magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2015. szeptember 01. 12:12 - maxval bircaman megbízott szerkesztő

Egy menekültsegítő civil

Nevem Frankeinstein Emese, s immár 10 éve hivatásos civil vagyok, amióta elvégeztem az egyetemet balneológia-kommunikáció szakon.

Civilként megjártam Amazóniát, az afrikai dzsungeleket, s  a két sarkot, ahol a pandák, a vikunyák, a jegesmedvék és a moszatok emberi jogiért küzdöttem egyéves ösztöndíjammal.

Sajnos heteroszexuálisnak születtem, erről képtelen voltam leszoktatni magamat, de igyekszem: legalább arra fokozottan figyelek, hogy leszbinek nézzek ki.

Intoleráns szüleim csecsemőkoromban megkereszteltettek, ezt nagyon szégyellem. Viszont igyekszem mindenhol aláhúzni, hogy én utálom a vallást, valójában csak a kereszténységet, mert a többi vallás másság, így azok iránt köteles vagyok fokozottan toleráns lenni.

Jelenleg egy a 2014-es választási eredények ellen küzdő civil szervezet régiós összekötő koordinátora vagyok.

Tavaly ilyenkor még a hajléktalanok utcán pisilési jogáért küzdöttem, de időközben rádöbbentem, hogy a hajléktalanok potenciális Jobbik-szavazók, így azóta fasisztázom őket és nem adok nekik semmit. Ha például valamelyik hajléktalan sorba áll a menekülteknek szánt szendvicsekért, elzavarom azonnal.

A muszlim menekülteket szeretem a legjobban, nagyon tisztelem vallásukat is, sőt behatóan tanulmányoztam annak jellemzőit. Ezért adok nekik sertésmájkrémes szendvicset, úgy tudom, ez a kedvencük.

Tegnapelőtt reggel még azt követeltem a szemét Orbántól, hogy helyezze le a menekülteket ötcsillagos szállodákban, s mindenkinek adjon az államtitkári alapbérrel egyező segélyt. Tegnap viszont már azt követeltem, hogy a rohadék Orbán szállíttassa különvonatokkal az egész Közel-Keletetet Berlinbe, 24 órán belül. Ha ezt nem teljesíti, tizedmagammal tüntetni fogok a hétvégén. Ma még nem tudom mit fogok követelni, ezen még gondolkodunk hármasban itt az akciós központunkban, de az már biztos, hogy bármit is követelünk, annak része lesz az európaellenes Orbánhoz intézett újabb, immár 856. ultimátum.

Címkék: humor menekültek
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr547750610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexual Harassment Panda 2015.09.01. 15:44:20

Valamit nem értek.
ha én Szerb vagyok, nem fogok menekültstátuszt kapni Németországban..De ha van egy szakmám, és szerzek egy munkahelyet, akkor munkavállalási vízumot igen?
tehát a menekült és a munkavállaló más dolog jogilag?
Csak mert volt egy kimutatás, hogy a balkánról érkezőknek tavaly kb 15.000 munkavállalási engedélyt adptt ki Németország.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 15:56:50

@Sexual Harassment Panda:

A munkavállási engedély kiadása nem automatikus. Ha a hivatal úgy ítéli meg, szükség van rád, akkor kapsz engedélyt. Ha nem, akkor nem.

A munkavállási engedélyhez semmi köze a menekült státuszhoz. Persze annyiban azért van köze, hogy a menekült státusz automatikusan munkavállási engedélyt jelent.

Sexual Harassment Panda 2015.09.01. 17:19:25

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: de akkor az lehetsèges, h mint pl xy orszàg àllampolgàra menekültstàtuszt kèrek xy orszàgban, azt elutasìtjàk ès hazatoloncolnak, a màsik ember ugyanabbòl az orszàgbòl mint èn, ugyanott munkavàllalàsi engedèlyt kap ott, ahol èn menekültstàtuszt nem?
Csak mert pl a 44-en összemossàk a kettőt.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 19:07:22

@Sexual Harassment Panda:

A kettő között semmi közös.

Menekültstátuszt az kap, aki megfelel a menekültség jellemzőinek, pl. üldözik hazájában vagy veszélyes helyzet van hazájában.

Munkavállalási engedélyt meg az kap, akinek szükség van a munkájára.

Mr. Hyde 2015.09.03. 09:32:45

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Csak a tőkelogika költséghatékonysági szemléletmódja mentén létezik olyan ember, akinek nincsen szükség a munkájára.

Szélsőliberális álláspontot vettél fel, Birka úr.

kilincs ami nincs 2015.09.03. 22:42:32

Találó! Én komolyan követelem, hogy Orbán ne csak a menekültek elszállásolását és szállítását, hanem ruhákkal, élelemmel történő ellátásukat is keményen büntesse! A börtönökben sok az üres hely, és nagyon böki a csőrömet a sok liberális segítő! Csakis igaz keresztény illiberális Erdő Péterek szavára kell hallgatni - katolikus ember NEM segít sehogy, ha az törvényellenes!
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása