magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2016. május 10. 07:07 - BircaHang Média szerkesztősége

Letiltott a Facebook

Nem állandóra, csak egy napra.

Az ok: gyűlöletbeszéd. Nem szabad ugyanis gyűlölködni többek között emberek ellen, azok "nemi orientációja" alapján.

Ezt a gonosztettet azzal valósítottam meg, hogy feltettem oldalam profiljára egy hivatkozást egy cikkemre.

Mint látható cikkemből, abban egy szál gyűlölködés sincs. Egyszerűen leírtam álláspontomat, mely szerint az egynemű párkapcsolat nem család. Ez kb. olyan tény, mint az, hogy nyáron hosszabbak a napok - közismert adat. De manapság ez már gyűlöletbeszédnek számít.

Egyébként nem haragszom a Facebookra: megértem, hogy üzleti érdekük nem ujjat húzni a rettegett amerikai homoklobbival.

A többi általam használt szolgáltató - Google Plus, Twitter, Tumblr - nem tiltotta le ugyanazt. Ki érti ezeket???

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1008693640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.05.10. 12:22:13

Ez a kitiltás valóban hülyeség volt, hiszen sokszor valóban gyűlöletbeszédek fordulnak elő, és nem lesz következményük.

Talán azt kifogásolta valaki, hogy az ábrát úgy vezetted elő, hogy "Homoklobbista aktivisták terjesztenek a neten egy gyalázatos ábrát." Ezt vette zokon valaki, és feljelentett.

2016.05.10. 16:18:50

Valójában ez a homofób tartalom szerintem simán elfogadható. Nem kell szeretni, de olvasni se. A homoklobbizásnál veszélyesebb mondjuk egy iszlám oldal, ami Mohamedet dicsőíti, állítja példaképül, aki pedofil és terrorista volt. Vagy egy feminista oldal, ami a férfiak elleni gyűlöletet táplálja. Nem vagyok már facebookon, de elképzelhetőnek tartom, hogy a feminizmus az szerintük rendben van, a homofóbia meg nincs. Ők hozzák a saját szabályaikat, ez rendben is van. Én meg nem akarom azokat követni.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása