magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Nem rügyeztek az antifák

Idén elmaradt a nagy lumpenbaloldali ünnep, az antifasizmus elleni harc nevű utcai verekedés.

Bár minden meg lett szervezve, Olaszországban még magyar diplomáciai képviseletet is megpróbált letámadni a Soros-baloldal, minden hiába: nem sikerült a Kitörés-napon elegendő számú nácit lelni.

Az antifák órákig bolyongtak Budapesten utcáin, végül dologtalanul voltak kénytelenek nyugovóra térni ötcsillagos szállodáikba.

Bosszúsak a Soros Alapítvány központjában. Eldöntötték, jövőre az antifák mellett fákat is fognak delegálni Budapestre.

173 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr618324645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GyMasa 2024.02.15. 13:56:54

@Tapi2021:
Igen, ez igaz, de ugye a múlt héten ugyanezek beverték az egyik magyar itteni képviselet abalkait, (jó bátran az éjszaka leple alatt) kiadtak egy nyilatkozatot, hogy ők voltak és, hogy folytatni fogják, és jönnek ide a kitörés napi megemlékezést ismét szétverni.
Nos, nem jöttek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 13:59:09

@Serény Vélemény: @GyMasa: egyet kell értsek Fletóval, a néphez kötődő független ember kell az állam élére, az apostoli magyar király. Így még ezt a reformátusos balhét is ki lehet kerülni. Épp azon gondolkodom, hogy a köztársasági államformában csak Károlyi meg Áder János volt katolikus a huszadik században.
Amúgy a közvetlen államfőválasztással egy gond lenne, a dolog értelmetlensége, hiszen akkor valamilyen valós hatalmat kellene neki adni. Gondolkodom, de hirtelenében nem jut eszembe fixen olyan ország, ahol van egyéni választókerület és közvetlen államfőválasztás, Romániában szó volt róla, de nem tudom mi a vége.
Ahogy anno Vastagh Pali bácsi magyarázta, nálunk a lehető leglegitimebb a dolog, hisz többszáz egyénre szavazol logikailag az egyén miatt, nem feltétlenül a pártja okán. Ez pedig erősebb legitimáció, mint a pártlista.
Ha közvetlen államfőválasztás lenne, ott például minimálisan kéne az a jog, hogy valahogy parlamentet oszlasson, az max. a Boldili-féle szalonbolsiknak okozna kéjes örömet, az ország kormányzhatósága szempontjából már több nyűglődés lenne, illetve akarnánk-e olyat hogy egy sökkszerű esemény (Kuciak gyilkosság) okán egy olyan totál amatőr és képességtelen személy (Caputová) kocogjon be az elnöki székbe, akit a saját mozgalma is csak fintorogva visel el. (Ez az egy szomorú a sztoriban, én assztem, hogy Novák bőven elnök lesz még akkor is, amikor a caputovát már csak kizárólag kisbetűvel, a sörözőben a kupát odatoló nőszemély képében ismerjük már.)
A négyigenes népszavazás függvényében lehetne amúgy közvetlen választás, de a négyigenes népszavazás maga volt a determináció a kudarcra, hiszen az ott megfogalmazott népakaratból nem valósult meg semmi.

Tapi2021 2024.02.15. 14:01:20

@Boldeone2: "Óriási, rendszerellenes tühtetés jön, pénteken"

Ahogy már írtam, szartok ti K. Endrére, meg a megrontott cigánygyerekekre.

A hatalom megszerzéséről szól ez az egész!

Itt az ideje erőt felmutatni veletek szemben!

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:02:39

@Tapi2021: Ártatlan?
---------

Ezt az új-ónemmagyar szart nem igen rakem. Az árt hangot igen, az indogermán er stuma flektált formája ár-ra, erre a to kausatív, árt, germán artjan, vagyis árat, ha árat, úgy erre a reakció árad, ed kausatív-presenzvel.

Ártlosza volna, de nem igen rakem így se.

Tapi2021 2024.02.15. 14:03:54

@Boldeone2: "A tanárnő nem ismerte el az erőszakot. Eleve életszerűtlen, hogy egy tanárnő embereket verjen!"

E "logika" alapján az is, hogy egy tanár gyerekeket abuzáljon. Ugye?

Billy Hill 2024.02.15. 14:07:22

@GyMasa: Menjenek inkább Kansas City Chiefs győzelmi bulira...

Tapi2021 2024.02.15. 14:08:30

@Serény Vélemény: Hol zavarja ez a hangulatkeltő demagógokat?!

Az eutanáziás alkotmányjogász már másnap megírta ezt, hogy hülyeség és alkotmányellenes. Sőt! Nem elég az alkotmányt módosítani, mert az egész RENDSZER más filozófiára épül.
Tehát MINDENT át kéne alakítani egy francia vagy amerikai mintára.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 14:09:09

@Tapi2021: tudod milyen óriási lesz ez, mint a tegnapi. Meccs előtt még hetvenkettes betűmérettel böfögte az index, a Lazio győzelme után már mínuszos hír se volt.
Tegyük ezt el a jóslásai közé, és dörgöljük az orrába, amikor megint jósol ;)

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:09:21

@Tapi2021: "logika" alapján az is, hogy egy tanár gyerekeket abuzáljon.
------------

Logika, vagy rakandás rakuján, hogy ...barnákat...vagy onákat.

Tanár hang nem van.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 14:10:59

@Tapi2021: az eutanáziás alkotmányjogász alapismereiről nekem komoly kétségeim vannak, mint egykori alkotmányjogot is hallgatónak.
Amikor Schmitt Pál távozott, akkor mért nem jutott eszébe ennyire jelezni a lemondás "alkotmányellenességét" ?

Tapi2021 2024.02.15. 14:12:47

@GyMasa: A balos, libsi hazaáruló férgek ilyenek. Nekik mindent szabad, úgy érzik, úgy élnek, úgy beszélnek!
Lásd a lengyel példát!!!
Ami a jobb-konzi-ker. kormánytól a jogállam leépítése, UGYANAZ a ballibtől a helyreállítása!!!

Ezek ilyenek. És csakis az erőből értenek, csak az ellenerő képes őket kordában tartani.

Pénteken nekünk is gyűlést kéne szerveznünk Pestre!

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:16:54

@Deak Tamas: értsek Fletóval, a néphez kötődő független ember kell az állam élére, az apostoli magyar király. Így még ezt a reformátusos balhét is ki lehet kerülni. Épp azon gondolkodom, hogy a köztársasági államformában
--------------------------
????? Ezt az egészet mi primitívek nem akarjuk!

1.Állam éljéra? Az állam egy libernyák nyelvkakilás, libernyákia, az ősmagyar illiberália, rejku. Az él hang egy bullshit hang, az aklo egy korcs formája, gót éla is, de ide inkább azt mondjuk, hogy ento: rejku entoja.
Ha ezt mondtuk, úgy király? Ezt a hangot már nem rakjuk, ez az új-ónemmagyar részje, az ősmagyar rakó van, a rak-tól, rex: rejku entoján rakó.
Ha itt vagyunk, úgy olyan hang, hogy ért nem van, stak er és ár indogermán stuma van, magyarul verstehen rakni: rejku entoján rakó rak.
Ha itt vagyunk, úgy stak a libernyák gondol, gonosz, göndör, magyar racionális, rakand, szillogizmusja van:

rejku entoján rakó rak és rakand.

2. Köztársaság egy libernyák hang, ahogy a köz is, ezeket dúrgerni kell, a társ-at is, így kell Kelemen anna Katira.

3. Nem köt, hanem kunt, és nem hoz, ez itt nem Örményia, hanem nak-nek, ra-re.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 14:30:44

@Deak Tamas:

Pedig a srác értelmesebb a többieknél. Tavalyelőtt ő volt a kevés ballib jogászok egyike, aki kimondta: marhaság a feles alkotmányozás. Akkor a ballib keménymag kommentelők meg is állapították róla, hogy Zorbán megvette őt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 14:46:16

@Boldeone2:

A fasizmus nem egy szidás, hanem egy eszme, s vannak meghatározó jellemzői.

Mondjuk alapszinten az alábbi 6:
- a hagyományos baloldal és jobboldal elutasítása,
- antimarxizmus, de antikapitalizmus is.
- államelvű nacionalizmus,
- a pártalapú demokrácia elvetése,
- militarizmus,
- államvezérelt kapitalizmus.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:48:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: s, hanem egy eszme, s vannak meghatározó jellemzői.
---------------
1. Eszme hang nem van, stak nyelvkakilás.
2. Határoz? Ez is egy új-ónemmagyar halandzsa.
3. Jellemző? Ez is eg yúj-ónemmagyar halandzsa, arta van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 14:48:48

@Boldeone2:

"Az Orbán- rendszer sok tekintetben egy modern, a tömegmanipuláción, a gyűlöletkeltésen, a hatalom kisajátításán alapuló monolit, " fasiszta " rendszer"

A paprikás csirke sok tekintetben egy számos változáson átment, a modern körülményelhez alkalmazkodott gabonakása.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:50:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - a hagyományos baloldal és jobboldal
------------
1. A hagyomány egy libcsi hang, magyarul léhma.

2. Nem voltem sohase democsokrata, vagyis parlamentarista, így passz.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:54:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - antimarxizmus, de antikapitalizmus is.
--------------
1. Antimarxizmus? Most hogy olyik Marx? Marx itt és ott oké is, de én Nietzschevel is keverem és most hallottem olyat, hogy marrizmus. Banyek! A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, ez a marrizmus totál oké a magyar nyelvre, vagyis részje, így oroszpárti is vagyem, burzsujfájand.

2. Antikapitalizmus? Most ez a ressentimnt vagy az ősmagyar, hogy a számok jevevényhangok, a píz, a kamat és egyéb is? De most antikapitalista, úgy hogy nem van kapital, ahogy az ősmagyaroknál? Antikapitalista, hogy baszott bonoboid, így nem bírja a rakvány, hogy: ember embernek farkasja?

Bocs, de ettől a kevéstől az ember nem rakja, hogyan is van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 14:56:01

@Boldeone2:

A csaj egy meggyőződéses kommunista aktivista, aki eszmeszerűen hisz az utcai erőszakban.

Most majd megtanulja, legközelebb ne Mo-ra menjen akciózni.

Ennyi az egész.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:57:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - államelvű nacionalizmus,
-----------------
1. Állam egy libernyák műhang, libernyákia, elv hang se van.
2. Nacionalista az nem náci, hanem a libcsi.

3. Dehát én primitív vagyem, államtagadó, attól, hogy ez egy libernyákműhang, ahogy a nacionalizmus most egy libcsizmus, fideszlibcsizmus.

Nem rakem a posztmodern, sámánista időnél, a szkíták idejénél, hogy most ez hogyan is van.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 14:58:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:megtanulja, legközelebb ne Mo-ra menjen akciózni.
-------------
1. Tanul hang nem van, stak nyelvkakilás.
2. Magyarul nem közel, hanem nakva.
3. Országtagadó vagyem,nekem rejku van.

4. He????????? A faszt! Itt van laguja, de inkább a németeknek, stak káru, hogy nem kommcsi, stak libcsik, ha kommcsik volnának átnáciznánk őket.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 15:00:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - a pártalapú demokrácia elvetése,
-----------
1. alap hang nem van, az al a túl.

2. Democsokrácia? Na és aki végvetja, tova a democsokráciát is?

Ezt se rakem.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 15:02:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - militarizmus,
- államvezérelt kapitalizmus.
--------------

Militarizmus? Na az oké, de libernyákia nélkül, stak ősmagyar garázdák.

2. Állam az libernyákia, nem vezet, végat, de: rejkurekkta, rejku rekk. Ez ősmagyar, stak kapcsizmus nélkül, kapital nélkül, de inkább illiberalizmusnak mondanám. Stak a magyar nem rak kapitalt.

ZorróAszter 2024.02.15. 15:24:19

@Boldeone2:

Casey, a CIA igazgatója mondta ki először a négyrészes A CIA című dokumentumfilmben eredetileg homályosan körülírva. Valahogy úgy, hogy az vezetett Aldo Moro elrablásához és meggyilkolásához, hogy a CIA meg volt győződve, hogy ....

ZorróAszter 2024.02.15. 15:31:18

@Deak Tamas:

"pedig a kommunizmus a nácizmus ikertestvére a valóságban is, erről Lengyelországban tudnának sokat mesélni."

Magának és a rokonainak se okozott soha gondot, hogy az árpádsávos karszalagot kell felvenni, nem valami másikat. Pedig nem az eszükről híresek.

:o)

A lengyelek máig nem tudják feldolgozni, hogy ha Hiler győz, akkor ma nincs nemcsak Lengyelország, de lengyelek se. És ettől a gyűlölt oroszok mentették meg őket.

Ez ugyanolyan tabu téma, mint hogy Magyarország se lenne. Legfeljebb Gross-Ungarn magyarok nélkül.

ZorróAszter 2024.02.15. 15:38:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A fasizmus sosem volt kapitalizmusellenes.

Az állam közvetlen megszállása a nagytőke által, és ezáltal az érdekeinek közvetlen érvényesítése mindenféle demokráciának látszó bábszínház nélkül.

Annyi színjáték volt, hogy a Gyárosok Szövetsége épülete előtt tisztelettudóan karlengetve várták Hitlert, bent a tárgyalóban meg "Mit képzel maga" stílusban estek neki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 15:44:59

@ZorróAszter:

A fasizmus alapvetően egy céh alapú gazdaságot képzelt el.

S mivel ez nem volt lehetséges, lett feltételes kapitalizmus, egy sor kapitalista elem nélkül.

A fasiszta model legkésőbb vivő Spanyolországban az alkotmányban is szerepelt, hogy nem lehet öncélú profitkeresés, csak a "termelő tőke" engedélyezett.

Gery87 2024.02.15. 15:46:39

@Serény Vélemény:

"A második naagy háború után például kiderült, hogy volt egy csomó partizán MO-n is. Ja. biztos is."

A szégyen inkább az amit leplezni próbáltak: hogy nem volt!
Mindenhol a környéken 39 és 45 között majd a háború után az 50-es évekig erős antifasiszta és antikommunista partizántevékenység volt....csak nálunk nem volt semmi.
Még a románoknál, bolgároknál is volt, a baltiakról, ukránokról nem is szólva...

Szégyen ez ránk nézve.

"mutass nekem egy olyan szobrot, amin az öreget ábrázolja, és nincs rajta fascis én mutatok kétszer annyit, amit van.)"

Az nem csak fasiszta jelkép! Kár ezzel jönni.

"szóval így, gyakorlatilag nincs értelmük. Ja, persze mindenhol vannak idióták,"

Nincs, az antifa pont olyan hobbi tulkoknak mit a náculás.
Fedő ideológia arra hogy "miért vagyok bunkó és miért verekszem".

Gery87 2024.02.15. 15:50:03

@GyMasa:

A Bayer Show a legalja mindennek.
Egy mocskos kitartott korrupt mucsai büdösbunkó nyomja a nerednyik propagandát az agyhalott nyugereknek.

"Szánalmas ócska kis prolik.."
Mondja a zsóti és a 70 éves demens vén hülye nagymama meg bólogat...ide emgérte eljutni, ezért már megérte leélni 70 évet te szerencsétlen.
De ha az ő unokájáról mondanák ezt! hóhó...
Szánalmas.

ZorróAszter 2024.02.15. 15:51:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A csaj egy meggyőződéses kommunista aktivista, aki eszmeszerűen hisz az utcai erőszakban."

Ha meg az a propagandacél, akkor a marxizmus egyik legnagyobb hibája, hogy tagadja az egyes emberek szerepét a társadalom fejlődésében.

Ez pedig alapvetően kizárja, hogy egy marxista emberek összeverését az utcán célravezetőnek gondolná. Külön gyanúsak a jól sikerült videofelvételek.

Az ilyesmi mindig a titkosszolgálatok által kreált baloldalellenes provokáció.

Kizárt, hogy akik végrehajtják, ne lennének tisztában azzal, hogy kiknek ártanak vele valójában.

Gery87 2024.02.15. 15:53:16

@ZorróAszter:

"És évtizedek után mondta a CIA volt műveleti igazgatója, hogy Aldo Moro meggyilkolásának az volt az volt az oka, hogy a CIA attól félt, hogy koalíciós kormányba vonja be a kommunista pártot."

Erről láttam dokut is régebben.
Még arról is volt szó a háttérben hogy a fasisztákat visszahozzák ha muszáj, csak ne legyen kommunista részvételű kormány!

ZorróAszter 2024.02.15. 15:55:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem azt mondtam, hogy nem voltak kamuszövegek, kapitalizmusellenes lózungok meg hasonlók, hanem hogy a nácipártot a nagytőke, konkrétan a Német Rend, illetve annak a müncheni páholya, a Thule Társaság hozta létre, és végig ők irányították.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 15:56:48

@ZorróAszter:

Valójában ez se így volt teljesen, de erről már beszéltünk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 15:58:18

@ZorróAszter:

Azaz a csaj nem igazi komcsi, hanem provokátor?

Akkor meg végképp nem probléma, hogy kicsit üdül a börtönben.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 15:58:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nemhogy marhaság, erkölcstelen és törvénytelen, a választói akarat semmibevétele.

ZorróAszter 2024.02.15. 16:02:25

@Gery87:

Az biztos, hogy ez az első nyilatkozat borította ki a bilit ebben a négyrészes sorozatban.

Az olasz meg a francia kommunisták nem nagyon mertek hatalomba kerülni, mert tudták, hogy kormányváltás helyett fasiszta junta jönne.

Nem véletlenül nevezte Kennedy de Gaulle tábornokot vén fasisztának.

ZorróAszter 2024.02.15. 16:05:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Azaz a csaj nem igazi komcsi, hanem provokátor?
Akkor meg végképp nem probléma, hogy kicsit üdül a börtönben."

Jól gondolja. Nekem semmi kifogásom ha a maximumot kapja.

Csak azzal van problémám, hogy a titkosszolgálati szálat nem pedzegeti senki.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:06:28

@ZorróAszter: a Thule Társaság hozta létre, és végig ők irányították.
--------------

1. Társaság egy bulslhit libernyák hang.
2. Nem hoz, magyarul bírong.
3. Lé? Hol a lé? Sehol.
4. Nem végig, hanem antoig.
5. Rekk, raktajang ősmagyarul.

6. A Thule okkult, a kreténységnek anta, nem kapcsi, de látem az agymosott, orosz, agymosott agyad ezt nem rakja, azt se, hogy az orosznál vannak a nácik, ahogx a Wagner, vagyis a magyarok, de stak tovább makogja a pensumot.

Brave, brave! De egal, ez a fasza nekünk, náciknak, hogy agymosottak vagytok!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 16:07:26

@Deak Tamas:

Karsai odáig ment 2022-ben 2 hónappal a választások előtt, hogy azt mondta, ha a feles alkotmányozás hivatalosan része lesz az ellenzék programjának, akkor ő bojkottálni fogja a választást, mert nem tud ilyenre szavazni.

ZorróAszter 2024.02.15. 16:08:18

De például a romagyilkosságok esetén se.

Pedig kiderült, hogy az egyikük bizonyosan a katonai elhárítás besúgója volt egy időben.

A vizsgálat meg ott lezárult, hogy "De ekkor már nem volt a mi besúgónk."

"Ja, akkor minden rendben. Akkor haladjunk tovább. Nincs itt semmi látnivaló."

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:10:06

@ZorróAszter: hogy a nácipártot a nagytőke,
------------

Muhaha! Kognitív disszonancia, ahogy ma az Ukikat a wagneres nácik nácimentesítik!

Ember, az agymosás nálad nagyon ment. Ettől is látni van, hogy stak narratívákról van a beszéd, így a náci köszönja, megvan! Muhaha! Itt mi szoptuk az orosz nácinarratívát, az ájróperek a libcsit.

Jah, nem tőke, ezt dúrgerni, stak kapital.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:12:00

@ZorróAszter: a romagyilkosságok esetén se
---------
1. Eset hangot nem rakem, stak estét, stak nyelvkakilás.

2. Nem gyilok, stak meredejtár. Totál szét van baszva az agyad, én is ott voltem, néztem, hogyna kellene akciózni, mentem Debrecennek náciulni, így mondem, hogy nulla problém volt ott. Ennyit erről, te kis libernyák.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:13:09

@ZorróAszter: A vizsgálat meg ott lezárult,
---------
1. Viszgálat? Libcsi jevevényhang, így rekkni, nem zár, hanem antonak rakni.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:15:19

@ZorróAszter: katonai elhárítás besúgója
-----------
1. Katona? Libcsi jevevényhang, ma öreszorok vannak,

2. És? Hitler is. Oszt? Hitler is megaszondta, hogy stak egy rakás null az NSDAP, jah ahol nem, stak azt nem kérdték, rekkelték tőle, hogy vele?

Menjen stak a pártnak, menjen, de azt nem kérdték, rekkelték, hogy hogyan látja ő a pártot magával.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:16:44

@ZorróAszter: De például a romagyilkosságok
----------

Hol van cvrs?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.15. 16:20:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: én ilyen erős szövegeket nem látok tőle seholsem. Ugyanúgy nerezik mint a többi.

mandiner.hu/belfold/2021/10/karsai-daniel-alaptorveny-alkotmany-ellenzek-kormany

www.valaszonline.hu/2021/12/14/ellenzek-alkotmanyozas-marki-zay-fleck-publi/

amúgy mégcsak bojkottot sem akart volna, érvénytelen szavazásról beszél, amivel pontosan azt lehetett volna elérni, hogy 50%-os alkotmányozás, kellő választói felhatalmazás híján.

magyarnarancs.hu/belpol/ha-ez-lesz-a-hivatalos-kormanyprogram-ervenytelenul-fogok-szavazni-244229

A vállalhatatlan eszméket valló pártokat nem bojkottálni kell, hanem nem rájuk szavazni. Ennyi.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:32:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: alapvetően egy céh alapú gazdaságot képzelt el.
-------------
1. Olyan hang, hogy alap nem van, az al a túl.Grund itt raku.
2.Gazdaság? Gazda hangot dúrgerni, stak garázdár marad.
3. Nem kép, hanem hép,de a frazeológiát így is dúrgerni.

4. Vagyis a magyarnak a fasizmus egy libernyákizmus.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:34:37

@Deak Tamas: nemhogy marhaság, erkölcstelen és törvénytelen
------------
Marha? Mar stumától, anat marunk, a marha lotyó is volna.
Erkölcs? Ilyen hang nem van, nyelvkakilás, halandzsa, fingem nem van, stak heregörcs.
Törvény? Az tarvány, szántott feld.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:38:16

@ZorróAszter: egy marxista emberek összeverését az utcán célravezetőnek gondolná.
-------------
1. Nem cél, hanem remu, a cél egy jevevényhang.
2. Nem vezet, hanem végat, de inkább rekkend.
3. Stak a libcsi gondol, a magyar rakand.

4. Hát, hát, egy pár Marxot én is olvastem, de magyar ember vagyem, az ökomókus halandzsát dúrgerem, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, így Nietzschen át marxista vagyem, ahogy mondjuk a marrizmuson át is.

A germagyar úgymond totál nietzschei-marrizmus. Én így egy marxista is vagyem, stak nem úgy, így embereket összeverni remurarekkendő.

Gelmerrrrr 2024.02.15. 16:45:06

@Gery87: Fedő ideológia arra hogy "miért vagyok bunkó és miért
----------

1. A miért hangot dúrgneri, stak er és ár stuma van.

2. Látem libcsike vagy, te kis valóságtagadó. Sebaj, majd röhög rajtad Baumann Peti meredejtárja, hogy szopni fogtok, arra érvel, de ilyen hang, hogy érv nem van, stak er és ár stuma van, az érv nem argumentáció.

Ha te így véled, szopni fogsz.

Boldeone2 2024.02.15. 16:46:49

@Deak Tamas: Már megint hülyeségeket beszélsz, szokás szerint! Mi nem fogadjuk el az Alkotmányt, mert az nem társadalmi konszenzus, hanem állampárti önkény által jött létre, ráadásul nem szolgál mást, mint a hatalom minden eszközzel hatalomban maradását. Jelenleg a törvényhozás bármikor dönthet saját felépítéséről, költségeiről, előjogairól, mentességéről stb. ami abszurd. A hatalmi ágak nincsenek elválasztva. Orbán az " isten" Az Alkotmány nem önálló hatalmi ág.

Sem társadalmi konszenzus, sem pártkongresszus nincs róla, tehát az egypárti önkény törvényi kerete úgy fog repülni a kukába, mint a huzat!

Arról nem beszélve, hogy nemcsak a tartalom, a forma is hibás. A világon nincs még egy olyan alkotmány, amibe önkényesen egy kormány bármilyen faxságot beleírhat. Ez vicc!

Boldeone2 2024.02.15. 16:52:10

@Deak Tamas: A vállalhatatlan eszméket valló pártokat nem bojkottálni kell, hanem nem rájuk szavazni. Ennyi."

- Ezért nem kell a hibrid választási autokrácia fidesz - rezsimjére szavazni!

Egyrészt vállalhatatlan, törénelmileg bukott ideológiákat vallanak; másrészt felszámolták a plurális - liberális demokráciát és Crony- kapitalimust építettek

Mindez éppen elég indok arra, hogy elbukjanak!

Boldeone2 2024.02.15. 17:01:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mondjuk alapszinten az alábbi 6:

- a hagyományos baloldal és jobboldal elutasítása,
- antimarxizmus, de antikapitalizmus is.
- államelvű nacionalizmus,
- a pártalapú demokrácia elvetése,
- militarizmus,
- államvezérelt kapitalizmus."

- Jól mondod, Birca!

Ebből megvan:

-a pártalapú demokrácia elvetése" -erről szól az egész Orbán- rendszer...
-államvezérelt kapitalizmus" - NER cégek a NER oligarchák uralják a közforrásokat jelentős részét
- államelvű nacionalizmus is van+ elkezdtek fegyverkezni , de még kisebb bűn...
- a többi elvre a 21. században mar nincs szükség! A baloldalnak vége, marxista alig van...

Viszont, amiben profik: a goebbelsi tömegmanipuláció, a gyűlöletkeltő propaganda

Boldeone2 2024.02.15. 17:13:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A mai Orbán- kormány ideológiailag kicsit olyan, mint Gömbös Gyula kormánya volt, akit Mussolini ihletett meg

Akkor is jobboldali "modernizáció " és az autokratizmus terjedt . Egy új, keresztény-nemzeti tekintélyuralmi állam létrehozására volt a cél

Most is az, csak a különbség annyi, hogy az orbáni autokrata rezsim sokkal erősebb. Akkora vagyon, ami a NER oligarchák kezén felhalmozódott, az történelmi rekord.
Horthy hozzájuk képest semmi, Bethlen Isvánnak meg vagyona sem volt..

Tehát itt a jövőben egyszer rendszerváltás fogja feloldani az abszurditást, az anomáliát, az Orbán- rendszert...

Serény Vélemény 2024.02.15. 17:18:51

-a pártalapú demokrácia elvetése" -erről szól az egész Orbán- rendszer...

jaa, télleg, most hogy így mondod, be is vannak tiltva a pártok, és nincsenek is ellenzéki pártok, frakciók, meg képviselők a parlamentben, nahát...

(Bár bezzegnémetóban az AfD-t éppen igyekeznek partvonalon kívülre helyezni antidemokratikus eszközökkel, de hát ott aztán demokrácia van...)

"Viszont, amiben profik: a goebbelsi tömegmanipuláció, a gyűlöletkeltő propaganda"

Olvasd már el : europakiado.hu/konyv/irodalom-67/eletrajz/brunhilde-pomsel/goebbels-titkarnoje-voltam?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAibeuBhAAEiwAiXBoJH_1omp1i1nFTiTG6nUGkfeHuaz-msE7Hn1PEbTQ5i9aSDGGqV-tBBoCeuMQAvD_BwE

A nő főnöke képes volt arra, hogy kiálljon a lázongó munkások elé, és néhány perc szövegeléssel a lázongó, elégedetlen munkások tömegeit őrjöngő nácivá és nácik lelkes támogatóvá tegye. Amiről beszélsz, az úgy hülyeség, ahogy van. (Szerintem azért, mert tájékozatlan vagy, és buta.) A náci propaganda az nem olyan volt, hogy mindenkit agyonlőttek, aki ellenállt, hanem pont ilyen: a németek a saját néplelkük miatt vonyítottak együtt a farkasokkal, mert ilyenek, amikor a horogkereszt a menő, akkor azért vonyítanak, amikor a szivárványos akkor meg azért.

Boldeone2 2024.02.15. 18:19:26

@Serény Vélemény: náci propaganda az nem olyan volt, hogy mindenkit agyonlőttek, aki ellenállt, hanem pont ilyen: a németek a saját néplelkük miatt vonyítottak együtt a farkasokkal, mert ilyenek, amikor a horogkereszt a menő, akkor azért vonyítanak, amikor a szivárványos akkor meg azért."

- Te vagy tájékozatlan és buta! A magyarok miben mások mint a németek? Nagyjából semmiben! Volt itt is 800 ezer párttag, kommunista! Ők már mind meghaltak?
Alig hiszem!

Csak most nem a Magyar Szocialisa Munkáspárt, hanem az Fidesz hazugság az "isten"

Így működik az agymosó proganda!

Ti mentek Orbán után, vakon...

Boldeone2 2024.02.15. 18:22:43

@Serény Vélemény: jaa, télleg, most hogy így mondod, be is vannak tiltva a pártok, és nincsenek is ellenzéki pártok, frakciók, meg képviselők a parlamentben, nahát..."

- Pártok szinte minden politikai rendszerben még a diktarúrákban is vannak! Egy ország akkor demokrácia, ha valós és egyenlő politikai verseny van, ez nálunk nem adott

A hatalom sem forog soha, mindig Orbán! Ez biza nem demokrácia!

GyMasa 2024.02.15. 18:43:47

@Deak Tamas:
Hát, azért az meredek kijelentés, hogy a fidesz mögött álló többségtől is független államfő kellene!
Nem pont az lenne a lényeg, hogy a többség válasszon államfőt?
A népszavazásokkal meg alapvetőan az a baj, hogy szar a törvény, mert az a kitétel, hogy legalább az összes, szavazatra jogosult 50%-a+1 szavazat kell ahhoz, hogy átmenjen, na az gyakorlatilag lehetetlenné teszi azt hogy bármiről is érvényesen lehessen szavazni.

GyMasa 2024.02.15. 18:45:06

@Tapi2021:
Jaja, az elég, hogy "nem ismeri el" bezzeg, az, hogy az egész megvan videon az smafu!
Látod, megint abban hibázunk, hogy nem neki hiszünk, hanem a szemünknek...

0dzsud0 2024.02.15. 18:47:31

@Deak Tamas: "ez utóbbi melyik műsor, a gurisörözős?"

Érdekel!! :D

De tényleg, ez mi?

GyMasa 2024.02.15. 18:48:15

@Tapi2021:
AZzal nem is az az egyetlen probléma, hanem az, hogy az ellenzéki összefogásuk, az pont szembe ment a választói akarattal, hiszen, ma Lenygelországot nem a legnagyobb támogatottságú politikai erő vezeti, hanem egy puccsista társaság, akik megerőszakolták ott a demokráciát.
De nem baj, csinálják csak, sőt csinálják még jobban, mint anno a szocik!
És, akkor majd a népnek annyira elege lesz, hogy ott is lesz egy 2010-eshez hasonló, egyértelmű győzelem.

GyMasa 2024.02.15. 18:50:47

@Gery87:
Te szoktad nézni, vagy csak okádsz itt fogalmatlanul?

GyMasa 2024.02.15. 18:58:10

@ZorróAszter:
"Az ilyesmi mindig a titkosszolgálatok által kreált baloldalellenes provokáció."
Vaaaaagy...
EZek tényleg annyira ostoba egysejtűek, hogy erre pl. nem is gondoltak.
Aztán, mindenki kibogozza magának, hogy vajon melyik álláspontot érzi magához közelebb állónak.
(azért csendben megjegyzem, ha ez tényleg egy titkosszolgálat által követett eset lett volna, akkor már az első verés közben el lettek volna kapva és bevarrva. )

GyMasa 2024.02.15. 18:59:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem provokátor, hanem szimpla terrorista.
Erőszakot alkalmaz politikai céljai eléréséhez.

GyMasa 2024.02.15. 19:01:38

@ZorróAszter:
AZért nagy ám a különbség, ha egy fedett, beépített ügynök vesz részt egy ilyenben, vagy egy olyan "besúgó" aki nem ügynök, hanem valószínűleg egy bűnöző/rasszista gücsög, aki csak pénzért, vagy zsarolásnak engedve, de információt szolgáltatott a tistkosszoláglatnak...

GyMasa 2024.02.15. 19:03:03

@Serény Vélemény:
A vicces az, hogy amíg az AfD-t az emberek kisebbsége akarná betiltani, úgy a zöldeket a megkérdezettek 90%-a...

Gelmerrrrr 2024.02.15. 19:13:47

@GyMasa: Erőszakot alkalmaz politikai céljai eléréséhez.
----------
2. Erővel durrong inkább, vagy vídni, nem űz. Szaku magyarul kés volna.
2. Alkholizál? Ez a hang bullshit.
3. A cél egy jevevényhang, magyarul remu.
4. Nem ér, hanem er, nem hoz, hanem nak, vagy ra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.15. 19:54:36

@Boldeone2:

Egyik sincs meg.

"a pártalapú demokrácia elvetése" -erről szól az egész Orbán- rendszer..."

Többpárrendszer van.

"-államvezérelt kapitalizmus" - NER cégek a NER oligarchák uralják a közforrásokat jelentős részét"

A gazdaság kétharmada idegen kézben van.

"- államelvű nacionalizmus is van+ elkezdtek fegyverkezni , de még kisebb bűn..."

Hű de mekkora fegyverkezés. Még a NATO-szint sincs elérve.

Gery87 2024.02.15. 20:31:47

@GyMasa:

Láttam belőle eleget igen.
Egy rohadt mucsai büdösbunkó proli faszkalap az az ember.

ZorróAszter 2024.02.15. 21:22:53

@GyMasa:

"(azért csendben megjegyzem, ha ez tényleg egy titkosszolgálat által követett eset lett volna, akkor már az első verés közben el lettek volna kapva és bevarrva. )"

Miért lenne érdeke a titkosszolgálatoknak a provokátorait az első akciónál letartóztatni és elítéltetni?

Általában hosszabb ideig van szükség rájuk.

ZorróAszter 2024.02.15. 21:26:22

@GyMasa:

"AZért nagy ám a különbség, ha egy fedett, beépített ügynök vesz részt egy ilyenben, vagy egy olyan "besúgó" aki nem ügynök, hanem valószínűleg egy bűnöző/rasszista gücsög, aki csak pénzért, vagy zsarolásnak engedve, de információt szolgáltatott a tistkosszoláglatnak..."

Én csak azt mondtam, hogy túl hamar egymondatos magyarázatra napirendre tért felette mindenki. Holott sokkal súlyosabb dolgok lehetnek mögötte.

Szerintem is vannak szimpla hülyék is. Sőt olyan is, hogy egy besúgó vagy más beosztott nem azt teszi, mint amit várnak tőle.

Boldeone2 2024.02.15. 22:52:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "a pártalapú demokrácia elvetése" -erről szól az egész Orbán- rendszer..."
*Többpárrendszer van*

- Persze, elvi szinten, mint Oroszországban...Csak mindenkit elgáncsolnak a nemtelen, egyenlőtlen küzdelemben....

Boldeone2 2024.02.15. 22:56:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: gazdaság kétharmada idegen kézben van"

- A maradék 1/3 meg meg NER - kézben, meg a közforrások túlnyomó része: szubenció, ingyen hitel, " project pénzek", vállalti kötvény az MNB által lejegyezve, stb... ez ezermilliáros tétel...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:15:40

@GyMasa: ez igen érdekes, ugyanis itt én nem találom az országos érvényességet. A helyinél pontosan úgy van ahogy írod.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300238.tv

Meg mondom, semmi szükség arra, hogy valaki szájbavágja a Nép Pártján mozgalom egyik aktivistáját ami miatt Jakab Péter meg államfő legyen parlamentfeloszlató joggal.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:16:54

@0dzsud0: így nem tudom konkrétan, a mandiner hülyeszemlézéseiben szokott lenni egy műsor, amit a Guri valamiért támogat (látszik a headképen), asszem ez a Csintalan-féle műsor.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:26:02

@Boldeone2: hülyeségeket beszélsz mint rendesen, a gömbösöshöz hozzá sem szólok, akkora baromság.
Persze, hogy nem volt Bethlennek, hiszen Hock János elintézte, hogy a vagyonát képező területek Romániába kerüljenek, Inkepuszta volt Bethlen egyetlen birtoka, kb. ezer hold. A Horthy-birtok kb. 3500 hold volt.
Az "államelvű nacionalizmus" mit zavar? Magad mondod, hogy a székelyek idomuljanak a románokhoz. Igazodjatok ti is, idegenek, a magyarokhoz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:31:00

@Tapi2021: szerintem nem kell, mert a pénteki téma valószínű annyira jelentéktelen lesz, hogy pont egy ellentüntetés emelné ki a semmiből.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 08:35:30

@Boldeone2: egy képletre emlékezzél, 4*2/3. Ez adja az Alaptörvény társadalmi felhatalmazását, az hogy "ti" mit fogadtok el, annyit se számít, mint a híres Tisza-féle tetvek az Ady-pálmalevélen.
Az sokat elárul az egész valós nem is szalon-, de vérvörös bolsi lellkedről, hogy valami pártkongresszustól vársz felhatalmazást. Dehát ez nem az első eset, amikor az ostoba szóhasználatod buktat le.
Amúgy kérdezném még egyszer: mért maradt el a sírásod Budaházy lábbilincse kapcsán, vagy Schadl lábbilincse kapcsán?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 10:39:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: meg az is, ha Varga Mihály lenne az új elnök. Kiváló pénzügyi szakember, nem nagyon lehetne más a helyére, ha Matolcsy jönne, megint a sok baromsággal kellene foglalkoznia érdemi munka helyett.
Mondjuk az lehet hogy lassan nem ártana, hogy a mai fiatalok is érezzenek egy kis Bokros-csomagot (az az igazi népnevelő) de jobb lenne, ha az már a nyugdíjbavonulásom után jönne :)

GyMasa 2024.02.16. 13:32:07

@ZorróAszter:
Mondjuk azért, hogy ne nyomorodjon meg vagy haljon meg több ember?

Ha az lenne a céljuk, hogy "hosszabb ideig van rájuk szükség", akkor egyrészt nem kaptak volna el senkit, mint az USA-ban a BLM látongások során, másrészt az idén is lett volna botrány.
Csakhogy ez nem orbán érdeke, hanem a CIA által kézivezérelt ellenzéknek.

GyMasa 2024.02.16. 13:33:57

@ZorróAszter:
"Én csak azt mondtam, hogy túl hamar egymondatos magyarázatra napirendre tért felette mindenki. Holott sokkal súlyosabb dolgok lehetnek mögötte."
Igen, az egy szégyenlete eseménysor volt, és nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem a feszültségkeltés volt (akár ekkora áron is) a célja gyurcsányéknak, hogy eltereljék a figyelmet a lopásaikról meg a rettenetes vezetésről.

"Szerintem is vannak szimpla hülyék is. Sőt olyan is, hogy egy besúgó vagy más beosztott nem azt teszi, mint amit várnak tőle. "
Igen, ez ilyen, soha nem szabad az emberi hülyeséget lebecsülni!

GyMasa 2024.02.16. 13:38:04

@Deak Tamas:
Ezért bukott el 22-ben a ygyermekvédelmi népszavazás, mert ugyan 95% rászavazott, csak nem szavazott rá a szükséges 4 millió ember, hogy érvényes is legyen az eredmény.
Pont ezért kampányoltak ellene az ellenzékiek, hiszen, ha nyer a népszavazás, mondjuk 70%-kal (mert az ellenzéki 1,9 millió emebr is ellene szavaz, nem érvénytelen szavazatot ad le), akkor kénytelenek lettek volna beismerni, hogy Orbánnak igaza van.
Így meg lehet mondani, hogy "Szót se' róla többet, hiszen érvénytelen lett a szavazás"
Nem kell szembenézni a személyes felelősségükkel.

GyMasa 2024.02.16. 13:42:41

@Deak Tamas:
"Amúgy kérdezném még egyszer: mért maradt el a sírásod Budaházy lábbilincse kapcsán, vagy Schadl lábbilincse kapcsán? "
Hát, azért, mart azokat a - szeirnte - "férgeket" nem lábbilincsben, hanem koporsóban kellett volna a tárgyalásra vinni!
Hiszen a kettős mérce az az, ami tőlük táávol áll!
(meg azokat nem látta és nem tudja, hogy kb ez a rendes eljárás az erőszakos bűnelkövetőkkel szemben. )
Nyilván ő pampogna a hátrabilincselt kéz miatt is, holott annak is megvan az oka. Ugyanis vannak emberek, akik egy esetlegesen előrebilincselt kézzel kárt tennének másokban vagy önmagukban...
(ezt az egyik rendőr ismerőstől hallottam)

GyMasa 2024.02.16. 13:43:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Szerintem is!
Még azt az üzenetet hordozná, hogy fontos, amit csinálnak, pedig nem az.

GyMasa 2024.02.16. 13:44:15

@Deak Tamas:
mondjuk úgy, hogy Matolcsi múltja és az ellenzék véleménye róla sokkal "terheltebb" mint Vargáé...

Gelmerrrrr 2024.02.16. 14:15:09

@GyMasa: Nyilván ő pampogna a hátrabilincselt kéz miatt is, holott annak is megvan az oka.
------------------
1. Miatt hangot dúrgerni.
2. Nem pampog, ez ide egy rossz hang, a bő-bö-bu stumától, pu-s forma, a bimbó rokonja, és a pempőnek is, így inkább mondjuk, hogy károg, károgály.
3. Ok? Az ok az unk, okász, ucit, szokni, szokás, így inkább mondjuk, hogy raku.

4. Az új-ónemmagyart nem igen rakem, a panasz egy jevevényhang, károgály nekem stak, károgni, így nem kell károgni.

Én egy butakátagadó vagyem, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, így anno a libernyáksmasszernék még én mondtem, hogy hátra kell bilincselni, attól, hogy máshogy a bilincsvel megfojtem és megyünk a kocsival az árandaina(nem árok).

Én nem rakem az olyan hangokat, ahogy heregörcs, vagy erkölcs, de ilyen hang nem van, ahogy democsokratatagadó is vagyem, ergo direkt mondem, hogy így meredejteném is őket, attól, hogy ha én mondem, úgy dúrgerem a butakát, az egész baszott halandsza új-ónemmagyar szart, ahogy panasz, a nyelvkakilást is.

Hát én nem károgem.

Gelmerrrrr 2024.02.16. 14:23:40

@GyMasa: Még azt az üzenetet hordozná,
---------------

1. Üzibüzi? Nem, ezt a bullshit hangot nem rakem, nem rakem, hová űz, de az wíd volna, ősmagyarul racionálisan azt mondjuk, hogy nak, indogermán enek-anak, arra a rak, az ara-re-ra stumától, ta partikelvel, múltidő is, így nakrakta. Ez az ősmagyar, a racionális, vagyis Nachricht.

2. A hordoz egy bullshit hang z-vel, az ilyet dúrgerni kell. A hord egy jevevényhang, örmény, de ősmagyarul bírong van. A bír, beran stumától, ettől a bér és a barma is, ez a rakustuma, az ősmagyar, ez a stuma, ettől rajkuk tovább a magyar nyelvet.

Na most megy az arische Brüderschaft az eltés fingristáknak, ott van az ősmagyar arja, Negan Lucyval, rekkelja, kérdaja:
- A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, a bír, beran, bér barma egy struktúra, ősmagyar, a hoz örmény hang, a hord is, na úgy vajon hogyna is mondjuk magyarul az angol bring hangot?
A fingrista nem rakja!

Bo-bá, puff, Lucy roncsol.

Negan: a köcsög fingár Untermesnch nem rakja, hogy az ősmagyar hang: bírong, ong-val.

3. A mé-gho hang is oké, de rakta volna nak-ta-t is mondani, vagyis nak, indogermán enek-anak, ta partikelvel, ettől a noch is:

- még ana nakraktát bírongja.
- nakta ana nakraktát bírongja.

Vagyis: noch die Nachricht bringt es.

ZorróAszter 2024.02.16. 15:12:03

@GyMasa:

"nem a feszültségkeltés volt (akár ekkora áron is) a célja gyurcsányéknak, hogy eltereljék a figyelmet a lopásaikról meg a rettenetes vezetésről."

Csakhogy ennek az egymondatos magyarázatnak az elfogadásában fideszesek is részt vettek.

Gelmerrrrr 2024.02.16. 15:33:03

@ZorróAszter: "nem a feszültségkeltés
-------------

tenkéserjeszés...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.16. 19:54:36

@GyMasa: látszik hogy régen voltam patvarista, az alaptörvényben van a népszavazás.

(4) Az országos népszavazás érvényes, ha az összes választópolgár több mint fele érvényesen szavazott, és eredményes, ha az érvényesen szavazó választópolgárok több mint fele a megfogalmazott kérdésre azonos választ adott.

Gelmerrrrr 2024.02.16. 20:11:55

@Deak Tamas:
z alaptörvényben van a népszavazás.
Az országos népszavazás érvényes, ha az összes választópolgár több mint fele érvényesen
megfogalmazott kérdésre azonos választ adott.
-----------------

Te ez a butaká? Hát igen illegitim halandzsa, a magyar nyelv nem fingár nyelv, indogermán és germán nyelv, de az új-ónemmagyar egy halandzsa makogás.

1. Alap? Nyelvkakilás, az al magyarul túl, Grund magyarul raku.
2. Tarvány? Az a szántott feld, a libcsi Gesetz fájandja rakvány.
3. Ország? bulslhit műhang, tagadem, nekem rejku van.
4. Szavaz? Ez egy olyan libernyák diktatúrás hang, democsokrata, nem is studa hogy a szó jevevényhang.
5.Magyarul nem polgár, hanem pógár.
6.Érv? Stak er és ár stuma van, az érv egy libernyák hang, dúrgerni.
7.Fogalmaz? A fogalom egy idegen ideológia, totál halandzsa,max fogaz, de nem bírem a z-s verbeket, nem stumától beszélnek, hanem bedingten, attól, hogy a fog substantív egy a fog verb-vel, ahogy germán fag-fog, fang.

A Begriffsbuzológiát dúrgerni kell.

8. Kérdés? Bullshit ide, a kér egy agresszív hang, így inkább rekkelés.
9. Hová vál? Nem rakem, vál, vál, válasz. Inkább antoregyni.

10. Nem ad, az indogermán ad, hanem rejni, ez az ősmagyar: antoregyót rejni. De ezt a frazeológiát dúrgerni, túl hosszú, bullshit németizmus, ahogy Antwort geben.

GyMasa 2024.02.16. 20:48:23

@Deak Tamas:
Igen, ezt írtam...
22-ben olyan 5-5,5 millió ember ment el szavazni.
Ha az ellenzék nem kampányol az érvénytelen szavazás mellett, akkor fölényesen győzött volna a támogatás.
És, ezek után pont ugyanezek, akik 1.5 éve méág a pedofilokat támogatták a népszavazás elszabotálásával, ezek kérnek szémon ezzelk apcsolatban bármit is a kormányok...
A kis Greta just eszembe:
- How dare you!

EZ meg egy remek kis okfejét a történtekről..
www.youtube.com/watch?v=Bse3rJjp8gM
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása