nyugodtan kijelenthetek bármit, nem kell attól tartanom, hogy a barátaim, családom, munnkatársaim mit mondanak vagy tesznek majd ez esetben, Tapi vagy Birca pl nem fog kiutálni engem amiatt, amit leírok, még akkor sem, ha azzal speciel nem ért egyet."

Nahát, pont így vagyok ezzel én is. Bár nem tudom h tapi h tudna engem kiutálni, ha egyáltalán akarna, birca meg direkt nem rúgja ki az ellenzékieket, mert unalomba fulladna a blogja.

GyMasa 2025.05.23. 14:41:57

@vergyula:
Akkor ti miért nem teszitek ezt?
Amúgy ezt én neked a szemedbe is elmondanám ugyanúgy.

GyMasa 2025.05.23. 14:48:09

@IdomitottFoka:
"... Életem egyik legjobb döntésének tartom h a face-re már fel sem regisztráltam...."
Én sem. És én sem bánom.

"De miben 50? darabra? mérlegfőösszegre? fogyasztóra?"
Ú, Istemen.... Egyre ijesztőbb, ahogy egymás után bizonyítod sorra, hogy nem tudsz szöveget értelmezni.
Ma, viszonylag jó napom van, szóval, elmagyarázom MEGINT:
Az 50-50 mértékegysége a "körülbelüli százalék (%)"
Így megfelel, vagy további magyarázatra tartasz igényt?

"Nahát, pont így vagyok ezzel én is. Bár nem tudom h tapi h tudna engem kiutálni, ha egyáltalán akarna, birca meg direkt nem rúgja ki az ellenzékieket, mert unalomba fulladna a blogja. "
Neked nem Tapitól kell tartanod, name a másik oldaltól...
Ilyen Boldi ,meg Zigóta féléktől.
Akik lejurrognak, kioktatnak, esetleg, ha megtudják a címedet, akkor kiírják a teljes neveddel együtt az internetre, bvagy felhívják a főnöködet, hogy megpróbáljanak kirígatni a munkahelyedről, esetleg fel is jelentenek valahol... Tudod, a Woke találmány, a "Cancel culture"
Ezt az az oldal képviseli, akiket te annyira bírsz.

vergyula 2025.05.23. 14:48:23

@GyMasa: "Akkor ti miért nem teszitek ezt?"
Én igyekszem.

"Amúgy ezt én neked a szemedbe is elmondanám ugyanúgy."
Szerintem én is.

IdomitottFoka 2025.05.23. 15:23:51

@GyMasa: Óde okos vagy. És minek az 50%-a? iq nem lehet, mert abban még mindig a baloldali 90-10 fölény van, a szövegértésedet elnézve.

"esetleg, ha megtudják a címedet, akkor kiírják a teljes neveddel együtt az internetre"

ja, mint a sok libbant a kurucinfón.

"Ezt az az oldal képviseli, akiket te annyira bírsz."

Vmiért nagyon be akarsz szorítani a vókokhoz, csak mert hányok a nertől. Nyilván én vagyok az egybites.

GyMasa 2025.05.23. 17:05:15

@vergyula:
Olvass téveszmék blogot...

GyMasa 2025.05.23. 17:09:31

@IdomitottFoka:
"Óde okos vagy."
Nagyon nem. Ha az lennék, el tudtam volna neked magyarézni a dolgokat, annak ellenére, hogy csa te, meg vegrgyula értetlenkedtek majnem mindenen, amit leírok.

" És minek az 50%-a?"
A médiapiaci elérésnek?
(vagy legyen akérmi is a neve.

" iq nem lehet, mert abban még mindig a baloldali 90-10 fölény van, a szövegértésedet elnézve."
Te komolyan azt hiszed, hoyg az "50-50" kifejezés lehet IQ???
OK, most teljes optimizmusommal azt feltételezem, hogy csak trollkodni próbálsz, mert ennyire hüje nem lehetsz...

"Vmiért nagyon be akarsz szorítani a vókokhoz, csak mert hányok a nertől. Nyilván én vagyok az egybites. "
Hát, tudod, ami úgy hápog, mint egy kacsa...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása