Az igazi újságíró csak olyat kérdez, amit szabad, s csak olyantól, akit előzetesen engedélyezett egy Soros által finanszírozott független tényfeltáró bizottság.
Minden más magatartás a demokrácia és a jogállamiság megsértése, meg fasizmus persze.
S aki ezt elköveti, az nem újságíró, hanem propagandista.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vasútihíd 2024.02.11. 06:52:57
Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.02.11. 08:22:35
Pl RT.com nem elérhető nyugatról
Tudom VPN de nem fog VPN-nel szarakodni a legtöbb ember.
A techcégek közösségi média mind cenzúráz
ez a nevem senki 2024.02.11. 09:07:30
szája
egy szólószőlő mos
olygóalma csengőbarack
vektortér 2024.02.11. 09:25:20
swentr.site
ZorróAszter 2024.02.11. 09:26:25
vektortér 2024.02.11. 09:42:28
gigabursch 2024.02.11. 09:50:52
Legalábbis azok közül, aki bármikor is belemegy a politikai vonalba.
Mind ügynök.
Gery87 2024.02.11. 10:41:36
Carlson csak azt kérdezte, kérdezhette amit Putyin megengedett neki!
Felmondta a szokásos sablon dumáját neki. Ez a bohóc meg ezt pontosan tudta, tudta hogy semmi újat nem fog hallani.
S aki ezt elköveti, az nem újságíró, hanem propagandista.
A jellemzőbb inkább az hogy a libsik tesznek fel olyan kellemetlen kérdéseket amire a válasz a zigazkerestény peofilmosdatóktól:
- valami cinikus büdösbunkó hülyeség.
- nem szólal meg
- boldog karácsonyt.
- ember most jövök a templomból!
- bezzeg Gyurcsány.
Gery87 2024.02.11. 10:42:22
te olyan hülye vagy mint a segg.
Gelmerrrrr 2024.02.11. 10:49:50
----------
1. A magyarok nem, attól, hogy a magyarok a germánok.
2. A csinál hangot dúrgerni, sklavenaufstandi.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 10:51:47
A pedofília baloldali érték, hiszen másság.
ZorróAszter 2024.02.11. 11:02:50
"Azt mondod, germánok csinálták a kvesztort is?"
Nem. Azt mondtam, hogy a magyar sajtó egészének meg van tiltva, hogy feszegessék azt a kérdést, hogy kaptak-e jutalékot kormánytisztviselők, miniszterek a Questortól a hozzájuk betett közpénzmilliárdok után.
És még sok hasonló tiltott téma is van.
Vagyis nincs semmiféle sajtószabadság.
Központilag irányított és cenzúrázott médiák vannak csak.
Gery87 2024.02.11. 11:09:35
Mégis mostanában mindig a jobboldalon bukkan fel:)
ZorróAszter 2024.02.11. 11:20:27
"A pedofília baloldali érték, hiszen másság."
Például a baltás gyilkos és a többi pszichopata is más, mégse baloldali érték.
Boldeone2 2024.02.11. 11:26:03
Az orosz diktátor most sem mondott semmit, csak az eddig hangoztatott osoba hazugságokat mondta el " nácitlanítás", stb
Persze a nagy propagandamondás közben megkérdőjelezte a nemzetközi jogot és az ENSZ - alapokmányt is, amely kimondja az államok szuverenitását
Tucker Carlson nyilván nem fog elmenni Ukrajnába, hogy megkérdezze mi az ukránok véleménye, tehát nem az áldozatot, hanem az agresszort kérdezi, mi történt....
Tehát, mintha egy gyilkossági- rablási ügy, és a riporter csak a rablógyilkost kérdezné, nem az áldozatot, hogy mi történt...
A gyilkos persze elmagyarázá : " ő nem akart ölni, de nem tehetett mást", " szidta az anyámat" , "szemét volt" stb...
Ez bűnös felmentése, szerecsenmozdatás, piszkos manipuláció
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 11:29:48
A baltás gyilkos egy sima bosszúügy, nemzeti alapú gyilkosság.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 11:30:35
nem éppen
Boldeone2 2024.02.11. 11:37:04
Tucker Carlson interjújából brutálisan kiviláglik a részrehajlás, így komoly kérdéseket Putyin nem kapott, nyilván nem is engednék neki
Jó tatár szokásként Oroszorszagban mindenkit megöletnek, aki megsérti a rendet ...
Lényegében azt, hogy mi a propaganda két forrásból tanulmányozhatjuk:
- az egyik az, hogy mit tett Goebbels, az tökéletes
- a másik - szintén zseniális - a cominform volt. A cominform 1947 - ben alapult, a szovjet világhatalom hazugságait terjesztenj
Putyin lényegében ezt hívta új életre: A Szputnyik és az RT news segítségével. A fő céljuk, hogy zavartt keltsenek a nyugati államokban ( a covid, a sárgamellményesek stb..)
A Tass ugyanúgy fut, mint 70 éve
EGY óriási iparág született erre, amely célja az "ALUSISAKOS" SZÉLSŐJOBB szavazók meggyőzése, manipulalása Európában
Boldeone2 2024.02.11. 11:44:28
Lényegében minden ellenzéki médiát betiltanak, ahogy a civil szervezeteket is betiltjak, a " szuverenitási törvény "alapján
Orbán is a putyini mintára vette át ...
hu.euronews.com/2021/12/28/megtiltjak-a-mukodeset-oroszorszagban-a-memorialnak-a-legregebbi-orosz-emberi-jogi-szervez
Aki pedig útban van a diktátornak, egyszerűen megöleti...
Oroszország lényegében egy antiutópia- ott minden rosssz megtalálható, amit a normalis ember megvet
Ezért mondom: Tucker Carlson egy hasznos hülye, egy idióta ha ezt nem latja
Gelmerrrrr 2024.02.11. 11:55:11
gyilkossági- rablási ügy, és a riporter csak a rablógyilkost
-------------------
1. A gyilkos etimológiája bizonylosza, így inkább mondjuk, hogy meredejtár, vagy ha róbás is van maratár, de ez dubbet is rekk.
2. Magyaráz egy bullshit hang, racionálisan beszélni van: regyni.
3. A hat-het hangokat dúrgerni.
4. Az ühgy hangot inkább dúrgerni kellene.
5. Az akarás, ahogy én beszélem, ahogy görög ekont, a öléssel együtt van, egy eredői kell, naturális kell, ethoszi kell.
ZorróAszter 2024.02.11. 12:49:15
"A baltás gyilkos egy sima bosszúügy, nemzeti alapú gyilkosság."
Sőt ezért Corvin-láncot is kellett volna adni neki.
ZorróAszter 2024.02.11. 12:59:35
"a másik - szintén zseniális - a cominform volt. A cominform 1947 - ben alapult, a szovjet világhatalom hazugságait terjesztenj"
A világsajtó akkor is amerikai kézben volt. És nem csak ennek figyelembevételével hazudozott össze többet. Iraki katonák által kiborogatott inkubátorok, toronyledőlést ünneplő palesztin nők, kubai rakétákat letagadó szovjet ENSZ nagykövet, kábítószereket szállító sandinisták, és végtelenségig lehetne sorolni.
"Jó tatár szokásként Oroszorszagban mindenkit megöletnek, aki megsérti a rendet ..."
Ez mellesleg jó yenkee szokás is. Például COINTELPRO.
ZorróAszter 2024.02.11. 13:02:00
Például ezt is hogy becsusszantották a világköztudatba, csak épp hol a forrás aki szerint szerint Lenin ilyet mondott?
Wildhunt 2024.02.11. 13:16:18
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 14:16:34
Miért kellett volna? Ez azeri-örmény belügy.
Tapi2021 2024.02.11. 14:39:32
Egyben vagy több részletben nézted végig azt a két órát??????
Tapi2021 2024.02.11. 14:47:40
De ezen még dolgozniuk kell, hogy elfogadtassák ezt is, mint az LMBTQ minden más bűnét!
Dolgoznak is ezen, de mivel gyerekeket érint, és a társadalom ebben sokkal konzervatívabb/keresztényibb, lassan megy.
Első lépés lenne az óvodai, iskolai LMBTQ "érzékenyítés", de annak a jobb-konzi-kerdem kormány egyelőre útját állta.
Persze válaszul ráuszították a pogány EU-t!!! ŐK!!!
De ugye ők nagyon vigyáznak a gyerekekre, mint kiderült az elmúlt napokban...
Csak azért perlik az országunkat, hogy szabadon megronthassák őket!!!! ...
Tapi2021 2024.02.11. 14:58:47
Benne dolgozom úgy harminc x éve, hidd el, nincsenek ezek megtiltva. Ha bárkinek haszna lenne belőle - mert mondjuk lenne benne igazság - nagyon is elővennék ezeket a témákat.
Azért nem, mert vagy nem igazak, vagy más miatt lukra futnának velük.
Látod, amint talált az ellenzék egyetlen szűk kis rést a köztársasági elnök (és a kormány) pajzsán, kihasználták!
Ezzel egy olyan precedenst teremtve, olyan új politikai fegyvert aktiválva, ami kb. lehetlenné teszi a jövőben MINDEN KE számára, hogy kegyelmet adjon. Mert bárkinek, bármilyen bűn után adnak, az ezentúl támadható és FELHASZNÁLHATÓ a lejáratásukra és megbuktatásukra. Ahogy a pillanatnyi POLITIKAI ÉRDEKEK kívánják!!!! Kár, hogy ezzel az új fegyverrel bővült a készlet az ellenzék jóvoltából.
Eddig a KE-k legalább - félig-meddig - tabuk voltak. - Mindnek lehetett több tucat megkérdőjelezhető kegyelmi döntése! Nyilván ezért találták ki világszerte, hogy nem kell indokolniuk nyilvánosan, szuverének ebben, mert azzal csak harcmezőket nyitnának, parttalan vitákat. És sosem kapna senki kegyelmet! - Ezután már nem így lesz. A MINDENKORI KE-t tette most az ellenzék CÉLPONTTÁ!
Tapi2021 2024.02.11. 15:04:42
A Bekiáltásban ezt jól leírta Domokos is:
bekialtas.blog.hu/2024/02/10/1225_bekialtas_attorte-e_putyin_az_elhallgatas_falat?dashboard_position=348816057
Tapi2021 2024.02.11. 15:10:26
Tucker Carlson interjújából brutálisan kiviláglik a részrehajlás"
És ezekből???:
"Mikor még azt sem lehetett tudni, miről lesz szó a beszélgetésben, s hogyan viselkedik az egyik vagy a másik fél. Brüsszelből már ekkor felröppent: Tuckert szankcionálni kellene a Putyin-interjúért! Eleve meg kellene akadályozni, hogy az európai légtéren keresztül utazzon! Nem mellesleg, ezeket a felvetéseket a magyar kormány kapásból elutasította, mint ez egy Szijjártó-nyilatkozatból kiderült.
Hillary Clinton egykori amerikai elnökjelölt és first lady, Sztálin kifejezésével „hasznos idiótának” nevezte Tucker Carlsont mielőtt még orosz földre lépett volna. Az Obama-kormány külügyminisztere, akinek fölöttébb kétséges szerepe volt a líbiai véres események kirobbantásában, az ország szétbombázásában, most, az MSNBC televízióban, Carlsonnak az ukrajnai háborúval kapcsolatos megjegyzéseire utalva, azt állította: „Olyan dolgokat mond, amelyek nem igazak. Vlagyimir Putyin Ukrajnával kapcsolatos hazugságait papagájként visszhangozza, ezért miért is ne adhatna neki Putyin interjút”– mondta."
"Anélkül, hogy teljes körű áttekintésre vállalkozhatnék, talán a legcélszerűbb, ha az Index összeállításának címét idézem: »„Putyin feltörölte a Kreml padlóját Tucker Carlsonnal” – így reagált a világ a szokatlan interjúra«. Bizony, „a világ”! A portál az amerikai demokratapárti Rolling Stone magazin cikkének címével adta meg az alaphangot"
"Mindez nem annyira a magyar közönség, hanem az interjú fő célcsoportja, az amerikai közvélemény szempontjából számít. Ezért főként a jelenlegi kormányzatot támogató – naná, hogy nem pártatlan! – amerikai médiumok egyszerre próbálták és próbálják meg lejáratni Carlsont és Putyint. A The Washington Post például egyetlen mondatban, ily módon: „Az interjúban zagyváló Putyin alig hagyta szóhoz jutni Tucker Carlsont”. Ezt is a fent említett Indexből emeltem ide, amely összességében a negatívumokat hangsúlyozta az összeállításában. Többek között ilyen idézeteket tálalt fel olvasóinak:
♦ »Putyin gyorsabban lenyomta (Tuckert), mint „egy feles vodkát egy esküvői banketten”«,
♦ „Tucker Carlson hasznos idiótának bizonyult Putyin számára a talpnyaló beszélgetésben”,
♦ „Putyin propagandagyőzelemmel távozik Tucker Carlson alákérdezős interjúja után”,
♦ »A várva várt interjú „nem bizonyult többnek, mint az orosz diktátor többször hangoztatott téziseinek újabb megismétlése”«.
Természetesen, a gyűjteményben olyan elszórt részletek is vannak, amelyekből a tartalmi kérdésekre is következtetni lehet. Ám ezekkel nem sokra megy, aki nem tanulmányozta a teljes szöveget. Nem fogja megérteni, hogy az orosz államfő például miért foglalkozott több mint húsz percen át Kelet-Európa történelmének orosz szempontból való értelmezésével, miért időzött el hosszasan a fölött, hogy 2000-ben Bill Clinton megmondta neki: stábjának az az álláspontja, hogy nem veszik be Oroszországot a NATO-ba. Az ezekről való gondolkodást egyszerűen elnyomják a bombasztikus beszólásokkal tűzdelt, ismertető cikkek. Íme, néhány saját gyűjtésemből:
♦ MSNBC (Frank Figliuzzil): „Tucker Carlson se nem újságíró, se nem riporter, de játszott már ilyet a tévében”.
♦ The Guardian (Margaret Sullivan): „Tucker Carlson Putyin-interjúja nem újságírás volt, hanem nyomozás”.
♦ Citizen Free Press: Boris Johnson Tucker Carlson Putyinnal készített interjúját „hazugságszövevénynek” és „nevetségesnek” nevezi. Egy másik helyen ugyancsak ezt olvastam: Boris Johnson volt brit miniszterelnök „hazaárulónak” nevezi Tucker Carlsont, és azt mondja, hogy az embereknek „nem kellene figyelembe venniük” mindazt, amit Putyin mondott. „Ne higgyétek el ezt a nevetséges interjút!”
Miközben ezt a szöveget írom, az egyik külföldi híradóban hallgatom, hogy Washingtonban miként próbálja lejáratni a német kancellár a Fehér Ház kandallója mellett hümmögő Joe Biden amerikai elnök előtt Carlsont, s miként tódítják egymást Putyin lekicsinylésével, s milyen történelmietlen megállapításokat tesznek a Napóleon 1812-es támadása utáni Oroszországról. "...
ZorróAszter 2024.02.11. 16:42:07
"Miért kellett volna? Ez azeri-örmény belügy."
Egy Magyarországon elkövetett gyilkosság nem más országok belügye.
ZorróAszter 2024.02.11. 16:53:11
"Benne dolgozom úgy harminc x éve, hidd el, nincsenek ezek megtiltva. Ha bárkinek haszna lenne belőle - mert mondjuk lenne benne igazság - nagyon is elővennék ezeket a témákat."
Ezek olyan témák, amik akkor is ártanak a gyanú felvetésével, ha bizonyíthatóan nem igazak.
Én sem azt mondom, hogy igazak, hanem csupán azt, hogy a leghülyébb újságírónak is tudnia kell, hogy lehetőség. Mégsem csaphatja le a magas labdát.
Ráadásul a saját szememmel láttam, amikor Magyar doktort a Havas a pályánban szabályosan leteperték, amikor ebbe belekezdett.
Jó hogy a száját nem fogták be a tenyerükkel - együtt az állítólagos különböző pártállású újságírók.
Ezen kívül láttam amikor a jobboldali sajtó szája volt befogva pontosan ugyanígy.
Például amikor Horn seggrészegen szólalt fel a Parlamentben. Vagy amikor Keleti hivatalban lévő honvédelmi miniszter azt nyilatkozta a Népszabadságban, hogy hisz az UFÓ-kban.
Boldeone2 2024.02.11. 16:56:31
Tucker Carlson interjújából brutálisan kiviláglik a részrehajlás*
És ezekből???"
Azok nem számítanak, mivel itt etikátlanságot követett el Carlson, így jogos a részrehajló kritika
Egyébként a részlehajlást nem tiltja az újságírói etika, a lényeg, hogy a jó ügyet képviselje az ember, azaz: álljon az áldozatok, az elnyomottak pártjára
Tucker Carlsonnal az baj, hogy a rossz oldal felé hajlik, az erkölcsileg elfogadhatatlan felé
Miért nem megy el Ukrajnába a közép- európai történelmet erről az oldalról is meghallgatni? Szinte az összes nép ebben a régióban, a szerbet kivéve, agresszorként tekint rájuk
Én elmondanám neki, hogy mit tettek itt a " felszabadítók" , amikor bejöttek 1944 telén...A felmenőim mindent elmeséltek...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 18:24:34
S mit kellett volna tennie Mo-nak?
Elítélték, börtönbe került az elkövető.
ZorróAszter 2024.02.11. 19:11:06
"S mit kellett volna tennie Mo-nak?"
Csak akkor kiadni Azerbajdzsánnak, ha valódi garanciát ad arra, hogy nem engedik szabadon a magyar bíróság ítélete előtt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 19:26:10
Nemzetközi gyakorlat a kiadás.
Az illető több évet leült.
Az ítéletet Azerbajdzsán tiszteletben tartotta.
Gery87 2024.02.11. 20:01:03
Akit Orbán szintén elengedett, csak úgy keresztényi alapon:)
Gery87 2024.02.11. 20:01:31
Dehogynem.
Gery87 2024.02.11. 20:04:36
Az utóbbi évek botrányaiban hány volt a baloldalhoz és hány a jobboldalhoz, egyházhoz köthető?
Egyébként nyilván mindenhol ugyanannyi a buzi meg pedó, oldaltól függetlenül,l csak míg a baloldalon ez nem gond, addig a jobboldalon igen. míg a baloldal nem ítéli el ezt a melegeket, addig a jobboldal igen. Míg a jobboldali fidesz propaganda összemossa a pedót, a buzival addig a baloldal nem.
Gery87 2024.02.11. 20:05:05
Ami magyar ügy is lett, miután a Főni elengedte.
Gery87 2024.02.11. 20:07:21
„első 30 percét revizionista történelmi tirádával” töltötte Oroszország és Ukrajna alapítási mítoszairól, a Szovjetunió felbomlásáról és a NATO terjeszkedéséről. Majd később többször is megdorgálta az őt félbeszakító Carlsont, és „a beszélgetés végére világossá vált, hogy Putyinnak esze ágában sincs befejezni az Ukrajna elleni brutális háborúját”.
Mesélj, te mi újat tudtál meg!
Gery87 2024.02.11. 20:08:51
"De ezen még dolgozniuk kell,"
Katalin és a NER pedig segít nekik ebben, hisz egy pedofilmentegetőnek már kegyelmet adtak.
had végezze tovább pedósegítő munkáját!
vasútihíd 2024.02.11. 20:26:54
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 21:46:04
Azt tette, ami szokásos hasonló esetben.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.11. 21:46:51
Mit kellett volna tennie?
alöksz róz 2024.02.11. 22:21:02
még felnőttbe is a kisfiúsra gerjednek.
ZorróAszter 2024.02.11. 22:45:31
"Az ítéletet Azerbajdzsán tiszteletben tartotta."
Nem tartották tiszteletben. Azonnal elengedték. Ahogy az előre várható volt.
Wildhunt 2024.02.12. 05:02:17
Wildhunt 2024.02.12. 05:03:33
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 06:37:10
Az államfői kegyelem az ítélet tiszteletben nem tartása?
Ámde Táska. 2024.02.12. 07:28:48
Ámde Táska. 2024.02.12. 07:30:14
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.12. 10:15:21
Sajnos a cikk még a német könyv címét sem írta meg, de majd egyszer kinyomozgatom.
ZorróAszter 2024.02.12. 11:27:15
Magánál sokkal hitelesebb lenne, ha közvetlenül idézgetné a náci bálványait, és nem bújna ballib újságok mögé.
De azért így is kilóg mögülük az árpádsávos karszalagja.
:o)
ZorróAszter 2024.02.12. 11:36:27
"Az államfői kegyelem az ítélet tiszteletben nem tartása?"
Olyan ez a kérdése mint hogy "Hát a pedofilia az végső soron nem gyerekszeretetet jelent?"
Igen, amikor garanciákról beszéltem akkor épp ilyenekre gondoltam például. De ennek meg vannak a bevett formulái, hogy ezt hogyan lehet garantálni. Mert az általános gyakorlat, hogy a külföldi otthon töltheti le a börtönbüntetését.
Tehát Orbánnak amiatt kellett volna elvinni a balhét, hogy valamiért ezt szándékosan mellőzték.
És egy pillanat alatt kibújhatott volna, ha megmutatja az iratokat, amiben többek között az azeriek azt is vállalták, hogy nem kap kegyelet sem.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 11:58:44
A pedofília nyilván gyerekszeretet, de morálisan elítéljük, mivel abnormálisnak tekintjük a szexuális elemekkel kevert szeretetet gyerekek iránt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 11:59:19
"azeriek azt is vállalták, hogy nem kap kegyelet sem"
Kizárt, hogy ilyen lett volna.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 12:00:41
"az általános gyakorlat, hogy a külföldi otthon töltheti le a börtönbüntetését"
S sose zárható ki a kegyelmi jog, ez ugyanis NEM semmisíti meg az ítéletet. Szuverenitás kérdése, hogy egy állam se mond le a kegyelmi jogról.
ZorróAszter 2024.02.12. 12:39:55
"Kizárt, hogy ilyen lett volna."
Én is feltételes módot használtam.
"S sose zárható ki a kegyelmi jog, ez ugyanis NEM semmisíti meg az ítéletet. Szuverenitás kérdése, hogy egy állam se mond le a kegyelmi jogról."
Bevett gyakorlat, hogy külföldi otthon tölti le a börtönbüntetését. És az is, hogy garanciát kapjon az Magyarország arra, hogy ne engedjék el. Elnöki kegyelemmel se.
Ugyanez van, amikor magyar tölti le itthon a külföldön kapott börtönbüntetését. Akkor nekünk kell ilyen garanciát adni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 13:48:03
"az is, hogy garanciát kapjon az Magyarország arra, hogy ne engedjék el"
Ez kizárható. Nem szokás ilyen feltételt támasztani.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 13:49:25
"Akkor nekünk kell ilyen garanciát adni."
Nem kell.
Sose láttam megállapodást, mely tartalmazta volna a kegyelmezési jogról való lemondást is.
Ezt a nemzetközi magánjog rendezi. Sose olvastam semmi hasonlóról.
Billy Hill 2024.02.12. 14:20:30
Ő talán semmi újat, de valószínűleg kevés amcsi polgár hallgatott eddig Putyin-interjúkat - viszont ha ott virít a Tucker feje a YouTube videó kis beharangozó képén, akkor biztos voltak jó páran, akik emiatt rákattintottak.
Kapott a Putyin ezáltal a mikrofonállvány által egy újabb hallgatóságot, redneck, alt-right, konteósok, you name it. Akik eredeti nyelven nem értenék / nem is keresnék az ő verzióját.
Gelmerrrrr 2024.02.12. 14:25:49
------------------
1. Állapod? Ide egy bullshit hang.
2. Tartalmaz? Bullshit németizmus, enthalten-re, totál dúrgerni kell, bullshit z-s hang is. Magyarul: innenbír.
3. Kegyelmez? Bullshit de egy hosszú hang, nem is igen rakem, kegy ghé stumától vesét leverni.
4. A jog magyarul iga, Joch, libcsi law fájandja rakta.
5. Lemond? Bullshit németizmus.
Gery87 2024.02.12. 14:55:10
Nem hinném.
Mindenki tudta ha elengedik, hős lesz nem börtöntöltelék, ez diplomáciailag kurva nagy geciség volt az örményke felé.
Gery87 2024.02.12. 14:55:49
Nem elengedni, de én odabasztam volna az örményeknek is.
Ha már "kurva nagy keresztények vagyunk"...
Gery87 2024.02.12. 14:56:51
Ezt nem tudom mire gerjed egy buzi, de ha serdült 14+ éves csávókra akkor nem pedó!
A pedó az a serdületlen gyerekekre izgul nem kamaszokra meg fiatal felnőttekre!
Gery87 2024.02.12. 15:00:29
Szerintem elég lenne ha a Hodászhoz hasonló fiatal csávókban az egyház nem keltene bűntudatot, meg engednék a heteróknak a házasságot.
Akkor nem csavarodnak be!
A papi pályán meg nem lehetne "elbújni" pedóként meg buziként....mondván nem gyanús hogy már 40 de még nem házas és sosincs nővel!
De lehe egy alagút az apácák felé is segítene:)
Ami a jobber "eresztényeket" illeti....
Ott mondjuk gerincet kéne növeszteni és nem behazudni a "full heteró konzi macsót". miközben számos elvtársad buziorgián veszel részt bedrogozva.
ZorróAszter 2024.02.12. 15:02:41
"Ez kizárható. Nem szokás ilyen feltételt támasztani."
"Ezt a nemzetközi magánjog rendezi. Sose olvastam semmi hasonlóról."
Vicces hogy ilyeneket mond, holott tudnia kellene, hogy részletes törvényi szabályozás hiányában a Magyarországra hazahozott külföldön elítéltet nem lehetne börtönbe zárni, hiszen nem Magyarországon ítélték el.
Tehát vannak törvényi garanciák.
ZorróAszter 2024.02.12. 15:45:42
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 16:01:32
Én se engedtem volna el, mert örménypárti vagyok. De nem lehet egy egész ország örménypárti.
Ámde Táska. 2024.02.12. 17:33:40
Gery87 2024.02.12. 18:39:21
Mióta számított hogy az ország hány százaléka örménypárti?
Ez Orbánék döntése volt, nem kell terelni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.12. 18:57:28
Én elfogult vagyok, az örmény oldalon állok,
A magyar diplomácia azonban ezt nem teheti meg. S nem is tette. Hanem a nemzetkozi szokások szerint viselkedett.
ZorróAszter 2024.02.12. 21:34:15
"persze, Magda Marinko meg Nick Leeson, meg az éjféli expresszes fickó is otthon tölti a börtönbüntetését. Van még ilyen a munkásmozgalmi tarsolyban?"
Remélem, legalább maga sejti, hogy mit is akart mondani.
ZorróAszter 2024.02.12. 21:35:07
"A magyar diplomácia azonban ezt nem teheti meg. S nem is tette. Hanem a nemzetkozi szokások szerint viselkedett."
Magda Marinkót éppen "bizonytalan végrehajtás" indokával nem lehet kiadni, nem ülhet szerb börtönben.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.13. 06:47:00
Nem ismerem az esetet.
Itt nem merült fel ilyesmi.
ZorróAszter 2024.02.13. 13:19:19
"Itt nem merült fel ilyesmi."
Mi nem merült fel? Mindenki azt mondta, hogy a baltást azonnal el fogják engedni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.13. 13:26:56
Persze, hiszen politikai kérdés volt, nem szimpla gyilkossági ügy.
Pár éve hasonló volt BG-ban. Líbiában halálra ítéltek 4 bolgárt és 1 palesztínt, a vád szerint líbiai gyerekeket fertőztek meg AIDS-szel izraeli utasításra.
A francia elnök elintézte Kadhafinál, legyen életfogytiglan, majd legyenek átadva BG-nak a büntetés ott letöltésére. Plusz Kadhafi első fiának alapítványa kapott valami többmillió eurós "adományt" "ismeretlen üzletemberektől".
Így is lett. A gép még le se szállít Szófiában, már kiadta a kegyelmi döntés a bolgár elnök, s szabad emberként mentek haza a repülőtérről.
ZorróAszter 2024.02.13. 16:23:55
Igaza van. Akkor a kérdés már meg is oldódott. Már csak az a kérdés, hogy mely FIDESZes alapítványok kapták az azeri baksist.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.13. 16:34:57
Nem biztos. Lehet, hogy csak gesztus volt az azeriek felé.
Gery87 2024.02.13. 21:23:55
Jó hát hazudd magadnak ezt.
Gery87 2024.02.13. 21:24:36
Persze hogy nem ismered:)
ilyenkor sose ismeritek...
Gery87 2024.02.13. 21:25:33
Megint a régi lemez: ha más geci meg fasz akkor mi is lehetünk azok.
Gery87 2024.02.13. 21:26:27
A nagy keresztény nemzet gesztusa a muszlim autoriter soviniszta faskalpok felé a világ legrégebbi keresztény népe ellen.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 09:06:05
Diplomáciai számítás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 09:07:23
Van egy szokás. Miért tért volna ettől az ország?
Mi ok lett volna, hogy Mo. szélsőségesen örménypárti politikát vigyen?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 09:08:37
Miért kellene ismernem? Mi köze ennek a kérdéshez?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.14. 09:10:26
Hol itt a hazugság?
Tapi2021 2024.02.14. 09:46:09
Mit is? Azzal, hogy újságírói munkát végzett és megkérdezte az adott ügyben a másik felet is?
Aki ezt nem teszi, csak fújja az egyoldalú (ferdített) infókat és narrációt, azok a propagandisták és nem újságírók!
Sok más amerikai/nyugati újságírónak is törekednie kellene, hogy megkérdezze és BEMUTASSA KORREKTEN, a másik oldalt is!!!
Tapi2021 2024.02.14. 09:48:51
Hol vannak ezek összemosva? Egészen más törvények vonatkoznak erre a két bűnre.
Igaz, mindkettő bűn keresztény-zsidó-muszlim és sok más hit szempontjából. Ennyiben egy halmazban vannak, ez kétségtelen.
De ez sok ezer éve így van, nem ez a kormány találta ki.
Tapi2021 2024.02.14. 09:51:26
Én sem azt mondom, hogy igazak, hanem csupán azt, hogy a leghülyébb újságírónak is tudnia kell, hogy lehetőség. Mégsem csaphatja le a magas labdát."
Élő példa a mostani kegyelmi ügy, hogy ha tudják azonnal megcsinálják!
Tapi2021 2024.02.14. 10:20:54
Egyébként nyilván mindenhol ugyanannyi a buzi meg pedó, oldaltól függetlenül,l csak míg a baloldalon ez nem gond, addig a jobboldalon igen. "
És mivel mi nem monitorozzuk mikroszkóppal a baloldali buzikat, ők viszont a jobbosokat igen, ezért látszik több.
ZorróAszter 2024.02.14. 18:34:47
"Élő példa a mostani kegyelmi ügy, hogy ha tudják azonnal megcsinálják!"
Élő példa erre az egyre, aminek ki tudja mi az oka és a végső kimenetele. Vagy miről tereli a figyelmet.
De ott a másik ezer kérdés, amit meg szigorúan tilos feszegetni.
Honnan tudjam, hogy nem a németek találtak egy nekik épp most megfelelőlöbb köztársasági elnököt, és ezért a kormány és az állítólagos ellenzék összefogva buktatta Meg az épp most már útban lévőt?
ZorróAszter 2024.02.14. 18:38:27
Ez fentebb már megfejtődött (lásd ott):
"Igaza van. Akkor a kérdés már meg is oldódott. Már csak az a kérdés, hogy mely FIDESZes alapítványok kapták az azeri baksist."
Gery87 2024.02.14. 20:07:21
Elvtelenek tehát és semmit nem nyertünk vele.
Gery87 2024.02.14. 20:07:32
nincs iylen szokás.
Gery87 2024.02.14. 20:09:03
"Mi ok lett volna, hogy Mo. szélsőségesen örménypárti politikát vigyen?"
Nem kell, de mondjuk akkor nem kéne kereszténykedni sem!
Épp bántják a világ első keresztény államát és Orbán belecsap a muszlim kezekbe, vigytk, ünnepeljétek a keresztény gyilkosát!
Elvtelen féreg ez.
Gery87 2024.02.14. 20:09:52
Szokásos...
farhát se tud Lölőrő semmit...persze.
Ott se volt...
Gery87 2024.02.14. 20:11:36
örmény párti vagy meg keresztény de amikor épp ki lehetne állni érte, és a kormány nem teszi, akkor meggyőzöd magad hogy mégis helyes volt meg ez a szokás....diplomácia, realitás.
Gery87 2024.02.14. 20:13:19
Tudtommal nem a Biblia az alkotmányunk és a többség nem keresztény.
Hogy melyik hívő miben hisz évezredek óta, nem lehet alapja a kormányzásnak.
Gery87 2024.02.14. 20:15:42
Nem ezéért látszik több, hanem mert mint most is botrányos ügyekbe keverednek.
Pl a képmutatás miatt.
Ha Szájer pl szadeszos lett volna, senki nem horkant volna fel ennyire hogy buzi.
Gery87 2024.02.14. 20:16:18
vagyis elvtelen nem keresztény büdös férgek ezek.
Gelmerrrrr 2024.02.14. 20:21:46
Hogy melyik hívő miben hisz évezredek óta, nem lehet alapja a kormányzásnak.
----------------------------------------------------
1. Nem tud, hanem rak.
2. Alkoholizálmány? Nem rakem, jah, hogy az alkhol a fecni.
3. A hívő egy bullshit hang, dúrgenri.
4.A lehet hangot dúrgerni.
5. Nem alap, ilyen hang nem van, az al a túl, magyarul raku.
6. Kormányoz? Bullshit hang z-vel, Krümmungja stak a libcsinek van, magyarnak, ősmagyarnak regerda, volna mondani, hogy rakumány, rezsim, de az system.
7. De te egy kretény vagy, libcsikém! A vallás az libcsizmus, vélés, de a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, Kirgen beszél, Scott őrmester racionálisan beszél, regya, így anat a nyelv és a rend, ráció beszél, az rak. A rakás, rekkés rakuja a nyelv, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:03:51
Szimpla tény, hogy ez a szokás. Ehhez nem kell győzködés.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:04:26
Mint mondtam, nincs a 2 között ellentmondás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:04:44
nézz utána
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 08:05:18
Nem tudom, ehhez ismerni kellene a részleteket.
Gery87 2024.02.15. 15:35:49
Az a szokás hogy kiadunk olyat akit aztán tutira felmentenek?
Gery87 2024.02.15. 15:36:30
de nagyon is van.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 15:47:10
Nem lett felmentve.
Gery87 2024.02.15. 20:39:10
de igen.