magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

12 értelmetlen valami, amire semmi szükség

12 értelmetlen valami, amire semmi szükség

Lista:

  1. Ipad. Egyesíti magában a notebook és az okostelefon legrosszabb tulajdonságait. Még a notebookot sem szeretem, mert az egere használhatatlan.
  2. Érintőképernyős telefon. Idegesítő, s nem lehet evés közben használni, mert zsíros lesz a képernyő.
  3. Tojásfőző. Idegesítő, külön konnektor kell hozzá és felborul. Tojást kis fazékban kell főzni.
  4. Twitter. Bár nekem is van Twitter-számlám, de sosem használom. Képtelen vagyok felfogni mire jó,
  5. Telefonban fényképezőgép. Komolytalan és használhatatlan.
  6. Háromdimenziós tévé. Ökörség.
  7. MP3-lejátszó. Ott a telefon, oda kell feltölteni a fájlokat.
  8. Zsinóros fülhallgató utcai használatra. Használhatatlan, mert beszűrődik a külső zaj, s a zsinór pedig megfojtja az embert. Csak normál fejhallgató és csak zsinórnélküli!
  9. Instagram. Kb. mint halnak a cipő annyi a haszna.
  10. Linuxot telepíteni a számítógépre. Öngyilkosság. A Linux csak szerverekre való meg unatkozó programozóknak, akik szeretnek maguknak nehézségeket okozni, hogy legyen mit megoldani aztán.
  11. E-book. Az egyik legbutább divatos cikk. A remegő buszon olvasni eleve idegesítő, még papíralapon is, még inkább a villodzó képernyőn. Buszon hangoskönyv a megoldás. Aztán nem lehet bevinni a vécébe se, mert vagy beesik a vécékagylóba vagy pedig, ha letesszük a földre, akkor rálépünk.
  12. Eszperantó nyelvet tanulni. Akkor már inkább klingon nyelv, ha hülyéskedni akarunk. Ha viszont tényleg nyelvet akarunk tanulni, akkor VALÓDI nyelvet tanuljunk.
Címkék: ökörség
10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1715985676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jackonod 2012.11.21. 03:07:05

CSÓRÓ IRIGYEK ÖNVIGASZTALÓ TIZENKÉT PONTJA! Sent from my iPad

Max Birca 2012.11.21. 03:09:38

Tévedsz. Ipadnál drágább dolgaim vannak.

jkde 2012.11.26. 03:52:09

az ebook-olvasó nem felesleges. val'szeg te vettél szart. az mp3lejátszó nem felesleges. a telefonba építettek általában szar minőségűek. linux nem felesleges. sokkal kényelmesebb, wint winfos (macet nem próbáltam). az érintőképernyő nem felesleges. soxor irritál, de soxor hasznos. a füllhallgató nem felesleges. jobb minőségűeknél minimális a zaj. az eszperantó nem felesleges. a latinnyelvi-szókincs alapú nyelv minimális nyelvtannal könnyíti a nyelvtanulást...

Max Birca 2012.11.26. 03:57:34

" az ebook-olvasó nem felesleges. val'szeg te vettél szart" Nincs nekem. "az mp3lejátszó nem felesleges. a telefonba építettek általában szar minőségűek" Jó telefont kell venni. "linux nem felesleges. sokkal kényelmesebb, wint winfos (macet nem próbáltam)" Nekem más a tapasztalatom. "az érintőképernyő nem felesleges. soxor irritál, de soxor hasznos" Engem idegesít, "a füllhallgató nem felesleges. jobb minőségűeknél minimális a zaj" Jobb a fejhallgató. "az eszperantó nem felesleges. a latinnyelvi-szókincs alapú nyelv minimális nyelvtannal könnyíti a nyelvtanulást" Minek azonban tanulni?

2012.11.28. 09:06:32

2-es ponthoz: magyar ember evés közben nem beszél. bár a hozzászólásaidból kiderült régen, hogy nem vagy az. inkább egy szerencsétlen lúzer, család és barátok nélkül és még fényképezni sem tudsz.

Max Birca 2012.11.28. 18:23:48

S te csak telefonálásra használod a telefont?

lpttlm 2012.12.04. 23:54:00

2) De legalább gyors a hasznlata, nadrágot meg hordunk. 4) Két nappal a blogok, fórumok előbb értesülök mindenről, így már hozzá tudok szólni érdemben is 5) Mindig nálad van. Dokumentarista szemlélet. Kihúzhatod a szekrényt, vagy lefényképezheted a gyári számot a telefont a résbe dugva. Lefényképezheted a géped hátuljára ragasztott Windows termékkódot telepítéshez. 7) Kivéve, ha ma úton leszel, és sokat fogsz telefonálni az okostelefonoddal. 8) Jót kell venni. Az enyém ~ 8kHUF volt, Philips, évek óta megvan, gumi szigetelés, nem csomósodik, hangerő 30%->5%. 11) Az ebook olvasó az a Kindle. Semmi vibrálás. Programozási kérdésekről nekem ne magyarázzanak, ne mutogassanak - írjanak. A táskában tokkal együtt kevesebb helyet foglal, mint ez: http://www.wrox.com/WileyCDA/WroxTitle/Beginning-Microsoft-SQL-Server-2012-Programming.productCd-1118102282.html , és a haladó kötet is elfér :)

Amator 2012.12.16. 03:09:22

Szinte az összes ponttal egyetértek. Vígasztaljon az a tudat, hogy egy bizonyos életkor után érti csak az ember azt a mondást, hogy " A technika diadala az ész fölött. " No az itt felsoroltak mind ebbe a kategóriába tartoznak. A Kindle a csúcs. Akkora mint egy könyv, ( kisebbnek ugye nincs értelme. ) viszont legalább drága, és vigyázhatunk rá bármerre is járunk. Aztán itt vannak az i betüvel kezdődő cuccok. Azt még megértem hogy egy korosztály rajong érte, de hogy 25 felett miért menő a legújabb iPhone, azt nem értem. ( Illetve értem, kitolódott a gyerekkor ). A múltkor olvastam egy cikket Jobs-ról. Amikor megfáradva hazament munkából, szépen leült a fotelbe analóg lemezt hallgatni, csöves erősítővel. Ez mindent elmond szerintem.

nemkomplett 2012.12.21. 03:53:39

A villanykönyvről én is sokáig úgy gondoltam, hogy hülyeség. Meg különben is, milyen már gombot nyomni lapozás helyett, meg azt hittem idegesítő a kijelző ami világít és bántja a szemet mint a monitor, stb-stb. Aztán amikor többször kényszerültem költözni a több mint 3000 kötetet számláló könyvgyűjteményemmel, lift nélkül mázsákkal zsonglőrködni, bérházak cselédlépcsőjén szedegetni össze a túl nagy súly miatt szétszakadt papírdobozokból kiszóródó könyveket, amik összegyűrődnek beleesnek a kutyapiszokba, az öregebbek kötése széthasad lapokra bomlik és hasonlók, na akkor elkezdett érdekelni az a technológia ami megoldást kínálhat az efféle problémákra. Amikor úgy döntöttem végleg elhagyom az országot rájöttem, (nekem)nem lehet egy tengeri konténert kötni az útilapu helyére. A repülőn a 15kg poggyászsúlyhatár nem igazán teszi lehetővé a könyvtárak bepakolását. Ráadásul külföldön még az igazi könyvtárakban sem találok írásokat az anyanyelvemen. Szóval azóta az egyik legjobb barátom a kis elektronikus kötet, aminek a memóriájába több adat fér el mint amennyit valaha el tudnék olvasni. A közhiedelemmel ellentéten nem világít és kifejezetten jó olvasni sőt még a betűtípust és a méretet is megválaszthatom ha akarom... ja azóta elolvashatom azt is amit otthon nem lett volna pénzem megvenni és még erdőt sem kell hozzá irtani.

leányzó 2013.08.01. 23:11:30

Szerintem nem csóró,és nem irigy...Nem kéne blamálni...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása