magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A szent szandál jele

Volt éppen időm, az első 10 ember között hallgattam meg Talpramagyar Péter kormánybuktató leleplezését:

Ahogy erre mindenki számított, semmi érdekes nem hangzott el.

A felhergelt fanatikus tömeg persze ujjong, de ez már Rorschach-tesztek jelensége. Nekem ez jutott eszembe:

Külön vicc: a felvétel igazolja az ügyészség függetlenségét, az pedig egy ballib axióma, hogy ilyen nincs.

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3518364049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2024.03.26. 12:32:55

Egyébként meg amerikai és más filmek százai szólnak arról, hogyan sikálnak el aktuális kormányok ügyeket!
Tehát, még ha úgy is lenne, hogy figyelmeztettek embereket, hogy HAGYD ABBA, amit csinálsz, mert baj lesz, vagy próbáltak segíteni neki, az - ahogy mondani szokták - egy átlagos keddi nap.

Mindig, mindenki pont ezt csinálja. Védi az övéit, amíg lehet.
Aki azt gondolja, hogy bármely más kormánynál nincs ilyen, az magát is becsapja.

Itt meg ugye, szó nincs arról, hogy elakasztották volna az ügyet, mindenki belebukott, aki benne volt. Bíróságon az ügy! Korábbi kormányzati szereplővel a vádlottak padján. Jó kis diktatúra ez.

Tapi2021 2024.03.26. 12:37:32

Arról nem beszélve, hogy az előző "kegyelmi ügybe" tíz másik országból tízben nem bukott volna bele egy Köztársasági elnök, meg egy miniszter.
Na, az simán "elsikálható", visszaverhető lett volna!

Már azzal, ha lett volna a kritikus napokban egy profi válságmenedzserük kéznél.

Lényegében a semmibe buktak bele.
Ilyen kemény ez a NER diktatúra.

alöksz róz 2024.03.26. 13:35:30

@Tapi2021: hát tényleg nem olyan kemény mint az oroszoknál, ahol ilyen semmikért nem megbuknak, hanem az ablakon esnek ki véletlenül az emberek

Gery87 2024.03.26. 14:25:38

Nem mondom hogy én megmondtam, mert nem mondtam konkrétan semmit:)
De várható volt hogy kormányválság, bukás, lemondás nem lesz a dologból.
13 év után ez nem az a rendszer, ország, társadalom ami ezt kikövetelné, előidézné...

Látszott hogy "Tóniék" sem remegnek nagyon, csak a szokásos lejáratás, nem úgy tűnt hogy csomagolnának...
Ez elmond azért valamit.

Na mindegy, újabb nap a NER-ben.

@Tapi2021:

"Mindig, mindenki pont ezt csinálja. Védi az övéit, amíg lehet.
Aki azt gondolja, hogy bármely más kormánynál nincs ilyen, az magát is becsapja."

Már megint a dedó, hogy "de..de mások is, mások is..":)
Szerintem te csak amgadat akarod nyugtatni hogy miért van rendben hogy férgekre, emberi szemetekre, morális csődökre szavazol, ami téged is minősít.
Ez nyilván kellemtelen, tehát inkább megmagyarázod hogy "DE mégis..."

"Arról nem beszélve, hogy az előző "kegyelmi ügybe" tíz másik országból tízben nem bukott volna bele egy Köztársasági elnök, meg egy miniszter.

Hát Turanisztánban meg Oroszországban biztos nem:)
De azért máshol még nem ilyen erkölcsi válságban vannak a népek...

"Na, az simán "elsikálható", visszaverhető lett volna!"

Az "elsikálás" az úgy rendben van nálad, azt értjük...

"Már azzal, ha lett volna a kritikus napokban egy profi válságmenedzserük kéznél."

Persze, végül is minden geciséget meg lehet úszni csak kapcsolatok meg pénz meg hatalom kell hozzá.
Én is szeretnék egy ilyen világban élni amiben te, ahol ha "rosszkor vagyok rossz helyen" azért nem lehet igazam mert nincs egyik se.

ja varjunk csak....

"Lényegében a semmibe buktak bele.
Ilyen kemény ez a NER diktatúra."

Hát azért a gyerekmolesztálás meg annak a kivakarása azért nem semmi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.26. 14:28:05

@Gery87:

Talpramagyar elsieti a dolgokat.

Így össze fog omlani pár napon belül.

A Fidesznek az lett volna jó, ha lassabban, pár hétig húzza, az EP-választásig.

Boldeone2 2024.03.26. 15:20:24

Magyar: „Az ügyészség független?”
Varga: „Igen, mert Polt nem…”
Magyar: „De az egy… tehát az egy katonai szervezet… Olyan, mint a rendőrség.”
Varga: „Nem. Ez egyértelműen azt mutatja meg, hogy ez azért történhetett meg, mert az ügyészségen belül Polt nem ura a helyzetnek.”

- Ez azért nagyon durva...Varga bevallja, hogy Polt Péter nem is független és nem is ura a helyzetnek..
Ezzel lényegében azt mondta ki, amit mindnyájan tudunk: diktatúra van

Boldeone2 2024.03.26. 15:27:04

Magyar: ”De erre mondta a Martinovics Detti, hogy semmi rossz, de kihúzattak dolgokat…„
Varga: Persze, magukat kihúzatták… a Martinovics Detti… (…) Javasolták az ügyészeknek, hogy mit kéne kihúzni, de azt nem mind tartották be"

- Tehát Rogánék kihúzatták magukat...Ez a nagy botrány!

Tapi2021 2024.03.26. 16:01:59

@Gery87: Gery! Te meg mindenki a VILÁGON pontosan ilyen világban élsz, csak nem akarod tudomásul venni.

Persze mint balos, hajlamos vagy utópiákban, ábrándokban hinni.

Tapi2021 2024.03.26. 16:03:51

@Boldeone2: Pont azt mondta ki, hogy NINCS DIKTATÚRA!
Még Polt SEM tudott (volna) megakadályozni semmit.

Tapi2021 2024.03.26. 16:15:33

@Boldeone2: "Tehát Rogánék kihúzatták magukat...Ez a nagy botrány!"

Hát, ennél nagyobb botrányotok ne legyen!

Ez a világ összes országának, összes kormányában egy sima keddi nap!

Pl. a független német rendőrség miért nem hozta le kb. egy napig a valós tényeket a kölni balhéról?
Mert megvárták, hogy mi a KORMÁNY álláspontja, megvárták az ENGEDÉLYT, az UKÁZT, hogy mit lehet elmondani a népnek!

És végtelenségig lehetne sorolni az ilyen sztorikat. Nézz amerikai filmeket, amelyek a kormányzatokról szólnak! Vagy most az eljárásokat Trump ellen.

Trump és az összes többi milliárdos rutin szerűen csinálják a stikliket, éppen most szállt rá az ügyészség? Érdekes. Biztosan független ez a politikától, Biden kormánytól...
Azt találják meg "ügyekkel", aki éppen ki van jelölve!

Stb.

Magyar Péter tökéletesen KÖZÉTEK VALÓ szar ember, aki titokban beugratja a feleségét is, hogy zsarolásra felhasználható anyagot vegyen fel titokban... Miközben simán és gátlástalanul húzza a havi négy-öt millát - még több mint egy évig! - az ÁLLAMI/"NER" állásaiból, amiket a "lehallgatott" feleségének köszönhetett!...

Magyar Péter gerinctelen senki most van jó helyen KÖZTETEK!!!
Remélem, mész az esti szeánszára is! Ott a helyed!

GyMasa 2024.03.26. 17:08:44

@Tapi2021:
"Trump és az összes többi milliárdos rutin szerűen csinálják a stikliket, éppen most szállt rá az ügyészség? Érdekes. Biztosan független ez a politikától, Biden kormánytól...
Azt találják meg "ügyekkel", aki éppen ki van jelölve!"
Nos, azért a Trump eljárás bizony nagyon sok sebből vérzik.
- Soha még senkinek nem szabtak ki ekkora óvadékot (tegnap 454millió USD-n állt)
- Emiatt egyetlen óvadékügynökség sem vállalta, hogy Trumpnak ezt kifizeti
- Trumpot nem egy perben ítélték el, hanem (sajnos nem tudom a magyar nevét), de egy egyoldalú előterjesztésben, amit a kerületi ügyész nyűjtott be
- Az ügyészről azóta kiderült, hogy teljesen hasonló módon meglopott 3 millió USD-vel egy embert
- Az előterjesztés hemzseg a techinkai hibáktól, az ügyész a bevétel és a profit között sem tud kkülönbséget tenni
- Az ítéletet meghozó bíró annak ellenére meghozta az ítéletét, hogy az USA legfelsőbb bírósága megmondta előre, hogy ne csináljon ilyet.
- Az ügyben nincs bűncselekmény, nincs sértett és nincs károkozás
- Ennek ellenére elítélték Trumpot
- Tegnap volt meghallgatása, ahol az összeget leszállították 175 millió USD-re.
- Ha nem fizet Trump, akkor lefoglalják a New Yorki ingatlanjait

Az ügyről itt van egy részletes összefoglaló:
www.youtube.com/watch?v=JQYJaN0jncA

2024 2024.03.26. 18:14:18

A ma nyilvánosságra hozott hangfelvétellel ("az ügyészség független") Magyar Péter igazolta, hogy a rendszer demokrácia.

Az ügyészség és a kormány köszöni, az ellenzéki tábor felkészül a soron következő messiás eljövetelére.

Gery87 2024.03.26. 18:53:38

@Tapi2021:

Inkább hiszek "ábrándokban" és leszek "balek" minthogy önként és cinikusan nyaljam egy Főni seggét, közben a szartol fuldokolva nyugtassam magam hogy:

"ez van...ez van....ezt kell szeretni...nincs mit tenni...ez van....".

Amúgy Jézus tud erről a véleményedről? Csak kérdem.
Mintha ő is utóPista lett volna....

élveteg 2024.03.26. 19:13:11

Ez az ember politikai pályára készül ugye ? Pártalapítás stb... Namost kiváncsi vagyok arra hogy egy olyan emberrel aki titokban felvételt készít a saját feleségevel történt beszélgetésről ugyan ki fog leülni tárgyalni ?

Boldeone2 2024.03.26. 19:16:42

@GyMasa: Azt találják meg "ügyekkel", aki éppen ki van jelölve!"
Nos, azért a Trump eljárás bizony nagyon sok sebből vérzik."

Te már csak tudod! Megírta a Pesti Srácok...
Ezzel szembem Trump egy bűnöző, lénygében a 70- es évtől követ el bűnöket: "From the 1970s until he was elected president in 2016, Donald Trump and his businesses were involved in over 4,000 legal cases in U.S. federal and state courts"

Tehát 4000! Jogi ügye volt, akkor is, amikor még köze nem volt a politikához

Kb 25 nemi erőszak/zaklatás ügye is van....

Trumpot be kellene börtönözni, nemhogy engedni politzálni!

Boldeone2 2024.03.26. 19:19:23

@2024: ma nyilvánosságra hozott hangfelvétellel ("az ügyészség független") Magyar Péter igazolta, hogy a rendszer demokrácia."

- Melyik demokráciában fordul az elő, hogy a legfőbb ügyész saját authoritás nélküli, pártember. Mert kb erről beszélt Varga is...

Boldeone2 2024.03.26. 19:28:37

@Tapi2021: Magyar Péter gerinctelen senki most van jó helyen KÖZTETEK!!!"

- Miért gerictelen? Mert felkavarta a szart a NER- ben? Csak azt igazságot mondta ki, amit mindenki tud! Nyilván a fidesz-vallásban hívők tántoríthatatlanok: ha Orbán az asztalra kakálna, azt is csak csokis muffinnak gondolnák...

Lesz még ilyen, mert most összecsinálták magukat a NER apparatcsikok: bebizonyosodott, hogy Orbán nem áll ki senkiért, első a hatalom mindenek felett! Tipikus diktátor, akinek még egy őszinte beismerése soha nem volt
Putyin 2.

alöksz róz 2024.03.26. 19:52:21

@Boldeone2: "Lesz még ilyen, mert most összecsinálták magukat a NER apparatcsikok" - ez így van, most versenyt nyalnak segget

Gery87 2024.03.26. 21:34:12

@élveteg:

Eddig az volt a nerednyik mondás hogy "a nőnek a konyhában a helye.."
Most meg átmentetek feminnáciba?
Hagyjuk már:)

gigabursch 2024.03.27. 07:57:19

@élveteg:
Még pár hónap és lesz a pormhubon is felvétel?

GyMasa 2024.03.27. 10:11:19

@élveteg:
Nos, az operettellenzéki oldalon szinte bárki.
Náluk a cél szentesíti az eszközt.
Péterben (még) látják a reményt, hogy valami módon a segítségükre lehet.
Én nem látom ezt, mert, ha ez a kusza beszélgetés volt a fő ütőkártyája, akkor nagyon nem lesz ebből semmi.
Azt tudom elképzelni, hogy ez a kiszivárogtatás is része még annak, hogy megpróbálja megzsarolni a fideszt, hogy visszavegyék valahogy és ténylegesen is van neki valmai terhelő adata, de szerintem erre egészen kicsi az esély azok után, ahogy Orbán beáldozta Novákot és Vargát a kegyelmi ügyben.
Azzal a résszel meg mélységesen egyetértek, hogy ez egy gerinctelen ember, akiben még akkor sem szabad megbízni, amikor kérdez.

MEDVE1978 2024.03.27. 11:49:10

Nem tudom, hogy mi a nevetségesebb: az egykor ebből profitáló és nyilvánvalóan szerencselovag Magyar Péter vádaskodása vagy a FIDESZ-es kampány, amiben előhúzzák az asszonyverő kártyát, mert az jó lesz, működött már egy párszor.

A pályafutásom alatt megfordultam sok olyan munkahelyi szituációban, ahol rá lehetett látni korrupcióra. Általában nyílt titok volt, a középvezetői szinten már mindenki tudta.

Ettől függetlenül teljesen más tudni és más bizonyítani. Ha belegondolok, nagyon kevés esetet tudtam volna bizonyítani, még akkor is, ha mondjuk "titkosszolgálati" módszerekhez folyamodtam volna, magyarul lefilmeztem, lehallgattam volna szituációkat. Magyar most ezt "nézi be". Persze, hogy Rogánék kihúzatták a rájuk vonatkozó részeket a dokumentumokból. Nem kell ehhez kívülről belenyúlni az ügyészségi rendszerbe, egyszerűen a mezei ügyész még a jelentés megírása előtt szól a felettesének, hogy magas rangú NER-esek érintettek. Ezt követően előzetesen megküldi a felettesnek a jelentést, aki meg átpasszolja Rogánéknak. Akik meg kihúzzák a magukra vonatkozó részeket és visszaadják, ez kerül a hivatalos rendszerbe. Ilyen egyszerű.

Egyre többet látni ezen a lencsén keresztül a Schadl ügyről is. Nagyon valószínű, hogy Völnernek korábban szóltak, hogy vigyázzon, mert megütheti a bokáját. Mindannyian ismerjük azt a helyzetet, amikor az asszony finoman érzékeltet valamit (ennék most valami édeset) és erre azt várja, hogy te vedd a lapot és előhalászd a sütit a hűtőből. Nagyon valószínű, hogy Völnert is így figyelmeztették, de lebecsülte a veszélyt, nem vett a lapot. A második figyelmeztetés, amiről a Magyar féle felvételen szó van, az már csak a végső lebukás előtti direkt fejre koppintás volt.

Összességében az a valószínű, hogy "baleset" történt, a nyomozás már eljutott egy olyan szintig, ahol a NER nem tudta visszarántani és a főnök azt a döntést hozta, hogy akkor tisztáldozat (ez Völner, Schadl-t nem jegyzik, ő egy szükséges kápó csak).

A FIDESZ-es reakció még szánalmasabb, a kampánnyal, ami bizonygatja, hogy Magyar bizony verte Varga Juditot, illetve mindenki félt tőle :D Meg ahogy Akasztófa Zsolti harsogja most, hogy hát bizony Magyarról tudni lehetett már vagy 10 éve, hogy veri az asszonyt. De neki, mint erkölcsös embernek egy pillanatig sem jutott eszébe ezzel kapcsolatosan tenni valamit...

Csodálkozom, hogy az alkoholista / drogos / látens buzi vonal még nem került egyébként elő Magyarnál a rágalomkampányban. Szerintem még várható olyan kép, amikor mondjuk 25 évesen berúgva tántorog, azzal a kommentárral, hogy utána verekedett XY-al, hiszen egy állat.

Glokta 2024.03.27. 12:19:21

@MEDVE1978: Bayer már csak ilyen. Neki állítólag (saját elmondása szerint) volt 'pedofil harcostársa' is, aki Thaiföldre járt kisfiúkért, de nem gondolta, hogy ez ellen tennie kellene valamit.

GyMasa 2024.03.27. 12:46:39

@MEDVE1978:
"Meg ahogy Akasztófa Zsolti harsogja most, hogy hát bizony Magyarról tudni lehetett már vagy 10 éve, hogy veri az asszonyt. De neki, mint erkölcsös embernek egy pillanatig sem jutott eszébe ezzel kapcsolatosan tenni valamit..."
Mondjuk, nem tudom, mit tehetett volna ellene?
Az ilyen, párkapcsolati erőszak esetén nagyon korlátozott, amit egy kívülálló tehet.
Már ahhoz is, hogy egyáltalán szóba hozz egy ilyen témát, egy nagyon komoly barátságnak kell lenni vele.
És, még akkor is csak egy mély, komoly, baráti beszélgetésig lehet eljutni csak.

A lelki terrort még ráadásul bizionyítani sem nagyon lehet, és Péterünk bizony eléggé olyan embernek tűnik, aminek a saját oldalán a reakciók leírják.
Elég jól (viszonylag hamar) felismerem a pszichopatákat és a nárcisztikus alakokat, és Péter bizony olyannak tűnik.

GyMasa 2024.03.27. 12:49:45

@Glokta:
Megint csak:
MIt tehetne ellene?
Mármint azon kívül, hogy megszakítja a barátságot?
Menjen el a rendőrségre, hogy szerinte XY Thaiföldre jár kisfiőkkal fajtalankodni?
Szerinted mekkora lelkesedéssel indulna nyomozás ezügyben?
Főleg, ha a csávó nem is pedofil volt, hanem csak simán a fiatal, de 18+-os fiúkat szereti, akik fiatalnak néznek ki? AKkor még csak bűncselekmény sem történt...

IdomitottFoka 2024.03.27. 17:51:49

@GyMasa: hogyhogy mit tehetne? Mondjuk megírja, mint egy csomó más emberről bármit is, megfontolás nélkül. Nem eszköztelen volt, hanem érdektelen.

Btw a kegyelmes asszonyok esetében is az volt a neres első reakció, h nem is történt itt semmi, aztán... Nem túl korai még eredményt hirdetni?

GyMasa 2024.03.27. 18:13:16

@IdomitottFoka:
"hogyhogy mit tehetne? Mondjuk megírja, mint egy csomó más emberről bármit is, megfontolás nélkül. Nem eszköztelen volt, hanem érdektelen."
Megírja? Kinek, miért?
Mekkora hírértéke van annak, hogy egy ismeretlen ember nem hetero?
Te hány emberről hallasz pletykákat az ismerettségi körödből?
Mennyit hiszel el azokból?
És, te mit csináltál volna?
Írsz egy publikációt, miszerint, Fű Jakab, 13. rendű Fidesz-tag nem a puncit szereti, hanem Thaiföldre jár, álltólag pedofilkodni kisfiúkkal?
Szerinted Bayer Zsolt mekkora ekézést kapott volna az ellenzéki oldalról amiatt, hogy egy nyomorult homofób?

"Btw a kegyelmes asszonyok esetében is az volt a neres első reakció, h nem is történt itt semmi, aztán... Nem túl korai még eredményt hirdetni? "
Szerintem határozottan túl lett reagálva a dolog a lemondásukkal.
Novák tévedett, (ha egyáltalán) hiszen nem egy pedofíliával vádolt embernek adott kegyelmet, hanem egy pedofil ügyben érintett embernek.
Varga meg még nem is tévedett, hiszen, mint igazságügyi miniszter, NEM támogatta a kegyelmi kérvény jóváhagyását és ennél többet nem is tehetett a heéyzetében, mert a döntés Novák kezében volt.
Szerintem Orbán ebben az ügyben biztosra ment, hogy elejét vegye egy még nagyobb botránynak. Szerintem túlreagálta, de ez van.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.28. 08:59:44

@Boldeone2: te értesz ungarisch? vagy olvasni nem tudsz?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.28. 09:01:54

@Boldeone2: Amerikai Egyesült Államok. Ahol ha nem tudnád, az igazságügyi miniszter a legfőbb ügyész is egyben.
Robert Kennedy nevű csákó megvan aki épp akkor volt tökvéletlen mindez, amikor a bátyja elnök?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 09:31:17

@Deak Tamas:

Nem csak az.

A világ nagyobb részén a legfelsőbb ügyész a kormány alá van rendelve, s megbízatása véget ér a kormány távozásával.

IdomitottFoka 2024.03.28. 09:35:09

@GyMasa: "Megírja? Kinek, miért?"
A lapjában az olvasóknak, a híveknek.
"Mekkora hírértéke van annak, hogy egy ismeretlen ember nem hetero?"
Ha egy közéleti személyiség buzi, az annak a nerben egyrészt hírértéke van. Vagy Vonáról akkor miért írták meg? Másrészt ez a vki nem nem hetero, hanem pedó. Ez csak a primitíveknek jelenti uazt.
"Szerinted Bayer Zsolt mekkora ekézést kapott volna az ellenzéki oldalról amiatt, hogy egy nyomorult homofób?"
Mióta zavarja bayert h az ellenzék mit gondol róla? Annál inkább leírja. Nem is ez a baj vele, hanem h egy gyáva, hazug disznó. Ebből is látszik h a neren belül nem vörösvonal h vki pedofil, lényeg a hűség.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.28. 10:04:19

@élveteg: valószínű bárki. Ahogy Draskovits meg az összes többi dögleső - egyébként Magyar Péterrel analóg módon - BKV felügyelőbizottsági tagként veszi fel a milliókat (és ez csak az, amiről tudunk, nyilván senki nem a cégjegyzők nevét böngészgeti unalmában naphosszat), itt is lesz ilyen, és az sem fogja őket zavarni, ha háromdés felvétel készül, nemhogy diktafon.

Tapi2021 2024.03.28. 10:54:06

@GyMasa: Erről beszélek!

Pl. a 2009-es világválság ÖSSZES OKOZÓJA MEGÚSZTA!
Senkit nem ítéltek el a brutális csalásokért, amikkel tíz és százmilliárdokat vettek el az egyszerű emberektől. Otthonok, nyugdíjmegtakarítások... egzisztenciák mentek a süllyesztőbe..

SENKIT nem ítéltek el érte!

Sőt! Az államok, tehát a népek, kifizették a kárt, a bankárok meg felvették a milliós jutalékaikat!!!!

Ocsmány világ.

Tapi2021 2024.03.28. 10:57:51

@Gery87: "Amúgy Jézus tud erről a véleményedről? Csak kérdem."

Persze, minden nap beszélünk.

Jézus pontosan tudja, hogy a követőinek is részt kell venniük a "világi" politikában, közéletben. És nem lúzerként vagy birkaként.

"Nézzétek, úgy küldelek titeket, mint bárányokat a farkasok közé! Legyetek tehát okosak, mint a kígyók, és egyszerűek, mint a galambok! 17Az emberekkel szemben legyetek óvatosak, mert bíróság elé állítanak, zsinagógáikban pedig megostoroztatnak benneteket!"...

Tapi2021 2024.03.28. 11:01:01

@élveteg: Egy Faraday-kalitkában működő szaunában!!!!

MP-vel ezután épelméjű ember nem fog bizalmas dolgokról beszélgetni! Még családtag sem vagy barát!

Tapi2021 2024.03.28. 11:08:11

@Boldeone2: Azért gerinctelen, mert pl.:
- még a házasságuk alatt titokban készített KIPROVOKÁLT beszélgetésben, irányítottan, tehát jól megfontolt szándékkal és célzattal!, később felhasználandó ZSAROLÓ felvételeket a feleségével,
- mert az utolsó pillanatig betöltötte az állami/"NER" állásait és vette fel a havi kb. négy milliót, amíg KI NEM RÚGTÁK! (Ilyen egy trendszerellenes szabadságharcos???)
- azért, mert miközben a végsőkig kiélvezte az összes előnyt, amit a "NER" adott neki, amint kiesett a csecs a szájából, azonnal ellenük fordult, és átállt az ellenséghez, hogy kárt okozzon azoknak, akik közé addig ÖNKÉNT tartozott, köztük a "gyermekei anyjának" is... Stb.

Hosszan lehetne folytatni.

Neked ez a gerinces ember???

Tapi2021 2024.03.28. 11:15:13

@MEDVE1978: "De neki, mint erkölcsös embernek egy pillanatig sem jutott eszébe ezzel kapcsolatosan tenni valamit..."

Te például hogyan tudsz beleszólni mások házasságába?

Plusz MP is egy ideig "fieszes" aktivista volt. Valós dolgokat is tett ezért az oldalért. Ki és hogyan folyhatott volna bele e két ember magán/házaséletébe?

Tapi2021 2024.03.28. 11:22:28

@MEDVE1978: "a FIDESZ-es kampány, amiben előhúzzák az asszonyverő kártyát, mert az jó lesz, működött már egy párszor."

A "pedofil ügy" tanulsága az, hogy könnyen értelmezhető témát kell bedobni a lincsre éhes tömegnek!
Az ellenzék éppen most csinált pedofil ügyet úgy, hogy egyetlen egy pedofil sem volt a tényleges ügyben! (Aki meg kegyelmet kapott, és nem pedofil, már otthon volt.)

Így lett az egész jobb-konzi-keresztény oldal pedofil simogató!!!

A családon belüli erőszak is egy jól értelmezhető téma. Csak itt ez meg is történt.
(Nagyon tanulságos, hogy a máskor azonnal ugró és lincselésre kész "femináci" balos aktivisták mennyire NEM ugranak rá! Érdekesen szelektív az érzékenységük. Hogy ezzel a képzavarral éljek.)

Tapi2021 2024.03.28. 11:28:01

@GyMasa: "Írsz egy publikációt, miszerint, Fű Jakab, 13. rendű Fidesz-tag nem a puncit szereti, hanem Thaiföldre jár, álltólag pedofilkodni kisfiúkkal?
Szerinted Bayer Zsolt mekkora ekézést kapott volna az ellenzéki oldalról amiatt, hogy egy nyomorult homofób?"

Azon túl, hogy az érintett feljelenti becsületsértésért, rágalmazásért, hitelrontásért!!!!

Hiszen mit tudott volna ebből bizonyítani??? SEMMIT!

Tapi2021 2024.03.28. 11:31:11

@Deak Tamas: Már Gery is megírta sokszor, mindegy, hogy mindenhol ez van, Magyarországon, ha jobb-konzi-ker. kormány van másképpen kell lennie mindennek!

Kb. mint a tökéletes Mennyországban. Ha ettől eltérés van, az diktatúra, álkereszténység...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.28. 13:45:28

@Tapi2021: Geryke nálam szűrve van, csak néha látom az oldalsó jobboldali kommentsoron becses tudásának első karaktereit.

GyMasa 2024.03.28. 14:35:20

@IdomitottFoka:
"A lapjában az olvasóknak, a híveknek."
És, mit ért volna el azzal?
Bayer egy politikai publicista. Egy ilyen írás semmiképpen nem fért volna bele a stílusába, és ezen felül TI azonnal ráaggattátok volna a "homofób" jelzőt.
Ezen felül ez a "megírás" semmit nem segített volna.

"Ha egy közéleti személyiség buzi, az annak a nerben egyrészt hírértéke van."
Miért is?
Pont ti mondjátok mindig, hogy lényegtelen, hogy valaki hetero vagy homo-e.
Akkor meg mit érdekel téged, hogy ez az ember mit szeret az ágyban?

" Vagy Vonáról akkor miért írták meg?"
Én nem hiszem, hogy Vona valóban meleg volna. Ez csak része volt a lejáratókampánynak...
Amiben mondjuk a te oldalad nagyon otthonosan mozog, és szinte mindenki ellen használja.
Nem hiszem, hogy szerencsés mindenkinek erre a szintre sűlyedni...

" Másrészt ez a vki nem nem hetero, hanem pedó."
A két dolog nem zárja ki egymást.
Lehet hetero pedó is meg homo pedó is valaki.

" Ez csak a primitíveknek jelenti uazt."
EZ így van! Nagyon nem ugyanaz.

"Mióta zavarja bayert h az ellenzék mit gondol róla?"
Szerintem nem zavarja, de szertinted miért írt volna meg egy olyan cikket, ami:
- teljességgel nem illik a profiljába
- CSak puszta spekulációkon alapul
- Senkit nem érdekel

" Annál inkább leírja. Nem is ez a baj vele, hanem h egy gyáva, hazug disznó."
Miért?
Nem tudhatod, hogy mit tudott akkor, és mit tud most.
Szerintem amúgy neked is vannak olyan témák az életedben, amiben sokat, sőt akár homlok egyenesen is megváltozott a véleményed az elmúlt 20 évben.
(pl, anno nem volt fontos, mostanra meg az lett. ) .
Lehet, Bayer is így járt.
Lehet, akkor nem tudott mindent a dologról.
Lehet, nem akarta alaptalanul tönkretenni egy ember életét.
Nem tudhatod!

" Ebből is látszik h a neren belül nem vörösvonal h vki pedofil, lényeg a hűség. "
FIgyelj csak!
Az, hogy valaki szereti a fiatal KINÉZETŰ embereket, még nagyon nem jelenti, hogy az illető pedofil!
A Pedofil az kifejezetten fiatal gyerekekre izgul.
Én nem hallottam, amiről alapjaiban beszéltél, szóval azt hiszem, ennél többet nem is vagyok hajlandó ezügyben mondani.
Nem gondolom, hogy bárkit el kellene az alapján pedofilnak könyvelni, hogy Thaiföldre jár szexturistáskodni.

GyMasa 2024.03.28. 14:37:21

@Deak Tamas:
Nem is beszélve a 40 db, BUdapesti "tanácsadót", akik felveszik a havi, milliós fizetést, de, amint látható a vezetés vagy nem veszi komolyan a "kiválló, szagértői tanécsaikat" vagy rettenetes tanácsokat adnak...
Bármelyik eset is igaz, az a havi 40 millió nettó pénzkidobás.

GyMasa 2024.03.28. 16:08:24

@Tapi2021:
Az a baj, hoy szerintem még a legszorosabb rokonság sem tudott egyáltalán erről.
Vegyük észre, hoyg ez nem az a téma, amit az ember kitereget a szűkebb családon (szülők, testvérek, ESETLEG legjobb barátok) kiívül!
Arról már nem is beszélve, hogy az ilyen, kispöcsű, bántalmazó családtagok általában nem egyik pillanatról a másikra válnak bántalmazóvá, hanem ez egy hosszú folyamat eredménye. És, simán lehet, hogy valaki nincs a birtokában annak a képességnek, hogy azonnal (na, jó, hamar) felismerjen egy nárcisztikus pszichopatát...
Hiszen, ezeknek az embereknek éppen az a "szupererejük", hogy kiválóan megjátsszák magukat, és előadják a "jófiút" a környezetüknek.

GyMasa 2024.03.28. 16:17:41

@Tapi2021:
Pontosan!
Pont ez a bajom, hogy ezek az emberek csak az ekézéshez értenek, és nem képesek kicsit sem belegondolni pl. az ilyen vetületekbe.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.29. 08:54:07

@GyMasa: hát reméljük, hogy nyáron lesz munkája a cégbíróságnak, de ismerve a teljesen bevadult butapestieket, a meccs nagyon nincs lefutva.

Gery87 2024.03.29. 11:30:01

@Deak Tamas:

Azt se tudod hogy kell szűrni te szerencsétlen bazmeg.

Gery87 2024.03.29. 11:31:22

@Tapi2021:

Nem jól értelmezed még mindig a "mindegy hogy máshol is gecik" érvelésemet.

GyMasa 2024.04.02. 19:55:50

@Deak Tamas:
Nekem nincsenek illúzióim Budapesttel kapcsolatban.
Igen alacsonynak tartom annak az esélyét, hogy ne KariGeri nyerjen megint.
Van is az a mondás, hogy "mindenki olyan vezetőt választ magának, amilyet érdemel!"

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.02. 20:01:53

@GyMasa: sajnos valószínű így lesz.
Ma megint voltam bent, siralmas. Így hogy kevesebbszer vagyok ott, még feltűnőbb a leépülés, és már előre utálom a gondolatát az újbóli mindennapos bejárásnak.

GyMasa 2024.04.02. 20:37:13

@Deak Tamas:
Megértelek!
Az egyetlen remény Vitézy...
(Azért vicces volt, hogy februárban valami 9%, márciusban meg valami 23/% volt úgy a támogatottsága, hogy nem is volt jelölt hivatalosan :-D )
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása